HTC Hermes ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 ) Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.926 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 17:00

Veritas

concedo nulli

Even een vraag over SPB Pocket Plus: Hoe komt het dat er in de bovenkant van het scherm vertekende pixels komen die er normaal niet zijn? (lees: voor de installatie van SPB Pocket Plus en na deïnstallatie ook niet)

Hier een voorbeeld van de pixels (bovenste 2 lijnen van het plaatje):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8d18214679134fbc5c680d6f2870e3f0/full.gif

Zonder de applicatie zijn die pixels er niet:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/91cc259d1f20f392571f5df87ec68633/full.jpg

Ik snap dat dit te maken heeft met de applicatie, maar ik vind het niet erg mooi en erger me er ook een beetje aan. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ill-Skillz schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:16:
Even een vraag over SPB Pocket Plus: Hoe komt het dat er in de bovenkant van het scherm vertekende pixels komen die er normaal niet zijn? (lees: voor de installatie van SPB Pocket Plus en na deïnstallatie ook niet)

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik snap dat dit te maken heeft met de applicatie, maar ik vind het niet erg mooi en erger me er ook een beetje aan. Jammer!
Gebruik het programma zelf niet, maar ben er bijna zeker van dat het een batterij indicatie-meter is. ;) Misschien kan je het ergens in de settings van het prog. deactiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over SPB Pocket Plus: Hoe komt het dat er in de bovenkant van het scherm vertekende pixels komen die er normaal niet zijn?
Jupz, inderdaad een batterijstatus indicator ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borg 6 of 9
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-01-2018

[afbeelding]

[afbeelding]

Spb Pocket Plus - Settings:

Daar kun je de "Taskbar Battery Indicator" uitvinken.

Dan is het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Laatst online: 01-10 17:00

Veritas

concedo nulli

Het is inderdaad een batterijindicator- en inmiddels verdwenen dankzij jullie tips. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

FongWan schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:37:
En dan terugkomend op mijn probleem die ik eerder in dit topic had gepost:
Ik heb de Tomtom gps ontvanger maar moet ik dan alsnog die incoming en outgoing port instellen? En dan de optie andere gps gebruiken nemen want in het lijstje wordt die tomtom gps ontvanger gewoon gevonden. Als ik die gebruik dan moet ik steeds als ik tomtom opstart handmatig die tomtomgps ontvanger selecteren en dat is lijkt mij niet de bedoeling dat ik dat steeds hoef te doen.

Iemand ervaring hiermee?
Even vandaag in de trein vanuit rotterdam naar amsterdam ff de gps ontvanger uitgeprobeert en had minimaal 4 en maximaal 9 satalieten de hele tijd, behalve in tunnels en bij schiphol. Tevens gebruik ik gewoon de tomtom gps ontvanger, ik was te ongeduldig met het vinden van de ontvanger. Dat duurt een aantal seconden voordat ie gevonden wordt. Dus ik ben blij dat Tomtom goed werkt voor zover ... komende week ff uittesten als ik met de auto naar breda ga vanuit rotterdam.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Spannend, een nieuwe dag, een nieuwe dag dat de Vario 2 weer niet uitgeleverd wordt ;)

Iemand al de bevestigingsbrief gehad van Tmobile van je bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

itsgreen schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:44:
Spannend, een nieuwe dag, een nieuwe dag dat de Vario 2 weer niet uitgeleverd wordt ;)

Iemand al de bevestigingsbrief gehad van Tmobile van je bestelling?
Ik heb zonet een telefoontje gehad dat ie klaar ligt bij de shop. Was van het weekend langs geweest om te vragen wanneer ie nu zou komen. Toen wist de medewerkster nog te melden dat ze hem deze maand nog wel verwachten:"Vermoedelijk komt ie deze maand", was haar verhaal.....

Nu word ik zonet gebeld dat ie t/m donderdag klaar ligt. Prijs is
1 jaar 30 a 209 euro
1 jaar 40 a 179 euro
en het maakt niet uit of daar een gprs abbo bij zit of niet.

Donderdag ben ik vrij, oftewel donderdagochtend sta ik voor de shop om te zien hoe,wie,wat,waar het is

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Laatst online: 02-10 10:26

2be

Welke shop en waar?, is wel fijn als je dat even aangeeft. Heb afgelopen weeken BC gebeld, die zeiden dat het nog 3 weken kon duren, toen ik zei, dat ie al via telefonische verlenging verkrijgbaar was en dat ik over 3 weken nog wel eens zou bellen, toen zei de verkoopster ineens: Nee bel deze week nog maar eens, de gsm kan toch eerder uitkomen... Allemaal erg vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

2be schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:22:
Welke shop en waar?, is wel fijn als je dat even aangeeft. Heb afgelopen weeken BC gebeld, die zeiden dat het nog 3 weken kon duren, toen ik zei, dat ie al via telefonische verlenging verkrijgbaar was en dat ik over 3 weken nog wel eens zou bellen, toen zei de verkoopster ineens: Nee bel deze week nog maar eens, de gsm kan toch eerder uitkomen... Allemaal erg vaag.
Eerste logische gok is t-mobile shop.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook even langs geweest bij de T-Mobile shop. Hij had er al 3 binnen maar nog geen prijzen doorgekregen dus ze waren niet te koop. Hij verwachtte dat ie erg duur wordt, maar dat was niets nieuws. Toch nog even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:10
Freemann schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:47:
[...]
Nu word ik zonet gebeld dat ie t/m donderdag klaar ligt. Prijs is
1 jaar 30 a 209 euro
1 jaar 40 a 179 euro
en het maakt niet uit of daar een gprs abbo bij zit of niet.
Als je dan toch prijzen vermeld is het misschien handig om erbij te melden of het om verlenging of nieuwe aanvraag gaat!

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Heb vandaag ook een voicemailtje gekregen dat ze hem voor me apart houden, echter t/m donderdag en ik kan pas zaterdag mijn abo verlengen en daar komt nog eens bij dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn in zo'n winkel (ongelovelijk dat een telefoonwinkel telefonisch niet bereikbaar is!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

FAD schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:24:
[...]

Als je dan toch prijzen vermeld is het misschien handig om erbij te melden of het om verlenging of nieuwe aanvraag gaat!
Sorry maar dat was ik even vergeten. nogmaals mijn excuus.

Het gaat om een nieuw abbo.

Wat betreft de shop is het de T-mobile shop in Z'meer. Geef iedereen alleen weinig kans dat ze nog iets hebben want er stonden er een stuk op 12 a 15 gereserveerd toen ik er was. Maar ik zou zeggen loop die shop ff binnen en kijk of ze nog wat hebben.

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:14
kreeg vanmiddag telefoon van de t-mobile shop in leeuwarden, ze hebben hem eindelijk :)
meteen opgehaald dus :D
2jaar contract flex 20 + PIT gratis bluetooth set en 89 euro bijbetalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Black_Mage schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:46:
kreeg vanmiddag telefoon van de t-mobile shop in leeuwarden, ze hebben hem eindelijk :)
Foto`s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black_Mage schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:46:
Verlengt of nieuw?

Flex 20 en dan 89 euro bij betalen is niet echt veel, daarvoor doe ik t ook wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay mooi, als die er nu in Leeuwarden is, dan zal die vast wel eender deze weken in Amsterdam etc. zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar blijven dan toch die foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Als ik hem binnenkrijg (vandaag niet dus, hopenlijk morgen) zal ik wat mooie platen schieten. (Canon Eos 350D, 50mm/f1.8 :))

Wat ik een beetje vaag vind is dat er op internet nog geen "user foto's" te vinden zijn, terwijl hij in Duitsland en de UK al een paar weken uit is. Er zijn alleen high-res versies van die oude Cebit-prototypes te vinden, maar niks van de uiteindelijke bordeaux-versie...

dit is het beste wat ik kon vinden:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilnegyed.hu/newskepek/tmobilevario2.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door GraasGast op 05-09-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
GraasGast schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:31:
Wat ik een beetje vaag vind is dat er op internet nog geen "user foto's" te vinden zijn, terwijl hij in Duitsland en de UK al een paar weken uit is. Er zijn alleen high-res versies van die oude Cebit-prototypes te vinden, maar niks van de uiteindelijke bordeaux-versie...

dit is het beste wat ik kon vinden:
[afbeelding]
beter zoeken ;)

http://www.coolsmartphone.com/forum/viewtopic.php?p=10205

Afbeeldingslocatie: http://www.mccreathcentral.com/Vario9.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.mccreathcentral.com/Vario5.JPG

en meer..

(kwaliteit is niet best, maar goed, user foto's zijn het.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de TyTN hard gereset; en sindsdien doet de backlight van het toetsenbordje het niet meer, die eerder wel aanging als ik 'm uitschoof. Is daar een instelling voor of heb ik 't kapot gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Hmm intresting prices, opzich wel een beetje wat ik verwacht had net geen 600 eu, ik vindt het mooie prijzen, helemaal nu de marges bij t-mobile at the moment f*ckt up zijn...
Mja ik wacht nog ff tot hij in m'n eigen winkel uit is...

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:02:
Ik heb de TyTN hard gereset; en sindsdien doet de backlight van het toetsenbordje het niet meer, die eerder wel aanging als ik 'm uitschoof. Is daar een instelling voor of heb ik 't kapot gemaakt?
Intelligent apparaatje. Dat ding detecteert omgevingslicht met een sensor en bepaalt vervolgens of het al dan niet de toetsenbord verlichting aan moet laten gaan. (kan uitgezet worden via Instellingen -> Knoppen -> Verlichting -> Autosensor toetsenbordverlichting in-/uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 19:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

Even een vraagje aan de vario 2 bezitters: wat voor structuur heeft dat rode (hoogglans :9)? En is het meer bordeauxrood of meer ossebloedrood? Het engelse oxblood geeft meer resultaten @ google images

[ Voor 19% gewijzigd door Technicality op 05-09-2006 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:08:
[...]

Verlengt of nieuw?

Flex 20 en dan 89 euro bij betalen is niet echt veel, daarvoor doe ik t ook wel haha
sorry voor de late reactie, ik zat er de hele avond mee te spelen, en ik lig nu op bed te PITen :P, foto's zal ik morgen maken als het nog nodig is.
ik heb trouwens een verlenging van 2 jaar, van daar de goedkope prijs, op de bon stond.trouwens dat het toestel iets meer dan 800 euro koste

PS:toetsenbord is ff wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of je Windows Mobile kan installeren ipv van Tmobile Software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 08:41:
Weet er iemand of je Windows Mobile kan installeren ipv van Tmobile Software?
Er staat al gewoon Windows Mobile 2005 op de Vario.
T-Mobile veranderd alleen de kleuren en voegt een aantal progjes toe.
Zie het als het kiezen van een andere wallpaper en design lay out van Windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Bluh, blijft een gok. Kreeg net belletje van Tmobile Utrecht dat ze hem binnen hadden... maarja al via de telefoon besteld... nu maar hopen dat ze opschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik ben erg benieuwd wat nu de definitieve prijzen gaan worden als de hype een beetje gedimd is. Want nu hoor je zoveel prijzen en dingen dat er geen lijn in zit. Ik ben dan natuurlijk vooral geïntresseerd in de prijzen voor nieuwe abbo's met pit erbij en dan de vario II. Ik wacht dus nog gewoon even af. LAat de eerste hype maar ff inzinken.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Ok ik ga nu erg uitgelachen worden... Maar ik lees overal PIT.
Dit is toch onbeperkt internet op je MDA Vario 2???

Ik wil graag die MDA Vario 2 + Dat internet (PIT????) met Flex abo. Ik hoop dat het deze week en anders volgende week nog lukt... (Word namelijk de 16e 20 en heb dus weer een mooi cadeau om te vragen hahaha)
Ze moeten trouwens wel opschieten want vanaf de 20 september heb ik geen abo meer... heb telfort opgezegd voor deze telefoon al aantal maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
LockTar schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:04:
Ok ik ga nu erg uitgelachen worden... Maar ik lees overal PIT.
Dit is toch onbeperkt internet op je MDA Vario 2???

Ik wil graag die MDA Vario 2 + Dat internet (PIT????) met Flex abo. Ik hoop dat het deze week en anders volgende week nog lukt... (Word namelijk de 16e 20 en heb dus weer een mooi cadeau om te vragen hahaha)
Ze moeten trouwens wel opschieten want vanaf de 20 september heb ik geen abo meer... heb telfort opgezegd voor deze telefoon al aantal maanden geleden.
T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Thanks... :)
Had ik toch het goede voor me.

Is er al iemand in de shop in Rotterdam geweest op de Lijnbaan????
Zoja... Is die er al??? En zijn daar al prijzen bekend voor nieuwe abo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net terug van de T-Mobile shop. De MDA Vario II is binnen en de prijzen die ik kreeg zijn als volgt:

Nieuwe klant:
Flex 20 1jr : 329,95
Relax 150 1jr : 319,95

Ik denk dat ik toch maar wacht tot het toestel via de website te bestellen is (5 euro per maand korting op Relax 150)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:19:
Ik ben net terug van de T-Mobile shop. De MDA Vario II is binnen en de prijzen die ik kreeg zijn als volgt:

Nieuwe klant:

Ik denk dat ik toch maar wacht tot het toestel via de website te bestellen is (5 euro per maand korting op Relax 150)
Weet je het misschien ook van 2 jaar????
En als je dan via de site besteld, krijg je dan ook korting op Flex abo's? en krijg je ook korting bij 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Nieuwe klant:

Is dat met of zonder pit? Als dat met pit is. Dan word het voor mij niet interessant om verder te kijken voor een vario 2. Vind het dan gewoon te duur worden. Zelfs als je dan hoger qua abbo gaat zitten zullen de prijzen niet veel verder omlaag gaan.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Nieuwe klant:

:X En ik krijg ehm met verlenging van relax 150 voor 299,-. Je zou denken dat het goedkoper zou zijn :| . En het ergste is, vrijdag besteld vandaag nog steeds niet binnen :( Denk je dat het mogelijk is om het verschil terug te vragen, als een prijs binnen week verandert?

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Ja, dat kan waarschijnlijk wel. Ik heb ook al gebeld om te klagen dat hij op algebeld.nl goedkoper was terwijl ze bij t-mobile eerst ervan overtuigd waren dat ze de beste deal hadden. Het toestel kon niks vanaf, maar ze konden me wel een paar maanden abbo-korting geven om het te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:52:
[...]
Is dat met of zonder pit? Als dat met pit is. Dan word het voor mij niet interessant om verder te kijken voor een vario 2. Vind het dan gewoon te duur worden.
Met of zonder PIT blijft de prijs i.c.m. abo hetzelfde (als ik het goed heb begrepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Bij T-mobile zelf wel ja, dat is het rare. Bij webwinkels niet, daar word het toestel goedkoper met pit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Dan is het heel jammer maar ga ik echt niet voor T-mobile met een vario II. Misschien dan maar met een vario 1. Voorlopig is het ding nog veel te duur.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk, als je bv. akkoord gaat met 260 eruo bij betalen, dat ze het automatisch maandelijks van je rekening afhalen?
of moet je altijd gelijk betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:01:
Is het ook mogelijk, als je bv. akkoord gaat met 260 eruo bij betalen, dat ze het automatisch maandelijks van je rekening afhalen?
of moet je altijd gelijk betalen?
Onder rembours |:(

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gebeld met de klantenservice en ook daar zijn de prijzen echt enorm duur. Voor een 1 jarig contract moet ik 239 euro bijbetalen.

Bij een 2 jarig contract moest ik altijd rekening houden met rond de 150 euro bijbetalen. Dan toch nog maar even de hype afwachten en hem bestellen als mijn contract er echt op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff ik ga wel voor de Vario 1 voor 1 jaar, is m'n eerste pda, en tegen de tijd dat ik weer kan verlengen zal de Vario2 wel wat goedkoper zijn, ga ik vanuit!

Wel jammer, maar zoveel mis je nou ook weer niet voor die 250 euro :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel tegelijk met je tel rekening, maandelijks...
heb namelijk nog geen geld aangezien ik mn contract moet verlengen, en eerst nog geend geld heb.
Moet namelijk zo snel mogelijk de keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:56:
[...]

Ik bedoel teglijk met je tel rekening, maandelijks...
heb namelijk nog geen geld aangezien ik mn contract moet verlingen, en eerst nog geend geld heb.
Moet namelijk zo snel mogelijk de keuze maken.
uhhh... begrijp je wel wat een telefoon abbonement in houd?
Het is niet zo dat je ineens als je iets moet bij betalen dat dat gelijk bij de telefoon rekening hoort :?

Je verwart 2 dingen, abbonements geld = voor te bellen, maandelijks. nothing more + toestel geld betaal je direct van je rekening.

Hopelijk is het wat duidelijker, heb je trouwens wel eens eerder een abbo gehad?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
Van wat ik heb begrepen toen ik mijn vario II nam bij de t-mobile shop weghaalde is:
aAs je een verlenging doet van 2 jaar moet je 189 (kon ook 149 zijn) euro of zo bijbetalen, maakt niet uit welk abbonement!
neem je daar PIT bij dan gaat werdt het 89 euro. En bij een 2 jaar contract krijg je een gratis bleutooth set.

Bij een 1 jaar contract zullen de kosten naturlijk hoger liggen.

FF over mijn vario II, leuk ding :)
Het is mijn eerst PDA/MDA/HTC dus ik zit nog steeds overal mee te experimenteren.

In de t-mobile shop leeuwarden kregen ze trouwens maar 5!!! varioII binnen, die zijn nu allemaal op :) ze hadden een bel lijst met 20 mensen of zo (ik stond onderaan),maar wie het eerst komt wie het eerst maalt, en de shop zei ook al, sommige mensen schiken van de prijs

2 jaar is lang, maar ik heb dua sim gedaan, en heb nu dus 2 telefoon (SE D750) hier mee hou ik het wel 2 jaar vol denk ik :)

Ow nog iets, verzekeren kost 6,95 per maand, als je daar diefstal(niet al het diefstal vraag naar de voorwaarden)) bij wil hebben dan wordt het 7,95 p/m.

Aan gezien het toestel 800 euro is, heb ik dat er toch maar bij gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:59:
Zojuist gebeld met de klantenservice en ook daar zijn de prijzen echt enorm duur. Voor een 1 jarig contract moet ik 239 euro bijbetalen.

Bij een 2 jarig contract moest ik altijd rekening houden met rond de 150 euro bijbetalen. Dan toch nog maar even de hype afwachten en hem bestellen als mijn contract er echt op zit.
Mag ik vragen over welk 1 jarig contract je het hebt :? . Anders ben ik echt gescammed met 299 bij betalen voor relax 150 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Groovy schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:47:
[...]

Mag ik vragen over welk 1 jarig contract je het hebt :? . Anders ben ik echt gescammed met 299 bij betalen voor relax 150 :(
Ging over alle 1-jarige contracten. Zelf zou ik ook een relax 150 nemen (heb ik al jaren en bevalt prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tik nu met mijn vario 2 deze reply. Heb hem met nieuw abbo gekocht voor 199.95. Het gaat hier om een flex 20 met PIT en sms verdubbelaar. Gekocht naast mijn school, bij tmobile store Den Haag. Sommige prijzen die hier vermeld worden op et forum zijn volgens mij uit de duim gezogen.

Greets,
Solaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gebeld met de vrienden van T-mobile en de vriendelijke meneer aan de andere kant van de telefoon wist mij te vertellen dat er voor nieuwe abonnementen nog niets bekend is.
De deadline van begin deze week was nog niet gehaald en zou misschien zelfs nog wel volgende week worden. :( Zelfs het door vragen met het verhaal dat hij in de t-mobile winkels al verkocht wordt leverde uiteindelijk het antwoord op dat ze daar niks over wisten en dat je net zo makkelijk de site in de gaten kon houden omdat hun daar ook de informatie vandaan haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:51:
Tik nu met mijn vario 2 deze reply. Heb hem met nieuw abbo gekocht voor 199.95. Het gaat hier om een flex 20 met PIT en sms verdubbelaar. Gekocht naast mijn school, bij tmobile store Den Haag. Sommige prijzen die hier vermeld worden op et forum zijn volgens mij uit de duim gezogen.

Greets,
Solaris
Dat lijkt me de prijis voorr een 2 jarige flex 20?
Heb je ook enig idee wat de prijs wordt bij een 2 jarig flex 25 volgens de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!
Ja dat ben ik inderdaad vergeten te vermelden maar het betreft inderdaad een twee jarig contract. Met een 25 abbo kost het toestel slechts 140 volgens mijn kladpapiertje van vanmiddag maar hang me er niet aan op haha..
Men vermeldde wel dat je 50 euro discount krijgt als je een pit erbij neemt anders was mijn toestel een stuk duurder.

Greets,
Solaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet de title van het topic gewijzigd worden in "Wat kost een vario II bij welk T-mobile abonnement en wanneer kan ik het bestellen/ophalen?" ;)

Of ben ik nou de enige die meer gebruikerservaringen, tips, en echte nieuwtjes wil lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Op het moment zijn de prijzen nogal ondoorzichtig ;)

Morgen of overmorgen komt mijn mda binnen, dus dan zal ik wel wat pics schieten met mn 350D. Tot die tijd: solarisonliner: die sms-verdubbelaar, had dat ook nog invloed op je prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:39:
Volgens mij moet de title van het topic gewijzigd worden in "Wat kost een vario II bij welk T-mobile abonnement en wanneer kan ik het bestellen/ophalen?" ;)

Of ben ik nou de enige die meer gebruikerservaringen, tips, en echte nieuwtjes wil lezen?
Persoonlijk denk ik dat het grootste gedeelte van de personen die deze tread volgt aardig bekent is met het platform danwel grotendeels met de eigenschappen.

Desondanks, zal ik in de toekomst proberen opvallende eigenschappen hier neer te zetten.

Groet,
Solaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technicality schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:42:

Morgen of overmorgen komt mijn mda binnen, dus dan zal ik wel wat pics schieten met mn 350D. Tot die tijd: solarisonliner: die sms-verdubbelaar, had dat ook nog invloed op je prijs?
Nee, de medewerker van T-mobile gaf dit niet aan als verminderingspunt op het aankoopsbedrag dat bijgelegd moest worden.

Vond het aantrekkelijk om voor 2.5 extra tegen halve kostprijs te kunnen smsen :).

P.s. Verbinden met WIFI gaat perfect! Streamen, browsen werkt prima. Wel zoals (geloof in deze tread) wil hij overschakelen naar GPRS. (Dit mag hij nu nog niet, pas over 4 weken nadat mijn Simyo nummer is geporteerd naar dit abbo, nu heb ik even een prepaidje erin gegooid, wat mij 400 smsjes gratis opleverde ;) ).

Greets,

Solaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:40

maffe

maffe

Helemaal mee eens (ik ben geen moderator ofzo) maar ik wordt zo moe van die abbo prijzen ?
Als je hem echt wilt hebben, koop je hem gewoon simmlock vrij ! net als ik.
Oude telefoon smijt je in de hoek (of op marktplaats), je prikt sim kaartje over en klaar !

Ik wil graag technische info, dat houdt het netjes, danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maffe schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:23:
[...]

Helemaal mee eens (ik ben geen moderator ofzo) maar ik wordt zo moe van die abbo prijzen ?
Als je hem echt wilt hebben, koop je hem gewoon simmlock vrij ! net als ik.
Oude telefoon smijt je in de hoek (of op marktplaats), je prikt sim kaartje over en klaar !

Ik wil graag technische info, dat houdt het netjes, danku
Erg leuk natuurlijk dat je al een Tytn hebt maar mensen zijn op dit moment gewoon erg opgegeilt door de Vario II, dus krijg je dit. Mensen willen hem zo snel mogelijk en zo goedkoop mogelijk en dan is dit topic dus ideaal om die kennis te delen. Wacht even tot de Vario II, een dag of 2 op de site staat en alles gaat weer terug naar technische dingen. Iedereen heeft gewoon Vario II en €€ in zn geheugen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Laatst online: 02-10 03:32
Ik vind het schandalig dat nieuw/verlening zoveel scheelt.

Op algebeld.nl kost een vario II icm flex 20 + PIT 24 maanden; 341 euro (nieuw), bij verlenging slechts 210 euro... Bij flex 25 wordt het eigenlijk pas een beetje betaalbaar. Wel erg jammer want voor 341 euro wacht ik nog wel even. En me lijkt niet dat t-mobile zelf (veel) goedkoper wordt...

Ik heb trouwens nog een erg interessante aanbieding gevonden.

Als je Telfort 200 + 100 belminuten neemt (25 euro p/m) met een maximaal online bundel (9.50 p/m, tot 1gb downloaden, edge, landelijke dekking). Betaal je slechts 154 euro voor een tytn. (24 maanden).

Opzich is dit best te vergelijken met pit, en het is waarschijnlijk ook sneller, met landelijke dekking. En de 1gb haal je waarschijnlijk toch niet. Dit is dus zeker iets waar ik over na ga denken.

[ Voor 39% gewijzigd door Silvos op 06-09-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 21:29

WTM

Ook ik heb me, o.a. door dit topic, "gek laten maken" door de TyTN. Ik heb m'n best gedaan er aardig wat over te lezen.

Ik ben metname enthousiast over het pushmail verhaal... Nu heb ik er ook een Telfort data (1GB voor 9,50 p.m.) bijgenomen. Kan ik samen met dit abbo ook push e-mail activeren op de TyTN ?
Dit word mijn eerst MS Mobile GSM (ik gebruik nu een Nokia 6600)

Verder vraag ik me af wat nu precies de voor/nadelen zijn als je een NL / UK Windows versie erop hebt? (beide zijn samen price...) Enige wat ik heb kunnen vinden is dat de handschriftherkenning op de UK versie beter is (kort door de bocht?; zijn er nog andere redenen om liever niet voor NL os te kiezen?) ... kan iemand dit bevestigen?

Ik kijk erg uit naar de phone... ik twijfelde nog tussen deze en de SE P990 maar dit moet 'm toch worden :-). Ik kan er in elk geval zeker een jaartje mee vooruit.

Wellicht valt dit gedeelte dus onder /offtopic (omdat het een waar koop ik 'm voor weinig topic lijkt te worden..):
Ik heb geluk dat zowel mijn abbo, als die van mijn vriendin verlengt moet worden en dat ik 'm gratis met een 1 Gb kaartje kan krijgen bij verlenging van een 2x 300 min 1 jaar telfort abbo (gratis verzenden ook nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
WTM schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:24:
Ook ik heb me, o.a. door dit topic, "gek laten maken" door de TyTN. Ik heb m'n best gedaan er aardig wat over te lezen.

Ik ben metname enthousiast over het pushmail verhaal... Nu heb ik er ook een Telfort data (1GB voor 9,50 p.m.) bijgenomen. Kan ik samen met dit abbo ook push e-mail activeren op de TyTN ?
Dit word mijn eerst MS Mobile GSM (ik gebruik nu een Nokia 6600)

Verder vraag ik me af wat nu precies de voor/nadelen zijn als je een NL / UK Windows versie erop hebt? (beide zijn samen price...) Enige wat ik heb kunnen vinden is dat de handschriftherkenning op de UK versie beter is (kort door de bocht?; zijn er nog andere redenen om liever niet voor NL os te kiezen?) ... kan iemand dit bevestigen?

Ik kijk erg uit naar de phone... ik twijfelde nog tussen deze en de SE P990 maar dit moet 'm toch worden :-). Ik kan er in elk geval zeker een jaartje mee vooruit.

Wellicht valt dit gedeelte dus onder /offtopic (omdat het een waar koop ik 'm voor weinig topic lijkt te worden..):
Ik heb geluk dat zowel mijn abbo, als die van mijn vriendin verlengt moet worden en dat ik 'm gratis met een 1 Gb kaartje kan krijgen bij verlenging van een 2x 300 min 1 jaar telfort abbo (gratis verzenden ook nog).
@WTM

Hoe bevalt het Telfort 1 GB data abb. m.b.t. snelheid en ontvangst en hoe is dit abb. in vergelijking met pit (web and walk) van T-mobile ?

• LockTar
Silvos schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:18:
Ik vind het schandalig dat nieuw/verlening zoveel scheelt.

Op algebeld.nl kost een vario II icm flex 20 + PIT 24 maanden; 341 euro (nieuw), bij verlenging slechts 210 euro... Bij flex 25 wordt het eigenlijk pas een beetje betaalbaar. Wel erg jammer want voor 341 euro wacht ik nog wel even. En me lijkt niet dat t-mobile zelf (veel) goedkoper wordt...

Ik heb trouwens nog een erg interessante aanbieding gevonden.

Als je Telfort 200 + 100 belminuten neemt (25 euro p/m) met een maximaal online bundel (9.50 p/m, tot 1gb downloaden, edge, landelijke dekking). Betaal je slechts 154 euro voor een tytn. (24 maanden).

Opzich is dit best te vergelijken met pit, en het is waarschijnlijk ook sneller, met landelijke dekking. En de 1gb haal je waarschijnlijk toch niet. Dit is dus zeker iets waar ik over na ga denken.
Ik heb net naar dat van Telfort gekeken... Is idd goed te doen. Ik kom op 154 euro uit met tytn NL of UK. (In combo met 200-100 abo + data van 9,50 per maand). Wat ik alleen niet snap dat van telfort is of je met die 200-100 abo ook kunt smsen??? Want ik kan nergens een smsbundel aanklikken. Is dat abo soms een soort flex abo?
Wat ik ook jammer vind is dat je geen databundel kan nemen als je een abo van minder dan 200-100 wilt :(. Ik wou namelijk op 30 euro per maand uitkomen... en nu kom ik op 34,95 :( .
Ik vind de abo's van T-Mobile erg duur met een Tytn maar dat komt omdat ze een eigen concurrent hebben. Toch vind ik de MDA Vario dan nog erg duur. Kom met flex 20 + pit van 24 maanden (alle abo's praat ik nu over 2 jaar) toch nog uit op 341 euor :|.
Is kijken hoe duur het in de T-Mobile shop zelf is op de Lijnbaan.

Er word geen datakaartje meegeleverd(tytn)... Dit is wel bij de Vario2 het geval... Dit moet je namelijk dan los kopen en zou er dus eigenlijk iets bij de prijs van 154 euro komen.

• LockTar
Misschien heeft iemand hier wat aan. Ik heb hier telfort en t-mobile met elkaar vergeleken.
Voor T-Mobile gebruik ik de MDA Vario 2 en voor Telfort gebruik ik de HTC Tytn. (Voor T-Mobile had het geen zin om de Tytn te gebruiken want dat werd veel te duur...)
Het gaat om een 2 jarig contract en voor nieuwe abo's.
De rest moeten jullie maar hieronder bekijken.

Telefoon van t-mobile in verschil met telfort

T-Mobile
Flex 25€ 25,00 € 9,95 € 838,80
Telefoon bijbetalen€ 221,00
Contract24 maanden
SubTotaal€ 1.059,80
Korting
3 maanden abo3 keer 12,50€ 37,50
Kaartje€ 30,00
SubTotaal€ 67,50
Totaal€ 992,30

Telfort
200+100€ 25,00 € 9,95 € 838,80
Telefoon bijbetalen€ 154,00
Contract24 maanden
Kaartje€ 30,00
SubTotaal
Korting
SubTotaal€ 0,00
Totaal€ 1.022,80

Aantal euro dat T-Mobile goedkoper is: € 30,50
Voordeel van T-Mobile is ook dat je geen 1 GB dataverkeer hebt.

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

LockTar schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:59:
Misschien heeft iemand hier wat aan. Ik heb hier telfort en t-mobile met elkaar vergeleken.
Voor T-Mobile gebruik ik de MDA Vario 2 en voor Telfort gebruik ik de HTC Tytn. (Voor T-Mobile had het geen zin om de Tytn te gebruiken want dat werd veel te duur...)
Het gaat om een 2 jarig contract en voor nieuwe abo's.
De rest moeten jullie maar hieronder bekijken.

Telefoon van t-mobile in verschil met telfort

Aantal euro dat T-Mobile goedkoper is: € 30,50
Voordeel van T-Mobile is ook dat je geen 1 GB dataverkeer hebt.
brrr contract 24 maanden brrrr

had niet gedacht dat zoveel mensen hier voor 24 maanden zouden gaan...

heeft iemand via de tmobiel hotline zn foon al binnen?

[ Voor 51% gewijzigd door itsgreen op 07-09-2006 10:09 ]

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:04:
[...]

Nee, de medewerker van T-mobile gaf dit niet aan als verminderingspunt op het aankoopsbedrag dat bijgelegd moest worden.

Vond het aantrekkelijk om voor 2.5 extra tegen halve kostprijs te kunnen smsen :).

P.s. Verbinden met WIFI gaat perfect! Streamen, browsen werkt prima. Wel zoals (geloof in deze tread) wil hij overschakelen naar GPRS. (Dit mag hij nu nog niet, pas over 4 weken nadat mijn Simyo nummer is geporteerd naar dit abbo, nu heb ik even een prepaidje erin gegooid, wat mij 400 smsjes gratis opleverde ;) ).

Greets,

Solaris
Bedoel je nou dat je voor € 2,50 extra per maand voor de helft van de prijs kunt smsen?

Verwijderd

Ik heb in mijn TyTN een 1 Gb kaartje van Sandisk zitten.
Lange tijd was mijn telefoon erg instabiel. In standby-stand ging hij dan niet maar aan, en een soft-reset was dan de oplossing. Als ik dan gebeld word hoorde de beller de telefoon gewoon overgaan maar de telefoon deed niets. Ook Tomtom blijft af en toe hangen. Rode ophangknop intoetsen en tomtom (wat op de achtergrond blijft draaien) weer actief maken is dan de oplossing. Ik had alleen Resco explorer 2005 geinstalleerd. Maar ook als ik Spb pocket plus ipv resco had geinstalleerd had ik hetzelfde probleem.
Nu vond Tomtom laatst bij het opstarten geen kaarten meer. ook resco & opera (geinstalleerd op kaart) konden niet worden opgestart. memorykaartje eruit en erin en probleem was weg. Nu verdenk ik de memorykaart ervan niet helemaal goed te zijn. dus dat de resco today plugin of spb today plugin naar de kaart kijkt als ik de telefoon van standby haal, de kaart niet vind en dan voor problemen zorg. Dus nu alleen de today plugin verwijdert en de telefoon is een stuk stabieler geworden.

Zo na dit hele verhaal de vraag, heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt of zou het daadwerkelijk aan de memorykaart liggen? (of incompatible met Sandisk 1 Gb)

• Edwin Fagnano
  • Laatst online: 14-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:52:
Ik heb in mijn TyTN een 1 Gb kaartje van Sandisk zitten.
Lange tijd was mijn telefoon erg instabiel. In standby-stand ging hij dan niet maar aan, en een soft-reset was dan de oplossing. Als ik dan gebeld word hoorde de beller de telefoon gewoon overgaan maar de telefoon deed niets. Ook Tomtom blijft af en toe hangen. Rode ophangknop intoetsen en tomtom (wat op de achtergrond blijft draaien) weer actief maken is dan de oplossing. Ik had alleen Resco explorer 2005 geinstalleerd. Maar ook als ik Spb pocket plus ipv resco had geinstalleerd had ik hetzelfde probleem.
Nu vond Tomtom laatst bij het opstarten geen kaarten meer. ook resco & opera (geinstalleerd op kaart) konden niet worden opgestart. memorykaartje eruit en erin en probleem was weg. Nu verdenk ik de memorykaart ervan niet helemaal goed te zijn. dus dat de resco today plugin of spb today plugin naar de kaart kijkt als ik de telefoon van standby haal, de kaart niet vind en dan voor problemen zorg. Dus nu alleen de today plugin verwijdert en de telefoon is een stuk stabieler geworden.

Zo na dit hele verhaal de vraag, heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt of zou het daadwerkelijk aan de memorykaart liggen? (of incompatible met Sandisk 1 Gb)
Ik heb exact het zelfde probleem maar dan met een 256 Sandisk kaartje (1GB was er niet in de winkel). Heb vanalles geprobeerd alleen het kaartje wisselen niet!

Het is dat ik de telefoon super vind, alleen ik bel best veel en dat ging inderdaad waardeloos door al die vastlopers...

Maar nu, we kunnen het kaartje er wel uithalen maar weet iemand een oplossing?

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik zou zeggen een ander merk proberen. Zijn het wel snelle kaartjes. Tegenwoordig is de langzame variant van flash kaarten vaak niet geschikt voor deze veeleisende toepassingen. Probeer dus een ander merk of een ander type (als in snellere) kaart.

*empty*

Verwijderd

idd...en op technische vragen komt er geen antwoord...of zoals asterix het placht te verwoorden : jullie zitten wel erg op de sestertie

• MR_VIPER

MR_VIPER

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:07:
[...]

idd...en op technische vragen komt er geen antwoord...of zoals asterix het placht te verwoorden : jullie zitten wel erg op de sestertie
Als je zo kortzichtig wil kijken okee maar er zijn misschien ook wel technische vragen die nog niet beantwoord kunnen worden omdat nog maar weinigen een tytn hebben? En voor dit topic straks een flamewar gaat worden over het techniek vs wat kost ie topic denk ik dat je het gewoon maar ff moet slikken. Dit zie je in andere topics ook terugkomen dit verhaal. Als je het niet wil lezen laat het topic dan links liggen er zijn mensen die dit wel willen lezen. Ik onder andere. Net zo goed als dat ik de technische dingen ervan wil lezen en dat ik probeer om mensen te helpen als ik dat kan.

*empty*

• Silvos
  • Laatst online: 02-10 03:32
@Lockstar, heb je ook de korting meegerekend die je bij telefort krijgt als je online bundel kiest?
En welke site heb je als bron gebruikt?

Verder, t-mobile heeft als voordeel echt geen datalimiet, maar de graag is of je de 1gb haalt op je telefoon, verder is de data-overdracht van telfort maximaal online hoger dan die van PIT...

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:32
De problemen met instabiliteit en SD kaartjes die jullie beschrijven kan ook komen door het volgende.

Als het device aangezet wordt (of uit sleep gehaald wordt) wordt eerst het today scherm geactiveerd en duurt het enige seconden voordat het SD slot opgestart is en de kaart gelezen kan worden. Als de today-plug-ins (zoals Pocket Plus, TT plug-in etc) op de SD kaart staan kan het apparaat die dus nog niet lezen terwijl hij het today scherm opbouwt en dat leidt tot instabiliteit. Ik heb al mijn plug-ins gewoon op intern ROM staan en dat werkt prima. Wellicht een tip om dat eens te proberen?

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Er is altijd een periode dat de prijzen vergeleken worden... gaat vanzelf weer over!
Net als bij het Vario 1 topic...

mjah blijft natuurlijk wel zo dat ik het liefst eigen foto's en gebruikservaringen van mensen hier lees!
Reviews van derden en wat iemand betaald voor zijn telefoontje komt voor mij op de 2e plaats... (maar zijn dus niet onintressant!)

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Silvos schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:55:
@Lockstar, heb je ook de korting meegerekend die je bij telefort krijgt als je online bundel kiest?

Verder, t-mobile heeft als voordeel echt geen datalimiet, maar de graag is of je de 1gb haalt op je telefoon, verder is de data-overdracht van telfort maximaal online hoger dan die van PIT...
Kan je aangeven hoeveel datasoverdracht je maximaal hoger hebt ?
En bedoel je daarmee ook je datasnelheid ?

Want ik kon niet zo snel de snelheid van het PIT abbo terugvinden

I got a problem-solver and its name is revolver

• DaannO
Dethroned schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:16:
[...]

Kan je aangeven hoeveel datasoverdracht je maximaal hoger hebt ?
En bedoel je daarmee ook je datasnelheid ?

Want ik kon niet zo snel de snelheid van het PIT abbo terugvinden
Staat allemaal in de TS, ook de snelheden :)

• LockTar
Silvos schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:55:

Het is LockTar.... (Maar ik vergeef je :P).
ik snap niet helemaal wat je bedoelt met die online korting... Wat ik heb gedaan is naar www.algebeld.nl gesurft en daar alle gegevens ingevuld. Wat ik echt heel slecht vind is dat je geen verlengingskorting krijgt bij telfort... ik ben nu al (PIEP) bijna 5 jaar klant ofzo en krijg gewoon geen korting en bij T-Mobile krijg je het wel :(!!!!!

Dus als je ff verteld wat je bedoelt met die online bundel kan je meer info geven.
Kan jij me dan misschien vertellen of je met dat 200-100 abo van telfort ook kunt sms of moet je weer een smsbundel ernaast nemen?

Verwijderd

Ok gadgetfreaks! Op verzoek van mijn collega-gadget-freak Richy _/-\o_ een aantal coole pics van zijn hagelnieuwe T-Mobile MDA Vario II...

Met dank aan mijn andere collega-gadget-freak Musiquence voor z'n Flickrspace! _/-\o_

Have fun en pak een doekje..

http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157594273465344/

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:28:
Ok gadgetfreaks! Op verzoek van mijn collega-gadget-freak Richy _/-\o_ een aantal coole pics van zijn hagelnieuwe T-Mobile MDA Vario II...

Met dank aan mijn andere collega Musiquence voor z'n Flickrspace! _/-\o_

Pfoe, dat ding is echt 10 keer mooier dan de Vario I, zeker geslaagd design :)

Heb trouwens gister met prepaid hulp lijn gebeld van t-mobile met de vraag wat t ging kosten allemaal om mijn pre paid om te zetten in abbo met dit toestel. Ze wist alleen niet eens van dit toestel af, kon geen prijzen geven en ging een heel verhaal houden over allerlei abonnementen en PIT. Van de 5 euro korting met webrelax wist ze ook niks af. Dus maar besloten om een nieuw abonnement af te sluiten, helaas wel een nieuw nummer maar goed, de pre paid blijft natuurlijk ook actief dus kan mn contacten die alleen het oude nummer hebben ook nog onderhouden :)

Dus nu mag de Vario II maar snel op de site komen.

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Met dank aan mijn andere collega-gadget-freak Musiquence voor z'n Flickrspace! _/-\o_

Kijk, dat willen we zien :) Erg mooi design, vooral de cirkelvormen op de achterkant vind ik er op de foto mooi uitzien. Het schermpje ziet er ook lekker slank uit en de kleur vind ik ook prima (maar dat kan verschillen natuurlijk ;))

Verwijderd

O wat ziet dat er goed uit. Kan niet wachten om m te bestellen, helaas nog een paar maandjes wachten dan kan het pas, maar dan zullen de prijzen gelukkig wel wat normaler zijn.

Verwijderd

Technicality schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:42:

Sorry voor trage reply, even een quote:

"U kunt het tarief voor SMS halveren door het afsluiten van de "SMS verdubbelaar" bundel. U kunt dan dubbel zoveel SMS versturen vanuit het beltegoed. De kosten van de SMS verdubbelaar bedragen € 2,50 per maand extra."

Ik kan eventueel een paar foto's maken, in de "aan" stand, iemand intresse of voldoen de "flicker" foto's?

Greets,
Solaris

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:51:
[...]

"U kunt het tarief voor SMS halveren door het afsluiten van de "SMS verdubbelaar" bundel. U kunt dan dubbel zoveel SMS versturen vanuit het beltegoed. De kosten van de SMS verdubbelaar bedragen € 2,50 per maand extra."

Ik kan eventueel een paar foto's maken, in de "aan" stand, iemand intresse of voldoen de "flicker" foto's?

Greets,
Solaris
The more the better ;) Misschien ook nog wat foto's/filmpje(s) gemaakt met het toestel zelf?

• 2be
  • Laatst online: 02-10 10:26

2be

Kreeg vandaag een sms-je van the Phone House dat mijn abbonement gaat aflopen en dat ik eens bij hun zou moeten binnenlopen voor een vernieuwd contract. Dus heb ik even gebeld met de vraag of ze wisten of ze de Vario II zouden krijgen. Volgens de verkoper aan de telefoon had hij geen idee wanneer en of ze hem zouden krijgen, omdat de Vario I bij hun erg slecht had gelopen.

Zij zijn dus weer een klant kwijt....... Wat is er nu zo moeilijk aan om te zeggen: Ik weet niet of ik hem binnenkrijg, maar als hij binnenkomt kan ik u even bellen.. Geef maar even uw nummer als u dat wilt... Klantenbinding, service en een goed gevoel bij mij... helaas...

Verwijderd

Hierbij dan wat visueel materiaal omtrend de Vario 2.
Let niet op de werkelijke inhoud, had even niets beters voor handen ;)

http://video.google.nl/videoplay?docid=3764588520394646376
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4671353007388714812
Afbeeldingslocatie: http://img375.imageshack.us/img375/569/variodemo2vf1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img458.imageshack.us/img458/6966/variodemo3yu6.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img381.imageshack.us/img381/3023/variodemo4ih5.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/5008/variodemo5cs8.th.jpg

Komen nog 2 filmpjes aan, maar die willen zich niet laten uploaden....

Greets,

Solaris

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024
Is er trouwens al wat meer bekend over het screenallignment "probleempje"??

Ik heb er nml ook sinds een dag of 2 last van.......

Heeft er iemand toevallig al met HTC gesproken wat de oorzaak kan zijn....???

Danny.

• LockTar
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:51:
[...]

Greets,
Solaris
Ik denk dat die meer bedoelt of de kosten die je bij moet betalen voor het toestel nog naar beneden gaan als je het toestel koopt met sms verdubbelaar. of zit ik er nu naast? :? (Ik ben er wel benieuwd naar :P)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:10:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Greets,

Solaris
Mooi hoor :D Kwaliteit van de foto's is best goed voor wat ik gewend ben van mobieltje/ppc. Heb verder zelf nog geen ervaring met een PDA maar vind het echt vet om te zien dat je gewoon kan internetten zoals op je pc zegmaar, dus dat je geen speciale pda pagina's nodig heb ofzo.

• DaannO
Op de Operator site van T-Mobile staat al een cursus voor de Vario 2. Is toch wel indicatie dat hij eraan komt. Echter heb ik wel gehoord dat hij pas eind september verwacht wordt :S

• Black_Mage
DaannO schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:15:
Op de Operator site van T-Mobile staat al een cursus voor de Vario 2. Is toch wel indicatie dat hij eraan komt. Echter heb ik wel gehoord dat hij pas eind september verwacht wordt :S
tja... hij is er toch echt
ik kreeg eerst te horen dat hij vorige week vrijdag!! al in de shop had moetne liggen
maar omdat ik in leeuwarden duurt alles wa tlanger (lage prioriteit)
dinsdag kregen ze er dus 5, dus zal de rest van de t-mobile shops in nederland ze nu ook wel moetne hebben (ook al is het beperkt)

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:10:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Greets,

Solaris
Aan het filmpje zie ik dat je gewoon windows Xp erop hebt. Het lijkt in ieder geval zo. Hoe krijg je dat?

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Sulo schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:06:
[...]

Aan het filmpje zie ik dat je gewoon windows Xp erop hebt. Het lijkt in ieder geval zo. Hoe krijg je dat?
Hij is daar aan het remote-desktoppen :) Welk programma gebruik je daarvoor en werkt het een beetje? Want je server/muziek/film/watdanook bedienen vanaf je pda is natuurlijk wel erg 1337 ;)

Verwijderd

Aan alle gelukkige TyTN bezitters 2 vragen:

Hoe bevalt het toetsenbord in de praktijk? Werkt het prettiger dan de Vario / 9100? Op zich staan de knoppen nl dichter bij elkaar dus ik kan me voorstellen dat je eerder verkeerd of dubbel typt.

En hor bevalt de jogbutton? Gebruik je die veel in de paktijk of is het nog steeds makkelijker om het pennetje erbij te pakken?

Verwijderd

Eindelijk in bezit: de MDA vario II

Stond op de reserve lijst en werd vandaag gebeld.

Vanmiddag opgehaald bij de T-mobile shop in Hoofddorp.
Ben een van de vijf gelukkigen, waren nl nog maar 5 toestellen geleverd.
Er liggen nog toestellen, wie het eerst komt wie het eerst maalt was de boodschap van de verkoper.

Het toestel is werkelijk fantastisch,
alles wat ik er van verwachtte :*)

De prijs viel mij mee,
Voor een 1 jarig abo Flex 40 + PIT € 129,95
Voor een 1 jarig abo Flex 30 + PIT € 159,95
Voor een 2 jarig abo Flex 30 + PIT € 129,95

Indien zonder PIT zijn bovengenoemde prijzen + € 50,-
Bovengenoemde prijzen zijn voor een nieuw abo, heb helaas niet gevraagd wat de kosten waren voor verlenging.

Nu nog alles instellen en installeren.

Voor het visuele nog wat foto's

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/t/U98836738V1Y/128/c

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/t/4U0W2OFTVKF9/128/c

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/t/Q2QKJS5K1PIP/128/c

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/t/P624586BHH7E/128/c

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy

Mr_Groovy

Designlapp

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:40:
Eindelijk in bezit: de MDA vario II

Stond op de reserve lijst en werd vandaag gebeld.

Vanmiddag opgehaald bij de T-mobile shop in Hoofddorp.
Ben een van de vijf gelukkigen, waren nl nog maar 5 toestellen geleverd.
Er liggen nog toestellen, wie het eerst komt wie het eerst maalt was de boodschap van de verkoper.

Het toestel is werkelijk fantastisch,
alles wat ik er van verwachtte :*)

De prijs viel mij mee,
Voor een 1 jarig abo Flex 40 + PIT € 129,95
Voor een 1 jarig abo Flex 30 + PIT € 159,95
Voor een 2 jarig abo Flex 30 + PIT € 129,95

Indien zonder PIT zijn bovengenoemde prijzen + € 50,-

Nu nog alles instellen en installeren.

Voor het visuele nog wat foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Very Nice :9, kan niet wachten tot ik ehm eens binnen heb......

Off tech topic (sorry moet er ff uit, laatste keer over t-mobile prijzen :/ )

Mij werd verteld dat de prijzen niet zouden verander, en dat er geen korting zou gegeven worden op
pit ( aan de telefoon bij T-mobile, al 6 jaar klant ), dus mooi 299 euri betaald IPV 169( misschien iets meer) euro. En dan ook nog niet eens na 6 dagen geleverd. Ga die gasten morgen opbellen dat ze het verschil maar mooi in korting op mijn abbo mogen terug geven :( .

Ps woon ook in hoofddorp DOH |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Mr_Groovy schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 00:13:
[...]

Mij werd verteld dat de prijzen niet zouden verander, en dat er geen korting zou gegeven worden op
pit ( aan de telefoon bij T-mobile, al 6 jaar klant ), dus mooi 299 euri betaald IPV 169( misschien iets meer) euro. En dan ook nog niet eens na 6 dagen geleverd. Ga die gasten morgen opbellen dat ze het verschil maar mooi in korting op mijn abbo mogen terug geven :( .

De tering... dan ben je idd erg genaaid... Naja jullie krijgen teminste nog korting omdat jullie al klant waren bij T-Mobile. Bij Telfort krijg je dus helemaal geen korting... Ben ongeveer al 5 jaar klant daar... waarvan 3,5 jaar abo en 1,5 jaar prepaid. (daarbij eignelijk met nog een prepaid kaart 2 jaar tegelijk met me abo). Ik wil dus overstappen naar T-Mobile om zoiezo al korting te krijgen voor me volgende abo over 1 of 2 jaar.

Morgen ga ik trouwens naar de Lijnbaan in R'dam en kijk ik of ze hem daar al/nog hebben. Dan post ik meteen meer prijzen.

- Weten jullie misschien de lees en schrijf snelheid van het SD kaartje wat word geleverd bij de Vario2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Groovy schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 00:13:
[...]

Cancellen die order en naar de t-mobile shop,
Indien je reeds zes jaar klant bent, zou het nog goedkoper moeten zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LockTar schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 00:36:
[...]

- Weten jullie misschien de lees en schrijf snelheid van het SD kaartje wat word geleverd bij de Vario2?
Er staat niets op het kaartje over snelheid (of in de verpakking van de MDA Vario II)
Het betreft een kaartje van Sandisk 1.0GB.
Het is iig niet de ultra II, dus waarchijnlijk max 5 mb/sec

Nog even de absurde maat van het kaartje (11.5 mm x 15.0 mm x 1.0 mm) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 00:49:
[...]

Er staat niets op het kaartje over snelheid (of in de verpakking van de MDA Vario II)
Het betreft een kaartje van Sandisk 1.0GB.
Het is iig niet de ultra II, dus waarchijnlijk max 5 mb/sec

Nog even de absurde maat van het kaartje (11.5 mm x 15.0 mm x 1.0 mm) ;)
mmm jammer dat het wel zo langzame is... voor paar euro meer (10 euro ofzo) heb je een veel snellere... 20mbs... Maarja eerst morgen maar is ff afwachten of ze hem op de lijnbaan hebben... Beter schieten ze op want heb nog 12 dagen voordat ik niet meer bereikbaar ben :/
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.