Hoi,
Ik heb de volgende meuk besteld:
- AsRock 775Dual-VSTA
- Core 2 Duo E6300
En dit zal ik aanvullen met mn huidige:
- 2x 512 MB DDR PC3200
- Ati Radeon X1600 Pro 256 MB AGP
- 300 GB
Dit is toch echt waar het 775Dual-VSTA bordje voor bedoeld is
Haha!
Misschien is dit dan de 'minimale config' te noemen voor Core 2.
Let wel: dit systeem wordt zowel mn workstation als MCE (met PVR-500 dual tuner!), dus hopen we maar dat het het stampwerk aankan...
Zal eerst 's Vista Beta 2 proberen i.v.m. MCE, als dat niet compatible genoeg is, terug naar XP MCE 2005.
Ben benieuwd naar prestaties. Kan helaas niet veel vergelijken, aangezien ik de oude meuk al verkocht heb.
Ook ben ik benieuwd naar het energie-verbruik, zeker in standby; mn oude P4 gebruikte in standby net zoveel als in idle-stand, dus ik denk dat ik geld van Essent terug ga krijgen volgend jaar.
Heeft iemand al kunnen zien hoever de Core 2 terugschakelt met lage belasting? Mijn P4-mobile in mn laptop gaat van 1.86 GHz terug naar 768 MHz...
Ben
Ik heb de volgende meuk besteld:
- AsRock 775Dual-VSTA
- Core 2 Duo E6300
En dit zal ik aanvullen met mn huidige:
- 2x 512 MB DDR PC3200
- Ati Radeon X1600 Pro 256 MB AGP
- 300 GB
Dit is toch echt waar het 775Dual-VSTA bordje voor bedoeld is
Misschien is dit dan de 'minimale config' te noemen voor Core 2.
Let wel: dit systeem wordt zowel mn workstation als MCE (met PVR-500 dual tuner!), dus hopen we maar dat het het stampwerk aankan...

Zal eerst 's Vista Beta 2 proberen i.v.m. MCE, als dat niet compatible genoeg is, terug naar XP MCE 2005.
Ben benieuwd naar prestaties. Kan helaas niet veel vergelijken, aangezien ik de oude meuk al verkocht heb.
Ook ben ik benieuwd naar het energie-verbruik, zeker in standby; mn oude P4 gebruikte in standby net zoveel als in idle-stand, dus ik denk dat ik geld van Essent terug ga krijgen volgend jaar.
Heeft iemand al kunnen zien hoever de Core 2 terugschakelt met lage belasting? Mijn P4-mobile in mn laptop gaat van 1.86 GHz terug naar 768 MHz...
Ben
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com