HTC Hermes ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 ) Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.756 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:43

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Brodit houder met clip is beste voor bevestiging. Heb jaren rondgereden met een brodit active houder voor mijn ipaq 3970. Voor de Vario ga ik een Brodit active horizontal bestellen. Als je er dan ook de pro-clip bij bestel dan is dat echt ideaal en stevig. Stukken beter als zo een zuignap en het oogt professioneel.

http://www.brodit.com/?ma...ormation.jsp%26anr=968691

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7765

Kaastosti schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:04:
Hoe zit het overigens met bevestigen in de auto... want tomtom was toch wel één van de beoogde toepassingen. Ik heb hier een aantal mogelijk oplossingen voor gezien, maar ik heb een lease auto... dus bruut knutselen wordt niet gewaardeerd.

Zo'n zuignap op de voorruit... werkt het goed, zit het niet qua zicht in de weg en mag het tegenwoordig wel? Dit aangezien er ooit iemand bekeurd is omdat je volgende een hele oude wet niets op het voorruit mag hebben wat het zicht belemmerd... :?
Dat is alleen als je 'm te hoog ophangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189665

Het gaat hier alleen maar over de abo's geloof ik....

Enfin, heb dus sinds van de week een Tytn met een KPN abo en een Flat Free Internet Lite.

Heb een vraag waar ik niet uitkom en waar iemand wellicht een oplossing voor heeft.
Heb het forum al doorgespit en wellicht over het antwoord heen gelezen.

Thuis internet ik via mijn eigen AP via Wifi. Heb keurig ingesteld dat programma's die van het internet gebruik maken, via 'my work network' gaan. Maar buiten het bereik van mijn AP, geeft de TyTn keurig aan dat er een UMTS netwerk in de lucht is en dat hij verbonden is. Maar als ik nu wil internetten, moet ik eerst in mijn settings aangeven dat betreffende programma's van KPN GPRS gebruik moeten maken ipv 'My Work Network'.

Is er een tweak of applictie die automatisch kiest voor mij. Dus bij mijn eigen AP of ander open netwerk de Wifi en zijn/is die niet beschikbaar voor UMTS kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:13
Heeft iemand hier al leuke games op zijn vario2 kunnen zetten? ik heb me helemaal rot gezocht naar een werkende snes emulator, die uiteindelijk niet op mijn telefoon werkt. Ook krijg ik quake3ce niet aan de praat. Is er ergens een goede site met overzicht van verkrijgbare (gratis) games en emulators?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:07

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Die Brodit houder... ik zie niet hoe dat ding uiteindelijk vast komt te zitten. Ziet er inderdaad wat netter uit dan zo'n zuignap op de voorruit, maar ik kan (of beter gezegd mag) dus niets open slopen. Wil niet het risico lopen dat ik 't stuk maak en mag lappen.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:43

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Kaastosti schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:28:
Die Brodit houder... ik zie niet hoe dat ding uiteindelijk vast komt te zitten. Ziet er inderdaad wat netter uit dan zo'n zuignap op de voorruit, maar ik kan (of beter gezegd mag) dus niets open slopen. Wil niet het risico lopen dat ik 't stuk maak en mag lappen.
Bij brodit heb je zogeheten pro-clips beschikbaar. Dit zijn clips die je kun klemmen op bepaalde punten in de auto. Bijvoorbeeld bij het ventilatierooster. Daarop schroef je dan het voetje van de houder vast. Een voorbeeld:

http://www.brodit.com/?ma...ormation.jsp%26anr=852717

Dit is voor een Seat Leon. Rijd ik zelf namelijk in. Op die clip schroef je dus de andere houder vast. Netjes. Goed los te halen. Plus betere positie van je Vario. Althans mijn mening. Vind die dingen op de voorruit altijd in de weg zitten.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-05 15:19
Anoniem: 189237 schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:59:
Zijn er nieuwe snufjes voor de Vario II ?? (zoals games en applicaties) de prijzen zijn al bekend
Niet zo zeuren hoor!

Als er nieuwe snufjes zijn, post ze graag! Maar er is weinig nieuws op het moment, dus dan vind ik een beetje prijsinfo verre van storend

[ Voor 32% gewijzigd door DaSaN op 17-09-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:07

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Kan iets als prijsinfo niet opgenomen worden in de startpost? Ondertussen zijn alle abbonnementsvormen van T-mobile in ieder geval wel eens voorbij gekomen, dus neem aan dat er wel iets van een overzichtje van te maken is. Scheelt weer een boel posts :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Deel 3 is er alweer :)

HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3

Mededeling:

Mensen, de laatste 200 posts van het vorige deel van dit topic ging vooral over vragen zoals: waar is hij te koop, hoeveel kost hij, en wat zijn de aanbiedingen. Ik heb dit even zijn gang laten gaan omdat deel 3 er bijna aankwam, echter nu deel 3 er is zou ik graag zien dat zulke dingen tot het verleden behoren. Ik heb ook in de First Post even dikgedrukt gezet dat we zulke vragen niet meer willen en we ons willen richten opgebruikservaring en technische kwesties, waar GOT dus voor bedoeld is ;)
Laten we ons daar aan houden, want anders zal een mod een heleboel posts moeten verwijderen en dat verpest de sfeer in dit topic, en dat willen we allemaal niet!

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Blijkbaar zijn de T-Mobile prijzen in de afgelopen 2 dagen omhoog geschoten. Een vriend van me kocht er een met Flex 40 icm web n walk voor 130 euro. Nu is dat blijkbaar 260 euro geworden.

Valt er iets op die oude prijs terug te halen middels enige wetten, of is dat allemaal wishful thinking van mij?

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
Valt mee volgens mij. Ik heb 'm gisteren gehaald in de shop in Rdam. Relax300 + PIT, nieuwe klant voor 170,- (210 - 50 PIT). En krijg 4 maanden halve abbo kosten. Abbo kost 35,- + 9,50 pit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.