Ben ikniet met je eens.
Patren Patren, Doe die maar eens als jij g.master bent, das toch wel een bittere pil, hier word je niet vrolijk van. Zelfde in RS. Je zal het niet tot ver schoppen als je in RS g.master bent.
Het kost tijd om vanaf 75 naar compl/g.master te gaan MAAR je hebt er wel degelijk wat voor.
Voor PvE is dit zeker zeer effectief. Je pots gaan minder hard en je hebt meer HP, Attack, Defense alles. Hoe lager je bent en hoe hoger je skills zijn + de upgrades ervan hoe sterker je bent. Dit kan je idd zoals mij wel doen op hoger lvl. Maar daar krijg je spijt van.
1 kleine tip.
Maak je een char, NO MATTER WHAT SORT! Zorg dat je atleast voor 75 g.master op je main rank bent en a.expert op de andere. Die A.Expert is alleen maar makkelijk voor het resetten van stats points voor meer: Def / Attack.
Vanaf lvl 75 ga je naar lid. en ga daar AFK skillen tot aan compl op je main rank en g.master op je second rank.
Doe je dit niet krijg dan zie je zeker weten verschil.
Ga maar eens PvP doen tegen iemand van je eigen lvl die 1 rank hoger is dan jou met volledige upgrades. Zijn def is ten 1ste hoger, Zijn attack is hoger, Zijn HP is hoger.
Niets negatiefs. En in LiD kan je AFK skillen.
Nog iets, Op lvl 100 doe je standaart (ik dan) 60 DMG met SS gear / wep en laagste shield possible.
Omdat ik 60-63 dmg doe constant met 75 crit dmg moet ik in 2 uur tijd 3x switchen van pillaar. Ben je lager lvl: Doe je minder STANDAART dmg. (Dit veranderd idd met je rank) maar kan je wel langer door gaan op 1 pillaar waardoor je langer AFK kan skillen en hoef je er helemaal niet bij te zitten.
Dit was mij uitleg

hehe hoop dat ik me punt goed uitgelegd heb