Het Grote World of Warcraft topic - Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.026 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:44:
[...]

Effe character transferen voor 20 eurotjes en klaar >.<
Zo makkelijk komen ze er niet vanaf, goed bijhouden bij welke guild die persoon gaat en dan de Guildleader waarschuwen. http://www.warcraftrealms.com ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:44:
[...]

Effe character transferen voor 20 eurotjes en klaar >.<
Dit verhoogd dan ook wel de kosten van de character voor 20 euro, en dan heb je hem dus goed te pakken. En nog beter, er pas mee beginnen als hij overgekocht is waardoor de nieuwe eigenaar niets aan zijn geld heeft, dan pak je de bron oorzaak (de domme domme koper ermee).

Een vriend vertelde over iemand die full epic lekker aan het spelen was.
Die altijd lekker in instances aan de slag was, goede equip had en een elite mount.
Altijd genoeg pots en geen geld problemen.

Hij had voor 25 euro gold gekocht, dat vond ik nogal stom.
Iemand anders nog van dit soort verhalen?

[ Voor 45% gewijzigd door barfieldmv op 18-08-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
en dan maakt die persoon eerst een dummy char aan op de nieuwe server met dezelfde naam als de char die hij wilt verplaatsen. Daarna verplaats je je character en moet je een nieuwe naam opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Ik heb ze alle 4 gereport dat ik vermoed dat deze 4 chars gepowerleveled werden. Gewoon te vreemd dat 4 level 47 mages, allen unguilded, extreem lange tijden AOE grinden samen, geen van allen een antwoord geeft behalve 1 in het chinees.

Ik weet overigens niet of ze hier uberhaupt wat aan doen. Je mag dan wel geen accountgegevens sharen maar wat verbied je om met 3 anderen dagenlang te grinden natuurlijk.

Ah verder boeien, als ze er vanavond weer staan en me alt storen, main staat daar ook gelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Bifur schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:47:
[...]

Zo makkelijk komen ze er niet vanaf, goed bijhouden bij welke guild die persoon gaat en dan de Guildleader waarschuwen. http://www.warcraftrealms.com ftw
dan rename je toch je character :P

edit: wat reddevil dus zegt

[ Voor 4% gewijzigd door Remco20 op 18-08-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:03:
[...]

wel een wijs man die te vroeg vael pulled :P

[...]

enjoy it while you can :P

eenmaal op 60 zou ik ver uit de buurt blijven van warlocks >:)
Ik vind warlocks wel erg overpowered, als je voor een mage wilt gaan zou ik nu alleen voor een warlock gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken ook iemand die gold had gekocht, ik vind het stom, maar zijn redenen waren begrijpelijk. Heeft eigen bedrijf, weinig tijd, maar wilde wel epix mount, repairmoney en wat enchants etc (we startten toen net met MC, jaar geleden ofzo).

Gold kopen vind ik minder erg dan een char kopen trouwens, maar beide zou ik zelf niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:03:
[...]

Ik vind warlocks wel erg overpowered, als je voor een mage wilt gaan zou ik nu alleen voor een warlock gaan.
Want ?

Als je gaat raiden kun je beter een Mage rollen.

Voor PvP een lock ok. (al zijn we zeker niet zo overpowered als de meeste 12-jarigen beweren op de WoW forums)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:05:
Ken ook iemand die gold had gekocht, ik vind het stom, maar zijn redenen waren begrijpelijk. Heeft eigen bedrijf, weinig tijd, maar wilde wel epix mount, repairmoney en wat enchants etc (we startten toen net met MC, jaar geleden ofzo).

Gold kopen vind ik minder erg dan een char kopen trouwens, maar beide zou ik zelf niet doen.
Las pas een artikel waarin na onderzoek bleek dat behalve goldfarmers ook high end raidguilds gold verkopen aan sellsites om zo onkosten voor webhosting en voicechathosting te betalen.

En verder een interview met een woordvoerder van de meest bekende goldseller, ik zal de naam niet posten maar jullie hebben vast wel eens van deze 3-letterige naam gehoord, deze ook de bedrijven van MMORPG's omkopen om hun farmers met rust te laten.

Veel speculaties natuurlijk, maar na 3 artikelen die ik gelezen heb, ben ik wel van mening dat goldsales big bussiness is.

iemand zin om een farm op te zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:13:
[...]
Las pas een artikel waarin na onderzoek bleek dat behalve goldfarmers ook high end raidguilds gold verkopen aan sellsites om zo onkosten voor webhosting en voicechathosting te betalen.
Kan me hier wel wat bij voorstellen, niet iedereen heeft even een TS/ventrillo/webserver tot zijn beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Persoonlijk ben ik gek op bots. Ze zijn een goede bron van inkomsten voor een skinner. De bots skinnen nooit hun kills dus zodra je er 1 tegen komt gewoon in die zone blijven en wat op beestjes jagen. Leverd me 2 keer zoveel leer op als normaal. Ik ondervindt geen hinder van ze. Wat maakt het uit dat ze farmen en de spullen verkopen? Wordt je daar door benadeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Seth_Chaos schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:42:
Wat maakt het uit dat ze farmen en de spullen verkopen? Wordt je daar door benadeeld?
* JeroenNietDoen casts fireshield on Seth_Chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk ben ik gek op bots. Ze zijn een goede bron van inkomsten voor een skinner. De bots skinnen nooit hun kills dus zodra je er 1 tegen komt gewoon in die zone blijven en wat op beestjes jagen. Leverd me 2 keer zoveel leer op als normaal. Ik ondervindt geen hinder van ze. Wat maakt het uit dat ze farmen en de spullen verkopen? Wordt je daar door benadeeld?
Op deze manier niet, maar stel je hebt een quest en die bot staat daar je questmobs af te maken, dan zal je't al minder leuk vinden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoq
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07-2023
[b][blabla.
Als je wil questen op Outland...zoek mij maar op
de naam is Zato op outland. Ben zelf Level 21 undead priest :D

Linux is zo cool dat ik het koud heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51
Kaap schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:43:
[...]
* chromeeh casts fireshield on Seth_Chaos
Met Kaap _/-\o_
* chromeeh starts casting Amplify Curse, Curse of Agony, Curruption & Immolate
Run botje run! :P

Die farmers / bots verneuken de ingame economy erg, heel het vraag en aanbod principe is dan compleet om zeep geholpen omdat er simpelweg te veel items van een type in omloop zijn.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
ze verneuken de gehele economie op een server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het verzieken van de economy is niet zo heel moeilijk hoor, met een beetje geld dan. Kan je in je eentje al een beetje doen. Zoals ik vaak doe, arcane crystals zijn normaal zoon 20g, koop ik bv alle 30-40 stuks in AH op waardoor ze er niet meer zijn. Dan gaat de prijs opeens naar zeker 30g en omdat ze duurder worden worden de arcanite bars ook meer waard waardoor ik diezelfde acrane crystals van 20g voor arcanite crystals van 40 a 50g verkoop. Leuke handel is dat :) Moet je wel eerst een startkapitaal hebben, maar dit heb ik door simpelweg te grinden in de afgelopen maanden. als ik wacht op BG queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
De eerste respeccen kost 1G, hoeveel is de 2e keer :?
Want zit nog een respec te overwegen @ lvl 60 namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impact van bots valt nog erg mee op de server, prijzen zijn niet noemenswaardig veranderd (tenzij veroorzaakt door patch oid). Er zijn meer items, maar er is ook meer gold. Prijzen worden eerder gedrukt door het farmen dan dat ze omhoog gaan. Alleen de items die niet goed solo te farmen zijn worden duurder (ZG-coins/bijou, MC-BoE's etc), de supply daarvan gaat immers niet omhoog als gevolg van farmers.

Echter BoE worlddrop-epics lijken minder waard te worden.

Vooralsnog werkt dat in het voordeel van grote guilds die veel van die zooi te verkopen hebben lijkt me, het is echt geen kunst om aan gold te komen als guild zijnde, wij zwemmen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
chromeeh schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:57:
De eerste respeccen kost 1G, hoeveel is de 2e keer :?
Want zit nog een respec te overwegen @ lvl 60 namelijk :+
1, 5, 10 ,15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 50, 50 enz

dacht dat hij tegenwoordig ook decaued na XX weken ofoz

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:59:
[...]

1, 5, 10 ,15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 50, 50 enz

dacht dat hij tegenwoordig ook decaued na XX weken ofoz
Kijk dat is nuttige info _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Op mijn server zitten ook 2 goldfarmers voor ZF, beide level 60, unguilded, hunter en ze killen constant die elite 43 mobs.
Raifengop is helaas een waardeloze bot. Na een kill blijft ie liggen en komt ie niet meer terug.
Weuh is fantastisch, jumpt zo nu en dan. Rent weg bij weinig leven, kan zijn pet ressen/feeden, fun de hele avond lang.
Ik /poke en /wave eerst een paar keer, om te kijken of er een speler achter zit. Geen respons is fun mode aan.
Ik wacht tot hij een mob aanvalt, dan nuke ik zijn pet overhoop, en schiet hem tot 25%, niet lager, want hij heeft niet zoveel leven, en ik heb hem met een crit al 2 keer per ongeluk om zeep gebracht, en ik wil dat de npc hem killt, dura loss ftw op bots, dan verliest een bot geld ipv dat ie het verdient.
Bij zo'n 20% gaat ie rennen, en dan is het zaak om concussive shots erop te gooien en als het echt nodig is een wing clip, maar dan goed opletten dat ik hem zelf niet om zeep breng.
Helaas bleef Weuh na 80% dura loss weg en moest de raid beginnen. Aan het eind had ik wel 2 level 43 alliance mages naast me die /dance en /cheer naar me deden.

[ Voor 9% gewijzigd door MaVl op 18-08-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Even voor je op gezocht

The cost to unlearn talents will now decay over time. This cost will be reduced by a rate of 5 gold per month to a minimum of 10 gold.

bron:
http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/patchnotes.html

Ik zit nu met mijn mage op iets van 10 gold respec kosten en dat vind ik nu nog te veel (lvl 47), zeker als ik dan al mijn +fire items naar +frost items moet regelen, das rottig. Zodra ik dus wat frost damage gear heb ga ik lekker ice blokking in battle grounds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen wiens guild Nightfall gebruiken in raids? En welke class sjouwt er dan mee rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
ga even zoeken in deze of de vorige World of Warcraft thread, daar staat redelijk wat informatie en berekeningen over Nightfall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel wat Nightfall doet, ik wil weten welke class er mee rondloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:19:
Dat staat daar ook, en of het effect nuttig is enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Bifur schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:50:
[...]

ze verneuken de gehele economie op een server?
Daar zit wel een kern van waarheid in. Maar erg veel hinder zal dat niet opleveren. Het houdt alleen maar in dat je niet op dezelfde plek naar dezelfde items moet grinden. Ik zeg ook niet dat ze niet bestreden moeten worden. Maar ik verbaas me er over dat zoveel mensen klagen dat ze er hinder van ondervinden. Een fluctuerende prijs en aanbod van items en goederen is er altijd al in het spel geweest. Maar dat maakt het spel juist zo leuk. Voor mij is dat alleen maar een extra inkomsten bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, ik heb een 55 hunter en zit te twijfelen om de hurricane bow te kopen vanwege de hoge speed. Zijn er hier misshien andere hunters die deze hebben en kunnen vertellen of ie bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:55:
het verzieken van de economy is niet zo heel moeilijk hoor, met een beetje geld dan. Kan je in je eentje al een beetje doen. Zoals ik vaak doe, arcane crystals zijn normaal zoon 20g, koop ik bv alle 30-40 stuks in AH op waardoor ze er niet meer zijn. Dan gaat de prijs opeens naar zeker 30g en omdat ze duurder worden worden de arcanite bars ook meer waard waardoor ik diezelfde acrane crystals van 20g voor arcanite crystals van 40 a 50g verkoop. Leuke handel is dat :) Moet je wel eerst een startkapitaal hebben, maar dit heb ik door simpelweg te grinden in de afgelopen maanden. als ik wacht op BG queue.
Ik doe hetzelfde. Had nogal wat arcane crystals gekocht en veel transmutes gekocht. Prijs van Arc bars steeg opeens 5 tot 10G, nu dus lekker arc bars verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:41:
Even een vraagje, ik heb een 55 hunter en zit te twijfelen om de hurricane bow te kopen vanwege de hoge speed. Zijn er hier misshien andere hunters die deze hebben en kunnen vertellen of ie bevalt?
Hunter leesvoer over bogen/guns/xbows

in short, trager = beter, hurricane dus niet kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Seth_Chaos schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:40:
[...]

Daar zit wel een kern van waarheid in. Maar erg veel hinder zal dat niet opleveren. Het houdt alleen maar in dat je niet op dezelfde plek naar dezelfde items moet grinden. Ik zeg ook niet dat ze niet bestreden moeten worden. Maar ik verbaas me er over dat zoveel mensen klagen dat ze er hinder van ondervinden. Een fluctuerende prijs en aanbod van items en goederen is er altijd al in het spel geweest. Maar dat maakt het spel juist zo leuk. Voor mij is dat alleen maar een extra inkomsten bron.
Het is bijzonder kut als er een paar bots rondlopen in badlands die de earth elementals voor je neus wegkapen waardoor je EN er niet kan grinden EN er niet kan farmen voor elemental earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:55:
Ja, dat is inderdaad leuke handel, maar ik ben zo iemand die niets weg wil doen.

Stel dat ik die crystals zou opkopen (kan ik best wel betalen) en er dan met m'n 2 transmute-characters (2 lvl 60s en nog eens 4 level 35+ers ftw) Arcanite Bars van zou maken, dan zou ik de bars bewaren, mocht mijn Warrior (lvl 38) of Shaman (nog niet eens gemaakt) ooit een Hand of Ragnaros krijgen. :P

Ook wil ik proberen van alle dingen die je kunt transmuten er voor de BC 100 te hebben, om Jewelcrafting even snel te levelen. Cured Rugged Hide wordt lastig, de rest red ik wel.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
PromWarMachine schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:11:
[...]

Ja, dat is inderdaad leuke handel, maar ik ben zo iemand die niets weg wil doen.

Stel dat ik die crystals zou opkopen (kan ik best wel betalen) en er dan met m'n 2 transmute-characters (2 lvl 60s en nog eens 4 level 35+ers ftw) Arcanite Bars van zou maken, dan zou ik de bars bewaren, mocht mijn Warrior (lvl 38) of Shaman (nog niet eens gemaakt) ooit een Hand of Ragnaros krijgen. :P

Ook wil ik proberen van alle dingen die je kunt transmuten er voor de BC 100 te hebben, om Jewelcrafting even snel te levelen. Cured Rugged Hide wordt lastig, de rest red ik wel.
wts 80 cured rugged hide price 800 twilight texts }>
nah heb ze zelf denk ik nodig voor T3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:19:
Warriors of shammies lijkt me. of bedoel je de talent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:32:
Wij hadden een nieuwe druid recruit, dus met 0dkp, en die heeft de afgelopen weken geluk geluk en nog ns geluk, alles lijkt wel te droppen voor em. Al onze druids zitten ver in hun T2 en hebben niet veel meer nodig en nu na 3 weken voor deze recruit heeft hij al 5/8 T2. Lijkt me een beetje krom om te zeggen; "tja je hebt geen dkp dus we dissen alles" terwijl het deze druid binnen een paar weken op redelijk AQ waardige gear kunt hebben. Als je items DE'd die mensen nodig hebben verzwak je jezelf imo, met dat ene item doet die speler meet dmg, healt hij beter, w/e. Daarnaast raid hij bijna 100% dus hij zit alweer in de plus maar ik zie hem liever in 5/8 T2 in AQ bij C'Thun als in blues met hier en daar n verdwaalde epic.
Wij hebben hetzelfde. Al onze priests hebben vrijwel al hun T2 gear uit BWL, ik ben geloof ik ongeveer de enige die de chestpiece nog mist. Vorige week zaterdag hadden we een trial priest mee. 1e raid run ooit, liep weg met 4 epics en -151DKP :P Nooit iemand zo happy gezien, priceless :)
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:53:
Haha, en bedankt!
En mijn guild is echt niet kut. De motivatie is redelijk hoog om eerlijk te zijn :)
Redelijk hoog, klinkt goed :) 8)7

Als jij je happy voelt in een guild die dergelijke domme regels er op na houdt, prima. Ik zou er niet in willen zitten.
Speedy55 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:45:
Even over dat in de min staan van dkp, wij hebben een trial stage en bij overgaan in full member wordt je dkp gewoon gereset, zodat we je dus helemaal kunnen pimpen tot goede gear die toch niemand meer nodig had. Boeie dus dat je in de min staat. Wij gebruiken ndkp, -100 dkp is geloof ik wel eens voorgekomen, weet nog goed dat ik in me trial stage ook al -70 had. Dan krijg je per baas dus gemiddeld 1,5 dkp en een item is gemiddeld 8 tot 10 dkp.
Wij resetten DKP niet, maar dat boeit sowieso niet echt. Je krijgt alle tier items gewoon enorm cheap, je moet alleen je achterstand wegwerken als je items wil waar andere mensen op willen bieden, maar dat vind ik niet meer dan eerlijk. Ik heb voor vrijwel al m'n items meer dan 100dkp betaald, als je ze allemaal voor min krijgt heb je niks te klagen :)
Ze zorgen voor inflatie, dus ja.
Seth_Chaos schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:40:
Volgens mij snap je het concept inflatie niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 18-08-2006 13:50 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:48:
[...]

Het is bijzonder kut als er een paar bots rondlopen in badlands die de earth elementals voor je neus wegkapen waardoor je EN er niet kan grinden EN er niet kan farmen voor elemental earth.
Maar dat probleem heb je toch even goed als een gewone speler daar gaat farmen? Of het nu een bot of een speler is het veranderd toch niets aan de situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
ImdaMned schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:48:
[...]

Elemental earth = big bucks. Op mijn server kan ik ze nu verkopen voor ongeveer 1 gold per stuk.
En grinden daar is leuk. altijd wel een paar allies af te schieten als ze even de andere kant op kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Toch merk ik er weinig van. Arcane Crystals bv kosten op mijn huidige server evenveel als bv vorig jaar. En op elke server die ik gespeelt heb zie ik ook overal vrijwel dezelfde prijzen voor stacks Silversage, Gromsblood of bv nexus crystals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt wel beetje af van wat je ermee wilt doen. Het stuk gaat over dmg-cycles waarbij ervan wordt uitgegaan dat je rustig kunt schieten en niet hoeft te lopen 'en dat de vijand niet loopt (dus geen PvP ^^).

Vraag me ook af hoe die dmg-cycles in de praktijk tot hun recht komen ivm latency issues en je eigen traagheid etc (aimed net na en autoshot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Seth_Chaos schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:59:
[...]

Maar dat probleem heb je toch even goed als een gewone speler daar gaat farmen? Of het nu een bot of een speler is het veranderd toch niets aan de situatie?
Klopt, maar een gewone speler is geen automaat die 24/7 doorspeeld. Een beetje normale speler is het na een uurtje grinden al wel zat.

Laten we het iets extremer doen. Stel dat er een aantal mensen een bot farm hebben. Ze gooien in badlands 6 bots neer (op elke plek 2) 2 in arathi en een stuk of 6 in silithus. Hoe de fuck wil jij ooit aan elemental earth komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Hydra schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:48:
[...]

En jij volgens mij ook niet: farmbots zelf veroorzaken geen inflatie. Het in grote hoeveelheden aanbieden van items op AH gaat inflatie juist tegen.

Zelfs als de betreffende bot wordt gebruikt om gold op goldsites aan te bieden, zijn het nog altijd de goldbuyers die de inflatie op een realm verhogen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Seraphin schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:11:
[...]

En jij volgens mij ook niet: farmbots zelf veroorzaken geen inflatie. Het in grote hoeveelheden aanbieden van items op AH gaat inflatie juist tegen.

Zelfs als de betreffende bot wordt gebruikt om gold op goldsites aan te bieden, zijn het nog altijd de goldbuyers die de inflatie op een realm verhogen.
zonder goldsellers geen goldbuyers, zonder goldbuyers geen goldsellers, beide hebben evenveel schuld in de inflatie. je kan niet de schuld bij de een leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Seraphin schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:11:

Als er geen aanbod is, is die inflatie er niet. Inflatie wordt veroorzaak doordat er meer geld het systeem in komt dan dat eruit gaat dankzei moneysinks. Bots 'produceren' geld (en veel) terwijl ze geen moneysinks hebben. En dat levert hoe dan ook inflatie op. Het zijn niet de goldbuyers die geld het systeem in brengen (hoewel die wat mij betreft net zo goed afgeschoten kunnen worden), dat zijn de sellers.
Bifur schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:12:
zonder goldsellers geen goldbuyers, zonder goldbuyers geen goldsellers, beide hebben evenveel schuld in de inflatie. je kan niet de schuld bij de een leggen.
Ethisch gezien niet, technisch gezien zijn het de bots die de inflatie veroorzaken omdat zij diegene zijn die geld produceren.

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 18-08-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:48:
[...]

Wij hebben hetzelfde. Al onze priests hebben vrijwel al hun T2 gear uit BWL, ik ben geloof ik ongeveer de enige die de chestpiece nog mist. Vorige week zaterdag hadden we een trial priest mee. 1e raid run ooit, liep weg met 4 epics en -151DKP :P Nooit iemand zo happy gezien, priceless :)

[...]

Redelijk hoog, klinkt goed :) 8)7

Als jij je happy voelt in een guild die dergelijke domme regels er op na houdt, prima. Ik zou er niet in willen zitten.

[...]

Wij resetten DKP niet, maar dat boeit sowieso niet echt. Je krijgt alle tier items gewoon enorm cheap, je moet alleen je achterstand wegwerken als je items wil waar andere mensen op willen bieden, maar dat vind ik niet meer dan eerlijk. Ik heb voor vrijwel al m'n items meer dan 100dkp betaald, als je ze allemaal voor min krijgt heb je niks te klagen :)

[...]

Ze zorgen voor inflatie, dus ja.

[...]

Ik begrijp niet hoe dit tot inflatie kan leiden? Inflatie wordt toch veroorzaakt door dat de vraag naar een product sneller groeit dan de productiecapaciteit? In dat geval zou een bot juist bijdragen aan een hogere productiecapaciteit en zodoende een lagere inflatie wat weer resulteerd in meer koopkracht.

Hydra die money sinks waar jij van spreekt zijn de goldbuyers niet de moneysinks van de goldfarmers? Het goud wordt immers wel besteed enkel door een ander persoon. de arbeid wordt gewoon uitbesteed aan een ander persoon. En dan is het de vraag zou de koper als hij het goud niet had kunnen kopen niet gewoon zelf verdiend hebben doormiddel van arbeid?

[ Voor 10% gewijzigd door Seth_Chaos op 18-08-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Hydra schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:14:
[...]
Inflatie wordt veroorzaak doordat er meer geld het systeem in komt dan dat eruit gaat dankzei moneysinks.
Ben ik het mee eens
Bots 'produceren' geld (en veel) terwijl ze geen moneysinks hebben.
Ik denk dat we een verschillend beeld hadden bij de term "bot". Als jij het hebt over een puur geautomatiseerd character met als enige doel goud te verzamelen, heb je gelijk.

Echter het verzamelen van gold heeft nog geen inflatie tot gevolg: ik kan 10100k gold hebben: zolang ik het niet uitgeef heb ik geen invloed op de prijzen. Het goldfarmen an sich brengt dus geen gold in het systeem; dat gebeurt pas als je het uitgeeft op het AH.
En dat levert hoe dan ook inflatie op. Het zijn niet de goldbuyers die geld het systeem in brengen (hoewel die wat mij betreft net zo goed afgeschoten kunnen worden), dat zijn de sellers.
Dat ben ik dus niet met je eens (zie ook mijn eerdere alinea); inflatie treedt pas op als op een realm spelers overmatige hoeveelheden gold te besteden hebben. Natuurlijk kunnen zij dat pas nadat ze het hebben gekocht, maar technisch gezien kun je dus juist de schuld van inflatie bij goldbuyers leggen. Als er niemand gold koopt, kunnen er duizenden goldfarmers / bots hun ding doen zonder (overmatige) gevolgen voor de inflatie op een realm.

De discussie "zolang er aanbod is, zullen er altijd kopers zijn" is meer een ethisch / filosofische discusse (die hier ook al meerdere malen aan bod is gekomen), ik laat dat liever even rusten.

[edit] @ Seth_Chaos:
Zomaar quotes van Wikipedia in de discussie gooien zonder kennelijk na te gaan of de termen passen bij de beschreven situatie, is niet bevorderlijk voor de inhoud en voortgang van de discussie.

Er zijn twee aparte elementen van bots die hier volgens mij aan bod komen: 1 is het verschijnsel dat een bot (mogelijk) het AH overspoelt met te koop aangeboden items. Dit gaat inderdaad inflatie tegen. 2 is dat bots (mogelijk) gold aanbieden aan andere spelers tegen betaling in "echt" geld. Dit verhoogt inflatie.

[ Voor 14% gewijzigd door Seraphin op 18-08-2006 14:39 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:06:
[...]

Hangt wel beetje af van wat je ermee wilt doen. Het stuk gaat over dmg-cycles waarbij ervan wordt uitgegaan dat je rustig kunt schieten en niet hoeft te lopen 'en dat de vijand niet loopt (dus geen PvP ^^).

Vraag me ook af hoe die dmg-cycles in de praktijk tot hun recht komen ivm latency issues en je eigen traagheid etc (aimed net na en autoshot).
Lactoses post gaat inderdaad over damage cycles, maar dan nog blijft het feit dat je gewoon veel meer damage doet met een langzame boog dan met een snelle, doordat de toegevoegde damage door attack power (verreweg het grootste gedeelte van je damage) direct gelinkt is met je wapensnelheid.

Dus in 95% van de situaties waarin een hunter vecht (PvE en PvP) ben je beter af met een langzame boog.

Verder over je kanttekeningen over damage cycles: het is echt niet alleen theorie. Toen ik net ging raiden spamde ik aimed shot en multishot zonder er bij na te denken (gewoon als ze van cooldown waren). Toen wees een guildie me op het feit dat als ik telkens wachtte met aimed shot tot 3 seconde voor multishot, je beide schoten binnen 0.5 seconden af liet gaan, en dus 9.5 seconden geen mana gebruikte, waardoor je 3 mana regen ticks kreeg. Kortom, je gaat veel efficienter om met je mana en kan veel langer doorgaan.

Wat later kwam Lactose in beeld met zijn damage cycle breakdown, waaruit bleek dat het ook damage-technisch (dus mana issues negeren) het beste was om deze cycle te gebruiken (met Rhok'delar), aangezien je dan 4 autoshots per cycle krijgt in plaats van 3 (en dat is dus waar veel damage winst ligt). Je merkt echt het verschil in DPS.

Over je vraag van uitvoerbaarheid: het is echt goed te doen. Een addon die je een autoshot castbar geeft is wel vrij essentieel. Gewoon opletten wanneer je cooldowns aflopen en dan kijken naar je autoshot castbar wanneer de beste gelegenheid is om je multishot en je aimed shot te gebruiken. Aimed shot kun je het beste doen net na een autoshot, multishot kan overal tussen 2 autoshots, behalve in de laatste 0.5 seconden (dan kan je beter wachten tot na de autoshot).

Het kost je misschien even om te wennen om anders "damage te doen", maar je zult merken dat je damage echt hoger wordt en na een week of wat is het een automatisme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Seraphin schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:31:
[...]

Ben ik het mee eens

[...]

Ik denk dat we een verschillend beeld hadden bij de term "bot". Als jij het hebt over een puur geautomatiseerd character met als enige doel goud te verzamelen, heb je gelijk.

Echter het verzamelen van gold heeft nog geen inflatie tot gevolg: ik kan 10100k gold hebben: zolang ik het niet uitgeef heb ik geen invloed op de prijzen. Het goldfarmen an sich brengt dus geen gold in het systeem; dat gebeurt pas als je het uitgeeft op het AH.

[...]

Dat ben ik dus niet met je eens (zie ook mijn eerdere alinea); inflatie treedt pas op als op een realm spelers overmatige hoeveelheden gold te besteden hebben. Natuurlijk kunnen zij dat pas nadat ze het hebben gekocht, maar technisch gezien kun je dus juist de schuld van inflatie bij goldbuyers leggen. Als er niemand gold koopt, kunnen er duizenden goldfarmers / bots hun ding doen zonder (overmatige) gevolgen voor de inflatie op een realm.

De discussie "zolang er aanbod is, zullen er altijd kopers zijn" is meer een ethisch / filosofische discusse (die hier ook al meerdere malen aan bod is gekomen), ik laat dat liever even rusten.

[edit] @ Seth_Chaos:
Zomaar quotes van Wikipedia in de discussie gooien zonder kennelijk na te gaan of de termen passen bij de beschreven situatie, is niet bevorderlijk voor de inhoud en voortgang van de discussie.

Er zijn twee aparte elementen van bots die hier volgens mij aan bod komen: 1 is het verschijnsel dat een bot (mogelijk) het AH overspoelt met te koop aangeboden items. Dit gaat inderdaad inflatie tegen. 2 is dat bots (mogelijk) gold aanbieden aan andere spelers tegen betaling in "echt" geld. Dit verhoogt inflatie.
Grappig je gaat er op voorhand vanuit dat ik het uit de wikipedia gequote hebt. Vervolgens trek je in twijfel of mijn uitspraak wel van toepasing is op de situatie. En vervolgens bevestig je met punt 1 dat het van toepassing is op de betreffende situatie. En met punt 2 verduidelijk je nogsteeds niet hoe "echt" geld van invloed is op de inflatie. Ik wil weten waar die inflatie vandaan komt en hoe die gegenereerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Seraphin schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:31:
Het zit al in het systeem, en het is beschikbaar omdat het te koop aangeboden wordt. Aan hypothetische gevallen waarbij jij 100k op je rekening laat staan rotten ga ik geen tijd besteden, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Seth_Chaos schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:52:
[...]

Grappig je gaat er op voorhand vanuit dat ik het uit de wikipedia gequote hebt. Vervolgens trek je in twijfel of mijn uitspraak wel van toepasing is op de situatie. En vervolgens bevestig je met punt 1 dat het van toepassing is op de betreffende situatie. En met punt 2 verduidelijk je nogsteeds niet hoe "echt" geld van invloed is op de inflatie. Ik wil weten waar die inflatie vandaan komt en hoe die gegenereerd wordt.
Ik ging er zeer zeker niet op voorhand van uit dat je een quote van wikipedia had gehaald; dit was een conclusie die ik trok nadat ik had geconstateerd dat je de termen productiecapaciteit, vraag naar product en koopkracht had gebruikt in een situatie dat zich daar niet toe leent, waarna ook nog eens bleek dat de door jouw gebruikte tekst nagenoeg hetzelfde is als de aangegeven definitie van inflatie op wikipedia. Als ik hierin te snel tot een conclusie ben gekomen mijn excuses daarvoor. (laten we niet vergeten dat ik in eerste instantie juist voor je opkwam toen je werd "beschuldigd" de term inflatie niet te snappen ;) )

Dat ik je argumenten niet van toepassing vind, en toch een gedeelte van je boodschap bevestig, heeft met het volgende te maken:

Inflatie wordt op WoW realms veroorzaakt door relatief extreme koopkracht van mensen die gold hebben gekocht. Zij hebben zonder de normaliter benodigde tijd buiten het systeem om ("systeem" = de ecnomie van de realm) heel veel gold tot hun beschikking, en kunnen dus alles kopen wat los en vast zit tegen de gekste prijzen. Blablabla... lang economisch verhaal: ze pompen heel veel geld in het systeem en veroorzaken hierdoor inflatie.

Jij gebruikte de term koopkracht in relatie tot het gehele systeem; dat mist IMO de kern van de zaak. De link die je legde tussen goldbuyers en -sellers is naar mijn mening ook niet van toepassing; het kopen van gold is immers een transactie die geheel buiten het economisch systeem van een realm gebeurt.

Als je gewoon had gezegd dat bots het aanbod van items verhogen en dus (bij gelijkblijvende vraag) de prijs drukken, had je IMO een veel beter argument gehad (toegegeven: de strekking is enigszins hetzelfde); ik had dan ook niet de neiging gehad te twijfelen aan je bekendheid met macro-economische verbanden.

quote van Hydra:
Het zit al in het systeem, en het is beschikbaar omdat het te koop aangeboden wordt. Aan hypothetische gevallen waarbij jij 100k op je rekening laat staan rotten ga ik geen tijd besteden, sorry.
Dit vind ik een flauwe manier om te reageren; het punt dat ik maakte -en dat je niet hebt tegengesproken- is dat goldfarmen en goldsellen geen directe oorzaak is van inflatie. Inflatie wordt veroorzaakt doordat goldbuyers te veel geld te besteden hebben. Punt. Zoals ik al eerder heb aangegeven is het natuurlijk altijd zo dat goldbuyers hun gold ergens vandaan hebben gehaald, maar dan kom je dus terecht in een kip-ei verhaal waar ik geen zin in heb en dat geen waarde toevoegd aan de financieel-economische aard van inflatie.

[ Voor 13% gewijzigd door Seraphin op 18-08-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Seth_Chaos schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:52:
[...]

Ouch, ik zie meer spagetti dan gesprek in jullie replies.
Jullie hebben allebei goede punten en ja er is inflatie als er meer geld te besteden valt voor even veel items als ze verkocht worden tegen opbod. (de wiki is trouwens interessant)

Ik zit momenteel met 2 arcane crystals gekocht @ 40 goud en nu niet te slijten als arcanite bar voor 30 :(.

Ik ben begonnen met het produceren van nature protection potions (er waren er GEEN op de ah) en de prijs liep rustig op naar 4,5 goud voor eenstack van 5. Totdat er wat farmers/greedys acter kwamen, nu ligt de prijs rond de 3 goud. Het verloop van de ah is altijd grillig :(

Iemand nog goede tips voor alchemy verkoop prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

LOL okee dan ff 10 tellen adem halen, bijkomen en weer rustig over WoW zelf praten :D

Mag ik dan de algemene conclusie stellen op:
Bots suck , goldsellers suck, goldbuyers suck.? ;)

Wat verkoopprijzen voor alchemy stuff betreft ben ik niet zo goed op de hoogte (ben voornamelijk bezig met skinning / mining). Maar ik kan me voorstellen dat pots het handigst zijn om aan te bieden: het zijn consumables en de vraag lijkt me (met name op hoog lvls) stabiel, dus de prijzen zullen niet zo snel dalen denk ik (en op momenten dat er weinig op AH is kun je dan een mooie extra marge maken).

[ Voor 52% gewijzigd door Seraphin op 18-08-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik wil hem graag aanpassen naar:

Bots moeten afgeschoten worden, goldsellers moeten afgeschoten worden en goldbuyers moeten afgeschoten worden, maar voor de rest ben ik het met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
barfieldmv schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:29:
[...]

Jullie hebben allebei goede punten en ja er is inflatie als er meer geld te besteden valt voor even veel items als ze verkocht worden tegen opbod. (de wiki is trouwens interessant)

Ik zit momenteel met 2 arcane crystals gekocht @ 40 goud en nu niet te slijten als arcanite bar voor 30 :(.

Ik ben begonnen met het produceren van nature protection potions (er waren er GEEN op de ah) en de prijs liep rustig op naar 4,5 goud voor eenstack van 5. Totdat er wat farmers/greedys acter kwamen, nu ligt de prijs rond de 3 goud. Het verloop van de ah is altijd grillig :(

Grappig, je hebt het over inflatie en gaat voorbeelden geven waarbij items juist goedkoper werden. Tegenovergesteld van inflatie bij mijn weten :P

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja inflatie?
Gaat gewoon om vraag en aanbod in dit geval, zolang er vraag is zal er altijd iemand zijn die het aanbied(Econemie) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MaVl schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:37:
Ik wil hem graag aanpassen naar:

Bots moeten afgeschoten worden, goldsellers moeten afgeschoten worden en goldbuyers moeten afgeschoten worden, maar voor de rest ben ik het met je eens :)
Denk dat er heel wat doden zouden zijn als je goldbuyers af wil schieten. Ik zou er niet gek van staan te kijken als 1 of 2 op de 10 spelers gold kopen in een MMORPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

barfieldmv schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:29:
[...]

Prijzen zijn veel te realm-afhankelijk om daar een nuttige uitspraak over doen. Beter is het te kijken naar wat voor pots andere professions nodig hebben, zodat je in ieder geval spullen produceert die ook nog een beetje de kans hebben dat ze verkopen.

Ik heb zelf helaas nog nooit een alchemist boven de 150 gekregen (ik weet niet, heb het niet zo op dat bloempjes plukken :+ ) maar ik weet van anderen dat bijv. leatherworkers wel wat hebben aan elixir's of defence (die waar steelbloom in moet) aangezien ze daar weer blauwe gloves mee kunnen maken. Daarnaast doen de ghost dye's het goed bij tailors (hoewel de shrooms weer irritant te farmen zijn). Ook frost oil blijft het goed doen, aangezien die weer nodig zijn voor een quest in de Badlands, en natuurlijk voor een tribute run in DM(N) nodig zijn.

En dan kun je je als alchemist ook nog eens op raidguilds focussen: major health en mana, greater fire/shadow/nature protection, mongoose, dreamless sleep, en de veel te dure flasks (die overigens beter en sneller door die guilds zelf gefarmt kunnen worden :) )

Ik vergeet vast nog een heleboel.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Seraphin schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:20:
[...]
het kopen van gold is immers een transactie die geheel buiten het economisch systeem van een realm gebeurt.
Dit is naar mijn mening niet helemaal waar. Sterker nog het goud verlaat niet eens het economische systeem van de realm. Er is door de goldfarmer arbeid vericht om het goud te verkrijgen. Dit goud wordt vervolgens als gift naar een andere speler gestuurd. Laten we het echte geld even buiten beschouwing laten dat is het enigste in de transactie dat echt buiten het economische systeem van de realm valt.
Inflatie wordt op WoW realms veroorzaakt door relatief extreme koopkracht van mensen die gold hebben gekocht. Zij hebben zonder de normaliter benodigde tijd buiten het systeem om ("systeem" = de ecnomie van de realm) heel veel gold tot hun beschikking, en kunnen dus alles kopen wat los en vast zit tegen de gekste prijzen. Blablabla... lang economisch verhaal: ze pompen heel veel geld in het systeem en veroorzaken hierdoor inflatie.
Ze pompen toch helemaal geen geld in het systeem? Je zegt net zelf dat het aanschaffen van gold met "echt geld" buiten de economie van de realm valt? En er is toch weldegelijk de benodigde arbeid verricht voor het goud? Niet door de speler maar door de farmer, maar dat veroorzaakt toch verder geen inflatie of wel? Dat zou inhouden dat de transfer van het goud van het ene account naar het andere de inflatie veroorzaakt. Maar dat lijkt me nogal sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als er guilds ver in Naxx zijn, Shadow prot pots.
Die dingen verkopen voor 10g per STUK bij ons.
Je hebt er ook ziek veel voor nodig: 4 Grave Moss, 4 Fadeleaf, 1 Leaded Vial = Shadow Oil
Shadow Oil + Dreamfoil + Crystal Vial = Greater Shadow Prot pot.
MC/BWL is Fire prot pots
AQ is flasks voor MTs, (Greater) Nature prot pots voor sommige bazen, Fire/Frost prot pot kan bij Emps.
Naxx = Fire, Arcane, Shadow, Nature prot pots, Flasks (wisdom, power, titans), stoneshield potions, fortitude, alle damage pots, superior defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Bot loopt 24/7 te grinden --> veel gold in account

Bot geeft gold niet uit ---> geen hogere inflatie

Eigenaar van de bot verkoopt gold ----> veel gold in account van goldbuyer (op dezelfde of andere realm)

Goldbuyer koopt het hele AH leeg ----> de volgende keer dat iemand loot op AH zet vraagt hij 2 keer zoveel, "want het wordt toch wel gekocht".

Het feit dat er arbeid wordt verricht is nou juist de hele discussie: die arbeid wordt verricht door een geautomatiseerd progsel: de bot. Dat maakt dat de effecten veel sterker zijn dan wanneer jij en ik een avondje grinden. En het geeft de goldbuyer een oneerlijk voordeel, hij heeft namelijk geen arbeid verricht (behalve dan dat hij geld betaald, vandaar dat ik dat niet buiten beschouwing laat: zijn aandeel in de transactie valt buiten het systeem, waardoor de balans in het economisch systeem kwijt is). Vandaar ook dat ik de "schuld" van inflatie bij de goldbuyer leg en niet bij de bot/farmer: die heeft er uiteindelijk gewoon zijn rondje voor lopen grinden.

[ Voor 48% gewijzigd door Seraphin op 18-08-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:54:

Ze pompen toch helemaal geen geld in het systeem? Je zegt net zelf dat het aanschaffen van gold met "echt geld" buiten de economie van de realm valt? En er is toch weldegelijk de benodigde arbeid verricht voor het goud? Niet door de speler maar door de farmer, maar dat veroorzaakt toch verder geen inflatie of wel? Dat zou inhouden dat de transfer van het goud van het ene account naar het andere de inflatie veroorzaakt. Maar dat lijkt me nogal sterk.
Ik denk dat er zeker wel extra "geld" de realm binnenkomt, want al die bots die de 24/7 staan te farmen, looten heel wat meer dan dat een gemiddelde speler doet (of iemand moet serieus tijd teveel hebben).
Het geld bevind zich inderdaad al in het spel, maar niet bij de spelers... Via deze manier komt het dus wel degelijk in het spel.

Doordat mensen die gold kopen opeens veel geld krijgen en dus meer gaan kopen (tegen hogere prijzen) zorgt dit voor inflatie, want het gevolg hiervan is dat mensen hun spullen duurder in het AH zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Seraphin schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:04:
de volgende keer dat iemand loot op AH zet vraagt hij 2 keer zoveel, "want het wordt toch wel gekocht".
Kijk dat is duidelijk :) dat veroorzaakt inflatie. Dat wilde ik nou weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het trouwens aan mijn verbinding of is de inlogserver down? Probeer al 30min in te loggen en hij blijft maar hangen op 'Authenticating' ;(

edit:
werkt nu :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Seth_Chaos schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:54:
Dit is naar mijn mening niet helemaal waar. Sterker nog het goud verlaat niet eens het economische systeem van de realm. Er is door de goldfarmer arbeid vericht om het goud te verkrijgen. Dit goud wordt vervolgens als gift naar een andere speler gestuurd. Laten we het echte geld even buiten beschouwing laten dat is het enigste in de transactie dat echt buiten het economische systeem van de realm valt.
Ik zou dit wel eens terug willen zien afgetekent tegen de amerikaanse wetten hierop. Gewoon om eens te weten wat Blizzard wettelijk nou wel en niet kan. Je hebt in principe een punt dat als een char 1000G mailt naar een andere char dat puur een gift is. De transactie met echt geld gaat buiten WoW om, en valt daarmee volgens mij amper te bewijzen.

Zou dat wel eens willen zien wat Blizzard nou echt kan en mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Bifur schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:52:
Eindelijk zijn alle servers klaar om van af getransferred te worden :D. eindelijk me irritante broertje van mijn account kunnen gooien :D
Ja, ik vraag me al een hele tijd af hoe dat nou precies gaat...
Eerst moet je dus een nieuw account aanmaken dat op dezelfde naam moet staan als je huidge account.
Dan moet je die characters transferren, maar hoe moet je daar voor betalen? Kan dat enkel en alleen met een creditcard? (Want niet iedereen heeft dat)
En hoe lang duurt dit alles? Ik las op de Wow-website dat er wel een paar dagen over heen kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kaap schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:19:
[...]
Ik zou dit wel eens terug willen zien afgetekent tegen de amerikaanse wetten hierop. Gewoon om eens te weten wat Blizzard wettelijk nou wel en niet kan. Je hebt in principe een punt dat als een char 1000G mailt naar een andere char dat puur een gift is. De transactie met echt geld gaat buiten WoW om, en valt daarmee volgens mij amper te bewijzen.

nou je betaald voor een service (gebruik maken van wow) bij die service horen bepaalde voorwaarden. Zoals er ook een voorwaarden is dat je geen gold mag kopen/verkopen. Blizzard kan je gewoon afsluiten om die reden want hij is niet strijdig met de wet (blizzard zou bijv ook kunnen zeggen dat geen negers mogen spelen, maar dat mag dan weer niet want dat is discriminatie)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MysticSnake schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:19:
[...]

Ja, ik vraag me al een hele tijd af hoe dat nou precies gaat...
Eerst moet je dus een nieuw account aanmaken dat op dezelfde naam moet staan als je huidge account.
Dan moet je die characters transferren, maar hoe moet je daar voor betalen? Kan dat enkel en alleen met een creditcard? (Want niet iedereen heeft dat)
En hoe lang duurt dit alles? Ik las op de Wow-website dat er wel een paar dagen over heen kunnen gaan.
Mijn char transfers waren binnen 10 minuten done. En betalen kan inderdaad alleen dmv creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
eendje schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:24:
nou je betaald voor een service (gebruik maken van wow) bij die service horen bepaalde voorwaarden. Zoals er ook een voorwaarden is dat je geen gold mag kopen/verkopen.
Het enige wat in de voorwaarde staat is dat alles in het spel eigendom is van Blizzard. Er staat zover ik weet, discussie is al zo vaak gevoerd op official forums, niet duidelijk in dat je geen gold mag kopen/verkopen. Immers staten goldsale sites ook dat je betaald voor "our time invested" en niet voor het produkt.

Dat bedoelde ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:27:
[...]
Het enige wat in de voorwaarde staat is dat alles in het spel eigendom is van Blizzard. Er staat zover ik weet, discussie is al zo vaak gevoerd op official forums, niet duidelijk in dat je geen gold mag kopen/verkopen. Immers staten goldsale sites ook dat je betaald voor "our time invested" en niet voor het produkt.

Dat bedoelde ik dus.
overbodig sorry!

[ Voor 16% gewijzigd door Seth_Chaos op 18-08-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Kaap schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:27:
[...]

Dat bedoelde ik dus.
Ik vind het kopen van geld bij money farmers bedenkelijk en moraal verwerkpelijk. Zelf heb ik nog wel eenpaar honder goud liggen, iemand die het wil overkopen (200 gold @ drak'thul europe) :o

Vooral money grinders, item farmers en bots vind ik irritant, die verpesten echt je spel. Wil je net lekker wat mobs gaan killen kan het niet omdat ze alles al vermoord hebben/je weg pesten.

Ik vind eigenlijk dat blizzard snel alle bots moet bannen.

Vliegen vind ik trouwens ingame vreselijk irritant worden, je blijft maar vliegen. Zelfs nu ik een mage speel en dus "gratis" kan portallen blijf ik irritant veel vliegen. (portal undercity, portal ogrimar, heart @ booty bay/grom gol basecamp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
barfieldmv schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:39:
[...]

Ik vind het kopen van geld bij money farmers bedenkelijk en moraal verwerkpelijk. Zelf heb ik nog wel eenpaar honder goud liggen, iemand die het wil overkopen (200 gold @ drak'thul europe) :o

Vooral money grinders, item farmers en bots vind ik irritant, die verpesten echt je spel. Wil je net lekker wat mobs gaan killen kan het niet omdat ze alles al vermoord hebben/je weg pesten.

Vliegen vind ik trouwens ingame vreselijk irritant worden, je blijft maar vliegen. Zelfs nu ik een mage speel en dus "gratis" kan portallen blijf ik irritant veel vliegen. (portal undercity, portal ogrimar, heart @ booty bay/grom gol basecamp)
Je kunt het een beetje afwisselen. Gezellig van de hinterlands naar bootybay lopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:37

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

hehe ik heb ook mijn HS in Grom goll staan, is lekker centraal, en handig ivm ZG :)
ook kargath is redelijk dichtbij :)

ik vind alleen dat silithus nog wat ver weg is, maar met de nieuwe linked flightpaths vanaf TB ben je er eigenlijk ook zo :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
eendje schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:24:
[...]

nou je betaald voor een service (gebruik maken van wow) bij die service horen bepaalde voorwaarden. Zoals er ook een voorwaarden is dat je geen gold mag kopen/verkopen. Blizzard kan je gewoon afsluiten om die reden want hij is niet strijdig met de wet (blizzard zou bijv ook kunnen zeggen dat geen negers mogen spelen, maar dat mag dan weer niet want dat is discriminatie)
Echter is de EULA niet rechtsgeldig in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
[...]

Ja, dat vliegen kan ook veel sneller. En het ergste is nog wel dat je tijdens het vliegen meestal de weg volgt. Ik snap niet waar dat op slaat, je kan toch ook gewoon hemelsbreed naar de bestemming vliegen.

Trouwens, als je van Auberdine naar Dustwallow Marsh vliegt, dan duurt dat langer dan als je eerst de boot neemt naar Menethil Harbor en daar de boot naar Dustwallow Marsh, lijkt me niet echt kloppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

MysticSnake schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:00:
[...]

Ja, dat vliegen kan ook veel sneller. En het ergste is nog wel dat je tijdens het vliegen meestal de weg volgt. Ik snap niet waar dat op slaat, je kan toch ook gewoon hemelsbreed naar de bestemming vliegen.

Trouwens, als je van Auberdine naar Dustwallow Marsh vliegt, dan duurt dat langer dan als je eerst de boot neemt naar Menethil Harbor en daar de boot naar Dustwallow Marsh, lijkt me niet echt kloppen :D
Zeppelin >>>>>> Boat

serieus, wie die paths verzonnen heeft mag wel is een weekje op ons stedenbouwkundig bureau langskomen om te leren over efficiente routes en waar het logisch is nederzettingen te stichten.

Frustraties? Neuuhhhh..... :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

MysticSnake schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:00:
[...]

Het is voornamelijk gemaakt zodat low levels zien wat ze in de toekomst te wachten staat.
Stond ergens ooit in een blue post.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

moet je eens gaan vliegen vanuit dustwallow naar camp taurajo.. dan vlieg je OVER taurajo heen, om bij de Xroads om te draaien en dan terug te vliegen 8)7

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Vincentio schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:52:
[...]

waarom niet? en wie heeft dat bepaald?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
eendje schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:29:
[...]

waarom niet? en wie heeft dat bepaald?
een EULA is een eenzijdig contract (als gebruiker heb je er geen inbreng in) en ik dacht dat eenzijdige contracten in nederland door de wet verboden zijn.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Gister een leuk mazzeltje voor mij, ik was aan het grinden op mijn main voor een +20FR enchant op mijn DI helm(crystals voor crystal spire in ungoro). Toen kwam ik een rich thorium vine tegen, alle 3 de swings op deze vine leverde een arcane crystal op, dus 3 crystals uit 1 vine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

M1lamb3r schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:41:
[...]

een EULA is een eenzijdig contract (als gebruiker heb je er geen inbreng in) en ik dacht dat eenzijdige contracten in nederland door de wet verboden zijn.
Klopt, beetje hetzelfde als met algemene voorwaarden en dergelijk... Als consument heb ik namelijk daar helemaal niets meer te maken aangezien ze eenzijdig zijn.

Echter bij WoW moet je wel eerst acoord gaan, maakt het acoord het dan niet een soort van contract?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Phydomir schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:41:
[...]

Klopt, beetje hetzelfde als met algemene voorwaarden en dergelijk... Als consument heb ik namelijk daar helemaal niets meer te maken aangezien ze eenzijdig zijn.

Echter bij WoW moet je wel eerst acoord gaan, maakt het acoord het dan niet een soort van contract?
Je moet ook altijd akkoord gaan met AV ed ;)

voorbeeld, je moet je jas afgeven bij een gardarobe, echter staat er een bordje dat de directie niet aansprakelijk is voor diefstal, echter omdat ze
1) de jas aannemen
2) je verplicht ermee akkoord moet gaan (anders kom je de kroeg niet in) zijn ze wel aansprakelijk.

hetzelfde geld voor een EULA, je kan er alleen maar mee akkoord gaan of niet mee akkoord gaan.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

M1lamb3r schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:56:
[...]

Je moet ook altijd akkoord gaan met AV ed ;)

voorbeeld, je moet je jas afgeven bij een gardarobe, echter staat er een bordje dat de directie niet aansprakelijk is voor diefstal, echter omdat ze
1) de jas aannemen
2) je verplicht ermee akkoord moet gaan (anders kom je de kroeg niet in) zijn ze wel aansprakelijk.

hetzelfde geld voor een EULA, je kan er alleen maar mee akkoord gaan of niet mee akkoord gaan.
ah, zo zat het ja.

heb maar een jaartje consumenten recht gehad op school en das alweer een tijdje geleden..

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
wel leuk die automatische incasso optie in wow tegenwoordig, geen gehannes meer met GC's .

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:19:
[...]

Het is hun spel, ze mogen je bannen als je smoel ze niet aanstaat ongeveer :)
Vincentio schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:52:
Als er is niks onrechtmatigs aan het weigeren van een service als je je niet aan hun regels houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
http://www.imagesocket.com/view/notonly315293.jpg

Is er iemand die weet wat die dmg overview addon is in bovenstaand plaatje? (die met Assassinette's Details)

Verder.. wat bestaat er zoal voor het zichtbaar maken van hoe lang een stun/spell/channel nog in werking is. 'k Heb al aan't zoeken geweest maar de meeste die'k vind worden alpoosje niet meer geupdate of der zit veel meer bij in de addon hetgeen ik wil vermijden. Er zal toch vast wel iemand hier zijn die zo'n ding gebruikt en me in de goeie richting kan wijzen? Helemaal zou't natuurlijk zijn als'k ook nog effe verwittigd word van wat m'n tegenstander doet (kan dat voor pve?).

[ Voor 9% gewijzigd door witchdoc op 19-08-2006 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is recap

Ow btw Blackraven op trollbane zoekt nog druids, shammies, locks die iig 3dagen kunnen raiden niet erg vinden om te wipen op een nieuwe boss. Natuurlijk moet je wel lvl60 zijn, en iig vol blue liefst al tier 1. We zijn bezig met de twins en gaan binnenkort naxx in. www.blackraven.nl kan je alle info vinden. We zijn een NL guild.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locks zijn overal wel nodig geloof ik 8)7 Wij komen op deze manier helaas niet voorbij Garr :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
eendje schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:29:
moet je eens gaan vliegen vanuit dustwallow naar camp taurajo.. dan vlieg je OVER taurajo heen, om bij de Xroads om te draaien en dan terug te vliegen 8)7
IK vind die nieuwe flightpath naar ratchet ook zo stom, waarom moet dat beest perse via crossroads vliegen, terwijl ook gewoon de rivier kan volgen als je je vlucht begint begint vanuit Orgrimmar. 8)7
Of als je vanuit Sunrock Retreat naar Thunderbluff gaat, dan vliegt ie wel over de berg (stuk ligt bijna naast crossroads) heen, maar als je vanuit crossroads naar Thunderbluff vliegt moet ie eerst helemaal via Camp Taurajo vliegen :?

Ik wil best een weekje meeklussen bij blizzard om die flightpaths fatsoenlijk te maken.

Edit:
Ik ben stevig aan het bijklussen in de startpost inmiddels.
Wel in mn notepad natuurlijk :P

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 19-08-2006 11:27 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zie liever dat ze die grap van een Paid Character Transfer wat serieuzer nemen. Er is niet 1 Engelse PvE server waar je naar toe kunt transferren. Niet 1! :D

Volgende stap is waarschijnlijk dat de PCT compleet wordt afgeschaft omdat er niet genoeg gebruik van wordt gemaakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
poohbeer schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 06:40:
http://www.imagesocket.com/view/notonly315293.jpg

Is er iemand die weet wat die dmg overview addon is in bovenstaand plaatje? (die met Assassinette's Details)

Verder.. wat bestaat er zoal voor het zichtbaar maken van hoe lang een stun/spell/channel nog in werking is. 'k Heb al aan't zoeken geweest maar de meeste die'k vind worden alpoosje niet meer geupdate of der zit veel meer bij in de addon hetgeen ik wil vermijden. Er zal toch vast wel iemand hier zijn die zo'n ding gebruikt en me in de goeie richting kan wijzen? Helemaal zou't natuurlijk zijn als'k ook nog effe verwittigd word van wat m'n tegenstander doet (kan dat voor pve?).
EnemyCastingBar doet dat allemaal voor je dacht ik. Voor PVE werkt ie ook, maar zelf gebruik ik BigWigs raidwarning add-on, dan zie je echt bijvoorbeeld bij TE een balkje "teleport" langzaam leeglopen, zodat je precies de teleport aan kan zien komen. Ook handig bij Chromaggus en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit even met een lastige keus, ik wil een alt beginnen. Mijn huidige server (eonar, april server start )staat op full, me main is 60 en de guild gaat langzaam beginnen met ZG enz. Is het een goede keus om op me huidige server de alt te beginnen, of is het leuker om op de nieuwste te beginnen? (lightbringer) Voordeel van huidige server lijk mij, geld en hulp. Voordeel van nieuwe server lijkt mij, meer mensen in begin gebieden, geen guilds die nog met end game bezig zijn dus meer meegroeien met eventuele toekomstige guild.
Ik vidnt dit een lastige keus, omdat ik ook met me alt veel instance enzo wil doen.
Help! ;)
Wat zouden julie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 00:01
Ik wil graag een trial account aanmaken voor mijn vriendin, maar de site waarop dat kan (http://teaser.wow-europe.com/) is niet vooruit te branden. Althans: ik vul haar gegevens in en klik op Sign up for a free trial, maar vervolgens gebeurt er gewoon helemaal niets meer.

Julie zullen misschien zeggen: probeer het op een later moment nog eens, maar het punt is dat ik het nu al een paar weken aan het proberen ben.

Ik kan me herinneren dat ik een hele tijd geleden een andere site ben tegengekomen waarop je een trial account aan kunt maken, hebben jullie enig idee waar ik die kan vinden (als ik me niet vergis)? Ook las ik ergens dat ik als ik een nieuwe speler recruteer een maand gratis speeltijd krijg. Daar kan ik nu ook niets meer over vinden op de Blizzard site. Iemand enig idee?

edit:
Dit is niet te geloven. Na het posten van dit bericht probeer ik het maar weer een keer, en nu lukt het ineens wel... :?

[ Voor 7% gewijzigd door posttoast op 19-08-2006 20:43 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
WHEEEEEEE Ik ben lvl 60 _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om met een mod de XP-bar niet frontaal in beeld te laten, of zelfs helemaal niet in beeld te laten zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:36:
is het mogelijk om met een mod de XP-bar niet frontaal in beeld te laten, of zelfs helemaal niet in beeld te laten zijn? :)
oa CTmod's barmods kan dat. Discord zal het ook wel kunnen, maar ik vind het veel te irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 00:01
Miles Teg schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:52:
Ik zie liever dat ze die grap van een Paid Character Transfer wat serieuzer nemen. Er is niet 1 Engelse PvE server waar je naar toe kunt transferren. Niet 1! :D

Volgende stap is waarschijnlijk dat de PCT compleet wordt afgeschaft omdat er niet genoeg gebruik van wordt gemaakt. :+
Hoe zit het eigenlijk met het verhuizen van account naar account? Mijn vriendin heeft nu een character op mijn account, maar omdat we samen willen spelen gaan we er voor haar ook een aanschaffen. Kan ik haar character gewoon laten verhuizen naar haar account, op dezelfde server?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

posttoast schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:48:
[...]

Hoe zit het eigenlijk met het verhuizen van account naar account? Mijn vriendin heeft nu een character op mijn account, maar omdat we samen willen spelen gaan we er voor haar ook een aanschaffen. Kan ik haar character gewoon laten verhuizen naar haar account, op dezelfde server?
Ze wilde dat wel gaan doen, maar die andere account moet ook van jou zijn, anders gaat het geloof ik niet werken. Als ik het goed had.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:52:

Op PvE servers wordt er weinig gebruik van gemaakt, maar op PvP servers, waar het gros van de spelers zit, wordt het wel veel gebruikt.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.