Dus Blizzard moet de servers maar aanpassen omdat jij de verkeerde beslissing hebt genomen. En hoe zit het dan met al de spelers die bewust voor een PvP server hebben gekozen?Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:30:
[...]Vandaar dat ik erbij blijf dat ik wil pvp-en maar blizzard het systeem aan moet passen. Bijvoorbeeld 'grijze' players pas aankunnen vallen als zij jou persoonlijk hebben aangevallen. En geen pvp toestaan bij de ingangen van instances. Er blijft dan genoeg te pvp-en over de grootste ergernis van iedereen is weg. (Ook die gankers vonden het niet euk geganked te worden toen ze nog levelden, ze willen zelf nu niet eens vechten als ze een kans hebben te verliezen, zie hiervoor). Die lui die PVP-en in de BG weten dat tenminste. Warenlaatst een paar rank 4 aan het ganken in STV, waarna een rank 12 voorbij kwam en vroeg wat ze aan het doen waren. Zij roepen pvp-en hij antwoordde 'losers' Hij heeft het naar mijn mening wel begrepen. PVP is alleen leuk als er ook een risico bij is.
Verkas naar een andere server of re-roll, maar ga niet liggen zeuren dat de servers aangepast moeten worden. Het is al carebear genoeg.
BG's zijn geen echte PvP, het is gewoon een andere vorm van reputatie grinden. De PvP rank zegt alleen iets over de tijd die je er in hebt gestoken. Het zegt niets over je PvP kwaliteiten.
Als je het mij vraagt hebben zowel die "rank 12" als jij niet begrepen wat een PvP server is.