Windows Live Messenger - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 68.621 views sinds 30-01-2008

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

bartgrefte schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:01:
[...]

dat alles ok staat op de website zegt niks....

jammer dat ik niet mag vragen hoe ik van die banner onderaan af kom, vroeger kon dat met msn plus, nu niet meer :/
maar heb wel andere vraag: bij msn 7.5 kon je de avatar van alle luitjes in het klein zien op het msn hoofdscherm, nu niet meer? en op visitekaartje ook niet?(ze moesten nog geladen worden), maar zie ze nog niet op hoofdscherm

edit: al gevonden, moest op die 2 pijltjes klikken rechts van zoekbalk. maar vind ze wel te groot. hoe kan ik net zo krijgen als in 7.5?
Voortaan even zoeken, dit is al veel vaker gevraagd ;) Het antwoord: niet, die optie is er uit gehaald. Er zijn wel wat hacks, maar imho zijn die buttugly.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hm ok, (die banner was overigens geen vraag, zei alleen dat ik het jammer vond dat het niet gevraagd mocht worden)

en die avatars? hoe kan ik die net zo krijgen als in 7.5?

[ Voor 46% gewijzigd door Raven op 23-09-2006 23:26 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Daar had ik het over, de avatars ;)

[ Voor 20% gewijzigd door DizzyWeb op 23-09-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ow, dacht dat je het over de banner had

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
wat betekend dit symbool?
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/4134/11oa2.jpg

dat iemand mij wel in zijn lijst heeft, maar ik hem/haar niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Een grijs ventje is een offline iemand. Zie je dat boekje dan is dat een non-instant messenger contact. Kan je dus niet mee spreken en is enkel vermeld in je lijst om zijn adresgegevens te bewaren. Bijvoorbeeld het e-mailadres van je leerkracht op school waarnaar je je taken mailt maar geen conversaties mee doet op Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:57

XyS

0.o.O

Ik heb oko een probleem met wlm ... ik had build 8.0.0812.00 op mijn oude computer staan, echter kwamen 1/2 van de berichten niet aan (inkomend+uitgaand). Ik dacht dat ik weer een virus had ofzo, omdat mijn msn ook random afmelde.

Echter nu ik mijn nieuwe computer heb gebeurt dit allemaal weer, hoewel ik niet meer afgemeld word, komen de berichten nog steeds niet aan. Heeft nog iemand dit probleem>? want als het zo blijft stop ik met msnen...

(Ik had op beide wel mess-pack geinstalleerd, zou het hierdoor komen? echter zonder mess is windows live messenger een.... mess :/ )

edit:
"De verbinding is verbroken met de .net service" komt er te staan, en dna na 30 sec reconnect ie weer

[ Voor 8% gewijzigd door XyS op 24-09-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SignOff
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 19:54
ik heb vandaag windows opnieuw geinstalleerd en dus ook WLM opnieuw erop gezet. Alleen nu heb ik het bekende probleem van foutcode: 81000314. Ik heb nog nergens echt een oplossing voor dit probleem gevonden. Is de oplossing dan toch simpelweg wachten? Ik heb nog nooit last van het probleem gehad, alleen vandaag sinds ik windows opnieuw geinstalleerd heb... Wanneer ik met een ander adres online ga, werkt het wel gewoon. Alleen niet met het account wat ik het meest gebruik. Op geen een computer. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11-2024

NBK

Weercam-Avatar

Ik kom hier met mijn account ook niet online (ook 81000314).
Ik gebruik alleen wel trillian ipv messenger maar daar lijkt het niet aan te liggen want met 7.5 krijg ik dus die 81000314 foutcode. Trillian wil alleen niet inloggen en zegt verder niet waarom niet.

Ik gebruik trouwens geen hotmail.com adres voor me passport dus misschien dat daar nog iets mee is. Maar met de account van me moeder kom ik wel online en dat is ook geen hotmail.com passport...

[ Voor 47% gewijzigd door NBK op 25-09-2006 00:03 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Naast WLM gebruik ik ook GTalk en YM.
Iemand enig iedee waarom het scherm van WLM steeds bevriest tijdens het chatten?
Zelfs de cam bevriest aan mijn zijde, terwijl de andere zijde mij nog steeds ziet bewegen.

Kunnen het gebruik van verschillende MSN accounts ook problemen opleveren?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Ik heb een probleem, overigens net MSN 7.5 geprobeerd en daar heb ik het ook. Net na het aanmelden zie ik wie er online zijn, en vervolgens crasht msn. Het windows logboek geeft aan dat het aan msvcrt.dll ligt, waarvan ik dus vervolgens elke versie heb geprobeerd, zelfs beta versies.

Ik kan me zo niet iets indenken wat ik zowel soft of hardwarematig recent heb veranderd aan mijn pc, waardoor de crashes te verklaren zouden zijn. Toch werkte msn vanaf ergens vorige week zomaar niet meer.

Verwijderd

Stomme vraag misschien, maar waarom kan ik met een standaard MSN 8 versie niet fatsoenlijk plaatjes verzenden? Ze worden geblokkeerd, met een Windows pop up, om daarna uit je ontvangen bestanden locatie verwijderd te worden.

Dit is gewoon rete irritant.

Iemand een oplossing?

Screenshot van de melding:

[afbeelding]
Ben ik ook eens benieuwd naar, heb nu al paar keer gehad, dat ik iemand moest vragen om mij file opnieuw te zenden, omdat Messenger ze had verwijderd nadat ik op de shortcut in Messenger drukte. Open ik het ontvangen bestand zelf in Explorer, dan omzeil ik Messengers beveiliging. Ik maak met er al niet meer druk om, maar eigenlijk zou je iemand daar in Redmond d**d willen slaan.
Ik ben natuurlijk ook niet stil blijven zitten wat betreft het zoeken naar een oplossing. Via deze register aanpassing (gebruik op eigen risico, bij mij werkte het) past hij de extension block aan.

Overigens, bij deze melding (het plaatje in mijn eerdere post), op F1 (help) drukken en opvolgen wat daar staat werkt op 2 computers die ik heb helemaal niet en is ook nogal erg omslachtig.
link is helaas dood :|

iemand andere oplossing om dit op te lossen?

ik snap soms niks van MS hoor.. je hebt de optie een mp3 verstuurd te krijgen.. vervolgens krijg je NA verzenden een hyperlink naar het bestand.. en waar is een hyperlink voor bedoelt? ja rechtstreeks snel het bestand openen.. maar nee .. we gooien het bestand weg als u op de link klikt.. jesus.. Alsof ze een spelletje met je spelen.

Stel ik ben programeur bij microsoft
ik geef in msn de optie om bestanden te versturen.
vervolgens geef ik na de bestandoverdracht een mooie hyperlink weer in het msn venster om direct het bestand te openen.. en dan komt het geintje van de programeur denk ik..

ik hoor die gast al zeggen tegen zn collega.. en hier gaan we het leuk maken.. de gebruiker klikt erop en SIMSALABIM weg!
code:
1
 ha ha haa haa haaa haa

|:(

iemand een fix voor die bestandoverdracht?

edit: wat zijn het toch grappemakers hé

Bij het proberen terug te gaan naar 6:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~robhop/moet.jpg

MOET.. jaja MOET .. de schatjes :* :+

big edit: hupsakeetje...

http://www.mess.be/pafile...hp?action=download&id=620

This very simple program will add the following extensions as LowRiskFileTypes,
allowing them to be received in MSN.

.exe;.bat;.com;.cmd;.reg;.vbs;.inf;.msi;.htm;.html;.swf;.js;.mp3;.mp2;.ape;
.apl;.flac;.shn;.mpc;.mp+;.wma;.ogg;.mp4;.aac;.voc;.mid;.mac;.cda;.kar;.midi;
.rar;.zip;.wav;.jpg;.gif;.png;.bmp;.jpeg;.doc;.xls;.pls;.pub;.dat;.html;.htm;
.avi;mpg;.mpeg;.nfo;.txt;.torrent;.diz;.ppt;.m3u;.sfv;.tar;.htt;.mht;.asp;
.aspx;.tiff;.rtf;.ini;.cab;.ico;.icl;.ip;.iptheme;.msstyles;.theme;.dll;.psd;
.vbs;.swf;.php;.xaml;.iso;.bin;.cue;.xml;.par;.par2;.ace;.arj;.lzh;.7z;.gz;.bz;
.uue;.bz2;.jar;.z;.ade;.adn;.adp;.aia;.img;.date;.aip;.ait;amf;.ani;.aob;.asf;
.csv;.fla;.pxr;.wmv;.nrg;.mov;.sav;.xhtml;.php5;.pxr;.m4a;.qxr;.h;.cpp;.pdd;
.rle;.dib;.eps;.jpe;.pcx;.pdp;.raw;.pct;.pict;.sct;.tga;.vda;.icd;.vst;.tif;
.tpl;.log;.prx;.cdf;.nls;.ax;.msc;.cpl;.EXE;.BAT;.COM;.CMD;.REG;.VBS;.INF;.MSI;
.HTM;.HTML;.SWF;.JS;.MP3;.MP2;.APE;.APL;.FLAC;.SHN;.MPC;.MP+;.WMA;.OGG;.MP4;
.AAC;.VOC;.MID;.MAC;.CDA;.KAR;.MIDI;.RAR;.ZIP;.WAV;.JPG;.GIF;.PNG;.BMP;.JPEG;
.DOC;.XLS;.PLS;.PUB;.DAT;.HTML;.HTM;.AVI;MPG;.MPEG;.NFO;.TXT;.TORRENT;.DIZ;
.PPT;.M3U;.SFV;.TAR;.HTT;.MHT;.ASP;.ASPX;.TIFF;.RTF;.INI;.CAB;.ICO;.ICL;.IP;
.IPTHEME;.MSSTYLES;.THEME;.DLL;.PSD;.VBS;.SWF;.PHP;.XAML;.ISO;.BIN;.CUE;.XML;
.PAR;.PAR2;.ACE;.ARJ;.LZH;.7Z;.GZ;.BZ;.UUE;.BZ2;.JAR;.Z;.ADE;.ADN;.ADP;.AIA;
.IMG;.DATE;.AIP;.AIT;AMF;.ANI;.AOB;.ASF;.CSV;.FLA;.PXR;.WMV;.NRG;.MOV;.SAV;
.XHTML;.PHP5;.PXR;.M4A;.QXR;.H;.CPP;.PDD;.RLE;.DIB;.EPS;.JPE;.PCX;.PDP;.RAW;
.PCT;.PICT;.SCT;.TGA;.VDA;.ICD;.VST;.TIF;.TPL;.LOG;.PRX;.CDF;.NLS;.AX;.MSC;.CPL

The actual key being altered is:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Associations

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 17:13 ]

• XyS
  • Laatst online: 21:57

XyS

0.o.O

Ik word dus random uitgelogt met WLM en met MSN7.5 ... verbinding met .net service is verbroken.
Meer mensen hier last van? En t gebeurt dus heel vaak he !

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:31

Laguna

Connaisseur

Jezus wat gebruikt die live messenger veel geheugen vergeleken met messenger 7.5, zodra ik 'm opgestart heb gebruikt ie al 50mb geheugen :(

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:48:
Jezus wat gebruikt die live messenger veel geheugen vergeleken met messenger 7.5, zodra ik 'm opgestart heb gebruikt ie al 50mb geheugen :(
Ik heb hem hier @ 17MB, en hij heeft inderdaad met het opstarten een piek van 48MB gehad.. Het valt dus wel mee ;)

Moet er wel bij zeggen dat ik géén ads heb, en een boel kaalgesloopt heb, ook staat hij nu in m'n systray...

[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 29-09-2006 17:06 . Reden: Verrek.. óf die 3 cijfers achter de punt, óf MB.. geen combinatie :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

TheZeroorez schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:08:
[...]

Ik heb hem hier @ 17kB, en hij heeft inderdaad met het opstarten een piek van 48kB gehad.. Het valt dus wel mee ;)

Moet er wel bij zeggen dat ik géén ads heb, en een boel kaalgesloopt heb, ook staat hij nu in m'n systray...
Ja ik bedoel natuurlijk niet als ie in je systray staat, maar gewoon als je 'm gebruikt. Bij mij loopt het soms op tot bijna 100MB.

Overigens je kB moet MB zijn.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, dat komt omdat ik die laatste 3 getallen weg gelaten heb.. :X

Maar nu staat 'ie open @ 22MB, en per gesprek dat ik open komt er zo'n 2MB bij. Als ik een groep uitklap scheelt dat ongeveer een halve MB...

Als ik de gesprekken sluit blijven die MBs echter hangen, maar na een minimalisatie loopt het weer gewoon verder op zo'n 17MB (mét focus!)..

Ik vermoed dus dat jij je venstertje gewoon al een aardig tijdje open hebt staan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Dat zou niet uit moeten maken, maar dat zou dus wel betekenen dat er een memory leak in zit. Ze mogen wel eens wat beter gaan testen bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Volgens mij zit er sowieso een memory leak in. Ik krijg WLM maar niet netjes aan de praat, zoals velen het bekende probleem : aanmelden, direct een CPU usage van 50%, RAM gebruik van 30 MB en direct oplopend tot het oneindige. Er valt ook NIETS te beginnen met WLM.

Rare is, het heeft eventjes goed gewerkt, en het werkt soms ook goed na een reboot. Met 7.5 geen problemen...Ook hier in huis op 3 laptops en 3 andere PC's geen problemen met WLM.
Erg jammer, vind het een grote verbetering tov 7.5.

Ik heb alle BETA's ook al gehad, en veel getroubleshoot. Via google kwam ik op deze link :

http://blog.plaxoed.com/2...n-windows-live-messenger/ , maar ook daar aangedragen oplossingen baten niet.
Iemand dit ook, en evt. een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:25:
edit: wat zijn het toch grappemakers hé

Bij het proberen terug te gaan naar 6:

[afbeelding]

MOET.. jaja MOET .. de schatjes :* :+
Daar zijn tricks voor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mensen waarom stappen jullie niet over..
Ik hoor alleen maar kritiek hier.

Neem bijvoorbeeld Miranda IM;

Je kunt instellen wat je maar wilt..
tientallen opties..
laat het eruit zien zoals jij het wilt..
nooit geforceerd te worden om up-te-daten..
alle bestandsextenties worden toegelaten..
freet niet veel geheugen (wanneer de plugins met mate worden gebruikt :))

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/65f53847b97e6f52dfc83d42658768fb/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a5952c395cabe156853ee831ac84671e/full.png

honderden plugins op internet
honderden themes op internet

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b0fe9af0e5ca137fb02e7b30772c1e4a/full.png

Er zit maar 1 nadeel aan,
het configureren kost TIJD >:) (ja het is serieus een gekloot om het een beetje netjes te krijgen)

Ik ben in ieder geval van alle WLM problemen af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je met MSN minimaliseerd naar de 'procesbalk' (waar je klok e.d. staan) en dus geen scherm hebt in de taakbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Gewoon op het kruisje drukken i.p.v. het minimaliseerteken.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanm3
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

johanm3

Het kan altijd slechter

Beste mensen.. ik krijg de volgende foutmelding:
Fout 81000314, fout 81000377 of fout 81000378: je lijst met contactpersonen is niet beschikbaar
Dit krijg ik in messenger 7.5
Vervolgens heb ik Live messenger geinstalleerd met de hoop op betere resultaten. Het enige verschil nu is dat ik geen foutmelding krijg, maar de hele tijd naar 2 ronddraaiende poppetjes zit te kijken. Hier geen foutmeldingen..
Dit duurd nu al bijna de hele dag. Ik zag dat een aantal pagina's terug hier ook over gesproken is.. maar er stond nergens een antwoord wat dit zou kunnen zijn..

Heeft iemand hier een idee?

Hoor het graag!

Gr. Johan

Gadgets fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Kaspers schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:36:
Mensen waarom stappen jullie niet over..
Ik hoor alleen maar kritiek hier.

Neem bijvoorbeeld Miranda IM;

Je kunt instellen wat je maar wilt..
tientallen opties..
laat het eruit zien zoals jij het wilt..
nooit geforceerd te worden om up-te-daten..
alle bestandsextenties worden toegelaten..
freet niet veel geheugen (wanneer de plugins met mate worden gebruikt :))

[afbeelding]

[afbeelding]

honderden plugins op internet
honderden themes op internet

[afbeelding]

Er zit maar 1 nadeel aan,
het configureren kost TIJD >:) (ja het is serieus een gekloot om het een beetje netjes te krijgen)

Ik ben in ieder geval van alle WLM problemen af..
Daar heb je direct het mijn grote probleem met Miranda. Het kost zo godse veel tijd om het er een beetje fatsoenlijk uit te laten zien. En Miranda heeft bij mij nooit stabiel gedraaid, heb het een aantal maanden gebruikt maar stabiel is anders.

En, geen webcam functionaliteit. Ik gebruik het niet vaak, maar maar toch net vaak genoeg om het niet zomaar te laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Daar heb je inderdaad gelijk in.
Toch draait het hiet atm zeker stabiel, en het configureren heeft me inderdaad 2 middagen gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb steeds dat messenger automatisch de groep "mobiel" selecteerd. Erg irri want dan schuift mn lijst met online vrienden ook op...

Meer mensen hier last van of weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
johanm3 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:36:
Beste mensen.. ik krijg de volgende foutmelding:
Fout 81000314, fout 81000377 of fout 81000378: je lijst met contactpersonen is niet beschikbaar
Dit krijg ik in messenger 7.5
Vervolgens heb ik Live messenger geinstalleerd met de hoop op betere resultaten. Het enige verschil nu is dat ik geen foutmelding krijg, maar de hele tijd naar 2 ronddraaiende poppetjes zit te kijken. Hier geen foutmeldingen..
Dit duurd nu al bijna de hele dag. Ik zag dat een aantal pagina's terug hier ook over gesproken is.. maar er stond nergens een antwoord wat dit zou kunnen zijn..

Heeft iemand hier een idee?

Hoor het graag!

Gr. Johan
Met 1 account heb ik dat ook al de hele dag. Hij geeft continu fout 81000378 lijst contactpersonen niet beschikbaar blabla.

Nou heb ik een aantal andere msn accounts geprobeerd... en die werken állemaal |:( Ik snap er niets van.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Het begint me nu echt de keel uit te hangen dat MSN nog steeds met die shared folders 8gb aan ruimte verbruikt, ook al zegt MS dat het niet zo is !

Heeft iemand een removal tool of code om die shared folder troep eruit te mikken ?

Owja die Miranda IM is leuk, maar je kunt niet eens webcammen of winks verzenden. Als je dat niet kunt neem dan gewoon Msn 5.0 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
W00fer schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:43:
Het begint me nu echt de keel uit te hangen dat MSN nog steeds met die shared folders 8gb aan ruimte verbruikt, ook al zegt MS dat het niet zo is !

Heeft iemand een removal tool of code om die shared folder troep eruit te mikken ?

Owja die Miranda IM is leuk, maar je kunt niet eens webcammen of winks verzenden. Als je dat niet kunt neem dan gewoon Msn 5.0 ofzo.
Als je wél webcammen wilt... www.mercury.to

Waaorm je winks wilt ontgaat me trouwens volledig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Idd die winks zijn een nutteloze troep toevoeging, al ben ik zo ie zo niet zo te spreken over deze build van Live Messenger, hijs op sommige pc's erg traag en start op sommige pc's windows messenger mee.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:22

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Weet iemand hoe ik bij de lijst met contactpersonen, de schermafbeeldingen van de contactpersonen groter kan laten weergeven??

Bij versie 7.5 kon je dat doen door Contactpersonen -> Schermafbeeldingen -> Groot te kiezen. Maar ik kan bij de WLM hierover nix vinden. Ook niet in de Help van WLM.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Kan niet, dat is eruitgehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Met een door een GoT member gemaakte hack kon dat toch ?

Enne Mercury messenger is nog steeds leuk, maar dan prefereer ik toch liever msn 5.0 als je alleen maar chatten wilt. Dan kan ik ook wel Trillian of iets anders opnoemen. Nee Msn zelf blijft de meestgebruikte en zoniet de beste voor het all in one PIM'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een kennis van me heeft een heel vaag probleem, enkele dagen geleden begonnen zijn contacten zich allemaal te verplaatsen naar niet-messenger-contactpersonen. Is dit een bekend probleem? En heeft het toevallig niets te maken met de vele worms die rondzwerven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:07:
Weet iemand hoe ik bij de lijst met contactpersonen, de schermafbeeldingen van de contactpersonen groter kan laten weergeven??

Bij versie 7.5 kon je dat doen door Contactpersonen -> Schermafbeeldingen -> Groot te kiezen. Maar ik kan bij de WLM hierover nix vinden. Ook niet in de Help van WLM.
Je heb in het venster een knop met 2 groene pijltjes. Als je daar op klikt kan je voor "details weergeven" oid. Als je die optie aanvinkt krijg in grotere plaatjes in je msn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 17:22

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:41:
[...]

Je heb in het venster een knop met 2 groene pijltjes. Als je daar op klikt kan je voor "details weergeven" oid. Als je die optie aanvinkt krijg in grotere plaatjes in je msn lijst.
Damn, nu zijn ze wel érg groot! Een stuk groter als in MSN 7.5. Maarja dan maar weer kleine plaatjes want dit is echt superonoverzichtelijk...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:36
Ben ook overgestapt van versie 7,5 naar Live Messenger, moet zeggen: bevalt tot nu toe goed.
Ik heb alleen iets vreemds opgemerkt.

Normaal gesproken is het zo dat wanneer je op enter druk na een regel getypt te hebben, hij naar boven schiet in het venster na ".... zegt:". Echter, als ik nu bijvoorbeeld 3 regels typ (met elke keer enter er tussen) komen ze onder elkaar, dus zonder "... zegt:" ervoor. Het lijkt alsof je in het venster waar je typt gewoon een regel naar beneden bent gegaan ipv de tekst verzonden hebt...
Pas als de ander wat heeft getypt komt het er weer voor te staan. Als de ander wat typt achter elkaar zonder dat ik er tussen komt zie het ook alsof hij het in 1 venster heeft getypt..
ERG IRRITANT! :X
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, kan helaas geen screenshot maken nu..

Ik heb overigens build 8.0.0812.00 en heb de welbekende Apatch eroverheen gegooid. Kan echter geen optie ontdekken die dit kan veroorzaken. Ook in de opties van MSN zelf niet.

Wie o wie heeft een idee hoe dit komt?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:46:
Ik heb steeds dat messenger automatisch de groep "mobiel" selecteerd. Erg irri want dan schuift mn lijst met online vrienden ook op...

Meer mensen hier last van of weet iemand een oplossing?
bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
spatlip schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 16:46:
Ben ook overgestapt van versie 7,5 naar Live Messenger, moet zeggen: bevalt tot nu toe goed.
Ik heb alleen iets vreemds opgemerkt.

Normaal gesproken is het zo dat wanneer je op enter druk na een regel getypt te hebben, hij naar boven schiet in het venster na ".... zegt:". Echter, als ik nu bijvoorbeeld 3 regels typ (met elke keer enter er tussen) komen ze onder elkaar, dus zonder "... zegt:" ervoor. Het lijkt alsof je in het venster waar je typt gewoon een regel naar beneden bent gegaan ipv de tekst verzonden hebt...
Pas als de ander wat heeft getypt komt het er weer voor te staan. Als de ander wat typt achter elkaar zonder dat ik er tussen komt zie het ook alsof hij het in 1 venster heeft getypt..
ERG IRRITANT! :X
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, kan helaas geen screenshot maken nu..

Ik heb overigens build 8.0.0812.00 en heb de welbekende Apatch eroverheen gegooid. Kan echter geen optie ontdekken die dit kan veroorzaken. Ook in de opties van MSN zelf niet.

Wie o wie heeft een idee hoe dit komt?
Ik vind deze optie geweldig!

Ook als het in de volgende minuut is komt het 'apart'...Moet wel 'timestamps' aan staan..

Maar hoe je het uit kunt zetten? Tools > Options > Messages > Group sequential messages from each contact together

Geen idee hoe het precies heet in het Nederlands, het is iig de 3e optie vanaf boven bij 'berichten'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

In het nederlands is het, Extra > Opties > Berichten > Algemene berichtinstellingen > 'Contactpersoon zegt:' weergeven voor ieder bericht.

Dus ik zie idd het probleem ook niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen bashing maar een vraag/vaststelling...

Vinden jullie het nog normaal dat MS er zelfs in slaagt om van een domme tool als een IM zo een log, onstabiel, resources vretend iets te maken ?

Dit is toch gewoon te gek om los te lopen ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 22:57:

Vinden jullie het nog normaal dat MS er zelfs in slaagt om van een domme tool als een IM zo een log, onstabiel, resources vretend iets te maken ?

Ik weet niet hoe jij je CPU overgeklokt hebt, maar.. :X

Het is hier dus totaal niet instabiel. Het heeft al meerdere malen >32 uur open gestaan, zonder problemen. Resources vretend is het niet echt, maar ik heb dan ook alle reclames eruit gesloopt. Zelfs als je dat niet doet valt het nog wel mee. WLM8 is immers al gemaakt voor Vista, wat ook een heel stuk zwaarder is. Het is nu eenmaal een feit dat alle technieken vooruit gaan, en dus ook de apps zwaarder worden.

Ik vind die reclames inderdaad véél te veel, maar te gek om los te lopen? Nee. Download anders Miranda IM ofzo, en laat het kaal :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 22:57:

Het vreet wel verschrikkelijke veel, maar onstabiel is ie hier niet hoor.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:40:
[...]

Het vreet wel verschrikkelijke veel, maar onstabiel is ie hier niet hoor.
Het draait hier bij mij soms > 7 dagen non-stop en ik heb geen problemen. En ja het vreet resources, maar niet overdreven vind ik. Ik heb er alvast geen merkbare last van (AMD Sempron +3000 met 1Gb RAM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:01

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 11:19:
[...]

Het draait hier bij mij soms > 7 dagen non-stop en ik heb geen problemen. En ja het vreet resources, maar niet overdreven vind ik. Ik heb er alvast geen merkbare last van (AMD Sempron +3000 met 1Gb RAM).
in 4 uur tijd hier heeft hij 27 seconden CPU-tijd gesnoept en een geheugen gebruik van 7 MB, valt allemaal nog wel me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb anders eens wat heel domme testen gedaan en de resultaten zijn redelijk vreemd.

In Adobe Audition een 700Mb WAV wegschrijven als mp3.
In Studio9 een DVD image laten schrijven van een verzameling mpg's.

Allemaal op een gewone A64 met 512meg en 2 Barracuda schijven.

Eerst gedaan zonder MSN, daarna MSN Live opgestart, ingelogd, maar offline status. Dus ik praat of doe niets.

Audition deed er 19 seconden langer over met MSN alleen maar opgestart, Studio deed er bijna 3 minuten langer over.

Dat vind ik dus helemaal geen normale dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Dat verbaast me nou niks, die laatste build is als je het mij vraagt redelijk rot, hij slokt bij mij contant een paar % CPU power op en de snelheid van het algemene systeem wordt er ook merkbaar (iets) trager op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat voor een domme IM applicatie die in principe niets staat te doen als er niet gepraat wordt...

Ik begrijp het niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:13
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:37:
En dat voor een domme IM applicatie die in principe niets staat te doen als er niet gepraat wordt...

Ik begrijp het niet hoor...
Niemand verplicht je om WLM te gebruiken, hoor.
Er zijn zal alternatieven voor het MSN-Netwerk, en er zijn ook andere netwerken met bijbehorende clients.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
Ik hou het liever nog op MSN Messenger 7.5, hij werkt nog perfect dus waarom overstappen :P En dat bellen of SMS-en, sms-en kan je op 7.5, bellen doe je gewoon met Skype :P En ik hoor van mensen dat meestal hun systeem wat vertraagt word door WLM.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:06

BioHazard

*\o/*

Wat een bagger programma is het toch ook, na 2 reinstalls en 2 keer eroverheen installeren, loopt dat gare schijt programma nog vast wanneer je aanmeld. Heb er behoorlijk genoeg van. Live is echt zoiets van laten we zoveel mogelijk zooi in een IM keilen |:( pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrex-online
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik heb zelf een emoticon toegevoegd aan msnlive. Nu wil ik die emoticon in mijn msnnaam gebruiken maar die pakt hem niet. Ik kan wel de toetsenbordcombi erinzetten maar geeft niet de emoticon weer maar de toetsencombinatie.

Hoe kan ik dit omzeilen en wel mijn nieuwe emoticon in mijn msnnaam zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
matrex-online schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:40:
Ik heb zelf een emoticon toegevoegd aan msnlive. Nu wil ik die emoticon in mijn msnnaam gebruiken maar die pakt hem niet. Ik kan wel de toetsenbordcombi erinzetten maar geeft niet de emoticon weer maar de toetsencombinatie.

Hoe kan ik dit omzeilen en wel mijn nieuwe emoticon in mijn msnnaam zetten??
Dat kan niet. Je kunt enkel de standaard emoticons in je naam gebruiken. Jouw eigen kun je alleen maar in gesprekken gebruiken.

Gelukkig hebben veel mensen ook gewoon voor iedereen een nickname ingevoerd, om die spam uit hun contactlijst te houden, en het overzichtelijk te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarom worden zelf ingevoegde smiles die ik van internet haal kleiner weergegeven in een chat venster? Is dat op te lossen?

Het zijn gewoon allemaal kleine animated gifs van 65 x 50 of iets in die richting, ik zie iedereen altijd dat soort smileys gebruiken maar ik krijg ze niet eens ingevoegd

[ Voor 42% gewijzigd door Gunner op 09-10-2006 21:55 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ze hebben een maximale grootte, en een maximale grootte voor animaties (die mogen groter zijn). Je zult ze zelf moeten resizen, of op een doorzichtige achtergrond plakken, om ze mooi te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Jullie dit al opgevallen (ik gebruik 8.1) ->

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/43abd20c1fb4902bddc60c6afa25141a/full.png

Livecall.exe gebruik gewoon 17 mb terwijl ik bjina zeker weet dat 100% van de lezers van dit bericht deze tool niet gebruikt.

Dus ik stel voor, C:\Program Files\MSN Messenger\Livecall.exe -> Renamen naar Livecall.bak

Hierna zal WLM nog gewoon normaal opstarten, alleen krijg je een foutmelding bij het gebruik van de optie "Call a phone":

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c7fd76d0db850f1e50b89979c5fb6770/full.png

Nog even een tip om het aanmelden te versnellen:

Start -> Uitvoeren -> Regedit

Navigeer naar: HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/MSN Messenger/PerPassportSettings

Hier staan alle ID's die gebruikt zijn icm WLM
Meestal wordt er vaak maar met 1 passport ingelogd, en het verwijderen van de overige ID's levert een forse snelheidswinst bij het aanmelden op.

Verwijder dus alle ID's behalve je eigen ID,
Je eigen ID is te vinden met behulp van deze keygen: link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb 8.1, en livecall.exe loopt hier niet mee hoor? Zal wel komen door het feit dat ik dat uit gezet heb, en ik nog wat getweaked heb.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Ik heb een probleempie met de Live Messenger. En dan met name de Gedeelde Mappen functie.

Ik draai er al een poosje mee op een XP Pro bak. Maar nu heb ik een laptop met Windows XP Mediacenter erop. Op deze laptop zegt Messenger: Je computer ondersteunt geen gedeelde mappen.

Alle linkjes die ik volg reppen niet over issues met MCE.

Een zoekactie leverde niet veel op.
Ik denk.. ik vraag het even hier.

Edit..
Maatje van mij kwam al met de oplossing.. FAT32 is de boosdoener.. Convert c: /FS:NTFS does the trick!

[ Voor 12% gewijzigd door RoRoo op 11-10-2006 15:42 ]

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:43
ik heb een probleem, ik kan niet meer zien dat mensen mij hebben toegevoegd, ik krijg daar geen melding meer van, en ik zie ze niet online, pas alleen als ik ze zelf toevoeg.

ik zit niet aan de 300 mensen en gebruik uiteraard msn messenger live 8.0.
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

goodfella schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 08:09:
ik heb een probleem, ik kan niet meer zien dat mensen mij hebben toegevoegd, ik krijg daar geen melding meer van, en ik zie ze niet online, pas alleen als ik ze zelf toevoeg.

mischien omdat msn deruit ligt. heb namelijk zelfde issue. dacht eerst van, WLM ff herstarten en nu blijft ie maar bezig met aanmelden, geen fout..... bij status stond vanmorgen ook iets van een inlogstoring maar nu staat er dat de systemen weer draaien maar ik kan nog steeds niet inloggen.

windows (xp) messenger heeft nérgens last van, kreeg daar melding van dat iemand mij toegevoegd had, die melding kwam niet in WLM, maar dat kan door die "storing" komen

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik heb opeens een vreemd probleem hier. Ik gebruik meerdere msn accounts voor verschillende doelgroepen. Maar nu heb ik een probleem ik kan niet meer aanmelden met 1 van deze accounts, dit is alleen op windows live messenger 8.0. Als ik me aanmeld via windows messenger werkt het gewoon.
Ik dacht oke dat ligt aan email is tijdelijk. Ik probeer het later weer en hij blijft dus gewoon proberen met aanmelden. Ik heb vandaag van 8.00 tot 20.00 zitten proberen zonder dat ik een foutmelding terug kreeg. Daarnet nog een nieuw email adres gemaakt, hoppa weer het zelfde probleem.

Iemand dit probleem herkent ? Ik vind het zeer irritant om telkens windows messenger te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:37
Puur geduld waarschijnlijk, nu even iets met MSN blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Ik heb hetzelfde soort probleem, alleen als ik mensen toevoeg komen ze niet online en ze krijgen ook geen melding. Het vreemde is dat als ik WLM op mijn laptop opstart ik ineens wel die uitnodigingen doorkrijg en die mensen gewoon in mijn lijst staan.
Op dit moment zit ik weer op m'n pc, maar de mensen die ik toegevoegd heb komen hier weer niet in de lijst voor. Dus op m'n laptop werkt het prima, maar op mijn pc niet. Ik heb WLM al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar het mag niet baten.
In Windows Messenger staan ze er wel weer gewoon in. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
DoDo schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:35:
Puur geduld waarschijnlijk, nu even iets met MSN blijkbaar
Het probleem is al sinds vrijdag. Ik dacht eerst dat het eraan lag omdat ik op netgamez was maar thuis heb ik dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
  • Laatst online: 06-09 22:13
Het probleem is er nog steesd blijkbaar (Foutcode 81000314). Ik kan nergens een link vinden om MS te mailen of iets dergelijks? Practisch ook al alles gedaan wat er te vinden was op GoT en Google met die foutcode maar ik blijf maar 1 account niet kunnen inloggen, wat voor client of webbased MSN ook...

Ik hoorde dat er verschillende MSN servers zijn en dat er 1 server met de accounts die daarop staan er wellicht uit kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Ik dus ook ditzelfde probleem (foutcode 81000314), sinds een paar dagen kan ik niet meer met mijn oude @planet.nl adres inloggen :( Mijn vriendin kan wel op mijn computer inloggen, dus het is geen software of connectie probleem. Heb daarnaast msn opnieuw geinstalleerd, msn 7.5, Trillian, WebMSN ook allemaal geprobeerd....zonder succes.

Rare is dat ik wel op MSN spaces en Microsoft Connect kan inloggen met dit account. Dus het account bestaat nog wel en/of is niet gehacked. Heb al een mail naar MS gestuurd, hopend dat er een oplossing komt...want ik baal hiet echt enorm van :( :(

edit: foutcode erbij gezet

[ Voor 4% gewijzigd door Xolon op 18-10-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
Naar welk e-mailadres heb je dat gestuurd? Dan stuur ik er ook heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
via http://support.live.com/default.aspx?wa=wsignin1.0

[ Voor 45% gewijzigd door Xolon op 18-10-2006 15:45 . Reden: link wijziging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
Done, ben benieuwd hoe snel MS is met dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

7.5 net gedownload, die werkt wél :? , WLM blijft nog altijd maar bezig met aanmelden terwijl Windows Messenger (en 7.5 dus) normaal doen

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 18-10-2006 20:10 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeh
Waarschijnlijk ligt het niet aan jou nu want mijn 6.2 wil wel weer gewoon inloggen, misschien toch door de mailtjes? ;) Anyway, blij dat alles het weer doet, hopen dat het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
de mijne ook weer!!! WLM zelfs! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ik kan nu bij 1 msn dus ook gewoon geen mensen meer toevoegen. Ja het kan wel maar hun krijgen het bericht niet en ik zij de mijne niet. Als ik dan inlog via windows messenger kan ik ze wel accepteren en tegen ze praten. Ga ik weer terug, zijn ze offline en kunnen zij weer niet met me praten.

MSN 7.5 werkt hier wel. WLM niet, ben dus maar weer overgestapt naar 7.5

[ Voor 11% gewijzigd door Taenadar op 18-10-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
ik zit nu al 4 dagen dat wlm zich probeerd aan te melden.. nogsteeds zonder succes!
andere versies van msn melden mij wel gewoon aan!
ik snap het niet meer,. maar hopelijk is dit toch snel verholpen :?
redelijk stom dat dit niet onder controle is, en dat de 'status van service' knop ook aangeeft dat ALLES ok is!

geef dan op zen minst aan dat er problemen ondervonden worden, zou nu volgens mij inmiddels wel bekend moeten zijn |:(

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Waarom installeren jullie 7.5 niet naast 8.0 / 8.1 ?
Ik zie veel mensen herinstallaties doen, maar kopiëer die 7.5 map gewoon, rename hem naar MSN Messenger 7.5 en klap 8.0 erop.

Het grote foutcodeprobleem / WLM logt niet in, opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

answer_man schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:08:
ik zit nu al 4 dagen dat wlm zich probeerd aan te melden.. nogsteeds zonder succes!
redelijk stom dat dit niet onder controle is, en dat de 'status van service' knop ook aangeeft dat ALLES ok is!

geef dan op zen minst aan dat er problemen ondervonden worden, zou nu volgens mij inmiddels wel bekend moeten zijn |:(
er stónd ook dat er problemen waren, maar dat ie waren opgelost. Niet dus....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
Kaspers schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 07:29:
Waarom installeren jullie 7.5 niet naast 8.0 / 8.1 ?
Ik zie veel mensen herinstallaties doen, maar kopiëer die 7.5 map gewoon, rename hem naar MSN Messenger 7.5 en klap 8.0 erop.

Het grote foutcodeprobleem / WLM logt niet in, opgelost
Lees ff alle posts door... ook dat werkt niet altijd (zoals bij mij).
Heb vandaag trouwens een mailtje terug gekregen:
Beste Windows Live ID gebruiker,

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live ID.

Mijn naam is Bert en ik begrijp dat je problemen ondervindt met Windows Live ID. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Het spijt ons dat de Windows Live IDservice tijdelijk technische moeilijkheden ondervindt. Wij bij Windows Live weten dat het Windows Live ID belangrijk is voor je, en we werken er altijd hard aan om problemen op te lossen en de service zoals die behoort te zijn, zo snel mogelijk te herstellen.

Vanwege deze problemen kan het zijn dat je moelijkheden hebt ondervonden met het aanmelden bij de Windows Live Messenger service. We stellen je geduld gedurende deze periode zeer op prijs, evenals het gebruik van Windows Live Messenger om in contact te blijven met belangrijke mensen, zowel professioneel als persoonlijk.

Deze problemen zijn nu opgelost.

Mocht je nog steeds problemen ondervinden met aanmelden, reageer dan alstjeblieft op dit bericht met een gedetailleerde beschrijving van het probleem.

Bedankt dat je Windows Live ID gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Bert
Windows Live ID Support Team
Toch wel netjes dat ze zo snel reageren......alleen jammer dat het zo'n bijna generated e-mailtje is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xolon schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:35:
[...]

Lees ff alle posts door... ook dat werkt niet altijd (zoals bij mij).
Heb vandaag trouwens een mailtje terug gekregen:

[...]

Toch wel netjes dat ze zo snel reageren......alleen jammer dat het zo'n bijna generated e-mailtje is
LOL, ik heb precies dat zelfde mailtje gekregen. Maar bij mij gaat het om dat het contacten toevoegen niet echt werkt..
Dus ik stuur er maar een mailtje achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat probleem dus ook. Uit frustratie een nieuw account + trillian nu maar...
En dat werkt als een tiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ns4n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
answer_man schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:08:

Dit heeft het probleem bij mij opgelost:

1. Hit "run" in the start menu
2. Type "regedit"
3. Open "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger"
4. Delete the folder called MSN Messenger
5. After this MSN Messenger Live will login as normal.

Succes! :)

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
Nope die hielp niks :P
jammer, zit nog in afwachting van e-mail van msn-crew. kijken of die wat kunnen doen

@ onder; ook nogsteeds niks :)

[ Voor 13% gewijzigd door answer_man op 20-10-2006 14:15 ]

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit sinds deze week ook met dezelfde storing en de truck van 1ns4n3 hielp bij mij _/-\o_

Je kan dit ook evt. nog ff in een batch bestandje zetten en uitvoeren:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
@ECHO OFF
ECHO.
ECHO.
ECHO Please wait a few minutes while registering DLL files needed by MSN Messenger..

REM Following files only needed in windows XP
IF NOT "%os%"=="Windows_NT" GOTO WIN9X
regsvr32 Dssenh.dll /s
regsvr32 Gpkcsp.dll /s
regsvr32 Slbcsp.dll /s
regsvr32 Sccbase.dll /s

:WIN9X
IF NOT "%os%"=="Windows_NT" CD %windir%\System\
REM Needed by both XP and 9X
regsvr32 Softpub.dll /s
regsvr32 Wintrust.dll /s
regsvr32 Initpki.dll /s
regsvr32 Rsaenh.dll /s
regsvr32 Mssip32.dll /s
regsvr32 Cryptdlg.dll /s
regsvr32 Msxml3.dll /s
ECHO.
ECHO DLL files registered, Messenger should now function again!
ECHO You can ask for help on the forum at www.imzers.com
ECHO if Messenger still doesn't connect.
ECHO.
pause
exit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Eurotic: ik mis de extra toevoeging van Microsoft support om in %appdata%\Microsoft\MSN Messenger het commando DEL /S ListCache*.dat te verwijderen. Tenminste, die optie wordt geopperd door sommige support-medewerkers en werkt ook regelmatig.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ook dat reg bestand weg halen werkt niet ! , nog steeds draaiende poppetjes

Iemand al een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrico
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:45
Ik kon de afgelopen 3-4 dagen ook niet in loggen met de windows live messenger, maar wel met andere clients.

In de registery de msnmessenger weg gehaald en nu werkt het wel weer ! Thnxb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1ns4n3 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:04:
[...]

Dit heeft het probleem bij mij opgelost:

1. Hit "run" in the start menu
2. Type "regedit"
3. Open "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger"
4. Delete the folder called MSN Messenger
5. After this MSN Messenger Live will login as normal.

Succes! :)
Bij mij werkt dit wel, hoewel alleen pas na een foutmelding.
Heb op eigen houtje ook MSN6 weg gegooid. Heb Msn 6 al lang niet meer dus dat zou wel eens de reden van de bevroren schermen kunnen zijn...
Edit; helpt dus niet tegen bevroren schermen...
Bedankt _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

O boy.

Zojuist voegde iemand mij toe op MSN (een leuke dame wat ze had beloofd), maar ik was net aan het typen en zodoende cancellde ik die invite! ;(

Iemand enig idee hoe dit recht te zetten? Ik kan wel iedereen die mij in zijn of haar contactlist heeft toegevoegd weer toevoegen maar dan zit ik dus met serieus 150 man die ik ooit verwijderd heb die ik weer toe ga voegen.

In eerdere versies kon je bij je contactopties aanvinken dat iedereen jou een bericht mocht sturen. Die optie zou handig zijn maar zie ik niet meer.

Wie o wie kan mij helpen dit drama recht te zetten? :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:11

Minkie

Groazers Unite.

Kan je hier onder geblokkeerd niet kijken of je der emailadres ergens weer herkend en haar zodoende weer toevoegen?
MSN hoofdvenster en dan Extra > Opties > privacy
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hminkjan/msnvenstertje.JPG

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Niet accepteren is toch niet hetzelfde als niet toevoegen? :P

Maar 't vinkje dat alleen mensen in je lijst je aan mogen spreken staat iig uit.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
MrJ schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:43:
Niet accepteren is toch niet hetzelfde als niet toevoegen? :P

Maar 't vinkje dat alleen mensen in je lijst je aan mogen spreken staat iig uit.
Nee,

Je kunt mensen niet toegevoegd hebben maar wel geaccepteerd, dan ziet die persoon jou status wel, maar jij hem / haar niet, in tegenstelling tot het niet toevoegen van een persoon, waarbij ook die persoon jou status niet kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:30:
O boy.

Zojuist voegde iemand mij toe op MSN (een leuke dame wat ze had beloofd), maar ik was net aan het typen en zodoende cancellde ik die invite! ;(

Iemand enig idee hoe dit recht te zetten? Ik kan wel iedereen die mij in zijn of haar contactlist heeft toegevoegd weer toevoegen maar dan zit ik dus met serieus 150 man die ik ooit verwijderd heb die ik weer toe ga voegen.

In eerdere versies kon je bij je contactopties aanvinken dat iedereen jou een bericht mocht sturen. Die optie zou handig zijn maar zie ik niet meer.

Wie o wie kan mij helpen dit drama recht te zetten? :P
Je kunt bij "Wie heeft mij toegevoegd" bekijken. Daar kun je alle mensen die jou ooit toegevoegd hebben weer accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
ik ben sinds vanmiddag ook overgestapt van v7.5 naar live messenger, maar krijg regelmatig een internet explorer script error venster te zien. Dit is vast vaker voorgekomen, hoe kom ik hier vanaf?

om precies te zijn de volgende error:

Line: 88
Char: 1
Error: object expected
Code: 0
Url: http://view.atdmt.com/ivi...sn/direct;wi.234;hi.60/01

[ Voor 34% gewijzigd door bart1074 op 22-10-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 21:22
Ik heb WLM sinds een tijdje draaien, maar nu valt mij op dat met die standaard skin, ik het scherm niet helemaal naar boven in m'n monitor kan schuiven, d.w.z. er blijft een centimeter bureaublad zichtbaar omdat er blijkbaar ruimte gereserveerd is voor iets.

Is dit op te lossen door een andere skin (liefst gewoon windows classic ofzoiets) ???

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 02:11

Minkie

Groazers Unite.

Murderer schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:57:
ik ben sinds vanmiddag ook overgestapt van v7.5 naar live messenger, maar krijg regelmatig een internet explorer script error venster te zien. Dit is vast vaker voorgekomen, hoe kom ik hier vanaf?

om precies te zijn de volgende error:

Line: 88
Char: 1
Error: object expected
Code: 0
Url: http://view.atdmt.com/ivi...sn/direct;wi.234;hi.60/01
Heej die had ik vanavond ook ff. Dacht dat dat kwam door apatch wat ik er overheen gedraaid heb want in de url staat iets met msnnkhac (msnhack)

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat is een foutje in het frame waar de advertenties instaan, niet vanwege patches oid. Als je de link bekijkt zie je een banner die volgens mij precies onderaan je contactpersonenlijst past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Alex) schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 00:02:
Dat is een foutje in het frame waar de advertenties instaan, niet vanwege patches oid. Als je de link bekijkt zie je een banner die volgens mij precies onderaan je contactpersonenlijst past...
Ja dat was mij ook al opgevallen. Iets aan te doen of is het een fout aan de kant van microsoft en heeft dus iedereen er last van momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Het is een fout van de advertentieboer, waarschijnlijk een typfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disinfector
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:44
weet iemand waar deze 8 gig vandaan komt en hoe ik dit weg kan krijgen?
het komt dus uit die working map 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/1926/msnmapgg6.th.gif

[ Voor 8% gewijzigd door disinfector op 24-10-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat heeft al diverse malen in het topic en het vorige topic gestaan: het zijn sparse files, tijdelijke bestanden die groter lijken dan ze echt zijn.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.