Windows Live Messenger - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.619 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, laatste tijd is mijn live messenger ineens vaag bij het inloggen. Als ik mijn mailadres begin te typen loopt alles een beetje vast, doet en tijdje niks en dan verschijnen ineens de 1e 4 letters die ik getypt heb, meer niet. ALs ik alles in kladblok typ en copy paste geeft hij de melding dat de messenger service tijdelijk niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:14
Bij mij doet msn heel raar..Ik gebruik gegroepeerde gesprekken. Wanneer iemand iets zegt dan knippert het balkje niet meer (niet in de taakbalk, maar ook niet boven in de titelbalk), wat hij normaal wel zou moeten doen. Is er iemand meer die daar last van heeft of misschien een oplossing? Mijn versies:

Windows Vista (6.0.6000)
Windows Live Messenger 8.01.0168
Messenger Plus! Live 4.11.0.254

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Was het niet zo dat dat uit stond bij een groepsgesprek?

Check in ieder geval ff de instellingen van WLM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Geheime vraag werkt niet bij mij, ik doe als antwoord altijd paar random letters + cijfers.

Btw. het werkt toch enkel met accounts die op mijn eigen PC zijn geweest, ik ben heus niet iemand die wilt leren hacken.. ik weet 100% zeker dat zulke progamma's bestaan omdat ik er vroeger ooit 1 had.

[ Voor 27% gewijzigd door Aubergine op 04-01-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Aubergine schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:38:
[...]

Geheime vraag werkt niet bij mij, ik doe als antwoord altijd paar random letters + cijfers.
Tja.. Dat ding is er niet voor niets 8)7
Btw. het werkt toch enkel met accounts die op mijn eigen PC zijn geweest,
Niet als je het ergens anders zou gebruiken ;)
ik ben heus niet iemand die wilt leren hacken..
Nee, hacken doe je ook niet met 'n tooltje van iemand anders 8)7 Hacken is: Leren coden en gaan prusten. Niet iets downloaden om iets groots als WLM mee kapot te maken..

Wat jij zoekt is denk ik zoiets dat die sterretjes gewoon omzet in karakters, op heel je PC :)

[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 04-01-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Wat jij zoekt is denk ik zoiets dat die sterretjes gewoon omzet in karakters, op heel je PC
Als dat er nog stond zou ik hier niet om vragen?
Niet als je het ergens anders zou gebruiken
Als je het ergens anders zou doen, zou die persoon het toch zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Laatst online: 13:14
TheZeroorez schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:50:
Was het niet zo dat dat uit stond bij een groepsgesprek?

Check in ieder geval ff de instellingen van WLM..
Heb ik al gechecked.. En ik heb het over gegroepeerde gesprekken, niet over groepsgesprekken.. :)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat je een live adres moet nemen omdat je oude hotmail adres binnekort verwijdert wordt?

Wie kan me de link van die patch sturen om zo de afbeeldingen van je msn-mensen te zien op het beginscherm.Dus waar nu dat groen mannetje staat in beginscherm.Iemand heeft dat hier geschreven maar ik vind het niet meer .Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 18:57:
klopt het dat je een live adres moet nemen omdat je oude hotmail adres binnekort verwijdert wordt?
Ja, ze gaan even doodleuk tig miljoen actieve emailadressen verwijderen :Y
Zonder sarcasme: lijkt me héél erg onwaarschijnlijk...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vraag: Ik krijg (met een verse windows install) bij de installatie van Live Messenger een 1603 error. Nu hoor ik de vaste bezoekers van dit subforum al "UTFS" grommen, maar dit is reeds gedaan:

euss had een mooi lijstje gepaste met allerhande oplossingen erin: Geen effect
Oudere messenger (7.5 installen) - Helpt niet
Topics in search - Vind weinig extra (werkende) info

Iemand anders nog ideeen?

[ Voor 4% gewijzigd door Bertus op 06-01-2007 19:37 ]

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 10:48
Ik gebruik nu naast Messenger Live Plus! nu ook Stuffplug, een erg lekkere plugin. Vooral omdat ik nu eindelijk automatisch mijn mail kan bekijken via Firefox. Verder vind ik het handig dat als je een full screen app draait, je een led op je toetsenbord kan laten knipperen (dus numlock en/of capslock en/of scroll lock ). De rest van de Features

Verder zit ik zelf met een probleempje. Ik heb de laatste tijd flink last van lag in games als ik WLM aan heb staan. Hier had ik geen last van met 8, hoewel die evenveel geheugen gebruikte. Iemand toevallig een tweakje ofzo? (ads etc heb ik laten verdwijnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 19:04:
[...]
Ja, ze gaan even doodleuk tig miljoen actieve emailadressen verwijderen :Y
Zonder sarcasme: lijkt me héél erg onwaarschijnlijk...
Oke.want iedereen zegt dat.Bedankt voor de informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

Verder zit ik zelf met een probleempje. Ik heb de laatste tijd flink last van lag in games als ik WLM aan heb staan. Hier had ik geen last van met 8, hoewel die evenveel geheugen gebruikte. Iemand toevallig een tweakje ofzo? (ads etc heb ik laten verdwijnen)

Een hele lichte IM als deze is dan altijd wel handig, gebruik ik ook altijd als ik ga gamen: http://www.easymessage.net/

Wil je toch persé door met WLM onder het gamen? Bij mij heeft DIT veel geholpen.

En over StuffPlug, ze hadden beloofd binnen een week na de release van WLM hem af te hebben in eerste instantie: zelfs 3 maanden is bij lange na niet gelukt, maar door is wel een reden voor:
Ze wilden eerst veel functies overnemen van Stuffplug NG (de voorganger). Jammer voor de makers waren er steeds meer functies al via de scripts van MSGP!L verkrijgbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
is het nu trouwens ook zo dat hotmail weggaat?
ik had gelezen over een naamsverandering...maar betekent dit dat alle hotmail adressen verdwijnen? en zo ja wanneer?
zou t echt belachelijk vinden....waarom moeten ze zoiets veranderen t loopt toch prima (ik heb geen klachten in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Hotmail wordt vervangen door Windows Live Mail, de @hotmail.com-adressen wijzigen echter NIET.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Bertus schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 19:29:
Vraag: Ik krijg (met een verse windows install) bij de installatie van Live Messenger een 1603 error. Nu hoor ik de vaste bezoekers van dit subforum al "UTFS" grommen, maar dit is reeds gedaan:

euss had een mooi lijstje gepaste met allerhande oplossingen erin: Geen effect
Oudere messenger (7.5 installen) - Helpt niet
Topics in search - Vind weinig extra (werkende) info

Iemand anders nog ideeen?
Ik heb gewoon een gezipte versie van een geinstalleerde WLM gebruikt... en het draait prima :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
  • Laatst online: 25-03-2024
Hallo,

ik heb een vraagje, het probleem is dat mijn Messenger live de laatste tijd elke keer weg valt (vast loopt) gewoon tijdens het chatten of als ik hem gewoon aan hebt staan krijg ik ineens een melding van verzenden en niet verzenden zonder echte foutmelding of code: dan sluit hij messenger live af en moet ik het programma weer opnieuw opstarten en aanmelden natuurlijk.
erg vervelend zker als het regelmatig (om 15min ofzo) gebeurd.
heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd natuurlijk, maar helaas....

Iemand een oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Heb je een originele exe zoals je hem van Microsoft kreeg of heb je hem bewerkt met een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
Alex) schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:35:
Heb je een originele exe zoals je hem van Microsoft kreeg of heb je hem bewerkt met een patch?
Vraag je dat aan mij????
heb gewoon de orginele van messenger.msn.com gedownload!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Remote Assistance werkend kunnen krijgen tussen twee WLM? Ik krijg steeds de melding dat ik moet upgraden naar Windows Messenger :> Google brengt geen wijsheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
dit is nou precies de reden waarom ik een eigen topic heb aangemaakt....
er wordt helemaal niet gereageerd meer in deze topic.....
niemand een oplossing voor mijn probleem ?? zie 2 stukjes terug.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Met msn 7.5 kon ik mooi in mijn chatvenster laten zien wat voor winamp muziek ik luisterde met de commando:

/ me is listening to (!WAT)[/me]
/music

Alleen dit werkt nu niet meer, is er een andere manier voor om het weer aan de gang te krijgen?

En normaal kreeg je bij msn 7.5 ipv het groene poppetje het msn plaatje te zien, is deze optie weer te activeren ergens?

[ Voor 22% gewijzigd door Strider op 19-01-2007 10:53 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Strider schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:35:
Met msn 7.5 kon ik mooi in mijn chatvenster laten zien wat voor winamp muziek ik luisterde met de commando:

/music

Alleen dit werkt nu niet meer, is er een andere manier voor om het weer aan de gang te krijgen?
Kijken of er een nieuwere versie is van die plugin, waarschijnlijk Messenger Plus!. »» www.msgpluslive.net
En normaal kreeg je bij msn 7.5 ipv het groene poppetje het msn plaatje te zien, is deze optie weer te activeren ergens?
Nee, dat is eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Laatst online: 10-09 16:09
Nu heb ik onlangs mijn oude MSN versie vervangen voor MSN Live en hij bevalt aardig, maar wat ik mis is dat als ik in de oude MSN naar mijn contactlijst ging ik allemaal leuke plaatjes zag met bv foto's van de personen in mijn contactlijst voor hun naam, nu is dat niet langer zo en is er alleen nog maar een groen MSN tekentje te zien.

Is hier iets aan te doen? via de MSN site kom ik er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:55
Pindasaus schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:48:
Is hier iets aan te doen? via de MSN site kom ik er niet uit.
Je hebt boven een balk "Find a contact or number..." met daarnaast 2 iconen (Add a contact en Manage your contacts). Bij "Manage your contacts" moet je de optie "Show Details" aanzetten.

[ Voor 52% gewijzigd door Wisey op 21-01-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Laatst online: 10-09 16:09
Het is gelukt, en bedankt Wisey! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:24
Ik weet niet of dit het goeie topic is om in te posten, maar ik vraag het volgende me af;

Ik gebruik winamp om muziek af te spelen, en je kan in MSN dan laten zien van wat je aan het spelen bent met zo'n plug-in in Winamp. Dat werkt normaal prima.

Maar nu heb je windows XP N. Dus zonder windows media player. Als ik nu dus dat vinkje wil activeren van 'turn on "what i'm listening to"', dan krijg ik een popup van wilt u windows media player nu downloaden en installeren?

Ik heb dus een gruwelijke hekel aan dat logge rotprogramma dus ben heel blij dat dat er niet meer op staat. Is er een manier om deze popup te omzeilen en dat vinkje gewoon aan te kunnen zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
niemand een reactie op mijn probleem op pagina 17 ???

i hope so...

Groetjes !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

spokje schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:37:
Ik weet niet of dit het goeie topic is om in te posten, maar ik vraag het volgende me af;

Ik gebruik winamp om muziek af te spelen, en je kan in MSN dan laten zien van wat je aan het spelen bent met zo'n plug-in in Winamp. Dat werkt normaal prima.

Maar nu heb je windows XP N. Dus zonder windows media player. Als ik nu dus dat vinkje wil activeren van 'turn on "what i'm listening to"', dan krijg ik een popup van wilt u windows media player nu downloaden en installeren?

Ik heb dus een gruwelijke hekel aan dat logge rotprogramma dus ben heel blij dat dat er niet meer op staat. Is er een manier om deze popup te omzeilen en dat vinkje gewoon aan te kunnen zetten? :)
Misschien handig om te vermelden welke plugin voor winamp je daarvoor gebruikt.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

/music

Probeer eens ipv (!WAT) (!MYMEDIA)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:24
Laguna schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:38:
[...]

Misschien handig om te vermelden welke plugin voor winamp je daarvoor gebruikt.
Geen enkele plug-in werkt. Het gaat ook niet om dat dat werkt of niet. Het gaat puur om het feit dat ik nu Windows XP N gebruik dus zonder Windows Media Player. En aangezien ik nu eindelijk van Windows Media Player af ben, wil ik dat graag zo houden. Ik wil alleen graag dat je wel kan zien in msn welk nr ik afspeel (dmv winamp).

Het probleem is alleen als ik het vinkje aanzet van 'Turn on "What i'm listening to"' dat ik nu zo'n smerige popup krijg van, you need to install the latest Windows Media Player :|

Meer niet :P ik ga ervanuit dat die plug-in gewoon werkt. Maar die feature werkt zelf pas als je dat vinkje in msn aan kan zetten, wat ik nu dus niet kan :/

[ Voor 7% gewijzigd door spokje op 22-01-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik niet meer kan aanmelden.

"Signing in to Windows Live Messenger failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later.

Error Code: 81000314"

Hij komt redelijk snel tot de conclusie dat hij niet kan aanmelden. Zou mijn account geblokkeerd zijn of iets dergelijks? Of ligt de server met mijn instellingen erop "even" plat?

Uit de status pagina van Microsoft kan ik niet opmaken dat er iets down is, maar misschien hebben meerdere mensen hier last van?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

l0c4lh0st schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:31:
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik niet meer kan aanmelden.

"Signing in to Windows Live Messenger failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later.

Error Code: 81000314"

Hij komt redelijk snel tot de conclusie dat hij niet kan aanmelden. Zou mijn account geblokkeerd zijn of iets dergelijks? Of ligt de server met mijn instellingen erop "even" plat?

Uit de status pagina van Microsoft kan ik niet opmaken dat er iets down is, maar misschien hebben meerdere mensen hier last van?
*kuch*
Eerste hit in Google

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb sinds gisteravond steeds de vraag "... wil een gedeelde map met je maken, wil je dit doen? [Ja] [Nee] [Meer info]" maar zodra ik op Ja klik krijg ik: "Het bestand kon niet worden gedeeld vanwege een fout. [OK]" Ofwel: dat schiet niet echt op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Gezondheid.

Dat topic heb ik al eens doorgenomen, het grootste deel was onzin en ik heb al gekeken of die server van Microsoft niet toevallig plat lag, nee, die lag niet plat volgens die site.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
heb windows opnieuw geinstalleerd maar nog steeds zelfde probleem!!
hoe kan het (zie pag.17) ???
misschien messenger live plus?? ik heb het er maar af gehaald om te kijken of dat werkt :S
iemand anders nog ideeen?
hoop dat er nu wel gereageerd word !!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 13:58

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ik heb sinds gister Windows Vista Business draaien en draai daarop Windows Live Messenger. M'n PC trekt Vista prima (4200+ X2, 2GB, 7900GT), maar toch crasht Messenger om de haverklap. Het gebeurt me zo 6 keer in het uur oid. Ik heb dit voorheen niet gehad met Windows XP. Het is ook niet dat hij zich afmeldt en binnen 30 seconden weer aanmeldt, maar gewoon heel MSN crasht. :)

Is dit een bekend vista-probleem? Ik zie het nergens voorbij komen. De enige indicatie die ik heb vind ik hier: Alex) in "[Vista] en msn werken niet samen", maar om nou een beta te moeten draaien?

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
mOrPhie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:10:
Ik heb sinds gister Windows Vista Business draaien en draai daarop Windows Live Messenger. M'n PC trekt Vista prima (4200+ X2, 2GB, 7900GT), maar toch crasht Messenger om de haverklap. Het gebeurt me zo 6 keer in het uur oid. Ik heb dit voorheen niet gehad met Windows XP. Het is ook niet dat hij zich afmeldt en binnen 30 seconden weer aanmeldt, maar gewoon heel MSN crasht. :)

Is dit een bekend vista-probleem? Ik zie het nergens voorbij komen. De enige indicatie die ik heb vind ik hier: Alex) in "[Vista] en msn werken niet samen", maar om nou een beta te moeten draaien?
heb hetzelfde probleem alleen dan gewoon met XP...erg vreemd idd!!
niemand nog een reactie gegeven hier daarop..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Die beta draait erg stabiel hoor, heb eigenlijk geen crashes gehad ermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
Alex) schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:46:
Die beta draait erg stabiel hoor, heb eigenlijk geen crashes gehad ermee...
Ik tot nu toe ook nog niet (maar nog niet lang gedraaid) dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _kilian_
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:35
Sinds gister avond heb ik een nogal raar probleem met Windows Live Messenger. Alle contact personen van een bepaalde groep wordt nu dooe WLM in een andere groep gezet, namelijk Andere Contactpersonen. Dit is niet de standaard Andere Contactpersonen, maar een 2e. De naam is precies gelijk. Wanneer ik met een uit msn client inlog of als ik op een andere computer inlog dat bestaat dit probleem niet.
Ik heb al geprobeerd om WLM opnieuw te installeren, maar dit had ook geen effect. Misschien dat een van jullie iets weet wat ik over het hoofd zie.

IK heb namelijk geen zin om het allemaal te gaan veranderen, terwijl het eigenlijk wel gewoon goed werkt. Het is dus duidelijk een fout ergens op mijn eigen computer.

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
werkt de webcam functie bij jullie ook zo slecht? Meestal kun je hem de eerste keer allebei opstarten, maar druk je hem 1x weg en je start hem weer op dan ziet de andere je aanmelding al niet meer.

Erg vreemd, meestal moet je dan beide je pc rebooten.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:46
Ik heb wel eens dat als je cam aan doet dat andere geen melding ziet dat je een Request hebt gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Strider schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:49:
werkt de webcam functie bij jullie ook zo slecht? Meestal kun je hem de eerste keer allebei opstarten, maar druk je hem 1x weg en je start hem weer op dan ziet de andere je aanmelding al niet meer.

Erg vreemd, meestal moet je dan beide je pc rebooten.
Ja heb ik heel vaak, heel raar is dat!
Meestal is de oplossing helemaal opnieuw aanmelden, allebei:S Apparte bug

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, is er al een tool uit waarmee je custom-emoticons kan "back-uppen" met de juiste code erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syo
  • Laatst online: 11-09-2008

syo

Verfant bmx'er

mOrPhie schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:10:

Ik heb hier ook last van, ik heb alleen Windows Vista Ultimate en een wat lichtere computer, maar dit veranderd volgens mij niet zoveel. Het gebeurd om de haverklap, heel vervelend ben je in gesprek en valt dat ding om de 5 minuten weg. Heeft iemand al een oplossing anders ga ik weer over op de 8.0 alphafinal over want ik heb het alleen bij de 8.1 (8.1.0068) bèta.

Tik lekker mee :) Klik, klik, klikkerde klik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

syo schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:57:
[...]

Ik heb hier ook last van, ik heb alleen Windows Vista Ultimate en een wat lichtere computer, maar dit veranderd volgens mij niet zoveel. Het gebeurd om de haverklap, heel vervelend ben je in gesprek en valt dat ding om de 5 minuten weg. Heeft iemand al een oplossing anders ga ik weer over op de 8.0 Alpha over want ik heb het alleen bij de 8.1 (8.1.0068) bèta.
8.0 alpha? Wat is er mis met 8.0 final?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syo
  • Laatst online: 11-09-2008

syo

Verfant bmx'er

Uhm, niks ik bedoelde ook final :9

Tik lekker mee :) Klik, klik, klikkerde klik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik krijl allemaal leuke SQM-files in mijn C:/ root.
Volgens Google komen ze van MSN vandaan, en zijn het logfiles, maar wat voor logfiles zijn het, en hoe stel ik in dat MSN deze nou eens NIET aanmaakt?

Ik dacht dat er MS ooit had beweert dat er geen zooi in de root moest staan?

[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 29-01-2007 21:41 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Dus een nieuwe update @ Connect vandaag:
Well, it is that time again, time to say good bye to another beta.

A few numbers on this beta.
This beta started on 9/7/2006.
There were a total of 3009 registered users in the managed beta.
Over the course of the beta, we received 1010 bugs and 456 suggestions.
The newsgroup has seen over 6000 posts.

And now, to touch upon some of the questions you might have.

What is the final build number? The product team actually hasn't told us.

When will we get the final bits, whatever the build number is? Sadly, that is another bit of information we do not have to be able to impart to you.

What about all the bugs we found that didn't get fixed? The majority of you have been beta testing for long enough to know that not all bugs can ever be fixed, or else the product would never be released because there will always be another bug. The Product Team looks at the bugs and they will work through and determine the customer impact of the bug. This isn't just the cost of fixing it, but also what the problem is (how traumatic it is to the system, for instance: Does it crash the system? Do you lose data? Is it merely a cosmetic flaw?), how many users will run into the problem, and other such issues are taken into account.

What sort of prize do we get for beta testing the software? Unfortunately, our budget does not allow us to give a prize to all of our testers.

When does the next beta start? While we have no firm date for when the next Messenger beta will be, or if it will be a minor release (such as an 8.x) or a major release (such as a 9.0), there are plans afoot for the next beta cycle. We encourage you to remain patient until the plans are solidified.

Will we be automatically invited to the next beta? The current plans are that yes, you will be invited to the next managed beta. Plans may always be changed.

How long with the beta newsgroup be available? As part of an effort to get rid of a number of the older beta newsgroups, we are going to try to remove this group within a couple of weeks.

Where can I discuss the product now? The public newsgroup microsoft.public.windows.live.messenger, hosted on the server msnews.microsoft.com will be the primary location for discussing the product, however there are a number of non-Microsoft web-boards and forums that are also very open to discussions surrounding Windows Live Messenger.

In the end, I want to thank you personally for a wonderful beta. As always, we received great feedback and you helped us make a good product better.

Mike McCoy
Windows Live Beta Team
Ik ben wel benieuwd naar dit regeltje:

What sort of prize do we get for beta testing the software? Unfortunately, our budget does not allow us to give a prize to all of our testers.

Ik heb namelijk wel wat bugs gesubmit en ik ben benieuwd wat de criterium deze keer is voor goodies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ondertussen is de nieuwe versie te downloaden en staat hij te pronken op mijn computer. Op 1 dag 2 beta versies verwijderd en vervangen door de echte versie. Veel veranderingen mek ik niet behalve dan de taal want nu spreekt hij weer Nederlands waar de bata nog in het Engels was.

Voor diegene die interesse hebben zeg ik even dat het andere pakket OneCare was en dat ik daarvan nu de uiteindelijke versie voor een jaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
co0lman schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:24:
Ondertussen is de nieuwe versie te downloaden en staat hij te pronken op mijn computer. Op 1 dag 2 beta versies verwijderd en vervangen door de echte versie. Veel veranderingen mek ik niet behalve dan de taal want nu spreekt hij weer Nederlands waar de bata nog in het Engels was.

Voor diegene die interesse hebben zeg ik even dat het andere pakket OneCare was en dat ik daarvan nu de uiteindelijke versie voor een jaartje.
is de 8.1 versie officieel uit?? of wat bedoel je? ik draai nu de betá versie van 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Versie 8.1 is OFFICIEEL released!

Hier te downloaden (geen directe link, maar naar Msft.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit sinds enkele dagen met het vage probleem dat al mijn Yahoo contacts in Windows Live Messenger op offline staan, terwijl ik geverifieerd heb dat ze wel online zijn (4 contacts). Het heeft steeds erg goed gewerkt, begrijp er niks van. Gezocht met Google, firewall uitgezet, laatste versie gedownload + installed, maar niks werkt. Contacts toegevoegd en weer verwijderd. Werkt ook niet. Zie bijv. wel dat die contacts mij wel hebben toegevoegd aan hun contact list.

Overigens zie ik wel gewoon mijn Windows Live contacts online staan. Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken? Of iemand misschien hetzelfde probleem? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
sorry dubbelpost

[ Voor 95% gewijzigd door rooie60 op 01-02-2007 20:01 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
rooie60 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:19:
Op mijn msn 8.0 had ik de nieuwste plus,maar ik zie geen microfoon meer om geluiden te versturen,ja alleen standaard geluiden?
Nu heb ik 8.1 met de plus erbij 4100250 en nog steeds weet ik niet waar de geluiden zitten die ikzelf erin heb gezet???
Kan het zijn dat dit te maken heeft met het instaleren van IE 7 ?? (lijkt me niet) maar sinds toen was het weg.

Ik mis 3 iconen op de middenbalk die na de 3 smilies en videomicrofoontje komen?(in chatvenster)
Mijn man heeft ze wel en zoon ook en die hebben ook IE7 dus dat was het niet.

[ Voor 15% gewijzigd door rooie60 op 01-02-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zijn er skins voor Live Messenger 8 te krijgen ? Ik vind er namelijk geen, ook Live Messenger Plus! heeft er geen ondersteuning meer voor lijkt zo. Ik heb een leuke Vista look-a-like skin gevonden, maar er stond gewoon bij dat ik dat DLL bestand in de map Skins van Live Messenger Plus! moest dumpen, die niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 22:15
Telkens wanneer ik mijn pc reboot en ik open windows live messenger dan moet die telkens terug installeren. De client sluit precies niet goed af. Ik heb dit nu al een paar keer voorgehad en vindt het best wel irritant.

Heeft iemand dit probleem ook al voor gehad?

Edit:
Ik heb het probleem gevonden. Ik had bij windows live messenger 8.0 de 'my sharing folder' via een regedit verwijderd. Nu met windows live messenger 8.1 werkt deze niet meer fatsoenlijk.

Hoe verwijderen jullie de my sharing folder met windows live messenger 8.1?

[ Voor 34% gewijzigd door hevling op 03-02-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shello schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 16:53:
Hoe verwijderen jullie de my sharing folder met windows live messenger 8.1?
Gewoon uitzetten in de opties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
Ja maar dan blijft de my sharing folder nog steeds in my computer staan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
shello schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:25:
Ja maar dan blijft de my sharing folder nog steeds in my computer staan :s
Ik erger me ook $#%@#$$ aan al die vervuiling ja.. Wat ik heb gedaan is het icoon vervangen voor dat van een 'gewone' folder, zodat het minder opvalt
(in Mijn documenten).. Ik word er een beetje moe van dat overal op mijn PC sporen achtergelaten worden door een simpele messenger..

* TheZeroorez kan niet wachten tot die nieuwe Trillian (Astra) komt.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 13:15

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik draai nog niet met 8.1, maar met 8.0. Daarvoor moest je een registerkey verwijderen om die gedeelde folder te verwijderen.

Deze dus:
code:
1
2
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MyComputer\NameSpace\{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}]
@="Messenger Sharing Folders"

Kun je hier iets mee? Is er een vergelijkbare key voor 8.1?

[ Voor 50% gewijzigd door DrivinUCrazy op 04-02-2007 16:42 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
DrivinUCrazy schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:39:
Ik draai nog niet met 8.1, maar met 8.0. Daarvoor moest je een registerkey verwijderen om die gedeelde folder te verwijderen.

Deze dus:
code:
1
2
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MyComputer\NameSpace\{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}]
@="Messenger Sharing Folders"

Kun je hier iets mee? Is er een vergelijkbare key voor 8.1?
Yep deze werkt voor mij :9. Blijkbaar verwijderde mijn versie van de regkeyhack regkeys uit de msn files zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, misschien al gesteld.
Gebruik de laatste versie. Wanneer ik nu bij iemand anders thuis die ook de laatste versie heeft, wil gaan chatten, krijg ik een foutmelding mbt mijn wachtwoord en gebruikersnaam. "Je kunt niet bij Windows Live Messenger worden aangemeld omdat de Windows Live-ID niet bestaat...foutcode: 80048821 8)7 Thuis is wel aan te melden. Op het net staat er dit:
# Gebruik je Live al?
Als je MSN Hotmail, MSN Messenger of Microsoft Passport :Y gebruikt, heb je al een Windows Live ID. Je hoeft dan niets te doen. Meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord om jouw leven Live te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

Ik heb afgelopen vrijdag Windows Vista Ultimate gekocht. Draait allemaal lekker geen probleem. Nu heb ik Live Messenger 8.1 geïnstalleerd..

Het probleem is dat MSN maar blijft "aanmelden". De poppetjes blijven ronddraaien.. Ik krijg geen foutcode of iets dergelijks, het blijft eindeloos door gaan. Ook heb ik de firewall en dergelijk uitgezet, maar dit maar geen enkel verschil.

Is dit een bekend probleem? Met Google kon ik er niets over vinden. :?
Misschien heeft iemand een idee waar ik het zoeken moet? :)

Edit:
Ik lees in een (oud) ander topic hier op GoT dat meer mensen het gehad hebben, die hebben hun Windows XP opnieuw geïnstalleerd.. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. :/

Edit 2:
Ik heb nu Windows Vista Ultimate opnieuw geïnstalleerd en ik heb nog steeds hetzelfde probleem. :? Ik verschijn bij een ander wel online.. Ik wordt er echt moe van.

[ Voor 25% gewijzigd door Sir_G-nius op 05-02-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakanox
  • Laatst online: 00:33
Ik draai op een hardware RAID-0 van 2x 15K schijven van 18.4GB, en heb daarnaast een SATA-RAID van 320GB.
Erg snel, maar die c:-schijf is dus ook niet zo ruim :)

heeft iemand een idee hoe ik de gedeelde mappen op m'n dataschijf kan krijgen?

Ga toch fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een raar probleem met geblokkeerde (niet meer) contacten sinds ik versie 8.1 heb geinstalleerd. Ze zien me gewoon online en kunne berichten naar me sturen ... bestbalen als je de pest aan iemand hebt en die komt ineens boven piepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag probleem...
Nadat ik na 8.1 heb geupdate krijg ik geen "comic sans" lettertype meer in m,n contactlijst.
In m,n gesprekvenster heb ik het wel... :?

Heb alle lettertype opties in msn op "comic sans" staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm, met de Live Messenger heb ik nog wel eens problemen. Het lijkt wel alsof de Messenger vast loopt als er meerdere mensen tegen mij gaan praten. Heeft er iemand ook problemen daarmee?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Ik heb een raar probleem met de laatste versie (8.1)

E-mail adres en wachtwoord onthouden werkt niet bij mij! Het lijkt wel alsof Messenger heel weinig onthoud want de contacten in mijn lijst die offline zijn hebben allemaal nog hun oude namen van pakweg een maand of 2 geleden. Zodra ze online komen veranderd de naam naar de goede maar als ze dan weer offline gaan staat diezelfde oude naam er weer. Ik snap niet hoe dit probleem zich kan voordoen, ik heb al een re-install geprobeert maar dit werkt ook niet. Het volledig resetten van alle windows live messenger registery keys helpt ook niet.

Dit probleem deed zich laatst ineens voor nadat plots mijn complete contact lijst leeg was! Ik had niemand meer in mijn contact lijst staan, van de een op de andere dag. Ik kan me niet herinneren dat ik iets heb geinstalleerd die dag waardoor het zou kunnen komen. Na een paar reboots waren de contacten weer terug naar de oude maar sindsdien onthoud hij geen e-mail adres of contactnamen meer.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, ik krijg op internet weinig gevonden over dit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srwarps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-08 16:14
Ik heb sinds deze week Vista Home Premium. Ik probeer Live Messenger te installeren maar krijg iedere keer de melding dat ik niet over de vereiste rechten beschik om Windows Live Messenger te installeren op deze computer en dat ik contact op moet nemen met iemand die over alle rechten beschikt. Dat is toch vreemd? Ik ben zelf namelijk de Adminstrator???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Iemand al iets gehoord of de beta-testers goodies krijgen ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 02:09
Van de week heb ik mijn Windows live messenger geupdate naar 8,1 (ik had 8,0)
maar sinds eergister hebik last van dat WLM gewoon vast loopt (scherm wordt wit, "reageert niet" enz.) dat heb ik voor een paar minuten en later doet hij het weer. Soms wil hij zelfs niets meer doen en blijft hij vast lopen.

Ik heb gekeken in de logboeken van Win XP.
zie ik de volgende notitie/log:
"msnmsgr (232) De database-engine is gestopt."

ik heb al gegoogled op dit regeltje, ook gezocht binnen GoT. Alleen heb ik niets kunnen vinden.
Weet iemand misschien iets meer hiervan?

edit:
Zojuist is WLM uitzichzelf losgeweekt.
in de logboek staat de volgende notitie:
"msnmsgr (232) De database-engine 5.01.2600.2780 is gestart."

[ Voor 12% gewijzigd door Archiebald op 13-02-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Nu heb ik zojuist de nieuwe msn geinstalleerd, windows live messenger.
Niet erg tevreden tot nu toe, maar goed.
Nu heb ik het probleem dat al mijn contact personen, die ik ingedeeld heb in bepaalde groepen, allemaal door elkaar staan, dus in andere groepen.
Nu denk je wat is je probleem, zet ze gewoon eenmalig goed.
Nou oke, dit zojuist gedaan.

Log ik in op mijn laptop. Msn verschijnt en iedereen wordt weer netjes verdeeld over verschillende groepen.

Komt iemand dit probleem bekend voor? En kan ik het verhelpen?

[ Voor 6% gewijzigd door Ccc op 13-02-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Alex3305 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:12:
Iemand al iets gehoord of de beta-testers goodies krijgen ofzo :X
Trouwe testers hebben tassen gekregen ja, een tijd geleden.

Dat was dus niet de eerste de beste lapzwans die de bèta gedownload heeft, maar de mensen die dit met regelmaat doen, en ook daadwerkelijk bugs reporten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
  • Laatst online: 08-11-2020
Ook ik heb een raar probleempje met live messenger. Ik kan niet inloggen en hij geeft foutmelding 81000306. Nu staan alle poorten open en windows firewall uit. Het rare is, andere accounts kunnen wel inloggen. Maar ik niet met de mijne. Reboot, reinstall werkte niet. Eigenaardig verschijnsel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Laatst online: 11:38

L01

Wanneer ik in een gespreksvenster *care typ dan verschijnt er uit het niets een plaatje met "i'm" erin.
Dit heb ik er niet in gezet en andere contactpersonen hadden dit ook.

Wat betekend dit? en waarom doet wlm dit? :X

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
En hij doet het weer :D Niks veranderd. Heel vreemd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

L01 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:30:
Wanneer ik in een gespreksvenster *care typ dan verschijnt er uit het niets een plaatje met "i'm" erin.

One important and worthy change in the just released Windows Live Messenger 8.1, is a new and currently still secret emoticon that will raise money for a good cause when used.

ninemillion.org, a "UN Refugee Agency led campaign to raise awareness and funds for education and sport programs for refugee youth, many of whom are forced to spend years of their young lives away from home with little hope of returning." Microsoft partnered with them and will donate money for every Live search performed at this site until March 31st 2007. They also have special Windows Live Space about the agency and we just learned from Inky that Windows Live Messenger 8.1 is also involved in the fundraising. If you put one of the shortcuts below in your display name, Microsoft will contribute to ninemillion.org every time you start a conversation.

*sierra
*bgca
*9mil
*hsus
*komen
*one
*mssoc
*care
*acs
*oxfam
*mod
*help
*red+u
*unicef
*wwf
*naf

This has yet to be announced officially so we have no idea whether they're already tracking this, but if you already downloaded Windows Live Messenger 8.1.0178 it wouldn't hurt putting of these keyboard shortcuts in your nickname and start chatting :) Expect people wondering where you got the new emo from!

It's been two years since a new emoticon was introduced into Messenger, and this is a respectable way to do it! It's a bit like the nickname advertising that exists in China, but in a noble way.

UPDATE: If you right-click someone with the i'm emoticon, you'll see a new menu item called What is i'm that links to a yet unavailable website about the campaign.

Bron: http://www.mess.be (nieuwsarchief 30 januari 2007)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

L01 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:30:

Check op Mess.be het nieuws van 30 januari. (Waarom kan je in godsnaam niet naar specifieke artikelen van hun linken!? Lekker handig :|) Is iets voor het goede doel dus.

*edit*
Wat hij zegt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Laatst online: 04-07 10:10
Verwacht niet dat je altijd iets zult krijgen na het testen. Bij 8.0 was dit nog een rugzak maar bij 8.1 is er niks te verdienen. Live OnceCare werkte dan weer met een korting of zelfs gratis als je iets meer had betekent voor de test.

Maar waar ik het om doe is de erkenning die je er voor krijgt. En je maakt kennis met andere mensen uit de ganse wereld. Weet ook dat het testen van een publieke beta verschilt met die van een gesloten beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Evil Hobbit schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 01:51:
En hij doet het weer :D Niks veranderd. Heel vreemd :*)
Hmmz, dat is vreemd want ik krijg hem sinds een uurtje of twee...

Zelfs webmessenger wil het niet doen :s

/edit
Alleen met mijn eigen account.

[ Voor 6% gewijzigd door Xrenity op 14-02-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Hobbit
Xrenity schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:01:
[...]

Hmmz, dat is vreemd want ik krijg hem sinds een uurtje of twee...

Zelfs webmessenger wil het niet doen :s

/edit
Alleen met mijn eigen account.
Hij deed het de hele dag, maar nu krijg ik de foutmelding weer. Net als gisteravond. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrigi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 22:17
Yep, hier ook opeens... Sinds gisteravond kan ik niet meer inloggen :/. Enkel nog met webmessenger. Andere accounts hebben er geen last van. Heb ik nog es iets aan m'n andere backupaccounts :p.

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:21

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb sinds kort een raar probleempje.

Normaal was het zo dat als een contactpersoon iets typte dat je dan een geluidje kreeg, en onderin de taakbalk ging het balkje van het gespreksvenster knipperen.

Dat geluidje is er nog wel, maar het knipperende balkje knippert niet meer.

Ik heb msn opnieuw geinstalleert, en messenger plus ook.
Geen resultaten.

Wie weet of dit ergens een instelling is ??

Ik gebruik:

Windows vista ultimate
Msn 8.1.0178.00
Msn plus 4.11.0.254

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:37:
Ik heb sinds kort een raar probleempje.

Normaal was het zo dat als een contactpersoon iets typte dat je dan een geluidje kreeg, en onderin de taakbalk ging het balkje van het gespreksvenster knipperen.

Dat geluidje is er nog wel, maar het knipperende balkje knippert niet meer.

Ik heb msn opnieuw geinstalleert, en messenger plus ook.
Geen resultaten.

Wie weet of dit ergens een instelling is ??

Ik gebruik:

Windows vista ultimate
Msn 8.1.0178.00
Msn plus 4.11.0.254
In WLM: Tools > Options > Alerts and Sounds. Heb je daar alerts uitgevinkt?

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 20:59
Hij bedoelt de taakbalk. Die begint te knipperen (oranje). Ik weet niet of dat in windows instellingen voor zijn. Wel kon ik het met TweakUI aanpassen. Voor Vista moet je eens zoeken naar TweakVI.

Die alerts zijn voor user online, nieuwe chat enzo. Niet als je al een gesprek open had.

[ Voor 19% gewijzigd door Ascathon op 15-02-2007 11:44 ]

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:21

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ascathon schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:44:
Hij bedoelt de taakbalk. Die begint te knipperen (oranje). Ik weet niet of dat in windows instellingen voor zijn. Wel kon ik het met TweakUI aanpassen. Voor Vista moet je eens zoeken naar TweakVI.

Die alerts zijn voor user online, nieuwe chat enzo. Niet als je al een gesprek open had.
Klopt inderdaad, ik bedoel dat oranje ding op de taakbalk dat knippert als iemand wat zegt en jezelf niet het gespreksvenster aktief hebt.

Heb zojuist die freeware versie bekeken van TweakVI, maar daar kon ik niks in vinden dat te maken zou kunnen hebben met msn ofzo.

• alex3305
TheZeroorez schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 22:19:
[...]

Trouwe testers hebben tassen gekregen ja, een tijd geleden.

Dat was dus niet de eerste de beste lapzwans die de bèta gedownload heeft, maar de mensen die dit met regelmaat doen, en ook daadwerkelijk bugs reporten :)
Als je insuineert dat ik niets doe met WLM beta dan heb je het mis want ik heb namelijk wel ook gewoon bugs en feature requests gesubmit voor 8.1 BETA. 8.0 heb ik niet meegedaan omdat ik het een te buggy client in het begin vond en omdat er toen nogal wat mis is gelopen bij de invites naar users vanuit de 7.5 groep.

Overigens waren die tassen voor 8.0 BETA, tenminste als ik het me goed herinner. Ik doelde hiermee dus op de 8.1 release

Overigens, mensen die problemen hebben met aanmelden @ MSN ? eBuddy, ILoveIM, Web messenger en MSN Messenger 7.0 (*zucht* Windows 2000 *zucht*) doet het niet.

[ Voor 9% gewijzigd door alex3305 op 15-02-2007 12:51 . Reden: Errorcode 248: Connection troubles ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ff vraag, gebruikt wlm dezelfde poorten als 7.5??
Dus 6891 t/m 6900?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
aangezien ik problemen heb met de patch van mess.be hier maar even vragen.

Ik ben opzoek naar een patch zodat je weer display pictures kan weergeven in je contactlist. Nu is er toen WLM net uitwas iemand geweest hier op tweakers die hier een progje voor had gemaakt.

alleen, ik kan deze nergens weer vinden. Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik kan trouwens met Windows Live mail niet eens meer op links klikken die ik in mailtjes krijg....helemaal niks meer....
Hoe kan dit? en gaan ze dit nog fixen ofzo? Hotmail was dus 1000000 x relaxer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Laatst online: 15-09 06:34
sinds vandaag:

Wanneer ik me met een account aanmeld is alles heel traag met openen van chat venster (venster is ook ff zwart) etc msn "hangt" dan ook even.
Met ander account geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:27

dbzfan

Nee.

Ik had een vraag mbt Windows Live mail...

Als je daar een mailtje mee stuurt (vanaf een andere computer op een ander woonadres) met erg vertrouwelijke informatie, en je wil niet dat de ontvanger jou kan traceren dmv dat mailtje. Zit je dan veilig met windows live mail? Want ik heb daar dus een mailtje mee gestuurt (nee geen dreig mail oid) en wil wel safe zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Je IP-adres wordt, zoals bij bijna elke e-mailservice, meegezonden bij het verzenden. Behalve bij GMail, die doen daar niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

dbzfan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:46:
Ik had een vraag mbt Windows Live mail...

Als je daar een mailtje mee stuurt (vanaf een andere computer op een ander woonadres) met erg vertrouwelijke informatie, en je wil niet dat de ontvanger jou kan traceren dmv dat mailtje. Zit je dan veilig met windows live mail? Want ik heb daar dus een mailtje mee gestuurt (nee geen dreig mail oid) en wil wel safe zitten..
Als je safe wil zitten, stel je dit soort vragen voordat je de mail verstuurt he ;)
Maar het antwoord is al gegeven, Windows Live Mail stuurt het IP adres van de verzender mee. Staat in de headers (als X-Originating-IP, meen ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:27

dbzfan

Nee.

Er staat idd X-Orignating IP, maar daar staat het ip van de pc waar ik het mailtje heb verstuurd... niet vanaf mijn eigen adres. Dat zit dus wel goed, maar kunnen ze op 1 of andere manier mijn email adres bij windows live onderzoeken en dat naar mij traceren?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.