Het Grote World of Warcraft topic - Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.031 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:38:
[...]

Jep , op de guest code staat ook dat hij voor op het boekje moet zitten. Maar mn hele boekje is kaal :/ Bij jou zit hij er op geplakt?
Bij mij zit de game code gewoon op de achterkant van het boekje...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:57:
[...]

Zit ook niets. Ik heb alles nagelopen, maar er zit nergens een code..... En support ligt er nogsteeds uit, dus ik kan het niet eens melden nu bij Blizzard.. Nice.... :/ Ben nog bang dat ze gewoon scheit er aan hebben en je een nieuw pakket moet kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net een mooie raid avond achter de rug :)

De eerste avond waarop Singularis in AQ40 vertoeft meteen al Skeram (first try) en Sartura (third try) neer. We hebben ook wat tries gehad op Vem, maar dat liep niet zo lekker :p

Fankriss op 56% gekregen, die gaat de volgende raid ook plat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:43:
Dan doen ze maar 80% meer damage ipv het dubbele
Goed te zien dat loze opmerkingen het nog steeds goed doen hier :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 14:47
chromeeh schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:57:
[...]

Mijne code zit onder een cd op de hoes van het doosje geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 00:33:
[...]

Goed te zien dat loze opmerkingen het nog steeds goed doen hier :D
:?
1200 DPS vs 500 DPS
Nou, wie wint er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:14
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:59:
[...]

Zit ook niets. Ik heb alles nagelopen, maar er zit nergens een code..... En support ligt er nogsteeds uit, dus ik kan het niet eens melden nu bij Blizzard.. Nice.... :/ Ben nog bang dat ze gewoon scheit er aan hebben en je een nieuw pakket moet kopen...
Ik had dit zelfde probleem ook een maand geleden. Ik kocht WoW voor mijzelf en voor mn broertje en hij kreeg ook geen key. Kon hem gelukkig probleemloos ruilen bij de winkel voor een nieuw exemplaar. En de doos was bij ons ook geseald.

Gelukkig spelen we nu samen WoW, ik ben zelfs al een lvl 35 undead warlock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gister de hele dag lekker gepvpd in warsong gulch met mijn 39 twinkerd.. wat own ik die mensen toch hard.. 39 shamans is gewoon te easy .. cheapshot.. en vervolgens nuke je ze neer ;-) vanavond gaat er lifestealing op mijn Vanquisher sword. en als ik revered ben bij sentinals ook lifestealing op sentinals dagger. bij honored krijg ik ring en amulet van wsg.. die zijn ook prachtig..

Gister in totaal:
12000 honor *lvl 39 kwijlt*
2500 reputation.. *heel veel winnen ^^*

Realm --> Zenedar Alliance side --> Melkpax lvl 39 rogue

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 01:32:
[...]

1200 DPS vs 500 DPS
Nou, wie wint er.
Zo dus jij hebt een mage in je guild die gemiddeld 1200DPS haalt? please show me.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:28:
Gister de hele dag lekker gepvpd in warsong gulch met mijn 39 twinkerd.. wat own ik die mensen toch hard.. 39 shamans is gewoon te easy .. cheapshot.. en vervolgens nuke je ze neer ;-) vanavond gaat er lifestealing op mijn Vanquisher sword. en als ik revered ben bij sentinals ook lifestealing op sentinals dagger. bij honored krijg ik ring en amulet van wsg.. die zijn ook prachtig..

Gister in totaal:

Stoere man die met zijn zwaar gepimpte twink 'normale' shamans zo maar neer kan nuken!

Werkelijk zeer indrukwekkend!!!! :O

Gelukkig gaan ze dit belachelijke gedoe aanpakken en krijg je automatisch XP in BG's. Dag Twink je mag het nu als lvl 40 uitproberen tegen de lvl 49's >:)

Misschien gaan de shammies dan wel om jou lachen!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:28:

Gister in totaal:

Je vertelt het alsof je er trots op bent dat je met een twink kunt winnen van een niet-twink... sigh. Mijn druid is 34 nontwink en rent alle twinks lachend voorbij terwijl we voor de zoveelste keer met 3-0 winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:46:
[...]
Gelukkig gaan ze dit belachelijke gedoe aanpakken en krijg je automatisch XP in BG's. Dag Twink je mag het nu als lvl 40 uitproberen tegen de lvl 49's >:)
Is dat al ergens bevestigd? Deze stelling duikt op bij elke patch.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
is hetzelfde als op lvl 60 met fully epic gear richting normale lvl 60's gaan.. en die shammy's zijn ook twinked.. met hun mooie glow's maarja.. zie alweer dat sommige mensen hier weer niet tegenkunnen ~~ dus ik ga wel met mijn heil ergens anders heen..

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Kapoen schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:53:
[...]

Is dat al ergens bevestigd? Deze stelling duikt op bij elke patch.
Die change zit erin voor 1.12 wat ik begreep. Ik ben het er wel mee eens. Van die lui die 600G in een level 19 of 29 stoppen om ze newbies te ownen, poeh poeh wat een skillz.com :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Kaap schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:24:
[...]
Lastig dat er op official forums geen progresslijst staat van guilds die in MC/ZG zitten, alhoewel ik denk ik verder geen guild ga zoeken.
Op http://www.trollbane-europe.com/ houden toch aardig wat TB guilds hun progress keurig bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
niQ2001 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:58:
[...]

Op http://www.trollbane-europe.com/ houden toch aardig wat TB guilds hun progress keurig bij.
klopt ja, ik heb inmiddels ook al een guild gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kaap schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:57:
[...]
Die change zit erin voor 1.12 wat ik begreep. Ik ben het er wel mee eens. Van die lui die 600G in een level 19 of 29 stoppen om ze newbies te ownen, poeh poeh wat een skillz.com :+
Ik ben een nieuwe realm begonnen met die rogue, had dus geen main of whatsoever.. gewoon alles gespaard tot lvl 39. en spaar nu nog steeds. tis niet zo dat ik een main heb op lvl 60 daar die alles heeft op tier 3 dergelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:57:
[...]
Het geef allesinds wel aan dat er nood is aan bepaalde manieren van PvP. Vandaar waarschijnlijk ook dat bracket systeem in TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 01:32:
[...]

1200 DPS vs 500 DPS
Nou, wie wint er.
Hangt er geheel van af, als die van 1200 DPS iemand is die niet lang volhoud en die van 500 DPS iemand is die zo lang volhoud (veel armor, defence, resist) dan wint die met 500 DPS.
Omgedraait is het natuurlijk vele makkelijker, *tsjak tsjak tsjak* dood. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:46:
[...]

Gelukkig gaan ze dit belachelijke gedoe aanpakken en krijg je automatisch XP in BG's.
Niks van waar voor zover ik weet, als het goed is krijg je bij winst items die je dan inlevert voor experience, niet tijdens de game zelf.

that said, ik zit ook veel in de 29 bg maar je zal mij niet horen over hoe ik de opponents (ook mostly twinks daar niet van :p) "own" (alhoewel ik soms wel trots ben op mijn 29 mage ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kapoen schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:26:
[...]

Het geef allesinds wel aan dat er nood is aan bepaalde manieren van PvP. Vandaar waarschijnlijk ook dat bracket systeem in TBC.
klopt, Blizzard zet alleen liever zijn grind methode door in hun visie op PVP. Van echte PVP hebben ze nog weinig kaas gegeten. Hopelijk wordt dat wat beter in 1.12. Hoop dat veel PVP'ers gaan matten in EPL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Ik vindt die BG's op voorhand al oneerlijk. Heb gister niets anders gedaan. helaas niet 1 keer gewonnen. Alle alliance knakkers waren te samen met mij lvl 50 tot 53. De horde waren lvl 58 tot 59. Dan is het niet verwonderlijk dat je als alliance geen schijn van kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

gister voor het eerst Hakkar down gekregen. Very nice :)

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/3478/zghakkarmn1.png

[ Voor 25% gewijzigd door DCM op 14-08-2006 11:57 ]

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Kaap schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:00:
[...]
klopt, Blizzard zet alleen liever zijn grind methode door in hun visie op PVP. Van echte PVP hebben ze nog weinig kaas gegeten. Hopelijk wordt dat wat beter in 1.12. Hoop dat veel PVP'ers gaan matten in EPL.
Nou nou, een bounty systeem in plaats van het current honor systeem is anders een geweldige vooruitgang vind ik toch en die zone in BC waar in het midden een neutrale town is die door either side geconquered kan worden met bruggen, flightpoints voor de eigenaren en mensen blasten van towers die de brug over proberen te komen spreekt me toch wel aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:59:
[...]

Ben je al terug naar de winkel gegaan??
Als je op Blizzard moet gaan wachten tot die met een oplossing gaan komen.... :/

Als je in de winkel gewoon uitlegd en laat zien wat het probleem is dan krijg je heus wel een nieuw exemplaar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DCM resize is ff zoals het hoort :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
klinkt intressant.. maar waarschijnlijk is dat weer alleen voor lvl 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SpoTs schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:20:
klinkt intressant.. maar waarschijnlijk is dat weer alleen voor lvl 60
dat soort meuk kunnen ze ook maken in lower lvl gebieden
echter zul je dan altijd mensen hebben die hun lvl 60/60 erbij halen om te zorgen dat hun kant de overwinnning haalt

kijk maar naar de 'oude' world pvp in ashenvale en hillsbrad, wat begint in low lvl pvp/ganking eindigd in een lvl 60 battle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
so true.. maar dat leverde niets op alleen zinloos killen :p vind ook dat ze gank moeten bestraffen.. geen idee hoe.. maar gewoon honor reduction ofzo * als JIJ first hit doet *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:27:
[...]

dat soort meuk kunnen ze ook maken in lower lvl gebieden
echter zul je dan altijd mensen hebben die hun lvl 60/60 erbij halen om te zorgen dat hun kant de overwinnning haalt

kijk maar naar de 'oude' world pvp in ashenvale en hillsbrad, wat begint in low lvl pvp/ganking eindigd in een lvl 60 battle :P
/1 ZOMG Alliance ganked us
/1 OMFG get zeh 60's!
/1 OMFG Horde has teh llves 60's!!oneone
/1 ZOMG GETZ TEH RAIDSZ1EINZ
/world defence ZERGFEST IN HILLSBRAD!!!1111oneoneeleveneinz

En vervolgens staat er 100 man elkaar te raggen tussen hillsbrad en TM. Priceless meaningless fights waren dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SpoTs schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:31:
so true.. maar dat leverde niets op alleen zinloos killen :p vind ook dat ze gank moeten bestraffen.. geen idee hoe.. maar gewoon honor reduction ofzo * als JIJ first hit doet *
* JeroenNietDoen casts mind control op random opponent
*random opponent slaat allemaal lowbies*
*random opponent verliest honor*

Ja, prima idee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kan me nog wel herinneren toen net het honor system in kaart gebracht was.. 100 man vs 100 man daarzo..w as echt gankfest.. en het mooie was ook nog eens.. me pc lagte zo hard *512MB geheugen toen nog* dat ik het niet eens bij kon houden.. op een gegeven moment de server ook niet meer en toen klapte de realm eruit *bloodscalp.. patch 1.4? Juli 2005*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kaap schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:40:
[...]

* Dakreal casts mind control op random opponent

Ja, prima idee 8)
Kaap doet dan toch eerste aanval? ;-) dus is opponent al aangevallen en dus telt het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
SpoTs schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:42:
[...]

Kaap doet dan toch eerste aanval? ;-) dus is opponent al aangevallen en dus telt het niet meer
mage cast AoE, 50 lowbys lopen eronder en gaan dood. dag dag honor van mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

M1lamb3r schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:43:
[...]

dat is altijd leuk als alliance aan het duelen is in Gadgetan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

DCM resize is ff zoals het hoort
beter zo?

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
M1lamb3r schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:43:
[...]

En dan komt de grote vraag.. wat doet een mage bij 50 lowbies.. en...als ze lowby's zijn.. waarom zou een mage dan in de buurt gaan AoEén.. kijk je kan een hoop lompe acties verzinnen natuurlijk.. maar dan moet je tenminste nog is uitkijken wat je doet.. en niet hersenloos knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
SpoTs schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:05:
[...]

En dan komt de grote vraag.. wat doet een mage bij 50 lowbies.. en...als ze lowby's zijn.. waarom zou een mage dan in de buurt gaan AoEén.. kijk je kan een hoop lompe acties verzinnen natuurlijk.. maar dan moet je tenminste nog is uitkijken wat je doet.. en niet hersenloos knallen
Reroll PvE server, heb je er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
SpoTs schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:05:
[...]

nou je valt als horde IF aan, of als alliance die orc stad. soms kan het wel eens nodig zijn als er veel guards spawnen dat er wat AoE nodig is.

en het is niet: wat doet een mage bij 50 lowbys, maar die 50 lowbys (of ok maak er 5 van) kunnen ook die mage blijven achtervolgen en steeds in de AoE staan als die mage aan het AoE farmen is bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

waarom maakt iedereen zich toch zo druk over twinks iedereen weet toch dat 10-19 een twink game is als je dat niet wilt ga dan gewoon ff snel door levelen. In de 20-29 is het al een stuk minder en op 30-39 kan je het amper nog twinken noemen.
Ik heb zelf nu 3 19 twinks (waarvan 1 perfect) en het is gewoon leuk om hem helemaal perfect te maken en eigenlijk speel je alleen tegen andere twinks want een verdwaalde speler van lvl 14 in grijs telt niet mee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
M1lamb3r schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:12:
[...]

nou je valt als horde IF aan, of als alliance die orc stad. soms kan het wel eens nodig zijn als er veel guards spawnen dat er wat AoE nodig is.

en het is niet: wat doet een mage bij 50 lowbys, maar die 50 lowbys (of ok maak er 5 van) kunnen ook die mage blijven achtervolgen en steeds in de AoE staan als die mage aan het AoE farmen is bv.
In jou voorbeeld. wijst het erop dat je op tegenstander gebied zit oftewel.. ze moeten pvp enabled zijn om jou aan te vallen dus tja ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
haha geweldig, ik dacht eerst dit word zo'n lets blow each other up filmpje.
Wel jammer dat er nooit een filmpje is gemaakt van de hunter pet die in de AH werd los gelaten op onze server toen Baron Geddon nog erg nieuw was voor de weinige MC raiders >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Vincentio schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:25:
[...]

haha geweldig, ik dacht eerst dit word zo'n lets blow each other up filmpje.
Wel jammer dat er nooit een filmpje is gemaakt van de hunter pet die in de AH werd los gelaten op onze server toen Baron Geddon nog erg nieuw was voor de weinige MC raiders >:)
Deze dan maar : http://video.google.nl/vi...56366&q=warlock+terrorism

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
SpoTs schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:23:
[...]

In jou voorbeeld. wijst het erop dat je op tegenstander gebied zit oftewel.. ze moeten pvp enabled zijn om jou aan te vallen dus tja ;-)
ja want natuurlijk is iedereen pvp disabled als ze level 30+ zijn....... ow w8 jij zit al op een PvE server?

en dan nog, het hele idee is dat ze zichzelf PvP enabelen om die ander -honor te geven.

[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 14-08-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online
Vraagje: hoe zit het eigenlijk met de geld i.p.v. xp systeem als je lvl 60 bent :?
Leverd dat nog een beetje wat op of is het om te huilen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik zit op PvP server.. anders is het saai.. maar goed op eigen ground ben je nooit pvp enabled tenzij je andere faction aanvalt. wat een klote weer buiten trouwens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
chromeeh schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:56:
Vraagje: hoe zit het eigenlijk met de geld i.p.v. xp systeem als je lvl 60 bent :?
Leverd dat nog een beetje wat op of is het om te huilen :?
Geld voor xp werkt erg goed imo. Zelf had ik met een alt op level 60 even de Silithus, Winterspring en EPL questen te doen in redelijk weinig tijd 200g te pakken. En met mijn mains pak ik gewoon de questjes mee on the fly. 4-6g voor minimale moeite is altijd lekker.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
wat is dan het nut van een PvP server :?

PVE that way ====>

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

mdmeijer schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:18:
[...]

Geld voor xp werkt erg goed imo. Zelf had ik met een alt op level 60 even de Silithus, Winterspring en EPL questen te doen in redelijk weinig tijd 200g te pakken. En met mijn mains pak ik gewoon de questjes mee on the fly. 4-6g voor minimale moeite is altijd lekker.
Ah, da's mooi. Ik ben op mn casual-main (raiden was dus niet echt meer op te brengen met een 9-18-baan) alle quests in de high lvl zones aan het opsparen en ben voornamelijk in de battlegrounds aan het levelen. Ik had al geen goldprobleem, maar na die quests zijn we dus al een heel eind onderweg naar de epic mount :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb probleempje, ik heb na een lange tijd van niet spelen maar weer eens een maand speeltijd gekocht, maar als ik nu inlog op de server dan is mijn character onzichtbaar (ik zie wel schaduw). Ik kan wel gewoon rondlopen e.d. Na verloop van tijd disconnect ie automatisch.. heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:58:
Hmm ik heb probleempje, ik heb na een lange tijd van niet spelen maar weer eens een maand speeltijd gekocht, maar als ik nu inlog op de server dan is mijn character onzichtbaar (ik zie wel schaduw). Ik kan wel gewoon rondlopen e.d. Na verloop van tijd disconnect ie automatisch.. heel vreemd.
Oude interface mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:06:
[...]

wat is dan het nut van een PvP server :?

PVE that way ====>

;)
Hehe PVP kan leuk zijn. In een gebied waar je met veel gelijke levels bent af en toe wat onderlinge concurrentie enzo. Het grote probleem met het huidige pvp systeem is wat je bijvoorbeeld in STV ziet. Doordat Blizzard hier ZG heeft geplaatst stikt het in een level 30+ gebied van de goed uitgeruste level 60's die het bliojkbaar leuk vinden om herhaaldelijk te one-shotten. niet goed over nagedacht dus.

Een andere locatie waar het regelmatig onmogelijk is om normaal te PVE-en is Blackrock mountain. Dit echter niet vanwege een foutje van blizzard. Hier zitten de PVP-ers die het in de battlegrounds niet redden en level 60 zijn te wachten op de BRD gangers. Deze zijn laag genoeg level om geen bedreiging te zijn voor ze en leveren alsnog honor op. Dan is PVP dus echt niet leuk meer. De laatste keer dat ik naar BRD ging ging het als volgt.

BRM inlopen->dood->lijk ophalen en ressen zo vermogelijk naar binnen->dood-> herhaal tot ingang BRD.

Ik heb een baan en dus niet de heledag de tijd. Het zelfde geld voor de rest van de guild. We hebben dus meer dan een uur over het bereiken van de ingang gedaan. Als ik niet ionmiddels een lijst met friends had opgebouwd en 8 characters had op de server was ik al weg geweest naar een pve server. En dat terwijl ik best wil pvp-en, maar kom op. Als ik in BRM ben wil ik een instance in en geen gelul met een stelletje zielepoten.

Het zou geen slechte zet van blizzard zijn als ze in de buurt van instances pvp automatish disablen. moeten die wankers maar naar de battlegrounds gaan of een raid op Astranaar houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:58:
Dit heb ik ook gehad met de onboard NIC van mijn nForce 3 250GB chipset.
Deze heb ik vervangen door een andere NIC en sindsdien werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:00:
[...]

Het zou geen slechte zet van blizzard zijn als ze in de buurt van instances pvp automatish disablen. moeten die wankers maar naar de battlegrounds gaan of een raid op Astranaar houden.
Reroll PvE.

Echt....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die had ik wel, maar ik weet niet of ik die inmiddels allemaal verwijderd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:07:
[...]

Die had ik wel, maar ik weet niet of ik die inmiddels allemaal verwijderd heb.
WTB/WTF folders even wegzetten en opnieuw starten?

Zegt Blizzard ook altijd :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Doe gelijk je Interface ook maar mee met die WDB en WTF, dat kan je toch beter allemaal opnieuw downloaden.

Anders dan dat kom ik dat normaal gezien alleen maar tegen als je zware lag hebt of packet loss, ik zou de server even pingen of tracert doen om te kijken hoe het zit me je connectie naar Blizzard.

geloof dat het eu.logon.worldofwarcraft.com was dus waarschijnlijk:

/ping eu.logon.worldofwarcraft.com
misschien -t erachter, weet het niet meer zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wat af en toe ook de oorzaak kan zijn is een tekort aan toebedeeld RAM voor je addons, in combinatie met een zeer druk gebied. Als je de mogelijkheid hebt zou ik je aanraden een rustiger stuk op te zoeken, bij voorkeur buiten een stad, en daar opnieuw uit/inloggen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:29:
Hangt er geheel van af, als die van 1200 DPS iemand is die niet lang volhoud en die van 500 DPS iemand is die zo lang volhoud (veel armor, defence, resist) dan wint die met 500 DPS.
Omgedraait is het natuurlijk vele makkelijker, *tsjak tsjak tsjak* dood. _/-\o_
Als je het over 500 DPS hebt, heb je het natuurlijk over sustained damage. Zal mij een zorg wezen dat je eens in de 3 minuten kunt bursten, dat maakt op een mob met 1.5M HP ook geen zak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reroll is geen optie -> Priest 58 rogue 44 warrior 55 warlock 57

Aan de andere kant is het ganken in BRM steeds minder een probleem. Met een level 58-60 Arena runs doen en LBRS is wat anders dan met een level 50-55 groep naar BRD. Dan duurt het misschien iets langer om naar de instance te komen, maar geen uur meer. (En dan vindt ik zo'n gevecht ook lang zo erg niet meer; wel leuk zelfs)

Ik heb slechts een probleem met lui die herhaalde lijk mensen die kansloos zijn blijven aanvallen. Zo liep ik laatst met mijn priest door astranaar toen twee level 3x's stonden te corpse campen, terwijl die gast lekker aan het questen was. Die waren dus het haasje. Hadden ze gewoon doorgelopen na de eerste kill had ik niets gedaan aangezien het me geen honor oplevert en hun wel en ik te ver was om die eerste kill te voorkomen. (ik was er even naar toe gelopen omdat in de chat stond dat er gecorpse camped werd). En ik vermaak me ook prima one on one met een vergelijkbaar level.

Overigens, als er hier mensen zitten die ganken leuk vinden (statistisch zekerheidje ;) ) : wat is er zo leuk aan? Ik vind er iig geen reet aan als ik geen enkele tegenstand krijg en al helemaal niet als er ook geen honor voor te krijgen is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:21:
waarom maakt iedereen zich toch zo druk over twinks iedereen weet toch dat 10-19 een twink game is als je dat niet wilt ga dan gewoon ff snel door levelen. .
Dan maak je het nog steeds het probleem van de mensen die willen PvPen in plaats van de mensen die het voor anderen verpesten. Snap die gedachtenlijnen echt niet, maargoed, zal wel aan mij liggen.
De eerste was leuker, toen had men gewoon niks door. Daarnaast was die IF AH veel drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:31:
[...]

Dan maak je het nog steeds het probleem van de mensen die willen PvPen in plaats van de mensen die het voor anderen verpesten. Snap die gedachtenlijnen echt niet, maargoed, zal wel aan mij liggen.

[...]

De eerste was leuker, toen had men gewoon niks door. Daarnaast was die IF AH veel drukker.
Hoe snel ben je voorbij de 19 dat moet toch redelijk snel gaan, als je weet dat de helft van de 19 bg twinked is moet je dat gewoon niet doen. Er zijn gewoon een hoop mensen die het twinken leuke vinden en het is ook nog wel lastig af en toe om goed te twinken ;) Om gewoon voor de fun te gaan pvpen moet toch kunnen zeker als de 60 bg bv op mijn server gemiddeld 45 minuten wachtrij is terwijl je in de 19 non stop is.

Ik weet hoe het is tegen twinks met mijn hunter ben ik nog mee bezig en wil ik niet te snel level dus die is nu 17 en heeft nog geen blauwe gear, dus als er een goeie twink rogue langs loopt is het ook in 2 a 3 hits over.

Maar oke als jij 60 bg doet zijn er ook "twinks" en normal players.

[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 14-08-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 17:59
Verschil tussen level 10/19 of zelfs een level 19 normale speler tegen een twink van level 19 is een veel groter verschil dan 60 epic tegen iemand met greenies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:22
Over ganken gesproken;

Gister wel een leuk geintje uitgehaald met een lvl 45 priest. Ik was samen met een guildie op weg naar ZG toen we hem tegen kwamen. We besloten om te kijken wie hem het eerst kon oneshotten. We deden dus sheep --> fb; sheep --fb. Ik verloor helaas wel doordat hij arcane power en zijn TOEP trinket gebruikte na de 4e keer :p

Het was dan misschien niet leuk voor die priest, maar wij hadden toch zeker wel lol op ventrillo, zeker nadat er zo'n 10 mensen uit onze raid gingen meekijken.

Ik weet dat het lame is, maar soms is de verleiding te groot. Meestal gank ik dan ook niet, maar heel soms kan ik de verleiding niet weerstaan.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap de hele discussie van ganken op een PvP server niet. Als je niet geganked wil worden, waarom heb je dan voor een PvP server gekozen? Je wist toch van te voren wat de regelset op deze servers zou zijn. Waarom dan achter af gaan zeuren? Had dan gewoon op een PvE server gerolled, dan was iedereen beter af geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

FreeShooter schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:50:
Verschil tussen level 10/19 of zelfs een level 19 normale speler tegen een twink van level 19 is een veel groter verschil dan 60 epic tegen iemand met greenies.
ik denk dat je je daarin vergist iemand op 53 zonder enchants in greens tegen iemand in tier2 / tier3 met bij behorend wapen word net zo makkelijk afgemaakt als een 13 in grey/green tegen een 19 twink in blues met enchants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:25:
Wat af en toe ook de oorzaak kan zijn is een tekort aan toebedeeld RAM voor je addons, in combinatie met een zeer druk gebied. Als je de mogelijkheid hebt zou ik je aanraden een rustiger stuk op te zoeken, bij voorkeur buiten een stad, en daar opnieuw uit/inloggen.
Het is heel vreemd, want ik speel dus op Khadgar, daarop heb ik 3 characters en dus degene waar ik mee wil spelen, diegene in IF heeft dus last van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

dat is niet zo vreemd, das ook het meeste laadwerk waarschijnlijk, als je Videokaart wat antiquated is zou het wel eens lastig kunnen zijn, of als er iets is met je settings inderdaad (lees Addons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:00:
Ik snap de hele discussie van ganken op een PvP server niet. Als je niet geganked wil worden, waarom heb je dan voor een PvP server gekozen? Je wist toch van te voren wat de regelset op deze servers zou zijn. Waarom dan achter af gaan zeuren? Had dan gewoon op een PvE server gerolled, dan was iedereen beter af geweest.
In mijn geval (en dat is bij vele andere mensen ook zo afaik) was WoW mijn eerste mmorpg, dus ik wist niet eens wat PvP betekende, laat staan dat ik wist hoe het in elkaar zat in WoW. Ik ging gewoon op die server spelen omdat andere mensen die ik kende daar ook speelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:00:
Ik had de regels wel bekeken, maar de forums op het internet niet toen ik begon. Ben dus begonnen op een server waar veel bekenden speelden endat was dus een pvp server.

Naïef als ik was, dacht ik dat het feit dat je geen honor kreeg voor een veel lagere speler voor eerlijke gevechten zou zorgen. Blijkbaar veel mensen bij die op school gepest werden en nu hun frustraties kwijt moeten.

Het punt is dat het hele idee van pvp-en wel interessant klonk, gevechten leveren om honor te krijgen waardoor je betere spullen krijgt. Ganken heeft echter niets met pvp-en te maken en alles met zieken. De ganker schiet er niets mee op, na een paar kills krijgt hij ook als hij met een groep een hogere level pakt geen honor meer. Dus blijkbaar is het leuk om anderen te zieken. Een eerlijk gevecht willen die lui niet. Als je ze ooit alleen treft rennen ze hard weg op een paar uitzonderingen na. Hoe weet ik dat? Ik houd bij door wie ik geganked wordt. zie ik ze alleen val ik aan. Het merendeel rent weg voor een eerlijk gevecht.

Vandaar dat ik erbij blijf dat ik wil pvp-en maar blizzard het systeem aan moet passen. Bijvoorbeeld 'grijze' players pas aankunnen vallen als zij jou persoonlijk hebben aangevallen. En geen pvp toestaan bij de ingangen van instances. Er blijft dan genoeg te pvp-en over de grootste ergernis van iedereen is weg. (Ook die gankers vonden het niet euk geganked te worden toen ze nog levelden, ze willen zelf nu niet eens vechten als ze een kans hebben te verliezen, zie hiervoor). Die lui die PVP-en in de BG weten dat tenminste. Warenlaatst een paar rank 4 aan het ganken in STV, waarna een rank 12 voorbij kwam en vroeg wat ze aan het doen waren. Zij roepen pvp-en hij antwoordde 'losers' Hij heeft het naar mijn mening wel begrepen. PVP is alleen leuk als er ook een risico bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:12:
[...]

Het is heel vreemd, want ik speel dus op Khadgar, daarop heb ik 3 characters en dus degene waar ik mee wil spelen, diegene in IF heeft dus last van dit probleem.
Disable al je addons voordat je inlogt, en log dan in. Als je zonder problemen en disconnects in kunt loggen even naar een rustiger stukje buiten de stad lopen, uitloggen, je addons weer enablen en weer inloggen, geheid dat dat lukt. Wat je ook kunt proberen is iets meer geheugen toe te wijzen aan je addons, wat je ook in het addon-menuutje kunt doen.
Als DAT niet helpt, je WTF/WDB backupen en opnieuw inloggen en configgen :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:30:
[...]Die lui die PVP-en in de BG weten dat tenminste. Warenlaatst een paar rank 4 aan het ganken in STV, waarna een rank 12 voorbij kwam en vroeg wat ze aan het doen waren. Zij roepen pvp-en hij antwoordde 'losers' Hij heeft het naar mijn mening wel begrepen. PVP is alleen leuk als er ook een risico bij is.
Hij heeft het begrepen dat je voor honor in de BG moet zitten.

BG!=altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
MantaMania schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:06:
[...]

ik denk dat je je daarin vergist iemand op 53 zonder enchants in greens tegen iemand in tier2 / tier3 met bij behorend wapen word net zo makkelijk afgemaakt als een 13 in grey/green tegen een 19 twink in blues met enchants.
Gelukkig komt een 53 in een BG nooit tegen iemand in tier2 / 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb een priest gererolled en ben nu lvl 34.
Nu heb ik uit SM de volgende items:

Dagger: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=7714
icm.
Orb: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=7685

En

Staf: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=7713

Ik zal iig de staf voor pvp gebruiken (stamina) en de dagger/orb voor groups (+healing)
Ik zit alleen voor solo pve (lvl'en) te twijfelen. Aan de ene kant merk ik dat een lading spirit daar wel prettig is (zo min mogelijk down-time). Maar die +spelldmg van de dagger/orb lijkt me daar ook wel handig. Wat zal ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreeShooter schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:41:
[...]

Gelukkig komt een 53 in een BG nooit tegen iemand in tier2 / 3.
learn to AV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
So long, farewell, auf wiedersehen, adieu :)

Ik heb net mijn account gecanceled.
- Ik geraak niet aan de bak als tank op mijn realm (Kor'gall), toch niet bij de BWL/AQ raid guilds vanwege overpopulatie aan warriors.
- verhuizen is geen optie zonder mijn friends list :)
- PvP op Kor'gall zuigt als Horde en zeker in 1.12.

Dus het ideale moment om te stoppen mij dunkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

waarom zeker in 1.12? O_o

Het ladder systeem is weg met de Expansion trouwens dus dat is ook niet iets waar je je druk om hoeft te maken btw :p

Als klasse however heb ik altijd zoiets, als je maar gezellig bent en een beetje brutaal kom je echt wel in een goede guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Pheace schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:58:
waarom zeker in 1.12? O_o

Het ladder systeem is weg met de Expansion trouwens dus dat is ook niet iets waar je je druk om hoeft te maken btw :p

Als klasse however heb ik altijd zoiets, als je maar gezellig bent en een beetje brutaal kom je echt wel in een goede guild ;)
Bekijk de battle groups en kijk eens waar Kor'gall staat, 'nuff said;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ah ^^ Zit zelf op Frostwhisper, heb daar niet echt klachten over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Owkeej ik snap iets niet :)
Ik ben lvl 60 paladin, dus ben me nu wat aan het orienteren op tier sets.
Tier 0 is de Lightforge set, deze kun je upgraden naar tier 0.5 (soulforge). Maar dit is weer niet up te graden naar Tier 1. Tier 1 dropt geheel in Molten Core. En tier 2 en tier 3 staan daar weer geheel los van.
Wat ia nu wijsheid om te gaan halen, en loont het om van tier 0 naar tier 0.5 up te graden?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlas schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:24:
Tier 0 is de Lightforge set, deze kun je upgraden naar tier 0.5 (soulforge). Maar dit is weer niet up te graden naar Tier 1. Tier 1 dropt geheel in Molten Core. En tier 2 en tier 3 staan daar weer geheel los van.
Wat ia nu wijsheid om te gaan halen, en loont het om van tier 0 naar tier 0.5 up te graden?
Meeste 0,5 sets zijn niet de moeite waard.
Ze kosten klauwen met gold en veel onwijs veel moeite :P

Als je in een guild zit die MC doet, laat tier 0,5 dan maar zitten en haal lekker je tier 1 set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zondag eindelijk Razorgore the Untamed neer.

Wat een kick is dat zeg als ie dan eindelijk neer is. Hij dropte stormrage bloodfang en mantle of the blackwing cabal.

Daarna nog ff wezen kijken bij Vael maar das weer andere koek die sloopte ons HARD! maja nog geen echte taccs enzo dus dat gaat volgende keer al wel beter.

Daarna nog ff onyxia gesloopt, echt een hele erge relaxte dag hele guild heeft weer ff een boost gekregen,

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

Atlas schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:24:
het zal je iig niet lukken om meteen voor tier2 te gaan :) (tenzij je een wel heel aardige guild hebt :) )
Verder ligt het voornamelijk aan, of je in een mc guild zit/kan komen.
Als je al in een guild zit kijken ze meestal niet heel erg specifiek naar je gear of je meemag (Lol ik was 59 en voornamelijk in scholo gear en lowlvl greens gekleed toen ik begon in mc. guild kwam mages tekort)

Wil je in een MC guild komen (en dat kan soms best wel een hele opgave zijn :( ) dan worden er meestal eisen aan je gear gesteld (zoveel stukken tier0, geen greens, minstens zoveel FR etc.). zodat je die wel moet halen :)

En omm het nog ingewikkelder te maken :) Alhoewel tier0 meestal een aardig basis is(verschilt per klas), is het bij lange na niet het beste wat er te vinden is. Vaak is een combinatie van losse stukken, craftables, en evt pvp items beter :)

Tier 0.5 vind ik persoonlijk meer een set voor altjes met veel geld en die nooit MC in zullen gaan. maar BV de eerste upgrade (bracers) is weer best wel aardig en in een avondje of 2 gefixt :)

ow ja en dan heb je nog tribute run spul en natuurlijk ook nog ZG en aq20 gear :)
pyrofielo schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:53:
Zondag eindelijk Razorgore the Untamed neer.

Wat een kick is dat zeg als ie dan eindelijk neer is. Hij dropte stormrage bloodfang en mantle of the blackwing cabal.

Daarna nog ff wezen kijken bij Vael maar das weer andere koek die sloopte ons HARD! maja nog geen echte taccs enzo dus dat gaat volgende keer al wel beter.

Daarna nog ff onyxia gesloopt, echt een hele erge relaxte dag hele guild heeft weer ff een boost gekregen,
He komt bekend voor :)
wij hebben hem vorige week ook neergehaald. ging elke try een stukje beter. Raz zelf is wel een beetje een anticlimax. Stage 1 hebben we 4 weken over gedaan, maar raz zelf ging op de eerste try al liggen :)

Daarna idd door vael ge-2shot :) geloof niet dat we het 10 seconden uitgehouden hebben :)

Helaas deze week raz niet neergekregen :( teveel verkeerde mensen komen opdagen. en een wazige BWL lag (zodra de eerste adds bij raz spanwnden kregen we een soort van vertraging van 5-6 seconden die een paar minuten later ook vanzelf weer verdween, maar dan was de attempt meestal al behoorlijk vernacheld :( )

[ Voor 29% gewijzigd door heuveltje op 15-08-2006 01:19 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wil je in een MC guild komen dan worden er meestal eisen aan je gear gesteld (zoveel stukken tier0, geen greens, minstens zoveel FR etc.). zodat je die wel moet halen :)
Hangt af van wat voor guild het is. Ik heb een maandje geleden met mn mage ge-applied bij een guild (gister voor de 2e keer Raggy omgelegd, in first try. appeltje eitje :P ), en heb met geen woord gesproken over mijn gear. Ik ben inmiddels member van deze guild, terwijl ik op dat moment heel slecht in mn FR-gear zat (uberhaupt was mn gear vrij crap :P ). Mijn mening is dan ook; persoonlijkheid en instelling zijn belangrijker dan gear. Wat heb je liever in je guild? Een klootzak in full tier2, of een goeie aardige gast, die graag dingen wil doen met en voor de guild? Die gear komt imho toch wel (en is straks met de expansion toch weer zo goed als waardeloos). :)

Zodra het in een guild puur om de gear gaat, hoef ik er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik ben pas begonnen met WoW, tja iedereen speelde het dus moet ik dat ook doen, ik ben nu lvl 18

http://img213.imageshack.us/img213/6624/char123yt2.jpg

Human Rogue, speel op Outland, leuke server met best veel NLers moet ik zeggen, zit ook in NL only guild.

Maar nu is mn vraag, blijft dit spel bij het grinden tot lvl 60??? want ik vind het erg saai dat ik alleen aan het grinden ben in darkwood etc.. en dat questen is ook alleen maar beestjes dood maken etc..

wat is de snelste manier om hogere lvl te bereiken??? dat ook begrijplijk is voor een n00bie zoals ik :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Gewoon lekker questen en battlegrounds af en toe eens tussendoor. Iemand zoeken waar je mee kan questen is ook wel leuk. Snel naar level 60 levelen zou ik je bij je eerste character niet aan raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:43
Ik heb een lvl 18 hunter, maar zelfs groene questen gaan me slecht af.

Ik ben nu in Westfall, en moet 15 Defias pillagers & looters om zeep helpen (lvl 14 & 15 mobs). En ik ga al dood als er 2 van die gasten tegelijk op me af komen.

Doe ik wat fout (zal haast wel), of moet je alle questen met een paar man samen doen?

En samen met anderen spelen is vaak ook geen optie, ik kom teveel van die 'profs' tegen, als je een enkel foutje begaat zeiken ze je al helemaal af, en kicken je gelijk uit de groep. Net of ze zelf nooit beginners zijn geweest.

Ik begin de lol in het spel al aardig kwijt te raken op deze manier...
Heb zelfs al bijna een keer mijn hunter uit frustratie gewist, kon me nog net beheersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:49
Maak je wel gebruik van je pet, en ga je niet gewoon melee'en. Nou moet ik toegeven dat die pillagers(mages waren het niet?) soms best lastig kunnen zijn, en zeker als ze met 2 komen op dat level maar echt problemen kan ik me niet voorstellen. Gewoon pet erheen, even aggro laten krijgen. En dan gewoon serpent sting(zo heete die DoT toch? :P) erop evt conculusive shot als hij dichterbij komt en als hij bijna dood is kun je hem evt gaan melee'en. Veel succes! Het is echt een leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:26
Richub schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 07:01:
Ik heb een lvl 18 hunter, maar zelfs groene questen gaan me slecht af.

Ik ben nu in Westfall, en moet 15 Defias pillagers & looters om zeep helpen (lvl 14 & 15 mobs). En ik ga al dood als er 2 van die gasten tegelijk op me af komen.

Doe ik wat fout (zal haast wel), of moet je alle questen met een paar man samen doen?

En samen met anderen spelen is vaak ook geen optie, ik kom teveel van die 'profs' tegen, als je een enkel foutje begaat zeiken ze je al helemaal af, en kicken je gelijk uit de groep. Net of ze zelf nooit beginners zijn geweest.

Ik begin de lol in het spel al aardig kwijt te raken op deze manier...
Heb zelfs al bijna een keer mijn hunter uit frustratie gewist, kon me nog net beheersen.
Heb je een pet erbij? Gebruik deze gewoon om te tanken, en laat de mobs op hem inslaan ipv op jou. Maak daarna de mobs 1 voor 1 af. Probeer in ieder geval zoveel mogelijk een 1 op 1 gevecht te leveren. Dit is een stuk makkelijker, en maakt het ook denk ik leuker, hoewel het uiteindelijk kunnen neerleggen van 2 mobs tegelijk uiteindelijk ook veel voldoening gaat geven. Geef het in ieder geval niet op, want ik vermaak mij momenteel erg goed met mijn 30 hunter, naast mijn main mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
@ Veegee: Precies mijn tactiek... Maar bij mijn eerste of tweede shot komt zo'n pillager meteen op me af, en zijn vriendje gooit van die vuurballen op me af, 60 damage per stuk... En met 450 hp ben je dan erg vlug bedankt...

@ Upper: 1 op 1 gevechten gaat lastig als die mobs onderling 'verbonden' zijn... Je pullt/aggro't er een, en de tweede komt gewoon meteen mee.

[ Voor 51% gewijzigd door Richub op 15-08-2006 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
wat voor pet heb je op dat lvl?
volgens mij is op low lvl een beest met zo snel mogelijke attack speed het beste voor casters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Een snow leopard uit Dun Morogh, heb jij tips welke pet het beste is? Daar kan ik niets over vinden...

[ Voor 22% gewijzigd door Richub op 15-08-2006 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heet die addon ook alweer met poker of patience erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:29:
[...]

Meeste 0,5 sets zijn niet de moeite waard.
Ze kosten klauwen met gold en veel onwijs veel moeite :P

Als je in een guild zit die MC doet, laat tier 0,5 dan maar zitten en haal lekker je tier 1 set :P
Dat geld valt wel mee :) voor ik aan de set begon had ik 120G Toen ik er mee klaar was zat ik op de 1200G. Dat het veel moeite kost ben ik wel met je eens, aangezien weinig mensen je willen helpen met de quests (met name de 45 min baron run is een drempel waar veel mensen zullen afhaken) :)
Richub schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:03:
Een snow leopard uit Dun Morogh, heb jij tips welke pet het beste is? Daar kan ik niets over vinden...
Heeft je pet wel Growl (en aanstaan) ? deze skill kun je kopen bij de pet trainer en zorgt er voor dat je pet agro kan houden. Als je pet deze skill niet heeft gaat het heel moeilijk worden om mobs hem aan te laten vallen en krijg je inderdaad situaties waar jij na 2 schoten de agro krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
je krijgt ook wel aggro na 2 schoten alssie growl aanheeft hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Slamdance schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:36:
Heeft je pet wel Growl (en aanstaan) ? deze skill kun je kopen bij de pet trainer en zorgt er voor dat je pet agro kan houden. Als je pet deze skill niet heeft gaat het heel moeilijk worden om mobs hem aan te laten vallen en krijg je inderdaad situaties waar jij na 2 schoten de agro krijgt.
]

Jep, dat heeft hij, en staat standaard aan... Daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Kaap schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:40:
[...]

* nhimf casts mind control op random opponent

Ja, prima idee 8)
Wat dacht je van een ouderwetse Crossroads battle. Daar doen vaak ook lobwies mee.
Ik als level 60 horde zal dan meedoen, maar als ik dan vervolgens (bijvoorbeeld) een Blizzard sproei en er een zooi level 20's doorheen lopen, ben ik de lul. /wave Honor
Nee het probleem is dat je moeilijk gankers kan straffen.

Wat je zou kunnen doen (zoals geopperd door iemand anders, is dat je een grey persoon niet als eerste kan aanvallen. Maar bij mass pvp op stadjes gaat dat ook niet lekker werken.
Of een soort van 2de pvp modus. De normale (waarbij iemand niet kan worden aangevallen door een veel hoger level) en een "mass pvp" optie, waarbij iedereen je kan aanvallen en dat je daarop een cooldown hebt van 5 mins (zoals bij normale pvp modus).

Probleem blijft dat mensen graag zieken als ze de kans krijgen. Daar kan je een spel heel moeilijk op maken, alleen regels instellen en bans uitdelen.
Ik ben ook blij met mijn pve servert :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die pillagers en looters in westfall zijn enorm sterk in vergelijking met hun lvl, staan niet echt ver van elkaar en respawnen best wel snel. Zodra wat meer greens hebt en vooral wat +sta zijn ze een stuk makkelijker. Met een rogue erbij (gouge, kick) worden ze al een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online
Upper schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 07:55:
[...]
Heb je een pet erbij? Gebruik deze gewoon om te tanken, en laat de mobs op hem inslaan ipv op jou. Maak daarna de mobs 1 voor 1 af. Probeer in ieder geval zoveel mogelijk een 1 op 1 gevecht te leveren. Dit is een stuk makkelijker, en maakt het ook denk ik leuker, hoewel het uiteindelijk kunnen neerleggen van 2 mobs tegelijk uiteindelijk ook veel voldoening gaat geven. Geef het in ieder geval niet op, want ik vermaak mij momenteel erg goed met mijn 30 hunter, naast mijn main mage.
Ik ben het ook wel eens helemaal zat geweest omdat je weer eens voor de zoveelste keer dood ging door het zelfde clubje mobs.
Wees creatief, probeer een andere / nieuwe tactiek, en idd laat bijv je pet tanken.

Heb nu alleen een vreselijke quest...
Order Must Be Restored in Eastern Plaguelands...
3x lvl 62 elite :+
De ellende is om een raid group te vinden voor die quest... (Tis een raid quest)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.