Het Grote World of Warcraft topic - Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.772 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Feli, 1e is altijd leuk, 2e is frustrerend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
posttoast schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:48:
[...]

Hoe zit het eigenlijk met het verhuizen van account naar account? Mijn vriendin heeft nu een character op mijn account, maar omdat we samen willen spelen gaan we er voor haar ook een aanschaffen. Kan ik haar character gewoon laten verhuizen naar haar account, op dezelfde server?
Can I transfer characters from one account to another?
Yes, you can transfer characters not just between realms but also between accounts where you are the subscriber. Please note that any attempt to transfer a character to or from an account where you are not the subscriber could be considered a violation of the World of Warcraft Terms of Use and could lead to Blizzard taking disciplinary action against your subscription account(s), including but not limited to warnings, temporary account suspension, or permanent account suspension, as determined by Blizzard.
To initiate a transfer between two accounts where you are the subscriber, you will need to specify the account name associated with the account you wish to transfer a character to, and answer the 'secret question' for the destination account. Without this information an account to account transfer will not be possible.
Who is eligible for account-to-account transfers?
Transfers between accounts are only allowed between accounts where you are the owner. To initiate an "account to account" transfer, you will have to answer the 'secret question' for each account, and the last name of each account holder must match.
Anoniem: 185210 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:55:
[...]

Op PvE servers wordt er weinig gebruik van gemaakt, maar op PvP servers, waar het gros van de spelers zit, wordt het wel veel gebruikt.
Elke server is open voor migration, alleen de naar realms zijn gebonden aan deze regels:
To be eligible a realm must not be tagged as “Full”, and either
1. have been opened as a migration destination realm, or
2. be at least 3 months old and have the Ahn’Qiraj gates open, or
3. be at least 6 months old.
Oh en je kan niet van PvE naar PvP

[ Voor 9% gewijzigd door Vincentio op 20-08-2006 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 185210 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:55:
[...]
Op PvE servers wordt er weinig gebruik van gemaakt, maar op PvP servers, waar het gros van de spelers zit, wordt het wel veel gebruikt.
Erm.... natuurlijk wordt er op PvE servers niet veel gebruik van gemaakt, je kunt nergens naar toe. Er is niet 1 server waar je naar toe kunt! Waarom zou je dan weggaan? Alle PvE servers zijn full. En dankzij die ongelovelijk stompzinnige regel van Blizzard waardoor je wel van PvP naar PvE kunt transferren, maar niet andersom, wordt het er niet beter op.

Ik denk dat er genoeg mensen op de PvE servers gebruik van willen maken, maar Blizzard behandelt de Europese klanten gewoon als 2e rangs klanten die hun bek moeten houden en betalen (kijk bijv. naar de transfers, en de aanpak van bots).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:37
Vincentio schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 00:52:

Elke server is open voor migration, alleen de naar realms zijn gebonden aan deze regels:

To be eligible a realm must not be tagged as “Full”, and either
1. have been opened as a migration destination realm, or
2. be at least 3 months old and have the Ahn’Qiraj gates open, or
3. be at least 6 months old.

Oh en je kan niet van PvE naar PvP
OK, de realm waar ik op speel (Dragonblight) is Full. Echter: als ik het karakter van mijn account naar mijn vriendins account (die ook aan mijn creditcard gekoppeld is, dus dat zal het probleem niet zijn) komt er toch helemaal geen character bij op de server? Hij hangt dan alleen onder een ander account. Dat mag dus ook niet? Dat zou wel balen zijn, dan moeten we dus verplicht naar een andere server gaan verhuizen. Vervelend, want we hebben een aantal vrienden die ook op Dragonblight spelen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:02
Ik ben nu een paar dagen een priest aan spelen. Op het wow forum vond ik deze talent build.
Is dit een goeie allround build??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 13:18

we_are_borg

You will Comply

Rakkerzero schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:20:
Ik ben nu een paar dagen een priest aan spelen. Op het wow forum vond ik deze talent build.
Je heb van alles wat maar echt goed vind ik die build niet. Als je nu bezig ben met levelen ga dan voor een shadow build tot level 55 of zo. Met shadow kan je gewoon better levelen en sneller dan holy. Vanaf level 55 kan je gaan switchen naar holy/disipline waar bij je bij de laaste tree divine spirit wilt hebben, de rest van de punten doe je in holy. Het voordeel van een hoop spirit is dat je mana regen heel erg snel gaat door combinatie met de holy tree.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zou hiervoor gaan:

http://www.wow-europe.com...0000000005002322103511251

Redelijk basic shadowbuild, je kan de punten van Shadow Focus (en mischien healing focus) in blackout doen, maar dit is ongeveer de basis (op pve server pak je mischien eerder silent resolve ipv. martyrdom en impr pw: shield).

Ik zou eerst 31 punten in shadow doen (zodra je spirittab en lvl 20 gear krijgt (heeft al meer +spi stats) gaat het lvlen erg soepel, gewoon mindblast, dot, wanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dan ga ik wel ff respeccen naar shadow dan :)

Is er btw ook een mod die de lootwindow van de mobs vergroot naar 1 overzicht van de gedropte items ipv een lijst met maximaal 3 dingen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Rakkerzero schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:18:
Dan ga ik wel ff respeccen naar shadow dan :)

Is er btw ook een mod die de lootwindow van de mobs vergroot naar 1 overzicht van de gedropte items ipv een lijst met maximaal 3 dingen?
Gewoon shift inhouden tijdens het looten, pakt ie alles op en dat wil je ook, loot = geld = mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Dilemma! Ik heb op dit moment een account met een aantal characters op Dragonblight. Een van die characters is van mijn vriendin. Omdat we samen willen spelen (en omdat ik wel een nieuwe PC kan gebruiken) ga ik over een tijdje een PC erbij kopen en voor haar een account aanmaken.

Echter: de server waarop we nu zitten is full. Dus haar character kunnen we dan waarschijnlijk niet verhuizen van mijn naar haar account, op Dragonblight. We zullen dus naar een andere server moeten verhuizen. Dure grap, want als ik alleen mijn meestgespeelde characters verhuis ben ik al 60 euro kwijt.

Nog een probleem: een vriendin van ons gaat morgen ook beginnen met spelen en wil graag op onze server meespelen. Dat kan, want je mag op een server die full is gewoon nieuwe characters aanmaken. Maar ik kan natuurlijk moeilijk verwachten dat ze over een paar maanden met ons mee verhuist...

Vroeger had je nog van die gratis transfers. Je mocht dan specifiek van realm 1 naar realm 2 verhuizen. Is dat tegenwoordig niet meer? Wat zouden jullie doen in dit geval?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49
Je hebt nog steeds gratis transfers maar ik denk dat Blizzard op het moment liever even wilt zien hoe het Fee based uitwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
FreeShooter schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:49:
Je hebt nog steeds gratis transfers maar ik denk dat Blizzard op het moment liever even wilt zien hoe het Fee based uitwerkt.
Wel jammer. Want op deze manier wordt het er niet aantrekkelijker op een account voor mijn vriendin aan te maken. Dan ben ik, inclusief aanschaf van een nieuwe WoW, 80 euro kwijt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
posttoast schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:30:
Dilemma! Ik heb op dit moment een account met een aantal characters op Dragonblight. Een van die characters is van mijn vriendin. Omdat we samen willen spelen (en omdat ik wel een nieuwe PC kan gebruiken) ga ik over een tijdje een PC erbij kopen en voor haar een account aanmaken.

Echter: de server waarop we nu zitten is full. Dus haar character kunnen we dan waarschijnlijk niet verhuizen van mijn naar haar account, op Dragonblight. We zullen dus naar een andere server moeten verhuizen. Dure grap, want als ik alleen mijn meestgespeelde characters verhuis ben ik al 60 euro kwijt.

Nog een probleem: een vriendin van ons gaat morgen ook beginnen met spelen en wil graag op onze server meespelen. Dat kan, want je mag op een server die full is gewoon nieuwe characters aanmaken. Maar ik kan natuurlijk moeilijk verwachten dat ze over een paar maanden met ons mee verhuist...

Vroeger had je nog van die gratis transfers. Je mocht dan specifiek van realm 1 naar realm 2 verhuizen. Is dat tegenwoordig niet meer? Wat zouden jullie doen in dit geval?
René (uLuKai) zegt:
Grim batol staat NIET tussen de lijst van destination realms
René (uLuKai) zegt:
maar als je van grim batol komt
René (uLuKai) zegt:
dan mag je wel naar grim batol
Vincentio zegt:
ja dus account naar account op zelfde server kan altijd
René (uLuKai) zegt:
ja
Grim Batol is ook een full server, account naar account op dezelfde server werkt dus altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Vincentio schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 15:02:
[...]

[...]

Grim Batol is ook een full server, account naar account op dezelfde server werkt dus altijd.
Ja? Dat zou heel fijn zijn! :D

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
zeg rakker, zo word je nooit 60 natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

Anoniem: 42407 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:12:
Dat is recap

Ow btw Blackraven op trollbane zoekt nog druids, shammies, locks die iig 3dagen kunnen raiden niet erg vinden om te wipen op een nieuwe boss. Natuurlijk moet je wel lvl60 zijn, en iig vol blue liefst al tier 1. We zijn bezig met de twins en gaan binnenkort naxx in. www.blackraven.nl kan je alle info vinden. We zijn een NL guild.
Alsmede zoeken we ook nog hunters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 103205 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 15:52:
[...]

Alsmede zoeken we ook nog hunters :P
is eyahan dan eindelijk gekickt :P (als hunter vaelwhipe zorgen is dan ook uniek)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 20-08-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150485

ik heb een vraagje, ik ben een human rogue 25, maar als ik die poison skills wil moet ik dan toch eerst die ene quest doen van mathias, in si:7 , die quest heb ik dus per ongeluk Helemaal verneukt, is er nog een manier om aan je poison skills te komen??? (heb btw geen cooking als prof is dat een prob?)

ja ik weet dat ik newb ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Anoniem: 150485 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:52:
ik heb een vraagje, ik ben een human rogue 25, maar als ik die poison skills wil moet ik dan toch eerst die ene quest doen van mathias, in si:7 , die quest heb ik dus per ongeluk Helemaal verneukt, is er nog een manier om aan je poison skills te komen??? (heb btw geen cooking als prof is dat een prob?)
Je kunt in je questlog bij een quest op 'abandon' klikken, waarna je de quest weer op kunt hale bij de questgever :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150485

moto-moi schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:53:
[...]

Je kunt in je questlog bij een quest op 'abandon' klikken, waarna je de quest weer op kunt hale bij de questgever :)
werkt niet, al gedaan, ik was toen weer terug naar mathias gegaan en hij gaf de quest niet nog een x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
zo, net mn onyxia scale gekregen, nu nog +15 FR enchant erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icewind
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Ik zit te denken om World of Warcraft aan te schaffen en ik vroeg me het volgende af.

Als ik World of Warcraft kan ik daar 30 dragen "gratis" mee spelen als ik een gamecard koop van 60 dagen. Het spel is momenteel geprijst op ongeveer 30 euro en hetzelfde geld voor de gamecard.
Ik koop dus eigenlijk 90 dagen voor 60 euro.

Als ik het spel download, als ik me niet vergis kan dat legaal voor als je een trial account gebruikt en dan een gamecard van 60 dagen koop betaal ik daar 30 euro voor in totaal.

Dan is dit toch goedkoper of moet je persé World of Warcraft gekocht hebben in de winkel?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Icewind schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 19:53:
Ik zit te denken om World of Warcraft aan te schaffen en ik vroeg me het volgende af.

Als ik World of Warcraft kan ik daar 30 dragen "gratis" mee spelen als ik een gamecard koop van 60 dagen. Het spel is momenteel geprijst op ongeveer 30 euro en hetzelfde geld voor de gamecard.
Ik koop dus eigenlijk 90 dagen voor 60 euro.

Als ik het spel download, als ik me niet vergis kan dat legaal voor als je een trial account gebruikt en dan een gamecard van 60 dagen koop betaal ik daar 30 euro voor in totaal.

Dan is dit toch goedkoper of moet je persé World of Warcraft gekocht hebben in de winkel?

Alvast bedankt.
Je moet hem persé gekocht hebben :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icewind
Ok bedankt voor de reply, gaat die 30 dragen "gratis" pas in als je een gamecard heb aangeschaft of krijg je gelijk al een code? Verder, is het dan nog steeds verplicht om de credit card gegevens in te vullen gezien ik er geen tot mijn beschikking heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Icewind schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:04:
Ok bedankt voor de reply, gaat die 30 dragen "gratis" pas in als je een gamecard heb aangeschaft of krijg je gelijk al een code? Verder, is het dan nog steeds verplicht om de credit card gegevens in te vullen gezien ik er geen tot mijn beschikking heb.
Toen ik WoW kocht (maar dat is al even geleden) was het invullen van een creditcardnummer verplicht, maar volgens mij kun je tegenwoordig ook gewoon via automatische incasso betalen. Een bank/girorekening heb je vast wel :)

Er zitten 2 codes in de doos: één trial code (30 dagen gratis) en één normale code. Gebruik eerst de trial code. Als je trial "op" is kun je je normale invullen.

Succes en veel plezier! :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icewind
posttoast schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:11:
[...]

Toen ik WoW kocht (maar dat is al even geleden) was het invullen van een creditcardnummer verplicht, maar volgens mij kun je tegenwoordig ook gewoon via automatische incasso betalen. Een bank/girorekening heb je vast wel :)

Er zitten 2 codes in de doos: één trial code (30 dagen gratis) en één normale code. Gebruik eerst de trial code. Als je trial "op" is kun je je normale invullen.

Succes en veel plezier! :)
Bedankt! Zal morgen gelijk even langs de winkel gaan en het proberen en als het goed zal ik hier nog vaker komen posten;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26
WTS qeue op Trollbane :/

15 wachtenden voor me.

1000 spelers zijn bots ffs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:36
ImdaMned schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:55:
WTS qeue op Trollbane :/

15 wachtenden voor me.

1000 spelers zijn bots ffs :(
idd....

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Queu op trollbane, nog nooit gezien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67933

Waarschijnlijk oud nieuws, maar 4 Horsemen, Saph en Kelthuzad zijn verslagen op test realm. Stat stacking bug waardoor ze ge 10-manned konden worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Moet je op Trollbane eens /who Green Widow doen. Dan zie je een lijst van 10 hunters waarvan de meeste in maraudon zitten, ongeacht het tijdstip. Als het zo makkelijk is om ze op te sporen dan snap ik niet dat Blizzard niets doet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:49
Anoniem: 14383 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 07:47:
Moet je op Trollbane eens /who Green Widow doen. Dan zie je een lijst van 10 hunters waarvan de meeste in maraudon zitten, ongeacht het tijdstip. Als het zo makkelijk is om ze op te sporen dan snap ik niet dat Blizzard niets doet :X
Heb je nog Onyxia Scale Cloaks te koop :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 67933 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 03:55:
Waarschijnlijk oud nieuws, maar 4 Horsemen, Saph en Kelthuzad zijn verslagen op test realm. Stat stacking bug waardoor ze ge 10-manned konden worden. :P
7 man zelfs, maar bug is al gefixed, waren ze lekker snel bij :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 12:02
Argh een Epic mount is duur werk....
Ik moet nu de 3 onderdelen maken (Wiel, Bel & Kaars) enz.

Als ik een warlock vraag die al een epic heeft en we maken een group en gaan Dire West in voor de ritual. Kan hij dan zijn summon items gebruiken?
Of moet ik alleen 'maar' het 'Xorothian Stardust' --> 'Imp in a Jar' gedeelte nog doen :?

Ik weet dat een epic lock zijn 'grondstoffen' vaker kan gebruiken, maar hoe het precies werkt :?
Geen idee :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 07:50:
[...]
Heb je nog Onyxia Scale Cloaks te koop :o
Very cheap yes, special price for you sir. Check AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 14383 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 08:10:
[...]

AFZETTER !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

chromeeh schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 08:08:
Argh een Epic mount is duur werk....
Ik moet nu de 3 onderdelen maken (Wiel, Bel & Kaars) enz.

Als ik een warlock vraag die al een epic heeft en we maken een group en gaan Dire West in voor de ritual. Kan hij dan zijn summon items gebruiken?
Of moet ik alleen 'maar' het 'Xorothian Stardust' --> 'Imp in a Jar' gedeelte nog doen :?

Ik weet dat een epic lock zijn 'grondstoffen' vaker kan gebruiken, maar hoe het precies werkt :?
Geen idee :D
Volgens mij moet je de stardust en de Imp in a jar zelf halen... de rest kan je lenen van een andere lock die de mats heeft (dus meenemen in de groep)

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
Macadoshis schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 08:23:
[...]
Volgens mij moet je de stardust en de Imp in a jar zelf halen... de rest kan je lenen van een andere lock die de mats heeft (dus meenemen in de groep)
Nu ben ik echt in de war...
Een stukje van Wowwiki over de Dreadsteed:
Two notes: J'eevee's Jar, the Black Lodestone, and the Xorothian Glyphs aren't used up in the process. You can help other Warlocks get their Dreadsteeds by going to Dire Maul with them (once they've finished all the steps up to that point) and using your three items, thus saving them 250 gold. More than one Warlock can complete the quest at the same time. It's maybe a good idea to have a couple along anyway to keep the candles up, it's nice to know that both can complete the quest.
Zijn hier Epic (mouted) locks die hier een zinnig woord over kunnen zeggen :?
Want ik ga natuurlijk niet x aantal uren grinden om alle mats bij elkaar te krijgen terwijl ik ze ook kan lenen ('huren') van een epic lock... :)
Aan de andere kant zie ik ook wel mogelijkheden met de mats.... >:)

Edit:
Ik zie net dat m'n WoW reader nog steeds problemen geeft en m'n char niet bijgewerkt is...
Zijn er meer mensen die er problemen mee hebben de laatste tijd :?

[ Voor 6% gewijzigd door chromeeh op 21-08-2006 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67933

Ik kan er wel iets zinnigs over zeggen:

Dat gedeelte van de mats kan je inderdaad hergebruiken, je kan een andere lock inhuren om je te helpen, ik heb op deze manier 3 guild warlocks geholpen :) Gratis natuurlijk.

Als je nog niet aan je epic mount quest bent begonnen: IMO begin er niet aan, het heeft mij heel veel tijd, gold en moeite gekost om aan al die mats te komen en dan ook nog een groep zo gek te krijgen om DM west in te duiken :P Als ik het opnieuw zou kunnen doen zou ik voor een gewone epic mount gaan, of de av mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Anoniem: 108648 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:15:
[...]

is eyahan dan eindelijk gekickt :P (als hunter vaelwhipe zorgen is dan ook uniek)
:'(

Ik was meer bezig met nadenken wat ik toch in vredesnaam met amplify magic moest dan met het aantal sunders op Vael :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:34

vhal

ಠ_ಠ

Nah, was wel weer een leuk weekendje in WoW :)

Eindelijk mijn epicmount bij elkaar gefarmed. Een guildie had hem voor me gekocht tegen een rank3 discount prijs. Scheelde me weer 100Gold, uiteindelijk heb ik dus 800 goud betaald voor deze mount. Het is wel een wereld van verschil, het plukken van herbs gaat nu teminste wat vlotter :)
Ook heb ik (en 4 andere mainhunters) als blijk van waardering de Black Dragon Scale boots gekregen. Heb nu de set compleet en het is een leuke FR basis set :)

Verder even naar Essences gefarmed in Silithus. Op dat moment was daar een bot aanwezig die niet zo slim geprogrammeerd was. Deze bot (hunter) liep in een vast patroon en viel alles aan wat in zijn buurt kwam. En daar kan je best wel gebruik van maken om eerst de mobs te taggen en de bot het werk te laten doen ;). Op een gegeven moment was ik het zat en pullde 5 elementals en gebruikte FD. Gevolg: een dode bot :D

Daarna nog ff ingesprongen in een ZG raid. Edge of Madness, Panther en Tiger boss gedaan. Daarna nog even Hakker, maar we kwamen niet verder dan 31%. Onze groep was niet geheel optimaal (1 tank, 2 dpswarriors), maar desalniettemin was het een leuk gevecht. Het was zowieso mijn eerste hakkar try.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 28168 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:04:
[...]
:'(

Ik was meer bezig met nadenken wat ik toch in vredesnaam met amplify magic moest dan met het aantal sunders op Vael :+
welke sunders op vael jij nub :P
maare in gmotd gisteren stond dat twins down zouden gaan en vanavond cthun, maar gisteren is twins niet downgegaan,

- dkp voor officer die dat er in gezet heeft!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Echt elke keer dat ie het in /2 zet meteen die reacties :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 14383 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 08:10:
[...]
Sorry, 250 is me toch iets te duur op dit moment. Ik ben eindelijk exalted met AV en moet dus die wolf nog financieren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:36:
[...]
Sorry, 250 is me toch iets te duur op dit moment. Ik ben eindelijk exalted met AV en moet dus die wolf nog financieren. ;)
omfg 250g voor ony cloak :X
guild van maat van me op bloodscalp heeft 3 van die dingen gekocht voor hun MT's alvast voor 55g per stuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kaap schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:35:
[...]
Echt elke keer dat ie het in /2 zet meteen die reacties :o
Vaak zijn het guildies op alts die dat schreeuwn. Komt ene Ahworshipper je bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

chromeeh schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 08:40:
[...]

Nu ben ik echt in de war...
Een stukje van Wowwiki over de Dreadsteed:

[...]

Zijn hier Epic (mouted) locks die hier een zinnig woord over kunnen zeggen :?
Want ik ga natuurlijk niet x aantal uren grinden om alle mats bij elkaar te krijgen terwijl ik ze ook kan lenen ('huren') van een epic lock... :)
Aan de andere kant zie ik ook wel mogelijkheden met de mats.... >:)

Edit:
Ik zie net dat m'n WoW reader nog steeds problemen geeft en m'n char niet bijgewerkt is...
Zijn er meer mensen die er problemen mee hebben de laatste tijd :?
Ik heb een lock met een epic mount :/
En je moet de stardust kopen (a 250g ofzo weeet het niet precies meer) en de Imp in a jar Quest doen.

De 3 mats in het wowwiki hoef je niet te halen als je een lock kent die ze wel heeft

[ Voor 6% gewijzigd door Macadoshis op 21-08-2006 10:22 ]

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ImdaMned schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:55:
[...]

Vaak zijn het guildies op alts die dat schreeuwn. Komt ene Ahworshipper je bekend voor?
Ja, weet ik dat het guildies zijn maar toch blijft het grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
Macadoshis schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:10:
[...]

Ik heb een lock met een epic mount :/
En je moet de stardust kopen (a 250g ofzo weeet het niet precies meer) en de Imp in a jar Quest doen.

De 3 mats in het wowwiki hoef je niet te halen als je een lock kent die ze wel heeft
Stardust is 150G...

Ik zit heel erg te twijfelen...
Om nu voor de lock epic te gaan, of een 'normale' epic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03 12:08
chromeeh schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:34:
[...]

Stardust is 150G...

Ik zit heel erg te twijfelen...
Om nu voor de lock epic te gaan, of een 'normale' epic...
Als ik jou was, lock mount. Waarom? omdat het toch iets weg heeft van het spelen als lock, als ik een lock was zou ik de quest gewoon willen doen omdat het alleen voor locks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
Bifur schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:40:
[...]

Als ik jou was, lock mount. Waarom? omdat het toch iets weg heeft van het spelen als lock, als ik een lock was zou ik de quest gewoon willen doen omdat het alleen voor locks is.
Zoiets heb ik ook... Iets met status enzo :+
En andere locks binnen m'n guild de ogen uitsteken natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Achteraf had in nooit een lock mount genomen. Het kost uiteindelijk nog een berg goud en heel veel moeite. En vijanden zien nu al van een kilometer afstand dat ik een warlock ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Hein, dat zien ze toch wel, elke unitframes van tegenwoordig zet er of een class teken of de hele naam bij ;). en weer eerlijk, een lockmount kost toch echt minder dan een normale. goedkoopste manier blijft rank 11 worden (hard mee bezig atm )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05 11:39
Hai, ik speel sinds 2 maanden nu ook WoW, en wel op Lightnings Blade. Ik ben op het moment lvl 23 Human Warlock :)

Er valt mij iets enorm op, namelijk dat de Blackpathom Deeps instance nagenoeg niet gespeeld word, terwijl de items best goed zijn, en het allemaal lvl 24-28 elites zijn. Zijn er betere instances op dat level?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:04

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ben nu anderhalve week WoW vrij en het bevalt me eigenlijk wel :)
Heb niet zo'n behoefte meer aan het dag in dag uit raiden terwijl de expansion set over een paar maandjes uitkomt. Dan neem ik een weekje vakantie en ga op een nieuwe server die frisse rush weer hebben. Van 1 naar 70... Dan effe nog wat raiden en dan is het denk ik echt einde WoW verhaal voor mij.

Heb nog eens flink met Discord gestoeid en mijn GUI ziet er nu zo uit (die zoomin/zoomout staan alleen nog verkeerd).

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.bouman86/shamangui.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 21-08-2006 11:35 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:08

On_E

Housemusic

Over die warlock mount, ik kon gewoon DM ingaan nadat een groep die Dreadlord + Mount verslagen had, even praten met Mount > completed.

Je hoefde dus niet eens de instance te doen, weet niet of dat nog steeds werkt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Anoniem: 14383 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:24:
Achteraf had in nooit een lock mount genomen. Het kost uiteindelijk nog een berg goud en heel veel moeite. En vijanden zien nu al van een kilometer afstand dat ik een warlock ben.
Ik vind het de mooiste mount uit het spel en ben er ook zeer blij mee !!

Dreadsteed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
FunkyTrip schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:34:
Heb niet zo'n behoefte meer aan het dag in dag uit raiden terwijl de expansion set over een paar maandjes uitkomt. Dan neem ik een weekje vakantie en ga op een nieuwe server die frisse rush weer hebben. Van 1 naar 70... Dan effe nog wat raiden en dan is het denk ik echt einde WoW verhaal voor mij.

Heb nog eens flink met Discord gestoeid en mijn GUI ziet er nu zo uit (die zoomin/zoomout staan alleen nog verkeerd).

[afbeelding]
sniff sniff.... 'k wilde dat ik ook zulke graphics kon hebben zonder een framerate van 8 te krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Anoniem: 10456 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:42:
[...]

Dreadsteed _/-\o_
Bovendien is het een van de gaafste encounters in het spel, waarom zou je in godsnaam _niet_ die quest doen en dat paardje halen :?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
Blistimo schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:21:
[...]
Bovendien is het een van de gaafste encounters in het spel, waarom zou je in godsnaam _niet_ die quest doen en dat paardje halen :?
Ben wat gaan rekenen en de warlock epic is nog steeds goedkoper dan een 'normale' epic :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hetzelfde geld voor de Paladin Epic Horse Quest. Daar ben je ook ongeveer 600 Gold aan kwijt. En hij ziet er een stuk stoerder dan dan een standaard 900 gold epic horsy :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

chromeeh schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:28:
[...]

Ben wat gaan rekenen en de warlock epic is nog steeds goedkoper dan een 'normale' epic :Y)
Ik was zo'n 500G kwijt, maar heb wel zelf voor de large brilliant shards en de black dragonscales gezorgd, omdat ik zelf enchanting en skinning heb.

Als je die moet kopen kan je nog wel zo'n 100G meer kwijt zijn, maar dan is het nog 200G goedkoper dan een gewone mount met exhalted en rank 3, dus dat is het wel waard :)

Verder als je de mats van een andere lock kunt gebruiken voor het allerlaatste deel van de quest spaar je nog 250G uit, waardoor je een epic mount hebt voor 250-350G en wat grind en questwerk.

Zeker de moeite om te doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 01:22
Bifur schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:27:
Hein, dat zien ze toch wel, elke unitframes van tegenwoordig zet er of een class teken of de hele naam bij ;). en weer eerlijk, een lockmount kost toch echt minder dan een normale. goedkoopste manier blijft rank 11 worden (hard mee bezig atm )
Goedkoopste misschien wel ja :) maar als je die tijd die je kwijt bent om rank 11 to worden zou gebruiken om te grinden dan hou je nog een aardig zak centje over nadat je je epic mount gehaald hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Killua schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:44:
[...]

Goedkoopste misschien wel ja :) maar als je die tijd die je kwijt bent om rank 11 to worden zou gebruiken om te grinden dan hou je nog een aardig zak centje over nadat je je epic mount gehaald hebt ;)
neem 2 weken vakantie, ga in de beste premade van de server en je bent ongeveer rank 9 :). 100k honor per dag ftw. dan nog 2 weekjes in de middagen en je bent rank 11

[ Voor 5% gewijzigd door RoeLeerT op 21-08-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bifur schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:52:
[...]

neem 2 weken vakantie, ga in de beste premade van de server en je bent ongeveer rank 9 :). 100k honor per dag ftw. dan nog 2 weekjes in de middagen en je bent rank 11
Ga 24 uur gold farmen en je hebt 400/800 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:08

On_E

Housemusic

[...]

Ja en daarna kun je geen WoW meer zien. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
On_E schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:59:
[...]

Ja en daarna kun je geen WoW meer zien. :P
Rank 14 is je volgende doelwit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Bifur schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:59:
[...]
Rank 14 is je volgende doelwit ;)
Tot de expansion natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:18
Anoniem: 10456 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:42:
[...]

Dreadsteed _/-\o_
Ligt eraan :P als je een Orc Warlock ben ziet het er echt niet uit, zo'n dikke orc op een knol.
Raptor is de mooiste mount imo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

superbassie schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:28:
[...]

Ligt eraan :P als je een Orc Warlock ben ziet het er echt niet uit, zo'n dikke orc op een knol.
Lijkt net een hobbelpaardje idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
[...]

Ram is veel mooier >:) .

Wat mot je nou met zo'n knol als je op een echte ram kan rijden, met zijn lekkere lange vacht, en zijn ijzerscherpe slagtanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
FunkyTrip schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 11:34:

[afbeelding]
Die UI :9~
Ziet er erg nice uit.
Wat is dat Discord? een mod om je UI aan te passen? Makkelijk in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Rakkerzero schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:52:
[...]

Ziet er erg nice uit.
Discord is inderdaad een mod om je UI aan te passen, makkelijk in gebruik is het echter niet, die screenshot zal zon 3 uur werk hebben gekost, en het duurt nog langer als je het voor het eerst gebruikt, want dan moet je nog een hoop leren van de controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Vorige week Nefarian down! =)
(The Garrison op Dunemaul)

Heb ondertussen 6/8 wrath (moet gloves en chest nog) en gister dropte Elementium Reinforced Bulwark <3
Stond bovenaan dkp, dus hem hem maar ingepikt :p

Wel leuk in AV nu, met die wrath shoulders, shield en Thunderfury krijg je gegarandeerd heals daaro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Anoniem: 5646 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:02:
Vorige week Nefarian down! =)
(The Garrison op Dunemaul)

Heb ondertussen 6/8 wrath (moet gloves en chest nog) en gister dropte Elementium Reinforced Bulwark <3
Stond bovenaan dkp, dus hem hem maar ingepikt :p

Wel leuk in AV nu, met die wrath shoulders, shield en Thunderfury krijg je gegarandeerd heals daaro :p
Hehe gefeliciteerd mede Dunemaul warrior, nog 2 stucks te gaan :D

maare, waarom zouden ze jou nou healen? met een zwaard en shield blijf je een tank, en die heb je niet zo erg nodig in BG's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyberia, wat sta je precies te tanken in AV dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131876

Anoniem: 5646 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:02:
Ik loop in de BG's altijd Dual wielded als warrior 10 keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

[...]

ben ik niet met je eens... de non-epic mount is inderdaad te tenger voor een orc maar de dreadsteed is duidelijk een stuk dikker en forser, ik vind em schitterend staan in ieder geval.

Sowieso vind ik Orc locks erg mooi, op de lagere lvls niet maar neem nou bijvoorbeeld Felheart shoulders, die zien er wel ontzettend stoer uit op een Orc natuurlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 130105 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:34:
General, Captains, LT's. Ik ga meestal met een healer en 2 DPS classes LT's ganken behind enemy lines.

<3 Paling heals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:57:
[...]
General, Captains, LT's. Ik ga meestal met een healer en 2 DPS classes LT's ganken behind enemy lines.

<3 Paling heals
Ja maar Paling is dan ook leet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Ja, jammer dat hij niet de persoonlijke healbot van Masona is geworden :(

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:30
Gister een paar tries gehad op eye of c'thun, wat een geweldige encounter is dat! :D
Na de 6de try was het beste tot 68%, best redelijk zonder mods en al, die cthun warner nu toch maar geinstalleerd.

In filmpjes leek het zo makkelijk, maar wat gaat die dark glare snel joh :o, but i like it. Dinsdag wat nieuwe tries, en ik denk dat we em wel neer kunnen krijgen, het oog althans.. Positioning zonder doden is al wel onder de knie, maar niet met het moven met dark glare enzo.
Het is chaotisch, maar wel 1 van de leukste encounters tot nu toe :o

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Perfecktion (nee geen spelfout) op Dentarg heeft Gisteren c'thun neergekregen, daarna gelijk doorgerend naar Naxx, 2 pogingen op Anub, even doorgesproken, en anub neergemaaid. Doorgelopen naar Razuvious en tot 75% gekregen, maar toen was het 2 uur 's-nachts en zijn we maar gestopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Kaap schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:36:
[...]
250g? :X

wij moeten enkel de cindercloth cloaks zelf kopen (mats naar een guildie brengen) en onze GM zorgt dan voor onze onyxia cloaks (heeft recipe) dus dat is wel erg chill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:04

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Rakkerzero schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 13:52:
[...]

Ziet er erg nice uit.
Met Discord kun je inderdaad elke pixel op je UI aanpassen. Het is zeer complex in gebruik. Als je het echt mooi wil doen en wil experimenteren ben je zo een hele dag zoet. En uiteraard crasht je GUI zo nu en dan, zorg dus dat je bij elke mijlpaal even uitlogt en weer aanlogt om je GUI te bewaren ;)

Ik snap verder de helft ook niet echt. De manier waarop die ART mod werkt is best onhandig. Die actionbar mod is ook zeer pittig met group boxen enzo (hoe die werken weet ik niet). Wat ik zelf probeer is een automatische bar switch zodra ik in melee range kom of ranged (handig voor mijn toekomstige hunter).

Uiteindelijk zijn mijn voornaamste eisen: Zowel mijn als target HPbar moet vlak onder mijn character in het midden van het scherm zitten, zodat ik altijd overzicht hou op mijn hp/mana zonder dat ik mijn ogen op een ander schermdeel hoef te richten. Zo ook met de minimap. Die wil ik niet helemaal rechtsbovenin.

Vind het altijd knap als mensen de default GUI gebruiken met de stats/target helemaal linksbovenin. Zit je elke keer naar linksboven te kijken terwijl de actie in het midden van je scherm plaatsvindt...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ok thanks.

Even iets anders. Zoals je al eerder in het topic heb kunnen lezen, ben ik bezig met een nieuwe topicstart. Zijn er nog onderdelen die moeten worden toegevoegd of weggelaten mogen worden??

Iedereen er mee eens dat ik het volgende deel op me neem om de topicstart verder te verfraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:34:
Horde :P
Geloof me, TF is een lokkertje..
op het moment dat iedereen op mij loopt in te hakken doen ze dat niet op iemand anders > push.
Ik loop op mn dooie gemakje massa's Horde in.. en weet je wat ze doen? Target me > attack en ondertussen lopen ze achteruit.

en natuurlijk al de PvE commanders/generals etc..
3 man Galvanar ftw =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

addictive schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:44:
[...]

250g? :X

wij moeten enkel de cindercloth cloaks zelf kopen (mats naar een guildie brengen) en onze GM zorgt dan voor onze onyxia cloaks (heeft recipe) dus dat is wel erg chill :)
Ik denk dat het in de meeste guilds zo werkt :)

Maar Kaap zit niet in Exomna, en Dunnehein (Exomna member) heeft al een paar dagen een Onyxia Scale Cloak op de AH staan voor het vrienden prijsje van 250g buy / 300g buyout, de AFZETTER :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:56:
[...]

Horde :P
Geloof me, TF is een lokkertje..
op het moment dat iedereen op mij loopt in te hakken doen ze dat niet op iemand anders > push.
Ik loop op mn dooie gemakje massa's Horde in.. en weet je wat ze doen? Target me > attack en ondertussen lopen ze achteruit.

en natuurlijk al de PvE commanders/generals etc..
3 man Galvanar ftw =)
En dat is niet alleen met TF zo, maar met elke warrior die gespamhealed wordt werkt dat. In AV kun je zeker wel spelers van de andere alliance tanken, en als je handig daarvan gebruik maakt kun je ze zo een hele graveyard terugduwen (met wat hulp van de "zerg" van je eigen kant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131876 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:42:
[...]

Ik loop in de BG's altijd Dual wielded als warrior 10 keer beter
Niet als je met Shield Slam net zo veel (of meer) damage doet als Dual Wield (heb me niet echt gefocussed op +hit gear ;) +shield block is nml meer dps op Shield Slam)
En schild is gewoon heerlijk voor spell interupts (en niet te vergeten dat TF ook op shield attacks proct :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 5646 op 21-08-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 16-05 16:59
Ik heb zonet WoW gehaald (beter laat dan nooit :') ) maar nou vroeg ik mij af het, wat is een goede class om mee te beginnen? ik zat zelf te denken aan warrior (ik heb het niet zo op magie en hou van vette armors :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Game Error schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:12:
Ik heb zonet WoW gehaald (beter laat dan nooit :') ) maar nou vroeg ik mij af het, wat is een goede class om mee te beginnen? ik zat zelf te denken aan warrior (ik heb het niet zo op magie en hou van vette armors :D )
Op veel servers zijn er voldoende warriors. Ik zelf zit bv op een server waar je warriors nog niet guilded krijgt al zou je ze aanbieden met lapdances en nudy dancesessions op de Orgrimar bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 15-05 16:29
Gewoon volledig shadow spec gaan, trispec is tegenwoordig gewoon nutteloos, en voordat je gaat raiden wil je die DPS van shadow niet missen.
chromeeh schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:55:
Zoiets heb ik ook... Iets met status enzo :+
En andere locks binnen m'n guild de ogen uitsteken natuurlijk :D
Lock epic mount is ongeveer de coolste mount is het spel ook :)

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 21-08-2006 16:22 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Kaap schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:16:
[...]
Op veel servers zijn er voldoende warriors. Ik zelf zit bv op een server waar je warriors nog niet guilded krijgt al zou je ze aanbieden met lapdances en nudy dancesessions op de Orgrimar bank.
en op welke server spelen de meeste mensen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
een heel aantal Dunemaulers :P

en nog wat andere servers die ik ff niet uit me hoofd weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Game Error schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:19:
[...]

en op welke server spelen de meeste mensen hier?
Over het algemeen vindt je de meeste nederlanders op Trollbane. 3 guilds / zijde geloof ik. Verder op Xavius, Emerald Dream en kor'Gall vindt je er ook best veel.

Maar ze mogen Trollbane ondertussen wel hernoemen naar Dutchbane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Hmm ik dnek dat ik dan maar voor een rogue night elf ga, of zijn er hier ook al te veel van?

Dat instaleren duurt lang trouwens:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185485

Even een vraagje, ik heb een hunter welke nou op level 58 zit. Dus
de 60 komt al dicht in de buurt. Nou vroeg ik me af wat ik beter kan doen,
proberen mijn beaststaker/master set te krijgen of nog te wachten en gelijk voor tier1 te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Game Error schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:12:
heh ja als jij dat zo vindt dan kun je inderdaad best warrior spelen. Denk eraan: er is geen beste class (wat elke speler ook over zijn class moge beweren :p )
Wat je wel kan zeggen is dat pet-classes (Hunter en warlock) iets geschikter zijn om solo te spelen.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 15-05 16:29
Game Error schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:21:
Hmm ik dnek dat ik dan maar voor een rogue night elf ga, of zijn er hier ook al te veel van?
Bestwel ;) Maar je moet gewoon spelen wat je leuk lijkt. Als je goed speelt kun je later echt wel in een raidgroup komen.
Duurt dat zo lang om rank 11 te halen? Damn, ik dacht dat dat nog te halen moest zijn met 4 avonden in de week.

https://niels.nu

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.