Toon posts:

Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.039 views sinds 30-01-2008

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
http://www.wfmynews2.com/assetpool/images/0551322247_dell%20logo.jpg

Ik voelde vrij dit topic te openen... Mocht jij al druk bezig zijn geweest met een TS die nog beter en mooier is dan die van mij, neem gerust contact met mij en/of een modje op.

[20/24" TFT] De nieuwe Dell 2007WFP en 2407WFP (Dit is deel 1 van dit topic)

[20/24" TFT] Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 2

Dit topic gaat over de 20,1" en de 24" breedbeeldschermen van Dell. Veel mensen vinden dit scherm erg mooi/praktisch. Vooral vanwege het feit dat ze breedbeeld zijn (16:10) en het minimalistische
design. Hier zijn de specs van beide schermen:

gejat van de Dell site

Dell UltraSharp™ 2007WFP
http://accessories.euro.dell.com/sna/images/products/large/200-38594.jpg
  • Monitorformaat en -type : 20,1-inch flatpanel / Active Matrix TFT - Desktop
  • Resolutie : 1.680 x 1.050 pixels
  • Reactietijd / helderheid / contrastverhouding : 16 ms / 300 cd/m² / 800:1
  • Afmetingen (BxDxH) : Met standaard: 472,7 x 177,7 x 332 tot 513 mm
  • Gewicht : 6,5 kg
  • Kenmerken : VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H, inclusief in hoogte verstelbare standaard
  • Aantal (vrije) poorten / connectortype : 15-pins D-sub/DVI-D/S-Video/Composietvideo-connectors
  • Pixelgrootte : 0,255 mm (pixel pitch)
  • Compatibiliteit : Pc
  • Garantie : 3 jaar
Link naar de product site op www.dell.nl:

klik

Dell UltraSharp™ 2407WFP

http://accessories.euro.dell.com/sna/images/products/large/860-10023.jpg
  • Grootte en type van beeldscherm : 24-inch (61,0 cm) active matrix TFT
  • Resolutie : 1920 x 1200 / WUXGA
  • Reactietijd / helderheid / contrastverhouding : 16 ms (zwart naar wit) of 6 ms (grijs naar grijs) / 450 cd/m2/ 1.000:1
  • Afmeting b x h x d : 585mm x 388mm (gecomprimeerd / uitgebreid) x 560mm x 195mm
  • Gewicht : 8,3 kg
  • Ingangen : Analoog DVI-D (digitaal) met HDCP / S-Video / Composiet / Component
  • In hoogte verstelbare standaard, geluid : Ja /optionele AS500 Sound Bar
  • Compatibiliteit met VESA-ophanging, beveiligingsslot : Ja (100 mm) / ja
  • Geïntegreerde USB 2.0-hub met stroomvoorziening, 9-in-2-kaartlezer : 4 downstream-poorten, 1 upstream-poort / CompactFlash type I/II-kaart, MicroDrive, Smart Media-kaart, Memory Stick-kaart, Memory Stick Pro-kaart, Memory Stick Duo (met adapter), Secure Digital-kaart, MultiMedia Card, Mini Secure Digital (met adapter)
  • Garantie : 3 jaar garantie met omruilen op de volgende werkdag
Reviews:

Dell UltraSharp™ 2007WFP

Dell UltraSharp™ 2407WFP
Banding probleem

Beide schermen hadden aanvankelijk erge last van zogehete gradient banding. Dit resulteerd in duidelijk zichtbare lijnen (horizontaal & verticaal) als er gradients getoond worden op het scherm. De oorzaak hiervaan bleek de Faloudja-beeldverwerkingschip te zijn die in beide schermen zit. Hier een quote van DroogKloot om e.e.a. uit te leggen:
die Faroudja-chip is uitsluitend bedoeld voor het up- cq. rescalen van lage- of niet-native resolutie inputs (ie. composite, s-video, en HD signalen) naar de native resolutie van het scherm waar de chip inzit, en nadrukkelijk NIET voor het scalen van een inputbron die al in de native resolutie wordt aangeleverd (ie. de DVI-output van een videokaart), wat bij rev. A00 van de 2x07 dus wel gebeurde in alle display modes. Eigenlijk hoort die chip uberhaupt niet actief te zijn tenzij je de monitor op een non-standaard input aansluit, maar volgens Dell zijn er geen plannen voor een A03.
Bedankt DroogKloot :)

Deze chip hoorde dus in de 'desktop-mode' uitgeschakeld te zijn., en was dus ingeschakeld. Dit was eigenlijk alleen met de A00 revisies van de schermen het geval. Bij beide schermen is dit probleem met de A01 revisie opgelost door middel van een firmware-update. Dat mensen bij deze (en latere) revisies nog steeds dit probleem ervaren heeft denk ik te maken met het feit dat de meeste TFT schermen nog niet in staat zijn alle 16,7 miljoen kleuren die een 24 bits kleurenpaneel heeft tevoorschijn te toveren. Mensen die ervaring hebben met de A01 versies en later van beide schermen zeggen dat dit probleem niet meer storend aanwezig is.

Er is een topic op het dell support forum (zeer oud) waar dit probleem uitgebreid besproken wordt:

klik

Systeem | Garmin Connect

• Brakkie
  • Niet online
Ben zo vrij geweest om het topic te heropenen en de topic start te copy pasten. Maargoed...

Ik heb zelf net ook een 2407 aangeschaft via supradictus. Ik ben alleen benieuwd of er iemand ervaring heeft met het spelen van CS: source op 1900x1200 op een 6800gt. Lukt dit nog een beetje fatsoenlijk of mag ik gelijk ook een nieuwe videokaart halen.

Systeem | Garmin Connect

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-12-2022
Heb vandaag mijn dell 2007wfp gekregen van Supradictus. Het is echt een geweldig scherm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 16:34
Brakkie schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:14:
Ben zo vrij geweest om het topic te heropenen en de topic start te copy pasten. Maargoed...

Ik heb zelf net ook een 2407 aangeschaft via supradictus. Ik ben alleen benieuwd of er iemand ervaring heeft met het spelen van CS: source op 1900x1200 op een 6800gt. Lukt dit nog een beetje fatsoenlijk of mag ik gelijk ook een nieuwe videokaart halen.
Ik heb het op een 6800GE gespeeld, heb er nu tijdelijk een 7600GT in zitten, het gaat, maar je kan niet alles op max zetten. Ik ga pas eind dit jaar begin volgend jaar een dikke videokaart halen.

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-03 14:22
Volgens mij klopt er iets niet aan de startpost, na revisie A02 is dat banding probleem verholpen, revisie A01 had dit nog wel. Correct me if I'm wrong. ;)

Work hard & be brave.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-03 06:51
Het scherm van mn 2407 is helaas niet 100% horizontaal, de linkerkant van het scherm is net een paar mm hoger van m'n buro verwijderd dan de rechterkant, maw hij wil niet helemaal goed uit de pivotstand komen. Ik geloof dat iemand dit ook had, hoe had die gene dat opgelost?
Ik had hem afgehaald, factuur zat erbij. Ik geloof dat dankzij mij een hoop tweakers deze monitor ook bij hem hebben gekocht :P
Op 1920x1200 met CSS speelt ik met mijn machine alles op max, 6xAA + Temporal AA = 12xAA en daarbij 16xAF.
Enige wat ik uit heb staan ik Gloom (als het zo heet?), want dat vind ik alleen maar irritant en vrreet teveel GPU power. Misschien zet ik het aan als Vista er is en als de eerste DX10 kaarten komen :)
Volgens mij klopt er iets niet aan de startpost, na revisie A02 is dat banding probleem verholpen, revisie A01 had dit nog wel. Correct me if I'm wrong.
Als ik het goed heb is het alleen in de modus "Desktop" verholpen, niet in Gaming en Multimedia, in de A02 revisie. Maargoed, wie gaat er dan ook constant switchen.. ik vind games & films goed te doen in de desktop mode.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• deCube
  • Laatst online: 24-03 14:22
Sluuut schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 20:11:
[...]

Als ik het goed heb is het alleen in de modus "Desktop" verholpen, niet in Gaming en Multimedia, in de A02 revisie. Maargoed, wie gaat er dan ook constant switchen.. ik vind games & films goed te doen in de desktop mode.
Ja dat bedoel ik, denk dat het merendeel toch alleen maar in Desktop mode draait. Maar je hebt gelijk.

In het vorige deel was er iets over HD via DVI, dit zou niet werken of zoiets, weet iemand daar iets van?

Work hard & be brave.

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-03 12:31
Zijn er trouwens veel mensen die het scherm pivoteren en zoja voor welke toepassingen ?

Ik doe het af en toe als ik zit te surfen, want dan werkt zo'n hoog scherm bij sommige sites wel lekker. Voor de rest werk ik vaker met 2 sites naast elkaar dan een gepivoteerde 'lange' site.

Specs

• Sluuut
Zijn er trouwens veel mensen die het scherm pivoteren en zoja voor welke toepassingen ?
Ja, ik deed het gister voor de lol om counterstrike op zn zijkant te spelen...
Voor de rest gebruik ik pivot niet.

• Bravebart
Sluuut schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:03:
[...]

Ja, ik deed het gister voor de lol om counterstrike op zn zijkant te spelen...
Voor de rest gebruik ik pivot niet.
CS op zijn kant :D

Werkte dat een beetje ? :+

Specs

• FBtje
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-02 22:26
ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van een DELL 2407WFP 24 inch breedbeeld monitor 8)

gekocht via Ebay voor 800 euro (normale prijs 865 euro)

ik koop eigenlijk nooit wat via Ebay omdat ik het toch altijd wat tricky vind, maar n.a.v. zeer goede feedback van andere kopers toch maar gedaan... dinsdag gekocht, woensdag geld overgemaakt en donderdagavond stond de verkoper persoonlijk aan de deur.. en ik was zoooooooo blij :lol:

hij is echt super

en ik heb 'm natuurlijk op de hoogste resolutie, 1920x1200 ingesteld.. wat een ruimte heb je dan op je bureaublad.. niet meer van links naar rechts scrollen.. alles past gewoon!

het is het geld dubbel en dwars waard 8)

[Voor 3% gewijzigd door FBtje op 18-08-2006 00:46]

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-03 14:56

Gutteguttegut

CEO of TFD

FBtje schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:37:
ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van een DELL 2407WFP 24 inch breedbeeld monitor 8)

gekocht via Ebay voor 800 euro (normale prijs 865 euro)

ik koop eigenlijk nooit wat via Ebay omdat ik het toch altijd wat tricky vind, maar n.a.v. zeer goede feedback van andere kopers toch maar gedaan... dinsdag gekocht, woensdag geld overgemaakt en donderdagavond stond de verkoper persoonlijk aan de deur.. en ik was zoooooooo blij :lol:

hij is echt super

en ik heb 'm natuurlijk op de hoogste resolutie, 1920x1200 ingesteld.. wat een ruimte heb je dan op je bureaublad.. niet meer van links naar rechts scrollen.. alles past gewoon!

het is het geld dubbel en dwars waard 8)
Geil :9

Geen dode (sub)pixels?
Ik ben er nu ook voor aan het sparen.... :Y

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• FBtje
nee, zelfs niet één ;)

spaar ze!

Anoniem: 123686

Zag dat 4launch ook Dell 2007FWP & de 2407FWP verkoopt.
Iemand enig idee welke revisie dat is??

Wil namelijk niet een 'miskoop' doen met een rev.00 of een rev.01

EDIT:heb ze al een email gestuurd maar krijg geen reactie.

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 18-08-2006 10:08]

Mailtje gekregen van 4launch, ze hebben alleen de rev.02 versie.
Dus gelijk besteld en krijg hem als het goed is dinsdag bezorgd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

MESSA BLIJ!!! :P

• Trenzer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-03 22:52
FBtje schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:37:
Ik overweeg nog steeds de aanschaf. Gek gemaakt door mensen in dit topic (en bedankt) :| ;)

Op jouw foto's lijkt 'ie niet enorm groot, behalve op de laatste 2. Dat viel me alleen even op. Zal wel de hoek van fotograferen zijn (veel van bovenaf genomen).

Trenzer schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:34:
[...]

Ik overweeg nog steeds de aanschaf. Gek gemaakt door mensen in dit topic (en bedankt) :| ;)

Op jouw foto's lijkt 'ie niet enorm groot, behalve op de laatste 2. Dat viel me alleen even op. Zal wel de hoek van fotograferen zijn (veel van bovenaf genomen).
Gewoon doen, geen spijt (denk ik)

• Brakkie
  • Niet online
Jeeej, ik hoor ook bij de gang nu. ;) Nog nooit zo snel iets online gekocht. Gister om 4 uur op het kopje koop dit object op ebay geklikt en gisteravond om 7 uur afgehaald. (Via supradictus dus) Ik vertelde hem dat ie een ware hype was hier op got maar hij kon helaas zelf niet reageren omdat zn ip blijbaar gebanned is. Hij is trouwens vanaf vandaag een weekje op vakantie. (moest ik ff doorgeven :P )

M'n samsung 710t staat er wel perfect naast in pivot mode. :9

http://www.com-munity.nl/IMG_3389_s.jpg

[Voor 12% gewijzigd door Brakkie op 18-08-2006 13:34]

Systeem | Garmin Connect

• deltananie
Ik heb mijn scherm ook bij die gozer gehaald. Woensdag geld overgemaakt. Donderdag mijn scherm binnen.

• LeechGuy
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-03 14:24
Tja... wat kan ik er van zeggen... waanzinnig!

De grootte valt mij reuze mee en de tekst is ook helemaal niet te klein. Ik denk dat het misschien nog wel iets groter is dan op mijn op mijn oude Iiyama Vision Master Pro 17 CRT uit 1997 waar ik altijd 1280x1024 op draaide.

Thuis en op mijn werk ben ik gewend om met 2 monitoren te werken dus aan wat desktop space ben ik op zich wel gewend, maar ik moet zeggen dat deze breedbeeld toch wel prettiger werkt dan twee losse monitoren.

Games speel ik niet, dus daar kan ik dan ook niks over melden.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-03 15:21
Brakkie schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:43:
..
Hij is trouwens vanaf vandaag een weekje op vakantie. (moest ik ff doorgeven :P )
..
Dat is jammer; wilde vandaag net eentje bestellen :( Kan iemand me trouwens vertellen waar de monitor is op te halen?

Flickr PSN

• Brakkie
  • Niet online
Ik heb hem in Amersfoort opgehaald.

Systeem | Garmin Connect

• Trenzer
wheeler schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:20:
[...]

Dat is jammer; wilde vandaag net eentje bestellen :( Kan iemand me trouwens vertellen waar de monitor is op te halen?
Rob alias Supradictus mailde mij dat het ook in Rotterdam kon. Volgens mij wisselt 'ie regelmatig van lokatie als ik 't zo lees. Volgens mij stond in de eBay advertentie dat het ook in Utrecht opgehaald kan worden.

Something smells fishy ; :9

• Trenzer
Hehe, dat valt wel mee denk ik. Getuige zijn schrijfwijze en de positieve replies alhier. ;)

• Sluuut
Bravebart schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:52:
[...]

CS op zijn kant :D

Werkte dat een beetje ? :+
We lagen wel in een deuk, met zn 3en om ste beurt.. er zat er eentje bij die nog goed kon gamen zo ook. We hebben ook nog op z'n kop gedaan, lijkt me wel vet als je altijd zo gamed en dan op campzone op de kop de boel gaat ownen :D :+

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 20:12

Specht

Il Cuore Sportivo

Zooo heb hier nu ook een 24" breedbeeldmonster staan... heerlijk scherp beeld, echt een wereld van verschil na zo'n 17" crt. :D

• Bravebart
Sluuut schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:52:
[...]

We lagen wel in een deuk, met zn 3en om ste beurt.. er zat er eentje bij die nog goed kon gamen zo ook. We hebben ook nog op z'n kop gedaan, lijkt me wel vet als je altijd zo gamed en dan op campzone op de kop de boel gaat ownen :D :+
Haha, ik ga het morgen ook maar eens proberen denk ik :*)

-edit- Hehe, ik heb het geprobeerd, maar het speelt best wel lastig, vooral op zijn kop :D

Maar cool was het wel :P

[Voor 12% gewijzigd door Bravebart op 19-08-2006 21:44]

Specs

• Arutha
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Kan de hype niet weerstaan en dan maar besloten om zelf de 2007WFP in huis te halen. Ik ben er echter nog niet uit of ik de (toch wel erg dure) pixelgarantie van 60 € erbij zou nemen. Heeft deze monitor een reputatie om weinig/veel dode (sub)pixels te hebben, en zou een pixelgarantie een goede/slechte keuze zijn ?

Alvast bedankt voor reacties !

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-02 16:31
Arutha schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:01:
Kan de hype niet weerstaan en dan maar besloten om zelf de 2007WFP in huis te halen. Ik ben er echter nog niet uit of ik de (toch wel erg dure) pixelgarantie van 60 € erbij zou nemen. Heeft deze monitor een reputatie om weinig/veel dode (sub)pixels te hebben, en zou een pixelgarantie een goede/slechte keuze zijn ?

Alvast bedankt voor reacties !
Ik raad je aan om er eentje te kopen van Supradictus op Ebay voor 435EU. Prijs is inclusief pixelgarantie. Heb er een 2407wfp aan gekocht en is een super verkoper. Echt een aanrader.
2007: http://cgi.benl.ebay.be/D...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 13:58
Specht schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:07:
Zooo heb hier nu ook een 24" breedbeeldmonster staan... heerlijk scherp beeld, echt een wereld van verschil na zo'n 17" crt. :D
Ben toch ook wel erg geintresseerd geworden in de 24 inch versie van dit mooie scherm :)

Maar hoe zit het met dode pixels? Zie dat 4launch bijvoorbeeld de helemaal augustus gratispixel garantie levert. Maar hoe zit dat bij deze schermen dan? Ik heb namelijk een hekel aan ook maar 1 dode (sub) pixel daar ga ik me aan storen op ten duur. En hebben deze schermen veel last van dode pixels? En als je revisie A02 hebt is alles in orde toch?

Maar valt 1 dode pixel al onder die pixelgarantie dan? Heb 4 launch al gemaild maar zal niet voor maandag antwoord krijgen denk ik.

@ Specht:

Ik heb nu 21 inch CRT heb maar dat het verschil echt nog wel groot is in vergelijking met die dell 24 inch. Wat denk jij?

[Voor 24% gewijzigd door Operations op 19-08-2006 22:31]

PC1: ASUS Prime X570-Pro -- 3900X incl. X72 -- 64GB PC4-25600 -- WD Black SN850 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x Supermicro X9SRL-F -- E5-2690 v2 -- 192GB PC3-12800 -- Synology DS3617xs: 8x1,92TB SSD RAID F1 -- 3x8TB WD Purple RAID5

• ^Ripper
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik had nu ook het 2407WFP van Supradictus besteld.
Ik twijfelde nogal vanwege de toch nog best hoge prijs (ondanks dat het de goedkoopste was :) )
Achteraf gezien is het toch het geld echt waard.
Van 15" Hercules Profetview 720 naar deze 24" Dell :D
Wat een verschil als ik aan het gamen ben, ongelooflijk gewoon.

Supradictus heeft alles perfect geregeld.
Op donderdag ochtend 0:18 een mail gestuurd dat ik interesse had en of het scherm voor het weekend in huis kon wezen en wat de mogelijkheden waren met verzending.
Paar minuten later een mail terug met duidelijk text en uitleg.
Een spoedoverboeking een paar minuten later en vrijdagmiddag kreeg ik een doos met het scherm in de handen gedrukt van het vervoersbedrijf.
Perfect gewoon en erg snel!

Trouwens hoe kun je dit scherm het beste calibreren op kleur?
Op het moment heb ik in het OSD onder "Color settings" het op "PC Custom Color" gezet maar geen van de kleuren RGB (sliders) veranderd.
Het wit vond ik hier toch wat meer op wit lijken dan de "pc normal" setting
Ik connect via de DVI-D kabel op native resolution.
Maar ik heb het idee dat de kleuren toch wat aan de felle kant zijn.
Kan natuurlijk ook dat ik het oude tft scherm gewend was.
Brightness heb ik nu op 38 staan.

Wat voor opties zijn hiervoor de beste?
Heeft iemand het scherm al eens gecalibreerd met profi materiaal?
En kun je deze settings overnemen of is ieder tft scherm weer anders?

• FBtje
hmm.. waar is die usb kabel eigenlijk voor die bij de 2407WFP wordt meegeleverd.. zonder USB doet ie het ook??

[Voor 20% gewijzigd door FBtje op 19-08-2006 23:59]

• dreester
  • Niet online
FBtje schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:59:
hmm.. waar is die usb kabel eigenlijk voor die bij de 2407WFP wordt meegeleverd.. zonder USB doet ie het ook??
voor de cardreader ;)

• FBtje
welke cardreader dan?

ik had 'm gewoon op een usb poort op m'n pc aangesloten

• Arutha
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hey, vraagje aan iedereen die op Ebay bij Supradictus heeft gekocht.

Uit de vele goeie reacties kan ik afleiden dat deze persoon te vertrouwen valt, maar ik vraag me wel af hoe hij die pixelgarantie op de Dell's nu juist regelt. Stel dat je met een dode pixel zit, kan je dan direct contact opnemen met Dell?
En klopt het dat Supradictus ook een legitieme factuur meelevert met de monitor ?

• ComBax
  • Laatst online: 25-12-2021
Ik heb een vraagje voor de 2407-eigenaars. Binnenkort nieuwe pc en ik denk er serieus aan om zo'n 24" Delletje te bestellen, maar ik vraag me alleen af hoe het zit met de kleurenweergave. Ik heb op mijn laptop een desktop-achtergrond gemaakt en daar kon je het kleurverschil niet zien, op mijn desktop (met nog zo'n "oude" crt) ben ik er achter gekomen dat de achtergrond van de originele foto wat naar het geel gaat, terwijl de rest van de achtergrond (die ik er zelf heb bijgeplakt) gewoon wit is. Op de lcd van mijn laptop was dat dus niet te zien, tenzij je vanuit een bepaalde hoek keek.
Lang verhaal, nu de vraag: zie je dat kleurverschil op de 2407WFP? Aangezien ik redelijk wat ga webdesignen/photoshoppen zou ik toch graag een goede kleurweergave hebben (jaja, crt is dan beter, maar ook zo lomp :P)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-03 20:51
FBtje schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 00:09:
welke cardreader dan?

Kijk eens voor de gein aan de linker kant van je monitor :z
Arutha schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 00:21:
Hey, vraagje aan iedereen die op Ebay bij Supradictus heeft gekocht.

Uit de vele goeie reacties kan ik afleiden dat deze persoon te vertrouwen valt, maar ik vraag me wel af hoe hij die pixelgarantie op de Dell's nu juist regelt. Stel dat je met een dode pixel zit, kan je dan direct contact opnemen met Dell?
En klopt het dat Supradictus ook een legitieme factuur meelevert met de monitor ?
De pixelgarantie handel je via hem af voor zover ik begreep. Hij levert ook idd een factuur mee.
ComBax schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 09:55:
Lang verhaal, nu de vraag: zie je dat kleurverschil op de 2407WFP? Aangezien ik redelijk wat ga webdesignen/photoshoppen zou ik toch graag een goede kleurweergave hebben (jaja, crt is dan beter, maar ook zo lomp :P)
Naar mijn mening is deze montor goed genoeg qua weergave voor fotobewerkings programma's. De kleuren zijn standarad overigens ietsje te vet/fel. Het minpuntje is dat wait ietsje witter had kunnen zijn als er bijvoorbeeld een constrastoptie was geweest. Desondanks is het gelukkig nog wel wit genoeg.

[Voor 81% gewijzigd door Carel op 20-08-2006 10:11]

Anoniem: 176808

ja ik twijfel ook nog ik ben aan het twijfelen tussen de Samsung 20" LCD Syncmaster 205BW 349,-
wel wat kleiner of natuurlijk de Dell UltraSharp 2007WFP 435,-
ik heb al een SyncMaster 940mw lcd/tv dus die 205BW zal er mooi bij staan maar vindt de 2007WFP wel zeer flex ik speel nu games met een iilyama Prolite E480S en bevalt wel maar iets te klein vind ik ook omdat ik best wel geregeld ook films op mij pc scherm kijk dus guys wat zouden jullie doen??? :?

Met Vriendelijke groet,

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:34

Yucko

One clown to rule them all !

:D Ik zie dat je iig je aankoop goed geinspecteerd hebt 8)7
Zoals iemand ^^^^ al gezegd heeft, monitor middels bijgeleverd USB kabel aansluiten en je kunt de Cardreaders (die je dus op de linkse kant van je monitor aantreft) + aanwezige USB poorten op je monitor gebruiken. Nadeel is dat alle aangesloten apparaten dus uitvallen wanneer je je monitor dus uitdoet.

* Yucko heeft zijn USB HDD dus maar weer rechtstreeks op een USB poort van zijn computer aangesloten.

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

• Operations
TheGeneral schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:26:
[...]

Ben toch ook wel erg geintresseerd geworden in de 24 inch versie van dit mooie scherm :)

Maar hoe zit het met dode pixels? Zie dat 4launch bijvoorbeeld de helemaal augustus gratispixel garantie levert. Maar hoe zit dat bij deze schermen dan? Ik heb namelijk een hekel aan ook maar 1 dode (sub) pixel daar ga ik me aan storen op ten duur. En hebben deze schermen veel last van dode pixels? En als je revisie A02 hebt is alles in orde toch?

Maar valt 1 dode pixel al onder die pixelgarantie dan? Heb 4 launch al gemaild maar zal niet voor maandag antwoord krijgen denk ik.

@ Specht:

Ik heb nu 21 inch CRT heb maar dat het verschil echt nog wel groot is in vergelijking met die dell 24 inch. Wat denk jij?
Quote mezelf maar ff, aangezien er beetje overheen gelezen wordt ;) En had ik meteen nog een vraagje ik heb logitech Z-680 en Z-2300 speakersetjes en me CRT schermen trillen nog wel is van de bass. Hebben TFT's ook nog? En daar is het ook niet schadelijk voor of wel?

PC1: ASUS Prime X570-Pro -- 3900X incl. X72 -- 64GB PC4-25600 -- WD Black SN850 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x Supermicro X9SRL-F -- E5-2690 v2 -- 192GB PC3-12800 -- Synology DS3617xs: 8x1,92TB SSD RAID F1 -- 3x8TB WD Purple RAID5

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-03 20:51
TheGeneral schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:30:
[...]

Quote mezelf maar ff, aangezien er beetje overheen gelezen wordt ;) En had ik meteen nog een vraagje ik heb logitech Z-680 en Z-2300 speakersetjes en me CRT schermen trillen nog wel is van de bass. Hebben TFT's ook nog? En daar is het ook niet schadelijk voor of wel?
De hoeveelheid uitval qua pixels is naar mijn mening goed onder controle bij dit scherm(niet veel mesnen klagen erover). Vergeet niet dat wij het hier hebben over een reso van 1920/1200 en de kans dus aanzielijk zou moetenzijn.. Ik kan me heriineren dat er ooit een poll van was?

Trillingen lijken mij niet direct schadelijk voor een TFT. Hoe jij je subwoofer plaats weet ik niet, maar ik raad je aan deze geen contact te laten maken met je bureau. Ik heb overigens een Z-560 (zelfde sub) en ik krijg echt niet voluit mijn scherm aan het trillen. Echter hangt dit natuurlijk van veel factoren af zioals grootte van de kamer, de plaatsing sub en het bureau zelf.

[Voor 3% gewijzigd door Carel op 20-08-2006 12:55]

• Operations
Carel schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:50:
[...]

De hoeveelheid uitval qua pixels is naar mijn mening goed onder controle bij dit scherm(niet veel mesnen klagen erover). Vergeet niet dat wij het hier hebben over een reso van 1920/1200 en de kans dus aanzielijk zou moetenzijn.. Ik kan me heriineren dat er ooit een poll van was?
Trillingen lijken mij niet direct schadelijk voor een TFT. Hoe jij je subwoofer plaats weet ik niet, maar ik raad je aan deze geen contact te laten maken met je bureau. Ik heb overigens een Z-560 (zelfde sub) en ik krijg echt niet voluit mijn scherm aan het trillen. Echter hangt dit natuurlijk van veel factoren af zioals grootte van de kamer, de plaatsing sub en het bureau zelf.
ja snap dat de kans groter is dan bij een 17 inch scherm, maar ik wil gewoon geen rotte pixels ;)
Maar hoe de pixel garantie is geregeld dat weet je niet toevallig?

En me sub staat los van me bureau maar me satteliet speakers staan wel gewoon op 30 cm van me monitor en die kunnen ook niet echt verder weg.

Anoniem: 186105

TheGeneral schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:26:
[...]

Ik heb al gemailt naar 4launch, dit is de reactie:

Beste heer / mevrouw,

De hele maand augustus zit er een dode pixel garantie op die dekt tot 1 dode pixel. Als u een geheel dode pixel vrij scherm wenst dient u er nogmaals los pixelgarantie bij te bestellen voor 59,00 euro en dan krijgt u gegarandeerd een scherm zonder enige dode pixels. Wij leveren de nieuwste A02 versie.

De verzendkosten van dit scherm naar België zijn 19,00 euro.

Met vriendelijke groet,

Maurice Hagemeijer
4launch

• Operations
Anoniem: 186105 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:26:
[...]

Ik heb al gemailt naar 4launch, dit is de reactie:

Beste heer / mevrouw,

De hele maand augustus zit er een dode pixel garantie op die dekt tot 1 dode pixel. Als u een geheel dode pixel vrij scherm wenst dient u er nogmaals los pixelgarantie bij te bestellen voor 59,00 euro en dan krijgt u gegarandeerd een scherm zonder enige dode pixels. Wij leveren de nieuwste A02 versie.

De verzendkosten van dit scherm naar België zijn 19,00 euro.

Met vriendelijke groet,

Maurice Hagemeijer
4launch
Mmmm, 59 euries extra dat is natuurlijk best een hoop maar ja dan zit je wel meteen goed. Brengt me wel aan het twijfelen.

Ripper5555 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:29:

Trouwens hoe kun je dit scherm het beste calibreren op kleur?
Op het moment heb ik in het OSD onder "Color settings" het op "PC Custom Color" gezet maar geen van de kleuren RGB (sliders) veranderd.
Het wit vond ik hier toch wat meer op wit lijken dan de "pc normal" setting
Ik connect via de DVI-D kabel op native resolution.
Maar ik heb het idee dat de kleuren toch wat aan de felle kant zijn.
Kan natuurlijk ook dat ik het oude tft scherm gewend was.
Brightness heb ik nu op 38 staan.

Wat voor opties zijn hiervoor de beste?
Heeft iemand het scherm al eens gecalibreerd met profi materiaal?
En kun je deze settings overnemen of is ieder tft scherm weer anders?
Dell 2407WFP: the level of red can stay the same, however, slightly reduce green and add some blue.(bron): http://www.behardware.com...-vs-the-samsung-244t.html

Ik heb zelf de monitor nog niet dus heb het nog niet getest.

• binky_nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-11-2022
TheGeneral schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 14:07:
[...]

Mmmm, 59 euries extra dat is natuurlijk best een hoop maar ja dan zit je wel meteen goed. Brengt me wel aan het twijfelen.
4launch is veel te duur. 8)7 Bij supradictus zijn op dit moment de beste aanbiedingen.
Als jullie nu eens een paar topic,s terug lezen dan zul je erachter komen dat hij 100% betrouwbaar is 100% pixel-garantie geeft en ook een normale factuur op naam levert met btw specificatie. ;) _/-\o_

hier een link ; http://cgi.ebay.nl/Dell-2...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Nog een tip ; LEES OOK EENS DEEL TWEE VAN DEZE TOPIC !!!!! zie de link hieronder

Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 2. :*)

Apple , Apple , DS1512+, DSM 4.2, LG 760S, Playon HD

• Operations
binky_nl schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 15:36:
[...]

4launch is veel te duur. 8)7 Bij supradictus zijn op dit moment de beste aanbiedingen.
Als jullie nu eens een paar topic,s terug lezen dan zul je erachter komen dat hij 100% betrouwbaar is 100% pixel-garantie geeft en ook een normale factuur op naam levert met btw specificatie. ;) _/-\o_

hier een link ; http://cgi.ebay.nl/Dell-2...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Nog een tip ; LEES OOK EENS DEEL TWEE VAN DEZE TOPIC !!!!! zie de link hieronder

Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 2. :*)
Je geeft een link naar de 20 inch versie ik heb het over de 24 inch, of mis ik iets?

Edit - Op marktplaats heb ik de 24 inch gevonden van supradictus:

http://koopjes.marktplaat...4sYfB%2Ff5QNCxF&df=1&fta=

Heb hem inmiddels een mail gestuurd, hoe het zit met zijn pixel garantie.

[Voor 19% gewijzigd door Operations op 20-08-2006 16:04]

• deltananie
Anoniem: 176808 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 10:12:
ja ik twijfel ook nog ik ben aan het twijfelen tussen de Samsung 20" LCD Syncmaster 205BW 349,-
wel wat kleiner of natuurlijk de Dell UltraSharp 2007WFP 435,-
ik heb al een SyncMaster 940mw lcd/tv dus die 205BW zal er mooi bij staan maar vindt de 2007WFP wel zeer flex ik speel nu games met een iilyama Prolite E480S en bevalt wel maar iets te klein vind ik ook omdat ik best wel geregeld ook films op mij pc scherm kijk dus guys wat zouden jullie doen??? :?

Met Vriendelijke groet,
Ga voor de 2007wfp ik wou eerst ook een 205bw halen maar ben voor de dell gegaan hij kost wel 100 euro meer maar je krijgt er echt geen spijt van.

@TheGeneral: Ik denk niet dat deze aanbieding op marktplaats van supradictus is aangezien het een gebruikt scherm is.

@binky_nl: Als ik een scherm koop bij supradictus, en er treed een defect op tijdens de garantieperiode, is het dan de bedoeling dat ik contact opneem met dell of met supradictus?

• Ivo NL
  • Laatst online: 23-03 23:18
Anoniem: 186105 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:24:
@TheGeneral: Ik denk niet dat deze aanbieding op marktplaats van supradictus is aangezien het een gebruikt scherm is.

@binky_nl: Als ik een scherm koop bij supradictus, en er treed een defect op tijdens de garantieperiode, is het dan de bedoeling dat ik contact opneem met dell of met supradictus?
@ Sylph: Mocht er iets zijn, dan moet je bij Supradictus zijn en niet bij Dell.

@ TheGeneral: Supradictus heet Rob, geen Laurens. Die advertentie is no way van Supradictus.

Android 8-)

• Operations
Excuses voor de verwaring ik bedoelde dit scherm:

http://koopjes.marktplaat...f%2FsdBNw%3D%3D&df=1&fta=

• binky_nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-11-2022
8)
Bij mijn link had je ook naar beneden kunnen scrollen daar staan de andere aanbiedingen van supradictus
hier de nieuwe link; http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ttype=cross_promot_widget :*)

En als er problemen zijn dat gaat dit inderdaad via supradictus ,en wat ik daarvan heb gelezen op dit forum moet dat meer dan uitstekend zijn . Trouwens elk scherm wordt door hem en zijn medewerkers zelf gecontroleert op mankementen en op pixels (ook de sub-pixels) 8)

[Voor 13% gewijzigd door binky_nl op 20-08-2006 20:37]

Apple , Apple , DS1512+, DSM 4.2, LG 760S, Playon HD

• Operations
binky_nl schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:33:
8)
[...]

Bij mijn link had je ook naar beneden kunnen scrollen daar staan de andere aanbiedingen van supradictus
hier de nieuwe link; http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ttype=cross_promot_widget :*)

En als er problemen zijn dat gaat dit inderdaad via supradictus ,en wat ik daarvan heb gelezen op dit forum moet dat meer dan uitstekend zijn . Trouwens elk scherm wordt door hem en zijn medewerkers zelf gecontroleert op mankementen en op pixels (ook de sub-pixels) 8)
Pfff idd wel een hoop positieve reacties, nou ja wacht de mail met de levertijd nog wel ff af en dan bestel ik het juweeltje denk ik maar.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is dit scherm wat als je veel grafisch werk doet, qua kleurechtheid enzo? Ik ben met tft's nog steeds een beetje bang voor de funk op dit gebied.

[Voor 33% gewijzigd door maratropa op 21-08-2006 00:14]

specs

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:34

Yucko

One clown to rule them all !

Goh, die ene wallpaper valt volgens mij wel in de smaak of niet soms ? 8-)

Edit:

deze dus :)

* Yucko gebruikt hem ook

[Voor 4% gewijzigd door Yucko op 21-08-2006 06:44]

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-10-2022

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

JaJoah schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 06:43:

Edit:

[afbeelding]
deze dus :)

* sl1200 gebruikt hem ook
Pffff...slechts 1600x1200

Geintje, hoor, hij is wel leuk, alleen iets te klein voor mijn 2407 :P

Specs: GamePC HTPC Server

• sl1200

sl1200

Zijn ook bij jullie de letters onleesbaar als je een window (bv. IE browser op half-maximale grootte) rustig in de rondte draait? Ik heb een 2407 en ervaar dit toch als behoorlijk storend. Ik denk dat het ghosting is, waarbij het spoor wat de letters achterlaten ze in feite onscherp maakt. Bovendien zie ik hierbij ook dat mijn window horizontaal over een aantal rechte lijnen wordt gebroken; een soort out-of-vertical-sync. Hetzelfde fenomeen doet zich voor tijdens spelletjes: als ik de omgeving in bv. FarCry verken door vanuit stilstaande positie rustig om me heen te draaien, wordt alles onscherp en breekt af en to door midden.

Ik heb de laatste drivers voor mijn 7900GTX draaien en speel alles op max. op native resolutie met vertical sync aan. Het scherm staat op default (desktop mode?)

Anoniem: 123550

Heb vandaag mijn Dell 2407 binnengekregen, meteen maar even wat foto's voor jullie gemaakt:

Heb Rev A02 uit China en vooralsnog geen dode pixels kunnen spotten. Klik op de afbeeldingen voor een grotere versie!

http://www.ghanastage.nl/r4u/IMG_3476_k.jpg

http://www.ghanastage.nl/r4u/IMG_3477_k.jpg

http://www.ghanastage.nl/r4u/IMG_3483_k.jpg

http://www.ghanastage.nl/r4u/IMG_3486_k.jpg

http://www.ghanastage.nl/r4u/IMG_3487_k.jpg

http://www.ghanastage.nl/r4u/IMG_3488_k.jpg

[Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 123550 op 21-08-2006 13:41]

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 13:00
Anoniem: 123686 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:58:
Zag dat 4launch ook Dell 2007FWP & de 2407FWP verkoopt.
Iemand enig idee welke revisie dat is??

Wil namelijk niet een 'miskoop' doen met een rev.00 of een rev.01

EDIT:heb ze al een email gestuurd maar krijg geen reactie.
Heb er 1 bij 4Launch voor de zaak besteld, die een paar weken geleden is binnen gekomen, en dat is een A02 :)

(op een andere sticker aan de achterzijde staat May 2006)

• The_Cure
  • Laatst online: 00:18
Kort vraagje aan de 2407 bezitters:

Is dit de afmeting van alleen het scherm (dus zonder voet oid)

Afmeting b x h : 585mm x 388mm ?? En wat is de grote van de omranding?

JaJoah schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 06:43:

* Anoniem: 123686 gebruikt hem ook
.
* Anoniem: 123686 OOK!

Sir_Killalot schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:14:
[...]

Heb er 1 bij 4Launch voor de zaak besteld, die een paar weken geleden is binnen gekomen, en dat is een A02 :)

(op een andere sticker aan de achterzijde staat May 2006)
Heb hem ook besteld, krijg het scherm morgen binnen (als het goed is)

weet er iemand wanneer supradictus terug is uit vakantie?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 186105 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:17:
weet er iemand wanneer supradictus terug is uit vakantie?
einde van deze week

• Operations
O daarom reageert hij niet op me emails ;)

Anoniem: 173181

Mooi schermpje die 24inch.

Zodra ik mijn P haal (Industrieel Ontwerpen TU Delft) ga ik me zelf denk ik maar is trakteren op dat monster.

Heeft iemand ervaring met dit scherm op een zwenkarm? Ik wil mijn scherm namelijk kunnen verplaatsen. Ik gebruik mijn pc ook als tv dus wil hem kunnen verplaatsen tussen werk stand en lekker op de bank tv kijk stand. Ik heb een moeilijke kamer waardoor dat zou moeten, nu heb ik nog gewoon een tweede 19inch crt die precies goed staat om tv op te kijken, maar dat bakbeest wordt me te diep (schuin dak :s), het vreet mijn kamer ruimte op ;)

Als dat verhaal vaag was stuur ik wel foto's ;)

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-03 17:12
Weet iemand of je met de 2407wfp al altijd een A02 krijgt bij dell zelf? of hebben ze nog steeds 'oude' revisies staan?

[Voor 6% gewijzigd door Lex_brugman op 21-08-2006 20:57]

• ComBax
Lex_brugman schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:57:
Weet iemand of je met de 2407wfp al altijd een A02 krijgt bij dell zelf? of hebben ze nog steeds 'oude' revisies staan?
Dat zal ondertussen wel al een A02 zijn, anders vraag je maar een nieuwe :P

• sl1200

sl1200

sl1200 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:42:
Zijn ook bij jullie de letters onleesbaar als je een window (bv. IE browser op half-maximale grootte) rustig in de rondte draait? Ik heb een 2407 en ervaar dit toch als behoorlijk storend. Ik denk dat het ghosting is, waarbij het spoor wat de letters achterlaten ze in feite onscherp maakt. Bovendien zie ik hierbij ook dat mijn window horizontaal over een aantal rechte lijnen wordt gebroken; een soort out-of-vertical-sync. Hetzelfde fenomeen doet zich voor tijdens spelletjes: als ik de omgeving in bv. FarCry verken door vanuit stilstaande positie rustig om me heen te draaien, wordt alles onscherp en breekt af en to door midden.

Ik heb de laatste drivers voor mijn 7900GTX draaien en speel alles op max. op native resolutie met vertical sync aan. Het scherm staat op default (desktop mode?)
Nou, dat phenomeen in FarCry heb je ook in Call of Duty 2, maar met de optie "Sync every frame" ingeschakeld, verdwijnt het! _/-\o_
Alleen, ik kan nergens binnen de nvidia driver deze optie vinden voor het desktop werk, zeg maar.

• goofy_os2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-02 20:25
Door al die commentaren hier te lezen ben ik al wel zeker voor mijzelf dat het een Dell wordt.
Alleen zie ik dat v.w.b de 20" TFT schermen dat er 2 typen zijn.

De 2007WFP en de 2007FP...

Alleen is mij nog niet geheel duidelijk geworden wat nu het grote verschil is tussen deze 2.

Zouden jullie dat in simpele bewoordingen kunnen/willen uitleggen a.u.b.

Even voor de duidelijkheid ben een simpele user die bijna nooit een spel speelt, maar voornamelijk internet, office-applicaties e.d.

Mvrgr

Goofy_OS2

• kokorico
goofy_os2 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:19:
Door al die commentaren hier te lezen ben ik al wel zeker voor mijzelf dat het een Dell wordt.

Alleen is mij nog niet geheel duidelijk geworden wat nu het grote verschil is tussen deze 2.

Even voor de duidelijkheid ben een simpele user die bijna nooit een spel speelt, maar voornamelijk internet, office-applicaties e.d.

Mvrgr

Goofy_OS2
De 2007WFP is een breedbeeld scherm (16:10) en de 2007FP is een normaal scherm (4:3). Dit is het enige verschil.

• ComBax

De 2007WFP is een breedbeeld-monitor (Widescreen) met een resolutie van 1680*1050 pixels (16:10). De 2007FP is een 'gewone' monitor met een resolutie van 1600*1200 pixelx (4:3)

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-03 17:12

Mvrgr

Goofy_OS2
De W in het ypenummer staat voor Widescreen (breedbeeld) ;)

Anoniem: 23891

De 2007WFP staat voor de breedbeeld (wide) variant en heeft een resolutie van 1680 x 1050 (16:10) en normale uitvoering heeft een resolutie van 1600 x 1200 (4:3). Maar dit had je natuurlijk al lang op de site van Dell gevonden. :)

[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 23891 op 21-08-2006 23:37. Reden: Veel te traag maar ja Chello is weer brak denk ik.]

• goofy_os2
Anoniem: 23891 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:36:
De 2007WFP staat voor de breedbeeld (wide) variant en heeft een resolutie van 1680 x 1050 (16:10) en normale uitvoering heeft een resolutie van 1600 x 1200 (4:3). Maar dit had je natuurlijk al lang op de site van Dell gevonden. :)
Hmm ja dat had ik er beter even bij kunnen vertellen dat ik dat gelezen had natuurlijk 8)7

Daarom had ik er ook bijgezet waar ik het scherm hoofdzakelijk voor gebruik.
Wat is in mijn situatie een betere keuze :-)

Grtz

• ComBax
goofy_os2 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:49:
[...]

Hmm ja dat had ik er beter even bij kunnen vertellen dat ik dat gelezen had natuurlijk 8)7

Daarom had ik er ook bijgezet waar ik het scherm hoofdzakelijk voor gebruik.
Wat is in mijn situatie een betere keuze :-)

Grtz
Ik denk dat je voor internet en office beter de 4:3-variant neemt, want met de extra breedte doe je toch zelden iets.

• goofy_os2
ComBax schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:57:
[...]

Ik denk dat je voor internet en office beter de 4:3-variant neemt, want met de extra breedte doe je toch zelden iets.
Dat dacht ik in 1ste instantie ook tot dat ik hier weer iets las over 2 browser-windows naast elkaar open of 2 office-applicaties, zodat ik weer ging denken aan een breedbeeld :-)

• sf2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-03 15:38
internetten, office, video bewerking?
neem lekker 2 schermen. :9

photoshop, fims en games = breedbeeld. :P

vul wat leeg is, leeg wat vol is en krap waar jeukt.

• ComBax
goofy_os2 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 00:03:
[...]

Dat dacht ik in 1ste instantie ook tot dat ik hier weer iets las over 2 browser-windows naast elkaar open of 2 office-applicaties, zodat ik weer ging denken aan een breedbeeld :-)
De breedte is daar net iets te klein voor, zeker op een 20". Op de 17" van mijn laptop (met 1920*1200 resolutie) is het maar net gepast (en soms te weinig) om 2 browserwindows naast elkaar te zetten. Dual screen is dan een betere optie ;)

• sl1200

sl1200

Jongens, wat ik nou voor iets vreemds meemaak...

Als ik mijn PC (voor specs zie Sig) afsluit (Start > Uitschakelen) en mijn 2407 vervolgens automatisch op power-save mode gaat, dan gaat mijn PC aan zodra ik het scherm volledig wil uitschakelen (power on/off knop) :X

Het scherm heeft natuurlijk USB poorten en card-readers die via een kabel met de PC zijn verbonden, maar ik heb nog nooit gehoord dat een USB-device een PC aan kan zetten en al helemaal niet als die power-off is. Bovendien is de wake-up mogelijkheid in mijn BIOS uitgeschakeld.

Er bestaan stopcontact verdeeldozen die bij het aanzetten de PC uit power-off kunnen halen. Is zoiets hier ook gaande? Hoe zet je zo iets uit?

Anoniem: 123686 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:58:

Heb hem ook besteld, krijg het scherm morgen binnen (als het goed is)
Statusinformatie Datum Locatie
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 21-08-2006 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd op sorteercentrum 22-08-2006 Zwolle , intern transport pakketten
Zending ontvangen op distributielocatie 22-08-2006 Apeldoorn , pakkettendistributie

Zal vandaag wel binnenkomen denk ik.
Pakket moet ook afgeleverd worden in Apeldoorn. :9
.

Je bent binnen
Binnen in m’n hart
Binnen in m’n ziel
Van binnen
Binnen sinds de dag
Dat ik voor jou viel
Binnen
Binnen in de droom
Die ik met je wil beginnen
Je bent binnen
Binnen

Heyiiii eeeeeeeeeeee
Heyiiii eeeeeeeeeeee

(jullie snappen dat het pakketje is aangekomen?? O-) )

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 22-08-2006 10:32]

• The_Cure
  • Laatst online: 00:18
Kan iemand mij vertellen hoe dik de omranding is bij de 2407?

thnx

• D-Ray
  • Laatst online: 14-03 14:04
De 2407WFP die bij Supradictus op eBay voor €799 van eigenaar verwisselt, is uitverkocht. Jammer voor degenen die nog bij Supradictus hadden willen bestellen, tenzij hij nog een vervolgveiling gaat houden. Ik heb 'm in ieder geval nog wel bij Supradictus kunnen bestellen. Nu maar wachten tot 'ie weer terug is van vakantie... :9~

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

• kokorico
The_Cure schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:31:

thnx
Rondom 2 cm :)

D-Ray schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:44:
De 2407WFP die bij Supradictus op eBay voor €799 van eigenaar verwisselt, is uitverkocht. Jammer voor degenen die nog bij Supradictus hadden willen bestellen, tenzij hij nog een vervolgveiling gaat houden. Ik heb 'm in ieder geval nog wel bij Supradictus kunnen bestellen. Nu maar wachten tot 'ie weer terug is van vakantie... :9~
Wat bedoel je met van eigenaar verwisselt?
Ik denk dat hij er nog genoeg heeft liggen:
http://cgi.ebay.nl/DELL-2...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem

Kan iemand mij vertellen welk bedrijf de facturen uitschrijft voor de 2407?

Anoniem: 179579

indien ik de 24inch nu bestel, heb ik dan nog kans op een rev 00? of ben ik zeker op een rev 02?

Gr

• D-Ray
Anoniem: 186105 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:18:
[...]

Wat bedoel je met van eigenaar verwisselt?
Ik denk dat hij er nog genoeg heeft liggen:
http://cgi.ebay.nl/DELL-2...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem

Kan iemand mij vertellen welk bedrijf de facturen uitschrijft voor de 2407?
Die kun je inderdaad ook bestellen, maar die zijn wel duurder: €809,- + €32,50 verzendkosten naar Nederland.

:)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

The_Cure schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:31:

thnx
De rand rondom is overal 20mm, bij de boven- en onderrand is dit inclusief de 3mm zilveren rand.

En ik moet toch weer ff zeggen wat voor een belachelijk mooi scherm het toch is, elke keer als ik naar mn desktop kijk (met mooi landschapje) denk dat ik door een raam naar buiten kijk _/-\o_

En gister X-Men 2 @ 1920x1080 gekeken, dat was echt super (weliswaar een 10GB versie, met wel een beetje 'ruis' maar toch)

Hier komt iets hips te staan

Anoniem: 179579

Indien je deze nu koopt heb je dan rev 02?

Anoniem: 173181

Ik heb hem nog niet gekocht, maar rev 02 krijg je zeker. Die oudere versie zal onderhand denk ik niet meer te krijgen zijn (niet tweede hands)

• ComBax
Anoniem: 179579 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:24:
Indien je deze nu koopt heb je dan rev 02?
Lees je dit topic wel :X
Normaal gezien wel dus, en anders vraag je gewoon een nieuwe.

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-01 15:17
Zo.... vrijdagmiddag de 2407 bij dell besteld... nog niet betaald... vandaag ontvangen :+ En dat terwijl ze zeiden dat hij niet voor 5 september geleverd zou worden 8)7

[Voor 35% gewijzigd door lo3k op 22-08-2006 16:39]

• Operations
D-Ray schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:44:
Waarom denk je dat ze op zijn dan? Had een deal met hem om er maandag 1 te komen halen hoop maar dat het nog door gaat dan.

En als je bij DELL besteld hoe zit het dan met de 100% dode pixel garantie? Neem aan als een gewone verkoper (supradictus) dit kan leveren dat DELL dit ook kan.

[Voor 12% gewijzigd door Operations op 22-08-2006 18:33]

• D-Ray
TheGeneral schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:32:
Waarom denk je dat ze op zijn dan? Had een deal met hem om er maandag 1 te komen halen hoop maar dat het nog door gaat dan.
Omdat er staat: Aantal: 0 van 28 beschikbaar (eBay)

Maar als je al een deal met hem had, dan heeft 'ie er vast wel eentje voor je staan :)

• Anoniem: 16225
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb net mijn 2407 binnen van Supradictus, hij heeft hem naar mijn adres in England verstuurd zonder problemen.
Wat een scherm _/-\o_

Anoniem: 31211

Er staat me iets van bij dat er een tijdje terug een nieuwsbericht van Dell was dat er binnekort ook een 2307 uitkwam, klopt dit of gaat het om de 2707? Dus komt er een 23" dell panel uit of alleen nog een 27" panel? Iemand die hier iets meer over weet?

• kokorico
Er komt een 2707 en geen 2307. Een 23" variant zou een beetje gek zijn aangezien er ook al een 24" is ;)
Dell 2707WFP might be the latest addition to Dell's LCD monitor assortment as it now seems that it will launch a 27" model to complete its 24" and 30" LCD monitors. This information posted at BeHardware comes as a bit of a surprise, but it claims that Dell's new 27" monitor will be launched in October based on a LTM270M1 panel made by Samsung. The panel will use the same resolution as Dell's 24" model, 1920x1200px and the response time will be 8ms (gray to gray), while the contrast ratio will be at 1000:1. Dell seems to be making a big offensive with its LCD monitors and we can just hope that more will follow with competing models.
Zolas je kunt zien is de resolutie identiek als de 24" variant. Lijkt me dus niet bijster interessant om aan te schaffen.

[Voor 79% gewijzigd door kokorico op 23-08-2006 15:49]

• Operations
Wat ik nog steeds niet helemaal begrijp is waarom supradictus een 100% pixelgarantie heeft, en een webshop als 4launch (niks tegen 4launch maar zijn er maar weinig die dit scherm verkopen) dit niet kunnen en hier dus extra geld voor rekenen en dus waarschijnlijk de doos open moeten gaan maken en dit testen. Iemand enige idee?

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee