Ik heb eens even rondgekeken en hier en daar wordt nu ook de
Stacker 831 in het assortiment genoemd. Misschien dat deze even in de TS moet worden opgenomen? Voor zover ik heb gezien liggen de (pre-order) prijzen echt een stuk lager! Bij 4Launch heb ik de goedkoopste tot nu toe gevonden, 177,
50!
Ze zijn al meer dan een maand geleden aangekondigd, raar dat er alleen nog zo weinig over gesproken is. Hier even een tabelletje:
Het grote verschil zit hem in een air inlet onderin, wieltjes die eronder kunnen, een zichtbare HD-cage (voor de Raptor X, omdat die doorzichtig is) en de mogelijkheid om een EPS voeding in te bouwen. En de prijzen liggen ook lager als die van de 830, waar de 831 de goedkoopste is

Verder zien ze er precies hetzelfde uit, op de site van CM USA is de 830 al vervangen door de Evolution, de oude gaat er waarschijnlijk helemaal uit. Je zou het gewoon kunnen zien als een revisie. De 831 is echter verder nergens terug te vinden, maar als ik een
Stacker zou kopen, zou het die worden. De 830 vind ik te duur, maar heeft wel de beste features, met name qua koeling. Maar nu de 831 een stuk goedkoper is, klinkt die erg interessant

.
[
Voor 82% gewijzigd door
The__Virus op 30-09-2006 12:46
]