Goed. De verschillen tussen ICQ en MSN.
ICQ is compacter en rustiger, maar onthoudt niks wat je vroeger hebt toegevoegd aan de vriendenlijst. Je begint dus leeg. De vriendenlijst wordt dus clientside opgeslagen. Je bent dus gewoon kwijt als je settings niet bewaart.
En ICQ heeft nu al ellende sinds ik mijn oude ICQ nummer nog een keer kan reanimeren (password en email doen het nog) ..... WAAR KOMEN DE RUSSEN, CHINEZEN EN TSJECHEN INEENS VANDAAN?
Ja, elke dag krijg ik steeds melding dat ze me opeens hebben toegevoegd aan hun lijst. En berichten zijn in onleesbaar russische taal. Ik moet ze allemaal blokkeren.
De eerste grote ergenis van ICQ! Ik weet dat er veel mensen zijn op ICQ maar dit is gewoon arrogant. Er lopen teveel zieke mensen rond. Ik moet de russen niet!
MSN is nogal drukker en groter maar achteraf zijn de avatars soms wel leuker. Wat ook mooi is dat ik sinds de installatie van schone OS, niet de vriendenlijst opnieuw hoeft in te stellen. Het wordt serverside bewaard. Dat geeft voordeel op je mobiele foon met MSN erop, vriendenlijst komt dus daar ook gewoon op.
Als je mobiele versie aanzet, wordt de MSN op je pc vanzelf afgesloten.
MSN is groter, maar er is geen idiote russische spam van mensen die me opeens op hun lijst zetten en dus is het stukken beter... nou heel wat beter dan ICQ. Mijn schouderklopje voor MSN.
Tjonge, wat een bende zeg... Ik richt daarom meer op MSN. ICQ is alleen noodzaak omdat hier sommigen niet over MSN nummer beschikken voor contact.
[
Voor 4% gewijzigd door
MrDummy op 06-04-2008 16:09
]