Het Grote World of Warcraft topic - Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 08:34:
ECO laat hem maar werkt toch niet hij moet altijd het laatste woord hebben, lezen is voor hem ook al een probleem aangezien die zich aangesproken voelt omdat ik een "Groep" mensen als triest bestempelde.
Als je had opgelet dan had je gezien dat ik na de laatste post niet meer heb gereageerd.

Verder als ik zeg dat jij waarschijnlijk bij die groep trieste personen hoort. Dan kun je je wel proberen te verschuilen achter het feit dat je het over een "groep" hebt. Maar in weze zeg je dus "jij bent een trieste persoon". Dat is precies wat jij hebt gedaan. En dan ga je hier nog een keer verder met de persoonlijke opmerkingen.

Dus wie is hier nu bezig met de persoonlijke opmerkingen en wie blijft maar doorgaan?

Kunnen we nu weer on-topic verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:59:
[...]

Nadat wij Vaelstrasz down hadden waren we binnen 2 weken bij Nefarian, daarbij was Firemaw het grooste obstakel, als je die down hebt moet de rest lukken. Alleen, bij Ebonroc en Flamegor MOET je echt een goede Main tank hebben, verder zijn ze goed te doen, dat geldt ook voor Chromaggus. Alleen Nefarian is weer lastig, zeker lastiger dan Firemaw, maar niet lastiger dan Vaelstrasz, ik denk even moeilijk als Vaelstrasz, als iedereen precies weet wat hij moet doen.
Gelukkig hebben we wel een goeie MainTank, Ebonroc en Flamegor waren snel neer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, ben maar eens alliance gerolled op aerie peak, werd een beetje moe van dat elite gedoe op grim batol, lekker onorigineel gedaan en een ne priest gerolled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:02:
http://dkp.denial-guild.com/viewitem.php?s=&i=3097

Zo'n wapen naar een huntard ><

Maar als je dan ziet op de site dat er 4 warriors zijn met 1000+ dkp en deze gaat weg voor 200..

* ImdaMned no comprende
1 Mehmed 1886 <- tank
2 Sperry 1848 <- niet mee
3 Trassi 1676 <- niet mee
4 Holycorn 1358 <- tank
5 Lolah 412 <- niet mee
6 Shakey 195 <- niet mee
7 Grandor 137 <- te weinig dkp

Jadajadajada, ja een hunter heeft hem dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hehe die dingen gebeuren toch altijd? hebben jullie geen lootrules? degene die hem wil de grootste rol heeft en er het meeste aan heeft die krijgt hem mits dat de DKP het toelaat.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
ImdaMned schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:02:
http://dkp.denial-guild.com/viewitem.php?s=&i=3097

Zo'n wapen naar een huntard ><

Maar als je dan ziet op de site dat er 4 warriors zijn met 1000+ dkp en deze gaat weg voor 200..

* ImdaMned no comprende
tja.... ze hadden het er niet voor over he... en de enige warrior die em wilde was er niet :P

van die 4 warriors waren er btw 2 niet in de raid, en 2 looten vooral eerst tankgear/wapens, en de rest heeft als hoogste 137DKP

damn you holy :P

en nog iets, naast dat dit een uber DW warrior weapon is is het schijnbaar ook een van de betere 1h's voor hunters.

en spots wij werken niet met rollen, sinds afgelopen maandag werken we met een bid systeem.

[ Voor 29% gewijzigd door Puc van S. op 16-08-2006 09:21 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:16:
[...]

tja.... ze hadden het er niet voor over he... en de enige warrior die em wilde was er niet :P
Grandor wilde hem heel graag maar je mag nu eenmaal niet in de min dkp komen met bieden he...
offtopic:
Edit: nvm, niet voor public geschikt :p

[ Voor 8% gewijzigd door HolyCorn op 16-08-2006 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:09:
[...]

Gelukkig hebben we wel een goeie MainTank, Ebonroc en Flamegor waren snel neer ^^
Haha.

Chromaggus op 28%, volgende week dan maar. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 16-08-2006 09:21 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hoe moet ik me Naxx eigenlijk voorstellen? is dat soort van tja.. Scholo setting? of echt compleet anders? Ik hou zelf namelijk niet van raiden heb er de tijd en de zin niet voor.. maar vind het wel leuk om te kijken.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:22:
Hoe moet ik me Naxx eigenlijk voorstellen? is dat soort van tja.. Scholo setting? of echt compleet anders? Ik hou zelf namelijk niet van raiden heb er de tijd en de zin niet voor.. maar vind het wel leuk om te kijken.
http://www.wowwiki.com/Naxxramas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Thx voor reply.. maar kan hier niet op die site.. zit op me werk.. en die is helaas afgeschermd. zou je misschien een kleine omschrijven kunnen kopieren van die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
http://www.worldofwarcraf...basics/raidarea.html#naxx

staat het veel beter in dan ik kan uitleggen ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
[...]

van die 4 warriors waren er btw 2 niet in de raid, en 2 looten vooral eerst tankgear/wapens, en de rest heeft als hoogste 137DKP

en nog iets, naast dat dit een uber DW warrior weapon is is het schijnbaar ook een van de betere 1h's voor hunters.

en spots wij werken niet met rollen, sinds afgelopen maandag werken we met een bid systeem.
Ok, verklaard een hoop : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
M1lamb3r, Ik bedoel ook niet rollen he ;-) toen ik nog raidde MC dan wel maar goed. ging het als volgt.. je spaart DKP vervolgens dropt er een item voor jou class of BOE epic daar is dan een vast DKP punten tal aan gebonden dus bv.. Nightslayer Bracers zijn dan bv 7 dkp * voorbeeld * Pietje heeft 19 dkp
Anne heeft er 15 enz.. dan als pietje die bracers wil * tenzij rogue hem wilt natuurlijk * dan krijgt hij ze standaard omdat hij de meeste DKP heeft.. dus heeft pietje 7 minder dkp houdt ie 12 over.. dus de volgende keer krijgt Anne dan weer iets... Als je het zo een beetje snapt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:36:
Amagad, they are deaded! :D

3de try van de avond, eerste try was de screen van de MT frozen, 2de try overexecutende warriors die aggro trokken op 14%, en 3de try gingen ze neer!

*Knip* :P
Yay us.. :o
Amulet of vek'nilash, boots of epaphiny, en de 2 headpieces. :)
Wij zijn nu ook bezig met de Twins maar het lijkt erop dat we hem maar niet verder krijgen dan 74%.
Lijkt wel of opeens mensen in paniek raken ofzo, en beginnen fouten te maken etc.

We zijn nu 2 weken bezig op hun en lijkt wel of we een missing link hebben.
Hoe doe jullie dat? wij gebruiken de tactic van video's en wowwiki.

Hoe doen jullie opstelling met de bugs bijvoorbeeld en wie hebben jullie op dps van de Twins?

Zoals onze opstelling is:

2 offtanks 1 hunter doe bugs pulled naar de trap 5 mages die de bugs neer halen achter mij.
4 hunters op twins en alle rogues op de twins.

Maar elke keer gaan onze healers dood of de warlock door een blizzard. Echt lijkt wel of we alleen maar pech hebben daarmee.

Is er een manier om de blizzard te voorkomen? of is het gewoon een spam van hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
misschien verkeerde plaatsing van de healers? beste is misschien ook om de groepen te splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wij hebben onze group ook gesplitst in 5 delen.

2 offtanks met zijn dps en eigen healer, een linker en rechter flank met MT en eigen warlock en backup tank en de bij behorende healers.

1 hunter die bug puller is en rest is dps op twins.

Maar hier is een plaatje wat wj gebruiken, maar we worden gek van die blizzard.

Afbeeldingslocatie: http://www.anikki.com/share/wow/aqt_twins.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 19:29

Phydomir

Dennis

SpoTs schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:38:
M1lamb3r, Ik bedoel ook niet rollen he ;-) toen ik nog raidde MC dan wel maar goed. ging het als volgt.. je spaart DKP vervolgens dropt er een item voor jou class of BOE epic daar is dan een vast DKP punten tal aan gebonden dus bv.. Nightslayer Bracers zijn dan bv 7 dkp * voorbeeld * Pietje heeft 19 dkp
Anne heeft er 15 enz.. dan als pietje die bracers wil * tenzij rogue hem wilt natuurlijk * dan krijgt hij ze standaard omdat hij de meeste DKP heeft.. dus heeft pietje 7 minder dkp houdt ie 12 over.. dus de volgende keer krijgt Anne dan weer iets... Als je het zo een beetje snapt :p
Zo werkt het bij ons in de guild ook. Ik vind dit verre weg het beste systeem dat er is. Iemand die meer tijd heeft gespendeerd in een instance verdient het item dan ook eerder dan een persoon die minder mee is geweest.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Phydomir schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:27:
[...]

Zo werkt het bij ons in de guild ook. Ik vind dit verre weg het beste systeem dat er is. Iemand die meer tijd heeft gespendeerd in een instance verdient het item dan ook eerder dan een persoon die minder mee is geweest.
wij hebben het ook zo eerst gedaan, maar na een tijdje had je verschillende mensen die 3k in de plus stonden (veel gespaard/winig gedropped) en verschillende nieuwelingen die 1k in de min stonden (geluk met drops)

tevens hadden wij dat verschillende items die minder goed waren niet geneed werden omdat ze te veel kosten.

Dit hebben wij dus opgelost met een bied systeem waarin je zelf bepaalt hoeveel je ervoor wilt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:34
Gister met onze guild na een hele lange tijd weer eens AQ20 gedaan. We hebben Hakkar en Ragnaros net neer, maar we waren nog niet voorbij de 2e baas gekomen in AQ20, omdat we ons meer richten op ZG, MC & BWL (wipes :p ). Toch gisteren een hele leuke raid gehad. We begonnen pas laat en de eerste baas ging makkelijk neer. De tweede baas was voor ons al wat moeilijker, omdat we in het begin de NPC's niet healden. In de derde try deden we dat wel; en toen kregen we Rajax simpel neer. Daarna moesten we een keuze maken welke kant we op gingen en we besloten om naar links te gaan :D
Daar kwamen we Buru tegen en de eerste try kwamen we erachter dat hij niet echt te tanken is :p Daarna de tactics opgezocht, en alles uitgelegd. De 2e try ging fase 1 heel goed, maar wipeten we erg hard door de adds. Toen kwam iemand met het idee om in het water te springen, omdat de adds niet kunnen zwemmen. En ja hoor; de derde try ging hij (wel met teveel doden) neer.
Inmiddels was het al weer 11 uur, dus toen zijn we maar gestopt. Ik moet zeggen dat ik al tijden niet meer zo'n leuke raid had meegemaakt, nieuwe encounters leren is echt heel gaaf. Dat je dan ook de bazen neerkrijgt maakt het alleen maar leuker.

Nu maar eens inlezen wat er ons nu te wachten staat; zijn de volgende bazen in AQ20 erg moeilijk?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

M1lamb3r schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:38:
[...]
wij hebben het ook zo eerst gedaan, maar na een tijdje had je verschillende mensen die 3k in de plus stonden (veel gespaard/winig gedropped) en verschillende nieuwelingen die 1k in de min stonden (geluk met drops)

tevens hadden wij dat verschillende items die minder goed waren niet geneed werden omdat ze te veel kosten.

Dit hebben wij dus opgelost met een bied systeem waarin je zelf bepaalt hoeveel je ervoor wilt betalen.
Je ziet ook dat guilds met vaste prijzen veel meer Nexus crystals hebben per run ;)
Nadeel van biedsysteem is natuurlijk dat classes met veel competitie zichzelf helemaal arm moeten bieden voor elk (set)item en de classes met weinig competitie de lachende derde zijn en met gemak de crossclass items winnen.
Dealtjes zijn alleen een probleem als je niet echt een hechte guild hebt, maar bij Denial lijkt me dat geen probleem (Sylva hier...zeeeer oudgediende ;) )

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Masch schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:07:
Nu maar eens inlezen wat er ons nu te wachten staat; zijn de volgende bazen in AQ20 erg moeilijk?
Gisteren was ook voor ons aq 20 en alleen 1x gewiped op Rajaxx omdat Andorov 5 mobs op zich kreeg die niet gefeared werden. Daarna Buru met slechts 3 of 4 man down.

Als je daar naar rechts gaat kom je Moam tegen. Die moet keihard gemana draint worden omdat hij ander je halve raid naar 10% schopt. Na een tijdje (geloof als hij op 30% is) summont hij 3 elemental add. Deze worden bij ons altijd door 3 locks gebanished en gaat de dps op moam keihard door. Gisteren was het bij ons zo dat op 1% alleen nog een mage overeind was en door een 29dmg dot ging tijd toch neer :p

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Buru is vrij simpel eigenlijk.

In phase 1 gewoon de persoon die de aggro heeft rondje(s) laten rennen (niet laten zwemmen als het geen druid is of iemand met levitate). Buru is erg traag, je kan die makkelijk ontlopen. De eieren werden bij ons enkel ge-dps'ed door casters/hunters. Het ei breng je tot ongeveer 10% en dan laat je de persoon met aggro er naartoe lopen en maak je het ei dood.

De melee dps gebruikten we quasi enkel om de adds dood te maken terwijl de casters aan het volgende ei beginnen.

In phase 2 laat je wederen de melee de adds opvangen. Als het er teveel worden en Buru gaat laag in % dan kan je gewoon beginnen chainfearen totdat buru dood is. Daarna 1 voor 1 de adds afmaken.
Phydomir schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:26:
[...]

Gisteren was ook voor ons aq 20 en alleen 1x gewiped op Rajaxx omdat Andorov 5 mobs op zich kreeg die niet gefeared werden. Daarna Buru met slechts 3 of 4 man down.

Als je daar naar rechts gaat kom je Moam tegen. Die moet keihard gemana draint worden omdat hij ander je halve raid naar 10% schopt. Na een tijdje (geloof als hij op 30% is) summont hij 3 elemental add. Deze worden bij ons altijd door 3 locks gebanished en gaat de dps op moam keihard door. Gisteren was het bij ons zo dat op 1% alleen nog een mage overeind was en door een 29dmg dot ging tijd toch neer :p
Inderdaad; Best 3 locks meenemen (je kan ook 1 add tanken, maar 3 locks is zoveel makkelijker).
est ook een tank klaarhouden die een add kon opvangen die de banish resist.
Voor derest is het puur mana drainen en dps. Als Moam full mana krijgt (hij draint de mana van de casters), doet hij nogal een felle AoE (understatement). als hij dan te dicht bij je raid is dan ben je zogoed als gewhiped.
In het slechte geval dat hij toch full mana begint te raken, laat iedereen dan van hem wegrennen (behalve de tank). Laat hem dan maar gewoon z'n AoE doen. alleen de tank wordt dan geraakt als alles goed is, en dat kan gehealed worden. Moam is dan al z'n mana kwijt na die AoE.

offtopic:
Flippi, ga eens aan het werk jij ipv hier te lurken :p :+

[ Voor 50% gewijzigd door DinX op 16-08-2006 11:33 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

FunkyTrip schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:22:
[...]

Je ziet ook dat guilds met vaste prijzen veel meer Nexus crystals hebben per run ;)
Nadeel van biedsysteem is natuurlijk dat classes met veel competitie zichzelf helemaal arm moeten bieden voor elk (set)item en de classes met weinig competitie de lachende derde zijn en met gemak de crossclass items winnen.
Dealtjes zijn alleen een probleem als je niet echt een hechte guild hebt, maar bij Denial lijkt me dat geen probleem (Sylva hier...zeeeer oudgediende ;) )
Gewilde BoE items gaan bij ons naar de guildbank als niemand ze in die raid wil en dan kan via het forum iemand dat item aanvragen, dit gaat dan gewoon van zijn dkp af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
FunkyTrip schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:22:
[...]

nou in Naxx heb je geen class set meer ;) je moet altijd tegen 1 of 2 andere classes bieden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Phydomir schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:26:
[...]Die moet keihard gemana draint worden omdat hij ander je halve raid naar 10% schopt. Na een tijdje (geloof als hij op 30% is) summont hij 3 elemental add.
na 90 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren C'thun tot bijna in Phase 2 gekregen eerste avond van onze try's op het boze oog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Tja AQ20 is een beetje teveel afhankelijk van je raid setup: als je bij Moam 3 warlocks en 3 priest hebt is hij heel erg simple.
Bij Ossirian heb je 2 tanks nodig, maar zijn rogues en dps warriors weer totaal nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Phydomir schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:28:
Gewilde BoE items gaan bij ons naar de guildbank als niemand ze in die raid wil en dan kan via het forum iemand dat item aanvragen, dit gaat dan gewoon van zijn dkp af.
Dit doet elke guild lijkt me. Wij wel in ieder geval.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt ik haat Vael :P 5 tries op 1% :(
Probleem is vaak dat de healers de bom zijn, najah vanavond dan maar weer eens Razor proberen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Masch schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:07:
De baas achter Buru (helling op, langs de schorpioenen) is Ayamis. De trash van Buru naar Ayamis is annoying, dus wij doen meestal Ayamis na Ossirian, maar op zich is er niets mee om via die gang naar Ayamis te wandelen. Ayamis is wat moeilijkheid te vergelijken met Buru. Het is een enorme wesp die pas op 70% naar de grond komt. Het liefst heb je daar een hunter (met wat NR gear) als tank die op Ayamis schiet en wordt geheald voor de eerste 30% (Ayamis gooit een poison dot die stackt), dan FD doet, waarna de MT het overneemt. Daarnaast is er een altaar waar mensen op worden gebonden om de zoveel seconden, waarna er een bug op afloopt, die melee zo snel mogelijk moet doodmaken, anders ontpopt de bug zich in een lastig elite mob.

Rechts vanauit Rajaxx zit Moam. De trash bij Moam zijn paardjes die je moet manadrainen, wat AoE kevers en blobs die je met ranged damage moet pakken (door bijvoorbeeld een hunter/mage/lock laten tanken). Op zich is die trash niet moeilijk, Moam is een vergrote versie van het mana-drain paardje. Iedereen die kan mana-drainen, moet manadrainen en na 90 seconden spawnen er 3 air elementals die het liefst gebanisht moeten worden. 3 locks bij Moam is eigenlijk wel nodig, zeker als je er voor het eerst komt. Als Moam vol mana komt, ontploft ie voor 5k AoE. De truc is om je dps van de raid te maximaliseren de eerste 90 seconden, met maximale manadrain, waarbij je natuurlijk de MT de aggro laat houden. Dan snel die 3 adds (doen 1k arcane explosions) banishen en Moam platnuken.

Moam en Ayamiss zijn in principe optioneel. Je kan door de kamer van Moam lopen naar een trap omhoog en dan kom je in de kamer van Ossirian. De trash bij Ossirian is al niet standaard, en zal in het begin best een wipeje of wat veroorzaken. Het zijn van die enorme Egyptische figuren die je zo snel mogelijk moet platrammen, ze hebben een redelijk arsenaal aan abilities die je maar even op wowwiki moet lezen. Ossirian is best lastig omdat dat een heel dynamisch gevecht is. Normaal slaat Ossirian namelijk 5k op plate en 10k+ op leather en cloth. In de kamer spawnen kristallen, als je die activeert met Ossie in de buurt wordt ie lekker rustig en slaat ie maar voor 1k op plate wat redelijk makkelijk is weg te healen voor eventjes. Hij enraged dan weer en moet je bij een nieuw kristal staan om hem weer rustig te maken. Daarnaast heb je 2 MTs nodig, om de zoveel tijd wordt de MT gestund en gaat Ossie naar de 2e op de aggrolijst. Dan doet hij ook een AoE knockback, strooit ie met curses die casting time vergroot en zijn er wervelwinden in de kamer die mensen doodmaken als je erin staat. De truc is om rustig van kristal naar kristal te lopen, op tijd te activeren, de mages goed te laten decursen, de healing up te houden op de tanks, de tank switches goed te laten lopen, de raid buiten de knockback AoE van Ossie te houden, wervelwinden te ontlopen, en ook nog damage te doen op ossie. Rogues zijn in dit gevecht de minste klasse. Bij ons zitten de rogues meestal op hun mount om nieuwe kristallen te zoeken.

Succes! Ik vind AQ20 best een leuke instance.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Momenteel zijn we ook bezig met de twin emperor, hebben er nu 2 in totaal 6 uur opzitten en hebben ze al op 90% gekregen, gewoon door het oefenen met de pulls en de buggkilling.
Maar als priest kwamen we erachter dat deze 10% ons bijna 80% van onze mana zaten, dit houden we dus geen 12 min voor.

we hadden volgende healing-setup :
MT1 : warrior 400+ defence 2 priests + 2 druids + 1 paladin
MT2 : warrior 400+ defence 2 priests + 2 druids + 1 paladin
resterende healers : dps & crosshealing

Maar deze set-up cost ons dus te veel mana, vooral als je de melee-mob heb met zijn imbalanced strike. Nu zitten we te denken aan een van de volgende setups :
MT1 : 3 priests + 3 druids + 1 paladin
MT2 : 3 priests + 3 druids + 1 paladin

of

MT1 : 2 priests + 2 druids + 1 paladin
MT2 : 2 priests + 2 druids + 1 paladin
mobiel healing-team : 2 priests + 2 druids voor hulp met healing op de melee-mob

Kan 1 van de healers die de twin al neer heeft mij vertellen of ze 1 van de bovensstaande healing-setups gebruiken. (tevens gaan we nu over naar MT bestaande uit warlock en warrior, warlock met 300+ SR en warrior met 400+ defence)

Al onze druid, priest, paladins hebben 5+ stukken Tier2

groet,
Sabriel

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
omg...

Afbeeldingslocatie: http://fisk.lir.dk/Pictures/WoW/Wrong_answer.jpg

sommige mensen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:06:
Momenteel zijn we ook bezig met de twin emperor, hebben er nu 2 in totaal 6 uur opzitten en hebben ze al op 90% gekregen, gewoon door het oefenen met de pulls en de buggkilling.
Maar als priest kwamen we erachter dat deze 10% ons bijna 80% van onze mana zaten, dit houden we dus geen 12 min voor.

we hadden volgende healing-setup :
MT1 : warrior 400+ defence 2 priests + 2 druids + 1 paladin
MT2 : warrior 400+ defence 2 priests + 2 druids + 1 paladin
resterende healers : dps & crosshealing

Maar deze set-up cost ons dus te veel mana, vooral als je de melee-mob heb met zijn imbalanced strike. Nu zitten we te denken aan een van de volgende setups :
MT1 : 3 priests + 3 druids + 1 paladin
MT2 : 3 priests + 3 druids + 1 paladin

of

MT1 : 2 priests + 2 druids + 1 paladin
MT2 : 2 priests + 2 druids + 1 paladin
mobiel healing-team : 2 priests + 2 druids voor hulp met healing op de melee-mob

Kan 1 van de healers die de twin al neer heeft mij vertellen of ze 1 van de bovensstaande healing-setups gebruiken. (tevens gaan we nu over naar MT bestaande uit warlock en warrior, warlock met 300+ SR en warrior met 400+ defence)

Al onze druid, priest, paladins hebben 5+ stukken Tier2

groet,
Sabriel
Hoi Sabriel,

Wij hebben dus ook het probleem gehad met mana, sommige waren op 75% al door hun mana heen.

Truukje wat wij gebruiken is dat wij alle druids en 1 a 2 priests per opstelling 1 a 2 ranken in healing lager laten gebruiken om mana te compenseren.
Als je je MT healed dan heal je hem toch wel met meerdere mensen tegenlijk, alleen let wel op dat druids casting heal langer duurt dan van een priest.

Rottige alleen wat wij hebben is de blizzard attack, is er geen manier van omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
wat wij doen is alle healers verdelen over de 2 tanks en 2 palladins de raid laten healen (en die zichzelf ook laten healen dmv pots/bandages) tevens kunnen ook de pallys ipv heals de raid bandagen als het nodig is.

en blizzard is niet te omzeilen behalve @ max range staan en goed ingespeeld zijn op de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Twins gebruiken wij deze setup meestal het laatste kan verschillen aangezien niet alle classes soms beschikbaar zijn, maar het ging erbij jou meer om de eerste groepen.

Ze gaan iig nu lekker snel neer.

Group setup:
Group 1 Group 2
Warrior Warrior
Warlock Warlock
Priest Priest
Paladin Paladin
Druid Druid

Group 3 Group 4
Warrior Warrior
Paladin Paladin
Warlock Warlock
Priest Priest
Druid Druid

Group 5 Group 6
Warrior Warrior
Priest Priest
Hunter Hunter
Rogue Rogue
Rogue Rogue

Group 7 Group 8
Paladin ****
Mage Hunter
Mage Rogue
Mage Rogue
Mage Hunter

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

waar heb je die vandaan?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Blizzard is wel te omzeilen,
Blizzard komt alleen als er meer dan 1 persoon in 40y range staat, wij hebben gewoon alleen tank bij caster staan en healers op max range

Melee moved op 5sec call en zorgt dat ze op tijd op 40y afstand zijn,

mages/warlocks+1 warrior zijn bugs-squad en hunters/rogues/dps-warriors dps'n de melee boss

Als er mages genoeg zijn (fire mages met 40+y range) kunnen er 1 of 2 wat dps doen op caster (niet veel want de 'tank' heeft bijna alleen agro van de teleport (= 4000 agro)

Op deze manier hebben we twins nu de afgelopen 2 weken elke keer down gehad (eerste keer 20sec over 2de keer 1,5minuut over)

[ Voor 61% gewijzigd door CV_SmileY op 16-08-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:43:
[...]
Wij zijn nu ook bezig met de Twins maar het lijkt erop dat we hem maar niet verder krijgen dan 74%.
Lijkt wel of opeens mensen in paniek raken ofzo, en beginnen fouten te maken etc.
Als je hem gepulled hebt dan is het de eerste 2-3 switches effe lastig, en daarna is het gewoon repeaten.. :)
We zijn nu 2 weken bezig op hun en lijkt wel of we een missing link hebben.
Hoe doe jullie dat? wij gebruiken de tactic van video's en wowwiki.
We zijn er al bij meerdere bosses achter gekomen dat tactieken van sites niet werken. Natuurlijk heb je een bepaalde richtlijn, maar het finetunen moet je echt zelf doen, dat staat echt NIET in de de tactiek..
Hoe doen jullie opstelling met de bugs bijvoorbeeld en wie hebben jullie op dps van de Twins?
Omdat ik een mage ben is het voor mij heel makkelijk uit te leggen. De melee emp(veknilash) spawned de bugs. Als je het goed doet(zo deden wij het tenminste) heb je GEEN tank nodig op die bugs of scorpions, ik heb echt geen 1% hp verloren in die hele 15 minuten. Warlocks erop met de dots, 2/3 mages frostbolts, ik spamde scorch met een andere mage. Dan dienen ze echt wel binnen 5-10 neer te gaan. Als de teleport is dan loop je gewoon NA de port naar de andere kant, en niet tegelijk met de melee dps, omdat er nog een bug spawned. En de casters dps(bugs/scorpions dus) wordt NIET gehealed, bandage. :), zelfde geldt voor de melee dps, geen of nauwelijks healing daar. Bandagen lukt makkelijk.
Is er een manier om de blizzard te voorkomen? of is het gewoon een spam van hem?
Als je hem naast de fakkel tanked, krijg je volgens mij geen blizzards, dit heeft ook mede te maken hoe de positionering van de healers is. Als de emp naast de fakkel staat, ga je OP het hoekje van de aflopende trap staan(met de melee emp), en boven aan de trap met de caster emp. Omdat de MT dan ook verder van de emperor afstaat. Max range = winning strategy.

Denk ik :P

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 16-08-2006 14:11 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
gepost op ons guildforum. Is niemand van onze guild, ook niet van bij ons op de realm.

Geen idee waar 'ie vandaan komt, maar ik zeg opknopen die gast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje:

Ik ga een nieuwe character rollen op Lightbringer in September als ik terugkom van vakantie :P

Zal ik een mage of hunter rollen? Ik heb al een level 60 Hunter, Lock, Shaman.

Ik vind m'n hunter wel oke, maar het is gewoon een stuk makkelijker om als mage in groups te komen voor Strat/Scholo/DM/etc. Ik weet, daar heb je een guild voor maar toch ben ik vaak in pugs te vinden. Verder met het oog op Naxxramas en BC zie je dat Mages steeds verder uitlopen op Hunters, damagemeters is niet alles maar het is wel leuk om hoog op de DM te staan. :P
Ook mage itemization is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:10:
[...]

Als je hem gepulled hebt dan is het de eerste 2-3 switches effe lastig, en daarna is het gewoon repeaten.. :)

[...]

We zijn er al bij meerdere bosses achter gekomen dat tactieken van sites niet werken. Natuurlijk heb je een bepaalde richtlijn, maar het finetunen moet je echt zelf doen, dat staat echt NIET in de de tactiek..

[...]

Omdat ik een mage ben is het voor mij heel makkelijk uit te leggen. De melee emp(veknilash) spawned de bugs. Als je het goed doet(zo deden wij het tenminste) heb je GEEN tank nodig op die bugs of scorpions, ik heb echt geen 1% hp verloren in die hele 15 minuten. Warlocks erop met de dots, 2/3 mages frostbolts, ik spamde scorch met een andere mage. Dan dienen ze echt wel binnen 5-10 neer te gaan. Als de teleport is dan loop je gewoon NA de port naar de andere kant, en niet tegelijk met de melee dps, omdat er nog een bug spawned. En de casters dps(bugs/scorpions dus) wordt NIET gehealed, bandage. :), zelfde geldt voor de melee dps, geen of nauwelijks healing daar. Bandagen lukt makkelijk.

[...]

Als je hem naast de fakkel tanked, krijg je volgens mij geen blizzards, dit heeft ook mede te maken hoe de positionering van de healers is. Als de emp naast de fakkel staat, ga je OP het hoekje van de aflopende trap staan(met de melee emp), en boven aan de trap met de caster emp. Omdat de MT dan ook verder van de emperor afstaat. Max range = winning strategy.

Denk ik :P
Super dank je wel,

Ik heb zelf, tenminste zoals ik de video zag dat de warlock bij ons meestal wat te dichtbij stond. Soms zag je hem wel eens rennen naar de warlock en hem een paar klappen verkopen met zijn stok waarnaar meestal de warlock overleed lol

De melee boss is niet zo heel erg moeilijk en hebben hem meestal easy onder controle, alleen de caster na teleportatie can vervelend reageren.

Maar bedankt, heb wat tegen me guild gezegd hierover en ga het aanpassen als we hem vrijdag weer tegen komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
overigens kan je ook proberen ipv met een lock en een warrior te tanken met 2 warriors te tanken, wij hadden eerst ook met een lock/warrior maar met warrior warrior ging het ons beter af (en dan ook vanaf de switch meteen de warrior laten tanken)

zo hoeven de healers minder te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Een blizzard op je healers is inderdaad nogal funest. Daarom ook zorgen dat je positionering van je tanks zo is dat Healers -> Tanks -> Vek'lor.

Wij gebruiken overigens 2 warriors om te tanken, alleen 1 warlock bij de pull op Vek'lor zodat die wat beter gaat.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

mja, ik weet niet wie ik stommer moet vinden, de hunter of de warriors (die erbij waren met meer dkp en geen tanks). Ik zie een warrior of roog ook niet huhuran stinger lootten met als excuus dat hij ze die ook goed kunnen gebruiken door de stats en de rest maar meer moest bieden. Het is de oude 'grap' omg hunterwaepon!!!11 all over again door dit soort acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:24:
[...]

mja, ik weet niet wie ik stommer moet vinden, de hunter of de warriors (die erbij waren met meer dkp en geen tanks). Ik zie een warrior of roog ook niet huhuran stinger lootten met als excuus dat hij ze die ook goed kunnen gebruiken door de stats en de rest maar meer moest bieden. Het is de oude 'grap' omg hunterwaepon!!!11 all over again door dit soort acties
Helycorn heeft net uitgelegd dat er alleen MT-Warriors bij waren met meer DKP... lezen is ook een kunst he. :P

offtopic:
Interessante posthistory heb je trouwens Conundrum :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die axe is tevens ook de beste 1h voor hunters in het spel :P en IS een hunter weapon.

Een rogue heeft net bij ons Huhurans stinger geloot, omdat alle hunters al Ashje'trul hebben XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:45:
echt ik haat Vael :P 5 tries op 1% :(
Probleem is vaak dat de healers de bom zijn, najah vanavond dan maar weer eens Razor proberen :)
Bij Vaelstrasz moet je ook een beetje geluk hebben. Wat je kunt doen is de mages GEEN Blessing of Salvation geven, dan krijgen zij meestal eerder Burning adrenaline, voor ze dood gaan kunnen ze Vaelstrasz dan keihard nuken, al hun spells zijn dan instant-cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Wat een onzin, de Burning Adrenalines zijn random op mana users. Alleen om de 45 seconden is er een gerichte Burning Adrenaline op degene met de meeste aggro, en dat hoort een MT te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
SpoTs schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:14:
Hehe die dingen gebeuren toch altijd? hebben jullie geen lootrules? degene die hem wil de grootste rol heeft en er het meeste aan heeft die krijgt hem mits dat de DKP het toelaat.
Err, dat is gewoon een wapen dat enorm geschikt is voor Hunters hoor.
SpoTs schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:38:
Niet iedereen gebruikt dat systeem. Wij gebruiken een bidding system.
ImdaMned schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:08:
Wat een onzin, de Burning Adrenalines zijn random op mana users. Alleen om de 45 seconden is er een gerichte Burning Adrenaline op degene met de meeste aggro, en dat hoort een MT te zijn...
Inderdaad. Grote onzin dat de 'random' BA iets met aggro of wat dan ook te maken heeft. AFK mensen krijgen 'em ook (mists het mana users zijn).

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 16-08-2006 17:34 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:39:
[...]

Die axe is tevens ook de beste 1h voor hunters in het spel :P en IS een hunter weapon.

Een rogue heeft net bij ons Huhurans stinger geloot, omdat alle hunters al Ashje'trul hebben XD
iblis is zeker ook hunterwapen? Ik snap best dat hunters heel veel aan de stats hebben, maar bij wapens met zo een hoge dps is het melee die er sprongen op vooruitgaat, de hunter krijgt er soms maar 6 ap bij, wtf zeg ik dan. Die rogue zou echt niet bieden op stinger als hunters geen betere hadden, in dit geval was het een hunter die gewoon meer bood dan bv de warrior die hem graag wilde. Ik snap best dat sommige guilds zo een geluk met drops hebben en qua progress dat er geen probleem is met lootverdeling, maar het blijft pijnlijk om zoiets te zien!
PromWarMachine schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:33:

Helycorn heeft net uitgelegd dat er alleen MT-Warriors bij waren met meer DKP... lezen is ook een kunst he. :P

offtopic:
Interessante posthistory heb je trouwens Conundrum :P
mja, posthistory ehm, wow he :p

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:16:
[...]

iblis is zeker ook hunterwapen? Ik snap best dat hunters heel veel aan de stats hebben, maar bij wapens met zo een hoge dps is het melee die er sprongen op vooruitgaat, de hunter krijgt er soms maar 6 ap bij, wtf zeg ik dan. Die rogue zou echt niet bieden op stinger als hunters geen betere hadden, in dit geval was het een hunter die gewoon meer bood dan bv de warrior die hem graag wilde. Ik snap best dat sommige guilds zo een geluk met drops hebben en qua progress dat er geen probleem is met lootverdeling, maar het blijft pijnlijk om zoiets te zien!

[...]

mja, posthistory ehm, wow he :p
Warriors zijn de aller aller aller aller laatste class die moeten zeiken of wapens.
Er zijn zoo godsgruwelijk veel wapens voor warriors in ELKE instance dat ze niet moeten zeiken.
Iblis is niet goed voor hunters, 36 ap en 1 crit is wel goed.

• addictive
tering wat een rotzooi bij hakkar!

CT mod werkt niet, dus geen announces, nu gaat onze raidleader er maar met een klok bij zitten :D
Ben eens benieuwd hoe het gaat...

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
addictive schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 00:18:
tering wat een rotzooi bij hakkar!

CT mod werkt niet, dus geen announces, nu gaat onze raidleader er maar met een klok bij zitten :D
Ben eens benieuwd hoe het gaat...
Wij hebben hem deze avond nog gedaan.
Moet eigelijk zeggen dat ik liever naar me enemycastingbar kijk dan CT meldingen, die zijn bij ons wel vaker off.

Zelfde avond ook voor het eerst ossirian neer. Eerste try en neer met maar 3 doden, dropte voornamelijk caster loot en hoofd ging naar de andere MT.
Wel raar dat we al tijden lopen te wipen op hem en dat ie vanavond dan in een keer netjes neer ging. Maakt toch wel een verschil wie je in je raid mee hebt.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:46:
[...]

Warriors zijn de aller aller aller aller laatste class die moeten zeiken of wapens.
Er zijn zoo godsgruwelijk veel wapens voor warriors in ELKE instance dat ze niet moeten zeiken.
Iblis is niet goed voor hunters, 36 ap en 1 crit is wel goed.
hoe denk je dat hunters aan een slechte rep kwamen qua looten? Omdat er natuurlijk altijd discussie is geweest, ongeacht hoeveel er dropt, al klopt het dus echt niet dat er in elke instance veel wapens droppen voor warriors. NIet alleen zijn die op 1 hand te tellen, maar de helft ervan gaat niet eens naar warriors. Btw, waarom is 26ap, 1% hit en crit niet goed, maar 36ap en 1% crit wel. Imo zijn er leuke wapens die voor melee het net niet zijn door de speed/ dps oid, maar voor hunters perfect en qua stats mis je dan hooguit een paar ap. Maarja, die denken kennelijk allemaal hm, een HALVE dps meer, ik heb meer dkp, en ik speel voor mezelf.

• chromeeh
  • Laatst online: 14-09 10:51
* chromeeh is blij
Zit nu op 51,9% xp op lvl 59 :*)
Het begint nu wel erg te jeuken...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
[...]

Kom laten we Mehmed een wapen geven wat hij toch niet gebruikt, tis toch al een nub tank:P (of Holy for that matter ;)).
Kommop zeg die 2 zijn een paar van de beste taks die je kan vinden en weten best waarmee ze bezig zijn, als hun die axe niet wilden hebben hebben ze daar vast wel een reden voor.
Dat er dan een hunter mee aan de wandel gaat kan je over lachen/huilen maar het beats nogaltijd de creatie van 2 nexus crystals.

On a sidenote, we zijn nu begonnen met zelfstandig wipen in Naxx, blijft een leuk gevecht dat Anub gevecht.
Zijn ook even bij patchwerk wezen kijken, buiten dat die gast vies/vet/groot en lelijk is slaat hij enorm hard :)
ah wel, 95% en op de plank met die gast totdat we er echt klaar voor zijn (we wilden ff de mobs dood maken voor die quest zodat onze priest en mage hun tier3 spul konden halen, en als je daar dan toch staat kan je netzogoed ff lol hebben :) ).

Slash Care
Mementô

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gisteren redelijke run gehad in AQ, waar we 2x moesten wipen op de prophet :X toch de rest van de bosses in 1x down tot aan huhu

----------------------------
Ring of the Martyr
Binds when picked up
Unique
FingerMiscellaneous
+10 Stamina
Requires Level 60
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 51.
Equip: Restores 5 mana per 5 sec.
-------------------

koste me wel 200dkp :o maar dan heb je ook wat, en band of rumination was wel aan vervanging toe :+

had ook al ring of blackrock en kan nu ook de signet ring halen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Check dit!

Hooray voor warlocks :)

Verwijderd

Routed schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 08:05:
[...]

Kom laten we Mehmed een wapen geven wat hij toch niet gebruikt, tis toch al een nub tank:P (of Holy for that matter ;)).
Kommop zeg die 2 zijn een paar van de beste taks die je kan vinden en weten best waarmee ze bezig zijn, als hun die axe niet wilden hebben hebben ze daar vast wel een reden voor.
Dat er dan een hunter mee aan de wandel gaat kan je over lachen/huilen maar het beats nogaltijd de creatie van 2 nexus crystals.
.
ik ben het met je eens tot het punt waar je zegt beter dan 2 nexus:

Grandor 137 <- te weinig dkp

Jadajadajada, ja een hunter heeft hem dus

Voor de rest lach of huil ik niet, want het boeit het me echt niet wie wat waar voor hoeveel krijgt, en al helemaal niet buiten mijn guild

• Routed
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 08:45:
[...]

ik ben het met je eens tot het punt waar je zegt beter dan 2 nexus:

Grandor 137 <- te weinig dkp

Jadajadajada, ja een hunter heeft hem dus

Voor de rest lach of huil ik niet, want het boeit het me echt niet wie wat waar voor hoeveel krijgt, en al helemaal niet buiten mijn guild
tis niet naar jouw dat lachen/huilen maar in het algemeen...
En sommige guilds hebben regels over -dkp, zoals dat dat niet mag (zou fijn zijn, weinig raiden toch dikke loot). Bij ons mag je alleen in de min als het een Set item is, andere dingen heb je gewoon pecht want dat is (like it or not) crossclass item..
En dan kan je idd discussieeren wie er meer aan heeft dat terzijde, ik heb ook moeten toekijken hoe mijn (en jah ik had van alle DD casters die hem niet hadden de meeste dkp) band of forced concentration naar een shadow priest ging voor zijn "pvp" setje...

btw, heb er gisteren bijna 80G doorheen gejaagd op het avondje wipen (pots/potions en 25G repair kosten) Naxx gaat echt de instance van consumables worden :(

Slash Care
Mementô

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Gisteravond met de guild voor de 2e keer Ossirian down gekregen, na 4 tries had iedereen het wel zo'n beetje door er waren er geloof ik 2 of 3 dood. Erg netjes. Dropte tank cloack en die caster bracers. Head ging ook naar onze MT.

Daarna de eerste stappen in MC gezet waarbij we eigenlijk alleen meer trash mobs hebben gedaan. Dropte wel de T1 belt voor warriors.

Al met al gisteren weer een geslaagde avond :)

• chromeeh
  • Laatst online: 14-09 10:51
Warlocks ftw! *O* :+
Nee grapje, maar goed de class discussie is en blijft...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/6194/sunarqx1.th.jpg

Mijn trouwe pally
Dit zei sunar in deel 82 ..... ben een tijdje weg geweest en las dit dus gister en toen begon ik echt aan mezelf te twijfelen ... heb het plaatje echt 17 keer moeten bekijken voor dat ik er achter was dat het een fake was ... ik zou zeggen ordeel zelf !!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/6194/sunarqx1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 09:27 ]

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Toch niet omdat er een paladin en een shaman op 1 server zitten? Stormrage is een normal server, en daar kan je gewoon de 2 facties op 1 realm spelen.

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/realmtypes.html
"You can create both Alliance and Horde characters (but they won't be able to communicate with the other faction)."

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:23:
[...]Dit zei sunar in deel 82 ..... ben een tijdje weg geweest en las dit dus gister en toen begon ik echt aan mezelf te twijfelen ... heb het plaatje echt 17 keer moeten bekijken voor dat ik er achter was dat het een fake was ... ik zou zeggen ordeel zelf !!
lol nugget - pve ;)

Verwijderd

wel weer leuk die discussie mbt loot.
Bij ons in de guild hebben we Altjes die "the untamed blade" looten terwijl dat de first drop was.

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ff frustratie van me af tikken.

(als je geen zin hebt in een klaagverhaal sla mn post maar over)
Zat gisteren met een alt op sunstrider server (horde) lvl 17 hunter en ik wilde graag de +3 scope op mn wapen laten zetten (dat kan ik zelf niet omdat je er lvl 20 voor moet zijn).
Heb ik 10 minuten rond gevraagd of iemand even wilde helpen omdat ding erop te zetten, in /1 /s /w heb ik zo wat rond gevraagd maar er was gewoon niemand de even wilde helpen dan vraag je je toch af. Mensen die stonden te kletsen buiten de ah vraag je het dan beleefd in een whisper en gewoon geen reactie. Tot er op een gegeven moment een 27 hunter wilde helpen (guildloos en normaal doe ik dat liever niet maar oke) dus ik geef hem die scope en wil mn gun in de not trade zetten loopt die sukkel gewoon weg en zegt ie bedankt. Dus ik zeg nog come on mate dont joke around and put it on my gun pls. Paste ie zijn eigen wapen met een +3 scope en zegt ie ook ik dacht dat ik hem mocht hebben. De vuile #$%^& ik kan daar zo slecht tegen he nu gaat het me niet om die 1 G aan mats maar meer over het idee hoe zielig je kan zijn. Was de vorige keer al zo lastig om iemand te vinden die die scope kan maken (recipe kan je alleen kopen in desolace van die rond lopende handelaar) dus nu moet ik weer opzoek naar iemand die hem wil maken.

ps het was ganker orc 27 hunter (ja met zo een naam had ik beter moeten weten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MantaMania op 17-08-2006 09:35 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

En, iemand hier die nieuwe bug aan den lijve mogen ondervinden ?
BUG: Mana Oil removes Weapon Enchants
SolHeiM @ Wednesday, August 16, 2006 - 01:23 am
Blizzard has applied a hotfix that has reversed the recent change which allowed temporary weapon buffs such as Poisons, Mana Oil and sharpening stones to persist through zoning. The reason for this was that Blizzard believes that the weapon buffs that persist through zoning are causing server lag, but the hotfix had a pretty nasty bug. Applying Mana Oil to any weapon will remove the weapons enchant permanently whenever you zone or log off. Corsica posted this on the North American boards:

Applying Brilliant Mana Oil to ANY weapon will remove its enchantment upon log or zoning. This is an issue new to this morning, 08/15/06 and has been tested. The bug is 100% repeatable. Here are the steps:

1) Have any weapon with an enchantment. Benediction with +55 healing for example.
2) Apply Brilliant Mana Oil to Benediction through the trade window
3) Logout or Zone
4) Log back in.
5) +55 Healing enchantment has been REMOVED.

DO NOT USE MANA OIL until this issue is fixed, guys.

Yes, this has been reported on the bug forums, but as no one reads those.. you guys need to know that this issue exists.

Please reproduce on PTR to back up my statement, and avoid ruining your guild's raids.

Source: http://forums.worldofwarc...?fn=wow-general&t=9533738
Best lullig als je daar ineens je +55 healing ofzo kwijt bent :X

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Masch
  • Laatst online: 21:34
Ik heb het bovenstaande meerdere malen uitgevoerd bij Raganaros. Mijn +30 spelldmg is echter nog steeds aanwezig.

Gisteren heeft onze guild voor het eerst een full MC run in een avond kunnen doen :D Nu ons record van 5 uur en 30 minuten nog even breken volgende week :p

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hey jongens, Alucardu gaat weer WoW'en. Maar ik heb de cd's niet meer, is er een mogelijkheid om WoW ergens snel te downloaden, aangezien Bittorents niet zo hard gaan,

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:34:
wel weer leuk die discussie mbt loot.
Bij ons in de guild hebben we Altjes die "the untamed blade" looten terwijl dat de first drop was.
stomme guild! gaan zeker ook qiraji rippers naar mt's? 16 strength cloaks naar hunters? cloak of trinity naar alts, aq40 bugmounts met dkp?

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik heb nog even een vraagje met betrekking tot macro's. Voor mijn innervate heb ik nu dit:
/raid Innervatting %t
/yell Innervate %t
/cast innervate
Echter wil het wel eens gebeuren dat de persoon die ik de innervate wil geven buiten bereik is. Kan ik hier nog iets aan toe voegen zodat hij eerst kijkt of de persoon binnen bereik is en daarna pas de msg/innervate cast?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:57:
[...]

stomme guild! gaan zeker ook qiraji rippers naar mt's? 16 strength cloaks naar hunters? cloak of trinity naar alts, aq40 bugmounts met dkp?
ja ik doe zo gelijjk /gquit

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Na twee maandjes gespeeld te hebben met een gnome warrior (31) op Steamweedle Cartel, heb ik gisteren m'n eerste horde char aangemaakt op Lightbringer. Een tauren, per ongeluk een warrior. Ik wilde eigen een hunter :/ maar goed. Ik ben benieuwd :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Routed
hehe doe maar een /gdisband :P

Las het op jullie fopforum dat het een foutje was, ach poep gebeurd:), het is btw wel stormloop ook bij jullie met applies, denk je dat ik met m'n blonde human female mage nog als minion van iemand aan de bak kan komen:).
Echt sinds de transfers open zijn komen er sloten mensen naar trollbane, wel leuk om weer nieuwe mensen tegen te komen..

Slash Care
Mementô

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Trollbane wordt te vol. Voor het eerst in maanden weer last van lagspikes op de server en van die anomalien dat een party member onzichtbaar is, op de minimap 100 km verderop staat maar op zijn computer gewoon naast je staat. Trollbane status is ook van medium naar full gegaan. Nog heel even en zijn we weer terug bij de que. Dicht die paid trasfers naar Trollbane wat mij betreft, maar ja, het woordje "paid" zal dat wel voorkomen. GG Blizzard.

Paling Terran & Shaman

• Puc van S.
Masch schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:49:
Ik heb het bovenstaande meerdere malen uitgevoerd bij Raganaros. Mijn +30 spelldmg is echter nog steeds aanwezig.

Gisteren heeft onze guild voor het eerst een full MC run in een avond kunnen doen :D Nu ons record van 5 uur en 30 minuten nog even breken volgende week :p
hou er rekeneing mee, dat het kan zijn dat die hotfix nog niet bij ons doorgevoerd is oid he.

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
uhm.. is het nou ook niet mogelijk om een 60 priest (or elke andere lvl 60) van PvE naar PvP te transferren..

de reden hierachter is dat je al 60 ben.. wel ben je het makkelijker geworden, maar hoger kan je niet meer.. met BC kan je nog naar 70 lvlen..

zou namelijk wel tof zijn om naar pvp te gaan.. mijn PvE server is namelijk half dood in PvP gedeelte... emerald dream....

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Apie! schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:07:
Na twee maandjes gespeeld te hebben met een gnome warrior (31) op Steamweedle Cartel, heb ik gisteren m'n eerste horde char aangemaakt op Lightbringer. Een tauren, per ongeluk een warrior. Ik wilde eigen een hunter :/ maar goed. Ik ben benieuwd :)
dan maak je een hunter, wat is t probleem?

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Njeh, het gaat me puur om het uiterlijk. Als ik nu een Hunter aanmaak, dan moet ik weer op zoek gaan naar hetzelfde uiterlijk wat m'n warrior nu heeft :+

Dat ga ik ook nog wel doen hoor, maar had daar gisteren even geen zin in :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Apie! schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:07:
alstu:

http://download.boomtown....cles/art.view.php?id=7050

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

BootVluchteling schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:38:
uhm.. is het nou ook niet mogelijk om een 60 priest (or elke andere lvl 60) van PvE naar PvP te transferren..

de reden hierachter is dat je al 60 ben.. wel ben je het makkelijker geworden, maar hoger kan je niet meer.. met BC kan je nog naar 70 lvlen..

zou namelijk wel tof zijn om naar pvp te gaan.. mijn PvE server is namelijk half dood in PvP gedeelte... emerald dream....
Maar juist omdat je het makkelijker bent geworden is het niet "fair" tegenover de andere op die realm.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
Roeligan schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:51:
[...]

Maar juist omdat je het makkelijker bent geworden is het niet "fair" tegenover de andere op die realm.
tja.. uiteindelijk heb je _ongeveer_ evenveel moeite moeten doen om 60 te worden.. gegankt word je misschien 20 keer ofzo, nou laat dat 100 minuten extra speeltijd kosten om 60 te worden.. niet iets om wakker van te liggen.. op een pvp server doe ik sowieso niet echt veel aan global pvp.. lekker questen, soms een BG en dat is het..

• Vincentio
  • Niet online
Masch schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:49:

Het is pas sinds gister geimplementeerd en ja je kan je enchant kwijt raken als je er Brilliant MANA oil op doet. Ik kan wel even me benediction unenchanten als men echt bewijs wil zien.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:06:
[...]

tja.. uiteindelijk heb je _ongeveer_ evenveel moeite moeten doen om 60 te worden.. gegankt word je misschien 20 keer ofzo, nou laat dat 100 minuten extra speeltijd kosten om 60 te worden.. niet iets om wakker van te liggen.. op een pvp server doe ik sowieso niet echt veel aan global pvp.. lekker questen, soms een BG en dat is het..
20 keer ? :D

Ik ben waarschijnlijk 500+ keer gekilled als het niet meer is tijdens mijn levellen naar 60.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Puc van S.
Vincentio schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:08:
[...]

Het is pas sinds gister geimplementeerd en ja je kan je enchant kwijt raken als je er Brilliant MANA oil op doet. Ik kan wel even me benediction unenchanten als men echt bewijs wil zien.
doe maar want in de US issie gefixed ;)

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:16
Daar moet je eerst registreren voor je kunt downloaden, en dat doet niet iedereen zomaar. Ik iig niet...

Wel cool als deze bestanden echt werken, voor als je eigen cd's rot/beschadigd zijn, of als je een cd kwijt bent.

• Vincentio
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:16:
[...]

doe maar want in de US issie gefixed ;)
:O das snel. Niet verwacht van Blizzard.
Hopelijk hotfixen ze ook meteen Patchwerk die plots Windfury Hatefull Strikes heeft, was erg leuk gister. Zitten je OTs om 100% HP, BOEM, OT dood. 2 HS op dezelfde seconde...
Naja hij ligt weer in het slijm weg te rotten, dus heel erg boeit het niet, maar het kost zoveel pots :(

Verwijderd

[...]

20x? lol?

Ik denk niet dat het lvl-en naar 60 op PvP te vergelijken valt met PvE. PvE = geen zorgen over ganks of PvP, maar pure setup om zo goed mogelijk te grinden. Ook buffs (potions/scrolls) etc ben je kwijt na een gank he ;-)

• Routed
Vincentio schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:20:
[...]

:O das snel. Niet verwacht van Blizzard.
Hopelijk hotfixen ze ook meteen Patchwerk die plots Windfury Hatefull Strikes heeft, was erg leuk gister. Zitten je OTs om 100% HP, BOEM, OT dood. 2 HS op dezelfde seconde...
Naja hij ligt weer in het slijm weg te rotten, dus heel erg boeit het niet, maar het kost zoveel pots :(
Mjah je had het gewine moeten lezen... Blizz ging een rolling restart doen van de servers om de hotfix te aplieen en men begon gelijk over niet op primetime enzow wine wine wine..

Denk dat ze liever hun +healing/spellpower kwijt waren geweest..
Common, 15minuten later beginnen boeit toch niet (tenzij je van mama om 23.00 naar bed moet).

Slash Care
Mementô

• ImdaMned
  • Nu online
[...]

HAHAHAHAHAHAAHAHA. ehm, nee

probeer eens als horde op een pvp server waarbij A:H ratio 3:1 is te questen in STV. Good luck : )

zelfde geld uiteraard voor een alliance op een pvp server waarbij A:H 1:3 is.

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:46:
[...]

probeer eens als horde op een pvp server waarbij A:H ratio 3:1 is te questen in STV. Good luck : )

Ratio maakt niet eens zoveel uit, er hoeven maar 2 lvl 60's in stv rond te lopen om het te verstieren voor alle questers :)

Ik heb niet eens echt in stv gequest met mijn alt, schoot niet op, ben elementals gaan grinden in arathi, werkte stuk beter.

nu sorrow hill, laatste tijd weinig horde daar afaik en... dicht bij gy.

• Routed
ImdaMned schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:46:
[...]

haha das geen enkel probleem aangezien die poephordes gromgol op de hoek hebben zitten en hun mains daar in 2 miuten kunnen hebben.

Ik moet als ally eerst een takke eind op de mount vanuit darkshire/bb voordat ik bij de plek des onheils ben (meestal nesingwary's).
:)

grts met je nieuwe stok btw, heb je hem al kunnen halen??

Slash Care
Mementô

Verwijderd

hehe, gister hadden wij een boze rogue bij ons in de guild.

Wij als guild hebben een aantal regels over de loot. Zo is een van de rules dat je niet meer aan 50dkp in de min mag staan. Uitgaande dat een T1 epic tussen de 10 en 15dkp kost op basis van Zero Sum lijkt me dit opzich wel normaal.

Gister was Onyxia weer gereset dus meteen maar weer ff Onyxia gekilled. Rogue head dropte en er waren 3 rogues in de raid. 2 hadden hem al en 1 dus nog niet. Echter stond deze persoon al op -68 dkp! Hoewel hij deze head graag wou hebben hebben wij er toch voor gekozen om hem te Disenchanten. Lullig voor hem, maar zo zijn de regels nu allemaal. Ik ben er het opzich mee eens dat het item geDE-ed werd ook al konden wij hem als raid best goed gebruiken.

Nou sprak ik ff met even met deze rogue, en hij was best pissed en had het over.. ja op zulke momenten denk je echt aan /gquit. Beetje jammer vind ik dit.. hij is begin juli gejoined en heeft al 8!! epics geloot waarvan 5 van zn Tier1. Hij mag juist dankbaar zijn dat hij al zoveel heeft gekregen.

Maar wat vinden jullie hier nu van? De guildleader zei het wel netjes. Je loot verdien je op basis van DKP :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:58:
hehe, gister hadden wij een boze rogue bij ons in de guild.

Wij als guild hebben een aantal regels over de loot. Zo is een van de rules dat je niet meer aan 50dkp in de min mag staan. Uitgaande dat een T1 epic tussen de 10 en 15dkp kost op basis van Zero Sum lijkt me dit opzich wel normaal.

Gister was Onyxia weer gereset dus meteen maar weer ff Onyxia gekilled. Rogue head dropte en er waren 3 rogues in de raid. 2 hadden hem al en 1 dus nog niet. Echter stond deze persoon al op -68 dkp! Hoewel hij deze head graag wou hebben hebben wij er toch voor gekozen om hem te Disenchanten. Lullig voor hem, maar zo zijn de regels nu allemaal. Ik ben er het opzich mee eens dat het item geDE-ed werd ook al konden wij hem als raid best goed gebruiken.

Nou sprak ik ff met even met deze rogue, en hij was best pissed en had het over.. ja op zulke momenten denk je echt aan /gquit. Beetje jammer vind ik dit.. hij is begin juli gejoined en heeft al 8!! epics geloot waarvan 5 van zn Tier1. Hij mag juist dankbaar zijn dat hij al zoveel heeft gekregen.

Maar wat vinden jullie hier nu van? De guildleader zei het wel netjes. Je loot verdien je op basis van DKP :)
Ik kan hier maar 1 ding op antwoorden:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Dat je als raidleader het lefthebt iets te disenchanten terwijl 1 iemand de set item nog niet heeft....no matter what rules

Verwijderd

Tja, wat heb je nu aan die nexusses?

Rogue met tier2 helm is beter voor je raids dan die 2 nexusses hoor, wij hadden hem gewoon die helm gegeven (wij hebben dan ook niet de -50 cp grens).

Eerlijk gezegd vind ik het flauw om het item te DE-en, dat zou bij ons in de guild ook niet geaccepteerd worden, zelfs niet als dat de uitkomst van een guildregel zou zijn.

Als een andere rogue met -20 cp hem nodig had, prima, dan zou die hem krijgen omdat die andere anders op lager dan -50 zou uitkomen, maar om dat ding op basis van een stomme regel te disenchanten vind ik echt niet kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 12:05 ]

• ImdaMned
  • Nu online
Routed schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:55:
[...]

haha das geen enkel probleem aangezien die poephordes gromgol op de hoek hebben zitten en hun mains daar in 2 miuten kunnen hebben.

Ik moet als ally eerst een takke eind op de mount vanuit darkshire/bb voordat ik bij de plek des onheils ben (meestal nesingwary's).
:)

grts met je nieuwe stok btw, heb je hem al kunnen halen??
Nope, die slackers van DiE hadden een sucky raid set up en zijn gestopt na de twins : /
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.