Verwijderd
Windows Vista (6.0.6000)
Windows Live Messenger 8.01.0168
Messenger Plus! Live 4.11.0.254
_@/'
Check in ieder geval ff de instellingen van WLM..
Geheime vraag werkt niet bij mij, ik doe als antwoord altijd paar random letters + cijfers.
Btw. het werkt toch enkel met accounts die op mijn eigen PC zijn geweest, ik ben heus niet iemand die wilt leren hacken.. ik weet 100% zeker dat zulke progamma's bestaan omdat ik er vroeger ooit 1 had.
[ Voor 27% gewijzigd door Aubergine op 04-01-2007 14:40 ]
Tja.. Dat ding is er niet voor nietsAubergine schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:38:
[...]
Geheime vraag werkt niet bij mij, ik doe als antwoord altijd paar random letters + cijfers.

Niet als je het ergens anders zou gebruikenBtw. het werkt toch enkel met accounts die op mijn eigen PC zijn geweest,
Nee, hacken doe je ook niet met 'n tooltje van iemand andersik ben heus niet iemand die wilt leren hacken..

Wat jij zoekt is denk ik zoiets dat die sterretjes gewoon omzet in karakters, op heel je PC
[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 04-01-2007 15:03 ]
Als dat er nog stond zou ik hier niet om vragen?Wat jij zoekt is denk ik zoiets dat die sterretjes gewoon omzet in karakters, op heel je PC
Als je het ergens anders zou doen, zou die persoon het toch zien?Niet als je het ergens anders zou gebruiken
Heb ik al gechecked.. En ik heb het over gegroepeerde gesprekken, niet over groepsgesprekken..TheZeroorez schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:50:
Was het niet zo dat dat uit stond bij een groepsgesprek?
Check in ieder geval ff de instellingen van WLM..
_@/'
Verwijderd
Wie kan me de link van die patch sturen om zo de afbeeldingen van je msn-mensen te zien op het beginscherm.Dus waar nu dat groen mannetje staat in beginscherm.Iemand heeft dat hier geschreven maar ik vind het niet meer .Sorry
Ja, ze gaan even doodleuk tig miljoen actieve emailadressen verwijderenVerwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 18:57:
klopt het dat je een live adres moet nemen omdat je oude hotmail adres binnekort verwijdert wordt?

Zonder sarcasme: lijkt me héél erg onwaarschijnlijk...
The devil is in the details.
euss had een mooi lijstje gepaste met allerhande oplossingen erin: Geen effect
Oudere messenger (7.5 installen) - Helpt niet
Topics in search - Vind weinig extra (werkende) info
Iemand anders nog ideeen?
[ Voor 4% gewijzigd door Bertus op 06-01-2007 19:37 ]
Heeft ook een computer!
Verder zit ik zelf met een probleempje. Ik heb de laatste tijd flink last van lag in games als ik WLM aan heb staan. Hier had ik geen last van met 8, hoewel die evenveel geheugen gebruikte. Iemand toevallig een tweakje ofzo? (ads etc heb ik laten verdwijnen)
Verwijderd
Oke.want iedereen zegt dat.Bedankt voor de informatieHahn schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 19:04:
[...]
Ja, ze gaan even doodleuk tig miljoen actieve emailadressen verwijderen![]()
Zonder sarcasme: lijkt me héél erg onwaarschijnlijk...
Een hele lichte IM als deze is dan altijd wel handig, gebruik ik ook altijd als ik ga gamen: http://www.easymessage.net/
Wil je toch persé door met WLM onder het gamen? Bij mij heeft DIT veel geholpen.
En over StuffPlug, ze hadden beloofd binnen een week na de release van WLM hem af te hebben in eerste instantie: zelfs 3 maanden is bij lange na niet gelukt, maar door is wel een reden voor:
Ze wilden eerst veel functies overnemen van Stuffplug NG (de voorganger). Jammer voor de makers waren er steeds meer functies al via de scripts van MSGP!L verkrijgbaar
ik had gelezen over een naamsverandering...maar betekent dit dat alle hotmail adressen verdwijnen? en zo ja wanneer?
zou t echt belachelijk vinden....waarom moeten ze zoiets veranderen t loopt toch prima (ik heb geen klachten in ieder geval)
We are shaping the future
Ik heb gewoon een gezipte versie van een geinstalleerde WLM gebruikt... en het draait primaBertus schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 19:29:
Vraag: Ik krijg (met een verse windows install) bij de installatie van Live Messenger een 1603 error. Nu hoor ik de vaste bezoekers van dit subforum al "UTFS" grommen, maar dit is reeds gedaan:
euss had een mooi lijstje gepaste met allerhande oplossingen erin: Geen effect
Oudere messenger (7.5 installen) - Helpt niet
Topics in search - Vind weinig extra (werkende) info
Iemand anders nog ideeen?
Heeft ook een computer!
ik heb een vraagje, het probleem is dat mijn Messenger live de laatste tijd elke keer weg valt (vast loopt) gewoon tijdens het chatten of als ik hem gewoon aan hebt staan krijg ik ineens een melding van verzenden en niet verzenden zonder echte foutmelding of code: dan sluit hij messenger live af en moet ik het programma weer opnieuw opstarten en aanmelden natuurlijk.
erg vervelend zker als het regelmatig (om 15min ofzo) gebeurd.
heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd natuurlijk, maar helaas....
Iemand een oplossing?
Vraag je dat aan mij????Alex) schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:35:
Heb je een originele exe zoals je hem van Microsoft kreeg of heb je hem bewerkt met een patch?
heb gewoon de orginele van messenger.msn.com gedownload!
Verwijderd
er wordt helemaal niet gereageerd meer in deze topic.....
niemand een oplossing voor mijn probleem ?? zie 2 stukjes terug....
/ me is listening to (!WAT)[/me]
/music
Alleen dit werkt nu niet meer, is er een andere manier voor om het weer aan de gang te krijgen?
En normaal kreeg je bij msn 7.5 ipv het groene poppetje het msn plaatje te zien, is deze optie weer te activeren ergens?
[ Voor 22% gewijzigd door Strider op 19-01-2007 10:53 ]
BlaBlaBla
Kijken of er een nieuwere versie is van die plugin, waarschijnlijk Messenger Plus!. »» www.msgpluslive.netStrider schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:35:
Met msn 7.5 kon ik mooi in mijn chatvenster laten zien wat voor winamp muziek ik luisterde met de commando:
/music
Alleen dit werkt nu niet meer, is er een andere manier voor om het weer aan de gang te krijgen?
Nee, dat is eruit gehaald.En normaal kreeg je bij msn 7.5 ipv het groene poppetje het msn plaatje te zien, is deze optie weer te activeren ergens?
Is hier iets aan te doen? via de MSN site kom ik er niet uit.
Strider schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:35:
En normaal kreeg je bij msn 7.5 ipv het groene poppetje het msn plaatje te zien, is deze optie weer te activeren ergens?
Je hebt boven een balk "Find a contact or number..." met daarnaast 2 iconen (Add a contact en Manage your contacts). Bij "Manage your contacts" moet je de optie "Show Details" aanzetten.Pindasaus schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:48:
Is hier iets aan te doen? via de MSN site kom ik er niet uit.
[ Voor 52% gewijzigd door Wisey op 21-01-2007 15:56 ]
Ik gebruik winamp om muziek af te spelen, en je kan in MSN dan laten zien van wat je aan het spelen bent met zo'n plug-in in Winamp. Dat werkt normaal prima.
Maar nu heb je windows XP N. Dus zonder windows media player. Als ik nu dus dat vinkje wil activeren van 'turn on "what i'm listening to"', dan krijg ik een popup van wilt u windows media player nu downloaden en installeren?
Ik heb dus een gruwelijke hekel aan dat logge rotprogramma dus ben heel blij dat dat er niet meer op staat. Is er een manier om deze popup te omzeilen en dat vinkje gewoon aan te kunnen zetten?
i hope so...
Groetjes !!!
Misschien handig om te vermelden welke plugin voor winamp je daarvoor gebruikt.spokje schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:37:
Ik weet niet of dit het goeie topic is om in te posten, maar ik vraag het volgende me af;
Ik gebruik winamp om muziek af te spelen, en je kan in MSN dan laten zien van wat je aan het spelen bent met zo'n plug-in in Winamp. Dat werkt normaal prima.
Maar nu heb je windows XP N. Dus zonder windows media player. Als ik nu dus dat vinkje wil activeren van 'turn on "what i'm listening to"', dan krijg ik een popup van wilt u windows media player nu downloaden en installeren?
Ik heb dus een gruwelijke hekel aan dat logge rotprogramma dus ben heel blij dat dat er niet meer op staat. Is er een manier om deze popup te omzeilen en dat vinkje gewoon aan te kunnen zetten?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Probeer eens ipv (!WAT) (!MYMEDIA)Strider schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:35:
Met msn 7.5 kon ik mooi in mijn chatvenster laten zien wat voor winamp muziek ik luisterde met de commando:
/music
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Geen enkele plug-in werkt. Het gaat ook niet om dat dat werkt of niet. Het gaat puur om het feit dat ik nu Windows XP N gebruik dus zonder Windows Media Player. En aangezien ik nu eindelijk van Windows Media Player af ben, wil ik dat graag zo houden. Ik wil alleen graag dat je wel kan zien in msn welk nr ik afspeel (dmv winamp).Laguna schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:38:
[...]
Misschien handig om te vermelden welke plugin voor winamp je daarvoor gebruikt.
Het probleem is alleen als ik het vinkje aanzet van 'Turn on "What i'm listening to"' dat ik nu zo'n smerige popup krijg van, you need to install the latest Windows Media Player
Meer niet

[ Voor 7% gewijzigd door spokje op 22-01-2007 16:55 ]
"Signing in to Windows Live Messenger failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later.
Error Code: 81000314"
Hij komt redelijk snel tot de conclusie dat hij niet kan aanmelden. Zou mijn account geblokkeerd zijn of iets dergelijks? Of ligt de server met mijn instellingen erop "even" plat?
Uit de status pagina van Microsoft kan ik niet opmaken dat er iets down is, maar misschien hebben meerdere mensen hier last van?
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
*kuch*l0c4lh0st schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:31:
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik niet meer kan aanmelden.
"Signing in to Windows Live Messenger failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later.
Error Code: 81000314"
Hij komt redelijk snel tot de conclusie dat hij niet kan aanmelden. Zou mijn account geblokkeerd zijn of iets dergelijks? Of ligt de server met mijn instellingen erop "even" plat?
Uit de status pagina van Microsoft kan ik niet opmaken dat er iets down is, maar misschien hebben meerdere mensen hier last van?
Eerste hit in Google
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Gezondheid.
Dat topic heb ik al eens doorgenomen, het grootste deel was onzin en ik heb al gekeken of die server van Microsoft niet toevallig plat lag, nee, die lag niet plat volgens die site.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
hoe kan het (zie pag.17) ???
misschien messenger live plus?? ik heb het er maar af gehaald om te kijken of dat werkt
iemand anders nog ideeen?
hoop dat er nu wel gereageerd word !!!!
Is dit een bekend vista-probleem? Ik zie het nergens voorbij komen. De enige indicatie die ik heb vind ik hier: Alex) in "[Vista] en msn werken niet samen", maar om nou een beta te moeten draaien?
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
heb hetzelfde probleem alleen dan gewoon met XP...erg vreemd idd!!mOrPhie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:10:
Ik heb sinds gister Windows Vista Business draaien en draai daarop Windows Live Messenger. M'n PC trekt Vista prima (4200+ X2, 2GB, 7900GT), maar toch crasht Messenger om de haverklap. Het gebeurt me zo 6 keer in het uur oid. Ik heb dit voorheen niet gehad met Windows XP. Het is ook niet dat hij zich afmeldt en binnen 30 seconden weer aanmeldt, maar gewoon heel MSN crasht.
Is dit een bekend vista-probleem? Ik zie het nergens voorbij komen. De enige indicatie die ik heb vind ik hier: Alex) in "[Vista] en msn werken niet samen", maar om nou een beta te moeten draaien?
niemand nog een reactie gegeven hier daarop..:(
Ik tot nu toe ook nog niet (maar nog niet lang gedraaid) dus ben benieuwdAlex) schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:46:
Die beta draait erg stabiel hoor, heb eigenlijk geen crashes gehad ermee...
Ik heb al geprobeerd om WLM opnieuw te installeren, maar dit had ook geen effect. Misschien dat een van jullie iets weet wat ik over het hoofd zie.
IK heb namelijk geen zin om het allemaal te gaan veranderen, terwijl het eigenlijk wel gewoon goed werkt. Het is dus duidelijk een fout ergens op mijn eigen computer.
Alvast bedankt voor de hulp!
Erg vreemd, meestal moet je dan beide je pc rebooten.
BlaBlaBla
Ja heb ik heel vaak, heel raar is dat!Strider schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:49:
werkt de webcam functie bij jullie ook zo slecht? Meestal kun je hem de eerste keer allebei opstarten, maar druk je hem 1x weg en je start hem weer op dan ziet de andere je aanmelding al niet meer.
Erg vreemd, meestal moet je dan beide je pc rebooten.
Meestal is de oplossing helemaal opnieuw aanmelden, allebei:S Apparte bug
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Ik heb hier ook last van, ik heb alleen Windows Vista Ultimate en een wat lichtere computer, maar dit veranderd volgens mij niet zoveel. Het gebeurd om de haverklap, heel vervelend ben je in gesprek en valt dat ding om de 5 minuten weg. Heeft iemand al een oplossing anders ga ik weer over op de 8.0 alphafinal over want ik heb het alleen bij de 8.1 (8.1.0068) bèta.mOrPhie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:10:
Ik heb sinds gister Windows Vista Business draaien en draai daarop Windows Live Messenger. M'n PC trekt Vista prima (4200+ X2, 2GB, 7900GT), maar toch crasht Messenger om de haverklap. Het gebeurt me zo 6 keer in het uur oid. Ik heb dit voorheen niet gehad met Windows XP. Het is ook niet dat hij zich afmeldt en binnen 30 seconden weer aanmeldt, maar gewoon heel MSN crasht.
8.0 alpha? Wat is er mis met 8.0 final?syo schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:57:
[...]
Ik heb hier ook last van, ik heb alleen Windows Vista Ultimate en een wat lichtere computer, maar dit veranderd volgens mij niet zoveel. Het gebeurd om de haverklap, heel vervelend ben je in gesprek en valt dat ding om de 5 minuten weg. Heeft iemand al een oplossing anders ga ik weer over op de 8.0 Alpha over want ik heb het alleen bij de 8.1 (8.1.0068) bèta.
Volgens Google komen ze van MSN vandaan, en zijn het logfiles, maar wat voor logfiles zijn het, en hoe stel ik in dat MSN deze nou eens NIET aanmaakt?
Ik dacht dat er MS ooit had beweert dat er geen zooi in de root moest staan?
[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 29-01-2007 21:41 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik ben wel benieuwd naar dit regeltje:quote: http://connect.microsoft.comWell, it is that time again, time to say good bye to another beta.
A few numbers on this beta.
This beta started on 9/7/2006.
There were a total of 3009 registered users in the managed beta.
Over the course of the beta, we received 1010 bugs and 456 suggestions.
The newsgroup has seen over 6000 posts.
And now, to touch upon some of the questions you might have.
What is the final build number? The product team actually hasn't told us.
When will we get the final bits, whatever the build number is? Sadly, that is another bit of information we do not have to be able to impart to you.
What about all the bugs we found that didn't get fixed? The majority of you have been beta testing for long enough to know that not all bugs can ever be fixed, or else the product would never be released because there will always be another bug. The Product Team looks at the bugs and they will work through and determine the customer impact of the bug. This isn't just the cost of fixing it, but also what the problem is (how traumatic it is to the system, for instance: Does it crash the system? Do you lose data? Is it merely a cosmetic flaw?), how many users will run into the problem, and other such issues are taken into account.
What sort of prize do we get for beta testing the software? Unfortunately, our budget does not allow us to give a prize to all of our testers.
When does the next beta start? While we have no firm date for when the next Messenger beta will be, or if it will be a minor release (such as an 8.x) or a major release (such as a 9.0), there are plans afoot for the next beta cycle. We encourage you to remain patient until the plans are solidified.
Will we be automatically invited to the next beta? The current plans are that yes, you will be invited to the next managed beta. Plans may always be changed.
How long with the beta newsgroup be available? As part of an effort to get rid of a number of the older beta newsgroups, we are going to try to remove this group within a couple of weeks.
Where can I discuss the product now? The public newsgroup microsoft.public.windows.live.messenger, hosted on the server msnews.microsoft.com will be the primary location for discussing the product, however there are a number of non-Microsoft web-boards and forums that are also very open to discussions surrounding Windows Live Messenger.
In the end, I want to thank you personally for a wonderful beta. As always, we received great feedback and you helped us make a good product better.
Mike McCoy
Windows Live Beta Team
What sort of prize do we get for beta testing the software? Unfortunately, our budget does not allow us to give a prize to all of our testers.
Ik heb namelijk wel wat bugs gesubmit en ik ben benieuwd wat de criterium deze keer is voor goodies
Voor diegene die interesse hebben zeg ik even dat het andere pakket OneCare was en dat ik daarvan nu de uiteindelijke versie voor een jaartje.
is de 8.1 versie officieel uit?? of wat bedoel je? ik draai nu de betá versie van 8.1co0lman schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:24:
Ondertussen is de nieuwe versie te downloaden en staat hij te pronken op mijn computer. Op 1 dag 2 beta versies verwijderd en vervangen door de echte versie. Veel veranderingen mek ik niet behalve dan de taal want nu spreekt hij weer Nederlands waar de bata nog in het Engels was.
Voor diegene die interesse hebben zeg ik even dat het andere pakket OneCare was en dat ik daarvan nu de uiteindelijke versie voor een jaartje.
Verwijderd
Overigens zie ik wel gewoon mijn Windows Live contacts online staan. Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken? Of iemand misschien hetzelfde probleem?

[ Voor 95% gewijzigd door rooie60 op 01-02-2007 20:01 . Reden: dubbelpost ]
Kan het zijn dat dit te maken heeft met het instaleren van IE 7 ?? (lijkt me niet) maar sinds toen was het weg.rooie60 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:19:
Op mijn msn 8.0 had ik de nieuwste plus,maar ik zie geen microfoon meer om geluiden te versturen,ja alleen standaard geluiden?
Nu heb ik 8.1 met de plus erbij 4100250 en nog steeds weet ik niet waar de geluiden zitten die ikzelf erin heb gezet???
Ik mis 3 iconen op de middenbalk die na de 3 smilies en videomicrofoontje komen?(in chatvenster)
Mijn man heeft ze wel en zoon ook en die hebben ook IE7 dus dat was het niet.
[ Voor 15% gewijzigd door rooie60 op 01-02-2007 10:53 ]
Heeft iemand dit probleem ook al voor gehad?
Edit:
Ik heb het probleem gevonden. Ik had bij windows live messenger 8.0 de 'my sharing folder' via een regedit verwijderd. Nu met windows live messenger 8.1 werkt deze niet meer fatsoenlijk.
Hoe verwijderen jullie de my sharing folder met windows live messenger 8.1?
[ Voor 34% gewijzigd door hevling op 03-02-2007 17:16 ]
Verwijderd
Gewoon uitzetten in de opties ?shello schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:53:
Hoe verwijderen jullie de my sharing folder met windows live messenger 8.1?
Ik erger me ook $#%@#$$ aan al die vervuiling ja.. Wat ik heb gedaan is het icoon vervangen voor dat van een 'gewone' folder, zodat het minder opvaltshello schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:25:
Ja maar dan blijft de my sharing folder nog steeds in my computer staan
(in Mijn documenten).. Ik word er een beetje moe van dat overal op mijn PC sporen achtergelaten worden door een simpele messenger..
* TheZeroorez kan niet wachten tot die nieuwe Trillian (Astra) komt..
Deze dus:
1
2
| [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MyComputer\NameSpace\{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}] @="Messenger Sharing Folders" |
Kun je hier iets mee? Is er een vergelijkbare key voor 8.1?
[ Voor 50% gewijzigd door DrivinUCrazy op 04-02-2007 16:42 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Yep deze werkt voor mijDrivinUCrazy schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:39:
Ik draai nog niet met 8.1, maar met 8.0. Daarvoor moest je een registerkey verwijderen om die gedeelde folder te verwijderen.
Deze dus:
code:
1 2 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MyComputer\NameSpace\{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}] @="Messenger Sharing Folders"
Kun je hier iets mee? Is er een vergelijkbare key voor 8.1?
Verwijderd
Gebruik de laatste versie. Wanneer ik nu bij iemand anders thuis die ook de laatste versie heeft, wil gaan chatten, krijg ik een foutmelding mbt mijn wachtwoord en gebruikersnaam. "Je kunt niet bij Windows Live Messenger worden aangemeld omdat de Windows Live-ID niet bestaat...foutcode: 80048821

# Gebruik je Live al?
Als je MSN Hotmail, MSN Messenger of Microsoft Passport

Het probleem is dat MSN maar blijft "aanmelden". De poppetjes blijven ronddraaien.. Ik krijg geen foutcode of iets dergelijks, het blijft eindeloos door gaan. Ook heb ik de firewall en dergelijk uitgezet, maar dit maar geen enkel verschil.
Is dit een bekend probleem? Met Google kon ik er niets over vinden.
Misschien heeft iemand een idee waar ik het zoeken moet?
Edit:
Ik lees in een (oud) ander topic hier op GoT dat meer mensen het gehad hebben, die hebben hun Windows XP opnieuw geïnstalleerd.. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.

Edit 2:
Ik heb nu Windows Vista Ultimate opnieuw geïnstalleerd en ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
[ Voor 25% gewijzigd door Sir_G-nius op 05-02-2007 19:40 ]
Erg snel, maar die c:-schijf is dus ook niet zo ruim
heeft iemand een idee hoe ik de gedeelde mappen op m'n dataschijf kan krijgen?
Ga toch fietsen.
Verwijderd
Verwijderd
Nadat ik na 8.1 heb geupdate krijg ik geen "comic sans" lettertype meer in m,n contactlijst.
In m,n gesprekvenster heb ik het wel...
Heb alle lettertype opties in msn op "comic sans" staan
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
E-mail adres en wachtwoord onthouden werkt niet bij mij! Het lijkt wel alsof Messenger heel weinig onthoud want de contacten in mijn lijst die offline zijn hebben allemaal nog hun oude namen van pakweg een maand of 2 geleden. Zodra ze online komen veranderd de naam naar de goede maar als ze dan weer offline gaan staat diezelfde oude naam er weer. Ik snap niet hoe dit probleem zich kan voordoen, ik heb al een re-install geprobeert maar dit werkt ook niet. Het volledig resetten van alle windows live messenger registery keys helpt ook niet.
Dit probleem deed zich laatst ineens voor nadat plots mijn complete contact lijst leeg was! Ik had niemand meer in mijn contact lijst staan, van de een op de andere dag. Ik kan me niet herinneren dat ik iets heb geinstalleerd die dag waardoor het zou kunnen komen. Na een paar reboots waren de contacten weer terug naar de oude maar sindsdien onthoud hij geen e-mail adres of contactnamen meer.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, ik krijg op internet weinig gevonden over dit problemen.

maar sinds eergister hebik last van dat WLM gewoon vast loopt (scherm wordt wit, "reageert niet" enz.) dat heb ik voor een paar minuten en later doet hij het weer. Soms wil hij zelfs niets meer doen en blijft hij vast lopen.
Ik heb gekeken in de logboeken van Win XP.
zie ik de volgende notitie/log:
"msnmsgr (232) De database-engine is gestopt."
ik heb al gegoogled op dit regeltje, ook gezocht binnen GoT. Alleen heb ik niets kunnen vinden.
Weet iemand misschien iets meer hiervan?
edit:
Zojuist is WLM uitzichzelf losgeweekt.
in de logboek staat de volgende notitie:
"msnmsgr (232) De database-engine 5.01.2600.2780 is gestart."
[ Voor 12% gewijzigd door Archiebald op 13-02-2007 19:49 ]
Niet erg tevreden tot nu toe, maar goed.
Nu heb ik het probleem dat al mijn contact personen, die ik ingedeeld heb in bepaalde groepen, allemaal door elkaar staan, dus in andere groepen.
Nu denk je wat is je probleem, zet ze gewoon eenmalig goed.
Nou oke, dit zojuist gedaan.
Log ik in op mijn laptop. Msn verschijnt en iedereen wordt weer netjes verdeeld over verschillende groepen.
Komt iemand dit probleem bekend voor? En kan ik het verhelpen?
[ Voor 6% gewijzigd door Ccc op 13-02-2007 22:10 ]
Trouwe testers hebben tassen gekregen ja, een tijd geleden.Alex3305 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:12:
Iemand al iets gehoord of de beta-testers goodies krijgen ofzo
Dat was dus niet de eerste de beste lapzwans die de bèta gedownload heeft, maar de mensen die dit met regelmaat doen, en ook daadwerkelijk bugs reporten
Dit heb ik er niet in gezet en andere contactpersonen hadden dit ook.
Wat betekend dit? en waarom doet wlm dit?

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
One important and worthy change in the just released Windows Live Messenger 8.1, is a new and currently still secret emoticon that will raise money for a good cause when used.L01 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:30:
Wanneer ik in een gespreksvenster *care typ dan verschijnt er uit het niets een plaatje met "i'm" erin.
ninemillion.org, a "UN Refugee Agency led campaign to raise awareness and funds for education and sport programs for refugee youth, many of whom are forced to spend years of their young lives away from home with little hope of returning." Microsoft partnered with them and will donate money for every Live search performed at this site until March 31st 2007. They also have special Windows Live Space about the agency and we just learned from Inky that Windows Live Messenger 8.1 is also involved in the fundraising. If you put one of the shortcuts below in your display name, Microsoft will contribute to ninemillion.org every time you start a conversation.
*sierra
*bgca
*9mil
*hsus
*komen
*one
*mssoc
*care
*acs
*oxfam
*mod
*help
*red+u
*unicef
*wwf
*naf
This has yet to be announced officially so we have no idea whether they're already tracking this, but if you already downloaded Windows Live Messenger 8.1.0178 it wouldn't hurt putting of these keyboard shortcuts in your nickname and start chatting
It's been two years since a new emoticon was introduced into Messenger, and this is a respectable way to do it! It's a bit like the nickname advertising that exists in China, but in a noble way.
UPDATE: If you right-click someone with the i'm emoticon, you'll see a new menu item called What is i'm that links to a yet unavailable website about the campaign.
Bron: http://www.mess.be (nieuwsarchief 30 januari 2007)
Check op Mess.be het nieuws van 30 januari. (Waarom kan je in godsnaam niet naar specifieke artikelen van hun linken!? Lekker handigL01 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:30:
Wanneer ik in een gespreksvenster *care typ dan verschijnt er uit het niets een plaatje met "i'm" erin.
*edit*
Wat hij zegt dus.
Maar waar ik het om doe is de erkenning die je er voor krijgt. En je maakt kennis met andere mensen uit de ganse wereld. Weet ook dat het testen van een publieke beta verschilt met die van een gesloten beta.
Hmmz, dat is vreemd want ik krijg hem sinds een uurtje of twee...Evil Hobbit schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 01:51:
En hij doet het weerNiks veranderd. Heel vreemd
Zelfs webmessenger wil het niet doen
/edit
Alleen met mijn eigen account.
[ Voor 6% gewijzigd door Xrenity op 14-02-2007 17:02 ]
Hij deed het de hele dag, maar nu krijg ik de foutmelding weer. Net als gisteravond.Xrenity schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:01:
[...]
Hmmz, dat is vreemd want ik krijg hem sinds een uurtje of twee...
Zelfs webmessenger wil het niet doen
/edit
Alleen met mijn eigen account.

Normaal was het zo dat als een contactpersoon iets typte dat je dan een geluidje kreeg, en onderin de taakbalk ging het balkje van het gespreksvenster knipperen.
Dat geluidje is er nog wel, maar het knipperende balkje knippert niet meer.
Ik heb msn opnieuw geinstalleert, en messenger plus ook.
Geen resultaten.
Wie weet of dit ergens een instelling is ??
Ik gebruik:
Windows vista ultimate
Msn 8.1.0178.00
Msn plus 4.11.0.254
In WLM: Tools > Options > Alerts and Sounds. Heb je daar alerts uitgevinkt?Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:37:
Ik heb sinds kort een raar probleempje.
Normaal was het zo dat als een contactpersoon iets typte dat je dan een geluidje kreeg, en onderin de taakbalk ging het balkje van het gespreksvenster knipperen.
Dat geluidje is er nog wel, maar het knipperende balkje knippert niet meer.
Ik heb msn opnieuw geinstalleert, en messenger plus ook.
Geen resultaten.
Wie weet of dit ergens een instelling is ??
Ik gebruik:
Windows vista ultimate
Msn 8.1.0178.00
Msn plus 4.11.0.254
Die alerts zijn voor user online, nieuwe chat enzo. Niet als je al een gesprek open had.
[ Voor 19% gewijzigd door Ascathon op 15-02-2007 11:44 ]
Klopt inderdaad, ik bedoel dat oranje ding op de taakbalk dat knippert als iemand wat zegt en jezelf niet het gespreksvenster aktief hebt.Ascathon schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:44:
Hij bedoelt de taakbalk. Die begint te knipperen (oranje). Ik weet niet of dat in windows instellingen voor zijn. Wel kon ik het met TweakUI aanpassen. Voor Vista moet je eens zoeken naar TweakVI.
Die alerts zijn voor user online, nieuwe chat enzo. Niet als je al een gesprek open had.
Heb zojuist die freeware versie bekeken van TweakVI, maar daar kon ik niks in vinden dat te maken zou kunnen hebben met msn ofzo.
Als je insuineert dat ik niets doe met WLM beta dan heb je het mis want ik heb namelijk wel ook gewoon bugs en feature requests gesubmit voor 8.1 BETA. 8.0 heb ik niet meegedaan omdat ik het een te buggy client in het begin vond en omdat er toen nogal wat mis is gelopen bij de invites naar users vanuit de 7.5 groep.TheZeroorez schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:19:
[...]
Trouwe testers hebben tassen gekregen ja, een tijd geleden.
Dat was dus niet de eerste de beste lapzwans die de bèta gedownload heeft, maar de mensen die dit met regelmaat doen, en ook daadwerkelijk bugs reporten
Overigens waren die tassen voor 8.0 BETA, tenminste als ik het me goed herinner. Ik doelde hiermee dus op de 8.1 release
Overigens, mensen die problemen hebben met aanmelden @ MSN ? eBuddy, ILoveIM, Web messenger en MSN Messenger 7.0 (*zucht* Windows 2000 *zucht*) doet het niet.
[ Voor 9% gewijzigd door alex3305 op 15-02-2007 12:51 . Reden: Errorcode 248: Connection troubles ]
Dus 6891 t/m 6900?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik ben opzoek naar een patch zodat je weer display pictures kan weergeven in je contactlist. Nu is er toen WLM net uitwas iemand geweest hier op tweakers die hier een progje voor had gemaakt.
alleen, ik kan deze nergens weer vinden. Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden?
Hoe kan dit? en gaan ze dit nog fixen ofzo? Hotmail was dus 1000000 x relaxer....
Wanneer ik me met een account aanmeld is alles heel traag met openen van chat venster (venster is ook ff zwart) etc msn "hangt" dan ook even.
Met ander account geen last van
Als je daar een mailtje mee stuurt (vanaf een andere computer op een ander woonadres) met erg vertrouwelijke informatie, en je wil niet dat de ontvanger jou kan traceren dmv dat mailtje. Zit je dan veilig met windows live mail? Want ik heb daar dus een mailtje mee gestuurt (nee geen dreig mail oid) en wil wel safe zitten..
Als je safe wil zitten, stel je dit soort vragen voordat je de mail verstuurt hedbzfan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:46:
Ik had een vraag mbt Windows Live mail...
Als je daar een mailtje mee stuurt (vanaf een andere computer op een ander woonadres) met erg vertrouwelijke informatie, en je wil niet dat de ontvanger jou kan traceren dmv dat mailtje. Zit je dan veilig met windows live mail? Want ik heb daar dus een mailtje mee gestuurt (nee geen dreig mail oid) en wil wel safe zitten..
Maar het antwoord is al gegeven, Windows Live Mail stuurt het IP adres van de verzender mee. Staat in de headers (als X-Originating-IP, meen ik).
Dit topic is gesloten.
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.