Het Grote World of Warcraft topic - Deel 84 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.033 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
Bizzarro schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:35:
[...]

Ik heb met mijn priest altijd op intellect gefocussed, en op spullen die "of the owl" (intellect en spirit) is dat. Je "moet" even je talents op spirit tap zetten, dan heb je na iedere fight een 100% bonus op je spirit, erg lekker.
Mijn priest heeft nu:
Str: +11
Agi: +8
Sta: +156
Int: +124
Spi: +123

En als je daarmee gewoon rustig aan doet tijdens het healen, kan je het in combinatie met spirit tap heel lang volhouden in een dungeon oid.
Spirit Tap werkt alleen als je de killing blow hebt, als healer in een dungeon heb je dat niet zo veel. dus die talents zijn redelijk nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
SpoTs schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:30:
[...]

Is het niet gewoon de bedoeling dat je deze gasten met een groep neerbeukt? okeej.. hunter is zwaar overpowered pve maar ik denk toch echt dat je hier een groep voor moet hebben.
Als je een hunter die demons ziet doen, ga jij hem dan maar ff helpen ja. :P

And thus it ends. Nadat Rage of Titans op Kor'gall al hernoemd geweest was naar Titans Reborn, is gisteren besloten er finaal mee te stoppen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
SpoTs schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:30:
[...]

Is het niet gewoon de bedoeling dat je deze gasten met een groep neerbeukt? okeej.. hunter is zwaar overpowered pve maar ik denk toch echt dat je hier een groep voor moet hebben.
tis hunter quest, je moet'm solo-en... als iemand anders helpt dan despawned ie :(

PS. Ik heb ook EZ Thro grenades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Sitethief schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:07:
Warriors eat this:
http://www.apwm01.dsl.pipex.com/images/falcofftank.jpg
Wel overbuffed dat wel maar druids zijn nou eenmaal Patchwerk tanks :D
(ps dat ben ik niet, ik loop nog lekker in BWl te wipen :D)
ik ken die gast -.- zit bij mij op de server :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
reddevil schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:40:
[...]

tis hunter quest, je moet'm solo-en... als iemand anders helpt dan despawned ie :(

PS. Ik heb ook EZ Thro grenades
Kan je het niet out of party doen? ennuh.. mijn hunter is pas 35.. geen zin om verder te lvlen. vind me 39 rogue echt prachtig :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
SpoTs schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:59:
[...]

Kan je het niet out of party doen? ennuh.. mijn hunter is pas 35.. geen zin om verder te lvlen. vind me 39 rogue echt prachtig :p
Een vriend (shaman) van me zag zo ooit eens een hunter op low health, dus hij wilt helpen en healt die gast. Nog nooit zo zwaar geflamed geweest, tot op ons guild forum toe. :D
Begrijpelijk dat die hunter pissed was natuurlijk, want hij mocht weer 2 uur oid wachten. En onze shaman (en andere guildies) wist meteen wat een hunter quest is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SpoTs schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:59:
[...]

SOLO

als de hunter een heal krijgt despawnt mob
als de hunter een buff krijgt (pws/pwf/motw oid) despawnt de mob
als een ander de mob aanvalt despawnt de mob
als iemand naar de mob blaast despawnt de mob

hunter mag zelfs niet eens zijn pet gebruiken, want als die wat doet.. jaja. raad eens... despawnt de mob

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 11-08-2006 09:02 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:05

vhal

ಠ_ಠ

reddevil schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:04:
Gisteren met m'n hunter de laatste demon (silithus natuurlijk) geprobeerd, maar na 7 keer proberen nog niks opgeschoten, misschien iemand nog wat extra tips?
Sinds 1.11 is deze demon bugged. Frost trap werkt niet meer zodat je hem enraged moet doden. Enja, hij slaat hard wanneer je in meleerange komt. Verder is er eigenlijk geen verschil. Ik heb hem zelf 3 wkn geleden
Investeer wat in +int gear. Kan je goedkoop van de AH krijgen en je manapool wordt dan groter. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je manapool al na 3x WC op is...

Wat je het best kan doen is heb wingclippen terwijl je door hem heen rent. Dus niet stil staan en dan pas gaan wingclippen. Of spring opzij als je hem wingclipt

Aangezien je de warlock exploit/trick/buff gebruikt is fear geen probleem. Je krijgt alleen wat shadow damage die je kan verminderen door pots te gebruiken. Het kan handig zijn om wat +SR ringen aan te schaffen (handig in BWL) of een Gift of Arthas (+10SR) te drinken. Ook zijn er pots die je een 3 minuten buff geven voor alle spells (+50 resist). Weet alleen even niet meer hoe deze heten..

Nuken is niet echt nodig. Arcane shot kost relatief veel mana, en rapid fire voegt weinig toe (kost ook veel mana). Aimed shot is eigenlijk te traag. Probeer je Serpentstings te gebruiken en eventueel multishot. Verder gewoon autoshot en continue bewegen. In feite loop je continue rondjes.

Mocht het echt niet lukken, dan kan je een Flask of Wisdom gebruiken en hem kapot nuken ;) Dure oplossing, maar in feite ben je goedkoper uit dan dat je 5 tries doet die niet lukken. Elke trie kost op mijn server rond de 20G...Flask rond de 60G.... :)

Trouwens, ik mis je mongoose potion. En ja, de elixir of demonslaying werkt hier. Je kan overwegen om de Demonslayer zwaard aan te schaffen. Deze geeft +99 Atkpower op demons. Wingclip is een instant cast, dus de weaponspeed maakt niks uit.

Succes :)

Het verbaasd mij trouwens dat veel mensen niet weten dat je de 4 demons ALLEEN moet doen. een beetje verdiepen in andere classes kan geen kwaad imho

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Je kan wel vantevoren buffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
is het niet mogelijk om Tranquil shot te krijgen van Magmadar en die dan te bruiken op die demon? als die engraged word? helpt misschien weer met je life enzo

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Grrrrr ben al 2 avonden dwarfs aant grinden voor een "A Crumpled Up Note".
Het is toch zo dat deze ook buiten BRD dropped sinds 1.11?
Of is de drop gelimiteerd op x drops per dag o.i.d. :?

Solo leverd het wel mooi veel XP op die elites buiten BRD :*) 8)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
mjah mongoose gebruikte ik ook trouwens, vergeten :)

gift of arthas kan idd ook en die magic resistant pot.. stacked die met de shadow buff van een priest?

Ik zal idd ook wat SR ringen aanschaffen.

Demonslayer heb ik al (inclusief nutteloze demonslaying enchant voor hier toch) dus die zal ik meteen gebruiken.

Eventueel maak ik met m'n druid wel een flask of wisdom, volgens mij heb ik alle mats nog liggen.

En zou je zegge multishot (rank1) die bugs of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:04:
Gisteren met m'n hunter de laatste demon (silithus natuurlijk) geprobeerd, maar na 7 keer proberen nog niks opgeschoten, misschien iemand nog wat extra tips?

Ik gebruik:
- Greater shadow prot pots
- Major healthstone
- Fort/spirit/motw/arc int buffs
- Curse of Recklessness
- 1 of 2 bandages gedurende fight

Tacs zijn eigenlijk 'normaal':
- mark + explosive trap
- drink up
- aimed, serpent, autoshot
- wingclip op trap, afstand nemen en dan 'all out' met devilsaur eye + rapid fire en aimed
en dan lopen paar passen 1 kant op, autoshot, nog paar passen, etc.

Ik heb 2 problemen:
- Als hij dichtbij is en ik wingclip, dan doet hij 500+ dam (hij is enraged en frost trap haalt dat niet meer weg: bug?). Daarnaast krijg ik meestal 2 hits van zo'n bug die hij dan spawnt
- Mana op na ongeveer 3 keer wingclip gedaan te hebben

Ow misschien nog een spec change nodig, wat denken jullie dat de beste spec is voor deze demon?? misschien zoiets: http://www.wowhead.com/?talent=mZVEohtht0E0V0b

PS. werkt elixir of demonslaying ook voor ranged?
Zo te zien zijn je voorbereidingen goed.

Bandages heb je niet nodig. Als je ze wel gebruikt dan betekent dat dat je te veel damage krijgt. Gebruik de warlock health stone voor healing. Haal ook wat van die genezende roots uit felwood. Die zitten op een aparte timer.
Als je shadow protection weg is drink dan meteen een nieuwe shadow protection pot. Drink geen andere potions tijdens het gevecht.

Het maakt niet uit welke kant je op loopt, maar zorg er voor dat je niet door de bugs wordt geraakt. Als er genoeg bugs zijn, gebruik dan je aoe volley. Mik iets voor de bugs zodat ze in de aoe lopen.

Hou op met al die aimed shots. Je moet mana conserveren. Als jij geen mana meer hebt dan is het game over. Gebruik alleen serpent sting en auto shots. Gebruik ook de hunter mod zodat je kunt zien wanneer je serpent sting moet verversen.
De enige aimed shot die je moet gebruiken is als je de demon pulled. Maar die aimed shot zou je ook weg kunnen laten.

Als de demon los is, dan er naar toe, wing clip en strafe weg zodat je niet in de rug geraakt en gedazed wordt.

Ik had hem op deze manier bij de eerste poging dood. Zonder de frost trap feign death bug te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Nephilim schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:38:
[...]

Als je een hunter die demons ziet doen, ga jij hem dan maar ff helpen ja. :P

And thus it ends. Nadat Rage of Titans op Kor'gall al hernoemd geweest was naar Titans Reborn, is gisteren besloten er finaal mee te stoppen. ;(
Rage of Titans moet migraten naar Trollbane, daar hebben ze meer Horde nodig. Horde = insta queue, ongeveer tegenovergestelde van wat Horde op Kor'Gall ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:05

vhal

ಠ_ಠ

reddevil schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:09:
mjah mongoose gebruikte ik ook trouwens, vergeten :)

gift of arthas kan idd ook en die magic resistant pot.. stacked die met de shadow buff van een priest?

Ik zal idd ook wat SR ringen aanschaffen.

Demonslayer heb ik al (inclusief nutteloze demonslaying enchant voor hier toch) dus die zal ik meteen gebruiken.

Eventueel maak ik met m'n druid wel een flask of wisdom, volgens mij heb ik alle mats nog liggen.

En zou je zegge multishot (rank1) die bugs of niet?
hmz, das waar ook. Vergeten. Magic resistantpot stacked niet met de shadowbuff van een priest. Maar als je geen priest hebt, is het een prima alternatief
Ik heb zelf de bugs genegeerd. Toen ik de demon versloeg, werd ik achtervolgd door een 20tal bugs :P Je kan af en toe wel multishot rank 1 of volley rank 1 gebruiken, mocht het de spuigaten uitlopen.

Opmerking van iemand anders: Uiteraard kan je van tevoren buffen. Alleen niet tijdens het gevecht.... lockdebuff kan je wel verversen tijdens het gevecht (mocht je die gebruiken)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:06:
is het niet mogelijk om Tranquil shot te krijgen van Magmadar en die dan te bruiken op die demon? als die engraged word? helpt misschien weer met je life enzo
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
duidelijk ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
lo Ry, van dw darkguard?? :) Drea hier! :P

Maar eehm die frost trap / fd is geen bug, in 1.12 komt ie weer terug. Tis nu een bug dat het niet werkt :(

Ik zal vanavond idd even proberen zonder al die mana spending shit. Probleem dat ik teveel dam krijg is eigenlijk doordat hij nog enraged is en dus regelmatig een 500 hit (of 900 crit soms) krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Kaap schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:14:
[...]
Rage of Titans moet migraten naar Trollbane, daar hebben ze meer Horde nodig. Horde = insta queue, ongeveer tegenovergestelde van wat Horde op Kor'Gall ervaart.
Ik heb ongeveer 6 chars die ik zou moeten moven. 2 waarmee ik speel en dan 4 die redelijk vol spullen zitten. 6 chars moven is sowieso al erg duur, en dan zit er nog een cooldown op van 6 maand.

Maar ach, Blizzard moet toch wat doen om Kor'gall onaantrekkelijk / dood te maken. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Eindelijk zijn alle servers klaar om van af getransferred te worden :D. eindelijk me irritante broertje van mijn account kunnen gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hoe moet je die 19,99 eigenlijk zien? ik zit erover te denken om mijn pally te moven en daar even dik mee te gaan pvpen voor rewards enzo :) kan dit alleen via Credit Card? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SpoTs schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:56:
Hoe moet je die 19,99 eigenlijk zien? ik zit erover te denken om mijn pally te moven en daar even dik mee te gaan pvpen voor rewards enzo :) kan dit alleen via Credit Card? :S
Ja, je hebt credit card nodig voor PCT services. Later worden nog prepaid en bank mogelijkheden toegevoegd, maar dat zal wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nephilim schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:46:
[...]

Ik heb ongeveer 6 chars die ik zou moeten moven. 2 waarmee ik speel en dan 4 die redelijk vol spullen zitten. 6 chars moven is sowieso al erg duur, en dan zit er nog een cooldown op van 6 maand.

Maar ach, Blizzard moet toch wat doen om Kor'gall onaantrekkelijk / dood te maken. :x
Wat heb je in godsnaam dat je 4 chars als banks gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

gister weer een ZG run gedaan en begonnen met Thekal. 1e fase redelijk goed doorgekomen en 2e fase rond 70%..........wipe.

Helaas volgende keer beter

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DCM schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:59:
gister weer een ZG run gedaan en begonnen met Thekal. 1e fase redelijk goed doorgekomen en 2e fase rond 70%..........wipe.

Helaas volgende keer beter
wat was het probleem? healers oom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Gisteravond Razorgore t/m Firemaw weer down, nu kunnen we met een beetje geluk aankomende zondag Chromaggus gaan bekijken.

Ook nog eens Nemesis belt erbij, ik ben weer helemaal happy in WoW nu :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

nah met manapots was het wel op te vangen. Was gewoon 1 grote chaos in de 2e fase.

Tijgers die rondliepen. En die knockback heeft ook velen de das omgedaan volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DCM schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:09:
nah met manapots was het wel op te vangen. Was gewoon 1 grote chaos in de 2e fase.

Tijgers die rondliepen. En die knockback heeft ook velen de das omgedaan volgens mij
mja :P tijgers moeten asap gedps'ed worden
hunters/mages kunnen net uit range staan voor knockback

naja iig phase 2 goed ingekomen. btw zodra manda terug is gaan we Dark Iron plate maken en wordt er een Ony try georganiseerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hmmz dan maar eens de CC van me vader fixen. want ik wil best me pally erop.. misschien ook mage.. maar ff 40 euro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

zodra manda terug is ben ik op vakantie dus dat zal ik dan wel gaan missen :(

Maja dat komt dan na mijn vakantie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

dwa

Over die hunterquest, de felwood plantjes en healthstones zitten op dezelfde timer sinds de laatste patch.
Ik heb deze quest een paar weken geleden gedaan en kan eigenlijk weinig toevoegen aan je tactiek zoals je die nu gebruikt. De silithus demon kan in z'n "bugged state" nog goed gedaan worden mits je CoR gebruikt; zonder CoR is t gewoon een kwestie van heel veel geluk (een fear in de bugs en t is al zo goed als einde verhaal) en afhangen van geluk is niet fijn als dit je elke try 20g kost.
Ik heb alle pots gedronken die ik kon en alle standaard raid bufs gevraagd (ik deed t na aq20 dus iedereen was lekker dichtbij ;))
Trouwens, er was iemand die het niet nodig vond bandages te gebruiken, waarom niet? Superhandig toch in dit gevecht? Ik moet er trouwens ook bij zeggen dat je niet op al te veel hulp/tips hoeft te rekenen van andere hunters, ik kreeg alleen maar reacties van: noob, dit is een simpele demon, je kan t gewoon niet. Niemand die geloofde dat ie bugged was. Een hunter op mijn server zou t wel even voordoen (zat op irc te schelden dat ik maar eens beter moest leren spelen met m'n hunter) maar kwam van een koude kermis thuis; hij kreeg de demon niet onder de 70% (zonder bufs enz.).
Mocht je er aan denken om een andere hunter je quest te laten doen (bijv. iemand met full tier 2) dit zou ik niet doen, het gevoel om uiteindelijk alle demons zelf te verslaan is gewoon te lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:05:
Gisteravond Razorgore t/m Firemaw weer down, nu kunnen we met een beetje geluk aankomende zondag Chromaggus gaan bekijken.

Ook nog eens Nemesis belt erbij, ik ben weer helemaal happy in WoW nu :D
Gratz, jullie hebben de gang in BWL nu te pakken dus. Twee drops in 1 week of niet ?

Lopen geen members meer weg nu zeker :)

[ Voor 5% gewijzigd door Azqi op 11-08-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
yups ik wil hem zeker zelf doen, misschien eerst nog wat betere gear halen in dm/strat/scholo en als goed is vanavond mc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:11:
[...]

mja :P tijgers moeten asap gedps'ed worden
hunters/mages kunnen net uit range staan voor knockback

naja iig phase 2 goed ingekomen. btw zodra manda terug is gaan we Dark Iron plate maken en wordt er een Ony try georganiseerd :P
in phase 2 fearen we altijd de adds, boss eerst killen, daarna de adds. Mochten we dan op adds whipen (uhuh :P ) dan is dat niet zon ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:16:
[...]
in phase 2 fearen we altijd de adds, boss eerst killen, daarna de adds. Mochten we dan op adds whipen (uhuh :P ) dan is dat niet zon ramp.
wij killen altijd gewoon de adds tussendoor, als de casters ff hun best doen liggen ze zo :)
hoe bevalt TB je tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Azqi schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:15:
[...]

Gratz, jullie hebben de gang in BWL nu te pakken dus. Twee drops in 1 week of niet ?

Lopen geen members meer weg nu zeker :)
Yep, vorige week Vael, Broodlord en Firemaw voor 't eerst down, en gisteravond allen in hoogstens 2 pogingen opnieuw dood.

Ik denk niet dat er weer members weglopen nu nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:25:
[...]

Yep, vorige week Vael, Broodlord en Firemaw voor 't eerst down, en gisteravond allen in hoogstens 2 pogingen opnieuw dood.

Ik denk niet dat er weer members weglopen nu nee ;)
netjes hoor dus jullie zijn wel voorbij het rot punt van veal en razor gekomen dan blijft je guild wel sterk lijkt me. Gelukkig begint het bij ons ook weer aantesterken nadat de halve guild weg is gegaan.
We hadden nu tenminste ragnaros weer neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Kaap schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:58:
Wat heb je in godsnaam dat je 4 chars als banks gebruikt :+
1 met cloths, voornamelijk runecloth en wat mooncloth
1 met skinning stuff: rugged leather, primal bat, primal tiger, en tegenwoordig een *massa* Silithid Chithin.
1 met een hoop enchanting stuff, een hoop elemental fires, hearts of fire, een hoop essences. Deze wil ik trouwens nog levelen, is wel moeilijk als je bags net niet vol zitten. :P
1 met euh ... nog allerlei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:21:
[...]

wij killen altijd gewoon de adds tussendoor, als de casters ff hun best doen liggen ze zo :)
hoe bevalt TB je tot nu toe?
Over het algemeen bevalt het goed. Zeker het vinden van groups voor instances is beter dan vorige server.

Nog geen guild maar wellicht komt daar vandaag mischien verandering in, hoop ik. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

MantaMania schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:33:
[...]

netjes hoor dus jullie zijn wel voorbij het rot punt van veal en razor gekomen dan blijft je guild wel sterk lijkt me. Gelukkig begint het bij ons ook weer aantesterken nadat de halve guild weg is gegaan.
We hadden nu tenminste ragnaros weer neer.
Je kan helaas niet zomaar zeggen dat je guild wel sterk blijft.Dat is een enorme valkuil.

Voorbeeld: De GL van Resurrected(bij ons op Deathwing de nr. 1 guild destijds, voor we naar TM transferden) zei toen wij als guild op Firemaw haperden: Als je Nef gekilld hebt, blijft je guild wel elkaar. Nou Resurrected is inmiddels gedisband @CThun. :P

Je moet er aan blijven werken en lack of progressie doet een guild vaak geen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Wij hebben gisteren ook weer Vael neergekregen voor de tweede keer. Wel na een wipe of 6. Elke keer valt de Burning Adrenaline verkeerd of neemt er een rogue de aggro van de MT af, waardoor Vael draait en de halve raid in de fik steekt. Ook een keer iemand zien ontploffen middenin de raid. En iemand die wakker schrok van het begin (die "ontploffing" van de buff) en meteen de aanval inzette en ook meteen aggro kreeg als Warlock.

Dan is het wel fijn dat je hem toch die 6de keer wel neer hebt. Daarna de Broodlord geprobeerd, alleen daar gewiped doordat er iemand per ongeluk een 2 dozijn draken pullde vanuit het midden. Daarna was het al 24:00 geweest en hadden we er maar een punt achter gezet. Wel intensief allemaal. Vanavond weer een rustige MC run. :>

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

HellBeast schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:03:
Wij hebben gisteren ook weer Vael neergekregen voor de tweede keer. Wel na een wipe of 6. Elke keer valt de Burning Adrenaline verkeerd of neemt er een rogue de aggro van de MT af, waardoor Vael draait en de halve raid in de fik steekt. Ook een keer iemand zien ontploffen middenin de raid. En iemand die wakker schrok van het begin (die "ontploffing" van de buff) en meteen de aanval inzette en ook meteen aggro kreeg als Warlock.

Dan is het wel fijn dat je hem toch die 6de keer wel neer hebt. Daarna de Broodlord geprobeerd, alleen daar gewiped doordat er iemand per ongeluk een 2 dozijn draken pullde vanuit het midden. Daarna was het al 24:00 geweest en hadden we er maar een punt achter gezet. Wel intensief allemaal. Vanavond weer een rustige MC run. :>
Ik vind dat intensieve juist heerlijk na zowat een jaar Molten Core.

Alleen jammer dat ik bij Broodlord al aggro pull met 93.3 DPS ;(

Bij de 2e poging gisteren dus niet meer gedaan als Corruption, Siphon Life en wanden, toen ging 't wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Waar kan ik veel zilver Ores vinden? Kwil m'n mining skill een beetje oppoesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
We hadden gisteravond voor het eerst TimeLapse op Chrom, het was al raid end geweest maar we pullde om ff te zien welke breaths hij had. Toch maar gelijk een try en op 45% gekregen, in het begin wat rommelig omdat niet iedereen door had wat er gedaan moest worden. Maar goed zo moeilijk was het niet dus de volgende avond gaat hij zeker weer neer ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:02:
[...]

SOLO

als de hunter een heal krijgt despawnt mob
als de hunter een buff krijgt (pws/pwf/motw oid) despawnt de mob
als een ander de mob aanvalt despawnt de mob
als iemand naar de mob blaast despawnt de mob

hunter mag zelfs niet eens zijn pet gebruiken, want als die wat doet.. jaja. raad eens... despawnt de mob
Ik heb nu al zin in die quest :'(

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Ebayzo schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:22:
[...]
Ik heb nu al zin in die quest :'(
Maar, volgens mij is de respawn tegenwoordig wel sneller. Voorheen moest je 3 uur wachten na een despawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja die quest zou de enige reden zijn voor mij om een hunter te maken :) lijkt me echt heel leuk om te doen

naast de priest heeft niemand een quest op die manier, wat ik op zich best jammer vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

RMB schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:10:
Waar kan ik veel zilver Ores vinden? Kwil m'n mining skill een beetje oppoesten :)
Silver deposits zitten nergens veel. Dat is een rare spawn van Tin. Tin vind je veel in Thousand Needles. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

merci beaucoup :Y)

Is er nergens een map waar ores op aangegeven staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

http://mapwow.com/ is een hele mooie map gebasseerd op google maps _/-\o_

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Gisteren weer een nieuw wapen erbij gekregen :)
Claw of the Black Drake :Y)
Kan ik weer even mee vooruit.. meteen ook fist gespecced
http://www.thottbot.com/?i=44756

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
RMB schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:33:
merci beaucoup :Y)

Is er nergens een map waar ores op aangegeven staan?
Yatlas in combinatie met een CTMapMod, Gatherer of MapNotes geeft je een map waarbij de locaties van de stuff op een grote map komen te staan :)

Werkt zeer handig.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Rakkerzero schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:42:
[...]

Yatlas in combinatie met een CTMapMod, Gatherer of MapNotes geeft je een map waarbij de locaties van de stuff op een grote map komen te staan :)

Werkt zeer handig.
http://forums-en.wow-euro...40545&p=1&tmp=1#post40557

of

http://forums-en.wow-euro...30885&p=1&tmp=1#post30885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Dat zijn mining guides. Dat van mij zijn mods die ingame aangeven waar je moet zoeken voor zo'n mining veil ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
yups maar hij wilt z'n mining omhoog halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

[...]

6 maanden per char, niet per account.
dus je kan ze wel allemaal verplaatsen!
gewoon komen naar Trollbane ;)

je kan vast wel wat spul verkopen voordat je weg gaat zodat je maar 2 chars hoeft te versturen ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 14:59
threedrules schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:36:
http://mapwow.com/ is een hele mooie map gebasseerd op google maps _/-\o_
Nice _/-\o_ _/-\o_

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
TepelStreeltje schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:06:
[...]

6 maanden per char, niet per account.
dus je kan ze wel allemaal verplaatsen!
gewoon komen naar Trollbane ;)

je kan vast wel wat spul verkopen voordat je weg gaat zodat je maar 2 chars hoeft te versturen ;)
M'n twee mains zitten bomvol plus een hoop zooi in hun mail. Ja ik heb veel te veel, dingen verkopen op AH is gewoon ergerlijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Dank jullie wel :D nu kan ik weer even vooruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nephilim schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:31:
[...]

M'n twee mains zitten bomvol plus een hoop zooi in hun mail. Ja ik heb veel te veel, dingen verkopen op AH is gewoon ergerlijk :P.
ik zou gewoon kijken wat er uit je banks allemaal verkocht kan worden of op je mains gepropt kan worden en je 2 mains dan verkassen. Al je consumables op je 2 mains ook sellen, die krijg je toch wel weer.

Gewoon naar trollbane komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier rogues die de rank 9 backstab en rank 5 feint hebben en als je hem gekocht hebt hoeveel heb je er ongeveer voor betaald ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ligt helemaal aan je server. Wij hebben nog 3x Backstab en 4x Feint in de bank liggen voor alts, alle mains hebben 't al.

Immolate daarentegen wil nooit droppen. Een te rijke guildie heeft hem toen van de AH geplukt voor 350g.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:45:
lo Ry, van dw darkguard?? :) Drea hier! :P
Yup. :)
Maar eehm die frost trap / fd is geen bug, in 1.12 komt ie weer terug. Tis nu een bug dat het niet werkt :(
Je hebt dit niet echt nodig.
Ik zal vanavond idd even proberen zonder al die mana spending shit. Probleem dat ik teveel dam krijg is eigenlijk doordat hij nog enraged is en dus regelmatig een 500 hit (of 900 crit soms) krijg
Whipper tuber roots halen uit felwood. En twee hp stones van de warlock een 1200 en een 1440. Als het gevecht lang genoeg duurt kun je ze alletwee gebruiken.

Wat ik trouwens ook heb gedaan, is mijn hp zo veel mogelijk proberen op te hogen. Naast de buffs had ik nog twee potions (relatief goedkoop) en die food buff uit felwood goed voor samen een extra 500 hp.

Je kunt ook proberen je te laten schielden door de priest precies voor dat je begint. Met een beetje mazzel werkt het schild nog als je voor je eerste wingclip gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
mjah heb ik ook gedaan (shield dan)... die whipper roots zijn nu op dezelfde timer zover ik weer als normal hp pots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:29:
Ligt helemaal aan je server. Wij hebben nog 3x Backstab en 4x Feint in de bank liggen voor alts, alle mains hebben 't al.

Immolate daarentegen wil nooit droppen. Een te rijke guildie heeft hem toen van de AH geplukt voor 350g.
Ja trollbane dus, ben ze volgens mij nog niet op Ah tegen gekomen en zon gast die ze verkocht wou er iets van 200G per stuk voor hebben :X

Denk dat ik maar wacht tot ze droppen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ben juist op zoek naar de Corruption upgrade. Immolate en Shadow Bolt X heb ik al van de AH geplukt voor ongeveer 200g per stuk.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:30:
mja die quest zou de enige reden zijn voor mij om een hunter te maken :) lijkt me echt heel leuk om te doen

naast de priest heeft niemand een quest op die manier, wat ik op zich best jammer vind
Warrior - Quel'Serar
Shaman - naam kwijt maar 't is een epic helm.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55
[...]

Inderdaad Kor'gall is echt dood aan het gaan in sneltempo nu. Ongeloofelijk eigelijk dat Blizz gewoon in het gezicht spuwt van Korgall spelers door hun in een dode battle groep te zetten. Als Horde moet je sowieso al niet rekenen op snelle queues en met 1.12 wordt het er nog eens dik ingewreven.

Ik wil graag een character migraten maar dan geef ik eigelijk gewoon toe aan Blizzard :(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kapoen schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:18:
[...]

Inderdaad Kor'gall is echt dood aan het gaan in sneltempo nu. Ongeloofelijk eigelijk dat Blizz gewoon in het gezicht spuwt van Korgall spelers door hun in een dode battle groep te zetten. Als Horde moet je sowieso al niet rekenen op snelle queues en met 1.12 wordt het er nog eens dik ingewreven.

Ik wil graag een character migraten maar dan geef ik eigelijk gewoon toe aan Blizzard :(
Horde op Trollbane = insta queue. WTF zou vet zijn als heel Rage of Titans hierheen kwam. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kapoen schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:15:
[...]

Warrior - Quel'Serar
Shaman - naam kwijt maar 't is een epic helm.
warrio -> onyxia killen (10+ man)
shaman -> 5 man scholo => Skyfury helmet btw, ook wel bekend als de batman helm of de catwoman helm :P

niet echt hetzelfde imho :) begrijp wel wat je bedoeld
maar ik vind de priest en hunter quest toch echt iets aparts

beide moeten namelijk solo uitgevoerd worden (ook al moet je eerst met je raid wat questitems regelen)

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 11-08-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Sitethief schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:07:
Warriors eat this:
http://www.apwm01.dsl.pipex.com/images/falcofftank.jpg
Wel overbuffed dat wel maar druids zijn nou eenmaal Patchwerk tanks :D
(ps dat ben ik niet, ik loop nog lekker in BWl te wipen :D)
(dat is mijn lay on hands daar op hem ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:23:
[...]

warrio -> onyxia killen (10+ man)
shaman -> 5 man scholo

niet echt hetzelfde imho :) begrijp wel wat je bedoeld
maar ik vind de priest en hunter quest toch echt iets aparts

beide moeten namelijk solo uitgevoerd worden (ook al moet je eerst met je raid wat questitems regelen)
Warlocks hebben nog een Dreadsteed en Doomguard quest op lvl 60. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:26:
[...]

Warlocks hebben nog een Dreadsteed en Doomguard quest op lvl 60. :)
Had toch liever iets van equip gehad. Epic wapen of iets dergelijks. Die dreadsteed is erg tof. Maar de tijd die de quests kosten en de kosten van de items, maken het duurder als een gewone epic mount. (Als je die quest tijd gebruikt om te farmen verdien je veel meer G). Maar ach hij ziet er leuk uit. En die Doomguard is leuk... maar echt een use is er niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:33:

Whipper tuber roots halen uit felwood. En twee hp stones van de warlock een 1200 en een 1440. Als het gevecht lang genoeg duurt kun je ze alletwee gebruiken.

Wat ik trouwens ook heb gedaan, is mijn hp zo veel mogelijk proberen op te hogen. Naast de buffs had ik nog twee potions (relatief goedkoop) en die food buff uit felwood goed voor samen een extra 500 hp.

Je kunt ook proberen je te laten schielden door de priest precies voor dat je begint. Met een beetje mazzel werkt het schild nog als je voor je eerste wingclip gaat.
Die crystals uit Ungoro zijn ook leuk.
kan je ook bommen van maken die op andere CD zitten en insta cast zijn (niet zon grote radius, maar is gewoon ff oefenen)
kan je ook Healing dingen van maken en extra spirit ofzo? weet niet meer precies, maar die zijn ook slim om te halen.
maak ook macro da tje rank 1 multi cast op die kleine bugs.
/tar *naam van bugs)
Cast Multirank 1 bla bla (gewoon shift cliken in je spellbook, dan zet hij vanzelf cast enzo in je macro book)

Volley heb ik nooit gebruik, bombs, crystal bom en multi hebben wij volledig van die bugs afgeholpen.
maar ik heb men boog al zo lang... echt sinds 1.8 ofzo al.. dus toen was het nog met die trap en bugged fear ward (ging niet weg bij 1 fear, bleef gewoon 10 mins)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:59:
[...]

Ja trollbane dus, ben ze volgens mij nog niet op Ah tegen gekomen en zon gast die ze verkocht wou er iets van 200G per stuk voor hebben :X

Denk dat ik maar wacht tot ze droppen dan
ja dat snap je niet he.
die gast moet niet helemaal wgoed zijn.

/2 WTS backstab/feint/deadly poison 200g plz
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:45:
mjah heb ik ook gedaan (shield dan)... die whipper roots zijn nu op dezelfde timer zover ik weer als normal hp pots
Vorige week nog niet en toen heb ik toch echt deze quest gedaan op mijn hunter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:50:
[...]

Vorige week nog niet en toen heb ik toch echt deze quest gedaan op mijn hunter. :)
wipper roots delen niet dezelfde cooldown als pots
wel met Healthstones en thistle tea

denk ook nog wat andere non combat pots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Helaas geen trial gekregen bij Exomna op Trollbane :'( Dan maar poos in BG's hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:55:
Helaas geen trial gekregen bij Exomna op Trollbane :'( Dan maar poos in BG's hangen.
mja warrior overschot he, zowat alle guilds op TB hebben dat
wel een beetje tekort aan druids volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:58:
[...]
Ik kan niet warmlopen voor healingclasses. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk snap ik het wel want hij krijgt het er voor ook ntuuk :) Tis alleen frustrerend dat hij bij ons nog niet dropped dus dat het nog wel even kan duren voordat ik ze heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:58:
[...]

Lastig dat er op official forums geen progresslijst staat van guilds die in MC/ZG zitten, alhoewel ik denk ik verder geen guild ga zoeken. Bij Blackraven hoef ik ook niet te proberen te applyen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-08-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:57

Bezulba

Formerly known as Eendje

Kaap schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:03:
[...]
Ik kan niet warmlopen voor healingclasses. ;)
druid is tot lvl60 gewoon dps/tank class.. ik heb al m'n talents (nou ja bijna allemaal) in feral zitten..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Yahoo! Lvl 34 en ik kan eindelijk iron gatheren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:53:
[...]

wipper roots delen niet dezelfde cooldown als pots
wel met Healthstones en thistle tea

denk ook nog wat andere non combat pots
hrmz nou een hs > whipper root :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
eendje schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:29:
[...]

druid is tot lvl60 gewoon dps/tank class.. ik heb al m'n talents (nou ja bijna allemaal) in feral zitten..
mijn guild heeft een druid die ragnaros en in bwl tanked. het kan wel, maar je moet natuurlijk wel de goede gear verzamelen, wat voor een feral druid niet eenvoudig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben nu met mijn level 28 NE Druid een mengeling tussen Balance en Restoration, en voorlopig blijf ik dat nog wel. Rond level 60 zal ik wel over gaan op voornamelijk healing, maar denk niet 100%. Ik vind het toch ook wel leuk om nog een beetje Balance te blijven, zodat ik iig een deukje in een pakkie boter kan slaan. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:00:
[...]hrmz nou een hs > whipper root :)
Tenzij je geen hs meer hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:28

Seraphin

Meep?

OkkE schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:27:
Ik ben nu met mijn level 28 NE Druid een mengeling tussen Balance en Restoration, en voorlopig blijf ik dat nog wel. Rond level 60 zal ik wel over gaan op voornamelijk healing, maar denk niet 100%. Ik vind het toch ook wel leuk om nog een beetje Balance te blijven, zodat ik iig een deukje in een pakkie boter kan slaan. ;)
Feral > Balance IMO

Heb zelf 21 punten in resto zitten (voor nature's swiftness) en de rest in Feral.

Ik heb toch regelmatig dat ik locks en af en toe een rogue van gelijk lvl er uit DPS in instances (ben nu lvl 48). Een keer ZF gecleared met mage, shammy, warrior en rogue, waarbij ik direct na de shaman en de mage kwam (die shaman was lvl 56 en wij hingen rond de 46-48)

Zoals al eerder gezegd is gear verzamelen wel een klotewerk.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het outdamagen van locks & rogues wordt lastig hoor, als je lvl 60 bent.

ik heb veel high-end gear (bwl/aq40/naxx) en ik sta soms max op 3e of 4e plaatst
voordeel voor mij als ik tank is dat ik hoge dps heb (1800ap self buffed) en soms 1k+ per hit do dus veel aggro trek zonder te taunten.

en ben full feral specced, maar tegen rogues of locks met volle tier 2 en de juiste talents kunnen druids niet tegen op !

zou ook niet goed zijn als druids rogues & locks outdamagen, daar zijn we te veelzijdig voor...
en dan zou iedereen een druid beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:58:

ik heb veel high-end gear (bwl/aq40/naxx) en ik sta soms max op 3e of 4e plaatst
voordeel voor mij als ik tank is dat ik hoge dps heb (1800ap self buffed) en soms 1k+ per hit do dus veel aggro trek zonder te taunten.

en ben full feral specced, maar tegen rogues of locks met volle tier 2 en de juiste talents kunnen druids niet tegen op !

zou ook niet goed zijn als druids rogues & locks outdamagen, daar zijn we te veelzijdig voor...
Locks outdamagen is absoluut niet moeilijk, ze zijn harstikke gimped in Naxxramas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:41:
[...]

Locks outdamagen is absoluut niet moeilijk, ze zijn harstikke gimped in PvE raids na Molten Core
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:58:

het zou juist wel goed zijn als er ook feralepicssets zijn.. en shadowpriest sets.. want de dmg is zo'n beetje gelijk totdat de dps classes hun epics krijgen.. en jij het maar moet doen met bijeen geraapte zooi

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
eendje schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:06:
[...]

het zou juist wel goed zijn als er ook feralepicssets zijn.. en shadowpriest sets.. want de dmg is zo'n beetje gelijk totdat de dps classes hun epics krijgen.. en jij het maar moet doen met bijeen geraapte zooi
misschien heeft dat te maken met het feit dat deze classen zogenaamde 'support' classen zijn?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
offtopic:
doh, beter lezen enzo, please delete ><

[ Voor 92% gewijzigd door HolyCorn op 11-08-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Zow. Net voor het eerst zelf mee geweest met een Ony raid. Bij de 4e try ging ze down. Zelf nog een aardige blue headpiece geloot. Helaas geen Druid items want ik was de enige mee :(

Daarna hadden we zo'n 35 man over dus gingen we MC. Gaat onze server down naar twee molten giants :'(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:42:
[Locks outdamagen is absoluut niet moeilijk, ze zijn harstikke gimped in PvE raids na Molten Core]

Fixed.
echt l2p enzo, ligt eraan hoe je speelt en met welke spec, jammer het is niet alleen tank and zerg na MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
What other major new gameplay changes are coming with the expansion?

We are actually lowering the raid cap which is now at 40. All the expansion raids will be 25 or less. The reason we are doing this is that we can still make the raids feel epic and difficult, but we just wanted to take some of the logistical headaches out of it. We're also introducing a 10-man raid, as well.
bron: http://www.joystiq.com/20...erviews-wows-jeff-kaplan/

bevestiging: http://forums.worldofwarc...s=blizzard&tmp=1#blizzard

ik moet zeggen dat ik dit niet zo leuk vind, de meeste onder ons proberen misschien al 1,5jaar een goeie guild te vormen voor 40 man raids en nu gaan ze het lekker cappen :/

[ Voor 12% gewijzigd door joon op 12-08-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Webgnome schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:33:
[...]

misschien heeft dat te maken met het feit dat deze classen zogenaamde 'support' classen zijn?
als het support classes zijn, waarom bestaat dan uberhaupt de feral talents tree en de shadowtree...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

joon schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:05:
[...]

bron: http://www.joystiq.com/20...erviews-wows-jeff-kaplan/

bevestiging: http://forums.worldofwarc...s=blizzard&tmp=1#blizzard

ik moet zeggen dat ik dit niet zo leuk vind, de meeste onder ons proberen misschien al 1,5jaar een goeie guild te vormen voor 40 man raids en nu gaan ze het lekker cappen :/
mwah met een goede guild kan je nog steeds prima 25 min instances doen.. mischien zelfs 2 tegelijk... it's amazing mike!

mij lijkt het juist een verbetering.. 40 man is gewoon teveel

blup

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.