[PC MMORPG] Cabal Online

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 26.647 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij geeft ie iedere keer corrupte bestanden aan :/ misschien maar ff opnieuw downloaden die installer ... lijkt me wel gaaf spel btw =)

EDIT:

Hij werkt :D:D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reg. datum: 14 november 2007
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb dit spel net gedownload en ik wil inloggen maar als ik hem start krijg ik een scherm van gamequard en dat die hem wil openen krijg ik ook een window screen maar daarna gaat die weg en blijf ik gewoon op mijn bureablad
+++++++++++++++++++++++++++++

kun je wat meer uitleggen??
Ik snap niet wat je bedoeld. Misschien een beetje met screenshots uitleggen zodat wij je kunnen helpen. Check anders ook op de Cabal website het forum en daar staat vast wel een topic van technical support.

Cabal's support is rete goed naar de gebruikers toe. Het duurt nooit lang voor ze ergens andwoord op geven.

Ennuh,, OSM + sword skill amp 5% +0 1 slot is maar 6,5m :D Prijzen zijn goed aan het zakken.
Hoppelijk komt mithrel snel uit en gaat osm goed omlaag.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Armorsuit bedoel je? Die gloves zijn nog steeds amper te vinden :/

Mijn osmium +5% amp/50 hp armor was 35m :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar is je suite dan ook +0? ennuh, met hp erbij is die ook wel meer waard natuurlijk.
ennuh ik zag een force blader suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

battlesuits gaan best goedkoop, omdat FB meestal osmium armor gaat en Archer heeft magic amp nodig. Ik heb zelf ook een +5 battlesuit met 5% amp/50hp, die was maar 11m maar tov armor gewoon bagger lelijk :P Ook martial, wizard heeft magic nodig en bladers gaan vaak op armor.

Ben nu enkel met mijn shielder LiD runs aan het doen, totaal nog niet winstgevend :/ Inmiddels wel completer gehaald, lvl96 en bijna Master met magic, dus heeft LiD nog een beetje nut :P Magic naar G.master trappen en hij gaat de vrieskast in tot de completer skills uit zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 25-01-2008 11:40 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff ik wou dat ik eerst een een FB kon uitproberen van g.master.

Cabal zou dit moeten invoeren:
- 10 hour character test of every type with d.trans rank.
- 1 day free premium ticket for new people.
- Rank ups shorter for lower lvl's.
- Rank ups more effect on stats.

Als dit zou kunnen komen, vooral een 10 uur durende test van elk type character.
Wel moet jet zo wezen dat alles wat je vind op dat account niet gebruikt verkocht kan worden. Of dat er niets gevonde kan worden.

Het zou voor iedereen vele male makkelijker worder over het beslissen van wat voor type character je wilt. Voor nieuwkomers is het dan ook een stuk leuker omdat de gameplay dan volledig geshowed word als je een beetje je best doet met lvlen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dan blijven de meeste gewoon steeds nieuwe accounts maken om enkel die 10 uur te spelen.

Die rank bonusstats zijn trouwens in het verleden al omhoog gegooid, een rank halen is gewoonweg een grotere uitdaging dan gewoon even lvl XX te halen, het blijft uiteindelijk gewoon maar een asian grind-game ;). Daarbij ken ik geen enkele MMO die zoiets aanbied :P

(city of heroes doet dit af en toe als er nieuwe sets worden toevoegd, maar enkel op de testserver voor een hele korte periode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee maar over dat 10 uur spelen, als je het account zo maakt dat je :

-Geen geld kan uitgeven. Na elke in/uit log alles gereset word. Niets kan traden, npcen, oprapen.

dan zal niemand elke keer overnieuw beginnen. Want dan word je ook niet zo sterk omdat je geen goeie kledin heb. Het is alleen een test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 09:38
wat het probleem is ik op start cabal maar hij opent dan zeg maar dan zie je het gamequard logo en verder helemaal niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke virusscanner heb je? Op cabal forum zijn er bergen topics over, Avast bijvoorbeeld zou problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat ze bedoelen met dat nieuws bericht op de site?

over dat alles terug wordt gezet naar korea versie of zo iets we krijgen toch geen game reset he :|???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rustig maar :)
Een lange tijd terug bleek Cabal op een aantal classes een beetje unbalanced te zijn. EST heeft daarna bij EU een aantal 'nerfs' doorgevoerd, welke de laatste tijd flink ter sprake zijn gekomen. Korea kon dit bij hun niet meer doorvoeren omdat ze daar al te lang cabal draaide.

EST is nu van mening dat dus episode 2 alles weer rechttrekt, een 'anti-nerf' op een 'nerfed' versie zou dus verkeerd aflopen, vandaar nu besloten met release van Episode 2 zal alles gelijk worden aan Korea cabal.

Bekende van de nerf zijn 10% crit.rate ipv 15% crit.rate op die ring's of luck, amp 5% ipv 7% amp, FB en FS crit.rate/dmg is hoger in Korea etc etc.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha dus eigelijk meer een voordeel voor fb en fs dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor dubbel post maar had een vraag.

Over dat nieuwe event: lvl up event. Ik ben nu lvl 61 stel dat ik op 6feb pas verder gaat spelen naar lvl 70
krijg je dan +7 gear ??:O of moet je pas vanaf 6feb nieuwe char maken?? en werkt het niet op de huidige chars die je nu al bezit?
Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover ik het lees, moet je dus een nieuwe char beginnen op 6feb, werkt dus niet met huidige.

Nu nog 3/4 bar tot 99, eindelijk shineguard armor :P

Dan nog wat geruchten, athans dat zouden ze hebben in Korea:
- lvl90 class quest zou je een volledige rank-up geven.
- pets zouden met je mee dansen als je dance of dance2 doet.

En er komt een chinese newyear event, of dat is die lvl-up event.

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lvl 90 class quest volledige rank up???

wat voor rank?? skill rank honour rank ??? :P
dat als je pets mee gaan danse is wel cool xd

over dansen gesproken hoe kan je in town danse met een zwaard ik zie vaak mensen met een zwaard danse in town... en dan vraag ik het zeggen ze allemaal weet ik niet :S

nou ik ga dan niet mee doen met event ga niet opnieuw beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gok de rankup van de BMs en BA.
Dat dansen is puur soort van bug. Als je de map binnenkomt terwijl hun al aan het dansen zijn zie je altijd ze met zwaard en altijd synchroon. Als jij staat te dansen in town en iemand komt daar ziet hij jou ook met zwaard en synchroon met andere dansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahja wat een raare bug dan :/ dat synchroom dansen is wel cool om te zien XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar weer begonnen op me Force Shielder, AFK skliing in LID. Nog 15 lvls dan compl. Dan even snel naar lvl 110 trainen en dan snel trans worden. daarna maar weer eens magic gaan trainen voor compl. Nu nog steeds master, Ik hoop dat FS toch nog een beetje sterk word.

Wanneer komt die update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ergens in februari, kan deze week of laatste week zijn, ik ben hoofdzakelijk bezig met mijn archer lvl52 en bijna A.expert :) Nu nog wat extra rest-point opbouwen en dan flinke rush naar lvl100 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan beter niet rushe naar lvl100 maar gaan skillen, a.expert op lvl 52 :O, je bent veel sterker als je op lvl 70 compl. bent als op lvl 104 zo als mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sterk voor wat? PvE met archers doe je ook met 1 hand op de rug, 100 is ideale lvl om in LiD te afk'en. Ik ga enkel voor het grote PvP werk, niet die domme duels, dus completer op 100 is vroeg zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ikniet met je eens.

Patren Patren, Doe die maar eens als jij g.master bent, das toch wel een bittere pil, hier word je niet vrolijk van. Zelfde in RS. Je zal het niet tot ver schoppen als je in RS g.master bent.

Het kost tijd om vanaf 75 naar compl/g.master te gaan MAAR je hebt er wel degelijk wat voor.

Voor PvE is dit zeker zeer effectief. Je pots gaan minder hard en je hebt meer HP, Attack, Defense alles. Hoe lager je bent en hoe hoger je skills zijn + de upgrades ervan hoe sterker je bent. Dit kan je idd zoals mij wel doen op hoger lvl. Maar daar krijg je spijt van.

1 kleine tip.

Maak je een char, NO MATTER WHAT SORT! Zorg dat je atleast voor 75 g.master op je main rank bent en a.expert op de andere. Die A.Expert is alleen maar makkelijk voor het resetten van stats points voor meer: Def / Attack.

Vanaf lvl 75 ga je naar lid. en ga daar AFK skillen tot aan compl op je main rank en g.master op je second rank.

Doe je dit niet krijg dan zie je zeker weten verschil.

Ga maar eens PvP doen tegen iemand van je eigen lvl die 1 rank hoger is dan jou met volledige upgrades. Zijn def is ten 1ste hoger, Zijn attack is hoger, Zijn HP is hoger.
Niets negatiefs. En in LiD kan je AFK skillen.

Nog iets, Op lvl 100 doe je standaart (ik dan) 60 DMG met SS gear / wep en laagste shield possible.
Omdat ik 60-63 dmg doe constant met 75 crit dmg moet ik in 2 uur tijd 3x switchen van pillaar. Ben je lager lvl: Doe je minder STANDAART dmg. (Dit veranderd idd met je rank) maar kan je wel langer door gaan op 1 pillaar waardoor je langer AFK kan skillen en hoef je er helemaal niet bij te zitten.

Dit was mij uitleg :P hehe hoop dat ik me punt goed uitgelegd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Patren doe ik ook niet om te finishen, dat is een farm map. Tot halverwege en gewoon weer opnieuw. Exp loss is groot maar drops zijn leuk.

Je weet wel wat de effectieve bonussen zijn per rank? Tussen G.master en Transender heb je mischien 12 atk, magic en beetje def erbij. Zoals ik als zei, Duels zijn dom, simpel en flut. Met episode 2 zal duels nog dommer worden door hogere damage, crit en nieuwe skills. Een Master vs G.master is wel anders, Gmaster skills doen nu eenmaal veel dmg.

Rank is leuk, geinig tot lvl100 beetje meer fun hebben. Verschil is hoe eerder je hoogste rank ben, hoe saaier je de rest van je 75-100 lvls met de zelfde skills sta te meppen. Einde van de rit, TG is PvP toekomst, door de buffs en hoeveelheid mensen maakt het echt niet uit wat je daar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patren doe je ook niet om te finishen, maar als je al moet uit kijken met 3 beesten op je met g.master, das niet fun en ookniet veel exp. Dus dan maar een hogere rank.

Voor fun kan je beter ASAP naar g.master gaan en dan lekker door rammen met lvlen en niet aan skills denken,
Maar als je echt sterk wilt zijn, dan maar skillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is voor jou fun ja, mijn 'fun' ligt op ander vlak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, maaruh, welk lvl ben jij?? Ennuh.. Welke spellen speel jij allenmaal??
Zag dat jij best wel veel posts had in andere game topics lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb nu elke class, FS98 FB64 WR62 FA54 WIZ36 en BL31.
En nog een dual trans blader gekregen op Mars, lvl112.

Qua MMO/online, speel ik veel :P
Cabal, Perfectworld, CoH/V, Tabula, Guildwars, o2jam, FWO en af en toe Maple en Rose (US).
Hier en daar nog wat trials en free2play, maar niet bijzonder lang. Speel heel varierend, voorkomt verveling en vaak is het half uurtje dit, dan uurtje dat, half uurtje dit etc etc.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 08-02-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow ic,
FB lvl 64 :O,, nice man *Jealous*

Ik mij mijn FB lvl 100 krijgen volledig klaar met questen :O,, Dan heb ik veel geld want ikwil Heavy armor FB worden^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LVl 47 nu, 14/28 Regular sword / 0/** Regular Magic ^^,

Die SS Adept set +4 skill exp each part behalve my crystal die is +3 exp. Dan gaat het erg lekker, ook quest ik nu al niet meer, wel heb ik met een SS set my growth lvl behaald :D

Vraagje,

Ik zie bij me growth lvl vdat die 95 / 95 / 95 moet wezen, is dit altijd zo, dus moet het ltr in het spel ook 200/ 200 /200 wezen? of kan dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Let wel op, diverse testen hebben soort van bewezen dat er een cap op adept zit. Ik dacht ergens rond de 28 of 32, het meerdere adept heeft geen effect. Hebben wat topics over gelopen op Cabal forum.

Voor FB blijft het altijd str/int/dex gelijk (de 444 build), maar je kan ook zelf een weg in slaan qua stats. Een 'heavy' FB gaat voor hoge str (en def upgrades), terwijl een dodger juist dex gaat (met def.rate upgrades). Ghost Ship werkt wat minder voor de FB en FS, omdat die hoge atk en magic hebben, dus je kan niet nonstop 5dmg doen.

Mijn shielder nu 99,5, bijna bij Patren Patren quest :) Ben ergens in de lvl70 gestopt met die quests, dus nog even flink inhalen. En nog 2 weken om magic naar completer te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha jah ik weet het van Force shiedler die attack,
Ik moet het nog zien van die dmg omdat ik hele lage attack op me sword heb. Hier kom ik van de week wel achter.

444 build? dit moet ik even opzoeken op cabal, als ik iets er over vind dan plaats ik dat hier neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osmium armour is nice to have till you get the more "rare, expensive" parts.

You will noticed every high lvl geared out character looks like a clown, because they use different parts (osm suit, tit battle boots, ect ect)
This because those parts have enchants on it that are hard or impossible to get with upgrade (like amp)

It'll take a great ammount of time to get one of these parts, so thats why most classes stick to osmium 2 slotted armour with the basic stuff for the time being.
It offers the same quality as battle, but gives 24 more def compared to battle.

By raising your str you'll also be able to use a blade wich gives you a few attack points more (everything helps)

Str should be 283 (so you can use osmium armour +6/+7 / green osm blade +7 / redosm blade +6)
Int should become 227 (so you can use +7 lapis / +6 topaz)
Dex : all remaining points (dex offers the great boost for FB)

There ya go ^^,,

Das de replay die ik kreeg op mijn vraag.

Dus een 283/227/rest build :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De 444 is enkel een guideline voor de stats, zodat je nooit in de problemen komt. Vanaf zo'n beetje lvl80 kan je je eigen weg gaan, naar wat je zelf wil hebben qua stats. Zoals een shielder bv str, dex-hybrid of full int kan gaan, zelfde kan je dus bij FB's. Overige hebben niet zoveel keuze, gezien wat elke statpoint toevoegt.

Je str/int moet uiteindelijk nog wel hoger, vanwege mithril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, ik ga voor de dex build na me osm.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:11:
Ahja wat een raare bug dan :/ dat synchroom dansen is wel cool om te zien XD
nouja eigenlijk niet alle animaties worden lokaal op je machine afgespeeld dus waneer jij een zone binnenkomt dan starten bijde aniamties met lopen

Verwijderd

Archetype is echt onwijs goed bezig op cabal, daar mogen alle nieuw komers wel een goed naar gaan kijken.

Keep the good work up man!

Verwijderd

ye 91 en bijna master/Gmaster :D
Vol tita adept +4skillexp helm/+4skillexp Adept phyr orbs :O
en nog 60 mil in mn inv hehe
binnekort maar een bluesteel board halen 4 skillexp.. kan ik weer een andere ring pakken = 25% critrate dan.. :P

zondag 100? ^^

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik doe lekker rustig aan, ben nu mijn wizard maar wat gaan lvlen :P

Mocht er idd een skillcap zitten, zit je daar nu ver overheen ;)

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:19:
Ik doe lekker rustig aan, ben nu mijn wizard maar wat gaan lvlen :P

Mocht er idd een skillcap zitten, zit je daar nu ver overheen ;)
nah ik zit op 39 ofzo maar had 46 + en skills gingen gewoon net zo snel..

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zeg ik, zijn diverse testen geweest waar het na (dacht ik) +28 skill.exp niet meer sneller ging.

Verwijderd

haha, je zit zeker over de skill cap heen, de skill cap is zo ver ik weet 38. of iets lager.
maar zeker niet meer. Ik had +45 skill exp en dat was niet echt nodig zo veel omdat het toch niet meer werkt.

Als je het echt zeker weten wil Archtype, PM ''(GAL)TheTitan'' of join chat TheNest.
Daar zitten alle game advisors en die weten het zeker.

Zie je vanaaf wel. =]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niemand weet het echt zeker ;) Het is deel van de info die nooit is vrijgegeven :P

Niemand lijkt dus ook te weten dat Archer Bow gewoon bugged is :P

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 14-02-2008 14:40 ]

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:40:
Niemand weet het echt zeker ;) Het is deel van de info die nooit is vrijgegeven :P

Niemand lijkt dus ook te weten dat Archer Bow gewoon bugged is :P
Huh ?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat bedoel ik :P Crit.rate van je summon werkt dus helemaal niet ;)

Verwijderd

eh hoe kan ik dan uberhaubt critten zonder critgear ?:P

moet haast wel werken ?

of krijg je nog eens een bonus van die summoning ?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iedereen heeft 5% base crit.rate :) Summon zou 10% extra moeten geven, maar die werkt dus niet.

Verwijderd

Shield BREAK! ~Boj~ Shield explosion!! Sinergy bewusteloos!! Sleep hem mee naar JUPITER!!

Wrom kom je niet op onze server :), Leuk man, ffies 95+ worden en je kan bij ons in de guild,
Knights of Shadow

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nah, ik heb alles al op Mercury, heb het daar wel naar mn zin :)

Verwijderd

dat heb je zo weer terug :P,, als je lvl 100 bent en je quest alles en je speelt normaal met +6 gear heb je zo nog 40 - 50m over en dan kan je fgr in en dan nog paar poh vinde 3m each sod 6m each ^^,

Mithril komt eraan zal bij ons wel weer zeker 150m slotted zijn clean.
die lvl 99 gear is al ongelooflijk duur. slotted is clean 10m each part en upgraded +5 50 hp is al zo maar ffies 40m.

Als ik server switch kan doen kom iknaar jou toe ;-) Merc heaven of cheapness.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geld boeit me niet zo, heb gewoon grote voorraad gear voor beetje alle characters die ik heb. Sword amp osmium, double slot HP, +6 magic lapis, heel scala aan rings en amulets. Buiten mijn lvl99 heb ik nog andere chars, weinig zin dat allemaal overnieuw te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Hoe komen jullie zo'n hoog level bij mij gaat het levelen heel sloom in het begin al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel al bijna een jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
ik ben nu net begonnen weer met een Force Blader level 5 nu:P sinds 1:18!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik heb een lvl 105, ik lvl niet snel omdat me skills kut zijn...
daarom ben ik een nieuwe char maken, ook FB lvl 45 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

92 in euh 4 weken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 2 missies te gaan en ik mag Patren Patren doen :D Nu nog een redosmium blade zien te vinden en ik heb mijn nieuwe gear bij elkaar.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/x3QKmB15vuB5CKzwLrv89VP6/full.jpg
Gekocht voor 2mil, 2 force core high (300k stuk) en oogjes dicht.
Daarna 6 upgrade core high (drops van LiD) en ik ben weer helemaal blij.
Tijd is relatief als je 8+ uur per dag zit of een heel jaar 30 min per dag ;)

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou 4 weken is wel snel,

Ik ben al zeker 2 maanden bezig met me FB lvl 45, maar ik heb gewoon geen zin om te trainen xD
dus dat is het verschil.

Ik moet echt even wachte tot de nieuwe skills want ik weet echt nog niet zeker of ik wel door moet met me FS.. >_< daarom lvl ik niet meer.. gewoon omdat ik het niet weet =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt erop enkel als je magic gaat je nog kans blijft houden dat een FS mee kan gaan met de rest, maar sword verwacht ik zelf vrij weinig van. Probeer nu eerst al mn characters naar de 70 te tillen en wacht fijn af wat de andere van episode 2 vinden :P Aangezien er nu ook crit.rate/dmg resist buffs komen, weer stukje van de kracht van FS pleite.

In iedergeval kan ik wel direct alle blader ep2 skills testen, die is dual trancender :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das waar, ik denk toch dat FS een klein beetje een ''kansloos'' geval is.
We kunnen niets, maar ikmoet wel toegeven, een crit van een FS is hard ^^,

MAar goed,, FB doen wel veel meer dmg...

Blader zijn nu nog goed maar met ep2 niet zo super meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw sinds 1 uur vanacht > KOS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:29:
das waar, ik denk toch dat FS een klein beetje een ''kansloos'' geval is.
We kunnen niets, maar ikmoet wel toegeven, een crit van een FS is hard ^^,

MAar goed,, FB doen wel veel meer dmg...

Blader zijn nu nog goed maar met ep2 niet zo super meer.
FB is ook de offensive hybrid, FS is de defensive hybrid. Helemaal als je BM1 gaat bekijken :P

En wat bedoel je met KOS archtype? :P Jij of andere? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik en Archetype zitten allebei in KoS nu. Ik heb Archetype ffies snel naar binnen gelootst :P,,

Normaal gaan er wel een paar dagen over heen voor je hoort of je aangenomen bent of niet, maar nu was het maar een paar uur.

Archetype moet mij nog steeds even helpen op me FB :P,, dan kunnen we samen trainen.. >_<.. :P,,

Toeeeeeeeeeeeeeee even snel naar lvl 90 toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:53:
Ik en Archetype zitten allebei in KoS nu. Ik heb Archetype ffies snel naar binnen gelootst :P,,

Normaal gaan er wel een paar dagen over heen voor je hoort of je aangenomen bent of niet, maar nu was het maar een paar uur.

Archetype moet mij nog steeds even helpen op me FB :P,, dan kunnen we samen trainen.. >_<.. :P,,

Toeeeeeeeeeeeeeee even snel naar lvl 90 toe :P
lool :P
eerst zelf trans/trans :P dan kijk ik wel lolol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thats not fair!!

Ik ben pas REGULAR / REGULAR!! :P,, haha

het was weer eens te proberen toch :P ik moet echt lvl 50 worden, das echt traage shit. op lvl 50 a.expert worden snel!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gewoon je dungeon cards opsparen en allemaal op lvl75 inleveren, scheelt je weer wat skill-grinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leg eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dungeon cards geven quests in green dispair, bij de grocer :P Al weer een tijdje hoor, je loopt achter :+

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet ik maar... dat kan maar 1x per dungeon card toch?? ik heb een account vol me 3 paginas dungeon cards lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Yup maar 1x, dan lever ik ze in 1x allemaal in en scheelt weer wat rank-lvls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm, ik snap hem al... Ik doe dat ook.. alleen is dan maar 5k skill exp van de 20k dat je nodig heb lol xD

Weet iemand de skill exp. die je nodig heb per rank? dus 1 lvl in g.master is hoeveel skill exp enz..??
Want we krijgen van die quest paar duizend skill exp maar ik wil wel eens weten hoeveel we dan totaal nodig hebben..

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In p2p hadden ze ooit zo'n lijst, maar later in f2p hebben ze toen de ranks aangepast en volgens mij heeft niemand daarna zoiets nog berekend.

edit: mischien makkelijker, maar je gaat er je ook op doodstaren, wordt het alleen maar saaier. Daarbij zijn er zoveel dingen 'behind the scene' die de devs nooit hebben vrijgegeven.

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel rete makkelijk omdat allemaal te weten, dan weet je ook of 40 of 30 + skill exp verschil maakt. ondanks dat het misschien niet sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Beste Cabaler's

Ik wil een Nederlandse cabal community maken maar ik weet nog niet alles over het spel heeft iemand zin om met mij samen zo'n community te starten. Voeg me dan toe op msn ROel@gratislayout.com

- ROel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een guild starten???

of wat bedoel je PRECIES? lol

Voor informatie over cabal online moet ik je verwijzen naar www.cabalonline.com - > Forum.
Daar vind je de meeste informatie over het spel.

Welke server zit je btw?
*Jupiter Rox*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Ik wil een site starten over cabal in het nederlands ( een community )

Mercyr of iets zit ik:P level 12 nu:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://forum.cabalonline.com/showthread.php?t=24434
Definitieve skill list van komende Episode 2.

Nog leuker nieuws, al stress testing 100% succes wordt, komt episode 2 volgende week naar de live servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig maar gestopt met Cabal, vind maplestory toch leuker.. Ik voorlopig ook even een break nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neeeeee brutal :\

overigens uit on-officeele bronnen gehoord dat er tot nu toe geen issues zijn! :D\

inmiddels al voorbij de 106.. nog 4 voor LS. die krijg ik vandaag wel af denk
heb bijna het hele weekend lid gedaan voor honor.. schiet aleen niet op qua exp "2 lvls voor euh 45 runs ofzo wel ONWIJS veel drops! 21 crafted totaal.

ff een kort lijstje :
OSM deathblow Armourhelm 1slot 8% critdmg
ST katana 8Crit dmg 2 slot 2x ! ka-ching heb ze ff 2x 5% critdmg geslot en nu word ie in eps 2 word ie 36% critdmg ofzo dus dik cashen woensdag goed voor 50kk each op jupiter hoor ik
ennem nog een S-EOF+5 ook nog eens 15kk :P

[ Voor 151% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn die S-EOF al zo goedkoop? :) Interessant :P Ik blijf zelfs op amp zitten, heb nu gloves, boots en armor met 5% amp, wordt allemaal 7% :)
Lijkt er op dat het toch allemaal goed gaat, zelfs Ceasar is positief. Dan paar dagen Ep2 aankijken en mogelijk mijn FS vaarwel zeggen, ziet er niet naar uit dat sword FS ooit beter zal worden. (recente patch in korea heeft Shield Break in PvP bizar generfed, de target-bonus is verwijderd).
According to this from a part of Korean Cabal Update - 18th of December 2007 it says:

* Hit수에 따른 데미지 증폭 스킬 변경
- 스킬 : 휠윈드, 블레이드 스커드, 실드 브레이크, 인페르날 임팩트, 라이트닝 슬래시, 어쌔시네이트
- 변경 : 몬스터 사냥 시 기존 보너스 데미지 유지, PvP시 데미지 감소

translated into something like

The skill depending on number of hits i.e. the orange text are:

Whirlwind, Blade Scud, Shield Break, Infernal Impact, Lightening Slash, Assassination

Then this is the weird part - ...

Change: When hunting monsters the original bonus damage applies, but during PvP decreases

[ Voor 74% gewijzigd door SinergyX op 25-02-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:32:
Zijn die S-EOF al zo goedkoop? :) Interessant :P Ik blijf zelfs op amp zitten, heb nu gloves, boots en armor met 5% amp, wordt allemaal 7% :)
Lijkt er op dat het toch allemaal goed gaat, zelfs Ceasar is positief. Dan paar dagen Ep2 aankijken en mogelijk mijn FS vaarwel zeggen, ziet er niet naar uit dat sword FS ooit beter zal worden. (recente patch in korea heeft Shield Break in PvP bizar generfed, de target-bonus is verwijderd).

[...]
sja op jupiter zijn ze arm he..

ik ga voor critdmg straks ik zit nu al op +40% ga straks naar +80% :D met mn Gmaster/Completer/Critical shot doe ik zieke dmg straks lol

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe we hebben toch wel allemaal 1 skill rank up gehad!!
ik was gmaster nu ben ik ineens completer :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:33:
Hehe we hebben toch wel allemaal 1 skill rank up gehad!!
ik was gmaster nu ben ik ineens completer :D
ik ging naar comp/trans Das pas lievv :P
En koste me 1 uurtje om me trans trans te maken :D

Verwijderd

Jeroen,

Ik ben TERUG OP CABAL!! Vanaf vanavond ben ik 24/7 skillen met me FS voor dubbel trans op dummies!!

Alleen het geld heb ik niet om me skills te kopen >_<,, beetje jammer is dat..

Is dit skillen voor iedereen met een premium of vanafd lvl 90 +premium??

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover ik weet enkel lvl90+ premium (en je moet je lvlup quest hebben gedaan).
Zal je vast zeggen, dat duurt lang.. HEEL lang. Gisteravond vanaf uur of 9 begonnen op 89/98 Master (magic) en tegen een uur of 1 was ik 94/98. Je doet ongeveer een lvl per uur :P

Ben nu ook transender, wel leuk kado :) Nu dus nog magic wat opkrikken voor die nieuwe FS buffs.

Shield Spliter is een erge erge mwaaaahh skill. Zonder crit doet hij flut damage (800-900 dmg, shieldexplosion/ray doen ongeveer evenveel), maar als die crit.. woei. Damage zit dan net onder Shield Break.

Verwijderd

wtf al die lvl up quests???

Ik ben met die eerst lvl up quest bezig geweest toen ik 88 of 89 was en daar heb ik toen 6 uur aanbesteed en nog... had ik die kut box niet.. dam dit gaat tijd kosten =X

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik was 99 toen update kwam, dus ik kreeg tot dat lvl alle lvl ups. Shield harden en die critrate/dmg buff duren nu ruim 1200sec :) Vanavond beginnen aan die lvl100 quest.

Weet je zeker dat je de juiste hebt? Je begint altijd bij je 'start' town, dan moet je naar alle andere town-trainers en als laatste een dungeon.

Btw, heel veel graphics zijn ook uitgeschakeld, weet niet of dit bug is of bedoeld. Die Blader/warrior eerste defence buff, HP buff van FB, animatie van BM2 doet veel minder.

Dacht dat de lvl130 quest je BM1/2 + combo geeft.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2008 09:49 ]

Verwijderd

Ligt het nou aan mijn of zijn alle buffs effects weg gehaald op fb :S?

Verwijderd

Wacht even SinergyX,

Ik bedoel die Boxes, Chaos box of zoiets moet je halen van een bepaald moster uit UDG, Dat is vanaf lvl 88 ofzo..

Maar de gewoone standaart quests heb ik wel gedaan. Deze waren simpel, al die dungeons enzo.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lees net, het is geen bug.
E. Buff / DeBuff FX removed
- Concentration / Iron skin / Weaken / Energy Field / Eagle Eye / Greater Heal / Vital Bless / Mirage Step / Force Increase / Repulsive Armor / Blind / Lower Defense

http://forum.cabalonline.....php?p=240473&postcount=1
Alle info

@Brutal, ooh die 'named monster' quests. Zwaar irritant, heb er nu 4 gedaan dacht ik, nog 3 open. (geven wel leuke exp :))

Verwijderd

Jah dat wel maar moet je die doen voor de unlimited dummie training??

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, enkel die style up quests, die je elke 10 lvls krijgt. (op 10 bv kreeg je combo, 30 je BM1 en 50 je BM2 etc).

Verwijderd

die heb ik ook niet gedaan xD

Maar goed ik moet snel een keuze gaan maken. Ik kan namelijk op dit moment 2 kanten op.

Of me FB komt nu snel naar lvl 90 fully quested op g.master met 90 days premium.
Of me FS gaat geld kosten doordat ik de skills ga kopen.

Ik heb 30m totaal.

46 FB bijna 47. Ook bijna expert sword.
Me FS is 105 en die vond ik toch al saai om mee te trainen.
Is het dan niet iets verstandiger om me FB lekker te lvlen en heavy FB te worden :S..

En dan nog wat, :P

Welke class is sterker..

FB / FS?
Zonder crits he! Want niemand kan tippen aan de crit dmg van een FS!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 10:54 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:05:
Jah dat wel maar moet je die doen voor de unlimited dummie training??
je moet aleen de class rank10 halen die valt opzich wel mee ? ik heb wel al die domme quests gedaan maar weet niet of die verplicht zijn

btw had ik met 30KK al mn skills!

en ben nu dual trans!! :D

Btw brutal.. je kan van mij 2 Blades lenen ? 2x 36% critdmg voor je blader ?
ST overigens.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 11:04 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

@hierboven, blader? Heeft hij die ook dan? :P

Alleen die class ranks zijn van belang voor 100% dummies.
Ik was btw 41kk kwijt voor mijn upgrades/skills, en heb nu nog niet alles. (Completer/transender upgrades, completer skill)

Ga gewoon door met je FB tot je completer heb gehaald en test er wat mee. FS completer heeft enkel nut als die crit, zonder crit doet hij flut dmg. In PvP is crit.rate een stuk lager dan PvE.

Zeker met stack buffs zal FB heel interessant worden (FA & Wiz buffs + je eigen buffs), ook BM1+combo is FB enorm sterk. FS BM1 en BM2 zijn imho flut, zeker omdat je enkel Break kan casten (SS en SC niet) in BM2 dus combo werkt niet. Bijna verplicht om MFS te gaan om gebruik te maken van combo's.

Verwijderd

Oeps.. een van de 2 ofc.. :P was ff vergeten dat et een fb was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, Echt helemaal goed die Force Shielder, Crit een hoop :D

Samen met Arche gister 1,5 lvl gedaan bijna lvl 107 nu ^^, jammer alleen dat ik van het weekend niet kan spelen >_<, moet ook van het weekend werken.

Ben nu me sword aan het trainen 120/144 compl. Naar trans, lekker skille :D
Daarna ga ik verder met magic, daar heb ik gister al 33 lvls mee geskilled, (Vannacht eigenlijk)

Heb nu ook echt zo veel punten over van me skills,

Zeker 400 op sword en magic. Das echt wel veel ^^.

Me skills?
Compl -> Trans bijna op sword
A.master -> 90 lvls voor g.master.

Maar, misschien kunnen we zaterdag en zondag avond wel ffies EoD gaan doen jeroen,
Ik zal volgende week ook ffies op die spector gaan trainen voor EoD''s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja en ik heb nu alles upgegrade naar me compl. skills/ upgrade. coste me 18m. heb nu nog 23m over ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister wat PvP gedaan in ch7, daar valt crit bizar tegen. Zelfs met buff, 2x RoL en 5% crystal met geluk mischien 1 op 4 crit. (tegen een warrior was het 7 combo zonder crit).

Vanavond half 9 zit ik 48 uur op de dummies, dat gaat echt langzaam :P
Begon op Master 89/98, nu 58/112 A.master :)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 29-02-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:26:
Maar, misschien kunnen we zaterdag en zondag avond wel ffies EoD gaan doen jeroen,
Ik zal volgende week ook ffies op die spector gaan trainen voor EoD''s
mja gewoon farmen die hap.. ik heb geen oneindige voorraad keys ^^
heb der een hoop dat wel maar heb ze ook nodig voor mn hidden helper zooi voor honor :P

anyway jij moet ASAP naar 110 dan kunnen we met zn 2en farmen in LS
SinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:50:
Gister wat PvP gedaan in ch7, daar valt crit bizar tegen. Zelfs met buff, 2x RoL en 5% crystal met geluk mischien 1 op 4 crit. (tegen een warrior was het 7 combo zonder crit).

Vanavond half 9 zit ik 48 uur op de dummies, dat gaat echt langzaam :P
Begon op Master 89/98, nu 58/112 A.master :)
Volgens mijn guild is gear crit capped op 50% dan komt er nog eens bij dat je nu resistance tegen crit kunt opbouwen

mobs in LS bijv hebben 40% crit resistance
dan moet jij dus 90% hebben om je gear effectief te maken in n LS

ik heb 2x ROL+2 10% van mn crystal ennem 20% van mn Trans skill 10-5% van aura en als het goed is nu ook wat van mn bm2

met Critical shot heb ik 95% critrate nu dus met de lowering van sommige mobs erbij dan.
de rest zit allemaal in crit dmg. nu 190+% voll gebuffed crit ik voor 5-8k ^^ met competer skill en gmaster

overigens is critdmg uncapped! dus stacken als een mongool die zooi :D

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 11:16 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste