[Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XII) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 36.476 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
sinds de laatste update is internet bagger traag, kan ik niet dmv ftp downloaden .. en valt de verbinding constant uit!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
bjck schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 00:44:
[...]

Handig via google, dan vindt je er straks 1 in de USA of nog erger ergens in Azie... gaat vast rap.

[ Voor 18% gewijzigd door Triple-D op 11-10-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9741

Nou ik ben er zeer over te spreken over Orange ADSL heb het nu ruim 4 maanden en werkt prima
een keer een uitval [telefoon[ maar dat is alles [regio] 1335 en het lijntje is lekker snel [1.8mbper/sec] voor amper 30euro per maand dus voor mij een lager maandbedrag en nog dubbel zo snel wat wil een mens nog meer en bellen is 0.03eurocent [starttarief]

kortom een tevreden klant [en de rest van me familie ook kids en vrouwtje]

:) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06 13:55
Anoniem: 31228 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 00:53:
[...]

wat dacht je van 'alleen pagina's uit Nederland' aanvinken?

ook offtopic: dit is post 999 in dit draadje, wie durft?
Ik als TS :P

Ergens vandaag zal het nieuwe topic gepost worden.

[ Voor 64% gewijzigd door Lizard op 11-10-2006 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 11:02
offtopic:
Ben ik even blij dat ik naar Italie moest ... tegen de tijd dat ik weer wat begin te begrijpen van wat er allemaal met wanadoo -> orange is gebeurd zitten we alweer op deeltje 13 :+
Spamkonijnen :p

Een vriend van mij heeft nu die nieuwe "orange" box met stickertje en zonder irritant lichtje, maar zit er nou daadwerkelijk een hardware verschil tussen de 2 versies? (Inventel/Sagem ... zijn dit die varianten die de Fransen al langer kennen?)
Van de firmware weet ik zeker; en ik ben nou niet echt te spreken over zijn Orange firmware eigenlijk.
( of mijn livebox update geen firmware meer :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 19:36

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Is hier misschien iemand die enige inside knowledge heeft bij Orange? Ik zit eigenlijk ook sterk te denken aan een overstap naar een ADSL provider. Ik heb nu UPC/chello naar volle tevredenheid maar ik wil graag satelliet TV gaan aansluiten. En zeg je UPC tv op, dan moet ook je chello eruit helaas.

Echter de postcode checks leren dat alleen TweakDSL ADSL kan aanbieden. Orange helaas niet. Ik woon in Arnhem. Heeft iemand hier misschien enig idee wanneer Orange ADSL beschikbaar wordt in Arnhem? Dan weet ik of ik erop kan wachten zeg maar :)

[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 11-10-2006 10:03 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Triple-D schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:41:
Deze tests zijn m.i. niet betrouwbaar. Zoek gewoon een 100mb.bin bestand op met google, downlaod deze en kijk hoe snel dat gaat. Dat zal een veel betere schatting zijn van je max download snelheid.
Daarom roep ik ook al een paar keer dat mensen op speedtest.bbned.nl de 100 mb test moeten doen. dat is zo`n bin.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185619

-ET- schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:25:
Telefonie gaat prima van Orange.

waar je wel rekening mee moet houden als je Orange je lijn over laat nemen. Is dat, mocht je ooit van provider willen wisselen, opnieuw KPN aansluitkosten (á 50€ geloof ik) moet betalen.

Houd je gewoon je KPN belbudget ernaast dan hoeft dit niet.

Dus de lijn laten overnemen door Orange heeft weinig voordelen

+ geen rekening meer van KPN

- Als orange telefonie niet werkt kan je niet meer bellen, met een KPN lijn erachter kan je altijd nog via KPN bellen
- Hogere kosten (10€ orange tov €9,67 voor KPN belbuget)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185619

Fuck, ik wilde zeggen:

Je vergeet even te melden dat bellen via Orange, maar 0,04 cent per gesprek is, ongeacht hoe lang je aan de telefoon zit !!! Bellen via KPN is stukken duurder ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 19:15

Dido

heforshe

Anoniem: 185619 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:46:
Fuck, ik wilde zeggen:

Je vergeet even te melden dat bellen via Orange, maar 0,04 cent per gesprek is, ongeacht hoe lang je aan de telefoon zit !!! Bellen via KPN is stukken duurder ...
Dat zie ik nou een paar keer voorbij komen, maar volgens de informatie van Orange kun je ook gewoon met Orange bellen terwijl je je KPN lijn houdt.

Enige is dat je het eerste jaar maar 5 euro ipv een tientje betaalt als je je KPN lijn opzegt.

Maar het goedkopre-tarieven argument slaat dus nergens op, want daar maak je ook gebruik van als je je KPN lijn houdt, maar via Orange belt.

edit: overigens kun je je post ook editten ipv er een nieuwe post onder te zetten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dido op 11-10-2006 10:55 ]

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06 13:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Dido schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:54:
[...]

Dat zie ik nou een paar keer voorbij komen, maar volgens de informatie van Orange kun je ook gewoon met Orange bellen terwijl je je KPN lijn houdt.

Enige is dat je het eerste jaar maar 5 euro ipv een tientje betaalt als je je KPN lijn opzegt.

Maar het goedkopre-tarieven argument slaat dus nergens op, want daar maak je ook gebruik van als je je KPN lijn houdt, maar via Orange belt.

edit: overigens kun je je post ook editten ipv er een nieuwe post onder te zetten ;)
Ja maar niet iedereen vind het handig om twee lijnen op een toestel te hebben en twee telefoonnummers. En sommige mensen vinden het fijn om een factuur voor alles te hebben.
En je voorkomt dat je per ongeluk toch via KPN belt (voor sommige mensen is dat een reden om KPN erbij te houden). Maar voor de Orange tarieven maakt het niks uit of je nu wel of niet je KPN houdt.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 13:43

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.