Windows Live Messenger - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 68.568 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Anoniem: 23367 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 00:09:
Ik heb winxp reinstall gedaan en ben nu al dagen op zoek naar 2 functies in Live Messanger (Plus). Ik wil graag de tijd (uur:min) bij de berichten zien en ook de oude berichten (uit de log) boven mijn huidige chatsessie. Dus dat je bijv. als je een chatscherm sluit en daarna weer de chat opent met die persoon, je nog steeds de oude berichten (en tijd erbij) erboven ziet?!
Oude berichten bewaren kan met de standaard live messenger.
Options -> messages -> Message history -> Automatically keep a history of my conversations
Die tijd instelling kun je met stuffplug doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-07 13:18
De tijd (geen idee van welke versie de screenshot is maar dat zit ook in WLM8)
Timestamps dus, 3e vinkje.
Afbeeldingslocatie: http://www.livemessenger.net/images/resources/screenshots/options.jpg
Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23367

Zit gewoon bij messages bij options van live messenger. Sjeez, wat kan een mens scheel zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Damn, wat wordt hier weer overdreven spastisch gereageerd... ivm dat blokkeren van die youtube links.

Meteen weer grote woorden als 'account verwijderen', 'microsoft bellen', 'vrijheden??' en allemaal omwille van de verkeerde veronderstellingen.

Zijn jullie altijd zo fundamentalistisch? Bij een kleine hitch van de provider: andere provider? Een panne van de wagen: ander merk?

Dus je neemt dan nog liever het ongemak van het verwijderen van een email adres er bij, dan om gewoon rustig te blijven en proberen te snappen waarom ze het doen. En met ongemak bedoel ik: mails waarschijnlijk kwijt, contactpersonen op de hoogte brengen, nieuw IM protocol uitzoeken, enz..

Zoals je ziet heeft pidgin blijkbaar hetzelfde gedaan.

De reden was dat er weer een msn virus in omloop was dat refereerde naar een youtube link. Dus ms probeert jullie te beschermen, en dan krijg je dit. Het heeft dus helemaal niets te maken met concurrentie of wat dan ook. En als je youtube links wil sharen kan je dat intussen wel in youtube zelf (met een youtube account) En het is blijkbaar een vrij hardnekkig virus. Natuurlijk liepen ze thuis weer tegen de lamp, dus omdat de links niet meer geblokt zijn (resultaat van de massale user respons, oa users als jullie, ipv rustig te blijven) mag ik thuis weer de boel op de rails trekken... :(

En voor de goede orde: ik ben vrij tevreden met de ms live services. Het was lang erg warrig en onduidelijk waar ze naartoe wilden en welk model ze wilden hanteren. Naamsveranderingen, overnames, enz.. Alles lijkt nu gestabiliseerd en het is een goede service geworden. Hotmail (nu live mail) werkt voor mij net zo goed als gmail (ik ervaar in elk geval geen nadelen), windows live mail is een erg goed programma om m'n mails in te checken, alles is qua visuele stijl netjes geïntegreerd (live mail, live messenger)... Het pakket is nu volwassen en duidelijk, en werkt goed. Prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-07 11:39
hier is nu dus ook iemand zo handig geweest om die link aan te klikken en vervolgens dat virus te installeren. nu kan ik het dus weer opknappen, maar heb geen idee hoe, of hoe het virus heet...

-edit-

niks meer aan het handje, nod32 heeft het al voor mij opgelost (al duurde het even voordat hij er achter kwam)

[ Voor 24% gewijzigd door rjvisje op 03-06-2008 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rokalu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-03 15:04
mijn zus heeft dit ook gedaan, youtube link aangeklikt in msn en nu loopt de computer vast en staat er een ms-dos toepassing met de naam =LJTwgF9BSYk-youtube op de computer. vanmorgen pc aangezet en toen stond er een melding over een zekere 'Trojan.win32.vb.dcu'

kan iemand alsjeblieft vertellen wat ik moet doen??
alvast bedankt,
pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het probleem is dat er bij ons thuis al een virusscanner staat, en dat andere virusscanners proberen dus gecompliceerd wordt (vooral omdat ik zelf niet thuis kan zijn nu en ik alles via de telefoon moet uitleggen). AVG vond alvast niets bij het scannen van dat mapje.

Ander probleem is dat op internet de meest complexe handelingen beschreven staan om hiervan af te geraken (ook niet zomaar iets wat je via telefoon aan pc dummy's kan gaan uitleggen)
Zoals bvb hier

Anderen hebben het over één of andere speciale spyware remover die je in safe mode moet opstarten.

Wat ook lijkt te helpen is msn uninstallen en de file verwijderen, klaar.

En dan wordt er ook nog vaak aangeraden een clean install te doen, wat dus helemaal GEEN optie is. Ergste is, ik had hen vista aangeraden omdat die het veiligste was (en omdat ik echt niet elke 6 maand een reinstall wou doen), en dat lukt voorlopig aardig. Draait al een jaar zonder noemenswaardig verkloot te zijn. Behalve nu dit :/

En dan neemt ms voorzorgen (om weer te vermijden dat iedereen dan het OS de schuld gaat geven) door de links in msn te blokkeren, zijn er weer een hoop nerds die moord en brand moeten schreeuwen (terwijl het voor bescherming was) zodat die maatregel snel teruggedraaid werd }:|

Windows defender en nod32 schijnen idd ook te helpen.

Wat ik me afvraag: wie maakt die dingen nu. En wat doet het? Wat heb je daar nu aan? Zit er ergens één of andere nerd in een zolderkamertje te gniffelen omdat hij veel mensen extra problemen bezorgt (helemaal opgetogen dat hij ev1l windows een hak zet) of zit er één of andere commerciele groepering achter die z'n voordeel kan doen met dat virus (wat het ook is, maar wat doet het dan? :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:33

Minkie

Groazers Unite.

Ik kreeg vanmiddag ook opeens een popup van iemand met die youtube link. Gelukkig vroeg Opera eerst om toestemming om het te downloaden.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-07 11:39
blijkbaar werkte nod32 nog niet goed genoeg, ik dacht hem namelijk verwijderd te hebben.
dit had ik ook gemaild naar onze provider (xs4all). deze hadden ons dus weer aangesloten op het internet. maar een paar minuten later kreeg ik al weer een mail dat we afgesloten waren vanwege het verspreiden van een trojan... ben dus nog steeds benieuwd hoe ik het zaakje weer voor elkaar moet krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Laatst online: 13-07 19:59

pcprutser

No message

k heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik kom er niet uit:
1. ik heb een desktop én een laptop, de laptop gebruik ik veel voor school, en ben daar ook vaak op ingelogd op WLM maar nu wil een vriendin een filmpje naar me sturen via de gedeelde map (en filmpjes zijn vrij groot) maar het sharen is gestart op mn laptop. Als ik verder op m'n desktop ga msn'en zal het sharen dus opnieuw moeten beginnen. Maar aangezien het sharen verder gaat als 1 van de 2 offline is geweest, moet het onvoltooide bestand toch ergens op je HDD opgeslagen worden, maar waar? als ik het onvoltooide bestand namelijk kan vinden, kan ik hem kopieren naar m'n desktop, en zal WLM (hopelijk) op hetzelfde niveau verder sharen (hoeft ie net opnieuw te beginnen)
ik heb al gezocht op mijn HDD, google en GOT, maar niks kunnen vinden.

2. bij een andere vriendin (het zijn er wat he :p) reboot de hele pc, als ze zich aanmeld op WLM :s dit probleem doet zich al tijden voor, en WLM is meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen, aan het netwerk kan het niet liggen, want haar broer kan probleemloos inloggen op WLM op zijn pc :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-07 21:10
Van de een op de andere dag werken mijn gedeelde mappen niet.
Ik heb totaal geen instellingen gewijzigd of tussendoor plugins of programma's geïnstalleerd.
Het knopje gedeelde mappen werkt nu als 'bestand verzenden' knop.
Nieuwe Live Messenger geinstalleerd werkte ook niet. Ik werk met WinXP SP2, gewoon ingelogd als Admin..
[edit] Na een herinstall staat Gedeelde mappen bij opties, maar even later is het opeens verdwenen..!

[ Voor 13% gewijzigd door Artz op 19-06-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Is nu werkelijk iedere mogelijkheid om een url te versturen via MSN geblokkeerd :X Iedere mogelijke link die ik wil verzenden wordt geweigerd, zelfs de 3 letters www met daarachter een punt worden geblokkeerd. Iemand die de reden daarvoor weet, want het is verre van handig.

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 23-06-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Ja, URLs werken hier ook niet. Je kan wel de www link .com doen, maar goed dan is deze nog niet klikbaar.

Mooie keuze weer van het MSN team :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

Anoniem: 58485 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:39:
Ja, URLs werken hier ook niet. Je kan wel de www link .com doen, maar goed dan is deze nog niet klikbaar.

Mooie keuze weer van het MSN team :/
Huh? Ik snap hier alle bovenstaande reactie's / problemen niet, ik kan al tijden perfect links sturen, ook youtube links :)

Gisteren nog perfect een linkje van youtube doorgestuurd naar een collega, en urls krijg ik dagelijks van vrienden wel naar nieuws-site, cartoon of dergelijke

Ik gebruik versie 8.5.1302.1018, zijn die filters regioneel of per land ingesteld?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 93798 op 24-06-2008 09:04 . Reden: typo + versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Een half uurtje geleden startte ik Live Messenger op en ik klik iemand aan om een gesprek te starten. Venster opent en tot mijn grote verbazing komt er een automatisch verzoek van mij uit om een webcamsessie te starten die hij ook nog accepteert en even later wel cancelt. Ik weet van niks en heb ook niet op die camknop lopen hengsten :X

Zijn er meer mensen die last hebben van dit soort meuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jejking schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 09:20:
Een half uurtje geleden startte ik Live Messenger op en ik klik iemand aan om een gesprek te starten. Venster opent en tot mijn grote verbazing komt er een automatisch verzoek van mij uit om een webcamsessie te starten die hij ook nog accepteert en even later wel cancelt. Ik weet van niks en heb ook niet op die camknop lopen hengsten :X

Zijn er meer mensen die last hebben van dit soort meuk?
Geen spyware toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 11:53
Ik sla graag me gespreks history op. Gebruik windows live messenger (8.5). Maar als ik dus offline berichten krijg of stuur en ik sluit het venster dan wordt dat niet opgeslagen. Is dat een instelling die ik mis of zou er een plugin voor zijn? Het is namelijk gruwelijk erritant, want ik sta 90% van de tijd op offline en dan krijg ik wel berichten vaak.

Heb er ook een gruwelijk hekel aan, dat als ik de vensters niet sluit en me computer uitzet (niet met knop, gewoon afsluiten) dat het dan ook niet opgeslagen wordt, maar daar kan ik nog opkomen. Venster wordt niet gesloten, dus wordt de data ook niet weggeschreven. Ik zoek dus eigenlijk alleen een oplossing voor de offline berichten.

hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nops. Ik heb direct erna de Adaware doorheen getrokken maar het mocht niet baten. Veel innocent files, nul criticals. Vage shizzle weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Sinds gister me zusje op mijn pc heeft gezeten (en dus messenger gebruikt heeft) Krijg ik niet meer het "change status to online" berichtje als je offline aanmeld. Ze heeft waarschijnlijk dat vinkje aangeklikt met don't show erop. Ik vind de optie zelf erg handig en baal er Best wel van. In de opties is er niets over te vinden en de search zit ook niet mee. Iemand die weet waar deze optie ongedaan te maken is?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Word er een beetje gek van,iedere x als ik in mijn hotmail wil (via buddylijst,of als er mail is) krijg ik dat ik eerst boven in op een blauwe balk moet klikken en dan nog een scherm met 'ja of nee'
Mijn man en zon hebben dit niet???? zie ik een instelling over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146368

Ik heb sinds enige tijd Windows XP N (dus zonder Windows Media Player), daarnaast ben ik een fervent Windows Live Messenger gebruiker. Als ik echter de functie "Show what i'm listening to" wil gebruiken meldt het programma me doodleuk dat ik Windows Media Player moet installeren. Ik gebruik voor m'n muziek hoofdzakelijk Winamp, en weiger pertinent Windows Media Player te installeren. Is er een manier om alsnog de functie te gebruiken? Ik heb reeds enkele addons voor zowel Winamp als Windows Live Messenger gedownload maar blijkbaar werken die niet voor Windows XP N. Alvast bedankt voor het advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Anoniem: 146368 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:48:
Ik heb sinds enige tijd Windows XP N (dus zonder Windows Media Player), daarnaast ben ik een fervent Windows Live Messenger gebruiker. Als ik echter de functie "Show what i'm listening to" wil gebruiken meldt het programma me doodleuk dat ik Windows Media Player moet installeren. Ik gebruik voor m'n muziek hoofdzakelijk Winamp, en weiger pertinent Windows Media Player te installeren. Is er een manier om alsnog de functie te gebruiken? Ik heb reeds enkele addons voor zowel Winamp als Windows Live Messenger gedownload maar blijkbaar werken die niet voor Windows XP N. Alvast bedankt voor het advies :)
Gen msn al geprobeerd? http://www.winamp.com/plugins/details/144799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146368

Bedankt voor de hulp! Net geprobeerd (ook de laatste versie) maar ik blijft dezelfde melding krijgen:
This feature requires Windows Media Player 9 or later. To install the latest version of Windows Media Player, click OK.
:(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 146368 op 07-07-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Jullie maken mij niet wijs dat niemand een oplossing weet voor mijn probleem hierboven!
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LeVortex schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:44:
... <snip>
Ik zoek dus eigenlijk alleen een oplossing voor de offline berichten.

hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt
meuk: Messenger Plus! Live 4.60.324 slaagt ook berichten op, dit niet als je het venster sluit maar al tijdens het chatten :) wel zien dat je de 'sponser' niet mee installeert; dus bij installatie niet snel op next next ... klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
De Mess-patch al geprobeerd?

http://mess.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rooie60 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:56:
Jullie maken mij niet wijs dat niemand een oplossing weet voor mijn probleem hierboven!
Bedankt!
ik ben dan wel geen modje hier, maar je geeft dan ook een vage omschrijving van je probleem ... blauwe balk ... ja & nee ... je moet in Windows overal op Ja / Nee klikken, screenshotje of de exacte tekst dat in dat kader staat kan helpen voor je probleem op te lossen ... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 93798 op 10-07-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 93798 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:51:
[...]

ik ben dan wel geen modje hier, maar je geeft dan ook een vage omschrijving van je probleem ... blauwe balk ... ja & nee ... je moet in Windows overal op Ja / Nee klikken, screenshotje of de exacte tekst dat in dat kader staat kan helpen voor je probleem op te lossen ... :P
Duidelijker kan het niet,dat jij het niet snapt kan ik niks aan doen.
Normaal als jij in je buddylijst op de 'postvak in' knop klikt kom je direkt in je inbox,nou ik niet dus,en dat beschreef ik hierboven,niks vaags aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
rooie60 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:16:
[...]

Normaal als jij in je buddylijst op de 'postvak in' knop klikt kom je direkt in je inbox,nou ik niet dus,en dat beschreef ik hierboven,niks vaags aan.
Enigzins vaag omschrijf je het wel want je hebt het over 'een balk' en 'een venster'. Welke meldingen krijg je precies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toevallig Windows live mail geinstalleerd? Als je daar eens je hotmail account hebt ingevoerd, dan verwijst een klik op 'postvak in' je door naar dat programma. Als je daarna je account terug hebt weg gedaan, loopt er iets mis als je op 'postvak in' klikt. In elk geval wou hij toen bij mij ook niet meer IE openen en de inbox laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rooie60 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:16:
[...]

Daarom zit je op tweakers ... mijn vriendin snapt ook nooit iets van mijn geek-uitleg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 131051 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:58:
Toevallig Windows live mail geinstalleerd? Als je daar eens je hotmail account hebt ingevoerd, dan verwijst een klik op 'postvak in' je door naar dat programma. Als je daarna je account terug hebt weg gedaan, loopt er iets mis als je op 'postvak in' klikt. In elk geval wou hij toen bij mij ook niet meer IE openen en de inbox laten zien.
Nee heb ik niet geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 93798 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 20:16:
[...]

Daarom zit je op tweakers ... mijn vriendin snapt ook nooit iets van mijn geek-uitleg :+
Mijn man snapt mij wel....... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Maak dan op zn minst even een screenshot van die melding waar je extra moet klikken. Krijgen we tenminste een beetje een idee waar jij het precies over hebt. Misschien gaat er dan bij enkelen toch een lichtje branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gelukkig maar, ik ben oprecht blij voor je.

Maar ik snap niks van je verhaal. Heb je een schone Live Messenger isntallatie? Geen Plus, Stuffplug of andere patches? Laat eens screenshots zien van wat je bedoelt etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Wat zijn jullie allemaal visueel ingesteld,laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
rooie60 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:25:
:?
Niemand begrijpt gewoon wat je bedoelt... Een screenshot van de kwestie kan dan wel voor verheldering zorgen. Wie weet kan je door de screenshot wel verder geholpen worden door de andere forumgebruikers.

Of zeg je misschien laat maar omdat je niet weet hoe een screenshot te nemen?

[ Voor 11% gewijzigd door Memphis177 op 12-07-2008 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rooie60 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:25:
Laten we terug naar je eerste bericht ...
Word er een beetje gek van,iedere x als ik in mijn hotmail wil (via buddylijst,of als er mail is) krijg ik dat ik eerst boven in op een blauwe balk moet klikken en dan nog een scherm met 'ja of nee'
Mijn man en zon hebben dit niet???? zie ik een instelling over het hoofd?
Je klikt dus op de envelop bovenaan in je contactenlijst

Afbeeldingslocatie: http://supah.be/contactlist.jpg

om naar je hotmail te gaan (of dubbelklikt op een contactpersoon die offline is om een mail te verzenden) ... tot daar verstaat iedereen het hier denk ik maar dan word je uitleg raar ...

krijg ik dat eerst boven in een blauwe balk moet klikken... bedoel je de blauwe balk van in mijn screenshot? Je spreekt daarna over een scherm dat je moet bevestigen met ja of nee ... wat staat er in dat scherm? dat scherm moet toch een titel hebben, een beschrijving ... het zijn die dingen dat we moeten weten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 93798 op 12-07-2008 21:37 . Reden: typo's + duidelijker gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 93798 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:33:
[...]

Laten we terug naar je eerste bericht ...

[...]

Je klikt dus op de envelop bovenaan in je contactenlijst

[afbeelding]

om naar je hotmail te gaan (of dubbelklikt op een contactpersoon die offline is om een mail te verzenden) ... tot daar verstaat iedereen het hier denk ik maar dan word je uitleg raar ...

krijg ik dat eerst boven in een blauwe balk moet klikken... bedoel je de blauwe balk van in mijn screenshot? Je spreekt daarna over een scherm dat je moet bevestigen met ja of nee ... wat staat er in dat scherm? dat scherm moet toch een titel hebben, een beschrijving ... het zijn die dingen dat we moeten weten ;)
Juist ja ik klik op envelopje om naar hotmail te gaan,dan krijg ik de blauwe IE balk bovenin te zien met' IE heeft de webpagina beperkt in uitvoeren van scripts of activeX-best. elementen' ik klik op de blauwe balk,vervolgens op ' geblokkeerde inhoud toestaan' en dan krijg ik klein scherm met ' weet u zeker datu dit best.actieve inhoud wilt laten uitvoeren'
Ik klik op ja en dán pas kom ik in mijn hotmail inbox,erg omslachtig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-06 13:21
En die zelfde blauwe blak wordt pas blauw als je er met je muis op gaat staan, daar voor is ie nog gewoon geel. B)
Nu heb ik er niet zo veel ervaring mee (omdat ik dit soort problemen zelf nooit tegen kom), maar ik gok dat het met beveiligingsinstellingen te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Dus het probleem heeft niks met Messenger te maken. Je komt terecht in Internet Explorer dus ligt daar het probleem. Kijk eens in de opties van IE en dan in tabblad Security (ff zelf vertalen) en kijk of deze op medium-high staat (met deze optie werkt het hier).

Zo zie je maar weer dat je ons met te weinig informatie op het verkeerde been zet. Wij maar denken dat het over Messenger gaat terwijl het probleem bij IE ligt. Snappie? :P Succes

[ Voor 27% gewijzigd door Ascathon op 12-07-2008 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

JanW schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:37:
Is nu werkelijk iedere mogelijkheid om een url te versturen via MSN geblokkeerd :X Iedere mogelijke link die ik wil verzenden wordt geweigerd, zelfs de 3 letters www met daarachter een punt worden geblokkeerd. Iemand die de reden daarvoor weet, want het is verre van handig.
Enigste link die ik (deze week) niet kon versturen wegens het geblokkeerd zijn is deze:
http://vuurvliegje.ath.cx/filedumpshit/uitladen.jpg
Kreeg met die telkens " Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:" .
Spatie tussen http:// en vuurvliegje en 't wordt toegestaan 8)7

Maar youtube links, die tijdje terug ineens geblocked waren, worden nu weer toegestaan. :?

Hoe zit het nu :? :?

Zit MS nou zo te kl*ten met wat je nu wel/niet mag versturen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ascathon schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:22:
Dus het probleem heeft niks met Messenger te maken. Je komt terecht in Internet Explorer dus ligt daar het probleem. Kijk eens in de opties van IE en dan in tabblad Security (ff zelf vertalen) en kijk of deze op medium-high staat (met deze optie werkt het hier).

Zo zie je maar weer dat je ons met te weinig informatie op het verkeerde been zet. Wij maar denken dat het over Messenger gaat terwijl het probleem bij IE ligt. Snappie? :P Succes
Ik zei ook niet dat het met messenger te maken had,is nogal logisch dat het met beveiliging te maken heeft.Maar kon zijn dat iemand dit ook had en mij advies kon geven.
Heb allang bij de instellingen gekeken en het staat 'middel-hoog' (bij ons alle 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:40:
[...]
<snip>
Zit MS nou zo te kl*ten met wat je nu wel/niet mag versturen?
Ik blijf het vreemd vinden, ik heb geen enkel probleem met links versturen, youtube, de link die je hierboven schrijft ... nooit of te nimmer problemen. Is het mogelijk dat ik er geen hinder van heb doordat ik msgplus & een welbepaalde patch draai? (je weet wel, die reclame weghaalt) of is het een combinatie van Vista & Messenger (ik draai XP) of een combinatie met andere software ? (Family Safe / Windows Defender / Onecare ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik draai XP, WLM+MSGplus. Geen Onecar/defender/WLM-patches etc.

Maar er waren toen meer mensen waar youtube niet meer verstuurd kon worden... Maar die werkt dus nu weer :?

[ Voor 55% gewijzigd door Raven op 13-07-2008 16:13 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:44
Beste mensen, ik krijg me microfoon maar niet werkend met msn. Als ik bijvoorbeeld geluidrecorder in vista opstart dan heb ik gewoon geluid, hetzij van me computer zelf (what u hear) of dmv van de microphone. Maar als ik nou een gesprek met iemand aangaat op msn (voice chat) is er gewoon helemaal geen geluid. Alles is ingesteld, maar niks mag baten, niet dmv de microfoon en ook niet dmv de "what u hear recording"optie.

Erg merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:06

Sebazzz

3dp

Ik kan geen eigen smilies invoegen, niet met WLM 8, niet met WLM 9 Beta. Ze worden vergroot of verkleint en krijgen grijze randen. Ook als ik ze converteer van gif naar png of jpg. Hoe kan dit?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-07 10:37
Sebazzz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:13:
Ik kan geen eigen smilies invoegen, niet met WLM 8, niet met WLM 9 Beta. Ze worden vergroot of verkleint en krijgen grijze randen. Ook als ik ze converteer van gif naar png of jpg. Hoe kan dit?
Statische smilies worden altijd geresized naar 19x19. Bewegende smilies (ook als het gewoon 2 dezelfde frames zijn) worden minimaal 19x19, maximaal 50x50 (maar bijvoorbeeld 30x20 kan ook).

[ Voor 3% gewijzigd door Alex) op 15-07-2008 22:02 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burton
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:03
Sinds dinsdagmiddag duurt het heel lang voordat ik ben aangemeld, en zodra ik ben aangemeld loopt WLM vast (CPU-gebruik stijgt naar 100%).
Na ongeveer een minuut kan ik de laptop weer gebruiken en krijg ik van alle online contactpersonen de melding dat ze zich hebben aangemeld (alsof 30man zich tegelijk aanmeldt..)

Wat heb ik allemaal al geprobeerd?
* WLM opnieuw geïnstallereerd (ook de mappen verwijderd uit AppData/Local en AppData/Roaming)
* Event Viewer geeft geen vreemde meldingen
* Taakbeheer laat ook geen vreemde programma's zien tijdens het opstarten van WLM (spyware)
* GoT search: Tips voor vastlopers waarna WLM helemaal niets meer doet
* Problemen voor verbinding oplossen: geen fouten gevonden

Wat gebruik ik?
* Windows Vista Premium SP1
* WLM 2008 (build 8.5.1302.1018)
* Windows Firewall
* Windows Live Defender

Wie weet wat ik nog kan proberen? Ik kan me ook niet echt iets herinneren wat dinsdagmiddag verandert is aan het systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:32

Rhapsody

In Metal We Trust

Hallo,

ook ik heb een probleempje met WLM.

Ik gebruik de webcam nogal eens (vriendin woont eind weg) maar sinds ik een Fritz!box heb werkt het minder soepel. Ik kan zelf wel praten en zo, maar de andere kant hoor ik heel haperend.
Boven in MSN staat dan ook dat het netwerk traag is.
Maar ik download niets, en heb een 4 Mbit verbinding wat gewoon voldoende is.

Nu heb ik het een en ander opgezocht maar ik kom er maar niet uit. Ik kan in het configuratiescherm van de Fritz!box niets vinden wat zou moeten werken. Als ik afga op de resultaten op internet komt de term uPnP en NAT vaak voor. Kan iemand mij hier wat meer uitleg en mogelijke oorzaak geven?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burton
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:03
Okee, probleem is inmiddels opgelost:
Windows Vista vindt het niet zo leuk als je je gebruikersaccount-wachtwoord verwijdert. Deze had ik maandagavond verwijderd (onder het mom van: ben toch de enige gebruiker, wachtwoord is niet echt noodzakelijk). Heb weer een wachtwoord aangemaakt, en via
Start->Run-> netplwiz verandert dat Vista niet meer om een wachtwoord vraagt tijdens het aanmelden. Dit werkt overigens alleen als er maar één gebruiker is. (Automatisch aanmelden, dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-07 07:49
Ik heb hier nog msn messenger 7.5 op mijn pc staan. (door de .exe file te wijzigen in windows 2000 compatible)
Maar nu werkt sinds gister mijn msn niet meer, hij geeft in ieder geval de melding:
"Het aanmelden is mislukt, omdat de service tijdelijk niet bereikbaar is. Probeer het later opnieuw"
Ik heb sinds een paar dagen nu een nieuwe router, dus ik denk dat het dan misschien daar aan ligt.
Alleen werkt het op een andere computer hier wel, en op de laptop ook. (dit is wel Live messenger)

Hebben meerdere mensen last van deze foutmelding, of ligt het dan toch aan mij/router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164237

ja hier werkt het ook niet,
meerdere mensen? versie 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2213

Kan hier sinds vanmiddag ook niet meer inloggen met MSN Messenger 7.5, wel met Live Messenger 8.5

Ik heb het vermoeden dat Microsoft het gebruik van Msn Messenger 7.5 nu echt onmogelijk heeft gemaakt, ondanks de Resource Hack truuk. :(

denk dat het tijd word voor een andere (niet MS) Messenger, een light versie zonder al te veel poeha en bling.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 2213 op 24-07-2008 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Crosspost uit WTF topic:

Net ff aan 't kletsen met iemand via Live Messenger, komt ineens dit in/tussen het gesprek:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT/msnvaagheid.JPG

Iemand enig idee?

WLM 8.1

edit: lama, search knop waarschijnlijk geactiveerd op gespreksvenster 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 29-07-2008 18:19 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Raven schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:18:
Crosspost uit WTF topic:

Net ff aan 't kletsen met iemand via Live Messenger, komt ineens dit in/tussen het gesprek:
[afbeelding]

Iemand enig idee?

WLM 8.1

edit: lama, search knop waarschijnlijk geactiveerd op gespreksvenster 8)7
Ik wil niet weten waar jij over hebt gechat _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 18:20
Misschien kunnen jullie hier wat over zeggen:

MSN vast na opstarten webcam

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem. Het moet toch mogelijk zijn om erachter te komen wat MSN aanroept om erachter te komen dat WMP9/10/11 niet geïnstalleerd is?

Het is trouwens niet eens mogelijk om WMP te installeren op een VLited Vista |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Joolee op 04-08-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Vandaag MSN opnieuw geinstalleerd en jahoor!, Al mn zelf ingevoerde smilies zijn weer pleite 8)7, ik heb ze nog wel als .gif plaatje maar dan moet ik ze per stuk weer invoeren |:(

Weet iemand een handig truckje om in de toekomst dat hele smilie pakket op te slaan en weer terug te zetten in een nieuwe installatie...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
crack_en_hack schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 10:53:
Weet iemand een handig truckje om in de toekomst dat hele smilie pakket op te slaan en weer terug te zetten in een nieuwe installatie...?
Maak een backup van C:\Users[username]\AppData\Local\Microsoft\Messenger, en zet dat naderhand weer terug. Onder XP is het C:\Documents and Settings[username]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Aha daar kan ik wat mee :9

Ik heb Windows XP en kwam uit bij: C:\Documents and Settings[username]\Local Settings\ApplicationData\Microsoft\Messenger[msn adres]\ObjectStore\CustomEmoticons

In deze map staan allemaal id en td bestanden.

Behoud ik daarmee ook de sneltoets combinatie die ik heb aangegeven bij iedere smilie...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ja, daarmee behoud je alles. Ik kopieer altijd de inhoud van die hele Microsoft\MSN Messenger-map, zodat ik alles van alle accounts heb (uitgezonderd Messenger Plus! Live natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cyberd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:48:
Hey,

Ik heb sinds de nieuwe live messenger (8.5) een probleem als ik op offline sta;

Als mensen mij aanspreken springt dat scherm gelijk naar voren, dus als ik vrolijk een verslag voor school aan het typen ben, typ ik verder in het scherm van MSN. Ik kan onder "opties" niets vinden om dit uit te zetten. Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen? Het het is namelijk best wel irritant :X .
Ook Livs MSG 8.5 hier met MSG Plus 4.60. Ik heb ditzelfde hekelpunt. Ik wil best berichten ontvangen (die ik dan later lees), maar het is wel erg vervelend als hij per bericht terug naar WinXP springt, ongeacht wat ik aan het doen ben. Vooral tijdens het gamen is dit erg storend/frustrerend. Is dit niet uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225107

Ik gebruik Live 8.5. Sinds een week als ik Live opstart probeert hij iets te installeren. Als ik deze hardnekkige install cancel via ctrl-alt-del/and task,
start live de volgende keer wel normaal. Maar als ik de keer daarop Live opstart krijg ik weer datzelfde gezeik. Hoe kan ik deze (perhaps auto update) uitschakelen?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 225107 op 20-08-2008 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Anoniem: 225107 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:01:
Ik gebruik Live 8.5. Sinds een week als ik Live opstart probeert hij iets te installeren. Als ik deze hardnekkige install cancel via ctrl-alt-del/and task,
start live de volgende keer wel normaal. Maar als ik de keer daarop Live opstart krijg ik weer datzelfde gezeik. Hoe kan ik deze (perhaps auto update) uitschakelen?
Laat die installatie eens doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225107 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:01:
Het heeft te maken met hoe je live messenger afsluit, hij zal die installatie procedure zo nu en dan doorlopen. Moet je niet killen, gewoon een paar keer laten draaien en het gaat vanzelf weg.

Anoniem: 225107

Ik sluit altijd af met menu/afsluiten. Mijn bedoeling is die installatie dus nooit te laten voltooien, voel ik me veiliger bij. Kweet niet waarom dit programma perse de installatie procedure wil doorlopen. Hij doet het verder ok. Iemand een ander idee hoe ik die auto update voorgoed kan voorkomen?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 225107 op 21-08-2008 00:54 ]

• Alex)
Anoniem: 225107 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:52:
Ik sluit altijd af met menu/afsluiten. Mijn bedoeling is die installatie dus nooit te laten voltooien, voel ik me veiliger bij. Kweet niet waarom dit programma perse de installatie procedure wil doorlopen. Hij doet het verder ok. Iemand een ander idee hoe ik die auto update voorgoed kan voorkomen?
Het is geen auto-update, want dat gaat tegenwoordig via Microsoft Update. Die installer die je ziet is de Windows Installer, de software die tegenwoordig gebruikt wordt om o.a. WLM mee te installeren. Deze houdt ook de integriteit van je software in de gaten en herstelt deze, mocht er een probleem zijn (een ontbrekend bestand, bijvoorbeeld).

Laat dit dus maar gewoon doorlopen, dan ben je klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Goedenavond..

Sinds vanmiddag worden de gedeelde mappen niet getoond als ik windows live opstart..
Heb verscheidene keren zowel mijn pc als mijn laptop opnieuw opgestart maar ze komen maar niet tevoorschijn.
Ook zie ik alleen het contactenlijst- icoontje aan de linkerkant van windows live maar zie ik de overige icoontjes daaronder niet tevoorschijn komen..

Waar kan dit aan liggen..?
Ik heb geprobeerd te zoeken op Google of ik iets verkeerds heb gedaan maar kan niets vinden..
Iemand hier een verklaring voor..?

Met vr. groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Hebben jullie ook last van als je de webcam aanzet, je geen excel of word bestanden zo kan openen??

Ook als je een linkt krijgt van degene waarmee je webcammed, als je er op klikt de hele zooi vastloopt, ik heb dit probleem al een paar jaar! (ja na wat herinstallaties enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Van het weekend WLM 8.5 geinstalleerd. Wát een kutzooi krijg je daarbij zeg. Msn writer, toolbar en weet ik het wat.

Eerst zo'n algemene installer, toen nog allerlei andere nieuwsbrieven uitvinken. Toen de patch eroverheen. Was pas na een half uur klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

W00fer schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:42:
Van het weekend WLM 8.5 geinstalleerd. Wát een kutzooi krijg je daarbij zeg. Msn writer, toolbar en weet ik het wat.

Eerst zo'n algemene installer, toen nog allerlei andere nieuwsbrieven uitvinken. Toen de patch eroverheen. Was pas na een half uur klaar.
Je hebt de optie om die erbij te krijgen.

Maar dat weet 90% van de MSN-gebruikers niet en installeert het toch domweg. Is toch weer revenue voor het MSN-advertorial netwerk. Want daar gaat het allemaal om :)

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:51
Iemand de nieuwe Windows Live Messenger al geprobeerd? (build 14.05 en nog een riedel met getallen)

Ik heb hem nu namelijk net geinstalleerd, maar wanneer ik nu mn mail probeer te openen via WLM, opent tie FireFox met als website msn.com :? Zelfde als ik op de pop-ups klik wanneer ik een nieuwe e-mail heb.

Nu denk ik (of weet eigenlijk :p) dat het komt doordat firefox mn defaullt browser is, want als ik IE als default instel, is het probleem weg. Het punt is alleen dat ik IE niet als default wil hebben :p
Eigenlijk wil ik gewoon terug naar hoe het in WLM 8.5 (geloof ik) dat 'ie mn Hotmail gewoon in IE opende..
Iemand enig idee hoe te fixen?

n.a.

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:33
Ik weet niet hoe je dit probleem kan oplossen maar heb wel een tussen oplossing
je zou Windows live mail kunnen installeren, is kwalitatief goed / snel programma die je mail synchroniseert met de live mail servers.

Gebruik het zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het mogelijk dat je geen berichten (kunt) ontvangen van mensen die niet op je lijst staan? Ik krijg echt dagelijks 10+ spamberichten van bots die natuurlijk niet in mijn lijst staan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Dat staat in de opties bij privacy. Daar kun je een allow list maken, standaard iedereen die in je lijst staat. En dan met vinkje dat activeren. Is iig in WLM9 zo maar ook in oudere versies, zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-07 23:30
Anoniem: 23367 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:59:
Is het mogelijk dat je geen berichten (kunt) ontvangen van mensen die niet op je lijst staan? Ik krijg echt dagelijks 10+ spamberichten van bots die natuurlijk niet in mijn lijst staan :s
Afbeeldingslocatie: http://www.msngeeks.com/images/msn_privacy_options.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt. Die optie heb ik dus weer over het hoofd gezien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm ik heb al bij 3 pc's gehad die ik de afgelopen tijd moest installeren, dat het het niet wou. Dan vind ie oude versie niet en moet je allerlei bestanden weg gooien die die dan al heeft aangemaakt. Erg vervelend en lastig.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Laatst online: 14:23
Ik heb sinds een paar uur nu Windows Live Messenger (Build: 14.0.8050.1202)
En ik mis de knipperende taakbalk bij een nieuw bericht...
Iemand enig idee waar het is gebleven, en of ik het weer aan kan zetten??

Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncank
  • Laatst online: 12-07 18:28
Ik heb het zelfde probleem hier. Mijn taakbalk staat op automatisch verbergen, en dan is het al helemaal lastig dat hij niet omhoog popt en knippert bij een nieuw bericht. Heb jij dit al opgelost koen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-07 17:28
Ik heb ook de laaste WLM2009 en mijn nieuwe berichten knipperen nog altijd vrolijk daar beneden.
Ik heb de taakbalk maar voor de lol verborgen en ja hoor, die popt omhoog als ik nieuw bericht heb, inc het geflash.

Misschien instelling van windows zelf? Kan me zoiets vaags herinneren dat ik het ook een keer totaal niet meer had. Hmm met powertoys kan je overigens dat flashen beetje instellen (general-focus).
Gebruik gepatchte live, misschien ligt het daar nog aan xD.

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-07 23:30
Als je mgsplus gebruikt moet je de tabbed chats uitzetten. Anders werkt het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150263

Ik heb het probleem met de nieuwste 2009 versie dat ik mijn ingebouwde webcam niet meer kan gebruiken...
Als ik de wizard audio en video setup wil starten zegt hij: "we are unable to run audio and video setup".

Zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Iemand enig idee hoe je die ambetante picture viewer afzet in WLM9 <> WLM9 gesprekken?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonlords1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07 07:38
Ik vroeg me af of er sites/tool... bestaan waar langs ik mijn mails kan versturen zodat ik een bericht krijg als mijn mail wordt gelezen. Want het is echt beu als mensen niet antwoorden en waardoor je niet altijd weet of mensen je mail hebben gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
dragonlords1 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:59:
Ik vroeg me af of er sites/tool... bestaan waar langs ik mijn mails kan versturen zodat ik een bericht krijg als mijn mail wordt gelezen. Want het is echt beu als mensen niet antwoorden en waardoor je niet altijd weet of mensen je mail hebben gelezen.
Lees/ontvangst bevestiging vragen aanvinken is zover ik weet onderdeel van bijna ieder e-mail programma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonlords1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07 07:38
Ik heb al gezien dat je bij outlook dat kan aanvinken (als ik me niet vergis) maar ik heb dat eens uitgeprobeerd en ik heb nog geen bericht gekregen dat men bericht gelezen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

dragonlords1 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 21:14:
Ik heb al gezien dat je bij outlook dat kan aanvinken (als ik me niet vergis) maar ik heb dat eens uitgeprobeerd en ik heb nog geen bericht gekregen dat men bericht gelezen was.
Bij Hotmail gaat dat niet, die reageert nooit op ontvangstbevestigen, en vraagt de gebruiker ook niet om een leesbevestiging te bevestigen.
dragonlords1 schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 19:59:
En zo'n linkje is nogal vrij moeilijk om zoiets te embedden, bvb een prentje wordt niet standaard weergegeven.

[ Voor 35% gewijzigd door Snake op 01-01-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

crack_en_hack schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 20:39:
[...]

Lees/ontvangst bevestiging vragen aanvinken is zover ik weet onderdeel van bijna ieder e-mail programma...
Los van deze oplossing, hou er ook rekening mee dat veel mensen zo'n lees-bevestiging al dan niet bewust negeren en je uiteindelijk nog niet weet of de persoon de mail heeft gelezen. (ik spreek uit eigen ervaring, ook zelf negeer ik vaak zo'n bevestiging omdat het imho geïrriteerd overkomt)

Een oplossing zou zijn, mocht je wat handig zijn in programmeren met PHP / ASP ... is je belangrijke berichten online publiceren op een zelfgemaakt platform en naar de ontvangers een link sturen met unieke hash, zodat je kan controleren wie er op de links heeft geklikt? Klinkt omslachtig maar wij gebruiken op ons werk zoiets gelijkaardig voor belangrijke berichten / discussies, je krijgt een notie (url) van een bericht, en je kan zien wie het allemaal gelezen heeft. Reageren gebeurt ook op het platform en niet langer via email :)

Offtopic? Wat heeft dit eigenlijk te maken met Windows Live Messenger :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 22:19
is het bij live messenger mogelijk te zien welke vensters zijn open geweest?
Ik had hier het probleem dat door , vermoedelijk een virus, er opeens een chatvenster open ging, om dan 2seconden later terug dicht te gaan.
Ik kon niet volledig lezen wat erop stond, maar de naam van de gesprekspartner kwam me niet bekend voor. :( :(
visuscan en anti-malware scans vonden niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 10:59

Arethusa

Niet die server

Misschien kun je in je chat history (Mijn gespreksgeschiedenis) kijken of het bericht daar staat? Ik krijg namelijk af en toe van mensen een bericht venster met daarin wat engelstalig spam. Deze teksten worden in de Mijn gespreksgeschiedenis opgeslagen.

[ Voor 60% gewijzigd door Arethusa op 03-01-2009 22:36 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Promy schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 22:17:
is het bij live messenger mogelijk te zien welke vensters zijn open geweest?
Ik had hier het probleem dat door , vermoedelijk een virus, er opeens een chatvenster open ging, om dan 2seconden later terug dicht te gaan.
Ik kon niet volledig lezen wat erop stond, maar de naam van de gesprekspartner kwam me niet bekend voor. :( :(
visuscan en anti-malware scans vonden niks...
Messenger Plus Live (MSN Plus) kan dit, die heeft een uitgebreidere gebeurtenis logger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07 09:38
Waar ik me dood aan erger: Webcam gebeuren!
1: "afbeelding omdraaien". Ik had mijn afbeelding áltijd gespiegeld VOOR MIJ ZELF. Ja ik kan in de driver-config-tool achtig iets van m'n webcam "mirror" op ON zetten, maar dan spiegelt mijn afbeelding ook voor de andere persoon en dat is dus weer niet de bedoeling.
2: Webcam inschakelen voor 1 persoon. o.i.d. zodat alléén zijn/haar webcam aan gaat, of alleen die van jou, werkt gewoon níet goed. Al 2 mensen gehad waarbij ik een wit scherm krijg. Waarschijnlijk omdat hun nog op een oudere versie draaien?
Wat een prutsers zijn het ook, die scripters daar.
En een install naar WLM 8, of 8.5 kan ik ook nergens meer vinden (iemand misschien een linkje voor mij via PM?)

[ Voor 9% gewijzigd door stijnos1991 op 05-01-2009 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Laatst online: 04-07 23:28
Snake schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 17:32:
Iemand enig idee hoe je die ambetante picture viewer afzet in WLM9 <> WLM9 gesprekken?
Bij opties en dan layout kun je ze uitzetten. Dit is alleen voor je contactlist.
In een gesprek zit rechts van de afbeeldingen een ding die tevoorschijnkomt met een mouse-over, klik hier op en de afbeeldingen verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

Ik hoop dat er snel een nieuwe messenger plus voor wlm09 klaar is :) Ik zie nu geen knipperingen meer als mensen wat zeggen. Opzich best vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Laatst online: 15:30
Ik gebruik WLM 9.0 Het is me opgevallen dat wanneer je een print screen maakt en deze naar je contactpersoon wil sturen met 8.5 dit met behulp van CTRL+V geen probleem is, echter wanneer je een printscreen wilt plakken met CTRL+V naar een contactpersoon met ook 9.0 wordt 'Fotos Delen' geopend. Dit is echt grandioos irritant. Echter, ik heb nog nergens een functie kunnen vinden om dit uit te schakelen. Iemand van jullie wel?

Same problem dus als die persoon onder mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Steephh op 07-01-2009 16:07 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Spike1506 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 18:34:
[...]

Bij opties en dan layout kun je ze uitzetten. Dit is alleen voor je contactlist.
In een gesprek zit rechts van de afbeeldingen een ding die tevoorschijnkomt met een mouse-over, klik hier op en de afbeeldingen verdwijnen.
Dat bedoel ik neit, ik wil gewoon als ik een fototje doorstuur dat dat wordt aangeboden als file transfer, niet via die picture deler :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snake schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:54:
[...]

Dat bedoel ik neit, ik wil gewoon als ik een fototje doorstuur dat dat wordt aangeboden als file transfer, niet via die picture deler :(
Vreemd, hier geen last van (ik gebruik WLM9, beta 2). Ik heb wel alleen WLM geïnstalleerd en niet de Windows Live Photo Gallery die mee in het WL pakket zit. Ook maak ik geen gebruik van de functionaliteit bestanden delen in WLM (kan je ergens uitschakelen bij de opties / menu, vind het niet zo direct terug)

Ook kan je onder extra > opties > berichten > foto-uitnodigingen automatisch accepteren uitschakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Laatst online: 15:30
Anoniem: 93798 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:17:
[...]

Vreemd, hier geen last van (ik gebruik WLM9, beta 2). Ik heb wel alleen WLM geïnstalleerd en niet de Windows Live Photo Gallery die mee in het WL pakket zit. Ook maak ik geen gebruik van de functionaliteit bestanden delen in WLM (kan je ergens uitschakelen bij de opties / menu, vind het niet zo direct terug)

Ook kan je onder extra > opties > berichten > foto-uitnodigingen automatisch accepteren uitschakelen :)
Nope, daarmee kan je alleen instellen dat je eerst 'fotos delen' moet accepteren als iemand foto's met je wilt delen, wat wij dus in zijn geheel al niet willen!

1. Wij willen wél bestanden delen.
2. Wij willen zodra we een PRT-SCREEN maken en op CTRL+V duwen dat de foto als ****.tmp.jpg wordt verstuurd naar onze contactpersoon en niet via Foto's Delen

_@/'

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.