Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Hoopte op een cabal 2 maar ook die stond op de beurs te koop in japan ofzo...
Een vervolg zit er dus niet meer in..
cabal PH is misschien wel iets om te proberen ^^
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 16:18 ]
Toch best bijzonder dat ze de game nog steeds draaiend hebben, die shop is wel bizar, zelfs slot extender high wordt er verkocht (90.000 punten, dat is 180 euro ofzo?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lekker zijn is een gave :)
Wel grappig met de poging om Cabalcash ingame te verkopen, die alz-sellers gaan gewoon onder die prijs zitten. Om maar niets te zeggen over de bizar hoeveelheid botters die er nog steeds rondlopen.
Verwijderd
Maar dan nog blijft het een ZIEK bedrag voor een beetje cash item in game... En dan zit er zelfs nog een kans achter van het krijgen van het juiste item en niet toch?SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:42:
Dan blijft het veel geld voor zoiets
Wel grappig met de poging om Cabalcash ingame te verkopen, die alz-sellers gaan gewoon onder die prijs zitten. Om maar niets te zeggen over de bizar hoeveelheid botters die er nog steeds rondlopen.
dus je kan SEHH en SEH krijgen eruit?
Verwijderd
Het is niet erg om veel te betalen als je support heb, maar je gaf zelf ook al aan.. Er zijn nog genoeg botters en ik weet dat je gek word van de gold spammers ect.. Wel jmmr want Cabal was toch wel een goed spel toen ik een jaar of 2 geleden voor het eerst deed, ik heb het toen ook een hele tijd gespeeld.
Verwijderd
Ze hadden toen toch een bot team staan? Daar staat nog wel wat van op het forum maar echt al een lange tijd geleden is dat.
Ik heb na een jaar of 4 maar Tailchakra weer eens terug gekregen...
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Pak het af en toe nog eens op, jammer dat die nieuwe trans skill voor force shielder wat simpel is, was de enige class die ik nog beetje leuk vond. Zag dat ze nu ook support hebben voor character verkoop, via de itemshop.
Ik heb Cabal echt met plezier gespeeld. ik had een Blader rond de 188 ofzo. Username Darkerangel met echt goede gear, 14 amp niet want dat was niet te betalen...
We zijn aantal weken geleden met Exodus en aantal van Brightside weer begonnen (Mercury guilds). Met de oldskools MrThink, MisterEx, Icey, Alpro, Trapez etc. Best lachen zo met een groepje weer semi nostalgie ervaringen op doen!
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED