[Discussie] Core 2 Duo (Conroe) Motherboard Topic Deel IV

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.284 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07 10:21
Modbreak:Offtopic.

[ Voor 86% gewijzigd door BalusC op 20-08-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
Modbreak:Offtopic.

[ Voor 87% gewijzigd door BalusC op 20-08-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
AtleX schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:12:
Ja, dat heeft namelijk niets met je provider te maken.
Sorry, heb niet zoveel verstand van al die draadloze toestanden. :D
Ik zit nu te twijfelen tussen de "Asus P5B Deluxe" en de "Asus P5B Deluxe Wifi-AP".
Staat "Wifi-AP" al volledig op punt of kan ik het later beter los aanschaffen?

[ Voor 4% gewijzigd door Conroe op 20-08-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07 10:21
catscit schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 09:22:
[...]

en da's nou de reden waarom dit MOBO topic dicht gaat...
lees de topic warning:
"Tot slot: het is ook kansloos om een post te zetten met alléén maar een mededeling dat je een of ander moederbord hebt besteld en/of binnen hebt. Laat dat achterwege en post liever een mooie mini-review wanneer je het bord eenmaal binnen hebt :)"

jij hebt het niet eens over een mobo
sorry hoor maar ik hoor veel mensen zeggen dat deze processor moeilijk te krijgen is, daarom geef ik deze tip. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
danielkraak schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:26:
[...]

sorry hoor maar ik hoor veel mensen zeggen dat deze processor moeilijk te krijgen is, daarom geef ik deze tip. _/-\o_
offtopic:
Geef die tip dan in het processor-topic ;)
Als een mobo moeilijk te krijgen is dan kan je het wel hier melden (al vraag ik me af of het wel zo nodig is om te melden waar iets wel of niet te krijgen is).

Hier het processor-topic: [Discussie] Dual core Intels: Pentium D, Core (2) Duo, Xeon

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111708

anandus schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:46:
[...]
offtopic:
Geef die tip dan in het processor-topic ;)
Als een mobo moeilijk te krijgen is dan kan je het wel hier melden (al vraag ik me af of het wel zo nodig is om te melden waar iets wel of niet te krijgen is).

Hier het processor-topic: [Discussie] Dual core Intels: Pentium D, Core (2) Duo, Xeon
Niet dat het helpt, want dan krijg je dit:
r00t schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 10:35:
Waarom kost een OEM Conroe meer dan de BOXED versie?
Of is dit een fout van de webshop?
Het is jammer van het topic maar balusc heeft weer eens gelijk, gooi maar dicht die zooi. de toegevoegde waarde is langzamerhand nihil. jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15
Anoniem: 111708 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:00:
[...]

Niet dat het helpt, want dan krijg je dit:

[...]

Het is jammer van het topic maar balusc heeft weer eens gelijk, gooi maar dicht die zooi. de toegevoegde waarde is langzamerhand nihil. jammer maar helaas.
Jammer dat het topic dicht moet. Ik lees dit topic erg graag, en ben nog steeds aan het kijken naar een goed moederbord. Dit topic laat mooi de pro's en cons zien van de populairste moederborden....

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 12:20
Anoniem: 111708 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 08:51:
En nog wat leuks mbt de asus (en waarschijnlijk ook wel andere baordjes met dezelfde oplossing).

Zodra je 1 schijf aan de jmicro controller hebt hangen en 1 schijf (of een raid) aan de ich7r, en je doet vervolgens een zware bewerking van 1 schijf naar de andere dan trekt dit de halve cpu (1 core) dicht en dan merk je meteen het verschil tussen een dual core en een dual cpu, met 1 volle core is het systeem niet meer voorruit te branden. Erg frustrerend. M'n dual opteron had hier nooit last van.
Maar ik zoek dus een board met minimaal 5 sata poorten aan 1 native chipset controller zonder zaken als asus ez backup want daar wordt ik ook niet goed van (1 sata poort onbruikbaar)

En daarmee zijn dus ale 975x boarden uitgesloten want de 975x kan maar 4 sata poorten aan de ich7r

vraag me wel of hoe de asus WS pro boarden aan 7 of 8 sata poorten komen, iemand een idee?
Wat is de 2e controller die daar gebruikt wordt?
Ik dacht even aan de Intel Bad Axe, die heeft 8 sata poorten, 4 zitten er aan een Silicon Image Sil 3114 via de PCI bus.

Maar in de handleiding staat dit:
extra Drives connected to these SATA connectors must be used in one of the RAID configurations listed
above. Single drive or non-SATA configurations are not supported with the discrete SATA
interface.
Is helaas een beetje hetzelfde als wat de P5W DH heeft.

Bron: ftp://download.intel.com/design/motherbd/bx/D3611001US.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:56

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

TH0R schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:05:
[...]

Jammer dat het topic dicht moet. Ik lees dit topic erg graag, en ben nog steeds aan het kijken naar een goed moederbord. Dit topic laat mooi de pro's en cons zien van de populairste moederborden....
Helemaal meeëens. Verwijder de ongewenste posts (incluus deze) en laat ons verder babbelen over het huidige en aankomende aanbod mobo's voor de Core 2 Duo :)

En 'k moet ook nog steeds een plek hebben waar ik mijn review van die P5WDG2-WS Prof. kwijt kan natuurlijk :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OK, dit topic gaat dicht. Hier staat exact uitgelegd waarom: Abbadon in "PMG Beleid"Noot: jullie mogen wel een poging wagen om moederbord-specifieke ervaringentopics te starten (die niet over het overclocken gaan!). Maar als zo'n topic weer uitloopt in een verzameling van basic vraagjes of op zichzelf staande problemen, dan is het niet uitgesloten dat het topic alsnog dicht gaat.

[ Voor 27% gewijzigd door BalusC op 20-08-2006 14:27 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
*knip*