De bevroren schermen kwamen dus door McAfee virusscanner. In verband met verlopen van abo verwijdert en nu doet alles het prima. Hopelijk gaat het met NOD32 wel goed...Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 02:34:
[...]
Heb op eigen houtje ook MSN6 weg gegooid. Heb Msn 6 al lang niet meer dus dat zou wel eens de reden van de bevroren schermen kunnen zijn...
Edit; helpt dus niet tegen bevroren schermen...
Voor mensen die ook problemen hadden met het toevoegen van contactpersonen met Windows Live Messenger, dit werkte voor mij: http://www.msghelp.net/sh...7237&pid=743515#pid743515
The devil is in the details.
Ik heb een raar probleem met live messenger dat het lijkt of mijn contact gegevens lokaal opgeslagen worden ipv op de MS server. Met mijn normale account dat vaak open staat is dat natuurlijk geen probleem. Echter als iemand andersop mijn pc inlogged na een tijdje niet ingelogged te zijn op deze pc kan het zijn dat zijn eigen schermnaam ineens zijn naam is van 2 weken terug, en ook zijn contact personen hebben namen van een tijdje geleden.
Weet iemand hoe dit weer op te lossen is zodat alles weer normaal update zoals bij vorige MSN versie's
Weet iemand hoe dit weer op te lossen is zodat alles weer normaal update zoals bij vorige MSN versie's
Die draai ik al een paar maanden
Let wel op; je smileys van 8.0 ben je kwijt..
Zelfde probleem, en ik ben nu de helft van mijn contactlijst kwijt, omdat ik op een andere pc dubbele contacten verwijderde, die ben ik thuis allemaal kwijt. Zeer vervelend, geen idee hoe ik dit moet gaan fixen.Dennism schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:28:
Ik heb een raar probleem met live messenger dat het lijkt of mijn contact gegevens lokaal opgeslagen worden ipv op de MS server. Met mijn normale account dat vaak open staat is dat natuurlijk geen probleem. Echter als iemand andersop mijn pc inlogged na een tijdje niet ingelogged te zijn op deze pc kan het zijn dat zijn eigen schermnaam ineens zijn naam is van 2 weken terug, en ook zijn contact personen hebben namen van een tijdje geleden.

Nee, hoor, smileys zijn er gewoonTheZeroorez schreef op donderdag 02 november 2006 @ 22:31:
[...]
Die draai ik al een paar maandenMaargoed, er is niet veel aan vernieuwd, maar dat zal wel komen omdat ik 75% disbled heb.. Dit is alleen de officiële beta dacht ik..
Let wel op; je smileys van 8.0 ben je kwijt..
Overigens zal dit wel de officiële zijn, kreeg een mailtje van MS, zodoende
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
zijn er misschien meer mensen die problemen hebben met de snelheid van wlm? sinds kort heb ik last van een hele trage wlm, om de 10 minuten ofzo lijkt het alsof wlm vast zit, doet helemaal niks meer, waarna ie opeens weer begint te werken. Erg vervelend, vooral met audiogesprekken. Af en toe doet audio het, todat er weer een moment komt waarop wlm weer vastloopt. Audioverbinding wordt verbroken en er kan ook niet weer opnieuw verbinding gemaakt worden. Melding die we dan krijgen: "Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x80ef01e6)". Herstarten van wlm lost dit probleem wel op, totdat na ong. 10 minuten wlm weer vastloopt. Googlen op de errorcode heeft ook niks opgeleverd. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Ik heb wlm al eens verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, geen succes. Misschien aan mn verbinding? poorten die ik moet open zetten? Ik draai windows xp media center edition 2005.
Hoe zit het met het cpu-gebruik? Springt het omhoog als het 'vastzit'?SignOff schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:13:
zijn er misschien meer mensen die problemen hebben met de snelheid van wlm? sinds kort heb ik last van een hele trage wlm, om de 10 minuten ofzo lijkt het alsof wlm vast zit, doet helemaal niks meer, waarna ie opeens weer begint te werken. Erg vervelend, vooral met audiogesprekken. Af en toe doet audio het, todat er weer een moment komt waarop wlm weer vastloopt. Audioverbinding wordt verbroken en er kan ook niet weer opnieuw verbinding gemaakt worden. Melding die we dan krijgen: "Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x80ef01e6)". Herstarten van wlm lost dit probleem wel op, totdat na ong. 10 minuten wlm weer vastloopt. Googlen op de errorcode heeft ook niks opgeleverd. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Ik heb wlm al eens verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, geen succes. Misschien aan mn verbinding? poorten die ik moet open zetten? Ik draai windows xp media center edition 2005.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
nope, cpu gebruik blijft gewoon laag...
Windows Live Messenger 8.1 Beta
Hello!
Here's your chance to once again be part of the select group that makes Windows Live Messenger better. We've added new features and we need your help to make sure they're perfect. The new features include:
Redesigned, smarter contact cards give you more data about and easier access to your friends
Your display name, status and personal expressions roam with you to any computer
Two free calls to virtually any phone in the world*
Also, we've made some behind-the-scenes changes to make your Windows Live Messenger experience better than ever. You may not see the upgrades to our underlying platforms, but you'll notice the improvements to our server performance, automatic updates, and sign-in process. All the stuff you had before will still be there, but now, it'll be even better.
Click on the link below to download this beta.
Verwijderd
Bij mij kwam het door McAfee. Nadat ik de scanner verwijdert had en NOD geinstalleerd loopt alles lekker.SignOff schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:13:
hehe... das wel grappig... ik heb al NOD.... maar daar zou het idd ook nog aan kunnen liggen, hoewel ik nooit eerder problemen ermee heb gehad. Misschien NOD een keer updaten. Volgens mij is er al een beta van dus die komt binnenkort ook wel met een nieuw final
8.1 is bagger. Ik logde in, kort daarna lag ie op z'n gat
Dat probleem heb ik de afgelopen 3 dagen ook 2x gehad met WLM 8: inloggen, wegklikken, crash. Dus ik vraag me af of dat aan 8.1 ligt.benchMarc schreef op maandag 06 november 2006 @ 23:56:
8.1 is bagger. Ik logde in, kort daarna lag ie op z'n gat
Verwijderd
Hoi,
Ik heb nogal wat problemen met live messenger, zelf weet ik niet of het aan de live messenger ligt.
Gisteren heb ik een livespace aangemaakt, normal gesproken krijg je dan een sterretje te zien voor je naam, maar een of ander manier kunnen mensen mn vistiekaartje niet benaderen, ze krijgen een blank vistie kaartje te zien.
Ik heb nogal wat problemen met live messenger, zelf weet ik niet of het aan de live messenger ligt.
Gisteren heb ik een livespace aangemaakt, normal gesproken krijg je dan een sterretje te zien voor je naam, maar een of ander manier kunnen mensen mn vistiekaartje niet benaderen, ze krijgen een blank vistie kaartje te zien.
Die functionaliteit heeft bij mij ook al lang niet meer goed gewerkt, ik krijg visitekaartjes van anderen pas te zien als er wat aan gewijzigd is. Dit heb ik met verschillende windowsinstallaties en verschillende accounts, geen idee waar het aan ligt.Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:46:
Hoi,
Ik had er ook last van, als ik de stekker van het internet eruit trok (de netwerkkabel achterin mijn pc, that is) ging msn weer lopen ineens, stekker weer terug erin, msn meldt weer aan en werkt weer een tijdje. Toen de router maar even gereset, en mijn netwerkkabel in een andere poort van dat ding gedrukt, en sindsdien geen probs meer gehad...? (ik klop het wel eventjes af, haha)Commendatore schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 08:32:
[...]
Dat probleem heb ik de afgelopen 3 dagen ook 2x gehad met WLM 8: inloggen, wegklikken, crash. Dus ik vraag me af of dat aan 8.1 ligt.
Menu Contactpersonen > Contactpersonenlijst opslaan als... (als je geen menubalk hebt, druk op Alt)
[ Voor 26% gewijzigd door Alex) op 07-11-2006 19:57 ]
We are shaping the future
Verwijderd
Ik heb ook een probleem met WLM versie 8.0 (dit probleem had ik overigens ook al met de vorige WLM versies) als ik inlog krijg ik mijn contactenlijst te zien en loopt hij direct vast, als ik vervolgens niets doe en 5 minuten wacht doet hij het opeens weer. Is hier misschien een oplossing voor want het is echt heel irritant.
Verwijderd
Goedmorgen allen,
Ik heb een probleem met msn live messenger. telkens als ik me aanmeld dan krijg ik heel even mijn contacten te zien en dan valt de pc uit en start deze opnieuw op. heel snel krijg ik ook nog een blauw scherm te zien maar dit is te kort om er iets mee te doen.
live messenger is al meerdere keren opnieuw geinstalleerd en iedereen die zich op mijn pc wil aanmelden ondervindt hetzelfde probleem.
een vriend van me heeft er al naar gekeken maar die wordt er ook niet wijzer van.
na het herstarten van de pc komt microsoft met een melding dat het systeem van een ernstige fout hersteld is. heb het rapport wel verzonden maar een antwoord is er nog niet (had het ook niet verwacht eigenlijk).
wie heeft hetzelfde probleem en deze opgelost of wie weet wat er aan de hand kan zijn?
alvast bedankt
Ik heb een probleem met msn live messenger. telkens als ik me aanmeld dan krijg ik heel even mijn contacten te zien en dan valt de pc uit en start deze opnieuw op. heel snel krijg ik ook nog een blauw scherm te zien maar dit is te kort om er iets mee te doen.
live messenger is al meerdere keren opnieuw geinstalleerd en iedereen die zich op mijn pc wil aanmelden ondervindt hetzelfde probleem.
een vriend van me heeft er al naar gekeken maar die wordt er ook niet wijzer van.
na het herstarten van de pc komt microsoft met een melding dat het systeem van een ernstige fout hersteld is. heb het rapport wel verzonden maar een antwoord is er nog niet (had het ook niet verwacht eigenlijk).
wie heeft hetzelfde probleem en deze opgelost of wie weet wat er aan de hand kan zijn?
alvast bedankt
Via settings -> control panel -> system -> tabblad advanced -> startup and recovery settings, moet je de optie "system failure, automatically restart" uitvinken. Als je dit gedaan hebt kun je in alle rust je blauwe scherm lezenVerwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:35:
Goedmorgen allen,
alvast bedankt
Verwijderd
dank je voor de tip. maar het blauwe scherm vliegt nog steeds na een seconde, zo niet minder, weg.
vriend van me had het vinkje al weggehaald.
nog meer tips?
vriend van me had het vinkje al weggehaald.
nog meer tips?
Eén klein vraagje: hoe krijg ik aan mijn kant die irritante plaatjes uitgezet die diegene verstuurt die met met spreekt?
Af en toe is het gewoon zo lastig te lezen.
Bijvoorbeeld:
De andere kant heeft voor 'Hi' een plaatje van een handje gekoppeld. Schrijft ie naar mij het woord 'Hij' dan krijg ik [handje] + de letter j en moet ik heel even kijken wat er nou staat. Ik kan in de history wel zien dat er gewone tekst over de lijn komt. Uitzetten van emoticons werkt niet en de help biedt ook niet veel soelaas... Zie ik nog iets over het hoofd?
Af en toe is het gewoon zo lastig te lezen.
Bijvoorbeeld:
De andere kant heeft voor 'Hi' een plaatje van een handje gekoppeld. Schrijft ie naar mij het woord 'Hij' dan krijg ik [handje] + de letter j en moet ik heel even kijken wat er nou staat. Ik kan in de history wel zien dat er gewone tekst over de lijn komt. Uitzetten van emoticons werkt niet en de help biedt ook niet veel soelaas... Zie ik nog iets over het hoofd?
Vlinders moet je volgen, niet vangen...
Gewoon al die winks-shit uitzetten (evt. via een patch-programma)
Verwijderd
heeft niks met winks te maken.
extra, opties, berichten, mijn emoticans laten zien niet aanvinken.
extra, opties, berichten, mijn emoticans laten zien niet aanvinken.
Die van die emoticons had ik al gedaan, maar daar gaat 't niet mee over....
Vlinders moet je volgen, niet vangen...
Verwijderd
Aangezien mij vraag nog niet beantwoord is en blijkbaar over het hoofd gezien is post ik hem nog maar een keer!Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:56:
Ik heb ook een probleem met WLM versie 8.0 (dit probleem had ik overigens ook al met de vorige WLM versies) als ik inlog krijg ik mijn contactenlijst te zien en loopt hij direct vast, als ik vervolgens niets doe en 5 minuten wacht doet hij het opeens weer. Is hier misschien een oplossing voor want het is echt heel irritant.
Ik draai al een behoorlijk tijd MSN beta's en heb wel is een foutje ingestuurd. Kom ik net thuis... ligt er een pakketje uit Miami 
Blijkt het een Genuine Microsoft ® Live Messenger Messenger Bag te wezen
Oftewel een best chille laptop tas
Blijkt het een Genuine Microsoft ® Live Messenger Messenger Bag te wezen
Oftewel een best chille laptop tas
Mwah, meestal als ik een bug tegen kom staat 'ie er al

Euhh.. weet iemand trouwens hoe je die lelijke link naar je Shared folder in je 'Mijn Documenten' weg kunt krijgen? Ik vind 'm erg lelijk, hij pas niet echt in m'n iconset, en ik gebruik 'm nooit..

Euhh.. weet iemand trouwens hoe je die lelijke link naar je Shared folder in je 'Mijn Documenten' weg kunt krijgen? Ik vind 'm erg lelijk, hij pas niet echt in m'n iconset, en ik gebruik 'm nooit..
Mooie tas 
En nou maar afwachten of ik ook zo'n tas krijg
Ben betatester voor WLM 8.1, kreeg een mailtje van MS.
En nou maar afwachten of ik ook zo'n tas krijg
Ben betatester voor WLM 8.1, kreeg een mailtje van MS.
Hehe, ik heb ook mail gehad ja, nooit een bug ingevuld alleen..
Maargoed, alle Breezah's op school zullen jaloers zijn!
Zeer mooie tas, dat wel.. Hoop 'm ook te krijgen
Maargoed, alle Breezah's op school zullen jaloers zijn!
Zeer mooie tas, dat wel.. Hoop 'm ook te krijgen
jepz, ik heb ook mailtje gehad van MS
voor de mensen die hem willen: http://g.live.com/1rebeta/Mess80_NL
voor de rest niet zo veel wijzigingen
voor de mensen die hem willen: http://g.live.com/1rebeta/Mess80_NL
voor de rest niet zo veel wijzigingen
ik heb gewoon messenger 7.5 nog geinstalled, maar als ik door mn pc heen browse met explorer, krijg ik steeds popups van 'please sign in with your live-id'
weet iemand wat dit is en hoe ik dit wegkrijg ?
weet iemand wat dit is en hoe ik dit wegkrijg ?
Verwijderd
Misschien hoort dit ook niet hier thuis want ik had dit probleem ook met MSN en niet alleen met Live Messenger.
Het probleem is dat ik af en toe de verbinding verlies, met mn internetverbinding is op dat moment niks mis want ik kan gewoon browsen. Dan een paar seconden later word ik weer aangemeld.
Het probleem is dat ik af en toe de verbinding verlies, met mn internetverbinding is op dat moment niks mis want ik kan gewoon browsen. Dan een paar seconden later word ik weer aangemeld.
deze popup vind ik wat raar, die krijg ik om de zoveel tijd in beeld, als ik door mn files browse

Dat doet me denken aan dit: [XP] schermpje "aanmelden bij microsoft passport network" *
En ik wil dus eigenlijk dat als ie niet op 'detailed' view staat hij toch wél de plaatjes van de user laat zien, dus klein. Maar vooralsnog kan ik nergens die optie vinden (terwijl et in 7.x wel kon) of ik ben al maanden heel erg retarded aan het zijnCaptainM schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 18:35:
[...]
Damn, nu zijn ze wel érg groot! Een stuk groter als in MSN 7.5. Maarja dan maar weer kleine plaatjes want dit is echt superonoverzichtelijk...
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Ik heb iets heel irritants sinds ik live messenger heb geinstalleerd.
Ik heb messenger zo ingesteld dat hij niet automatisch met windows opstart en dus ook niet automatisch aanmeld.
Als ik via internet explorer op mijn hotmail kijk, de oude, freezed mijn computer voor een paar seconden. In het systeem vak zie ik dan even het messenger icoontje verschijnen en verdrwijnt dan weer. Het lijkt er dus op dat mn pc freezed/ even vast loopt, doordat live messenger wordt opgestart. Dit is zwaar irritant, want zo duurt het best lang als je je mailbox wilt lezen. Bij elke klik-> pagina die je opent freezed hij namelijk.
Ik heb al live messenger verwijderd van mijn computer en dan is er niets aan de hand. Ik zit eigenlijk niet te wachten op hotmail live, maar misschien dat dat een oplossing kan zijn?
Anders heb ik liever een oudere versie van MSN messenger, of een Trillian ofzo...
Ik heb messenger zo ingesteld dat hij niet automatisch met windows opstart en dus ook niet automatisch aanmeld.
Als ik via internet explorer op mijn hotmail kijk, de oude, freezed mijn computer voor een paar seconden. In het systeem vak zie ik dan even het messenger icoontje verschijnen en verdrwijnt dan weer. Het lijkt er dus op dat mn pc freezed/ even vast loopt, doordat live messenger wordt opgestart. Dit is zwaar irritant, want zo duurt het best lang als je je mailbox wilt lezen. Bij elke klik-> pagina die je opent freezed hij namelijk.
Ik heb al live messenger verwijderd van mijn computer en dan is er niets aan de hand. Ik zit eigenlijk niet te wachten op hotmail live, maar misschien dat dat een oplossing kan zijn?
Anders heb ik liever een oudere versie van MSN messenger, of een Trillian ofzo...
Ik heb nu sinds vanmiddag dat niemand mij meer berichten kan sturen en ik ook niks meer kan ontvangen.
Er staat bij elk bericht:
Er staat bij elk bericht:
Alle andere applicaties (mIRC, XFire, Outlook, Firefox) werken wel naar behoren. Ik heb hetzelfde probleem met Windows Messenger 4.7. Na een Livebox reset was het heel even weg (Kon 2/3 berichten versturen). Daarna had ik zelfde probleem weer. Iemand enig idee hoe dit kan komen?!The following message could not be delivered to all recipients:
[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 15-11-2006 19:30 ]
Waarschuwing: Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt. |
Maargoed, het is een probleem dat bij Microsoft ligt, iedereen heeft hier last van..
Verwijderd
Ik krijg sinds ik vista heb draaien geen opflikkerende messenger meer in de taskbar. Blijft gewoon zwart, terwijl ik het wel zo handig vind om er even op geattendeerd te worden dat ik een berichtje krijg.
Iemand een oplossing hiervoor?
Iemand een oplossing hiervoor?
Ik denk niet dat je met een WLM-tweak de Vista shell aan kunt passen 
Misschien iets om dat popupje rechts dan weer gewoon aan te zetten?
Verwijderd
Hoezo is dat perse iets van de vista shell?TheZeroorez schreef op donderdag 16 november 2006 @ 15:22:
Ik denk niet dat je met een WLM-tweak de Vista shell aan kunt passen
Bij foutmeldingen of wat kan een programma in de taakbalk ook oranje opknipperen?
Erg vreemd dat het dan alleen bij WLM gebeurt.. Maargoed, zolang het aan staat en het werkt niet zul je er weinig aan kunnen doen ben ik bang..
Probleempje met live messenger:
als ik chat met iemand die geen live heeft, en diegene gaat heel even offline (door bijvoorbeeld slechte verbinding) dan krijgt diegene dus automatisch ieder bericht dat ik diegene stuur terwijl hij/zij offline is als email in zn hotmail inbox.
Daar heb ik nooit om gevraagd, en ik vindt t erg storend. want t lijkt net alsof ik iemand voor iets onbenulligs ga zitten emailen..
Hoe zet ik dat uit? hoe zet ik uberhaupt de offline messaging functie uit?
mvg
als ik chat met iemand die geen live heeft, en diegene gaat heel even offline (door bijvoorbeeld slechte verbinding) dan krijgt diegene dus automatisch ieder bericht dat ik diegene stuur terwijl hij/zij offline is als email in zn hotmail inbox.
Daar heb ik nooit om gevraagd, en ik vindt t erg storend. want t lijkt net alsof ik iemand voor iets onbenulligs ga zitten emailen..
Hoe zet ik dat uit? hoe zet ik uberhaupt de offline messaging functie uit?
mvg
Wat betekent nou de melding:
Dat zou een vorm van "phishing" zijn, wat verboden is..
Ik kan nergens is MSN vinden hoe ik bij iemand anders zo'n verzoek zou kunnen doen. Of heeft iemand gewoon mijn profiel proberen te bekijken wat er niet, en verzint microsoft dan dat verzoek?"Je hebt 4 verzoeken?"
"Updates van je persoonlijke contactgegevens"
"Updates van je zakelijke contactgegevens"
Dat zou een vorm van "phishing" zijn, wat verboden is..
Ehm.. misschien dat ik het hier maar moet posten..(zo niet, mod het maar weg)
Ik draai af en toe Vista(vanaf beta 2 ben ik gaan testen) en bij alle versies(tot de RTM die ik nu draai)
Valt MSN HEEL vaak uit, als ik met iemand een nieuw gesprek begin, of een cam aanzet.. Verbinding word verbroken en ik word opnieuw aangemeld.
Op XP heb ik dit ook wel is, echt niet vaak.. gebeurd alleen soms als iemand een nieuw custom icoontje naar me stuurt.
Ehm.. ligt het aan vista, of m'n hardware?
Ik wil best een nieuw netwerkkaartje kopen voor 15 euro die m'n onboard kaart vervangt
Nieuwe router is een ander verhaal, want die is laatst vervangen(WRT54G v5.1, jaja ik weet het, 5.1 is crap, maar of het daar aan ligt...)
Edit: woehoe! probleem opgelost!
Windows Firewall UIT schakelen.
Ik draai af en toe Vista(vanaf beta 2 ben ik gaan testen) en bij alle versies(tot de RTM die ik nu draai)
Valt MSN HEEL vaak uit, als ik met iemand een nieuw gesprek begin, of een cam aanzet.. Verbinding word verbroken en ik word opnieuw aangemeld.
Op XP heb ik dit ook wel is, echt niet vaak.. gebeurd alleen soms als iemand een nieuw custom icoontje naar me stuurt.
Ehm.. ligt het aan vista, of m'n hardware?
Ik wil best een nieuw netwerkkaartje kopen voor 15 euro die m'n onboard kaart vervangt
Nieuwe router is een ander verhaal, want die is laatst vervangen(WRT54G v5.1, jaja ik weet het, 5.1 is crap, maar of het daar aan ligt...)
Edit: woehoe! probleem opgelost!
Windows Firewall UIT schakelen.
[ Voor 4% gewijzigd door stijnos1991 op 20-11-2006 08:02 ]
Heb nu ook al een tijdje WLM 8.0, sinds een aantal dagen kreeg ik soms dat message could not be delivered ... en sinds gisteren begon ik inlog problemen te krijgen en sinds vandaag kan ik met WLM helemaal niet meer inloggen.
Heb 8.1 beta geinstalleerd en brengt geen verandering.
Ik heb geen firewall, geen virussen, geen spyware.
Mijn OS windows xp prof sp2
edit: de standaard windows messenger werkt wel naar behoren
Heb 8.1 beta geinstalleerd en brengt geen verandering.
Ik heb geen firewall, geen virussen, geen spyware.
Mijn OS windows xp prof sp2
edit: de standaard windows messenger werkt wel naar behoren
[ Voor 8% gewijzigd door spriggan_be op 22-11-2006 14:17 ]
ASUS Crosshair III Formula RoG AM3 || AMD PHENOM 2 955 BE || Sapphire HD4870 512 mb GDDR5 PCI-E || Corsair Dominator 2 x 2 GB DDR III 1600 || Samsung Spinpoint 600 GB Sata HD + Seagate HD 750 GB || X-Fi Platinum Fatal1ty Champion || Thermaltake Toughpower
Een poos geleden had ik last van bevroren schermen in WLM.
Toevallig kwam ik er achter dat na een uninstall van McAfee de bevroren schermen over waren. Ik heb daarna NOD geinstalllerd en het bleef goed gaan....
Tot de laatste Windows XP SP 2 security update van het laatste weekend.
Spontaan heb ik weer last van bevroren schermen.
Ondertussen heb ik ook de Firewall van Windows uitgeschakeld. Ook dat helpt niet
Iemand enig idee?
Toevallig kwam ik er achter dat na een uninstall van McAfee de bevroren schermen over waren. Ik heb daarna NOD geinstalllerd en het bleef goed gaan....
Tot de laatste Windows XP SP 2 security update van het laatste weekend.
Spontaan heb ik weer last van bevroren schermen.
Ondertussen heb ik ook de Firewall van Windows uitgeschakeld. Ook dat helpt niet
Iemand enig idee?
Verwijderd
Damn! Die luchtmacht advertentie is echt irritant gewoon! Als je er met je muis overheen gaat, krijg je een irritant geluidje man
Nog maar een keer kicken, dit heb ik nu al op 2 pc's gehad.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:56:
Rete irritant gewoon. Niet werkbaar zo. Schijnbaar hebben wel meer mensen hier last van.
OFFTOPICVerwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:46:
Damn! Die luchtmacht advertentie is echt irritant gewoon! Als je er met je muis overheen gaat, krijg je een irritant geluidje man
In België hebben we een promotie voor Nederland en als je daarover gaat hoor je een koe. Moet je eens 10 keer overgaan. Lijkt net of je in een wei staat. Maar sommige advertenties kunnen dus soms wel eens vervelend zijn.
Ok, ik heb 't gehad. Ik ben teruggegaan naar versie 7.0.0.0777 die nog wel goed schijnt te werken. Geen Live Messenger voor mij meer.
Het probleem is dat NOD32 extfix.exe als een virus ziet....Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:25:
[...}iemand een fix voor die bestandoverdracht?
edit: wat zijn het toch grappemakers hé
Bij het proberen terug te gaan naar 6:
[afbeelding]
MOET.. jaja MOET .. de schatjes![]()
big edit: hupsakeetje...
http://www.mess.be/pafile...hp?action=download&id=620
This very simple program will add the following extensions as LowRiskFileTypes,
allowing them to be received in MSN.
.exe;.bat;.com;.cmd;.reg;.vbs;.inf;.msi;.htm;.html;.swf;.js;.mp3;.mp2;.ape;
.apl;.flac;.shn;.mpc;.mp+;.wma;.ogg;.mp4;.aac;.voc;.mid;.mac;.cda;.kar;.midi;
.rar;.zip;.wav;.jpg;.gif;.png;.bmp;.jpeg;.doc;.xls;.pls;.pub;.dat;.html;.htm;
.avi;mpg;.mpeg;.nfo;.txt;.torrent;.diz;.ppt;.m3u;.sfv;.tar;.htt;.mht;.asp;
.aspx;.tiff;.rtf;.ini;.cab;.ico;.icl;.ip;.iptheme;.msstyles;.theme;.dll;.psd;
.vbs;.swf;.php;.xaml;.iso;.bin;.cue;.xml;.par;.par2;.ace;.arj;.lzh;.7z;.gz;.bz;
.uue;.bz2;.jar;.z;.ade;.adn;.adp;.aia;.img;.date;.aip;.ait;amf;.ani;.aob;.asf;
.csv;.fla;.pxr;.wmv;.nrg;.mov;.sav;.xhtml;.php5;.pxr;.m4a;.qxr;.h;.cpp;.pdd;
.rle;.dib;.eps;.jpe;.pcx;.pdp;.raw;.pct;.pict;.sct;.tga;.vda;.icd;.vst;.tif;
.tpl;.log;.prx;.cdf;.nls;.ax;.msc;.cpl;.EXE;.BAT;.COM;.CMD;.REG;.VBS;.INF;.MSI;
.HTM;.HTML;.SWF;.JS;.MP3;.MP2;.APE;.APL;.FLAC;.SHN;.MPC;.MP+;.WMA;.OGG;.MP4;
.AAC;.VOC;.MID;.MAC;.CDA;.KAR;.MIDI;.RAR;.ZIP;.WAV;.JPG;.GIF;.PNG;.BMP;.JPEG;
.DOC;.XLS;.PLS;.PUB;.DAT;.HTML;.HTM;.AVI;MPG;.MPEG;.NFO;.TXT;.TORRENT;.DIZ;
.PPT;.M3U;.SFV;.TAR;.HTT;.MHT;.ASP;.ASPX;.TIFF;.RTF;.INI;.CAB;.ICO;.ICL;.IP;
.IPTHEME;.MSSTYLES;.THEME;.DLL;.PSD;.VBS;.SWF;.PHP;.XAML;.ISO;.BIN;.CUE;.XML;
.PAR;.PAR2;.ACE;.ARJ;.LZH;.7Z;.GZ;.BZ;.UUE;.BZ2;.JAR;.Z;.ADE;.ADN;.ADP;.AIA;
.IMG;.DATE;.AIP;.AIT;AMF;.ANI;.AOB;.ASF;.CSV;.FLA;.PXR;.WMV;.NRG;.MOV;.SAV;
.XHTML;.PHP5;.PXR;.M4A;.QXR;.H;.CPP;.PDD;.RLE;.DIB;.EPS;.JPE;.PCX;.PDP;.RAW;
.PCT;.PICT;.SCT;.TGA;.VDA;.ICD;.VST;.TIF;.TPL;.LOG;.PRX;.CDF;.NLS;.AX;.MSC;.CPL
The actual key being altered is:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Associations
Is dat ook zo ?
Zijn er al andere fixes ?
Je kunt ook zelf regedit openen en naar die sleutel surfen...

En nou in gewoon nederlandsAlex) schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:51:
Je kunt ook zelf regedit openen en naar die sleutel surfen...
;-)
Nou nee, eigenlijk meer van:
welke sleutel ?
en dan ?
Een tweaker die niet weet wat de registry-editor isgerbruggeman schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:14:
[...]
En nou in gewoon nederlands
;-)
Nou nee, eigenlijk meer van:
welke sleutel ?
en dan ?

Maargoed, ga eens naar http://www.regedit.com, daar zul je wat van opsteken
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 11-12-2006 19:38 . Reden: zelf even gegoogled voor je :+ ]
Zit ook met iets raars,
Van de 1 op de andere dag zijn mijn Contactpersonen (die ik NIET in een groep had ingedeeld) weg of niet meer te zien in ieder geval.
Als ik mijn Contactpersonen sorteer op Status krijg ik ze uiteindelijk wel weer te zien, alleen die groepen heb ik mijn handigheid in dus dit komt voor mij heel raar uit.
Zou iemand weten waarom mijn groepen nog wel bestaan, maar de lijst die daar boven stond (dus niet in groepen gedeeld) is verdwenen ?
Van de 1 op de andere dag zijn mijn Contactpersonen (die ik NIET in een groep had ingedeeld) weg of niet meer te zien in ieder geval.
Als ik mijn Contactpersonen sorteer op Status krijg ik ze uiteindelijk wel weer te zien, alleen die groepen heb ik mijn handigheid in dus dit komt voor mij heel raar uit.
Zou iemand weten waarom mijn groepen nog wel bestaan, maar de lijst die daar boven stond (dus niet in groepen gedeeld) is verdwenen ?
:O
Oké, normaal heb ik nooit problemen gehad met Windows Live Messenger. Nu het volgende: als ik gewoon aan het chatten ben met mensen = geen probleem. Wil ik chatten met een bepaald iemand, dan is zij (in dit geval) altijd offline weergegeven. Dus bestandsoverdracht / webcam e.d. wil gewoon niet meer lukken.
Heb zelf 7.5 weer erop gezet en nog steeds hetzelfde probleem? Kan het zijn dat Windows Live Messenger iets heeft gedaan?
Heb zelf 7.5 weer erop gezet en nog steeds hetzelfde probleem? Kan het zijn dat Windows Live Messenger iets heeft gedaan?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Zal vanavond even checken als het werktrobvanderaart schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:21:
RegCleaner erop en overbodige registersleutels verwijderen die Live Messenger heeft achtergelaten ?
Je hoort het vanavond
Het werkte prima
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 15-12-2006 10:05 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
WLM 8.1 Beta zuigt als ik weet niet wat. Ik kreeg iedere dag de vraag of ik mensen wilde toevoegen die al jaren in mijn lijst staan als contactpersoon.
Verder werkt de avatarbox niet relaxt. Volgens mij was het een nieuwe feature om je avatar naar iedere WLM 8.1 mee te nemen [soort systeem wat google talk ook heeft], alleen werkt het voor geen meter. De avatar veranderd zelfs automatisch op dezelfde pc naar een andere avatar, zonder dat ik daarvoor een actie ondernomen heb [ook niet op een andere pc].
Ik ben daarom terug naar WLM 8.0 [ik twijfelde om eigelijk naar MSN 7.5 terug te gaan, toch maar niet gedaan...]
Verder werkt de avatarbox niet relaxt. Volgens mij was het een nieuwe feature om je avatar naar iedere WLM 8.1 mee te nemen [soort systeem wat google talk ook heeft], alleen werkt het voor geen meter. De avatar veranderd zelfs automatisch op dezelfde pc naar een andere avatar, zonder dat ik daarvoor een actie ondernomen heb [ook niet op een andere pc].
Ik ben daarom terug naar WLM 8.0 [ik twijfelde om eigelijk naar MSN 7.5 terug te gaan, toch maar niet gedaan...]
Vreemd, de 8.1 bèta werkt hier uitstekend...
Wil ik net inloggen lukt het niet 
Ik kan ook nergens gegevens vinden van een nieuwe versie. Die zou dan vandaag/vannacht moeten zijn aangekomen, gisteren had ik dit probleem niet.
Heeft iemand iemand anders dit probleem ook? Ik loop mee met het beta-programma dus ik heb versie 8.1.0106.00_ClientV8.1
Ook maar even via de Live Feedback site gemeld, het is ten slotte een beta
Het grappige is dat ik als admin ben ingelogdYou cannot sign in to Windows Live Messenger because you are using an old version of Windows Live Messenger.
Note: To upgrade Windows Live Messenger, you need to log on to this computer as a local administrator.
Heeft iemand iemand anders dit probleem ook? Ik loop mee met het beta-programma dus ik heb versie 8.1.0106.00_ClientV8.1
Ook maar even via de Live Feedback site gemeld, het is ten slotte een beta

[ Voor 6% gewijzigd door hereweare67893 op 15-12-2006 10:07 ]
ik heb nu het probleem met live messenger dat zodra ik inlog, msn vastloopt
en niet eens inlogt..
msn al een x opnieuw geinstalleerd..
hitmanpro gedraait, ewido gedraat, avg antivirus scanner volledig laten draaien
wordt het wel een beetje zat zo
en niet eens inlogt..
zelfde probleemrobvanderaart schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:11:
Probeer eens MSN Messenger 7.5 en kijk of je nog steeds hetzelfde probleem krijgt.
(op andere pc kan ik overal mee inloggen)
Je kunt die setup zelf downloaden vanaf http://ideas.live.com
Blijkt vannacht een nieuwe versie uitgekomen te zijn, build 8.1.0168.00_ClientV8.1. Upgradesysteem werkt nog niet feilloos blijkbaar. Na de Engelse versie te hebben gedownload en geinstalleerd werkt het weerAlex) schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:47:
Je kunt die setup zelf downloaden vanaf http://ideas.live.com
Bedankt trouwens voor de tip
Verwijderd
Ik heb sinds gister een probleem. Als ik msn opstart geeft hij een fout.
Deze:

Weet iemand wat ik er tegen kan doen?
Alvast bedankt,
Cees
Deze:

Alvast bedankt,
Cees
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde! Ook 7.5 geprobeerd werkt ook niet..Tuumke schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:10:
ik heb nu het probleem met live messenger dat zodra ik inlog, msn vastloopt
en niet eens inlogt..
Ik denk dat je best op rapport verzenden kan klikken want anders kan de oorzaak niet gevonden worden. Veel mensen lijken dit niet te doen maar zelf doe ik het altijd. Maar hopelijk gebeurt dan niet het gene ik ook in een filmpje gezien heb. Maar tja, dan mogen ze momenteel toch wel van geluk spreken nu de stroom is uitgevallen bij Microsoft en de mensen verzocht worden om thuis te werken.
Had ik ook, check m'n vorige posts. Uiteindelijk heb ik dus 7.0 erop geflatst.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:40:
[...]
Ik heb precies hetzelfde! Ook 7.5 geprobeerd werkt ook niet..
Zijn er meerdere mensen die de laatste paar dagen last hebben van berichten die niet aankomen bij andere mensen? Sommige berichten moet ik 2x versturen omdat mensen het eerste bericht niet ontvangen. Behoorlijk frustrerend om zo een gesprek te voeren..
Verwijderd
^^ Ja, denk zelf dat dat aan mijn ISP ligt (@Home) waarvan de verbinding de laatste paar week bagger is. Maar, zou ook best eens spyware/virus kunnen zijn want blijkbaar is er een nieuw(?) stuk spyware
(r?gsvr32.exe) waar virus en spyware scanners niets mee kunnen, had heel veel moeite die te verwijderen. (SDfix werkte)
En geen idee of het er iets mee te maken heeft maar de laatste tijd doet de 'personnal message' functie van messenger ook raar, dwz hij laat steeds dezelfde text zien ook al heb ik die verwijderd tijdens vorig gebruik..
(r?gsvr32.exe) waar virus en spyware scanners niets mee kunnen, had heel veel moeite die te verwijderen. (SDfix werkte)
En geen idee of het er iets mee te maken heeft maar de laatste tijd doet de 'personnal message' functie van messenger ook raar, dwz hij laat steeds dezelfde text zien ook al heb ik die verwijderd tijdens vorig gebruik..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 23:00 ]
Ik heb geen @home, maar Tele2 ADSL. Dus daar kan het niet aan liggen..
Verwijderd
Inmiddels ook weer eens gekeken of Windows Live + Live Plus fatsoenlijk zijn, maar nog steeds een ergelijk punt. Logboeken van Messenger Plus, en de logboekviewer.
- Is er een manier om logboeken NIET op te slaan per maand/per gebruiker, en gewoon dus per gebruiker een txt bestand waar alles in komt te staan voor verschillende maanden (dus een manier van loggen ZONDER archivering op naam of datum).
- Kan ik ook zorgen dat als ik een logboek wil zien dat ie dan weer gewoon in Kladblok geopend word?
- Is er een manier om logboeken NIET op te slaan per maand/per gebruiker, en gewoon dus per gebruiker een txt bestand waar alles in komt te staan voor verschillende maanden (dus een manier van loggen ZONDER archivering op naam of datum).
- Kan ik ook zorgen dat als ik een logboek wil zien dat ie dan weer gewoon in Kladblok geopend word?
Nou ik was helemaal vergeten dat ik meedoe aan die beta, dus net even geupgrade van 7.5 naar 8.1.. maar ik word er echt om de paar minuten uit gegooid.. heel irritant 
Verder, weet iemand toevallig of je zelf de volgorde van de contactgroepen kan bepalen? (dus niet alfabetisch). Heb het nu maar opgelost door er vage tekens voor te zetten, maar dat ziet ook niet uit:
Verder, weet iemand toevallig of je zelf de volgorde van de contactgroepen kan bepalen? (dus niet alfabetisch). Heb het nu maar opgelost door er vage tekens voor te zetten, maar dat ziet ook niet uit:

Verwijderd
Heb ook 'geupgrade' naar 8.1 en word er ook af en toe uitgemieterd, vooral tijdens de eerste paar minuten als ik messenger opstart.
En er is helaas ook nog geen 'messpatch' voor 8.1.
Mijn verbinding probs zijn over, was een zeeeer hardnekkig stuk spyware wat me avonden koste om te verwijderen.
Maar het probleem dat sommige berichten van anderen niet doorkomen is er nog wel, zeer irritant en alleen door de ZoneAlarm firewall kan ik zien dat iemand iets heeft verzonden door de ZA melding: [ Zone Labs Security alert: Encryption is disabled. To enable encryption, please modify your security settings ] maar verder geen text dus.
Mijn verbinding probs zijn over, was een zeeeer hardnekkig stuk spyware wat me avonden koste om te verwijderen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2006 22:33 ]
Die patch van 8.0 werkt ook gewoon op 8.1 hoor 
En misschien is het een idee om ZoneAlarm eens uit te schakelen, van wat ik gelezen heb hier in het topic brengt ZA alleen maar problemen met messenger..
En misschien is het een idee om ZoneAlarm eens uit te schakelen, van wat ik gelezen heb hier in het topic brengt ZA alleen maar problemen met messenger..
vind het maar weer vaag hoor...waarom noemen ze het nu weer "live" messenger...
ik dacht eerst voor een hele tijd dat dit iets heel anders was dan de gewone msn, blijkt het gewoon msn 8.0 (opvolger van 7.5) te zijn...
waarom altijd dingen veranderen die gewoon goed zijn....de naam MSN is een begrip, daar moet je niet mee gaan lopen klooien...
ik dacht eerst voor een hele tijd dat dit iets heel anders was dan de gewone msn, blijkt het gewoon msn 8.0 (opvolger van 7.5) te zijn...
waarom altijd dingen veranderen die gewoon goed zijn....de naam MSN is een begrip, daar moet je niet mee gaan lopen klooien...
Verwijderd
Ik heb dit probleem sinds gister ook..Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:02:
Ik heb sinds gister een probleem. Als ik msn opstart geeft hij een fout.
Deze:
[afbeelding]
Alvast bedankt,
Cees
iemand enige oplossing?
of heb ik hier zo slecht gelezen..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 23:35 ]
Helaas, m'n glazen bol heb ik vandaag nog niet aan de praat gekregen 
Misschien is het wat om op 'Welke gegevens bevat dit foutenrapport?' te klikken, en dat hier te dumpen?
Ook zou het handig zijn als je hem zou versturen..

Misschien is het wat om op 'Welke gegevens bevat dit foutenrapport?' te klikken, en dat hier te dumpen?
Ook zou het handig zijn als je hem zou versturen..
Verwijderd
opgelost door een rondje hitman pro
bleek spyware te zijn
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 01:15 ]
Weet iemand hoe je de IP van degene kan zien waarmee je praat? Een andere manier dan een bestand groter dan 200 mb sturen + netstat -a met command doen a.u.b.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Weet iemand hoe ik mijn computer zeg dat hij wel mappen moet delen
Ik krijg nu een foutmelding dat mijn computer mappen delen niet toestaat... Waarschijnlijk heel simpel op te lossen, alleen weet ik niet hoe 
Dus alle hulp is welkom!
Thanks en de beste wensen voor 2007!
Dus alle hulp is welkom!
Thanks en de beste wensen voor 2007!
Sup
Wat is je bestandssysteem? FAT32 of NTFS?
Eehm ja, geen idee
We hebben gewoon windows XP, kan ik ergens vinden wat het bestandsysteem is?
Sup
Kheb hier nu vaag probleem met nieuwste WLM (op win 2k3); als ik dubbelklik op een contactpersoon om een gesprek te beginnen springt ie eerst naar 100% CPU load. Duurt een paar tellen en dan opent het venster en kan ik normaal converseren. Zelfde verhaal als ik aangesproken word; eerst 100% load dan pas werkend gesprek. Las eerder dat dit te maken kon hebben met onlangs geinstalleerde programma's? Nu is het pas zo sinds dat ik pc een keer herstarte en daarna al m'n WLM instellingen (smileys, logingegevens etc) kwijt was. Zit ergens een of ander temp cache? C:\Documents and Settings\Roel\Application Data\Microsoft\MSN Messenger al leeg gegooid. Wat kan ik nog meer doen?
Kijk eens bij de Eigenschappen van je C: schijf.Harrie21 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:17:
Eehm ja, geen ideeWe hebben gewoon windows XP, kan ik ergens vinden wat het bestandsysteem is?
Bestandssysteem FAT32! Als ik eigenschappen van de C-schijf doe dan komt er ook een tabblad delen. Moet ik daar wat veranderen, of verander ik dan teveel en moet ik het kleiner houden? (bijvoorbeeld alleen een deel van mijn documenten?)
Thanks
Thanks
Sup
Sharing Folders werken alleen op NTFS schijven. Op FAT32 werkt het niet.
Weet iemand een password recovery progamma waarbij je account niet op "automatish aangemeld" moet staan om je password terug te kunnen vinden? Ben nl. me wachtwoord van me oudere MSN kwijt

Dit topic is gesloten.
Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.