Ik zou hem gaan halen gewoon. Ga er maar niet vanuit dat er hardware veranderingen komen. Als er kinder ziektes in zitten zou je hem altijd nog terug kunnen brengen of laten repareren. Software updates zullen er zijn, maar die kan je ook gewoon downloaden...Sulo schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:52:
Ik wil de Vario 2 ook aanschappen, maar ik zit nog met 2 vragen.
Toen ik langs ging bij de T-mobile shop zeiden ze tegen mij dat ik het beste nog een maand kon afwachten vanwege de kinderziektes op de vario 2.
Nou, is het wel goed om nu de vario 2 te halen. Kunnen er nog verandering aan komen?
Zoals veranderingen aan de kleur, aan het hardware, aan het software?
Helemaal Top. Kan ik dus mooi met een landscape brodit active holder gaan werken. Past wat beter in de auto naast de rest van de communicatie systemen.xvanwaart schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:40:
En hier het TomTom 6 landscape verhaal:
http://video.google.nl/vi...8154531202333738896&hl=nl
Vragen?
Stel ze gerust...
Als het maar niet om warez gaat.
*empty*
Dat duurt bij mij dus veel langer.......
Heb TT Navigator 5.21 en die doet er heel wat langer over om op te starten......
Heeft dat misschien met het Sd kaartje te maken????
Danny.
http://www.techdigest.tv/2006/08/one_minute_vide_11.html
*empty*
USB staat voor Universal Serial Bus. En het woord Universal zegt in dit geval genoeg: iedere mini-usb accessoire past op iedere mini-usb aansluiting.KSH schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:31:
Weet iemand toevallig of de usb aansluiting van de Vario 2 ook gebruikt kan worden voor accessoires van de Vario 1? Er zit namelijk een iets andere vorm in bij de Vario 2.
Op de MDA Vario 2 zit een mini-usb aansluiting (te herkennen aan het USB logo) => PLAATJE, dus ook alle accessoires van de Vario 1 passen op de Vario 2
Kan ook staan voor het feit dat hij met een speciale kabel via USB te gebruiken is.DaSaN schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:41:
[...]
USB staat voor Universal Serial Bus. En het woord Universal zegt in dit geval genoeg: iedere mini-usb accessoire past op iedere mini-usb aansluiting.
Op de MDA Vario 2 zit een mini-usb aansluiting (te herkennen aan het USB logo) => PLAATJE, dus ook alle accessoires van de Vario 1 passen op de Vario 2
Want ik weet wel dat er een freak van een poort aan de onderkant zit. Is die zeker weten USB Mini compatible?
Verwijderd
Is inderdaad duur...
Je kunt het beste als je heel veel gebruik maakt van GPRS een EDGE abbo nemen bij Telfort.
Kun je 1 GB per maand downloaden en je krijgt er gelijk nog een kaartje voor je Laptop bij !!!
Dus dual sim kaart en GPRS/EDGE op je PDA en 220 Kb ./EDGE op je laptop.
Werkt perfect en je hebt overal dekking met UMTS alleen in de randstad.
By de weg ik heb een HTC TyTN gekocht voor 699 incl. btw bij de PDASHOP.
Geen gezeik met abbo's en verplichtingen en ik kan als mijn Telfort EDGE abbo over is dan alsnog wel verder zien wat ik doe.
Daarnaast zie ik niet heel erg veel korting op die toestellen (omgerekend naar het aantal maanden looptijd)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2006 23:06 ]
Er mag dan geen USB logo op staan. Die poort aan de onderkant van de MDA vario 2 IS USB, dus uiteraard USB compatibleitsgreen schreef op zondag 10 september 2006 @ 20:35:
[...]
Kan ook staan voor het feit dat hij met een speciale kabel via USB te gebruiken is.
Want ik weet wel dat er een freak van een poort aan de onderkant zit. Is die zeker weten USB Mini compatible?
Verwijderd
Maar die kost 30 ipv 10 euro per maand...Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 23:04:
[...]
Is inderdaad duur...
Je kunt het beste als je heel veel gebruik maakt van GPRS een EDGE abbo nemen bij Telfort.
Kun je 1 GB per maand downloaden en je krijgt er gelijk nog een kaartje voor je Laptop bij !!!
Dus dual sim kaart en GPRS/EDGE op je PDA en 220 Kb ./EDGE op je laptop.
Werkt perfect en je hebt overal dekking met UMTS alleen in de randstad.
Niet iedereen heeft even 700 euro klaar liggen..By de weg ik heb een HTC TyTN gekocht voor 699 incl. btw bij de PDASHOP.
Geen gezeik met abbo's en verplichtingen en ik kan als mijn Telfort EDGE abbo over is dan alsnog wel verder zien wat ik doe.
Daarnaast zie ik niet heel erg veel korting op die toestellen (omgerekend naar het aantal maanden looptijd)
Mmmm... wat heb je dan aan dat UMTS??? ja gewoon videobellen... maar als je dat te duur vind heb je er dus niets aan... toch?? of zijn er nog andere dingen die je er mee kunt doen?xvanwaart schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:35:
Beeldbellen, of ook wel videobellen, gaat normalitair NIET via PIT en je betaald er gewoon 50 cent per minuut voor, op dat moment is je UMTS natuurlijk niet beperkt...
UMTS is niets anders dan een technologie voor data-overdracht. Met andere woorden: je kan er ook mee internetten, en even een tandje sneller dan met GPRSLockTar schreef op maandag 11 september 2006 @ 08:54:
[...]
Mmmm... wat heb je dan aan dat UMTS??? ja gewoon videobellen... maar als je dat te duur vind heb je er dus niets aan... toch?? of zijn er nog andere dingen die je er mee kunt doen?
Is mooi dingetje... Weet iemand waar je die kan kopen... Het liefst niet online maar in een winkel...GraasGast schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:39:
Meer nieuws: Brando heeft een generieke Hermes docking station uitgebracht:
http://shop.brando.com.hk/dopodcht9000usbcradle.php
[afbeelding]
[afbeelding]
Kost 20 US dollars.
Een ander Docking station is ook goed...
Weet iemand ook een zaak waar je die screenprotectors kan halen... Ik hoorde dat die van T-Mobile erg slecht was en te klein... (Zelf er nog niet op gedaan) Hoelang doe je eignelijk met zo ding... Moet je die perse na zoveel dagen vervangen???
Dus als ik het goed begrijp: Je kan met PIT onbeperkt GPRS'en en UMTS'en. Het internetten kan dus via allebei maar UMTS is sneller. Waarom pakt mijn Vario2 dan GPRS en niet automatisch UMTS. Kan ik toch wel ergens instellen?? (Heb ik nog niet kunnen vinden in het handboekje)DaSaN schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:43:
[...]
UMTS is niets anders dan een technologie voor data-overdracht. Met andere woorden: je kan er ook mee internetten, en even een tandje sneller dan met GPRS
GPRS en UMTS hebben denk ik ook wel evenveel dekking neem ik aan.
Verwijderd
Voor vragen over PIT kun je beter in het topic kijken wat daar speciaal aan is gewijd. Maar om toch even op je vraag te antwoorden. Of je gebruik kan maken van UMTS heeft ook te maken met de dekking ervan. Deze is in Nederland nog niet overal even optimaal aanwezig. Wat ik heb begrepen van de Universal/MDA Pro (die als eerste over UMTS beschikte) wisselt het toestel automatisch naar UMTS mits beschikbaar. Dit is te zien aan de U bij het verbindings icoontje boven bij je klok ipv de G die staat voor GPRS.LockTar schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:55:
[...]
Dus als ik het goed begrijp: Je kan met PIT onbeperkt GPRS'en en UMTS'en. Het internetten kan dus via allebei maar UMTS is sneller. Waarom pakt mijn Vario2 dan GPRS en niet automatisch UMTS. Kan ik toch wel ergens instellen?? (Heb ik nog niet kunnen vinden in het handboekje)
HTC lanceert 4 nieuwe toestellen
HTC laat duidelijk zien wat men naast de merkwijziging nog meer in petto heeft. Vrij kort na de lancering van de HTC TyTN en de MTeoR komt men nu op de Europese markt met maar liefst 4 nieuwe devices uit! De HTC S310 (AKA Oxygen) is een zeer betaalbare smartphone, de HTC P3300 is HTC eerste PDA met geintegreerde GPS ontvanger en standaard TomTom Navigator 6.0 software. Met name de HTC S620 (AKA Excalibur) gaat denk ik hoge ogen gooien in de strijd met RIM Blackberry :-)
Check http://www.europe.htc.com/press/pressreleases.html voor het volledige persbericht.

Misschien leuk voor de startpost ?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Hoe komt het dat mensen mijn SMS berichten vaker dan één maal ontvangen?
Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma "tmail.exe" als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:
Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button (selecteren) -> Feature Options -> Exceptions (tabblad) -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)
Ook andere applicaties welke programma's geheel afsluiten kunnen verantwoordelijk zijn voor dit probleem. Ook hierbij zou het uitsluiten van het Messaging/Berichten programma dit probleem moeten oplossen.
Ik zal zien of dit het oplost.
UMTS is nog niet overal beschikbaar, waar GPRS wel beschikbaar is. In de randstad is de dekking van UMTS goed, maar in t oosten des lands is de dekking een stuk minder.LockTar schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:55:
[...]
Dus als ik het goed begrijp: Je kan met PIT onbeperkt GPRS'en en UMTS'en. Het internetten kan dus via allebei maar UMTS is sneller. Waarom pakt mijn Vario2 dan GPRS en niet automatisch UMTS. Kan ik toch wel ergens instellen?? (Heb ik nog niet kunnen vinden in het handboekje)
Het feit dat de Vario niet direct UMTS pakt wanneer dat beschikbaar is is eerder in dit topic besproken. Volgens mij kun je dat met een registry tweak instellen.
Bekend probleem voor gebruikers van SPB Pocket Plus.Horla schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:34:
Sinds gisterenavond heb ik een probleem met mijn Tytn. Hij zendt op willekeurige momenten mijn laatste sms opnieuw en opnieuw en opnieuw. De sms die ik gisterenavond naar mijn vriendin heb gestuurd heeft zij sinds deze morgen al 3x opnieuw gehad. Ik heb al een soft reset gedaan en amper een minuut later deed hij het opnieuwAlle settings al eens nagekeken maar ik zie niets verkeerd.
De Close Button Applicatie die in SPB zit veroorzaakt dit probleem. Om het op te lossen moet je bij de instellingen van SPB tmail.exe als exception opgeven. Zie voor uitgebreide behandeling van dit probleem het MDA Compact topic.
Verwijderd
waw...start TT6 zo snel op?xvanwaart schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:40:
En hier het TomTom 6 landscape verhaal:
http://video.google.nl/vi...8154531202333738896&hl=nl
Vragen?
Stel ze gerust...
Als het maar niet om warez gaat.
en waar heb je die gekocht? ik heb amper 4 weken geleden de TT5 versie gekocht dus wil eens zien wat de upgrade betreft...
Je kan TomTom 6 nog niet kopen. Nergens nog, want hij komt pas begin volgende maand uit. Daar is alles mee gezegdVerwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:52:
[...]
waw...start TT6 zo snel op?
en waar heb je die gekocht? ik heb amper 4 weken geleden de TT5 versie gekocht dus wil eens zien wat de upgrade betreft...
Gewoon naar een leuk vrouwtje lopen... Beetje flirten... complimentjes geven over de mooie T-Mobile outfit en veel lachen...franktv schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:22:
Nou ik ben van t weekend even naar de T-mobile shop in Enschede geweest, maar daar moet ik gewoon 250 euro bijbetalen bij een relax 300 abbo met PIT voor verlenging van mijn abbonement. Snap er niks van hoe jullie aan al die goedkope aanbiedingen komen
Verwijderd
damn ik wil 'm ook in Enschede verlengen, 7 oktober, maar ga wel ff naar de shop in hengelo danfranktv schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:22:
Nou ik ben van t weekend even naar de T-mobile shop in Enschede geweest, maar daar moet ik gewoon 250 euro bijbetalen bij een relax 300 abbo met PIT voor verlenging van mijn abbonement. Snap er niks van hoe jullie aan al die goedkope aanbiedingen komen
Ik heb het toestel in de T-mobile shop almere gehaald en bij een verlenging van mijn abbonement met 2 jaar relax 300 + pit moest ik 90 euro bijbetalen. Er was ook nog 1 of andere actie want ik kreeg er ook nog een bleutooth headset bij. Maar ik moet zeggen erg uitgebreid de Mda Vario II. Je krijgt een reserve Stylus, 1GD Micro-sd kaartje, Heuptasje(niet dat ik het ook zal gebruiken) en een headset.franktv schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:22:
Ook even zoet geweest met het opzetten van de wireless verbinding naar mijn linksys router. Het lag uiteindelijk aan de instellingen AES/TKIP, AES is niet beschikbaar op de Mda Vario II. Maar verder zonder problemen 54mbps wlan verbinding.
[ Voor 0% gewijzigd door Arrisno op 11-09-2006 16:51 . Reden: typo ]
Verwijderd
Maar het probleem is dus dat je die t-mobile shop niet kan bellen en ik heb geen zin om er weer heen te fietsen om er dan achter te komen dat ik tot weet ik veel wanneer moet wachten.
Luxeprobleem
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 17:22 ]
Je moet daar zelfs een nummertje trekken, en dan lang op je beurt wachten, omdat het altijd zo enorm druk is daar! Stel je voor dat die medewerkers ook nog eens telefoontjes moeten beantwoorden...
prutsers
[ Voor 3% gewijzigd door GraasGast op 11-09-2006 17:25 ]
149,95 met flex-30 en pit voor 1 jaar
Waar zit in hengelo die shop dan? staat namelijk niet op hun site.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:48:
[...]
damn ik wil 'm ook in Enschede verlengen, 7 oktober, maar ga wel ff naar de shop in hengelo dan
Verwijderd
Oh ik ging er zomaar vanuit dat er daar een zou zitten, maar blijkbaar niet dus... sryfranktv schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:37:
[...]
Waar zit in hengelo die shop dan? staat namelijk niet op hun site.
Verwijderd
Morgen? Zou mooi zijn, heb morgen-middag 2 uurtjes tussendoor ff vrij dus dan rijd ik wel ff langs de shop hier. Ben benieuwdFAD schreef op maandag 11 september 2006 @ 17:55:
Zo ik heb 'm ook maar eens besteld bij t-mobile shop. Hij was uitverkocht maar als het goed is krijgen ze 'm morgen binnen.
149,95 met flex-30 en pit voor 1 jaar
Yes.Melotte schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:34:
Die beste aanbiedingen lijken duidelijk op de zakelijke site van T-mobile te staan. Wat is de 'magic word' om toegelaten te worden tot dit Walhalla? Ik heb nog een B.V. op mijn naam staan.. is dat (al) voldoende?
Recent KVK uitreksel en een kopietje van je identiteits bewijs geloof ik
Verwijderd
Ik ben sinds vandaag de gelukkig eigenaar van een Vario II. Mooi apparaat echter heb ik een redelijk groot probleem. ActiveSync weigert het apparaat te herkennen. Windows XP kan zelfs de drivers ervoor niet vinden en geeft bij de device manager wel aan dat hij een "windows mobile based device" heeft ontdekt echter zal dit apparaat dus niet goed werken.
Heb inmiddels al active sync een aantal keer geherinstalleerd. De Vario II al drie keer met een harde reset behandeld. Wordt er een beetje moedeloos van. Iemand nog ideeën?
EDIT:
Mijn MDA Compact wordt moeiteloos herkend als zijnde nieuw apparaat en wordt keurig van een partnership voorzien.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 00:56 ]
BTW, de Compact werkt alleen met AS 3.7 of 3.8, de Vario I en II ( alle op WM5 gebaseerde devices) alleen met AS 4.0 of hoger. Als je dus dezelfde AS versie gebruikt voor je Compact en je Vario II zal dat dus niet werken. nadeel: Als je AS 4.x installeert kun je voor zover ik weet je Compact niet meer syncen. Sync dus eerst je Compact met AS 3.x, installeer daarna de nieuwste AS (4.2 dacht ik) en sync dan je vario II. Als je firewall uitstaat zou het moeten werken.
ahum, mijn Compact werkt gewoon met AS 4.2 hoor, geen problemen hier.koksie schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 03:31:
BTW, de Compact werkt alleen met AS 3.7 of 3.8, de Vario I en II ( alle op WM5 gebaseerde devices) alleen met AS 4.0 of hoger.
Verwijderd
Geen firewall op deze pc, AS 4.2 staat erop, beide geprobeerd (geen effect) en zoals ik al zei. Ja ik kan een partnership maken met mijn compact, niet met mijn vario2 omdat die dus wel door windows als mobile device wordt herkend, maar niet door active sync.koksie schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 03:31:
Firewall uitgezet? AS 4.2 gedownload en geinstalleerd? USB kabel direct op de USB poort, zonder USB hub oid ertussen? kun je wel een nieuwe partnership aanmaken of wordt ie uberhaupt niet herkend?
BTW, de Compact werkt alleen met AS 3.7 of 3.8, de Vario I en II ( alle op WM5 gebaseerde devices) alleen met AS 4.0 of hoger. Als je dus dezelfde AS versie gebruikt voor je Compact en je Vario II zal dat dus niet werken. nadeel: Als je AS 4.x installeert kun je voor zover ik weet je Compact niet meer syncen. Sync dus eerst je Compact met AS 3.x, installeer daarna de nieuwste AS (4.2 dacht ik) en sync dan je vario II. Als je firewall uitstaat zou het moeten werken.
EDIT:
En zowaar Eureka! Het werkt. Active Sync nogmaals gedeinstalleerd, oude map hernoemd naar Microsoft ActiveSync_old en AS weer installeren.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 07:20 ]
Ik heb al een paar keer gelezen dat je een zakelijk abonnement kunt afsluiten met een KvK uitreksel en een ID bewijs. Weet iemand die dit heeft gedaan (of wellicht nog niet) of T-Mobile verlangt dat je dan ook de facturen op je BV moet registreren en betalen? Of kun je dit gewoon via je privé rekening afhandelen, zodat je een slapende BV niet wakker hoeft te makenitsgreen schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:41:
[...]
Yes.
Recent KVK uitreksel en een kopietje van je identiteits bewijs geloof ik
EDIT:
P.s. Wellicht hoort dit in een fiscaal forum thuis
[ Voor 14% gewijzigd door Borg 6 of 9 op 12-09-2006 08:21 ]
Volgens mij gaat (en moet) dat via het bedrijf.Borg 6 of 9 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 08:11:
[...]
Ik heb al een paar keer gelezen dat je een zakelijk abonnement kunt afsluiten met een KvK uitreksel en een ID bewijs. Weet iemand die dit heeft gedaan (of wellicht nog niet) of T-Mobile verlangt dat je dan ook de facturen op je BV moet registreren en betalen? Of kun je dit gewoon via je privé rekening afhandelen, zodat je een slapende BV niet wakker hoeft te maken
EDIT:
P.s. Wellicht hoort dit in een fiscaal forum thuisMaar wellicht is het goed om even te achterhalen/vermelden, zodat mensen niet lekker worden gemaakt met een constructie die niet kan.
Verwijderd
Ik heb sinds afgelopen zondag een Vario 2
Opzich een mooi toestel..alleen heb ik redelijk wat moeite met bepaalde instellingen maar goed...dat zal na een week ook wel onder de knie zijn!
Mijn vraag is!
Een paar keer per dag moet ik mijn Vario helemaal uitzetten omdat het lijkt alsof mijn toetsenbord geblokkeerd is...dat heb ik alleen bij het emailen.
Ik wil een mail beantwoorden en dan reageerd mijn scroll wiel en mijn toetsenbord op geen enkele aanraking!
Na het opstarten lijkt alles weer normaal...maar voor hoelang!?
Misschien zie ik iets over het hoofd een bepaald blokkerings knopje of is het een instelling?
Maar wie weet het antwoord op mijn vraag?
Het is namelijk erg irritant!!
Alvast bedankt!
Verwijderd
ik heb het zelfde probleem, Edwin Fagnano zei in dit topic dat het bij hem aan de sd kaart lag.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 09:45:
Een paar keer per dag moet ik mijn Vario helemaal uitzetten omdat het lijkt alsof mijn toetsenbord geblokkeerd is...dat heb ik alleen bij het emailen.
Ik wil een mail beantwoorden en dan reageerd mijn scroll wiel en mijn toetsenbord op geen enkele aanraking!
Na het opstarten lijkt alles weer normaal...maar voor hoelang!?
Misschien zie ik iets over het hoofd een bepaald blokkerings knopje of is het een instelling?
Maar wie weet het antwoord op mijn vraag?
Het is namelijk erg irritant!!
Alvast bedankt!
Ik heb zelf nog geen sd kaart gekocht, maar ik had nog wel dat plastic dingetje er in zitten. Heb die verwijderd. Ben nog niet zeker van het resultaat.
Verwijderd
Wat vreemd zeg!Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 10:02:
[...]
ik heb het zelfde probleem, Edwin Fagnano zei in dit topic dat het bij hem aan de sd kaart lag.
Ik heb zelf nog geen sd kaart gekocht, maar ik had nog wel dat plastic dingetje er in zitten. Heb die verwijderd. Ben nog niet zeker van het resultaat.
Dus als ik de sd-kaart uit mn phone zou halen...dan moet het probleem opgelost zijn?
Je zou zeggen dat zoiets geen problemen zou kunnen geven...hij word er zelfs bij geleverd (T-mobile dan).
Bedankt voor je reactie!
Verwijderd
Bij een BV waarschijnlijk wel (omdat dat een rechtspersoon is). Bij een eenmanszaak of VOF hoeft dat niet lijkt me. Maar zeker weet ik het ook niet.itsgreen schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 09:35:
[...]
Volgens mij gaat (en moet) dat via het bedrijf.
Ik heb zelf ook nog een kleine opmerking: Als ik mijn toetsenbord uitschuif en ik moet wat instellingen veranderen in het apparaat en je moet wat typen dan opend die ook automatisch het software toetsenbord waardoor ik er eigenlijk 2 heb. Kan je dat uitzetten dat die automatisch het toetsenbord opend??? Ik heb het nog nergens gevonden.
Verwijderd
Moet zeggen dat ik mijn phone dag en nacht aan heb staan en 'm alleen aan/uizet wanneer hij niet helemaal soepeltjes werkt!
Maar zal het zeker in de gaten houden, dank je!
En dan heb ik nog een vraag:
Ik heb mijn phone op trillen staan maar ik krijg geen enkele melding wanneer er een SMS of mail binnenkomt!
Hoe kan ik dat veranderen?
Mijn vorige telefoon (blackberry 7290) trilde 2 keer wanneer er een bericht binnenkomt..dat zou ik ook graag bij mijn huidige toestel zien.
Moet wel zeggen...ik mis wel het push email van Blackberry dit is toch wel wat trager...om de 2/3 minuten controleerd hij pas op email...
Verder is het echt een super toestel!!!
Alvast bedankt!
Verwijderd
Euuhh om de 2/3 minuten checken... dan heb je geen push mail aan staan maar PULL mail..Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 10:52:
Hmm, zal het eens in de gaten houden dan...
Moet zeggen dat ik mijn phone dag en nacht aan heb staan en 'm alleen aan/uizet wanneer hij niet helemaal soepeltjes werkt!
Maar zal het zeker in de gaten houden, dank je!
En dan heb ik nog een vraag:
Ik heb mijn phone op trillen staan maar ik krijg geen enkele melding wanneer er een SMS of mail binnenkomt!
Hoe kan ik dat veranderen?
Mijn vorige telefoon (blackberry 7290) trilde 2 keer wanneer er een bericht binnenkomt..dat zou ik ook graag bij mijn huidige toestel zien.
Moet wel zeggen...ik mis wel het push email van Blackberry dit is toch wel wat trager...om de 2/3 minuten controleerd hij pas op email...
Verder is het echt een super toestel!!!
Alvast bedankt!
Het verschil is dat bij push mail de server de mailtjes aanbied.. de lijn blijft opstaan dmv een hardbeat (zo nu en dan eens een signaal van leven). Als er een mailtje binnekomt dan word deze direct door gestuurd.
Bij Pull mail checked de client of er al mail is aangekomen die voor hem is bestemd... en dat doet hij met een interval...
Dus volgens mij als je de vario II insteld op push mail (en dus ook iets hebt waar hij die push dienst vandaan kan halen) dan moet het net zo snel gaan als met een Blackberry!
Verwijderd
Als ik de prijzen hier hoor... durf ik bijna niet te zeggen... wat voor aanbieding ik gehad heb...

Het zou fijn zijn als je wat duidelijker zinsopbouw zou plaatsenVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:37:
Net een uurtje opgenomen... racen naar de Tmobile Sjop in Zmeer....was I er niet ... mischien vrijdag ..kan niet wachten....
Als ik de prijzen hier hoor... durf ik bijna niet te zeggen... wat voor aanbieding ik gehad heb...
Vertel eens wat over je aanbieding zodat misschien andere mensen er ook wat aan kunnen hebben
Verwijderd
Staat een flinke lijst voor de vario II in zoetermeer. Van vrijdag naar vandaag waren en 8 namen bijgekomen, gelukkig sta ik bovenaan de lijst haha.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:37:
Net een uurtje opgenomen... racen naar de Tmobile Sjop in Zmeer....was I er niet ... mischien vrijdag ..kan niet wachten....
OMG, ik druk op posten en ik wordt gebeld door een onbekend nummer. Ik dacht van, laat ik maar niet opnemen want zal wel telemarketeer zijn. Maaarrrrr t is dus t-mobile en ik kan NU me vario halen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 14:50 ]
Als je op je MDA Vario gebruikt maakt van Push-mail via BlackBerry connect, dan bied de (blackberry enterprise) server daadwerkelijk de mailtjes aan.Smarty77 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 12:52:
[...]
Euuhh om de 2/3 minuten checken... dan heb je geen push mail aan staan maar PULL mail..
Het verschil is dat bij push mail de server de mailtjes aanbied.. de lijn blijft opstaan dmv een hardbeat (zo nu en dan eens een signaal van leven). Als er een mailtje binnekomt dan word deze direct door gestuurd.
Bij Pull mail checked de client of er al mail is aangekomen die voor hem is bestemd... en dat doet hij met een interval...
Dus volgens mij als je de vario II insteld op push mail (en dus ook iets hebt waar hij die push dienst vandaan kan halen) dan moet het net zo snel gaan als met een Blackberry!
Wanneer je echter gebruik maakt van push mail rechtstreeks vanaf je microsoft exchange server 2003, dan is het technisch gezien geen push mail, omdat de client het initiatief neemt. Omdat dit met een dergelijke grote frequentie gebeurt (paar keer per minuut meen ik) noemt Microsoft het marketingtechnisch PUSH-mail. Pas hier dus mee op, want het is dus eigenlijk pull.
Ben eens gaan denken wat ik veranderd heb en toen viel me in dat ik had zitten kloten aan de COM-Poorten van de bluetooth. Zou iemand kunnen posten hoe die bij hem orgineel staan in de COM-Poorten tab van de bluetooth instellingen.
[ Voor 20% gewijzigd door 2be op 12-09-2006 15:45 ]
Verwijderd
Ik was nummer 6 op de lijst en nog steeds geen telefoontje van TmobileVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:48:
[...]
Staat een flinke lijst voor de vario II in zoetermeer. Van vrijdag naar vandaag waren en 8 namen bijgekomen, gelukkig sta ik bovenaan de lijst haha.
OMG, ik druk op posten en ik wordt gebeld door een onbekend nummer. Ik dacht van, laat ik maar niet opnemen want zal wel telemarketeer zijn. Maaarrrrr t is dus t-mobile en ik kan NU me vario halenTot zooo! Yes, ik ben blij
De aanbieding die mij is aangeboden is is het volgende :
2 jaar abbo
200 Relex
gratis 1Gieg Mini SD
Gratis Bluetooth
5 maanden lang 40% korting ( of 4 maanden 50%) weet niet meer zeker)
en nu komt het:
bijbetalen toestel
30 euri
Verwijderd
Reserveren was dus eigenlijk niet nodig geweest...(had ik wel gedaan)
Succes met wachten allemaal!
Push email: Hoe en waar kan ik dat push email dan inschakelen?
Watvoor programma kan ik daarvoor het beste downloaden en hoe gaat zoiets in z'n werk!
Ik heb er genoeg over gelezen maar ik snap er nog steeds niets van...
Gr.
Verwijderd
Heeft iemand hem ook aan het werk met KPN? (Met BES dus)
Hoe lang gaat de accu ongeveer mee bij normaal (ongeveer 2 uur per dag) gebruik?
Verwijderd
Ik begin me momenteel erg te ergeren aan mn Vario 2!
Mijn probleem wat hier boven dus vermeld staat over die zogenaamde blokkade van het toetsenbord blijft maar doorgaan!!!
Ik wil snel mijn mails beantwoorden maar dat gaat op deze manier niet lukken!
Zijn er nog meer mensen met dit probleem??
Yep dit probleem heb ik ook, zal misschien ergens in register aan te passen zijn. Misschien kun je eens in de Vario I topics zoeken. Maar zelf vindt ik het een groter probleem dat ik nu geen verbinding via bluetooth kan maken. Kan iemand zijn comm-instellingen posten. Alvast bedankt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:27:
Aahhrrg,
Ik begin me momenteel erg te ergeren aan mn Vario 2!
Mijn probleem wat hier boven dus vermeld staat over die zogenaamde blokkade van het toetsenbord blijft maar doorgaan!!!
Ik wil snel mijn mails beantwoorden maar dat gaat op deze manier niet lukken!
Zijn er nog meer mensen met dit probleem??
ligt er aan wat je doet, ga je internetten of mp3tjes luisteren dan gaat het snel....Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:56:
Wie kan me iets meer info geven over de MDA in samenwerking met Blackberry en dan de Enterprise versie? Werkt dit net zo goed als een echte RIM handheld? Synchronisatie van afspraken, mailtjes, verwijderde mailtjes, read marks etc?
Heeft iemand hem ook aan het werk met KPN? (Met BES dus)
Hoe lang gaat de accu ongeveer mee bij normaal (ongeveer 2 uur per dag) gebruik?
Verwijderd
Bij een SMS of Mailtje reageerd mijn telefoon stil...zou hier graag een piepje of het liefst nog een trilfunctie aan koppelen...
Kan dat nergens vinden...
Ja dat kan,Instellingen ---> Geluiden en Meldingen, Tabblad Meldingen. Dan gebeurtenis Sms of mail ontvangen kiezen en dan de bewuste opties aanklikken.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:39:
En zou ook nog graag een antwoord willen op de vraag: Kan ik ook een melding met trilfunctie krijgen als ik een mail of sms ontvang?
Bij een SMS of Mailtje reageerd mijn telefoon stil...zou hier graag een piepje of het liefst nog een trilfunctie aan koppelen...
Zou jij maybe de instellingen van je compoorten bij bluetooth kunnen posten?
Kijk gewoon eens bij instellingen, en dan Sounds & Notifications...Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:39:
En zou ook nog graag een antwoord willen op de vraag: Kan ik ook een melding met trilfunctie krijgen als ik een mail of sms ontvang?
start-instellingen-systeem-scherm-opnieuw uitl.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:17:
Hoe kan ik de touchscreen opnieuw calibreren (zonder een hardreset) ?
Please jongens, deze dingen kun je heel eenvoudig zelf uitvinden door even te zoeken en met je device te spelen. Ook de sounds & notifications vraag die hierboven gesteld werd is een standaard ding dat je in de handleiding zelfs al kunt vinden. Ik vind het prima dat mensen om hulp vragen als ze ergens niet uitkomen, maar ik heb het idee dat er nu wel heel snel naar dit topic gegrepen wordt i pl v zelf eerst even te zoeken. De Hermes/TyTN is gewoon een standaard WM5 device wat ROM betreft, dus heel veel van dit soort dingen kun je in de handleiding of de start post van het Wizard topic terug vinden (of in in andere posts daar). Net als te veel posts over prijzen en beschikbaarheid waaraan sommigen zich ergeren, is dit iets waar ik me aan erger.
Verwijderd
zonder handleiding gekocht of zo?Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:17:
Hoe kan ik de touchscreen opnieuw calibreren (zonder een hardreset) ?
Verwijderd
Ik kwam het in eerste instantie niet in de handleiding tegen en ik ben ook niet bekend met WM5. Heb toestel net vandaag binnen, en was met een aantal dingen tegelijk bezig. Je hebt wel gelijk, had beter moeten zoekenkoksie schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:32:
[...]
start-instellingen-systeem-scherm-opnieuw uitl.
Please jongens, deze dingen kun je heel eenvoudig zelf uitvinden door even te zoeken en met je device te spelen
Handleiding staat ook in de tsVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:30:
[...]
Ik kwam het in eerste instantie niet in de handleiding tegen en ik ben ook niet bekend met WM5. Heb toestel net vandaag binnen, en was met een aantal dingen tegelijk bezig. Je hebt wel gelijk, had beter moeten zoekenIk zal de HTC Wizards threads ook een doornemen.
Als mensen dingen voor jou uitzoeken is dat geen probleem, maar als mensen dan de bluetooth instellingen terugvragen is dat te veel werk..........Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:39:
Nu is mijn vraag: wat voor soort batterij zit erin, en wat is het beste voor deze batterij?
eerst 12 uur aan de lader en dan gebruiken, of gewoon gebruiken hoe die in de doos zit en als ie (bijna) leeg is aan de lader?
Fly or Die
Verwijderd
Ik heb deze week een MDA Vario II besteld op het bedrijf van familie... Je moet ontzettend veel invullen, maar het komt er uiteindelijk op neer dat je KVK papieren, een bedrijfsrekening moet hebben, en je moet kunnen legitimeren als een bevoegd persoon volgens de KvK om zoiets te tekeken.Borg 6 of 9 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 08:11:
[...]
Ik heb al een paar keer gelezen dat je een zakelijk abonnement kunt afsluiten met een KvK uitreksel en een ID bewijs. Weet iemand die dit heeft gedaan (of wellicht nog niet) of T-Mobile verlangt dat je dan ook de facturen op je BV moet registreren en betalen? Of kun je dit gewoon via je privé rekening afhandelen, zodat je een slapende BV niet wakker hoeft te maken
EDIT:
P.s. Wellicht hoort dit in een fiscaal forum thuisMaar wellicht is het goed om even te achterhalen/vermelden, zodat mensen niet lekker worden gemaakt met een constructie die niet kan.
Dit is allemaal gelukt en ik heb snel de MDA Vario II in huis hoop ik
Voor een verbluffende 20,48 euro (excl BTW)/maand en toestelkosten van 32,00
Met PIT, dus (aansluiting 12,50+PIT 7,98) = 20,48
En je moet tijdens de bestelfase o.a het volgende invullen:
Bedrijfsinfo: Naam, adres,postcode,telnumer, kvknummer, btwnummer (niet verplicht) rechtsvorm, datum v oprichting, aant werknemers.
Info over tekenbevoegde/eigenaar: Naam, functie, contactgegevens, geb datum, type indentificatiemiddel+nummer)
Betalingsgegevens: Acceptgiro/Automatische Incasso.
Bij ontvangst (Tmobile komt em/ze brengen, geen extra kosten) moet je je ook legitimeren en op de BEDRIJFSlegitimatie genoemd worden als zijnde tekenbevoegd. dus opnieuw KvK papieren etc erbij.
Je kan kiezen voor de optie de telefoon op een andere naam/adres te laten afleveren, maarrrr dan moet diegene zich ook kunnen legitimeren, en kvk gegevens overdragen, en Tmobile controleert ter plekke bij de KvK of die persoon wel bij de firma werkt. Verder moet deze persoon nog een machtiging hebben (!) op officieel briefpapier van de firma, ondertekend door de tekenbevoegde.
Het is een hele rits, maar het scheelt je echt heel veel geld, en ik vond het iig het proberen waard.
btw: De facturen komen ook binnen op de bedrijfsrekening/rekening van tekenbevoegde.
Hoop dat jullie hier iets aan hebben... Het abbo wat hierbij hoort is Zakelijk Optimaal 1jaar+PIT
Succes, King
edit: voor mensen bij wie dit niet lukt of kan, kijk eens op www.smartphonestunts.nl
Die bieden (ook voor zakelijke gebruikers) 2 Mda Vario I's aan met PIT, voor 12,50/maand, geen toestelkosten als ik het goed heb...
Hier is de precieze link: http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=76
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 01:08 ]
Verwijderd
De een betaald 169,95 voor 2 jaar en en 200 belminuten. en de ander betaald voor het zelfde 50 euro voor het toestel

Kan iemand mij uitleggen hoe dat komt?
Ik heb hem maandag besteld in Den Haag bij de shop. Ze zouden dinsdag rond de 25 stuks binnen moeten krijgen. Rond 11 uur gingen mijn telefoons maar zat in bespreking. Dus op goed geluk naar de T-shop gelopen en ja hoor was binnen. Ik heb hem nu met flex 25 + pit voor 1 jaar en ben dus 199,95 kwijt. Die 199,95 haal ik weer op met de verkoop van mijn oude PDA die nog prima dienst kan doen als navigatiesysteem en agenda voor de beginnende PDA gebruiker
Op die manier heb ik een net abbo wat na een half jaar aangepast kan worden. Ik betaal dus in principe voor het toestel nagenoeg niks ivm als het ware ruil/verkoop van de andere PDA.
Al met al moet ik zeggen dat ik verschrikkelijk tevreden ben met het toestel. Het werken met het toetsenbordje bevalt me erg goed en werkt prettig als je het eenmaal in de smiezen hebt. Het syncen met mijn mailserver gaat ook prima. Ik gebruik voor mijn mailboxen en pop3 en imap4. Dit betekend dus dat ik overdag op de vario imap gebruik om mail te checken (toestel connect 1x per 10 minuten) en 's avonds op mijn vaste systeem download ik alle mail via pop3. Erg prettig.
Voor de rest moet alles nog verder duidelijk worden. De registry tweaks uit het Vario 1 topic kwamen ook al van pas. Al met al prima toestel en met alle mogelijkheden en tweaks die er nog in het vooruitzicht liggen kun je er dus nog lang plezier van hebben.
*empty*
Verwijderd
Jeetje, wat zijn sommige van jullie snel aangebrand zeg!2be schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:03:
[...]
Als mensen dingen voor jou uitzoeken is dat geen probleem, maar als mensen dan de bluetooth instellingen terugvragen is dat te veel werk..........
Allereerst wil ik op dit bericht reageren!
Denk je dat ik de hele dag achter internet zit ofzo??
Ik heb ook nog andere dingen te doen...en ik lees je bericht nu pas!
En nee, ik weet niet hoe ik dat moet doen wat betreft de Bluetooth instellingen voor je opzoeken...heb het net wel geprobeerd maar krijg alleen COMO ofzo te zien!
ALSJEBLIEFT!!!
En wat betreft de persoon die zich enorm kan ergeren aan 'domme' vragen die in de handleiding ook staan...is dat niet jouw probleem? Niet iedereen is zo snugger als jij waarschijnlijk...ik kon het niet vinden...en het was een kleine instelling die aangevinkt stond wat niet in het boekje stond.
Mensen zoals ik...die nog nooit een smartphone hebben gehad...en niet precies weten wat ze doen als ik de instellingen zou veranderen...heb ik toch liever zekerheid en de kennis van mensen die het wel begrijpen.
Maar goed, mocht ik nog zo'n domme vraag hebben waar sommige van jullie je aan kunnen ergeren...stel ik 'm toch! ;-D
Gr.
Verwijderd
Ik vind die verschillende prijzen ook erg vreemd!Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 01:22:
Kan iemand mij vertellen waarom e prijzen zo erg verschillen?
De een betaald 169,95 voor 2 jaar en en 200 belminuten. en de ander betaald voor het zelfde 50 euro voor het toestel![]()
Kan iemand mij uitleggen hoe dat komt?
Ben bij de T-mobile shop in Rotterdam binnen gestapt heb een Flex 40 met PIT afgesloten en een verzekering...ik moest 130,- bijbetalen!
Dit was overigens geen mondelinge deal maar gewoon via een lijstje dat ze achter de toonbank vandaan haalde...ik dacht gelezen te hebben dat sommige een mondelinge deal hadden gemaakt...maar dat lijkt me sterk!
Mmmm thanks zocht ik ook al tijdje... Ik dacht dat ik elk menu had gehad2be schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:48:
[...]
Ja dat kan,Instellingen ---> Geluiden en Meldingen, Tabblad Meldingen. Dan gebeurtenis Sms of mail ontvangen kiezen en dan de bewuste opties aanklikken.
Zou jij maybe de instellingen van je compoorten bij bluetooth kunnen posten?
Ik heb email uitgezet met syncen omdat ik de MDA alleen gebruik voor afspraken en niet echt om te mailen. (nog niet)
Maar als je een afspraak maakt en je nodigt iemand uit zet die die uitnodiging in postvak UIT. Maar als ik dan sync zet die wel de afspraak in mijn agenda op de pc maar hij verstuurd natuurlijik niet de email omdat hij die niet Synct.
De reden waarom ik email niet sync is omdat ik dan al die emails van me ook op de PDA krijg.
Weet iemand hier wat voor??
Alvast bedankt
No offense, maar lees nog eens even de voorwaarden waarmee je accoord gegaan bent toen je je aanmeldde voor dit forum. Daarin staat precies dat bovenstaande niet de bedoeling is van dit forum.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:13:
[...]
Jeetje, wat zijn sommige van jullie snel aangebrand zeg!
Allereerst wil ik op dit bericht reageren!
Denk je dat ik de hele dag achter internet zit ofzo??
Ik heb ook nog andere dingen te doen...en ik lees je bericht nu pas!
En nee, ik weet niet hoe ik dat moet doen wat betreft de Bluetooth instellingen voor je opzoeken...heb het net wel geprobeerd maar krijg alleen COMO ofzo te zien!
ALSJEBLIEFT!!!
En wat betreft de persoon die zich enorm kan ergeren aan 'domme' vragen die in de handleiding ook staan...is dat niet jouw probleem? Niet iedereen is zo snugger als jij waarschijnlijk...ik kon het niet vinden...en het was een kleine instelling die aangevinkt stond wat niet in het boekje stond.
Mensen zoals ik...die nog nooit een smartphone hebben gehad...en niet precies weten wat ze doen als ik de instellingen zou veranderen...heb ik toch liever zekerheid en de kennis van mensen die het wel begrijpen.
Maar goed, mocht ik nog zo'n domme vraag hebben waar sommige van jullie je aan kunnen ergeren...stel ik 'm toch! ;-D
Gr.
Zeker met betrekking tot basic WM5.0 instelling, die je had kunnen vinden als je gewoon het hele instellingenmenu even door was gegaan, wordt wel wat meer initiatief van jou (in dit geval) verwacht.
Ik geef met veel plezier antwoord op ook jouw soort vragen, maar ik kan me goed voorstellen dat de diehard-tweakers hier niet op zitten te wachten.
Het is een leadtek 9553 en ik krijg hem niet gepaired met de Tytn....
BT vind het wel en ik kan een partnerverband aangaan maar als ik dan bij Com-poorten een nieuwe uitgaande poort wil toewijzen dan geeft ie een foutmelding......
"De COM-poort kon niet worden gemaakt......Controleer de instellingen en probeer het opnieuw"
HTC helpdesk weet ook van niks.......
Het bijgeleverde Leadtek Nav progje wil dus via COM 6 verbinding maken met de muis......maar de Tytn staat dat niet toe......
Logisch gevolg is dus dat Tomtom al helemaal niet werkt.....
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
Danny.
Ontopic: Ik heb mijn Vario 2
En tot slot een vraagje; (wellicht voor de hand liggen) maar kun je contact personen ook zo sorteren dat de voornaam eerst komt te staan. Want ik heb nu:
Achternaam, Voornaam
als ik dit omkeer krijg ik wel
Voornaam, Achternaam
maar ik wil gewoon zonder komma.
Dit lijkt mij een typische registertweak, en er staat me iets van bij dat in het MDA Compact topic ergens de oplossing staat. Dus als je een paar uur vrij hebt, neem dat forum eens doorSilvos schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:24:
Eerst een bijdrage aan de algemene voorwaarden discussie die hier lijkt te onstaan: Ik ben het met de meeste eens dat sommige vragen wel erg voor de hand liggen. En misschien dat er soms ook overdreven wordt met prijsstellingen. Ik vind echter niet dat je moet gaan mierenneuken, sommigen zijn nu eenmaal wat minder handig met het internet, als het niet teveel moeite is kun je de vraag dan best even beantwoorden.
Ontopic: Ik heb mijn Vario 2, voor de prijsfanaten: PIT + flex 30, 1 jaar; 159 euro. (nieuw abbo).
En tot slot een vraagje; (wellicht voor de hand liggen) maar kun je contact personen ook zo sorteren dat de voornaam eerst komt te staan. Want ik heb nu:
Achternaam, Voornaam
als ik dit omkeer krijg ik wel
Voornaam, Achternaam
maar ik wil gewoon zonder komma.
En ze het gelijk in de Wiki zodat de volgende niet zo lang hoeft te zoekenDaSaN schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:43:
[...]
Dit lijkt mij een typische registertweak, en er staat me iets van bij dat in het MDA Compact topic ergens de oplossing staat. Dus als je een paar uur vrij hebt, neem dat forum eens door
(behalve dan de 15€ extra kosten op mijn statuspagina terwijl PIT is geactiveerd) ben al terug geweest, kunnen nu nog niets zien ;-(
Is er iemand die weet waarom ik geen smsjes kan versturen,
heb de instellingen van de telefoon bij services => voicemail en tekstberichten, gewoon op +31624000000 staan.
Krijg na een minuutje of 2 de foutmelding: "bericht verz.
Uw textbericht kan niet worden verzonden. Controleer onder instellingen het adres van uw servicecentrum, en probeer het bericht opnieuw te versturen"
En als ik dat controleer en opnieuw probeer, werkt t natuurlijk nogsteeds niet...
Ben gelijk mijn telefoonverbinding kwijt, vraag 2x om mijn pincode.. en dan werkt verder alles weer, muv sms..
heb t 3g logo in beeld staan, maar dan zou t gewone gsm verkeer toch ook moeten werken?
Verder vind ik t gebruiksgemakt (zeker t.o.v. mn siemens SX1) onwijs goed, zit alleen elke keer nog linksonder op start te rammen

In BT instelling de uitgaande poort 8 aangemaakt en in TT die ook geselecteerd.......nu doet ie het wel.......
Eerdere pogingen liepen op niks uit dus waarom het nu lukte

Danny.
BTW heb ook WIFIfofum geinstalleerd maar daar krijg ik de melding bij dat "Voor deze toepassing is een nieuwere versie van Microsoft.NET Compact Framework vereist dan op dit aparaat is geinstalleerd".
Ik dacht toch dat ik een gloednieuwe telefoon had......
Kan iemand hier misschien wat meer over uitleggen?????
Heb op Internet gezocht maar kom niet veel verder.......
*empty*
IK heb PIT en had internet maar had GPRS Monitor geinstalleerd om te kijken hoe het eruit zag...
Nu geen internet meer...
Gegevens terug gezet maar heb het nog steeds niet...
Helpdesk van tmobile helpt ook niet veel..
Hebben jullie ideeen??
Verwijderd
hard reset?LockTar schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:33:
Jongens... ik heb een probleem...
IK heb PIT en had internet maar had GPRS Monitor geinstalleerd om te kijken hoe het eruit zag...
Nu geen internet meer...
Gegevens terug gezet maar heb het nog steeds niet...
Helpdesk van tmobile helpt ook niet veel..
Hebben jullie ideeen??
Daar had ik zelf ook over nagedacht maar ben ik dan niet al mijn gegevens kwijt?? Zoals contactpersonen enz??
Kan iemand niet gewoon aub de instellingen van PIT op het internet zetten... Bij de t-mobile site staat alleen die van de gewone vario maar daarmee lukt het niet..
Verwijderd
Aangezien de instellingen voor de Vario 1 en 2 gelijk zijn lijkt het me niet dat het ligt aan je instellingen. Er moet ergens toch iets meer fout zitten. Ik weet niet of je al veel gewijzigd hebt aan het toestel, maar een hard reset is dan toch een optie. Contactpersonen ed vallen te syncen zodat je alles weer hebt.LockTar schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:03:
[...]
Daar had ik zelf ook over nagedacht maar ben ik dan niet al mijn gegevens kwijt?? Zoals contactpersonen enz??
Kan iemand niet gewoon aub de instellingen van PIT op het internet zetten... Bij de t-mobile site staat alleen die van de gewone vario maar daarmee lukt het niet..

Afgelopen maandag was dit de situatie: post
Wat er nu nog veranderd is is dat ik dinsdag nog een keer gebeld heb, toen werd er verteld dat het pas maandag weer een stap verder was gegaan in het systeem en dat er mischien vrijdag pas een track-trace gaat zijn. Wat een ellende daar.
In de tussentijd heb ik al een Brando sceenprotector besteld en ontvangen voor 19 euro, ergens anders een Brando ultra-clear gezien voor 7 euro, die andere teruggestuurt, de ultra-clear besteld en vandaag ontvangen, en waarschijnlijk heb ik die 19 euro ook weer terug voordat ik het toestel heb.
Kan je misschien een url geven waar je die screenprotectors hebt gekocht??? Ik zoek die van brando namelijk maar kan ze niet vinden. Ik zoek trouwens ook die Dockingstation... Daar was er ook 1 van gevonden...GraasGast schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:09:
In de tussentijd heb ik al een Brando sceenprotector besteld en ontvangen voor 19 euro, ergens anders een Brando ultra-clear gezien voor 7 euro, die andere teruggestuurt, de ultra-clear besteld en vandaag ontvangen, en waarschijnlijk heb ik die 19 euro ook weer terug voordat ik het toestel heb.
Dit topic is gesloten.