Net gebeld : net besteld.....zeef schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:56:
[...]
Net gebeld : pas volgende week prijsinfo en te bestellen.........
Alle 1 jaar: 299
Alle 2 jaar: 170
[ Voor 8% gewijzigd door itsgreen op 31-08-2006 10:14 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Net gebeld : net besteld.....zeef schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:56:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door itsgreen op 31-08-2006 10:14 ]
*empty*
Verwijderd
Ik word een nieuwe T-Mobile klant, dus ik zal wel fors meer moeten bij betalen dan...GraasGast schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:38:
Woot, net besteld!
Alle 1 jaar: 249.95
Alle 2 jaar: 149.95
De prijs hangt af van je klantstatus.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 11:01 ]
*empty*
Verwijderd
Verwijderd
Raar hoe slecht er binnen dat bedrijf gecommuniceerd wordt: mij was toch echt verteld door een miep van hun afdeling "commercieel" dat ik hem sinds vandaag kan bestellen...zeef schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 09:56:
[...]
Jazeker, de persoon die ik bij T-mobile gesproken heb vertelde met dat de prijs van 299 wel aan de hoge kant is, maar dat het apparaat wordt geleverd met een 1 GB kaartje MicroSDTriple-D schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 11:33:
Ik heb hem ook besteld. Maar nu vraag ik me af of er ook een geheugenkaartje bij zit. Weet iemand dit?
Verwijderd
ben ik de enige die 299 niet erg hoog vind? m'n KJAM heb ik zonder abbo gekocht @ 650eDaSaN schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:41:
[...]
Jazeker, de persoon die ik bij T-mobile gesproken heb vertelde met dat de prijs van 299 wel aan de hoge kant is, maar dat het apparaat wordt geleverd met een 1 GB kaartje MicroSD
Verwijderd
Dat snap ik dus niet, waarom krijg je niet meer korting als je een groter abbonement neemt.itsgreen schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:59:
Mja ik doe 1 jarig 150
= 16.50 * 12 (=198) + 300 = 498.
en verder spice ik het op met een SMS bundel en PIT.
Verwijderd
Ooit gehoord van Toestel gratis ?GraasGast schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:29:
Ik vind het ook wel meevallen. Ik heb Flex20 + PIT gedaan, dus ik ben 12 * 29.5 abbo + 250 toestel kwijt. Dat is 604 euro voor een jaar bellen en internetten plus toestel. 95 euro Minder dan een losse TyTn a 699.
Verwijderd
Dunno, worth a try.Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:21:
Helpt het als je al 4-5 jaar T-mobile prepaid klant bent? Wil nu dus overschakelen naar 25 + evt PIT (ff kijken of ik dat red qua budget).
bellenVerwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:21:
Helpt het als je al 4-5 jaar T-mobile prepaid klant bent? Wil nu dus overschakelen naar 25 + evt PIT (ff kijken of ik dat red qua budget).
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 17:37 ]
[ Voor 70% gewijzigd door GraasGast op 31-08-2006 17:58 ]
Verwijderd
Ja, mijn broertje heeft het zo gedaan. Ik moet nog verlengen maar wil eigenlijk Vario IIGraasGast schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:22:
Ja is je dat gelukt?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 17:34 ]
Gokje Vario 1. Gezien de eerder posts van NeoMeGraasGast schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:22:
Ja is je dat gelukt?
Edit: Hebben we het over de Vario 1 of 2? En tweejarig dan zeker?
*empty*
Wat wil je precies doen? Verlengen, dan kan je je nummer behouden. Wil je naar een andere provider? Dan kan dat ook, echter heb je bij orange geen 3 maanden overbruggings periode. Je hebt dan dus 3 maanden dubbele kostenb schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:56:
Ik heb voor een lange tijd dezelfde provider. Nu wil ik dus een vario 2 halen maar het liefst met nummer behoudt. Weet iemand of die mogelijk is?
Echter vind ik de laatste tijd steeds meer dat de onafhankelijkheid van msmobile in het geding is. Vooral als je de zin leest:Review : HSDPA speed test on T-Mobile UK cellular network with T-Mobile MDA Vario II Pocket PC phone
August 31, 2006 [Pocket PC phone]
HSDPA? Symbian powered phones cannot do it. Conclusion: buy Windows Mobile phones!
T-Mobile MDA Vario II is a HTC Hermes Pocket PC phone branded by T-Mobile Europe and we present hereby a test of HSDPA (a fast version of UMTS), that we carried out today with use of this phone on the 3G network of T-Mobile in UK!
Firstly, we checked whether proper bands have been selected (as you can see all European and American bands - both 2G and 3G - are supported in this great phone):
Then we checked Internet settings:
... but since we purchased our T-Mobile MDA Vario II directly at T-Mobile, all the settings were in place.
Then we started testing but speeds were in range of 300-400 kbps so certainly not HSDPA-like! After calling customer support of T-Mobile we learned that actually HSDPA must be activated for our SIM card. Clearly not all people at customer support of T-Mobile UK are informed about the situation with HSDPA! At first we were told that we need to pay extra and go onto the web n walk pro (i.e. we would have to upgrade our web n walk to get HSDPA). Then customer support of T-Mobile phoned back and said they didn't realise we were on a T-Mobile MDA Vario II, so they would activate it for us after all! Clearly many people at T-Mobile are a bit confused yet and obviously if you have a data card you need pro for the faster speeds - to get HSDPA. The same if you want to use your phone as a modem - pro version of the web n walk tariff is needed. Anyway after some time we received SMS with activation of HSDPA and we were ready to test it... but clearly it was not working yet because we still had 300-400 kpbs. Then we downloaded Hermes Tweaker - a free program - and with help of this program we activated HSDPA. Now tests were working and significantly bigger speeds were measurable...
We achieved in some tests1042 kbit/second:*O*
... and in some other tests1.1 megabits/second:
![]()
We concluded that speeds of about 1 megabit per second are realistic with T-Mobile MDA Vario II on T-Mobile cellular network in UK! Theoretically the hardware of the phone allows speeds up to 1.8 megabit/second, but clearly this theoretical maximum speed is not achieved. For comparison's sake, for example Dell's notebooks with built-in UMTS/HSDPA card are able to achieve 1.6 megabit per second out of 1.8 megabit per second that is maximum!
Clearly web n walk tariff of T-Mobile UK is not wholly unlimited, but it is (!) flat rate, meaning that you don't pay more if you exceed the 2GB, but you may be disconnected or throttled down. Anyway only people who purchased T-Mobile MDA Vario II can get HSDPA activated on their non-pro version of this tariff.
Conclusion: HSDPA is not just one of those upcoming new technologies, but it is available - right now - at least in Europe (in USA: coming to Cingular and T-Mobile USA by the end of this year), where T-Mobile and Vodafone offer it already. Clearly if you want to get smart phone (or PDA phone) and you would like to take advantage of HSDPA, you have no choice now: you have to buy Windows Mobile!
En hun erg goede relatie met HTC, ik denk dat ze stiekem aan touwtjes zitten. Maar hun info is meestal gewoon goedyou have no choice now: you have to buy Windows Mobile!
[ Voor 81% gewijzigd door DaannO op 31-08-2006 23:18 ]
Ik weet niet hoelang jij MSMobiles leest, maar as far as I know is hun relatie verre van goed met HTC. HTC is namelijk niet echt blij met ze omdat ze consequent nieuwe info over hun toestellen publiceerde....DaannO schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:57:
[...]
Wat wil je precies doen? Verlengen, dan kan je je nummer behouden. Wil je naar een andere provider? Dan kan dat ook, echter heb je bij orange geen 3 maanden overbruggings periode. Je hebt dan dus 3 maanden dubbele kosten
MsMobile heeft even HSDPA getest, en wat een resultaten![]()
[...]
Echter vind ik de laatste tijd steeds meer dat de onafhankelijkheid van msmobile in het geding is. Vooral als je de zin leest:
[...]
En hun erg goede relatie met HTC, ik denk dat ze stiekem aan touwtjes zitten. Maar hun info is meestal gewoon goed
Uhm, is dat zo? Kan ik niet gewoon de vario 2 aan mijn laptop hangen voor (zij het ietwat traag) internet?The same if you want to use your phone as a modem - pro version of the web n walk tariff is needed
Volgens mij kan dat met elk windows mobile device... iig vario 1 wel.Technicality schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:54:
[...]
Uhm, is dat zo? Kan ik niet gewoon de vario 2 aan mijn laptop hangen voor (zij het ietwat traag) internet?
Ja precies, dat lijkt mij ookitsgreen schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:55:
[...]
Volgens mij kan dat met elk windows mobile device... iig vario 1 wel.
Ik waardeer het wel eigenlijk als loyaliteit tegenover klantenzeef schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 00:31:
Het is echt belachelijk dat de verleng bonus bijna 100 euro hoger ligt dan de nieuwe abo bonus bij T-mobile...
*empty*
Don't want to be a party-pooper. Maar zelfde deal met nederlandse TyTn, 185e bij smartphonestunts.Puff schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:06:
Heb gisteren een simlock vrije tytn gehaald bij BC in Naaldwijk.....
2jr abbo 35 euro Vodafone ivm paspoort wat bellen in het buitenland aanzienlijk goedkoper maakt......aangezien ik heel veel in het buitenland zit.
Eerste 3 maanden geen abbokosten..........toestelprijs 239 euro....
Ben zo trots als een hond met 4 lullen![]()
Nou nog alles instellen![]()
Danny.
Om maar even te noemenitsgreen schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:51:
[...]
Ik weet niet hoelang jij MSMobiles leest, maar as far as I know is hun relatie verre van goed met HTC. HTC is namelijk niet echt blij met ze omdat ze consequent nieuwe info over hun toestellen publiceerde....
Dat is ook wel logisch, he. HTC is veruit de grootste fabrikant van Windows Mobile toestellen. Sterker nog, ze zijn zo'n beetje monopolist. Je hebt verder nog wel aardig wat kleine fabrikanten, maar alleen Quanta, Gigabyte, Asus, Motorola en Samsung doen echt serieus mee met allen één model. Ik denk dat HTC zo op 90% marktaandeel zit.DaannO schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:35:
[...]
Om maar even te noemen
http://msmobiles.com/news.php/5530.html
http://msmobiles.com/news.php/5510.html
http://msmobiles.com/news.php/5465.html
http://msmobiles.com/news.php/5449.html
http://msmobiles.com/news.php/5390.html
http://msmobiles.com/news.php/5370.html
En moet je is even voor de grap 10 pagin`s terug balderen, dan merk je pas hoeveel nieuws er over htc wordt gepost in verhouding tot andere producenten
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Niets is gratis op de wereld.... Je betaald het altijd wel. Je hebt het alleen niet door. Als je even verder zoekt in de winkel of op het internet kom je echt wel uit op goedkopere deals!!!Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:32:
[...]
Ooit gehoord van Toestel gratis ?
Waarom geen vario gratis en wel een minibike of tv-home cinema of camera en weet ik het allemaal.
Zelfs niet bij 2 jaar, dat vind ik wel schandelijk.
Ik wacht nog wel even af, misschien komt er nog een leuke aanbieding. Anders zie ik er vanaf.
Nou heb je het over de Europesche markt, echter als je naar azie en de VS kijkt dan zie je dat HTC een nog kleine speler is. Vooral in de VS hebben merken zoals Motorola en Palm het grootste marktaandeelHoedje schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:29:
[...]
Dat is ook wel logisch, he. HTC is veruit de grootste fabrikant van Windows Mobile toestellen. Sterker nog, ze zijn zo'n beetje monopolist. Je hebt verder nog wel aardig wat kleine fabrikanten, maar alleen Quanta, Gigabyte, Asus, Motorola en Samsung doen echt serieus mee met allen één model. Ik denk dat HTC zo op 90% marktaandeel zit.
De relatie tussen beiden is echter echt niet al te best. Zo is MSMobiles zelfs gesommeerd door de advocaten van HTC om geen informatie meer voortijdig te publiceren over nieuwe toestellen. Daarom zie je dat ze nu altijd wachten totdat een andere site het al heeft geplaatst. Over hun relatie met MS hoef ik helemaal niet te beginnen. Volgens mij is de site trouwens maar van één gast en die baalt nogal dat hij geen MVP is geworden...
Palm was ik inderdaad vergeten. Maar toch ben ik dat niet helemaal met je eens. Palm is pas sinds kort een leverancier geworden van WM telefoons (hebben één model, en binnenkort twee) en Motorola heeft ook in het huidige assortiment maar één WM Smartphone, de Q. Volgens mij doet HTC het in Taiwan en China ook niet slecht. In Japan hebben ze zelfs een overeenkomst voor een branded HTC Hermes met de grootste provider. Maar goed, het marktaandeel van Windows Mobile telefoons over het algemeen is natuurlijk laag. In Amerika is Palm groot, in Europa Symbian en in Azië is het mengelmoes van Linux, Symbian en Windows Mobile.DaannO schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:45:
[...]
Nou heb je het over de Europesche markt, echter als je naar azie en de VS kijkt dan zie je dat HTC een nog kleine speler is. Vooral in de VS hebben merken zoals Motorola en Palm het grootste marktaandeelDus zo logisch is het niet, omdat die merken ook erg veel nieuws voor ms uitbrengen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
@DaannODaannO schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:45:
[...]
Nou heb je het over de Europesche markt, echter als je naar azie en de VS kijkt dan zie je dat HTC een nog kleine speler is. Vooral in de VS hebben merken zoals Motorola en Palm het grootste marktaandeelDus zo logisch is het niet, omdat die merken ook erg veel nieuws voor ms uitbrengen
Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch
Verwijderd
NetjesMr_Groovy schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:00:
Ik heb net verlengt 1 Jaar 150 abbo + Pit + 299 euri == Mda Vario 2 + 1gb Geheugen voor mij.
Nou wachten tot ik ehm volgende week binnen krijg. Wat wel vervelend is, nederlands besturings systeem. Maar ach we zien het wel
janzeeschuimers schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:33:
[...]
@DaannO
HTC produceert meer dan 80% van alle Windows Mobile phones.
Bron:http://msmobiles.com/news.php/5449.html
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
[ Voor 8% gewijzigd door GraasGast op 01-09-2006 19:12 ]
Mogelijk vind je hier een oplossing (of in ieder geval lotgenoten)maffe schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:17:
Geachte TYTN gebruikers:
Al vanaf de eerste dag dat ik hem heb, vertelde ik hier: Als ik een "goede" wifi verbinding heb en m'n mail wil gaan halen of ga internetten, pakt ie toch alsnog de gprs of umts verbindingLet op: ik krijg via wifi een ip adres van mijn router, niets lijkt mis. Soms na een warme reboot gaat het weer effe goed
![]()
Poosje geleden kwam er een nieuwe firmware uit die ik meteen geplaatst heb. Direct na de firmware update kreeg ik geen wifi connectie meer (ook gepost hier). Ik heb daarna een harde reset gedaan en mijn wifi functionaliteit kwam weer terug. Maar nog steeds met dit probleem:
Wifi lijkt oke, krijg ip adres, maar ga je internetten of mail halen: toch uitbellen, WHY ?![]()
Ik ben zeer slecht te spreken over de tytn wat betreft wifi. Of is mijn apparaatje misschien defect ? Zijn er mensen met hetzelfde probleem ?
[/b]
http://www.pocketinfo.nl/artikel/6462
[ Voor 7% gewijzigd door Fly-guy op 01-09-2006 19:27 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 19:37 ]
HTC Artemis
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Downloadfit4cat Hermes Tweaker released in new version - 1.1
September 01, 2006 [Pocket PC phone]
Previously we were reporting that fit4cat Hermes Tweaker was released for the first time and now some new features and extensions are available. With this tool one can also activate HSDPA in HTC Hermes Pocket PC phones, that are quite popular nowadays ... and many models of HTC Hermes Pocket PC phone are on sale: as T-Mobile MDA Vario II, HTC TyTN, Orange SPV M3100, etc.
New Features:
* set an GRPS or 3G connection as "AlwaysOn"
* Redirect Wireless Plugin to Comm Manager
* Show Time Zone Tab in Pohne Settings
* Unlock Extended ROM
* Allow non-certified applications
Bug Fixes:
* Fix a error where Shift/Caps State was only set with enable GPS Settings
To download version 1.1 of this utility for HTC Hermes Pocket PC phones, click here.
Unfortunately still download is not available without registration, although this application is free. English-speaking users can register here.
Ik zet gewoon mijn Tytn op flight mode wanneer ik wifi/wlan gebruiken wil. Toegegeven het is geen mooie oplossing maar het werk wel. Voor mij maakt het niet uit dat ik dan geen bereik heb aangezien ik een 2e abbo heb afgesloten voor de Tytn en dus altijd op mijn primaire nummer bereikbaar ben.maffe schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:17:
Geachte TYTN gebruikers:
Al vanaf de eerste dag dat ik hem heb, vertelde ik hier: Als ik een "goede" wifi verbinding heb en m'n mail wil gaan halen of ga internetten, pakt ie toch alsnog de gprs of umts verbindingLet op: ik krijg via wifi een ip adres van mijn router, niets lijkt mis. Soms na een warme reboot gaat het weer effe goed
![]()
Poosje geleden kwam er een nieuwe firmware uit die ik meteen geplaatst heb. Direct na de firmware update kreeg ik geen wifi connectie meer (ook gepost hier). Ik heb daarna een harde reset gedaan en mijn wifi functionaliteit kwam weer terug. Maar nog steeds met dit probleem:
Wifi lijkt oke, krijg ip adres, maar ga je internetten of mail halen: toch uitbellen, WHY ?![]()
Ik ben zeer slecht te spreken over de tytn wat betreft wifi. Of is mijn apparaatje misschien defect ? Zijn er mensen met hetzelfde probleem ?
Laatste punt: Wie heeft al met T-mobile kunnen videobellen ?
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Veel mensen hebben gewacht tot de vario II uitkwam, dus de gebruikerservaringen zullen vanaf nu wel stijgenFongWan schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:37:
[...]
Trouwens ik vind het topic wel een erg hoog "waar kan ik hem het goedkoopst krijgen" gehalte krijgen. NOFI maar het mag ook wel wat meer over het gebruik gaan.
Verwijderd
Heb je dat via de tel. gedaan?Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:31:
Gister 2 jaar Flex 25 verlengd + PIT
Bijbetaling toestel: € 169
- 1 gb SD kaartje
- gratis bleutooth headset
- 1e 4 maanden korting op Flex en 3 maanden op PIT
Al met al niet gek, gezien prijs los toestel van € 699.
Software die dwars zit? Welke extra's heb je allemaal geïnstalleerd? Heb je toevallig vlak na die tijd zitten spelen met bepaalde software etc etc? Beetje vage omschrijving.DOV schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:47:
Okay ik heb ook een probleempje.. Toen de phone als allereerste bij de pdashop te koop was heb ik hem meteen gehaald, maar na een dag ofzo met redelijk veel bellen (2 uur) gaat het geluid niet meer over als ik gebeld word, alleen de trilfunctie ? Als ik dan de telefoon uit zet en weer aan dan doet die het wel weer ? Wat kan dit zijn ?
*empty*
Verwijderd
*empty*
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door GraasGast op 03-09-2006 02:50 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 18:54 ]
GraasGast schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:41:
Woei! De net-niet-mini-usb aansluiting geeft toch analoge audio! Hier is een tutorial over hoe je zelf een extUsb-naar-mini-jack convertor kan maken, getest op een Orange SPV M3100 (HTC Hermes)
[afbeelding]
http://www.tracyandmatt.c...00_headphone_adapter_hack
Mischien iets voor in de startpost?
Zodra ik thuis ben verwerk ik het in de TS. BedanktGraasGast schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:39:
Meer nieuws: Brando heeft een generieke Hermes docking station uitgebracht:
http://shop.brando.com.hk/dopodcht9000usbcradle.php
[afbeelding]
[afbeelding]
Kost 20 US dollars.
Er zijn helemaal geen extra's geinstalleerd. Er is ook niets uit geprobeert en jah sorry voor de vage omschrijving maar ik heb sinds ik hem kreeg alleen de ringtone verandert en mijn contactpersonen toegevoegd. Zou echt niet weten waar het aan ligt ?MR_VIPER schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:46:
[...]
Software die dwars zit? Welke extra's heb je allemaal geïnstalleerd? Heb je toevallig vlak na die tijd zitten spelen met bepaalde software etc etc? Beetje vage omschrijving.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 15:30 ]
1
2
3
4
5
| Abbo Totaal jaar Toestelkorting Flex20+pit 731 59% Flex25+pit 719 68% Flex30+pit 673 82% Flex40+pit 729 76% |
[ Voor 106% gewijzigd door GraasGast op 03-09-2006 13:16 ]
[ Voor 9% gewijzigd door BORG op 03-09-2006 12:09 ]
Ziet er goed uit... Alleen is dit zeker wel voor verlengen... Aangezien ik al vele jaren klant ben bij Telfort en nu deze maand over wil naar T-Mobile heb ik er niet zo veel aanGraasGast schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:19:
Totaal jaarbedrag+toestel en percentage van het maandbedrag wat je terugkrijgt als toestelkorting bij algebeld: (gaat om verlenging en is inclusief pit)
code:
1 2 3 4 5 Abbo Totaal jaar Toestelkorting Flex20+pit 731 59% Flex25+pit 719 68% Flex30+pit 673 82% Flex40+pit 729 76%
Zo zie je maar, een goedkoper abbo is niet altijd goedkoper! (Behalve bij t-mobile met die vaste toestelprijzen nu)
Dat hebben ze uit Active synch gesloopt omdat er in het verleden leiligheidslekken gevonden zijn mbt tot synchen via wlan. Als je wel via wlan wilt synchen moet je een oudere versie gebruiken (3,8 of eerder als ik het mij goed herinner).BORG schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:06:
ik heb gisteren een draadloze router gekocht. Die werkt en mijn HTC Tytn kan via wifi verbinding krijgen met het internet. Werkt mooi en een sterk signaal. Ook heb ik op die router een PC via een UTP kabel. Maar hoe kan ik nu draadloos contact krijgen tussen de PC en de HTC Tytn? Met Microsoft ActiveSync werkt het hier alleen met de USB kabel, om mail en dergelijke te synchroniseren en bestanden over te zetten. Dat wil ik nu dus via wifi doen. Moet ik dan Microsoft Exchange Server installeren op mijn PC of kan dat ook makkerlijker? Ik heb Microsoft Exchange Server nu niet geinstalleerd op mijn PC. Ik hoop eigenlijk dat dat ook niet nodig is.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
WAUW! Dit is te gek! Ik heb hem meteen besteld: 1-jarig Flex 30 met PIT, en de vario 2 voor 199!annegerben schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:06:
Ik heb em gister ook besteld, eerst t-mobile gebeld moest ik bij alle abbos € 299,- betalen.
Toen kwam ik via de telecomvergelijker.nl op algebeld.nl
nu verlenging 1 jaar Flex 40 + sms verdubbelaar + pit voor € 142,50 incl. verzendkosten!
toch een betere deal dan bij T-mobile
Er is een tool voor het verkennen van gedeelde mappen wanneer je op een netwerk bent ingelogd. Network Browser (1.3). Deze tool staat ook in de OP.GraasGast schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:14:
Maar kan je niet met gedeelde mappen werken oid? Net als in een gewoon windows netwerk?
[ Voor 4% gewijzigd door Veritas op 04-09-2006 01:17 ]
Ben toch gelukkig het zelfde of eigenlijk goedkoper uit om te verlengen bij t-mobile (over de phone)annegerben schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:06:
Ik heb em gister ook besteld, eerst t-mobile gebeld moest ik bij alle abbos € 299,- betalen.
Toen kwam ik via de telecomvergelijker.nl op algebeld.nl
nu verlenging 1 jaar Flex 40 + sms verdubbelaar + pit voor € 142,50 incl. verzendkosten!
toch een betere deal dan bij T-mobile
Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch
[...]
Ben toch gelukkig het zelfde of eigenlijk goedkoper uit om te verlengen bij t-mobile (over de phone)
Flex 30 + Pit is Vario 2 voor 199. Maakt (30+9,50) *12 +199 = 673 (bij afgebeld.nl)
Flex 150 + Pit is Vario 2 voor 299. Maakt (21+9.5) *12 +299= 665. (bij t-mobile)
Scheelt zeer weinig, eigenlijk verwaarloosbaar. Heb toch liever een lager abbo.
Hoop dat ik ehm woensdag binnen Krijg (vrijdag gebeld)
[ Voor 3% gewijzigd door 2be op 04-09-2006 09:26 ]
Oeps, Ik bedoelde Relax 150 ja2be schreef op maandag 04 september 2006 @ 09:25:
[...]
Prijs in totaal scheelt idd maar 8 euro, maar kijk eens naar belminuten/sms-jes verhoudingen....
Enige voordeel dat jij hebt is dat de maandlasten lager zijn, maar je krijgt wel een stuk minder waar voor je geld...
en je bedoelt waarschijnlijk relax 150...
Verwijderd
wat denk je van verschil gesimlocked (T-Mobile) en simlockvrij (TyTN)GraasGast schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:19:
Wat ik wel raar vind is dat je de vario 2 ook los kan kopen voor 589 euro, terwijl de TyTN 677 euro kost. Vanwaar dat verschil? Zou t-mobile ze met minder/geen marge verkopen, omdat er "reclame" voor ze op staat?
!
Divide and conquer.
Ik had al een Relax 150, had ehm gewoon verlengtwimpie schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:42:
Waarom besteld iedereen een relax abonnement via de telefoon? Via de website kun je webrelax nemen, scheelt € 5,- per maand op een relax200 abonnement.
Doh! Niet aan gedacht.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:52:
[...]
wat denk je van verschil gesimlocked (T-Mobile) en simlockvrij (TyTN)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq