"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
- MetroidPrime
- Registratie: Oktober 2003
- Laatst online: 29-06 16:15
Turn it up loud, captain!
Topicstarter"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
uhm...
- MetroidPrime
TopicstarterAls ik het me goed herinner, worden de consoles in Japan en China geproduceerd en vervolgens naar de VS en Europa verstuurd. In de VS en Europa worden de consoles vervolgens ingepakt en opgeslagen tot de releasedatum. Dat de consoles nu al ingepakt worden geeft volgens mij wel aan dat de releasedatum erg dichtbij is, het is de op één na laatste stap voor Nintendo in het process om de consoles in de winkels te krijgen. Als Nintendo nu al aan het inpakken is, moet oktober zeer goed haalbaar zijn.Smoonshine schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:45:
Dat was toch Wii Prove Our Promise. Alles lijkt er toch wel op te wijzen dat Nintendo donderdag & vrijdag alle kaarten op tafel gooit. Ik heb nog steeds op hoop op een spectaculaire launch begin oktober ofzo. Ze doen er steeds zo geheimzinnig over dat er haast wel iets speciaals moet komen. Als je dan ook de berichten moet geloven dat Nintendo met spoed op zoek is naar inpakkers e.d. dan wordt ik al helemaal enthousiast. Heb echt zin in dat stomme apparaat
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Oh, whoops, had niet gerefreshed. Inmiddels al 2 nieuwe pagina's erbij. Even teruglezen.
[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 12-09-2006 18:10 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Welcome to the MachineRayNbow schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:18:
[...]
Ik heb Ecco voor de PC ooit gekocht... dat spel is moeilijk...
Nu hopen dat the Tides of Time ook snel uitkomt... damn die spellen hadden een ongelovelijke creepy sfeer. De Vortex... de Asterite...
* Ecco is een groot fan, getuige mijn nick
[ Voor 5% gewijzigd door Ecco op 12-09-2006 18:48 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Als ik aan Sega denk, dan denk ik ook aan een aantal coole arcade games...Captain N schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:10:
Ecco is idd tof. Als ik aan Sega denk, komen er twee dingen in me op: Sonic en Ecco. En tegenwoordig Super Monkey Ball misschien
* RayNbow kan alleen niet meer herinneren hoe dat ene 2 player helicopter gunner spel heet...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dergelijke dingen staan in de gebruiksaanwijzing, hoeveel rumet je aan iedere kant over moet laten voor voldoende koeling, dus lees dat eerst, houdt je je daar niet aan en het gaat fout, eigen schuld, geen garantie. Hoe ze dat gaan controleren is een ander maar ja, ik heb nog NIETS gehoord over warmte en de Wii, dus of er is geen probleem, of we komen er nog achter !.jef schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:58:
Weet iemand hoe het zit met de warmtevorming van de Wii? (iets gelezen ergens ofzo) want als je die xbox360 topic checkt zijn ze daar allemaal bezig dat als je die xbox in een gesloten kastje zet de boel precies elk moment kan opfikken en je hem langs elke kant zoveel cm ruimte geven, etc... Ik hoop dat zo'n zeik niet bij de Wii zal zijn...
Line of Fire?RayNbow schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:33:
[...]
Als ik aan Sega denk, dan denk ik ook aan een aantal coole arcade games...
* RayNbow kan alleen niet meer herinneren hoe dat ene 2 player helicopter gunner spel heet...
Heb je een bron voor die vacature voor die inpakkers?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Welke games en assecoires zijn jullie trouwens van plan te halen bij de launch?Wii is klaar voor lancering
Gerucht | 12 september 2006 - Nu de Wii-dag steeds dichterbij komt, groeien de geruchten omtrent de Wii. Volgens de nieuwste meldingen zou het kunnen zijn dat deze al klaar is voor de lancering.
Op verschillende sites zijn vacatures geplaatst die hierop duiden. Zelfs op de officiële Nintendo of America website wordt er gezocht naar een 'Production Agent Trainee', welke voornamelijk ervoor moet zorgen dat de Wii voldoende beschikbaar is op de dag van lancering. Hieronder de volledige vacature.
It's an exciting time to be a part of Nintendo's team! Millions of eager fans are eagerly anticipating the launch of our revolutionary new console, Wii. As a Production Agent Trainee, you'll be on the front-lines--working tirelessly to ensure they don't leave stores empty handed this holiday season.
Deze geruchten bevestigen min of meer dat Nintendo klaar is voor de lancering. Nintendo zal (waarschijnlijk) deze week de prijs en datum van de lancering vastleggen.
Ik haal er zelf sowieso 2 of 3 controllers bij. Daarnaast staan op de sowieso lijst:
Rayman Raving Rabbids. Dat spel lijkt me gewoon zo ontzettend leuk en het past de wii-mote ook op allerlei verschillende manieren toe. Ik verwacht echt dat dit één van de betere launch titels wordt met geweldige humor en veel maffe situaties. Eigenlijk een typische Nintendo titel.
Zelda: Twilight Princess. Nou ja, deze spreekt eigenlijk voor zich. Er zijn maar weinig games die zich met Zelda kunnen meten. Lange gameplay, mooie locaties en geweldige gameplay. Een spel dat je altijd op kunt pakken om te gaan spelen.
Dan ga ik er bij launch denk ik nog 1 spel bij kopen. Dan zit ik te twijfelen tussen NFS:Carbon, ExciteTrucks, Red Steel en Cod3. Ik hoop eigenlijk op een paar vroege reviews, zodat ik een beetje weet wat ik kan verwachten van 1 van deze titels.
Op de lange termijn komen dan de rest van de vorige titels er bij en ook MP3 en Monkey Ball. Ik ben op dit moment nog bezig met MP en MP:Hunters en die wil ik eerst uithebben voor ik aan 3 begin. Monkey Ball schaar ik een beetje onder het Rayman/Wario Ware type spellen. Daarvan lijkt Rayman mij gewoon de leukste, dus Monkey Ball moet maar even wachten
uhm...
Nope, het spel was in de stijl van Virtua Cop, dus je bewoog zelf niet, maar de camera volgde een bepaald pad.
Hmm, mogelijk is het dit spel: http://www.coinopexpress....lade_NY_%28DX%29_744.html
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
- MetroidPrime
TopicstarterDe Wii is IMHO gedoemd om te mislukken zonder Super Metroid als Virtual Console launch titel.
Anoniem: 104593
Metroid Prime 3 ondanks geruchten van onder andere Matt toch een launch titel volgens EGM, het leek me al sterk dat hij de launch niet zou gaan halen.
Verkoopprijs van de Wii is 399 Zwitserse Franken wat ongeveer 235 Euro is.
[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 12-09-2006 22:34 ]
Die 10 november moet ook haast wel speculatie zijn. Al zouden winkels weten wanneer de Wii in de verkoop ging, dan nog mogen ze dit niet vertellen. Doen ze dat wel, dan verwacht ik dat daar een behoorlijke boete op staat. Misschien mogen ze dan zelfs niet de Wii verkopen bij launch en er zitten zeker nog een aantal nare gevolgen aan vast.Haay schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:31:
Zwitserse gameshop website die de Wii al in de voorverkoop heeft, en ook de launchgames al in de voorverkoop heeft, met een verzenddatum van de games op 9 november, en "geschatte Europese launch" van de Wii op 10 november...
Verkoopprijs van de Wii is 399 Zwitserse Franken wat ongeveer 235 Euro is.
Maar ja, misschien hebben ze die gevolgen wel ingecalculeerd en lanceert de Wii een maand eerder
Virtual console titels die mij interesseren zijn eigenlijk de super mario platformers (nes t/m n64), de sonic platformers en Zelda: The ocarina of time. Verder heb ik niet zo bijster veel interesse in de virtual console. Ik denk ook niet dat ik veel titels uit die catalogus ga kopen. Die speel je een keer, omdat je ze vroeger zo leuk vond en daarna doe je ze ook niet weer. Dat merk ik tenminste met de SNES en Megadrive emulatoren op mijn Dreamcast. Ik zet die oude spellen vaak snel weer af. Ze stroken niet helemaal meer met het beeld dat je er van vroeger bij had.
[ Voor 24% gewijzigd door Smoonshine op 12-09-2006 22:46 ]
uhm...
Gunblade NY of zijn opvolger: LA Machineguns.RayNbow schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:33:* RayNbow kan alleen niet meer herinneren hoe dat ene 2 player helicopter gunner spel heet...
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3218
Ik vindt Bleach wel een leuke serie, kan weinig over de game zeggen though, maar het was niet zo van "OMFG WTF BLEACCHH!!".
Het was meer van "dude.. wat sta je dicht op je tv..".
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 187811
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 187811 op 13-09-2006 00:04 ]
- MetroidPrime
TopicstarterHet is uiteraard tegen betaling, maar daar is verder niets over bekend. Hou donderdag en vrijdag sites zoals IGN in de gaten, er is een grote kans dat je dan er alles over te weten zal komen.Anoniem: 187811 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:47:
hoi iedereen! ik volg dit forum al geruime tijd nu en ben ook zeker van plan de WII aan te schaffen... deze spelcumputer gaat het gewoon maken! maar heb nog wel een vraag welke jullie misschien wel kunnen beantwoorden: hoe zit het precies met de te dowloaden snes/n64 spellen??? moet ik me daarbij iets voorstellen als xbox arcade (dus betalen met nintendo points???) of zijn deze gratis te dowloaden???
[ Voor 16% gewijzigd door Collaborator op 13-09-2006 00:46 ]
This space is occupied
- MetroidPrime
TopicstarterDat is nooit gezegd. Er word wel overwogen om sommige VC spellen te bundelen met Wii spellen, maar er is nooit sprake geweest van gratis spellen.Collaborator schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:43:
Niet alles is tegen betaling hoor!. Nintendo zou zelf ook wat gratis aanbieden geloof ik. Dat hebben ze ooit gezegd geloof ik?
Ik ga eens zoeken dan, weet zeker het ooit gelezen te hebbenMetroidPrime schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:45:
[...]
Dat is nooit gezegd. Er word wel overwogen om sommige VC spellen te bundelen met Wii spellen, maar er is nooit sprake geweest van gratis spellen.
This space is occupied
- MetroidPrime
TopicstarterCollaborator schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:46:
[...]
Ik ga eens zoeken dan, weet zeker het ooit gelezen te hebben
BronThere's rumors floating on the Internet that the Virtual Console will be available for play for free, but we have no plans to distribute (the games) without charge.
voor wie hun Frans te beperkt is: VC games gaan tussen de 3 en 7 euro kostenUn line-up composé de titres aussi remarquables que remarqués, et qui ne devrait pas laisser les joueurs nostalgiques indifférents. Concernant le téléchargement de ces jeux, c'est le concept de micro-paiements qui semble avoir été retenu par Nintendo et le coût d'un téléchargement devrait varier entre 3 et 7 € selon le titre à en croire les dernières déclarations officielles de Satoru Iwata, président de Nintendo. Voici la liste des premiers titres qui seront disponibles d'abord en provenance du catalogue Nintendo, puis de celui de SEGA.
Castlevania
Duck Hunt
Excitebike
F-Zero
Kid Icarus
The Legend of Zelda
The Legend of Zelda : Ocarina of Time
Mario Kart 64
Metroid
Mortal Kombat
Ninja Gaiden
OutRun
Pac-Man
Prince of Persia
Punch-Out
R-Type
Star Fox
Super Mario Bros
Super Mario World
Altered Beast
Ecco the Dolphin
Columms
Golden Axe
Ristar
Sonic The Hedghog
Toe Jam & Earl
*edit* Japanse persconferentie begint om 10 uur lokale tijd. Als ik goed reken betekent dat dat we nieuws zouden moeten binnenkrijgen om 01:00 deze nacht.
[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 13-09-2006 08:36 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 16195
Full-Time werk
Vriendin
Studie
Wii
- Metroid 3
- The Twillight Princess
- Rayman
- Red Steel
Snes
- Super Metroid
- The Legend of Zelda; a Link to the Past
- MegaManX
- Super Mario world 1 en 2
- Super Mario RPG
- Illusion of Time
- Lufia
- Secret of Mana
- Chrono Trigger
Golden Axe
Sonic
Ecco
Etc etc etc etc .....
Ik voel een ZWAAR tekort aan tijd opkomen
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 13-09-2006 09:34 ]
PS ik zat ook in kamp Nintendo. Sega zoog m.i. enorm, met uitzondering van Golden axe dan
Een link naar de site (bron) zou mooi zijnBoeb0e schreef op woensdag 13 september 2006 @ 08:00:
[...]
voor wie hun Frans te beperkt is: VC games gaan tussen de 3 en 7 euro kosten
*edit* Japanse persconferentie begint om 10 uur lokale tijd. Als ik goed reken betekent dat dat we nieuws zouden moeten binnenkrijgen om 01:00 deze nacht.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
- MetroidPrime
TopicstarterDeze lijst is een combinatie van de lijst met Sega titels en een andere lijst. Die andere lijst klopte waarschijnlijk niet omdat er compleet andere Sega titels op stonden dan op de uitgelekte Sega lijst. Deze lijst klopt dus hoogstwaarschijnlijk ook niet.Boeb0e schreef op woensdag 13 september 2006 @ 08:00:
[...]
voor wie hun Frans te beperkt is: VC games gaan tussen de 3 en 7 euro kosten
Volgens mijn horloge begint het pas rond 3 uur 's nachts. Ik heb het even nagezocht met Google en dat blijkt te kloppen. Het event in New York begint rond 4 uur 's middags.
juist..ik rekende met GMT en vergat dan nog het zomeruur. Wat men bron betreft. De vriend van me die dit postte (op een franstalig forum) heeft de vervelende gewoonte om geen bronnen te vermelden, maar meestal post hij van jeuxfrance. Kan dit nu niet checken aangezien dit soort sites geblocked wordt op men werk. Het kan in ieder geval best wel speculatie zijn.MetroidPrime schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:50:
[...]
Volgens mijn horloge begint het pas rond 3 uur 's nachts. Ik heb het even nagezocht met Google en dat blijkt te kloppen. Het event in New York begint rond 4 uur 's middags.
- MetroidPrime
TopicstarterHet komt bij Play-Nintendo vandaan, die beweren het van een betrouwbare bron binnen Nintendo te hebben. Ze beweren ook dat de informatie volledig klopt, maar op het allerlaatste moment nog compleet zou kunnen veranderen. Vooral dat laatste maakt IMHO het hele verhaal behoorlijk ongeloofwaardig.Boeb0e schreef op woensdag 13 september 2006 @ 11:03:
[...]
juist..ik rekende met GMT en vergat dan nog het zomeruur. Wat men bron betreft. De vriend van me die dit postte (op een franstalig forum) heeft de vervelende gewoonte om geen bronnen te vermelden, maar meestal post hij van jeuxfrance. Kan dit nu niet checken aangezien dit soort sites geblocked wordt op men werk. Het kan in ieder geval best wel speculatie zijn.
Nuttige info
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Donderdag komt steeds dichterbij, kan haast niet wachten (zoals wel meerdere mensen hier op het forum volgens mij
't is wel leuke week, ben ook apple-fan, gisteren apple keynote en morgen nintendo
Anoniem: 155599
ah donderdag komt er dus zo'n bekendmaking geval.Anoniem: 187811 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 12:09:
Als lufia en chronotrigger te dowloaden zijnga ik ze WEER eens uitspelen
dman goee herrineringen aan die spellen!
Donderdag komt steeds dichterbij, kan haast niet wachten (zoals wel meerdere mensen hier op het forum volgens mij)
ben niet zo'n die hard en die wii komt er wel
Niemand die hier iets over weet?Fl0yd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:32:
Weet iemand iets over hoe je kunt gaan comminuceren tijdens het online gamen? usb-toetsenbord? headset?
op gamecube speelde ik pso3 met een GC connector dat op ieder ps/2 toetsenbord kon aangesloten worden. Aangezien de wii usb poorten heeft ga ik ervan uit dat een usb toetsenbord wel zal werken.
Is trouwens nog een vraag...Ben benieuwd of de pso games de wireless van de wii als netwerkadapter gaat herkennen.
http://www.thursdayton.com/
Ik kan niet wachten, ik hoop op goed nieuws.
MP3 launch game
prijs 199 €
en VC games
- MetroidPrime
TopicstarterHelaas kloppen de tijden op die site voor geen meter. Het tijdsverschil met Londen is 1 uur in plaats van geen tijdsverschil en bovendien beginnen alle drie de events om 10 uur lokale tijd in plaats van 9 uur. Het begint vanacht dus pas om 3 uur 's nachts.S2S schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:10:
De persconferencie vanacht om 01:00 Nederlandse tijd, handige site: (staan counters op)
Als ik die timers bekijk kom ik uit op 2:00 NL tijd...S2S schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:10:
De persconferencie vanacht om 01:00 Nederlandse tijd, handige site: (staan counters op)
http://www.thursdayton.com/
Ik kan niet wachten, ik hoop op goed nieuws.
MP3 launch game
prijs 199 €
en VC games
Uhm, maarre al een PAL release datum voor Baten Kaitos Origins bekend? US release staat op 25 september.
Lol @ hierboven, ik zie het wel als ik morgen wakker wordt
[ Voor 7% gewijzigd door Twee Dee op 13-09-2006 13:29 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Waar heb je Lufia in een lijst zien staan?Anoniem: 16195 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 08:55:
Help..
Snes:
...
- Lufia
...
Ik voel een ZWAAR tekort aan tijd opkomen![]()
Lufia
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Je hebt gelijk, Klopt het zo? (via de counters kom ik ook op 02:00 uit)MetroidPrime schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:28:
[...]
Helaas kloppen de tijden op die site voor geen meter. Het tijdsverschil is 1 uur in plaats van geen tijdsverschil. Bovendien beginnen alle drie de events om 10 uur lokale tijd in plaats van 9 uur. Het begint vanacht dus pas om 3 uur 's nachts.
Japan Event:
2:00AM (Thursday) - 8:00AM (Thursday) BST British.= +1 Amsterdam tijd: 03:00 - 09:00 Donderdag
US Event:
3:00PM (Thursday) - 9:00PM (Thursday) BST = +1 Amsterdam tijd: 16:00 - 22:00 Donderdag
Europe event:
12:00PM (Friday) - 6:00PM (Friday) BST = +1 Amsterdam tijd: 13:00 - 19:00 Vrijdag
- MetroidPrime
TopicstarterVolgens mij wel. Het Londen event is inderdaad om 12 uur.
EDIT: Famitsu heeft inmiddels bevestigd dat Resident Evil Wii inderdaad Biohazard Umbrella Chronicles gaat heten in Japan, dus ik zal het onmiddelijk aanpassen in de startpost. Dat betekent dat de geruchten dat het spel zich op lokaties die eerder in de serie voorkwamen zal afspelen, waarschijnlijk ook waar zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door MetroidPrime op 13-09-2006 14:11 ]
WereldklokS2S schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:36:
[...]
Je hebt gelijk, Klopt het zo? (via de counters kom ik ook op 02:00 uit)
Klopt ja:
Japan (Tokio) +7 uur t.o.v. Nederland » 10:00 - 7:00 = 3:00 uur.
New York -6 uur t.o.v. Nederland » 10:00 + 6:00 = 16:00 uur.
[ Voor 7% gewijzigd door Icelus op 13-09-2006 14:33 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Naja niet gezien ergens in een lijst dat ik weet, maar het is toch wel een succesvolle titel geweest begrijp ik en veel mensen vinden hem steengoed, dus ik neem maar aan/hoop dat die ook wel (uiteindelijk) te downloaden valtOkyah schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:30:
[...]
Waar heb je Lufia in een lijst zien staan?Als het Fortress of Doom betreft zal ik aan het spelen van de nieuwe spellen de eerstkomende tijd niet toekomen
Lufia
* XiN-eViL ruziet meeIcelus schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:32:
[...]
Wereldklok
Klopt ja:
Japan (Tokio) +7 uur t.o.v. Nederland » 10:00 - 7:00 = 3:00 uur.
New York -6 uur t.o.v. Nederland » 10:00 + 6:00 = 16:00 uur.
Volgens deze link begint het Japan Event om 9 uur lokale tijd, wat betekent dat dat 2 uur Nederlandse zomertijd zou moeten zijn
Ik weet het ook niet verder, en zolang het event niet om <= 1 uur begint ga ik er ook voor wakker blijven, want dan overleef ik morgen niet
Lufia is inderdaad een topper uit de SNES RPG tijd. Maar je bedoelt waarschijnlijk Lufia II? Want deel 1 is nooit uitgebracht in Europa. De zogenaamde, wel in Europa uitgebrachte, Lufia I is eigenlijk het vervolg(deel II dus). Om het nog ingewikkelder te maken begint de story van I na deel II. Vat je hem nog?Anoniem: 16195 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:16:
[...]
Naja niet gezien ergens in een lijst dat ik weet, maar het is toch wel een succesvolle titel geweest begrijp ik en veel mensen vinden hem steengoed, dus ik neem maar aan/hoop dat die ook wel (uiteindelijk) te downloaden valt
En classics zoals Secret of Mana en Crono Trigger zijn onmisbaar voor de VC!!
Vandaag wat wii nieuws weer.
De prijzen van de games liggen misschien hoger dan verwacht.
http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/11966
Japanse release lijst.
http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/11963
En madden is mogelijk na een paar uur vermoeiend.
http://www.insidegamer.nl/wii/maddennfl07/nieuws/11971
- MetroidPrime
TopicstarterDit is pure speculatie, want er zijn nog geen releaselijsten vrijgegeven en er wordt verder geen bronvermelding bij gegeven.fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:08:
Ik zie het morgen ochtend allemaal wel als ik wakker wordt
Diegene die dat geschreven heeft kan niet lezen. In het stuk dat er gequote wordt staat zelfs letterlijk dat als je grote bewegingen maakt het spel vermoeiend is, maar dat je niet noodzakelijk zulke overdreven grote gebaren hoeft te maken.En madden is mogelijk na een paar uur vermoeiend.
uhm...
Zulk soort lijsten met release dates en prijzen duiken sinds meer dan een maand geleden overal op. En ik heb games gezien vanaf $25 en tot $70. Dus ik hecht hier totaal geen waarde aan. Die winkels kiezen maar gewoon wat volgens mij.fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:08:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Zo moeilijk is het nietHironshy schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:24:
[...]
Lufia is inderdaad een DE topper uit de SNES RPG tijd. Maar je bedoelt waarschijnlijk Lufia II? Want deel 1 is nooit uitgebracht in Europa. De zogenaamde, wel in Europa uitgebrachte, Lufia I is eigenlijk het vervolg(deel II dus). Om het nog ingewikkelder te maken begint de story van I na deel II. Vat je hem nog?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
- MetroidPrime
Topicstarter

Volgens mij zitten daar twee stickers aan de achterkant zodat je de sensor bar aan de voorkant van je TV kunt vastplakken.
uhm...
Ja, 65x burnouts achter elkaar uitvoeren is ook vermoeiendfuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:08:
Jammer dat ik nu niet de presentatie kan volgen (als was het alleen maar nieuwd op een website wat steeds geupdate word) want na 2x de E3 te hebben gevolgd, live & op het IRC kanaal is gewoon leuk
Ik lees het (grote) nieuws morgen dus.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik moet helaas zeggen dat ik RothS beter vondOkyah schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:53:
[...]
Zo moeilijk is het nietIn Europa is (non-import) enkel Lufia II: Rise of the Sinistrals uitgebracht. Dit is een prequel van Lufia & The Fortress of Doom. Helaas was de naamgeving anders, omdat ze deel 1 niet uitgebracht hadden. Helaas voor de meeste Europeanen is FoD beter dan RotS, althans, dat is mijn mening
Anoniem: 93354
Voor je tv? denk niet dat veel mensen daar aan gaan beginnen, is zo lelijk als maar zijn kan. Plus dat veel tv's geeneens een rechte voorkant hebben en dat je die sensor bar dan geeneens vast kan plakken zelfs al zou je het willen. Denk eerder dat als je hem met stickers vast kan maken ze die op de bovenkant doen zodat je hem onder je tv kan hangen.MetroidPrime schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:20:
Nintendo heeft in het nieuwste deel van de Iwata interviews twee nieuwe plaatjes van de sensor bar vrijgegeven:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zitten daar twee stickers aan de achterkant zodat je de sensor bar aan de voorkant van je TV kunt vastplakken.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
- MetroidPrime
TopicstarterAls je hem onder je TV stopt, dan hoef je hem helemaal niet meer vast te plakken, of hangt je TV soms midden in de lucht? Als je hem boven op det TV zet, hoef je hem ook niet meer vast te plakken. Op de E3 was de sensor bar trouwens ook aan de voorkant van sommige TV's geplakt.Anoniem: 93354 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:16:
[...]
Voor je tv? denk niet dat veel mensen daar aan gaan beginnen, is zo lelijk als maar zijn kan. Plus dat veel tv's geeneens een rechte voorkant hebben en dat je die sensor bar dan geeneens vast kan plakken zelfs al zou je het willen. Denk eerder dat als je hem met stickers vast kan maken ze die op de bovenkant doen zodat je hem onder je tv kan hangen.
EDIT: IGN heeft de allereerste ingame footage van Rayman.
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 14-09-2006 02:13 ]
Anoniem: 153710
Dat gaat in Europa dus iets van 250euro worden.NYT: $250 Wii coming November 19
[UPDATE 2] Nintendo's next-gen console will arrive two days after the PlayStation 3, according to the New York Times; over 25 games available at launch.
By Tor Thorsen, GameSpot
Posted Sep 14, 2006 6:45 am CET
Though Nintendo won't say it publicly until an event Thursday morning, today's issue of the New York Times has already answered the questions on millions of gamers' minds: When will the Wii go on sale? What will it cost? How many games will it have at launch?
As it turns out, the console will arrive on Sunday, November 19, in North America and South America, according to the Times. That puts the console's launch just two days after that of its archrival, the PlayStation 3, which has recently seen its own debut scaled down.
But while only 400,000 PS3s will be available at launch, the Times claims that the Wii will be "far more available in stores this holiday season" than its competitor due to its cheaper and simpler form factor.
As many suspected, the console will cost $250 in the US, according to the article. Since Nintendo executives have repeatedly said it would be under $250, the likely final price will be $249.99 or $249.95. It will also reportedly have over 25 first- and third-party games available at launch.
But while many had hoped for a $199 console, the Wii will have something not seen since in a Nintendo launch the SNES--a game packed in with a console from day one. (Note: Several GameCube bundles were offered post-launch.) As rumored, the console will come with the Wii Sports compilation that was shown off at E3 earlier this year. The game comp will allow players to engage in bouts of baseball, bowling, golf, and tennis using the Wii's motion-sensing controller.
"Our goal is to bring gaming back to the masses," Nintendo of America president and chief operating officer Reggie Fils-Aime told the Times. "You see that in our pricing, you see that in the number of units we plan to make available this year and you see that in how we are positioning the Wii to appeal to every member of the household, including but not limited to the hardcore gamer."
The Times also re-confirmed that the most anticipated game for the Wii, The Legend of Zelda: Twilight Princess, will be available by the end of the year, as will Excite Truck. However, the first Mario game for the console will now reportedly not arrive at retail until 2007.
GameSpot will update this article with new information as soon as it becomes available.
Prijs valt me een beetje tegen. Ben bang dat je toch nog 300 Euro moet gaan neertellen. Browser e.d. is dan weer wel leuk, maar bouw er dan ook meteen DVD playback in.In a surprise announcement, Nintendo said that it wanted to make Wii a living room centerpiece by shipping the system with features outside of the videogame realm. Wil will include a photo channel, enabling users to display their digital photos through the console. It will also boast regularly updated news and weather channels. In addition, the system will ship with the Opera Web browser, enabling users to connect online.
[ Voor 57% gewijzigd door Pewwy op 14-09-2006 07:34 ]
nu ben ik van plan om (weer) een Gamecube te kopen. de enige die er op dit moment te krijgen is is de witte versie. eigenlijk wil ik een zwarte maar oke die zijn nieuw bijna niet te krijgen (tenzij een van jullie een site/adresje kent
kijk, het verhaal is dat ik mijn 1e gamecube een jaar geleden verkocht heb en ik nu gewoon heimwee heb gekregen. Super Smash brothers, Luigi's Mansion enz... ik weet het... stom
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
mjah, ik vind het leuk ze allemaal te hebben. en aangezien de cube bijna nix kost eigenlijk.SunStorms_sletje schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:01:
waarom wil je ze allebei hebben? je kan de GC games toch gewoon op de wii gaan spelen?
Nouja, nog maar even wachten op nieuws van de andere 2 events
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
je wil er dus achter 15 jaar mee pimpenDuupjuh schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:07:
[...]
mjah, ik vind het leuk ze allemaal te hebben. en aangezien de cube bijna nix kost eigenlijk.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
The Big N confirmed that it would charge $50 for its new Wii games, which is $10 cheaper than the cost of typical Xbox 360 titles. (Please note that this is First-Party games, prices have not been announced for Third-Part Wii games -- publishers are free to set their own prices on Wii titles.)
Nintendo Co. Ltd. revealed that Wii's various controllers would be available to buy separately at launch. The Wii remote will cost 3800 yen or about $40; the nunchuck 1800 yen or about $20 and the classic controller 1800 yen or about $20
zo zou je het kunnen noemen. het is puur voor de heb!SunStorms_sletje schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:23:
[...]
je wil er dus achter 15 jaar mee pimpen
Dat is me daar een dikke bummer zeg. Eerst voor 40$ een Wii-mote kopen en daarna moet je er ook nog eens 20$ bij leggen voor de nunchuck add-on. Dat valt me vies tegen. Ik had eigenlijk verwacht dat je als controller de Wii-mote + Nunchuck in een doos zou kopen. Als ik het dus goed uitreken, betaal je dus uiteindelijk 60$ (dan ga ik uit van 60 euro) voor een extra volledig functionele controller.
De Wii wordt op deze manier een duurder geintje dan waar ik rekening mee had gehouden. Ik was zelf van ongeveer 200 euro voor de console uit gegaan en dan ongeveer 40 euro voor een controller (+nunchuck, that is). Dan nog 2/3 games erbij en een controller en je was voor ongeveer 350 euro klaar geweest. Nu kost een console + extra controller al 310 euro
uhm...
release datum:December 2nd.
Prijs: 25,000 yen.
ter info: 25K yen = 167eur, incl btw zou dat dus 200 Eur zijn omgerekend wat niet wil zeggen dat hij hier zoveel gaat kosten, kan evengoed 300Eur worden voor ons.
[ Voor 48% gewijzigd door .jef op 14-09-2006 09:13 ]
Die eerdere uitspraken suggereerde toch wel dat het er ook echt een stuk onder zou gaan zitten.
Ook valt het me tegen dat een extra wii-mote zonder nunchuk geleverd wordt. Dat is per set toch $60,- Ergens ook wel logisch als je bedenkt dat er een stuk meer techniek in zit. Maar 3 extra controllers kopen wordt zo wel een dure aangelegenheid.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Wii: 167, -
Wiimote: 25,-
Nunchuck: 12,-
Spellen: 32 - 45,-
bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=13573
Nu liggen de prijzen in Europa natuurlijk weer een stukkie hoger, maar misschien valt het wel mee omdat ze nu wel eens rekening gaan houden met een euro die heel erg hoog staat en de belastingverschillen met de VS dus ruimschoots goedmaken.
This space is occupied
ga daar maar niet van uit. van Yen omrekenen naar Dollar is goed mogelijk, maar vervolgens gewoon de euro vervangen voor het dollarteken, want minder dan dat zal 't niet worden.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:14:
Gewoon even Europese persconfenrentie afwachten, want prijzen in Japan liggen een stuk lager:
Wii: 167, -
Wiimote: 25,-
Nunchuck: 12,-
Spellen: 32 - 45,-
bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=13573
Nu liggen de prijzen in Europa natuurlijk weer een stukkie hoger, maar misschien valt het wel mee omdat ze nu wel eens rekening gaan houden met een euro die heel erg hoog staat en de belastingverschillen met de VS dus ruimschoots goedmaken.
De prijs van de Wii zelf hangt nog in de lucht denk ik, misschien is er een andere bundle voor Europa en Amerika, maar als 't hetzelfde is als Japan dan hebben we hier waarschijnlijk een 219 euro launchprijs. Net als de GameCube iirc.
http://www.wii.com/ is online trouwens, atm enkel jpnse site, maar US & EU komen opdezelfde url erbij later vandaag en morgen...
Hoe laat is de conferentie in Londen eigenlijk?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verder had ik deze prijs wel verwacht, maar niet op gehoopt. €199 was naar mijn mening beter geweest €100 euro onder de X360 core, maar nu is het prijs verschil maar 50.
Ik heb wel een Resident Evil game gezien, zag er uit als RES4 maar dan met stukken uit deel 1, dat is wel lekker
[ Voor 19% gewijzigd door S2S op 14-09-2006 09:36 ]
US Event comes second:
10:00AM (Thursday) - 4:00PM (Thursday) EDT
7:00AM (Thursday) - 1:00PM (Thursday) PDT
2:00PM (Thursday) - 8:00PM (Thursday) GMT/UTC
3:00PM (Thursday) - 9:00PM (Thursday) BST
11:00PM (Thursday) - 5:00AM (Friday) Japan Time
Finally the Europe event comes third:
8:00AM (Friday) - 2:00PM (Friday) EDT
5:00AM (Friday) - 11:00AM (Friday) PDT
11:00AM (Friday) - 5:00PM (Friday) GMT/UTC
12:00PM (Friday) - 6:00PM (Friday) BST
10:00PM (Friday) - 4:00AM (Saturday) Japan Time
Toch blijft dat vreemd en het mag best eens doorbroken worden. Ik weet dat we hier zitten met de BTW, maar de euro staat 30% hoger dan de dollar en de BTW is lager dan dat. Maar ik ben bang dat je wel gelijk hebt als het inderdaad $249,- wordt dat we hier toch wel min of meer genaaid worden met €249,-S2S schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:35:
Als hij $249.95 in USA is, dan kun je de donder op zeggen dat hij hier €249 gaat worden.
Verder had ik deze prijs wel verwacht, maar niet op gehoopt. €199 was naar mijn mening beter geweest €100 euro onder de X360 core, maar nu is het prijs verschil maar 50.
Ik heb wel een Resident Evil game gezien, zag er uit als RES4 maar dan met stukken uit deel 1, dat is wel lekker
Maar is er nog meer info over die Wii RE of alleen nog die vage scan met twee plaatjes. Ik ben wel ERG benieuwd namelijk
Anoniem: 155599
http://www.nintendo.co.jp...view/presentation/08.html
http://www.nintendo.co.jp...view/presentation/07.html
http://www.nintendo.co.jp...view/presentation/06.html
http://www.nintendo.co.jp...view/presentation/05.html
kijken jongens, is mooi
btw ik hoor Pokemon en Zelda met JAP launch. Wii numer 1 FTW!
Maar, geen Zelda met USA launch, ff afwachten of dat klopt met de USA conference.

[ Voor 57% gewijzigd door S2S op 14-09-2006 09:49 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Niet regio vrijMrVegeta schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:43:
Misschien domme vraag, maar is het dan niet goedkoper om een Wii uit de VS te halen? Of is dat weer te duur door de verzendkosten etc?
19 November, hm...
Niet met launch, wie zegt dat freeloader werkt voor de Cube games op Wii en uberhaupt nog werkt op de Wii
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 14-09-2006 09:58 ]
* Biobakker meldt zichrajackar schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:55:
Hmmm, die RE shots zien er wel erg lekker uit. Raj wordt weer enthousiast na het toch wat teleurstellende RE4 (ja ik ben de enige die er zo over denkt, dat weet ik)
Orginele BIohazard FTW
Op alle REfora wordt ook wel gesproken over de Dream-game van resident evil. Capcom gaat wat aan de storyline doen. Ik kan niet wachten om RE2 scenario's in remake style te zien
Dat zeg ik....
* Anoniem: 16195 is een beetje blond

Misschien voor als je 1 van de 2 onderdelen kapot hebt.. hoef je geen volledige controller te kopen.Anoniem: 16195 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:08:
Het is mijn nog steeds officieel niet duidelijk of er nou standaard 1 of 2 controllers bij zitten als de Wii gekocht wordt.. Ik vind het ook een beetje raar dat de controller en de nunchuck los van elkaar verkocht worden, die 2 horen toch samen?
* Anoniem: 16195 is een beetje blond
Ik vind het redelijk ruk dat hij zegt dat het "vermoeiend" is, terwijl het eigenlijk gewoon conditietraining is wat 80 procent van de bevolking meer kan gebruiken! Dat vind -ik- een superpunt aan de Wii en ik zal spellen daar ook echt op selecteren!fuzzyeyebrows1 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:08:
Japanse release lijst.
http://www.insidegamer.nl/hardware/wii/nieuws/11963
Btw, ik heb een sterk gevoel dat de prijs €249 wordt, marketing technisch lijkt me dat ook verstandig voor Nintendo. We zijn kooptechnisch gezien nog steeds vrij krachtig als land Nederland en waar extra geld te verdienen valt, gebeurt dat ook. Can't blame them really, live with it.
De meeste mensen deugen!
Dit topic is gesloten.