[PC MMORPG] Cabal Online

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 26.645 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:44:
hmm ok, ik heb 2 pcs thuis. op 1 moet ik ook ffies cabal installeren.. ik heb een KVM switch thuis dus dat is erg makkelijk dan ^^.

24/7 store en me fb snel lvl 90 krijgen en 24/7 skill aan zetten tot d.trans..
die archtype gaat los btw,, bijna 140 is die gast al =.=,, echt niet normaal..

maar als hij 140 is dan helpt die mij naar 125 dan kunnen we samen trainen ^^,
moet eigenlijk nog 1 sg part hebben +6 met 50 hp. dan heb ik rond de 800 def.. zonder def cape. met def cape zeker 810 ~ 820 def. en 2100 defrate nu ^^
nadat ik mn rankup gedaan heb ja dan kan ik dubbele buffs aan hehe en dan kan ik als goed is makkelijk die Bigspot solen @ mf en dan kun jij meeliften

en damn man stop eens met spammen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Amp moet je verder kijken, een Amp'ed crit is damage.
Neem shield splinter, 700 atk. 7% amp is 49 damage, door de critter (100base, 100 bonus) maakt 147 extra damage.

Pak nu 14% (2x7%), komen we op een leuke 294 extra damage.
Pak nu 24% (2x7% + BoS 10%) zitten we al op 504 extra damage.

Ik focus enkel op Amp en Crit.rate, damage komt later wel. Crit.rate haal je relatief makkelijk de 40-45% (imho genoeg) en heb je nog genoeg slots over om crit.damage te pakken. Mijne base is 21% amp (3x 7%); BoS erbij heb ik al 31. EoF+6 gaf dacht ik ook 4%, 35%. Nu heb ik maar 635 atk, geef toch een extra 222 damage, altijd en overal. Heb ik crit splinter gaat het nog harder.

Ik speel liever met een solid base damage dan met 'lucky shot' critters. Hoe hoger mijn base, hoe beter de crits uit pakken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah daar zit wel wat in.

Ik ben nu lvl 116 met een base att van 560 ongeveer. Dit is vrij laag.. maar ik gebruik een orb en osm katana.. dus das meer magic. Er zit veel crit op dus ja :P,,

Maar crit met FS is niet lucky.. Ik crit constant. Daar is fs voor het vele critten. Als ik crit op een normale mob doe ik de volgende dmg met SP.

CRIT: Normal:
1020 350
1020 350
2050 700

Dat is ongeveer wat ik hit met een splinter in crit dmg op een normale mob die dit kan overleven.
Normaal hit ik maar heel laag.. Wel is het zo dat ik met sp bijna alles crit.

Nu die AMP. Dat is inderdaad wel zo.. Maar ik zie het verschil niet met 7% amp. Dit moet dan toch echt minimaal wel 20% zijn wil je een goed verschil zien.

2x BoS.. Weet je wat dat kost :P,, bijna 100kk.. Das best veel. Maar goed dat komt later wel.

Gisteren 2x gelvled en rank 4 geworden op 33%. met een klein beetje geluk red ik rank 5 ook ooit eens :P.

En nu ook bijna completer met me magic. Zit op de 82 / 128.. Dus gaat lekker ^^.

En spammen... Nee deze topic is dood :P,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is het dan eindelijk aangebroken na lange tijd wachten en afwachten..

Me FB word gelvled door: Mij en me broertje ^^
Gaat goed, We doen het wel rustig aan maar het gaat goed. We zijn nu bijna a.expert op sword en lvl 50.

Gister 20 P. Ghost ship cards gekocht ^^.. voor 1kk thougt..
Dus dat word even lekker afk staan denk :P

Ik ga eerst alle questen eens een keer doen tot lvl 50 en daarna maar eens tot lvl 53 lvlen en dan skillen ^^.

FB is wel lachu, zelf op lvl 50 vind ik het al leuk worden omdat de aanvallen groter en mooier worden ^^.. Nu eerst maar eens een klein beetje geld ook nog sparen wantte.. anders kan ik me skills niet eens kope :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vond de skills wat tegen vallen, die stun power is best traag, aantal hebben irritante after-animation en de A.master is helemaal traag. Mijne zit nu al weken vast op 64 (A.master/Master).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Dorpsgek 96 30716 min(s) Mars

Zit nu dus @ lvl 96. Kwam er een beetje te laat achter dat ik beter mijn skillranks ook kon trainen, dus ben ik nog driftig op zoek naar lv70 Party DT Cards, zoals skeleton mine, etc. Iemand die deze nog heeft, en ze voor een leuk prijsje weg wil doen?

Tijd geleden hier ook al gereact, ik ben nu Expert met swords, en Transcender met magic. Lang leve EP2! :7 Zit alleen nog te twijfelen of ik Transcender nu max moet trainen, of verder gaan met Swords. Die Trans. buff van een Force Archer lokt me nl. niet echt aan, en ik zie er dus geen profijt van om magic max te doen.

Sinds kort heb ik ook de guild ''ShadowAura'' waar ik vanaf het begin inzit, overgenomen. Iedereen is welkom :*)

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, ik moet enkel g.master worden voor 75.. dan met LID snel naar 90.. en vanaf 90 ga ik afk skillen.. met prem ofcourse..

Het zal best wel traaag zijn.. Maar FS is ook niet al te snel ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rikmans schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:47:
Dorpsgek 96 30716 min(s) Mars

Zit nu dus @ lvl 96. Kwam er een beetje te laat achter dat ik beter mijn skillranks ook kon trainen, dus ben ik nog driftig op zoek naar lv70 Party DT Cards, zoals skeleton mine, etc. Iemand die deze nog heeft, en ze voor een leuk prijsje weg wil doen?

Tijd geleden hier ook al gereact, ik ben nu Expert met swords, en Transcender met magic. Lang leve EP2! :7 Zit alleen nog te twijfelen of ik Transcender nu max moet trainen, of verder gaan met Swords. Die Trans. buff van een Force Archer lokt me nl. niet echt aan, en ik zie er dus geen profijt van om magic max te doen.

Sinds kort heb ik ook de guild ''ShadowAura'' waar ik vanaf het begin inzit, overgenomen. Iedereen is welkom :*)
En dat is slecht???????

Nee valt best mee hoor je zit best goed met je skills..
Expert is laag.. maar jij bent 96.. Dus je zit wel ok..

Koop een premium >_< en ga 100% afk skillen ^^ dan ben je zo g.master.

en twijfelen over trans trainen of expert??
Niet te lang over denken. Heb je skill op TRANS die je ECHT nodig heb die je echt moet maxen? Zo ja.. Train snel trans ..
Niet? Train de expert.. Die geeft hp en klein beetje MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Helemaal vergeten, vanochtend dual trancender geworden met mijn FS :D
Gisteren begonnen met de lvl100 lvlup quest, eerst die babayagi's in B1F, moet je nu die frozen slaughter zombies ergens bizar stuk verder in B1F :/ Gelukkig iemand van de guild die mij later gaat helpen, die weet alle quests daarbinnen. Exp gaat erg hard daar, heb er nog geen 1,5 uur gezeten en bijna 2 lvls gedaan.

Die trans buff van FA, is dat die art of sniping?

100% afk dummie moet je timen met Event, scheelt flink wat, het blijft traag :P

edit: oja, ChunRaven 102 50420 min(s) 8)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 18-03-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:02:
Helemaal vergeten, vanochtend dual trancender geworden met mijn FS :D
Gisteren begonnen met de lvl100 lvlup quest, eerst die babayagi's in B1F, moet je nu die frozen slaughter zombies ergens bizar stuk verder in B1F :/ Gelukkig iemand van de guild die mij later gaat helpen, die weet alle quests daarbinnen. Exp gaat erg hard daar, heb er nog geen 1,5 uur gezeten en bijna 2 lvls gedaan.

Die trans buff van FA, is dat die art of sniping?

100% afk dummie moet je timen met Event, scheelt flink wat, het blijft traag :P

edit: oja, ChunRaven 102 50420 min(s) 8)
ja

@ rank 20 90% critdmg en 24% critrate

[s]
Rikmans schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:47:
met Swords. Die Trans. buff van een Force Archer lokt me nl. niet echt aan, en ik zie er dus geen profijt van om magic max te doen.
tis de beste trans skill dpswise.. van ALLE classes
je bent gek als je hem niet neemt imo

max magic komt vanzelf btw

ik heb sinds patchday 210 transpoints gehaald door zonder skillexp te grinden "maxxed dus"

na 150 heb je al lvl 20 trans buff dus

anyway met die buff / dualbm crit ik voor 7k elke hit. en critrate zit zo rond de 75%
in battlegrounds met legacy krijg ik10-20kills in die buffperiode..

141 FA.. minuten doe ik niet aan want mn shop is sinds dag 1 in cabal 100% online als ik afk ben:P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:52:
[...]

Koop een premium >_< en ga 100% afk skillen ^^ dan ben je zo g.master.

en twijfelen over trans trainen of expert??
Niet te lang over denken. Heb je skill op TRANS die je ECHT nodig heb die je echt moet maxen? Zo ja.. Train snel trans ..
Niet? Train de expert.. Die geeft hp en klein beetje MP.
Ik wil wel premium kopen, heb het ook gehad. T enige probleem is dat ze momenteel geen sms-payment hebben, en dat mijn enigste optie is |:( Imho ben ik vooral die HP nodig van die Sword rank-ups, omdat ik nog steeds aardig tekort schiet met mijn hp in bepaalde map areas, ook met de vital force buff @ lvl 20.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:05:

tis de beste trans skill dpswise.. van ALLE classes
je bent gek als je hem niet neemt imo

max magic komt vanzelf btw

ik heb sinds patchday 210 transpoints gehaald door zonder skillexp te grinden "maxxed dus"

na 150 heb je al lvl 20 trans buff dus

anyway met die buff / dualbm crit ik voor 7k elke hit. en critrate zit zo rond de 75%
in battlegrounds met legacy krijg ik10-20kills in die buffperiode..

141 FA.. minuten doe ik niet aan want mn shop is sinds dag 1 in cabal 100% online als ik afk ben:P
Heb nooit AFK shop aan, ik geef me items altijd aan guildies die een spot over hebben in hun shop, en ze mogen dan 10% van de opbrengst houden :9~
Dus die buff moet ik zoiezo nemen als ik weer gewoon exp ga grinden.

Ik ben momenteel bezig met mijn sword rank te trainen met de magic > sword exp. upgrade skill, en non-stop novice skills casten in die party DT's. Ik twijfel alleen of die upgrade skill wel verstandig is.
Ik wield nu full +4 skill exp aramid battleset + 2x +4 skill exp Citrine crystals. Als ik die upgrade skill niet use, kom ik op me battleset icm. 2x +3 skill exp SS Katana's. Met beide opties kan ik 20+ combo's casten, maar met me magic doe ik zoiezo minder damage > meer skills op 1 mob kunnen casten. Iemand die advies kan geven hierover? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Rikmans op 18-03-2008 10:29 ]

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rikmans schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:28:
[...]

Ik wil wel premium kopen, heb het ook gehad. T enige probleem is dat ze momenteel geen sms-payment hebben, en dat mijn enigste optie is |:( Imho ben ik vooral die HP nodig van die Sword rank-ups, omdat ik nog steeds aardig tekort schiet met mijn hp in bepaalde map areas, ook met de vital force buff @ lvl 20.
over payment kun je via walliecards, te koop via hema ook betalen aleen verlies je hier aardig wat euri's mee..

40 pleuro = 30 euro gamecash basicly
[...]

Ik ben momenteel bezig met mijn sword rank te trainen met de magic > sword exp. upgrade skill, en non-stop novice skills casten in die party DT's. Ik twijfel alleen of die upgrade skill wel
Ga gewoon afktrainen in UG. zwaardje equipen en autoskillen op deathlords
en ga hoe dan ook niet over de 35-36 skillexp das zinloos

voor de upgrades
Gmaster defrate
beide defence
beide magic
En HP

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:44:
[...]

over payment kun je via walliecards, te koop via hema ook betalen aleen verlies je hier aardig wat euri's mee..

40 pleuro = 30 euro gamecash basicly

[...]

Ga gewoon afktrainen in UG. zwaardje equipen en autoskillen op deathlords
en ga hoe dan ook niet over de 35-36 skillexp das zinloos

voor de upgrades
Gmaster defrate
beide defence
beide magic
En HP
Niet over de 36 - 38 skill exp :O,, Tof man heb pas 47 ^^ haha

En neem een zo laag mogelijk att zwaardje met skill exp als je de 35 nog niet bereikt heb. Neem in ieder geval alles laag attack.. Want anders is die als nog te snel dood..

Jeroen,

Mijn lvl 50 FB.. Enig idee waar ik snel kan skillen? Want ik heb maar 20 ghost ship party cards.. en als die op zijn.. tsja dan raad je het al dan zijn die op.. en dan moet ik verder skillen maar waarop :P,, het gaat erom dat ik eigenlijk gewoon zonder premium naar g.master to ren lvl 90.. en dan een premium koop voor door lvling.

Me FS is nu pas trans - g.master bijna completer.. maaruh,, ik hou die even voor gezien lol.. nu heb ik weer FB spirit omdat ik nu lvl 50 ben bijna a.expert ^^, dus word nu weer leuk.

Oja, Ahura was boos op me omdat ik een 2de char had.. rofl, hij vond dat ik op 1 char moest spelen in kos en niet anders :S,, beetje raar.. Maar wie invite mij in KoS nou gister?? Dat weet ik nu nog niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:54:
[...]

Mijn lvl 50 FB.. Enig idee waar ik snel kan skillen? Want ik heb maar 20 ghost ship party cards.. en als die op zijn.. tsja dan raad je het al dan zijn die op.. en dan moet ik verder skillen maar waarop :P,, het gaat erom dat ik eigenlijk gewoon zonder premium naar g.master to ren lvl 90.. en dan een premium koop voor door lvling.
gast ga turtles grinden ofzo

ik had toen ik daar zat 2 bankslot vol met gship party cards

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is het nu steeds nodig hele replies te quoten en 2 regeltjes te typen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:02:
Is het nu steeds nodig hele replies te quoten en 2 regeltjes te typen? :?
mmm ik kan geen lappen text schrijven als mn baas me in mn nek hijgt 8)7

heb al wat opgeruimt :x

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, doe ik ook daar is die quoet voor maar omdat je het zo aardig vraagt zal ik zelf er ook eens iets op lette :P

Ben je al rank 6 Shades?
Tutles, Die ga ik dan maar eens ffies proberen ja, en toch dan maar voor lvl 90 een premium halen want ik heb 6 bank accounts.. maar ze zitten vol =X

Ennuh, FS owned toch hea :P,, haha.. Het is altijd lastig om van char te switchen.. had ik ook met blader lol

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet nog 25k honor man :\

maar ik heb geen zin om moeilijk te doen voor rank 7 quest ik word moe van ruina.. + krijg 10k elke b2f dus doe het op die manier nu

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja gelijk heb je. Heb je ook al al je hidden helpers af? Ik zag dat je daar ook dik veel quests van b1f en rs had...

Ik moet zeggen dat ik ruina station 1 van de leukere quests vind.

Ga Proc hunting doen, ik was 1 uur ofzo in ch 7.. dat leverde mij 3k honour op ^^,, dus dat moet jij ook zeker wel redden, maar jah b2f is alsnog sneller.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja der zijn ook HH van Ruina/b1f daar heb ik nog 5 runs te gaan voor 16k honor
en dan nog 25 voor euh de laatste 15k ofzo

ruina kan dan best snel zijn 30min per run 4 bosses ? die moet ik ook nog
maaar freaking 25 ruina cards man dat kost klauwen geld

das 12.5 uur grinden voor wat 20k honor ? en kost nog eens 12,5kk ook

ik will200 kk sparen voor een mithril orb

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap je jah, ik heb nog 4 RS cards.. en betaalde 500k p/s.. Jupiter is onwijs duur.. daarin tegen is het wel leuk.. Als je wat goeds heb.. dan heb je ook wat goed..

En 200kk voor een orb :O,, Clean?! Slotted 1 neem ik aan.. want 2 is er niet..

Zou wel mooi wezen ;-), Maar dan koop ik wel jou orb over ok?? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:20:

En 200kk voor een orb :O,, Clean?! Slotted 1 neem ik aan.. want 2 is er niet..

Zou wel mooi wezen ;-), Maar dan koop ik wel jou orb over ok?? ^^
clean/amp/critdmg een van die 3
die aqua krijg je niet
mischien mn topaz though

maar mithril is vaak erg duur doordat het preslotted gecraft word... of preslotted dropt

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eerst ffies kijken hoe ik '' Financieel '' inelkaar zit :P,, haha
klinkt grof voor een spel.

Heb nu nog 8m met een nieuwe char. Ik heb gister 2 UCH gevonden en ga veel lid doen.
Met een klein beetje geluk kom ik nog wat tegen wat poen waard is..
Beetje jammer is dat je op laag lvl niet veel geld kan maken,

*Al hoe wel.. Als je zorgt dat je je qeust geld allemaal op zei zet. Dus je grind geld houd.. De questen vanaf lvl 90 ~ 100 leveren zeker 30m op.. ;), Ik ga dat vanaf lvl 50 doen, me quest geld opzei zetten.. kijken wat ik er voor krijg.

Opzich kan je met grind geld alles toch wel redden.. ik maakte gister 700k in 2 lvls.. dus moet te doen zijn.

*

Ik moet zeggen dat Mithril wel erg mooi is als je een orb / crystal heb.. de kleding daar in tegen vind ik totaal niet mooi.. OSM blijft het mooiste.. Daar krijg je een mooie duidelijke gloed overheen.

Ook vind ik de 99+ stuff van FA/FB mooi dat heeft echt style..

GS / SG / ect.. Minder.. Maja.. iemand al wat gehoort van een set na mithril?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot 1 core mn helm +7

Toen Failde mn crystal..
6 cores weer naar +6 \o/

bah 8 x gefailed naar +7 helaas ..
80 miljoen pleite in 2 dagen aan die crystal en hij is eindelijk weer +6.
"wel 50 miljoen aan +7 attempts maar die laatste +6 koste veeel :\"

anyway rank 6 honor eindelijk!

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow man, =X +6 is al super laat staan +7...

Sparen voor een super Mithril Crystal word zo wel lastig denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarom zijn die upgrades zo belachelijk duur? :S

Eerst die resist kd/kb/stun buff, 3,4mil. Daarna overgestapt op def.rate upgrades (ipv magic), gewoon 3,7mil per rank.. Die 1k def buff is trouwens heerlijk, alleen duurt hij wel erg kort.

De final boss van LiD op 104 mept gewoon minimum damage (11 :P). Ook die eerste boss bij Forgotten Runes mept maar 12 dmg :)

wat betreft die set na mithril, eerste geruchten waren dat nation armor de opvolger zou gaan worden. Probleem is dat alles tot max. grade 8 gaat (mithril, eox etc) dus zou er een complete grade bij moeten komen. Op brazil forums zeggen ze dat het een 'shadow' style van mitrhil gaat worden, (tita/shadowtit, osmium/redosmium etc) met dezelfde grade. Verwacht zelf dat het nog lange tijd gaat duren, mithril is nog amper te krijgen, zelfs shineguard blijft nog best rare (tov osmium/ST).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Eog +7 (30 dagen geldig tot 22 april) kopen ? op mecury ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens, ik ben gisteren begonnen met spelen, echt heel erg vet spel, je bent op een of andere manier veel meer betrokken in de combat als bij WoW, echt een kicke spel, cker een blijvertje (niet zoals FlyFF, waarvan ze zijden dat het leuk werd op lvl 20 maar je op lvl 20 nog niets kon behalve vliegen).

Btw, kheb nu een lvl 11 force blader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FB is pittig hoor, je moet direct beide kanten skillen. Maar ze zijn wel heerlijk te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 23 maart 2008 @ 22:24:
FB is pittig hoor, je moet direct beide kanten skillen. Maar ze zijn wel heerlijk te spelen :)
Wat bedoel je daar precies mee? :)

EDIT:
Ik speel trouwens op Jupiter, char name is Notenkraker :P (voeg me to als je me beetje wil helpen of wat lol wil hebben ;))

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen mn eerste mithril item!

nee geen 1 april grap
\o/

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb een mithril blade :D Nee, geen 1 april :P

Gewoon een kale, geen slot. Puur voor de show :) Mijn FS gaat de kast in, 115 vind ik een aanvaardbaar lvl en ga nu focusen op mijn FA en Blader.

http://forum.cabalonline.com/showthread.php?t=30847
leuke 1 april van Kru :D
(tip, selecteer de tekst :P)

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 01-04-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen me eerste project van school inleveren :P,, Nee dat ik ook geen grap :P,,

Cabal, ben al een tijdje niet online geweest.. Nog weinig zin gehad om te spelen :P,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mith gloves met auto hp heal jummy!

amp of vamp was leuker maar ach

mag niet klagen gelijk +4 gemaakt ka-chingn 100mil armer 1 fail :\

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAar wel mooie gloves,

Maar auto HP heal is dat zo goed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee niet echt (2 of 3hp per seconde met 2.5 tot 3k hp? :P) maar alle beetjes helpen :P
Vanavond BM2 quest doen voor mn blader, opsluiting in Ghost ship en flinke rush naar 75 doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja liever dat dan alzdrop lol

zoals ik al zei prefereer amp/vamp maarja dan moet je ERG lucky zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah lol. Ik snap hem.

Misschien ben je binnen kort weer rijk ;-), Wie weet wie er stopt of al een tijd niet online is geweest :P,, haha

En heb je ook al een nieuwe orb?? Want.. 27% crit dmg inc doet 60 meer dmg dan je eigen crystal :P,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet
en als lost gekapt is dan krijg ik zijn 36% lapis!! WOW

ik kan mischien zooropa zn mtih overnemen die is gestopt las ik :\
wel jammer hij was/is het hoogste van de server

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik heb zonet ook cabal gedownload. Lijkt me wel een leuke game :D Op welke server spelen de meeste GoT'ers? En is er een class aan te raden als beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We hebben denk niet zoveel got'ers die cabal spelen :P Ik zit Mercury, Arch en brutal zitten Jupiter. Maar ik zit op Mercury wel in een nederlandse guild.

En class, pak degene die je het leukste vind. Force Shielder en Force Blader zijn de wat moeilijkere omdat je bij die classes zowel sword als magic moet trainen en bij de overige classes heb je maar 1 kant nodig (uiteindelijk max je toch wel beide kanten, maar puur voor skills)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor beginner zou ik dit aanraden:

Geeft Brutal een goed bod en koop ze char met alle spullen erop. ben je gelijk lvl 116 en klaar voor het echte werk :P,, Fore Shielder

Jupiter spelen de meeste.. Enn.. Mwah zou een Force Blader maken als je echt overnieuw gaat beginnen. Is de leukste job als je van sword fight houd en graphics shots van skills. Ook is die job zeker niet slap en behoort deze tot de top met zo als elke job de goeie gear.

En to Jeroen:

Zoo gestopt? Ik dacht dat hij een break nam :S Dat las ik gister in de guild chat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ik heb een Force Blader aangemaakt op Mars (is maar lvl 1, dus del ik ff, en hop naar Jupiter). Leek mij ook een soort van Rogue/Asassin met hoge dmg en lage def (iets wat mij aanspreekt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zou je eerder Blader moeten gaan. Force Blader is meer een offensive paladin (holy?) met een berg aan debuffs, Force Shielder is de meer defensive versie.

Maandje WoW, altijd handig :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 03-04-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je meot doen wat je zelf wilt, misschien verstandig om eens op youtube rond te kijken naar lvl 80+ character die zich zelf showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ik heb nu idd een Force Blader aangemaakt op Jupiter (maken die channels nog uit dan? ik zit iig in 8 ). Ben al lvl 6, en het ziet er wat leuker uit dan bv Perfect World :) Makkelijke questen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ik het vergelijk met PW, is PW 10x fijner te spelen wat betreft quests en 'skilling' :P Al gaat de exp bij PW vanaf 60 een flink stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
Aangezien ik mijn Force Archer (lv 103) aardig naar de kloten heb geholpen qua skills + ranks en equips, heb ik besloten om de komende tijd aan een Force Blader te gaan werken. Het opbouwen van een nieuwe char is voor mij de beste oplossing, omdat ik gewoon TE veel tijd nodig ben om mijn archer weer op het juiste pad te krijgen, en dit gewoon niet te doen is. Waarom ik voor force blader gekozen heb, is omdat ik nog wel goede lower equips heb van mijn archer, en deze zo over kan zetten naar mijn nieuwe. En omdat mijn allereerste char ook een FB was, en ik deze class nog steeds het aantrekkelijkst vind :D

Jammer van de hoeveelheid tijd die ik erin heb gestoken, maar ik heb wel heel veel ervaring erdoor gekregen, waardoor ik met mijn nieuwe char niet weer de fout in zal gaan :)

R.I.P. Dorpsgek lv 102 Popcorn @ Mars ;(

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ooe dat is toch pijnlijk :/
Mijn FB is nu bijna G.master, maar staat al een week 'rest exp' op te bouwen :P Heb mijn blader nu lvl50, wat is die BM2 toch heerlijk :D Mijn FA laat ik weer even staan toch alles weer op gelijke lvls zit.

En voor 2mil een EoF+8 30 days gister op de kop getikt :) Geen typfout, die gast wilde er gewoon vanaf omdat hij pas lvl68 was. Heb hem later maar een EoG en EoS+5 gegeven, heb ik er nog 15 van in mijn storage :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
T is pijnlijk, maar t feit is gewoon, om die char weer goed te krijgen moet ik een complete teragraceset opnieuw kopen, + de crystals, de helft van mijn upgrade skills untrainen en opnieuw kopen, en een stuk of wat magic skills (waaronder de comp en gm) moet verlagen in lvl. Dit is gewoon waanzin aangezien ik nu nog maar =/- 100k alz heb, en op een punt zit waar ik geen quests meer heb ( patren patren en 100 rank up quest). Waarom nog langer lijden, en het onmogelijke mogelijk proberen te maken :X

[ Voor 8% gewijzigd door Rikmans op 04-04-2008 09:50 ]

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:51
Onlangs had ik een slot extender (low) uit een chaos lamp gekregen. Nu had ik deze daarnet in mijn personal shop gezet voor 15kk. Ik verschoot er van dat deze al na 1 minuut verkocht was. Heb ik soms een enorme blunder begaan door hem zo goedkoop te verkopen? Ik heb iig mijn kapitaal wel in 1 klap verdubbeld. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yv3z schreef op maandag 07 april 2008 @ 18:25:
Onlangs had ik een slot extender (low) uit een chaos lamp gekregen. Nu had ik deze daarnet in mijn personal shop gezet voor 15kk. Ik verschoot er van dat deze al na 1 minuut verkocht was. Heb ik soms een enorme blunder begaan door hem zo goedkoop te verkopen? Ik heb iig mijn kapitaal wel in 1 klap verdubbeld. :Y)
die zijn ongeveer 30-40k waard op jupiter

geen idee op welke server jij zit maar ze zijn iig erg rare
droppen aleen in Volcanic citadel 105+dungeon of van chaoslamp

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 07:18:
[...]

die zijn ongeveer 30-40k waard op jupiter

geen idee op welke server jij zit maar ze zijn iig erg rare
droppen aleen in Volcanic citadel 105+dungeon of van chaoslamp
Ik speel op Mercury. Zo'n groot verschil in prijs zal het wel niet zijn. Ik ben dus wel degelijk dom geweest om hem voor zo weinig te verkopen :/... maar hey, het kon vast erger. Ik toch al blij met m'n 15kk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dingen zijn gewild, maar droppen laatste tijd stuk meer. Je hebt ze dacht ik nodig om mithril te craften. Prijs is niet zo fout hoor, kwam ze vaker tegen voor dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...:
Ik speel op Mercury. Zo'n groot verschil in prijs zal het wel niet zijn
prijs is zeker veel verschil..

Merc toen ik er speelde.. +6 eof 10m
Jup toen ik er speelde +6 eof 30 ~ 35m

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:12:
[...]

prijs is zeker veel verschil..

Merc toen ik er speelde.. +6 eof 10m
Jup toen ik er speelde +6 eof 30 ~ 35m
Maar dat zijn geen consumable items, en Jupiter is nog niet zo lang open als Mercury. Dat zal er waarschijnlijk wel invloed op hebben. Zelf heb ik geen idee van de prijsverschillen tussen de verschillende servers, want ik speel altijd op Mercury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yv3z schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:46:
[...]

Maar dat zijn geen consumable items, en Jupiter is nog niet zo lang open als Mercury. Dat zal er waarschijnlijk wel invloed op hebben. Zelf heb ik geen idee van de prijsverschillen tussen de verschillende servers, want ik speel altijd op Mercury.
Je andwoord op je eigen vraag geef je al min of meer.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon gisteren niet inloggen op Cabal... Weird, kreeg een PATCH foutmelding :S,, Restart the client voor een patch of update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel toch amper meer :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Check all files doen :) Ik speel nog erg actief, eerste doel is alle classes op minimaal lvl60 te hebben en Master te zijn. Op 2 characters na dat al reeds gehaald, volgende doel is rank 6 honour op mijn FS te krijgen :P

Ze hebben 25% korting op die core boxes, had er voor de gein 10 gekocht (10 euro ofzo). Gewoon 5 UC highest, verkocht voor 18mil stuk :) Ook mijn amp gloves verkocht, ben nu hard op weg de 300mil aan te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zeg jij???

Dat meen je niet,, gewoon gestopt?? Wel lvl was je nou??

Vragen Bom:

wat speel je nou?
Zin om een ander spel te doen dat zeker niet makkelijk is en veel geduld voor nodig is maar wel leuk is?

En Syn:

Ik speel verder niet meer.. Ik ga het straks als ik thuis kom van me PC verwijderen en dan ga ik me account.. weg geven?? of niets mee doen lol

Maplestory is op dit moment <3

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:50:
[...]

Dat meen je niet,, gewoon gestopt?? Wel lvl was je nou??
146 ofzo
wat speel je nou?
Zin om een ander spel te doen dat zeker niet makkelijk is en veel geduld voor nodig is maar wel leuk is?

Maplestory is op dit moment <3
speel altijd nogsteeds eve en mn carrier training is klaar nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik vermaak me er nog wel for the time being. Komt er weer wat nieuws in een andere MMO ga ik daar weer verder :P Meer door gebrek bij andere MMO's dat ik deze wat actiever doorspeel, zal over paar weken of maanden wel anders zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou weetje wat het is met cabal.. Je kan zo snel lvlen :S,, Das niet normaal.. Dat maakt het leuk.. Maar goed, je kan op low lvl niet echt super veel geld hebben..

Zo speel ik maplestory.. Maar vanaf lvl 50 kan je rijk worden en met een klein beetje geluk scroll je 1 goed item verkoopp je en ben je ook binnen :S,,

Alleen maplestory duurt zo lang.. dat je zeker 1,5 jaar no life moet spelen wil je max lvl halen lol ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:43:
Nou weetje wat het is met cabal.. Je kan zo snel lvlen :S,, Das niet normaal.. Dat maakt het leuk.. Maar goed, je kan op low lvl niet echt super veel geld hebben..

Zo speel ik maplestory.. Maar vanaf lvl 50 kan je rijk worden en met een klein beetje geluk scroll je 1 goed item verkoopp je en ben je ook binnen :S,,

Alleen maplestory duurt zo lang.. dat je zeker 1,5 jaar no life moet spelen wil je max lvl halen lol ^^
lol wat dacht je van eve dan. 3.5 jaar om alle skills te hebben mits je alles goed planned..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is maar hoeveel waarde je hecht aan tijd vs reward. In guildwars haal ik op een dag makkelijk lvl20 (cap) en met bergje geld heb ik ook zo een compleet arsenaal aan skills.

4 april was mn blader 50, gisteravond pas lvl53 aangetikt, planning lag veel verder. Ik heb geen haast, ik hoef niet meteen cap lvl te zijn oid. Ik party ook niet zoveel, veelal omdat ik veel wissel met characters. Zolang ik het spel leuk vind speel ik door, of ik nu lvl50 of 150 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:21:
[...]

lol wat dacht je van eve dan. 3.5 jaar om alle skills te hebben mits je alles goed planned..
jammer dat eve volgens een heel ander principe werkt...
ik heb eve best een tijd gespeeld maar zou het nu nooit meer gaan spelen aangezien je niet meer bij de top spelers kan komen. (mbt geleerde skills dan).

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgende week grote update :D
Chaos arena, hogere droprate, nieuwe premium (diamond), nieuwe astral board en bergen fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd
en er staan een aantal hele goeie tussen die het leven zooooo veel makkelijker (en leuker) maken

http://forum.cabalonline.com/showthread.php?t=34419

- Open high level world maps on GPS (Undead ground and above level)
- Add Chaos Arena dungeon: Entrance of Chaos Arena is located in Bloody Ice
- Drop Increasing on High Level Maps
- Remove login window from server select
- Change to limit use of shout (Alz shouter protection) as below: - Users who are under lv 20 cannot shout in game <--- zijn we dan eindelijk (voor nu) van die irritante 'sell alz' gasten verlost ???
- Users who are under battle style rank level 3 cannot shout in game <--- zie hierboven

i can't wait! :P

ik vind trouwens wel dat ze ook een astral bike in de item shop kunnen aanbieden naast de astral boards...
zag laatst een gast die een bike verkocht voor 400 miljoen.... en de kans dat je er een vindt is wel erg klein :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen maar zeggen Dank je Archertype :P

Ben weer op cabal begonnen sinds vorige week. Speelt leuk.
Ik zelf vind het wel erg druk geworden maar dat maakt het wel leuk.

Procs zie je niet zo veel meer??
Waar zitten die vaak op jupiter?

En wie speelt er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 14:11
Ik speel nog weleens, heb een level 121 trans blader op server jupiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:53:
Ik kan alleen maar zeggen Dank je Archertype :P

Ben weer op cabal begonnen sinds vorige week. Speelt leuk.
Ik zelf vind het wel erg druk geworden maar dat maakt het wel leuk.

Procs zie je niet zo veel meer??
Waar zitten die vaak op jupiter?

En wie speelt er nog?
welk lvl ben je nu ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel ook nog, wel wat minder de laatste tijd wachtend op de fix voor shielders. (splinter zou stun krijgen, maar doet het niet). Buiten mijn wiz heb ik nu bijna elke class over de lvl100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha :P,
Nou eerlijk heb ik niet zo veel gespeelt want veel vrienden deden het spel met mij en toen ikjou char had waren we nog 3 weken aan het spelen toen gingen ze over..
Erg lame.. -.-
Die gingen weer terug naar Silkroad & Maplestory.
Dus ik eigenlijk ook maar :P

Af en toe zit ik er nog eens op, maar speel meer voor de fun ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
Lange tijd niet gereageerd hier, kzal maar eens een update geven :)

Momenteel volop aan het spelen met mijn FB.
Ik heb me skillranks eindelijk op dual transcender :*)
Gisteren lvl 115 geworden, de mithril weapons zijn me alleen nog iets te prijzig, word nog even wachten.
Voor de rest wel lekkere Osmium equipment.

Iemand ideetje om zo snel mogelijk te lvl-en? Dacht zelf aan LakeSide grinding + af en toe een keertje ToD B1F :P.

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zou ik het bij B1F houden en chaos arena erbij pakken. Solo Lakeside gaat niet bijzonder snel.

En lukt het eenmaal kan je die dungeon doen in port lux, aan het strand (even naam kwijt :P). Entry-items zijn wel prijzig, zeker tov B1F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
SinergyX schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 17:10:
Zou ik het bij B1F houden en chaos arena erbij pakken. Solo Lakeside gaat niet bijzonder snel.

En lukt het eenmaal kan je die dungeon doen in port lux, aan het strand (even naam kwijt :P). Entry-items zijn wel prijzig, zeker tov B1F.
Je bedoelt Volcanic Citadel, die dungeon in PL. Entry-items zijn zo'n 3.5kk op Mars, dus best wel prijzig.

Als ik wel een tijdje ga levelen in B1F, bouw ik wel een aardige hoeveelheid Alz op, die ik eventueel op een hoger level kan besteden aan VC :).

Het nadeel van B1F is weer, dat je én veel HP pots nodig bent, én de duration van 2 uur per keer (zou betekenen 1x per dag B1F :'( ).

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vamp gear moet je toch makkelijk nu B1F door komen zonder echt veel pots te verbruiken, ging zelfs aardig op mijn FA. En de duration hoef je natuurlijk niet af te maken, ben je klaar dan ga je eruit en kan je direct opnieuw.

Vanaf room of doom (met die nonstop spawn waves met uiteindelijk die boss) zit er enorm veel exp, zeker als je helemaal los gaat met AoE. Beetje stun erbij, maar denk dat je met vamp als FB al aardig eindje komt, anders BM1 gebruiken, blijft 1 van de best BM's uit het spel :P

Dan stukje terug lopen, even dansen voor wat SP en tegen die tijd respawnt alles weer en kan je nog een keertje :)

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 14:11
Heb op mijn lev107 fs b1f gehaald zonder hp pots. Wel dikke vamp gear natuurlijk. Ik speel op jupiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een lvl 145 FA op Jupiter (overgenomen van Archetype) en een lvl 110+ FS.
Moet het maar weer eens gaan spelen begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel nog af en toe, B1F of een Ruina, soms mee met een lakeside run. Doel is alle classes op lvl100 te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 12:56

Jesse99

Everything's Tweakable!

'k Ben ook nog steeds actief op Mars met lvl 150+ FA en 120+ BL...
Blijf 't gewoon leuke game vinden omdat 't toch net wat anders is dan het overgrote deel mmorpgs dat je tegenkomt.

Laatste maanden wel serieus probleem beetje geld te verdienen :/ Haal uit de gemiddelde dungeon minder dan de entry me gekost heeft, war kost geld, en gewoon wat grinden in LS of MF is voor drops ook de moeite niet.
Maarja ik vermaak me wel tot het einde van het jaar. Zodra Aion uit komt ga ik daar heen, dat staat wel vast ;)

New pc under construction...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aion? Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ga je schamen Brutal :+ (nieuwste MMO van NCsoft).

Geld is bij mij altijd probleem geweest, als je geen crafter of geen vette drops krijgt is het snel afgelopen, lange tijd geen alz-bommen werkt ook niet mee.

Maar Cabal blijft mij trekken, ken geen enkele game die zulke vette combo acties en moves heeft. (FA Drillshot, Wiz nieuwe comp skill, FB BM2 attacks of die huge scyth van warrior :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het bekeken maar ik vind het wat stijf die aanvallen.
Dan vind ik silkroad toch beter afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 12:56

Jesse99

Everything's Tweakable!

Dit :*)
'k Heb hem al eens kunnen testen en in mijn mening is 't echt de moeite!

Wat Cabal betreft, het trok me altijd wel dat 't een beetje vreemde eend is in de mmorpg wereld. Eens niet puur middeleeuws of fantasy, maar je zou kunnen zeggen martial arts meets magic meets future O-)
Lage level skills zijn inderdaad stijf en niet interessant maar op hoger level (en dat ben je heel snel) krijg je behoorlijk flashy skills, speciale battle modes, en een combo mode die je toestaat je skills sneller te casten en met 100% hitrate, mits je timing goed is (en dat wordt moeilijk na 11 hits). Eigenlijk draait alles om skills, normale attack gebruik je een keer op level 1 en daarna nooit meer 8)7
Tot level 100 kun je gewoon quests volgen met een verhaallijn erin. Op dat level beëindig je de verhaallijn en beginnen de echte dungeons, bosses, en war (pvp), en gaat weer een hele nieuwe wereld voor je open _/-\o_

New pc under construction...

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Beetje oud topic omhoog kicken maar ja :)

ben inmiddels een paar maanden geleden weer begonnen met spelen heb nu op mercury een lvl 167 blader. De cap is nu 190 zijn er nog meer mensen die dit spelen?

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

jezus! wist niet eens dat het nog bestond :)

heb het ooit een paar weken gespeeld maar kon me niet echt boeien, misschien dat er intussen wat veranderd is? Zal eens youtube gaan checken

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel nog steeds af en toe paar rondjes, uiteindelijk wil ik al m'n characters op 130 hebben, dan zie ik wel verder. Maar zonder die premium is het een stuk minder leuk (geen instant-travel) :P

Maar waren ze nu wel of niet recent gehacked?

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 16-08-2012 09:33 ]

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Daar is geen uitsluitsel over gegeven, ze hebben we alle passwords gereset en iedereen moest een mail verificatie doen .

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb het begin van het jaar nog wat gevolgt qua updates, maar de focus ging met de tijd steeds verder op solo door dungeons heen meppen. EOD en B1F gingen nog wel, die Mountain (core?) enkel op mijn shielder, maar alles erna was niet mijn speelstyle meer. Mobs die 30-40% van je HP in 1x afmeppen, bosses met miljoenen HP's.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

voor solo:
lid vanaf 70/75 goed te doen
RS is vanaf 80-85 wel solo te doen
heb je eod1 vanaf lvl 105-110
sod vanaf lvl 120
ft1 vanaf 135/140 Mits je BM3 hebt.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welk level weet ik wel, maar de lol is er beetje vanaf. EoD deed ik al vanaf het lvl dat je erin kan (90?) tot Room of Doom om flink exp binnen te halen en weer opnieuw.

Spel lijkt wel volledig te zijn vastgelopen, de revamp die ze 2 jaar ofzo geleden hadden aangekondigt is er ook nooit gekomen (waar alles iets meer richting de Trinity zou gaan).

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

tsja voor mij was er een hoop veranderd. de laatste keer dat ik echt speelde was aan het begin van cabal toen heb nog betaalt was etc.
heb de closed beta toen open beta en daarna nog een jaar betaalt gespeelt.

Deze screenshots zijn emaakt in 2006:
gallery: Thrillseeka

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, P2P heb ik ook nog gedaan :)

In de tijd dat je enkel Master en G.master skills had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Hoe groot is de client? Welke shader is vereist? 3.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

4gb is de client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het dit jaar nog wel even gedaan een tijdje, maar na de nieuwe update niet meer.
Ben lvl 170 Warrior maar het spel kan me niet echt boeien, ik vind het leuk voor een maand maar dan houd het weer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was altijd voornemens om mn FB naar 170 te trappen, maar het gaat zo langzaam, weinig zin meer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan nu met powerlevel daar makkelijk komen :P dan ga je een pt in en dan ben je zo 160, alleen 160-170 duurde wat lang.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste