Godverdomme wat is die nieuwe versie toch traag!
50% van mn CPU! En ook op mn laptop! %&()#%$@!$
50% van mn CPU! En ook op mn laptop! %&()#%$@!$
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 15:16 ]
Verwijderd
Heb je dit ook als je de originele versie (niet gepatcht) gebruikt?Felke schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:59:
Op dit moment gebruik ik MSN 8.1.0178.
Wanneer ik messenger open laat staan, van applicatie wissel en weer naar messenger ga en op tools druk, krijg ik billing information Phone call te zien.
Telkens als ik wissel komt er 1 bij.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
(Msn is gepatched).
[afbeelding]
Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2007 08:02 ]
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Ik weet het verschil heel goed,er is geen verwarring.Ascathon schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:44:
Misschien even voor de duidelijkheid.
4.7 Windows Messenger (zonder live dus)
7.x MSN Messenger
8.x Windows Live Messenger
Ff dus om verwarring te voorkomen tussen Windows Messenger en Windows Live Messenger.
[ Voor 42% gewijzigd door Gunner op 30-09-2007 18:32 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
[ Voor 9% gewijzigd door bóòbó op 02-10-2007 20:10 ]
Hotmail is niet MessengerPittie schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:56:
Sinds wanneer heeft windows live een ingebouwde mp3speler? Heb ik iets gemist en is dit al langer het geval? Of is dit echt iets nieuws?
Ik kreeg namelijk vandaag een mp3tje toegestuurd en deze kon ik afspelen in hotmail...
We are shaping the future
***Kuch*** Inderdaad het foute topic, excuses
[ Voor 10% gewijzigd door Pittie op 15-10-2007 19:05 ]
"It's about time you showed up Fox!"
Verwijderd
Ik zie graag een doorzichtige interface. Precies hetzelfde zoals Media Player 11 er uit ziet in Vista. Het deel met de controls (beneden) is in de normale mode ook doorzichtig (glaseffect). Als de bovenkant van het Messenger venster nou ook doorzichtig was. Dat zou ik mooi vinden en dat past imo meer bij vista.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:49:
Leuk ^^ En aPatch is ook al geupdate zie ik
Als dat zo door gaat gaan XP misschien nog een Vista look-alike worden. Die Photo Gallery en Live Mail lijken wel erg sterk op hetgeen je in Vista ziet.
Verwijderd
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
dat doet er niet toe, windows 2003 is vrijwel identiek aan windows XP. ik snap dat ze er geen support op willen geven, maar dat ze de installer zo instellen dat het niet eens geinstalleerd kan worden, dat vind ik toch wat ver gaan.Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:42:
Dat WLM niet op Windows 2003 werkt kan ik me goed voorstellen, wat moet je nou met een messenger op een server OS?
Dat was ik inderdaad al van plan. ik heb er een ander programmatje voor op het werk, om MSI's te maken.Alex) schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:39:
Je zou de installer kunnen uitpakken, en daarna met Orca de installatievereisten aanpassen?
[ Voor 77% gewijzigd door Malarky op 29-11-2007 07:51 ]
[ Voor 6% gewijzigd door pasta op 01-12-2007 14:25 ]
Heb ik ook gezien en het bestand doorsturen mag ook niet. Wellicht willen ze ook het systeem niet overbelasten maar zitten inderdaad wel weer wat aardige nieuwe zaken in.Alex) schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:49:
Die link kun je beter weghalen, het Messenger-team heeft aan testers te kennen gegeven dat ze de stekker eruittrekken als teveel mensen er gebruik van gaan maken...
Probleempje, als ik de link aanklik krijg ik alleen een 403 forbidden. Staat het nog ergens anders of moet ik het zelf maken ?Malarky schreef op donderdag 29 november 2007 @ 07:46:
Weet iemand te style van WLM 8.1 te vinden voor WLM 8.5. Vind de oude namelijk veel mooier.
@Petervanakelyn: uitpakken gaat je zelf niet zomaar lukken. Gemodificeerde versie, waaraan je zelf ook nog aanpassingen kan doen, met zoals je zei het programma orca is hier te vinden.
Om het wat makkelijker te maken, welke bestanden je moet vervangen:
Taal bestanden:
* msgslang.8.5.1302.1018.dll
* msvsui.dll
Patched bestanden (MessPatch):
* msgsres.dll (Skin)
* msidcrl40.dll (moeten geplaatst worden in: \SDKComponents\PPCRL)
* msnmsgr.exe
Mogelijk in je WLM map, die niet mee moeten:
- msimg32.dll [Messenger Plus! Live]
- winmm.dll [MessengerDiscovery Live]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Heb hetzelfde probleem, gek word je er van!!Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:12:
Ik heb een vaag probleem met m`n msn lijst de laatste tijd. Wanneer ik me aanmeld op een andere computer (op school bijv.) en me vervolgens daarna aanmeld op msn op m`n 'normale home pc' dan zijn al m`n msn-groepen in de war. Hierdoor moet ik dus steeds m`n groepen opnieuw sorteren
Is hier wat tegen te doen?
Waar wil je je aanmelden? Surf eens naar http://account.live.comVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:30:
wie kan mij uitleggen hoe het kan dat Messenger wel automatisch inlogt, maar als ik probeer in te loggen via Paspoort er een melding komt "e-mail adres bestaat niet".
wellicht heeft het er iets mee te maken dat ik geen hotmail/livemail adres heb maar een mail adres van een NL provider (euronet)
Ik wil eigelijk gewoon de knop die nu naar Windows Live Hotmail linkt, Windows Mail (Outlook Express) laten openen, dat kon ooit wel want op mn XP bak werkt het nog gewoon. Ik heb geen WIndows Live Mail nodig.Ascathon schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:59:
Windows Live Mail is de vervanger voor Outlook Express (XP) en Windows Mail (Vista). De online versie heet Windows Live Hotmail. Het is voor mij niet helemaal duidelijk wat je wilt. Kan alleen zeggen dat je in Windows Live Mail je aan moet melden met je account. Dan krijg je je hotmail/msn inbox in het programma (eventueel offline) te zien en kun je ook extra accounts toevoegen. Als je nieuwe mail binnen krijgt meldt Messenger dat met een popup. Als je hier op klikt opent Windows Live Mail. Moet wel zeggen dat die notificatie niet altijd fatsoenlijk werkte.
Thnx, het werkt nu inderdaad gewoon. Het programma werkt tot nu toe ook naar behoren.Ascathon schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:29:
Windows Live Mail == Windows Mail alleen dan updated. Je knikkert Windows Mail er dan gewoon van af.
Ik heb dit ook af en toe op mijn laptop, op mn gewone pc heb ik nergens last van, maar op mijn laptop dus wel. Het is inderdaad erg irritant, maar waar het aan ligt...?RMB schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:39:
ik heb altijd een probleem dat live opeens vasthangt.... gesprekken enzo hangen vast, en opeens gaat ie verder gewoon. erg irritant, op alle pc's heb ik dit probleem.. iemand idee?
Verwijderd
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Vroeger moest je dat adres dan passport geschikt maken.eX0duS schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:44:
Het gaat dan natuurlijk om een email adres welke nog niet eerder is aangemeld voor live.
Verwijderd
Heb ik hier ook regelmatig last van, behoorlijk bagger. Heb het gevoel dat het te maken heeft met ontvangen/verzenden van data van bijvoorbeeld de icons en smiley`s.RMB schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:39:
ik heb altijd een probleem dat live opeens vasthangt.... gesprekken enzo hangen vast, en opeens gaat ie verder gewoon. erg irritant, op alle pc's heb ik dit probleem.. iemand idee?
I am the great Cornholio!
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Sqorpius op 05-01-2008 14:00 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heb ik ook soms:Sdbzfan schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:43:
Ik heb al 2 dagen dat ik als ik een bericht wil sturen, nadat ik op enter heb gedrukt de melding krijg dat het bericht niet verstuurd kan worden... "het volgende bericht kon niet verstuurd worden" En dan je eigen bericht in rode letters...
Nu zit ik maar op ebuddy.com, maar ik vind het toch wel erg vervelend.. is hier een oplossing voor?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Maar als je de link split achter bijvoorbeeld de http:// , dan is er niks aan de handHet volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
http://boinc.berkeley.edu/download.php
[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 08-01-2008 23:21 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Alex) op 09-01-2008 00:06 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 09-01-2008 00:06 ]
[ Voor 6% gewijzigd door styno op 13-01-2008 11:28 ]
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Toch echt maar eens controleren op ongewenste programma's. Maar misschien ligt het aan die contacten service die er sinds versie 9 in zit. Draai je die versie? Als het goed is zorgt die service er voor dat je sneller aangemeld wordt en ben je daardoor ongewenst al soort van aangemeld. (allemaal gokken dit hoor).
[ Voor 4% gewijzigd door Ascathon op 13-01-2008 12:58 ]
Verwijderd
Ik gebruik versie 8.1 en heb mijn pc met Windows Defender en ClamWin antivirus gescand en niks gevonden.Ascathon schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:54:Toch echt maar eens controleren op ongewenste programma's. Maar misschien ligt het aan die contacten service die er sinds versie 9 in zit. Draai je die versie? Als het goed is zorgt die service er voor dat je sneller aangemeld wordt en ben je daardoor ongewenst al soort van aangemeld. (allemaal gokken dit hoor).
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Als je er op klikt moet het snel duidelijk zijn: meestal zijn het verzoeken dat anderen om gegevens zoals woonplaats en geboortedatum die je hebt ingevuld op je profiel te mogen inzien.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:54:
MSN 7.5 was gewoon goed maar MSN Live Messenger maakt te veel gebruik van je ram geheugen. Er zijn veel opties in live messenger waar ik zit te denken wat bedoelen ze er nu mee ? Bijvoorbeeld met die verzoeken snap ik echt niks van.
Wie kan me duidelijk maken wat ze bedoelen met verzoeken ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery
Tsja, dat is nou het principe offline messaging. De andere kant denk dat je offline bent dus sturen ze je een bericht met het idee dat jij dat wel leest al je online komt. Als je dan toch niet gestoord wilt worden, dan meld je toch af?cyberd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:48:
Hey,
Ik heb sinds de nieuwe live messenger (8.5) een probleem als ik op offline sta;
Als mensen mij aanspreken springt dat scherm gelijk naar voren, dus als ik vrolijk een verslag voor school aan het typen ben, typ ik verder in het scherm van MSN. Ik kan onder "opties" niets vinden om dit uit te zetten. Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen? Het het is namelijk best wel irritant.
[ Voor 62% gewijzigd door Ascathon op 29-01-2008 16:11 ]
Heb ik ook elke keer!Ascathon schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:09:
Heeft iemand wel eens gehad dat ie een popup krijgt dat je een mail ontvangen hebt op hotmail/live, maar dat er helemaal niks in je inbox te vinden is.
Voor diegene die willen vragen of ik spyware heb: nee, heb ik niet.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
[ Voor 95% gewijzigd door Snoop op 31-01-2008 02:29 ]
Als je msn aan wilt hebben kun je beter op bezet staan, berichten worden dan automatisch geminimaliseerd en de buzzer heeft ook geen effect meer.Ascathon schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:09:
Tsja, dat is nou het principe offline messaging. De andere kant denk dat je offline bent dus sturen ze je een bericht met het idee dat jij dat wel leest al je online komt. Als je dan toch niet gestoord wilt worden, dan meld je toch af?
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Bij de services "Messenger Sharing Folders USN Journal Reader service" uitzetten? Die wil op meerdere systemen nog wel eens voor problemen zorgen.Tomino schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:50:
Nooit verwacht dat ik hier ooit zou posten.. Ik maak af en toe de computers bij mijn vriendin thuis en daar heeft zuslief een HP Vista Home premium.
Zodra ze msn aanmeld en alle contactpersonen in beeld komen freezed heel de computer en kan ze NIKS meer!
Bekend probleem? Bij veel programma's kan je wat doen om het te onderzoeken maar bij msn zijn mijn opties schaars..
services.. je bedoeld via cntrl-alt-del task manager? Of ergens anders?Lizard schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:46:
[...]
Bij de services "Messenger Sharing Folders USN Journal Reader service" uitzetten? Die wil op meerdere systemen nog wel eens voor problemen zorgen.
Ascathon schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:09:
Heeft iemand wel eens gehad dat ie een popup krijgt dat je een mail ontvangen hebt op hotmail/live, maar dat er helemaal niks in je inbox te vinden is.
Voor diegene die willen vragen of ik spyware heb: nee, heb ik niet.
[...]
Tsja, dat is nou het principe offline messaging. De andere kant denk dat je offline bent dus sturen ze je een bericht met het idee dat jij dat wel leest al je online komt. Als je dan toch niet gestoord wilt worden, dan meld je toch af?
bartgrefte in "Nieuwe Hotmail (Live Mail)"dennus2006 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:37:
[...]
Heb ik ook elke keer!
Vage mailtjes, doe je klik op popup krijg je melding dat de mail niet bestaat:|
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq