Het Grote World of Warcraft topic - Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.030 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:30:
[...]Vandaar dat ik erbij blijf dat ik wil pvp-en maar blizzard het systeem aan moet passen. Bijvoorbeeld 'grijze' players pas aankunnen vallen als zij jou persoonlijk hebben aangevallen. En geen pvp toestaan bij de ingangen van instances. Er blijft dan genoeg te pvp-en over de grootste ergernis van iedereen is weg. (Ook die gankers vonden het niet euk geganked te worden toen ze nog levelden, ze willen zelf nu niet eens vechten als ze een kans hebben te verliezen, zie hiervoor). Die lui die PVP-en in de BG weten dat tenminste. Warenlaatst een paar rank 4 aan het ganken in STV, waarna een rank 12 voorbij kwam en vroeg wat ze aan het doen waren. Zij roepen pvp-en hij antwoordde 'losers' Hij heeft het naar mijn mening wel begrepen. PVP is alleen leuk als er ook een risico bij is.
Dus Blizzard moet de servers maar aanpassen omdat jij de verkeerde beslissing hebt genomen. En hoe zit het dan met al de spelers die bewust voor een PvP server hebben gekozen?

Verkas naar een andere server of re-roll, maar ga niet liggen zeuren dat de servers aangepast moeten worden. Het is al carebear genoeg.
BG's zijn geen echte PvP, het is gewoon een andere vorm van reputatie grinden. De PvP rank zegt alleen iets over de tijd die je er in hebt gestoken. Het zegt niets over je PvP kwaliteiten.

Als je het mij vraagt hebben zowel die "rank 12" als jij niet begrepen wat een PvP server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Eigenlijk is het ook gewoon wel leuk. Frustratie aan beide kanten. Eergister werd ik zwaar geganked in Thousand Needles, en gister heb ik zelf met een party lekker zitten ganken daar. En sjah, het is maar hoe ver je het laat komen. Eergister vond ik het na 3 keer wel leuk en ben ik gewoon geressed op de begraafplaats en heb ik een half uur later mijn questjes maar afgemaakt. Gister bleven de slachtoffers maar spawnen en terugvechten. Wat verwacht je dan?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

over tier 0.5 gesproken. Ik doe het vooral voor de nieuwe summon bosses die je met stap 3 en 4 krijgt :) Gewoon leuk om te doen. Zit inmiddels bijna aan het eind van stap 3 (boots, legs, shoulders).
Baron 45 was een eitje :P

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
reddevil schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:42:
je krijgt ook wel aggro na 2 schoten alssie growl aanheeft hoor :)
Op lvl 60 met imba gear idd wel, tot die tijd werkt het prima.
En als je tegen een nieuw lvl growl aan zit kan het nog zijn dat je pet meer moeite heeft agro te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:24

Phydomir

Dennis

Ik heb naast mijn 60 druid nu een 20 Hunter en mijn boar raakt haast nooit aggro kwijt.

Altijd boar er op af, serpent sting, arcane shot, multi-shot en dan is de mob wel zo'n beetje dood.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je nog kan proberen als je pet steeds aggro verliest is de autocast op je claw of bite uitzetten. Zodat ie growl vaker kan casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Nah, ik zie het wel... Als die pillagers & looters echt zo sterk zijn, laat ik ze wel met rust.

Probleem blijft dat je veel quests slecht alleen kunt doen, en er weinig leuke lui online zijn om mee te groupen. De lol gaat er echt wel af zo. :(

De enige manier om nog een beetje te questen is : Wachten tot er veel spelers online zijn in jouw gebied, en dan los van elkaar dezelfde quest te doen. Maar als dat dan de enige manier is, laat dan maar...

Het samenspelen valt echt bar tegen, heb in 5 weken pas een enkele keer goed & leuk samen een quest gedaan.

Meestal is het bij de eerste fout (in hun ogen):

Teammate: ZOMG, je had moeten [insert tactiek]!!
-Your group has been disbanded-
Ex-teammate: Fucking n00b! - Die klootzakken kunnen echt niet meer spelen tegenwoordig!
Ik: Hoe heb jij het dan geleerd, was jij geen noob in het begin?
Ex-teammate: Hou je gore kksmoel! (Of iets van die strekking)
En hij /ignored mij voortaan.

Met dit soort discussies elke dag begin ik er echt aan te denken dat ik er maar mee stop... :'(
Zonde van het geld, en alle moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

ik zou het niet zo snel opgeven. misschien eens een andere class proberen.

Of roll horde op bloodscalp :)

[ Voor 18% gewijzigd door DCM op 15-08-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k zou iig even doorlvl tot 20 en de deadmines (instance) een paar keer doen. Je kan daarna alsnog besluiten te re-rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit op mijn realm nog niet meegemaakt. Tot nu toe altijd wel mensen kunnen vinden om daar samen mee te questen. Ook is een van de voordelen van de voordelen van een hunter dat je veel meer quests in je eentje kan doen. Dit omdat je altijd je trouwe tank bij je hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Richub schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:56:Met dit soort discussies elke dag begin ik er echt aan te denken dat ik er maar mee stop... :'(
Zonde van het geld, en alle moeite.
Heb je geen IRL vrienden om mee te spelen dan? Of een Guild? Ik speel vaak gewoon in een party met een vriend of mijn broer ofzo. En als die er niet zijn kan ik gewoon een guildie vragen. Maar met mijn hunter kan ik de meest questjes wel solo-en. Maar in een party spelen is wel leuker.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25
DCM schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:01:
ik zou het niet zo snel opgeven. misschien eens een andere class proberen.

Of roll horde op bloodscalp :)
Of Ally op Nordrassil :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Nu online
Ebayzo schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:04:
[...]
Heb je geen IRL vrienden om mee te spelen dan? Of een Guild? Ik speel vaak gewoon in een party met een vriend of mijn broer ofzo. En als die er niet zijn kan ik gewoon een guildie vragen. Maar met mijn hunter kan ik de meest questjes wel solo-en. Maar in een party spelen is wel leuker.
Nee, helaas... De meeste mensen van mijn leeftijd spelen geen computergames, of vinden WoW te duur.

En de guilds op Aerie Peak stellen veel eisen aan je, minstens lvl 40 en veel ervaring, liefste er ook nog voldoende epic gear bij. Daar maak ik zowiezo geen kans voorlopig. Ik lees in IF of SW altijd de recruitments, maar no dice for me...

En een PvP server vind ik geen optie, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan ganken.... Brrr.

[ Voor 5% gewijzigd door Richub op 15-08-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mja ik speel al vanaf het begin dus ik was noob inde tijd dat iedereen noob was ^^ maar het is wel vervelend idd als je niet normaal kan questen.. iedereen moet het spel leren.. maar ik kwam laatst een lvl 60 tegen.. die wist niet eens wat emote was.. kijk dan krijg ik wel vragen van.. hmmmm ebay?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

volgens mij zijn er genoeg guilds voor beginnende spelers. Zo niet dan zit je echtop verkeerde server imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Nu online
Zou best kunnen, maar zonder te spelen kun je een server niet leren kennen, toch?

En om nou steeds opnieuw bij lvl 1 te beginnen als een server niet bevalt... :|
Ik denk dat ik daar eens rond ga kijken, heb nou toch niks te verliezen... Bedankt voor de tip.

[ Voor 43% gewijzigd door Richub op 15-08-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Even een vraagje over First Aid. Met mijn druid heb ik dit nooit geleveld omdat ik mezelf toch wel kon healen. Echter is het toch verrekte handig in instances. Nu heb ik 210 in FA maar ik kan als hoogste silk bandages maken, deze zijn groen en schiet het niet echt op. Ik heb alles al geleerd in IF. Klopt het dat die laaste 15 lvls tot aan de quest gewoon klote zijn om te halen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Phydomir schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:18:
Even een vraagje over First Aid. Met mijn druid heb ik dit nooit geleveld omdat ik mezelf toch wel kon healen. Echter is het toch verrekte handig in instances. Nu heb ik 210 in FA maar ik kan als hoogste silk bandages maken, deze zijn groen en schiet het niet echt op. Ik heb alles al geleerd in IF. Klopt het dat die laaste 15 lvls tot aan de quest gewoon klote zijn om te halen?
http://forums-en.wow-euro...40545&p=1&tmp=1#post40552

zie die link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ebayzo schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:04:
[...]
Daarnaast kom je altijd wel mensen tegen, die je wel liggen. Op al die duizenden spelers kunnen het niet allemaal klootzakken zijn. :P

Advies: Mijd spelers die de vogende termen bezigen: OMG, FFS, Nref, 1111 en je bent al 50% op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:02
Richub schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:13:
[...]

Nee, helaas... De meeste mensen van mijn leeftijd spelen geen computergames, of vinden WoW te duur.

En de guilds op Aerie Peak stellen veel eisen aan je, minstens lvl 40 en veel ervaring, liefste er ook nog voldoende epic gear bij. Daar maak ik zowiezo geen kans voorlopig. Ik lees in IF of SW altijd de recruitments, maar no dice for me...

En een PvP server vind ik geen optie, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan ganken.... Brrr.
Laat de frustratie niet winnen joh.
Natuurlijk kom je mensen tegen die meteen gaan roepen dat je alles fout doet in een party, maar de vraag is of ze zelf alles wel goed doen :)
Ik was een jaar geleden gestopt met WoW, met een Rogue lvl50. Mijn toenmalige guild begon de raid-instances te doen en hulp van guildies was op eens never-nooit-niet-meer mogelijk. Uiteindelijk ben ik toen dus maar gestopt, ook al omdat de Rogue me toch niet echt beviel.
Nu ben ik weer begonnen, dit keer een Mage die nu tegen lvl40 hangt. Mage op zich bevalt me al veel beter en ik heb op Turalyon een leuke guild gevonden, waar nog maar een paar lvl60's rondlopen en waar men elkaar ook nog echt helpt.
In Stockades hetzelfde meegemaakt als jij zo'n beetje. Een waardeloze PUG, met 1 persoon die het hoogste woord voerde, alsof hij DE man was. Bij het eerste het beste foutje van iemand wassie ook meteen uit de party. Naja, jammer dan. Je moet je daar gewoon niks van aantrekken en lekker doorspelen. Volgende keer vind je wel een betere groep, moet je maar denken.

Soms zijn bepaalde quests inderdaad even lastig. Maar quests genoeg, pak gewoon een andere en kom later nog eens terug als je 1 lvl hoger bent. Zeker als je wat nieuwe skills hebt gekregen, kan dat opeens een wereld van verschil zijn en blijkt de quest op eens super-easy.

Wees ook niet te passief, als je eens een quest samen moet/wil doen, whisper gewoon iemand die in de buurt loopt, grote kans dat hij de quest ook nog moet doen en graag wil helpen.
Gewoon volhouden, want ondanks dat ik zelf gestopt was, moet ik nu (weer) toegeven dat WoW toch wel erg leuk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

klopt ik kan tot nu toe wel aardig wat lui vinden voor een groepje, heel vaak word ik zelfs gevraagd
gewoon lui mijden die je verrot schelden en ffs gebruiken enzo

gister heel leuk in de hinterlands de elite quests gedaan met 3 hunters en een rogue :)

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Nu online
Ik kap er ook nog niet mee, zo aan jullie te horen denk ik dat ik pech had met de server waar ik op zat. Aerie Peak.

Ben net een priest begonnen op Nordrassil, maar eens kijken hoe het daar gaat. Ik had al begrepen dat healers altijd wel groepen kunnen vinden.

Btw: Is een Dwarf priest wel zo slim? Ik kan nou nog van ras wisselen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:47
Richub schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:49:
Ik kap er ook nog niet mee, zo aan jullie te horen denk ik dat ik pech had met de server waar ik op zat. Aerie Peak.

Ben net een priest begonnen op Nordrassil, maar eens kijken hoe het daar gaat. Ik had al begrepen dat healers altijd wel groepen kunnen vinden.

Dwarf priest is zo'n beetje het meest gewild van alle chars denk ik. Later krijg je namelijk fear ward, een echte lifesaver in end-game.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Masch schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:51:
[...]
Dwarf priest is zo'n beetje het meest gewild van alle chars denk ik. Later krijg je namelijk fear ward, een echte lifesaver in end-game.
Stoneform is ook niet verkeerd hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
is wel leuk met diseases ja.. en poison op rogue :P stoneform = clean.. maar goed kheb zelf een Gnome Rogue, die Racial is echt meesterlijk :S

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:06:
[...]

Dus Blizzard moet de servers maar aanpassen omdat jij de verkeerde beslissing hebt genomen. En hoe zit het dan met al de spelers die bewust voor een PvP server hebben gekozen?

Verkas naar een andere server of re-roll, maar ga niet liggen zeuren dat de servers aangepast moeten worden. Het is al carebear genoeg.
BG's zijn geen echte PvP, het is gewoon een andere vorm van reputatie grinden. De PvP rank zegt alleen iets over de tijd die je er in hebt gestoken. Het zegt niets over je PvP kwaliteiten.

Als je het mij vraagt hebben zowel die "rank 12" als jij niet begrepen wat een PvP server is.
Ok, uit de reacties hier blijkt dat ik inderdaad verkeerd heb begrepen wat pvp is, maar nu weet ik het. PVP is het opzoeken van tegnestanders die geen enkele kans what so ever hebben om tegen je te overleven, laat staan winnen. Deze maak je af en vervolgens blijf je bij zn corpse staan om dit opnieuw te doen als hij het lef heeft te ressurecten. Ondertussen krijg je hiervoor geen enkel voordeel behalve het genoegen dat je twee aanvallen hebt gedaan en dan kan gaan zitten wachten tot hij ressurect. Echt goede pvp-ers doen dit in STV vlakbij de graveyard, zodat ze je - als je het zat bent en ressed bij de GY - ook edaar kunnen pakken.

Duidelijk, ik heb een fout gemaakt. Een andere fout was te denken dat er mensen spelen die het niveau van kleuter overschrijden. Oh nee die zijn er wel: Gisteren nog drie keer een gevecht gehad met iemand van het zelfde level. resp verloren, gewonnen en verloren, daarna ieder weer onze eigen weg gegaan. Ik dacht dat dat PVP was en daar heb ik geen enkel probleem mee, ook niet buiten de BG's.

Rerollen doe ik niet aangezien RL vrienden op dezelfde server spel en dat is wel leuk samenspelen en het ganken wordt een stuk minder wanneer je zelf 60 bent.

Maar goed, we worden het toch niet eens over wat leuk pvp-en is en wat kinderachtig gedrag, dus dit is mijn laatste reactie over dit onderwerp.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

Whisp me vanavond maar eens (char name: Deschain) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

wat heeft iedereen toch met allies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:14:[...]
Ok, uit de reacties hier blijkt dat ik inderdaad verkeerd heb begrepen wat pvp is, maar nu weet ik het. PVP is het opzoeken van tegnestanders die geen enkele kans what so ever hebben om tegen je te overleven, laat staan winnen. Deze maak je af en vervolgens blijf je bij zn corpse staan om dit opnieuw te doen als hij het lef heeft te ressurecten. Ondertussen krijg je hiervoor geen enkel voordeel behalve het genoegen dat je twee aanvallen hebt gedaan en dan kan gaan zitten wachten tot hij ressurect. Echt goede pvp-ers doen dit in STV vlakbij de graveyard, zodat ze je - als je het zat bent en ressed bij de GY - ook edaar kunnen pakken.

Duidelijk, ik heb een fout gemaakt. Een andere fout was te denken dat er mensen spelen die het niveau van kleuter overschrijden. Oh nee die zijn er wel: Gisteren nog drie keer een gevecht gehad met iemand van het zelfde level. resp verloren, gewonnen en verloren, daarna ieder weer onze eigen weg gegaan. Ik dacht dat dat PVP was en daar heb ik geen enkel probleem mee, ook niet buiten de BG's.

Rerollen doe ik niet aangezien RL vrienden op dezelfde server spel en dat is wel leuk samenspelen en het ganken wordt een stuk minder wanneer je zelf 60 bent.

Maar goed, we worden het toch niet eens over wat leuk pvp-en is en wat kinderachtig gedrag, dus dit is mijn laatste reactie over dit onderwerp.
De enige hier die het nivo van kleuter niet kan overstijgen zijn die mensen die op een PvP server hebben gerolled en nu gaan liggen zeuren als ze worden geganked. Het is heel simpel. Re-roll PvE of houdt je mond (of kom hier kinderachtig doen). En uit alles komt naar voren dat jij op een PvE server thuis hoort.

Even voor de duidelijkheid. Ik ben niet voor of tegen ganken. Waar ik wel voor ben is de vrijheid die een non carebear server geeft. Ik ben vrij om iemand aan te vallen als ik daar zin in heb. Maar de keerzijde is dat iemand anders ook vrij is om mij aan te vallen als hij daar zin in heeft.

Als je denkt dat het ganken op lvl 60 minder wordt dan kun je wel eens bedrogen uitkomen. De ingang van BRM ligt niet voor niets iedere dag vol met dooie spelers.

De volgende keer dat je wordt geganked kun je wat van je level 60 vrienden vragen of ze de zone schoon willen maken. Of je kunt de spelers in de zone proberen te organiseren en de gankers aanpakken. Of je kunt naar een andere zone gaan. Of je kunt een alt gaan spelen.
Gewoon door blijven spelen in dezelfde zone is wel het domste wat je kan doen als er gankers aan de gang zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ryack PvP = Player versus Player en dat houdt in een strijd tussen 2 spelers. niet iemand die gewoon lowby's doodmaakt.. dat heeft niets met PVP te maken en dat is idd gewoon zieken zoals ECO beschrijft.> Waarschijnlijk hoor jij bij 1 van deze trieste spelers die het een hobby maken om lowby's zo vaak mogelijk te killen en vervolgens te campen.

Ik geef eerlijk toe dat ik ook alle horde pak die ik tegen kom. maar dat is 1 keer! en daarna loop ik door. en dat is dan gewoon uit het principe dat ik ook genadeloos word neergehoekt als ik een hoger lvl tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Sleepie schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:38:
[...]

Mage op zich bevalt me al veel beter en ik heb op Turalyon een leuke guild gevonden, waar nog maar een paar lvl60's rondlopen en waar men elkaar ook nog echt helpt.
heee leuk nog iemand op turalyon welke guild was het waar je inzat en ik welke zit je nu??

@richub laat je niet gek maken door een paar zeikerds iedereen moet het leren na een tijdje vind je wel wat vrienden online en dan word het echt 10x leuker ook op aerie peak zitten goeie mensen kan me niet indenken dat er alleen maar horken zitten. En anders roep je in het lfg channel eens voor mensen voor de zelfde quest en dan zeg je er iets bij van dat je een nieuwe speler bent veel mensen vinden het dan juist leuk om je wat uitteleggen of te helpen. Ik vond het altijd leuk om iemand die echt helemaal nieuw is ff wat opweg te helpen. Bv een paar bags geven of wat gold om iets makkelijker te starten.
Turalyon is ook een leuke server maar dat vind iedereen denk ik van zijn eigen server
SpoTs schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:33:
Ryack PvP = Player versus Player en dat houdt in een strijd tussen 2 spelers. niet iemand die gewoon lowby's doodmaakt.. dat heeft niets met PVP te maken en dat is idd gewoon zieken zoals ECO beschrijft.> Waarschijnlijk hoor jij bij 1 van deze trieste spelers die het een hobby maken om lowby's zo vaak mogelijk te killen en vervolgens te campen.

Ik geef eerlijk toe dat ik ook alle horde pak die ik tegen kom. maar dat is 1 keer! en daarna loop ik door. en dat is dan gewoon uit het principe dat ik ook genadeloos word neergehoekt als ik een hoger lvl tegen kom.
aahhhh grappig je beschuldigt iemand ervan dat ie een trieste speler is en vervolgens zeg je zelf dat je alles kilt wat je tegen komt. Sorry maar in mijn ogen ben je dan net zo triest bezig.

[ Voor 28% gewijzigd door MantaMania op 15-08-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Voor de geinteresseerden (geen geflame svp)
Gamesverslaving is niets nieuws, maar dankzij de ongekende populariteit van World Of Warcraft is het onderwerp nu ook 'hot' in wetenschappelijke kringen. Volgens een onderzoekspsycholoog is inmiddels 40 procent van de WoW-spelers verslaafd aan het spel.

Dr. Orzack is oprichter van de Computer Addiction Service en heeft onderzoek gedaan naar computerverslaving. Hoe zij precies aan het percentage verslaafden komt wil ze niet vrijgeven, maar zelfs als het percentage tussen de 5 en 10 zou liggen dan gaat het om een enorm aantal verslaafden. Volgens Orzack wordt ze overladen met verzoeken tot hulp.

Orzack is niet de enige die zich zorgen maakt om de populariteit van online games. De Chinese overheid heeft recentelijk tijdslimieten ingesteld voor MMORPG-spellen en in Amsterdam is er een kliniek voor gamesverslaafden opengesteld.

Orzack vindt dat MMORPG-spellen voorzien moeten worden van waarschuwingsstickers op de doos, net als bij sigaretten. Daarnaast is ze van mening dat computergerelateerde verslavingen door de medische wereld als legitieme verslavingen moeten worden aangemerkt.
Bron: http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=1670234

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

aahhhh grappig je beschuldigt iemand ervan dat ie een trieste speler is en vervolgens zeg je zelf dat je alles kilt wat je tegen komt. Sorry maar in mijn ogen ben je dan net zo triest bezig.
Ik vind dat er een heel groot verschil zit tussen corpsecampen en gewoon een ally/horde killen die je tegenkomt (en dan doorlopen). Dat laatste hoort er gewoon bij op een PvP server. Als dat je niet bevalt moet je maar een carebear worden en rerollen op een PvE realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

Tja gisterochtend stond er een lv 60 tauren shammy voor de front gates van SW...
Dus ik doe /pvp en bij begon me aan te vallen :)
Het was een mooi gevecht, een uit het boekje... Hoewel het kort maar krachtig was :+
Na casten van Amp Curse --> Curse of Agony ging ik 2x achter elkaar in Nightfall (instant SB), hij begon al te rennen, Corruption + Immolate. Impy stuiterde nog achter 'm aan met wat firebolts :Y)
:w Shammy :w

Dat is leuk, maar dan ga ik echt niet bij z'n corpse staan wachten totdat hij weer ressed.
1x is leuk, maar dan houd het ook wel op, tenzij World Defense weer een melding geeft :P
Maar corpse campen is echt een no-go vind ik.
PvP vind ik zelf niet erg boeiend, maar vind het wel leuk om de City Defense een handje te helpen als deze aangevallen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MantaMania schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:36:
[...]

[...]

Ten eerste ik beschuldig een groep en geen persoon. Wat er bedoeld was is het corpsecampen wat zo triest is. en niet het killen. prima als ik 1 x gekilled word.. hoera voor PvP. intresseerd me geen hol. maar zit er neit op te wachten dat ik constant gecamped word door ??'s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCM schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:44:
[...]
Ik vind dat er een heel groot verschil zit tussen corpsecampen en gewoon een ally/horde killen die je tegenkomt (en dan doorlopen). Dat laatste hoort er gewoon bij op een PvP server. Als dat je niet bevalt moet je maar een carebear worden en rerollen op een PvE realm.
Ondanks dat ik gezegd heb niet meer te zullen reageren 8)7 , als het level verschil echt te groot is pak ik de hordes die ik tegenkom niet, maar als ze niet meer dan zeg 15 levels lager zijn dan pak ik ze ook (éénmalig en dan doorlopen). Ik pak ook nooit iemand terwijl die met een quest mob bezig is. Dan wacht ik even, als het een leuk gevecht kan worden (ongeveer gelijk level) dan daag ik uit en wacht ik zelfs tot de tegenstander weer full health en evt. mana is. Veel leuker op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
heb ik ook een keer gedaan ik was 53 pally en hij was 52 warrior. netjes gewacht tot ie klaar was.. en toen gewoon duel.. ik sloeg en dood
en deed /salute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren ook weer iets, was vergeten mijn pvp te disabled na een raid een dag eerder op Xroads. Ik aan het questen in felwoon, aggrode een aantal mobs en haalde het maar net.
Moest een horde roque even laten zien dat hij er ook was en kilde me (terwijl ik nog maar 10% life overhad voordat hij mij aanviel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
Ikzelf zit op een PvE server, dus van ganken geen last. Beetje rommelen af en toe in de BG is heel anders, daar kies je voor. Als een ally z'n pvp aanzet en me uitdaagt, dan kan je af en toe een potje knokken. En dat is ook al leuk, al heeft die ally 9 van de 10 keer een rogue in stealth bij zich staan.
Op een pvp server is het logisch, maar waar ECO zich druk over maakt is een level 60 die een lowbie gaat lopen corpseganken, het kost hem tijd, de lowbie kost het tijd en het levert niets op. Normaal gesproken doe je dingen die leuk zijn of iets opleveren. Dit levert niets op, dus moeten ze het wel leuk vinden. Wat is er leuk aan om te zitten wachten tot iemand terug is en hem daarna zonder uitdaging of beloning weer neerleggen? En nu heb ik het dus niet over het onderweg eenmalig neerleggen van iemand. Maar iemand bewust corpseganken, zonder dat hij er iets tegen kan doen.
Ik zit zelf krap in m'n tijd dus ik zou idd balen als iemand dat zou doen. Degene die het doet heeft geen 'beloning' behalve dan de gedachte dat de ander het vast heel irritant vind en loopt te balen. Logischerwijs is het heel moeilijk te verklaren waarom iemand het doet. Gevoelsmatig zal het een gevoel van macht zijn een ander te kunnen kwellen zonder risico op een koekje van eigen deeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

dat corpsecampen hoort er "helaas" bij op een PvP server. Als je hier niet van houd moet je niet op een PvP server beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Iedere corpse-camper is vroeger ooit gecorpsecamped. Iedere ganker is vroeger geganked. Iedereen die met een groepje mensen solo'ers sloopt is dat vroeger ook overkomen. Systeem houdt zichzelf zo mooi in stand, en iedereen kan over iedereen blijven whinen.

It's fine, L2P aka Working as Intended

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:51:
[...]

Ondanks dat ik gezegd heb niet meer te zullen reageren 8)7 , als het level verschil echt te groot is pak ik de hordes die ik tegenkom niet, maar als ze niet meer dan zeg 15 levels lager zijn dan pak ik ze ook (éénmalig en dan doorlopen). Ik pak ook nooit iemand terwijl die met een quest mob bezig is. Dan wacht ik even, als het een leuk gevecht kan worden (ongeveer gelijk level) dan daag ik uit en wacht ik zelfs tot de tegenstander weer full health en evt. mana is. Veel leuker op die manier.
Wat is het verschil tussen iemand pakken van 15 levels lager en iemand pakken van pakweg 30 levels of meer lager? Beide maken helemaal geen kans. Vind ik nogal hypocriet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryack PvP = Player versus Player en dat houdt in een strijd tussen 2 spelers. niet iemand die gewoon lowby's doodmaakt.. dat heeft niets met PVP te maken en dat is idd gewoon zieken zoals ECO beschrijft.>
Nee. Je maakt nu de fout dat je jouw eigen interpretatie aan PvP geeft.

In Wow wil PvP zeggen dat je vrij bent elkaar aan te vallen. Het aantal spelers aan een kant maakt niet uit. Daar komt ook nog eens bij dat je in de thuis zones niet eens kunt aanvallen, tenzij je tegenstander PvP flagged is.
Waarschijnlijk hoor jij bij 1 van deze trieste spelers die het een hobby maken om lowby's zo vaak mogelijk te killen en vervolgens te campen.
Dus omdat ik voor vrijheid op een PvP server ben, ben ik ook meteen een ganker.

Ik ben juist het tegenovergestelde. Als je grijs bent dan heb je normaal gesproken geen last van mij. Tenzij je vervelend bent of andere spelers aan het ganken bent.

Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen. Als je KoS bent dan ga je waarschijnlijk dood. Als wij met een groep een schip overnemen, dan gaat gewoon alles dood dat dom genoeg is om aan boord te komen. Als je ons bij de ingang van bijvoorbeeld BRM probeert te pakken, dan kun je er op rekenen dat we proberen de ingang schoon te vegen met de hele raid.
Dus je bent tegen ganken maar doet het zelf wel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:23:
Iedere corpse-camper is vroeger ooit gecorpsecamped. Iedere ganker is vroeger geganked. Iedereen die met een groepje mensen solo'ers sloopt is dat vroeger ook overkomen. Systeem houdt zichzelf zo mooi in stand, en iedereen kan over iedereen blijven whinen.

It's fine, L2P aka Working as Intended
We hebben het wel eens gehad dat een paar alliance een low level van mijn gilde aan het corpsecampen waren. Ze zijn toen met een groepje lvl 60's daar naar toe gegaan en hebben die gasten meerdere keren afgemaakt. Daarna hebben ze er een ge'mc'ed en hebben hem naar het diepe water laten zwemmen.
Wat ook leuk werkt, is sheepen in het water en dan op de bodem rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
_/-\o_ Bloodlust _/-\o_ Bloodlust _/-\o_ Bloodlust _/-\o_

One last item : Blizzard is using the fact that its previously faction-exclusive classes are now open to both to give them some new abilities. Paladins will finally get the tanking capabilities they've always wanted -- they're getting a taunt-style skill. Shamans, meanwhile, are getting Bloodlust, the iconic Warcraft ability that players have been clamoring for. Congratulations!

http://pc.gamespy.com/pc/...t-expansion/725327p3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GrrGrr schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:43:
_/-\o_ Bloodlust _/-\o_ Bloodlust _/-\o_ Bloodlust _/-\o_

One last item : Blizzard is using the fact that its previously faction-exclusive classes are now open to both to give them some new abilities. Paladins will finally get the tanking capabilities they've always wanted -- they're getting a taunt-style skill. Shamans, meanwhile, are getting Bloodlust, the iconic Warcraft ability that players have been clamoring for. Congratulations!

http://pc.gamespy.com/pc/...t-expansion/725327p3.html
VEELS TE LAAT

de mofo's hebben het al verneukt, shamans zullen nu helemaal nooit meer worden wat ze hadden moeten zijn.

met de revamp hebben ze dat deel waar het meest om gevraagd werd gewoon genegeerd, en nu gooien ze met bloodlust alsof ze verlossing brengen omdat ze dat geven waar al sinds de release om gevraagd wordt en wat al in de beta in het shaman arsenaal had moeten zitten.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Het is ook nooit goed he :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:25:
Hoe heet die addon ook alweer met poker of patience erin?
^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:29:
[...]

Wat is het verschil tussen iemand pakken van 15 levels lager en iemand pakken van pakweg 30 levels of meer lager? Beide maken helemaal geen kans. Vind ik nogal hypocriet dan.
Inderdaad helemaal niets. Behalve dat je het bij 30 levels lager als caster in de loop kan doen zonder zelfs maar stil te staan. Is meer dat ik het dan helemaal de moeite niet meer vind. En ook 15 levels lager laat ik wel lopen als ik er geen zin in heb. Ik ga alleen >altijd< het duel aan als het een uitdaging is (1 á 2 levels lager tot hoger, afhankelijk van de class). Hoe dan ook als de tegenstander kansloos is, dan loop ik daarna door en val ik hem/haar daarna niet meer lastig. Als het een leuk duel is geweest wacht ik na het eerste duel even af of de tegenstander er nog zin in heeft. Soms ga je nog even door, soms blijft het bij dat ene gevecht.

Wat ik ook leuk vind is een raid op Orgrimmar of de UC, proberen de boss daar af temaken. dat is op een gegeven moment ook regelmatig naar je corpse lopen (als de server tenminstte niet al gecrashed is). aar dan ben je bewust mee gegaan. Ook komen daar altijd spelers op af om te verdedigen. Spelers die zich er niet mee bemoeien hebben hooguit last van de lag. De questgivers altijd met rust laten, alleen de flightmaster is fair game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:04

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb het idee dat een rais op de UC een heel stuk makkelijker is dan elke willekeurige Alliance capital. Je loopt door de achteringang naar binnen, komt 5-6 lvl55 guards tegen, en dan zit je al in de gang naar de bos met 3-4 paren van elite 60's. Stormwind moet je eerst de hele stad door, ironforge idem, waarbij je ook langs het meest drukke punt in de hele stad komt.. de plek voor de bank. Blijft over de NE stad, maar hoe kom je daar? boot stelen?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 00:02
MantaMania schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:36:
[...]
heee leuk nog iemand op turalyon welke guild was het waar je inzat en ik welke zit je nu??
Ik zat vroeger bij Ancient Threat, maar die zijn volgens mij ter ziele intussen.
Nu zit ik bij Conclave of Shadows, clubje met nog veel lower lvl's waar men nog echt de tijd en moeite neemt om elkaar te helpen als het nodig is. Guildchat is (nog) redelijk rustig evenals de webpage/forum van het cluppie, maar dat komt vast wel.
Ingame nick : Brabonian, lvl39 Human Mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
eendje schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:12:
ik heb het idee dat een rais op de UC een heel stuk makkelijker is dan elke willekeurige Alliance capital. Je loopt door de achteringang naar binnen, komt 5-6 lvl55 guards tegen, en dan zit je al in de gang naar de bos met 3-4 paren van elite 60's. Stormwind moet je eerst de hele stad door, ironforge idem, waarbij je ook langs het meest drukke punt in de hele stad komt.. de plek voor de bank. Blijft over de NE stad, maar hoe kom je daar? boot stelen?
Darnassus = easy ;-) is haast nooit alliance.. ennuh je pakt boot vanuit teldrassil.. nou daar kom je met een raid wel langs :P vervolgens prop je 40 man op die boot.. hopend dat ie niet zinkt. vervolgens stap je in portaal.. en hooppa.. darnassus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
Lijkt me trouwens best geinig...
Horde VS Lady Prestor & Bolvar + Keep Guards >:) >:)
Alleen jammer dat ze nooit zover komen :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Het valt te doen denk ik, maar op een rustig moment.
Een lock al corpserunnend naar de library in de keep krijgen samen met wat rogues/druids.

Op een rustig moment moet je dan toch een raid naar binnen krijgen gesummoned.

De king van IF is al eens gemold btw, ook met zo'n techniek.

http://youtube.com/watch?v=Nd6corTA5Ww

Daarvan is er ook nog een high res met de TS chat erbij. Best goed georganiseerd. Teams die alliance players opvangen die komen helpen enzo. Erg leuk om te horen.

Nog eentje: http://video.google.nl/videoplay?docid=-2534094923810314840

Maar dat is nu gefixed. Daar hebben ze ook een lock samen met 2 anderen IF in gebracht op een plek waar de guards niet aanvielen. Die hebben toen 35 man gesummoned. Dit is nu gefixed trouwens.

[ Voor 26% gewijzigd door DinX op 15-08-2006 13:41 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gisteren ween een flink aantal potjes WSG gedaan met m'n mage, en DAMN wat was alliance weer enorm slecht zeg! Ik haalde 19000XP/hour sustained op de battlegrounds marks, op level 50 houdt dat dus in dat je elke 10 minuten een potje wint, en we hebben dus gewoon bijna elke keer zitten wachten tot de alliance group 8 man had. Een keer zelfs een kleine schattige Gnome een flag van ons laten capturen, /follow onze FR in, flag laten grabben en 'em daarna naar z'n eigen FR geescorteerd. Daarna was het natuurlijk wel zo van "bend over and grab your ankles" :P

Wat ik gewoon niet snap is hoe mensen, met een wachttijd van 0, niet gewoon zelf een groep samenstellen en een beetje hun best doen? Ik was zelf met m'n level 50 de laagste, maar we hadden maar 1 level 59, de rest was tussen de 51 en 57. Ik ben op een gegeven moment 2 warriors aan het kiten geweest (frostmage) die gewoon onze flagcarrier lieten lopen maar liever achter een easy HK aan gingen.

Ik zie nu zelf van wat voor'n groep ik op m'n priest dus steeds verloor. Niks guild-groep, gewoon vooraf een groep samenstellen van mensen die weten hoe ze moeten spelen in een teamgame, en dan gewoon een groep braindead alliance spelers alle hoeken van WSG laten zien.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

DinX schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:34:
[...]

Een lock al corpserunnend naar de library in de keep krijgen samen met wat rogues/druids.

De king van IF is al eens gemold btw, ook met zo'n techniek.

http://youtube.com/watch?v=Nd6corTA5Ww

Maar dat is nu gefixed. Daar hebben ze ook een lock samen met 2 anderen IF in gebracht op een plek waar de guards niet aanvielen. Die hebben toen 35 man gesummoned. Dit is nu gefixed trouwens.
Aszune \o/
Was inderdaad erg leuke aanval van Horde-kant :) Maar een gedeelte van mee gekregen helaas, maar zeker vermakelijk.

Nog meer mensen van Aszune hier eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

DinX schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:34:
[...]

Lijkt me ook. Als je dan nog een gunstig moment kiest....als iemand Lady Onyx qs aan het doen is heeft het best wel een kans hebben.

Op Terenas heeft een guild de Archdruid laatst verslagen. Er lagen echt een zooi lijkjes rond em toen ik daarna kwam kijken :P

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hebben we weleens gedaan. Je loopt inderdaad vrij makkelijk daar naar binnen.
Alleen als je dan binnen en je begint aan haar dan lijkt 't net of ze een bijenkoningin word en spawned ze elke 3 seconde een nieuwe 60 elite.
Binnen 5 minuten was de hele raid van 40 weg, zat zij op 95% en liep de hele kamer vol met de UD deathgaurds en de lokale bevolking die via Worlddefence opgeroepen was om te komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
chromeeh schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:29:
[...]

Lijkt me trouwens best geinig...
Horde VS Lady Prestor & Bolvar + Keep Guards >:) >:)
Alleen jammer dat ze nooit zover komen :D _O-
Hmm Bolvar, dat zou ik ze cht wel een keer willen zien doen. Is die gast uberhaupt wel een keer neergelegd??

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
pyrofielo schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:07:
Hmm Bolvar, dat zou ik ze cht wel een keer willen zien doen. Is die gast uberhaupt wel een keer neergelegd??
Kan ik me niet voorstellen, die mept zich met gemak door een hele zooi elite dragons heen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:30:
[...]
De volgende keer dat je wordt geganked kun je wat van je level 60 vrienden vragen of ze de zone schoon willen maken. Of je kunt de spelers in de zone proberen te organiseren en de gankers aanpakken. Of je kunt naar een andere zone gaan. Of je kunt een alt gaan spelen.
Gewoon door blijven spelen in dezelfde zone is wel het domste wat je kan doen als er gankers aan de gang zijn.
Nooit gezegd dat ze het op 60 niet proberen, maar ben nu 59 en het verschil in BRM is heel groot. Toen ik er voor het eerst kwam en laatst met een lager level char was was het onmogelijk bij de instance te komen. Laatst meer dan een uur van ingang BRM naar ingang BRD. Met level 59 in een groep met level 59+, kanje tenminste terug vechten. D'r gaan ook eens een paar van de tegenstanders dood en als je onder het vechten richting ingang BRD/BRS gaat kost het je al met al misschien 10 min een kwartier max extra om binnen tekomen met ondertussen een paar HK's.

Met andere woorden het verschil tussen niet leuk meer en leuk. Jij vind dat ik op een pve server had moeten rollen, maar dan mis je al het leuke dat pvp ook te bieden heeft. Nu we in de guild met level 60 groepen naar BRM gaan vechten we onze weg wel naar de ingang. Allemaal leuk, maar wij gaan daar nu niet met 10 man level 60 staan wachten op een level 50 groep naar brd om die iedere twee stappen af te maken, tenzij ze ons aanvallen natuurlijk. We gaan naar BRD voor de instances en vegen nu schoon wat nodig is om daar te komen. Ondertussen tijdens het spelen in de 'world' duels en af en toe een BG (world pvp is veel leuker).

Oh en ik heb er op zich mee leren leven hoor, ook al vind ik het nog steeds kleuter gedrag. Ik wil de world raids en gevechten om HK's niet opgeven, ondanks dat ik me kan ergeren aan het ganken van grey's. Ik blijf er dus bij dat als Blizzard een goede manier kan vinden voor eerlijke pvp gevechten te zorgen ze dit van mij mogen doen, graag zelfs.

Ondertussen help ik iedereen die geganked wordt wanneer mogelijk. Gankers afmaken en vervolgens de kans geven weg te lopen. Doen ze dat niet en vallen ze weer aan dan doe ik dat ook.

Zoals ik al eerder constateer verschilt ons idee van pvp een 'beetje' bij jouw alles mag en bij mij altijd en over kunnen strijden om honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:12:
[...]

Nooit gezegd dat ze het op 60 niet proberen, maar ben nu 59 en het verschil in BRM is heel groot. Toen ik er voor het eerst kwam en laatst met een lager level char was was het onmogelijk bij de instance te komen. Laatst meer dan een uur van ingang BRM naar ingang BRD. Met level 59 in een groep met level 59+, kanje tenminste terug vechten. D'r gaan ook eens een paar van de tegenstanders dood en als je onder het vechten richting ingang BRD/BRS gaat kost het je al met al misschien 10 min een kwartier max extra om binnen tekomen met ondertussen een paar HK's.

Met andere woorden het verschil tussen niet leuk meer en leuk. Jij vind dat ik op een pve server had moeten rollen, maar dan mis je al het leuke dat pvp ook te bieden heeft. Nu we in de guild met level 60 groepen naar BRM gaan vechten we onze weg wel naar de ingang. Allemaal leuk, maar wij gaan daar nu niet met 10 man level 60 staan wachten op een level 50 groep naar brd om die iedere twee stappen af te maken, tenzij ze ons aanvallen natuurlijk. We gaan naar BRD voor de instances en vegen nu schoon wat nodig is om daar te komen. Ondertussen tijdens het spelen in de 'world' duels en af en toe een BG (world pvp is veel leuker).

Oh en ik heb er op zich mee leren leven hoor, ook al vind ik het nog steeds kleuter gedrag. Ik wil de world raids en gevechten om HK's niet opgeven, ondanks dat ik me kan ergeren aan het ganken van grey's. Ik blijf er dus bij dat als Blizzard een goede manier kan vinden voor eerlijke pvp gevechten te zorgen ze dit van mij mogen doen, graag zelfs.

Ondertussen help ik iedereen die geganked wordt wanneer mogelijk. Gankers afmaken en vervolgens de kans geven weg te lopen. Doen ze dat niet en vallen ze weer aan dan doe ik dat ook.

Zoals ik al eerder constateer verschilt ons idee van pvp een 'beetje' bij jouw alles mag en bij mij altijd en over kunnen strijden om honor.
kijk dat is het verschil, jij gaat met 10 man naar UBRS, maar je gaat daar denk ik niet vaak op "prime time" (tussen 19:00 en 20:00) heen of wel?

In die tijd gaan de raid guilds door diezelfde ingang naar BWL/MC en dat wil "nog wel eens" botsen >:) en als je daar dan als level 50 tussen loopt? ja vette pech.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
Hydra schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:11:
[...]
Kan ik me niet voorstellen, die mept zich met gemak door een hele zooi elite dragons heen.
Het zijn 10~12 dragons als ik me niet vergis... Allemaal lvl 62 elites...
Elke dragon heeft min. 30K HP...
Hij komt dan een keer op ~80% HP als hij ze allemaal gekilled heeft.
Bolvar rocks 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:22:
[...]
kijk dat is het verschil, jij gaat met 10 man naar UBRS, maar je gaat daar denk ik niet vaak op "prime time" (tussen 19:00 en 20:00) heen of wel?

In die tijd gaan de raid guilds door diezelfde ingang naar BWL/MC en dat wil "nog wel eens" botsen >:) en als je daar dan als level 50 tussen loopt? ja vette pech.
Met mn alliance characters ga ik daar inderdaad nooit op prime time heen. Buiten primetime ben je met 5 levels 50 de lul in BRM. Met 10 levels 60 krijg je misschien een leuk gevecht of je wordt zelfs met rust gelaten.

Met mn horde characters op een andere server gaan we op een vaste dag en vaste tijd (20:00). Maar laat die 'toevallig' nu vaak samen vallen met de vaste begintijd van een MC raid van één van de grote guilds op de server. ;) Uiteindelijk hebben we tijdens prime time dus minder vaak problemen dan op andere tijden. Mocht deze raid een keer niet doorgaan hebben we inderdaad grote problemen binnen tekomen.

Overigens heb ik in mn horde guild al de discussie gehoord over een transfer naar een pve server, aangezien we in die guild alleen nog maar op vaste dagen een instance doen en alleen de wereld intrekken om de quests op te halen. Voor de sharable quests trekt zelfs nog maar één man erop uit.

In de alliance guild doen we wel aan pvp en is een overstap dus niet aan de orde. Gankers komen daar gewoon op de KOS lijst van de guildmembers terecht, maar daar heb je niets aan op het moment dat je niet weg kan komen van een corpse camper of niet bij een instance kan komen vanwege de corpse campers.

Overigens zul je me nooit horen klagen over gankers als ik aan het vissen ben in de stagnant oasis met mn alliance priest ;) Dat doe ik gewoon om ze uit te dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:12:[...]
Ik vind nog steeds dat jij op een PvE server thuis hoort. Je gaat hier zitten zeuren over het ganken. Maar nu zit je weer te vertellen dat je het voordeel van een PvP server niet wilt missen. Wel kunnen uitdelen maar dus niet kunnen ontvangen.
Blizzard heeft dat al gedaan. Het heet ra ra ... PvE server. Ook daar heb je world raids en ook daar kun je HK's krijgen. Maar ja alleen als beide partijen er mee instemmen.

Het klopt dat bij mij alles en overal mag. Maar dat wil niet zeggen dat je het ook moet doen. "Honor" is speler afhankelijk en moet niet geforceerd worden door regels die door het spel worden opgelegd. Er is namelijk al een server waar je terecht kunt als je alleen maar "eerlijk" wilt PvP'en. Ik denk dat je al weet waar je moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Gisteren voor het eerst Nefarian gekilled met onze guild en daarmee hebben we BWL compleet, twee keer zo snel als we MC deden.
Voor een eindbaas viel Nefarian best wel mee, we hadden slechts 2 avonden er voor nodig.
Over het algemeen valt BWL ook best wel mee, alleen Vaelstrasz is een drama, daar wipen we nogsteeds te vaak op, meestal hebben we toch meer dan 3 pogingen nodig. Verder is Firemaw ook wel een beetje lastig, maar de rest is echt vrij goed te doen, meestal in 1 keer.
Het is trouwens helemaal niet zo dat je echt supergoede gear moet hebben, ook zonder volledig tier 1, maar met slechts 3 of 4 tier 1 items kun je het makkelijk redden, je moet alleen goed je class kunnen spelen. Met uitzondering van je MT en de healers van de MT, die moeten toch wel full epic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Snap niet wat je nou allemaal aan het flamen bent.. als je er zoveel last van heb negeer je het toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:06:
[...]Snap niet wat je nou allemaal aan het flamen bent.. als je er zoveel last van heb negeer je het toch ?
Ah nu ben ik dus aan het flamen. Ben jij niet de persoon die mij een trieste figuur noemde? Dat geeft niet, ik ben schijnbaar toch al een kleuter omdat ik vrij wil zijn in mijn spelen. Wie was wie nu eigenlijk aan het flamen?

Als je er voor kiest om op een PvP server te spelen, dan moet je niet over het ganken zeuren. Dan moet je ook niet proberen om jouw regels op mijn spelen door te drukken. Zeker niet als er door Blizzard een perfecte server voor jou is gemaakt.

Wat mij trouwens op valt is dat de mensen die het hardste ganken er de grootste problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:21:
[...]

Wat mij trouwens op valt is dat de mensen die het hardste ganken er de grootste problemen mee hebben.
Hoe harder je gankt, hoe harder je terug-geganket wordt, hoe harder je kunt whinen. Simple math.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42

Speel je Horde of Alliance op Aerie Peak ???
Ik heb zelf 3 weken geleden een Allie gererolled (Druid)
Ben ondertussen lvl 59 en ben het zo erg als jij het meemaakt nog niet tegengekomen... Integendeel zelfs en heb toch heel wat Pug´s gejoind
Het enige waar ik me aan stoor zijn dezelfde 5 mensen die 24/7 LFG volspammen, staan ondertussen ook op Ignore :)

Dwarf priest lijkt mij de meest nuttige priest allie class, Fearward is elke guild toch gek op.

Zit ondertussen in een Guild, wel zoals jij beschrijft 50+ (Blood Pact) en het bevalt me op deze realm echt prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
MysticSnake schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:59:
Gisteren voor het eerst Nefarian gekilled met onze guild en daarmee hebben we BWL compleet, twee keer zo snel als we MC deden.
Voor een eindbaas viel Nefarian best wel mee, we hadden slechts 2 avonden er voor nodig.
Over het algemeen valt BWL ook best wel mee, alleen Vaelstrasz is een drama, daar wipen we nogsteeds te vaak op, meestal hebben we toch meer dan 3 pogingen nodig. Verder is Firemaw ook wel een beetje lastig, maar de rest is echt vrij goed te doen, meestal in 1 keer.
Het is trouwens helemaal niet zo dat je echt supergoede gear moet hebben, ook zonder volledig tier 1, maar met slechts 3 of 4 tier 1 items kun je het makkelijk redden, je moet alleen goed je class kunnen spelen. Met uitzondering van je MT en de healers van de MT, die moeten toch wel full epic zijn.
Vael moet je gewoon wat fr hebben, net als voor Ragna. Dat dat greens zijn is niet zo'n prob als je maar genoeg hebt en je je stats niet COMPLEET gimped hebt.

Helemaal niet erg als je daar af en toe nog eens whiped, gebeurt veel guilds die BWL al maanden op farm hebben nog wel eens ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

En hoe zit 't met Chromaggus ?

Is die nog steeds zo super moeilijk als ie ooit scheen te zijn ?

Of ''makkelijker'' dan Vael ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:30:

Chromaggus is kwa moeilijkheid een gemiddelde boss imo, niet zo'n "block" als Magmadar, Vael, Firemaw (enigszins), Huhuran en Twin Emps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:36:
[...]

Chromaggus is kwa moeilijkheid een gemiddelde boss imo, niet zo'n "block" als Magmadar, Vael, Firemaw (enigszins), Huhuran en Twin Emps.
Hmmm, dan begin ik toch echt hoop te krijgen voor vanavond, aangezien Vael en Firemaw voor ons geen block bleken te zijn de afgelopen 2 weken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
On_E schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:30:

Chromaggus is een lachertje, je moet gewoon op het juist moment dekking zoeken en altijd veel damage doen wanneer hij zwak is voor een bepaald soort damage. Dus vooral daarop letten, dat is vooral een oproep aan mages, die frost, fire en arcane damage kunnen doen, maar ook de niet-damage dealers, zoals druids, die arcane en nature damage kunnen doen, kunnen zo hun steentje bijdragen, zo doet de instant attack moonfire ineens 1 K damage als hij daar zwak voor is.

Het enige moeilijke aan Chromaggus is concentratie, vooral voor de healers en paladins, die dus goed met hun mana moeten omgaan en steeds moeten blijven cleansen, want het gevecht duur vrij lang. En zorg er voor dat je MT in leven blijft, anders wordt het een heel lastig verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:36:
[...]

Magmadar valt toch reuze mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
On_E schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:39:
[...]

Hmmm, dan begin ik toch echt hoop te krijgen voor vanavond, aangezien Vael en Firemaw voor ons geen block bleken te zijn de afgelopen 2 weken :o
Nadat wij Vaelstrasz down hadden waren we binnen 2 weken bij Nefarian, daarbij was Firemaw het grooste obstakel, als je die down hebt moet de rest lukken. Alleen, bij Ebonroc en Flamegor MOET je echt een goede Main tank hebben, verder zijn ze goed te doen, dat geldt ook voor Chromaggus. Alleen Nefarian is weer lastig, zeker lastiger dan Firemaw, maar niet lastiger dan Vaelstrasz, ik denk even moeilijk als Vaelstrasz, als iedereen precies weet wat hij moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:52:
wel kunnen uitdelen maar dus niet kunnen ontvangen.
Dat heb ik dus nooit gezegd. Heb geen probleem met ontvangen, maar er zijn grenzen. Als ze bovendien het ganken op de een of andere manier moeilerker maken dan zou het voor mij ook moeilijker worden om het te doen als ik dat zou willen. argument gaat dus niet echt op.
Blizzard heeft dat al gedaan. Het heet ra ra ... PvE server. Ook daar heb je world raids en ook daar kun je HK's krijgen. Maar ja alleen als beide partijen er mee instemmen.
En waar is de lol in dat. Iemand verrassen is er dan niet bij. Kom je elkaar tegen, ok ik heb wel zin in een partijtje vechten , zet pvp aan hij ook vechten, doei. Het leuke van pvp is nu juist dat je niet weet wanneer je 'gepakt' zal worden en dat je anderen kan verassen. Zal op een pve server nooit gebeuren.
Het klopt dat bij mij alles en overal mag. Maar dat wil niet zeggen dat je het ook moet doen. "Honor" is speler afhankelijk en moet niet geforceerd worden door regels die door het spel worden opgelegd. Er is namelijk al een server waar je terecht kunt als je alleen maar "eerlijk" wilt PvP'en. Ik denk dat je al weet waar je moet zijn
Denk dat je al weet wat mijn probleem met deze bewering is. pvp op de pvp server mist, net als ganken alle spanning. Reden dat ik beide niet leuk vind.

Naar mijn mening kan er op een pvp server te veel en is een pve server weer te flauw. Vraag me alleen wel af waar Blizzard dan mee bezig is om de classes te balanceren. Continu aan het tweaken, zodat de klassen in pvp een beetje gelkijkwaardig worden, terwijl in de meeste pve het level onderscheid zo groot is dat het toch geen moer meer uitmaakt.

Overigens, je krijgt alleen honor voor het doden van iemand die niet te veel in level verschilt, dit is een aanmoediging om mensen van je eigen level te pakken. (beloningen zijn een methode van aanmoedigen ja) Op zijn minst zou ik graag een manier zien om het ganken te ontmoedigen. Dat kan door straffen (DHK), daar ben ik geen voorstander van. Al is het alleen maar dat je iemand die grijs voor je is na 4 keer doden niet meer aan kan vallen tenzij hij of zij eerst aanvalt. Dan heb je in ieder geval de mogelijkheid om van corpse campers af te komen. Komp er een nieuwe player aan kan deze nog steeds pvp-en. De leuke spannende gevechten blijven zo onbeperkt mogelijk en je kan nog steeds iedereen die je tegenkomt aanvallen alleen niet iedereen meer onbeperkt. Corpse campen van een groep van gelijk level tegen een enkele persoon blijft mogelijk, maar dat is mij tot nu toe bijna nooit overkomen, wel een enkele ?? of een groep ?? die aan het corpse campen zijn.

En in een world raid heb je er geen last in tegendeel je krijgt alleen maar dat daarbij ook de vergelijkbare levels meer tegen elkaar gaan vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MysticSnake schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:59:
[...]

Nadat wij Vaelstrasz down hadden waren we binnen 2 weken bij Nefarian, daarbij was Firemaw het grooste obstakel, als je die down hebt moet de rest lukken. Alleen, bij Ebonroc en Flamegor MOET je echt een goede Main tank hebben, verder zijn ze goed te doen, dat geldt ook voor Chromaggus. Alleen Nefarian is weer lastig, zeker lastiger dan Firemaw, maar niet lastiger dan Vaelstrasz, ik denk even moeilijk als Vaelstrasz, als iedereen precies weet wat hij moet doen.
Wij hebben maanden vast gezeten op Razorgore, ook door veel verloop in de guild en lage opkomsten, maar nu we weer volle raids hebben, hebben we de afgelopen 2 weken Vael t/m Flamegor down gekregen.

Vanavond staat Chromaggus op ons te wachten, en ik dacht eigenlijk dat hij zo'n ''block'' was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:23:
[...]
Hoe harder je gankt, hoe harder je terug-geganket wordt, hoe harder je kunt whinen. Simple math.
Ach whinen, als je vindt dat ik dat doe.Ik switch tegenwoordig meestal naar een andere character als ik gecorpsecamped wordt. Wil ik niet altijd, maar toch leuke gedachte dat ze daar zitten te wachten op een res die nooit komt. Als ik dan roep dat ik graag zou zien dat blizz het pvp gebeuren aanpast om het ganken te voorkomen, zonder meteen helemaal van pvp af te stappen en pve te rollen whine ik. Prima als jij dat vindt. Ik vind het gewoon terechte kritiek op de huidige opties die ze bieden. Overigens gank ik niet terug als één van mn alts geganked wordt. Ik dood ze één keer en geef ze dan de kans weg te gaan, alleen als ze zelf niet verdwijnen en mij aanvallen dood ik ze meerdere malen.

In ieder geval blijft mijn main op een pvp server ondanks het ganken, mn nieuwe alts spelen vindt ik toch minder leuk als je in de thuis gebieden bent, waar je nooit aangevallen kan worden. En pvp aanzetten is dan ook geenoptie omdat er nauwelijks iemnd van je eigenlevel rond loopt om tegen te pvp-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:01:
[...]

Wij hebben maanden vast gezeten op Razorgore, ook door veel verloop in de guild en lage opkomsten, maar nu we weer volle raids hebben, hebben we de afgelopen 2 weken Vael t/m Flamegor down gekregen.

Vanavond staat Chromaggus op ons te wachten, en ik dacht eigenlijk dat hij zo'n ''block'' was ;)
Chromaggus is een gevecht waar als 1 priest/mage/druid slacked je gewoon knetter hard wiped.
Tis een leuk gezicht hoe sommige gewoon blijven staan als hij een breath doet en dood gaan... gewoon /point /laugh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Nu online
volder schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:24:
[...]

Speel je Horde of Alliance op Aerie Peak ???
Ik heb zelf 3 weken geleden een Allie gererolled (Druid)
Ben ondertussen lvl 59 en ben het zo erg als jij het meemaakt nog niet tegengekomen... Integendeel zelfs en heb toch heel wat Pug´s gejoind
Het enige waar ik me aan stoor zijn dezelfde 5 mensen die 24/7 LFG volspammen, staan ondertussen ook op Ignore :)

Dwarf priest lijkt mij de meest nuttige priest allie class, Fearward is elke guild toch gek op.

Zit ondertussen in een Guild, wel zoals jij beschrijft 50+ (Blood Pact) en het bevalt me op deze realm echt prima..
Alliance, een Dwarf hunter, maar als Nordrassil me bevalt wis ik hem, denk ik.

En ik moet de 2de leuke groep nog tegenkomen daar, maar misschien was ik net steeds op de verkeerde plek, dat weet je achteraf nooit.

Om nou meteen heel Aerie Peak af te branden is niet eerlijk, maar mijn tijd daar was not amusing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Over het ganken.

Bij mij in de guild gisteren ook weer iemand "klere hordes, klote gankers!, etc." "Als ik lvl 60 ben ga ik ze zo hard terug pakken!!!, geen lvl 40 is dan meer veilig"....

Goh, gek toch dat ganken nooit ophoud :P

Voor mij hoort het gewoon bij een pvp-server. Ik vind het geweldig om tijdens het questen met wat hordes van je eigen lvl te vechten, of gewoon rustig naast elkaar in vrede questen. Het wordt vervelend als een lvl 60 zich ermee gaat bemoeien (ganken dus), daar zie ik de lol ook niet van in, maar zo vaak komt dat niet voor en dat neem ik gewoon op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Nu online
Zo, heb net even op Nordrassil gespeeld, en de mensen die ik tegenkwam waren toch wat meer relaxed dan op Aerie Peak.
Zoals die lvl ?? Undead die naar me zwaaide op het kerkhof van kharanos... ;)

Hier blijf ik even hangen, en die priest bevalt me goed, ik kan erg makkelijk mensen steunen/helpen, daar hou ik wel van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik ben pas gemirgreerd van Bronzebeard naar Nordrassil en dat bevalt me best :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Blistimo schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:23:
[...]

dat gaat niet altijd op:
http://www.farqtheorc.com/main.html en: http://utterwizardry.com/angwe/quotes.htm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 11:28
Amagad, they are deaded! :D

3de try van de avond, eerste try was de screen van de MT frozen, 2de try overexecutende warriors die aggro trokken op 14%, en 3de try gingen ze neer!
Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/7536/1tg6.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/4840/vek1pu7.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/378/vek2cq5.th.jpg

Yay us.. :o
Amulet of vek'nilash, boots of epaphiny, en de 2 headpieces. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klote zeg :) Hebben we eindelijk Razor onder de knie.. 2x gedowned in ieder geval wipen we nu op Vael. Maar de guildspirit is high en hij gaat wel dood... nu al 5 tries op 1% gehad ffs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Afbeeldingslocatie: http://www.farqtheorc.com/prelude/kill6.jpg

Hoi jarnotjuh :P

Ow en wij hebben twin emps ook gesloopt vanavond :D

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
wtb fearward

of tewel nef easy mode :s

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 07:19
De meeste mensen zitten maar te zeuren over ganken. Ik zelf heb er maar heel weinig last van gehad op mijn PvP (Trollbane) server. Sterker nog, heb al 3 keer mogen mee maken dat een lvl 60 Alliane mij met mn quest hielp. Ik viel 't monster aan en hij/zij maakte het af.

Toch eens een positief bericht over PvP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 11:28
Mojo schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:22:
[...]
[afbeelding]
Hoi jarnotjuh :P

Ow en wij hebben twin emps ook gesloopt vanavond :D
Hoi! :w
Farq, tja... Het is een blijft een lamer. Als je geganked wordt is het met zijn squad. Wat hunters, priest, en hijzelf.. Ik heb em echt nog nooit alleen gezien. :)
Maarja, ik kwam daar dus brm inlopen en hun kwam naar buiten, ok, gg. :7

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

jarnotjuh schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 02:00:
[...]

Hoi! :w
Farq, tja... Het is een blijft een lamer. Als je geganked wordt is het met zijn squad. Wat hunters, priest, en hijzelf.. Ik heb em echt nog nooit alleen gezien. :)
Maarja, ik kwam daar dus brm inlopen en hun kwam naar buiten, ok, gg. :7
Kan me voorstellen dat hij lame is, maar het blijft geniale humor :D

btw: gloat

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ECO laat hem maar werkt toch niet hij moet altijd het laatste woord hebben, lezen is voor hem ook al een probleem aangezien die zich aangesproken voelt omdat ik een "Groep" mensen als triest bestempelde.

Gister nog even wat kunnen pvpen en dan kijken wat er vandaag gaat gebeuren met de rank.. hoop dat ik naar rank 4 ga.. maar geen idee wat er gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn guildforum is er een thread met pics van guildies die Farq geganked hebben :p

Zo stoer is hij niet als je'm alleen tegenkomt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Carnage :p maak anders eens een screenie als die dood naast je ligt.. hehe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
http://dkp.denial-guild.com/viewitem.php?s=&i=3097

Zo'n wapen naar een huntard ><

Maar als je dan ziet op de site dat er 4 warriors zijn met 1000+ dkp en deze gaat weg voor 200..

* ImdaMned no comprende

[ Voor 42% gewijzigd door ImdaMned op 16-08-2006 09:04 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.