Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:55:
[...]
Zelfs dat waarschijnlijk niet eens.
25 man raids duren nog steeds 4 of 5 uur, het kost nog steeds weken om een encounter te leren en maanden om een instance te clearen.
Je moet nog steeds bergen pots farmen en er een bult gold tegen aan gooien.
Klinkt niet echt casual

- Je moet het niet op 1 avond doen
- Doordat de moeilijkheidsgraad kan gekozen worden zal het op de makkelijkere "levels" niet nodig zijn om allerlei pots en flasks bij elkaar te zoeken. Het leren zal dan ook wat makkelijker zijn.
Ik kan me inbeelden dat ze gewoon een factor x aan alles van de bosses en mobs hangen. x hp, x mana, x <special ability> / min,....
De meer casual spelers zullen de op de lagere levels de instance kunnen leren en drops van "hun niveau" krijgen. Naarmate ze de instance beter onder de knie krijgen zullen ze in moelijkheidsgraad kunnen stijgen, weer betere drops krijgen,...
Maarja, ik snap het punt wel van de guilds die compleet gebouwd zijn rond het raiden met 40 mensen.
2 raids op hetzelfde moment runnen kan erg lastig zijn. Met mijn (wijlen) guild hebben we het ook al geprobeerd met zg en aq20 enzo. Maar dat is gewoon enorm lastig.
Welke group krijgt de beste tank, welke group krijgt de meest ervaren raidleader, ie krijgt de beste healers,...
De enige mogelijkheid die ik op die manier zie is 2 verschillende 20/25-mans doen. Je kan dan indien nodig mensen wisselen van raid op de 2de raid avond. Maar dan moet je voor de betere guilds wel 2 fatsoenlijke 20/25-mans hebben.
Maarja, hoe het echt zal worden zullen we pas weten als TBC uit komt.
[
Voor 20% gewijzigd door
DinX op 13-08-2006 21:03
]