Windows Live Messenger - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 68.563 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm ik las op neowin net "We just received confirmation that the "1202" builds are indeed the final build."

En zo te zien WLM 9 inderdaad Final geworden, http://download.live.com Dit ziet er toch verdacht veel uit als WLM 9 .

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-06 12:19
En inmiddels ook hier te zien hoe "Live Messenger 2009" uitgekomen is.

De screenshots gaven me weinig hoop, maar na installatie heb ik eerst alle settings doorlopen en gecustomized en vervolgens nog die MSN Patch voor reclames eroverheen gegooid, en het resultaat mag er zijn! De strakste en simpelste versie van MSN in lange tijd, met een design wat perfect bij Windows 7 past. :)

Screenie

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Thijs_O schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:29:
En inmiddels ook hier te zien hoe "Live Messenger 2009" uitgekomen is.

De screenshots gaven me weinig hoop, maar na installatie heb ik eerst alle settings doorlopen en gecustomized en vervolgens nog die MSN Patch voor reclames eroverheen gegooid, en het resultaat mag er zijn! De strakste en simpelste versie van MSN in lange tijd, met een design wat perfect bij Windows 7 past. :)

Screenie
Ja als je al je contacten eruit soept :P

Heb je geen plaatje met wel gewoon de namen erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Heb dus twee laten staan ter demonstratie. Inclusief eentje met muziek, weet je ook hoe dat eruit ziet. Zie het nut niet zo om een versie te posten met alle contacten erin, aangezien dat allemaal 'tzelfde is verder. :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192831

Ik kon me met WLM 8 al een hele tijd niet aanmelden, kreeg steeds dezelfde fout. Een hoop rond gezocht op internet en wel wat gevonden maar niks werkte. Net geupdate naar WLM 9 maar nog steeds hetzelfde probleem. Dus ik dacht laat ik het hier eens aankaarten.

Ik krijg continu de foutcode 80048820.

Hier een screenshot van de fout:
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/2383/probleemmsnhz8.th.jpg

Hopelijk kan hier iemand helpen want constant webmessengers gebruiken is best iritant.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik krijg geen tray icon maar de toepassing staat gewoon in mn taakbalk
Ik gebruik wel windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:55
Steephh schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:27:
[...]

Nope, daarmee kan je alleen instellen dat je eerst 'fotos delen' moet accepteren als iemand foto's met je wilt delen, wat wij dus in zijn geheel al niet willen!

1. Wij willen wél bestanden delen.
2. Wij willen zodra we een PRT-SCREEN maken en op CTRL+V duwen dat de foto als ****.tmp.jpg wordt verstuurd naar onze contactpersoon en niet via Foto's Delen
Wil ik ook wel weten ja, waardeloze functie is dat zeg. Overigens gebeurt dit alleen als je een foto stuurt naar iemand anders die ook WLM9 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:22

CoolGamer

What is it? Dragons?

Die nieuwe MSN ziet er inderdaad een stuk anders uit, maar ik vind niet echt een grote achteruitgang. Die updatesbar aan de onderkant slaat naar mijn mening nergens op, maar die kan je gelukkig gewoon uitzetten. Dat je nog maar uit 4 verschillende statussen (online, afwezig, bezet, offline weergeven) kan kiezen vind ik ook wel een kleine verbetering, want die andere gebruikte je toch amper. Voor de rest zijn mij geen andere grote verschillen opgevallen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

SideShow schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:44:
Ik gebruik wel windows 7
Da's normaal :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
SideShow schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:44:
Ik gebruik wel windows 7
Alstu:
Thijs_O schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 19:18:
Ik kwam er net achter hoe ik het storende niet-bestaande MSN-venster in de taakbalk kon weghalen voor de mensen die WLM9.0 gebruiken: Stel in dat WLM standaard in Vista-compatabiliteitsmodus wordt gedraaid. Hiermee verlies je geen functionaliteit: je kan WLM nog steeds aan de taakbalk 'pinnen', je hebt nog steeds diverse mogelijkheden met rechtermuisklik etc.. alles werkt nog, behalve dat je niet zit opgescheept met een taakbalk-item wat zich voordoet als venster maar dat niet is, én je hebt weer een WLM icoontje rechtsonderin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Is het trouwens een idee om een algemeen topic te maken voor alle Windows Live applicaties? Microsoft is zijn focus nu erg aan het verschuiven naar het aanbieden van alle applicaties die normaal standaard in Windows zitten via hun Live pakket. En omdat Windows Live Messenger nu een nieuwe versie heeft en dit topic aan de 1000 pagina's zit, lijkt het me wel een goed idee om in een vervolgtopic de nadruk te leggen op het hele Live pakket. Hoe denken de mods hierover? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
crack_en_hack schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:28:
Misschien een heel basic probleem maar ik kom er niet uit 8)7

Ik zou graag als MSN plaatje/schermafbeelding/avater hoe je het ook noemt een .gif plaatje willen die dus beweegt.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar want ze blijven allemaal in een soort van "freeze" staan.

Getest op MSN 7 t/m 8.5 allen met MSN plus erbij maar het werkt bij geen van allen.

Dit zou toch mogelijk moeten zijn want ze zijn wel te downloaden, of heb je er een soort plug-in voor nodig...?
Iemand al geprobeerd of dit nu wel kan?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oh, wat heel netjes dat je op meerdere plaatsen tegelijk ingelogd kan zijn :)
Ook mooi gedaan hoe je ziet bij welke computers je nog meer ingelogd bent enzo. Een hele fijne toevoeging!

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying_Dutchie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-01-2022
PROBLEEM:
Ik heb sinds vandaag een probleem met live messenger 9 of welke het ook is? Ik heb laatst op een flaptop die laatste versie gedownload van de windows live site (http://download.live.com/messenger). Die vond ik wel kicke dus heb ik hem nu ook gedownload voor mn pc.
Alleen op mn pc krijg ik steeds NA het aanmelden na een seconde of 5, de boodschap ''In Windows Live Communications Platform is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.''
Messenger blijft dan nog wel draaien, en pas als ik op verzenden of niet verzenden druk, meld messenger me af.
Het is overduidelijk het onderdeel wat zorgt dat de schermafbeelding en mn schermnaam op elke pc word doorgegeven waar ik me ook aanmeld. Ik heb nu namelijk enkel mn voornaam als schermnaam, en heb geen avatar (en ook geen om uit te kiezen).
Dit is de screenshot http://i40.tinypic.com/1rdgk1.jpg .

Hoop dat iemand er wat op weet, heb de Windows Live Communications Platform ook los gedownload en geiinstalleerd (Contacts.msi). Ook al geprobeerd om alle sporen te wissen van windows live en de messenger zoals reg files en mapjes, en erna opnieuw downloaden en installeren maar hielp niet.

Alvast bedankt voor de hulp.
Mvg Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Zojuist WLM 9 geinstalleerd maar dat valt tegen.....

Er zijn nog maar 4 status meldingen, programma is lomp en tekst nog groter dan groot. Verwachten ze nou echt dat iedereen op 1920x1200 draait of stekel blind is. Hopelijk is er met apatch nog iets van te maken.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 12:04

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Meer mensen last van random disconnects? Dit heb ik voorheen nooit met messenger meegemaakt. Adium heeft hier geen last van. Dus protocol technisch zou het toch moeten werken zoals bedoeld. Anders zou Adium er ook last van hebben. Met andere versie van messenger had ik nooit een probleem.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying_Dutchie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-01-2022
Heb alleen last van het voorgenoemde probleem.
Dus niet random disconnects.

Greetz Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07 21:25
Ik kan de link www.teamviewer.com nooit aan mensen doorsturen. Meerdere mensen die daar last van hebben?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:35
Yup, blijkbaar vindt Microsoft dat dat niet veilig is of iets dergelijks, want het wordt doodleuk geblockt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Achjah, net of dat helpt.

1. Wat is er gevaarlijk aan?
2. Ik plaats een link op een externe server met een andere naam.. Klaar :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerKleinePunkt
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

DerKleinePunkt

Es gibt keine kleinen Punkte!

Is dit het goede topic voor vragen over live messenger die je op een website kan plaatsen? Zie de onderstaande link voor duidelijkheid.

http://www.stephendaly.or...your-website-or-blog.aspx

Heb alle genoemde stappen uitgevoerd, maar ik sta nog steeds op offline. Zijn er hier mensen die het gebruiken en de nodige extra voor mij informatie hebben? Ik kan geen verdere informatie vinden doordat ik geen concrete productnaam heb om op de zoeken (live messenger levert alleen links op over de Windows Messenger).

[ Voor 10% gewijzigd door DerKleinePunkt op 23-01-2009 10:58 ]

Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Ik loop nu al bij twee computers tegen hetzelfde probleem aan... Verse reinstall, nog niets geupdated. Vervolgens krijg ik bij het aanmelden van msn de foutcode 80040154. Ik gebruik Vista Ultimate. Zou het echt aan de updates liggen?

Ik heb de oplossingen die microsoft zelf aandraagt (msxml dll registreren en msxml installeren) al uitgeprobeerd.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik gewoon de .msi gestript heb uit de map waar de Live Installer hem uitpakt.. (Program Files\Common Files\Windows Live, daar staat ie ergens in).. Zo heb ik geen last van de Live Installer.

Met de gewone installer werkt ie wel.. Mis dus gewoon wat dingen die ik vergeten was mee te installeren..

http://forums.techarena.in/tips-tweaks/1058717.htm

En volgens deze guide werkt het nu gewoon.. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Steephh op 25-01-2009 03:12 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:26
hoi..

in de vorige versies van msn messenger kon je bestanden delen. Volgens mij, in de nieuwe versie van msn messenger kan ik die functie niet terug vinden. Ik gebruik hier versie 2009.

Misschien is dit al eerder besproken in de vorige posts, maar ik heb ze doorgezocht en ik kon geen enkele info vinden..

Groetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 09:16
Ik heb iets heel vreemds in WLM, als iemand mij een link stuurt en ik klik erop dan reageert WLM een tijdje niet meer totdat de link in Firefox is geopend en dat duurt ook nog eens heel lang. Terwijl ik toch een snelle dual computer heb met 4 gb geheugen. Iemand die dit probleem kent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 04-07 10:37
westlym schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 22:40:
hoi..

in de vorige versies van msn messenger kon je bestanden delen. Volgens mij, in de nieuwe versie van msn messenger kan ik die functie niet terug vinden. Ik gebruik hier versie 2009.

Misschien is dit al eerder besproken in de vorige posts, maar ik heb ze doorgezocht en ik kon geen enkele info vinden..

Groetjes..
Die functie is uit de nieuwste Messenger inderdaad geschrapt, dit om de weg vrij te maken voor enerzijds SkyDrive, en anderzijds Live Mesh.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

MaartenFM schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 22:46:
Ik heb iets heel vreemds in WLM, als iemand mij een link stuurt en ik klik erop dan reageert WLM een tijdje niet meer totdat de link in Firefox is geopend en dat duurt ook nog eens heel lang. Terwijl ik toch een snelle dual computer heb met 4 gb geheugen. Iemand die dit probleem kent?
Niet 100% zoals je hierboven beschreven hebt, maar ik moet met de regelmaat ook lange tijd wachten voordat een link in Firefox is geopend (dit terwijl Firefox vaak al aan het draaien is). WLM reageert dan nog wel en meestal klik ik uit ergernis dan 4-5 keer waardoor ik plots na een seconde of 15-20 natuurlijk 4-5 tabs open heb staan met de zelfde link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:39

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kan iemand me vertellen waarom ik na het installeren van deze WLM (2009 build 14.0.8050.1202) en de voorlaatste versie van Messenger Plus (update werkte niet) nu een helemaal lege contactenlijst heb? Zelfs de lijst met "wie mij heeft toegevoegd" is leeg. Ik sta bij andere mensen wel in hun lijst en zij kunnen mij ofline berichten sturen. Deze berichten komen echter ook niet aan. Ik kan me wel bij msn aanmelden, maar verder heb ik er nu dus helemaal niks aan.

Ik gebruik Win XP, SP3, met automische updates.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 15:25
Check hier eens:

Msn 2009 just blank and not showing my contacts?

[ Voor 26% gewijzigd door Lizard op 06-02-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bedankt voor de link.

Een aantal antwoorden bij Yahoo Answers zijn niet bruikbaar, zo heb ik ervaren. Dit keer leek het echter veelbelovend... maar het helpt nog steeds niet. Ik heb heel Windows Live verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Totnogtoe zonder het gewenste resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

westlym schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 22:40:
hoi..

Groetjes..
Euh ik kan hier nog steeds perfect bestanden delen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb voor de zekerheid Trillian geïnstalleerd. Daarin heb ik wel contactpersonen. Enorm vreemd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:45

Laguna

Connaisseur

Sinds vandaag ook maar overgestapt op versie 2009, had eerst zo mijn twijfels, maar ziet er strakker uit en ook fijn dat je standaard browser nu wordt gebruikt ipv altijd IE.

Alleen jammer dat er nu 2 processen draaien naast msnmsgr.exe nog wlcomm.exe, samen goed voor zo'n 70MB, nog altijd minder dan versie 8.5 die vaak zo'n 80MB in beslag nam.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-07 07:37

bloody

0.000 KB!!

Ik heb een hele vracht gifjes die ik als emoticon kan gebruiken op mijn hd staan.
Weet iemand hoe ik die massaal kan importeren? via msn zelf kan dit alleen 1 voor 1 |:(

Uiteraard al wat gegoogled, maar niet veel nuttige resultaten so far...

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259610

bloody schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:24:
Ik heb een hele vracht gifjes die ik als emoticon kan gebruiken op mijn hd staan.
Weet iemand hoe ik die massaal kan importeren? via msn zelf kan dit alleen 1 voor 1 |:(

Uiteraard al wat gegoogled, maar niet veel nuttige resultaten so far...
http://msn-backup.nl.mala...gratis-downloaden-windows

alstu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-07 07:37

bloody

0.000 KB!!

negative. :'(
heb ik al geprobeerd, blijkbaar alleen voor msn <= 8

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 15:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik lees best veel beirchten over mensen met hetzelfde probleem als ik:

Ik heb mijn contactpersonen onderverdeeld in groepen. Maar eens in de zoveel tijd, wanneer ik inlog, verdwijnen al mijn contactpersonen uit deze groepen en belanden ze in de groep "andere contactpersonen". Nu duurt dat bij mij nu al weer anderhalve week.
Inmiddels heb ik dit denk ik al meer dan 10x meegemaakt in 2 jaar tijd.
Soms had ik de volgende dag de groepstructuur al weer terug, andere keer duurde het 3 weken!
Het gebeurt op verschillende pc's/laptops. Het is dus niet afhankelijk van mijn installatie.

Het lijkt me een issue aan de kant van de messenger servers of iets. Maar ik ben nog nergens een oplossing tegen gekomen. Ook lijkt het onmogelijk om contact met MS op te nemen. Enige waar ik steeds op uitkom is de meest gestelde vragen. Daarin staat alleen dat, wanneer er contactpersonen niet worden weergegeven, je de cache van je pc kan verwijderen. Dit haalt helaas niets uit.

Heeft iemand inmiddels al meer informatie over dit probleem?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-06 13:16
Momenteel merk ik met de nieuwe wlm2009 dat deze het leuk vind om steeds te melden dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Als je dan de setup download staat er niets van, alleen dat je wlm al hebt. Het is nogal annoying.

@ hierboven, ik merk alleen dat mijn contactgroepen stom gaan doen als ik tussen linux en windows switch, dwz in pidgin groepen veranderen toevoegen of wat, werkt niet altijd even fijn, en andersom ook niet.

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik kan terug bestanden sturen naar mensen met < 2009 versie van Messenger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93798

epTa schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:53:
Momenteel merk ik met de nieuwe wlm2009 dat deze het leuk vind om steeds te melden dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Als je dan de setup download staat er niets van, alleen dat je wlm al hebt. Het is nogal annoying.
Zelfde probleem hier! Oplossing is gewoon even je huidige installatie verwijderen via Configuratiescherm > Software en dan uit de lijst Windows Live Essentials kiezen en daarna terug installeren (wel zien dat je de laatste versie gebruikt van http://download.live.com/)

Al je instellingen, emoticons, ... blijven normaal gezien behouden! (was hier toch het geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProperChaos
  • Niet online
Pff, heb nogal wat problemen met deze nieuwe versie van WLM.

- Muziek plugin werkt niet (ja staat aan in WMP en in WLM), komt gewoon niet in mijn PB
- Ik vind die persoonlijke omgeving bij de contacten heel vervelend, ik wil gewoon bij alle contacten mijn eigen 'omgeving'
- Ik wil voor elk bericht wat ik typ gewoon MIJNNAAM zegt: (00:00), dat werkt wel, behalve dat hij alle berichten die ik achter elkaar typ gewoon onder elkaar zet, nogal vervelend (meningen verschillen, ik vind dit gewoon onhandig zo :P)
- Foto's delen :')

Ik ga even rebooten, kijken of dat helpt. Heb ook al gegoogled naar de problemen die ik heb, maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:35
Foto's delen kan je uitzetten en met de tijd werkt het zo dat alles wat je binnen dezelfde minuut zegt maar één tijdsindicatie krijgt. Dus als volgt:

Hahn zegt (19:09):
- minuut 1
- nog steeds minuut 1
Hahn zegt (19:10):
- minuut 2

;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProperChaos
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:09:
Foto's delen kan je uitzetten en met de tijd werkt het zo dat alles wat je binnen dezelfde minuut zegt maar één tijdsindicatie krijgt. Dus als volgt:

- minuut 1
- nog steeds minuut 1
- minuut 2

;)
Okee, dat is al een probleem minder dan, weet je waar ik het uit kan zetten. Kan het namelijk niet vinden :+.
Music plugin werkt trouwens ook na een reboot.

Edit: die music plugin, kon je eerst ook via FindWindowEx etc. een message in je PB zetten (gebruikte ik als afteller voor bepaalde gebeurtenissen), dat komt ook echt alleen nog maar in je PB als je het bericht als 'Music' bestempelt. Ik had hem als Games staan, omdat je er bij Music op kan klikken, en de tekst "Nog 0 dagen, 12 uur en 41 minuten tot Lost S05E07" is nou niet echt iets wat je in de MSN Store kunt vinden :+.
Maargoed, blijkbaar vindt hij Games en Office niet zo leuk meer. Nog even een oplossing voor zoeken dan.

Edit2: Bluh, wat een warrig verhaal heb ik er weer van gemaakt...

[ Voor 37% gewijzigd door ProperChaos op 24-02-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hahn schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:09:

- minuut 1
- nog steeds minuut 1
- minuut 2

;)
Hoe zet jij foto's delen uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

En we gaan verder in Het Windows Live Topic :)

Signature

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.