Hahn schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:28:
[...]
Lol, dat is één van de meest belachelijke dingen die ik de laatste tijd heb gehoord, het verschil tussen 13 ms en 24 ms kunnen merken
tijdens het surfen
Dat je het verschil merkt tussen providers kan best, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk aan iets anders gelegen hebben dan die 11 ms meer.
ik merk het verschil tussen een 500 euro dure speaker set en 600 euro dure speakers set ook niet, maar een audiofiel wel.
wat jij doet is mij uitmaken voor een leugenaar. dat jij het niet merkt, moet je niet aan mij verwijten.
al vanaf het eerste moment dat ik ging surfen op een adsl family lijn merkte ik al dat het trager ging. ik praat niet over een inbelverbinding maar ik vond dat iets niet klopte en toen ik wat tests ging uitvoeren, zag ik dat mijn ping hoger was. (ik let daar nou eenmaal op) en nee het zit echt niet tussen mijn oren
diegene die een aantal posts terug aangeeft dat je prima online kan gamen met een ping van 40-50 ms zal ook finaal uitgelachen worden door een fanatieke online gamer (met alle respect, maar even een voorbeeld) misschien kan het ook wel, ik weet het niet. ik game niet online (of offline wat dat betreft) maar als je van een 20 ms in game naar 50 gaat, dan merk je dat echt wel.
[
Voor 33% gewijzigd door
vr6-only op 04-09-2006 19:21
]