Het Grote World of Warcraft topic - Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.027 views sinds 30-01-2008

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vind disenchanten alleen maar een optie als echt niemand er wat aan heeft.. DKP is om er voor te zorgen dat iedereen eerlijk iets krijgt, niet dat iemand die nooit raid een item krijgt wat een die harder ook wil hebben. Daarom denk ik in dit geval dat de regels een beetje verkeerd toegepast zijn.

blup

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:58:
hehe, gister hadden wij een boze rogue bij ons in de guild.

Wij als guild hebben een aantal regels over de loot. Zo is een van de rules dat je niet meer aan 50dkp in de min mag staan. Uitgaande dat een T1 epic tussen de 10 en 15dkp kost op basis van Zero Sum lijkt me dit opzich wel normaal.

Gister was Onyxia weer gereset dus meteen maar weer ff Onyxia gekilled. Rogue head dropte en er waren 3 rogues in de raid. 2 hadden hem al en 1 dus nog niet. Echter stond deze persoon al op -68 dkp! Hoewel hij deze head graag wou hebben hebben wij er toch voor gekozen om hem te Disenchanten. Lullig voor hem, maar zo zijn de regels nu allemaal. Ik ben er het opzich mee eens dat het item geDE-ed werd ook al konden wij hem als raid best goed gebruiken.

Nou sprak ik ff met even met deze rogue, en hij was best pissed en had het over.. ja op zulke momenten denk je echt aan /gquit. Beetje jammer vind ik dit.. hij is begin juli gejoined en heeft al 8!! epics geloot waarvan 5 van zn Tier1. Hij mag juist dankbaar zijn dat hij al zoveel heeft gekregen.

Maar wat vinden jullie hier nu van? De guildleader zei het wel netjes. Je loot verdien je op basis van DKP :)
In mijn ogen is het disenchanten van waardevolle loot die goed gebruikt kan worden door een member dikke onzin.

Natuurlijk hebben wij ook wel eens zoiets gehad; een zelfde soort verhaal met een nieuwe member die tijdens de eerste run met ons naar Onyxia gelijk zijn tier2 helm kreeg. De volgende dag zat hij in een nieuwe guild... Dat is natuurlijk ontzettend zonde, maar praktisch verliest de guild maximaal 50G aan nexus crystals.

Ik vind dat verlies niet opwegen tegen het feit dat het ook andersom kan. Zo'n member kan ook ontzettend dankbaar zijn en in de toekomst een hele waardevolle speler worden. Dat is mijn inziens veel belangrijker dan 2 crystals, die je anders ook wel krijgt.

Wij doen het al vanaf het begin zo en het is maar een keer fout gegaan. BoE items gaan wel eerst naar de bank als een member nog in trial zit. Als een member niet meer in trial zit krijgt hij de epic (als anderen hem niet willen ofc), ongeacht zijn dkp.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik word in mijn guild ook altijd carebear genoemd omdat ik liever niet heb dat er geganked wordt in BRM of farmzones (twilight camps silithus, de 4 fiels in wpl, tyr's hand).
Als onze guild een 40 man doet en er zit er nog 1 in orgrimmar, dan wil ik gewoon naar buiten kunnen lopen, zwaaien naar alliance, en summonen. De meeste guilds laten dit ook zeker toe, maar er zitten er een paar tussen die dat niet doen, jammer, pvp server, 5 minuten wachten en alsnog summonen, of diegene vliegt maar, want hij is sowieso te laat.
Op The Maelstrom loop ik met mijn alt vaak texts/sets te farmen in silithus, en als iemand alliance of horde een templar doet, dan mep ik even mee. Dukes ren ik ook direct op af zodra ze grijs zijn. Even zwaaien na de kill en doorgaan.
Nou zijn er soms alliance teams die komen aanlopen, nuken mijn alt en gaan dan een duke doen, daar hou ik dus niet van. Log main in, /nuke priest. Daarna 2de account met level 1 alliance inloggen en uitleggen: "jij laat mijn alt met rust, ik laat jouw priest met rust." 9 van de 10 parties snappen dit, dan log ik mijn alt weer in, zwaai even naar ze en farm weer verder. En als ze nog een duke summonen mep ik vrolijk mee. Daarna zwaaien ze ook naar mij en gaat alles weer verder. Snappen ze het niet, dan hakken ze mijn alt nog een keer, dan is dat jammer voor mij, het is een pvp server, en daarna is het jammer voor hun, want ik ben tier2 equipped, en ze krijgen me wel dood tijdens die duke, maar hun healer is of dood of bijna /oom :).
Buiten farmgebieden maakt het me echt niets uit. Ik zal zeker niet starten met vechten, want ik ben altijd wel op weg om iets op te halen, maar ik zal ook zeker niet zeiken als ze me aanvallen, ik ben begonnen op een PvE server en ben op level 49 rerolled naar PvP, en dat beetje extra spanning is gewoon leuk. Nesingwary's camp is klote, maar het hoort erbij.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Wij als guild hebben een aantal regels over de loot. Zo is een van de rules dat je niet meer aan 50dkp in de min mag staan. Uitgaande dat een T1 epic tussen de 10 en 15dkp kost op basis van Zero Sum lijkt me dit opzich wel normaal.

Gister was Onyxia weer gereset dus meteen maar weer ff Onyxia gekilled. Rogue head dropte en er waren 3 rogues in de raid. 2 hadden hem al en 1 dus nog niet. Echter stond deze persoon al op -68 dkp! Hoewel hij deze head graag wou hebben hebben wij er toch voor gekozen om hem te Disenchanten. Lullig voor hem, maar zo zijn de regels nu allemaal. Ik ben er het opzich mee eens dat het item geDE-ed werd ook al konden wij hem als raid best goed gebruiken.

Nou sprak ik ff met even met deze rogue, en hij was best pissed en had het over.. ja op zulke momenten denk je echt aan /gquit. Beetje jammer vind ik dit.. hij is begin juli gejoined en heeft al 8!! epics geloot waarvan 5 van zn Tier1. Hij mag juist dankbaar zijn dat hij al zoveel heeft gekregen.

Maar wat vinden jullie hier nu van? De guildleader zei het wel netjes. Je loot verdien je op basis van DKP :)
OMFG doet me denken aan dat topic op de realmforum waarbij een trial rogue een feral item kreeg over een druid die al meerdere malen dat item gepassed had voor andere rogues ( die belt uit bwl, kan ff niet op naam komen)

echt dit is gewoon een spuug in het gezicht van die rogue nofi
je werkt met fucking zero sum DKP who cares hoeveel je in de min staat, een item dissen terwijl iemand het nog need is gewoon NOT DONE, kom op zeg, zefls het aan een alt laten > dissen

get your priorities straight

zou het ook gedissed worden als het om elementium reinforced bullwark ging maar de MT stond al te veel in de - en niemand anders wilde het item hebben?

dit is gewoon weer het bewijs van "common sense ain't so common."
als ik die rogue was zou ik me biezen pakken zodra de kans zich zou voordoen

even ander voorbeeld

07/23/06 Stormrage Cover
07/14/06 Cenarion Vestments
07/14/06 Cenarion Spaulders
07/14/06 Cenarion Boots
07/01/06 Staff of Dominance

dit is de loot history van een druid bij ons die helaas zijn trial niet gehaald heeft, jammer dat ie het niet gehaald heeft wel leuke gear wat hem kans geeft om mogelijk bij een andere guild te applyen

echt fuck die nexus crystals, die krijg je nog genoeg van andere meuk in MC/BLW die ECHT niemand hoeft :X

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 17-08-2006 12:20 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Dat met die dukes is apart idd, groepen vinden het flauw als je ze ganked tijdens een duke, kost gold etc, allemaal prima.

komt er een groep van 7 horde aan, ganked alle alliance in de buurt (waaronder 2 full tier2 hunters (ik was er een)) om daarna een duke te gaan summonen... dat is toch vragen om gezeik?

Dubbele aimed op de eerste priest, tweede (unshielded, noob) priest was ook binnen 3 seconden dood. Boom, party wiped op de duke, eigen schuld.

Ik begreep dus echt niet waarom je als summon-party een PvP-gankfest initieert, maargoed, je kan het krijgen zoals je het hebben wilt denk ik dan...

• MaVl
Dat is echt het meest idiote wat je kan doen. Enig idee hoe lang het kan duren voordat dat ding weer dropt. Het is zo ongelooflijk idioot. Je rogue is blij, je guild krijgt meer dps, en 1 regel is even geschonden. Ik kan begrijpen dat je niet wilt dat er iemand met -dkp meer kans heeft om het item te krijgen. Maar een speler die een item niet heeft, die dik in de - staat, een item voor zijn neus dissen? Dat is laag.
Onze guild heeft daar gewoon een -limiet voor (die nieuwe druids altijd bijzonder snel raken :) ). Als iemand bij die limiet is, en hij is de enige die een item wil, dan krijgt hij het gewoon, en hij kan niet verder zakken. Nuttige loot dissen, hoe dom kan je zijn :S.

[ Voor 0% gewijzigd door MaVl op 17-08-2006 12:25 . Reden: tiepvout ]

Verwijderd

Als je als guild zover bent dat je loot gaat DE-en, dan zwem je binnen de kortste keren in de Nexusses, guildbank bij ons heeft 200+ nu ofzo. En idd gaan bij ons alts ook voor op DE, altijd. Alles is > DE.

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021

lol, grap van de dag hoop ik? Laat die rogue 2 nexussen op de AH kopen voor de guild als je dan toch perse om die dingen zit te springen. Echt te suf voor woorden dat jullie dit hebben gedaan.

Paling Terran & Shaman

Verwijderd

mdmeijer schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:26:
[...]

lol, grap van de dag hoop ik? Laat die rogue 2 nexussen op de AH kopen voor de guild als je dan toch perse om die dingen zit te springen. Echt te suf voor woorden dat jullie dit hebben gedaan.
Oh, idd, dat doen wij voor de BoE-loot, als een alt dat nodig heeft kan ie het kopen voor 2 Nexusses. ~40g ipv 250g op AH, erg netjes lijkt me. BoP-loot is altijd gratis.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Phydomir schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:01:
Ik heb nog even een vraagje met betrekking tot macro's. Voor mijn innervate heb ik nu dit:

[...]

Echter wil het wel eens gebeuren dat de persoon die ik de innervate wil geven buiten bereik is. Kan ik hier nog iets aan toe voegen zodat hij eerst kijkt of de persoon binnen bereik is en daarna pas de msg/innervate cast?
Probeer deze mod eens :
http://www.curse-gaming.c...372-1-targetdistance.html

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Zijn al genoeg reacties op geweest eigenlijk, maar ik kan het toch niet laten:
Hahahahaha :|

Verwijderd

mwjah aan de ene kant is het cruw, maar toch snap ik die regel ook wel weer hoor.. kom op -70 dkp dat is echt superveel. Binnen een maand bijna je complete T1 krijgen vind ik behoorlijk veel.

Tuurlijk is het niet leuk voor de rogue dat hij zijn item nu mist, maar het is niet gratis winkelen bij ons in de guild hoor. Helaas al eens eerder meegemaakt. Het is net als elke week boodschappen doen bij de supermarkt en zeggen, volgende week kom ik langs om te betalen.. Dat wordt ook niet geaccepteerd :).

En ach, en de kans is groter dat hij zijn T2 Helmet eerder krijgt dan ik als Mage zijnde.. Mage loot is echt super schaars bij ons en dan moeten we het ook nog eens verdelen onder de 7/8 mages elke run ;)

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
bla bla bla
Sorry maar ik kan het echt niet laten LOLLLLLLLLLLLLLLL. Ik hoop dat jullie heel blij zijn met die nexus shard zal de guild vast een stuk beter helpen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 01:37:
[...]

hoe denk je dat hunters aan een slechte rep kwamen qua looten? Omdat er natuurlijk altijd discussie is geweest, ongeacht hoeveel er dropt, al klopt het dus echt niet dat er in elke instance veel wapens droppen voor warriors. NIet alleen zijn die op 1 hand te tellen, maar de helft ervan gaat niet eens naar warriors. Btw, waarom is 26ap, 1% hit en crit niet goed, maar 36ap en 1% crit wel. Imo zijn er leuke wapens die voor melee het net niet zijn door de speed/ dps oid, maar voor hunters perfect en qua stats mis je dan hooguit een paar ap. Maarja, die denken kennelijk allemaal hm, een HALVE dps meer, ik heb meer dkp, en ik speel voor mezelf.
Hunters hebben al genoeg hit om nooit te missen op dat niveau.
En cry f*cking more, de grootste loot whores zijn de warriors.
1H axe warrior waepno lolz
2h axe warrior weapno LOLZ
1h sword warrior weapons lolz
2h sword warrior weapon lolz.
Mace warrior weapon lolz

Als het aan jou ligt krijgen hunters zeker nooit melee wapens of wel?
QQ more

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:41:
mwjah aan de ene kant is het cruw, maar toch snap ik die regel ook wel weer hoor.. kom op -70 dkp dat is echt superveel. Binnen een maand bijna je complete T1 krijgen vind ik behoorlijk veel.

Tuurlijk is het niet leuk voor de rogue dat hij zijn item nu mist, maar het is niet gratis winkelen bij ons in de guild hoor. Helaas al eens eerder meegemaakt. Het is net als elke week boodschappen doen bij de supermarkt en zeggen, volgende week kom ik langs om te betalen.. Dat wordt ook niet geaccepteerd :).

En ach, en de kans is groter dat hij zijn T2 Helmet eerder krijgt dan ik als Mage zijnde.. Mage loot is echt super schaars bij ons en dan moeten we het ook nog eens verdelen onder de 7/8 mages elke run ;)
om de reacties ff kort samen te vatten.. de guildleader heeft een inschattingsfout gemaakt. de regels zijn er om nageleefd te worden, maar een rogue een item ontzeggen omdat hij te weinig punten heeft en dus maar disenchanten is not done..

vind het persoonlijk ook oerstom.. /gquit is overdreven, maar er mag wel ff duidelijk over gesproken worden..
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:56:
[...]

Mace warrior weapon lolz

QQ more
een hunter die dal'rend set wil boven een rogue vind ik ook een kutkneus.. een hunter kan wel per sé een wapen willen.. maar hoeveel zwaait ie er nou mee..? een rogue/melee vind ik belangrijker voor een wapen dan een hunter.. hunter heeft toch zn bow.. en als je MC doet, krijg je je lok'delar setje..

/crymore

[ Voor 25% gewijzigd door BootVluchteling op 17-08-2006 12:58 ]

Verwijderd

Alleen al hoe je gegint met Hehe.
Ik kan wel janken.
Zou die regels maar begraven en beton erover storten, en snel jullie Dkp systeem aanpassen.
Meer van dit soort grappen en jullie kunnen wel eens met een leegloop te maken krijgen.
Had die roque nu dan ding gewoon gegeven.
De guild wordt er alleen maar sterker van in Raids.
Als dit mij was overkomen was ik al pleite geweest.

Verwijderd

Alleen al hoe je begint met Hehe.
Ik kan wel janken.
Zou die regels maar begraven en beton erover storten, en snel jullie Dkp systeem aanpassen.
Meer van dit soort grappen en jullie kunnen wel eens met een leegloop te maken krijgen.
Had die roque nu dat ding gewoon gegeven.
De guild wordt er alleen maar sterker van in Raids.
Als dit mij was overkomen was ik al pleite geweest.

Verwijderd

met ons dkp systeem is niets mis hoor, wordt veel gebruikt. Kijk wij hebben als guild gewoon wat regels en dit is er een van. Aan de ene kant snap ik het ook wel dat het niet goed is. maar kom op die gast is net een maand in dienst, net uit zijn trial en nu al bijna Full T1. Hij mag de guild dankbaar zijn imo. En de regels zijn bekend bij ieder member.

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:57:
[...]

een hunter die dal'rend set wil boven een rogue vind ik ook een kutkneus.. een hunter kan wel per sé een wapen willen.. maar hoeveel zwaait ie er nou mee..? een rogue/melee vind ik belangrijker voor een wapen dan een hunter.. hunter heeft toch zn bow.. en als je MC doet, krijg je je lok'delar setje..

/crymore
Lok' delar... ja...

Een leuke dual-wield levert toch al snel 80 attackpower meer op en het is _vechten_ om dat te krijgen als hunter zijnde, warriors zijn bij ons ook de grootste lootwhores hoewel daar nu eindelijk wat verandering in komt.

Warriors moeten tank-weapon, duel-wield-dps, 2-h dps en liefst alles vooor de hunters, dat is niet in het belang voor PvE-progress.

En hunters melee wapens ontzeggen want "wanneer gebruik je ze nou" is zo oud... de staaaaatts kk...

Brutality Blade + Dragonfang Blade >>>>>>>> Lok'Delar

PS: Dal-rend heb ik ook nooit begrepen. Zeker geen slechte set voor een hunter, maar er is beter.

• MaVl
Hunters (ben er zelf een) ga eens kijken in ZG, warblade of hakkari mainhand, fang of the faceless one-hand. Beide 1% crit en 28 AP en in onze guild is ZG alles gratis. Uiteraard heb ik op de warriors en rogues gewacht, maar zodra die ze niet meer hoefden, van mij. Of voor de wat meer pvp georienteerde hunters de destroyer of worlds. Uiteraard weer even wachten op de warriors.
Kijken naar DPS op melee wapens? Kom nou even zeg, grote raptor strikes willen? Voel even aan je hoofd.
Als hunter achter een MT in instances heb ik de fang en de warblade, de stats zijn super, en de dps kan me aan mijn reet roesten, en stamina zou ik niet nodig moeten hebben met een tank en feign death.
Claw of the silithid, 2 AP meer, flinke sloot dps meer. Geen zinnige hunter die die wil voor een rogue of warrior of andere class die er mee staat te meppen. Als je die neemt voor een rogue/warrior ben je gewoon loot whore.
Die mooie axe die net gelinkt werd, natuurlijk is ie leuk, 8 AP meer dan Fang of the Faceless, ga je daarvoor sloten DKP uitgeven? ga je daarvoor warriors met minder DKP pesten?

Het kan trouwens erger: Op mijn server is er een groep guilds die samen MC doen, ze noemen zich guildlink, en daar gaat DKP > Alles, dus heeft een hunter nu thunderfury. Heel nuttig volgens deze hunter, want hij zet heel vaak zijn leven op het spel om mobs te (je raad het nooit) wingclippen voor ze bij de raid zijn. Het is dus bijzonder goed dat hij nu thunderfury heeft, zodat hij niet alleen movement slowt, maar ook attack speed. Daar valt je bek van open.

[ Voor 17% gewijzigd door MaVl op 17-08-2006 13:20 . Reden: Thunderfury verhaaltje ]

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:08:
met ons dkp systeem is niets mis hoor, wordt veel gebruikt. Kijk wij hebben als guild gewoon wat regels en dit is er een van. Aan de ene kant snap ik het ook wel dat het niet goed is. maar kom op die gast is net een maand in dienst, net uit zijn trial en nu al bijna Full T1. Hij mag de guild dankbaar zijn imo. En de regels zijn bekend bij ieder member.
Dat je die regel gebruikt bij cross class items, prima. Maar als hij de enige is die need op een class item en je dissed het dan omdat hij anders nog verder in de min komt, dan ben je echt niet goed bij je hoofd.

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ik ben het ermee eens maar dat is omdat er ook bij ons wel wat verschuivingen geweest zijn mensen die in 3 raid 6 epics winnen en een nieuwe guild joinen.
Bij ons mag je nu tot -300 dkp en een tier 1 chest is 50 en bracers 30 bv. Er zijn dus mensen die in 3 raid een mooi wapen en 6 epics wonnen en maar door blijven rollen omdat iedereen alles al heeft ja dan houdt het een keer op lijkt me niet meer dan logisch.

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 10:15
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:08:
Beetje stom imo, als die rogue tevreden is met jou guild blijft ie ook. En dan heb je waarschijnlijk een dikke dmg dealer als ie een beetje kan spelen.. als hij /gquit had gedaan moet je weer misschien een unbuffed rogue gaan buffen met gear, wat ook weer tijd in beslag neemt.

Het is naar mijn beter om mensen zo snel mogelijk in de gear te krijgen dan maar gear te disenchante, de gear heb je straks echt hard nodig in moeilijkere instances. Leuk al loop jij in BWL/AQ40 nog rond met blauw troep aan terwijl je allang een goeie Epic had kunnen hebben door zo'n stomme loot regel..

Doen jullie dit ook met tanks? Als de MT geen genoeg DKP heeft en de rest heeft het al maar ff DE'en, leuk als je whiped doordat je MT doodgaat omdat hij 10 stamina te kort om de heal nog te krijgen

GG

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
MantaMania schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:15:
[...]

ik ben het ermee eens maar dat is omdat er ook bij ons wel wat verschuivingen geweest zijn mensen die in 3 raid 6 epics winnen en een nieuwe guild joinen.
Bij ons mag je nu tot -300 dkp en een tier 1 chest is 50 en bracers 30 bv. Er zijn dus mensen die in 3 raid een mooi wapen en 6 epics wonnen en maar door blijven rollen omdat iedereen alles al heeft ja dan houdt het een keer op lijkt me niet meer dan logisch.
Nee dat is niet meer dan logisch. Raiding is ook je groep versterken en klaarbakken voor de volgende instance. Een rogue in tier 2 (om het voorbeeld maar eens vast te houden) is van zoveel meer nut in de toekomst, dat het alleen maar stom is om daar niet in te investeren. En als iedereen al die items al heeft, dan helemaal dikke care. Aanstaande trials die voor de leukigheid een keertje met ons meeraiden krijgen gewoon de items als iedereen die al heeft. Door de regels af en toe vrij te interpreteren kweek je goodwill bij je members in je guild (in dit geval die rook), en sterker nog, als diegene ook nog met een nexus op de proppen komt voor de guildbank, helemaal top. Dat laat meteen zien uit welk hout je bent gesneden. Ook niet onbelangrijk. Discussies over loot zijn toch al killing voor de sfeer in het algemeen.

En als je er vanuit gaat dat mensen je guild verlaten na x epixxxx te hebben geloot, kan je beter je aanname beleid aanpassen imo.

Paling Terran & Shaman

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

BootVluchteling schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:57:
[...]

om de reacties ff kort samen te vatten.. de guildleader heeft een inschattingsfout gemaakt. de regels zijn er om nageleefd te worden, maar een rogue een item ontzeggen omdat hij te weinig punten heeft en dus maar disenchanten is not done..

vind het persoonlijk ook oerstom.. /gquit is overdreven, maar er mag wel ff duidelijk over gesproken worden..
Yup, zoals ze zeggen. Uitzondering bevestigt de regel.
Maar blijkbaar zijn sommige regels heiliger dan progressie.

Verwijderd

In onze guild gebruiken we ook Zero-Sum, fixed priced DKP.
Een minus limiet hebben we niet, wij doen het anders.

Er wordt een "roll interest for <item>" gedaan, en dan wordt gekeken wie van de rollers de hoogste DKP heeft. Dit wordt in de raid chat gemeldt, waarna gevraagd wordt of diegene het item wil hebben.

Soms wordt er onderling al wat besproken tussen degenen die hebben gerolled, en soms geeft dan iemand al aan dat ie 'm passed voor een ander.
Dus ook al rolled er maar één iemand voor interest, en al staat ie in de min, dan nog krijgt ie het item.
Duurt dan gewoon weer wat langer voor ie boven aan staat. En aangezien niet iedereen op iedere raid aanwezig kan zijn, duurt het soms wat langer dan anders voor je weer een item kan krijgen.

Zijn in principe nooit problemen, soms wat discussie maar dat wordt altijd wel opgelost.

Wat betreft die rogue die zijn item niet kreeg, ik zou die guild regels niet serieus kunnen nemen.
Het zou immers een upgrade zijn voor hem (waarschijnlijk dan iig) en dus voor de guild.
Ik had /gquit gedaan als die GM niet verrekte zijn best had gedaan om zijn excuses aan te bieden.

Was nog vergeten te melden dat wij als regel hebben dat iemand in de trail periode wel mag rollen voor interest, maar als een vaste guildie ook rolled deze voorrang heeft. DKP in de minus of niet. Als de trail de enige is die rolled, heeft ie geluk gehad.
Onze regels voor applyen zijn streng en strict genoeg dat iemand voor een trail run niet zo snel in aanmerking komt. Mensen die dus een epic krijgen, maar de trail run niet doorkomen komt dus bijna niet voor. Mensen die de trail period niet doorstaan ook heel erg weinig.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 13:47 ]

• sabriel
Bij ons hebben sommige nieuwe leden iets van -120 dkp.
Maar betekend wel dat ze met ons mee kunnen in BWL en AQ40
MC is nodig om de FR-gear te verkrijgen, en hoe sneller dat gebeurd, des te sneller kunnen we Boring Core verlaten om onze energy te steken in AQ40 en naxx.

Well hebben we als regel dat als een trial en een member allebei negatief rollen voor een set-item de member ten alle tijden voorrang krijgt.

Verwijderd

Ook die Hakkari blades moesten eerst naar een rogue hoor. Het wordt nog steeds onderschat hoeveel ranged dps een hunter uit goede melee weapons haalt. Let wel dat voorheen er ook geen 25 agi op 2-h was, daarmee was Lok'Delar gewoon _geen_ dps-upgrade, dual wield Dawns Edges (lvl50 blue...) was beter.

_alle_ melee weapons worden gezien als rogue/warr first en dat is gewoon niet zo. Hunters bij ons hebben destijds afgesproken om Core marksman te gebruiken tot ze Rhok'Delar hadden om rogues/warrior de bows/guns te geven die qua stats goed voor hen waren.

En je zult mij niet horen over raptor-crits hoor (45% van de tijd crit dat overigens met de juiste talents, dus voor PvP is het een _erg_ valide argument, maargoed), het gaat om de stats.

Die hunter met TF zou uit de groep gezet moeten worden trouwens, wat een noob.

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:39:
Ook die Hakkari blades moesten eerst naar een rogue hoor. Het wordt nog steeds onderschat hoeveel ranged dps een hunter uit goede melee weapons haalt. Let wel dat voorheen er ook geen 25 agi op 2-h was, daarmee was Lok'Delar gewoon _geen_ dps-upgrade, dual wield Dawns Edges (lvl50 blue...) was beter.

_alle_ melee weapons worden gezien als rogue/warr first en dat is gewoon niet zo. Hunters bij ons hebben destijds afgesproken om Core marksman te gebruiken tot ze Rhok'Delar hadden om rogues/warrior de bows/guns te geven die qua stats goed voor hen waren.

En je zult mij niet horen over raptor-crits hoor (45% van de tijd crit dat overigens met de juiste talents, dus voor PvP is het een _erg_ valide argument, maargoed), het gaat om de stats.

Die hunter met TF zou uit de groep gezet moeten worden trouwens, wat een noob.
TF as in thunderfury?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Mja nog iets: je zegt zelf dat je met een zerosum systeem werkt (wat betekend: DKP in per run is DKP uit per run)

als je iets dissed komt er wel DKP in maar geen DKP uit, dus met teveel dissen werk je je eigen systeem eigelijk omzeep, wat als gevolg heeft dat je geen zerosum meer hebt.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• BootVluchteling
srry, niet gezien.. wat een moron.. lol

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:39:
Ook die Hakkari blades moesten eerst naar een rogue hoor. [..]
mja ik zou als rogue niet dood gevonden willen worden met die hakkari blades :P

enige wat voor de set spreekt is de +6 swords
maar dat maakt voor mij de lagere dmg output tov dalrends niet goed

en die 18 attackpower meer maken ook het dps verschil niet goed op de max dmg

• MaVl
Dat is dan ook weer waar, ik ben met mijn alt rogue dan ook aan het jagen op vis'kag en brutality blade. Onze guild staat momenteel bij de twin emps, en op woensdag organiseer ik MC runs met randoms.
Alts, mains, randoms, iedereen is welkom. Randoms op vent krijgen en ze dan ook nog leren luisteren is wel een uitdaging. Maar we hebben Ragnaros al twee keer plat met een stel idioten die hem nog nooit hadden gezien.
En aangezien 1 dkp systeem voor de guild al genoeg is om bij te houden is het heel simpel looten, 1 epic per run, maar je mag zovaak rollen als je wilt, ik heb raidtracker, en als 2 mensen rollen en 1 heeft al loot en de ander niet, dan krijgt degene zonder loot het. Hebben ze allebei al wat gehad, dan bepaalt de roll.
BWL daar moeten onze mensen nog spullen hebben, en de raids daar zijn nog altijd vol. Dat kan ik van mc niet zeggen, als er 15 mains komen is het veel. Maar de randoms zijn happy, de guild vaart er qua naam wel bij, en de tier 2 pants zijn voor onze guild, das de enige regel. Vallen er pants die de mains al hebben, dan mogen de alts en randoms daar ook voor rollen.

• BootVluchteling
MaVl schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:59:
Dat is dan ook weer waar, ik ben met mijn alt rogue dan ook aan het jagen op vis'kag en brutality blade. Onze guild staat momenteel bij de twin emps, en op woensdag organiseer ik MC runs met randoms.
Alts, mains, randoms, iedereen is welkom. Randoms op vent krijgen en ze dan ook nog leren luisteren is wel een uitdaging. Maar we hebben Ragnaros al twee keer plat met een stel idioten die hem nog nooit hadden gezien.
En aangezien 1 dkp systeem voor de guild al genoeg is om bij te houden is het heel simpel looten, 1 epic per run, maar je mag zovaak rollen als je wilt, ik heb raidtracker, en als 2 mensen rollen en 1 heeft al loot en de ander niet, dan krijgt degene zonder loot het. Hebben ze allebei al wat gehad, dan bepaalt de roll.
BWL daar moeten onze mensen nog spullen hebben, en de raids daar zijn nog altijd vol. Dat kan ik van mc niet zeggen, als er 15 mains komen is het veel. Maar de randoms zijn happy, de guild vaart er qua naam wel bij, en de tier 2 pants zijn voor onze guild, das de enige regel. Vallen er pants die de mains al hebben, dan mogen de alts en randoms daar ook voor rollen.
dat is wel supercool! zo een systeem heb ik nog nooit gezien.. hopelijk volgen andere guilds jullie voorbeeld.. zou echt supercool zijn om met je 3e alt ofzo ff naar MC te gaan (wel als ie 60 is natuurlijk)

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Als iemand member is en er dropt iets wat van nut is en je disenchant het ben je dom bezig. Loot maakt hem beter en daardoor je raid beter. Het wordt toch wel bijgehouden en hij staat op een dag heus wel weer in de plus (ooit). Het is niet zijn schuld dat alle andere rogue's all leuk gebeefed zijn met leuke items en alles wat er dropt nou eenmaal bij hem beland omdat hij de nieuwe is.

Nieuwe leden in al oudere guilds komen vanzelf snel in de min qua DKP. Kun je niks aan doen tenzij je bepaalde dungeon items gratis maakt op een gegeven moment.

|{ brrr }] |

Verwijderd

Het is een stomme vraag hoor, maar ik ben opzoek naar een addon die de HP van de mob of boss kan weergeven. En dan bedoel ik niet in percentage maar gewoon als getal. De addons Mobhealth en CT_unitframes krijgen dat hier niet voor elkaar :(

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
Mobhealth3 doet dat bij mij prima. ik zie bij elke mob die ik aanval zijn HP

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:49:
[...]

mja ik zou als rogue niet dood gevonden willen worden met die hakkari blades :P

enige wat voor de set spreekt is de +6 swords
maar dat maakt voor mij de lagere dmg output tov dalrends niet goed

en die 18 attackpower meer maken ook het dps verschil niet goed op de max dmg
hakkari offhand is toch de beste offhand pre-BWL :?

en die hunter met Thunderfury :D :D

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

zo wij hebben gister ook weer MC gefarmed.
Ik heb nu 2 Giantstalker items en strikers mark.
Gisteren heb ik de boog gewonnen die magmadar dropt en ik ben weer helemaal happy zo.
Doe ik eindelijk een beetje fatsoenlijke dmg.

Verwijderd

TiMMieJ schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:36:
zo wij hebben gister ook weer MC gefarmed.
Ik heb nu 2 Giantstalker items en strikers mark.
Gisteren heb ik de boog gewonnen die magmadar dropt en ik ben weer helemaal happy zo.
Doe ik eindelijk een beetje fatsoenlijke dmg.
Bloodseeker is beter dan strikers mark

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:43
Ik heb even een vraagje over een Boss in ZG..waar wij al minimaal 25keer op zijn gewiped..Arlokk (http://www.wowwiki.com/High_Priestess_Arlokk)
De beste try was tot 20%. We hebben echt elke tactic geprobeerd die te vinden is op internet..mage frostnova panthers, 2xofftank panthers, full dps op Arlokk en panthers negeren etc etc.

Hadden jullie ook zon moeite met Arlokk? Wij lopen namelijk niet rond in tier1 dus misschien doen we gewoon te weinig dps in het algemeen om haar down te krijgen.

Verwijderd

[...]

Mace warrior weapon lolz

QQ more
Jemig, een class die als een van de weinigen enorm afhankelijk is van hoe sterk hun wapen is, wil altijd graag wapenupgrades. Wat een bijzonder fenomeen.

Klinkt als een boze hybrid die niet weet wat zn huidige rol is in endgame raiden. En hunters hebben nog altijd een van hun beste combos met de Silithid Claw en FotF, 8 AP extra zoals met een Hatchet zal me WORST wezen als het een 40 weapondamage upgrade voor MIJ is. Uiteraard deel jij ook graag je Nerubian Slavemaker met melee? Want dan wil ik best wat met je afspreken hoor, das een geile melee upgrade over mn Blastershot! Een beetje guild werkt efficient met hoe upgrades uitgedeeld worden. Werkt dat niet voor jou dan is de /script LeaveParty() of /gquit helemaal gratis.

AFCA, ik weet niet hoe jouw guild eruitziet qua retentie, maar als je onlangs veel hebt moeten recruiten moet je misschien es naar je lootsysteem gaan kijken. Worst case scenario, die rogue koopt twee Nexus Crystals voor je Guildbank en wisselt ze in in Orgrimmar/IF met je bankaccount. Wat je met die BF Hood doet werkt heel erg demotiverend voor mensen. Ik slaap best prima als ik een hele avond geraid hebt en niks geloot heb, maar als een enorme upgrade die ik kan gebruiken voor mn ogen geDE'd werd omdat ik trial ben oid, dan ben ik echt gelijk weg.

• MaVl
Absoluut, bij mij was het:
Bloodseeker
Rhok'Delar
ashjre'thul
en nu wil ik nerubian slavemaker, maar dat duurt nog wel even.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:42:
[...]

Jemig, een class die als een van de weinigen enorm afhankelijk is van hoe sterk hun wapen is, wil altijd graag wapenupgrades. Wat een bijzonder fenomeen.

Klinkt als een boze hybrid die niet weet wat zn huidige rol is in endgame raiden. En hunters hebben nog altijd een van hun beste combos met de Silithid Claw en FotF, 8 AP extra zoals met een Hatchet zal me WORST wezen als het een 40 weapondamage upgrade voor MIJ is. Uiteraard deel jij ook graag je Nerubian Slavemaker met melee? Want dan wil ik best wat met je afspreken hoor, das een geile melee upgrade over mn Blastershot! Een beetje guild werkt efficient met hoe upgrades uitgedeeld worden. Werkt dat niet voor jou dan is de /script LeaveParty() of /gquit helemaal gratis.
Uhu, typisch melee classes weer "nee hunters mogen 0,0 wapens hebben! pas als iedereen en hun alts en daarvan de alts er 1 hebben mogen jullie er misschien zelfs 1 hebben".

• Masch
  • Laatst online: 21:34
Sillymidget schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:41:
Ik heb even een vraagje over een Boss in ZG..waar wij al minimaal 25keer op zijn gewiped..Arlokk (http://www.wowwiki.com/High_Priestess_Arlokk)
De beste try was tot 20%. We hebben echt elke tactic geprobeerd die te vinden is op internet..mage frostnova panthers, 2xofftank panthers, full dps op Arlokk en panthers negeren etc etc.

Hadden jullie ook zon moeite met Arlokk? Wij lopen namelijk niet rond in tier1 dus misschien doen we gewoon te weinig dps in het algemeen om haar down te krijgen.
Wij gebruiken onze eigen tactic en dat is de volgende;

Als Arlokk 'aanwezig' is wordt hij getanked en wordt er zo snel mogelijk genuked. De persoon die 'getarged' is krijgt zoveel mogelijk shields en wordt goed gehealed en gaat bij de gong staan. Als Arlokk verdwijnt maken de mages (meestal 3) de panters dood. De MT moet goed opletten dat hij Arlokk snel weer oppakt, bij ons wil er wel eens een priest sneuvelen. Dit vervolg je ongeveer 3 keer en dan is het snel gebeurd.

Het belangrijkste imo is dat je raid niet in paniek raakt van alle panters en geconcentreerd blijft nuken op Arlokk. Onze guild zit overigens wel goed in de tier 1. We hebben echter totaal geen probleem meer sinds de mensen niet meer in paniek raken en DPS verschuiven naar de panters.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• MaVl
Ok, dus als: strikers mark/blastershot launcher/mandokir's sting/crossbow of imminent doom droppen, en hunters/rogues/warriors willen die, dan heb jij er als hunter helemaal geen probleem mee dat een rogue of warrior hem krijgt?
Als de guild een beetje progressie georienteerd is, dan gaan de melee wapens naar de ... classes en de ranged wapens naar de ... classes.
Nou mag je 2 woorden invullen op de puntjes, elk 1 keer, deze woorden zijn: 'ranged' en 'melee'.
Of je doet niet aan prioritizing (niet zo handig) of je vind het ook goed dat melee 'jouw' boog krijgt.

Verwijderd

Ja het is nou eenmaal een beetje lastig met hunter weapons, ik denk gewoon een kwestie van wederzijds begrip.

http://stephen.rochelle.name/hunterweapon/

Dal'rends is beste blue hunter (en rogue denk ik) wapen pre raid, maar Barbarous blade is een stuk makkelijker te krijgen en bijna net zo goed, en je krijgt geen ruzie met rogues. :) De keuze was simpel voor mij.

Warblade of the Hakkari + Fang of the Faceless daarentegen is het beste wat een hunter hebben kan tot AQ40, het is gewoon een serieuze upgrade voor Hunters, terwijl rogues in MC en BWL betere wapens tegenkomen. IMO kan je hier beide klassen laten rollen.

• sabriel
Panterboss :

2 offtanks : 1 aan elke zijde bij het stro, deze houden zo veel mogelijk de panters daar bezig
2 priest, elke aan 1 kant, houden de tank op en doen shadow-word pain wanneer arlock er is.

1 MT voor arrlock :
rest van de raid, healers/dps op arlock
laat panters met rust zolang ze jouw niet aanvallen. full focus totdat ze respawned en dan nuken
Je moet hem eigenlijk binnen 3 despawns neerkrijgen, anders wordt je overwelmd bij de panters

Arrlock
start : 100% health left
1ste despawn : 60% health left
2de despawn : 20% health left
dood

Dit zijn ongeveer de percentages die je moet zien te bereiken.
Iedereen doet damage, ook alle healers !!!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

PANTHER
Panther was supposedly the hardest and had changed since last time a lot of us were there.

The downside: the panther adds can no longer be controlled very well, and will attack the one designated by Arlokk.
The upside: the panthers are a bit softer than before, and could be handled pretty easily when Arlokk had withdrawn.

It took us two tries because there was some confusion as to where the panthers would be led and what to do with dps in the different stages.

Strategy:
Two tanks beside the pens, one tank on the high priest. Offtanks take care of as much panthers as they can. All ranged dps against the wall.
DPS on the high priest at all times! As long as she is out there, fire at her. Give good aggro time to the MT at start of each appearance of course.

When Arlokk hides, kill all the panthers near the ranged group using AoE. Watch careful and save mana for the hp, if there are some panthers left, leave them to the melees to clear.

All ranged dps should ignore the panthers while Arlokk is visible, and concentrate on Arlokk, fast dps is the key.

EDIT:
De sleutel is wel dps, je moet haar wel snel neerkrijgen anders komen er meer en meer panters. We doen ook een amplify magic op de offtanks bij de pens, zodat healing extra goed doorkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door Perox op 17-08-2006 16:11 ]

Verwijderd

Wij gebruiken bij Arlokk een frost nova rotatie met 3 mages. De mages staan bij de gong en degene die gemarked is, rent door de mages heen zodat de panthers mooi bij elkaar vast staan. De rest van de raid doet zoveel dps als ie kan. 't kostte ons in het begin een paar keer om de frost nova rotatie goed te krijgen, maar daarna was het vrij gauw over met Arlokk. Moet er wel bij zeggen dat een aardig deel van de groep al met T1/T2 rond liep.

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

wij doen altijd op diegene die gemarked is zon paladin damagedeel spell ah volgens mij is het Blessing of Sacrifice
en dan is het healen van de dmg wel te doen :)
en natuurlijk ook een beetje shielden :)

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48

ja, Arlokk is flink klote :D

gister was ik MT, en ik tank arlokk altijd in het midden. Full DPS erop.
2 OT's staan beiden in de kooien en houden de panthers daar. Deze worden door een shammy/druid gehealed.
Gister deden de hunters ook nog een flare in de kooien, maar of dit geholpen heeft weet ik niet.

Punt is dat de OT's heel goed agrro moeten blijven houden. en de eventuele panthers die ontsnappen kill je zodra arlokk weg is.
Gister hadden we nogal rare plekken waar arlokk terug spawnt, dus dat is echt super random.

En verder DPS! zo veel mogelijk DPSen, hoe langer het durut hoe meer adds.

Wel voor het eerst op first try neer, dus dat was cool :)
Kwam misschien omdat onze rank 13 mage mee aan het nuken was O+
Ik verloor aggro en arlokk op die mage af
ik: "er... Marki?"
marki: "sorry bro, 3000 crits"
xD

[ Voor 8% gewijzigd door addictive op 17-08-2006 16:16 ]

Verwijderd

MaVl schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:52:
Ok, dus als: strikers mark/blastershot launcher/mandokir's sting/crossbow of imminent doom droppen, en hunters/rogues/warriors willen die, dan heb jij er als hunter helemaal geen probleem mee dat een rogue of warrior hem krijgt?
Als de guild een beetje progressie georienteerd is, dan gaan de melee wapens naar de ... classes en de ranged wapens naar de ... classes.
Nou mag je 2 woorden invullen op de puntjes, elk 1 keer, deze woorden zijn: 'ranged' en 'melee'.
Of je doet niet aan prioritizing (niet zo handig) of je vind het ook goed dat melee 'jouw' boog krijgt.
Bij ons in het gilde gaan die wapens inderdaad naar rogues/warriors. Maar alle hunters behalve één hebben de hunter quest al gedaan. En die ene heeft gisteren zijn leaf gekregen. Was de eerste keer dat de leaf dropte dat hij er bij was.

Verwijderd

Mace warrior weapon lolz

QQ more
ik kan het bijna niet beter zeggen dan MaVl of zoneseek dus even knippen en plakken:

Hunters (ben er zelf een) ga eens kijken in ZG, warblade of hakkari mainhand, fang of the faceless one-hand. Beide 1% crit en 28 AP. Claw of the silithid, 2 AP meer, flinke sloot dps meer. Geen zinnige hunter die die wil voor een rogue of warrior of andere class die er mee staat te meppen. Als je die neemt voor een rogue/warrior ben je gewoon loot whore. (bij ons gaan die btw wel naar hunters omdat het snelle mh wapens zijn, melee wil over het algemeen trage mh, snelle oh)

En hunters hebben nog altijd een van hun beste combos met de Silithid Claw en FotF, 8 AP extra zoals met een Hatchet zal me WORST wezen als het een 40 weapondamage upgrade voor MIJ. Weet je wel hoeveel die 8ap verschil is voor hunters? Een HALVE dps!! Dus gg als je zegt dat je hem neemt omdat er goede stats voor hunters opzitten, die zitten ook op eerder genoemde wapens die 15 dps minder hebben voor melee. Voor mij was de discussie afgelopen, maar warriors lootwhores noemen klinkt als een frusti huntar, nogmaals welke class had heel lang een slechte rep mbt looten?

Verwijderd

We geven die bows/guns juist aan rogues/warriors omdat hunters beter kunnen krijgen ( en makkelijker )

• MaVl
Ik ben het helemaal eens met de langzame main hand voor melee, het ging dan ook een beetje om de FotF. 1.9 voor een dagger is niet bepaald snel te noemen :). En rogues die wel ZG inkomen maar nog niet in MC/BWL willen hem bijzonder graag. En als een hunter dan in diezelfde guild zit, dan ben je toch fout bezig als je de fang wilt voor die rogue.

Edit
@Hymn
Als je een paar posts terug had gelezen dan zou je ook zien dat ik al die dingen over had geslagen, precies om die redenen. Er zijn nou eenmaal hunters die bijvoorbeeld Improved aspect of the hawk hebben, deze procced alleen van normale schoten. Hoe sneller de boog hoe meer hij procced per minuut.
Je verneukt compleet je multishots met een snelle boog, maar als zij zo willen spelen, het zij zo. Ik zeg ook niet dat die bogen naar hunters moeten, ik zeg dat als een hunter hem wil dat hij hem zou moeten krijgen.
Omgekeerd is ook waar, de melee moet niet naar melee classes, maar als en melee en ranged een melee wapen willen, dan vind ik dat ie naar de melee moet.

[ Voor 49% gewijzigd door MaVl op 17-08-2006 16:27 ]

• Puc van S.
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:16:
[...]

En hunters hebben nog altijd een van hun beste combos met de Silithid Claw en FotF, 8 AP extra zoals met een Hatchet zal me WORST wezen als het een 40 weapondamage upgrade voor MIJ. Weet je wel hoeveel die 8ap verschil is voor hunters? Een HALVE dps!! Dus gg als je zegt dat je hem neemt omdat er goede stats voor hunters opzitten, die zitten ook op eerder genoemde wapens die 15 dps minder hebben voor melee. Voor mij was de discussie afgelopen, maar warriors lootwhores noemen klinkt als een frusti huntar, nogmaals welke class had heel lang een slechte rep mbt looten?
ja en net als bij alle ander classes moet het WEL droppen dan...

nog maals ter info: van de 6 warriors die mee waren, waren er 2 tank (en willen ook eerst die gear voordat ze DPS gear/wapens willen)

er waren er 3 2h arms.

en er was er 1! DW warrior.

oftwel het gaat om de warrior/hunter in kwestie.

Huidige wapens van de warrior:
Crul'shorukh, Edge of Chaos
Binds when picked up
Unique
One-HandAxe
101 - 188 DamageSpeed 2.30
(62.8 damage per second)
+13 Stamina
Requires Level 60
Equip: +36 Attack Power.

en

Claw of the Black Drake
Binds when picked up
Unique
Main HandFist Weapon
102 - 191 DamageSpeed 2.60
(56.3 damage per second)
+13 Strength
+7 Stamina
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%

huidig wapens van de hunter die won:

Bone Slicing Hatchet
Binds when picked up
One-Hand Axe
48 - 90 Damage Speed 1.70
(40.6 damage per second)
+13 Agility
+5 Stamina
Requires Level 57

en als je dan kijkt in hoeverre die wapens die jij opnoemt bij ons gedropt zijn geef ik die hunter groot gelijk.

[edit]
hier ff de stats van het wapen waar het om gaat.
Hatchet of Sundered Bone
Binds when picked up
Unique
One-Hand Axe
119 - 221 Damage Speed 2.60
(65.4 damage per second)
Requires Level 60
Equip: +36 Attack Power.
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.

[ Voor 7% gewijzigd door Puc van S. op 17-08-2006 16:28 ]

• MaVl
Als ik het me goed herinner is het 1 str = 2 ap voor warriors
Dus die hatchet is 9,1 dps meer
10 ap meer
7 sta minder
Ervan uitgaand dat deze in de offhand zit gaat de dps nog even doormidden.
Dan gaan we ervan uit dat de warrior al 2 epics heeft, ok, beetje hebberig, maar nog steeds een upgrade.
Aan de andere kant, schop de hunter ZG geef hem fang of the faceless, 8 ap minder, een halve dps, en waarschijnlijk veel minder/geen dkp, kan hij weer andere dingen krijgen, hunter blij, warrior blij.

• Puc van S.
MaVl schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:36:
Aan de andere kant, schop de hunter ZG geef hem fang of the faceless, 8 ap minder, een halve dps, en waarschijnlijk veel minder/geen dkp, kan hij weer andere dingen krijgen, hunter blij, warrior blij.
Zoals ik zei: moet het wel droppen.

van de 30 keer dat we hakkar gedaan hebben is die 4x gedropt, 3x naar een rogue gegaan, 1x gedissed maar toen was die hunter er niet bij.

en in de offhand is het evenveel AP 13sta minder, 1 crit meer, 3dps en 33 max dmg meer, want de claw is Mainhand only

[ Voor 27% gewijzigd door Puc van S. op 17-08-2006 16:42 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Ik moet zeggen dat het vandaag wel een beetje op Thottbot lijkt hiero :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:37:
[...]

Zoals ik zei: moet het wel droppen.

van de 30 keer dat we hakkar gedaan hebben is die 4x gedropt, 3x naar een rogue gegaan, 1x gedissed maar toen was die hunter er niet bij.
Ach, dat is toch het mooiste in deze wow-threads wat je vaak ziet: "O, maar dan neem je toch gewoon <insert random epic uit raid-instance>?" Tuurlijk, dat ding dropt toch iedere keer, en er is toch geen concurrentie van andere spelers op dat item. :P

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:26:
[...]

ja en net als bij alle ander classes moet het WEL droppen dan...

nog maals ter info: van de 6 warriors die mee waren, waren er 2 tank (en willen ook eerst die gear voordat ze DPS gear/wapens willen)

er waren er 3 2h arms.

en er was er 1! DW warrior.

oftwel het gaat om de warrior/hunter in kwestie.
Sikkle, het gaat mij niet meer om deze situatie, dat kan ik enigzins begrijpen, al blijft het een 10x betre dps upgrade voor de warrior die niet genoeg dkp had. En je moet wel heeeeeeeeel veel pech hebben met drops, want met een BSH als hunter in naxx lopen ben je denk ik echt wel te lui geweest om zg runs te doen voor je wapens. En het bewijst gelijk wel dat een warrior veel meer afhankelijk is van melee wapens dan hunters, ik zie niet snel een warrior met een lord allexander battle axe in naxx bv

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
MaVl schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:23:
Edit
@Hymn
Als je een paar posts terug had gelezen dan zou je ook zien dat ik al die dingen over had geslagen, precies om die redenen. Er zijn nou eenmaal hunters die bijvoorbeeld Improved aspect of the hawk hebben, deze procced alleen van normale schoten. Hoe sneller de boog hoe meer hij procced per minuut.
Je verneukt compleet je multishots met een snelle boog, maar als zij zo willen spelen, het zij zo. Ik zeg ook niet dat die bogen naar hunters moeten, ik zeg dat als een hunter hem wil dat hij hem zou moeten krijgen.
Omgekeerd is ook waar, de melee moet niet naar melee classes, maar als en melee en ranged een melee wapen willen, dan vind ik dat ie naar de melee moet.
Mijn hunter (lvl 35) speelt exclusief met guns en sneller vind ik beter.
Ik snap wel dat meer dps veel belangrijker is voor meer damage, maar ik speel mijn hunter om de lol.
Zeker als ik dan die speed proc heb en daarbij rapid fire activeer voelt het alsof ik met een Uzi rondloopt == FUN.

• Puc van S.
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:42:
[...]ik zie niet snel een warrior met een lord allexander battle axe in naxx bv
je moet melee wapens van een hunter ook vergelijken met ranged van warriors.

want je ziet ook geen hunter met een blauwe gun/boog in naxx >.>

kijk ik snap zelf ook wel dat bepaalde dingen nu eenmaal echt een class voorkeur hebben (ashkandi/die mace val kelthuzad bv warriors, Chormaggus claw/wraith blade/Staff of Kel Thuzad mage/lock)

[ Voor 22% gewijzigd door Puc van S. op 17-08-2006 16:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:42:
[...]

Sikkle, het gaat mij niet meer om deze situatie, dat kan ik enigzins begrijpen, al blijft het een 10x betre dps upgrade voor de warrior die niet genoeg dkp had. En je moet wel heeeeeeeeel veel pech hebben met drops, want met een BSH als hunter in naxx lopen ben je denk ik echt wel te lui geweest om zg runs te doen voor je wapens. En het bewijst gelijk wel dat een warrior veel meer afhankelijk is van melee wapens dan hunters, ik zie niet snel een warrior met een lord allexander battle axe in naxx bv
Fun> hardcore nerd loot!@!#&s

Verwijderd

MaVl schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:23:
Edit
@Hymn
Hoe trager hoe beter, bloodseeker is beter dan alles tot aan Rhok'delar.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09

Sorry hoor maar wat een enorm kutguild. Je disenchant NOOIT items die mensen nog nodig hebben, wat een ongelovelijke onzin. Boeie dat hij nog verder in de min komt.
FFA bidding met mensen die mekaar loot gunnen FTW.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 17-08-2006 18:22 ]

https://niels.nu

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:20:
[...]

Sorry hoor maar wat een enorm kutguild. Je disenchant NOOIT items die mensen nog nodig hebben, wat een ongelovelijke onzin. Boeie dat hij nog verder in de min komt.
Wij hadden een nieuwe druid recruit, dus met 0dkp, en die heeft de afgelopen weken geluk geluk en nog ns geluk, alles lijkt wel te droppen voor em. Al onze druids zitten ver in hun T2 en hebben niet veel meer nodig en nu na 3 weken voor deze recruit heeft hij al 5/8 T2. Lijkt me een beetje krom om te zeggen; "tja je hebt geen dkp dus we dissen alles" terwijl het deze druid binnen een paar weken op redelijk AQ waardige gear kunt hebben. Als je items DE'd die mensen nodig hebben verzwak je jezelf imo, met dat ene item doet die speler meet dmg, healt hij beter, w/e. Daarnaast raid hij bijna 100% dus hij zit alweer in de plus maar ik zie hem liever in 5/8 T2 in AQ bij C'Thun als in blues met hier en daar n verdwaalde epic.

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:08
Nou, die situatie rond die rogue gaat wat mij betreft op voor de naaistreek van de maand!

Ok, hij kon zich dat item even niet veroorloven, maar dan leg je het toch gewoon in de bank, en bewaar je het tot hij het zich wel kan veroorloven?

Het DKP systeem ben ik niet thuis in, maar iets van die strekking moet toch kunnen?

Het is je guildmaat, FFS!
Dit schept geen band voor die rogue om zich daarna nog vol voor de guild in te spannen, IMO...

Persoonlijk zou ik denk ik meteen uit die guild gestapt zijn... Maar ik heb nog nooit in die situatie gezeten, dus misschien ook niet.

En het bericht begint ook nog met 'Hehe,'.
Als dat eerste woord nu 'Nou,' was geweest... Daarmee krijgt dat bericht een heel andere intonatie...

[ Voor 11% gewijzigd door Richub op 17-08-2006 18:44 ]

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:20:
[...]

Haha, en bedankt!
En mijn guild is echt niet kut. De motivatie is redelijk hoog om eerlijk te zijn :)

Verwijderd

wijze woorden van een wijs man! :p

• sabriel
Richub schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:37:
Ok, hij kon zich dat item even niet veroorloven, maar dan leg je het toch gewoon in de bank, en bewaar je het tot hij het zich wel kan veroorloven?
weet wat je zegt, items welke droppen in MC en BWL zijn voor 6 van de delen Bind op Pickup.
Die kan je dus niet in de bank bewaren

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
sabriel schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:53:
[...]

weet wat je zegt, items welke droppen in MC en BWL zijn voor 6 van de delen Bind op Pickup.
Die kan je dus niet in de bank bewaren
In BWL zijn ze allemaal bind on pickup, en ook de resterende 2 tier 2 items zijn dat natuurlijk.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:41:
Ik moet zeggen dat het vandaag wel een beetje op Thottbot lijkt hiero :D
En je hebt hier een wow woordenboek voor dummies nodig

• enira
  • Laatst online: 23:27
Blackwing lair whipen: 12g repaircosts...
Het meebrengen van dmgpots iedere raid: 5g...
Een main tank die geen onyxia scale cloak draagt op nefarian: Priceless!

Het werd door hemzelf nog gespammed, "wear your onyxia scale cloak!" Na de adds: "guys, i forgot my ony scale.."
Whoops. Ventrilo lag dubbel. Is het uberhaupt overleefbaar als je fullhealing on MT gaat? Denk het niet maargoed. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• BootVluchteling
jarnotjuh schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:34:

Het werd door hemzelf nog gespammed, "wear your onyxia scale cloak!" Na de adds: "guys, i forgot my ony scale.."
Whoops. Ventrilo lag dubbel. Is het uberhaupt overleefbaar als je fullhealing on MT gaat? Denk het niet maargoed. :)
lol.. had het opgenomen.. had briljant geweest.. :P heb em nu ook, maar beschermt dat ding ook bij attacks van ony zelf?

Verwijderd

jarnotjuh schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:34:

Tot 5k damage en dan nog zo'n 2k damage per tick van de dot? Ik zou zeggen als je een geshielde tank met een titans pot hebt, dan mss wel, anders word het moelijk denk ik :p

Wel een grappige situatie :p

Singularis heeft vanavond btw voor de eerste keer BWL clear in 1 avond, dus nu hebben we tot de volgende reset om in AQ40 rond te huppelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Ik denk dat ik morgen eens de startpost ga verfraaien. Ik heb al wat ideetjes :P
Als iemand anders nog wat suggesties heeft stuur maar demmetje :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Weet iemand de addon die de dmg gewoon in het midden van je scherm tovert, inplaats van boven die vijand en in het log venster?

Iets zoals deze video: http://www.youtube.com/wa...TuaY&mode=related&search=
Nog een voorbeeld: http://www.youtube.com/wa...6lkE&mode=related&search=

[ Voor 16% gewijzigd door Killion op 18-08-2006 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Dat is Scrolling Combat Text, gecombineerd met Scrolling Combat Text Damage als ik het goed heb. :)

[ Voor 54% gewijzigd door Mojo op 18-08-2006 01:04 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Mojo schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:03:
Dat is Scrolling Combat Text, gecombineerd met Scrolling Combat Text Damage als ik het goed heb. :)
Dank!

Voor degene die em ook willen:

http://www.curse-gaming.c...-scrollingcombattext.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou uhm ik speel dus nou 4 dage ofziets WoW, erg leuke spel :D.
ik speel met irl mates dus is het nog leuker, altijd op ventrilo etc :P, vandaag gingen we dus grinde en horde pestten :P: http://img155.imageshack.us/my.php?image=lolweqekm4.jpg

Ach wat zieligg die gozer (een 23 warlock heb ik eve hard lope ganke :D), voor de zeurpietjes, ganken is een part of the game, als je het stom vind ga dan naar een pve server.

echt dit was erg grappig, ikzelf ben een human rogue lvl 22, PvPen gaat me best makkelijk af, behalve bij sommige warlocks krijg ik probs als ze mn stealth door hebben, want ja ik ben nix van afstand, maar bij close combat maak ik ze hard af :P, (als ik wel ambush gebruik).

BG's is ook wel grappig, maar vind gewoon normaale pvp leuker, bij de pvp gebieden, een soort van spannender, zelf ben ik ook vaak gegankt, ik zat zelfs een xtje 2 uur vast bij the barrens en rachet gebied in die gebieden, ik kon er niet uitkomen, was wel klote, maar was alsnog lache.

Alliance FTW! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
@ iLiaSs,
Welke realm zit je??
Ik maak je af als je op Boulderfist zit >:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:25:
@ iLiaSs,
Welke realm zit je??
Ik maak je af als je op Boulderfist zit >:)
helaas ik zit op Outland, bijna all die hordes zijn bangerds :P, ook als ik met een vriend van me kom hij is lvl 40 zie je ze allemaal massaaal wegrennen. altijd grappig om dat te zien ;P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 20:09:
[...]

wel een wijs man die te vroeg vael pulled :P
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:11:
nou uhm ik speel dus nou 4 dage ofziets WoW, erg leuke spel :D.
ik speel met irl mates dus is het nog leuker, altijd op ventrilo etc :P, vandaag gingen we dus grinde en horde pestten :P: http://img155.imageshack.us/my.php?image=lolweqekm4.jpg

Ach wat zieligg die gozer (een 23 warlock heb ik eve hard lope ganke :D), voor de zeurpietjes, ganken is een part of the game, als je het stom vind ga dan naar een pve server.

echt dit was erg grappig, ikzelf ben een human rogue lvl 22, PvPen gaat me best makkelijk af, behalve bij sommige warlocks krijg ik probs als ze mn stealth door hebben, want ja ik ben nix van afstand, maar bij close combat maak ik ze hard af :P, (als ik wel ambush gebruik).

BG's is ook wel grappig, maar vind gewoon normaale pvp leuker, bij de pvp gebieden, een soort van spannender, zelf ben ik ook vaak gegankt, ik zat zelfs een xtje 2 uur vast bij the barrens en rachet gebied in die gebieden, ik kon er niet uitkomen, was wel klote, maar was alsnog lache.

Alliance FTW! :P
enjoy it while you can :P

eenmaal op 60 zou ik ver uit de buurt blijven van warlocks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51
Nog 39K xp en dan lvl 60 :') :')
Gisteren de quest gedaan dat je de 3 Twilight Keepers in Silithus moet killen...
Wat een *censuur* simpele quest, gewoon timen wanneer je pulled, nuken looten *next!* :Y)

Gister nog een party uit de brand geholpen, ze hadden een summon gedaan op een WindStone....
Had ze netjes gevraagd of ik de Twilight Keeper mocht hebben indien deze spawnde...
Spawned de Twilight Keeper op het zelfde moment als de elite, de hele group in paniek :+ _/-\o_
Dus snel de Twilight Keeper gekilled en daarna maar ff mee genuked op de Elite :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Gisteravond begonnen met verder levelen van mijn lock. De staande quests waren net iets te hoog maar had dus anderhalf level rested. Ik dacht goed gaan we grinden bij pirates in Tanaris. Ging allemaal goed.

Zat nog een paladin, warrior en mage maar die lieten me met rust. Opeens komt er een mage aan en die begint me te nuken terwijl ik op 60% HP zit. Ik seduce hem, DOT hem, shadowbolt en hij begint te rennen en sterft uiteindelijk.

5 minuten later probeert ie het weer. Goed, hij probeert frost nova en arcane explosion, ik deathcoil hem in een group mods, DOT hem weer en ga lekker zitten. Dood.

10 minuten later komt hij met een 47 mage aanzetten en ze besluiten het met zijn 2'en te proberen. Ik fear ze allebei, DOT ze beiden, curse of tongues erop. Uiteraard aggro'n ze wat mobs. Toch komen ze terug en ik moet HP stone poppen en pop meteen een mana pot. Deathcoil die level 47 en renew de DOTs nog even en uiteindelijk gaan ze beiden weer dood.

Uiteindelijk kwamen ze met die paladin en warrior, daar trek ik het niet tegen natuurlijk.

Vanmorgen weer verder, 4 mages, allemaal unguilded, waren aan het AOE grinden. Ik had ze daar gisteravond ook al gezien met zijn 4'en. Toen waren ze level 44, en nu level 47. Hmm die spelen lang door. Ze ganken me en AOE'en weer verder. Ik vermoed doordat ik natuurlijk best wat mobs verbruik.

Ik log mijn Alliance char even in en whisper ze alle 4. Geen reactie. Ik whisper ze alle 4 met Ni Houa (of hoe je dat dan schrijft) en krijg gewoon in het chinees antwoord terug.

Duidelijk, powerlevelers want chinese farmers gebruiken volgens mij geen mages :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
maar 1 ding dat werkt tegen gankers:
Afbeeldingslocatie: http://imagesource.art.com/images/-/No-Whining-Symbol-Tin-Sign-C11755966.jpeg
en terug ganken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:39
Je hebt daar in de badlands momenteel ook een huntard lvl 40 genaamd jhrgk ofzo. Zo duidelijk een bot : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 20:09:
[...]

I know :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Platinum (Outland) heeft gisteravond eindelijk Razorgore gedowned. Hadden wat probleempjes met attendancy vanwege vakantie, maar gisteren ging ie neer na 5 tries (daarvoor wel 2 avondjes wezen wipen). Daarna even wezen kijken bij Vael...duurde 10 sec en toen stonden we allemaal bij de spirit healer :+

Eindelijk weer wat progressie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51
ImdaMned schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:19:
Je hebt daar in de badlands momenteel ook een huntard lvl 40 genaamd jhrgk ofzo. Zo duidelijk een bot : (
Ik neem toch aan dat je 'm gereport hebt :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:23:
Platinum (Outland) heeft gisteravond eindelijk Razorgore gedowned. Hadden wat probleempjes met attendancy vanwege vakantie, maar gisteren ging ie neer na 5 tries (daarvoor wel 2 avondjes wezen wipen). Daarna even wezen kijken bij Vael...duurde 10 sec en toen stonden we allemaal bij de spirit healer :+

Eindelijk weer wat progressie :D
Grats ^_^ Hehe Razorgore is tegenwoordig zo makkelijk op Al'Akir wij starten altijd in BWL op donderdag avond en altijd is er dikke lag. Het rare is dat de mobs bij Razorgore hierdoor beinvloed worden. Ze raken zowat niemand o_O een paar weken terug was het zelfs zo dat schijnbaar door de lag Razorgore startte op 70% na de laatste egg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Kaap schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:43:
.....
Vanmorgen weer verder, 4 mages, allemaal unguilded, waren aan het AOE grinden. Ik had ze daar gisteravond ook al gezien met zijn 4'en. Toen waren ze level 44, en nu level 47. Hmm die spelen lang door. Ze ganken me en AOE'en weer verder. Ik vermoed doordat ik natuurlijk best wat mobs verbruik.

Ik log mijn Alliance char even in en whisper ze alle 4. Geen reactie. Ik whisper ze alle 4 met Ni Houa (of hoe je dat dan schrijft) en krijg gewoon in het chinees antwoord terug.

Duidelijk, powerlevelers want chinese farmers gebruiken volgens mij geen mages :/
Yuk, als ik jou was zou ik ze lekker dwars gaan zitten en de namen opschrijven zodat degene die de characters kopen/verder gebruiken een respect probleem hebben van hier naar ehm, tokyo.

En even alle pirates dotten, weg rennen en kijken hoe ze reageren als opeens het hele kamp terug komt lopen en hun aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
barfieldmv schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:41:
[...]

Yuk, als ik jou was zou ik ze lekker dwars gaan zitten en de namen opschrijven zodat degene die de characters kopen/verder gebruiken een respect probleem hebben van hier naar ehm, tokyo.

En even alle pirates dotten, weg rennen en kijken hoe ze reageren als opeens het hele kamp terug komt lopen en hun aanvalt.
Dat is enigzins het punt van AoE grinden, ze willen dat het hele kamp hen aanvalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Even over dat in de min staan van dkp, wij hebben een trial stage en bij overgaan in full member wordt je dkp gewoon gereset, zodat we je dus helemaal kunnen pimpen tot goede gear die toch niemand meer nodig had. Boeie dus dat je in de min staat. Wij gebruiken ndkp, -100 dkp is geloof ik wel eens voorgekomen, weet nog goed dat ik in me trial stage ook al -70 had. Dan krijg je per baas dus gemiddeld 1,5 dkp en een item is gemiddeld 8 tot 10 dkp.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

ImdaMned schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:19:
Ik speel op Tarren Mill en in Deadwind Pass zijn ook standaard twee hunter bots bezig, ze worden echter wel in de gaten gehouden. ff zitten stangen door snel met een moonfire de mob te taggen en dan wachten, pas naar een mob of 6 kreeg ik vage kreten naar mijn hoofd :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ach, op iedere server lopen bots rond, en voor iedere bot die gereport wordt komen er twee terug. Ik heb de moed wat dat betreft opgegeven.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je het de botters tamelijk lastig kan maken optimaal aan hun centjes te komen. Als ik een lvl 60 hunter tegen een boom aan zie lopen terwijl zijn pet mobs blijft taggen en killen kan die hunter echt wel een stel wapens in zijn rug verwachten. Het mooie is dat zolang de botter niet actief bij zijn account aanwezig is je hem constant kunt blijven slopen. Minder inkomsten voor hen, gratis honor voor jou :P
Daarnaast zijn het vaak ook niet de beste PvPers, dus ookal zitten ze een keer wél zelf achter het account, kun je ze toch nog een aantal keer laten corpserunnen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:41:
[...]

Effe character transferen voor 20 eurotjes en klaar >.<
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.