Soms logt WLM 8.0.0.792 zomaar uit, dat is echt wazig zeg !
Misschien upgraden naar Windows Live Messenger 8.0.0812?
Verwijderd
Ik ben ooit overgestapt op WLM, maar ben teruggegaan met enkele klachten, functies die ik mis (aan voornamelijk Plus, wat is die uitgekleed zeg):
- Vastzetten bij verplaatsen toestaan (dus als je het MSN hoofdvenster versleept naar een rand van het scherm dan zet hij zich daar aan vast)
- Loggen zonder die chatlogviewer, gewoon simple text bestanden openen in notepad
- Logs die niet gearchiveerd worden per maand/per gebruiker.
Verder was het wel in orde, alhoewel mijn oude standaardachtergrond compleet fout valt.
*iemand ideeën hoe ik mijn missende functionaliteit terug krijg?
- Vastzetten bij verplaatsen toestaan (dus als je het MSN hoofdvenster versleept naar een rand van het scherm dan zet hij zich daar aan vast)
- Loggen zonder die chatlogviewer, gewoon simple text bestanden openen in notepad
Verder was het wel in orde, alhoewel mijn oude standaardachtergrond compleet fout valt.
Naar mijn mening kon je toch je logs archieveren op maand? (moet je dus even kijken bij de chatlogs instellingen van msgplus-live)Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 23:22:
Ik ben ooit overgestapt op WLM, maar ben teruggegaan met enkele klachten, functies die ik mis (aan voornamelijk Plus, wat is die uitgekleed zeg):
Verwijderd
Ik heb sinds korte deze nieuwste Messenger en hij bevalt prima (vooral de mogelijkheid tot de gesprekken in tabladen te plaasten die Plus! toevoegd) maaaaaaaaaaaaaaaar sindsdien gaat mijn pc vreselijk traag...het CPU gebruik is gigantisch...zelfs wanneer ik Messenger alleen op de achtergrond aan heb. Zo was ik tussendoor wat aan het kijken met Media Player en dit liep gewoon out of sync vanwege Messenger...
Hebben nog meer mensen dit probleem en kan ik hier wat aan doen?
Hebben nog meer mensen dit probleem en kan ik hier wat aan doen?
Verwijderd
Opstarten van WLM duurt hier soms tot 10 seconden, waarbij andere lopende zaken meermaals keihard geblocked worden (muziek, download) voordat het inlogscherm erop komt. Na het inloggen duurt het dan soms nog eens 5 seconden voor die WLM window 'leeft' om er iets op te kunnen aanklikken.
WLM sucked en het wordt bij elke release erger en erger.
Iemand een goed alternatief ?
WLM sucked en het wordt bij elke release erger en erger.
Iemand een goed alternatief ?
Verwijderd
Komaan Alex, niet opgevenAlex schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:40:
[...]
Dan zou ik het niet weten, nouja, het was te proberen...
Verwijderd
ik heb de laatste tijd zowieso een hekel aan alles wat met MSN of Windows Live Messenger begint. Ik kan met iedere account inloggen op mijn eigen computer, en anderen kunnen ook op mijn goeie account komen, maar op de een of andere manier vertikken MSN en WLM het om in te loggen op mijn goeie adres. De rest kan het wel en ik kan zelf ook op andere MSN-ready accounts, dus het ligt echt aan DIE account. Dusja, veel veranderd is er niet.
heb build 0912, blijkbaar kan ik geen custom icons van versie 7.5 gebruikers meer zien en mijn display picture is ook niet zichtbaar voor oudere versies.
*zucht*
iemand die dit weet te fixen of is dit een feature van MS ?
*zucht*
iemand die dit weet te fixen of is dit een feature van MS ?
Verwijderd
Zou iemand misschien weten hoe ik mijn gedeelde mappen bij deze computer zou kunnen verwijderen?
Dit werkt helaas niet
:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Explorer\MyComputer\NameSpace\{FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}
Ik maak gebruik van Windows Live messenger Versie 8.0 (Build 8.0.0.812.00) in combinatie met Windows XP Professional SP2 (NL)
Dit werkt helaas niet
Ik maak gebruik van Windows Live messenger Versie 8.0 (Build 8.0.0.812.00) in combinatie met Windows XP Professional SP2 (NL)
Ik lees hier en daar dat de hidden files op mijn C:\ mogelijk te maken hebben met Windows Live Messenger.
Hebben jullie daar ook allemaal last van?
Het zijn bestanden die beginnen met SQM (sqmdata, dqmnoopt etc.)
Hebben jullie daar ook allemaal last van?
Het zijn bestanden die beginnen met SQM (sqmdata, dqmnoopt etc.)
Mja, WLM is hier enorm, mijn systeem stopt met reageren als er bvb iemand uitgenodigd word voor een groepsgesprek en tijdens het opstarten...
Weet iemand hier wat tegen (of voor)
Weet iemand hier wat tegen (of voor)
Heeft ook een computer!
Ook ik heb het probleem dat ik voor sommige mensen offline lijk te zijn, terwijl ik gewoon online ben. Opnieuw opstarten, opnieuw toevoegen etc. heeft geen effect. Dit probleem lijkt te zijn ontstaan met de laatste upgrade, naar versie 8.0.0812.00. Volgens mij zijn er meer mensen met dit probleem, iemand hier al iets over gevonden?
Ik blijf lekker bij 7.5 hangen. Live Messenger heb ik een tijd lang gebruikt, maar niks dan gezeik. Crashes, vastlopers bij het inloggen (zie contact list en verder niks meer), rare lockups voor een sec of 40, om de paar minuten.
Ik vind het echt ontzettend irritant dat ik nu nooit meer alerts krijg van mensen die online komen of een mailtje verzenden naar me. Op de een of andere manier zijn die alerts onderdrukt, ook al staan ze aan in de opties van Msn.
Verwijderd
A-Patch gebruikt?W00fer schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:32:
Ik vind het echt ontzettend irritant dat ik nu nooit meer alerts krijg van mensen die online komen of een mailtje verzenden naar me. Op de een of andere manier zijn die alerts onderdrukt, ook al staan ze aan in de opties van Msn.
Weet iemand hoe ik de gedeelde mappen helemaal kan uitschakelen?
Je kunt ze onder het opties menu wel uitschakelen maar dan kun je het zo weer aanvinken. Ik wil dat je die optie ook niet meer aan kan vinken. ivm het gebruik op een openbare pc.
Je kunt ze onder het opties menu wel uitschakelen maar dan kun je het zo weer aanvinken. Ik wil dat je die optie ook niet meer aan kan vinken. ivm het gebruik op een openbare pc.
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Dan zul je met Resource Hacker het optiescherm moeten gaan opzoeken en iets aanpassen vrees ik. MSN Messenger is niet echt gericht op openbare computers, vaak genoeg zie je nog inloggegevens staan...
We are shaping the future
Stomme vraag misschien, maar waarom kan ik met een standaard MSN 8 versie niet fatsoenlijk plaatjes verzenden? Ze worden geblokkeerd, met een Windows pop up, om daarna uit je ontvangen bestanden locatie verwijderd te worden.
Dit is gewoon rete irritant.
Iemand een oplossing?
Screenshot van de melding:
Iemand een oplossing?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
komt vaker voor met alle versie's, heb het zelf een tijd gehad toen ik met 7.5 zat, paar maanden terug denk ik, erg irritant maar niets aan te doen behalve wachten (bij mij heeft het paar weken geduurd denk ik)mca2 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:36:
Ook ik heb het probleem dat ik voor sommige mensen offline lijk te zijn, terwijl ik gewoon online ben. Opnieuw opstarten, opnieuw toevoegen etc. heeft geen effect. Dit probleem lijkt te zijn ontstaan met de laatste upgrade, naar versie 8.0.0812.00. Volgens mij zijn er meer mensen met dit probleem, iemand hier al iets over gevonden?
Ben ik ook eens benieuwd naar, heb nu al paar keer gehad, dat ik iemand moest vragen om mij file opnieuw te zenden, omdat Messenger ze had verwijderd nadat ik op de shortcut in Messenger drukte. Open ik het ontvangen bestand zelf in Explorer, dan omzeil ik Messengers beveiliging. Ik maak met er al niet meer druk om, maar eigenlijk zou je iemand daar in Redmond d**d willen slaan.Gunner schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:40:
Stomme vraag misschien, maar waarom kan ik met een standaard MSN 8 versie niet fatsoenlijk plaatjes verzenden? Ze worden geblokkeerd, met een Windows pop up, om daarna uit je ontvangen bestanden locatie verwijderd te worden.
Iemand een oplossing?
[afbeelding]
Je kunt het niet ergens in het register aanpassen?Alex schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:00:
Dan zul je met Resource Hacker het optiescherm moeten gaan opzoeken en iets aanpassen vrees ik. MSN Messenger is niet echt gericht op openbare computers, vaak genoeg zie je nog inloggegevens staan...
Ik heb die ene key die ook ergens in dit topic staat wel verwijderd:
Dat leek te werken. maar ze zijn inmiddels alweer terug.
Ik kreeg een aanbieding voor gedeelde mappen van een andere pc en nu zijn ze weer terug (of het komt omdat ik mijn pc opnieuw heb opgestart)
Ik ben natuurlijk ook niet stil blijven zitten wat betreft het zoeken naar een oplossing. Via deze register aanpassing (gebruik op eigen risico, bij mij werkte het) past hij de extension block aan.Sjah schreef op donderdag 07 september 2006 @ 00:42:
Ben ik ook eens benieuwd naar, heb nu al paar keer gehad, dat ik iemand moest vragen om mij file opnieuw te zenden, omdat Messenger ze had verwijderd nadat ik op de shortcut in Messenger drukte. Open ik het ontvangen bestand zelf in Explorer, dan omzeil ik Messengers beveiliging. Ik maak met er al niet meer druk om, maar eigenlijk zou je iemand daar in Redmond d**d willen slaan.
Overigens, bij deze melding (het plaatje in mijn eerdere post), op F1 (help) drukken en opvolgen wat daar staat werkt op 2 computers die ik heb helemaal niet en is ook nogal erg omslachtig.
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 07-09-2006 10:37 ]
@komaki: Wat je eventueel nog kunt proberen is iets met AutoIt. Maak een scriptje dat op de achtergrond meedraait en ControlDisable() gebruikt om een bepaalde checkbox uit te zetten. Zorg wel voor een sleep(5) in de While-lus anders gaat je scriptje heel veel CPU gebruiken. Ook is het slim om #NoTrayIcon bovenaan te zetten, ofwel:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| #NoTrayIcon While 1 If WinExists(...) Then ControlDisable(...) EndIf Sleep(5) WEnd |
Live Messenger 8.1 (build 0064) is ook uit. Ben geaccepteerd als beta-tester. Geinstalleerd, maar zie weinig echte verbeteringen.
Je visitekaartje ziet er wat lelijker uit:

Er is een optie voor je adres invoeren bijgekomen:

Deze staat dan in je ondertitel (is aan te klikken en dan wordt je naar Windows Live Local gestuurd):
Je visitekaartje ziet er wat lelijker uit:

Er is een optie voor je adres invoeren bijgekomen:

Deze staat dan in je ondertitel (is aan te klikken en dan wordt je naar Windows Live Local gestuurd):

--
Ok thnx, ik ga dat ff proberenAlex schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:45:
@komaki: Wat je eventueel nog kunt proberen is iets met AutoIt. Maak een scriptje dat op de achtergrond meedraait en ControlDisable() gebruikt om een bepaalde checkbox uit te zetten. Zorg wel voor een sleep(5) in de While-lus anders gaat je scriptje heel veel CPU gebruiken. Ook is het slim om #NoTrayIcon bovenaan te zetten, ofwel:
code:
1 2 3 4 5 6 7 #NoTrayIcon While 1 If WinExists(...) Then ControlDisable(...) EndIf Sleep(5) WEnd
Is er iemand die een GoT-smileypack gemaakt heeft? Dus gewoon een zipje met alle smileys? Ik had ze dus (bijna) allemaal, maar met de 8.1bèta install zijn ze weg. Als er geen is, wil ik er wel een maken.. Welke grootte zijn de MSN-smileys dan?
Trouwens, ik heb nog steeds dat ik, als ik WLM opstart, soms een taskbar heb die een halve minuut niet reageerd, iemand ervaring?
Trouwens, ik heb nog steeds dat ik, als ik WLM opstart, soms een taskbar heb die een halve minuut niet reageerd, iemand ervaring?
[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 09-09-2006 18:16 ]
Alle MSN-smilies zijn 19x19 pixels, bewegende smilies zijn minimaal 19x19, maximaal 50x50. Tipje: om een statische smiley groter dan 19x19 te maken moet je er een animatie van maken, gewoon 2x dezelfde frame plakken.
Volgens mij zijn die er niet..
Ik heb het dus niet over al die supervage smileys.. Maar wordt 'ie dan niet gewoon opgerekt? Jammer.. Als ik eens tijd heb (misschien morgen..) ga ik eens aan de slag
Ja die wordt opgerekt inderdaad.TheZeroorez schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:45:
Volgens mij zijn die er niet..Ik heb het dus niet over al die supervage smileys.. Maar wordt 'ie dan niet gewoon opgerekt?
Om de smiley niet op te laten rekken, verwijs ik je door naar een post eerder in dit topic, die nog een aantal malen is aangehaald:
Kaspers schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:00:
Ja dat moet je handmatig gaan vergroten.
Ik heb zelf deze smiley ->omgezet,
je typt in een msn gesprek een emot, kopieert deze naar een image editor, je behoudt de canvas size, en je plakt bijvoorbeeld de helft van de zojuist aangegeven emot in de afbeelding. Daarna sla je deze op, en je doet hetzelfde met de andere helft.
Ik heb Windows-Live-Messenger-8.1.0064-beta eens een beetje bekeken, wat een prut.
Ik zie vrijwel geen verbeteringen.
Als nadelen: Al je customsmilies zijn weg, MSN plus werkt niet meer (en zoals bij elke nieuwe installatie moet je opnieuw ptchen
)
Kortom prut, ik ben weer terug naar de 8.0 en heb mn oude smilies weer
Als nadelen: Al je customsmilies zijn weg, MSN plus werkt niet meer (en zoals bij elke nieuwe installatie moet je opnieuw ptchen
Het is geen prut, het had alleen 8.0.2000 moeten heten ofzo. Het is geen major update, het zijn 2 logo's veranderd en een zooi bugfixes. Geen .1 waardig nee.
Maar als je met 8.0 je oude smileys weer hebt, dan kan ik er al een boel uit m'n mapje halen dus..
Maar als je met 8.0 je oude smileys weer hebt, dan kan ik er al een boel uit m'n mapje halen dus..
Ik - als official beta tester - heb em nu ook en moet zeggen dat ik hem beter vind dan 8.0. Msgr Plus! werkt inderdaad niet meer, maar gebruikte ik toch al niet dus boeit me niet zo. Verder zou je met een progje zoals RegHacker het versie nummertje kunnen veranderen en dan werkt het meestal wel... Verder moet ik zeggen dat ik het een leuke feature vind dat je nu kunt laten zien waar je bent in je PSM en deze linkt naar Windows Live Local. Verder is het ook fijn dat je display picture - en blijkbaar ook emoticons - meegenomen worden naar een andere WLM8.1 client als je daar aanlogt. Kortom, leuke nieuwe versie !Makavelibrox2 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:20:
Ik heb Windows-Live-Messenger-8.1.0064-beta eens een beetje bekeken, wat een prut.
Als nadelen: Al je customsmilies zijn weg, MSN plus werkt niet meer (en zoals bij elke nieuwe installatie moet je opnieuw ptchen)
Nog even wachten op de Nederlandse versie
Dat smiley-pack ga ik voorlopig nog niet aanleveren, ik heb namelijk geen tooltje om gifjes (bewegende..) mooi mee te editten, zo dat ze nog steeds een doorzichtige achtergrond hebben, en tóch bewegen. Iemand een freeware/OSS tooltje? (Of een andere oplossing, maar niet via GoT dan..)
Harstikke leuk dat ze weer een nieuwe BETA hebben van WLM. Echter: Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem namelijk: Niemand ziet mijn schermafbeelding en ik zie de schermafbeeldingen van anderen niet! Ook zie ik zelfgemaakte emoticons van anderen niet!
Acties:
Ik heb alle menu opties al doorgelopen en overal ingeschakeld dat iedereen mijn schermafbeelding ziet en ik die van anderen...
Gepatcht--> werkt ook niet
Ik gebruik geen proxy
Weet iemand misschien iets? Tis niet supernodig natuurlijk, maar wel handig!

Acties:
Ik heb alle menu opties al doorgelopen en overal ingeschakeld dat iedereen mijn schermafbeelding ziet en ik die van anderen...
Ik gebruik geen proxy
<--Een vreemde één in de bite--> Life is not as easy as most people live it....
Welke firewall gebruik je?djangoster schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:24:
Harstikke leuk dat ze weer een nieuwe BETA hebben van WLM. Echter: Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem namelijk: Niemand ziet mijn schermafbeelding en ik zie de schermafbeeldingen van anderen niet! Ook zie ik zelfgemaakte emoticons van anderen niet!![]()
![]()
Acties:
Ik gebruik geen proxy
Ik gebruik de Firewall van Zone Alarm Security Suite. Echter, daar heb ik alles voor WLM open gezet.
Dacht ik al. ZA is je probleem...djangoster schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:33:
Ik gebruik de Firewall van Zone Alarm Security Suite. Echter, daar heb ik alles voor WLM open gezet.
Kijk voor de grap is op het forum van ZA (http://forum.zonelabs.org) en dan onder het gedeelte "IM Security"...
Als je ZA uitzet, dan zijn alle problemen ook ineens weg.
Het is de voornaamste reden dat ik van ZA naar McAfee Internet Security ben overgestapt, na jaren ZA gebruikt te hebben. Er wordt nl ook helemaal niks aan gedaan, terwijl het probleem toch al sinds de vrijgave van de 6.5 branch bestaat. Op het forum werd ook op een gegeven moment de "oplossing" gegeven om Skype te gaan gebruiken...
Blijkbaar wordt er door de ontwikkelaars van ZA niet echt naar de gebruikers geluisterd...
hahaha.... okej tnx man.... Dan stap ik ook maar over.. Was over het algemeen wel tevreden over ZA.
Toch maar een andere!!
Tnx voor je snelle reactie!!
Toch maar een andere!!
N/P.djangoster schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:52:
hahaha.... okej tnx man.... Dan stap ik ook maar over.. Was over het algemeen wel tevreden over ZA.
Toch maar een andere!!
Weet zelf hoe irritant 't is...
Kunnen jullie je ook niet aanmelden ik krijg telkens de foutcode: 81000314. (Het is op een niet-hotmail account).
Daar heb ik eerder van gehoord! Het schijnt dat Yahoo messenger tegenwoordig is inbegrepen. Ergens heb ik opgevangen dat iemand het had opgelost door zijn account aan te melden bij Yahoo
Ik heb er thuis ook last van, geen hotmail of yahoo account, maar 1 van een eigen domein.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:08:
Ja.. ik heb het ook ... al een tijdje vandaag....
overigens WEL met een hotmail account
Verwijderd
Ik heb het overigens ook op meerdere pc's
Dus het ligt niet aan deze ene pc ..... maar ja...waar wel aan.
Via webmessenger kom ik er wel op... vreemd hoor
Dus het ligt niet aan deze ene pc ..... maar ja...waar wel aan.
Via webmessenger kom ik er wel op... vreemd hoor
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 12:28 ]
Ik heb het ook hier, niet aan kunnen melden. Anderen kunnen er wel op, maar die hebben misschien een andere versie.
Hier 8.0.0812.00
Iemand die het wel lukt heeft 8.0.0792.00
Hier 8.0.0812.00
Iemand die het wel lukt heeft 8.0.0792.00
[ Voor 14% gewijzigd door Tutti-frutti op 11-09-2006 13:00 ]
Verwijderd
Ik heb dezelfde versie als jij hebt...
ik begin te vermoeden dat het aan bepaalde accounts ligt...
Ik heb het met 3 accounts gehad, maar nadat ik een restart van de computer heb uitgevoerd, werken ze wonderwel in 1x...Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:02:
Ik heb dezelfde versie als jij hebt...
Ik had eerste versie 8.0.0792.00, hierop lukte het aanmelden niet, vervolgens versie 8.0.0812.00 met hetzelfde resultaat. Nog steeds niet aanmelden. Web messenger werkt wel
Word onderhand wel irritant.

Verwijderd
Nee... ligt niet aan de versie volgens mij.
Net met ander account ingelogt, die werkt wel....
snap er niks van.
Net met ander account ingelogt, die werkt wel....
snap er niks van.
Doet hier ook niet 
8.0.0812.00. Webmessenger doet, zoals hier eerder aangegeven door iemand anders, het wél.
Rebooten zoals iemand voorstelde hielp helaas niet. Ik wacht het maar uit..
8.0.0812.00. Webmessenger doet, zoals hier eerder aangegeven door iemand anders, het wél.
Rebooten zoals iemand voorstelde hielp helaas niet. Ik wacht het maar uit..
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Dat hele WLM sucks..
Onderbouw je post dan tenminste, dit komt niet meer dan ontzettend dom over imho.djangoster schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:27:
Dat hele WLM sucks..
Ik heb het probleem dat WLM elke keer aangeeft dat er een nieuwe versie beschikbaar is terwijl ik de laatste versie al draai. Deze melding komt na elke restart vrolijk weer.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Als je een paar berichten terug leest zie je mijn onderbouwing... en hier dan nogmaals:Bor de Wollef schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:33:
[...]
Onderbouw je post dan tenminste, dit komt niet meer dan ontzettend dom over imho.
Ik heb het probleem dat WLM elke keer aangeeft dat er een nieuwe versie beschikbaar is terwijl ik de laatste versie al draai. Deze melding komt na elke restart vrolijk weer.
ALLEEN maar problemen met emoticons, schermafbeeldingen, bepaalde typen hotmail accounts and so on...
Het probleem met je emoticons en schermafbeeldingen lag niet aan WLM, maar aan ZAdjangoster schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:49:
[...]
Als je een paar berichten terug leest zie je mijn onderbouwing... en hier dan nogmaals:
ALLEEN maar problemen met emoticons, schermafbeeldingen, bepaalde typen hotmail accounts and so on...
Wel vreemd dat dit gewoon al de hele dag kan duren, sinds vanochtend 10 uur probeer ik verbinding te krijgen zonder resultaat. Dit is al eens eerder voor gekomen. Heel vreemd.
Ik kom inderdaad ook niet op msn via WLM. Via http://webmessenger.msn.com kom ik er wel zo op. Heb heel internet afgezocht, maar het enigste waar ze mee komen is ZoneAlarm of een ander Firewall probleem... Nou, ik gebruik gewoon Windows Firewall en gisteren werkte alles nog gewoon, lijkt me sterk dat Windows Firewall het nu ineens gaat blokkeren.
Heb ook al via Trillian geprobeerd en de gewone Windows Messenger, maar beide zonder resultaat... Heel erg vreemd probleem.
Kan nu wel aanmelden, enigste wat ik gedaan heb is start > uitvoeren > CMD. En daar ingetypt ipconfig/flushdns. Weet niet of het daar aan ligt of dat MS het probleem al opgelost heeft, maar hij doet het weer in ieder geval
.
Heb ook al via Trillian geprobeerd en de gewone Windows Messenger, maar beide zonder resultaat... Heel erg vreemd probleem.
Kan nu wel aanmelden, enigste wat ik gedaan heb is start > uitvoeren > CMD. En daar ingetypt ipconfig/flushdns. Weet niet of het daar aan ligt of dat MS het probleem al opgelost heeft, maar hij doet het weer in ieder geval
[ Voor 20% gewijzigd door JanW op 11-09-2006 15:48 ]
Doe maar rustig
Als het bij zo_veel mensen ineens is, ligt het dus gewoon aan de servers natuurlijk. Hier doet 'ie het trouwens gewoon weer hoor 
Als je googled op die code, kom je ook bij veel sites/fora uit waar iedereen zegt dat 'ie in de chat/IRC hoorde dat niemand erop kan..
Als je googled op die code, kom je ook bij veel sites/fora uit waar iedereen zegt dat 'ie in de chat/IRC hoorde dat niemand erop kan..
Omg
, nu kan er 'niemand meer worden aangemeld', aldus Webmessenger.msn.com .
Lama, nu wel weer
.
Vaagheid vandaag
Lama, nu wel weer

Vaagheid vandaag
[ Voor 24% gewijzigd door Yellowneck op 11-09-2006 16:52 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Sinds gisteravond hier het zelfde probleem met het aanmelden.
Hij geeft aan dat het aan mijn firewall ligt maar heb nog nooit problemen hiermee gehad.
Hij geeft aan dat het aan mijn firewall ligt maar heb nog nooit problemen hiermee gehad.
computer voor alle werkzaamheden
Hmm lekker hoor, alweer storing in dat WLM. Dat is nou al de tweede keer zinds ik het gebruik. Zucht
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
En nu doet ie het hier ook niet meer, wat de neuk, wazige bedoeling is dat zeg
.

dit zei iemand op neowin...t werkte voor mij, wel na 2 dagen die regels uit je 'host' file halen 
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Guys, Open with Notepad: C:\Windows\System32\Drivers\etc\ho sts Add these 2 lines to the bottom: 65.54.239.80 messenger.hotmail.com 65.54.239.80 dp.msnmessenger.akadns.net Make sure you remove it in say 2 days time though.... Save it and restart msn, should work ok. Regards, Alan |
Voor mij werkt ut ook, thnx!!
Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!
en waarom moet je dat na 2 dagen weghalen?
Leuk, maar wat moet je ermee 
Als er verder niemand op MSN is..

dat is juist het rare, iedereen is gewoon op msnTheZeroorez schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:17:
Leuk, maar wat moet je ermee
MSN werkt hier al weer, zonder dat HOSTfile gedoe, hij deed et gewoon uit zichzelf weer.
Zit een kern van waarheid in.djangoster schreef op maandag 11 september 2006 @ 14:27:
Dat hele WLM sucks..
MSN Messenger 5.0 draait een stuk stabieler, sneller en 'luchtiger', alleen mist deze de avatar en personal message, wat hem helemaal super zou maken, naar mijn mening.
Erg jammer dat 6.0 die lelijke gespreksvenster-interface kreeg.. maarja het is niet anders.
Na 5.0 is WLM zeker wel in mijn ogen eindelijk weer een leuke MSN cliënt.
start > uitvoeren > CMD. > ipconfig/flushdns
Dit werkt, mooi maar raar.
Dit werkt, mooi maar raar.
Nu wel, gisteren in de ochtend niet, omdat er toen gewoon een probleem was 
Die dns flushen werkt alleen maar omdat MSN weer gewoon werkt, anders had dat ook niet gewerkt
Die dns flushen werkt alleen maar omdat MSN weer gewoon werkt, anders had dat ook niet gewerkt
het was gewoon een algemene storing denk ik... En die mensen die al online waren bij mij, die hebben hun msn altijd aangemeld staan, dag en nacht. Die zijn er dus niet vanaf gegooid
ik vroeg me af, die reclame onder in beeld, is hier wat aan te doen?
Lees de waarschuwing hieronder eens door.mad_dog schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:45:
ik vroeg me af, die reclame onder in beeld, is hier wat aan te doen?
Signature
ahja maar mijn vraag was met ja/nee te beantwoorden, maar goed, ik begrijp dat dit ook niet gewenst is
`Kaspers schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:14:
[...]
Zit een kern van waarheid in.
MSN Messenger 5.0 draait een stuk stabieler, sneller en 'luchtiger', alleen mist deze de avatar en personal message, wat hem helemaal super zou maken, naar mijn mening.
Erg jammer dat 6.0 die lelijke gespreksvenster-interface kreeg.. maarja het is niet anders.
Na 5.0 is WLM zeker wel in mijn ogen eindelijk weer een leuke MSN cliënt.
Msn 5.0 kun je toch niet meer draaien zonder irritante Update verplichtingen enzo ?
Jawel, je moet hem draaien met NT compatibiliteit:W00fer schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 17:16:
Msn 5.0 kun je toch niet meer draaien zonder irritante Update verplichtingen enzo ?

It's just a trick
ik heb ook wel een reshack trick, maar ik denk niet dat dat hier op GoT gewaardeerd wordt.
Zijn maniertjes voor.. 
Maarja, op die manier kun je ook 8.0 perfect krijgen..
(Als je een niet al te antieke bak hebt..)
Maarja, op die manier kun je ook 8.0 perfect krijgen..
M'n laptop vind 8.0 niet zo fijn, daarom gebruik ik daar 5.0 op.
Dingen zoals nudge, wink, sharing folder, custom backgrounds, custom emots, en games vind ik vrij overbodig, dus dat maakt 8.0 zowiezo al zwaarder en omdat ik ze toch niet gebruik, dus onnuttig.
Van mij mag microsoft Windows Messenger wel eens updaten met avatar, personal message en 'werkende' file transfers, dan ben ik tevreden.
Dingen zoals nudge, wink, sharing folder, custom backgrounds, custom emots, en games vind ik vrij overbodig, dus dat maakt 8.0 zowiezo al zwaarder en omdat ik ze toch niet gebruik, dus onnuttig.
Van mij mag microsoft Windows Messenger wel eens updaten met avatar, personal message en 'werkende' file transfers, dan ben ik tevreden.
Verwijderd
Ik gebruik versie 6.2.0208 en ik kan nog altijd niet inloggen, ook niet met de hostfile fix of dns flush...moet ik dan écht gaan upgraden?

Je kunt ook MirandaIM, of Mercury Messenger (bijvoorbeeld) gebruiken.Kaspers schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 17:49:
M'n laptop vind 8.0 niet zo fijn, daarom gebruik ik daar 5.0 op.
Ja of Gaim.. etc,
nee ik blijf toch liever bij de officiële msn cliënt.
nee ik blijf toch liever bij de officiële msn cliënt.
"ipconfig /flushdns" heeft bij mij ook geholpen nadat ik niet meer kon inloggen toen ik terugkwam van eten.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Msn doet hier nu alweer raar, om de zoveel tijd wordt je er weer vanaf gegooid en weer dezelfde foutmelding als gister.. Nog meer mensen die hier last van hebben?
Verwijderd
Ja bij mij ligt hij er ook weer uit, heb die 2 regels uit Host in windows/system32/drivers verwijderd.. werkt niet.. en ipconfig/...... werkt ook niet
Heb die regels ook verwijderd, daarna kwam ik er weer even op.
Nu die regels er weer ingezet en nu kan ik er wel weer op...
Zie in mijn lijst al dat er meerdere mensen last van hebben..
Nu die regels er weer ingezet en nu kan ik er wel weer op...
Zie in mijn lijst al dat er meerdere mensen last van hebben..
Weet iemand hoe je die limiet van 3 bestanden versturen kan omzeilen?
Mijn vraag uit t vorige deel, heeft iemand een ID, contacten bijwerken helpt niet....Ik gebruik de Engelse versie van Windows Live, en uit de "non instant messaging contacts" wil ik iemand weer OPNIEUW toevoegen? Kan ik dan simpel de persoon naar keuze selecteren, rechtermuisknop, move to [insert group] en klaar
Bovenstaand werkt wel, alleen zijn die mensen dan nie online? Te oude MSN adressen? Hebben ze mij geblokked? Of doe ik het verkeerd?
Dit moest ik even kwijt over dit %#$@ programma, ik gebruik al jaren Messenger zonder problemen, maar deze nieuwe versies zijn helemaal niets, zojuist lekker aan het chatten, komt er zo'n update voor contactpersonen, vink iets uit, contactpersoon weg!!! alles geprobeerd terug te halen, maar nee, deze contactpersoon blijft offline(terwijl ik er wel gewoon mee kan praten) Daarom ben ik dus weer mooi teruggestapt naar good old versie 5.1.
En maar nieuwer en mooier willen maken, het gaat wel ten koste van gebruiksgemak!
En maar nieuwer en mooier willen maken, het gaat wel ten koste van gebruiksgemak!
SystemSpecs - D2 LOD *Razernl
Met de bekende patch ? Weet ik niet zeker...Revocx schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:18:
Weet iemand hoe je die limiet van 3 bestanden versturen kan omzeilen?
is er nog geen mogelijkheid om de muziek beveiliging eraf te halen?
Ik word hier namelijk gek van, bij msn 7.5 kon ik hem er wel afhalen, maar mijn kameraad stuurt me erg vaak stukjes die hij met de gitaar speelt naar me toe, dus geen copyright beveiligde muziek of dergelijk spul.
Is er al iets op gevonden bij live messenger?
Ik word hier namelijk gek van, bij msn 7.5 kon ik hem er wel afhalen, maar mijn kameraad stuurt me erg vaak stukjes die hij met de gitaar speelt naar me toe, dus geen copyright beveiligde muziek of dergelijk spul.
Als je met beveiliging bedoelt dat je bijna geen bestanden meer kan verzenden, check dan deze post eens;Lieuwe15 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:44:
is er nog geen mogelijkheid om de muziek beveiliging eraf te halen?
Gunner in "Windows Live Messenger - deel 2"
Ik heb me nu toch opeens iets vaags 
ik gebruik Windows Live Messenger 8.0.0812.00
Mijn contacten heb ik in groepen (zelfgemaakt) ingedeeld
Als ik nu inlog op mijn desktop dan zet hij al mijn contacten in groep E:
De overige groepen staan er wel, maar zijn leeg
Als ik vervolgens op mijn laptop inlog, dan staat alles wel goed.
Dan staan de contacten wel in de goede groep...
Ik heb verder helemaal niets verandert, iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
ik gebruik Windows Live Messenger 8.0.0812.00
Mijn contacten heb ik in groepen (zelfgemaakt) ingedeeld
Als ik nu inlog op mijn desktop dan zet hij al mijn contacten in groep E:
De overige groepen staan er wel, maar zijn leeg
Als ik vervolgens op mijn laptop inlog, dan staat alles wel goed.
Dan staan de contacten wel in de goede groep...
Ik heb verder helemaal niets verandert, iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik kan me momenteel niet aanmelden omdat mijn contactpersonenlijst niet beschikbaar is of alleen-lezen is. Heb ik al de hele avond last van
Ik weet dat ik niet mag melden dat MSN plat ligt bij mij, toch doe ik het. Waarom? Ik zie dat alles ok is op de website, maar toch heb ik al 2 uur geen verbinding. Is er een topic waar je wel mag melden of MSN plat ligt en of het aan het MSN-netwerk ligt of hier bij mij thuis? Ik gebruik overigens livemessenger sinds vandaag, kan het daaraan liggen?
[ Voor 11% gewijzigd door Sneak[3G] op 21-09-2006 22:07 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
dat alles ok staat op de website zegt niks....Sneak[3G] schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:07:
Ik weet dat ik niet mag melden dat MSN plat ligt bij mij, toch doe ik het. Waarom? Ik zie dat alles ok is op de website, maar toch heb ik al 2 uur geen verbinding. Is er een topic waar je wel mag melden of MSN plat ligt en of het aan het MSN-netwerk ligt of hier bij mij thuis? Ik gebruik overigens livemessenger sinds vandaag, kan het daaraan liggen?
jammer dat ik niet mag vragen hoe ik van die banner onderaan af kom, vroeger kon dat met msn plus, nu niet meer

maar heb wel andere vraag: bij msn 7.5 kon je de avatar van alle luitjes in het klein zien op het msn hoofdscherm, nu niet meer? en op visitekaartje ook niet?(ze moesten nog geladen worden), maar zie ze nog niet op hoofdscherm
edit: al gevonden, moest op die 2 pijltjes klikken rechts van zoekbalk. maar vind ze wel te groot. hoe kan ik net zo krijgen als in 7.5?
[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 23-09-2006 21:16 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.
Let op:
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.
Links naar patches om advertenties te verwijderen zijn uiteraard niet gewenst. Daarnaast hoef je niet te melden dat MSN plat ligt.