Windows Live Messenger - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:22
Mils schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:55:
Hebben jullie ook weer last van het probleem dat wanneer je iemand aanspreekt gelijk een berichtje terug krijgt met de tekst dat hij niet bezorgt kan worden. Dit probleem heeft zich ongeveer een maand geleden ook afgespeeld?

Een aantal contactpersonen zijn wel gewoon aan te spreken en een aantal ook niet terwijl ze zeker 100% aanwezig zijn.

Ik heb dit probleem nu met wlm 8.1 en wlm 8.5 beta. Ik gebruik vista 64 bit.
Zelfde probleem hier. Ongeveer 90% van mijn lijst is niet bereikbaar terwijl ze wel online zijn.....

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Wat ik nou weer aan m'm fiets heb hangen :?

Ik heb Live Messenger 8.1 geinstalled, maar in m'n contactlijst staat voor iedereen zn naam nu zn scherfafbeelding (redelijk groot). Opzich geen probleem want ik dacht dat je dat altijd uit kon zetten, maar wáár in godsnaam :?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Bovenaan je lijst heb je een zoekbalk met twee knopjes ernaast, daar moet je het rechter knopje hebben :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Daar staat maar 1 icoontje, met 2 groene pijltjes erop (één omhoog en één omlaag). Daar kan ik wel kiezen voor 'Details van contactpersonen laten zien' maar dan komt er alleen het email adress bij te staan. Volgens mij klopt er iets niet :p

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dan moet je in de opties kijken, waar weet ik zo niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle666
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 22:47
Bij mij en mijn vriendin werken de smiley's niet. Als ik verstuur draaien ze wel op mijn pc af maar bij haar niet automatisch (moet ze eerst op klikken). Andersom idem, dus als ik winks ontvang draaid het ook niet automatisch af.

In de opties is het WEL aangevinkt dat ze automatisch moeten afspelen. Bij mijn vriendin werkt het zowel niet op haar vaste pc (net een nieuwe schone install) als ook niet op haar laptop.

Enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Iemand een id hoe ik in 8.5 die irritante enorme avatars in het hoofdscherm kan uitzetten (datze klein zijn net als in 8.0), heb hele ding al doorzocht maar kon het niet vinden

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ThaStealth schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:01:
Iemand een id hoe ik in 8.5 die irritante enorme avatars in het hoofdscherm kan uitzetten (datze klein zijn net als in 8.0), heb hele ding al doorzocht maar kon het niet vinden
Ik heb het omgekeerd, ik heb alleen groene poppetjes en wil avatars aanzetten :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
lol, van accounts ruilen :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:41
anandus schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:03:
[...]
Ik heb het omgekeerd, ik heb alleen groene poppetjes en wil avatars aanzetten :P
Oplossing (?): Rechts van het icoontje "Contactpersoon toevoegen" heb je die twee groene pijltjes. Vink daar "Details van contactpersonen laten zien" aan of uit, naargelang de behoeften..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
sorry, geen pijltjes hier :'(

[ Voor 3% gewijzigd door ThaStealth op 11-06-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
CyberThijs schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:39:
[...]

Oplossing (?): Rechts van het icoontje "Contactpersoon toevoegen" heb je die twee groene pijltjes. Vink daar "Details van contactpersonen laten zien" aan of uit, naargelang de behoeften..
Ja, dat werkt :)

@Hierboven:
Afbeeldingslocatie: http://img472.imageshack.us/img472/2851/sortmm4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik windows live messenger 8.1 open op mijn pc en ik meld me aan met mijn livemail account dan zie ik staan hoeveel nieuwe berichten er in mijn postvak in zitten. Ik krijg dan ook windows live vandaag te zien. Dan druk ik in dat scherm op hotmail en zie mijn nieuwe berichten. Als ik dan een nieuw bericht aanklik dan probeert internet explorer het bericht te openen. Maar dat lukt niet. Dan geeft livemail aan: Kan het geselecteerde bericht niet vinden. Mogelijk is het verplaatst of verwijderd. Klik nogmaals op de map om de weergave te vernieuwen.

Terwijl het bericht wel echt bestaat. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
Afbeeldingslocatie: http://www.vwiggen.nl/msn.jpg bij mij niet hoor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat icoontje moet in de regel eronder staan, naast de contactpersonenzoekbalk (al heb ik hem ook niet - ik heb hem eruitgesloopt).

Je werkbalk is wel erg vol, heb je toevallig een patch o.i.d. gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
De laatste 3 icons staan er ook dubbel in. Dat icoontje met dat poppetje staat hier dus een balkje lager. Dat verklaart waarom bij die pijltjes weg zijn. Is dus gepatcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

vraagje, iemand enig id hoe je bij msn live je eigen schermafbeelding kan exporteren? Heb em namelijk niet meer los....

o ja, en nog iets. Kan ineens geen pics meer zien op msn live space's in FF (meest recente), IE wel :?
Dit verschilt overigens per profiel, de ene werkt normaal, de ander alleen in IE

[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 20-06-2007 19:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

vraagje, weet iemand of het mogelijk is om (dan wel met een tooltje) voiceclips automatisch ergens op te slaan? Nu moet je iedere keer op de "opslaan als" knop drukken, na 100 keer wordt dit lichtelijk irritant. Eeuwige roem voor degene die mij kan helpen.

Edit: het wordt in deze folder opgeslagen:
C:\Documents and Settings\____ID____\Local Settings\Temp\MessengerVoice

Maar, nog geen tooltje gevonden om het automatisch op te slaan helaas. Dus als iemand het weet...

[ Voor 31% gewijzigd door WhatTheFuck op 28-06-2007 00:23 . Reden: halve oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een probleem, sinds ik WLM heb geinstalleerd kan ik geen contactpersonen toevoegen of accepteren. heb ook al WLM verwijdert en toen weer naar 7.5 , maar dan krijg ik het zelfde, terwijl ik daarvoor gewoon kon blijven toevoegen....

weet iemand hoe ik dit oplos

totaal aantal in mijn adres boek zijn 959 waarvan 202 mijn messenger contact personen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:12
Mijn messenger gooit nu al voor de 2e keer al mijn gegroepeerde contacten in de groep other contact. Dit gebeurt bij het opstarten. Super irritant, want kan ik alles weer gaan verplaatsen naar de verschillende groepen.. :X
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Beste tweakers.

Ik heb een probleem met mijn Live! Messenger. Telkens als ik met mijn laptop probeer in te loggen via draadloos netwerk krijg ik de melding dat het programma geblokkeerd wordt door een firewall. (er is geen actieve firewall aanwezig, de windows firewall staat uit)
Als ik probeer in te loggen via een gewone kabel blijft het probleem ook. Een gewone desktop pc doet het wel op hetzelde netwerk (deze heeft dezelfde Live! Messenger 8.1 versie).
Het probleem lijkt dus niet in het thuisnetwerk te liggen maar in de laptop configuratie. Ik heb al geprobeerd msn opnieuw te installeren. De standaard windows messenger werkt ook niet op de laptop.

Wie kan mij helpen met dit probleem?

B.v.d.

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:08
Heeft MSN op het moment bij meer mensen problemen? Ik krijg constant dezelfde foutcode die hij nooit eerder vertoonde en er is niets mis met mn verbinding of wat dan ook, en de nieuwste versie van MSN is ook niet te downloaden op het moment. Heeft MSN last van downtime?
foutcode: 80072efd
En na probleem oplossen stopt ie bij Key-poorten?

[ Voor 11% gewijzigd door bokkow op 28-06-2007 18:53 ]

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 20:37

SvEn

a.k.a sv3nrg

volgens mij ligt heel microsoft eraf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padschild
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11-2020
bokkow schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:48:
Heeft MSN op het moment bij meer mensen problemen? Ik krijg constant dezelfde foutcode die hij nooit eerder vertoonde en er is niets mis met mn verbinding of wat dan ook, en de nieuwste versie van MSN is ook niet te downloaden op het moment. Heeft MSN last van downtime?
Zelfs microsoft.com doet het bij mij niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ze zijn aan het beta-testen met Windows Server 2008, wat het een en ander zou kunnen verklaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:08
Haha ok bedankt voor de snelle reacties :p Ik vind het asociaal van Micrososft om dit niet op de een of andere manier te laten weten...
Nu hbe ik allemaal mensen opgebeld die hetzelfde probleem hebben en eerst dachten dat het aan hun eigen installatie lag. :@

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb het ook wel eens, dan is een paar minuten lang alles van MS onbereikbaar, dan bedoel ik dus MSN, Microsoft.com, Live.com, enz. enz.

Volgens mij hebben ze een probleem in een van hun datacentra of de route ernaartoe, iets anders kan zo'n grote uitval bijna niet verklaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
bokkow schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:54:
Haha ok bedankt voor de snelle reacties :p Ik vind het asociaal van Micrososft om dit niet op de een of andere manier te laten weten...
Er is gewoon een persbericht vrijgegeven hoor ;)

Daarbij is MSN een übersociale dienst van Microsoft, dus is het ze gegund het een dagje offline te hebben hoor.

Voor de rest: Lees de topicwarning nog eens :)

@onder: Ctrl+F5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

blijkbaar is er nog (steeds) iets mis. Kan nog steeds met FF geen foto's zien op de live spaces...
Met IE niks aan de hand. + het is op meerdere pc's
En om het nog maffer te maken.... het verschilt per space :?

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 29-06-2007 09:58 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de voiceclip optie, namelijk;
Je voiceclip is niet verzonden omdat er geen geluid in de opname is aangetroffen.
Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/5582/naamloossa6.jpg

Je ziet dat er links ook geen beweging komt in de kleine Equalizer. Ik neem niet op met een microfoon, maar gewoon van Windows Media Player, met Winamp waar ik de voorkeur aangeef lukt het ook niet.

Nou heb ik al flink ge-Googled om het probleem te vinden, maar die mensen hadden Windows XP en konden het op de volgende manier oplossen:
Rechtsonderaan op je audio icoon dubbelklikken - opties - eigenschappen - selecteer "stereo-mix' - ok, en stel hier evt. het volume nog voor in.
Nou hebben wij thuis dus Vista en kan ik niet bij "selecteer "stereo-mix" komen. Ik kan overigens wel voice-clips ontvangen en beluisteren. Heeft iemand ervaring met dit probleem?
Ik dacht zelf dat het misschien iets met een firewall te maken zou kunnen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Kun je via andere tools wel opnemen? Probeer eens met de soundrecorder.
Kijk ook even in het configuratiescherm bij geluid/sound en controleer of de microfoon geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben geen microfoon. Maar het gaat echt puur om af en toe een lekker stukje van een liedje te sturen naar mensen op msn, met 'F2'. Via soundrecorder moet die gene het stukje ook weer downloaden enz, het liefste wil ik het via Voice-clip doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mm, in Vista is de optie om van wave op te nemen standaard uitgeschakeld geloof ik, dat moet je even nazoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik krijg regelmatig een melding als beide personen de cam aan hebben (ik weet niet meer precies wat er staat maar volgens mij iets in de trant van: dat het netwerk traag is en het niet goed weergegeven kan worden)
De cam blijven ook regelmatig even hangen valt daar iets aan te doen? ik heb het bij andere programma's niet of veel minder.

Dus ik ging er van uit dat het aan msn ligt, en dat het misschien te druk is?
Gaat daar in de toekomst nog iets aan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:54:
Mm, in Vista is de optie om van wave op te nemen standaard uitgeschakeld geloof ik, dat moet je even nazoeken....
Klopt.
Geluidsbronnen als 'Stereo Mix' of 'Wave' zijn standaard uitgeschakeld (disabled) in Windows Vista en kunnen alleen door de gebruiker (dus niet programmatisch) via een verborgen feature in Vista weer worden ingeschakeld. Dit heeft alleen impact op het kunnen opnemen van internet, maar niet op het opnemen van externe geluidsapparatuur, waarover de boeken gaan.
Bron: http://www.visualsteps.nl/vistavragen.php
Wat nu?Heb inmiddels al veel gezocht, ze hebben het er over dat je; rechtermuisknop Volumepaneel (naast het klokje) -> Opnemeapperaten -> Uitgeschakelde apparaten weergeven moet aan vinken en dat er dan Stero Mix of Wave tevoor schijn moet komen. Niet dus..
Vind ik een beetje jammer van Vista, dit.

Dus weet iemand met meer verstand van interne Vista zaken wat ik moet doen?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:50
WLM gaat bij mij steeds veel CPU verbruiken (van 0-5% tot 25-30%). Heeft iemand anders dat ook en hoe kan dat? Is nogal irritant, mijn fan gaat daardoor steeds aan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
MarcoC schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:31:
WLM gaat bij mij steeds veel CPU verbruiken (van 0-5% tot 25-30%). Heeft iemand anders dat ook en hoe kan dat? Is nogal irritant, mijn fan gaat daardoor steeds aan :P.
Ik heb er geen last van, in ieder geval niet als alles gesloten is (dus alleen tray). Heb jij vensters open staan. Misschien ligt het aan de reclameadvertenties of processen van messenger plus of andere plugins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Ik heb sinds enkele dagen een paar vage probleempjes met WLM

Ten eerste is WLM vaak RETEtraag, met name als ik zit te wachten op een reactie van iemand. WLM loopt dan bijna helemaal vast, dit duurt een halve minuut en dan kan ik weer verder. Geen idee waar het aan kan liggen. Ik heb al van alles geprobeerd, zoals herinstalleren, internetinstellingen aanpassen in de router, etc. mja, buten de traagheid werken alle functies die speciale instellingen vereisen wel gewoon...

Ten tweede is de titelbalk ineens niet meer weg te krijgen. Ik had tot dit probleem zich voordeed altijd alle gespreksvensters en het hoofdvenster zonder titelbalk, gewoon omdat ik dit mooier vind. Maar eergisteren was de titelbalk ineens permanent te zien, en ik kan nergens een optie vinden waar dat aan zou kunnen liggen. Ook hier geldt dat ik al diverse dingen heb geprobeerd, zoals ondermeer een herinstallatie. Ook met de nieuwe beta doet dit probleem zich voor, terwijl de screenshots voor deze versie duidelijk géén titelbalk laten zien, of dat nou een XP- of een vista-balk betreft... Weet iemand een manier om de titelbalk (weer) weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ascathon schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:00:
[...]
Ik heb er geen last van, in ieder geval niet als alles gesloten is (dus alleen tray). Heb jij vensters open staan. Misschien ligt het aan de reclameadvertenties of processen van messenger plus of andere plugins.
Het gebeurt alleen als ik vensters open heb staan. Reclames heb ik weggehaald, dus denk niet dat die de oorzaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MarcoC schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:04:
[...]
Het gebeurt alleen als ik vensters open heb staan. Reclames heb ik weggehaald, dus denk niet dat die de oorzaak zijn.
Misschien is dat de oorzaak, dat je er een patch overheen hebt gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
anandus schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:07:
[...]
Misschien is dat de oorzaak, dat je er een patch overheen hebt gegooid?
Ja, dat bedacht ik me ook net voor ik dit topic opende. Even een verse install dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Standaard WLM verbruikt nu weer 45% van mijn CPU...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Shit, in mijn vakantie(14-7-2007 tot 28-7-2007) heeft iemand leuk met me msn zitten kloten.
Of hij wist mijn wachtwoord of mijn geheime vraag, maar mijn pass is veranderd, de geheime vraag ook dus kom ik er niet meer in!
Iemand een idee wat ik nog kan doen om mijn msn terug te krijgen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Microsoft-support vragen om hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Is natuurlijk niet echt messenger related. Maar als je alles kwijt bent qua login kun je het misschien wel verbeteren. Hoe wil je bij Microsoft aantonen dat jij het account hebt aangemaakt. Het is allemaal gratis dus bijzondere registratie is er niet. Wat die geheime vragen betreft, daar doe ik niet aan. "Wat is de meisjesnaam van je moeder". Das toch makkelijk te achterhalen. Gewoon je wachtwoorden onthouden en niet zo maar vrij geven.
Heb je misschien onlangs een mail gekregen waarin iemand verteld dat je daar en daar in moet loggen met je messenger gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ascathon schreef op zondag 29 juli 2007 @ 21:32:
Is natuurlijk niet echt messenger related. Maar als je alles kwijt bent qua login kun je het misschien wel verbeteren. Hoe wil je bij Microsoft aantonen dat jij het account hebt aangemaakt. Het is allemaal gratis dus bijzondere registratie is er niet. Wat die geheime vragen betreft, daar doe ik niet aan. "Wat is de meisjesnaam van je moeder". Das toch makkelijk te achterhalen. Gewoon je wachtwoorden onthouden en niet zo maar vrij geven.
Heb je misschien onlangs een mail gekregen waarin iemand verteld dat je daar en daar in moet loggen met je messenger gegevens?
Nee maar wel heel vaak dat ik mijn wachtwoord moest resetten, heb ik genegeerd!

Maar ik heb vandaag met Microsoft Support gemaild, geweldige service.
Je moest vertellen:
Voornaam & Achternaam
Woonplaats + Postcode
Je ip-adres
Welke zelfgemaakte-mappen je had gemaakt
Titel van recente email, en email-adres van wie die kwam

Daarna kreeg ik een mail terug met reset-link. En hij werkt weer.Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
True, met het ip-adres kan het. Had ik in principe wel verwacht. Maar dat Microsoft daar zo eenvoudig aan mee werkt, dat had ik niet verwacht. Meer dat ze er geen zin in hebben.
NAW en ip-adres van mezelf weet ik dan nog wel. Maar mail en mappen niet, adres altijd alleen maar gebruikt voor Messenger.

Was het gewoon Nederlandse support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ascathon schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:11:
True, met het ip-adres kan het. Had ik in principe wel verwacht. Maar dat Microsoft daar zo eenvoudig aan mee werkt, dat had ik niet verwacht. Meer dat ze er geen zin in hebben.
NAW en ip-adres van mezelf weet ik dan nog wel. Maar mail en mappen niet, adres altijd alleen maar gebruikt voor Messenger.

Was het gewoon Nederlandse support?
Ja hoor helemaal nederlands.
Heel vriendelijk enzo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met gedeelde mappen bij msn :( , Wanneer mijn dochter in Ierland haar foto's in onze gedeelde map zet kan ik ze niet zien, Zij ziet die van mij wel. Ook kan zij geen bestanden via msn na mij toe verzenden, alles geeft een fout melding bij mij andersom kan wel. Wij hebben dezelfde pc Welke instellingen staan verkeerd en wat kan ik eraan doen om haar bestanden ook te krijgen ? Met mijn andere dochter heb ik geen last, Zij woont in A'dam. Rara Wie heeft de oplossing ? :?
Alvast bedankt !

Zwany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
is messenger down? ik kom er niet in (en ook niet in hotmail via de browsers, opera en IE)

[ Voor 42% gewijzigd door VeldKoe op 30-07-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:48

Pinjataaa

Hit me!

VeldKoe schreef op maandag 30 juli 2007 @ 22:55:
is messenger down? ik kom er niet in (en ook niet in hotmail via de browsers, opera en IE)
Was down, bij mij zijn ze allemaal weer up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan nog steeds niet inloggen op msn, en ook sites als msn.nl en hotmail zijn onbereikbaar :s
snap er helemaal niets van, heb nets geupdate of veranderd en 2 dagen geelden deed hj t nog vrolijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik msn live menssenger 8.1 maar om een of andere reden kan ik geen links meer versturen?
Reinstall werkt niet.
De links die ik wil versturen zijn een verwijzing naar gewoon wat foto's op m'n eigen site, voor de rest geen gekke domeinnaam of url zoals download.xxx(ik had begrepen dat die geblokt is).

Maar bijv. linkjes naar filmpjes op youtube werken weerwel?
Weet iemand nog iets anders wat ik kan proberen?
Het lijkt bij mij dus net alsof die persoon hem wel heeft ontvangen, maar als die persoon een screenshot laat zien, staan me links er helemaal niet bij?

Dit heb ik net nog even getest met de nieuwe 8.5beta van hierboven en zelfs windows messenger geeft dezelfde problemen?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2007 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Misschien een domme vraag ... maar ... kan je je nog steeds voor Messenger registeren zónder gebruik te maken van een live.nl (of ander Microsoft) mail adres? Ooit (Messenger v0.1 ofzo) heb ik me geregistreerd met mijn eigen mail-adres.
Alleen dat mail-adres bestaat niet meer én het account is buggy (ik verdwijn van contactlijsten en zie daardoor mensen niet meer online ... Nee, ze blokken of verwijderen me niet ;)).
Dus ik wilde me vanavond registeren met een nieuw mail adres, maar waar ik ook klik, zoek of registreer ... het lijkt alleen nog maar te kunnen met een live.nl adres (en dat wil ik dus niet).

Heeft iemand een idee of misschien een linkje naar een registratie-pagina?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de WLM knop in de taskbar te verwijderen. In A-ptach zit deze optie volgens mij niet.

Afbeeldingslocatie: http://maxupload.com/img/A33C2D83.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Gewoon het hoofdvenster sluiten (kruisje) ipv minimaliseren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 01:28:
Gewoon het hoofdvenster sluiten (kruisje) ipv minimaliseren? :)
Nee het programma staat gewoon open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:38:
[...]

Nee het programma staat gewoon open.
Als je dat dus minimaliseert door op het kruisje te drukken, dan zie je hem alleen in je tray en niet in je taakbalk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:41:
[...]
Als je dat dus minimaliseert door op het kruisje te drukken, dan zie je hem alleen in je tray en niet in je taakbalk :)
Ehm :o

WLM staat dus gewoon open op mn scherm en dan wil ik die knop weg hebben, mijn vraag of dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:14:
[...]

Ehm :o

WLM staat dus gewoon open op mn scherm en dan wil ik die knop weg hebben, mijn vraag of dat mogelijk is.
Denk het niet.
Je kan misschien explorer.exe killen zodat je je taakbalk niet meer ziet, maar ik weet niet of dit gewenst is? (En dan kan je net zo goed 'auto-hide' kiezen :P )
Maar ik weet het verder niet.
Je kan ook een MSN gadget gebruiken en dan WLM naar de tray minimaliseren?

[ Voor 26% gewijzigd door anandus op 06-08-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor MSN gebruikers die toch nog graag versie 7.5 willen gebruiken zonder lastige update-vensters:

Ik weet niet of dit thuishoort onder de waarschuwing die ik lees voor het plaatsen van dit bericht, maar ik kan toch wat mensen helpen denk ik:

Ik heb een oplossing gevonden voor het vervelende "Er is een nieuwe versie van MSN Messenger Beschikbaar. Klik hier voor meer informatie" venstertje. Aangezien Microsoft zelf niet voor een oplossing zorgt (en de mensen dus zodanig lastigvalt totdat ze die geheugenvretende WLM gaan gebruiken), leg ik uit hoe je definitief van die ballon afgeraakt.

1) Download Resource Hacker (http://www.angusj.com/resourcehacker/)

2) Open msnmsgr.exe met ResHack.exe

3) Ga naar "Version Info => 1 => 1033"

4) Verander volgende waarde (ergens rond de 20e lijn):
VALUE "ProductVersion", "7.5.0324"

in

VALUE "ProductVersion", "99.9.9999"

5) Save. Job done ;)

@Moderators
Het bewerken van de MSN code is niet geheel legaal. Al worden hier en daar wel 'patches' voorgeschoteld. Ik vrees dan ook dat deze kleine (maar wel zeer nuttige) wijziging niet wettelijk is.
Als dit bericht als "illegaal" wordt bestempeld, mag u het gerust verwijderen. Dan bied ik bij deze ook mijn excuses aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook een wazig probleem met messenger, zodra ik een user een bericht wil sturen en dus een schermpje open, disconnect m'n messenger. Als ik dan reconnect, kan ik naar die user een bericht typen, geen probleem....wil ik echter iemand anders een bericht sturen, krijg ik het probleem weer...en dat is behoorlijk irritant.. iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ondanks dat Microsoft het ongetwijfeld niet fijn vindt dat er mensen in hun code knoeien; als je het zo makkelijk maakt zie ik er niet echt een probleem in. Daarnaast wil ik je even wijzen op Het algemeen beleid #achteraf

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spider.007 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:59:
Ondanks dat Microsoft het ongetwijfeld niet fijn vindt dat er mensen in hun code knoeien; als je het zo makkelijk maakt zie ik er niet echt een probleem in. Daarnaast wil ik je even wijzen op Het algemeen beleid #achteraf
Ik veronderstel dat je het over het punt "Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg" hebt. Ik heb het dus net doorgenomen ;)

Bedankt alvast voor je positieve reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb: Windows Live Messenger: 8.1.0.0178.00
Messenger Plus! Live: Versie 4.23.0.276

En heb het volgende probleem: Heb nu Plus! logboeken aanstaan, maar de woordafbreken werkt niet meer zoals vroeger. Hij breekt bij tekst-logboeken namelijk gerust midden in een woord af. Is er een instelling waarmee ik er voor kan zorgen dat Messenger Plus WEL zinnen in logboeken afbreekt, maar waarbij hij NIET midden in zinnen gaat afbreken (en nieuwe regels aan het begin van de regel zet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Misschien vloeken in de kerk; maar hoe krijg ik live-messenger weg?

Sinds ik deze heb geinstalleerd werkt m'n outlook niet meer in outlook express...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn msn; rockmaninov@live.nl, got'ers zijn altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
MikeyMan schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:47:
Misschien vloeken in de kerk; maar hoe krijg ik live-messenger weg?

Sinds ik deze heb geinstalleerd werkt m'n outlook niet meer in outlook express...
Outlook en Outlook Express zijn verschillende programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Oeps... Hotmail bedoelde ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 21:43
Hey mensen,

Ik heb een kleine vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Een vriendin van mij is haar wachtwoord (echt) kwijt van haar MSN account. Nu werkt het alternatieve adres ook niet en de geheime vraag klopt ook niet....

Wat nu te doen? Ze heeft daar een super gigantische contactenlijst en natuurlijk geen zin om een nieuwe account aan te maken!

Kunnen we voor zoiets MS benaderen ofzo?

Alvast bedankt!!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat ligt niet aan Live Messenger maar aan Live Hotmail, je hebt daarvoor de Hotmail Outlook Connector tegenwoordig, moet je maar even op Googlen
Pedr0 schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:46:
Hey mensen,

Ik heb een kleine vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Een vriendin van mij is haar wachtwoord (echt) kwijt van haar MSN account. Nu werkt het alternatieve adres ook niet en de geheime vraag klopt ook niet....

Wat nu te doen? Ze heeft daar een super gigantische contactenlijst en natuurlijk geen zin om een nieuwe account aan te maken!

Kunnen we voor zoiets MS benaderen ofzo?

Alvast bedankt!!
Neem contact op met MSN, die stellen je wat vragen en als het goed is (er genoeg goede antwoorden worden gegeven) krijg je je account terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Alex) schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:14:
[...]

Dat ligt niet aan Live Messenger maar aan Live Hotmail, je hebt daarvoor de Hotmail Outlook Connector tegenwoordig, moet je maar even op Googlen
Ik vraag het me af...

Op m'n laptop -zonder live messenger- werkt het prima...
Daarnaast is de outlook connector, voor zover ik kan terugzien, niet voor express...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 21:43
Alex) schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:14:
[...]

[...]
Neem contact op met MSN, die stellen je wat vragen en als het goed is (er genoeg goede antwoorden worden gegeven) krijg je je account terug.
Oke, dat was ik ook vanplan...maar kan echt nergens die contact gegevens vinden....het zal wel aan mij liggen |:(

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
De final (engelse) versie van 8.1 is ui :)

http://mess.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Bedoel je niet 8.5?

Zie ook: nieuws: Microsoft brengt vernieuwd Windows Live ook naar Nederland

[ Voor 22% gewijzigd door GoTyce op 05-09-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:48

Pinjataaa

Hit me!

Nóg meer rommel in msn :) Livecare en parent control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand toevallig ook een losse Windows Live Mail in het nederlands gevonden?

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 08:42
MikeyMan schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:40:
Iemand toevallig ook een losse Windows Live Mail in het nederlands gevonden?
Op de site zelf kan je instellen wat je wel of niet wilt installeren: http://get.live.com/WL/config_all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
Als ik in Windows Vista de computer op slaapstand zet wordt de status van Windows Live Messenger automatisch op afwezig ingesteld. Is er ook een mogelijkheid om dit te veranderen naar offline weergaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
GekkeCoen schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:52:
Als ik in Windows Vista de computer op slaapstand zet wordt de status van Windows Live Messenger automatisch op afwezig ingesteld. Is er ook een mogelijkheid om dit te veranderen naar offline weergaven?
Ik zou zeggen dat je dan afgemeld wordt. Zodra ik mijn machine (XP dan) in standby of slaapstand zet is er geen netwerkactiviteit meer. Dus gaat WLM er ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
Ascathon schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:17:
[...]
Ik zou zeggen dat je dan afgemeld wordt. Zodra ik mijn machine (XP dan) in standby of slaapstand zet is er geen netwerkactiviteit meer. Dus gaat WLM er ook uit.
Nee, bij Vista blijven de programma's actief. Dus MSN blijft ook aangemeld.

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
@!#&(#!*#)_
Modbreak:Kuis je taalgebruik gerust
8)7
Modbreak:Daarnaast wordt crossposten ook niet gewaardeerd; 1 eigen topic is dus voldoende en behoeft geen additionele posts in dit ervaringen topic

[ Voor 68% gewijzigd door Spider.007 op 14-09-2007 10:05 ]

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
GekkeCoen schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:55:
[...]

Nee, bij Vista blijven de programma's actief. Dus MSN blijft ook aangemeld.
ow? Wat is dan het nut er van ? Als hij toch online blijft staan en schijf activiteit blijft behouden? Niks toch?

Bij mij meld hij zich netjes af hoor in slaapstand/standby in vista.

Verwijderd

Ik heb een vaag probleem met m`n msn lijst de laatste tijd. Wanneer ik me aanmeld op een andere computer (op school bijv.) en me vervolgens daarna aanmeld op msn op m`n 'normale home pc' dan zijn al m`n msn-groepen in de war. Hierdoor moet ik dus steeds m`n groepen opnieuw sorteren :S

Is hier wat tegen te doen?

Verwijderd

Ik heb al gezocht in deze en het oude topic en er is al eerder een vraag over voorbij gekomen, maar nog zonder antwoord.

Waar kun je in Live Messenger instellen of dat je in je contact list gewoon het msn logo, een kleine foto, of een grote foto voor de namen wilt hebben?

• Ascathon
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:18:
Ik heb al gezocht in deze en het oude topic en er is al eerder een vraag over voorbij gekomen, maar nog zonder antwoord.

Waar kun je in Live Messenger instellen of dat je in je contact list gewoon het msn logo, een kleine foto, of een grote foto voor de namen wilt hebben?
Daar is wel al paar keer een discussie over geweest. Maar ik wil je best antwoord geven. :D
Naar mijn weten is dit in deze versie _niet_ meer mogelijk. Helaas.

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
monnick schreef op donderdag 13 september 2007 @ 08:43:
@!#&(#!*#)_ [...] 8)7

Na jaren lang enorm fijn gebruik te hebben gemaakt van MSN 6.xx (ofzo) MOEST ik vandaag upgraden naar Live Messenger, tot voorheen was het altijd mogelijk om 'herinner me later' aan te vinken. Ben ik mooi klaar mee :(
Jij gaat zeker later een heel vervelend opaatje worden? Wake up en ga met de tijd mee ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Spider.007 op 14-09-2007 09:59 ]

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 19:01
mischien handig om deze link in ts te plaatsen [...] is een programma waar mee je van alles kan instellen in msn bijvoorbeeld dat het mogelijk word om meerdere msnen te draaien en dat soort ongein.

Modbreak:Misschien is het handig om de topicwaarschuwing even te lezen voor je post

[ Voor 29% gewijzigd door Spider.007 op 14-09-2007 09:56 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Aubergine schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:06:
[...]

Jij gaat zeker later een heel vervelend opaatje worden? Wake up en ga met de tijd mee ;)
Jij vindt zeker dat iedereen hetzelfde fijn moet vinden als jij?

Wake up and face reality.

Iedereen die 6.0 wil: Zoek eens wat naar wat tweaks/hacks, die werken. Ook kun je altijd nog Pidgin (!), Windows Messenger, Mercury, Miranda IM (ook een goede), of Trillian gebruiken.

Verwijderd

Ik wil juist helemaal geen Live Messenger. Maar ik moet nu updaten van versie 7.5 naar Live. Ik krijg een update prompt die alleen weggaat als ik update. Ik ben dr [herriner me er later aan] venstertje al voorbij. Is mijn good old 7.5 dan ook nog te reddden?

Edit: JA!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:37:
Ik wil juist helemaal geen Live Messenger. Maar ik moet nu updaten van versie 7.5 naar Live. Ik krijg een update prompt die alleen weggaat als ik update. Ik ben dr [herriner me er later aan] venstertje al voorbij. Is mijn good old 7.5 dan ook nog te reddden?

Edit: JA!
Kun je mij ook redden?

Same problem, need same answer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:10:
[...]

Kun je mij ook redden?

Same problem, need same answer...
Psst, 1 of 2 pagina's terug staat de oplossing (Denk ik ) ik ga het nu proberen :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OP13
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:11:
[...]

Dus ik ben niet de enigste met dit probleem, ik wou me net even aanmelden op MSN krijg ik de vraag
"Er is een nieuw versie beschikbaar wilt u deze downloaden?"
Als je op nee klikt meld hij zich gewoon niet aan, word ik nu gedwongen om MSN 8 te gaan gebruiken?
Ik vind het ronduit belachelijk, Live Messenger werkt niet eens fatsoenlijk op mijn computer, hij is ontzettend traag met opstarten en verbruikt echt veel te veel resources :X
Weet iemand of er een patch is voor MSN 7,0 zodat je deze melding uit kunt schakelen?

Oh, enne @ ELB hoe dan? O-)
Je kunt MSN messenger 7.5 (misschien 6.0 en 7.0 ook wel) in XP blijven gebruiken door het in compatibiliteit mode op Windows 2000 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OP13 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:35:
[...]

Je kunt MSN messenger 7.5 (misschien 6.0 en 7.0 ook wel) in XP blijven gebruiken door het in compatibiliteit mode op Windows 2000 te zetten.
Of jij begrijpt mij niet, of ik begrijp niet waarom je het over compatibiliteit (Tering wat een woord) :D mode hebt.
Ik heb het in in ieder geval opgelost door het versienummer te veranderen met -XXXXX- (Paar pagina's terug).
Kleine tip : Vergeet niet om op Compile Script te drukken anders word hij niet gesaved. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OP13
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:40:
[...]

Of jij begrijpt mij niet, of ik begrijp niet waarom je het over compatibiliteit (Tering wat een woord) :D mode hebt.
Ik heb het in in ieder geval opgelost door het versienummer te veranderen met -XXXXX- (Paar pagina's terug).
Kleine tip : Vergeet niet om op Compile Script te drukken anders word hij niet gesaved. :)
Ik begrijp jou heel goed :P . Jij wilt MSN Messenger 7.0 blijven gebuiken in Windows XP zonder gezeur over updaten naar Live Messenger.

Jouw oplossing is met een programma dat de versie nummer van messenger 7.0 kan veranderen zodat Windows denkt dat het de nieuwste versie is.

Mijn oplossing is om Messenger in Compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 te draaien. Nu lijkt als of Msn Messenger 7.0/7.5 in Windows 2000 draait en dan komt er geen update scherm meer omdat Live Messenger niet voor Windows 2000 is.

Om MSN Messenger 7.0/7.5 in Compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 te draaien Volg de volgende stappen:
  1. Ga naar de map C:\Program Files\MSN Messenger\
  2. Rechter muisknop op msnmsgr.exe en kies eigenschappen.
  3. Ga naar tabblad Compatibiliteit en vink het vakje aan bij Compatibiliteitsmodus en kies uit het puldown menu Windows 2000.
  4. Klik op ok en MSN Messenger werkt weer zonder te zeuren over een update. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OP13 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 01:05:
[...]

Ik begrijp jou heel goed :P . Jij wilt MSN Messenger 7.0 blijven gebuiken in Windows XP zonder gezeur over updaten naar Live Messenger.

Jouw oplossing is met een programma dat de versie nummer van messenger 7.0 kan veranderen zodat Windows denkt dat het de nieuwste versie is.

Mijn oplossing is om Messenger in Compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 te draaien. Nu lijkt als of Msn Messenger 7.0/7.5 in Windows 2000 draait en dan komt er geen update scherm meer omdat Live Messenger niet voor Windows 2000 is.

Om MSN Messenger 7.0/7.5 in Compatibiliteitsmodus voor Windows 2000 te draaien Volg de volgende stappen:
  1. Ga naar de map C:\Program Files\MSN Messenger\
  2. Rechter muisknop op msnmsgr.exe en kies eigenschappen.
  3. Ga naar tabblad Compatibiliteit en vink het vakje aan bij Compatibiliteitsmodus en kies uit het puldown menu Windows 2000.
  4. Klik op ok en MSN Messenger werkt weer zonder te zeuren over een update. >:)
Mijn helden O+ _/-\o_ dank jullie wel!!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.