Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
naja ik ga voor AMP waar ik geen critgear kan krijgen natuurlijkSinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:36:
Ik ga voor amp en atk, ik zal mogelijk toch niet verder dan 115 gaan
Heb wel wat crit.dmg gear, maar niets dubbelslot ofzo. Alles wat ik dubbelslot heb is of 2x HP of HP/amp.
maaar mn helm MOET deathblow +8 dblslot worden en zelfde voor mn topaz crystals straks
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Maar ik moet ook meer crit hebben,
Verwijderd
8 critdmg dus wat overigens nu bestwel +16 is :<Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:01:
+8 is best kunstig, die is dan wel 1 miljard waard denk
Maar ik moet ook meer crit hebben,
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 14:07 ]
Verwijderd
LS komt eraan, ik kom zo snel mogelijk naar 110.. alleen beetje jammer dat ik onwijs druk ben op me werk. =]
Verwijderd
deathblow is van 8% naar 16% gegaan van drops ? of zie ik het verkeerd..SinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:11:
Craft is niet verhoogt hoor, afaik enkel amp slots naar 7%.
niet aleen amp is verhoogd hoor..
en slots zijn van 5 naar 10% gegaan dus als je een beetje mazel hebt heb je een 36% crit dmg helmpje
Verwijderd
Edit: toch idd, deathblow is 16% geworden, slots 10%.
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 29-02-2008 16:21 ]
Verwijderd
ben nu wel TRANS/A.master lvl 110, Ging goed he jeroen hahaha ^^,
Ik twijfel alleen heel even want ik heb nog 1,2m alz over >_< gaat ffies niet zo goed..
Hoe maak je goeie alz op de manier dat het je zelf niet zo veel kost...
En anders moet ik ffies op me FB spelen en die naar 90 brengen.
Mijn FS is nu 9 lvls van trans/A.master, FB zit bijna G.master/Master en warrior bijna Master. FA gister Master gehaald
Ik ga nu maar in LiD en FR rondmeppen met alz-set, heb 2x 20% ring, 40% amu, 20% gloves en 20% helmet. Dus 120% extra alz drop, mooiste is dan zo'n jackpot halen.
Gister nog wel in channel 20 (white), opeens een warrior begint iedereen daar te killen (gok lvl115+, had mithril gloves). Ik swap naar mn normale gear, buff en in de aanval. Amper crits (en toch bijna 50% critrate) maar bijna neer. Draait hij naarmij, 6skills instant cast
Verwijderd
kan niet wachten tot ik zie hoeveel UCH ik krijg
heb een beetje terug gerekent.
ik heb van 70-120 gelvled. in die periode :DD
heeft iemand al cores gehad en zo ja hoeveel ?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 13:10 ]
Verwijderd
Nu ik nog
Verwijderd
zonder RSSinergyX schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:29:
Tja, ligt er maar aan hoe lang je speeltGa ik 5 uur nonstop RS doen haal ik makkelijk halve lvl per run.
ben in LS wezen grinden hehe Goede drops lol
5 sods in 2 uur 4 Temple cards.. 4kk each
Verwijderd
met 2 RS cards had ik zo goed als 3 lvl''s up op 5% na...
EDIT*
=.=,, zieke drops.. >_< ik moet gewoon 120 worde dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 13:33 ]
Verwijderd
ik ram 1 lvl per uur uit EODSinergyX schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:29:
Tja, ligt er maar aan hoe lang je speeltGa ik 5 uur nonstop RS doen haal ik makkelijk halve lvl per run.
btw < lucky fuck hoor.. ik heb altijd zieke drops.. halve guild word er een beetje boos om
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 13:37 ]
Verwijderd
Ze zeggen dat in RS bij die buff's goeie drops zitten zoals +6 capes.. maaruh 0,o..
Ze zijn weg die drops ofzo??
Weet je wat het is..
Dat heb ik heel erg...
Om leuke dinge te doen in-game.. moet je geld hebben, zeker wel 50m voor lekker te kunnen spelen.. Maar als ik dat niet heb, dan heb ik ook gelijk geen zin meer om te spelen..
En die SG gear is ook fvcked up man.. 1 slot +3 met 10 ~15 uch... niet eens leuk is dat...
Daarom wijk ik af en toe af naar me FB, omdat ik eigenlijk alles al heb tot aan mithrel voor FB.. En SG heb ik ook niet echt nodig, als je van OSM naar Mithrel toe gaat krijg je dikke DEF boost man, wat eigenlijk wel makkelijk te halen is omdat die 99 gear niet helemaal lekjker te pimpen is.. osm is echt super, veel d.slotted enzo,,
Maar goed, mis maar ffies volgenede week een prem halen voor me FB.
Zal TT leuk vinde
Verwijderd
als ik vamp gear heb kan ik denk wel ver komen..SinergyX schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:56:
RS haal ik nog niet helemaal solo, laatste spawn van boss trek ik nietQua drops enkel wat UCH en wit NPC spul. Ik heb meeste gear vrij optijd gekocht, diverse amp/vamperic gear en berg RoL's dmg en rate. Geen supergear, maar genoeg om makkelijk door te spelen.
ik word aleen doodgebashed zonder mn Aura/bm2 @ buffels. heb best lage def omdat ik onwijs veel int/crit/critdmg spul aanheb atm "ik spawn ze echt allemaal ^^ erg veel lol Altijd haha"
Met Trans/BM2/Aura/Combo haal ik 5-6k Crits.. onwijs lekker voor exp maar doordat die Trans skill me 30% knockback buff wegneemt ben ik zo goed als dood als die 40 sec over zijn.
kan wel met TG naarbinnen gaan maar dan gaat het nog niet zo hard.
overigens verdien ik het meeste uit LS.
ongeveer 1 crafted per 2 runs vaak troep maar al wel wat deathblow en Will gehad..
ik heb mijn OSM will boots daar vandaan iig
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2008 14:19 ]
Verwijderd
Ik finish RS makkelijk.. =.= heb hem 1 x gefinished maar das echt saai en onnodig..
Op Buffs ga ik meestal 1x dood in 25 minuten ofzo. en dan gebruik ik alleen maar crit stuff en n+5 armour met hp geen hp drain shit.
Toch maar eens mn lvl100 style up quest doen, moet dacht ik B1F in voor wat babyyabi dingen
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2008 14:38 ]
Verwijderd
Ik gebruik ook geen BM's..
Wat ik doe is eerste 3 bosses snel killen (easy)
Daarna door naar de buffalo's... daar heb je 1 witte, die stun ik direct en ik loop naar een hoek toe. Dan kom hij naar je toe.. Dan ga je nog een keer stunnen.. Combo aan en hakken.
Shield Break -> Compl. -> Boj en weer over. Lvl 9 SB -> Compl . lvl 13 of 15. -> Boj lvl 14.
Als je dan de eerste witte dood heb dash je direct naar het midden en stun je die bruine buffalo die je daar krijgt.. en maak je die dood. Per 500 dmg doe je 1 pot. zo blijf je boven de 1k hp.
Vervolgens als die dood is maak je de overige witte buffalo's dood die je dan ziet. Als je er nog 3 ~ 5 over heb.. Ga je 75% van die palen kapot maken, dan heb je er weer 30 op je.. Nu moet je ffies naar buite rennen, 1x pot. alles naar 1 hoek lokken en stunnen, dan potten en stunnen -> Combo aan en de eerste att die je doet word de compl. attack.. dan stun, 1x pot en shield break -> [1x pot ] Compl skill. -> Stun.
Zo doe ik het constant en hier red ik het mee. En daarmee krijg ik op lvl 109 50 ~ 100k exp each hit. Omdat ik eigenlijk wel de heletijd zeker 20 beesten achter me aan heb.
Ik ben qua skills ~ Sword Trans / A.master magic.
Trouwens , na eerste keer boss kill worden aantal van die boxes rood. Moet je die slopen voor 2de spawn of gewoon wachten? (die boss helemaal aan het einde zegmaar).
Verwijderd
Voor die vogels ;-),, Daar moet je ffies rond kijken.. Er staan een aantal soort prullebakken met een rooie straal eruit, maak die kapot en die vogels worden zwak,, als je lang genoeg wacht en andere beesten gaat killen komt de laatste boss vanzelf en als je die kapot heb ben je klaar. =]

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2008 15:19 ]
Verwijderd
Ennuh.. lvl 111
Wil 115 of 118 worden ^^.
Eigenlijk moet ikook Sword amp. Maar goed dat komt ltr wel, eerst maar eens DB items met Crit dmg inc. en rate erop. Want ik crit een hoop maar nog LANGGGGG niet alles. Wil toch zeker wel 90 ~ 95% van me hits critten.
En als ik 125 ben ga ik me hidden quest helper T maar eens doen want daar zit veel honour hoorde ik weer eens
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 09:07 ]
[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2008 09:30 ]
Verwijderd
125 is toch mutant forest??
en op 115 een gebied in LS erbij ofzo.
En waar haal je die Deathblow items? In LiD toch? Want dan ga ik maar eens ffies paar keer lid doen.
Zelf craften heeft hoger succes, maar mats/items ervoor zijn erg moeilijk te krijgen. (1tje moet je dacht ik 2slot item hebben met eerste slot crit.rate). Zelf heb ik nu 5%, 2x 15%, 2x 5%, 18%, maakt 63%. (base, rings, helm/crystal, buff)
Het is idd dacht ik LS 115 en MF 125.
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2008 09:56 ]
Verwijderd
Kan je hier wat MF screenshots posten misschien?
En krijg je DB items alleen uit de boss (End Boss) of uit alle beeste???
Qua drops, elke boss kan die droppen. Laatste boss drop alleen vaker Osmium gear, hoge uitzondering crafted osmium. Maar veelal is het int/str/dex potions, stomme earrings/braclets of cores, daarna veel white titanium gear, mindere mate ST spul, rare ST 2slot, erg rare crafted ST en super rare ST 2slot craft.
Verwijderd
FGR is idd de DS soort map. Je komt er ook via DS.
LS is lvl 110. Maar er is nog een map in LS vanaf lvl 115.
125 MF dan toch.
Ook is er nog een lvl 145 map.. Maar welke
Hoop dat ik vandaag me zooi verkoop in me shop, athans alleen die sod is al genoeg maar toch. Geld nodig voor een skil
daarna weer sparen voor g.master skill ^^
Verwijderd
ik kreeg een DB ST zwaard 16% van LID "5de boss ofzo die bij de gnolls".. maar dat was mega gelukVerwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:13:
shit man, moet gewoon DB items hebben...
Kan je hier wat MF screenshots posten misschien?
En krijg je DB items alleen uit de boss (End Boss) of uit alle beeste???
je hebt echt net pech want ik heb er 2 aan guild gegeven.. final_heaven heeft er 1 en kovach
lvl 140 = pontus ferum ofzoVerwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:37:
Jah je hebt:
FGR is idd de DS soort map. Je komt er ook via DS.
LS is lvl 110. Maar er is nog een map in LS vanaf lvl 115.
125 MF dan toch.
Ook is er nog een lvl 145 map.. Maar welke,, Al sla je me dood (Doe maar niet)
Hoop dat ik vandaag me zooi verkoop in me shop, athans alleen die sod is al genoeg maar toch. Geld nodig voor een skil
daarna weer sparen voor g.master skill ^^
http://nl.youtube.com/watch?v=NlIqQ0myYG8
ik 2 crafted OSM van LID mijn will boots 2 slot en een OSM defence armorhelm 1slotSinergyX schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:52:
Droprate is daar enorm laag, ik heb bijna 100 run erop zitten en tot heden maar 3 'crafted' gear gehad. (ST FB +12 atk gloves, outfit met 100hp en 20hp vamperic boots).
Zelf craften heeft hoger succes, maar mats/items ervoor zijn erg moeilijk te krijgen. (1tje moet je dacht ik 2slot item hebben met eerste slot crit.rate). Zelf heb ik nu 5%, 2x 15%, 2x 5%, 18%, maakt 63%. (base, rings, helm/crystal, buff)
Het is idd dacht ik LS 115 en MF 125.
ennem ik had uit 45 runs 20 drops ofzo maar das FA-luck
ik heb 50% rate met buff's en over de 250%critdmg 2x36% items
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 11:00 ]
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2008 10:45 ]
Verwijderd
naja mijn crystal was 40kk dus je weet wat je verwachten kan..
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 11:04 ]
Verwijderd
Solo training in LS kan dat uberhaut wel?? Die beeste zijn FU-king sterk, met ze tweeen kan het wel.
En FA heeft verder voor LS wel een leuke buff, een ene Def Rate buff van 240+ def rate
Verwijderd
na 115 gaat het wat makkelijker.. ik kan je wel een plek laten zien waar je kunt soloen op 2 mobs.Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:55:
drops drops drops, Hou toch een op met je drops, :P:P:P,, Ik wou dat ik meer drops had die geld waard waren lol. Die FA's moeten ze per direct afschaven want dat gaat natuurlijk nergens over hea!
Solo training in LS kan dat uberhaut wel?? Die beeste zijn FU-king sterk, met ze tweeen kan het wel.
En FA heeft verder voor LS wel een leuke buff, een ene Def Rate buff van 240+ def rate,, Dat wist ik niet.. Is nog een party skill ook ^^, Goed man!
Verwijderd
lvl 53 a.master is leuk ^^,
Verwijderd
Over 10 punten skillen op dummies de 10 laatste lvls van compl. deed ik al ongeveer 24 uur over. Natuurlijk is het dummies en doe je er iets langer over, maar het is echt niet makkelijk.
Maar als je het red, dan ben je echt goed bezig..
Wat je beter kan doen naar mijn mening is double g.mater voor 75. en vanaf 90 dummie training =]..
Nu ik mijn quests aan het inhalen bellen zit ik nog steeds op 0 exp, dus kan ik flink door skillen. Daarna maar opsluiting in Ghost Ship, alleen erg opletten met exp. Voordeel van FA dat ze aardig kunnen spammen met powers en ranged.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2008 16:19 ]
Verwijderd
+5 shield gemaakt voor mij met 27% crit dmg inc!!
Die kan ik mooi gebruike voor me FB
Nu nog wat geld en klaar!!!
Ben nu AFK skillen naar g.master magic. +300 att skill wil ik
Heb me def rate upgrade gedaan naar compl. nu nog 10m en ik heb me trans upgrade def rate.
Nu moet ik nog wat crit rate hebben en dan ben ik klaar, daar heb ik nu maar 30% van.. >_<, moet toch zeker boven de 50 komen wil ik meer kunnen critten.
BINNEN 24 UUR HEB IK ME AUTO!!!!!
Echt waar, kan niet wachte!!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 11:49 ]
Heb nog steeds ergens een 2slot lapis liggen, die maar eens naar crit.dmg gooien. Zag dat ik ook nog een 2 slot osmium crit.dmg had op mijn mule en 2slot ST +14atk 20 crit.dmg. Moet echt een keer al mijn characters gaan uitpluizen wat ik nu qua gear allemaal heb

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 07-03-2008 11:57 ]
Verwijderd
Hij is al expert / regular sword / magic
Ik zorg wel voor de premium
Komt helemaal goed, Jammer alleen dat je niet wil =[
Verwijderd
j/k
Jeroen, kom we verhuizen naar merc toe... Jij lvled toch wel snel daaro en ik hobbel er wel achteraan..
*Je zou bijna denken dat ik dat zei*
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 12:31 ]
Premium erbij, blessing bead erbij.. hallo 100%
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 07-03-2008 14:43 ]
Verwijderd

Maar eens ffies snel 125 worde dan he
Ga eerst maar eens honour en geld maken anders gaat het niet goed komen
Verwijderd
gast ik ben 128 nu ik ga niet meer naar merc.. "gister 4 lvls"Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:00:
, NICE!!
Maar eens ffies snel 125 worde dan he,, Maar goed dit weekend niet want dan heb ik een nieuwe ... idd..
Vandaag had ik 130 gehaald als die fook server niet plat ging.. Vandaag "5;126-131 door mf exp.
dat was de planning iig.. maar nu gaat het niet meer lukken denk
hmm als jij 125 bent trek ik je gemakkelijk naar mijn lvl toe in MFVerwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:00:
, NICE!!
Maar eens ffies snel 125 worde dan he,, Maar goed dit weekend niet want dan heb ik een nieuwe ... idd..
je krijgt daar echt te zieke exp
in een 3 man part 20k van iedere hit van je party \o/
ennem
over die belssing bead..
haal 90 dagen prem
daar krijg je een 30 dagen BB bij lol O.o
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 14:13 ]
Verwijderd
is een 1 hour bead maar hijs buggedSinergyX schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:35:
nee, 30 dagen duration, duurt gewoon maar 1 dag. Moeten ze nog aanpassen, mensen lopen daar mee te scammen. Het is echt maar 24 uur
en ik maak der nu vol gebruik van geen gezeur niets ^^
ennem ik heb em 2 dagen geleden om gedaan dat ding staat nogsteeds in mn lijst en ik kan geen nieuwe bead aanpakken + krijg volle exp.. hij werkt dus wel maar hij had nooit 30 dagen mogen zijn
lvl 130 nu
gisteren 4 gedaan en vandaag ook 4 in mf
ennem bederk was lief 7% amp battlesuit voor mij
dikke mazzel dus
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2008 00:44 ]
Heb even Cabal gedownload, maar mensen die updates duren lang! Snelheden van 3-5 kb/s terwijl m'n internet echt makkelijk 500-600 kb/s aankan.
Zie nu dat hij nu update_332.dat download. Laatste update was update_367.dat ...
Gaat dit me serieus paar dagen tot week 24/7 duren om alles te downloaden?
[ Voor 21% gewijzigd door Moonborne op 09-03-2008 08:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Nu me winkel aan, en heb vannochtend me Topaz Crystal verkocht 25m ^^, nu nog de rest van mijn spullen en dan ben ik weer rijk jah
Jeroen gaat super!! Als je nog even door gaat ben je zo in de top 100.
En nog steeds lvl100
Verwijderd
Ik sta btw wel versteld van wat Def rate doet

Ik had eerst de upgrade skill niet van def rate maar nu wel, echt waar... Ik kon NOOIT veel procs aan omdat ik zo dood was altijd. maar nu

Ik ga switchen btw van Sword naar Magic vanaf lvl 120.
Waarom?
Ahura, een lvl 153 FS in KoS. Ex (GAL) van Jupiter.
Ik doe met SB ongeveer met een crit 4 ~ 4.5k dmg. Deze attack duurt ongeveer 2 á 3 seconden voor 1x aanvallen. SB duurt ook 2 á 3 seconden en hier doe ik ongeveer de zelfde dmg mee met een crit.
Ahura doet nu met een crit van een magic attack. 3.7k DMG dat is in 1 seconden.
Dit houd in dat als je niet crit dat je ongeveer 1500 dmg zal doen. Stel dat je 1x crit en 1x niet. Dan zit je al op de 5.2k dmg in 2 seconden. Dat is ongeveer 1k dmg meer.
Laat staan als je 2x crit.
Ik wacht tot 25 Maart, (Geld gestort
Toch blijf ik op dit moment van mening dat het niet zo hoort, maar goed, hier doe je niets aan als je verder wilt komen.
Magic doet overall inderdaad nog meer damage, dat zal ook zo blijven. Ik heb echter alles aan sword-based gear uitgegeven en daar blijf ik dan ook bij. Als uiteindelijk mijn FA of FB hoger is wordt die toch vervangende main-character, mijn FS wordt dan puur als allrounder.
Vergeet niet dat gear alles bepaald, geen stats (20 atk vs 20 def vs 11def/atk) maar puur gear. Ik heb al menig MFS neergehaald, die hadden enkel de Magic upgrades en EoS+6. Tegen de grotere amp/magic geared MFS moet ik het ook afleggen, maar ik win het nog regelmatig van een BL of Warrior.
Magic heeft als nadeel, short burst. Beetje timen en ze kunnen tussen cannons door healen, sword heeft veel meer long-cast damage, ze weten nooit wanneer damage over is.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 10-03-2008 10:11 ]
Verwijderd
Waarom?
Ik leg het je ffies uit
KoS (Knights Of Shadow) is een guild die voor elkaar klaar staat voor nu en altijd. Drops die je krijgt en spullen die je verkoopt (Tenzij met een reden zoals erg arm zijn) word gedoneerd aan de guild. Zodat iedereen er gebruik van kan maken.
zo heb ik een +6 OSM +100 HP Gear gekregen en +6 10 att Gloves +5 OSM Katana +20% crit dmginc en een EoF+6.
Ook hebben wij nog een paar Magic AMP suits over. Ik ga dan ook mij suit inleveren en een AMP suit vragen. Dit kan makkelijk.
Daarom is het voor mij erg makkelijk om te switchen. Maar goed ik moet wel ffies 200 STR Pots regelen. haha dit is wel moeilijk
Verwijderd
Ik zie niets , waar is het licht?! Ik zie zwart voor mijn gezicht. Ach , Ach wat ben ik dom, ik heb mijn burka andersom!! Fatima
haha die was wel goed,
We moeten iets meer mensen hier heen halen die ook Cabal spelen of gaan spelen.. Want wij zijn met ze drieen eigenlijk deze hele topic aan het vol spammen
Verwijderd
Vandaag g.master denk als me ma de computer aan laat xD,,
En dan heb ik eindelijk me +300 att skill.
Maaruh.. >_<,
Ik trade in de guild het volgende voor de volgende equip:
EoF + 6 voor een Magic cape +6
SG OVerall 1 slot +3 voor AMP Suit (Magic)
Wat heb ik nog nodig. Ik heb 440 STR en 230 int dacht ik.. Dan zou ik dus zeker 200 STR weg kunnen halen en op int gooien.
Nu kan ik 2 dingen doen.. Of ik ga voor AMP Magic.. Of voor crit.
Critten is toch beter dan de standaart dmg. Ik was gister even test trainen met mij magic en deed out of 10 zeker 7 crits.
ik heb 4 cannons. alles op lvl 19.
3 lances. allemaal op lvl 13.
Ik moet nog 3 cannons op lvl 20 zetten
en 3 lances op lvl 20 krijgen
dus ik moet door skillen naar completer. maar dat gaat hard genoeg als ik magic word
En ik ga pas over als ik alles klaar heb om gelijk goed door te kunnen trainen

Ging samen met een guildy blader LiD doen, die shadow shield werkt grappig maar enkel te casten als je in party zit.
Mortal Bane vind ik een klote skill, zonder trancender 1k def buff hou je echt bizar weinig defence over. In forgotten ruin doet zo'n scorpion gewoon 490 dmg op mij (had iets van 117 defence). Normaal 25-30 dmg.
Heb je al je magic upgrades gehaald? Scheelt je bijna 100 extra magic. Verder zou ik amp/crit combineren, best te doen
Verwijderd
Ik heb een OSM katana +5 of 6, met 20% crit dmg inc. erop. heb alleen de 7% amp van de suit. Dus moet nog even door sparen denk voor ik echt over kan. Maar ik ga wel zeker weten over. Al duurt het nog iets langer als ik zelf wou.
Mithril moet ik inderdaad ook aanhouden denk. Het wapen heeft de hoogste str/dex??
Voor ep2 ging magic amp zooi echt goedkoop

Verwijderd
orb is 64 str 560 int en 140 dex ofzoSinergyX schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:03:
Orb/katana moet je beide even kijken dan. Crystal is meer str maar minder magic. Ik dacht zelf dat het 324 was, niet zeker.
Voor ep2 ging magic amp zooi echt goedkoopSG sword amp was niet te betalen
ehn Deathblow helm en wapens
suit/boots/gloves amp
als je gewoon je suit stats aanhoud van OSM heb je genoeg imoVerwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:02:
jah ik heb 40m om te besteden aan magic skills.
Ik heb een OSM katana +5 of 6, met 20% crit dmg inc. erop. heb alleen de 7% amp van de suit. Dus moet nog even door sparen denk voor ik echt over kan. Maar ik ga wel zeker weten over. Al duurt het nog iets langer als ik zelf wou.
Mithril moet ik inderdaad ook aanhouden denk. Het wapen heeft de hoogste str/dex??
mithril zal je toch niet krijgen nog
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 11:52 ]
Verwijderd
Waar en hoeveel amp kan ik krijgen met max 7% amp? op honour rank 3. Dus zonder de ringen met +4 of 5% amp?
Dat is volgens mij wiz requirements, voor katana/orb moet je FB volgen.
7% amp slotted kan dacht ik op alle gear en weapons, alleen helm weet ik niet precies.
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2008 16:59 ]
Silkroad Online en Cabal Online.
Nu heb ik een vraag aan jullie.
Vertel mij waarom Cabal beter dan Silkroad is?
Cabal is meer action, SRO is meer RPG style.
Verwijderd
Servers over vol zitten je kan er moelijk in komen
en er meer bots zijn dan players..
Btw weet iemand wat voor event dat is op cabal vanaf 13maart?
Krijgen we dan om het uur gratis exp er bij of zo
is het wel slim (zoals ik van plan ben ) 3 chars te maken?
(warrior,FA,FS)
(je moet ze dus echt elk skilgrinden, wat aardig wat tijd in beslag neemt en je gear natuurlijk).
(DAMN 6~! lol! hoe lang speel jij dit al?
PS: lol @ updates ze zijn nu al 5 minuten op 100% en hij download nogsteeds op 80kb/s
[ Voor 32% gewijzigd door rubbieus op 11-03-2008 22:43 ]
edit; updater afsluiten en opnieuw, updater wil soms wel wat hikjes geven.
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2008 22:45 ]
Verwijderd
Het is zeker een heel tof spel, sterker nog.. Als er niet zo veel boters waren had ik terug gegaan!!
Het is gewoon leuk.. Alleen de botters is niet leuk. Ik heb daar een lvl 67 full str blader.. dus heb er zeker wel ffies gespeelt.
Min punten;
* Botters
* Ondersteuning
* GM Activity
Botters: Er zijn er zo veel dat er geen beginnen aan is om ten eerste te grinden.. Maar voor je gaat grinde moet je ook nog inloggen. als je 1 uur inloggen voor een spel over heb dan zou ik zeker silkroad gaan spelen.
Ondersteuning: Je kan alles melden naar de game makers maar het intreseert ze allemaal geen reet. De meeste bots zij gold bots, deze zijn zo ver ik weet en gehoord heb van de game makers. Dus deze zullen niet gebanned worden omdat die gold gekocht word. Ook is het een heel duur spel.
GM Activity: 0%, dit is nog het meest trieste van alles. Je ziet een GM niet.. Wat ik me kan voor stellen.. Alleen met een patch, dan jah hoor... Dan komt hij even kijken. Maar botters bannen, reports checken, players chat ect ect ect.. nee nog nooit van gehoord. De GM's zijn nog luier als botters... En dat is lastig.
Nu Cabal online.
Cabal online daar in tegen is een super leuk spel! Niet omdat ik het nu toevallig zelf speel maar gewoon omdat de ondersteuning op dit spel echt top is. Hier over zal ik zo nog iets uitleggen. Grafisch is het spel wel goed maar minder als silkroad. De skills zien er wel vetter uit alleen de dmg range is veel te laag vind ik zelf.
Cabal Online:
* Botters
* Ondersteuning
* GM Activity
Botters: Deze zie je af en toe op Cabal online. Maar dit is zeer zelden. Waarom? De maps zijn klein.. en erg gevuld met mobs. Omdat er zo veel players zijn loopt overal wel iemand in een map. Een botter kan wel gaan botten maar dan word die gezien en dat is nou net het probleem. Als een botter gezien word of een andere soort cheater dan kan je via de website van cabal online een TICKET sturen. Let op dit moet je wel doen met bewijs. Deze botter word dan direct gebanned zonder pardon als je maar bewijs heb. *Hier heb ik ervaring mee, ik zag een cheater met speed hack en filmde hem en nu is hij gebanned.
botters zijn er dus nagenoeg niet.
Ondersteuning: Dit is erg goed. Het spel laten ze goed lopen. Weinig bugs, veel patches, veel events. Gewoon erg leuk dus. er is altijd wel iets in het spel dat te doen is. Weekelijks hebben we een soort ''Server Check'' ook hebben we vaak Patches die verschillende problemen en bugs oplossen natuurlijk.
GM Activity: Dit is zeer laag bij Cabal online. Wel is het zo dat er op het forum van Cabal online de GM's wel erg active zijn. Ook is het zo dat er in cabal GA's zijn en op elke server 1 GAL. GA = Game Advisor. GAL = Game Advisor Leader. Wat is de doel van een GA in het kort? Mensen helpen die moeite hebben met quests en andere soort vragen. alles wat je wilt weten over het spel tot in de laatste detail kan je vragen aan ze. Kan jij GA worden? Natuurlijk kan dat. Maar dit is niet makkelijk. Hiervoor schijnt een hele test te zijn. Als GA zijnde heb je wel veel contact met de GM's. Dus als je het een klein beetje schuin bekijkt, zijn GA's net een soort GM's.. Alleen kunnen ze je alleen maar helpen en niet mensen bannen of wat dan ook. Wel kunnen ze problemen door geven aan de GM's.
Ik hoop dat ik je een klein voorbeeld geschets heb over het verschil van Silkroad Online en Cabal Online. Het zijn 2 top spellen maar elk spel heeft ze - en + punten.
Maak je keuze en misschien tot gauw!
En onthou 1 ding!!
ALS JIJ CABAL GAAT SPELEN KOM JE NAAR JUPITER!! >> <<
Good luck and decide ^^.
Jack
Verwijderd
onderweg naar MF!! ben pas 20% nu..
Heb wel ee SG +6 gekocht voor 30kk met +50 hp, vond zelf niet slecht aangezien ik toch slecht ben ik spullen zelf maken. I rather to buy my shyt or find it instead of making it.
My luck is to low for creating shyt my self =[
van 01.00 - 09.00 300% alz drop
van 09.00 - 17.00 50% exp
van 17.00 - 01.00 50% skill exp
Dit is tot de 20ste, daarna wisselen Alz drop en Skill exp met elkaar.
Dus morgen overdag even flink aan de bak.
Verwijderd

En jah daar heb ik wel wat hulp bij nodig
Daarna flink aan de bak met mn archer.
Verwijderd
24/7 store en me fb snel lvl 90 krijgen en 24/7 skill aan zetten tot d.trans..
die archtype gaat los btw,, bijna 140 is die gast al =.=,, echt niet normaal..
maar als hij 140 is dan helpt die mij naar 125 dan kunnen we samen trainen ^^,
moet eigenlijk nog 1 sg part hebben +6 met 50 hp. dan heb ik rond de 800 def.. zonder def cape. met def cape zeker 810 ~ 820 def. en 2100 defrate nu ^^
Verwijderd
omdat 7% sword amp 7% van je totale attack extra is. minimaal 20% voor je echt amp gaat gebruiker.
Dat word BoS rings ^^, x2 = 10% sword amp
1x Suit +7% amp.
en dan nog eens een ander kleding stuf.
dan zit je op de 24% Sword amp. en das veel.. 24% van de 1000 is 240 attack extra. Dat merk je zeker weten wel net als die FS attack +300 attack..
Dan merk je het pas maar.. Amp gaat altijd tenkoste van iets anders..
50 hp.. daar zou het van ten koste kunnen gaat.. van je suit.. Maar das niet erg.. 2 ringe.. is ook niet erg..
Heeft AMP voor een FS nut?
Jah denk het wel, tot op zeker hoogte.. Probeer je crit dmg inc & rate te ontwijken met het aantasten voor Sword AMP.. Dan heeft het nu.. Maar voor 7% zou ik niet gaan.. Wel direct 15% minimaal. Waarom niet ten kost van crit? Omdat de crit dmg veel hoger is dan de dmg die je doet met een aanval waar je amp bij heb. Dus je kan wel amp nemen maar je crit dmg en rate moet je met rust laten..
Waar kan ik btw goed crit rate op doen?? Want dat heb ik maar 30%
Wat denke jullie over AMP?