Bekend verhaal inderdaad, nu met een kennis bezig een multiplayer te doen, met zijn 2en (beide dutch) aan het teamen tegen 5 tegenstanders, islands map, met veel kleintjes om te kunnen hoppen. Grappige is dat je tech en je view direct deelt, wat ervoor zorgt dat je veel sneller ontwikkeld dan tegenstanders. Probeer zo snel mogelijk een paar steden op hun islands te krijgen, zodat ik in een later stadium mbv airports de nodige legers daar kan krijgen (tevens is met culture een hoop te regelen

).. Multiplayer valt het wel op, dat het deels turnbased is, je bent beide tegelijk bezig, en het is niet de 1 na de ander, pas op het eind van je turn moet je wachten. Als team zijnde geen probleem, maar als je tegen de ander vecht, lijkt het me wel irritant (dan is het wel snel reageren, net zoals in elke andere game)
Singleplayer bezig met WW2 scenario in europa, als Duitsland zijnde... Echt zaak om wanneer je eerst Polen, daarna Noorwegen/Denemarken en daarna Frankrijk/Engeland zo snel mogelijk die hele rits in je bezig te hebben, omdat je daarna echt alles nodig hebt voor het oost front... Laat je delen van Frankrijk/Engeland onveroverd voordat je gedonder krijgt met de russen, ben je het haasje en eindig je net zoals het in 1945 eindigde.... Nu heb ik Rusland op de knieen, moet ik nog een deel van de britten uit Irak jagen, maar heb ik verder alles in Europa, en heb ik het erg druk om de amerikaanse troepen de kelderen voordat ze mijn kusten bereiken (ondertussen zelf een invasievloot aan het opbouwen in noorwegen)
[
Voor 26% gewijzigd door
djidee op 13-08-2007 11:12
]