Toon posts:

Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.065 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 31211

kokorico schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:47:
Er komt een 2707 en geen 2307. Een 23" variant zou een beetje gek zijn aangezien er ook al een 24" is ;)

[...]

Zolas je kunt zien is de resolutie identiek als de 24" variant. Lijkt me dus niet bijster interessant om aan te schaffen.
Het ging mij voornamelijk om de prijs, die zal dan iets lager liggen neem ik aan en iets meer aan mijn wensen kunnen voldoen ivm het spelen van spelen als de resolutie ook iets minder zou zijn maar dat gaat dus allemaal niet door

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-06 13:32
Anoniem: 31211 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:49:
[...]

Het ging mij voornamelijk om de prijs, die zal dan iets lager liggen neem ik aan en iets meer aan mijn wensen kunnen voldoen ivm het spelen van spelen als de resolutie ook iets minder zou zijn maar dat gaat dus allemaal niet door
Leer eerst eens een mooie nederlands zin te schrijven voor je hier iets post. Je kon de info trouwens makkelijk vinden via google.
Modbreak:Niet erg nuttige post naar mijn mening ;)

[Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 24-08-2006 03:49]

Anoniem: 179579

Ik lees hier veel over mensen die dit scherm kopen bij een zekere supradictus.
Waarom niet gewoon bij dell online kopen? Prijs is toch ongeveer hetzelfde? Hoe zit het dan met de garantie?

Gr

Anoniem: 31211

kokorico schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:54:
[...]

Leer eerst eens een mooie nederlands zin te schrijven voor je hier iets post. Je kon de info trouwens makkelijk vinden via google.
Lol ga jij mij nu iets over nederlands vertellen? Niet te snel oordelen mannetje
Modbreak:En er dan nog op happen ook. Dat is helemaal faut :|
Wees beide eens lief voor elkaar!

[Voor 14% gewijzigd door Ultraman op 24-08-2006 03:50]

• buck_rogers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-04 15:24
Anoniem: 179579 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:05:
Ik lees hier veel over mensen die dit scherm kopen bij een zekere supradictus.
Waarom niet gewoon bij dell online kopen? Prijs is toch ongeveer hetzelfde? Hoe zit het dan met de garantie?

Gr
Supradictus is namelijk iets goedkoper en biedt 100% pixelgarantie.
Aan de pixelgarantie zou ik niet te zwaar tillen, aangezien Dell net zoals Supradictus een webwinkel is, kun je terugvallen op de wet "kopen op afstand". Dit houdt in dat er een zogeheten "afkoelingsperiode" geldt. Bevalt het scherm niet dan heb je wettelijk gezien de mogelijkheid om deze binnen 7 werkdagen na levering te retourneren en dus de koop ongedaan te maken.
Lees meer: http://www.vergelijk.nl/?...o&short=wetkopenopafstand

Of sla ik de plank hier helemaal mis?

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

hm. ik zit een beetje met een dilemma..

ik wil hier op mn 2407 gamen vanaf me laptop maar kan het scherm niet als primary instellen.. dus dan moet ik de laptop dichtklappen om m primary te maken..

enig idee of een stuk software me laptop panel uitzet?

laptop is een ibm t42 (radeon 9600) :)

one more thing...

Anoniem: 186105

miekd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:38:
hm. ik zit een beetje met een dilemma..

ik wil hier op mn 2407 gamen vanaf me laptop maar kan het scherm niet als primary instellen.. dus dan moet ik de laptop dichtklappen om m primary te maken..

enig idee of een stuk software me laptop panel uitzet?

laptop is een ibm t42 (radeon 9600) :)
Met de oudere drivers:
Start>Configuratiescherm>Beeldscherm>Instellingen>Geavanceerd>Weergaves

Als IBM geen geupdate drivers te beschikking stelt kan je altijd de gewone desktop drivers omzetten naar mobility drivers: http://www.driverheaven.net/patje/
De gewone desktop drivers download je dan gewoon van de ati.com site.
Met de nieuwste drivers heb je zeker de mogelijkheid om je schermen te beheren.

• miekd

miekd

dus.

Anoniem: 186105 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:19:
[...]

Met de oudere drivers:
Start>Configuratiescherm>Beeldscherm>Instellingen>Geavanceerd>Weergaves

Als IBM geen geupdate drivers te beschikking stelt kan je altijd de gewone desktop drivers omzetten naar mobility drivers: http://www.driverheaven.net/patje/
De gewone desktop drivers download je dan gewoon van de ati.com site.
Met de nieuwste drivers heb je zeker de mogelijkheid om je schermen te beheren.
krijg ik dat het onmogelijk is om het panel uit te zetten
zijn de latest omega drivers trouwens :)

verder ook al gemerkt dat als ik counterstrike op 1280 x 800 wil spelen dat ie dan boven en beneden 150 pixels niet gebruikt ofzo

one more thing...

Anoniem: 186105

Raar dat het niet lukt.
Heb je geen functietoestens op je toetsenbord om tussen de beeldschermen te wisselen?

EDIT: Ik kan bij de opties van men videokaart de optie "Afbeelding passend maken" aanzetten.
Ik denk dat je zoiets zoekt om die zwarte balken weg te krijgen.
Als dat niet lukt zou ik een andere resolutie testen.

[Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 186105 op 23-08-2006 21:39]

• D-Ray
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-03 14:04
buck_rogers schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:44:
[...]

Supradictus is namelijk iets goedkoper en biedt 100% pixelgarantie.
Aan de pixelgarantie zou ik niet te zwaar tillen, aangezien Dell net zoals Supradictus een webwinkel is, kun je terugvallen op de wet "kopen op afstand". Dit houdt in dat er een zogeheten "afkoelingsperiode" geldt. Bevalt het scherm niet dan heb je wettelijk gezien de mogelijkheid om deze binnen 7 werkdagen na levering te retourneren en dus de koop ongedaan te maken.
Lees meer: http://www.vergelijk.nl/?...o&short=wetkopenopafstand

Of sla ik de plank hier helemaal mis?
Je slaat de plank (volgens mij) gedeeltelijk mis. De weten 'kopen op afstand' staat toe dat de verkopende partij bepaalde eisen stelt. Vaak bestaan die eisen uit een ongeopende verpakking, een ongebruikt product, verzegelde software e.d. Het is dus geen vrijbrief om je scherm na deze een paar dagen te hebben gebruikt weer in de doos te stoppen en terug te sturen. Verwacht dus niet een service vergelijkbaar met die van de MediaMarkt... :|

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

D-Ray schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:14:
[...]

Je slaat de plank (volgens mij) gedeeltelijk mis. De weten 'kopen op afstand' staat toe dat de verkopende partij bepaalde eisen stelt. Vaak bestaan die eisen uit een ongeopende verpakking, een ongebruikt product, verzegelde software e.d. Het is dus geen vrijbrief om je scherm na deze een paar dagen te hebben gebruikt weer in de doos te stoppen en terug te sturen. Verwacht dus niet een service vergelijkbaar met die van de MediaMarkt... :|
Jij anders ook, dat ongeopend geldt alleen voor een paar uitzonderingen zoals software, games etc. Anders zou die wet ook nutteloos zijn aangezien je aan een ongeopende doos niks meer kan zien dan er op een website staat en je dus nog steeds niet kan zien hoe het product nou echt is

Zie bv http://www.staiksterk.nl/

Wel zijn de verzendkosten voor je eigen rekening natuurlijk

Hier komt iets hips te staan

• The_Bart_Man
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-03 21:16
Ik was van plan de 2007WFP aan te schaffen ook via Supradictus omdat dit nogal wat scheelt met Dell zelf. Die pixelgarantie komt volgens mij van dell zelf af. Ze bieden hem niet aan maar heb vaak gelezen dat ze daar niet moeilijk over doen.
Nou wou ik mijn monitor ook gaan gebruiken als TV. Er zit geen tv tuner op maar ik heb hier ook geen Coax kabeltje liggen helaas. Dus digitale tv van kpn. Zo'n kastje sluit je dan via scart aan op je tv.
Nou heb ik een beetje rond gezogt en kwam een mooie kabel tegen die de scart aansluiting omzet naar een composite plug (die gele voor in de monitor) en een stereo stekkertje voor het geluid. Daarom wou ik speciaal die Soundbar erbij bestellen zodat ik ook geluid bij m'n TV heb.

Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft met een dergelijke setup?! Alvast bedankt

Anoniem: 123686

The_Bart_Man schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:45:
Ik was van plan de 2007WFP aan te schaffen ook via Supradictus omdat dit nogal wat scheelt met Dell zelf. Die pixelgarantie komt volgens mij van dell zelf af. Ze bieden hem niet aan maar heb vaak gelezen dat ze daar niet moeilijk over doen.
Nou wou ik mijn monitor ook gaan gebruiken als TV. Er zit geen tv tuner op maar ik heb hier ook geen Coax kabeltje liggen helaas. Dus digitale tv van kpn. Zo'n kastje sluit je dan via scart aan op je tv.
Nou heb ik een beetje rond gezogt en kwam een mooie kabel tegen die de scart aansluiting omzet naar een composite plug (die gele voor in de monitor) en een stereo stekkertje voor het geluid. Daarom wou ik speciaal die Soundbar erbij bestellen zodat ik ook geluid bij m'n TV heb.

Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft met een dergelijke setup?! Alvast bedankt
Je kan bij veel electro zaken een SCART > S-VIDEO kabel kopen. S-video is net weer iets beter in kwaliteit dan composite.
Kijk zelf via UPC digital TV ook wel eens tv op mijn 2007WFP. Erg strak beeldje!
Gewoon met scart>s-video kabel.
Het geluid gaat bij mij gewoon over de stereo heen, of over mijn PC (JBL Creature2) speakertjes.

Trouwens, heeft iemand hier zijn 2007WFP gecalibreerd???
Zoja, dan wil je vast het .icc profiel wel delen hè?
;)

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 24-08-2006 10:05]

• D-Ray
HyperMan schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:01:
[...]

Jij anders ook, dat ongeopend geldt alleen voor een paar uitzonderingen zoals software, games etc. Anders zou die wet ook nutteloos zijn aangezien je aan een ongeopende doos niks meer kan zien dan er op een website staat en je dus nog steeds niet kan zien hoe het product nou echt is

Zie bv http://www.staiksterk.nl/

Wel zijn de verzendkosten voor je eigen rekening natuurlijk
Ik heb zelf geen ervaring met de wet 'koop op afstand', maar ter illustratie heb ik even gekeken wat er bij 4Launch op de site staat...
4Launch return policy:
4Launch zal vervolgens de aankoopwaarde van de product(en) binnen 10 dagen crediteren indien de producten en verpakking in dezelfde staat worden geretourneerd als bij de levering het geval was. Producten mogen uit de verpakking worden gehaald, maar dienen ongebruikt, als nieuw, in een onbeschadigde verpakking (gelijk aan de originele verpakking) en compleet met alle toebehoren te worden geretourneerd.
Het enige dat ik hiermee wil zeggen, is dat de wet 'koop op afstand' wellicht niet werkt zoals in theorie is uitgedacht.

:)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-06 10:02
Weet iemand of de 2407WFP (24") ook een 4:3 verhouding ondersteund? Zodat ik m met bepaalde spellen/proggies gewoon op 1600 bij 1200 kan zetten zonder dat ie alles uit gaat rekken?
Ik vind werken met 2 balken namelijk niet zo erg, maar werken met n opgerekt beeld kunnen mijn arme ogen echt niet aan :*)

• miekd

miekd

dus.

maestrodesigns schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:35:
Weet iemand of de 2407WFP (24") ook een 4:3 verhouding ondersteund? Zodat ik m met bepaalde spellen/proggies gewoon op 1600 bij 1200 kan zetten zonder dat ie alles uit gaat rekken?
Ik vind werken met 2 balken namelijk niet zo erg, maar werken met n opgerekt beeld kunnen mijn arme ogen echt niet aan :*)
Het scherm kan 1:1 ingesteld worden. Dan stretched ie niet en krijg je als actieve gebied gewoon de pixelsdimensies die je aangeeft.

dus 1600x1200 laat aan beide kanten 160 pixels open

1280x800 laat boven en onder 200 vrij en aan de zijkanten 320 :) etc

one more thing...

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-06 10:02
miekd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:06:
[...]

Het scherm kan 1:1 ingesteld worden. Dan stretched ie niet en krijg je als actieve gebied gewoon de pixelsdimensies die je aangeeft.

dus 1600x1200 laat aan beide kanten 160 pixels open

1280x800 laat boven en onder 200 vrij en aan de zijkanten 320 :) etc
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik had geen beter antwoord kunnen wensen, dit was nergens in de specs terug te vinden.
dank dank

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

D-Ray schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:06:
[...]

Ik heb zelf geen ervaring met de wet 'koop op afstand', maar ter illustratie heb ik even gekeken wat er bij 4Launch op de site staat...

[...]

Het enige dat ik hiermee wil zeggen, is dat de wet 'koop op afstand' wellicht niet werkt zoals in theorie is uitgedacht.

:)
De wet staat altijd boven policies op een site, contracten, EULA's etc, wat die ook mogen beweren.

Deze van 4Launch is trouwens heel redelijk, eigenlijk gewoon de wet Kopen op Afstand + wat gezond verstand (Het mag wel geopend zijn, maar het moet onbeschadigd zijn). Daarnaast zouden deze voorwaarden ook kunnen gelden voor producten die gewoon opgehaald worden/gekocht in de winkel bij 4Launch, waarop de wet Kopen of Afstand niet geldt.

Helaas is vaak (wettelijk) gelijk hebben wat anders dan je gelijk (makkelijk) krijgen :z

Hier komt iets hips te staan

• Dauragon
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-02 07:02
Ik heb op 22 augustus bij Dell een 2407 monitor besteld en ik heb hem vandaag (24-8) binnengekregen :)

Persoonlijk vind ik het scherm echt prachtig!! Nu al een paar uur verder en nog niks gevonden waaraan ik me irriteer(de), behalve de felheid van het scherm. Ik kon het contrast niet instellen via het scherm zelf. Maar via mijn videokaart is het wel gelukt, dus nu is het wel aan te zien (gelukkig) :P

Wat lees ik nu:

http://forums.us.dell.com..._monitor&message.id=63795

Als het waar blijkt te zijn (zo begon het ook met de A02 revisie), zal dell er een probleem van maken de A02 om te ruilen voor een A03?

Over een paar uurtjes komen er foto's van iemand (Japanner) die beweert een A03 te hebben, ik ben benieuwd.

Make everything as simple as possible, but not simpler.

• deCube
  • Laatst online: 08-06 10:33
What right do we have to exchange ours (A02 or A01 or A00) for the new A03 if it's good? Do you guys think Dell will give us a problem if we request an exchange?
I'm almost positive they would exchange an A02 with an A03 if requested. After all, these monitors have a prominent defect in the basic features of the product. The very fact that they "fixed" one of the 3 modes proves it. They haven't a leg to stand on. =)
Ben benieuwd...

Work hard & be brave.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dauragon schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:03:
Ik heb op 22 augustus bij Dell een 2407 monitor besteld en ik heb hem vandaag (24-8) binnengekregen :)

Persoonlijk vind ik het scherm echt prachtig!! Nu al een paar uur verder en nog niks gevonden waaraan ik me irriteer(de), behalve de felheid van het scherm. Ik kon het contrast niet instellen via het scherm zelf. Maar via mijn videokaart is het wel gelukt, dus nu is het wel aan te zien (gelukkig) :P

Wat lees ik nu:

http://forums.us.dell.com..._monitor&message.id=63795

Als het waar blijkt te zijn (zo begon het ook met de A02 revisie), zal dell er een probleem van maken de A02 om te ruilen voor een A03?

Over een paar uurtjes komen er foto's van iemand (Japanner) die beweert een A03 te hebben, ik ben benieuwd.
Heb je problemen met je A02 dan? A03 hoeft niet per se te betekenen: beter. Kan zo maar zijn dat ze weer andere panels gebruiken ofzo. Geloof dat in dat topic ook nog niet helemaal duidelijk is of er verschillen zijn.

PSN: Shiver23

• deCube
Ja in de nieuwe revisie schijnt een BenQ panel te zitten. Alleen die Jap is een beetje laat met zijn foto's. Maar dan nog, als je geen problemen hebt met je huidige scherm, waarom dan een nieuwe revisie willen? Zo blijf je natuurlijk bezig.

Work hard & be brave.

• Dauragon
Hehe, klopt helemaal, maar ik weet dat m'n huidige scherm niet 100% is. Dus als er een A03 komt en er zijn significante verbeteringen, dan ben ik gek om het niet om te ruilen.

deCube schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:39:
Ja in de nieuwe revisie schijnt een BenQ panel te zitten. Alleen die Jap is een beetje laat met zijn foto's. Maar dan nog, als je geen problemen hebt met je huidige scherm, waarom dan een nieuwe revisie willen? Zo blijf je natuurlijk bezig.
BenQ?? MM, lees op internet juist vaak dat benq niet altijd de mooiste panelen heeft wat kleurcontrast betreft. Hou het lekker bij mijn A02 :D ben er zeer blij mee _/-\o_

• deCube
Hmmm, die Jap heb foto's geplaatst. Hij heeft schijnbaar dus toch gelijk.

Work hard & be brave.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

deCube schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:59:
En? Al verschillen ontdekt?

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 23:11
Dauragon schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:51:
Hehe, klopt helemaal, maar ik weet dat m'n huidige scherm niet 100% is. Dus als er een A03 komt en er zijn significante verbeteringen, dan ben ik gek om het niet om te ruilen.
Wat is er niet 100% aan jouw scherm dan? Ga maandag als het goed is mijn 24 inch halen bij supradictus maar uiteraard alleen als het scherm in orde is.

Ik dacht namelijk dat de grootste problemen met de komst van de A02 opgelost waren.

[Voor 8% gewijzigd door Operations op 24-08-2006 20:42]

PC1: ASUS Prime X570-Pro -- 3900X incl. X72 -- 64GB PC4-25600 -- WD Black SN850 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x Supermicro X9SRL-F -- E5-2690 v2 -- 192GB PC3-12800 -- Synology DS3617xs: 8x1,92TB SSD RAID F1 -- 3x8TB WD Purple RAID5

Anoniem: 143950

deCube schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:59:
wtf. dit is even off-topic, maar kan je ajb gewoon refereren aan "de japanner"? tevens vind ik het een beetje een vreemde veronderstelling dat "een jap" normaliter geen gelijk heeft.

dank u.

• Dauragon
TheGeneral schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:40:
[...]

Wat is er niet 100% aan jouw scherm dan? Ga maandag als het goed is mijn 24 inch halen bij supradictus maar uiteraard alleen als het scherm in orde is.

Ik dacht namelijk dat de grootste problemen met de komst van de A02 opgelost waren.
Bijvoorbeeld banding problemen in de andere twee modussen (Gaming, multimedia). Ik gebruik ze niet...dus ik ondervind geen hinder. Zoals ik ook zei het enige waaraan ik me irriteerde was de felheid van het scherm (factory default), maar dat heb ik via m'n videokaart opgelost. Zo zijn er nog enkele....maar voor de meeste mensen moet het geen probleem zijn.

M.a.w. de 2407 A02 is niet 100%, dat wil niet zeggen dat het niet goed genoeg is ;)

In Japan duiken er al A03 revisies op....dat is al een indicatie dat de A02 op bepaalde punten niet deugt...nu maar ff afwachten wat er nou specifiek is veranderd.

Anoniem: 182364

hoe heb je die felheid kunnen corrigeren? :?

Ik irriteer me ook aan die felheid dit ondanks dat het verder een voortreffelijk scherm is.

De brightness heb ik op 23 gezet en verder heb ik getracht de RGB kleuren separaat te regelen met m'n
Radeon X1600 Pro.
Het heeft alleen geen bevredigend resultaat opgeleverd.
Ik maak gebruik van de DVI-aansluiting.

BVD.

• Dauragon
Anoniem: 182364 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 22:21:
hoe heb je die felheid kunnen corrigeren? :?

Ik irriteer me ook aan die felheid dit ondanks dat het verder een voortreffelijk scherm is.

De brightness heb ik op 23 gezet en verder heb ik getracht de RGB kleuren separaat te regelen met m'n
Radeon X1600 Pro.
Het heeft alleen geen bevredigend resultaat opgeleverd.
Ik maak gebruik van de DVI-aansluiting.

BVD.
Een paar posts terug had ik al gezegd hoe ik het opgelost had. Er zijn volgens mij aan aantal manieren om het op te lossen. Je kan met de kleuren, brightness spelen. Persoonlijk kreeg ik ook geen bevredigend resultaat (felheid acceptabel, maar te donker bij het bekijken van bijvoorbeeld foto's/films)....wellicht wel mogelijk??

Maar waar het om draait is het contrast. Op je scherm zelf kan je het spijtig genoeg niet instellen. Maar ik kan dankzij mijn videokaart (Nvidia 7800 GTX) het contrast wel instellen en halleluja het werkt!

nvidia control panel-->beeldscherm-->bureaubladkleurinstellingen aanpassen-->contrast aanpassen.

ps

Ik maak ook gebruik van de DVI-aansluiting

[Voor 6% gewijzigd door Dauragon op 24-08-2006 22:38]

Anoniem: 182364

thanks,

het is gelukt! _/-\o_

Ik de brightness van de monitor weer op factory default gezet, en ben toen in de Catalyst Control Center
met de brightness en contrast slider gaan spelen.

Ik moet zeggen het resultaat is beduidend beter.

Je moet er maar even op komen. 8)7

• Dauragon
Hehehe ja juist......voor alle eerlijkheid heb ik het eerst ook ergens anders moeten lezen, voordat ik erop kwam :P

Ik was van plan dit scherm in het weekend te bestellen, maar als ik het bekijk wacht ik toch nog beter even blijkbaar.
Het is de bedoeling dat ik deze zou aansluiten op mijn apple macbook pro en ook aan mijn xbox 360. Maar lees hier en daar dat het scherm geen goede support heeft voor 1080i modus op de component ingang.

Gr

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Anoniem: 179579 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:06:
Ik was van plan dit scherm in het weekend te bestellen, maar als ik het bekijk wacht ik toch nog beter even blijkbaar.
Het is de bedoeling dat ik deze zou aansluiten op mijn apple macbook pro en ook aan mijn xbox 360. Maar lees hier en daar dat het scherm geen goede support heeft voor 1080i modus op de component ingang.

Gr
Geen goede support? wat bedoel je er excact mee? en heb je bronnen?
Want ik wil het ook gebruiken icm macbook pro.

• Boeiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03-2020
GUZA schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:03:
[...]

Geen goede support? wat bedoel je er excact mee? en heb je bronnen?
Want ik wil het ook gebruiken icm macbook pro.
Ik denk dat ie ondersteuning voor 1080i niet bedoelt is voor zijn mac maar voor zijn 360, aangezien je de mac niet via component aansluit. Maar ik dacht juist dat ie via component geen goede ondersteuning had voor 1080p?(heb wel ooit eens ergens iets gelezen over ondersteuning van 1080i/p) Ik heb er vanmiddag ook 1tje (2407) besteld, zou toch mooi zijn als ie goed draait op 1080i met mijn 360 (via component). Iemand ervaring mee?

[Voor 5% gewijzigd door Boeiend op 25-08-2006 21:03]

• deCube
Anoniem: 143950 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:55:
[...]

wtf. dit is even off-topic, maar kan je ajb gewoon refereren aan "de japanner"? tevens vind ik het een beetje een vreemde veronderstelling dat "een jap" normaliter geen gelijk heeft.

dank u.
Ik zal vast niet de eerste zijn die een Japanner een Jap noemt, ik bedoel het ook niet beledigend. Maar goed ik zal voortaan Japanner zeggen.

Ik heb nooit gezegd dat Japanners niet te vertrouwen zijn, er zijn echter op het Dell forum een aantal mensen die deze man niet geloofde, daarvanuitgaande heeft hij dus toch gelijk. Sorry als je me verkeerd opvat, maar ik heb echt totaal niets tegen Japanners of andere.

Work hard & be brave.

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-06 07:07
Ik had even wat vragen namelijk wat zijn nou specifiek de dingen waar ik op moet letten als ik mijn 2407 binnen heb. Zelf al even een lijstje in elkaar geflanst.

1 backlight bleeding
2 dooie pixels
3 Banding
4 of de voet goed zit (horizontaal hangt)
5 soort scherm (LTM240M2)
6 welke rivisie (A01/A02)

Alleen bij het soort scherm snap ik niet helemaal wat ik daar aan kan zien?! Zijn hier slechte variante bij en zoja wat zijn dan de slechte nr.?
Zijn er nog belangrijke dingen die ik vergeten ben?

PS: die supradictus boft maar met een topic als dit!!! Door dit topic ben ik zelf ook een slachtoffer geworden van zijn aanbieding ;)

Bvd Dreamwalker

• kokorico
Weet er iemand als er een sneltoets bestaat in win xp om je monitor in standby te zetten?
Wil mijn 2407 nt uitzetten dmv de aan/uit toets omdat ik dan telkens dat usb geluid krijg :(

• binky_nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-03 12:37
kokorico schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:59:
Weet er iemand als er een sneltoets bestaat in win xp om je monitor in standby te zetten?
Wil mijn 2407 nt uitzetten dmv de aan/uit toets omdat ik dan telkens dat usb geluid krijg :(
Ik weet niet of dit het zelfde geluid is als dat wat ik hoor .Maar je kun dat geluid uit schakelen bij

Configuratiescherm-Geluiden-programmagebeurtenissen hier op apparaat is verbonden klikken en er een andere of in dit geval geen sound aan toekennen.

Dit dan ook ff herhalen bij ; verbinding is met het apparaat verbroken

hopelijk heb je er wat aan. ;)

[Voor 6% gewijzigd door binky_nl op 26-08-2006 11:54]

Apple , Apple , DS1512+, DSM 4.2, LG 760S, Playon HD

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:40
Ik heb net mijn 2007WFP opgehaald bij supradictus aan de deur in Amersfoort :) Aardige gast, hij had zelfs een mogelijkheid om met pin te betalen. Scherm is 100% oké, had nog niet een paar minuten op de timer staan en ik ben er dan ook zeer blij mee.

[Voor 10% gewijzigd door wheeler op 26-08-2006 13:46]

Flickr PSN

• Paquito
  • Niet online
Die jap heeft meer problemen met zijn A03 dan zijn A02. Tevens geeft iemand al aan dat het gewoon een rebatched A00 is. Wellicht heeft iedereen te vroeg gejuicht. Ik wacht denk ik zelf maar op de nieuwe Benq of Samsung 245T. De problemen met deze Dell monitor zijn te overvloedig voor die 800 euro.

• --MeAngry--
  • Laatst online: 15:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Heb zojuist een 2007WFP bij Supradictus besteld, ben erg benieuwd naar het scherm! :)

Kia e-Soul MY2020 64kWh ExecutiveLine

• kokorico
--MeAngry-- schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:40:
Heb zojuist een 2007WFP bij Supradictus besteld, ben erg benieuwd naar het scherm! :)

Powered by: Intel Core 2 Duo E6600 - Zalman CNPS9500 AT - ASUS P5W DH Deluxe - 2x 1GB PC5400 Corsair Twin2X - ASUS Geforce 7950GX2 - Western Digital WD3200KS - Zalman ZM460 APS - Antec Lifestyle Solo
Heb jij een ezeltje dat geld schijt? 8)7

[Voor 29% gewijzigd door kokorico op 26-08-2006 17:09]

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 12:03

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Is het mogelijk om het verlichte getal (nputkanaal) naast de bedieningsknoppen op de 2407 te veranderen voor DVI?

Mijn PC is middels DVI-D aangesloten op het scherm waarop het getal 2 brandt dat bij DVI-D hoort. Wordt dit getal toegewezen door het scherm in de volgorde dat je een apparaat voor het eerst erop aansluit of zijn deze vast volgens onderstaand schema:

1 - VGA
2 - DVI-D
3 - S-video
4 - Composiet
5 - Component

Ik ga ervanuit dat het vaste getallen zijn, maar er zijn 2 dingen die me doen twijfelen:

1 - Het scherm zal in de meeste gevallen middels DVI-D door de klanten worden gebruikt, dus ik zou verwachten dat de fabrikant deze op input-source 1 zet.
2 - Het scherm kwam met een VGA kabel aangesloten uit de doos waardoor VGA input mogelijk getal 1 kreeg toegewezen.

Als ik meerdere kabels op mijn 2407 aansluit, blijven de getallen gelden volgens het bovenstaand schema.

Al mijn vrienden die het scherm kwamen bewonderen, vroegen aan mij wat ik op kanaal 1 had aangesloten, aangezien nu het getal 2 was verlicht.

[Voor 9% gewijzigd door sl1200 op 26-08-2006 22:13]

Specs: GamePC HTPC Server

• kokorico
sl1200 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:10:
Is het mogelijk om het verlichte getal (nputkanaal) naast de bedieningsknoppen op de 2407 te veranderen voor DVI?

Mijn PC is middels DVI-D aangesloten op het scherm waarop het getal 2 brandt dat bij DVI-D hoort. Wordt dit getal toegewezen door het scherm in de volgorde dat je een apparaat voor het eerst erop aansluit of zijn deze vast volgens onderstaand schema:

1 - VGA
2 - DVI-D
3 - S-video
4 - Composiet
5 - Component

Ik ga ervanuit dat het vaste getallen zijn, maar er zijn 2 dingen die me doen twijfelen:

1 - Het scherm zal in de meeste gevallen middels DVI-D door de klanten worden gebruikt, dus ik zou verwachten dat de fabrikant deze op input-source 1 zet.
2 - Het scherm kwam met een VGA kabel aangesloten uit de doos waardoor VGA input mogelijk getal 1 kreeg toegewezen.

Als ik meerdere kabels op mijn 2407 aansluit, blijven de getallen gelden volgens het bovenstaand schema.

Al mijn vrienden die het scherm kwamen bewonderen, vroegen aan mij wat ik op kanaal 1 had aangesloten, aangezien nu het getal 2 was verlicht.
Nee dat is niet mogelijk. De VGA kabel zat er al op toen ie in de doos zat en de input stond standaard op 1 dus werkt prima. Is voor de meer onervaren gebruikers ...
Trouwens, er lag op het scherm toen ie in de doos zat dat als je geen beeld op het scherm je de input source moest veranderen. Vrij gemakkelijk uitgelegt door Dell dus.

Ik snap echt jou probleem niet!!

Btw, weet er iemand als het mogelijk is om met de reset knop mijn pc aan te zetten en met de aan/uit toets mijn pc te resetten? 8)7 |:( O-)

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:58
Boeiend schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:02:
[...]
Ik heb er vanmiddag ook 1tje (2407) besteld, zou toch mooi zijn als ie goed draait op 1080i met mijn 360 (via component). Iemand ervaring mee?
Ik heb mijn Xbox 360 aan m'n 2407 hangen. In het begin op de component ingang met de bijgeleverde HD kabel. Op 1080i vond ik het beeld onbruikbaar. De monitor deinterlaced het scherm niet waardoor alles trilt. Op 720p is het beeld redelijk. Wel wat last van "lekkende" kleuren en het is niet echt scherp. Nog een nadeel aan de component ingang is dat het contrast hoog is, in donkere games zie je helemaal niks. Ik heb nu een VGA kabel gekocht. Het beeld is nog steeds niet echt scherp, maar dat komt omdat hij niet op de optimale resolutie draait. De kleuren zijn een stuk lichter, naar mijn mening te licht (zwart is grijs). Donkere games zijn nu wel goed speelbaar.

Ik vind toch dat dit scherm voor zijn prijs te veel slechte punten heeft.
Ik ga denk ik toch gaan voor de apple cinemadisplay 23 inch. Wel wat duurder maar haalt toch niet zoveel slechte punten.

Gr

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Anoniem: 179579 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 10:21:
Ik ga denk ik toch gaan voor de apple cinemadisplay 23 inch. Wel wat duurder maar haalt toch niet zoveel slechte punten.

Gr
Euhm, de slechte punten die koos.d daar allemaal opnoemt, zijn als je een xbox aan je lcd hangt. De apple-schermen hebben alleen maar een dvi-ingang, dus logisch dat die de nadelen van slecht beeld bij een xbox niet hebben, want je kan hem er gewoon niet aanhangen 8)7

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 14:58
kokorico schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:17:
[...]
...
Btw, weet er iemand als het mogelijk is om met de reset knop mijn pc aan te zetten en met de aan/uit toets mijn pc te resetten? 8)7 |:( O-)
Gewoon op je moederbord de stekkertjes power switch en reset switch omwisselen ;)

• Paquito
  • Niet online
ComBax schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 11:05:
[...]

Euhm, de slechte punten die koos.d daar allemaal opnoemt, zijn als je een xbox aan je lcd hangt. De apple-schermen hebben alleen maar een dvi-ingang, dus logisch dat die de nadelen van slecht beeld bij een xbox niet hebben, want je kan hem er gewoon niet aanhangen 8)7
Ik las ergens een lijstje met 6 punten die de aankoop voor deze monitor compleet op slot gooien. Jammer genoeg kan ik hem niet meer vinden. Anyway, een van de dingen:
- contrast probleem is ook aanwezig in dvi mode. (beetje softwarematig gaan tweaken zeker :| )
- banding probleem aanwezig bij andere modes dan 'normal'
- verschil in brightness tussen de linker en rechterkant van het scherm.
- xbox aansluiten (en andere component apparaten?) is een ramp.
etc

Maar ja, als je dit natuurlijk niet opvalt of erg vind is het een goede aankoop voor ~800 euro. :)

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Raven- schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:58:
[...]

Ik las ergens een lijstje met 6 punten die de aankoop voor deze monitor compleet op slot gooien. Jammer genoeg kan ik hem niet meer vinden. Anyway, een van de dingen:
- contrast probleem is ook aanwezig in dvi mode. (beetje softwarematig gaan tweaken zeker :| )
- banding probleem aanwezig bij andere modes dan 'normal'
- verschil in brightness tussen de linker en rechterkant van het scherm.
- xbox aansluiten (en andere component apparaten?) is een ramp.
etc

Maar ja, als je dit natuurlijk niet opvalt of erg vind is het een goede aankoop voor ~800 euro. :)
Ik zeg niet dat het geen vervelende nadelen zijn, maar jij vindt dat het aansluiten van een xbox een ramp is op die dell en koopt daarom een duurdere Apple die niet eens die mogelijkheid biedt. Een beetje een kromme redenering vind ik...

• Boeiend
Ik vind het idd ook een beetje vergezocht die problemen met die xbox, ik volg nu een paar weken dit topic en heb er niks over gehoord, nu heb ik er net 1tje besteld en dan blijkt het wat minder goed te werken als ik had gehoopt, ben ik lekker mee :/ . Ff af wachten maar, hopelijk krijg ik hem morgen binnen.

• Paquito
  • Niet online
ComBax schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:04:
[...]

Ik zeg niet dat het geen vervelende nadelen zijn, maar jij vindt dat het aansluiten van een xbox een ramp is op die dell en koopt daarom een duurdere Apple die niet eens die mogelijkheid biedt. Een beetje een kromme redenering vind ik...
Wie zegt dat ik een Apple koop? Dat is een andere user geloof ik. :)
Boeiend schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:21:
Ik vind het idd ook een beetje vergezocht die problemen met die xbox, ik volg nu een paar weken dit topic en heb er niks over gehoord, nu heb ik er net 1tje besteld en dan blijkt het wat minder goed te werken als ik had gehoopt, ben ik lekker mee :/ . Ff af wachten maar, hopelijk krijg ik hem morgen binnen.
Als je het zo leest zijn de kleuren van dit scherm gewoon verkeerd gecalibreerd. En omdat je het ook niet handmatig kunt veranderen ben je er idd lekker klaar mee.

[Voor 40% gewijzigd door Paquito op 27-08-2006 13:43]

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

kokorico schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:08:
[...]

Heb jij een ezeltje dat geld schijt? 8)7
offtopic:
Nee, dat heet fulltime werken en sparen. ;)

• Peter Power
  • Niet online
Ik twijfel nog om mijn 2x 17' CRT's (1024x768) te vervangen door de 2407WFP. Zijn er mensen met ervaringen na zo'n overstap? Werkt het net zo lekker als 2 monitoren?

Nu werk ik bijvoorbeeld vaak met op 1 scherm mijn code en op het andere scherm de output. Werkt dit net zo lekker op 1 grotere monitor?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:58
Boeiend schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:21:
Je kan er prima op gamen hoor met je Xbox :) Ik kocht eerst dit scherm en daarna een Xbox op op 1080i te kunnen gamen, dit viel helaas een beetje tegen. Een vriend van mij heeft een 2405 met een Xbox, dat beeld ziet er wel op 1080i perfect uit.

Het is wel een minpuntje van het scherm, maar verder heb ik er geen problemen mee en ben er heel tevreden mee ;)

• miekd

miekd

dus.

Peter Power schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:00:
Ik twijfel nog om mijn 2x 17' CRT's (1024x768) te vervangen door de 2407WFP. Zijn er mensen met ervaringen na zo'n overstap? Werkt het net zo lekker als 2 monitoren?

Nu werk ik bijvoorbeeld vaak met op 1 scherm mijn code en op het andere scherm de output. Werkt dit net zo lekker op 1 grotere monitor?
Hou control in. Klik op de 2 windows in je taakbalk die je naast elkaar wilt hebben. Rechtermuisknop op eentje => "Cascade.. Horizontaal of Verticaal" hoe je het wilt :)

precies naast elkaar en het werkt gewoon lekker.

one more thing...

• Operations
--MeAngry-- schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:40:
Heb je al weer iets van hem vernomen dan? Heb er ook 1 besteld hij zou vrijdag terug komen van vakantie maar na woensdag heb ik niks meer gehoord en zou hem morgen gaan halen. Nou ja wellicht mailt die me morgen nog ff.

PC1: ASUS Prime X570-Pro -- 3900X incl. X72 -- 64GB PC4-25600 -- WD Black SN850 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x Supermicro X9SRL-F -- E5-2690 v2 -- 192GB PC3-12800 -- Synology DS3617xs: 8x1,92TB SSD RAID F1 -- 3x8TB WD Purple RAID5

Anoniem: 90809

miekd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:45:
[...]

Hou control in. Klik op de 2 windows in je taakbalk die je naast elkaar wilt hebben. Rechtermuisknop op eentje => "Cascade.. Horizontaal of Verticaal" hoe je het wilt :)

precies naast elkaar en het werkt gewoon lekker.
Handige tip _/-\o_
Zette de vensters nu steeds handmatig naast elkaar, maar dit gaat net wat sneller. :)
Hier nog steeds geen spijt van de aankoop van het scherm(24"), werk er nu ongeveer 3 week mee en zou niet graag terug willen naar mijn 19" CRT.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-06 19:16
Peter Power schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:00:

Ik had 2x 19" tfts, 2560x1024. Nu 1920x1200 en geen spijt, nog geen dag meegemaakt dat ik dualscreen miste :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• dreamwalker
Heeft iemand toevallig een plaatje om de gradient banding te checken?
Of een snelle mannier om dat te maken?

• D-Ray
TheGeneral schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:00:
[...]

Heb je al weer iets van hem vernomen dan? Heb er ook 1 besteld hij zou vrijdag terug komen van vakantie maar na woensdag heb ik niks meer gehoord en zou hem morgen gaan halen. Nou ja wellicht mailt die me morgen nog ff.
Gewoon even mailen. Heb ik ook gedaan toen ik zaterdag nog geen mail van hem had. Binnen een minuut of 5 had 'ie me terug gemaild... :)

dreamwalker schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:15:
Heeft iemand toevallig een plaatje om de gradient banding te checken?
Of een snelle mannier om dat te maken?
Hier is een plaatje om de banding te testen:
http://img205.imageshack.us/img205/7999/gradient1gp.png

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:27
Vandaag ook even een 2007wfp bij supradictus besteld. Hopelijk heb ik m snel en ben ik eindelijk van me 17" crttje af.

• Peter Power
  • Niet online
Sluuut schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:27:
[...]

Ik had 2x 19" tfts, 2560x1024. Nu 1920x1200 en geen spijt, nog geen dag meegemaakt dat ik dualscreen miste :)
Mooi. Ik wil de 2407WFP aansluiten op mijn MacBook Pro. Wel erg rot dat er nu een revision 3 is uitgekomen en de actie op de Dell site tot de 29ste van deze maand loopt (dus alleen morgen nog de gelegenheid om te bestellen).

Peter Power schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 19:44:
[...]

Mooi. Ik wil de 2407WFP aansluiten op mijn MacBook Pro. Wel erg rot dat er nu een revision 3 is uitgekomen en de actie op de Dell site tot de 29ste van deze maand loopt (dus alleen morgen nog de gelegenheid om te bestellen).
De kans is erg groot dat wanneer je nu een 2407 besteld dat je die later om kunt ruilen voor een A03.
Iedereen met een A00 of een A01 kon zijn scherm ook omruilen tegen een A02.

• deCube
Anoniem: 179579 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 10:21:

Gr
Lees jij deze review dan maar even. Dell komt hier beter uit de test dan Apple. :Y)

Work hard & be brave.

• Peter Power
  • Niet online
deCube schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:33:
[...]

Lees jij deze review dan maar even. Dell komt hier beter uit de test dan Apple. :Y)
En neem dan gelijk http://www.barefeats.com/lcd mee.

• Operations
Wat check ik hier mee dan? de A02's hebben dit probleem toch niet meer dacht ik?

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:18
Ook de ao2 hebben dit probleem nog steeds. Met de a02 revisie is dit in desktop mode bijna (nadruk op bijna) verdwenen.

Even een korte reactie op de 6 genoemde punten, na een week of 4 gebruiken
1 backlight bleeding
niet kunnen vinden
2 dooie pixels
geen
3 Banding
heel klein beetje, niet storend
4 of de voet goed zit (horizontaal hangt)
die van mij hangt klein beetje scheef, doch onvoldoende om het te gaan ruilen
5 soort scherm (LTM240M2)
als ik het me goed herinner wel
6 welke rivisie (A01/A02)
a02

Ik heb trouwens een hele tijd de apple 23" overwogen, maar deze schijnen toch wat problemen te hebben bij het aansluiten op de pc. Hierbij een korte opsomming van de negatieve kanten
- niet iedere videokaart werkt correct. Soms krijg je alleen een post screen en daarna niks meer of andersom. Dit gebeurt ook bij nieuwere videokaarten. Wat ik gezien heb vooral bij de goedkopere merken zoals leadtek msi etc. [geen flame: heb zelf een leadtek 6600GTdie prima bevalt]
- er is geen officiele driver voor de ingebouwde usb hub. Er bestaat wel een door iemand in elkaar gezette driver voor, maar je weet dan natuurlijk niet of die bij nieuwere os-en ook nog werkt
- Een flink aantal van deze schermen schijnt een soort roze waas te hebben

Aan de andere kant is het natuurlijk een geweldig mooi scherm. Dit in tegenstelling tot de lelijke dell doos die nu voor me staat. En na de laatste prijsverlaging is het verschil minimaal.

[Voor 47% gewijzigd door cornelisprul op 28-08-2006 07:46]

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

• dreamwalker
@cornelisprul

Wanneer zie je deze roze waas?
Is dit altijd zichtbaar of is het zichtbaar bij een speciale handeling?
of is het bij een specifieke kleur dat je die rose waas ziet?

twijfel nu ook echt of ik voor die dell 2407 ga gaan of voor de eizo 2110.
De laatste is zeker goed maar duurder en kleiner.

Gr

Anoniem: 179579 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:31:
twijfel nu ook echt of ik voor die dell 2407 ga gaan of voor de eizo 2110.
De laatste is zeker goed maar duurder en kleiner.

Gr
Dan is het toch vrij simpel?? 8)7
Zou ik voor de Dell gaan, heb zijn kleine broertje (2007WFP) en ben er erg blij mee!
Niets geen problemen met banding, slechte plastic behuizing of iets. Allemaal prima kwaliteit _/-\o_
Zeker je geld waard!!!

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 28-08-2006 14:02]

• kokorico
Idd, iedereen zit te janken over problemen die er blijkbaar zouden zijn maar ik ben heeeeel erg tevreden hoor met mijn 2407 :)

goed dit te horen.

Zou dit willen aansluiten op mijn macbook pro en ook op de xbox360

gr

• deCube
Anoniem: 179579 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:52:
goed dit te horen.

Zou dit willen aansluiten op mijn macbook pro en ook op de xbox360

gr
Ja, je MacBook Pro heeft als het goed is een DVI uitgang, en je Xbox zou je via Component(?) kunnen aansluiten. Alleen kwaliteit Xbox is minder las ik, maar als je dat via VGA aansluit is het al een stuk beter. Maar dat laatste weet ik niet zeker, zal je even moeten opzoeken.

Work hard & be brave.

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:14
ik lees een boel goede ervaringen met het kopen van spullen bij Supradictus. Maar is er iemand die ook daadwerkelijk ervaring heeft met garantie verhalen bij deze man? Hoe gaat dat in z'n werk en ben je d'r tevreden over?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Ik lees op diverse forums dat de a03 rev verschillende problemen zou oplossen. Zou zou er van banding totaal geen sprake meer zijn. Ook zou de component ingang een stuk beter werken in verschillende modussen.

Iemand weet van of deze reeds in Belgie / Nederland uitgeleverd wordt?

Gr

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

TheGeneral schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:00:
[...]

Ik heb hem zaterdag nog gesproken via de mail en gisteren zou het scherm opgestuurd moeten zijn, dus ik hoop em vandaag te hebben. :9

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
dreamwalker schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:24:
@cornelisprul

Wanneer zie je deze roze waas?
Is dit altijd zichtbaar of is het zichtbaar bij een speciale handeling?
of is het bij een specifieke kleur dat je die rose waas ziet?
Wat ik begrepen heb van een aantal fora, is dat het bij de 23" s-ips panelen nogal eens voorkomt dat witte vlakken een soort roze waas hebben. Dit is niet specifiek een apple probleem, maar een probleem van de LG Philips 23" s-ips panelen.

Maar goed dit begint wel erg offtopic te raken

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

• Peter Power
  • Niet online
Wat zijn de standaard testen die je kan uitvoeren als het nieuwe scherm binnen is, dus om bijvoorbeeld eventuele dode (sub)pixels op te sporen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Peter Power schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:55:
Wat zijn de standaard testen die je kan uitvoeren als het nieuwe scherm binnen is, dus om bijvoorbeeld eventuele dode (sub)pixels op te sporen?
Daar zijn behoorlijk wat programma'tjes voor. Zoek eens rond zou ik zeggen. Met Google zijn ze erg makkelijk te vinden.

• Peter Power
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:06:
[...]

Daar zijn behoorlijk wat programma'tjes voor. Zoek eens rond zou ik zeggen. Met Google zijn ze erg makkelijk te vinden.
Tnx. Nog andere testen die specifiek voor deze Dell monitoren gelden?

Heeft iemand toevallig ;) een kleur profiel gemaakt met ColorVision voor een Dell 2007WFP?? (2407WFP mag ook)
Dan zou ik die graag willen hebben.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 29-08-2006 09:53]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 123686 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:52:
Heeft iemand toevallig ;) een kleur profiel gemaakt met ColorVision voor een Dell 2007WFP?? (2407WFP mag ook)
Dan zou ik die graag willen hebben.
De ene monitor is de andere niet en aan een dergelijk profiel heb je dan ook niets.
Je zult echt zelf zo'n ding moeten hebben/lenen om je kleuren te calibreren.

Ik zie dat de huidige promo vandaag afloopt. wordt de 2407 daarna 300eur duurder?
Jammer dat we niet weten of we dan een rev03 ontvangen?

Gr

• kokorico
Waarom een rev03 willen ontvangen als de rev02 het al prima doet :)

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nou, ik heb zoals beloofd vandaag m'n 2007WFP binnengekregen en alvast om dode pixels op te sporen aangelosten hier via D-Sub op m'n werk, en ik moet zeggen, DAMN wat een scherm! :9~
Vooralsnog geen problemen ondervonden, het geheel komt als erg stevig over en de beeldkwaliteit is prima!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier vandaag 4 x de 2407 binnengekregen via Supradictus. Keurig geregeld ;)

Voor mezelf 2 x 2407, alles aangesloten en lijkt perfect te zijn! :)

• Anoniem: 16225
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
HGM schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:20:
Hier vandaag 4 x de 2407 binnengekregen via Supradictus. Keurig geregeld ;)

Voor mezelf 2 x 2407, alles aangesloten en lijkt perfect te zijn! :)
Wtf 2* dat is wel erg widescreen :), werkt dat handig?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 16225 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:24:
[...]

Wtf 2* dat is wel erg widescreen :), werkt dat handig?
yep; doe veel ontwikkelwerk en kan nu 4 vensters naast elkaar hebben staan. (output, database, code, excel/word/etc). Nu alleen nog even kijken welke videokaart gewenst is...

• Boeiend
Heb mijn 2407 ook binnen vandaag, mooi shiet.
360 der op is inderdaad niet top, vooral de kleuren niet. Hoe moet ik dat oplossen? Het meerdendeel is veel te donker.

edit:
Mijn scherm hangt ook een beetje naar rechts (heb dat al vaker zien langs komen), ik had vaag idee dat het misschien aan de standaard lag. Misschien kan je wel wat recht zetten door de schroeven even los te draaien en recht te zetten oid? Iemand oplossing voor?

[Voor 45% gewijzigd door Boeiend op 29-08-2006 22:39]

• Martijno2000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 08:43
Mannen de 2007WFP is weer in de aanbieding 25% off @ Dell dus rennen! Of bestellen dan:)
Denk ik meld het even.

Voorheen: € 581,91
Nu dankzij die 25% : € 436,43
Inclusief BTW, exclusief transport

[Voor 28% gewijzigd door Martijno2000 op 30-08-2006 14:12]

Martijno2000 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:07:
Mannen de 2007WFP is weer in de aanbieding 25% off @ Dell dus rennen! Of bestellen dan:)
Denk ik meld het even.

Voorheen: € 581,91
Nu dankzij die 25% : € 436,43
Inclusief BTW, exclusief transport
WIL IK NIET WETEN :(

Heb net 540 euro bij 4-Launch betaald 8)7

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:27
Heb mijn 2007wfp ook binnen. Wat een scherm. Echt een topaankoop. En nog nergens dode pixels ontdekt dus ik ben er heel blij mee.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:34

Yucko

One clown to rule them all !

gvd ... dat wordt wel intressant om een 2007WFP te kopen voor naast mijn andere scherm :9

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

Anoniem: 118537

Ik kreeg zojuist mailtje van Supradictus dat as vrijdag de nieuwe 24" ers binnenkomen,
let wel de rev A03. ;)

• Anoniem: 179886
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik heb vorige week helaas mijn tweede Dell 2007WFP terug gestuurd... :|
( tussendoor niet kunnen reageren vanwege verhuizing en problemen met KPN ADSL )
Eerste scherm had twee zeer storende dode pixels midden op het scherm, dat heb ik redelijk probleemloos terug kunnen sturen naar Dell...
Het tweede scherm had en een dode pixel en vreselijke backlight bleeding :'( Na ongeveer een hele dag aan de telefoon te hebben gezeten met medewerkers van Dell deze uiteindelijk ook terug kunnen sturen en een refund gekregen. Ze wilde in eerste instantie een refurbished scherm terugsturen als 3e scherm, maar dat leek me alles behalve hoopgevend.

Overigens heb ik bij beide schermen moeten constateren dat er een sticker met rev A02 over rev A01 geplakt was, dat op de dozen Rev A01 stond en ik een A01 voedingsstekker erbij kreeg. ( Ik weet niet of dit bij iedereen het geval is, maar ik vond het vrij verdacht...
Ik denk dat ik gewoon ontzettende pech heb gehad met Dell aangezien ik veel positieve berichten heb gelezen op dit forum...Maar voor mij even geen Dell mee |:(

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 179886 op 30-08-2006 18:02. Reden: Typo's]

• grun93
  • Registratie: April 2004
Anoniem: 179886 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:19:
Overigens heb ik bij beide schermen moeten constateren dat er een sticker met rev A02 over rev A01 geplakt was, dat op de dozen Rev A01 stond en ik een A01 voedingsstekker erbij kreeg. ( Ik weet niet of dit bij iedereen het geval is, maar ik vond het vrij verdacht...
Correct me if I'm wrong, maar het enige verschil tussen A01 en A02 is andere firmware, de hardware is precies dezelfde. De stickers zeggen niets imho.
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee