HTC Hermes ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 ) Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.925 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:08

KSH

Is de mini usb poort van de Vario 2 weer net iets anders gemaakt, zodat accessoires (bv. lader of autohouder) voor de Vario 1 hier niet op aangesloten kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 16:42
Technicality schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:09:
[...]

Hij is daar aan het remote-desktoppen :) Welk programma gebruik je daarvoor en werkt het een beetje? Want je server/muziek/film/watdanook bedienen vanaf je pda is natuurlijk wel erg 1337 ;)
Hij gebruikt Log Me In (www.logmein.com). Dat werkt geweldig, ik gebruik mijn MDA Pro bijna alleen nog maar als terminal voor mijn PC :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Fagnano
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-01-2023
Wat zal ik blij zijn als jullie die mda 2 kunnen gaan halen, scheelt een hoop posts hier zeg.

Kijk wel uit met die sandisk kaartjes, ik heb er ook één maar kan hem net zo goed weggooien. Mijn telefoon liep steeds vast, was een groot drama, dankzij de post van iemand hier heb ik de oorzaak gevonden (het kaartje) en nu zonder geheugen kaart is alles goed.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
2be schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:25:
Kreeg vandaag een sms-je van the Phone House dat mijn abbonement gaat aflopen en dat ik eens bij hun zou moeten binnenlopen voor een vernieuwd contract. Dus heb ik even gebeld met de vraag of ze wisten of ze de Vario II zouden krijgen. Volgens de verkoper aan de telefoon had hij geen idee wanneer en of ze hem zouden krijgen, omdat de Vario I bij hun erg slecht had gelopen.

Zij zijn dus weer een klant kwijt....... Wat is er nu zo moeilijk aan om te zeggen: Ik weet niet of ik hem binnenkrijg, maar als hij binnenkomt kan ik u even bellen.. Geef maar even uw nummer als u dat wilt... Klantenbinding, service en een goed gevoel bij mij... helaas...
T-Mobile heeft hun branded telefoons icm abbo's altijd voordeliger dan elders! (desnoods flikkert de verkioper er nog een abbo korting bij op)
Ik kreeg bij Vario 1 ook meer korting dan ik waar dan ook kon krijgen... ook op internet kan men er moeilijk tegenop!
mjah moet je wel naar de shop toe gaan (want die zijn niet telefonisch bereikbaar) of op tmobile.nl regelen.

Phone house kan er weinig aan veranderen... najah of ze moeten jou een (te) dure vario 2 aansmeren

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:07:
De problemen met instabiliteit en SD kaartjes die jullie beschrijven kan ook komen door het volgende.

Als het device aangezet wordt (of uit sleep gehaald wordt) wordt eerst het today scherm geactiveerd en duurt het enige seconden voordat het SD slot opgestart is en de kaart gelezen kan worden. Als de today-plug-ins (zoals Pocket Plus, TT plug-in etc) op de SD kaart staan kan het apparaat die dus nog niet lezen terwijl hij het today scherm opbouwt en dat leidt tot instabiliteit. Ik heb al mijn plug-ins gewoon op intern ROM staan en dat werkt prima. Wellicht een tip om dat eens te proberen?
Heeft dus iedereen die Today Plugins op de kaart installeert hier last van? Dit lijkt niet 'merk' gebonden dus. Blijft nog de vraag hoe het komt als de telefoon niet standby staat, af en toe heel de memorykaart niet ziet, geen enkele programma kun je dan opstarten en de kaart zie je niet in explorer. Zijn hier gebruikers die wel 'gewone' Sandisks gebruiken met succes?
Edwin Fagnano schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:32:
Wat zal ik blij zijn als jullie die mda 2 kunnen gaan halen, scheelt een hoop posts hier zeg.
Ik ook, Vooral al die posts over waar hij 1 euro goedkoper gehaald kan worden met welk abbo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:40:
Eindelijk in bezit: de MDA vario II

Stond op de reserve lijst en werd vandaag gebeld.

Vanmiddag opgehaald bij de T-mobile shop in Hoofddorp.
Ben een van de vijf gelukkigen, waren nl nog maar 5 toestellen geleverd.
Er liggen nog toestellen, wie het eerst komt wie het eerst maalt was de boodschap van de verkoper.

Het toestel is werkelijk fantastisch,
alles wat ik er van verwachtte :*)

De prijs viel mij mee,
Voor een 1 jarig abo Flex 40 + PIT € 129,95
Voor een 1 jarig abo Flex 30 + PIT € 159,95
Voor een 2 jarig abo Flex 30 + PIT € 129,95

Indien zonder PIT zijn bovengenoemde prijzen + € 50,-
Bovengenoemde prijzen zijn voor een nieuw abo, heb helaas niet gevraagd wat de kosten waren voor verlenging.

Nu nog alles instellen en installeren.

Voor het visuele nog wat foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De prijzen die u hier opgeeft zijn wel veel goedkoper dan welke site dan ook. Verder heb ik zelf met T-mobile gebeld en die heeft de prijslijst van de shops erbij gepakt en de prijzen die u vermeldt zijn allemaal ongeveer de helft van de prijzen die hij opnoemde. Vind het toch wel erg vreemd dat u zegt dat u met 1 jarige nieuwe abonnementen al onder de €200 gaat zitten.

Met een flex 2 jarige flex 40 kwam je pas op € 199,- uit. Ik wou dit even meedelen voor andere potentiële kopers die anders van uw prijslijst uitgaan en bitter teleurgesteld zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

KSH schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 02:11:
Is de mini usb poort van de Vario 2 weer net iets anders gemaakt, zodat accessoires (bv. lader of autohouder) voor de Vario 1 hier niet op aangesloten kunnen worden?
Heb hem sowieso besteld, maar hoe zit dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:16:
[...]

De prijzen die u hier opgeeft zijn wel veel goedkoper dan welke site dan ook. Verder heb ik zelf met T-mobile gebeld en die heeft de prijslijst van de shops erbij gepakt en de prijzen die u vermeldt zijn allemaal ongeveer de helft van de prijzen die hij opnoemde. Vind het toch wel erg vreemd dat u zegt dat u met 1 jarige nieuwe abonnementen al onder de €200 gaat zitten.

Met een flex 2 jarige flex 40 kwam je pas op € 199,- uit. Ik wou dit even meedelen voor andere potentiële kopers die anders van uw prijslijst uitgaan en bitter teleurgesteld zullen worden.
Volgens mij kloppen de prijzen wel, gisteren heb ik bij de T-mobile shop (Utrecht) mijn MDA Vario II opgehaald, specs:
- 1 Jaar
- Relax 200
- PIT

Toestelprijs: €195.95 €199.95

Ik hoef toch niet mij rekening in te scannen he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 14:02

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

konehead schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:27:
[...]
*knip*

Jawel :+

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

konehead schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:27:
[...]

Volgens mij kloppen de prijzen wel, gisteren heb ik bij de T-mobile shop (Utrecht) mijn MDA Vario II opgehaald, specs:
- 1 Jaar
- Relax 200
- PIT

Toestelprijs: €195.95

Maar ben je al lang klant of wat zeiden ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MDA Vario II is op de site te bestellen. Ik heb 'm vanochtend besteld via T-Mobile zakelijk

1jr Relax 150 + PIT, de MDA Vario II kost dan € 127,- excl. BTW. Ben blij dat ik even heb gewacht dus :)

Ik zag wel dat de prijzen voor particulieren een stuk hoger liggen.

In ieder geval zal het gepost over prijzen binnenkort wel gaan plaatsmaken voor gebruikerservaringen en tips. Dan is iedereen weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij staat nu op de website bij t-mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

op de site is het alleen mogelijk om de vario II icm relax te bestellen... flex is niet mogelijk.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit waren toch echt de prijzen uit de prijslijst van de shop in Hoofddorp, :(
Dezeflde prijzen stonden namelijk ook in de computer van de shop.

Ik had de telefoon bijna voor nul euro bij een 2 jarig flex 30 abo + PIT, echter toen we gingen afrekenen kwam de verkoper er achter dat de prijs niet overeen kwam met die van de prijs in de computer. 8)7
Hij had namelijk de prijs verteld bij een Vario I.

Dus toen moest ik toch helaas 129,95 betalen :/
Maar het toestel is het meer dan waard.

Je hoeft me niet te geloven, ik versprijd alleen mijn bevindingen.
En hopelijk kunnen andere daarmee hun voordeel doen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
itsgreen schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:39:
[...]

Maar ben je al lang klant of wat zeiden ze?
Nope, ik ben om precies te zijn: 25 uur klant van T-mobile :)

Maar wtf, als ik via t-mobile.nl ga kijken is het toestel:
Eenmalige kosten direct te voldoen € 359,95

Dit ga ik even uitzoeken..... vaag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:56:
[...]

Dit waren toch echt de prijzen uit de prijslijst van de shop in Hoofddorp, :(
Dezeflde prijzen stonden namelijk ook in de computer van de shop.

Ik had de telefoon bijna voor nul euro bij een 2 jarig flex 30 abo + PIT, echter toen we gingen afrekenen kwam de verkoper er achter dat de prijs niet overeen kwam met die van de prijs in de computer. 8)7
Hij had namelijk de prijs verteld bij een Vario I.

Dus toen moest ik toch helaas 129,95 betalen :/
Maar het toestel is het meer dan waard.

Je hoeft me niet te geloven, ik versprijd alleen mijn bevindingen.
En hopelijk kunnen andere daarmee hun voordeel doen. O-)
Het is niet mijn bedoeling om u in discrediet te brengen. Echter is dit erg vreemd. Het lijkt erop dat de internetshop van t-mobile andere prijzen hanteert dan de echte shops. Wat verder opvalt is dus dat de telefonisten van de bel-shop mij hebben verteld dat de winkels geen andere prijzen hanteren dan de internetshops. Ik kwam dus met een 2 jarige flex 40 op € 199,- uit. En nu zie ik dus dat anderen met een 1 jarige nieuwe relax 200 al op €199,95 uitkwamen wanneer ze deze in de echte winkel hebben aangegeschaft. Ben ik nou de enige dit dit allemaal erg raar vindt?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

konehead schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:59:
[...]

Nope, ik ben om precies te zijn: 25 uur klant van T-mobile :)
Voor mij geldt ongeveer 18 uur ;)
Maar wtf, als ik via t-mobile.nl ga kijken is het toestel:
Eenmalige kosten direct te voldoen € 359,95

Dit ga ik even uitzoeken..... vaag 8)7
Wat een belachelijke prijs in vergelijking met de (niet virtuele) shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:04:
[...]

Ben ik nou de enige dit dit allemaal erg raar vindt?:)
Het is raar, dat vindt ik ook,

doe er je voordeel mee zou ik zeggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
MDA vario 2 heeft volgens de specs op T-mobile.nl alleen wifi 802.11 b / 11 Mbps.
Hebben die grappenmakers bij T-mobile de snellere g variant via de software dus weer geblokt.

Bad move , T-mobile !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:08:
[...]

Haha ja dat ga ik nu zeker proberen. Ik ga zo langs de shop in Amsterdam en als zij dezelfde prijzen hanteren zoals al enkelen hier hebben meegedeeld, ben ik straks zeer gelukkig. Nou nog hopen dat ze het op voorraad hebben. Ik laat het straks weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:08:
[...]

Mweh zat er ook over te denken, maar ik heb nu 1 jaar relax 150 met PIT voor 299 maar met webvoordeel... dus 5e korting p/m

Dus kom je virtueel op 239 uit.... dunno of er mensen bij de tmobiel winkel zelf een 150 hebben geschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
[...]

Wat hij bedoelt is dat het met PIT is.
Ik kom nu net van de T-Mobile shop af op de Lijnbaan in R'dam en ze hebben hem daar ook binnen.
Ik heb een beetje naar de prijzen gevraagd. Tussen Flex 20 en 25 scheelt het heel veel geld. (ik heb het hier over alle abo's met PIT).

De prijzen voor Flex 25 + PIT 1 jaar = 199 euro
en voor Flex 25 + PIT 2 jaar is het 139 of 149 dacht ik nog uit me hoofd.
Je kan dus beter 1 jaar nemen en daarna gewoon SIM Only doen of verlengen. dat scheelt gewoon heel veel geld.
Voor Flex 30 is het nog iets van 30 of 40 euro goedkoper maar dat weet ik neit meer uit me hoofd maar is voor mij niet meer interessant omdat ik dan te veel per maand kwijt ben... Wou 30 per maand kwijt zijn maar word nu al 35 :(.
Maarja... volgende week dus maar ff halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janzeeschuimers schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:16:
MDA vario 2 heeft volgens de specs op T-mobile.nl alleen wifi 802.11 b / 11 Mbps.
Hebben die grappenmakers bij T-mobile de snellere g variant via de software dus weer geblokt.

Dat zou idd k.... zijn, :'(
Ik heb het nog niet kunnen testen,

Zodra ik meer weet laat ik het hier even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:04:
[...]
Ben ik nou de enige dit dit allemaal erg raar vindt?:)
Zo hier de rekening:
http://konehead0.tripod.com/mda/

Ik hoop dat we snel over de techniek kunnen beginnen....... en dus nuttige info kunnen gaan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Wie heeft t-mobile Den Haag leeggekocht in het centrum. Moek verdikkeme tot volgende week wachten.

Prijzen voor nieuw abbo Flex25+PIT 1 jaar: +/- 200 2 jaar: +/- 140

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
MR_VIPER schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:55:
op de site is het alleen mogelijk om de vario II icm relax te bestellen... flex is niet mogelijk.
Ja alleen maar relax web ofzo... weet ik veel wat dat is.. maar de prijzen zijn echt gigantisch duur...
Ik denk dat ik weer terug ga naar de T-Mobile shop en dat ik hem maar ff ga halen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

LockTar schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:55:
[...]

Ja alleen maar relax web ofzo... weet ik veel wat dat is.. maar de prijzen zijn echt gigantisch duur...
Ik denk dat ik weer terug ga naar de T-Mobile shop en dat ik hem maar ff ga halen... :+
Relax web is Relax met extra korting, 150 wordt bijv 16.50 ipv 21.50...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
itsgreen schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:57:
[...]

Relax web is Relax met extra korting, 150 wordt bijv 16.50 ipv 21.50...
Ik kan het niet vinden... maarja ik wil toch flex hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dames en heren, ik ben net dus langs de shop geweest en inderdaad de prijzen in de winkels zijn stukken goedkoper dan de internetshop van t-mobile en menig ander site...

Heb voor een 1 jarig flex 30 abo met PIT het toestel gekocht voor € 159,95.
Voor flex 25, komen daar enkele tientjes bij en voor flex 20 nog een paar tientjes. Als je geen PIT neemt, kost het € 50,- meer. Er was nog maar ééntje op voorraad en die heb ik dus gekocht, dus in Amsterdam is hij uitverkocht :)

Dat is dus veel goedkoper dan op de site van t-mobile waar je het toestel niet eens kan kopen i.c.m. een flex abonnement. T's ook iedereen die weleens een smsje verstuurd aan te raden om een sms-verdubbelaar erbij te nemen. Dit houdt in dat je voor 2,50 per maand voor de helft van de prijs kan sms'en. De prijs per sms hangt verder af van je abonnementsvorm. I.c.m. een flex 30 sms je dan voor 7 cent i.p.v. 15 cent per sms.

Eerste ervaringen:
- Het toestel is veel sneller dan een vario I
- Hij voelt compacter aan en is ook ietsjes dunner
- Het toetsenbord tikt ook lekkerder dan die van de vario I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
LockTar schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:34:
[...]

[..]
Wou 30 per maand kwijt zijn maar word nu al 35 :(.
Maarja... volgende week dus maar ff halen :)
offtopic:
Je kan na 6 maanden één flex stap omlaag. (voor PIT is minimaal flex 20 nodig). Dus van 25,- naar -> 20,- . Bij 1 jaar scheelt dat gem. 2,50 en PIT is niet 10,- maar 9,50 ;) dus dan wordt het gem. 32,- :) Je moet alleen wel een kleine beller (sms"er) zijn.

Bovenstaande is trouwens voor iedereen (met een wisselend belpatroon) intressant; want hoe meer je belt, des te minder je extra betaald bij flex. (niet bij relax)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:56:
[...]

offtopic:
Je kan na 6 maanden één flex stap omlaag. (voor PIT is minimaal flex 20 nodig). Dus van 25,- naar -> 20,- . Bij 1 jaar scheelt dat gem. 2,50 en PIT is niet 10,- maar 9,50 ;) dus dan wordt het gem. 32,- :) Je moet alleen wel een kleine beller (sms"er) zijn.

Bovenstaande is trouwens voor iedereen (met een wisselend belpatroon) intressant; want hoe meer je belt, des te minder je extra betaald bij flex. (niet bij relax)
de helpdeskmedewerker vertelde mij wel dat bij flex alles wordt afgerond op hele minuten, dus als je 10 seconden belt dan betaal je een minuut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 19:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

Mijn vast winkel kan het ook vergeten, hoewel alles al was ingevuld (vorige week vrijdag) heb ik toch maar geannuleerd. Ze zetten mij de belachelijke prijs van +-420 euro!!!1 voor. Ja dáág, bekijk het. Dus nu maar even stad en land af naar een goedkopere manier om een nieuw flex 20 + PIT + mda te kopen.

en voor de mensen die prijzen irritant vinden, nog een paar pagina's en dan krijg je een topic vól info, nieuws, progjes, gebruikerservaringen, techvragen en oplossingen op je meest dringende prolemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Technicality schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:21:
Mijn vast winkel kan het ook vergeten, hoewel alles al was ingevuld (vorige week vrijdag) heb ik toch maar geannuleerd. Ze zetten mij de belachelijke prijs van +-420 euro!!!1 voor. Ja dáág, bekijk het. Dus nu maar even stad en land af naar een goedkopere manier om een nieuw flex 20 + PIT + mda te kopen.

en voor de mensen die prijzen irritant vinden, nog een paar pagina's en dan krijg je een topic vól info, nieuws, progjes, gebruikerservaringen, techvragen en oplossingen op je meest dringende prolemen!
Ik zou eerst eens in de T-mobile shop in de buurt kijken!

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 19:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

dlawit schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:27:
[...]

Ik zou eerst eens in de T-mobile shop in de buurt kijken!
Helaas is de dichtsbijzijnde t-mob. store minimaal 40 km ver. Maar dan nog, voor 220 euro kun je best wel ver op benzine ;)

De t-mobile website

edit2:
ik kom net van de telefoon af, de MDA vario 2 is nog niet via 'het webkanaal' (lees: inet en telefoon) verkrijgbaar met flex, de verkoop wordt nog even aangekeken en op 19 september wordt verwacht meer nieuws te komen. In de winkels zou flex wel beschikbaar zijn (inclusief t-mobile stores).

ik: "dat maakt al een hoop duidelijk"
miepje: "ja voor mij ook, hihi"

dussss...

[ Voor 51% gewijzigd door Technicality op 08-09-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die ook last hebben van niet werkende toetsen?
Soms werken de knoppen op de voorkant niet bij mij, pas als ik wat over alle knoppen tegelijk ga werkt het weer. Ook werkt het keyboard soms niet. Het lijkt erop alsof het gelocked is zonder dat er hier een melding van gemaakt word.

(ik hoop dat ik er niet overheen gelezen heb, op het forum of in de handleiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor lage prijzen: Neem een zakelijk abonnement (vraag eventueel vader, moeder, vriend(in)) om KVK-inschrijfnummer en bestel via de website!

Ik had me in een ver verleden in laten schrijven en nu heb ik er weer eens profijt van.

Met een Relax 200, met SMS 25 en pit voor 2 jaar (nieuw abonnement) ad € 34,00 p/m komt de Vario 2 neer op € 14,38 bij betalen!

Ja inderdaad veertien euro en achtendertig eurocent! :9~

edit: En ze bezorgen 'm gratis (streeftijd binnen 5 dagen)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die dit toestel ook gebruiken voor navigatie. Welke GPS ontvanger hebben jullie?

De 'ADAPT AD-750 SiRF III Bluetooth GPS' schijnt wel populair te zijn, is dit een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zakelijk is idd een optie, maar als je je particuliere abonnement wil omzetten naar zakelijk in je 3 maanden opzegtermijn kan je pas na die 3 maanden een nieuw toestel krijgen... hoorde ik aan de telefoon vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Fagnano
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:36:
Zijn er mensen die ook last hebben van niet werkende toetsen?
Soms werken de knoppen op de voorkant niet bij mij, pas als ik wat over alle knoppen tegelijk ga werkt het weer. Ook werkt het keyboard soms niet. Het lijkt erop alsof het gelocked is zonder dat er hier een melding van gemaakt word.

(ik hoop dat ik er niet overheen gelezen heb, op het forum of in de handleiding)
Ik had het wel, maar de bij mij lag het aan het gebruik van een Sandisk SD kaartje dan kreeg ik dit probleem ook. Nu totaal nooit meer, heb een paar dagen zonder kaart gedaan wat geheel foutloos ging. Nu heb ik het kaartje er wel weer ingedaan maar geen programma's als Skype etc. geinstalleerd hierop (die laat hij bij het opstarten op de een of andere manier en daardoor loopt de telefoon soms vast denk ik).

Probeer eens zonder kaartje een tijdje of je dan het probleem nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:06:
ja zakelijk is idd een optie, maar als je je particuliere abonnement wil omzetten naar zakelijk in je 3 maanden opzegtermijn kan je pas na die 3 maanden een nieuw toestel krijgen... hoorde ik aan de telefoon vandaag.
Oh, dat staat niet in de kleine letterjes... :(

Gelukkig kom ik van Vodafone (niet zakelijk) en ga ik naar T-Mobile (wel zakelijk). Ik zal jullie op de hoogte houden, want als het goed is wordt de Vario II over 5 werkdagen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom net van de T-mobile store van zoetermeer en ze waren ook daar allemaal op, maar ik heb een grote kans dat ik 'm morgen alsnog op kan halen. Een vrouw heeft er 1 gereserveerd omdat ze er nog over na moest denken en de 2 dames die mij hielpen dachten niet dat ze nog zal komen en dan krijg ik 'm morgen :D

Mijn prijs: Flex 25 + PIT 2 jarig = 140 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag een aantal posts over het eventueel afsluiten van een zakelijk abonnement. Dit scheelt inderdaad onzettend veel geld. Weet iemand toevallig wat de voorwaarden zijn van T-mobile om als zakelijk gebruiker gezien te worden!? Ik heb toevallig een jaar ingeschreven gestaan bij de KVK maar ik weet niet of ik de oude papieren kan gebruiken :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:04:
Ik zag een aantal posts over het eventueel afsluiten van een zakelijk abonnement. Dit scheelt inderdaad onzettend veel geld. Weet iemand toevallig wat de voorwaarden zijn van T-mobile om als zakelijk gebruiker gezien te worden!? Ik heb toevallig een jaar ingeschreven gestaan bij de KVK maar ik weet niet of ik de oude papieren kan gebruiken :D?
gewoon recent uittreksel van kvk meenemen (dacht max 3 maanden oud) en banknummer hebben op de naam van je zaak. That's all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedkoopste MDA Vario II i.c.m. PIT via t.mobile.nl:

Zakelijk Relax 150 1 jaar + PIT = 26 euro per mnd

Toestelprijs = 150 euro

Alles incl. BTW

Post even als je een betere aanbieding ziet!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
ik heb daarstraks de mda vario 2 gehaald en ik typ dit via die mobiel maar als ik het internet op ga dan pakt die gprs. is dat PIT? of ben ik nu geld aan t verspillen? ik heb wel PIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LockTar schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:48:
ik heb daarstraks de mda vario 2 gehaald en ik typ dit via die mobiel maar als ik het internet op ga dan pakt die gprs. is dat PIT? of ben ik nu geld aan t verspillen? ik heb wel PIT!
PIT gaat via GPRS dacht ik :) Jup, 'Web ‘n’ Walk is geldig voor gebruik van internet via GPRS in Nederland.' -T-mobile.nl

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Pit gaat inderdaad over gprs, iemand had hier boven dezelfde vraag over pit. Misschien moet je anders even in dat topic kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb inmiddels de Vario 2 ook geregeld, maar heb 2 vraagjes.
1. Ik heb op mijn SIM kaart sms berichten staan, deze wil ik in de Vario 2 kopieren. Weet iemand hoe dat moet? Ik kan de sms berichten niet zien in het "berichten" menu onder het kopje tekstberichten.

2. Ik heb via de EmailWiz een account toegevoegd, deze wil ik weer verwijderen weet iemand hoe dat moet?

Vast bedankt voor de moeite,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:04:
Voor mensen die dit toestel ook gebruiken voor navigatie. Welke GPS ontvanger hebben jullie?

De 'ADAPT AD-750 SiRF III Bluetooth GPS' schijnt wel populair te zijn, is dit een aanrader?
Eindelijk een gebruiksvraag ipv al die prijzen ;)
Ikzelf gebruik de TomTom SiRF III Bluetooth GPS Receiver en dat werkt gewoon goed. Dat pakket was ook compleet geleverd, je krijgt de autolader en thuislader meegeleverd. De thuislader heeft alle internationale plugs dus kan dat ding overal ter wereld opladen. De prijs die ik ervoor heb betaald was 90 euro.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:12:
Kom net van de T-mobile store van zoetermeer en ze waren ook daar allemaal op, maar ik heb een grote kans dat ik 'm morgen alsnog op kan halen. Een vrouw heeft er 1 gereserveerd omdat ze er nog over na moest denken en de 2 dames die mij hielpen dachten niet dat ze nog zal komen en dan krijg ik 'm morgen :D

Mijn prijs: Flex 25 + PIT 2 jarig = 140 euro.
Denk nog ff over je abo na jongen... Ik wou precies hetzelfde nemen als jij maar toch maar niet gedaan. Ik heb hetzelfde abo nu alleen dan voor 1 jaar. Het enige verschil is dat je dan 199 euro moet bijbetalen in plaats van 140. Maar dan kan je wel na 1 jaar een SIM Only abo nemen voor 1 jaar (of meerdere) en ben je een stuk goedkoper uit.... Dit doe ik ;)... Ik bedoel heb ik al gedaan... heb hem sinds vanmiddag :D

[ Voor 3% gewijzigd door LockTar op 08-09-2006 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
UMTS kan toch ook met PIT op de MDA Vario II?

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:50:
[...]

PIT gaat via GPRS dacht ik :) Jup, 'Web ‘n’ Walk is geldig voor gebruik van internet via GPRS in Nederland.' -T-mobile.nl
Maar je hoeft je abo van PIT niet apart te activeren ofzo??? Dus niet dat hij gewoon GPRS pakt en dat me PIT niet is ingeschakelt ofzo...

Jaja ben nog nieuw met de smartphone's ;)...

En dan nog een vraag... Zijn er al leuke programmatjes voor de Vario 2 en zoja... Kun je dan URL's geven allemaal...
Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 22:26
alle progs die op Wm5 draaien werken op de Vario II, dus ook die op de Vario I, Universal, Prophet etc werken. Kijk eens in de startpost van de Wizard, daarin vind je heel veel software. In dat topic vind je in de posts ook veel tweaks, tips en progjes. Kunnen we wellicht afspreken dat we in die topics eerst eens kijken om te voorkomen dat allerlei Wm5 vragen in dit topic opnieuw gesteld gaan worden? Voorkomt een hoop dubbele posts denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Heeft iemand toevallig al foto's van wat er allemaal bij zit. En hoe het verpakt zit. Of zijn alle hebberige tweakers vergeten die foto's te maken omdat ze zo graag wilden spelen ;)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
Ik heb mijn MDA II nu drie dagen. Ik ben rustig de functionaliteiten aan het verkennen. Wat mij zwaar tegen valt is de ontvangst van WIFI. Ik heb nu met twee routers (met wifi) zitten spelen en het ontvangs op mijn MDA II is echt slecht. Zodra ik voor mijn router sta: vol ontvangst. Zodra ik naar een andere ruimte ga heb ik slecht ontvangst. (Tussen de ruimte zit één deur!) Ik vind het heel vreemd, met een laptop heb ik in deze ruimte wel goed ontvangst.

Wat zijn jullie ervaringen? Wat zou ik kunnen doen/instellen om het ontvangst te verbeteren?

Cheers, Konehead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Als MDA Compact en MDA Vario gebruiker van het eerste uur heb ik nu eindelijk ook een MDA Vario II... allereerst even een foto van de inhoud voor MR Viper:
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/139/pict0855vw5.th.jpg
Ik heb hem bij de T-mobile Shop in de Kalverstraat gehaald waar er nog 1tje op mijn naam stond, het zal nog ff duren voordat ze weer nieuwe kregen zei die kerel maar die wou hem natuurlijk gewoon kwijt dus of dat waar is weet ik niet.

Eerste indrukken van de inhoud:
-Verdomme weer zo'n afschuwelijk slechte screenprotector!
-lelijk tasje dat volgens mij niet afwijkt van die ik bij de vario gekregen heb, alsof ik anno 2006 met een telefoon aan mijn riem ga lopen! (alsof ik dat trouwens ooit gedaan heb!)
-kwalitatief uitermate teleurstellende headset... vraagt er echt om binnen enkele dagen stuk te gaan, gelukkig heb ik een A2DP headset
Dat waren even mijn negatieve puntjes...

Verder is die scrollknop voor mij echt een aanwinst! Ik gebruik vanwege het feit dat ik co-assistent ben heel vaak medische boeken op mijn PDA en daarbij is dat wieltje echt een aanwinst! sowieso heb ik iets tegen die pennetjes en dankzij dat wieltje zal het pennetje voor mij echt verdwijnen.

Wat ik wel vervelend vind is dat de indeling van het toetsenbord nou weer veranderd is... ik kon inmiddels redelijk rap mijn mailtjes schrijven op de Vario I maar nu verwissel ik weer de hele tijd de komma voor een punt enzo, ach zal wel wennen.

WiFi doet het hier perfect, wellicht dat het installeren van WIFI Companion 2.9.3.0 hierbij geholpen heeft? ik weet het niet maar heb beter ontvangst dan op mijn notebook.

Oh ja, ik heb €249,- betaald bij een 1 jarig flex 20 verlenging icm PIT, aangezien ik zoveel in het ziekenhuis zit (bijna 70 uur per week!) bel ik tegenwoordig ook veel minder dus probeer ik het met flex 20, ik kan altijd nog omhoog... mijn vriendin heeft nu ook PIT dus dan hoef ik ook niet meer met haar te smsen, push-mail is het nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

xvanwaart schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:29:
Als MDA Compact en MDA Vario gebruiker van het eerste uur heb ik nu eindelijk ook een MDA Vario II... allereerst even een foto van de inhoud voor MR Viper:
[afbeelding]
*knip*
Mijn dank is groot. Op zich ziet het er wel netjes uit wat ze allemaal meeleveren. Maar inderdaad de kwaliteit kan wel eens minder zijn. Ze zullen toch ergens de winst vandaan moeten halen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Oh ja, ik ko het nergens vinden dus dacht ik dan vertel ik het hier maar, Videobellen kost €0,50 per minuut bij T-Mobile... gaat prima trouwens! nooit gedacht dat zo'n service zo snel goed zou functioneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
xvanwaart schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:29:
*Knip*

WiFi doet het hier perfect, wellicht dat het installeren van WIFI Companion 2.9.3.0 hierbij geholpen heeft? ik weet het niet maar heb beter ontvangst dan op mijn notebook.

*Knip*
Goede reactie, ik herken een hoop dingen ;)! Wat bedoel je precies met "WIFI Companion 2.9.3.0"?
Ik heb n.l. last van erg slecht ontvangst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 09:22
Nou ik heb dus ook een Vario II gekocht ( sinds gister ). De screenprotector is idd helemaal kut, past lang niet over het hele scherm, en je ziet hem duidelijk ( wat neit de bedoeling is ). Over abbo, ik heb dus Flex 25 € met PIT ( ik ben nieuwe klant ), en schakel na een half jaar over naar Flex 20 en ben dus in totaal 583 € kwijt ( 199 + (25 + 9,50) *6 +(20 + 9,50) *6 ) en jij bent 603 € ( 249 + (20 + 9,50) *12 ), dus in feite betaal jij 20 euro meer om een half jaar 5 euro minder te mogen bellen. Dat vind ik nou weer zo naaierig van die tel-com providers.

Voor de rest, over het uiterlijk, ik vind hem echt prachtig, had ik niet verwacht, t is niet lelijk roze ofzo, meer oud-roze / bordeaux-rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
konehead schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:48:
[...]

Goede reactie, ik herken een hoop dingen ;)! Wat bedoel je precies met "WIFI Companion 2.9.3.0"?
Ik heb n.l. ook last van slecht ontvangst!
Als je me even mailt op xvanwaart (achterkant van een aap) hotmail.com dan mail ik je precies wat ik daarmee bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Een linkje naar meer informatie over die software kan voor iedereen makkelijk zijn. Dus post het gewoon.

Is er trouwens al iemand die Tomtom 6 heeft durven proberen op dit apparaat. En werkt het dan goed in landscape mode?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je met een simpel progje kunt wisselen tussen landscape mode en portrait mode, zonder het toetsenbord uit te schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 16:20
Gewoon via settings --> system --> screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horla schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 14:29:
Gewoon via settings --> system --> screen
Ik bedoelde meer in de vorm van een icoontje op het today screen, want elke keer naar settings en screen gaan om dat te doen is niet bepaald handig lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de slechte kwaliteit van de meegeleverde screen protector. Ik heb via ebay een Exim SPUC screen protector besteld voor ongeveer $10. De screenprotector heb ik binnen, nu de telefoon nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
MR_VIPER schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:45:
Een linkje naar meer informatie over die software kan voor iedereen makkelijk zijn. Dus post het gewoon.
Hierbij de link:
http://www.socketcom.com/product/SW1221-596.asp

Ik heb de trail gedownload. Ik merk een verbetering van 20% qua stabiliteit. Wat ik wel vreemd vind dat ik maar een 11 mp connectie heb met mij router, ik dacht toch echt dat ik ergens had gelezen dat 54 mb mogelijk is.

[ Voor 16% gewijzigd door konehead op 09-09-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:22:
Wat betreft de slechte kwaliteit van de meegeleverde screen protector. Ik heb via ebay een Exim SPUC screen protector besteld voor ongeveer $10. De screenprotector heb ik binnen, nu de telefoon nog :)
Ik heb de Brando Screen Protector gekocht en die oude er af getrokken, damm wat was dat een slecht ding. Die brando kost wat maar dan heb je ook wat. Sluit naadloos aan, en ziet er veel beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
mmmm Ik heb nu grotendeels de handleiding gelezen... (Moest van Ermelo naar huis daarnet dus was een lange rit :P... Nee ik heb niets beters te doen :P)

Maar ik kan nog steeds niet iets vinden van de PIT... Moet je die nou activeren of niet??? Als je geen PIT hebt... kan je dan wel internetten... Ik durf nu eigenlijk niet te internetten omdat hij GPRS pakt en weet dus niet of dit goed is... Moet hij voor internet geen andere verbinding pakken? (UMTS hoorde ik iemand zeggen...) Straks heb ik een rekening van hier tot aan Tokio...

Trouwens... heb WIFI nog niet goed geprobeerd maar hij vond genoeg kanalen van hier in de wijk... dus genoeg bereik denk ik... zelfs door 2 vloeren heen waar me laptop soms nog moeite mee heeft... (groot huis en accesspoint staat nog op verkeerde plek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Fagnano
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:22:
Ik dankzij jou nu ook, hoop voor je dat het een goede is ;-)

Heb alleen de telefoon al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Fagnano
konehead schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:53:
[...]

Ik heb de Brando Screen Protector gekocht en die oude er af getrokken, damm wat was dat een slecht ding. Die brando kost wat maar dan heb je ook wat. Sluit naadloos aan, en ziet er veel beter uit.
Ik heb de Tytn daar zit er geen bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
konehead schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:50:
[...]

Hierbij de link:
http://www.socketcom.com/product/SW1221-596.asp

Ik heb de trail gedownload. Ik merk een verbetering van 20% qua stabiliteit. Wat ik wel vreemd vind dat ik maar een 11 mp connectie heb met mij router, ik dacht toch echt dat ik ergens had gelezen dat 54 mb mogelijk is.
@konehead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:07

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Is die variant dan via de software niet weer te un-blokken? Het is Windows, daar moet wat mee te knutselen zijn :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 22:26
er is een tweak die op de Vario I werkte, kijk ff in dat topic of op xda dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
janzeeschuimers schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:39:

[...]
Wat een stakkers. Ik hoop maar dat dit een software issue is. Ik denk wel dat we de vraag kunnen stellen: Waarom heeft t-mobile dit uitgezet? Er moet een reden voor zijn.

Uhmm dat wordt klussen. Als ik tijd heb ga ik wel ff zoeken.

[ Voor 14% gewijzigd door konehead op 09-09-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
LockTar schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:04:
mmmm Ik heb nu grotendeels de handleiding gelezen... (Moest van Ermelo naar huis daarnet dus was een lange rit :P... Nee ik heb niets beters te doen :P)

Maar ik kan nog steeds niet iets vinden van de PIT... Moet je die nou activeren of niet??? Als je geen PIT hebt... kan je dan wel internetten... Ik durf nu eigenlijk niet te internetten omdat hij GPRS pakt en weet dus niet of dit goed is... Moet hij voor internet geen andere verbinding pakken? (UMTS hoorde ik iemand zeggen...) Straks heb ik een rekening van hier tot aan Tokio...

Trouwens... heb WIFI nog niet goed geprobeerd maar hij vond genoeg kanalen van hier in de wijk... dus genoeg bereik denk ik... zelfs door 2 vloeren heen waar me laptop soms nog moeite mee heeft... (groot huis en accesspoint staat nog op verkeerde plek)
Als jij PIT hebt afgesloten,bij je abonnement, dan is het automatisch geactiveerd. Met PIT kun jezowel onbeperkt GPRS'en als UMTS'en, dus don't worry dat je een hoge rekening krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

konehead schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:48:
[...]

Wat een stakkers. Ik hoop maar dat dit een software issue is. Ik denk wel dat we de vraag kunnen stellen: Waarom heeft t-mobile dit uitgezet? Er moet een reden voor zijn.

Uhmm dat wordt klussen. Als ik tijd heb ga ik wel ff zoeken.
Pff dat is vast wel aan te zetten met een applicatie hoor...(desnoods in de toekomst)
ik denk niet dat T-mobile hardware veranderen kan en mag.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Volgens mij heb ik nu G aangezet door in de registry:

HKEY_LOCAL_MACHINE\COMM\TIACXWLN1\PARMS

De DWORD "dot11SupportedRateMaskG" aan te maken en waarde 8 te geven.

Oh ja, de registry hack om cleartype in landscape mode aan te houden werkt net als op de Vario I, waarom dit niet standaard is snap ik echt niet! Het zit wel in het systeem want je hoeft niets toe te voegen maar het staat gewoon standaard uit!
De hack voor sms delivery notifycations werkt ook hetzelfde als op de Vario I...

Ben ik nou de enige die zijn stoute schoenen aantrekt? ;)

ps. na een dagje spelen ben ik helemaal verkocht aan het scrollwiel... dat is echt voor mij een bijzonder brilliante toevoeging!

Ik heb trouwens via GPSplaza.nl voor €7 incl verzendkosten de brando ultra clear screen protector besteld voor de Vario I, aangezien dat beeldscherm exact dezelfde afmetingen heeft neem ik aan dat deze ook wel op de Vario II past. Hij beviel me iig prima op de Vario I

[ Voor 16% gewijzigd door xvanwaart op 09-09-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Ik heb nu ook het grootste gedeelte van die homo roze dialer eruit weten te editten, alleen de smart dialing functie en video call knop zijn nog roze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
xvanwaart schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:12:
Ik heb nu ook het grootste gedeelte van die homo roze dialer eruit weten te editten, alleen de smart dialing functie en video call knop zijn nog roze
En hoe is het gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
En weet iemand al of je kan opladen via het usb poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edwin Fagnano schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:36:
[...]
Ik dankzij jou nu ook, hoop voor je dat het een goede is ;-)
Ik hoop het ook voor mezelf :) Ik heb er in ieder geval wel positieve geluiden gehoord/gelezen over de Exim SPUC, o.a. hier:

http://www.nexave.de/reviews/show.php?id=124
http://www.nexave.de/disp.../daten/exim_meinungen.php

De Brando Ultra Clear moet ook een prima optie zijn (afgaande op ervaringen van anderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Fagnano
Sulo schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:41:
En weet iemand al of je kan opladen via het usb poort?
Dat gaat prima! Vind het handig, eerst wilde ik synchroniseren via bluetooth maar dat kan met de nieuwe active sync niet meer.

Nu doe ik het met een kabel en wordt gelijk de phone opgeladen! Handig.

Enigste grote nadeel wat ik heb met het toestel (Toetsenbord, stylus en uitlijningsproblemen zijn mij vreemd) is dat je heel goed moet uitkijken met programma's op je sd kaartje. Daar gaat het toestel van hangen. In het interne geheugen heb ik nog geen probleem gehad nu. Heb mijn kaartje er wel weer inzitten en het lijkt nu goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
DaSaN schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:34:
[...]

Als jij PIT hebt afgesloten,bij je abonnement, dan is het automatisch geactiveerd. Met PIT kun jezowel onbeperkt GPRS'en als UMTS'en, dus don't worry dat je een hoge rekening krijgt.
Ook onbeperkt UMTS'en???? WOW... misschien moet ik mezelf eerst beter informeren... Met UMTS kan je toch beeldbellen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 03:32
Vragen met betrekking tot het PIT van t-mobile kun je wellicht beter stellen in het PIT topic. Om toch antwoord te geven op je vraag; 'PIT is onbeperkt internet via gprs, umts of hsdpa echter de snelheid is beperkt tot 64kb/s daarom is het ook releatief goedkoop. Ik meen dat dit voldoende is voor beeldbellen maar niet voor bijv. skype.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:03
umts videobellens is 64kbit up en 64kbit down. Dus videobellen kan sowieso maar die valt natuurlijk niet onder pit maar is 0,50 cent per minuut.

Trouwens als ik dit topic een beetje doorlees ben ik voor de vario2 het goedkoopste uit om dit gewoon bij een t-mobile winkel te doen?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Op dit moment kun je het beste naar de t-mobile shops gaan voor de beste deal. Nadeel is wel dat veel mensen dit nu doen en de shops het toestel niet aangesleept kunnen krijgen. Kan dus zijn dat je dan een tijdje op je toestel moet wachten. Maar beste deal haal je er momenteel wel.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:04:
Je moet nog steeds ingeschreven staan bij de KVK. Je hoeft géén inschrijfbewijs te overhandigen. T-Mobile controleert via het Handelsregister (online) of je inschrijving nog geldig is en of jij bevoegd bent om een abonnement af gte sluiten. Als jij de enige bent die op dat nummer staat is dat automatisch zo. Bij aflevering moet jij je met een paspoort of rijbewijs legitimeren. Zo weten ze dat jij ook daadwerkelijk de tekeningbevoegde van je "bedrijf" bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooo ben net terug van vakantie en zie dat hij eindelijk uit is!
ik dacht mooie prijzen te zien voor dit mooie toestel, dus ik dacht laat ik de t-mobile shop eens bellen.

ik durf bijna niet te zeggen wat ze daar zeiden wat ik moest betalen!
1 jaar flex 20 + PIT 459,95
2 jaar flex 20 + PIT 419,95

ik dacht ik meld ff dat ze bij de t-mobile shop niet helemaal lekker zijn geworden!
denk zonnesteek ofzo!

want moet toch niet zo zijn dat er een verschil van minaal 200 euro zit in de prijzen!
ik ga van de week wel lekker hier in de winkel zelf kijken voor een mooie deal want deze prijzen slaan als een tang op een varken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

MR_VIPER schreef op zondag 10 september 2006 @ 08:40:
Op dit moment kun je het beste naar de t-mobile shops gaan voor de beste deal. Nadeel is wel dat veel mensen dit nu doen en de shops het toestel niet aangesleept kunnen krijgen. Kan dus zijn dat je dan een tijdje op je toestel moet wachten. Maar beste deal haal je er momenteel wel.
tenzij je een lager abonnement wilt, dan is 0900 8104 (of wat is het nummer) weer cheaper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de GPRS kosten bij T-Mobile Flex eens opgezocht:
https://www.t-mobile.nl/p...PrijslijstFlexAbonnee.pdf
Dit is 2,38 euro per MB. Voor 10 euro in de maand heb je precies 4 MB. Is dat niet al veel voor een PDA? AKA is PIT wel zo goedkoop? Ik had op m'n (nu kapotte) SE p910 iig nooit zoveel dataverbruik, maar wanneer je onbeperkt kan internetten ga je er uiteraard ook gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:05:
Dit is 2,38 euro per MB. Voor 10 euro in de maand heb je precies 4 MB. Is dat niet al veel voor een PDA? AKA is PIT wel zo goedkoop? Ik had op m'n (nu kapotte) SE p910 iig nooit zoveel dataverbruik, maar wanneer je onbeperkt kan internetten ga je er uiteraard ook gebruik van maken.
Ik zit op 1 mb per dag, minstens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, das duidelijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:05:
Dit is 2,38 euro per MB. Voor 10 euro in de maand heb je precies 4 MB. Is dat niet al veel voor een PDA? AKA is PIT wel zo goedkoop? ....
Pit is echt zo goedkoop. Ik heb het al sinds het begin en gebruik zeker meer dan 4 mb per maand. De hele truuk is natuurlijk dat het gecapped is op 64 kb.

[ Voor 4% gewijzigd door Monalisa op 10-09-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
Ik wil de Vario 2 ook aanschappen, maar ik zit nog met 2 vragen.
Toen ik langs ging bij de T-mobile shop zeiden ze tegen mij dat ik het beste nog een maand kon afwachten vanwege de kinderziektes op de vario 2.

Nou, is het wel goed om nu de vario 2 te halen. Kunnen er nog verandering aan komen?
Zoals veranderingen aan de kleur, aan het hardware, aan het software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Sulo schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:52:
Ik wil de Vario 2 ook aanschappen, maar ik zit nog met 2 vragen.
Toen ik langs ging bij de T-mobile shop zeiden ze tegen mij dat ik het beste nog een maand kon afwachten vanwege de kinderziektes op de vario 2.

Nou, is het wel goed om nu de vario 2 te halen. Kunnen er nog verandering aan komen?
Zoals veranderingen aan de kleur, aan het hardware, aan het software?
Voor zover ik weet zal er aan het uiterlij niet veel veranderen, maar een aantal van de huidige hermes'en hebben (soms) last van misalignment van het scherm en het "vastlopen" tijdens het opladen. De maker van de MDA (HTC) schijnt het probleem van het scherm erkend te hebben en mogelijk veranderen ze iets aan de fabricatie van het scherm.
Ik neem aan dat die winkel dit soort dingen bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
MR_VIPER schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:45:

Is er trouwens al iemand die Tomtom 6 heeft durven proberen op dit apparaat. En werkt het dan goed in landscape mode?
Heb TomTom 6, Destinator 6 en I-GO draaiende op mijn Vario II en ja, ondanks wat je overal leest werkt TomTom 6 prima in landscape mode... je moet alleen wel je device in landscape mode zetten. Overigens merk je met de nieuwe TomTom wel heel erg het verschil in processor kracht tussen de Vario I en de Vario II!

Als iemand mij kan vertellen waar ik makkelijk een filmpje kan plaatsen zal ik laten zien dat TomTom 6 goed werkt, ook in landscape mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
LockTar schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:27:
[...]

Ook onbeperkt UMTS'en???? WOW... misschien moet ik mezelf eerst beter informeren... Met UMTS kan je toch beeldbellen?????
Met PIT kun je inderdaad ook onbeperkt UMTS'en,. maar is de snelheid wel begrensd op 64kb/s. Dit is echter voldoende om te kunnen beeldbellen, alsdus een vriend van mij die al een tyd met de TyTN heeft mogen spelen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Beeldbellen, of ook wel videobellen, gaat normalitair NIET via PIT en je betaald er gewoon 50 cent per minuut voor, op dat moment is je UMTS natuurlijk niet beperkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
En hier het TomTom 6 landscape verhaal:

http://video.google.nl/vi...8154531202333738896&hl=nl

Vragen?

Stel ze gerust...

Als het maar niet om warez gaat.

[ Voor 103% gewijzigd door xvanwaart op 10-09-2006 14:44 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste