Windows Live Messenger - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.611 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Tomino schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:01:
[...]

services.. je bedoeld via cntrl-alt-del task manager? Of ergens anders?
Niet zo bekend op Vista :)
Is denk ik hetzelfde als onder XP. start -> run -> compmgmt.msc
dan op Services and applications klikken. vervolgens services.

Daar zie je alle systeemservices die bij het opstarten van de pc gestart worden.

Daar de messenger log sharing uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:23

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik weet dat het een algemeen bekend probleem is, maar denk toch dat het bij mij wat anders ligt. Sinds jaren (sinds altijd eigenlijk) heb een flinke 'lag' bij het versturen van bestanden via MSN. Dat is al sinds de vroege versies van 7.0 tot 8.5 nu. Het rare is dat het bestand met stoten heel snel gaat; zeg maar even stil staat en dan snel verder loopt om na 1 a 2 seconden weer even stil te staan.

De hele range poorten staat open. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiems4
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 15:06
Ik gebruik op mijn oudere laptop momenteel Windows Live Messenger 8.1. Ik vind deze alleen veel te veel geheugen verbruiken. Is er een alternatief voor Live Messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Stiems4 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:09:
Ik gebruik op mijn oudere laptop momenteel Windows Live Messenger 8.1. Ik vind deze alleen veel te veel geheugen verbruiken. Is er een alternatief voor Live Messenger?
Pidgin bijvoorbeeld:)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of;

run -> services.msc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in Windows Live Messenger allemaal aliassen in zitten stellen voor contacts. Nu wil ik echter een backupje maken want ik heb vaak genoeg gehad bij Pidgin (op Linux) dat ik dat vergeten ben en na een reinstall (of een install op een andere computer) is wéér alle aliassen moet instellen. Weet iemand welke bestanden of registersleutels ik kan kopiëren/backuppen om het later terug te kunnen zetten of het over te zetten op een andere computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:45
Kan het zo zijn dat MSN 7.5 andere poorten gebruikt dan Windows Live messenger om je eigen(van andere mensen zie ik wel gewoon) schermafbeelding + emoticons te versturen?
Ik heb namelijk het probleem dat ik mijn schermafbeelding bij Live messenger niet kan veranderen, maar bij 7.5 wel. Ook kan ik geen eigen emoticons meer toevoegen, wat wel kan met 7.5.

Als ik zoek op google blijkt vaak dat het te maken heeft met de router, want als je de computer rechtstreeks aansluit wil het wel lukken(ik zelf niet geprobeerd, maar staat op internet).
Maar aangezien ik niks veranderd heb aan mijn router (eerst deed Live messenger het wel volledig), denk ik dat de poorten zijn veranderd van Live messenger... Het is ook wel raar dat emoticons toevoegen en schermafbeelding veranderen wel lukt met 7.5, maar niet met Live..

Weet iemand dus of de poorten zijn veranderd? Of eventueel een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een videogesprek wordt mijn webcambeeld gespiegeld :?
In de Logitech software is m'n beeld wel zoals het hoort maar in WLM heb ik een gespiegeld beeld. Aangezien zowel webcam, OS als Messenger recentelijk tegelijkertijd vervangen zijn kan ik niet één specifieke verandering van m'n systeem aanwijzen als schuldige. Onder XP met een andere webcam en oudere messenger had ik er geen last van.
Zoekacties op Google en GoT leverde niks op. Iemand een idee? :)

Vista Ultimate EN + NL mui (recente update)
Webcam Logitech Quickcam for Notebooks Pro (recente update)
WLM 8.5.1302.1018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:28:
Bij een videogesprek wordt mijn webcambeeld gespiegeld :?
Kijk eens bij de camerainstellingen van WLM. Daar staat dat normaal in. Hier geen camera geinstalleerd dus kan het niet controlleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ascathon schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:48:
[...]
Kijk eens bij de camerainstellingen van WLM. Daar staat dat normaal in. Hier geen camera geinstalleerd dus kan het niet controlleren.
Ik heb het gevonden bij de webcaminstellingen inderdaad, kennelijk had het alleen betrekking om het beeld wat ik ik zie en niet het beeld wat m'n gesprekspartner ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Vandaag kwam ik thuis en zie ik dat WML niet meer offline is, omdat ik op een andere pc ingelogd geweest zou zijn.
Mijn vriendin kwam met het verhaal dat ze me verschillende keren zag in en uitloggen en dacht dat ik thuis was.
Ze zag een berichtje langs komen met "who blocked me" of iets dergelijks. Daar heb ik lang geleden wel eens gebruik van gemaakt...
Na het inloggen bleken op 2 na al mijn vrienden uit de lijst verdwenen.
Iemand enig idee wat dit voor ongein is? :?
Ondertussen m'n wachtwoord gewijzigd....

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-07 19:01
Wat bedoel je precies met gebruikt gemaakt van "who blocked me"?

Als je een programmatje gedownload hebt daarvoor dan was dat waarschijnlijk een passwordtrojan en dat kan wel uitleggen dat er iemand op je wlm heeft gezeten.

Of heb je op een of andere vreemde website je accountgegevens daarvoor moeten invoeren?

[ Voor 20% gewijzigd door spaceninja op 19-02-2008 23:39 . Reden: foutjes .. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

spaceninja schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:38:
Wat bedoel je precies met gebruikt gemaakt van "who blocked me"?

Als je een programmatje gedownload hebt daarvoor dan was dat waarschijnlijk een passwordtrojan en dat kan wel uitleggen dat er iemand op je wlm heeft gezeten.

Of heb je op een of andere vreemde website je accountgegevens daarvoor moeten invoeren?
Het laatste, maar het is misschien wel meer dan een jaar geleden dat ik dat gedaan heb.... Vaag toch?
www.blockoo.com > To know who blocked or deeted you > blockoo.com

[ Voor 5% gewijzigd door Geurt-kun op 20-02-2008 09:32 . Reden: Link toegevoegd ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, blijkbaar is er (weer) een (soort van) msn virus aan het rondgaan.
Een van m'n contactpersonen stuurt zo nu en dan
code:
1
http://www.etunceli.info/list ;)

zonder dat daadwerkelijk te sturen :?

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 20-02-2008 17:12 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Geurt-kun schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 00:25:
[...]

Het laatste, maar het is misschien wel meer dan een jaar geleden dat ik dat gedaan heb.... Vaag toch?
www.blockoo.com > To know who blocked or deeted you > blockoo.com
Dat soort shizzel is zo fake als het maar kan. Dat gebruiken ze meestal om met je username en password spam te versturen naar iedereen in je lijst door middel van een email. Maar sommige websites gaan soms ook verder met de verkregen gegevens...

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb meerdere berichten verwijderd; meldingen over het platliggen van het MSN netwerk hoort nog steeds niet in dit topic thuis

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je mag toch wel vragen of anderen er ook last van hebben?
Dan weet je tenminste zeker dat het niet aan je pc ligt :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
bartgrefte schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:23:
Je mag toch wel vragen of anderen er ook last van hebben?
Dan weet je tenminste zeker dat het niet aan je pc ligt :)
Ik heb er ook last van dus het ligt niet aan je PC ;)

Wel heb ik vaak een ander raar probleem nadat MSN even plat eruit is geweest.

Vaak is mijn MSN naam opeens weg en heb ik opeens als naam het 1e woord in mn e-mail adres :?

Iemand bekend met dit probleem...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Ik heb overal op google gezocht naar een oplossing maar ik heb niks kunnen vinden, dus ik stel de vraag maar hier:

Iedere keer dat ik uitlog van WLM of ik sluit mijn PC af dan worden de schermafbeeldingen van mijn WLM contacten gewist. Ik heb dat probleem opeens gekregen, ik heb geen nieuwere of andere versie geinstalleerd. Ik gok dat het Messenger cache wordt gewist maar iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zit ff met iets. Vanaf het moment dat MSN/Live messenger zo'n "laat zien naar welke nummers ik luister" functie heeft is er iets dat mij continu ergert: De titel en artist staan verkeerd om. Nu: "titel - artist" terwijl het in WMP/Winamp andersom (en dus goed) wordt weergegeven...

Bugje? Of hoort dit zo.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
bij de plugin die ik in winamp daarvoor heb zitten kan je dit instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb 2 winamp-plugins. De een maakt van namen als "kim-lian" "ki ian" (deze geloof ik), die gebruik ik dus niet meer. Die wat ik nu heb komt van GoT :) Maar valt geloof ik niks aan in te stellen. Maar heb zelfde met WMP...

SiliconError in "Blije Winamp/MSN Messenger plugin gemaakt"

Hee! D'r is een v3 uit :) , eens proberen van 't weekend. Nu nog WMP, daar valt helemaal niks nada noppes in te stellen...

Nog een EDIT: Winamp deed/doet 't al goed. 't is WMP die de boel omdraait.... Valt daar niks tegen te doen?

[ Voor 50% gewijzigd door Raven op 02-03-2008 12:15 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

Weet iemand of er al een mogelijkheid is om op 1 of andere manier 8.5 op een Windows 2003 server te installeren ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waarom de laatste jaren microsoft (of live) alle gebruikers toch forceert naar de live variant te gaan? Ongeacht of de systemen-eisen nu relevant zijn ofniet.... Elke gebruiker wordt hoe dan ook bijna gedwongen om een PC-upgrade uit te voeren (al heb je een wat verouderd systeem).

Ook de load die live messenger met zich brengt is verschrikkelijk. Steeds vaker ook bij de installers zelf, een berg links, toolbars & searchengines die standaard aangevinkt staan (ook al kan je ze uitzetten, niet iedereen let erop namelijk ;) ) of de Windows Live installation wizzard.

Ik snap het hele opzet hier ook niet van. Verder wel fijn programma mits gepatched met apatch :P maar waarom al die overbodige meuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
barrymel schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:02:
Weet iemand of er al een mogelijkheid is om op 1 of andere manier 8.5 op een Windows 2003 server te installeren ?
Dat is gewoon mogelijk... zie iStartedSomething
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:07:
Kan iemand mij uitleggen waarom de laatste jaren microsoft (of live) alle gebruikers toch forceert naar de live variant te gaan? Ongeacht of de systemen-eisen nu relevant zijn ofniet.... Elke gebruiker wordt hoe dan ook bijna gedwongen om een PC-upgrade uit te voeren (al heb je een wat verouderd systeem).

Ook de load die live messenger met zich brengt is verschrikkelijk. Steeds vaker ook bij de installers zelf, een berg links, toolbars & searchengines die standaard aangevinkt staan (ook al kan je ze uitzetten, niet iedereen let erop namelijk ;) ) of de Windows Live installation wizzard.

Ik snap het hele opzet hier ook niet van. Verder wel fijn programma mits gepatched met apatch :P maar waarom al die overbodige meuk?
Omdat ze je naar een nieuwere versie willen forceren... legacymeuk zo veel mogelijk uitroeien. En natuurlijk proberen ze zoveel mogelijk mee te installeren, des te meer marktpenetratie :Y)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
bartgrefte schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:19:
Heb 2 winamp-plugins. De een maakt van namen als "kim-lian" "ki ian" (deze geloof ik), die gebruik ik dus niet meer. Die wat ik nu heb komt van GoT :) Maar valt geloof ik niks aan in te stellen. Maar heb zelfde met WMP...

SiliconError in "Blije Winamp/MSN Messenger plugin gemaakt"

Hee! D'r is een v3 uit :) , eens proberen van 't weekend. Nu nog WMP, daar valt helemaal niks nada noppes in te stellen...

Nog een EDIT: Winamp deed/doet 't al goed. 't is WMP die de boel omdraait.... Valt daar niks tegen te doen?
Was dat niet mogelijk met a-patch of mess patch?

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, omwille die complete marketing. Advertenties op miljoenen computers, dus betaald dat ook dik. Dat het gemiddeld systeem over z'n nek gaan @ startup alleen al intereseert men niet, advertenties worden tochwel betaald toch?

Nou ja goed. Het is dat ik functies gebruik die bij andere messengers niet beschikbaar zijn ook anders wist ik het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Nou ja, ik installeer uit de suite alleen wat ik wil hebben: Messenger en Photo Gallery (voor de panoramafoto-optie), en natuurlijk de aanmeldhulp voor IE O+

Verder installeer ik niets en ga ik zelf snoeien met een programmaatje wat hier niet genoemd mag worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

tjtristan schreef op zondag 02 maart 2008 @ 17:42:
[...]

Was dat niet mogelijk met a-patch of mess patch?
Geen idee...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ah crap, nog een met msn virus :(

code:
1
 this looks alot like you :S *knip*

Krijg ^ soort berichtjes

[ Voor 31% gewijzigd door pasta op 04-03-2008 02:54 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

hier vind ik alleen de Engelse versie, iemand een idee waar je de Nederlandse MSI kan downloaden van de final 8.5 versie ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
bartgrefte schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:26:
ah crap, nog een met msn virus :(

code:
1
 this looks alot like you :S *knap*

Krijg ^ soort berichtjes
Ik heb die hosting provider voor de gein een mail gestuurd. Nu is subdomein dood. (eigenaar gaat natuurlijk vrolijk verder op ander domein maarja)

[ Voor 9% gewijzigd door pasta op 04-03-2008 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, nu is het
code:
1
this looks alot like you :S *knop*
puntjes door spaties vervangen zodat de link niet werkt... en mijn email, deels, verwijdert

We gaan hier niet naar malware linken, de URL obfuscaten is niet genoeg, laat het linkje gewoon lekker achterwege. ;)

[ Voor 52% gewijzigd door pasta op 04-03-2008 14:23 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ik zit achter de laptop van mijn ouders en ik draai hier op windows messenger 4.7.
Hoe kan dit eigenlijk. Op mijn eigen PC kreeg ik jaren geleden opeens de melding dat ik moest upgraden. Hoe kan het dat ik hier nog wel online kan met deze messenger?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Windows Messenger != Windows Live Messenger.

WM is een zakelijke messenger, inmiddels opgevolgd door Office Communicator. WLM is het freeware-alternatief dat connect met het MSN Messenger-netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

bartgrefte schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:17:
Hmm, nu is het
code:
1
this looks alot like you :S *knop*
puntjes door spaties vervangen zodat de link niet werkt... en mijn email, deels, verwijdert

[mbr]We gaan hier niet naar malware linken, de URL obfuscaten is niet genoeg, laat het linkje gewoon lekker achterwege. ;)[/]
Daarom paste ik de link aan zodat ie niet werkt als er een zo gek is om 'm te kopieren naar de adresbalk.
En malware? Geen idee. Heb d'r meende ik tijd terug wel eens op geklikt en gelijk sloeg NOD32 alarm. Dus virus lijkt mij.

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 04-03-2008 14:32 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
bartgrefte schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:31:
[...]
En malware? Geen idee. Heb d'r meende ik tijd terug wel eens op geklikt en gelijk sloeg NOD32 alarm. Dus virus lijkt mij.
Psst... een virus valt ook onder malware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Upbeat schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:28:
Ik heb overal op google gezocht naar een oplossing maar ik heb niks kunnen vinden, dus ik stel de vraag maar hier:

Iedere keer dat ik uitlog van WLM of ik sluit mijn PC af dan worden de schermafbeeldingen van mijn WLM contacten gewist. Ik heb dat probleem opeens gekregen, ik heb geen nieuwere of andere versie geinstalleerd. Ik gok dat het Messenger cache wordt gewist maar iemand een oplossing hiervoor?
Ik weet niet of je dit al opgelost hebt.
Maar die afbeeldingen worden opgeslagen in je temporary internet files als ik het goed heb.
Ik weet niet of je die leeggooit iedere keer als je je pc afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alex) schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:36:
[...]
Psst... een virus valt ook onder malware ;)
Hmm... wakker worden 8)7

/me bartgrefte pakt nog een blikje caffeïne Mountain Dew

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 04-03-2008 15:05 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 22:40

pcprutser

No message

k heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik kom er niet uit:
1. ik heb een desktop én een laptop, de laptop gebruik ik veel voor school, en ben daar ook vaak op ingelogd op WLM maar nu wil een vriendin een filmpje naar me sturen via de gedeelde map (en filmpjes zijn vrij groot) maar het sharen is gestart op mn laptop. Als ik verder op m'n desktop ga msn'en zal het sharen dus opnieuw moeten beginnen. Maar aangezien het sharen verder gaat als 1 van de 2 offline is geweest, moet het onvoltooide bestand toch ergens op je HDD opgeslagen worden, maar waar? als ik het onvoltooide bestand namelijk kan vinden, kan ik hem kopieren naar m'n desktop, en zal WLM (hopelijk) op hetzelfde niveau verder sharen (hoeft ie net opnieuw te beginnen)
ik heb al gezocht op mijn HDD, google en GOT, maar niks kunnen vinden.

2. bij een andere vriendin (het zijn er wat he :p) reboot de hele pc, als ze zich aanmeld op WLM :s dit probleem doet zich al tijden voor, en WLM is meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen, aan het netwerk kan het niet liggen, want haar broer kan probleemloos inloggen op WLM op zijn pc :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik was net bij mijn nichtje en die wilde graag ook msn, of te wel windows live. Ach ome cyberpope installeert het wel even. Denk je dat me het lukt? Krijg het met geen mogelijkheid geinstalleerd. Hij roept telkens dat ik geen internet verbinding heb of hij kan hem gewoon niet installeren.

Ik kan me niet herinneren dat ik iets speciaals moet doen om WLM te installeren? Ik heb de fire-wall eruit geknald, maar dat mocht ook al niet baten. Ingelogd als administrator en nog een hoop andere dingen (die ik vond). Maar geen effect...

Iemand tips?
(of te wel kan ik het bestand ergens volledig downloaden voor off-line installatie? Het lijkt erop dat hij de downloadserver niet kan vinden.. )

[ Voor 11% gewijzigd door Cyberpope op 15-03-2008 18:43 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb het op verschillende manieren proberen te zoeken op het net en ook op GoT, maar niet gevonden.

Waar vind ik de gedeelde achtergronden op m'n harde schijf?

Ik heb wel de volgende locatie gevonden:

C:\Users\xxxx\AppData\Local\Microsoft\Messenger\xxxxxx\ObjectStore\Backgrounds

Daar staan een aantal bestanden, maar die hebben een .dt2 extensie.

Het lijkt er wel op dat daar de backgrounds dus ook staan, maar hoe tover ik de afbeeldingen zelf weer tevoorschijn?

[EDIT]

Weet het al, in dosbox hernoemen van .dt2 naar.jpg.

[ Voor 6% gewijzigd door Ackermans1973 op 20-03-2008 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Renamen, .dt2 is een of andere afkorting die ze gebruiken. Kun je gewoon renamen naar .jpg volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruznik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-06 11:37
Hallo,
8,5Ik had een eindje geleden live messenger 8,5 geïnstalleerd op mijn pc en achteraf die live toepassing apart verwijdert.
Nu zit ik telkens met het probleem als ik de 8,5 opnieuw wil installeren dat mijn pc volgende melding weergeeft (ik draai momenteel vista business) .

Er is een probleem met deze installatie. Windows Live Suite is niet geïnstalleerd.
Gegevens over systeemfouten
Code: 0x80070656
Beschrijving: Fout tijdens het openen van het installatielogboekbestand.
Controleer dat het opgegeven logboekbestand bestaat en dat u er naartoe kunt schrijven.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om in Live Messenger notificaties aan te zetten voor alleen bepaalde personen? Standaard is het zo dat er rechtsonder zo'n schermpje komt als er iemand online komt, etc en dat kan je in z'n volledigheid uitschakelen. Echter zou ik het handig vinden om die functie alleen voor sommige personen aan te zetten. Dus bijv. als Pietje online komt zo'n schermpje, maar bij alle andere personen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:50
Live messenger kan dat niet zelf. Het is wel in te stellen via MessengerPlus Live van Patchou. Kies dan voor "Aanpassingen" -> "Meldingen".
In WLM zet je gewoon alle meldingen uit via "Extra" -> "Opties" -> "Meldingen en geluiden", en daar de bovenste uitvinken.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond 7.5 van msn wel fijn. 8.0 maakt te veel gebruik van je ram geheugen en het zorgt er ook voor dat de mensen die nog een computer hebben met 256/512 ram dat het meer bij hun gaat vastlopen. Dat heb ik meerdere malen meegemaakt.

7.5 Dat was veel beter de reden is weinig ram gebruik en werkte vlot door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een programma dat zowel Google Talk als MSN Messenger aankan. Ik heb alleen geen idee welk programma daarvoor geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:21:
Ik ben op zoek naar een programma dat zowel Google Talk als MSN Messenger aankan. Ik heb alleen geen idee welk programma daarvoor geschikt is.
http://www.google.com/talk/otherclients.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik heb sinds kort last van het volgende:

Zodra ik insign op mijn account op WLM lijkt mijn CPU usage naar 100% te schieten en vrij lang daar te blijven. Switchen naar andere programma's hapert soms.
Verder heb ik gemerkt dat het "System" process in XP, PID4, HUEG aantallen I/O reads heeft, volgens de Task manager.
Dit zijn tussen de 10000 en 25000 per seconde.

Ik dacht dat dit eerst misschien met een Harddisk defect ofzo samen kom hangen maar het viel me op dat de volle CPU belasting wel heel vaak samenhing met WLM.
Ik gebruik momenteel versie 8.5.1302.1018, engels.

Het msnmsgr.exe proces blijft zelf vrij koeltjes volgens de task manager.
Iemand enig idee waar ik in godsnaam begin met zoeken?
Misschien een of andere vage optie in de instellingen die ik kan veranderen?

Een reinstall van XP is echt mn allerlaatste uitweg, maar misschien dat dat het probleem oplost....I dunno.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow laat maar, ik heb het gevonden in een oudere post van mezelf

Het probleem zit em in de webcamdrivers en iets met mijn powerscheme van mn notebook, als ie op high performance staat doet ie t ineens weer :S btje raar, maargoed het is maar MS zeggen we dan ^^

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Mijn probleem was hoogstwaarschijnlijk te wijten aan NOD32 versie 2.x(met fix).
Steeds als WLM aanstond vloog cpu usage naar 100%

Beetje kloten met ProcessExplorer gaf aan dat het "System Process" de hele tijd bezig was met AMON iets iets. Een module van NOD32 dus.

Of het samenhangt met WLM weet ik niet, ik heb NOD32 nu verwijderd en heb geen last meer van dit probleem.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

ShadyNetworker schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:30:
Mijn probleem was hoogstwaarschijnlijk te wijten aan NOD32 versie 2.x(met fix).
Steeds als WLM aanstond vloog cpu usage naar 100%

Beetje kloten met ProcessExplorer gaf aan dat het "System Process" de hele tijd bezig was met AMON iets iets. Een module van NOD32 dus.

Of het samenhangt met WLM weet ik niet, ik heb NOD32 nu verwijderd en heb geen last meer van dit probleem.
Vreemd,
Ik heb NOD 32 (3.0.642.0) *, maar CPU komt niet hoger dan 12% met alle processen bij elkaar.
Misschien eens updaten.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd echt gezeik met die cams op msn.
Degene kan het wel accepteren, maar er gebeurt niks, en je krijgt ook elkaar niet te zien.
Na keertje of 10 proberen doet ie het meestal wel!
Is dit bekend?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

dennus2006 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:51:
Degene kan het wel accepteren, maar er gebeurt niks, en je krijgt ook elkaar niet te zien.
Is dit bekend?
Wellicht een router/firewall issue.
Zelf heb ik dat ik geen cam kan sturen als Peerguardian draait.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennus2006 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:51:
Is dit bekend?
Msn sluiten / opnieuw starten. Zelfde geld met file transfers die andere lui niet zien.

Ligt aan MSN zelf en niet aan de router/firewall setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Sinds enige tijd krijg ik hier mijn offline messages in mijn inbox, ik heb alles zitten af te zoeken, maar ik kan niet vinden hoe ik dit afzet? Iemand een tip?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Snake schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:44:
Sinds enige tijd krijg ik hier mijn offline messages in mijn inbox, ik heb alles zitten af te zoeken, maar ik kan niet vinden hoe ik dit afzet? Iemand een tip?
Iets dergelijks staat wel in de opties. Weet zo snel niet waar (niks bij de hand). Maar ik heb het zelf ook wel eens gehad zonder iets te veranderen. Ik denk dat het gewoon een fout is in de Messenger service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:12
Nadat ik mijn computer voor de garantie opnieuw moest installeren (format met cd van medion(aldi)) is deze weggeweest om te laten repareren. Nu heb ik hem terug dus verse instal op rotzooi die er standaart opstaat. Ik msn geinstalleerd, toen begonnen de problemen.

Zodra msn opstart komt er telkens een zandloper langs mijn muis. Ik kijk in taakbeheer en ik zie dat msn constand 10 tot 15% cpu gebruikt. Veel te veel dus. Ik msn verwijderd, de map op c:/program etc ook verwijderd opnieuw gedownload weer geinstalleerd zelfde probleem. Dus ik wil msn uitzetten ik druk rechts afsluiten maar toen wou hij niet afsluiten. hij bleef komen en gaan maar kwam zeg maar telkens naar voren. Ik weer niet precies hoe ik het uit moet leggen :P dus als ik op start drukte om naar het configuratie scherm te gaan ging niet omdat msn dus bezig was. uiteindelijk toch via deze computer bij configuratie scherm kunnen komen en verwijderd.

Nu is mijn vraag weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Goed. De verschillen tussen ICQ en MSN.

ICQ is compacter en rustiger, maar onthoudt niks wat je vroeger hebt toegevoegd aan de vriendenlijst. Je begint dus leeg. De vriendenlijst wordt dus clientside opgeslagen. Je bent dus gewoon kwijt als je settings niet bewaart.
En ICQ heeft nu al ellende sinds ik mijn oude ICQ nummer nog een keer kan reanimeren (password en email doen het nog) ..... WAAR KOMEN DE RUSSEN, CHINEZEN EN TSJECHEN INEENS VANDAAN?
Ja, elke dag krijg ik steeds melding dat ze me opeens hebben toegevoegd aan hun lijst. En berichten zijn in onleesbaar russische taal. Ik moet ze allemaal blokkeren.
De eerste grote ergenis van ICQ! Ik weet dat er veel mensen zijn op ICQ maar dit is gewoon arrogant. Er lopen teveel zieke mensen rond. Ik moet de russen niet!

MSN is nogal drukker en groter maar achteraf zijn de avatars soms wel leuker. Wat ook mooi is dat ik sinds de installatie van schone OS, niet de vriendenlijst opnieuw hoeft in te stellen. Het wordt serverside bewaard. Dat geeft voordeel op je mobiele foon met MSN erop, vriendenlijst komt dus daar ook gewoon op.
Als je mobiele versie aanzet, wordt de MSN op je pc vanzelf afgesloten.
MSN is groter, maar er is geen idiote russische spam van mensen die me opeens op hun lijst zetten en dus is het stukken beter... nou heel wat beter dan ICQ. Mijn schouderklopje voor MSN.

Tjonge, wat een bende zeg... Ik richt daarom meer op MSN. ICQ is alleen noodzaak omdat hier sommigen niet over MSN nummer beschikken voor contact.

[ Voor 4% gewijzigd door MrDummy op 06-04-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krn176
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 17:56
Omdat de vorige versie van WLM ook vaak vastliep, ben ik een paar dagen geleden overgestapt op een nieuwere versie.
Echter deze WLM loopt nog vaker vast, direct na het aanmelden. En meerdere

Windows live messenger
Versie 2008 (build 8.5.1302.1018)
Ik draai Windows XP icm SP2
PC heeft 768 MB ram.
-----
Foutenrapport:

handtekening van Fout:
AppName: msnmsgr.exe AppVer: 8.5.1302.1018 AppStamp:4717a53b
ModName: unknown ModVer: 0.0.0.0 ModStamp:00000000
fDebug: 0 Offset: 00001239

----------

WLM al paar keer opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 13:59
Ik zou eens kijken naar virussen oid, want wlm draait bij mij prima op diverse pc´s (versie 8.1 dan). Als het een schone windows-installatie durf ik zelfs aan je hardware te twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:12
Volledige scan gedaan met NOD32 niks gevonden. Spellen enzo draaien perfect, er stond ook een testlog op het bureaublad dus videokaart (was kapot) hd's en geheugen allemaal goed. Ik zat zelf te denken aan een conflict met iets maar ik heb er niets anders opgezet dan voorheen. Op google ook nog niks kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Hallo, Ik heb een probleem, sinds een week ongeveer doet mijn msn vreemd, als windows opstart wilt hij msn niet laden meer..

als ik dan op het logo klik op het buro blad gebeurt er ook niks.. ik heb msn (wlm) toen eraf gehaald maar alles blijft er vervolgens gewoon op staan.. het is niet weg te krijgen.

als ik vervolgens windows wil afsluiten krijg ik een schermpje met: Bezig met het beeindigen van: msnmger.exe. ik kan dan op een knop Nu beindigen drukken maar dit levert ook niets op.. met andere woorden ik kan windows dus niet normaal meer uit krijgen..

is iemand misschien bekend met dit probleem?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Je maakt mij niet wijs dat niemand hierop een antwoord weet?
En bedank he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Probeer msnmger.exe eens af te sluiten in taakbeheer.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
rooie60 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:05:
Je maakt mij niet wijs dat niemand hierop een antwoord weet?
En bedank he!
Niet boos worden he. Zo'n eenvoudig probleem is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ben niet boos hoor,verbaast me alleen dat er niemand iets weet,heb alles al geprobeerd...
Afsluiten in taakbeheer,vinkje weggehaald bij conf.scherm==>windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Opnieuw geinstalleerd omdat ik aannam dat de standaard messenger beschadigd was,niks helpt. Kan nu wel chatten met trillian,en als ik alles msnmsgr.exe weghaal bij contr.alt.delete dan komt ineens WLM scherm op,dus de standaard windows messenger zit dwars.
Bij afsluiten pc komt ook scherm met"msnmsgr.exe wordt beeindigd enz.....
Maar goed ik kán chatten via trillian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Windows Messenger dan maar verwijderen??

Linkje naar how-to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Heb dit al lang geprobeerd,helpt niets,heb alles al geprobeerd,ook weghalen conf.scherm,windows programmaas.
Moet het wel afsluiten bij taakbeheer anders kan ik de pc niet afsluiten.
die standaard messenger is op een of andere manier beschadigd.
Heb trillian erop nu dus kan wel msnen,en af en toe popt ineens het scherm van WLM op en kan ik daar chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wtf :?
Heb afgelopen paar dagen IM berichten gekregen van lui die niet in de lijst staan waarbij ik na een klein stukje tekst door wordt verwezen naar een "webcam site" als jullie begrijpen wat ik bedoel ;)

Begon zo spontaan ineens :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Vriend van mij had pas ook iets leuks... Stuurde naar iedereen een berichtje waarin staat "He, u op deze foto?!" gevolgd door een link. Die had dus duidelijk op iets geklikt waar ie niet op mocht klikken, maar toch doodleuk MSN de schuld geven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Raven schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:34:
Wtf :?
Heb afgelopen paar dagen IM berichten gekregen van lui die niet in de lijst staan waarbij ik na een klein stukje tekst door wordt verwezen naar een "webcam site" als jullie begrijpen wat ik bedoel ;)

Begon zo spontaan ineens :/
Die krijg ik nou ook de laatste paar dagen. Ik word er een beetje moe van al :P

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Misschien een heel basic probleem maar ik kom er niet uit 8)7

Ik zou graag als MSN plaatje/schermafbeelding/avater hoe je het ook noemt een .gif plaatje willen die dus beweegt.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar want ze blijven allemaal in een soort van "freeze" staan.

Getest op MSN 7 t/m 8.5 allen met MSN plus erbij maar het werkt bij geen van allen.

Dit zou toch mogelijk moeten zijn want ze zijn wel te downloaden, of heb je er een soort plug-in voor nodig...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Animated gifs zijn niet mogelijk in Messenger t/m 8.5. In 9 zal het waarschijnlijk wel komen.
Wel heb je in WLM soort van avatarpoppetjes die je kunt laten bewegen. Maar dit is betaalde downloadable content.

Ik kreeg net ergens te horen dat youtube links niet verzonden kunnen worden. Maak je van youtube bijvoorbeeld youutube, dan gaat dit wel. Wat voor smerige actie is dat.

[ Voor 29% gewijzigd door Ascathon op 10-05-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of is M$ Youtube URLS aan het blocken via MSN. Ik kan alle urls versturen.. Maar een url van youtube geeft een ontbekende foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Hetzelfde hier, http://youtube.com/ kan ik niet versturen. Elke andere url, zonder Youtube erin, kan ik wel gewoon versturen. Smerig hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEFuture schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:04:
Hetzelfde hier, http://youtube.com/ kan ik niet versturen. Elke andere url, zonder Youtube erin, kan ik wel gewoon versturen. Smerig hoor...
Zelfde hier en bij 2 andere mensen die ik ken. Zelfs in andere MSN clients, dus het is een server-side iets.

Zie http://mess.be/
Ik vraag me af of het te maken heeft met het lanceren van Messenger TV.

Het is zo smerig dat ik overweeg om m'n account te verwijderen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2008 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw dieptepunt van Microsoft. Echt te achterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:43
Absurd, weg met die kut messenger, klote Ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Dit is gewoon weg debiel. Ik was al aan het zoeken naar een oorzaak van dit probleem, kan ik er nu wel mee stoppen. Kloten Microsoft |:( :X

Het is te absurd...ik ga een mail sturen met een klacht want dit is ronduit debiel. Misschien Windows er ook maar uitflikkeren :O

[ Voor 32% gewijzigd door Cubic X op 10-05-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Laatst online: 05:53
youtube kon gister nog wel in iedergeval, weet ik niet, ben beniewd... ik baal er ook flink van dat links met mediafire erin niet kunnen, als youtube het niet doet dan baal ik flink in iedergeal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sjah schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:20:
Absurd, weg met die kut messenger, klote Ms
Ook een youtube-link met Pidgin versturen wordt geblokkeerd:
"Bericht is misschien niet verstuurd wegens een onbekende fout: http://www.youtube.com"

Fijn, dacht dat we een in (relatief) vrij land woonden, maar kennelijk heeft het in de VS gevestigde Microsoft beslist dat we geen Youtube meer mogen kijken.
Laat me raden: i.v.m. de strijd tegen terrorisme/communisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Heb Microsoft/MSN een mail gestuurd waarin ik doe alsof mijn neus bloed. Ik vraag hoe het kan en hoe ik het probleem kan oplossen, ben benieuwd wat de reactie is van hun kant.

Misschien dat ik later een klachtenbrief stuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Een youtube url in Tinyurl verpakken werkt nog wel. Maar een nette/handige oplossing is het niet.

Missschien kan Lange Fransje hier kamervragen over stellen :')

[ Voor 23% gewijzigd door Arethusa op 10-05-2008 19:07 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Arethusa schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:06:

Missschien kan Lange Fransje hier kamervragen over stellen :')
Misschien kan Lange Fransje beter eerst Nederlands leren praten, zoals bijv.:
http://nl.youtube.com/watch?v=BvUFrR64Ml8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kwam dit probleem ook net tegen, gelijk maar hier gekeken, en waarempel: ben niet de enige :?
Cubic X schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:03:
Heb Microsoft/MSN een mail gestuurd waarin ik doe alsof mijn neus bloed. Ik vraag hoe het kan en hoe ik het probleem kan oplossen, ben benieuwd wat de reactie is van hun kant.

Misschien dat ik later een klachtenbrief stuur :)
Idem...

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 10-05-2008 20:25 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Echt dit is gewoon onacceptabel. Youtube url's blocken. Vanochtent werkte het nog. Ik overweeg serieus nu ook over te stappen naar een andere client, de helft van de mensen spreek ik zoiezo al op gtalk. Als 'wraak' heb ik maar snel messengertv.nl geregd, zodra die in de dns is opgenomen laat ik die wel redirecten naar youtube.

Update: Youtube url's werken weer!

[ Voor 6% gewijzigd door Comgenie op 10-05-2008 20:43 ]

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zeer vervelend dat links niet werken van youtube. Telkens zonder http://www. zal je moeten verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Inmiddels werkt alles weer. Was een server probleem bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Commentaar terug:
quote: Microsoft Customer Support
Beste Bart,

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Messenger Support.

Mijn naam is ****** en ik begrijp dat je problemen ondervindt bij het versturen van links in Windows Live Messenger naar je contactpersonen. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

We hebben soortgelijke meldingen ontvangen over dit probleem, en ze voor onderzoek doorgegeven aan het Windows Live Product Specialist Team.

Dit team zal het probleem onderzoeken en de mogelijke oorzaken achterhalen, waarna oplossingen zullen worden ontwikkeld. Deze oplossingen zullen worden getest om er zeker van te zijn dat ze geen nieuwe problemen opleveren.

Het heeft onze hoogste prioriteit om je probleem op te lossen, maar helaas weten we niet hoe lang het gaat duren voordat een oplossing beschikbaar is.

Bedankt voor je geduld terwijl wij aan een oplossing voor je probleem werken.

Bedankt dat je Windows Live gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Windows Live Messenger Support
Yeah right...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Je had beter kunnen zeggen dat je een default reply hebt gekregen. ;)

Maar server probleem, blijf het nog steeds best nep vinden hoor. Mooie antivirus/url blokker dan die fout was. Mja, op zich Youtube urls blokken zie ik op zich toch niet gebeuren. Dat accepteert niemand. Ook een stap waarvan ik het nut niet zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Raven schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:06:
Commentaar terug:

[...]

Yeah right...
Ik heb exact dezelfde mail gekregen...mooie standaard reply dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ook van diegene wiens naam beetje op Marvin lijkt? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Raven schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:50:
Ook van diegene wiens naam beetje op Marvin lijkt? :P
ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:P

Hmm, dit is weird.
Heb een email teruggestuurd met "is het wel een probleem?", een link naar het nieuwsbericht op de frontpage hier, en de vraag "commentaar?"

Krijg ik gewoon even vrijwel/bijna exact hetzelfde mailtje weer 8)7
Beste Bart,

Bedankt dat je nogmaals contact opneemt met Windows Live Messenger Support.

Ik begrijp dat je nog steeds problemen ondervindt bij het versturen van links van websites via Windows Live Messenger naar je contactpersonen. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

We hebben soortgelijke meldingen ontvangen over dit probleem, en ze voor onderzoek doorgegeven aan het Windows Live Product Specialist Team. Aangezien je nog geen links kan versturen via je Windows Live Messenger, is het dus een probleem, aangezien de blokkade al opgeheven zou moeten zijn.

Dit team zal het probleem onderzoeken en de mogelijke oorzaken achterhalen, waarna oplossingen zullen worden ontwikkeld. Deze oplossingen zullen worden getest om er zeker van te zijn dat ze geen nieuwe problemen opleveren.

Het heeft onze hoogste prioriteit om je probleem op te lossen, maar helaas weten we niet hoe lang het gaat duren voordat een oplossing beschikbaar is.

Bedankt voor je geduld terwijl wij aan een oplossing voor je probleem werken.

Bedankt dat je Windows Live gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Windows Live Messenger Support

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb winxp reinstall gedaan en ben nu al dagen op zoek naar 2 functies in Live Messanger (Plus). Ik wil graag de tijd (uur:min) bij de berichten zien en ook de oude berichten (uit de log) boven mijn huidige chatsessie. Dus dat je bijv. als je een chatscherm sluit en daarna weer de chat opent met die persoon, je nog steeds de oude berichten (en tijd erbij) erboven ziet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die me kan helpen. Zo stom dat dit niet gewoon in Live Messenger zelf zit. Duidelijk een gratis programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Ik weet bijna 100% zeker dat beide functies in WLM of LM+ zitten. Dus moet je even goed zoeken.

En over gratis programma....de functionaliteit van WLM is best netjes.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.