B-Buster schreef op zondag 06 mei 2007 @ 19:04:
@Jorn1986: Je kan daar een 120mm fan in plaatsen. Daar is al een bevestiging voor aanwezig, die raptor bay is een optie.
Ik zat een beetje te klooien met de Enermax Galaxy, 850 Watt Voeding.
Deze is circa1 cm langer dan een andere voeding, dus moest ff me Stacker STC-T01 verbouwen.
Popnagels uit het kopschotje, en van onderen 2 x 45 graden wegzagen.
Deze voeding had ook onderaan kunnen zitten, maar ik heb hem liever bovenaan.

Deze is circa1 cm langer dan een andere voeding, dus moest ff me Stacker STC-T01 verbouwen.
Popnagels uit het kopschotje, en van onderen 2 x 45 graden wegzagen.
Deze voeding had ook onderaan kunnen zitten, maar ik heb hem liever bovenaan.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Ziet er mooi uit, net alsof het altijd zo gezeten heeft 
Is het nu tijd voor het volgende deel in het topic?
Is het nu tijd voor het volgende deel in het topic?
Okido ik zal er de info over de 832 ook in een kadeer in verwerken em dan de topicstart maken
Zucht, had vorige week een 830 evo zwart besteld bij een zaak, er werd me namelijk verteld dat hun leverancier over 3 dagen weer nieuwe zouden leveren en dat ik dan de kast over 7-10 dagen oid kon verwachten. Bel ik gister op om het nog even te dubbelchecken, kan hun leverancier ze blijkbaar niet meer leveren. Ben blij dat ik zelf heb gebeld anders had ik binnenkort met allemaal nieuwe hardware gezeten zonder kast om het in te bouwen -_-
Nu maar hopen dat ik nog op tijd ergens anders er een kan bestellen, anders moet ik maar voor de 831 gaan (zijn die wel goed te krijgen?)
Nu maar hopen dat ik nog op tijd ergens anders er een kan bestellen, anders moet ik maar voor de 831 gaan (zijn die wel goed te krijgen?)
Anoniem: 182096
Geen matches
De standaard 830 zwart ( dus geen Evo ) heb ik 2 weken geleden nog kunnen kopen ..... Wieltjes heb ik extra bij Cooler Master zelf besteld.Gimbooze schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:31:
Zucht, had vorige week een 830 evo zwart besteld bij een zaak, er werd me namelijk verteld dat hun leverancier over 3 dagen weer nieuwe zouden leveren en dat ik dan de kast over 7-10 dagen oid kon verwachten. Bel ik gister op om het nog even te dubbelchecken, kan hun leverancier ze blijkbaar niet meer leveren. Ben blij dat ik zelf heb gebeld anders had ik binnenkort met allemaal nieuwe hardware gezeten zonder kast om het in te bouwen -_-
Bij 831 heb je aan de zijkant niet de fans...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 182096 op 23-05-2007 10:46 ]
En waar heb je die 830 besteld als ik vragen mag?
Dit topic is ondertussen beetje vol aan het worden 
Indien er animo is mag een volgende open, dan post ik hier de link ernaar

Indien er animo is mag een volgende open, dan post ik hier de link ernaar
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.