Het Grote World of Warcraft topic - Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.911 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51
Game Error schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:21:
Hmm ik dnek dat ik dan maar voor een rogue night elf ga, of zijn er hier ook al te veel van?

Dat instaleren duurt lang trouwens:|
Doe jezelf en de rest van WoW een lol en maak geen Night Elf rogue. Rogues zijn er altijd teveel en met name night elfs. Denk ook goed na of je Alliance of Horde wil maken. Alliance kan er aantrekkelijker uitzien maar door dat idee brengt Alliance ook nadelen met zich mee zoals overpopulation, lange BG wachttijden etc.

Als je echt wat wilt betekenen dan zou ik een druid of warlock maken, en dan als Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:20
We gaan hier verder:

Deel 85 :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03 12:08
cut

[ Voor 98% gewijzigd door RoeLeerT op 21-08-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 10:34
Kaap schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:28:
[...]
Doe jezelf en de rest van WoW een lol en maak geen Night Elf rogue. Rogues zijn er altijd teveel en met name night elfs. Denk ook goed na of je Alliance of Horde wil maken. Alliance kan er aantrekkelijker uitzien maar door dat idee brengt Alliance ook nadelen met zich mee zoals overpopulation, lange BG wachttijden etc.

Als je echt wat wilt betekenen dan zou ik een druid of warlock maken, en dan als Horde.
zijn er ook nog andere classes die weinig gespeeld worden? als spreekt het druid idee me wel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.