Windows Live Messenger - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.612 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme wat is die nieuwe versie toch traag!
50% van mn CPU! En ook op mn laptop! %&()#%$@!$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voor iedereen die nog 7.x wil blijven gebruiken: meuktracker: MSN Messenger 7.0.0820

Dus niet 7.0 ofzo met een workaround, maar deze. Er schijnt dus een vrij groot gat in te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Messenger gooit gewoon bestanden weg. Ik wil mijn klasgenoot iets sturen, is de transfer "failed". Het bestand is gewoon verdwenen. Ik maak het bestand opnieuw aan, maar er ook nog een kopie van. Dan opnieuw verzenden, lukt en is de kopie gewoon verdwenen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ivm die compatibiliteit, ik zou moeten via alle programma's => accesoires een compatibiliteit modus optie vinden in xp, maar die vind ik niet? Ik moet blijkbaar eerst die compatibiliteit modus activeren (want ik zie dat tab blaadje niet bij properties) maar hoe doe ik dat?

heb de support ook al doorploegd, De compatibiliteitsmodus voor verschillende versies van Windows gebruiken in Windows XP vertelt mooi hoe je het moet doen, mar zegt niet wat je moet doen als je die tab van compatibiliteit niet ziet :?

Alvast merci!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die last hebben van teveel cpu en/of geheugen gebruik hier een link naar een live messenger plus addon die dat vermindert: http://www.msgpluslive.net/scripts/view/194-ReduceMEM/ ReduceMEM genoemd.

gebruik deze zelf ook en het helpt echt! kweet alleen nie hoe diegene dat geflikt heeft om het te verminderen, maar het feit is dat het werkt dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het via de 'help' opgelost, en via een wizard geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb nu een tijdje MSN live en na patchen ziet het er wel gelikt uit. Maar waar ik flink van baal dat veel tekst gewoon niet aankomt!

Bijvoorbeeld de URL om jouw emule versie te checken: http://vcheck.emule-proje...ownload.php?language=1033

En zo zijn er nog tal van woorden en url's die niet aankomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
Op dit moment gebruik ik MSN 8.1.0178.
Wanneer ik messenger open laat staan, van applicatie wissel en weer naar messenger ga en op tools druk, krijg ik billing information Phone call te zien.
Telkens als ik wissel komt er 1 bij.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
(Msn is gepatched).

Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/3577/foutbk2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:12
Felke schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:59:
Op dit moment gebruik ik MSN 8.1.0178.
Wanneer ik messenger open laat staan, van applicatie wissel en weer naar messenger ga en op tools druk, krijg ik billing information Phone call te zien.
Telkens als ik wissel komt er 1 bij.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
(Msn is gepatched).

[afbeelding]
Heb je dit ook als je de originele versie (niet gepatcht) gebruikt?

Mijn bescheiden mening is dat je dit soort dingen moet uitzoeken op originele versies. Als er gepatcht is, weet je nooit zeker waaraan die onvolkomenheid ligt.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, gepatcht kan er van alles gebeuren.
Ik denk dat het aan je patch ligt, aangezien ik 8.1.0178 draai (nieuwste van de MSN site geloof ik) en dat niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-06 10:24
het zal daar idd wel aan liggen, want op 1 of andere manier is het billing menu nu helemaal verdwenen :+

Verwijderd

heb nu problemen met live messenger, contacten die ik al eens verwijdert had kan ik niet weer toevoegen ( kan wel maar dan blijven ze offline, enige manier om met ze te praten is als diegene het gesprek begint, en er gebeurt ook niks als ik op de balk klik waarin staat dat ik diegene kan toevoegen aan mijn lijst, wat ik ook probeer het lukt niet ook niet in mijn privacy list. met msn 7.5 had ik nooit problemen maar nu......

iemand een oplossing?
iemand een idee wat ik kan doen ?

en verder had ik bij trillian ook 2 extra accounts altijd online, en daarbij zijn alle contacten die ik erin had offline. en als ik daarna weer met die account op windows live messenger ga dan blijft het zo...

----

heb nu dankzij de helden weer 7.5. maar kan ik of hoe kan ik de msn plus er weer op krijgen ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2007 08:02 ]

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:22
Ik heb de laatste versie van msn.nl gedownload, maar deze bevriest elke paar sec bij het chatten. Duurt vervolgens een minuut en daarna werkt het weer normaal. Tot het weer bevriest. Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Mij man heeft n nieuwe pc en heeft WLM erop gezet (8.1) en live plus (4.23) 6 jaar lang nergens last van gehad en nu ineens meld msn zichzelf steeds aan??? hij meld zich dan weer af maar helaas.....msn meld zichzelf steeds weer aan?

• TheZeroorez
  • Niet online
'Automatisch aanmelden bij verbinding' staat aangevinkt?

• rooie60
Nee die instellingen staan goed,en opeens komt die akelige 4.7 ook weer de kop op steken! (standaard op XP)

• TheZeroorez
  • Niet online
4.7 is geen MSN messenger, maar Windows messenger, eigenlijk offtopic dus.

Maargoed, die twee hebben niets met elkaar te maken, dus ik denk toch dat er een ander probleem is, als volgens jou de instellingen van het opstarten goed staan. Windows Messenger kun je trouwens best gemakkelijk verwijderen, maar dan moet je hem wel bij de Windows updates uit zetten, anders is 'ie de volgende patchronde weer terug.

• Ascathon
Misschien even voor de duidelijkheid.
4.7 Windows Messenger (zonder live dus)
7.x MSN Messenger
8.x Windows Live Messenger

Ff dus om verwarring te voorkomen tussen Windows Messenger en Windows Live Messenger.

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 09:26
Even hier de vraag stellen

In de voorgaande versies van Live Messenger kon je pas iemand definitie verwijderen als dit persoon jou ook had geblokkeert (Lees opties -> privacy)

Nu is mijn vraag :
Is dit bij Live Messsenger ook zou ??
Ik kan namelijk een paar adressen niet definitie verwijderen

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ascathon schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:44:
Misschien even voor de duidelijkheid.
4.7 Windows Messenger (zonder live dus)
7.x MSN Messenger
8.x Windows Live Messenger

Ff dus om verwarring te voorkomen tussen Windows Messenger en Windows Live Messenger.
Ik weet het verschil heel goed,er is geen verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvBgm
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-03-2024
Weet niet of dat al eerder is opgevoerd maar heb het volgende probleem.

Nadat ik geheel Windows Live Messenger 8.1heb verwijderd en opnieuw ge-installeert is het niet meer mogelijk om gedeelde mappen aan te maken nog te bekijken. Krijg het volgende bericht: Je gedeelde mappen zijn niet beschikbaar. Probeer het over een paar minuten nogmaals.

Ook wanner ik onder Extra en dan Opties en dan Gedeelde mappen een contact wil selecteren om een map op mijn computer mee te delen heb ik het probleem dat er geen contactpersonen onder "alle contactpersonen" staan.

Na meerdere malen de pc geschoond te hebben en opnieuw ge-installeert lukt dit mij niet.

Weet iemand waar ik dit moet zoeken..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe kan ik dat hele file transfer wat minder paranoid maken? Ik kan geen eens JPG's ontvangen want dat zou 'unsafe' zijn :/

Nevermind. Ik herinnerde me op eens dat ik dit eens eerder heb gevraagd in dit topic een jaar geleden.

Gunner in "Windows Live Messenger - deel 2"

_O-

[ Voor 42% gewijzigd door Gunner op 30-09-2007 18:32 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 09:26
Even terugkomen op mijn vorige vraag :

Als iemand mij blokkeert en verwijdert in messenger ,is dat bij mij direct zichtbaar (lees opties-> privacy) om moet die persoon eerst tegelijke tijd met mij online zijn ??

(volgens mij word namelijk de adressenlijst van messenger op een server opgeslagen ,dus is die informatie of ik verwijdert/geblokkeert ben direct beschikbaar)

Even een 2de vraag :
Ik gebruik Messenger plus naast Messenger Live
Ik heb deze zo ingesteld dat er een word gegeven als iemand online komt of aanmeld etc

Alleen meld Plus ook of iemand online komt die IK niet meer in m'n lijst heb staan maar hun nog wel ??

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Afbeeldingslocatie: http://i23.tinypic.com/qo7qs3.png

Hoe verander ik die grote icoontjes? Ik kan het niet vinden, kijk er vast overheen.
Dat ze klein worden dus.

[ Voor 9% gewijzigd door bóòbó op 02-10-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 19:42
Ik ben blij dat ik MSN messenger nog kan gebruiken op XP. Die WML is echt te traag, zal wel aan mijn systeempje liggen. Ook is aanmelden op WLM echt een ramp voor mij. Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg dan telkens een bepaalde foutmelding. Ik heb hierop gezocht op google en een programma gevonden die dit verhelpt. Dit werkt ook wel, maar het is gewoon raar dat het niet in een keer werkt.

Ik snap niet hoe een bedrijf zo'n rot versie door je strot kan douwen. En geen mogelijkheid geeft om MSN messenger te blijven gebruiken, zonder dat ik hem run on windows2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:45
Hey,

Heb 2 vraagjes:

1. Ik gebruik op dit moment MSN 7.5. Hier zit de functie van offline berichten niet in. Ook kan ik niet zoeken in mijn contacten(wat beide wel in WLM kan). Is er een mod/prog die deze functies ook in 7.5 krijgt?

2. Als het antwoord op vraag 1 nee is: Kan ik WLM ook naast 7.5 draaien. Dus dat ik zel allebei op mijn computer heb staan?(niet dat ik online ben op allebei de msnen, maar dat ze er gewoon opstaan.) Dus online op live messenger óf 7.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 16:19
Sinds wanneer heeft windows live een ingebouwde mp3speler? Heb ik iets gemist en is dit al langer het geval? Of is dit echt iets nieuws?

Ik kreeg namelijk vandaag een mp3tje toegestuurd en deze kon ik afspelen in hotmail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Pittie schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:56:
Sinds wanneer heeft windows live een ingebouwde mp3speler? Heb ik iets gemist en is dit al langer het geval? Of is dit echt iets nieuws?

Ik kreeg namelijk vandaag een mp3tje toegestuurd en deze kon ik afspelen in hotmail...
Hotmail is niet Messenger ;)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Alex) schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:01:
[...]

Hotmail is niet Messenger ;)
***Kuch*** Inderdaad het foute topic, excuses 8)7
offtopic:
op naar het goede topic

[ Voor 10% gewijzigd door Pittie op 15-10-2007 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Weet iemand of, als je een persoon in je windows live messenger toevoegd of gewoon tegen praat (als hij jou toegevoegd heeft) ook vanzelf in de hotmail contacts-lijst komt?

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Nieuwe versie is uit! WLM 8.5.1302.1018.

Downloaden: http://g.live.com/1rewlive/nl/WLInstaller.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk ^^ En aPatch is ook al geupdate zie ik :)

Als dat zo door gaat gaan XP misschien nog een Vista look-alike worden. Die Photo Gallery en Live Mail lijken wel erg sterk op hetgeen je in Vista ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:49:
Leuk ^^ En aPatch is ook al geupdate zie ik :)

Als dat zo door gaat gaan XP misschien nog een Vista look-alike worden. Die Photo Gallery en Live Mail lijken wel erg sterk op hetgeen je in Vista ziet.
Ik zie graag een doorzichtige interface. Precies hetzelfde zoals Media Player 11 er uit ziet in Vista. Het deel met de controls (beneden) is in de normale mode ook doorzichtig (glaseffect). Als de bovenkant van het Messenger venster nou ook doorzichtig was. Dat zou ik mooi vinden en dat past imo meer bij vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer te zoeken, maar zoeken op "time message" of "tijd bericht" of "tijd msn" of "time msn" werkt niet echt. Kun je ook bij je berichten in MSN een tijd krijgen. Dus datum, uur, minuten en secondes (zoals in MiRC)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Options -> Messages -> Show timestamps on messages

Dan wordt (hh:mm) bij je berichten gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Alex. Secondes niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Voor zover ik weet niet, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik heb de setup (wlinstaller) gedownload, maar ik zie dat dit alleen een programma is dat de echte setup van het internet download. Ik zou graag de Live Messenger setup willen hebben die niet meer moet downloaden om te installeren. Weet iemand waar ik deze "versie" kan vinden ?

Ik heb al op Google gezocht, echter geen resultaten gevonden, en heb ook al in de Temp folder gaan zien of er geen setup inzit.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
WLM 8.5 ondersteunt geen windows 2003 meer???
en ook geen xp 64bit blijkbaar.

wat is dat voor onzin? iemand hier meer info over, waarom dat niet meer kan?

ja, het werkt echt niet, het is niet zo dat ze er alleen geen support meer op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat WLM niet op Windows 2003 werkt kan ik me goed voorstellen, wat moet je nou met een messenger op een server OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:42:
Dat WLM niet op Windows 2003 werkt kan ik me goed voorstellen, wat moet je nou met een messenger op een server OS?
dat doet er niet toe, windows 2003 is vrijwel identiek aan windows XP. ik snap dat ze er geen support op willen geven, maar dat ze de installer zo instellen dat het niet eens geinstalleerd kan worden, dat vind ik toch wat ver gaan.
daarbij is 2003 prima geschikt voor desktop gebruik, vooral als je een beetje systeembeheer achtergrond hebt. ik vind het simpelweg fijner werken dan XP, en via MSDN-AA kan ik het toch gratis gebruiken, dus het financiele aspect valt voor mij persoonlijk al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Je zou de installer kunnen uitpakken, en daarna met Orca de installatievereisten aanpassen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Alex) schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:39:
Je zou de installer kunnen uitpakken, en daarna met Orca de installatievereisten aanpassen? :+
Dat was ik inderdaad al van plan. ik heb er een ander programmatje voor op het werk, om MSI's te maken.
dat orca lijkt gratis te zijn, dus ga dat eens proberen.

• Malarky
  • Laatst online: 02:23

Malarky

Wils voor wat ieder

Weet iemand te style van WLM 8.1 te vinden voor WLM 8.5. Vind de oude namelijk veel mooier.

@Petervanakelyn: uitpakken gaat je zelf niet zomaar lukken. Gemodificeerde versie, waaraan je zelf ook nog aanpassingen kan doen, met zoals je zei het programma orca is hier te vinden.

Om het wat makkelijker te maken, welke bestanden je moet vervangen:

Taal bestanden:
* msgslang.8.5.1302.1018.dll
* msvsui.dll

Patched bestanden (MessPatch):
* msgsres.dll (Skin)
* msidcrl40.dll (moeten geplaatst worden in: \SDKComponents\PPCRL)
* msnmsgr.exe

Mogelijk in je WLM map, die niet mee moeten:
- msimg32.dll [Messenger Plus! Live]
- winmm.dll [MessengerDiscovery Live]

[ Voor 77% gewijzigd door Malarky op 29-11-2007 07:51 ]

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Nieuws over de nieuwe WLM 9 beta!
Changelog:

* Sign-in and messaging in multiple locations - You asked for it, now you have it! You can now sign into Messenger from more than one computer at a time, up to four at once. Simply sign into Messenger from one computer, install Messenger on another computer and sign in using the same account. (Only works if all computers are running Messenger 9.0 Beta. Currently enabled only for users whose Windows Live ID country is US or Canada.)
* Signature sounds – Pick your own personal sound that your contacts will hear when you sign into Messenger (only works if you and your contacts have Messenger 9.0 Beta).
* Per contact sounds - Pick unique sounds for each of your contacts. You will be able to tell from across the room who is sending you a message.
* SPIM Reporting - If users send you unsolicited messages or invitations that you consider spam, you can block them and report them as spammers. If you report a user as a spammer, the messenger service will collect this data and put appropriate restrictions on the spammer accounts. All reports of spammers are kept confidential.
* Animated Display Pictures – Show your moves! Messenger now supports animated .gif files as display pictures.
* Link in Personal Status Message – URLs in Personal Status Messages are hot and clickable in the Messenger contact list.
* Behind the Scenes Changes – Architectural changes that modified how things work but shouldn’t have changed how things look
o Changes to sign-in, connectivity, presence, sending text IM’s, voice & video features
o Windows Live Contacts Server – wlcomm.exe runs in the background to keep your contacts’ information up-to-date and helps Messenger sign you in faster

Bron: www.mess.be

Edit: *Link weggehaald* Dat bestand houd je maar lekker zelf. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door pasta op 01-12-2007 14:25 ]

• Alex)
Die link kun je beter weghalen, het Messenger-team heeft aan testers te kennen gegeven dat ze de stekker eruittrekken als teveel mensen er gebruik van gaan maken...

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Alex) schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:49:
Die link kun je beter weghalen, het Messenger-team heeft aan testers te kennen gegeven dat ze de stekker eruittrekken als teveel mensen er gebruik van gaan maken...
Heb ik ook gezien en het bestand doorsturen mag ook niet. Wellicht willen ze ook het systeem niet overbelasten maar zitten inderdaad wel weer wat aardige nieuwe zaken in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Laatst online: 30-04 12:52
Malarky schreef op donderdag 29 november 2007 @ 07:46:
Weet iemand te style van WLM 8.1 te vinden voor WLM 8.5. Vind de oude namelijk veel mooier.

@Petervanakelyn: uitpakken gaat je zelf niet zomaar lukken. Gemodificeerde versie, waaraan je zelf ook nog aanpassingen kan doen, met zoals je zei het programma orca is hier te vinden.

Om het wat makkelijker te maken, welke bestanden je moet vervangen:

Taal bestanden:
* msgslang.8.5.1302.1018.dll
* msvsui.dll

Patched bestanden (MessPatch):
* msgsres.dll (Skin)
* msidcrl40.dll (moeten geplaatst worden in: \SDKComponents\PPCRL)
* msnmsgr.exe

Mogelijk in je WLM map, die niet mee moeten:
- msimg32.dll [Messenger Plus! Live]
- winmm.dll [MessengerDiscovery Live]
Probleempje, als ik de link aanklik krijg ik alleen een 403 forbidden. Staat het nog ergens anders of moet ik het zelf maken ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Laatst online: 02:23

Malarky

Wils voor wat ieder

Dat zal wel de link protection zijn. Probeer deze is, anders zelf even intypen in je browserbalk. Hier is meer info te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij uitleggen hoe het kan dat Messenger wel automatisch inlogt, maar als ik probeer in te loggen via Paspoort er een melding komt "e-mail adres bestaat niet".
wellicht heeft het er iets mee te maken dat ik geen hotmail/livemail adres heb maar een mail adres van een NL provider (euronet)

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:12:
Ik heb een vaag probleem met m`n msn lijst de laatste tijd. Wanneer ik me aanmeld op een andere computer (op school bijv.) en me vervolgens daarna aanmeld op msn op m`n 'normale home pc' dan zijn al m`n msn-groepen in de war. Hierdoor moet ik dus steeds m`n groepen opnieuw sorteren :S

Is hier wat tegen te doen?
Heb hetzelfde probleem, gek word je er van!!

• Alex)
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:30:
wie kan mij uitleggen hoe het kan dat Messenger wel automatisch inlogt, maar als ik probeer in te loggen via Paspoort er een melding komt "e-mail adres bestaat niet".
wellicht heeft het er iets mee te maken dat ik geen hotmail/livemail adres heb maar een mail adres van een NL provider (euronet)
Waar wil je je aanmelden? Surf eens naar http://account.live.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Laatst online: 23:35
Vroeger, toen alles beter was, kon je in MSN via de mail knop rechstreeks Outlook (express)openen, nu ik Vista draai stond daar opende die het voorgeïnstalleerde Outlook maar dat gebruik ik niet, ik wil weer dat die gewoon Mail opent. Ik krijg het echter niet voor elkaar.

Ik heb Outlook er al af gegooid, Live Messenger opnieuw geïnstalleerd (Duurde >20 min :( , wat een ellende maar ja). Daarin gaf die aan dat je nog een hoop extra programma's toe kon voegen, waaronder Mail maar ik begreep daaruit dat dat dan gewoon Windows Live Mail is, de online/hotmail versie? (ik las hier dat dat de toekomst wordt?). Want dat heb ik dus niet, ik heb nog gewoon een eigen mailadres(sen) en die wil ik in Mail ophalen.

Inmiddels is die ge-A-patcht maar ook daar kon ik de instelling niet vinden. Iemnad een idee of dat nog werkend te krijgen is zoals vroeger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Windows Live Mail is de vervanger voor Outlook Express (XP) en Windows Mail (Vista). De online versie heet Windows Live Hotmail. Het is voor mij niet helemaal duidelijk wat je wilt. Kan alleen zeggen dat je in Windows Live Mail je aan moet melden met je account. Dan krijg je je hotmail/msn inbox in het programma (eventueel offline) te zien en kun je ook extra accounts toevoegen. Als je nieuwe mail binnen krijgt meldt Messenger dat met een popup. Als je hier op klikt opent Windows Live Mail. Moet wel zeggen dat die notificatie niet altijd fatsoenlijk werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Ascathon schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:59:
Windows Live Mail is de vervanger voor Outlook Express (XP) en Windows Mail (Vista). De online versie heet Windows Live Hotmail. Het is voor mij niet helemaal duidelijk wat je wilt. Kan alleen zeggen dat je in Windows Live Mail je aan moet melden met je account. Dan krijg je je hotmail/msn inbox in het programma (eventueel offline) te zien en kun je ook extra accounts toevoegen. Als je nieuwe mail binnen krijgt meldt Messenger dat met een popup. Als je hier op klikt opent Windows Live Mail. Moet wel zeggen dat die notificatie niet altijd fatsoenlijk werkte.
Ik wil eigelijk gewoon de knop die nu naar Windows Live Hotmail linkt, Windows Mail (Outlook Express) laten openen, dat kon ooit wel want op mn XP bak werkt het nog gewoon. Ik heb geen WIndows Live Mail nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Windows Live Mail == Windows Mail alleen dan updated. Je knikkert Windows Mail er dan gewoon van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:01
Ik vindt WL Mail wel handig. Heb er al me email accounts in gezet. Of het nou echt beter is dan Outlouk... Weet niet maar vindt wel makkelijk dat ook wel makkelijk met WLM werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Ascathon schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:29:
Windows Live Mail == Windows Mail alleen dan updated. Je knikkert Windows Mail er dan gewoon van af.
Thnx, het werkt nu inderdaad gewoon. Het programma werkt tot nu toe ook naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

ik heb altijd een probleem dat live opeens vasthangt.... gesprekken enzo hangen vast, en opeens gaat ie verder gewoon. erg irritant, op alle pc's heb ik dit probleem.. iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
RMB schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:39:
ik heb altijd een probleem dat live opeens vasthangt.... gesprekken enzo hangen vast, en opeens gaat ie verder gewoon. erg irritant, op alle pc's heb ik dit probleem.. iemand idee?
Ik heb dit ook af en toe op mijn laptop, op mn gewone pc heb ik nergens last van, maar op mijn laptop dus wel. Het is inderdaad erg irritant, maar waar het aan ligt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een nieuwe modem/router gekocht en sindsdien kan ik niet meer inloggen met WLM op mn desktop.

alles werkt verder, ik kan bijvoorbeeld op mn laptop met hetzelfde modem gewoon inloggen, internet op mn desktop doet t ook zoals het hoort.

ik draai vista met mcafee, alles gewoon standaard, voorheen geen problemen, ik krijg bij het inloggen ook geen foutmelding, hij blijft gewoon op aanmelden hangen. Overigens als ik op mn laptop aangemeld ben (bij WLM) en ik probeer dus aan te melden op mn desktop (dan blijft ie dus hangen zoals gezegd op aanmelden) dan zegt ie op mn laptop wel dat ik ergens anders ben aangemeld?!?!

ik snap er echt helemaal niks meer van, ik hoop dat iemand een oplossing weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb nu ook problemen met live messenger. Ik heb net de beta gedeinstalleerd en die van messenger.msn.com gedownload en geinstalleerd...

Wat is nu het probleem? Ik kan met een bepaald persoon mijn cam niet aan doen. Wanneer ik dat doe, dan crashed msn. Als ik een uitnodiging verstuur crashed ie, maar als de ander mij een stuurt om mijn cam te starten crashed live messenger ook.

Dit heb ik alleen bij haar, maar bij een vriend van mij als ik daar mee ga cammen dan werkt de cam wel prima. Heel erg vreemd. Er kunnen ook gewoon andere mensen met haar cammen.

Ik heb ook al de cam drivers ge-deinstalleerd en opnieuw geinstalleerd... maar het wil steeds niet baten. Als ik de cam start in de configuratie modus van msn, dan werkt ie ook goed en kan ik gewon alles aanpassen zonder crash :S

Wat kan dit zijn?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, want ik kon zo niks vinden hier over.
Is het mogelijk dat je live messenger kunt gebruiken icm met een ander email andres dan een @live.nl adres? Het gaat dan natuurlijk om een email adres welke nog niet eerder is aangemeld voor live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
eX0duS schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:44:
Het gaat dan natuurlijk om een email adres welke nog niet eerder is aangemeld voor live.
Vroeger moest je dat adres dan passport geschikt maken.
Lees hier eens. https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ok bedankt, dit heeft inderdaad gewerkt. Het begon me ineens te dagen dat je eigenlijk een passport aan moet maken, als ik dit geweten had was het misschien wel gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn probleem (zie eerdere post) blijkt bij mn moederbord te liggen....

Dell gaat naar alle waarschijnlijkheid t moederbord vervangen van mn XPS 420

dus dat verklaart een hoop, hoeven jullie je hersens hier niet meer over te breken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

RMB schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:39:
Heb ik hier ook regelmatig last van, behoorlijk bagger. Heb het gevoel dat het te maken heeft met ontvangen/verzenden van data van bijvoorbeeld de icons en smiley`s.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een laatste update, het blijkt niet mn moederbord te zijn!

De oplossing lag in het volgende:

in de command prompt van Vista dien je onder je userfile (dus in principe c:\users\(naam)) het volgende te typen:

'netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled' (zonder aanhalingstekens...)

dan is ie heel even bezig en zegt ie als t goed is: OK (als je geen rechten hebt, terwijl je admin bent dan dien je nog wel even het useraccountmanagement uit te schakelen, oftewel de goedkeuringsmeldingen die je steeds dient te geven wanneer je iets installeert, maar die je niet te zien krijgt natuurlijk in het cmd prompt)

De oplossing kwam van een vriend van me, gelukkig voordat ze het mobo zouden komen vervangen! ;) Dus erg handig om even te proberen als je niet kunt inloggen in Windows Live Messenger maar geen foutmelding krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
Ik heb sinds kort een probleem met Live messenger, Ik kan gewoon aanmelden en praten met mijn contacten, maar het lijkt alsof messenger om een bepaalde tijd ( 2 minuten) "vastloopt" alles loopt in messenger vast en kan niets doen, maar naar 10 seconden reageert alles weer en kan ik gewoon doorgaan. Heb verschillende versies geprobeert met allemaal hetzelfde probleem, Heb ook een stabiel netwerk en op mijn x360 werkt het gewoon wel. Misschien dat iemand hier meer ervaring mee heeft?

Specs pc: zie sig!

Edit: Sorry ik zie dat het probleem hierboven ook ondervonden word, Maar als iemand hier alsnog een antwoord op heeft? Graag! :9

[ Voor 11% gewijzigd door Sqorpius op 05-01-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Messenger is ook redelijk verweven met andere dingen van Microsoft. Merk zelf hier dat als mijn xboxlive niet goed werkt, dat ik ook problemen heb met andere diensten van Microsoft. Misschien dat dat wat met elkaar te maken heeft, zelfs als je geen xbox 360 hebt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 13:59
Mensen, ik heb een probleem. Ik draai nu vista x64, en met wlm 8.1 ging alles goed. Ik installeerde wlm 8.5, en nu lijkt hij steeds af-en aan te melden. Zelf merk ik er niks van, maar mijn contactpersonen zien steeds dat ik me opnieuw aanmeld. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Lijkt aan de versie te liggen, want met 8.1 gebeurde het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14

dbzfan

Nee.

Ik heb al 2 dagen dat ik als ik een bericht wil sturen, nadat ik op enter heb gedrukt de melding krijg dat het bericht niet verstuurd kan worden... "het volgende bericht kon niet verstuurd worden" En dan je eigen bericht in rode letters...

Nu zit ik maar op ebuddy.com, maar ik vind het toch wel erg vervelend.. is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
dbzfan schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:43:
Ik heb al 2 dagen dat ik als ik een bericht wil sturen, nadat ik op enter heb gedrukt de melding krijg dat het bericht niet verstuurd kan worden... "het volgende bericht kon niet verstuurd worden" En dan je eigen bericht in rode letters...

Nu zit ik maar op ebuddy.com, maar ik vind het toch wel erg vervelend.. is hier een oplossing voor?
Heb ik ook soms:S
Komt ook direct terug! Vreemd

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien voor sommigen die dit niet weten.

Wanneer je je niet kunt aanmelden, eens kijken of je windows-tijd correct staat. Al vaker gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Okee... volgens mij is er weer iets nieuws: linkjes doorpassen per MSN gaat echt niét meer.
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
http://boinc.berkeley.edu/download.php
Maar als je de link split achter bijvoorbeeld de http:// , dan is er niks aan de hand :?

Edit: bij enkele contactpersonen werkt alles wel normaal. Het wordt gekker en gekker.

[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 08-01-2008 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Het zal ook wel met die 'download' te maken hebben, niet? Het zit iig echt in de client en bij het verzenden, want met Pidgin kan ik iedereen elke gewenste link versturen, ookal is dat over het MSN-protocol en gebruiken zij wel WLM.

Moet wel zeggen dat Pidgin een oudere versie van het MSN protocol hanteerd, en het daarin kan zitten, maar dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat is een tijd terug toegevoegd toen verschillende virii zich verspreidden door linkjes te versturen ("hey ben jij dit? http://xxx/download.php?msn=msn@adres.tld")... Toen heeft MS een blacklist in de client ingebouwd, die bij iedere aanmelding vernieuwd wordt.

Edit: linkje: http://virtuelvis.com/arc...t-censoring-msn-messenger

[ Voor 14% gewijzigd door Alex) op 09-01-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
De WLM-client filtert inderdaad onder andere op 'download.php' omdat dat dat volgens MS naar slechte links zou wijzen die de computertjes van onwetenden kapot zou maken. Kwam in 2006 aan het licht als ik me niet vergis. .info-domeinen ook bijvoorbeeld als ik me niet vergis.

[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 09-01-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Ik heb nu iets geks meegemaakt en ik wil graag van andere gebruikers horen wat die ervan vinden:

MSN Live Messenger was gestart maar ik was niet ingelogd, toch start ene george_cerveros@hotmail.com een conversatie in het Spaans. Daarop heb ik een paar berichtjes teruggestuurd in het Engels dat ik Spaans niet begrijp maar die gast bleef zo nu en dan toch berichtjes sturen, enkele daarvan bevatte een link naar een of andere site (waar ik natuurlijk niet op geklikt heb). Na een poosje zoeken in mijn contacten (daarvoor moest ik eerst wel inloggen) kom ik tot de conclusie dat hij niet bij mijn contacten stond.

Nu zijn er dus twee gekke dingen aan de hand:
1) MSN ontvangt berichten terwijl ik uitgelogd ben
2) Iemand die niet in mijn contacten lijst staat (en die dus niet geauthoriseerd is) kan toch een converstatie met mij beginnen.

Kan dit met MSN? Ben ik gehacked zodat dit mogelijk was en ben ik nu waarschijnlijk gehacked?

Ook viel mij nog een gemis in MSN op: Je kan niet een email adres blokkeren zonder dat die persoon zich netjes eerst bij jou aanmeld.

Edit: En nu krijg ik dus ook al meerdere emails van: Jorge Luis <george_cerveros@hotmail.com> om mij aan te melden bij de netwerk site hi5.com... :(

[ Voor 6% gewijzigd door styno op 13-01-2008 11:28 ]

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:21

Pinjataaa

Hit me!

Die kerel probeerde mij ook toe te voegen op mijn gmail account. En nog een paar van die contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Toch echt maar eens controleren op ongewenste programma's. Maar misschien ligt het aan die contacten service die er sinds versie 9 in zit. Draai je die versie? Als het goed is zorgt die service er voor dat je sneller aangemeld wordt en ben je daardoor ongewenst al soort van aangemeld. (allemaal gokken dit hoor).

Hmm, enige hit op Google met dat adres is dit topic. :P

hi5 is heeel wazig. Mijn klasgenoot kreeg daar uitnodigingen van. Bleek een account te hebben. Staat tussen zn vrienden mijn naam. Klik klik, staan daar gewoon mijn woonplaats en leeftijd bij. Ik heb nooit een account gehad op die site.

[ Voor 4% gewijzigd door Ascathon op 13-01-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSN 7.5 was gewoon goed maar MSN Live Messenger maakt te veel gebruik van je ram geheugen. Er zijn veel opties in live messenger waar ik zit te denken wat bedoelen ze er nu mee ? Bijvoorbeeld met die verzoeken snap ik echt niks van.

Wie kan me duidelijk maken wat ze bedoelen met verzoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Ascathon schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:54:Toch echt maar eens controleren op ongewenste programma's. Maar misschien ligt het aan die contacten service die er sinds versie 9 in zit. Draai je die versie? Als het goed is zorgt die service er voor dat je sneller aangemeld wordt en ben je daardoor ongewenst al soort van aangemeld. (allemaal gokken dit hoor).
Ik gebruik versie 8.1 en heb mijn pc met Windows Defender en ClamWin antivirus gescand en niks gevonden.

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:54:
MSN 7.5 was gewoon goed maar MSN Live Messenger maakt te veel gebruik van je ram geheugen. Er zijn veel opties in live messenger waar ik zit te denken wat bedoelen ze er nu mee ? Bijvoorbeeld met die verzoeken snap ik echt niks van.

Wie kan me duidelijk maken wat ze bedoelen met verzoeken ?
Als je er op klikt moet het snel duidelijk zijn: meestal zijn het verzoeken dat anderen om gegevens zoals woonplaats en geboortedatum die je hebt ingevuld op je profiel te mogen inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ik heb nu een heel vreemd probleem met mijn messenger.
3 dagen geleden logde ik in op WLM op mijn PDA, en waren opeens al mijn contactpersonen uit hun groepen verdwenen, en stonden ze allemaal onder "andere contactpersonen".
Toen ik thuis kwam en daar inlogde had ik hetzelfde probleem. Dus ik dacht, vast een bug met de WLM op de PDA. En heb ik allemaal de contactpersonen weer in hun groep gezet.

Gisteren logde ik weer in op school, en daar deed ie het ook gewoon prima.
Toen ik thuis kwam en inlogde deed ie het ook.
Maar vandaag heb ik weer hetzelfde probleem. Ik heb in de tussentijd nergens anders ingelogd.

Hebben meer mensen hier last van? of ooit gehad?
Ik vond wel een post uit 2002 met een vergelijkbaar probleem, maar daarin geen oplossing, en in de tussentijd zal er vast wel wat veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier thuis in het netwerk wil msn niet opstarten op alle windows xp's. Hij start op maar na een paar minuten begeeft msn het. Soms wil msn ook niet opstarten en geeft hij 'gateway offline' weer. Alleen werkt msn nog perfect op mijn windows vista.. Toch wel iets raars. Heb al verschillende poorten open gezet in mijn router maar dat haalt precies niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 10:30
Ik heb een probleem met mijn MSN messenger.
Na bepaalde tijd aangemeld te zijn, ververst de vrienden lijst niet meer. Mijn vrienden kunnen ook geen berichten meer aan mij sturen. Ze krijgen dan een melding terug dat hun bericht niet is ontvangen. Ik kan mijn online status ook niet meer veranderen.
Als ik mezelf af- en aanmeld is het probleem weer tijdelijk uit de wereld.
Ik kan er gee
Het lijkt gekomen sinds dat ik ben over gestapt op Windows Vista (ultimate), maar dat kan ik ook mis hebben.

Ik heb een Juniper Netscreen Firewall in gebruik, maar die gebruik ik al langer dan dat het probleem zich voordoet. Ik heb tevens alle bekende MSN poorten open staan.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vis00348/msnpoorten.jpg

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Derice: die is al meer dan 3 maanden verkrijgbaar op http://get.live.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... oke... kreeg pas gisteren onderin m'n MSN een bericht dat 8.5 te downloaden was, kon ook de 8.5 final niet terug vinden in de meuktracker, enkel de beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnieuwkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:49
Hey,

Ik heb sinds de nieuwe live messenger (8.5) een probleem als ik op offline sta;

Als mensen mij aanspreken springt dat scherm gelijk naar voren, dus als ik vrolijk een verslag voor school aan het typen ben, typ ik verder in het scherm van MSN. Ik kan onder "opties" niets vinden om dit uit te zetten. Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen? Het het is namelijk best wel irritant :X .

Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Heeft iemand wel eens gehad dat ie een popup krijgt dat je een mail ontvangen hebt op hotmail/live, maar dat er helemaal niks in je inbox te vinden is.
Voor diegene die willen vragen of ik spyware heb: nee, heb ik niet.
cyberd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:48:
Hey,

Ik heb sinds de nieuwe live messenger (8.5) een probleem als ik op offline sta;

Als mensen mij aanspreken springt dat scherm gelijk naar voren, dus als ik vrolijk een verslag voor school aan het typen ben, typ ik verder in het scherm van MSN. Ik kan onder "opties" niets vinden om dit uit te zetten. Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen? Het het is namelijk best wel irritant :X .
Tsja, dat is nou het principe offline messaging. De andere kant denk dat je offline bent dus sturen ze je een bericht met het idee dat jij dat wel leest al je online komt. Als je dan toch niet gestoord wilt worden, dan meld je toch af?

[ Voor 62% gewijzigd door Ascathon op 29-01-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ascathon schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:09:
Heeft iemand wel eens gehad dat ie een popup krijgt dat je een mail ontvangen hebt op hotmail/live, maar dat er helemaal niks in je inbox te vinden is.
Heb ik ook elke keer!
Vage mailtjes, doe je klik op popup krijg je melding dat de mail niet bestaat:|

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
laat maar..

[ Voor 95% gewijzigd door Snoop op 31-01-2008 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Laatst online: 14-09 19:51
Tsja, dat is nou het principe offline messaging. De andere kant denk dat je offline bent dus sturen ze je een bericht met het idee dat jij dat wel leest al je online komt. Als je dan toch niet gestoord wilt worden, dan meld je toch af?
Als je msn aan wilt hebben kun je beter op bezet staan, berichten worden dan automatisch geminimaliseerd en de buzzer heeft ook geen effect meer.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:29
Nooit verwacht dat ik hier ooit zou posten.. Ik maak af en toe de computers bij mijn vriendin thuis en daar heeft zuslief een HP Vista Home premium.
Zodra ze msn aanmeld en alle contactpersonen in beeld komen freezed heel de computer en kan ze NIKS meer!

Bekend probleem? Bij veel programma's kan je wat doen om het te onderzoeken maar bij msn zijn mijn opties schaars..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Tomino schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:50:
Nooit verwacht dat ik hier ooit zou posten.. Ik maak af en toe de computers bij mijn vriendin thuis en daar heeft zuslief een HP Vista Home premium.
Zodra ze msn aanmeld en alle contactpersonen in beeld komen freezed heel de computer en kan ze NIKS meer!

Bekend probleem? Bij veel programma's kan je wat doen om het te onderzoeken maar bij msn zijn mijn opties schaars..
Bij de services "Messenger Sharing Folders USN Journal Reader service" uitzetten? Die wil op meerdere systemen nog wel eens voor problemen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:29
Lizard schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:46:
[...]

Bij de services "Messenger Sharing Folders USN Journal Reader service" uitzetten? Die wil op meerdere systemen nog wel eens voor problemen zorgen.
services.. je bedoeld via cntrl-alt-del task manager? Of ergens anders?
Niet zo bekend op Vista :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]
dennus2006 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:37:
[...]

Heb ik ook elke keer!
Vage mailtjes, doe je klik op popup krijg je melding dat de mail niet bestaat:|
bartgrefte in "Nieuwe Hotmail (Live Mail)"

Bij MSN weten ze er van...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.