Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 83 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.252 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
Waarom de enchanting materials niet gewoon kopen, en dan door iemand anders laten enchanten?

Dat is een veel goedkopere oplossing.. Mining wegdoen is zonde, je winst is best groot als je er redelijk actief mee bent..
Dat je de enige master swordsmith bent, nah, denk het niet. Ik zou wel beide proffs houden, als je DENKT dat je er winst uit gaat maken, maar die kans is vrij klein(uit BS).

Ik neem aan dat er vast wel guildies zijn die hoge enchanting dingen uit mc/aq20/aq40 hebben, of andere mensen op je realm die je kent.. Enchanting lvl'en is echt een klote karwei, dat gaat je aardig wat gold kosten :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
vandaag chrom na 3x neer, ook met flasks, voor de zekerheid, wel makkelijke breaths iets van corosive acid en nog vast iets.
wij zitten nu met het probleem dat we ipv chrom maar naar aq40 gaan, aangezien we zo snel door bwl gegaan zijn dat we onvoldoende hourglass sand over hebben na een paar tries :S

wel jammer, laatste poging 60 % met flinke lag en d/c's

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:43:
[...]

Misschien moet je ff vragen of er een whine gedeelte kan komen, dan kunnen we hier weer eens serieus gaan praten ;)
Wat?
Je moet wel een ongelovelijke plaat van 10000 meter dik voor de kop hebben als je niet ziet waarom alliance zooooo veel sneller progressie maakt in Naxxramas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
Zijn er buiten mij, nephilim en Kaap nog mensen hier die op Kor'gall spelen?
We zijn behoorlijk de lul in 1.12 met dat cross realm gedoe, Kor'gall zit namelijk in een bracket met slechts 1 andere server. De andere server bestaat nog niet eens :'(

Dus blijft Horde op Kor'gall nog wat maandjes extra zitten met overdreven queues voor battlegrounds.

Te zeggen dat Kor'gall speciaal langer is down geweest x aantal weken terug om voor te bereiden op cross realm battlegrounds (zo uitgelegd door blizzard!) 8)7

Way to go blizz!

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horde whined niet, er wordt hier enkel gereageerd omdat jullie niet willen erkennen dat jullie het makkenlijker hebben. Iedere post heeft een inhoud in de richting van: Laten we met de duscussie stoppen want wij hebben het niet veel makkenlijker als Horde. Het is geen gewhine en excuus het IS gewoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
er mag dan misschien wel veel gewhined worden over die pala bende etc. Maar ik vind et wel grappig dat et de alliance zijn die zeggen dat et whine is ;p Bang dat jullie imba pallys misschien generfd gaan worden als er teveel gezeken wordt? >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:18
Kapoen schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:10:
We zijn behoorlijk de lul in 1.12 met dat cross realm gedoe, Kor'gall zit namelijk in een bracket met slechts 1 andere server. De andere server bestaat nog niet eens :'(

Dus blijft Horde op Kor'gall nog wat maandjes extra zitten met overdreven queues voor battlegrounds.

Te zeggen dat Kor'gall speciaal langer is down geweest x aantal weken terug om voor te bereiden op cross realm battlegrounds (zo uitgelegd door blizzard!) 8)7

Way to go blizz!
heb je een linkje waar ik kan zien waar mijn realms staan..? in de bracket..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ach het verschil is verdwenen binnen 6 maanden (dan pas zijn er 70 horde paladins).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
BootVluchteling schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:32:
[...]

heb je een linkje waar ik kan zien waar mijn realms staan..? in de bracket..
linkje

Emerald Dream zit in een van de grootste groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kapoen schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:50:
[...]

linkje

Emerald Dream zit in een van de grootste groepen.
xavius zit weer in een kutgroup.. 3 andere, allemaal RP rommel.. nee, dat zal druk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

BootVluchteling schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:58:
[...]

xavius zit weer in een kutgroup.. 3 andere, allemaal RP rommel.. nee, dat zal druk zijn...
Hehe, zouden er ook RP regels gelden op cross-server battlegrounds? :P Maar, ik ben benieuwd hoe nu honor berekend wordt enzo, gaat dat veranderen (dat de verschillende servers samen genomen worden?). Druk?! maakt niet zo heel veel uit (daarom wordt alles nu samengevoegd), als de horde/alliance ratio maar een beetje in orde is. Op xavius had ik overigens zo al geen problemen om wsg oid te doen hoor.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://wow-infinity.com/images/ragnarosdown_big.jpg
Yaaaaaaay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
gratz! wij op xavius hebben em eergisteren voor de 2e x in de grond laten zakken :9

nog beetje fat l00t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 19:40:
[...]

gratz! wij op xavius hebben em eergisteren voor de 2e x in de grond laten zakken :9

nog beetje fat l00t?
Ja best wel , Bonereaver , Legplates of Wrath en Saphiron Drape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Easy mode! Ik bedoel met die systeem specs van jou he, wat anders :D

Anyhoo proficiat, een eerste ragna kill is altijd iets speciaals.

Mijn toenmalige guild zat in The Game Syndicate in Rotterdam toen het gebeurde,
hebben we toen ff de andere gamers doen schrikken met ons gejuig... :D
Nerf! Bonereaver is het enige waarvoor ik mijn warrior nog eventueel MC wil insturen. Echt nog nooit zien droppen in een paar dozijn kills :(

[ Voor 18% gewijzigd door Kapoen op 05-08-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 19:44:
[...]

Die screen is zo lelijk omdat die van de site komt, WoW ziet er hier mooier uit -_-

Gek genoeg schreeuwde niemand op TS, het was al voorspeld, het was de second en de vorige was op 2%, en nu gebruikten we potions en alles, we wisten dat het zou gaan lukken.

Onyxia ook down overigens, met 26 man First Try :)

(Helm of Wrath, Deathbringer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 19:42:
Lieve schat, Sapphiron Drape valt van Onyxia, niet van Ragnaros. Of je bedoeld Dragon's Blood Cape
of Cloak of the Shrouded Mists....

Om nog heel even op dat imbahdin > shaman gedoe in te gaan...
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 12:37:
Onze MT heeft 8k hp gebuffed ( zonder flask ), hij krijgt 800 hp extra van BoK.
Je moet eens weten hoe vaak onze tanks bij de twin emps op 400 hp zitten na een unbalancing strike.
800 hp extra is een GIGANTISCHE voorsprong, als je dat niet ziet moet je je ogen eens open doen.
Fout, je krijgt dus niet 10% meer hp, maar 10% meer stats... Zoneseek gaf het overigens wel goed aan. Maar het is toch allang bewezen dat het niet 100% noodzakelijk is, die buffs?
Horde kan het, het vergt wat alleen wat meer...
Discussie gesloten nu..? :)

Ander puntje. Ik weet dus eigelijk 'niets' van warriors.. Ik ben nu mijn eigen warrior aan het lvl'en en heb al wat blue's ingekocht om het wat makkelijk te maken.. Sommige zeggen in de guildchat dat Kang the Decapitator echt zijn geld waar is, en dat je er ook tot de 60 mee kan lvl'en, is dat echt zo?

Ik wil best 170g uitgeven voor zo'n weapon, maar als ie niet voldoet, tja..
En weet ook totaal niet wat voor een spec ik moet pakken om te lvl'en. Heb nu Cruelty en die Unbridled wrath in fury. Ik ga nu richting arms denk ik, omdat daar echt goeie talents ook zitten. Nu zei iemand van me guild dat ik op lvl 40 echt een instant attack wilde om te lvl'en, mortal strike of bloodthirst. Dan respec ik wel, want dat ga ik zo niet halen.
Ligt aan waar je mee lvl't denk ik, ik wil toch met een 2h bezig blijven. Iemand die me wat tips kan geven over een spec? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 19:42:
[...]

bij ons dropte spinal reaper ook.. dps warrior @ drool mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
jarnotjuh schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:13:
[...]
Ander puntje. Ik weet dus eigelijk 'niets' van warriors.. Ik ben nu mijn eigen warrior aan het lvl'en en heb al wat blue's ingekocht om het wat makkelijk te maken.. Sommige zeggen in de guildchat dat Kang the Decapitator echt zijn geld waar is, en dat je er ook tot de 60 mee kan lvl'en, is dat echt zo?

Ik wil best 170g uitgeven voor zo'n weapon, maar als ie niet voldoet, tja..
En weet ook totaal niet wat voor een spec ik moet pakken om te lvl'en. Heb nu Cruelty en die Unbridled wrath in fury. Ik ga nu richting arms denk ik, omdat daar echt goeie talents ook zitten. Nu zei iemand van me guild dat ik op lvl 40 echt een instant attack wilde om te lvl'en, mortal strike of bloodthirst. Dan respec ik wel, want dat ga ik zo niet halen.
Ligt aan waar je mee lvl't denk ik, ik wil toch met een 2h bezig blijven. Iemand die me wat tips kan geven over een spec? :)
Ik zou zeker geen epics aankopen die geen level 60 vereisen. Een warrior is een zeer gear afhankelijke klasse en dus zal je snel genoeg die epic weer moeten vervangen. Zo'n lowbie epic is leuk als je 'm vind of krijgt, maar voor de rest totaal zijn geld niet waard. Gewoon op level 51 een rondje AV winnen en je hebt een degelijke gratis polearm: link

Qua spec moet je kijken wat je wil, je geeft aan dat je 2h wilt dus dan is arms de tree voor jou.
Fury (dual wield) is anders ook een degelijke build om aan PvE te doen, alleen is deze nog meer gear afhankelijk dan een arms build. Je zult namelijk over veel +hit moeten beschikken omdat dual wielding een grotere miss rate heeft.

Mijn warrior heeft een Arms/Protection build. Dat wil zeggen dat ik solo kan PvE/PVP, maar ook over de meeste nuttige talenten beschik om te tanken in grote raids. Mijn build kan je hier bekijken: link Een build zoals deze heeft het voordeel dat je heel flexibel bent als warrior. Je zal op een gegeven moment toch de dungeons in moeten en dan zal je waarschijnlijk moeten tanken. Vandaar dus deze build. Overigens is het meeste van mijn DPS/solo gear te vinden in MC/AQ20/ZG dus dat kan je zeker zelf ook halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, eindelijk m'n priest van die crappy kutserver Sylvanas af :D

Zit op Magtheridon horde nu :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:13:
[...]

Lieve schat, Sapphiron Drape valt van Onyxia, niet van Ragnaros. Of je bedoeld Dragon's Blood Cape
of Cloak of the Shrouded Mists....
Woops je hebt helemaal gelijk, ik ben in de war, Maar dat zal wel komen omdat die cloak 3 van de 4 kills gedropt is net als helm of wrath ( Van Onyxia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 13:41
Ik ben opzoek naar de mouseover itemlinks die ze bijvoorbeeld op deze site hebben: http://www.praemium.eu

Deze zijn precies hetzelfde op heel veel verschillende sites dus moet haast wel een standaard iets ergens op internet voor zijn. Maar zover heb ik nog geen geluk met zoeken en post ik hier maar of iemand weet waar ik die links kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:40
Kan iemand mij uitleggen welke racial passive skill er op dwarfs zitten? Ik zie zoveel mensen die Dwarf Priest worden/willen recruiten, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
cls schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:59:
Kan iemand mij uitleggen welke racial passive skill er op dwarfs zitten? Ik zie zoveel mensen die Dwarf Priest worden/willen recruiten, vandaar.
fear ward.. daar draait het allemaal om.. absorbeert 1 fear spell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
BootVluchteling schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 23:15:
[...]

fear ward.. daar draait het allemaal om.. absorbeert 1 fear spell..
Hoe doet de Horde dit dan bij bijvoorbeeld Onyxia? Gewoon de MT wordt gefeared?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
Hidde schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:09:
[...]

Totems...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hidde schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:09:
[...]

afaik hebben ze een totem, en stance dancen ( bezerker rage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Horde doet dat dmv stance dancing door de MT warrior, totems werkt niet echt omdat die en gesloopt worden door onyxia en werkt voor de hele party (als iemand anders dan de mt fear breakt/resist dan krijgt diegene heel vele threat inene).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:12:
[...]

afaik hebben ze een totem, en stance dancen ( bezerker rage)
Totem pulsed elke 5 seconden en is dus niet betrouwbaar, stance dancen werkt alleen als de Fear minimaal elke 30 seconden komt.

Bij Nefarian en Gluth bijvoorbeeld moeten we 1 a 2 offtanks gebruiken die hoog in threat moeten blijven en Fear breken als de MT dat niet kan, zodat het baasje netjes op dezelfde plek blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:36:
[...]

Totem pulsed elke 5 seconden en is dus niet betrouwbaar, stance dancen werkt alleen als de Fear minimaal elke 30 seconden komt.

Bij Nefarian en Gluth bijvoorbeeld moeten we 1 a 2 offtanks gebruiken die hoog in threat moeten blijven en Fear breken als de MT dat niet kan, zodat het baasje netjes op dezelfde plek blijft.
owja, je heb ook nog undead racial, en anti-fear trinket..? die je krijgt als je corporal ben..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

dan moet je dus gaan pvp'en om daarmee fatsoenlijk te kunnen pve'en, waarbij alliance gewoon een eazy racial ability heeft. en die undead racial is alleen voor die player.. en aangezien niet iedereen undead toons heeft...

[ Voor 28% gewijzigd door Bezulba op 06-08-2006 01:07 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 01:06:
dan moet je dus gaan pvp'en om daarmee fatsoenlijk te kunnen pve'en, waarbij alliance gewoon een eazy racial ability heeft. en die undead racial is alleen voor die player.. en aangezien niet iedereen undead toons heeft...
alsof corporal (rank 3) worden zo lastig is.. vaak zijn horde's outnumbered, dus amper een queue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
BootVluchteling schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 01:10:
[...]

alsof corporal (rank 3) worden zo lastig is.. vaak zijn horde's outnumbered, dus amper een queue..
rank 2 = corporal/grunt :)

Voor pve heb je niet zoveel aan de insignia, 't heeft 5 minuten CD en bijvoorbeeld bij onyxia of neffy komt fear veel te vaak in die 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar komt bovenop dat de melee trinket helemaal geen fear breekt ;)

Er is wel een blacksmithing trinket die het doet afaik.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 08:59:
[...]

mja dat mag ook wel met die lvls in een lvl 52 instance :P

eranikus is kut, omdat je de hele instance ervoor moet clearen :/ en dat duurt zo fokking lang
dat was ik laatst tijdens een ST run met m'n altje dus even vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 02:00:
En daar komt bovenop dat de melee trinket helemaal geen fear breekt ;)

Er is wel een blacksmithing trinket die het doet afaik.
Laatste keer dat ik checkte breakt myn trinket gewoon nog fear als rogue hoor.

BTW 2 dagen geleden:

Afbeeldingslocatie: http://www.fa-gaming.com/pics/g/1154779442-44d489323ea74-f.jpg

\o/

1,5 uur daarna ook nog het excuus voor een raidbaas Grobbulus neergehaald... best grappig dat je 2 weken aan het wipen bent op patchwerk, en vervolgens de baas daarna zo snel na zonder er teveel af te weten of eerdere tries op hebt gehad neer krijgt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34

Way to go blizz!
Kor'Gall BG's zijn ubah, als me rogue een scheet laat komt de BG popup alweer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de vele saaie wacht tijden om een instance binnen te komen, heb ik besloten om een priest als alt te nemen. :) Ik ben nu al lvl 10 ! ;)
Ik speel op een PvE server, ik doe graag instances maar wil ook snel lvlen, en ik heb dus een shadow build nodig. Wat is volgens julie een hele goede shadow build tot een lvltje of 55+ ?
Ik vindt het altijd weer lastig om een goede build te vinden, dus graag julie kennis hier van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
superbassie schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:11:
[...]

Ik speel op GB (Horde side)
Daar hebben we een paar guilds die al dik in de epics zitten. De twee beste Horde high-end guilds zijn denk ik Hi Goat en Refusion. Alliance:Horde balance is ongeveer 3:2 en Alliance kant heeft ook een paar goede guilds. Qua PvP is het ook wel ok, je kan altijd wel een BG in (alliance winnen meer, vind ik)
Verder is er een grote NL guild, waar ik ook in zit. Op het moment alles in ZG down en zijn bezig in AQ20 en MC.
Ik heb gisteravond en vandaag rondgehangen op Grim Batol. Ziet er inderdaad erg goed uit en heb ook met 2 guildies van je geouwehoerd, Elwayn en Drathor. Klinkt allemaal erg relaxed.

Ik zal proberen de komende week mijn Warrior en Warlock te moven en dan zal ik snel applyen voor Panic d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 04:33:
[...]

Laatste keer dat ik checkte breakt myn trinket gewoon nog fear als rogue hoor.

BTW 2 dagen geleden:

[afbeelding]

\o/

1,5 uur daarna ook nog het excuus voor een raidbaas Grobbulus neergehaald... best grappig dat je 2 weken aan het wipen bent op patchwerk, en vervolgens de baas daarna zo snel na zonder er teveel af te weten of eerdere tries op hebt gehad neer krijgt.
Laatste keer dat ik checkte met mijn warrior dus niet.

Ff opgezocht, is blijkbaar per class, niet per melee/ranged, wist ik niet :p

Iig, mijn punt blijft hetzelfde, als warrior kan je je pvp trinket niet gebruiken om fear te breken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom eens met iets origineels zou ik zeggen, want hiervan weten we al dat niemand zin heeft om er weer over te beginnen.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
jarnotjuh schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 16:46:
Waarom de enchanting materials niet gewoon kopen, en dan door iemand anders laten enchanten?

Dat is een veel goedkopere oplossing.. Mining wegdoen is zonde, je winst is best groot als je er redelijk actief mee bent..
Dat je de enige master swordsmith bent, nah, denk het niet. Ik zou wel beide proffs houden, als je DENKT dat je er winst uit gaat maken, maar die kans is vrij klein(uit BS).

Ik neem aan dat er vast wel guildies zijn die hoge enchanting dingen uit mc/aq20/aq40 hebben, of andere mensen op je realm die je kent.. Enchanting lvl'en is echt een klote karwei, dat gaat je aardig wat gold kosten :)
Ik was niet van plan om enchanting te gaan skillen. Mijn guildies hebben alle leuke enchants wel, het gaat mij puur om het materiaal. Enchanting spul is bij ons bijna niet te betalen. En als de uitbreiding komt dan neem ik jewelrycrafting en met mijn 300 mining moet ik dat snel kunnen skillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Op zo'n manier gaan we niet met elkaar om. Als je iets ziet wat je niet bevalt, plaats een TR

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
een maat van me wil WoW teaser proberen.. moet je daarbij al een code hebben of niet..? zo ja, ik heb WoW al, maar weet niet waar ik mijn 10-dagen trial code moet vinden.. waar zit ie tussen oid..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
In de doos van de 5 cd's. Bij mij zat-ie daar iig, in de handleiding.

Btw: Op Aerie Peak haalde ik vrijdagmiddag een quest op om naar de Darkmoon faire te gaan, maar die was nog in aanbouw. Nou is het zondagmiddag, en de faire is nog steeds in aanbouw...
Duurt dat altijd zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Richub schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:58:

Btw: Op Aerie Peak haalde ik vrijdagmiddag een quest op om naar de Darkmoon faire te gaan, maar die was nog in aanbouw. Nou is het zondagmiddag, en de faire is nog steeds in aanbouw...
Duurt dat altijd zo lang?
gloof dat ie maandag pas open gaat.. die dwarfs zijn trage bouwers.. :P
bij mij alleen mn eigen code.. die krijgt ie natuurlijk niet.. kan iemand anders mailtje naar me sturen met een trial code..? heni03 AT zonnet <PUNT> nl

[ Voor 20% gewijzigd door BootVluchteling op 06-08-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:26
Beste mensen ,

zijn er hier paladins die wel eens hebben getankt.. we hadden het er gister in de guildchat eventjes over de meningen zijn verdeelt. Is het mogelijk voor een paladin om te tanken in instances als Mc en hoger?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Webgnome schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:30:
Beste mensen ,

zijn er hier paladins die wel eens hebben getankt.. we hadden het er gister in de guildchat eventjes over de meningen zijn verdeelt. Is het mogelijk voor een paladin om te tanken in instances als Mc en hoger?
het kán wel, maar het is minder makkelijk.. je heb natuurlijk die +30% threath spell.. daarnaast die ene aura.. maar daar houd eht mee op.. ben je aggro kwijt--> wipe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
BootVluchteling schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:47:
[...]

het kán wel, maar het is minder makkelijk.. je heb natuurlijk die +30% threath spell.. daarnaast die ene aura.. maar daar houd eht mee op.. ben je aggro kwijt--> wipe..
er kan geen warrior naast staan die dan ff overneemt? Moet makkelijk gaan imo.

Maar waarom zou je een pala willen laten tanken? Gewoon omdat het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
addictive schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:15:
[...]

de warrior moet dan alsnog #2 op de aggro-list staan.. anders moet je direct een dps-stop doen.. met geluk red je het dan..

maar goed..heeft iemand trial key over?

[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 06-08-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Kapoen schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:29:
[...]

Ik zou zeker geen epics aankopen die geen level 60 vereisen. Een warrior is een zeer gear afhankelijke klasse en dus zal je snel genoeg die epic weer moeten vervangen. Zo'n lowbie epic is leuk als je 'm vind of krijgt, maar voor de rest totaal zijn geld niet waard. Gewoon op level 51 een rondje AV winnen en je hebt een degelijke gratis polearm: link

Qua spec moet je kijken wat je wil, je geeft aan dat je 2h wilt dus dan is arms de tree voor jou.
Fury (dual wield) is anders ook een degelijke build om aan PvE te doen, alleen is deze nog meer gear afhankelijk dan een arms build. Je zult namelijk over veel +hit moeten beschikken omdat dual wielding een grotere miss rate heeft.

Mijn warrior heeft een Arms/Protection build. Dat wil zeggen dat ik solo kan PvE/PVP, maar ook over de meeste nuttige talenten beschik om te tanken in grote raids. Mijn build kan je hier bekijken: link Een build zoals deze heeft het voordeel dat je heel flexibel bent als warrior. Je zal op een gegeven moment toch de dungeons in moeten en dan zal je waarschijnlijk moeten tanken. Vandaar dus deze build. Overigens is het meeste van mijn DPS/solo gear te vinden in MC/AQ20/ZG dus dat kan je zeker zelf ook halen :).
Het punt van alts bij mij is dat ik ze alleen lvl om een lvl60 erbij te krijgen, niet om er instances mee te gaan doen of wat dan ook. Als ik maar een beetje dmg doe en redelijk snel lvl dan vind ik het allang goed.
Over fury, dual wield wil ik niet, ik wil 2handers gebruiken. Ik ga dus wel gewoon in arms speccen denk ik.
Nu staat de kang 4x op de AH, met als laagste 120bid.. Denk dat ik em toch maar koop omdat ik anders toch geld te veel heb :P

Net trouwens Robes of the Battleguard geloot, en nu maar hopen dat vandeweek Netherwind robes niet valt.. Ziet er trouwes wel hip uit, die robes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
bij ons staan meestal 2 warriors bovenaan de agro list, liefst nog wel 3.

Maar goed een paly kan tanken ja idd. maar ik denk dat een shammy luci ook wel kan tanken.(iig met goede gear (tier2 ofzo)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:46:
bij ons staan meestal 2 warriors bovenaan de agro list, liefst nog wel 3.

Maar goed een paly kan tanken ja idd. maar ik denk dat een shammy luci ook wel kan tanken.(iig met goede gear (tier2 ofzo)
Ik denk dat een druid bear form beter kan tenken dan een Paladin, maar om on topic te blijven, Ja een Paladin kan wel tanken, maar lastig door weinig directe aggro krijg abillitys zoals Growl , Taunt en geen debuffs met veel threat ( Sunder Armor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit dropte zojuist in tanaris : http://www.thottbot.com/?i=4922

nu weet ik niet of ik deze beter kan verkopen of dragen. ik weet dat het "nogal"tank boots zijn (ik ben zelf een 46 paly) maar ik solo nogal veel en de 2% dodge klinkt erg goed...

wat zeggen jullie ervan?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
/cry

deed zojuist een BRD met een PUG voor burning essence (nog eens extra 20FR op dark iron helm), ninja's zo'n gast ze. Helemaal over de zeik hier, 10 runs gedaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:26
addictive schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:15:
[...]

Om te kijken of dat het kan. We hebben al druids die in Mc die diverse bossen daar tanken. Daarom kwam er dus laatst een discussie of dat een paladin het ook kan/kon. Iemand het al is gedaan als paladin zijnde?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Beste mensen ,

Het kan, maar dan voornamelijk offtanken
bij garr op de adds kun je makkelijk aggro nemen en houden, als je add niet de eerste is die afgemaakt wordt. Met 10k armor, 10%+ parry, 10% dodge, en 70% block (met holy shield, en als je eens gecrit wordt) wordt je zelfs nauwelijks geraakt. Bij golemagg kun je prima een hond offtanken, en ik offtank majordomo regelmatig. Laatst ook onyxia laatste 20% getanked omdat ik aggro kreeg.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:26:

nu weet ik niet of ik deze beter kan verkopen of dragen. ik weet dat het "nogal"tank boots zijn (ik ben zelf een 46 paly) maar ik solo nogal veel en de 2% dodge klinkt erg goed...

wat zeggen jullie ervan?

alvast bedankt
Gewoon verkopen, je hebt er niet veel an op jouw level, en het zijn echt Warrior boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:26:

wat zeggen jullie ervan?

alvast bedankt
low-lvl epic altijd verkopen. Over een lvl of 10 vervang je ze toch weer, en je kunt het geld wat je ervoor kunt krijgen veel te goed gebruiken voor andere mooie gear, of alvast opzij zetten voor je epic mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Miles Teg schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:53:
[...]

low-lvl epic altijd verkopen. Over een lvl of 10 vervang je ze toch weer, en je kunt het geld wat je ervoor kunt krijgen veel te goed gebruiken voor andere mooie gear, of alvast opzij zetten voor je epic mount.
niet mee eens in dit geval, boots of avoidance zijn prachtige tank boots en zou ik zelfs nu nog willen hebben :)
2% dodge is zalig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
heeft iemand trial key over voor vriend van me..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:01:
heeft iemand trial key over voor vriend van me..?
vraag het anders over 2 uur weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameCrazy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Wel jammer dat je bij het maken van een guest account bijna helemaal aan het einde, payment method, pas te horen krijgt dat je wel een geldige payment method moet kunnen kiezen om een guest account te kunnen maken.

Ik had dus me al eenmaal aangemeld. De mail gevolgd, key ingevuld, downloader binnengehaald en aangezet, nogmaals gegevens invullen. Dan pas komt het scherm dat je iets van creditcard gegevens ofzo moet hebben anders kan je dus geen gastaccount maken :(

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

verzin een CC-nummer?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raggy down xD 3de try \ o /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
gz, wij zijn momenteel bezig met nefarian(net 5% whipe gehad). Hopelijk gaat het nu goed, maar irritant dat je 15 min moet wachten zonder dat was hij al lang dood geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Afgelopen donderdag Vael down op 5e try ooit, vandaag Broodlord down op 3e try ooit, zonder flasks e.d. _/-\o_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Nefarian voor de eerste keer dat we voorbij phase 1 geraken op 14% gekregen :D

Morgen gaat ie neer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vandaag voor het eerst Buru (AQ20) gedowned met m'n guildies. We zaten wat laag qua dps classes dus na veel tries eindelijk gelukt (was de eerste keer dat we hem probeerden)

Echt super :) (wel een beetje jammere loot, maar who cares)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:52:
Vandaag Nefarian voor de eerste keer dat we voorbij phase 1 geraken op 14% gekregen :D

Morgen gaat ie neer :*)
wat is er zo moeilijk aan fase 1?

wij hebben heb vandaag voor het eerst gedaan(nou ja 70% van de mensen in raid). en meteen voorbij fase 1.

beste try 5% :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Afgelope week was mn oude guild gedisband wegens inactivity en dergelijken. Meteen een nieuwe guild gejoined die toen 1 of 2 dagen bestond. Afgelopen woensdag molten core gecleared. En nu binnen 3 dagen heel bwl leeg INCL Nefarian paar uurtjes geleden. Dat noem ik pas imba progress :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

vast niet met je hunter op trollbane?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 00:42:
[...]

wat is er zo moeilijk aan fase 1?

wij hebben heb vandaag voor het eerst gedaan(nou ja 70% van de mensen in raid). en meteen voorbij fase 1.

beste try 5% :(.
fase 1 kan lastig zijn als je een iets lastige combo kleur hebt, zeker als je er voor het eerst bent. Daarnaast vind ik als 30% er eerder geweest is een gigantisch voordeel wat heel veel scheelt in trial en error. Fase 1 zoals je zelf zegt easy... fase 2 easymode fearward en nuken, fase3 easymode bop of holy wrath van palas, moeilijk wordt het als je wilt wipen op 5% :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

chromeeh

the Gnome

Ok nu wil ik het weten ook:
Of ligt het aan mij, of het lvl van lvl 52 ~ 60 dusdanig 'makkelijker' dan bijv. 40 ~ 50?
Want ik ben zat. avond lvl 57 geworden en zit nu al weer op 60% xp richting lvl 58.
En heb gister niet extreem lang gespeeld...

WinterSpring is prachtig kwa quests, de quests zijn goed te doen en leveren sloten xp op :)
Ik ga vanavond maar eens richting Silithius... _/-\o_

Nog een vraagje dan...
Ik heb een Human char, dus kan alleen maar 'Common' language.
Is er een mogelijk om andere bij te leren?
Niet dat het direct zinvol is maar toch :P

[ Voor 18% gewijzigd door chromeeh op 07-08-2006 08:21 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:28

DinX

Motormuis

Van lvl 52 tot 60 gaat inderdaad belachelijk snel vergeleken met de andere levels;

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DinX schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:31:
Van lvl 52 tot 60 gaat inderdaad belachelijk snel vergeleken met de andere levels;
Zodra je in the plaguelands, burning steppes en winterspring kan beginnen en vanaf 55 naar silithus, dan gaat het zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
BootVluchteling schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:58:
[...]
En als je denkt dat op de RP-servers alleen maar wordt geroll-played moet je eens op zo'n server komen kijken. We hebben meerdere guildmembers op andere servers zitten (pvp-servers) en we horen dat de kwaliteit van de PvP slechter is dan op onze RP-server.

Maar ik hoorde ook al dat in de bracket van Earthen Ring een paar hele goede Epic geared Horde teams zitten en we kijken uit naar de patch 1.12 om tegen ze uit te komen.
Onze guild heeft laatste tijd veel PvE gedaan vanwege de lange que-tijden (1h+ is normaal) maar we zijn begonnen om onze verstofde PvP-skills weer op te warmen om onze naam hoog te houden in de crossed-battle-grounds

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

hmm vanavond eerste echte MC run met guild. Eens kijken wat het wordt.

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

chromeeh

the Gnome

Kaap schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:33:
[...]
Zodra je in the plaguelands, burning steppes en winterspring kan beginnen en vanaf 55 naar silithus, dan gaat het zo snel.
Vooral de quests zoals "Are we there Yeti?" zijn leuk :)
En de Enraged Wildkin 'chain' is ook erg lekker kwa xp.

Mijn streven is om voor het einde van de maand lvl 60 te zijn, maar op dit tempo ga ik dat makkelijk redden. Ik hoop vanavond een goede group te vinden voor Attunement to the Core.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DCM schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 09:05:
hmm vanavond eerste echte MC run met guild. Eens kijken wat het wordt.
that reminds, ik zal 2 extra stacks flashpowder meenemen :P
nah zal wel goed gaan, op ze minst 3 bosses moet lukken, als er niet teveel geslacked wordt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, Yes, Yes, Yes, Yes!!!!

Eindelijk die stomme Razorgore neergelegd met mijn guild!! Woeiiiiiiiiii :)

Het heeft even geduurd, een week of 4/5 ofzo.. maar die hufter ligt nu voor de eerste keer op zn rug. Cheeeeeeeer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:27

Phydomir

Dennis

Wat een heerlijk wow weekend was dit. Zowel voor mij persoonlijk als voor onze (vrij nieuwe) guild.

Zelf ben ik dit weekend lvl 60 geworden, LW naar 300 gekregen en ben attuned geworden voor MC.

De guild had dit weekend twee 1st kills. Onyxia ging down met 26 man en gister avond ging ossirian voor het eerst neer. heerlijk :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:38
DrProctor schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 01:16:
Afgelope week was mn oude guild gedisband wegens inactivity en dergelijken. Meteen een nieuwe guild gejoined die toen 1 of 2 dagen bestond. Afgelopen woensdag molten core gecleared. En nu binnen 3 dagen heel bwl leeg INCL Nefarian paar uurtjes geleden. Dat noem ik pas imba progress :D
ik neem aan wel met veel mensen die al ervaring hebben? Iig thumbs up voor je leaders. Nu aq40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
DarkShadow schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:14:
[...]

ik neem aan wel met veel mensen die al ervaring hebben? Iig thumbs up voor je leaders. Nu aq40 :)
Dat kan niet anders, een onervaren groep kan onmogelijk binnen 1 week Nefarian dood hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ook voor mij was dit een geweldig weekend !
Zaterdag gegrind voor lvlen en zondags level 60 + MC attunement bereikt. Vervolgens gisteravond ook meteen mijn eerste raid in MC. Geweldig gevoel zeg met alle tactics e.d. We zijn tot Sulfuron gegaan. Volgende keer gaat Major zeker down. Echt heerlijk gevoel zeg als je met 40 man alles goed doet. We zijn alleen 2 keer gewiped op shazz met zijn AoE. Hier waren tot 2x toe mensen die teveel DPS deden en de aggro bij de tank weghaalden. Waardoor we in onze halve cirkel met AoE down gingen. Na 2x wipe ging het goed en hebben we uiteindelijk met 15 man shazz gedownd. Verder gingen alle bazen in 1x down.

Op mijn eerste raid zat ik ook nog net naast de giantstalker pauldrons :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
TiMMieJ schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:40:
Zaterdag gegrind voor lvlen en zondags level 60 + MC attunement bereikt. Vervolgens gisteravond ook meteen mijn eerste raid in MC. Geweldig gevoel zeg met alle tactics e.d. We zijn tot Sulfuron gegaan. Volgende keer gaat Major zeker down. Echt heerlijk gevoel zeg als je met 40 man alles goed doet. We zijn alleen 2 keer gewiped op shazz met zijn AoE. Hier waren tot 2x toe mensen die teveel DPS deden en de aggro bij de tank weghaalden. Waardoor we in onze halve cirkel met AoE down gingen. Na 2x wipe ging het goed en hebben we uiteindelijk met 15 man shazz gedownd. Verder gingen alle bazen in 1x down.

Heb geduld, die shoulders droppen zo vaak, dat wij denk ik elke alt hunter in onze guild er al mee hebben equipped :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
TiMMieJ schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:40:

Shazz... das die boss na Geddon toch? Veranderd die sowieso niet van target? Volgens mij is het de bedoeling dat de warrior in de groep van degene die aggro trekt (wat een constructie :) ) hem taunt en naar de main tank in het midden trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Kapoen schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:05:
[...]

Shazz... das die boss na Geddon toch? Veranderd die sowieso niet van target? Volgens mij is het de bedoeling dat de warrior in de groep van degene die aggro trekt (wat een constructie :) ) hem taunt en naar de main tank in het midden trekt.
Ja idd dat klopt maar dan word er bij ons een run richting het midden gedaan door wie dan ook.
Dan kunnen de tanks het over nemen en hem naar het midden halen. Zodoende probeert men de AoE te minderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
TiMMieJ schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:06:
[...]

Ja idd dat klopt maar dan word er bij ons een run richting het midden gedaan door wie dan ook.
Dan kunnen de tanks het over nemen en hem naar het midden halen. Zodoende probeert men de AoE te minderen.
Bij ons gewoon de raid in 4 groupen opdelen met in iedere groep een warrior die shazzra taunt en terug brent naar de MT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Beste mensen ,

bij ons heeft een paladin met warrior ambities wel getanked en trash gaat aardig goed als je hem even de tijd geeft voor agro. Uiteindelijk deed ie ook gehennas maar dat ging toch niet helemaal goed als de dps eenmaal los gaat gaat het wel erg hard met agro verlies. Opzich zou het wel kunnen maar dan moet je hem flink lang agro laten op bouwen ;)
TiMMieJ schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:06:
[...]

als niemand dots op hem gooit en de warrior houdt rend erop en iedereen stopt meteen als ie blink gaat het wel goed dan komt ie meteen terug.
Als je daarbij ook nog eens telt hoevaak ie de arcane explosions doet (gemiddeld 9 x voor ie blinkt) dan doe je vlak voor dat ie blinkt een taunt dan komt ie 100% zeker terug.

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 07-08-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De bak in voor creditcard fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Creditcard fraude bestaat alleen als er daadwerkelijk iets word afgeschreven, dat is in dit geval niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:19
BonzO schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:05:
Ik ben opzoek naar de mouseover itemlinks die ze bijvoorbeeld op deze site hebben: http://www.praemium.eu

Deze zijn precies hetzelfde op heel veel verschillende sites dus moet haast wel een standaard iets ergens op internet voor zijn. Maar zover heb ik nog geen geluk met zoeken en post ik hier maar of iemand weet waar ik die links kan krijgen?
Dit misschien iets?

http://forums.eqdkp.com/index.php?showtopic=3331
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 11:47:
Na de vele saaie wacht tijden om een instance binnen te komen, heb ik besloten om een priest als alt te nemen. :) Ik ben nu al lvl 10 ! ;)
Ik speel op een PvE server, ik doe graag instances maar wil ook snel lvlen, en ik heb dus een shadow build nodig. Wat is volgens julie een hele goede shadow build tot een lvltje of 55+ ?
Ik vindt het altijd weer lastig om een goede build te vinden, dus graag julie kennis hier van. :)
Dit zou je goed verder moeten helpen:

http://forums.worldofwar.net/showthread.php?t=369495

[ Voor 36% gewijzigd door Bulligan op 07-08-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35

Way to go blizz!
En aangezien ik hier amper reageer en geen kat me kent :P : 60 overnuking iceblock, aangenaam :P

Compleet belachelijk hoe Kor'gall wéér es behandeld wordt. Ja ik kijk er echt al naar uit om mensen in greens te one shotten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Kapoen schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 19:44:
[...]

Dat was onze tweede kill, nub! Vervolgens iedereen van z'n PC weg en zij die thuis speelden hebben we ff lekker laten stikken, die hadden geen flauw idee waar we heen waren :D. Maar super ervaring, dat wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

gister die summoning the princess questchain gedaan.. man man man wat een fantastische rewards krijg je voor die bergen met werk zeg.. not.. tis dat het groepje gezellig was anders had ik em lekker geabandoned.. wel als wraak dat mens 4x gekilled..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nephilim schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:47:
[...]

En aangezien ik hier amper reageer en geen kat me kent :P : 60 overnuking iceblock, aangenaam :P

Compleet belachelijk hoe Kor'gall wéér es behandeld wordt. Ja ik kijk er echt al naar uit om mensen in greens te one shotten :/
Kor'Gall mag vanaf vandaag paid transfers doen. Ben benieuwd hoeveel Horde er pleitte gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 04:14:
[...]

fase 1 kan lastig zijn als je een iets lastige combo kleur hebt, zeker als je er voor het eerst bent. Daarnaast vind ik als 30% er eerder geweest is een gigantisch voordeel wat heel veel scheelt in trial en error. Fase 1 zoals je zelf zegt easy... fase 2 easymode fearward en nuken, fase3 easymode bop of holy wrath van palas, moeilijk wordt het als je wilt wipen op 5% :p
horde hier dus mages die alles neernuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

eendje schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:58:
gister die summoning the princess questchain gedaan.. man man man wat een fantastische rewards krijg je voor die bergen met werk zeg.. not.. tis dat het groepje gezellig was anders had ik em lekker geabandoned.. wel als wraak dat mens 4x gekilled..
als ik me niet vergis was het 7200xp volgens mij 1 van de hoogste xp rewards onder de 55
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.