[PC MMORPG] Cabal Online

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 26.646 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt :)
Ben van plan om het spel eens te gaan proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dat zou tof zijn, maar onthoud wel dat je zeker lvl 80 moet zijn en veel moet rond vragen voor je weet of het leuk is. Vanaf skill G.master word het pas echt leuk dus geef niet op voor lvl 50 ~ 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang doe je daar over ongeveer? Toch wel een paar maandjes ben ik bang?
Tja ik ben eigenlijk wel iemand die snel conclusies trekt over een game. Zo vond ik WoW een top game en heb het 2 jaar gespeeld. Maar heb ik Lotro na 2 weken alweer gedeinstalleerd. Niet omdat het geen goed spel was maar omdat ik de sfeer niet zo vet vond, ik miste iets.

Op welke server zitten jullie? Dan maak ik alvast daar een char.

(ps, wat ging die download snel zeg, constant 1200kb/s)

-- na installeren:

Leuk krijg gelijk Access Violation fouten op update.exe
Kan de game dus niet eens updaten hehe

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

update.exe verwijderen en opnieuw proberen, lijkt te werken zoals ik las op cabal forum.

Je kan (als je puur voor lvl gaat) lvl50 zijn in een week, relatief makkelijk. Door combo systeem kan je makkelijk hogere mobs aan dan normaal, combo skill krijgt iedereen. Daarbij heb je diverse bonus exp dingen, zoals Blessing Beeds (25% voor 1,2 uur of 1 dag) of Premium/academy packs (1 maand 25% meer exp).

Skill rank is stuur moeilijker, zeker na A.expert gaat het een stuk trager en soms is het mindless buttonbashing.

Zie de game een beetje als Maple Story in 3D met leuke effects. Athans, zo voelt het voor mij.

Ik zit op Mercury, jack op Jupiter dacht ik, jupiter is de relatief nieuwe server. Mercury en Mars komen uit P2P tijdperk.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 17-12-2007 15:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het duurt niet zo heel lang, als je zelf maar wilt.

Lvlen kan snel jah, maar je hebt er niets aan als je skills laag lvl zijn.
Wat ik zou doen is per 10 lvls vanaf lvl 40 1 skill rank doen.

Zo ben je op lvl 70 g.master en dan ben je gewoon echt sterk!!

Hoop dat je het leuk vind =].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het nu eens proberen.
Heb een char op Jupiter genaamd Rezje.
Misschien tot ingame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jupiter goed man!

Nu Syn nog ffies naar Jupiter toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vergeet het maar :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk character heb jij allemaal dan op merc?

Probeer nu ook een wizard te make :O,, En warrior met rest state only hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

93 Shielder
59 warrior
56 F.blader
37 Archer
34 Wizard
31 blader

Blader vind ik helemaal niets, focus nu hoofdzakelijk op de Fblader, die bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

f.blader is slecht man, beter gewoon wizard, warrior, archer (dat vind ik zelf niet leuk) of FS (omdat ik het zelf ben :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wizard is te simpel, hou niet van dat ranged gespam, zelfde voor archer. Warrior mij veel te trage attacks en FS heeft gewoon flut damage output. F.blader is eigelijk een FS maar offensief ipv defensief. Daarbij hebben zij de sterkste BM1 van alle classes :P

Geruchten zijn dat Episode 2 volgend jaar ook een lvl110 quest krijgt dat je Combo's kan in BM1, dat maakt F.blader zo'n beetje de sterkste char uit het spel.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM gebruik je toch niet :P, Ennuh, FS is niet slecht hoor.

Ik heb echte top stats, kan niet beter zeg maar. Ik heb een 114 +6 attack blade. En kilde met gemak een lvl 94 wizard op lvl 83. Dat is toch niet slecht dacht ik :P, Shield break is onwijs sterk. Ik denk dat FS onderschat word.

Knock down > Shieldbreak > BOJ > Strom crush. De beste aanvalle komen bij FS vandaan. Ze krijgen bijna geen DMG Alleen maar stunnen en knock down.

Out put dmg mag zeker hoger, dat ben ik mee eens, maar slecht mwah zeker niet. Legt er net aan hoe je zelf je stats gedaan heb. Ik heb nu pas 130 dex op me FS en moet 149 voor me nieuwe shield. Dus daar ben ik nu mee bezig.

Ik zal van de week eens me spullen laten zien :P,, zo onwijs goe dis het niet maar wel redelijk vind ik zelf.

Warrior mag traag zijn met me massive dmg en defence. Blader moeten snel k unnen aanvallen en rennen (ontwijjken).

Wizard ownt gewoon omdat de dmg van afstand goed is. Alleen jammer dat de def zo laag is.

Shielders output dmg is laag maar def is ok en ontwijken kan er goed mee,

Maar FB zijn volgens mij niet de sterkste zo ver ik me niet vergis :P,,

Wil de FS niet naar beneden laten hale :P,, FS moeten beschermt worde hahaha

Maar ben wel jarloers op de dmg van een blader crit in bm2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er loopt al een vrij lange tijd topic op cabal forums, zelfs de lvl150 corespelers delen de mening over de zwakke FS. Achterliggende gedachte klopt ook, Cabal Europe heeft namelijk lagere Crit.rate en Crit.damage dan orginele Korea, ook items hebben lagere stats.

Enige kracht van een FS is magic, zeker nu. Diverse 130+ zijn overgestapt naar Magic, een 150 Full magic FS krijgt met relatief gemak een wizard neer. (Korea cabal heeft bijna alleen maar Magic FS in de top 10 snelste dungeon runs).

Zeker voor de 120 is er nog bar weinig echte PvP, je hebt maar matige stats en je gear is ook niet veel beter. Ik mep ook nog steeds lvl110-115 wizards vrij snel neer, tot je een echte blinker tegen je krijgt en je kan het vergeten (of je bent magic FS). Ik draag zelf alles +6 (osmium armor, blade, lapis crystal, EoF+6 etc).

Op jou lvl dacht ik ook nog zo, tot ik parties ging doen met lvl95-100 wizards en warriors, niet leuk om te zien.

En BM1 van FB is de sterkste BM, met lvl20 cannons krijg je meer attack, def en def.rate dan welke class dan ook (2k attack is haalbaar). In PvP doe je alleen geen BM omdat je geen combo meer kan, dat kan dus veranderen met episode 2.

Ik neem nu gewoon classes die ik leuk vind, elke class kan makkelijk mee tot hogere lvls en de toekomstige PvP is heel wat anders dan het matige duel gebeuren.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 18-12-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nog ffies kijken, want ik heb eigenlijk alles al +4 skill exp voor warrior qua kleding, en dat is wel lekker voor skillen,, maar wizard is ook niet slecht en skillen is makkelijk.. :s dus tsja, wat moet ik :P haha. Ik doe het tot zeker lvl 40 met rest state, en dan ga ik lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woohoo, lvl 88 ^^, G.master 18/62 Prem gekocht :D YES! Ennuh, ben nu aan het sparen voor een Redosm blade + +5 gear met Crit dmg/rate. D.slotted.
Ik heb een FS gezien lvl 140 die een dungeon deed. Dat was echt goed man!

Die FS is zeker weten voor sterker als een Magic FS. Dit komt doordat de range attack groter is van Phy. attacks dan die van de magic .attacks.

Ik ben toch denk ik wel erg trost op het zijn van een FS.

Waarom zou je een Magic FS maken als een FS Phy. attack is. Voor magic ga je toch wizard worden?
Voor de HP snap ik het maar de attack van een wizard is veel hoger.

Greetz, Jack

Maaruh.. Wat is het rustig hier...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1 van de eerste en 1 van de allersterkste FS in Cabal is zelfs magic FS geworden, ze zijn echt veel sterker in attack. Korea cabal heeft bijna alleen maar Magic FS, daar met de hogere Crit.rate/dmg zijn ze zelfs de sterkste in PvP (reden waarom Episode 2 maar 1 skill voor FS komt - buiten de 300/30 skills, die nog erg matig presteert ook). Reden waarom Wizard hier nog relatief sterker is, komt door de sprint/teleport combo.

Een dungeon op 140 hoeft niet moeilijk te zijn, als bv die lvl115 dugeon (B2F) doet :P Ik doe nu vaak wedstrijdjes met een blader en FB in LiD (lvl92 en 94) wie bv als eerste zo'n tomb stone neer krijgt (heeft een bagger hoge HP), ben altijd laatste.

Cabal is niet zo populair hier, maakt mij niet uit :) Gisteren nog 1/2 lvl gedaan in LiD, nu 93,5. Nog even door tot 99 en dan stop ik met mijn FS, verder op mijn FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie morgen,

Ten eerste, gelukkig nieuwjaar!!

Ben nu bijna lvl 103 en magic gaan trainen. Ben een hoop wijzer geworde in de vakantie van cabal.
Ben ook een FB gestart lvl 30 nu.

Vanaf lvl 140 is het verstandig om FS Magic te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nieuwe update WAR SYSTEM!! Dat word zeker weten lachu.
Ennuh, RS valt me vies tegen, de EXP is goed.. maar de drops / reward.. crapp... Die hoef je echt niet uit te spelen.. een force core high =/ woohoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik blijf maar niet snappen dat mensen vette drops uit LiD halen, ik haal daar alleen bagger vandaan. Zag gister een post van een Osmium boots 2slot met 7% magic amp. Behoort tot beetje de meest rare item ingame :/ War system moet ik nog even 1,5 lvl doen :P Al ben ik meer benieuwd naar die chaos arena en completer skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha idd, komen die nu ook gelijk uti compl skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, warserver is apart van Episode 2. Die zal gok ik pas tegen april gaan komen, met natuurlijk de nodige nerfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dammit, kut man gister met die war server... ik speel op Jupiter en ik zit in de guild van ahura.. Die prate met gm's en het wou niet lukken, balen man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op Mercury zijn ze maar op Channel 7 een mini-war begonnen, zo erg dat bijna iedereen die naar Port Lux ging een time-out DC kreeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hadden we gister in DS ook, Vet veel proc, en veel KoS. Wij van KoS waren ze de baas en zwaar in de minderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, zetten jullie vanaf master skill tot lvl 20? of maar tot 9?? of zetten jullie alle skils tot 20 of 9??

Grz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afhankelijk van de de skills. Magic Cannons altijd op 20, maar een ShieldBreak (FS G.Master) is beste op 9 of 12, waar een Storm Crush (FS A.expert) weer makkelijk op 19 kan zonder een combo te breken. Meeste G.masters vanaf 12 krijgen een bagger lange cooldown, waar er maar een beetje amp of add.attack bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm maar voor een fb dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even snel uit mijn hoofd, op cabal forum zelf stond ergens een guide. FB zit je snel in problemen met je skillpoints, dacht pas ergens op completer/completer kan je alle skills maxen.

Magic:
Water, Earth, Lightning, Wind cannons max (lvl20). (dit voor BM1 buffs).
Defence, hit/def.rate, vitality, enhance max (lvl20) (je normale buffs, enhance ga je met je rank mee).
Enervate (A.expert) max (heerlijke debuff)
defence-debuff (? dacht expert) max (= meer damage).
def.rate debuff niet nodig.
Als je eenmaal Vitality heb, kan je die regen-power droppen.

Sword:
Dance of Ruin (max)
Infernal stigma (stun Max)
Abyssal Crystal (max)
Force Impact (niet zeker, 9 is altijd veilig).
Infernal Impact (lvl9 of 12, 9 is lagere cooldown, 12 iets meer damage).
Nieuwe completer (lvl9)

Daarna is het voor sword of je meer def.debuff wil of meer DoT-damage. DoT is armor-ignore in PvP en stackt (in PvE stackt dit niet), DoT builds kunnen bizar krachtig zijn, zeker met de opkomende episode 2 BM/combo ability.

Leuk nieuwtje, die nieuwe dans (/dance2 - zie hier) komt dus van een echte dans-groep, zie hier :P Moet zeggen, netjes gedaan van de developers :) En voor mannen versie, zie hier :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info ik heb alle buffs al lvl 20 alleen ik heb geen Water, Earth, Wind
heb wel lighting tot 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Zijn er nog veel mensen die dit spel spelen dan?

heb de closed beta en open beta gedaan, daarna nog wat p2p tot ik lvl 115 met me force archer was en beide skils sword en magic max out had :S

toen vond ik het echt niet leuk meer.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is nog steeds behoorlijk druk op de servers :) Je p2p character bestaat trouwens nog, ondanks ze nu f2p zijn geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

nah heb toen ik wegging al mijn honor weggegeven had lvl 7 honor
heb doen de tijd lake in dusk echt 1000x gedaan ofzo :P

maar goed geen keer en geen honor en geen geld :P maar goed zijn er nu na lvl 110 wel weer questen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet veel, maar er is veel in de maak. Nieuwe maps, completer skill, natuurlijk war server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

vond dat pvp echt storend toen de tijd alle hogere maps moest je altijd oppassen voor popcorns :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koste het spel eerst geld :O???

en de nieuwe pvp is leuk had mee gedaan op vrijdag midag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

kan ik de update ergens downloaden van een site of ftp. de updater loopt steeds vast op 74% :X update_343.date updating en dan niets meer :x

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

net me archer ingelogt ik ben lvl 118 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

alleen ben een hoop vergeten lol :P hoe kom ik ook alweer in forgotten ruinen enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFL! Via Desert Scream, koop een ring bij de ... dunno de naam ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik dacht bij elke grocer kan je zo'n ring kopen. Of was dat undead ground :P

Je hebt btw een lvl gratis gekregen, tijd terug werden de exp-tabellen opnieuw ingedeeld. Ben nu ook bezig met een archer, die skills zien er best stoer uit :)

Volgens news op de website zou eind van de maand de eerste 6 completer skills moeten komen.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 15-01-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

lol :P

vroeg hoe ik daar ook alweer kwam ingame aan iemand gaat ie gelijk beginnen dat ie me username en password wil :S

toen vroeg ik het aan een 2e die vroeg gelijk het zelfde :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vertel mij waar het staat dan, ziehet nergens op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

vond net wat screen shots van mij :)

gallery: Thrillseeka

[ Voor 11% gewijzigd door Thrillseeka op 15-01-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik ben mischien wat laat oid maar draait deze beta nogsteeds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Draait pas een jaar ofzo free2play :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah ze gaan morgen die channel join bug fixen :(

zo kunne we niet meer in volle channels komen lolz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, heeft ruim half jaar geduurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ben gister gestart en inmiddels lvl 13,
heb nu dus vrolijk een combo skill met mn archer.. maar snap der eerlijk gezegt vrij weinig van
zodra ik mijn eerste skill wil gebruiken zegt hij in de dialog combo canceled..

iemand tips oid ?
er was in de uitleg iets te vinden over een build-up balk maar die kon ik niet terugvinden..

behalve dan mn SP balk onder mn mana en HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je combo start verschijnt er een nieuwe balk op je scherm (in te stellen via options, bovenin of midden op scherm) waar simpel de bedoeling is dat je je skill execute precies tussen die 2 laatste balkjes. Hoe hoger je combo wordt, hoe dichter bij elkaar die balkjes gaan. (vanaf 11 nog een 0.5cm zeg maar). Als je combo start, wacht even en je zal de balk zien bewegen, dan wordt het kwestie van optijd je skill casten :)

Je combo failt als je dus buiten die balkjes execute, of als je probeert een skill te executen die nog in cooldown is.

SP bouw je op door gewoon skills te spammen of melee meppen, of door te dansen (/dance en /dance2). Elke 10 lvls krijg je een 'balkje' erbij tot een maximum van 6 dacht ik. (1 blokje = 1 volle balk). Battle Mode en Battle Arua hebben 1 volle balk (of 1 blokje) nodig. Je battle aura krijg je dacht ik op lvl20, battle mode op 30 en 50.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool.. ik zal nog eens een keer kijken mischien dat ik tijdens het kloten met de settings die balk op een vage plek heb gezet oid..

zit overigens op jupiter > charname = Devia

btw al 3 map part gevonden die dingen verkopen best goed..

2 uit een lamp en 1 uit een of andere container.

die lamps btw zijn ook te verkopen voor 250.000 "credits"
maar valt hier nog betere loot uit te halen ? anders kan ik net zo goed die lamp direct naar een vendor sturen

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Heeft iemand een site met degelijke builds? Heb een archer staan 33 maar geen idee hoe ik me stats moet spenderen, ik zit nu maar die targets te halen (str beetje, int meest, dan dex).

Btw, welke server zitten meeste mensen? Toen ik begon was er alleen mars maar als ik dit weer is echt wil gaan spelen kan ik wel opnieuw starten op jupiter .

[ Voor 30% gewijzigd door Flapmo op 16-01-2008 13:12 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jupiter is de nieuwste server, Mars en Mercury zijn gelijk verdeeld. Ik zit Mercury.
Builds zijn vrijwel simpel, staats t/m lvl50 aanhouden van je character scherm (boven je stats), daarna op basis van gear. Pas ergens tegen lvl80-90 moet je je wat meer druk maken om stats, maar dan nog blijft het vrij simpel (archer dus hoge int, dex voor def.rate, weinig str).

Chaos lamps gewoon verkopen, die 250k heb je meer aan dan sommige drops die eruit komen (mapparts heb je geluk - ruina station en B2F entries zitten ook in chaos). Mooiste gevallen heb je upgrade core high, welke goeie 1miljoen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:17:
Jupiter is de nieuwste server, Mars en Mercury zijn gelijk verdeeld. Ik zit Mercury.
Builds zijn vrijwel simpel, staats t/m lvl50 aanhouden van je character scherm (boven je stats), daarna op basis van gear. Pas ergens tegen lvl80-90 moet je je wat meer druk maken om stats, maar dan nog blijft het vrij simpel (archer dus hoge int, dex voor def.rate, weinig str).

Chaos lamps gewoon verkopen, die 250k heb je meer aan dan sommige drops die eruit komen (mapparts heb je geluk - ruina station en B2F entries zitten ook in chaos). Mooiste gevallen heb je upgrade core high, welke goeie 1miljoen gaat.
mwa ik merk al snel dat ik beter af ben als ik mn stats goed plan voor bijv lvl 12 kon ik reinforced armor aan doordat ik alles netjes verdeeld had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar voor elke battlestyle lvl up moet je voldoen aan de stats. Op de lagere armors zit zo weinig verschil dat je soms beter af ben met een 'lagere grade' armor dan een nieuwe.

edit:Dat was de naam.. growth lvl :D

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hou je growth lvl maar aan. Dan komt alles goed. tot zeker lvl 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja ik blijf natuurlijk binnen de limieten van mn growth als ik zoeits doe, dus veel zou het niet uitmaken aangezien ik op lvl 20 toch op die nummers uitkom of zit ik verkeerd.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

die growth is gebaseerd op geen skill-rank increase (heb je geen rank-up in 1 t/m 20 kom je zelfs op lvl20 1 punt te kort). je gaat er al snel na lvl20 iets overheen, na 50 ruim overheen. Daarom tegen de lvl40/50 overgaan op gear-guide, niet alleen armor maar ook weapons of crystals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:08:
Ach, heeft ruim half jaar geduurd :D
Dan kan er nog een halfjaar bij want het werkt nog steeds 8)7 dus update heeft het niet gefixt terwel dat wel gezegt wordt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
hey jongens/meiden

ik wil deze mmorpg best wel proberen, maar zit wel met een paar vragen.

1) zijn er veel botters?
2) hoe is het inloggen? zitten de channels gewoon vol op een moment?
3) welke build is goed? ik wil goed kunnen rammen in pvp
4) moet je voor veel shit betalen?
5) als je niks of weinig koopt is de game dan nog interessant?
6) welke channel zitten de meeste van jullie?
7) hoe is de pvp?

zou graag antwoord willen, want wil graag morgen misschien beginnen met deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1. relatief weinig. Er is/wordt erg actief opgetreden, een screenshot/fraps naar support als je er eentje vind.
2. Channel 1 (newbie) en channel 2 (trade) bijna altijd vol, de rest vooral s'avonds erg goed gevuld. (er zijn enorm veel channels).
3. Warrior, simpel, die rammen hard, erg hard. Wat meer 'fun play' is de blader. Wizard/FA zijn geen rammers, FB is debuffer en FS is doodsaai :P
4. Nee, het is free 2 play met itemshop. Via de website kan je kijken wat de itemshop te koop heeft.
5 Ja. Grotendeels van de spelers koopt trouwens niets, of met ingame cash. (sommige itemshop items zijn weer traden/verkopen).
6. 11, premium channel :) (mercury).

Mischien handig 1 van de eerste pagina's door te lezen, ik had daar een soort van review neergezet in tijden dat ik nog relatief nieuw was tot de game.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. botter totaal maar 3 gezien op war channel gezien.. botten is 1 filmpje maken naar gm sturen ban for life for de botter :)
dus nee geen veel botterr :D

2. er zijn 3 planeten elk planeet heeft channels die leeg behalve de 1e 3/4 die zitten wel vol dus ruimte zat :)

3. ik ben fb die is wel erg sterk met pvp fa heb ik ook maar die word geownt met pvp...:(

4. alleen voor premium servercie (voor 25% exp en skill exp) of voor ander rommel.

5. game blijft interessant ookal koop je niets :)

6. ik speel op server mecury

7. pvp kan je vragen maar je kan ook in war channel gewoon mensen doden door op ze te klikken en te slaan.. (en er komt een nieuwe pvp style 100 vs 100 (groep pvp dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik weet niet welke FA jij hebt gezien, maar FA is meestal nog 1 van de sterkste classes in PvP. Ze hebben alles, en nog meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
thx mensen

Ik ga beginnen op Jupiter want daar zijn al vrienden bezig en ik word denk ik een blader. Ziet er gruwlijk uit. thx voor jullie hulp en jullie zullen nog wel van mij horen.

hey ik heb nog een vraagje. is er ook een manual patch want dit gaat niet werken?

duurt super lang en steeds krijg ik te horen nadat hij op 100% is geweest dat er staat : restart for update ofzo dus kunnen jullie me helpen of moet ik gewoon wachten?
versie blijft ook steeds staan op 11.02 dus ik snap het niet meer, en krijg nu al hekel aan dit spel omdat het gewoon niet werkt.

en kun je die pop-ups uitzetten?

[ Voor 55% gewijzigd door stoeber op 16-01-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool combo werkt ondertussen heb al een 8 high string gehad maar die mobs gaan wel erg snel dood.. dus target switchen maakt het wel lastig..

overigens zit ik nu op lvl 19.. maar kom ik qua stats goed uit.. meer dan ik op 20 nodig heb dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Juist het kunnen target-switchen en hoge combo halen is een flinke uitdaging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je stats worden steeds beter en komen steeds verder boven je Growth lvl uit. Op lvl 90 blijft je growth lvl het zelfde..

DAMES EN HEREN IK BEN WEER TERUG OP JUPITER!!

Moest even wat regelen in RL en moest dus ffies een weekje stoppe :P,, (moest bijna in therapie voor dat weekje man... :P)

Add me in je buddy list als je jupiter speelt: TheUnknown
Ik ga verder op me FS. De FS skill is wel slap als je normaal aanvalt maar de crit WOW!!! Dat is echt insane als je crit ^^,

Maar goed, lvl 102 nu.. Ffies naar compl. skillen en door naar lvl 125 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 08:30:
Juist het kunnen target-switchen en hoge combo halen is een flinke uitdaging :P
dat komt vanzelf wel..

overigens vind ik dat comboén op low lvl wel een verspilling van energie..
aangezien het me sneller afgaat door gewoon de skills te gebruiken

ik neem aan dat combo's naarmate het lvl hoger word steeds belangerijker zijn etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oo wacht, ik zag een post, FS is dood saai...

FS is weak.. vanaf lvl 100 ~ 110 zie je echt het verschil.
Net zo als elke class ben je met trans low lvl wel sterk.

Maar iets anders is...

FS crit een hoop.
Ik heb 3%Max crit dmg van me pain amulet. 10% van me helm, 5% wapen, 20% van me ringen. Ik crit een heleboel, en als ik crit, dan sla ik wel hard. Als FS moet je het van de crits hebben.

Force Shielder:

- Kost Veel alz. Je hebt echt goeie stuff nodig wil je de rest bij houden. Liefst Sword Skill Amp.
- Is leuk zolang je class lvl hoog is.
- Dmg is goed maar je moet daar voor wel crit stuff hebben.
- Crit het meest van elke class.
- Je doet nice looking attack's.

Eigenlijk is FS niet zo slecht, alleen de dmg is wat aan de lage kant als je GEEN crit doet. Verder is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga bijzonder weinig moeite nog doen voor mij FS, completer halen en het is best.

Ik speel ook met een lvl112 blader, het verschil in damage is gewoon te groot om leuk te zijn.
Vergeet namelijk niet dat elke class crit.rate kan, waarbij FB ook zijn eigen crit.rate buff krijgt. Daarbij is de crit.rate (en in combo crit.damage) capped, elke class kan in theorie die crit.rate cap halen (ergens rond 60%). Het 'voordeel' van de FS is er dus niet, gezien elke class dit dus kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah wel want FS heeft een bonus crit dmg. Ze doen veel meer dmg als ze critten vergeleken bij de normale dmg als andere classes wat ze dus sterk maken als ze critten, ook is het zo dat een FS het meest crit van alle classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze critten niet meer, ze critten by default enkel meer. Elke crit.build zit rond de crit.cap, waar een FS alleen het kleine voordeel heeft ook nog wat in amp te investeren. De crit.damage wordt gecompenseerd door de lagere base attack.

Simpel voorbeeld:
damage warrior 100
damage FS 75

(een warrior kan 1000 atk halen, een shielder met geluk tegen de 750).

Beide hebben 50% crit, met FS 80% crit.dmg en warrior 50%.
Maakt dus 150 dmg voor warrior, 135 voor FS.
Neem bijvoorbeeld 100 hits, 50 hits crit maakt 6750 (50*135) dmg voor FS.
Een warrior hoeft van die 100 hits maar 45 (6750/150) crits te maken voor zelfde damage, 45% crit.rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrior is massive dmg, het is niet dat FS dan het sterkst is maar zeker niet de slapste omdat ze zoveel crittten. En ik maak meer als 50% van al me hits crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed man, Ik heb nu een Pain Amulet die is echt wel goed.

Ik ben gister avond wezen testen van de crits die ik doe..
11 hits gedaan, 8 daarvan waren crits. Dit ging lekker ^^,
Dat was in FGR op die hond en die grote kever.

Ging super. =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat leuk hier :D lvl 36 atm nog even voor adept spul.. :>

al 3 high upgrade cores gevonden ook :D ka-ching :>

zit er eigenlijk een lvlcap in dit spel btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat we eind jan allemaal 1 rank up krijgen van skill rank
Weet iemand of dit waar is of is dit eer zo leugen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geruchten (nav screenshots) zou zijn dan alle ranks opnieuw worden ingedeeld qua lvls (a.expert sword zou bv ipv 67 lvls opeens 75 moeten). Eigelijk zoals tijd eerder met de lvls/exp, logische zou zijn dus een aantal rank-lvls te krijgen, maar 1 volledige rank erbij lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Wel zeker dat er wat wijzigt, gezien bijvoorbeeld FB al niet genoeg heeft met huidige skills aan alle completer punten terwijl die er nog 5 skills bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das best stom want stel je ben net gmaster 0 en de update komt word je weer a master :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, laat maar zien waar dat staat sinergy.. dan geloof ik het pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hoeft het niet te geloven, weinig zin om door de trashtalk forums van cabal te gaan zoeken.

Daarbij, als je trancender was, wist je al dat je nu verder met trancender kan lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet ik. Ze noemen het d.d.trans.

Ik heb het gevraagt aan GA's, ze zeggen dat het on warschijnlijk is. Wel zijn ze bezig met meer skills voor rankings. ook hier is nog niet alles over vrij gegeven. In korean server hebben ze wel minder lvls nodig voor een rank up. ook hebben ze daar al meer skills per rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En wat is dat precies anders dan wat ik net zeg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm lvl 51 en expert nu maar het aantal quests begint me nu wel een beetje tegen te vallen ik zie dat ik almeer moet grinden etc..

wat het eer wat saai maakt imo :<

maar thanks to brutal ben ik iig goed onderweg :D thnx voor de ingame tips nog \o/ ik hoop dat je me niet zat bent haha :D

maarja.. is er nu een lvlcap ofwat ?
zo niet wat is atm het huidige hoogste karrakter in game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

170 is moment cap, pas een paar zitten eind lvl150 omdat de cap pas geleden is verhoogt.

Veel lagere lvl quests zijn tijd terug aangepast omhoog, ben nu bv met die bloody ice grocer story bezig, waar je vroeger 60 apes moet meppen, zijn het er nu 90 geworden.

Grinden zal je gewent aan moeten raken, zal nog veel voorkomen. Later zal je ook veel meer dungeon runs gaan doen waar de uitdaging stuk hoger wordt, maar principe blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik word je niet zat, je ,praat beetje weinig :P

Maaruh... Ik ben met me FB lvl 33 bijna class 1 in honour en word schijtziek van die quests :P,, haha duurt zo lang als je al een goeie char hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zeker FB wordt pas leuk op hogere ranks. BM1 met lvl20 cannons is gewoon 1,5minuut godmode :P En de BM2 skill (blade nogwat nogwat) is zo'n beetje mooiste skill die ik ken.

Nu 42 met mijn archer, nog 8 lvls en sluit me weer op in Ghost Ship :P Nog 7 rank-lvls op mijn shielder voor completer. Mijn warrior zit halverwege A.master (lvl63), FB bijna G.master(lvl61). Laat die nieuwe skills maar komen :D

En vergeet natuurlijk je dungeoncards niet voor wat extra gratis skill.exp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

nah lvl 100 krijg je nog 1 quest op lvl 110 en daarna is het volgens mij afgelopen.

ben trouwens dubbel transcender maar kan ik die nu verder lvlen dan? ik dacht dat je geen skill punten meer krijg nadat je transcender geworden was?

overigens heb ik met sword skill nog een kleine 150 punten over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Na de laatste patch kan je op mobs wel na trancender doorlvlen, dummies lijken niet te werken. Zoals ik begreep had Korea Cabal dit al een lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

ah :P oftewel weer full adept gear aan doen :P en macro-en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 37 nu en class 1 honour ^^, Ook ben ik hard met skillen bezig =] nog 3 lvl's voordat ik me volledige set heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik moet nog maar eens verder skillen met mijn FB, dacht dat ik nu bijna A.master ben (ghost dungeon ftw) maar ik wil G.master voor die laatste power :D Mijn archer nu lvl43, nog 7 en weer eenzame opsluiting in Ghost ship :P En shielder nu 1 skill-lvl van completer, dan maar aan mijn magic gaan werken, sinds lvl80 ofzo blijven hangen in A.expert :P

Was bij FB wel teleur gesteld in de A.expert attack, die kan stunnen maar heeft een bagger klein bereik en geeft niet echt dat 'whaaaaam' feeling zoals de andere skills van FB.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 23-01-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, Gewoon veel skillen..

Wil je de ghost dungeon uitleggen hoe jij daar gaat skillen?? Dat moet ik ook gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

op lvl50 kan je Port Lux in, helemaal rechts bovenin zit de ingang naar Ghost Ship.
Je moet de party dungeon versie hebben, de map begint met een deur die een 10-20x zoveel HP heeft als normale mobs. Daarna 2 rooms met bergje mobs die je makkelijk kan pullen, wederom veel HP. Bij voorkeur lvl1 sword/orb/crystal en zo min mogelijk +atk/+magic items. Enkel dus adept outfit, rings, amulet.

Als warrior bijvoorbeeld doe je 5dmg met magic attacks op die deur, magic->sword upgrade en je kan de volle 30 minuten enkel op die deur meppen. Mijn FA gaat daar dus met sword attacks aan de slag. Voordeel is dus dat je makkelijk een 40-50 attacks kan doen op 1 mob, mijn warrior kan met magic attacks zelfs over de 100 skill-attacks.

Net buiten Port Lux droppen mobs die ghost ship cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik eerst maar ffies daar kijken, ik hoop al rank a.expert te wezen voor lvl 50. We zien wel hoe het gaat.

Me FS stop ik. Lvl 102. Ik word Heavy FB. Lekker knallen ^^, Heb er echt al zin in. Langzaam komt het goed.
Ik ga lekker rustig skillen op troglo en me honour goed omhoog halen. Ik wil zeker op lvl 60 100k honour hebben en g.master.

Maar jij zegt dat je FB lvl 61 g.master is. Heb je alleen maar ghost ship gedaan??

Graag wat meer informatie hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FB bijna A.master ;) (20/67 ofzo).
Alles gedaan in Ghostship, BB's 2 uur met 4 cards en gaan :D En natuurlijk 30% op dummies bij rankup, ik heb premium. Mijn Magic is A.expert dacht ik.

Ik neem aan dat je het afk-skillen ken? Mijn FB deed op lvl50 10-15 dmg met lvl9 notice attacks (arrows?), als je geen zin hebt kan je dat gebruiken - haal je zo'n 1,5/2 rank-lvls per 30 minuten. Dat gecombineerd met 2 uurtje mindless combo's en het gaat best rap.

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 23-01-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het maar...
2 ranks voor 30 min, met hoeveel skill exp ga je rammen dan?
Ik met +4 skill exp each part 1 part met 3 skill exp. 5x4=20+3=23+4+6=33 totaal met lvl 40 ring en amulet.

Dat moet toch haast wel rete snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel allemaal vanaf vrijdag tot maandag spelen he anders mis je 3 dagen FREE PREMIUM... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 09:38
Ik heb dit spel net gedownload en ik wil inloggen maar als ik hem start krijg ik een scherm van gamequard en dat die hem wil openen krijg ik ook een window screen maar daarna gaat die weg en blijf ik gewoon op mijn bureablad
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste