Het Grote World of Warcraft topic - Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.032 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Elke guild is op het moment helemaal ingesteld op 40 man raids.
Je hebt maar 1 MT dus er al zal 1 vet goeie raid zijn, met je beste tanks en healers enzo, en 1 mindere raid.
Veel ontevreden members.
althans, hier ben ik bang voor...

2 tegelijk, mjah, hopelijk kan je 50 members online hebben he... (meeste hebben denk ik al moeite met 40 members online krijgen...)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

Aangezien ik een week niet mee geweest ben met raiden in mijn guild heb ik een aantal kills gemist. Gisteren is dat even recht gezet we hebben Ossirian the Unscarred na 2 pogingen afgemaakt, alleen wel ten koste van de raid. Ossirian the Unscarred ging namelijk in supreme mode op het moment dat hij op 1% stond nadat hij bijna alles heeft afgemaakt stond er alleen nog een paladin. Ossirian the Unscarred had toen nog 3100 HP over paladin valt aan en doet gelukkig concecration, we zien de paladin neer gaan en 1 sec er achter Ossirian the Unscarred. De gehele raid gewiped maar wel de kill krijgen.

Hier na hebben we Ayamiss the Hunter gedaan wat is dat een simple gevecht. Gewoon ranged en bij 70% mages AoE als de mobs komen. Aan dit gevecht is werkelijk niets aan.

Helaas geen leuke drops voor een mage, volgende keer meer geluk.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 06:25:
[...]

echt l2p enzo, ligt eraan hoe je speelt en met welke spec, jammer het is niet alleen tank and zerg na MC.
Hoe ver ben je al in BWL?
Want ik neem niet aan dat je AQ40 al ver ben en zelfs in naxx zit. Onze tanks doen bijna evenveel damage als locks tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:30:[...]
mwah met een goede guild kan je nog steeds prima 25 min instances doen.. mischien zelfs 2 tegelijk... it's amazing mike!

mij lijkt het juist een verbetering.. 40 man is gewoon teveel
40 man geeft juist dat epic gevoel als je een baas neer krijgt. Ragnaros neer geeft een grotere kick dan Hakkar neer. Voor mij althans.

2 raids opzetten. Naast dat je dan genoeg goede spelers moet hebben van alle klassen. Moet je ook meerdere raid leaders hebben. Nu heeft ons gilde meerdere mensen die de raids organiseren. Maar je bent mooi genaaid als de raids altijd door dezelfde persoon of personen worden geregeld. Een raid organiseren is meer dan alleen even wat mensen inviten.

Het is duidelijk dat deze wijziging wordt doorgevoerd om meer "casual" spelers in "epic" instances en dus aan epic items te helpen. Het grappige is dat ook na de uitbreiding deze spelers geen goede items zullen krijgen. De nieuwe instances zijn moeilijker dan wat we nu al hebben.

Wat je wel gaat krijgen is dat een groot aantal van de raid guildes gaan disbanden en kleinere gildes gaan vormen. Tenminste de goede spelers zullen nieuwe gildes gaan vormen.

Ik ga eerst afwachten wat er echt gebeurd, voor dat ik zeg dat dit een verbetering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een stomme beslissing zeg.
9 classes voor 25 spots.
1 hunter, 1 warlock ( ALS je er uberhaupt 1 mee neemt ), 0 shamans ( geen ruimte voor ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:09

Bezulba

Formerly known as Eendje

en 23 warriors?
TepelStreeltje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:35:
Je hebt maar 1 MT dus er al zal 1 vet goeie raid zijn, met je beste tanks en healers enzo, en 1 mindere raid.
Veel ontevreden members.

2 tegelijk, mjah, hopelijk kan je 50 members online hebben he... (meeste hebben denk ik al moeite met 40 members online krijgen...)
nu zeg je zelf dat het harstikke lastig is om constant 40 man online te krijgen.. dus eigenlijk heeft blizzard gelijk, maar omdat de guilds ingesteld zijn op 40 mag het niet verandert worden

[ Voor 95% gewijzigd door Bezulba op 12-08-2006 13:00 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 priests, 4 paladins, 4 warriors, 4 rogues, 4 mages,4 druids en 1 plekkie voor een hunter/warlock/shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

waarom niet 6 priest en 1 warrior en 2 paladins en 16 rogues...

waarom moet iedereen zich zo strikt houden aan een bepaalde raid configuratie? je kan met 25 man raids toch veel makkelijker een andere group samenstellen dan de "ideale" group? want je hebt nu minimaal 15 man die werkeloos toe staan te kijken + 10 man die "overcompleet" zijn.. ik zie een 2de raidgroup

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
TepelStreeltje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:35:
Veel ontevreden members.

maar nu ga je 2keer zo snel je loot krijgen, omdat er twee raid groepen zijn. En dat levert een hoop tevreden mensen op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:03:

waarom moet iedereen zich zo strikt houden aan een bepaalde raid configuratie? je kan met 25 man raids toch veel makkelijker een andere group samenstellen dan de "ideale" group? want je hebt nu minimaal 15 man die werkeloos toe staan te kijken + 10 man die "overcompleet" zijn.. ik zie een 2de raidgroup
Omdat je er nu al van uit kan gaan dat je een x aantal priests nodig hebt voor dispellen, een x aantal nodig hebt voor decursen en geheid 4 warriors nodig hebt voor het off tanken/main tanken.
Hunters, warlocks en vooral straks shamans zijn compleet nutteloos in pve dus waarom zou je die in godsnaam meenemen vooral nu je maar 25 plekken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

het is niet 1x 25.. het is oneindig x25... die hunters en warlocks en shammies kunnen best met een overbodige tank of 2 en een late paladin ook instances gaan doen... het zal geen perfecte group zijn, maar er zijn genoeg mogelijkheden om toch instances door te lopen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:23:
het is niet 1x 25.. het is oneindig x25... die hunters en warlocks en shammies kunnen best met een overbodige tank of 2 en een late paladin ook instances gaan doen... het zal geen perfecte group zijn, maar er zijn genoeg mogelijkheden om toch instances door te lopen
25 man instances zullen geheid moeilijker zijn dan de huidge raid instances dus je hebt een perfecte groep nodig. Guilds nemen nu al 1 hunter en 1 warlock mee naar Naxxramas en dan heb je ineens 15 spots minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:23:
Ik krijg het gevoel dat jij denkt dat je zo even binnen kunt lopen en een raid instance gaan doen. Dit zijn geen instances zoals BRD/LBRS/UBRS. Je hebt een goede samenstelling van je groep nodig, goede spelers en goede leiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:45
Maar om nu te zeggen dat je de perfecte samenstelling nodig hebt... Ik neem aan dat blizzard dit wel in gedachten zal houden. Ook zijn de guilds die maar 1 hunter en 1 warlock meenemen naar naxx een stelletje schoften.

OMG, BADDY DOGGY (chromachus), NEED TRANQ !!!

ok, down. /gkick huntards

Dan ben je toch een eikel als je dit doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:04:
Maar om nu te zeggen dat je de perfecte samenstelling nodig hebt... Ik neem aan dat blizzard dit wel in gedachten zal houden. Ook zijn de guilds die maar 1 hunter en 1 warlock meenemen naar naxx een stelletje schoften.

We hebben het niet over BWL, we hebben het over Naxxramas waar hunters 1 van de slechtste classes zijn samen met warlocks.

En je hebt geheid wel een perfecte samenstelling nodig, anders wordt het weer te makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
ImdaMned schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:04:

Wij hadden altijd 4 warlocks mee, maar in Naxx kan dat gewoon niet meer, je verliest veel te veel DPS.

25 man raid instances, gaat gewoon een doodsteek worden voor een boel guilds die gebouwd zijn voor 40 man raid instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:08:
[...]

We hebben het niet over BWL, we hebben het over Naxxramas waar hunters 1 van de slechtste classes zijn samen met warlocks.

En je hebt geheid wel een perfecte samenstelling nodig, anders wordt het weer te makkelijk :P
Ik heb het hele Naxx verhaal niet meer meegekregen (sort of gestopt). Maar waarom neem je geen locks of hunters mee dan? Locks deden bij ons toch ook enorm goede dps (de niet luie locks :P) en de hunters deden ook imba dps (zeker met FD). En (ik speelde een mage) waarom wel zoveel mages mee? Moet er zoveel worden ge-aoe-ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:17:
[...]

Ik heb het hele Naxx verhaal niet meer meegekregen (sort of gestopt). Maar waarom neem je geen locks of hunters mee dan? Locks deden bij ons toch ook enorm goede dps (de niet luie locks :P) en de hunters deden ook imba dps (zeker met FD). En (ik speelde een mage) waarom wel zoveel mages mee? Moet er zoveel worden ge-aoe-ed?
Hunters scalen niet zoveel mee als mages, warriors en rogues. locks... die zijn binnen een minuut oom als ze echt willen dps'en dus dat schiet gewoon niet op. Hunters zijn nog wel goede DPS, maar warlocks zijn gewoon, tja niet genoeg DPS meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:38:
[...]

Ik krijg het gevoel dat jij denkt dat je zo even binnen kunt lopen en een raid instance gaan doen. Dit zijn geen instances zoals BRD/LBRS/UBRS. Je hebt een goede samenstelling van je groep nodig, goede spelers en goede leiding.
als ik filmpjes zie van mensen die het met 8 man doen... vraag ik me idd sterk af wat voor leiding je dan hebt als het met 40 niet lukt..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:30:
[...]

als ik filmpjes zie van mensen die het met 8 man doen... vraag ik me idd sterk af wat voor leiding je dan hebt als het met 40 niet lukt..
Onyxia is geen end game en stelt helemaal niks voor, laat de 8 man AQ40/Naxx maar eens zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Ik bedoel meer dat je eerst je hunters koestert omdat je ze "nodig" hebt (BWL, dks class met perfecte aggro controle en tranq shot) en ze daarna uitkotst omdat ze in naxx minder dmg doen. Dan ben je toch een waardeloze guild? zelfs als je wtf pwnd in naxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:45:
[...]

Ik bedoel meer dat je eerst je hunters koestert omdat je ze "nodig" hebt (BWL, dks class met perfecte aggro controle en tranq shot) en ze daarna uitkotst omdat ze in naxx minder dmg doen. Dan ben je toch een waardeloze guild? zelfs als je wtf pwnd in naxx
Hunters zijn nooit "nodig" geweest, alleen door ze kunstmatig nuttig te maken ( tranqen ) neem je ze mee. Zonder tranq shot zijn ze compleet nutteloos, zelfs in BWL.vooral nu sinds mages 0,0 threat issues meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Om eerlijk te zijn, vind het wel een goeie oplossing. Nu kan je echt "de rotte appels" uit de mand halen...
Ik verwacht dan ook dat de ECHTE core van de raiders naar buiten komt. Je hebt er altijd een stel bijlopen die minder hun best doen, om toch maar mee te lopen om de free epics(oid). Wat blizzard dus wil bereiken met dit, NIET zoals zulgurub of aq20 (waar je dus nogsteeds maar 10-15 actives hebt), maar dat je IEDEREEN goed gefocussed moet hebben. No way dat je dat met 40 man goed voor elkaar krijgt. Je kan het ontkennen of niet, maar het is gewoon zo. Misschien niet voor een hardcore guild die nu al 8, 9 of 10 bosses hebben gesloopt, maar ben er zeker van dat dat wel gebeurd in nog minder gevorderende guilds...

Dus ik heb liever 25 man instances waar je ALLEMAAL goed je best voor moet doen, dan een 40 man instance waar de helft als een kip zonder kop bijloopt. Een half healende priest is geen healer, idem voor tank en dps. Neem ze dan gewoon niet mee imho.

Geen flame, just my 2 cents..

En over die class indeling. Als warlocks echt zo gimped zijn in naxx dan doen ze er echt wel wat aan, ze gaan geen classes uitsluiten. Dus waarschijnlijk krijg je weer bosses met tranq, zodat je altijd wel hunters nodig hebt, net dat je je priests nodig hebt op razuvious(w/e his name is), maarja, die heb je altijd nodig.. :P Zo zal dat voor elke class gelden..

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 12-08-2006 16:08 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

eendje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:03:

Omdat mensen nu eenmaal niet van veranderingen houd, wat de speler ook nog vergeten ze weten niet wat er te wachten staat. Wat als er een dungeon is waar een boss alle paladin bufs weg kan vegen of zelf het tegen over gestelde resultaat er mee kan berijken, dan heb je weer hulp aan een shaman. Maar iedereen denk in een hokje dat het zo en zo moet maar ze kijken niet wat er gaat komen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

haha een boss waar alle buffs hem *3 buffen.. dat zou leuk zijn om te kijken hoelang het duurt voordat mensen dat door krijgen :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

Ik vind het Arena PvP verhaal en honorpoints gebruiken om pvp armor/weapons te kopen een stuk interessanter dan dat raid-gebeuren.
25 man raid instances, gaat gewoon een doodsteek worden voor een boel guilds die gebouwd zijn voor 40 man raid instances.
Dat is wel erg negatief bekeken en naar mijn mening ook zeker niet waar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
On_E schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:05:
Ik vind het Arena PvP verhaal en honorpoints gebruiken om pvp armor/weapons te kopen een stuk interessanter dan dat raid-gebeuren.

[...]

Dat is wel erg negatief bekeken en naar mijn mening ook zeker niet waar.
Wat wil je dan doen? Wij hebben zo'n 60 accounts in de guild, waar we een zo goed mogelijke combo van gebruiken per boss in Naxx, denk je dat je daarvan 2x high end raid van kan maken? Nee want je 1e groep word het beste team en dan is groep 2 de rest. Dat is echt niet leuk.

@ hieronder.
Blue gear van lvl 70 is gelijk aan naxx gear, dus waarom zou je naxx gaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Vincentio op 12-08-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:30

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

25 man is prima imho, als je 25 lvl 70's meeneemt naar Naxx gaat dat stukken makkelijker dan met 40 lvl 60's. Denk alleen al aan de level based resistance die enorm omhoog gaat, chance to hit en dergelijke allemaal level based :D

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vincentio schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:12:
[...]

Wat wil je dan doen? Wij hebben zo'n 60 accounts in de guild, waar we een zo goed mogelijke combo van gebruiken per boss in Naxx, denk je dat je daarvan 2x high end raid van kan maken? Nee want je 1e groep word het beste team en dan is groep 2 de rest. Dat is echt niet leuk.
Dan maak je geen 2 teams en wissel je samenstellingen per week af ?

En trouwens, ik zit in een guild voor de community, niet om de perfecte samenstelling voor high-end raids te hebben, dus voor mijzelf maakt het echt niet uit.

25-mans instances zijn ook een stuk beter te managen lijkt me, ook als je de attendance in de zomer bekijkt bv.

Even wat anders, uit een gamespy artikel :
Last but by no stretch least, world PvP is being worked into Burning Crusade in a very big way. Each of the seven new zones will have a persistent PvP objective designed into it. Think of it as an extension of what's being introduced in patch 1.12, only on a much larger scale. One example: there's a new zone called Nagrand, and smack in the center of it is a neutral town that can be captured by either faction. Whoever holds it will have access to a whole mess of amenities, including active quest givers, NPCs who accept turn-ins acquired from the zone's monsters, vendors, trainers, and the like. The opposing faction, naturally, is locked out of all this, which is precisely why they will be laying siege to it around the clock. If you get enough of your people near the flag at the town center, you'll slowly start to win control. Problem is, opposing players and NPCs will be constantly wailing on you.

Cue: gryphon bombs. There are several bridges leading into the town, and at the base of each is found a doodad that attackers can interact with to spawn a gryphon tower of sorts. Once they're up, players can hop on these gryphons (which follow a fixed path), and essentially carpet-bomb the town, inflicting massive AoE damage to its defenders. Defenders, of course, can interact with these doodads to disable the towers. If only Tarren Mill had something like this...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

achja, mocht het idd zo zijn, en mochten hunters 'nutteloos' worden in instances...dan is de expension een mooi moment om te stoppen met WoW ;) (voor mij dan)

Het is zowieso raar dat locks/hunters nutteloos zijn in naxx a.g.v. die achtelijke imba magebuff

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
jarnotjuh schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:01:
Om eerlijk te zijn, vind het wel een goeie oplossing. Nu kan je echt "de rotte appels" uit de mand halen...
Ik verwacht dan ook dat de ECHTE core van de raiders naar buiten komt. Je hebt er altijd een stel bijlopen die minder hun best doen, om toch maar mee te lopen om de free epics(oid). Wat blizzard dus wil bereiken met dit, NIET zoals zulgurub of aq20 (waar je dus nogsteeds maar 10-15 actives hebt), maar dat je IEDEREEN goed gefocussed moet hebben. No way dat je dat met 40 man goed voor elkaar krijgt. Je kan het ontkennen of niet, maar het is gewoon zo. Misschien niet voor een hardcore guild die nu al 8, 9 of 10 bosses hebben gesloopt, maar ben er zeker van dat dat wel gebeurd in nog minder gevorderende guilds...

Dus ik heb liever 25 man instances waar je ALLEMAAL goed je best voor moet doen, dan een 40 man instance waar de helft als een kip zonder kop bijloopt. Een half healende priest is geen healer, idem voor tank en dps. Neem ze dan gewoon niet mee imho.

Geen flame, just my 2 cents..
helemaal mee eens _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:30:[...]
Ah dus omdat 8 man in volle tier 2 of beter die Onyxia al tig keer hebben gekilled het kunnen, heeft een raid van 40 man geen leiding nodig.

Ga voor de lol een keer een 40 man raid leiden en om het makkelijk te houden doe maar een MC, da's makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
deadsy schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:24:
en mochten hunters 'nutteloos' worden in instances...dan is de expension een mooi moment om te stoppen met WoW ;) (voor mij dan)

Het is zowieso raar dat locks/hunters nutteloos zijn in naxx a.g.v. die achtelijke imba magebuff
Hunters nutteloos. Das lekker dan :/
Ben ik net lekker bezig in het spel met juist een hunter. Ik hoop dat niet dat guilds nu gaan lopen zeuren van "We willen alle classes behalve hunter".

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:21:[...]

Dan maak je geen 2 teams en wissel je samenstellingen per week af ?

En trouwens, ik zit in een guild voor de community, niet om de perfecte samenstelling voor high-end raids te hebben, dus voor mijzelf maakt het echt niet uit.

25-mans instances zijn ook een stuk beter te managen lijkt me, ook als je de attendance in de zomer bekijkt bv.

Even wat anders, uit een gamespy artikel :
Wat er dan gaat gebeuren is dat mensen niet op komen dagen op de weken dat ze in de slechte groep zitten. Het is veel makkelijker om de slechte te dumpen en met een groep van 50 man of zo door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:36:
[...]

Wat er dan gaat gebeuren is dat mensen niet op komen dagen op de weken dat ze in de slechte groep zitten. Het is veel makkelijker om de slechte te dumpen en met een groep van 50 man of zo door te gaan.
Yup en als je dan in een high end guild zit waar de sfeer onwijs goed is, dan is dat dus niet echt bevordelijk voor de sfeer ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:42:[...]
Yup en als je dan in een high end guild zit waar de sfeer onwijs goed is, dan is dat dus niet echt bevordelijk voor de sfeer ben ik bang.
Het kan wel werken met meerdere teams. Maar dan moeten ze allemaal in evenwicht zijn en je moet genoeg mensen hebben die de zaak willen runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:36:
[...]

Zoals ik al zei kun je toch de goeien verdelen over 2 groepen zodat beiden ''even sterk zijn'', en per week afwisselen.

Ik zie het probleem echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
On_E schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:57:
[...]

Zoals ik al zei kun je toch de goeien verdelen over 2 groepen zodat beiden ''even sterk zijn'', en per week afwisselen.

Ik zie het probleem echt niet.
Dat ligt aan het niveau waar je op wilt spelen denk ik. Als je voor de top gaat, dan zorg je dat je groep zo goed als maar mogelijk is, niet gebalanceerd, zodat de andere groep ook nog redelijk is.
Hierdoor krijg je dus zeg maar een onderscheid tussen het beste team en het iets mindere, waar er niet echt uitwisseling in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die mega pvp veranderingen

Als ze dat willen gaan doen mag blizzard ook wel eens iets gaan fixxen ivm ally:horde ratio op realms anders is er niet veel aan lijktme.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
deadsy schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:24:
achja, mocht het idd zo zijn, en mochten hunters 'nutteloos' worden in instances...dan is de expension een mooi moment om te stoppen met WoW ;) (voor mij dan)

hunters worden nooit nutteloos. Tranq shot zal nog steeds vaak werken

razorgore (alhoewel dan niet meer high end) moet je ze hebben.

pullen van adds van bosses, etc. en natuurlijk uber dmg als ze weten wat ze doen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:36:
[...]

hunters worden nooit nutteloos. Tranq shot zal nog steeds vaak werken

razorgore (alhoewel dan niet meer high end) moet je ze hebben.

pullen van adds van bosses, etc. en natuurlijk uber dmg als ze weten wat ze doen.
Razorgore? nee hoor, warriors kiten dragons zonder enige problemen.
Tranq? kunstmatige nuttigheid.
Pullen van adds? elke ranged class kan dat doen.
Uber damage? lol!! Mages doen het dubbele aan dps wat hunters doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:42:
[...]

Razorgore? nee hoor, warriors kiten dragons zonder enige problemen.
Tranq? kunstmatige nuttigheid.
Pullen van adds? elke ranged class kan dat doen.
True, enige plekken waar hunters echt goed zijn in Naxx zijn Gluth omdat tranq shot daar wel moet en Gothik omdat ze gewoon stil kunnen blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:38

Osxy

Holy crap on a cracker

Met dit soort maatregelen ben ik blij dat ik een priest ben, hij bevalt me prima, nu bijna full blue op level 29 en echanting op 175 en tailoring 180 dus gaat lekker.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

[...]

??

Geen idee hoe hard die hunters bij jullie lopen te slacken, maar ik zelf en 2 a 3 andere hunters uit mijn guild staan bijn altijd in de top 5 dmg dealers.
zowiezo staan alle hunters (4 a 5) in de top 10.
misschien dat de rest van de classes slackt, maar dat hunters useless zijn ben ik niet met je eens.
(ok, gevechten als razuvious is een hunter niet zo handig omdat hij mana heeft... hoewel dit gemakkelijk op te lossen is door je mana voor het gevecht leeg te maken...)
maar hunters useless? beste dps class in game imo, FD = weg agro, geen gelul met cleave aanvallen ofzo, gewoon 40 yards afstand nemen en gaan.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:42:
[...]
Ja, op meer dan 3 targets tegelijkertijd doen mages meer dmg, maar als je 1 boss aant nuken bent dan wint een hunter het ez.
Zie ook --> http://www.denial-guild.com/index.php?topic=2395.0

[ Voor 16% gewijzigd door TepelStreeltje op 12-08-2006 19:16 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:52:
[...]

??

Geen idee hoe hard die hunters bij jullie lopen te slacken, maar ik zelf en 2 a 3 andere hunters uit mijn guild staan bijn altijd in de top 5 dmg dealers.
zowiezo staan alle hunters (4 a 5) in de top 10.
misschien dat de rest van de classes slackt, maar dat hunters useless zijn ben ik niet met je eens.
(ok, gevechten als razuvious is een hunter niet zo handig omdat hij mana heeft... hoewel dit gemakkelijk op te lossen is door je mana voor het gevecht leeg te maken...)
maar hunters useless? beste dps class in game imo, FD = weg agro, geen gelul met cleave aanvallen ofzo, gewoon 40 yards afstand nemen en gaan.
Misschien wordt het tijd dat jullie rogues/mages wakker worden.
Veel gevechten in Naxx hebben geen aggro issues, ook al hebben ze aggro issues, mages en rogues hebben 0,0 problemen met threat.
Een mage die om de 3 seconden voor 1200 HIT of een hunter die 600 hit en na 2 minuten compleet OOM is en zijn DPS halveert, moeilijke keus zeg!

Hunters zijn sinds de mage buff in geen duizend jaar de beste dps class ( waren ze sowieso al niet ), we doen amper 50% damage wat fatsoenlijke mages kunnen doen, zelfs in BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:45
Ik vind die 25 raid slots een raar getal. Tot nu toe was het altijd 20 of 40 :)

Verder zal de overgang voor veel raid guilds best wel meevallen. Bijna iedereen in zo'n
guilds heeft wel een alt die anders nooit aan de bak komt in raids. Nu kan je dat char fijn meelevelen naar 70 en word het opeens bruikbaar in raids ook :)

week 1: ik speel warrior
week 2: ik speel priest

of zoiets...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:04:
[...]

Misschien wordt het tijd dat jullie rogues/mages wakker worden.
Veel gevechten in Naxx hebben geen aggro issues, ook al hebben ze aggro issues, mages en rogues hebben 0,0 problemen met threat.
Een mage die om de 3 seconden voor 1200 HIT of een hunter die 600 hit en na 2 minuten compleet OOM is en zijn DPS halveert, moeilijke keus zeg!

Hunters zijn sinds de mage buff in geen duizend jaar de beste dps class ( waren ze sowieso al niet ), we doen amper 50% damage wat fatsoenlijke mages kunnen doen, zelfs in BWL.
Mage cycle in 10 seconden: 3.3 keer 1200 dmg. laten we zeggen totaal 4K dmg.
Mage heeft crit kans van 15%? das dus 2 crits in 3 cycles... is 2400 dmg extra ofzo?? delen door 3 is 800 dmg per cycle van 10 seconden.

Hunter cycle, 1 aimed shot van 1000 dmg, 1 multie shot van 800 dmg en 3 schoten van 500 dmg.
Totaal 5 schoten, ik heb zelf crit kans van 30% dus er critten 2 schoten. en das al 1500 dmg extra.
Dan nog elke 5 mins rapid shot erbij. in naxx is dat bij bijna elk gevecht dus 2 maal...

Ontloopt elkaar dus niet zo heel veel.

Hunters oom na 2 minuten? ook echt onzin, alleen bij Twins raak ik oom.
Als pala's netjes judgen en Wisdom buff op me zit heb ik nergens problemen mee. (evt mana regen gear zoals Black grasp o/t Destroyer oid) (bij andere bosses dus, niet bij twins, dan werkt judgement niet ^^ )

Vind het lulkoek dat je hunters als useless bestempeld. Puur omdat jullie hunters er geen fuck van bakken.
Pullen met een hunter is simpeler dan welke class dan ook, langere range, badpull = FD, pet pull is pullen over een range van 200 yard, idem weer bad pull = FD.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:24:
[...]

Mage heeft crit kans van 15%? das dus 2 crits in 3 cycles... is 2400 dmg extra ofzo?? delen door 3 is 800 dmg per cycle van 10 seconden.

Hunter cycle, 1 aimed shot van 1000 dmg, 1 multie shot van 800 dmg en 3 schoten van 500 dmg.
Totaal 5 schoten, ik heb zelf crit kans van 30% dus er critten 2 schoten. en das al 1500 dmg extra.
Dan nog elke 5 mins rapid shot erbij. in naxx is dat bij bijna elk gevecht dus 2 maal...

Hunters oom na 2 minuten? ook echt onzin, alleen bij Twins raak ik oom.
Als pala's netjes judgen en Wisdom buff op me zit heb ik nergens problemen mee. (evt mana regen gear zoals Black grasp o/t Destroyer oid) (bij andere bosses dus, niet bij twins, dan werkt judgement niet ^^ )

Vind het lulkoek dat je hunters als useless bestempeld. Puur omdat jullie hunters er geen fuck van bakken.
Pullen met een hunter is simpeler dan welke class dan ook, langere range, badpull = FD, pet pull is pullen over een range van 200 yard, idem weer bad pull = FD.
Psst, niet elke hunter is alliance.

Een horde hunter IS met 2 minuten OOM en z'n dps is zojuist gehalveerd.
En nee hunters krijgen geen manatide (lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Misschien andere fights ook gaan doen dan Spider wing of Deathknight wing.
Daar kan je zoiezo niet makkelijk achter mekaar dps'en.
2 bosses waar je max dps nodig hebt anders is het voorbij.
Thaddius:
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/8862/thaddiusdamageac0.jpg

Loatheb:
Afbeeldingslocatie: http://praemium.eu/naxx/loathebdmg.jpg

En zo is het bij elke niet bewegende baas, waar alle classes gewoon voluit kunnen gaan, Patchwerk heb ik geen dmg meter van, Grobbulus ook niet. Maar de conclusie is meestal dat goede, goed gegearede Fury Warriors, Mages en Rogues, makkelijk de Hunters eruit DPS'en en over warlocks naja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:24:
[...]

Die berekeningen slaan nergens o,p je baseert die gegevens op je eigen char en wat je denk te weten van mages. Crit kans is veel hoger net als dmg, en vergeet de ignite niet.

Maar ik ben het wel met je eens dat mages de hunters niet zoveel outdmgen. In ieder geval niet in mijn guild.

@Kapoen dat heeft te maken met de nieuwe class denk ik. Een extra plek om gevuld te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:09:
[...]

...

@Kapoen dat heeft te maken met de nieuwe class denk ik. Een extra plek om gevuld te worden :)
Je bedoelt nog een extra shaman en druid kicken?
Van een paladin heb je gewoon 3 nodig: BoM/BoW, Salvation en Kings.
Je kan niet plots een sloot healers mee gaan nemen.
Dan nog eens 3-4 priests, van mages, rogues en warriors neem je er ook wel gauw 3 mee, want dat is allemaal goede dps en tanking. Dan nog 1 lock voor Bloodpact en 1 hunter komt altijd wel van pas en de rest opvullen, 1/2 shamans, 2/3 druids en dan de andere 3 plekken verdelen, naar de encounter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 11:48
Ik heb me ook aan de verleiding overgeleverd, en heb vandaag WoW + 60day gamecard gehaald voor 58 euro :) Gnome warlock aangemaakt, ben al lvl 10 :P lekker verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:11:
[...]

Hoe ver ben je al in BWL?
Want ik neem niet aan dat je AQ40 al ver ben en zelfs in naxx zit. Onze tanks doen bijna evenveel damage als locks tegenwoordig.
naxx idd niet, aq40 voor de tweede keer (bijna) voor huhuran, half jaar terug met andere guild op vastgelopen (thanx blizz voor craftable nr gear 2 patches te laat). MC kan je losgaan zonder druk te maken om aggro, BWL stellen dmg meters imo niks voor door de random vulnerability op mobs, voor bosses moet je DM speccen voor je verhouding dps vs aggro. Afhankelijk van je inzet en geluk met mobs kan je zo in de top 10 zitten, idem geldt voor (begin) aq40. Maar mijn insteek was meer dan dat vele classes of juist de andere claimen dat sommigen nutteloos zijn of worden. Al maken ze sommige classes kunstmatig nuttig voor encounters, het werkt wel. Ten tweede zullen ze echt wel de classes/issues aanpakken die bijna overbodig worden door kleine buffs, ik noem maar een lifetap buff (80% van dmg gear extra mana) in 1.12 die mana issues voor locks zal verbeteren. Ook het eerder genoemde selfsufficient zijn van die classes, ze hoeven bijna nooit heals itt melee of zijn niet fragiel itt mages. Daarnaast heeft de melee iig bij horde altijd de totems en haalt meer voordeel uit foodbuffs waardoor mijn conclusie is dat je wel gelijk hebt dat melee en mages veel dmg doen, maar hoe? Mages met de naxx buffs, melee die healing opslokt enz. Al is het niet echt een coherent verhaal, ik ben niet zwaar somber over de veranderingen of de huidige situatie. Het meeste zien we pas later in BC en er kan nog veel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Vincentio schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:02:
[...]

Je bedoelt nog een extra shaman en druid kicken?
Je kan niet plots een sloot healers mee gaan nemen.
Dan nog eens 3-4 priests, van mages, rogues en warriors neem je er ook wel gauw 3 mee, want dat is allemaal goede dps en tanking. Dan nog 1 lock voor Bloodpact en 1 hunter komt altijd wel van pas en de rest opvullen, 1/2 shamans, 2/3 druids en dan de andere 3 plekken verdelen, naar de encounter.
pala's nodig? hoe doen wij als horde het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
addictive schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 06:40:
[...]
pala's nodig? hoe doen wij als horde het dan?
Je powerleveled wat paladins in de expansion?

Verder ben ik het er mee eens dat warlocks en hunters qua damage niet veel voorstellen, en het is niet zo dat de hunters / locks in onze guild niets doen, het is gewoon iets wat ik over de loop van vele gevechten in mc/bwl/aq40/naxx gezien heb. Qua dps doen ze helaas niet heel veel, maar je hebt ze wel nodig voor soulstone, curses, tranqing ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Vincentio schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:02:
[...]

Dat weet je niet in de expansion. We weten in feite nog helemaal niets over de nieuwe encounters.
Voor hetzelfde geld hebben we 3 shamans nodig en 1 pala voor een bepaalde encounter
en voor een andere boss is het misschien omgekeerd.

Vergeet niet dat elke klasse ook nog eens 'revamped' word door middel van extra talent points.
Dus over de balans Shamies vs Pala's valt nu nog niets te zeggen.

[ Voor 16% gewijzigd door Kapoen op 13-08-2006 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Expansion instances worden sowieso een compleet andere ervaring en opstelling (met 5, 10 en 25 man instances, geen 40 meer)

Hoe dit gaat worden is nog compleet onduidelijk. Wel is gezegd dat het voor hybride classes is gedaan.

[ Voor 30% gewijzigd door pagani op 13-08-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik wel eens willen zien of die mages nog zoveel meer dps doen dan hunters en rogues zonder CoE en Cos op bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:24:
Zou ik wel eens willen zien of die mages nog zoveel meer dps doen dan hunters en rogues zonder CoE en Cos op bosses.
Dan doen ze maar 80% meer damage ipv het dubbele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is onzin Carnage, dat is hetzlefde als BoM, Hunters Mark, Battle Shout en Trueshot aura weghalen. Die curses zijn voor casters de enige 'buff' om meer dmg te doen. Andere classes hebben er veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Kapoen schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 09:27:
[...]

Dat weet je niet in de expansion. We weten in feite nog helemaal niets over de nieuwe encounters.
Voor hetzelfde geld hebben we 3 shamans nodig en 1 pala voor een bepaalde encounter
en voor een andere boss is het misschien omgekeerd.

Vergeet niet dat elke klasse ook nog eens 'revamped' word door middel van extra talent points.
Dus over de balans Shamies vs Pala's valt nu nog niets te zeggen.
Blizzard gaat niet het hele buff systeem revampen, alleen niet alle buffs worden stackable. Maar goed een shaman zal nog steeds alleen zijn eigen groep kunnen buffen en een paladin alle mensen, bovendien een paladin is een extreem goede healer die bijna niet oom kan gaan, ik weet niet hoe dat zit met Shamans. Maar verder kan je het bij de encounter aanpassen, zoals ik al zei. Maar dat is in principe de basis groep, waaruit je gaat werken.
Life tap haalt dan ook meer HP weg he ;)
Daar zitten we als healers dus beslist niet op te wachten in Naxxramas, hell bij sommige encounters teken je dan gewoon zelfs je eigen dood.
Probleem is dat lock spells te veel mana costen omdat ze te veel damage doen in vergelijking met andere classes en ze bijna geen mana regen hebben.
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:43:
[...]

Dan doen ze maar 80% meer damage ipv het dubbele
IDD, dat zal best meevallen omdat je tegenwoordig geen negatieve resistances meer kan hebben en de bosses in naxx niet echt met resistance rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:49:
Dat is onzin Carnage, dat is hetzlefde als BoM, Hunters Mark, Battle Shout en Trueshot aura weghalen. Die curses zijn voor casters de enige 'buff' om meer dmg te doen. Andere classes hebben er veel meer.
Het gaat erom dat er beweerd wordt dat warlocks nutteloos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
Ten tweede zullen ze echt wel de classes/issues aanpakken die bijna overbodig worden door kleine buffs, ik noem maar een lifetap buff (80% van dmg gear extra mana) in 1.12 die mana issues voor locks zal verbeteren.
Helaas heeft blizz besloten de life tap beide kanten op te laten gaan, waardoor het slechts een kleine verbetering is kwa downtime, heeft wel het voordeel dat ik nu wat sneller metzelf leeg kan tappen en hellfire doen indien we wipen (geen repaircosts ftw)
Verder: na de mage patch is het totale gebrek aan aggro reduction vooral te merken als je wat verder in het spel komt, MD is leuk maar 30 punten in een tree verspillen (ds is leuk maar verder boeit het me weinig) puur om -20 threat te hebben omdat blizzard niet in staat is een fatsoenlijke balans te vinden is gewoon zonde, tel daarbij het feit dat dots/curses door de 16 limit debuff en het niet stacken ervan zwaar gegimpt zijn (weg mana efficiency) en ik kan alleen maar concluderen dat blizzard de lock heeft bedoeld als 100% pvp class en absoluut niet voor pve.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:55:

Life tap haalt dan ook meer HP weg he ;)
Daar zitten we als healers dus beslist niet op te wachten in Naxxramas, hell bij sommige encounters teken je dan gewoon zelfs je eigen dood.
Probleem is dat lock spells te veel mana costen omdat ze te veel damage doen in vergelijking met andere classes en ze bijna geen mana regen hebben

dat zal best meevallen omdat je tegenwoordig geen negatieve resistances meer kan hebben en de bosses in naxx niet echt met resistance rondlopen.
3x lifetap nu wordt 1x lifetap in 1.12 Het scheelt dus iig met cd op spells. COE is COS zorgen idd niet meer voor negatieve spell resistance, wel voor 10% meer dmg met die spell schools. Dus zonder locks in de raid doen alle mages al 10% minder dmg. Warlocks doen btw ook minder dps omdat ze dus de mages helpen met COE ipv zelf een COA erop te gooien. Hunters geven melee als ze TSA hebben 100ap, maar krijgen met BS er niks voor terug omdat dat alleen voor melee geldt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Hunters in Naxx:

Naxxramas is nou eenmaal een instance waar de kwaliteiten van een hunter (goed tegen bewegende aggro sensitive bosses) niet van pas komen. Maarja, Naxx is maar 1 instance, pas als alle instances in BC zoals Naxxramas worden dan hebben hunters een probleem.

Verder zijn er ook andere problemen die veel dieper liggen, zoals de aimed shot/ms rotation en dat weaponspeed nog steeds zo belangrijk is.

Het is gewoon afwachten wat voor nieuwe 41 punt talents Hunters en andere klassen krijgen in BC voordat je "hunters zijn doomed" kunt zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:34:
[...]

3x lifetap nu wordt 1x lifetap in 1.12 Het scheelt dus iig met cd op spells. COE is COS zorgen idd niet meer voor negatieve spell resistance, wel voor 10% meer dmg met die spell schools. Dus zonder locks in de raid doen alle mages al 10% minder dmg. Warlocks doen btw ook minder dps omdat ze dus de mages helpen met COE ipv zelf een COA erop te gooien. Hunters geven melee als ze TSA hebben 100ap, maar krijgen met BS er niks voor terug omdat dat alleen voor melee geldt
Das leuk, maar life tap kan je bij de belangrijke bosses dus al niet gebruiken, omdat je er HP door verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Das leuk, maar life tap kan je bij de belangrijke bosses dus al niet gebruiken, omdat je er HP door verliest.
Idd, en als je een beetje +dmg hebt verlies je met patch 1.12 minstens 2x zoveel hp..compleet onbruikbaar dus (behalve in pvp, goh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Van DnT frontpage, de nr1 guild in de US tegenwoordig:
So here I am, once again, hijacking our front page for my own personal soapbox. As we know, there was a recent announcement regarding the size of raids in BC, and I've spent the last few days trying to quantify in words why it bothers me so much, why I am so disapointed by the change. Eventually I came to realize that what really bothered me about it was the people. The people are the reason I log in every day, the reason I'm willing to throw myself against impossible odds, to do things as mindnumbing as farming potions for hours. Loot will come and go, and be outdated by the evolution of the game, world firsts will come to be long forgotten in the sands of time, but the people we play with, the people we experienced the game with, will we ever really forget them.

Raiding guilds were designed around 40 people, plain and simple. It's been that way for 2 years, and to change it now is so ridiculously shortsighted. I've been raiding with the same core for nearly 2 years, the same core of people necessary to facilitate 40 man raiding, and now I'm supposed to tell a good portion of them to what, fuck off, get on the bench because you pompous pricks arbitrarily decided to change the fucking rules.

Tigole, you say that with the entrance of BC there will be a high turnover on raid guilds. What the fuck do you know. You expect me to believe that the same people who poured hours of time and effort through your arrogant fucking cockblocks at Ragnaros, at Chromaggus, at Nefarion, and at the mother of all fuck ups C'thun, will suddenly turn their backs on us because it's a convenient time to bow out of the game. Suddenly people who devoted the time to the rest of us to throw themselves multiple days a week at a C'thun we didn't have a fucking prayer of beating are going to say, sorry I have better things to do just because the expansion comes out?

So what the fuck are we supposed to do now. How do we look at our guildmates, our friends, the people we've known for a year, two years, maybe longer and tell them, "Sorry, you aren't good enough", or "Sorry we don't have room for you". It's not about raids being 40% smaller, it's about us having to tell 40% more people sorry, you're going to have to sit outside and hold your dick every night.

Now you'd say, well why not use 2 raids. Who decides who goes in each raid, who leads the raids, how many people do we need on standby for each raid, what kind of class stack do we need for the encounters, how many people do we recruit to deal with the challenges ahead, what happens when group B's tanks are online, but they don't have enough priests, and A has priests, but no tanks. And by the time we're done separating people into 2 categories, we might as well be 2 completely fucking separate guilds. Why the fuck should we have to endure this bullshit because you decided you wanted to change the rules halfway through.

Let me leave you with a final thought, one you may see repeated in the upcoming days, because it was included in an article I was asked to contribute to. When Death and Taxes kills Illidan, and we stand over his corpse for our screenshot, will our first thought be: Where are the other 15 people who stood together with us for Onyxia, for Ragnaros, for Nefarion, for C'thun, and finally for Kel'Thuzad.

These are my thoughts, for now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:54:

[...]
_/-\o_

Nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Vincentio schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:54:

[...]
Oh noes, drama!

Kom seg dat is toch wat overdreven? Mijn guild (nu dood jammer genoeg :( ) deed ZG/AQ20 naast het 'echte' raid werk en dat ging ook altijd goed. Meer dan 40 mensen online en toch konden er maar 20 mee naar ZG/AQ20. Nooit een probleem geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Kapoen schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:24:
[...]

Oh noes, drama!

Kom seg dat is toch wat overdreven? Mijn guild (nu dood jammer genoeg :( ) deed ZG/AQ20 naast het 'echte' raid werk en dat ging ook altijd goed. Meer dan 40 mensen online en toch konden er maar 20 mee naar ZG/AQ20. Nooit een probleem geweest.
Je ziet het probleem niet, ik weet nu al dat je de tekst niet goed gelezen hebt... Er staat duidelijk in dat 25 man gewoon bullshit is, en dat de vaste "core" kleiner gemaakt moet worden. Je gaat mensen schrappen dus... Ik snap best dat dat eens lastig kan gaan worden. Rotation system is sowieso niet handig.

Het heeft voordelen, maar ook zeker nadelen, zoals dit. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wat een drama's zeg, goh die 15 spelers van DnT die dan in plaats van een avond raiden een avondje een 5 of 10-mans instances moeten doen, of misschien wel Arena Team PvP championships kunnen doen, of weet ik veel wat voor andere dingen er allemaal nog te doen zullen zijn naast 25-man raids.

Als de overige 39 mensen in een guild (ik ga maar even uit van 40 man) je 'vrienden' zijn geworden in de afgelopen 2 jaar, dan kom je er echt wel uit met elkaar over wie waar en wanneer een 25-mans raid kan doen.

Ik zou persoonlijk lachend een raid-spot af staan voor iemand anders als het zo geregeld wordt dat alle raidende guild-members ong. even veel raid-tijd krijgen, dan heb ik zat opties om mezelf te kunnen vermaken ingame, en kan ik de raiders feliciteren met hun kills in gchat.

En ALS mensen het niet zien zitten, dan kopen ze BC toch gewoon niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kapoen schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:24:
[...]
Oh noes, drama!

Tja, maar als de loot in zg/aq20 het beste was wat je ingame kon krijgen, dan was het wel een probleem...

Wij hebben een core van zo;n 50 man die raids doet. Dat splitsen in twee groepen gaat gewoon niet werken omdat je dan gewoon een tweedeling krijgt. We hebben het een keer gedaan toen zg net uit was. De 'eerste' groep stond dezelfde avond voor hakkar, de tweede groep hield haverwege op. Dat krijg je ook met 2x25 man. Je moet gewoon A en B teams maken om de beste mensen in de A raid te krijgen om zodoende de instance te leren etc. Als het eenmaal op het zerg nivo van zg ligt kun je prima twee groepen maken, maar dan is de fun van de instance er al lang af.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Kees schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 08:22:
[...]

ik doelde erop dat er gezegd werd dat pala's _nodig_ zijn. En dat is onzin, ze maken het makkelijker, maar zijn absoluut niet nodig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

vind het ook bullshit dat blizz het nu introduceerd.
2 raids? echt niet, niet iedere speler is zo goed als de ander, dus krijg je dat de ene raid merkbaar minder goed is als de andere. en wat die gast zegt, Bouw dan direct 2 guilds.

meer op de individuele speler? Leuk, in een multiplayer game. ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

"When Death and Taxes kills Illidan, and we stand over his corpse for our screenshot, will our first thought be: Where are the other 15 people who stood together with us for Onyxia, for Ragnaros, for Nefarion, for C'thun, and finally for Kel'Thuzad."

overdrijven is ook een zwaar vak.
Het is jammer dat ik geen kill plaatjes kan vinden, geloof er eigenlijk maar zeer weinig van dat er meer dan 10 dezelfde namen kan vinden op die van onyxia en cthun

Der is altijd verloop in guilds. rond BC zal dat wat meer zijn dan anders. maar dat is toch al niet te vermijden, gezien alle nieuwe stuff die er dan komt en mensen die weer geintresseerd worden in WOW

het heeft naast voordelen zeker ook veel nadelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 13-08-2006 18:13 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
heuveltje schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:11:
"When Death and Taxes kills Illidan, and we stand over his corpse for our screenshot, will our first thought be: Where are the other 15 people who stood together with us for Onyxia, for Ragnaros, for Nefarion, for C'thun, and finally for Kel'Thuzad."

overdrijven is ook een zwaar vak.
Het is jammer dat ik geen kill plaatjes kan vinden, geloof er eigenlijk maar zeer weinig van dat er meer dan 10 dezelfde namen kan vinden op die van onyxia en cthun

Der is altijd verloop in guilds. rond BC zal dat wat meer zijn dan anders. maar dat is toch al niet te vermijden, gezien alle nieuwe stuff die er dan komt en mensen die weer geintresseerd worden in WOW
tis dat wij geen namen hebben staan bij plaatjes, maar ik kan je wel een link naar onze DKP site geven hoor. Daar kan je handig zelf opzoeken of de namen overeenkomen.

ter informatie, bij onze eerste lucifron kill (bijna 14 maanden geleden) hebben we 40 man gebruikt (duh meestal met firstkills ;P) van die 40 zijn er nu nog 15 die in onze guild zitten.

en er is altijd verloop in de guilds.... dus dan mag niet zeuren als je ineens niet meer met 40 vrienden mag spelen maar gedwongen word om 15 man te dumpen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
hehe ik ben een rogue en volg al een tijdje de rogue review

nu vind ik net als zovele rogue dat de review stinks :P en Drysc wel de slechtse rogue CM dus is er een fotofuck topic geopen :P werkelijk ik lig helemaal deuk :D

Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/9539/dumbanddumberjx9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/2789/lolololololbt7.jpg

bwhaahaaa :P

http://forums.worldofwarc...N=wow-rogue&T=1442400&P=1

Drysc is not amused :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

jarnotjuh schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:27:
[...]

Je ziet het probleem niet, ik weet nu al dat je de tekst niet goed gelezen hebt... Er staat duidelijk in dat 25 man gewoon bullshit is, en dat de vaste "core" kleiner gemaakt moet worden. Je gaat mensen schrappen dus... Ik snap best dat dat eens lastig kan gaan worden. Rotation system is sowieso niet handig.

Het is een guildmaster die dus geen enkel inzicht heeft, een normaal persoon zeg dat er dan twee parties gemaakt gaan worden zodat je 50 man kan gaan raiden. Helaas zijn ze daar nog niet op gekomen. Iedereen loop gelijk zo achtelijk te doen met het geen wat nu uit gekomen is, het houd niets in dat de personen geen enkel inzicht hebben en ook in bepaalde hokjes denken. Alles moet op een bepaalde manier maar enig inzicht om zaken te veranderen hebben ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
we_are_borg schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 19:55:
[...]

Het is een guildmaster die dus geen enkel inzicht heeft, een normaal persoon zeg dat er dan twee parties gemaakt gaan worden zodat je 50 man kan gaan raiden. Helaas zijn ze daar nog niet op gekomen. Iedereen loop gelijk zo achtelijk te doen met het geen wat nu uit gekomen is, het houd niets in dat de personen geen enkel inzicht hebben en ook in bepaalde hokjes denken. Alles moet op een bepaalde manier maar enig inzicht om zaken te veranderen hebben ze niet.
Probeer het eens voor dat je dit roept. Denk je dat de meeste top end guilds dit niet al geprobeerd hebben met MC/ZG/AQ20? Dit werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
we_are_borg schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 19:55:
[...]

ok een reset timer van 7 dagen. 60 man in guild zou dus 2x25 man idd kunnen. mits je van alle classes evenveelt hebt, en iedereen de hele week iedere kan spelen. want als je raid krijg je een raid id. dit houd in dat je 7 dagen lang alleen kan spelen met mensen die hetzelfde of geen raid id hebben.

Heb je 2 teams, heb je 2x25 man saved en die kunnen NIET meer samen spelen. Dit zou dus met 60 man in de guild inhouden dat je als er een paar man niet online zijn je niet de instance kan afmaken.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Probeer het eens voor dat je dit roept. Denk je dat de meeste top end guilds dit niet al geprobeerd hebben met MC/ZG/AQ20? Dit werkt niet...
kwestie van aanpassen en recruiten todat je de ideale balans gevonden hebt, ik zelf juich het toe aangezien ik er behoorlijk moe van wordt als je continue een aantal casuals hebt die een guild kunnen gijzelen waardoor er niet tot nauwelijks geraid kan worden, dit moeten we ook opvangen door recruiten dus ik zie niet in waarom een "nr1" guild dat ook niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Omdat je dan effectief 2 guilds hebt. Top 35 gaat dan in het "pro" gedeelte, het "afval" in de ander. Voor 2 x 25 mans raids heb je nu eenmaal veel meer redundancy nodig dan bij 1 x 40.

En cyclen van members schiet niet op voor die guilds die momenteel in de top 10 staan. Je wilt een zo klein mogelijk groep om die zo snel mogelijk aan te kleden met epix zodat je de encounters beter aan kan.

Een extreem voorbeeld om het nutteloze van cyclen aan te geven: Je hebt een guild met 100 actieve mensen die nog nooit MC hebben gezien.. Hoe lang zal het duren voordat deze mensen allemaal de encounters kennen en goed genoeg ge-equiped zijn om ragnaros neer te leggen? Een groep van 40 man die 100% raid attendancy hebben gaan hier veel vlugger doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Ik ben een beetje nieuw en na 10 dagen guest account en nu een week het spel gekocht heb ik een klein vraagje. Ik ben een Orc Warrior en heb al wat gelezen en hoor het ook dat ik in groepen de rol van Tank heb. Nouja, geen probleem mee enzo, maar bij het vechten gaan mobs altijd naar andere spelers toe in plaats van mij. Ik kan wel Taunt gebruiken maar dat werkt echt 2 seconden ofzo en bovendien moet ik daarvoor in de defensive stand zijn. Wat zijn doorgaans de alom geaccepteerde technieken om te zorgen dat ze mij aanvallen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
jarnotjuh schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:27:
[...]

Proficiat jij weet wat ik al of niet gelezen heb :). Hij zeurt alleen een beetje over zijn vriendjes die hij aan de kant zal moeten schuiven. Een stelling die nergens op gebasseerd is. Als zijn vrienden zo belangrijk zijn dan is er vast plaats en mogelijkheid voor iedereen om te spelen.

Volgens mij heeft hij gewoon schrik om zijn status van uber raider te verliezen ten opzichte van de 'casuals'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:33:
[...]

Proficiat jij weet wat ik al of niet gelezen heb :). Hij zeurt alleen een beetje over zijn vriendjes die hij aan de kant zal moeten schuiven. Een stelling die nergens op gebasseerd is. Als zijn vrienden zo belangrijk zijn dan is er vast plaats en mogelijkheid voor iedereen om te spelen.

Volgens mij heeft hij gewoon schrik om zijn status van uber raider te verliezen ten opzichte van de 'casuals'.
Casuals zullen de high end 25 man instances niet doen hoor.
Een cap betekend niet dat raiden ineens 40% makkelijker is geworden.
Tis gewoon een schijn mogelijk voor casuals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 18:11
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:32:
Hallo. Ik ben een beetje nieuw en na 10 dagen guest account en nu een week het spel gekocht heb ik een klein vraagje. Ik ben een Orc Warrior en heb al wat gelezen en hoor het ook dat ik in groepen de rol van Tank heb. Nouja, geen probleem mee enzo, maar bij het vechten gaan mobs altijd naar andere spelers toe in plaats van mij. Ik kan wel Taunt gebruiken maar dat werkt echt 2 seconden ofzo en bovendien moet ik daarvoor in de defensive stand zijn. Wat zijn doorgaans de alom geaccepteerde technieken om te zorgen dat ze mij aanvallen? :-)
Zorg ten eerste dat je in Defensive Stance rondloopt tijdens het tanken, tenzij je abilities in een andere stance nodig hebt. Daarnaast is sunder je nieuwe spam button. ^^ Uitgebreide guide over threat kun je hier vinden: http://evilempireguild.org/guides/kenco2.php. Het is aardig wat om door te lezen, maar geeft je een goed idee over de mechanics achter tanking.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:37:
[...]

Casuals zullen de high end 25 man instances niet doen hoor.
Een cap betekend niet dat raiden ineens 40% makkelijker is geworden.
Tis gewoon een schijn mogelijk voor casuals.
Die instances krijgen een instelbare moeilijkheidsgraad, met bijhorende drops. Dus die zullen wel die instances kunnen doen, alleen dan met een lagere moeilijkheidsgraad.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:50:
[...]

Die instances krijgen een instelbare moeilijkheidsgraad, met bijhorende drops. Dus die zullen wel die instances kunnen doen, alleen dan met een lagere moeilijkheidsgraad.
Zelfs dat waarschijnlijk niet eens.
25 man raids duren nog steeds 4 of 5 uur, het kost nog steeds weken om een encounter te leren en maanden om een instance te clearen.
Je moet nog steeds bergen pots farmen en er een bult gold tegen aan gooien.

Klinkt niet echt casual :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:55:
[...]

Zelfs dat waarschijnlijk niet eens.
25 man raids duren nog steeds 4 of 5 uur, het kost nog steeds weken om een encounter te leren en maanden om een instance te clearen.
Je moet nog steeds bergen pots farmen en er een bult gold tegen aan gooien.

Klinkt niet echt casual :P
- Je moet het niet op 1 avond doen
- Doordat de moeilijkheidsgraad kan gekozen worden zal het op de makkelijkere "levels" niet nodig zijn om allerlei pots en flasks bij elkaar te zoeken. Het leren zal dan ook wat makkelijker zijn.

Ik kan me inbeelden dat ze gewoon een factor x aan alles van de bosses en mobs hangen. x hp, x mana, x <special ability> / min,....

De meer casual spelers zullen de op de lagere levels de instance kunnen leren en drops van "hun niveau" krijgen. Naarmate ze de instance beter onder de knie krijgen zullen ze in moelijkheidsgraad kunnen stijgen, weer betere drops krijgen,...

Maarja, ik snap het punt wel van de guilds die compleet gebouwd zijn rond het raiden met 40 mensen.

2 raids op hetzelfde moment runnen kan erg lastig zijn. Met mijn (wijlen) guild hebben we het ook al geprobeerd met zg en aq20 enzo. Maar dat is gewoon enorm lastig.
Welke group krijgt de beste tank, welke group krijgt de meest ervaren raidleader, ie krijgt de beste healers,...

De enige mogelijkheid die ik op die manier zie is 2 verschillende 20/25-mans doen. Je kan dan indien nodig mensen wisselen van raid op de 2de raid avond. Maar dan moet je voor de betere guilds wel 2 fatsoenlijke 20/25-mans hebben.

Maarja, hoe het echt zal worden zullen we pas weten als TBC uit komt.

[ Voor 20% gewijzigd door DinX op 13-08-2006 21:03 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Kees schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 08:22:
[...]

Volgens mij powerlvlen die paladins hunzelf wel, want volgens mij wil vrijwel iedereen aan de Horde kant een paladin maken als Burning Crusade er is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die moeilijksheids graad instellen vind ik wel een beetje mwah-mwah eigenlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lillie vincent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, net een pakket voor mijn vriendin gekocht, zit er geen code bij.... enkel een stom guest pss key.. Maar nergens een sticker om zelf te registreren :/ en dan ligt support er ook nog eens uit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:32
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:08:
Leuk, net een pakket voor mijn vriendin gekocht, zit er geen code bij.... enkel een stom guest pss key.. Maar nergens een sticker om zelf te registreren :/ en dan ligt support er ook nog eens uit... :/
onder cd 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope. Volgens de Guest pass Key moet hij op de game manual zitten... maar helaas, ook niets.. er zit er simpel weg geen bij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:32
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:18:
[...]

Nope. Volgens de Guest pass Key moet hij op de game manual zitten... maar helaas, ook niets.. er zit er simpel weg geen bij.....
heb je alle cd's uit de box gehaald..? normaal gesproken hoort ie eronder te zitten.. was de game gesealed toen je em kocht..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:25:
[...]

heb je alle cd's uit de box gehaald..? normaal gesproken hoort ie eronder te zitten.. was de game gesealed toen je em kocht..?
Alle 5 de cd's zijn eruit geweest voor de installatie... en ja de game was gesealed. Ik hoop maar dat support van blizzard hier iets aan doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zat ie voor op het boekje. Maar het is wel raar dat ie er niet inzat terwijl die gesealed was, dan moet er iets in de fabriek zijn misgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:36:
Bij mij zat ie voor op het boekje. Maar het is wel raar dat ie er niet inzat terwijl die gesealed was, dan moet er iets in de fabriek zijn misgegaan.
Jep , op de guest code staat ook dat hij voor op het boekje moet zitten. Maar mn hele boekje is kaal :/ Bij jou zit hij er op geplakt?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.