Windows Live Messenger - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.614 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Er kan een klacht worden gedaan bij Microsoft's abuse-afdeling, als de klacht gegrond is zal er onderzoek worden gedaan...

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Hoe te zorgen dat Messenger niet direct lomp in de taskbar verschijnt bij een nieuwe message?

Ik gebruik Messenger op werk en als iemand meekijkt op mijn pc, is het erg irritant als er gesprekken doorheen komen. Bij trillian bijvoorbeeld knippert er alleen een icoontje in de system tray bij een nieuwe message(s), dat zou ideaal zijn

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

dbzfan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:28:
Er staat idd X-Orignating IP, maar daar staat het ip van de pc waar ik het mailtje heb verstuurd... niet vanaf mijn eigen adres. Dat zit dus wel goed, maar kunnen ze op 1 of andere manier mijn email adres bij windows live onderzoeken en dat naar mij traceren?
Oh, op die fiets. Ik dacht dat je je afvroeg of ze jouw mail naar dat andere adres konden traceren.
Euhm, moet opzich niet zo'n probleem zijn om uit te zoeken vanaf welk IP adres jij meestal inlogt. Dus, als Microsoft de moeite zou nemen, kunnen ze best uitzoeken wat jouw "normale" IP adres is. Maar waarom zou Microsoft in godsnaam zoiets doen, tenzij je iets heel fouts gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Dit is het verkeerde topic voor mijn vraag volgens mij, vandaar dat ik hem maar in een ander topic heb gesteld.

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ben nieuw hier en krijg mijn uitdaging niet gevonden.
Ik heb msn 8.1 en als ik gedeelde mappen open, krijg ik foto's te zien, echter direct (lijkt erop als synchronisatie begint), krijg ik melding internet explorer fout een zowel explorer als msn worden afgesloten! gebruik explorer 7
in firewall staat msn 8.1 als uitzondering.
Kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:37
$@*#*@&( Ik wordt echt strontziek van MSN 8.1. Hij loopt continu vast bij het verzenden van bestanden wil snel wat anders doen loopt hij weer vast, opstarten duurt ~5 min bij aanmelden 1 min. Hoe kan dit ik wordt echt mega schijt ziek van ditis op mijn Laptop met Vista niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 08:47
Ja bij mij zonet ook, maar nu doet hij eindelijk weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:47

Sebazzz

3dp

En nu niet meer :)

WLM is wel een erg instabiel programma. Het grijpt alle kansen om vast te lopen, of crasht soms zelfs.
Bij één van mijn contacten kan ik de gedeelde map niet openen in Messenger want dan crasht deze ("Windows Live Messenger heeft een fout gemaakt...").
Als je een uitnodiging krijgt hangt ie voor een paar seconden, als je de uitnodiging accepteert hangt ie voor een paar seconden, als je een bestand hebt ontvangen hangt ie voor een paar seconden, als je een gesprek start hangt ie voor een paar seconden, als je je net hebt aangemeldt hangt ie voor een paar seconden en soms hangt ie random nog voor een paar seconden. De instabiliteit van dat.. schepsel (?) is echt ongelooflijk.

edit: Hmm, net nu ik over instabiliteit schrijft sluit Firefox af :p Gelukkig zit er crashherstel in :)

[ Voor 95% gewijzigd door Sebazzz op 16-03-2007 18:33 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Modbreak:We merken zelf ook wel dat MSN eruit ligt, dat hoef je echt niet te melden. Een aantal posts hierover zijn dan ook verwijderd, vanaf nu weer wel fatsoenlijk ontopic. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3PP3R
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 21:01
Het knopje om de window border / menu bar te verwijderen van msn vensters is verdwenen. Ik heb dit eerder gehad, het is makkelijk op te lossen, maar ik kan er echt niet meer opkomen hoe dat moet.

Ik heb op google en GoT gezocht op messenger cannot hide menubar/ hide window border en messenger hide border button disappeared en meer van die gein, maar ik kom mijn antwoord echt niet meer tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:23
Als iemand mij een bericht stuurt die veel tekst bevat hapert mijn pc voor een aantal seconden. Dit ondanks dat ik een Athlon 64 3200+ heb met 2 GB RAM. De versie van Live Messenger is 8.1.0178.00 en me OS is XP Professional SP2. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Ik heb de search functie en google al gebruikt en kon niks relevants vinden, vandaar dat ik hier om hulp kom vragen.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Y3PP3R schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:32:
Het knopje om de window border / menu bar te verwijderen van msn vensters is verdwenen. Ik heb dit eerder gehad, het is makkelijk op te lossen, maar ik kan er echt niet meer opkomen hoe dat moet.
Dat knopje staat in principe rechts boven in het venster. Als het weg is heb je of niet de nieuwe versie of je hebt hem gesloopt met weet ik veel welk programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thierry88 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:53:
Als iemand mij een bericht stuurt die veel tekst bevat hapert mijn pc voor een aantal seconden. Dit ondanks dat ik een Athlon 64 3200+ heb met 2 GB RAM. De versie van Live Messenger is 8.1.0178.00 en me OS is XP Professional SP2. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Ik heb de search functie en google al gebruikt en kon niks relevants vinden, vandaar dat ik hier om hulp kom vragen.
Dat heb ik dus ook!
Ook het volgende :

Ik start MSN Live Messenger, en vervolgens blijft mijn taakbalk onbruikbaar voor de komende 10 - 20 seconden.
Buiten dat alles vind ik Windows Live Messenger gewoon veel te veel aan resources vreten, en is het zo traag als de }:O * Moeeeeeee *
De enigste reden waarom ik hem gebruik, is omdat mijn contactpersonen het ook gebruiken.
En de functie om alleen je eigen webcam-beeld te verbergen, of je eigen avatar is er ook helemaal niet meer.
Of je verbergt alles, of je verbergt niets, echt zo lomp 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 15:28
Ik heb sinds kort ( nouja.. ) Vista Bussiness. WLM erop en alles, maar soms, en dan bedoel ik, heel vaak loopt WLM gewoon vast en doet het niks meer, ook niet na 5 minuten, ook niet na 10, helemaal niks meer. Kword er een beetje ziek van, heb meer problemen gehad met WLM i.c.m Vista, ik weet niet of dit probleem aan mij ligt of aan vista, maar ik wil het wel opgelost hebben als het ff kan. Ik heb op dit moment WLM plus! eraf gegooid, misschien dat het door die scripts kwam ofzo :x

Any help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de bReEzAh versie live ook maar eens erop gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me het nu toch echt af.
Heb sinds ik vista heb geen gebruik meer van msn kunnen maken.
Nouja, ben nu voor de 2dag bezig met proberen.
Volg de foutmeldingsinstructies van msn, maar werkt niet.
Firewall niet aan, alle beveiliging van vista en van me modem/router uit en toch geen resultaat, inloggen gaat niet.
Iemand die weet wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3PP3R
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-06 21:01
Ascathon schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:56:
[...]
Dat knopje staat in principe rechts boven in het venster. Als het weg is heb je of niet de nieuwe versie of je hebt hem gesloopt met weet ik veel welk programma.
Ik weet waar hij hoort en nee ik heb hem niet gesloopt, het is een ander programma of service of windows instelling waardoor dat knopje niet meer werkt. Als je dat terug zet, dan hoef je je venster maar te minimaliseren en weer terug en ineens zit hij er weer. Echt waar! Ik weet alleen niet meer wat :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon informatieve vraag...

Sinds MSN live kan je ook offline blijven staan en toch berichten sturen. Zoals ICQ al jaar en dag kan door invisible te staan...

Anyway, soms is dat wel eens handig om jezelf niet online te zetten voor iedereen, maar het probleem dat ik vaak ervaar is dat die "feature' voor geen meter werkt. Na enkele berichten over en weer blijkt de helft van de conversatie gewoon te verdwijnen, naar beide zijden toe, of je krijg plots een waslijst meldingen dat de berichten niet konden verzonden worden.

Is dat een algemeen fenomeen ?

Eigenlijk wel erg dat gelijk welke feature in een MS pakket wel links of rechts moet haperen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangoster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-08-2024

djangoster

Mista D

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:15:
Vraag me het nu toch echt af.
Heb sinds ik vista heb geen gebruik meer van msn kunnen maken.
Nouja, ben nu voor de 2dag bezig met proberen.
Volg de foutmeldingsinstructies van msn, maar werkt niet.
Firewall niet aan, alle beveiliging van vista en van me modem/router uit en toch geen resultaat, inloggen gaat niet.
Iemand die weet wat te doen?
Dat komt misschien omdat zaterdag msn eruit lag... Heb je het probleem nu nog?

<--Een vreemde één in de bite--> Life is not as easy as most people live it....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djangoster schreef op maandag 19 maart 2007 @ 08:49:
[...]

Dat komt misschien omdat zaterdag msn eruit lag... Heb je het probleem nu nog?
Helaas niet. Heb het nu nog.
Overigens, gisteravond werkte het wel even, was gewoon ingelogt, maar vandaag weer hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 15:28
Wéér een probleempje van mijn kant.
Ik heb nu de nieuwe WLM en die werkt gewoon zoals het hoort.
Maar zodra ik de nieuwe msn live + erop zet, dan kan ik me wel aanmelden enzo, in het begin ook praten, maar na een tijdje loopt ie vast en reageert ie niet meer. Ik moet hem dan opnieuw opstarten ( de pc that is, ) om hem weer "actief" te krijgen. Als ik hem dan weer aanmeld hangt ie enkele minuten daarop wéér.

Zonder msn plus echter geen probleem, maar wil gewoon dat het probleem verholpen word :P
Iemand anders met dit probleem/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Iemand enig idee of er voor windows een programma of tooltje is om je msn-contacts op je bureaublad weer te geven. En dan niet via msn-plus. Heb al op internet gezocht, maar niet iets kunnen vinden. Ook hier niet echt.

In OSX zie je mensen wel eens heel mooi met zo'n mooi lijstje op hun desktop, maar voor windows is zoiets niet te vinden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Jan Willems schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:57:
Iemand enig idee of er voor windows een programma of tooltje is om je msn-contacts op je bureaublad weer te geven. En dan niet via msn-plus. Heb al op internet gezocht, maar niet iets kunnen vinden. Ook hier niet echt.

In OSX zie je mensen wel eens heel mooi met zo'n mooi lijstje op hun desktop, maar voor windows is zoiets niet te vinden... :/
Mag ik vragen waarom msnplus in dit geval geen optie is? Heb je de site http://mess.be bekeken?

[ Voor 6% gewijzigd door Arethusa op 23-03-2007 13:26 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Thierry88 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:53:

Dat heb ik voornamelijk als ik custom smilies invoeg...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 13:42:
Dat heb ik voornamelijk als ik custom smilies invoeg...
Hier vreet messenger met momenten gewoon de hele input stream leeg als de focus op een andere applicatie staat en er in de background tekst binnenkomt in een MSN venster...

Heel irriterend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
Ik draai WLM 8.1 op Windows Vista Home Premium en mijn contacten staan er allemaal vierdubbel in. Daar wil ik nu vanaf.

Ik heb even vluchtig door dit topic heen gelezen en de search gebruikt maar kan het niet vinden.

Het probleem zit in de computer zelf aangezien ik het niet heb als ik met mijn pda op messenger aanmeldt. Ik heb al de folders van WLM een keer verwijderd, maar ze blijven vierdubbel in mijn contactlijst staan.

Wie heeft er een idee hoe ik hier vanaf kom?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Modbreak:Een apart topic openen is altijd handig voor de search. Echter is je topic adverteren in een ander topic dan weer niet te bedoeling. ;)

[ Voor 79% gewijzigd door pasta op 25-03-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic ook even snel doorgelezen, ik heb het zelfde probleem als enkelen. Bij mij blijft live messenger ook hangen na mijn aanmelding.
Ik heb het systeem net opnieuw geinstalleerd (winxp pro) op een AMD x2 met 1gig geheugen.
Messenger 7.5 blijft bij mij ook hangen.

Moet ik maar gewoon weer terug naar 6 of heeft iemand intussen al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:45
Klopt het dat bij de laatste versie de chatwindows aan de rechterkant 3 cm kader hebben en links gewoon normaal 0,5 cm? Ik kan het met geen van de instellingen verhelpen, en hoe stom het ook klinkt ik zou het graag normaal willen :)

Ben ik de enige, of is het 'nieuw' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Kun je een screenshot posten? Ik snap je niet echt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Alex) schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:53:
Kun je een screenshot posten? Ik snap je niet echt :p
[afbeelding]

Ik vind het storend, en ik zie het doel er ook niet van in.

[ Voor 5% gewijzigd door 6killer op 26-03-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Hmm, dat hoort niet, normaalgesproken horen daar je schermafbeelding enzo te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Even de plaatjes van jou en je maatje aan en uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Ik heb het met a patch op een of andere manier voor elkaar gekregen, het is nu weg.

plaatjes heb ik niet aan staan, die zouden daar dan in moeten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
mastair schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:13:
Ik draai WLM 8.1 op Windows Vista Home Premium en mijn contacten staan er allemaal vierdubbel in. Daar wil ik nu vanaf.

Ik heb even vluchtig door dit topic heen gelezen en de search gebruikt maar kan het niet vinden.

Het probleem zit in de computer zelf aangezien ik het niet heb als ik met mijn pda op messenger aanmeldt. Ik heb al de folders van WLM een keer verwijderd, maar ze blijven vierdubbel in mijn contactlijst staan.

Wie heeft er een idee hoe ik hier vanaf kom?
Ik heb dit meegemaakt toen ik van de 8.1 Beta naar de finale 8.1 ben overgegaan. Ook de helpdesk kon me hierbij niet helpen. Dus post ik maar even wat ik gedaan heb. Had trouwens contacten die op de ene plaats offline waren en de andere plaats dan weer online. Ook hadden ze verschillende namen waarvan er enkele al heel oud waren.

Mijn stappenplan:
1. Sla je contactpersonen op.
2. Verwijder al je contactpersonen.
3. Verwijder al je groepen
4. Meld je even af en aan.
5. Controleer of je lijst leeg is.
6. Importeer je contactpersonen.
7. Deel je contactpersonen opnieuw in.
8. Meld je even af en aan.
9. Wacht tot je contactpersonen zich hebben aangemeld. Ik geloof dat ik hun naam even niet kon zien.
10. Kom hier terug.

Best neem je er even je tijd voor want vooral het indelen in groepen is een groot werk. Maar hangt af hoeveel contactpersonen je moet indelen. Je kan van de gelegenheid ook gebruik maken om je lijst even op te schonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
co0lman schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:20:
[...]
Ik heb dit meegemaakt toen ik van de 8.1 Beta naar de finale 8.1 ben overgegaan. Ook de helpdesk kon me hierbij niet helpen. Dus post ik maar even wat ik gedaan heb....
Ik ben er al achter... Er staat een map contacts in je user map. Daar stonden ze allemaal vierdubbel in, denk dat dit gebeurd is door backups terug te plaatsen. Maar deze heb ik dus even geleegd, en nergens meer last van. Bedankt voor je reactie in ieder geval.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge4s
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 04:29
hai tweakers, ik ben al een tijdje op zoek naar een optie in msn live om je contacten te verdelen over 2 regels met daarvoor een thumbnail van hun gekozen foto. dit heb ik altijd gehad maar pas mijn pc opnieuw geinstalleerd en nu kan ik het niet meer vinden.. :'(

msn met thumbnails in contact lijstDit is een plaatje op het net gevonden. maar dit is versie 7 je ziet bij de eerste 2 contacten een plaatje i.p.v. dat msn pionnetje. dan zou het ook nog kunnen dat de thumbnail in de contact lijst 2x zo groot is dat hij 2 regels gebruikt en dan wordt de naam en het persoonlijke bericht verdeeld over 2 regels.

is dit eruitgesloopt sinds versie 8.1 of kan ik het gewoon niet meer vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Ge4s op 10-04-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Ge4s schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:42:
Jep, die is eruit gesloopt (hulde imho). Misschien dat je die met de bekende programma's weer terug kunt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vrijdag werkt WLM ineens niet meer op de laptop van mijn ma.

- Hij lijkt niet op te starten, maar is wel een lopend proces.
- Als ik het programma al opgestart krijgt hangt die zich na enkele minuten vast.
- Herinstallatie werkt ook niet.

Heb ook MSG+ (zonder sponsor!) ernaast draaien, maar zonder MSG+ werkt het ook niet...

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 16:09
Nu heb ik zojuist een format c: gedaan daar mijn PC wat traag was na een jaar of twee, enfin, nu staat er een vers gedownloade Windows Live 8.1 op mijn PC maar wat ik mis zijn de foto's voor de namen in mijn contactlijst, op mijn vorige install was dat duidelijk te zien maar nu alleen nog een groen poppetje.
Is dit te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimeClypse
  • Laatst online: 23-03-2024

TimeClypse

Microtus Arvalis

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:08:
Sinds vrijdag werkt WLM ineens niet meer op de laptop van mijn ma.

- Hij lijkt niet op te starten, maar is wel een lopend proces.
- Als ik het programma al opgestart krijgt hangt die zich na enkele minuten vast.
- Herinstallatie werkt ook niet.

Heb ook MSG+ (zonder sponsor!) ernaast draaien, maar zonder MSG+ werkt het ook niet...

Iemand enig idee?
Heb hetzelfde hier, alleen nog iets erger!
Live Messenger loopt gelijk na het aanmelden vast. Heb echt al alles geprobeerd:
- Live Messenger opnieuw installeren
- Zonder msn+, met msn+, geen verschil.
- Andere PC op live messenger, maakt geen verschil, loopt ie net zo hard vast
- Andere locatie (dus ook andere provider), exact hetzelfde

Web messenger doet het wel, Windows Messenger ook, maarja.
Andere accounts geen problemen mee.

Live Messenger reageert ook helemaal niet meer dan, hoe lang je ook wacht.
Heeft iemand enig idee?

Paulvogel ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimeClypse
  • Laatst online: 23-03-2024

TimeClypse

Microtus Arvalis

TimeClypse schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:16:
[...]

Heb hetzelfde hier, alleen nog iets erger!
Live Messenger loopt gelijk na het aanmelden vast. Heb echt al alles geprobeerd:
- Live Messenger opnieuw installeren
- Zonder msn+, met msn+, geen verschil.
- Andere PC op live messenger, maakt geen verschil, loopt ie net zo hard vast
- Andere locatie (dus ook andere provider), exact hetzelfde

Web messenger doet het wel, Windows Messenger ook, maarja.
Andere accounts geen problemen mee.

Live Messenger reageert ook helemaal niet meer dan, hoe lang je ook wacht.
Heeft iemand enig idee?
Oke, hij hing dus op een extreem grote offline-message, die hij niet door kreeg... Maar op een gegeven moment begon ie weer te reageren, en toen deed ie het weer... kwestie van een aardige tijd geduld dus!

Paulvogel ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:22
Ik heb versie 8.1.0178.00
Mijn probleem is dat ik geregeld tot bijnna altijd als ik aanmeld dat hij bevriest en vastzit. Dit is zwaar irritant. In Trillian heb ik totaal geen last gewoon.

Nu las ik al dat je al je contactpersonen moest opslaan en dan verwijderen enzo maar als ik wil opslaan dan doet hij niks... Dus verwijderen urf ik eigenlijk nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Cave_Boy schreef op zondag 22 april 2007 @ 17:22:
Nu las ik al dat je al je contactpersonen moest opslaan en dan verwijderen enzo maar als ik wil opslaan dan doet hij niks... Dus verwijderen urf ik eigenlijk nog niet...
Eerst op een andere machine aanmelden en daar de contacten opslaan. Dan kun je op je eigen PC alles "veilig" doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

ik word een beetje moe van het constant hakkelen, vast lopen. Af en toe is het echt niet werkbaar meer. iemand een oplossing hiervoor. Heb wat custom icons maar voor de rest verse install (dus geen plus oid) Het treed op bij opstarten van een nieuwe conversatie, bij het gewoon starten van lm en bij webcam gebruik...

Heel frusty iig

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 22:48
Ge4s schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:42:
hai tweakers, ik ben al een tijdje op zoek naar een optie in msn live om je contacten te verdelen over 2 regels met daarvoor een thumbnail van hun gekozen foto. dit heb ik altijd gehad maar pas mijn pc opnieuw geinstalleerd en nu kan ik het niet meer vinden.. :'(

[afbeelding]Dit is een plaatje op het net gevonden. maar dit is versie 7 je ziet bij de eerste 2 contacten een plaatje i.p.v. dat msn pionnetje. dan zou het ook nog kunnen dat de thumbnail in de contact lijst 2x zo groot is dat hij 2 regels gebruikt en dan wordt de naam en het persoonlijke bericht verdeeld over 2 regels.

Is hier toevallig al een oplossing voor? Ik ben er ook naar op zoek namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Is het bij iemand al bekend hoe je verzoeken kan verwijderen uit je msn? Bij mij staat er nu al een tijdje dat ik 2 verzoeken heb. Als ik op de link druk en de aanwijzingen volg verdwijnen de verzoeken nog niet. Iemand hier al een oplossing voor?
Ik zag dat in dit topic deze vraag vorig jaar ook al eens is gesteld maar zonder antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik weet niet of t al voorbij gekomen is maar ik zie t niet in de OP staan en met google kom ik niet ver.

Ik heb het probleem dat mijn C:-partitie helemaal vol loopt door de gedeelde mappen. Ik heb op dit moment maar 180MB vrij op mijn C-partitie terwijl mijn D:-partitie genoeg ruimte heeft. Nu wil ik dus graag dat WLM mijn gedeelde mappen op mijn D:-partitie gooit.

Nu worden ze gedumpt in:
code:
1
C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\%emailadres%

Ik wil dus dat het zoiets wordt als:
code:
1
D:\Mijn documenten\My Shared Folders\%emailadres%

In WML staat nergens een mogelijkheid om de locatie van de bestanden van My Shared Folders aan te passen. Weet iemand hoe ik dit kan verwezenlijken?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Volgens mij kan dat alleen op filesystemniveau, door met Junction Points en dat soort dingen te gaan werken, maar ik heb daar nog nooit mee gewerkt...

* Alex) heeft de klok horen luiden maar de klepel nog niet zien hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
yo gasten i kheb een vraagje omdat ik beetje lui ben.

ik heb msn laatst opnieuw geinstaleerd en gelijk die plus update erachteraan gegooit. maar nu is het plus deel in het nederlands en het normale live deel in het engels. hoe verander ik dat naar het nederlands heeft iemand daar een oplossing voor?

een patch ofzo of een paar opties die je moet wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dan moet je de Nederlandstalige Messenger installeren, surf even naar http://get.live.com/messenger/overview en klik daar op 'Downloaden' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 22:48
Ik geloof dat Tweakers niet voor luie mensen is. Zoek eerst zelf en als er niks te vinden is, vraag het dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:06

Jrz

––––––––––––

Hallo, ik weet dat het niet mag
Modbreak:Als je weet dat het niet mag, waarom vraag je het dan toch :?

[ Voor 77% gewijzigd door pasta op 09-05-2007 13:09 ]

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Nee dit is niet mogelijk om dit uit te zetten of zelf te kiezen welke reclame je wilt. (Legaal teminste)

[ Voor 23% gewijzigd door SithWarrior op 08-05-2007 18:19 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Jrz schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:49:
Hallo, ik weet dat het niet mag *knip*
MSN A-Patch is what you need! Google is your friend!!

[ Voor 52% gewijzigd door pasta op 09-05-2007 13:10 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

CaptainM schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:18:
[...]

MSN A-Patch is what you need! Google is your friend!!
Gelukt ^^ perfect, thx.
Heb wel text reclametje aanlaten staan. Helaas geen mogelijkheid alleen anim gifs te doen. Is trouwens wel kaal zonder banners!

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Tja die ads zijn een gewoonte en als je ze weg doet ga je ze ook een beetje missen. Alhoewel ik hier zelf geen ervaring mee heb want ik heb een overeenkomst waarin staat dat ik mijn Live Messenger niet mag patchen. Alhoewel dat niet op mijn huidige versie slaat.

Bijkomend probleem is wat doe je met een defect programma die aangepast is? Zou die ondersteuning nog wel geldig zijn? Je kan dan namelijk zelf de fout veroorzaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

co0lman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:46:
Tja die ads zijn een gewoonte en als je ze weg doet ga je ze ook een beetje missen. Alhoewel ik hier zelf geen ervaring mee heb want ik heb een overeenkomst waarin staat dat ik mijn Live Messenger niet mag patchen. Alhoewel dat niet op mijn huidige versie slaat.

Bijkomend probleem is wat doe je met een defect programma die aangepast is? Zou die ondersteuning nog wel geldig zijn? Je kan dan namelijk zelf de fout veroorzaakt hebben.
Er is een backup gemaakt, en umm naja. ik he nog nooit iemand gehoord die MS heeft gebeld, omdat zn MSN het niet meer deed. Ik hou ook niet echt van patches hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Jrz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:12:
[...]

Er is een backup gemaakt, en umm naja. ik he nog nooit iemand gehoord die MS heeft gebeld, omdat zn MSN het niet meer deed. Ik hou ook niet echt van patches hoor.
Zelf heb ik wel al eens een supportformulier ingevuld of met de makers van Live Messenger gechat. Maar bellen over een probleem met messenger nog niet. Ik denk trouwens niet dat dit mogelijk is. Klantendienst is enkel met het formuliertje te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:25
Ik heb een nieuw probleem, ik kan mensen geen bericht sturen terwijl ze wel online zijn. Dan krijg ik doodleuk een error dat bericht niet ontvangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Termi schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:24:
Ik heb een nieuw probleem, ik kan mensen geen bericht sturen terwijl ze wel online zijn. Dan krijg ik doodleuk een error dat bericht niet ontvangen wordt.
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Termi schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:24:
Dan ben ik niet de enige. Ik heb hier sinds enkele minuten ook last van.
Gelukkig hebben we nog: de telefoon, SMS-berichten en e-mail. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Ik zou zeggen even een bericht naar de helpdesk sturen want denk niet dat ze hier komen. Alleen de vlinders komen hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
Op een of andere manier kan ik bij mijn gedeelde mappen geen bestanden versturen naar anderen. Hij wil namelijk niet synchroniseren... :(

Ik gebruik gewoon windows firewall en die accepteert gewoon Windows Live messenger 8.1, dus daar ligt het niet aan.

Waar zou het wekl aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
WLM 8.5 is gelekt.

Hij is vooral cosmetisch geüpdate, en er zit een emoticon van een konijntje bij :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:43:
WLM 8.5 is gelekt.

Hij is vooral cosmetisch geüpdate, en er zit een emoticon van een konijntje bij :P
Met een vliegje op zijn neus? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hierrr is de patch om 'm om te bouwen naar Nederlandstalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En hij werkt super, en ziet er leuk uit:D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Vraagje over gedeelde mappen:

Ik heb mijn instelling van de standaard windows map 'Mijn Documenten' veranderd naar mijn D partitie. Ik het mogelijk om de map 'Gedeelde mappen' van Live messenger ook op een andere partitie te zetten?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Wie heeft er dat nu weer gelekt. Moet interne gebeurt zijn want er is nog geen enkele tester die deze versie in zijn bezit heeft.

Persoonlijk vindt ik hem ook best mooi en hoop ik om dit spoedig ook te gaan kunnen gebruiken. Hopelijk nog deze week maar kan ook nog enige tijd gaan duren. Deze gelekte versie ga ik niet gebruiken want die is te onveilig. Wist je trouwens dat je Live Messenger 8 zelfs niet beschikbaar mag stellen. Heb dit in der tijd eens gevraagd en dan ook niet gedaan.

Verder kan het gebeuren dat versie 8.5 beta ook enkel voor testers zal werken zoals dat ook het geval was met 8.0 maar zolang de 8.5 beta niet verspreid wordt is dit moeilijk te zeggen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Waarom is deze gelekte verzie onveilig?:S
Is gewoon 8.0 met een nieuwe layout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik raad mensen niet aan om de gelekte build te gebruiken, omdat:
1) Het een gelekte versie is
2) Het opnieuw gepackaged is door een Spaans team
3) De build in het Spaans is, meestal zijn builds in het Engels
4) Er nog geen enkel officieel bericht is omtrent deze build
5) Je je kunt aanmelden op de Microsoft Connect-website om betatester te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Alex) schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:29:
Ik raad mensen niet aan om de gelekte build te gebruiken, omdat:
1) Het een gelekte versie is
Ja dus? Hij werkt!
2) Het opnieuw gepackaged is door een Spaans team
Niet, dit is de originele setup van Microsoft!
3) De build in het Spaans is, meestal zijn builds in het Engels
Iedereen veranderd, microsoft ook!
4) Er nog geen enkel officieel bericht is omtrent deze build
Ze gaan waarschijnlijk niet toegeven dat ze zo dom zijn geweest om een nieuwe versie te lekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ja, hij werkt, maar wie weet wat er nog meer 'werkt' op de achtergrond
[...]

Niet, dit is de originele setup van Microsoft!
Is hij digitaal ondertekend door 'Microsoft Corporation'?
[...]

Iedereen veranderd, microsoft ook!
Lijkt me niet dat ze daarom ineens in het Spaans een build gaan uitbrengen (al is Brazilië - waar ook Spaans gesproken wordt - wel een enorme markt voor Windows Live als ik het goed heb)
[...]

Ze gaan waarschijnlijk niet toegeven dat ze zo dom zijn geweest om een nieuwe versie te lekken.
Lijkt me niet nee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Alex) schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:10:
(al is Brazilië - waar ook Spaans gesproken wordt - wel een enorme markt voor Windows Live als ik het goed heb)
offtopic:
Ze spreken geen Spaans in Brazilië ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mja, een dialect dan... Hmm, Portugees volgens Wikipedia...

[ Voor 48% gewijzigd door Alex) op 29-05-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 00:46
Die lek op de Portugese site is dus geen beta maar gewoon Final..
edit: maar ik lees dat een aantal sites met dit nieuws een versie aanbieden met adware...

Hier is in elk geval een nieuwsbericht met schone link voor 8.5.
Ook een beetje vreemd, Messenger IS immers sowieso al adware omdat het ads vertoond :P

[ Voor 77% gewijzigd door Jazco2nd op 29-05-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Laatst online: 12-06 00:17
Alex) schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:10:
[...]
Ja, hij werkt, maar wie weet wat er nog meer 'werkt' op de achtergrond
[...]
Is hij digitaal ondertekend door 'Microsoft Corporation'?
[...]
Lijkt me niet dat ze daarom ineens in het Spaans een build gaan uitbrengen (al is Brazilië - waar ook Spaans gesproken wordt - wel een enorme markt voor Windows Live als ik het goed heb)
[...]
Lijkt me niet nee :p
1. Niks, dit is de originele setup van microsoft, hij is door een microsoft MVP geleaked, de spaanse site had hem gerepacked alleen daarin zit de echte setup die dus wel gesigned is, en die staat dan ook op de meeste msn sites (zie mastaline.com)

2. Deze is dus wel gesigned:
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/3481/signedxx2.jpg

3. Nee dit is een interne leak van een spaanse microsoft werknemer (die nu waarschijnlijk wel op het madtje geroepen is.

Verder hier alle info over de build:
Official installer (digitally signed by MS) without the messengeradictos.com ads: http://random.menthix.net/ES_Install_WLMessenger_8_5.exe

After installing, download http://random.menthix.net/msgslang.8.5.1235.0517.dll and place (overwrite) it in C:Program FilesWindows LiveMessenger to make it in English

If you are a Messenger Plus! user, download http://random.menthix.net/msimg32.dll and place it in C:Program FilesWindows LiveMessenger too. Messenger Plus! will then load, but not all features will work correctly, some. like chat logging, will not work at all.

A bunch of more screenshots can be found here: http://random.menthix.net....5.1235.0517_screenshots/
leuke screenshots:

Contact List
Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/4216/contacthj6.png

Chat window
Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/3782/chatwh0.png

Sharing Folders
Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/817/sharingxu9.png

About
Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/5713/aboutoh1.png

[ Voor 3% gewijzigd door tjtristan op 29-05-2007 18:40 ]

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ziet er niet slecht uit, zeker niet als die Verzend- en die Zoekknop daar onder het gespreksvenster blijft staan, het enige wat ik mis is de balk met "... is typing a message."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Die staat nu in het gewone gespreksveld, boven je typveld.

Edit - Zie hieronder. Waar nu, het laatste bericht ontvangen op ... staat, verschijnt de tekst 'Koningin Beatrix typt een bericht'

Afbeeldingslocatie: http://xs215.xs.to/xs215/07222/wlm85_messagetyping.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door me_mrtn op 29-05-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Alex) schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:44:
Ziet er niet slecht uit, zeker niet als die Verzend- en die Zoekknop daar onder het gespreksvenster blijft staan, het enige wat ik mis is de balk met "... is typing a message."
staat er tegenwoordig boven :):

Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/9637/typennq0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Ik had het mooier gevonden als ze hem meer transparant zouden maken. DAT past juist bij Vista. Voorbeeld: de controls van Windows Media Player 11. Die hele balk beneden is daar ook transparant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Het is een beta, dat kan natuurlijk nog komen..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hij draait hier nu ook. Zelfs de irritante achtergrond uitwisseling met mn nichtje werkt :+
Leuke feature is overigens dat zelf een kleur kiest (uit de achtergrond) als je een achtergrond laad.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de snelheid in deze beta? Maakt de eye-candy het openen en gebruiken langzamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

De eye-candy maakt de boel wel wat langzamer, ja. Alleen als je een nieuw chatvenster opent dan issie ff wat trager, maar verder werkt het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Windows Live Messenger 8.5 Officiele BETA is gereleased :)
Nog niet in het nederlands, wel in het engels natuurlijk :) :
http://g.live.com/1rebeta/WLMsgr85_en-us
Het is dezelfde versie als de eerder uitgelekte spaanse versie, toch kan je beter even deze officiele installeren (met officiele engelse taal bestanden enzo.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
En een A-Patch versie die met WLM8.5 Beta werkt

Zie de topicwaarschuwing :/

[ Voor 48% gewijzigd door pasta op 31-05-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Ondertussen ook eens afgehaald nadat ik vernam dat hij nu public beta is. Gisteren nog een mail dat ik niet in aanmerking kwam en vandaag dan meteen 3 nieuwe beta's.

Naast Live Messenger is er nu ook een nieuwe versie van Windows Live Mail en Windows Live Writer. Windows Live Mail is de nieuwe naam voor Windows Live Mail Desktop en vervangt in de toekomst Outlook Express en Mail. Windows Live Writer is er dan weer voor de bloggers en zorgt er voor dat je niet meer naar je blogsite moet gaan surfen om een berichtje te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
tjtristan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 02:03:
Windows Live Messenger 8.5 Officiele BETA is gereleased :)
Nog niet in het nederlands, wel in het engels natuurlijk :) :
http://g.live.com/1rebeta/WLMsgr85_en-us
Het is dezelfde versie als de eerder uitgelekte spaanse versie, toch kan je beter even deze officiele installeren (met officiele engelse taal bestanden enzo.. )
Heeft iemand anders ook problemen met het installeren van deze versie van de BETA op Windows Vista (32bit)?
Nadat ik het installatie programma heb gestart stopt hij na de ''Configuring your system for the installation'' melding. De Spaanse versie kon ik zonder problemen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Weet iemand waar de custom Messenger smilies staan? (Live Messenger 8.1)
Ik heb een nieuwe Windows installatie en kan op de oude hard disk die smilies maar niet vinden....

Edit: ik heb de map C:\Documents and Settings\username\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\nummer en dan CustomEmoticons gekopiëerd naar m'n huidige Windows, maar dat lijkt niks te doen... :?

[ Voor 36% gewijzigd door Exar op 31-05-2007 18:16 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Yonix schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:41:
[...]

Heeft iemand anders ook problemen met het installeren van deze versie van de BETA op Windows Vista (32bit)?
Nadat ik het installatie programma heb gestart stopt hij na de ''Configuring your system for the installation'' melding. De Spaanse versie kon ik zonder problemen installeren.
http://www.liveside.net/b...er-problems-try-this.aspx
If you are having problems installing Writer, Messenger 8.5 or Mail, in particular if the the Windows Live installer disappearing halfway through (after a Windows Vista UAC prompt if enabled), this may help.

Close all Windows Live applications
Navigate to C:\Program Files\Windows Live and delete the Installer folder
Navigate to C:\ProgramData and delete both Windows Live Installer and WLInstaller directories if you have them.
Reboot (important!)
Reinstall the application you want to install
This may be an issue if you installed the leak Messenger build, as all Windows Live beta applications need to be the same language. See the Windows Live Installer FAQs for more details.

PS: If someone can tell me what the equivalent for step 3 is in Windows XP that'd be great :)

Update: Apparently step 3 for XP is to go to C:\Documents and Settings\All Users\Application Data instead of C:\ProgramData. (Thanks to DN2004 for the heads up)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
Hij crasht zodra ik in het hoofdvenster op shared folders klik. Na enige tijd dan. Eerst lijkt hij te zoeken, of is in ieder geval bezig. Programma reageert nog. Maar 10 seconden later foutrapport van Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb feedback gegeven over de layout, dat ik het niks vind. Als je ook feedback wilt geven kun je het beste je browser instellen op 'Engels' als standaardtaal, daarna kun je in Messenger kiezen voor Help -> Give feedback.

Pas dan kun je kiezen dat je WLM 8.5 hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Ascathon schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:55:
Hij crasht zodra ik in het hoofdvenster op shared folders klik. Na enige tijd dan. Eerst lijkt hij te zoeken, of is in ieder geval bezig. Programma reageert nog. Maar 10 seconden later foutrapport van Windows.
Toevallig A-Patch gebruikt? Heb namelijk hetzelfde en het ligt aan A-Patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
DizzyWeb schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:54:
[...]
Toevallig A-Patch gebruikt? Heb namelijk hetzelfde en het ligt aan A-Patch.
Dat zal het dan wel zijn. Niet dat ik het mis want ik vind het systeem sowieso traag werken. De hele file transfer heeft wat te wensen over. Toen ik laatst een keer iets via Skype verstuurde ging dat gewoon met het maximum van onze verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Ascathon schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:20:
[...]
Dat zal het dan wel zijn. Niet dat ik het mis want ik vind het systeem sowieso traag werken. De hele file transfer heeft wat te wensen over. Toen ik laatst een keer iets via Skype verstuurde ging dat gewoon met het maximum van onze verbindingen.
Sja, mee eens, maar soms is het wel handig.
Vind deze bug wel vervelend, kan opzich wel bij de map gewoon via explorer, maar als iemand wat in een map zet, houd ik dat tellertje achter het icoontje in de balk. Heb net A-Patch even uninstalled om die (13) naast het Sharing Folders icoontje weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:30
Hebben jullie ook weer last van het probleem dat wanneer je iemand aanspreekt gelijk een berichtje terug krijgt met de tekst dat hij niet bezorgt kan worden. Dit probleem heeft zich ongeveer een maand geleden ook afgespeeld?

Een aantal contactpersonen zijn wel gewoon aan te spreken en een aantal ook niet terwijl ze zeker 100% aanwezig zijn.

Ik heb dit probleem nu met wlm 8.1 en wlm 8.5 beta. Ik gebruik vista 64 bit.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.