Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 83 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.984 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:04:
[...]

Nee... jullie zitten vast op attendancy : P
niet meer, gisteren zowaar MC gedaan :P
en vanavond bwl ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 20:20
m0nk schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:04:
[...]
Je vergeet het o zo mooie "feign death" verhaal bij Frankriss! :P
ImdaMned schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:46:
@ kaap. De reden waarom er zo weinig spam is bij je recruitement post is omdat normale leden niet kunnen posten in het recruitement forum....

Officers sneek/paling/4fun kunnen het wel.
Slackers zoals eyahan/silk_dude van blackraven kunnen het wel...

leuke policy : P

On "WoW" topic:

Gisteren rotflcopter sartura down op 2e try. Heb imperial regalia geloot waarmee ik imba staff kan halen \o/ Daarna nog een aantal tries op frankriss maar daar kwamen we niet verder dan 35%. Zal volgende week wel down gaan ofzo. Vanavond even slacken in AQ20.
Zoals Silk al op Exomna forum melde: half Exomna zit op GoT, ik zie het ja.

Mijn application wel al richting de 180 pageviews, in maar enkele uren :+

Fankriss is trouwens eitje hoor, de tunnel daarvoor is veel cooler :)

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-08-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:07:
[...]
niet meer, gisteren zowaar MC gedaan :P
en vanavond bwl ^^
Nou ik ga vanavond raiden in....UBRS waarschijnlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Mojo schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:30:
[...]

Ow cool, stormrage, daar zit ik ook :P Hoe heet je? :)

Ow en Lightforge is niet zo goed, je kan veel beter voor losse items gaan. Denk aan Energized Chestplate en Chitinous legplates :)
Ik heet Atlasje op Stromrage :)

Lightforge valt idd mee, maar soulforge is al een stuk beter. En LF heb je nodig voor de upgrade naar SF :)
En daarna door naar de volgende Tier set :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

Wij gaan vanavond voor het eerst Firemaw & zijn vriendjes bekijken, en wie weet wel omleggen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179753

On_E schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:36:
Wij gaan vanavond voor het eerst Firemaw & zijn vriendjes bekijken, en wie weet wel omleggen.
Success! :)

Hadden jullie de lab packs al geprobeerd na jullie Broodlord kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Oh btw, na aardig wat probs inguild (vakantie, geen progress, ppl gaan weg) zijn we nu weer sterk en hebben emperors gedowned. C'Thun next :)

Volle signs weer, dus alle ruimte voor vooruitgang.

Edit: Huhuran ging in mei ergens al neer O_O

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 08-08-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 17:20

chromeeh

the Gnome

Ik hoop vanavond nog een keer BRD in te kunnen :)
En anders ga ik richting Silithius 8)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184670

On_E schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:36:
Nix?

/wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 179753 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:21:
[...]

Success! :)

Hadden jullie de lab packs al geprobeerd na jullie Broodlord kill?
Nee, toen was het al erg laat, en waren we dronken van geluk na die Broodlord kill ;)
Nix?

/wave
hihi ik ben overal !

[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 08-08-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 04-05 15:27

t3q

Say yes to teq

We gaan vanavond Faerlina down krijgen,

Gister tot 2 x toe op 1% gewiped, dat voelt zo nep he :P

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Anoniem: 130680 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:01:
[...]

Daarom was the barman shanker ook zo populair onder de dagger specced Rogues vroeger. Een goede combo was dan ook Mainhand: Barman Shanker, off hand: Bonescraper plus natuurlijk veel AP gear. Tegenwoordig heeft weaponspeed geen invloed meer en is de burst damage ook een stuk minder met AB en BS. Dit zelfde gold ook voor Rogues die Swords en Maces gebruikten ook om zo'n langzaam mogelijk mainhandweapon en snel offhand weapon te hebben. Hierdoor deed je met SS ook enorm veel damage. Vandaag de dag heeft weaponspeed niet zo veel invloed meer op base damage
1. Weaponspeed is genormaliseerd, maar nog steeds zal een traag wapen doorgaans hogere max damage hebben en dus meer damage doen. Een rogue wil nog steeds een zo traag mogelijke main hand.
2. De nerf op Burst damage valt wel mee (en is wel degelijk goed gemaakt door de betere to hit, die nu wel goed werkt) Als ik me niet helemaal vergis is het verschil op burst damage een paar % (waar inderdaad de Shanker het hardst mee getroffen is),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Kaap schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:16:
[...]
Nou ik ga vanavond raiden in....UBRS waarschijnlijk :+
Count me in!! moet ff eitjes quest doen, en ff BWL acces halen met mijn mage..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-04 09:42
Anoniem: 115173 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:58:
[...]

En als DPS warrior druk je op meer dan 3 knopjes mss?
Trouwens alle classes beperkingen zich tijdens een gevecht tot het spammen van een 3á4 knoppen.
wel meer dan 3 knoppen als je goeie dps war bent. Tanking is 3 knop spamme :) En het is leuker om dmg te zien dan een draak gapend in ze smoel aan te kijken.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kapoen schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:14:
[...]

UTB mept gewoon een pak harder dan OeB :) zeker als je er een crusader enchant op gooit.
Fury spec met 2h kan je beter UTB voor de proc. Maar arms kan je beter http://www.thottbot.com/?i=38349 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik ben een bezig met het zoeken van een nieuwe spec voor me Priest..
huidige items + spec: http://ctprofiles.net/2961048

Zat zelf te denken aan deze PvE Holy Spec met minimum discipline
http://www.wow-europe.com...3230215510000000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
m0nk schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:22:
[...]

Count me in!! moet ff eitjes quest doen, en ff BWL acces halen met mijn mage..
35 replies en 400+ pageviews op mijn application. Ik zag net die shoutbox, ook daar reacties over mijn application zelfs :9~

Zo naar huis, ik ben benieuwd wat de uitslag zal zijn. Ik whisper vanavond wel even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Kansloos afwijzen natuurlijk, we houden ervan om mensen in spanning te houden ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ah het zou best kunnen. Jullie hebben heel veel warriors en ik snap het als ik wordt afgewezen. Erg jammer maar dikke pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Kaap schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:00:
Ah het zou best kunnen. Jullie hebben heel veel warriors en ik snap het als ik wordt afgewezen. Erg jammer maar dikke pech.
we kunnen alleen maar bijna een raid vullen met onze lvl 60 warriors, 33 oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 139886 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:21:
[...]

1. Weaponspeed is genormaliseerd, maar nog steeds zal een traag wapen doorgaans hogere max damage hebben en dus meer damage doen. Een rogue wil nog steeds een zo traag mogelijke main hand.
2. De nerf op Burst damage valt wel mee (en is wel degelijk goed gemaakt door de betere to hit, die nu wel goed werkt) Als ik me niet helemaal vergis is het verschil op burst damage een paar % (waar inderdaad de Shanker het hardst mee getroffen is),
Eens kijken straks of ik nu ook aanmerkelijk hogere AB en BS crits krijg nu ik Perditions Blade als Mainhand weapon heb. Als offhand heb ik nog steeds maar al heel lang the Scarlet Kris. Moet nog wel even + 15 Agi enchant er op laten zetten. Want extra Agi is weer extra AP en AP is weer meer base damage plus kans op hogere crits. Ik ben benieuwd hoe snel ik nu een LvL 58-60 mob kan neerleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:55:
[...]

zo een guild wil je dan toch ook niet joinen dan weet je zeker dat je een behoorlijke tijd op de bank moet zitten.

Wij hadden eerst ook meestal meer dan genoeg tanks maar nu hebben we de laatste tijd zowaar een warrior probleem. Nu ben ik zelf altijd backup geweest maar nu moet ik dus mt spelen af en toe en leiden en dat leiden gaat zwaar te koste van mn tanking skills, we moeten maar gauw een nieuwe tank zoeken ;) Helaas de enige paar die we nog hebben zijn dmg gek en willen liever niet tanken.
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:00:
[...]

Eens kijken straks of ik nu ook aanmerkelijk hogere AB en BS crits krijg nu ik Perditions Blade als Mainhand weapon heb. Als offhand heb ik nog steeds maar al heel lang the Scarlet Kris. Moet nog wel even + 15 Agi enchant er op laten zetten. Want extra Agi is weer extra AP en AP is weer meer base damage plus kans op hogere crits. Ik ben benieuwd hoe snel ik nu een LvL 58-60 mob kan neerleggen :)
is agi ook extra attack power ik dacht altijd dat str alleen attack power was of is dat ook weer class gebonden?

[ Voor 31% gewijzigd door MantaMania op 08-08-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-12-2024
Anoniem: 108648 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:55:
[...]
Ja en nu ben ik ook nog bezig met een warrior (lvl 42 nu). Naja laat maar zitten dan met Urban (tracht ik tot) wtfpwn ik iedereen genoeg :> .

Ik denk dat wij iets van 10 warriors hebben die actief bwl/aq doen? De rest zijn altjes / minder actievere?

[ Voor 16% gewijzigd door QlimaX op 08-08-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43

Seraphin

Meep?

MantaMania schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:03:
[...]

is agi ook extra attack power ik dacht altijd dat str alleen attack power was of is dat ook weer class gebonden?
1 STR = 2 melee attack power
1 AGI = 1 melee attack power, 1 ranged attack power, 1 armor, x% kans op crit (weet ff niet meer hoeveel)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:24
Ik heb plannen om zelf een guild op te gaan richten. Dit komt eigenlijk omdat ik nog niet een goeie guild gevonden heb waar het me echt bevalt. Wat de een wel heeft, heeft de ander weer niet en andersom. Het is moeilijk om een goeie guild te vinden waar je niet na zoveel dagen eruit wordt gekickt omdat je volgens hun te laag bent. Nu vind ik dat sommige guilds (guild masters) nogal egoistisch overkomen mbt het kicken van members etc.. Ook World of Warcraft is nog steeds spel en voor een spel ga ik mezelf niet lopen haasten om 'mijn' guild bij te houden, omdat ze weer eens een lvl req. voor de eerstvolgende week hebben ingesteld die ik door mijn speeltempo niet kan halen.

Dus nu had ik dus in gedachten om zelf een guild te gaan starten die wel aan mijn eisen voldoet en zonder de nodige eerder beschreven problemen.
Maar waar kan ik nu het beste op letten om zo'n goede guild te kunnen oprichten??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Wil je een pre-60 guild oprichten? In dat geval, zoveel mogelijk reqruiten. Echt iedereen die je tegenkomt vragen of hij er in wilt. Ik heb uit eigen ervaring dat het anders niks wordt.

Mensen die het toch niks vinden gaan dan vanzelf weg, en de mensen die het wel leuk vinden blijven wel, en die mensen zijn het die je wil hebben.
Makkelijker is het natuurlijk als je al een heleboel mensen kent waarvan je weet dat ze er in willen, dan is in het wilde weg reqruiten mss niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Seraphin schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:11:

1 AGI = 1 melee attack power, 1 ranged attack power, 1 armor, x% kans op crit (weet ff niet meer hoeveel)
classgebonden, dus die info is onzin

Agility

Abbreviated Agi

* Increases your attack power with ranged weapons.
* Increases your armor.
* Increases your chance to score a critical hit with a weapon.
* Increases your chance to dodge attacks.
* Rogues gain a much stronger bonus to dodge from agility than other classes.
* Hunter & Rogue: Increases your attack power with melee weapons.
* Druid: Increases your attack power in Cat Form

voor de volledigheid:

# Increases Armor Class by 2 for every point of AGI.
# Increases the chance of a critical hit with melee and ranged attacks. The amount of the increase is dependant on both class and level. For most level 60 character classes, approximately 20 points of AGI will increase your critical hit chance by approximately 1%. Rogues require 29 AGI for an additional 1% critical hit chance, and Hunters require 53 AGI for an additional 1% critical hit chance, but both of these classes also gain attack power from agility and the items available to them typically have much higher amounts of AGI.
# Increases the chance to dodge an attack. The amount increased is dependant on both class and level. For most level 60 character classes, approximately 20 points of AGI will increase your chance to dodge by approximately 1%. Rogues only require 14.5 AGI for an additional 1% dodge chance. Hunters require 26.5 AGI for an additional 1% dodge chance
QlimaX schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:06:

Ja en nu ben ik ook nog bezig met een warrior (lvl 42 nu). Naja laat maar zitten dan met Urban (tracht ik tot) wtfpwn ik iedereen genoeg :> .

Ik denk dat wij iets van 10 warriors hebben die actief bwl/aq doen? De rest zijn altjes / minder actievere?
13 actieve main warriors, dat is al het dubbele van wat je gemiddeld nodig hebt, daarnaast idd de alts etc die soms (dram :p) niet onderdoen voor een main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Seraphin schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:11:
[...]

uhm nope?
Licht aan de klasse

check hierboven voor uitgebreider over agi, ik doe alles uit mijn hoofd :(
1 str = 2 melee attack power voor elke class behalve rogues en druids in cat form, voor hun is het 1 AP
1 AGI = 2 range attack power, x armor, 0,05% dodge, 0,05% crit voor alles behalve rogue en hunter, daarvoor minder. en 1 attack power voor rogues en druids in cat form.

[ Voor 6% gewijzigd door Vincentio op 08-08-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Rakkerzero schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:26:

Easy Gold making trick for World of Warcraft

[ ... ]

Iemand idee of dit werkt? :P
Zo ja, dan wil ik het best een middagje gaan proberen >:)
Ik heb het ff nagevraagd aan een GM hoe dit nu precies zit. Blizzard ziet deze manier hetzelfde als het verkopen van gold voor echt geld. Deze manier is dus verboden. De eigenaar van het artikel/website zal maatregelen ontvangen van blizzard.

Dus dan weten jullie dat ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 08-08-2006 17:35 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Rakkerzero schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:35:
[...]

Ik heb het ff nagevraagd aan een GM hoe dit nu precies zit. Blizzard ziet deze manier hetzelfde als het verkopen van gold voor echt geld. Deze manier is dus verboden. De eigenaar van het artikel/website zal maatregelen ontvangen van blizzard.

Dus dan weten jullie dat ;)
uhuh, als ik een pakketje stuur voor 10g cod en jij accept dat heb je mooi pech, geen gm die daar wat aan gaat terugdraaien hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:38:
[...]

uhuh, als ik een pakketje stuur voor 10g cod en jij accept dat heb je mooi pech, geen gm die daar wat aan gaat terugdraaien hoor
Hij mag het niet eens, omdat je misschien wat geregeld hebt buiten het spel om en het is je eigen fout zo maar een pakketje open te maken.

Bovendien vraag ik me af wat Blizzard tegen die Site maker wil doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vincentio schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:47:
Bovendien vraag ik me af wat Blizzard tegen die Site maker wil doen...
Vragen of die de informatie wil weghalen van de site :S
Meer kunnen ze ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50

Phydomir

Dennis

Vincentio schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:24:
[...]

uhm nope?
Licht aan de klasse

check hierboven voor uitgebreider over agi, ik doe alles uit mijn hoofd :(
1 str = 2 melee attack power voor elke class behalve rogues en druids in cat form, voor hun is het 1 AP
1 AGI = 2 range attack power, x armor, 0,05% dodge, 0,05% crit voor alles behalve rogue en hunter, daarvoor minder. en 1 attack power voor rogues en druids in cat form.
voor feral druids is dacht ik ook 1 str = 2 atp

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Zeg ik had een vraag t.b.m. de Twin emperors.

Onze guild gaat nu voor de tweede keer Twin emperors doen, maar nu had ik een vraag die ik nergens kan achterhalen.

Is het de bedoeling dat je ze alle 2 kapot maakt? of als je er 1 kapot maakt de ander ook dood gaat automatisch?

Dat gedeelte heb ik nooit kunnen achterhalen en we hebben alle tactics etc.. maar de bovenstaande vraag staat nergens.

Ja wowwiki zegt dat je al je dps mag focussen op 1 van de bosses en de rest op bugs kan.

Kunnen jullie me meer duidelijk geven?

Dank! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 21:30

we_are_borg

You will Comply

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:38:
[...]

Als de tegen partij het dus opzettelijk doet dan worden er wel degelijk maatregelen getroffen. Blizzard heeft namelijk een scammer policy die ze wel degelijk uitvoeren.
Anoniem: 123304 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:24:

Onze guild gaat nu voor de tweede keer Twin emperors doen, maar nu had ik een vraag die ik nergens kan achterhalen.

Is het de bedoeling dat je ze alle 2 kapot maakt? of als je er 1 kapot maakt de ander ook dood gaat automatisch?

Dat gedeelte heb ik nooit kunnen achterhalen en we hebben alle tactics etc.. maar de bovenstaande vraag staat nergens.

Ja wowwiki zegt dat je al je dps mag focussen op 1 van de bosses en de rest op bugs kan.

Dank! ;)
Kijk hier eens. Maar om je vraag gelijk te beantwoorden.

Combined Health - The Emperors share health. Damage to one emperor hurts the other emperor as well. They therefore die simultaneously.

[ Voor 51% gewijzigd door we_are_borg op 08-08-2006 18:33 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Anoniem: 123304 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:24:

Dank! ;)
Twin emps delen de Health Bar, maakt niet uit welke je raakt de HP bar zal bij ze allebei zakken. Al DPS je er maar een van de twee en tank je de andere alleen maar, de HP bar zal bij beide gelijkmatig zakken. Wij doen t als volgt, beide Emps tanken met alle melee op melee Emp (doh) en op t tanken na negeren we grotendeels de caster Emp. Casters in de raid richten zich grotendeels op de bugs die spawnen. Als er geen bugs spawnen dps'en ze de caster natuurlijk wel maar wel in zo'n mate dat ze eventuele bugs zeker nog kunnen meepakken.

Afgelopen week hadden we onze tweede kill van de Emps en meteen ook n superkill met maar 3 deaths. _/-\o_ Wegens vakantie hadden we zelfs een lock tekort (met tankgear dan) om te tanken en heeft onze MT constant getankt, dus ook op de caster mbv demo shout. Ging erg lekker moet ik zeggen. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 08-08-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-05 20:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 117852 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:37:
[...]
Afgelopen week hadden we onze tweede kill van de Emps en meteen ook n superkill met maar 3 deaths. _/-\o_ Wegens vakantie hadden we zelfs een lock tekort (met tankgear dan) om te tanken en heeft onze MT constant getankt, dus ook op de caster mbv demo shout. Ging erg lekker moet ik zeggen. :9
Het is gewoon proximity aggro, en met zijn shout houd hij meer dan genoeg aggro ;)
Wij dps'en eigenlijk alleen de melee emp, de mages gooien per teleport twee, of als ze niet critten, drie frostbolts naar de mage emp, en gaan dan verder met bugs afmaken. Meestal hebben we niemand dood aan het einde (eigenlijk krijgt alleen de tank damage, die blizzard mag nooit voor meer dan twee keer tikken, en daar ga je niet dood aan)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
De mage moet je neerhalen, ze hebben gedeelde health dus de warrior krijgt automatisch damage

Wij zitten nu ook bij hem, tanks hebben alleen problemen met agro houden bij ons.
succes bij de gay-twin

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Hehehe super dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
weet iemand nou een simpele interface maker..? ik zoek dus een programma, waarmee ik dus mijn complete interface om kan bouwen.. ik wil geen complete 1337 2k kktnxbai interface, maar eentje die er wel strak, overzichtelijk en duidelijk uitziet..

ik heb 0,0 ervaring met interface aanpassen, dus graag een newb-friendly proggie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Hmmm heel nightwatchers is naar Trollbane getransferd zie ik :( leuk voro de A:H ratio.

Wordt nog leuk daalijk als de world pvp live gaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

we_are_borg schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:31:
[...]

Als de tegen partij het dus opzettelijk doet dan worden er wel degelijk maatregelen getroffen. Blizzard heeft namelijk een scammer policy die ze wel degelijk uitvoeren.
Helaas is dat alleen maar in zeldzame gevallen. Blizzard heeft als standaard regel dat mensen common sense moeten gebruiken. Als jij een pakketje binnen krijgt waarin staat: PRESENT FOR YOU BIRTHDAY en je ziet een kadotje en je opent hem voor CoD. heb je ZELF de package geopend.

stel dat de speler die het gold heeft gekregen meteen op de AH rugged leather heeft gekocht en geen gold meer geeft. Dan moet dus de Auction terug gedraait worden, het geld daar van aan jou worden gegeven en het geld terug gegeven aan de speler die de auction plaatste.

Het is teveel moeite om een speler zijn geld terug te geven, dat ze hem straffen/bannen misschien wel ja, maar je krijgt je geld nooit terug :(

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26005

Eindelijk, gehaald. Level 60. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Grats!

Morgen eindelijk mijn gamecard binnen zodat na mijn week wow-less ook naar de 60 kan gaan. :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Gratz. Deze week ook voor het eerst naar 60 gedinged en het was toch wel een cool gevoel :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
JerX schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:35:
[...]

Fury spec met 2h kan je beter UTB voor de proc. Maar arms kan je beter http://www.thottbot.com/?i=38349 :)
De enige reden waarvoor ik Molten Bore nog zou ingaan is dat zwaard :)

Op die paar dozijn ragna kills dat ik gedaan heb nog nooit zien droppen :(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43

Seraphin

Meep?

Soz voor de verkeerde info over stats... dacht dat ik het eindelijk had uitgedokterd :P

Gratz @ Ronald McD!

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84969

Hallo. Ik heb nu een guest account en die verloopt morgen. Ik wil wel graag het volledige spel komen maar ik heb een klein probleem. Over een aantal weken kan ik een paar weken lang onmogelijk het spel spelen. Is er een manier om de account dan te bevriezen (zodat er geen dagen afgehaald worden) zodat ik daarna gewoon weer verder kan en ik geen dagen verlies? Als dat kan koop ik het spel meteen morgen, anders zal ik een hoop weken moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Anoniem: 84969 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:53:
Hallo. Ik heb nu een guest account en die verloopt morgen. Ik wil wel graag het volledige spel komen maar ik heb een klein probleem. Over een aantal weken kan ik een paar weken lang onmogelijk het spel spelen. Is er een manier om de account dan te bevriezen (zodat er geen dagen afgehaald worden) zodat ik daarna gewoon weer verder kan en ik geen dagen verlies? Als dat kan koop ik het spel meteen morgen, anders zal ik een hoop weken moeten wachten.
Als je met een creditcard activeert kan je je gratis maand spelen en daarna geen gamecard of andere betalingsoptie activeren, ik weet niet of je je gametime kan bevriezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net een 10 dagen guest account gehad... je bedoeld dus dat ik nog een maand gratis kan spelen en dan daarna tijdelijk niet verder gaan? Dat zou me sterk lijken dat ze in totaal 40 dagen weg zouden geven. Ben je niet in de war met de 30 dagen Trial die ze een hele tijd geleden hadden? Nuja, ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Anoniem: 84969 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:59:
Ik heb net een 10 dagen guest account gehad... je bedoeld dus dat ik nog een maand gratis kan spelen en dan daarna tijdelijk niet verder gaan? Dat zou me sterk lijken dat ze in totaal 40 dagen weg zouden geven. Ben je niet in de war met de 30 dagen Trial die ze een hele tijd geleden hadden? Nuja, ik hoop in ieder geval dat je gelijk hebt.
Als je het spel koopt (wat moet om verder te gaan met je account, gewoon maandelijks betalen wil niet) dan krijg je daar 30 dagen speeltijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Firemaw down _/-\o_

Na een hele avond wipen door problemen met healer positionering en LoS, op de allerlaatste try van de avond dan toch ineens vrijwel perfect down. (7 doden)

Das dus Vael, Broodlord en Firemaw allen voor het eerst down in 1 week :D

[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 09-08-2006 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
BlackMage schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 00:18:
[...]

Als je het spel koopt (wat moet om verder te gaan met je account, gewoon maandelijks betalen wil niet) dan krijg je daar 30 dagen speeltijd bij.
ja maar als je het spel koopt dan moet je er verplicht een prepaid kaartje bij kopen.
of creditcard gebruiken deze wordt ook gelijk gecharged
of automatische incasso welke ook gelijk wordt gecharged.

dus je zit er zowiezo 60 tot 90 dagen aanvast.
en deze dagen zijn niet tussen tijds te bevriezen om later weer door te gaan.
dan zul je dus naar die 60 dagen niet moeten betalen waardoor hij friesed daarna weer veder gaan.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72703

toch maar eens begonnen met wow, eerst met de trial 10 days, maar voordat die op waren officieel gekocht.

ik had al eens op private gespeeld, maar dat vond ik niets.....

ik ben nu night elf druid op lvl 8 op server killrog. mijn icn is kartha ik ben dringend op zoek naar een nl guilg. wie kan me daarmee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Loatheb down, In 4:45

Loot was:
Band of Unnatural Forces -> Reja
Frostfire Leggings -> Cooljay
Cryptstalker Legguards -> Losfer

Killshot:

Afbeeldingslocatie: http://praemium.eu/naxx/loatheb.jpg

Dmg meter:

Afbeeldingslocatie: http://praemium.eu/naxx/loathebdmg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82623

Vincentio schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:48:
Ik ben een bezig met het zoeken van een nieuwe spec voor me Priest..
huidige items + spec: http://ctprofiles.net/2961048

Zat zelf te denken aan deze PvE Holy Spec met minimum discipline
http://www.wow-europe.com...3230215510000000000000000
mooie newbiegear vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Oh ja ga eens Gothik killen ofzo <3
En dan te bedenken dat ik nu hele tijd DKP moet hoarden voor of Spire of Twilight of Regalia :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de antwoorden over het bevriezen tussentijds. Het ziet er dus naar uit dat ik WoW pas over een paar maanden koop, anders vind ik het zonde van m'n geld.

Edit:
Ik koop het gewoon wel morgen en kijk rustig wat er in de verpakking zit en wat de mogelijkheden zijn. Als het me niet bevalt laat ik het gewoon in de kast liggen totdat ik het wel kan spelen. Het is wel een gruwelijk leuk spel, moet oppassen dat het niet in de weg komt van m'n andere bezigheden. :-P

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 84969 op 09-08-2006 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Vincentio schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 01:07:

Loot was:

Killshot:

[afbeelding]

Dmg meter:

[afbeelding]
Een mage wilde Frostfire Leggings? Hoe krijg jij je mages zo gek? ;P De onze verscheurden elkaar zowat voor Leggings of Polarity, alle cloth t3 loot gaat naar de priests en locks, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54

Loot was:

Killshot:

[afbeelding]

Dmg meter:

[afbeelding]
wat voor damage meter is dat? daar onder kun je snel switchen tussen damage done, healing done en damage taken zo te zien? Ziet er goed uit en zou hem graag willen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 61797 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:15:
Hmmm heel nightwatchers is naar Trollbane getransferd zie ik :( leuk voro de A:H ratio.

Wat is er zo bijzonder aan hun dan?

Gisteravond leuke avond gehad met Exomna members. UBRS run, dat ging wel effe hard hoor, constant pullen enzo en TS was wel grappig.

Had sinds december mijn warrior niet meer gespeeld, dus het was effe kijken hoe het ook alweer zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteren zul gurub, weer geen kossack :< vorige week 4 shawls gewoon -O-
echt teh suck

ook duurde de run te lang dus moest ik voor hakkar weg :/ bah enige wat ik eraan overgehouden heb is rep en 3 coins ofzo ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 15:56
Anoniem: 61797 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:15:

Dat is niet 'de' echte Nightwatchers van vroeger hoor (nu beter bekend als Rise and Shine). De Nightwatchers guild die nu op Trollbane zit is een guild die aangemaakt is voor alle mensen die niet in een fatsoenlijke guild kunnen komen ofzo :+

Gisterenavond Grand Widow Faerlina down, en ik mocht Widow's Remorse looten. Eerste op Trollbane met dat zwaard :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mior op 09-08-2006 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Loot was:

Killshot:

[afbeelding]

Dmg meter:

[afbeelding]
wat ik zo vreemd vind is dat de warriors boven aan staan? Het is toch zo dat casters die dikke buff kunnen krijgen dat ze geen threat doen en mass damage? of geld die ook voor melee?

en wat hebben jullie precies gedaan met die cooldowns en de dikke curse? gewoon een rotatie opgezet qua healing en decursing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Gisteravond attunned geworden met Ony en BWL.

Met een PuG alles op de route gecleared incl. Drakki zonder een wipe. Zo'n goede PuG zat ik nog nooit. Ging ook er hard, iets meer dan 1,5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gisteren met een group BRD in geweest, geen uber group (lvl 55 ~ 59), eerst ging het perfect.
Alleen toen werd de mage een beetje te onrustig en begon willekeurig te pullen |:( |:(
*Wipe* 6 elites + 4 normale mobs gaat beetje ver :P

Dus iedereen keer flink zeuren op de mage, toen ging alles best lekker eigenlijk, behalve dat degene die de weg zou weten constant verkeerd liep :P :+
Eigenlijk was het een best een waardeloze run, maar heb me af en toe doodgelachen van het gepruts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Wiebbe schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:09:
[...]

wat ik zo vreemd vind is dat de warriors boven aan staan? Het is toch zo dat casters die dikke buff kunnen krijgen dat ze geen threat doen en mass damage? of geld die ook voor melee?

en wat hebben jullie precies gedaan met die cooldowns en de dikke curse? gewoon een rotatie opgezet qua healing en decursing?
onthoud 1 ding:
DPS wars > all in instance

okthnxbb :+

Maaruh, SpiderWing is het makkiest he? Nou wij doen het beter in Deathknight Wing dan dat :P Zodra die spinnen kut spinnen zijn er gewoon te veel dots om weg te halen :(

[ Voor 14% gewijzigd door JerX op 09-08-2006 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 23:38

vhal

ಠ_ಠ

gisteren maar Vael geprobeerd. Razorgore hebben we inmiddels wel op farm, maar op Vael whipen we nog steeds. Beste try was 8%. De aggro overname door de 4 tanks gaat nog niet helemaal soepel. Het komt regelmatig voor dat een rogue aggro overneemt en de boel verstoord. Achja, volgende week maar weer eens proberen. Ik heb zelf 10 Heart of Fires van de AH gekocht (cheap price - 15G) die een guildie kan transmutaten naar 30 Elemental Fire . Kan ik weer 30 pots maken :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
deadsy schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:32:
gisteren maar Vael geprobeerd. Razorgore hebben we inmiddels wel op farm, maar op Vael whipen we nog steeds. Beste try was 8%. De aggro overname door de 4 tanks gaat nog niet helemaal soepel. Het komt regelmatig voor dat een rogue aggro overneemt en de boel verstoord. Achja, volgende week maar weer eens proberen. Ik heb zelf 10 Heart of Fires van de AH gekocht (cheap price - 15G) die een guildie kan transmutaten naar 30 Elemental Fire . Kan ik weer 30 pots maken :)
Enig idee rond de hoeveel % je rogues meestal over aggroén?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hoeveel % op 1e tankswitch?

als de MT ba krijgt, dan vlak voor hij doodgaat alle rogues laten vanishen
als het meezit zal dit zijn rond de 12% ik weet niet hoe goed jullie in de gear zitten en hoe dps heavy jullie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Laatst online: 18-03 12:08
ehm, na de eerste tank al op 12% zitten? Oo.

dan moet je wel overaggro'en lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
l2 vanish en feint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Gisteren weer wat meegemaakt, ik koop aantal stacks linen van 20s á, zie ik in me mail dat ik voor 1 stack 20G heb betaald. :( Ik kan me haast niet voorstellen dat ik een verkeerde heb uitgekocht, kan dit in het spel wel eens fout gaan? Iig heel iri dit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Anoniem: 104748 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:17:
Gisteren weer wat meegemaakt, ik koop aantal stacks linen van 20s á, zie ik in me mail dat ik voor 1 stack 20G heb betaald. :( Ik kan me haast niet voorstellen dat ik een verkeerde heb uitgekocht, kan dit in het spel wel eens fout gaan? Iig heel iri dit. :(
bter kijken :P Soms stan ze erop een tussen voor 20g en jij klikt buyout omdat je daarvoor al 5 stacks had aangeklikt en d8 dat deze ut ook was. Shit happends, heb utzelf ook gehad je moet echt goed opletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 104748 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:17:
Nope, in je ijverigheid van die stacks te kopen zie je dus die ene met 20G buyout over het hoofd en koop je ook die. En dat is nou juist de scam, een hele hoop items heel lag erin zetten en daartussen 1 scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
gisteren maar Vael geprobeerd. Razorgore hebben we inmiddels wel op farm, maar op Vael whipen we nog steeds. Beste try was 8%. De aggro overname door de 4 tanks gaat nog niet helemaal soepel. Het komt regelmatig voor dat een rogue aggro overneemt en de boel verstoord.
Standaard vanish door alle rogues als MT1 burning adrenaline krijgt. Zou toch prima moeten werken.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

JerX schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:12:
[...]

onthoud 1 ding:
DPS wars > all in instance

okthnxbb :+

Maaruh, SpiderWing is het makkiest he? Nou wij doen het beter in Deathknight Wing dan dat :P Zodra die spinnen kut spinnen zijn er gewoon te veel dots om weg te halen :(
echt niet als de mages deze buff krijgen ^_^
Fungal Bloom
Critical-hit chance increased by 50%. Spell critical-hit chance increased by 60%. Spells and abilities cause no threat. Get from envionment, you can control who gets it. 90 secs duration, every time only 5 people can get it.
Tja, in spider wing is AQ ervaring wel erg makkelijk, ook met goede NR gear is het er makkelijker. (alhoewel het gewoon kan zonder mass NR :P).

Deathwknight wing is meer een kwestie van skill en opletten ipv gear. (ahoewel de 4 horseman wel een stuk pittiger zijn ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Wiebbe schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:20:
[...]

echt niet als de mages deze buff krijgen ^_^

[...]

Tja, in spider wing is AQ ervaring wel erg makkelijk, ook met goede NR gear is het er makkelijker. (alhoewel het gewoon kan zonder mass NR :P).

Deathwknight wing is meer een kwestie van skill en opletten ipv gear. (ahoewel de 4 horseman wel een stuk pittiger zijn ;) )
Het punt is wel dat als mages helemaal voluit gaan ze redelijk snel zonder mana zitten? of zit ik daar nu fout? Warriors echter hebben dat probleem niet. en als je een warrior met bv askhandi die buff laat krijgen en die verder een erg goede dmg gear heeft gaat hij/zij die mages echt wel voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Mja, momenteel gebruiken we die KTMthreatmeter. Meestal...soms zijn het de rogues die overaggro'en, en soms vergeten ze om te vanishen. Terwijl ze zien dat ze op p2 staan oid.
Tsja, logisch dat het dan niet werkt, Vael draait dan een kwartslag en whiped de halve raid met zijn flamebreath. Ook komt het regelmatig voor dat iemand de BA warning mist en midden in de raid ontploft. Ook zeer fijn....
Gear zou het probleem niet moeten zijn, de meeste mensen hebben toch wel 5/8 T1 en wat losse epic spul uit MC. Tanks hebben allen rond de 300FR, 2 hebben +300FR. Ikzelf heb rond de 208 FR (hunter). Is dit teveel voor dit gevecht? Ik heb beetje het idee dat ik wat tekort kom tijdens dit gevecht en dat ik me onnodig gimped.

12 % op 1e tankswitch? Daar komen we lang niet aan...!
Ik weet het niet zeker, maar misschien 20% oid. Zal het de volgende keer wel ff checken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Gief asscandy! :'(
Hij dropt maar niet voor me GVD teri%&^&(#*^#()^*#! >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
deadsy schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:35:
Mja, momenteel gebruiken we die KTMthreatmeter. Meestal...soms zijn het de rogues die overaggro'en, en soms vergeten ze om te vanishen. Terwijl ze zien dat ze op p2 staan oid.
Tsja, logisch dat het dan niet werkt, Vael draait dan een kwartslag en whiped de halve raid met zijn flamebreath. Ook komt het regelmatig voor dat iemand de BA warning mist en midden in de raid ontploft. Ook zeer fijn....
Gear zou het probleem niet moeten zijn, de meeste mensen hebben toch wel 5/8 T1 en wat losse epic spul uit MC. Tanks hebben allen rond de 300FR, 2 hebben +300FR. Ikzelf heb rond de 208 FR (hunter). Is dit teveel voor dit gevecht? Ik heb beetje het idee dat ik wat tekort kom tijdens dit gevecht en dat ik me onnodig gimped.

12 % op 1e tankswitch? Daar komen we lang niet aan...!
Ik weet het niet zeker, maar misschien 20% oid. Zal het de volgende keer wel ff checken.
my bad had 22 moeten zijn >_< in het begin, later moet je hem wel onder de 20 krijgen voor 1e switch

zoals gezegd val voor 1e switch alle rogues vanishen, daarvoor moeten ze gewoon learn2feint, ze hebben energy genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Drakefire Amulet quest chain:

Ik ben nu bij de quest Marshal Windsor.
Ik moet nu High Interrogator Gerstahn killen voor m'n Jail key, zodat ik bij Windsor kan komen.
Vervolgens met Windsor babbelen, terug naar de quarry om slaves te killen voor de crumpled note, terug naar Windsor, escort quest. De rest is wel bekent.

Alleen nu vraag ik nog wat dingen af...
- Zit Windsor altijd in de rechtervleugel als je binnen komt?
- Tijdens de escort spawnen er nog extra mobs?
- Loopt hij de kortste route naar buiten?
(Dus de ring uit door de entrance hall naar de portal. Of moet je 'm eerst half BRD mee doornemen?)

Want ik wil vanavond een poging doen om hiermee verder te gaan, maar bij escort quests is er niet echt veel tijd om het wiel opnieuw uit te vinden :P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Met de escort quest loopt hij de hele 8 vormige cirkel rond om zijn gear te halen, named mobs te killen en nog iemand te bevrijden.

Toch ben ik van mening dat deze chain makkelijker is dat Horde. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
chromeeh schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:40:
Drakefire Amulet quest chain:

Ik ben nu bij de quest Marshal Windsor.
Ik moet nu High Interrogator Gerstahn killen voor m'n Jail key, zodat ik bij Windsor kan komen.
Vervolgens met Windsor babbelen, terug naar de quarry om slaves te killen voor de crumpled note, terug naar Windsor, escort quest. De rest is wel bekent.

Alleen nu vraag ik nog wat dingen af...
- Zit Windsor altijd in de rechtervleugel als je binnen komt?
- Tijdens de escort spawnen er nog extra mobs?
- Loopt hij de kortste route naar buiten?
(Dus de ring uit door de entrance hall naar de portal. Of moet je 'm eerst half BRD mee doornemen?)

Want ik wil vanavond een poging doen om hiermee verder te gaan, maar bij escort quests is er niet echt veel tijd om het wiel opnieuw uit te vinden :P :Y)
- Marshal Windsor zit altijd in die vleugel
- Tijdens de escort spawnen er nog extra mobs(supply room clearen!)
- Nee hij gaat eerst op zoek naar een vriend in een van de andere gangen(volgens mij de gang die richting Arena gaat) op de weg daarnaartoe zal Windsor zon beetje alle deuren openen en de meeste bevatten boze (single mobs, supply room zitten er meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kaap schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:46:
Met de escort quest loopt hij de hele 8 vormige cirkel rond om zijn gear te halen, named mobs te killen en nog iemand te bevrijden.

Toch ben ik van mening dat deze chain makkelijker is dat Horde. :*)
ik reis toch liever dan BRD steeds te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 07:02:
gisteren zul gurub, weer geen kossack :< vorige week 4 shawls gewoon -O-
echt teh suck

ook duurde de run te lang dus moest ik voor hakkar weg :/ bah enige wat ik eraan overgehouden heb is rep en 3 coins ofzo ;(
Tja, het is niet anders, ik had tenminste nog 4 Bajous en natuurlijk veel rep :) Maar het aller belangrijkste dit http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22722.

Voor de rest was ik nogal goed in dood gaan :P Koste met toch weer 5 G reparatie kosten.

Nou vanavond maar eens kijkje in BwL nemen, kan ik was attendency en DKP gaan opsparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:39:
[...]
my bad had 22 moeten zijn >_< in het begin, later moet je hem wel onder de 20 krijgen voor 1e switch

zoals gezegd val voor 1e switch alle rogues vanishen, daarvoor moeten ze gewoon learn2feint, ze hebben energy genoeg :P
misschien zal een schop onder hun kont wel helpen ;)
Het is zooo frustrerend om 1 a 2 rogues bovenaan te zien staan in de aggrolist als MT1 dood is. Volgens mij doen ze het er gewoon om ;) Het doet me denken aan die strip over rogues die ik ergens heb gezien (met die dmg meter --> aggro meters)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

laten jullie iedereen bij veal in fire gear gaan of alleen de tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
om hem nogmaar eens te posten: http://www.darklegacycomics.com
Tanks FR redelijk maxen, sta blijft belangrijk, de rest rond de 150 FR is wel handig.
Weet iemand of het mogelijk is om andere talen te leren? (misschien een n00b-vraagje, maar goed )
Nee, je kan geen andere talen leren, het is ook nog onduidelijk of dit in de toekomst wel mogelijk gaat worden.

[ Voor 74% gewijzigd door RoeLeerT op 09-08-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 19:23

Tao

DPC DE_KOMETEN

Weet iemand of het mogelijk is om andere talen te leren? (misschien een n00b-vraagje, maar goed :) )

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
MantaMania schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:52:
In principe wordt altijd het "FR gear aan" commando gegeven, maar de meeste dpsers weten prima hoeveel ze aan moeten doen om zichzelf niet te veel te gimpen. Tanks wel in maximale FR. Rogues die aggro trekken na de eerste tankwissel krijgen gewoon op hun flikker, een essentieel onderdeel is dat de rogues vor de dps zorgen voor de eerste 10%, dan vanishen voor de aggro reset, waarna de warriors instappen met execute. Meestal zitten we rond 19% bij de eerste tankwissel. De eerste pogingen wat FR potions innemen kan ook geen kwaad. Je raid blijft gewoon langer op health en de casters worden niet interrupt (=meer dps). Verder is het gewoon een enorm gaaf gevecht.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Wiebbe schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:20:
[...]

Heeft de HPR AQ40 geskipped? Of ben je van guild geswitched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Wie gaat er trouwens een nieuwe thread openen? we zitten alweer op de 1005e post in: Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Bifur schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:27:
[...]

Het punt is wel dat als mages helemaal voluit gaan ze redelijk snel zonder mana zitten? of zit ik daar nu fout? Warriors echter hebben dat probleem niet. en als je een warrior met bv askhandi die buff laat krijgen en die verder een erg goede dmg gear heeft gaat hij/zij die mages echt wel voorbij :)
No way dat 5 DPS warrior 5 Fire mages eruit knallen met deze buff. Buff duurt 90 sec zie ik, en dan is een fire mage (als het goed is) nog niet oom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Wil ut best wel doen maar heb niet al die shizzle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh