Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 83 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.043 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 07:14
Kaap schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:08:
Kor'Gall mag vanaf vandaag paid transfers doen. Ben benieuwd hoeveel Horde er pleitte gaan.
Ik blijf in ieder geval mooi op Kor'Gall. Ik ken er te veel mensen om zomaar naar een andere server te verhuizen. Tenzij er natuurlijk 5 guilds met me mee verhuizen, maar dat betwijfel ik. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik dan 7 chars ofzo moet moven, beetje duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAUSTHE
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-05 12:47
Heb het idee dat er veel Horde verhuizen van Korgall zeker nadat we in een geweldige battlegroup zijn geplaatst.

Zit in Nightswatch alliance side btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86671

gisteren Broodlord lashlayer omgelegd en zijn hoofd gekregen dus kan de quest afmaken.
Als ik friendly ben met Brood of Nozdormu krijg ik dan nog reputatie als ik die carapaces farm? Zo ja dan ga ik dat lekker een dagje doen met wat guildies :D
Of is het alleen voor de eerste 200 carapaces dat ik rep krijg?

Even over Firemaw, wat is dit draakje simpel.
Gisteren de LOS positions geregeld en 1e try was 84% door onverwachte klappen op de tank.
2e try was het al 35% en toen kreeg de tank weer de klappen te verduren die niet te healen waren.
3e en laatste try van de avond kwamen we op 23% omdat ik als MT mid-battle disconnect :S

Vanavond gaat hij hoe dan ook neer. We gaan 2 tank groups gebruiken om zo de debuff te omzeilen. Jezus wat gaat het fijn worden om dat draakje te skinnen :D...En dan Ebonroc (de makkelijkste) en Flamegor (de middelste qua moeilijkheid van de drie).

Ow en gisteren voor het eerst trouwens lab packs gedaan (broodlord voor het eerst neer dus kon niet eerder), en we hadden meteen geluk: 2 elementium ore! en natuurlijk de broodnodige drops van hourglass sand.

Ik ga donderdag op vakantie voor 3 weken maar heb helemaal geen trek nu de guild zo snel vooruitgaat haha, het is neit anders ik meot maar blijven denken: RL > WoW, maar dat is nu wel verdomde moeilijk als verslaafde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:27
MAUSTHE schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:21:
Heb het idee dat er veel Horde verhuizen van Korgall zeker nadat we in een geweldige battlegroup zijn geplaatst.

Zit in Nightswatch alliance side btw :)
Oeh hoe heet je dan ingame? Ik zit in Nemetos Order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:41

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 86671 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:27:
gisteren Broodlord lashlayer omgelegd en zijn hoofd gekregen dus kan de quest afmaken.
Als ik friendly ben met Brood of Nozdormu krijg ik dan nog reputatie als ik die carapaces farm? Zo ja dan ga ik dat lekker een dagje doen met wat guildies :D
Ik hoop dat je al fiendly bent, want ik ken weinig guilds die even 42k rep willen farmen met carapaces als de gates al open zijn ;)
Maar als je al friendly bent, dan krijg je alleen rep van de eerste 200 carapaces, en vervolgens krijg je nog redelijk wat rep in de rest van de questline.

En op een vrolijke noot: gister beste cthun kill ooit gehad, slechts een persoon dood nadat hij neerging en 50% na de eerste weakened. Hadden wat moeite omdat we hem al 2 maand niet neergelegt hadden (naxx, vakanties etc) en we een man of 5 bij ons hadden voor wie het de eerste keer was. Ouro vervolgens nog geprobeert en op 15% gekregen, maar die moet ooit wel eens neer gaan, heeft alleen geen prio bij ons.

[ Voor 22% gewijzigd door Kees op 07-08-2006 12:47 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 86671 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:27:

Even over Firemaw, wat is dit draakje simpel.
Gisteren de LOS positions geregeld en 1e try was 84% door onverwachte klappen op de tank.
2e try was het al 35% en toen kreeg de tank weer de klappen te verduren die niet te healen waren.
3e en laatste try van de avond kwamen we op 23% omdat ik als MT mid-battle disconnect :S

Vanavond gaat hij hoe dan ook neer. We gaan 2 tank groups gebruiken om zo de debuff te omzeilen. Jezus wat gaat het fijn worden om dat draakje te skinnen :D...En dan Ebonroc (de makkelijkste) en Flamegor (de middelste qua moeilijkheid van de drie).

Ow en gisteren voor het eerst trouwens lab packs gedaan (broodlord voor het eerst neer dus kon niet eerder), en we hadden meteen geluk: 2 elementium ore! en natuurlijk de broodnodige drops van hourglass sand.

Ik ga donderdag op vakantie voor 3 weken maar heb helemaal geen trek nu de guild zo snel vooruitgaat haha, het is neit anders ik meot maar blijven denken: RL > WoW, maar dat is nu wel verdomde moeilijk als verslaafde ;)
Als je al friendly bent, krijg je volgens mij geen Nozdrmu rep meer van het inleveren van Carapaces. Dat is enkel om uit hated te komen.

Firemaw is niet moeilijk als de healers de MT en OTs up kunnen houden. Blijkbaar moeten jullie daar nog wat oefenen :P Verder is Flamegor echt een stuk simpeler dan Ebonroc en Firemiauw. Ebonroc valt en staat met de kwaliteit van de taunt rotation, en ik heb het in de eerste pogingen wel meegemaakt dat de MT voor meer dan 1.5M had gehealed op Ebonroc. Dat vereiste best wel wat van de healing rotation. Wat er bij ons nog wel eens gebeurd dat een OT bij ebonroc zowel een crit als een shadowflame over zich heen krijgt. Dat soort one-shots zijn soms lastig te compenseren met de healing. Flamegor valt en staat met tranqshot rotatie. Op zich niet te moeilijk, onze hunters beheersen dat perfect, maar als het niet lukt, bestaat de kans dat je alsnog ten onder gaat met je raid door die aoe damage. Maar over het algemeen is Flamegor gewoon wat extra EZ-lewt.. Succes nog met de labpacks en de wyrmguards. Onze eerste encounte met de wyrmguards was 2xgroen en 1x rood. Best lastig voor de eerste keer.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAUSTHE
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-05 12:47
ingame nick Maus lvl 60 druid ben benieuwd wie jij bent. ken wel een aantal mensen in NO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53

Seraphin

Meep?

Ooooh vandaag me G15 binnen gekregen; ik heb zo het idee dat mn WoW verslaving weer wat intensiever gaat worden.

Ik neem aan dat ik niet de enige ben met een G15: nog mensen hier die leuke dingen met het LCD hebben gedaan voor WoW? Ik heb zelf echt geen interesse om mijn temp. oid. af te lezen, maar misschien kan ik er handige WoW aspecten op kwijt?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Seraphin schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 13:29:
Ooooh vandaag me G15 binnen gekregen; ik heb zo het idee dat mn WoW verslaving weer wat intensiever gaat worden.

Ik neem aan dat ik niet de enige ben met een G15: nog mensen hier die leuke dingen met het LCD hebben gedaan voor WoW? Ik heb zelf echt geen interesse om mijn temp. oid. af te lezen, maar misschien kan ik er handige WoW aspecten op kwijt?
uit laatste patchnotes:
Logitech G-15 keyboard support added

* Will display "World of Warcraft" during splash/login screen
* Will display position and time estimation when in a queue to enter the world
* When in game world LCD will display 1 of 3 screens (selectable using buttons below the screen)
o Character info screen
+ Character stats (str, int, spi, etc)
+ Attack power
+ DPS
+ Chance to Crit
+ Armor
+ Ammo count
o Battleground info screen
+ Displays not in BG when not currently in one or in a queue
+ Displays alert when the queue to enter a BG triggers (Enter or Hide)
+ Displays BG stats when in a BG
o Chat Alert
+ Displays chat info when player is sent a tell
+ Notification when auctions are outbid
+ Alert when player is idle and about to be kicked from the world
+ Alerts that come up not pertaining to the current screen selection will revert within 30sec
+ Requires keyboard drivers 1.02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Berichtje geedit, Trollbane is geen optie. :>

[ Voor 86% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-08-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 13:25

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kaap, Trollbane heeft meer horde dan alliance, wel paar pro guilds, waar onder DIE (death in excess) hebben al iets van 5 bazen in naxx down. en Blackraven, restantje NL Only dat ooit de horde versie was van de Tweakers guild. Guild is nog wel NL only btw.

Ik vind het zelf fijne server, begint alleen wel steeds voller te raken merk ik

maar ik zou eerst kijken of je bij een guild kan voor dat je transfered. Als je naar alliance kant komt bijv kom je de top 5 guilds niet in tenzij je imba gear hebt en ervaring met alles, en zelfs dan kan het lastig zijn (vol met jou class bijv)

verders, blackraven.nl ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:35:
Ik was vanmorgen dus erg blij om te zien dat mijn 2 Horde chars mochten verkassen dmv paid char transfers. Ik had graag naar grim Batol gewild maar dat mag niet van Blizzard.

Wellicht dat trollbane ook een optie is. Zijn er hier lui die op trollbane/Horde spelen die raiden en ook BG's doen? Zou je dan de private message knop willen gebruiken, heb wel het e.e.a. te vragen wat te off-topic is voor het reguliere geblaat hier ;)
mja trollbane even samenvatten

(veel) meer horde dan alliance (horde instaqueue)
qua battllegrounds
AV: meestal verliezen
AB: veel premades (beide kanten)
WSG: veel premades (beide kanten)

weinig horde raiding guilds die ver zijn (verder dan bwl)
er is maar 1 internationale guild aan horde kant die echt ver is
de rest zijn of nog maar net in in MC of halverwege BWL
of zijn 1 land only guilds (nl/be/swe/fin etc)

wel veel nederlanders

kijk anders even op tb realmforum of de community site http://www.trollbane-europe.com/

@Tepel
Kaap wil volgens mij geen nl only guild :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het gaat om mijn Horde chars dus als Horde meer population heeft dan Alliance, dan houdt het zowiezo al op.

Ik wil gewoon naar Grim Batol verdorie maar om nou een warrior van level 1 te starten is zonde van die level 60 Tauren warrior en 46 warlock. Komt ook bij dat op mijn rogue en warrior samen 1000G zit, dat wil ik toch wel graag meenemen naar Grim Batol.

Nou, dan nog maar poosje wachten, mischien dat het over een tijdje wel mogelijk is. Maar vind het wel ruk, doen ze zon service, 20 Euro, duur grapje op zich, kun je nog niet eens naar gewenste servers verkassen. En dat doen ze dan onder het mom van "So that people can transfer to play with their friends and/or reliatives!". ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 10:54
Ja, we kunnen bij trollbane wel wat meer horde gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
-=BoKKiE=- schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:46:
[...]

mja trollbane even samenvatten

(veel) meer horde dan alliance (horde instaqueue)
qua battllegrounds
AV: meestal verliezen
AB: veel premades (beide kanten)
WSG: veel premades (beide kanten)

weinig horde raiding guilds die ver zijn (verder dan bwl)
er is maar 1 internationale guild aan horde kant die echt ver is
de rest zijn of nog maar net in in MC of halverwege BWL
of zijn 1 land only guilds (nl/be/swe/fin etc)

wel veel nederlanders

kijk anders even op tb realmforum of de community site http://www.trollbane-europe.com/

@Tepel
Kaap wil volgens mij geen nl only guild :)
Op Trollbane zitten zowel Blackraven als Exomna op het moment in AQ40 met allebei Nef zo goed als op farm, dus toch iets verder dan halverwege. Deze guilds zijn wel NL-only. Horde-AV is inderdaad 90% een loss (leuk man, AV rep halen....not). DiE is de horde topguild van de server, als internationale semi-pr0 guild is er nog Sultans of Swing, maar daar is het tegenwoordig redelijk stil. Ik heb niet het idee dat de populatie zwaar verschoven is op Trollbane, alhoewel ik neig naar meer Alliance op basis van wat ik tegenkom in allerlei zones. De server heeft geen login ques en ik ervaar geen/amper lag.

[ Voor 9% gewijzigd door mdmeijer op 07-08-2006 15:09 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Phantom schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:07:
Ja, we kunnen bij trollbane wel wat meer horde gebruiken...
Die reacties hierboven geven aan dat er meer Horde is dan Alliance en jij zegtdat er meer Horde moet komen, of was je gewoon sarcastisch?

reden waarom ik dit vraag is omdat ik graag potje mag PVP'en en half in de queue heb ik nooit zin in. Verder is die warrior blue geared (rank 8 ), en kan dus niet in een TAQ/BWL guild. Daarom wel belangrijk dat ik een goed beeld heb van een bepaalde serverfaction :*)

Ik heb wel het idee dat trollbane een hele leuke community heeft, als ik zo naar dat forum kijk. Dat is wel positief. Zitten de meeste NLérs dan op Alliance of op Horde?

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-08-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Kaap schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:10:
[...]
Die reacties hierboven geven aan dat er meer Horde is dan Alliance en jij zegtdat er meer Horde moet komen, of was je gewoon sarcastisch?
Nee, ik denk dat er veel meer alliance dan horde zit op trollbane. Daarom heeft horde ook instaqueue voor bg's, en moet alliance soms voor wsg en uur wachten.

warcraftrealms.com:
Activity Ratio: 1.9 : 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

shit, tik het verkeerd, Trollbane heeft veel meer alliance dan horde.

dus we need horde :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wel maf dat op Trollbane Horde owned in AB/WSG maar in AV er niks van bakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Zijn de fixed teams van horde. Die ownen echt enorm.
AV is niet zo interesant voor honor, dus daar komen ze niet (denk ik) en een team van 40 man samenstellen is al helemaal niet te doen :P

Wist nie dat Exomna ook NL only was!
maar zitten ERG veel nederlands op trollbane, aan beide kanten
Denial en Disorder is op alliance kant Full NL (beide BWL op farm, denial twins en 1e 2 bazen in Naxx neer, disorder nog niet

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Kaap schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:17:
Wel maf dat op Trollbane Horde owned in AB/WSG maar in AV er niks van bakt.
Niet zo gek op zich.. AB/WSG heb je veel meer randoms aan alliance kant.

Maar ik zit regelmatig in een fixed groep samen met wat guildies, en dan hebben we weinig weerstand. De enige die een uitdaging bieden zijn Sok/Frogdolina & co en Perfection fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03 12:08
TepelStreeltje schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:19:
Zijn de fixed teams van horde. Die ownen echt enorm.
AV is niet zo interesant voor honor, dus daar komen ze niet (denk ik) en een team van 40 man samenstellen is al helemaal niet te doen :P

Wist nie dat Exomna ook NL only was!
maar zitten ERG veel nederlands op trollbane, aan beide kanten
Denial en Disorder is op alliance kant Full NL (beide BWL op farm, denial twins en 1e 2 bazen in Naxx neer, disorder nog niet
AV weekendjes zijn lekker hoor voor de honor. rond de 10k bonus honor per potje, en potjes duren niet langer dan een half uurtje. tenminste op mijn server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bifur schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:26:
[...]

AV weekendjes zijn lekker hoor voor de honor. rond de 10k bonus honor per potje, en potjes duren niet langer dan een half uurtje. tenminste op mijn server :P
mja, tijdje geleden kwam ik een battle binnen en die was al 12 uur bezig... :{ :P (en nog steeds in evenwicht :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Heb zojuist even rondgekeken op de forums van Blackraven en Exomna. Ze spreken mij beide zeer aan. Vooral de inleiding in de guild van Exomna sprak me erg aan. Het raidschema van Blackraven past echter wel erg goed bij me. 19:00-23:00 is wat ik nu ook raid.

Ik denk echter niet dat mijn warrior geschikt is om 1 van beiden te kunnen joinen. Ondanks dat ik met mijn rogue in tier 1/2 armor rondloop en t/m Fankriss op mijn killedlist heb staan, beschikt mijn warrior alleen maar over rank 8 dps gear en heeft hij de usual basis tank gear (stockade pauldrons, stonegrip, grand medallion, drakki schild etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Ik ben verhuisd van Bronzebeard naar Nodrassil. Was snel gebeurt... 10 min en ik kon weer inloggen op mn nwe realm!

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Roeligan schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:35:
Ik ben verhuisd van Bronzebeard naar Nodrassil. Was snel gebeurt... 10 min en ik kon weer inloggen op mn nwe realm!
Nu komt alleen de rest nog, dingen zoals je sig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Op trollbane is GEK btw ook nl only niet vergeten he :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:38
Roeligan schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:35:
dat kost toch geld als ik dat zo goed terug gelezen heb?

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Kaap schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:29:
Heb zojuist even rondgekeken op de forums van Blackraven en Exomna. Ze spreken mij beide zeer aan. Vooral de inleiding in de guild van Exomna sprak me erg aan. Het raidschema van Blackraven past echter wel erg goed bij me. 19:00-23:00 is wat ik nu ook raid.

Ik denk echter niet dat mijn warrior geschikt is om 1 van beiden te kunnen joinen. Ondanks dat ik met mijn rogue in tier 1/2 armor rondloop en t/m Fankriss op mijn killedlist heb staan, beschikt mijn warrior alleen maar over rank 8 dps gear en heeft hij de usual basis tank gear (stockade pauldrons, stonegrip, grand medallion, drakki schild etc).
Ik zou zeggen denk er eens rustig over na en feel free om een aplication aan te maken bij BR of Exomna. Wie weet word je wel aangenomen bij een van deze 2 guids. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 130680 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:48:
[...]

Ik zou zeggen denk er eens rustig over na en feel free om een aplication aan te maken bij BR of Exomna. Wie weet word je wel aangenomen bij een van deze 2 guids. :)
Ik kijk altijd even verder naar mijn opties. Ik zoek liever een week langer naar de juiste guild dan dat ik elke dag een ander join om de beste te vinden. Heb op beide forums contact gezocht met officers dmv private message. Eens kijken wat mijn kansen zouden zijn kwa gear en class.

Maar belangrijker nog, de wijze waarop gereplied wordt geeft een goed beeld van wat voor mensen er aan het roer staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:16:
shit, tik het verkeerd, Trollbane heeft veel meer alliance dan horde.

dus we need horde :P
DOH!!!!1 verkeerd :/

op TB meer Alliance dan horde |:( aargh ik moet ook niet zo snel post maken als ik bezig ben met aflsuiten :/

ik had dus hetzelfde als tepel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:14
Nephilim schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:13:
[...]

Ik blijf in ieder geval mooi op Kor'Gall. Ik ken er te veel mensen om zomaar naar een andere server te verhuizen. Tenzij er natuurlijk 5 guilds met me mee verhuizen, maar dat betwijfel ik. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik dan 7 chars ofzo moet moven, beetje duur.
^ with stupid ;)

Van mij mag er wel wat Horde vertrekken op Kor'gall, dat we eindelijk eens normale queues krijgen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

-=BoKKiE=- schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:14:
[...]

DOH!!!!1 verkeerd :/

op TB meer Alliance dan horde |:( aargh ik moet ook niet zo snel post maken als ik bezig ben met aflsuiten :/

ik had dus hetzelfde als tepel :D
Toen ik jouw post las had ik al zoiets van, he dat klopt niet, toen las ik die van mezelf :P
wat je anders ook kan doen is gewoon een post maken op realm forum met je application.

Persoonlijk heb ik het super naar men zin in mijn guild en op men realm, dus ik move niet zo snel, lijtk mij ook echt erg klote om op een realm te komen waar je niemand kent... om in een guild te komen waar je ook niemand kent...
voordeel van op je eigen realm andere guild zoeken is dat iedereen je wel redelijk kent, of iig langs heeft zien lopen enzo...
Lijkt me dus extra lastig om guild te vinden op die manier...

Mjah, als het niet uit te houden is dan moet je wel natuurlijk.

iig succes kaap en als je mij tegen komt, zwaai ff, ik gank niet (mits eerst aangevallen) dus dan dansen we ff samen ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 12:28:
[...]

De top 25 guilds heeft 4 Horde guilds en jij denkt dat er niks mis is?

ps: wij zijn #21. De reden dat we daar staan is simpel: een stabiele, low pop server zonder tech issues (Thaddius), VEEL consumables (bijna altijd Flasks voor de hele raid) en zoals jij het zegt, we learned to play. We missen alleen de extra buffer die Alliance guilds wel hebben en die buffer wordt alleen maar groter.
4?
Curse, Nihilum en welke dan nog meer? In ieder geval is het als ik het Genjuros forum mag geloven, nog maar 3 dan. Veel succes verder en wat een geweldige MT hebben jullie. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben in ieder geval gemigreerd naar Trollbane vanavond. Xandius, level 60 Tauren Warrior :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Nefarian down! :D

3 weken na de eerste razorgore kill bwl clear, das netjes zou ik zeggen :D

Loot: 2x Dragonstalker breastplate, Therazane's Link, Prestor's Talisman of Connivery

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 07-08-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-05 22:44
Heb m'n lvl60 tauren hunter ook maar over gezet naar trollbane, kan ik lekker kaap pesten ;) Kan je trouwens kennis maken met m'n naar jou vernoemde bat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
zo, vanavond MT in MC geweest, alles tot en met Garr gekilled. Ging echt super lekker. Nog mn Braers of Might binnen gehaald (had al mats mee voor +9 sta erop :D) want die had ik nog niet.

En MT zijn is wel erg makkelijk (in MC iig) je hebt echt de tijd om flinke aggro op te bouwen, als je OT bent krijg je meteen DPS op je mop. MT is easy-mode zover :) Maar wel super leuk om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 12:02

chromeeh

the Gnome

YES YES YES _/-\o_ _/-\o_
Ik heb zojuist m'n Core Fragment geloot :)
Moet zeggen dat het echt super voelt :9

Group: 1x lvl 60 warrior, 1x lvl 60 warlock, 1x lvl 58 paladin, 1x lvl 57 warlock (ik), 1x lvl 55 druid
1x gewhiped door een inschattings fout. Verder ging het perfect...
Na het looten van de fragments group naar raid party gezet en snel ff een kijkje genomen in MC...
De grote groepen lvl 62 elites zijn best liev O+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chromeeh schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:43:
YES YES YES _/-\o_ _/-\o_
Ik heb zojuist m'n Core Fragment geloot :)
Moet zeggen dat het echt super voelt :9

Group: 1x lvl 60 warrior, 1x lvl 60 warlock, 1x lvl 58 paladin, 1x lvl 57 warlock (ik), 1x lvl 55 druid
1x gewhiped door een inschattings fout. Verder ging het perfect...
Na het looten van de fragments group naar raid party gezet en snel ff een kijkje genomen in MC...
De grote groepen lvl 62 elites zijn best liev O+
Je pullt ze maar per twee hoor, zo groot zijn die groepen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 04-02 22:54
grats met je MC attunement, nu hoef je niet meer heel BRD door te crossen volgende keer ;)
Anoniem: 41820 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:48:
[...]

de groepen zijn niet groot, maar de giants zelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

addictive schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:52:
grats met je MC attunement, nu hoef je niet meer heel BRD door te crossen volgende keer ;)

[...]

de groepen zijn niet groot, maar de giants zelf wel ;)
Hij zei grote groepen elites, niet groepen grote elites ;)

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-05 13:12
Easy Gold making trick for World of Warcraft

I've recently collected about 300g without doing anything but sitting in Org for a few hours mailing items.

How you ask? I think I've come up with the ultimate mail scam.

To start, go to General goods vendor and buy about 200-300 wrapping pappers (45 copper per paper). Also fill your packs (all 16 slotters empty) with blacksmiths hammers (16 copper). Wrap all the hammers. Sit at mailbox clicking on 60's walking by and type in their name into the mailto (or just open the who list and search for 60s on the server), put 1Gold COD (or more!) and put the present. send. move on. don't even put a message, you could if you really wanted to but I find this a waste of time. Just keep doing it, find guy, click, type name in mailto, put prezzie in 1gold COD and send.

You'd be surprised how many people will pay 1g to see what's in the box.

Also helps to have a weird character in your name so they can't whisper you. My name was ÁrrakBBlizzmade me change it because of this.
Iemand idee of dit werkt? :P
Zo ja, dan wil ik het best een middagje gaan proberen >:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 12-05 12:40
Hmm server weer gecrashed? Hele dag al lag op Thunderhorn en zojuist DC en kom er niet meer in, jullie ook last van?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:33
Rakkerzero schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:26:
[...]

Dit werkt, echter als je gereport wordt ben je wel het haasje.. helaas (hangt sterk af van de Gm op jou server btw)

[ Voor 7% gewijzigd door Webgnome op 07-08-2006 23:54 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Webgnome schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:54:
[...]

Dit werkt, echter als je gereport wordt ben je wel het haasje.. helaas (hangt sterk af van de Gm op jou server btw)
Uhm dan zegt de GM, eigen schuld dikke bult en gaat weer verder. Hij mag hier geen actie tegen ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vincentio schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 00:13:
[...]

Uhm dan zegt de GM, eigen schuld dikke bult en gaat weer verder. Hij mag hier geen actie tegen ondernemen.
Je bedoeld tegen het 'slachtoffer' ??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 08:21
addictive schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:40:
zo, vanavond MT in MC geweest, alles tot en met Garr gekilled. Ging echt super lekker. Nog mn Braers of Might binnen gehaald (had al mats mee voor +9 sta erop :D) want die had ik nog niet.

En MT zijn is wel erg makkelijk (in MC iig) je hebt echt de tijd om flinke aggro op te bouwen, als je OT bent krijg je meteen DPS op je mop. MT is easy-mode zover :) Maar wel super leuk om te doen :)
zeg ik ook al tijd ja
heb regelmatig mijn huiswerk gemaakt onder lucifron en garr :).

Anyhow mijn eigen verhaaltje

na vrijdag een 5% whipe or nef. vandaag neer, helaas was ik d'r niet bij moet tijdelijk weg :(. Daarna ook skeram aq 40 in de 3e try neer.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Razorgore down by eXodus - 08/08/2006
Afbeeldingslocatie: http://img333.imageshack.us/img333/7721/razorgoreyq8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Afbeeldingslocatie: http://arathor.free.fr/carte_monde.jpg

Interresant kaartje :D

Zou de dreanei starten op het eiland in het noorden??
Ik gok iig dat dat bovenste eiland met Burning Crusade aan het spel wordt toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Vincentio schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 21:58:
[...]

4?
Curse, Nihilum en welke dan nog meer? In ieder geval is het als ik het Genjuros forum mag geloven, nog maar 3 dan. Veel succes verder en wat een geweldige MT hebben jullie. :|
Ach jah, ik kan me wel iets voorstellen bij zijn beslissing. Elke dag 25 eikels wakker houden terwijl je slechts lol hebt met de 15 die het spelletje wel kunnen werd hem iets teveel denk ik, vooral nu hij ook een baan heeft.

Jammer dat mijn Nihilum app geweigerd werd ivm teveel warriors. Ik ben het nu bij Last Resort aan het proberen. Hoop dat ze snel reageren, ik zit nu al 5 dagen zonder raids behalve een snelle C'thun kill, ik word gek ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 01:39:
[...]

Ach jah, ik kan me wel iets voorstellen bij zijn beslissing. Elke dag 25 eikels wakker houden terwijl je slechts lol hebt met de 15 die het spelletje wel kunnen werd hem iets teveel denk ik, vooral nu hij ook een baan heeft.

Jammer dat mijn Nihilum app geweigerd werd ivm teveel warriors. Ik ben het nu bij Last Resort aan het proberen. Hoop dat ze snel reageren, ik zit nu al 5 dagen zonder raids behalve een snelle C'thun kill, ik word gek ;P
Nihilum heeft denk ik te veel van alles nu. Ze hebben oa 13 mages en met Kungen's fuck up and be kicked policy af en toe, zal de helft snel uit de guild liggen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Vincentio schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 01:51:
[...]

Nihilum heeft denk ik te veel van alles nu. Ze hebben oa 13 mages en met Kungen's fuck up and be kicked policy af en toe, zal de helft snel uit de guild liggen gok ik.
Het zal me benieuwen hoe het gaat. Ben ergens ook wel blij dat het niet doorgegaan is voor mij, toch weer veel moeite om jezelf weer te bewijzen.

Liever een guild die niet zo met zn trials en members omgaat, Last Resort lijkt me wat dat betreft een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 00:47:
[afbeelding]

Ik gok iig dat dat bovenste eiland met Burning Crusade aan het spel wordt toegevoegd.
Beiden fout. De nieuwe rassen starten gewoon op de bestaande continenten, en het is Outland die toegevoegd word, niet Northrend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 12:02

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 41820 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:48:
[...]
Ze keken niet zo liev dus dacht van ik ga maar niet dichterbij staan :P
Vanavond m'n laatste 11k xp maar eens halen om lvl 58 te worden :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 02:34:
[...]

Het zal me benieuwen hoe het gaat. Ben ergens ook wel blij dat het niet doorgegaan is voor mij, toch weer veel moeite om jezelf weer te bewijzen.

Liever een guild die niet zo met zn trials en members omgaat, Last Resort lijkt me wat dat betreft een stuk beter.
original sin alweer uit elkaar? jammer om te horen.

gisteren 1e mc run met guild van een maat van me op bloodscalp, 3 bosses down geen wipes ^^
ging beter dan ik had verwacht, zelf maar 1x dood gegaan, 4K shadowbolt van gehennas nadat ik net uit de rain of fire was gelopen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
remsie schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:32:
Heb m'n lvl60 tauren hunter ook maar over gezet naar trollbane, kan ik lekker kaap pesten ;) Kan je trouwens kennis maken met m'n naar jou vernoemde bat :D
Ah vet Remsie! Ik dacht dat jij en Ivo etc gewoon op Kor'Gall/Alliance zouden blijven maar het zou wel kickuh zijn als je met me meegaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:26:
[...]

ja zolang je het inderdaad voor 1 gold doet kan dit prima werken :P
voor 1 gold zou ik zelf ook nog wel eens nieuwsgierig zijn maar omdat ik ze eerst kreeg voor een cod van 30g met [inserst epic itemnaam) trap ik er niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zoo ik ben dan ook eindelijk lvl 60. Human Paladin op Stromrage :)
Heb er 18 dagen en 19 uur over gedaan :P

Volgende stop: Epic warhorse :9
Heb de 1e 150Gold Quest al gedaan, de spirits in EPL al gesloopt en nu heb ik nog 4x Arcanite Bar en 5x Stratholme Holy water nodig. Dus Epic Mount komt in zicht 8)
En lekker aan het grinden voor lightforge :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-05 22:14
woot vorige week maandag nog +484 healing en nu +664 ging hard! Jindo's hexxer en peacekeeper gauntlets dropte in 1 week. Exalted geworden met ZG - heal enchant op me wild growth spaulders. En gisteren de head van ossirian voor de healing/dmg necklace. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 08:08:
[...]

ja zolang je het inderdaad voor 1 gold doet kan dit prima werken :P
voor 1 gold zou ik zelf ook nog wel eens nieuwsgierig zijn maar omdat ik ze eerst kreeg voor een cod van 30g met [inserst epic itemnaam) trap ik er niet in :P
Ik denk dat je het beste zoiets op een alt kunt doen om je naam toch niet in shame te zetten. GM's kunnen hier niks tegen doen, game mechanics, speler die de COD accepteerd is zelf verantwoordlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Zo gisteren, weer sinds lange tijd weer eens geraid. Even een speedrun door MC gedaan. Om 20.00 uur begonnen even na 23.00 uur Raggie down. :) En ook de sfeer was goed, ondanks wat strubbelingen in de guild de afgelopen weken. Maar dat zal wel door de zomervakantie komen. ;)

En als beloning kreeg ik dit nog http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18816 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 08:32:
[...]
Ik denk dat je het beste zoiets op een alt kunt doen om je naam toch niet in shame te zetten. GM's kunnen hier niks tegen doen, game mechanics, speler die de COD accepteerd is zelf verantwoordlijk.
tuurlijk scam je altijd op een alt :P

maar kijk voor 1g 'gescammed' worden is niet eens zo erg imho :)
maarja ik grind wel, net zo makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 06-05 15:33
[afbeelding]

'

mwah die kaart klopt een beetje... Waar zit Teldrassil? ;) En die Modan word niks is gewoon Animatie net als meedere vliegpunten. En zover ik weet kwam het eiland van de Dreanei's Links onder Teldrassil maar waar dat eiland nu staat kan ook eventueel kloppen

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 06-05 15:33
addictive schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:40:

Als wel iets leuk mag gemaakt worden ingame is het tanken. Ik ben zelf DPS war maar moet vaak genoeg tanken. Het is zo saai, die MC Bosses slaan nergens op... Gewoon echt SAAI. Spam Sunder armor shieldblock revenge, ik bedoel wtf is dat tanke? Mag van mij wel wat spannender gemaakt worden...

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
JerX schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:00:
[...]

Als wel iets leuk mag gemaakt worden ingame is het tanken. Ik ben zelf DPS war maar moet vaak genoeg tanken. Het is zo saai, die MC Bosses slaan nergens op... Gewoon echt SAAI. Spam Sunder armor shieldblock revenge, ik bedoel wtf is dat tanke? Mag van mij wel wat spannender gemaakt worden...
waarom? heb je eindelijk eens tijd om dat boek te lezen dat je al tijden van plan was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

gister eerste MC run gehad. 3 bosses neer zonder wipes.

en m'n 1e deel van earthfury set nog ff meegepakt :)

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

[afbeelding]

*Beep* wronggg.. outland word toegevoegt.

northrend komt mischien met een volgende uitbreidigin

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

tank rotations met de 3 drakes is leuke afwisseling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Atlas schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 08:10:

Heb de 1e 150Gold Quest al gedaan, de spirits in EPL al gesloopt en nu heb ik nog 4x Arcanite Bar en 5x Stratholme Holy water nodig. Dus Epic Mount komt in zicht 8)
Ow cool, stormrage, daar zit ik ook :P Hoe heet je? :)

Ow en Lightforge is niet zo goed, je kan veel beter voor losse items gaan. Denk aan Energized Chestplate en Chitinous legplates :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mojo op 08-08-2006 09:31 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 15:43

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gister ook voor onyxia en BWL geattuned dus nu zou ik elke raid van onze guild kunnen doen die zij doen. Heerlijk gevoel om dat ook weer af te sluiten. Ondertussen ook nog een beaststalker belt gehad en Finkle's skinner gekregen dus dat was ook weer heerlijk :D. Verder met Drakki @ UBRS nog een kite training gedaan. Heb hem tot 2 keer toe weg kunnen kiten van de rest dus ging super goed. Kiten naar kamer van Beast en feignen om vervolgens weer als een gek achter drakki aan te gaan om hem nogmaals te kiten. Heerlijk gevoel dat dat goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115173

[...]

En als DPS warrior druk je op meer dan 3 knopjes mss?
Trouwens alle classes beperkingen zich tijdens een gevecht tot het spammen van een 3á4 knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Towbitis schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:16:
[...]

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde gehad. Had mn Hunter naar lvl 52 gebracht maar merkte gewoon dat ik niet zo gewild was in groeps. Een Druid gemaakt en in groeps was dit toch leuker spelen. In higher level instances wordt wel verwacht van je dat je healt omdat er gewoon een tekort is aan Priests. Maar je speelt een hybridclass en je je dus moet aanpassen aan datgene wat er van je gevraagd wordt binnen een groep en je dus kan verwachten dat je moet healen aangezien er gewoon een tekort is aan Priests.(Zo grappig dat Druids erover klagen terwijl ze een hybrid class spelen en toch zouden moeten weten dat er een tekort is aan Priests)
Het aantal Hunters op Aerie Peak valt trouwens mee als je alle goldfarmers eraf haalt. Als je "/who 60 hunter" zijn het er vrij veel maar meestal zit de helft in maraudon :X
Er zitten inderdaad veel van die hunters in maraudon, maar zelfs als je die niet meerekent zijn er veel meer hunters dan andere classes. Daar komt ook nog bij dat sommige van die hunters niet vies zijn van wat ninja acties op boe blue's/epics. Mijn hunter is inmiddels level 60 en ik ga gewoon savonds proberen met mijn guild naar een instance te gaan of een pug te zoeken, als dat niet lukt binnen een uur ga ik gewoon mijn druid verder levelen. Er staat nog geen grote druk op onze guild, met betrekking tot gear enzo. Beetje passief bezig met onyxia quest enzo. In de komende weken komen er 5-10 level 60's bij, onder andere warriors, rogues en een priest... onze eerste raid naar Zul'Gurub staat op de 24e geplanned, hopelijk hebben we dan 15-20 level 60 chars zodat we dit tot een succes kunnen brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 115173 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:58:
[...]

En als DPS warrior druk je op meer dan 3 knopjes mss?
Trouwens alle classes beperkingen zich tijdens een gevecht tot het spammen van een 3á4 knoppen.
idd de meeste gevechten zijn gewoon beetje spammen. Ik vond vooral hunters en mages saai eigenlijk meestal sta je op ranged redelijk veilig en het enige wat je doet is een beetje frostbolts spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Hey Kaap

Stuur je runecloth eens door naar mij, k moet nog 500 stacks voor exalted rep in Orgrimmar :D

Gekkenwerk in feite, maar ja ik heb nu toch tijd teveel voorlopig ;)

* als iemand tips heeft met betrekking tot het grinden van runecloth dan hoor ik dat graag :)

[ Voor 21% gewijzigd door Kapoen op 08-08-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56709

ik zat net naar de TS te kijken en daar moet het volgende aangepast worden :

Bij de guilds op Doomhammer :
Rising Angels heeft nu een andere website en wel : risingangels.chronologica.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Is er volgens julie een limiet van classe in een guild? Ik kan me voorstellen als je mage ben (ben ik :) ), dat het geen leuk idee is dat er 15 mages in je guild zitten. Hoe werkt dit in de praktijk met end raids?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Wij hebben gemiddeld rond de 8 van elke class, en van paladins warlocks helaas iets minder. Het is zo moeilijk om echt goede warlocks/paladins te vinden die nog niet bezet zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gheghe mercenarie threat op TB realmforum :P vraag me af hoeveel er versilverd gaan worden ^^
Kapoen schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:06:[..]
* als iemand tips heeft met betrekking tot het grinden van runecloth dan hoor ik dat graag :)
mja ik grinde het altijd in wp bij de 4e farm of in azshara van de satyrs of in winterspring furblogs/ghosts

[ Voor 46% gewijzigd door Bokkie op 08-08-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
[...]

Ik ben zelf DPS warr, maar in raids is daar gewoon echt niks aan, bloodthirst-slam-hs-bloodthrist-repeat.

Zelf tank ik niet in de raid dungeons, maar als ik m'n rank gehaald heb denk ik dat ik gewoon een arms-prot hybrid maak en ga meehelpen daarmee, want dit is niet speciaal spannend. Eigenlijk vind ik het healen met mijn priest zelfs interessanter :) [goede heals plaatsen op het juiste moment, in de gaten houden wat de andere healers doen ed.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Kapoen schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:06:
Inderdaad de demons in Azshara zijn een goede runecloth inkomsten.

Tegenwoordig ook wel goed te doen in Silithus, daar farm je meteen rep en runecloth :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
ReCreator schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:17:
[...]

Tegenwoordig ook wel goed te doen in Silithus, daar farm je meteen rep en runecloth :)
Furbolgs in Winterspring, en je farmed er nog Reputation mee ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ReCreator schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:17:
[...]

Helaas ben ik bijna revered bij CC dus ik krijg geen rep meer van die mobs :)

Maar goed we zullen winterspring eens bezoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-05 12:50

Phydomir

Dennis

Zow. Gisteravond als laatste ook nog Ayamiss the Hunter in AQ20 down gekregen waardoor we voor het eerst AQ20 helemaal gecleared hebben. \o/

Beetje jammer dat Ayamiss bagger dropte maar het was wel een stoer gevoel :)

Over twee weken voor het eerst MC in, allen kan ik dan niet mee :'(

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
US servers en forums zijn zojuist down gegaan voor extended maintenance. Alles lijkt erop dat 1.12 er aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mooi, gratis respec voor me rogue ^^ cross server battlegrounds, hopelijk snel me don julio's :P

tenzij ik vanavond geluk heb en meteen quickstrike ring krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:33

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Kaap schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:52:
US servers en forums zijn zojuist down gegaan voor extended maintenance. Alles lijkt erop dat 1.12 er aan komt.
Dat zou prachtig zijn :o

Ik voel me zwak en weerloos... een talent revamp zou me goed doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Loos alarm, US forums zijn weer up en extended maintenance is alleen voor select aantal servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Phydomir schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:42:
Zow. Gisteravond als laatste ook nog Ayamiss the Hunter in AQ20 down gekregen waardoor we voor het eerst AQ20 helemaal gecleared hebben. \o/

Beetje jammer dat Ayamiss bagger dropte maar het was wel een stoer gevoel :)

Over twee weken voor het eerst MC in, allen kan ik dan niet mee :'(
had je eerder ossirian down als ayamiss? en als je ossirian neer krijgt moet mc ook niet echt moeilijk zijn alleen iets meer man.
En ayamiss dropt wel altijd mooi die ring voor die rep reward ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
-O-

naja en heb je al veel gebruik gemaakt van de horde instaques kaap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Inhoeverre is een UTB een update voor een OEB?
Bij de eerst volgende ZG run m'n 2x 10NR enchants halen. Eindelijk boven de 250NR (unbuffed).

[ Voor 50% gewijzigd door Tranzity op 08-08-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Atlas schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 08:10:

Hey! Ik speel ook op stormrage alliance :)
Wat is je nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:02:
-O-

naja en heb je al veel gebruik gemaakt van de horde instaques kaap :)
Gister heel even AV gespeelt. Vaag dat er daar gewoon rank 13/14's van Alliance rondlopen. Zal nog wel even duren eer ik exalted ben, nog 16K te gaan.

Daarna WoW opnieuw geinstalled. Alle mods geupdate en opgeschoond, heleboel die ik nooit gebruikte. Daarna UI opnieuw gemaakt. Vanavond maar es kijken wat ik kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:14:
[...]
Gister heel even AV gespeelt. Vaag dat er daar gewoon rank 13/14's van Alliance rondlopen. Zal nog wel even duren eer ik exalted ben, nog 16K te gaan.

Daarna WoW opnieuw geinstalled. Alle mods geupdate en opgeschoond, heleboel die ik nooit gebruikte. Daarna UI opnieuw gemaakt. Vanavond maar es kijken wat ik kan doen.
yups en daarom verliezen we av

AV op trollbane:
Horde doet av om de daar te verkrijgen 'betere' gear te krijgen
Alliance doet av om de door hun in PVE verkregen betere gear te testen

:+

naja hopelijk met corss server dus meer kans op av wins, of juist minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-05 12:50

Phydomir

Dennis

MantaMania schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:01:
[...]

had je eerder ossirian down als ayamiss? en als je ossirian neer krijgt moet mc ook niet echt moeilijk zijn alleen iets meer man.
En ayamiss dropt wel altijd mooi die ring voor die rep reward ring
ja, we zijn van Buru naar Moam naar Ossirian gegaan en daarna pas Ayamiss. Gisteren waren er 32 lvl 60's online. Dus denk dat het niet heel lang kan duren voordat we gewoon iedere week twee avonden in MC zitten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Phydomir schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:23:
[...]

ja, we zijn van Buru naar Moam naar Ossirian gegaan en daarna pas Ayamiss. Gisteren waren er 32 lvl 60's online. Dus denk dat het niet heel lang kan duren voordat we gewoon iedere week twee avonden in MC zitten.
als je heel aq20 cleared kan je met die 20/30 man ook wel een behoorlijk stuk mc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Kaap schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:14:
[...]

Die rank 13/14 Alliance zitten waarschijnlijk in de queue voor WSG en verlaten AV zodra ze WSG in kunnen.
Volgens mij is AV (zeker in AV-weekend) prima honor trouwens, een goede premade groep (wel allemaal zelf joinen) van een man of 10-15 owned AV, zeker nu er zo weinig guards zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:54:
[...]

Die rank 13/14 Alliance zitten waarschijnlijk in de queue voor WSG en verlaten AV zodra ze WSG in kunnen.
Volgens mij is AV (zeker in AV-weekend) prima honor trouwens, een goede premade groep (wel allemaal zelf joinen) van een man of 10-15 owned AV, zeker nu er zo weinig guards zijn.
neh, de alliance die in ab/wsg queues zitten pvp'en bij Kargath tijdens het wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:18:
[...]

yups en daarom verliezen we av

AV op trollbane:
Horde doet av om de daar te verkrijgen 'betere' gear te krijgen
Alliance doet av om de door hun in PVE verkregen betere gear te testen

:+

naja hopelijk met corss server dus meer kans op av wins, of juist minder :P
Nah, je verliest AV als alliance zijnde, omdat je alliance bent.
De battleground is gewoon niet eerlijk. Het is een stuk moeilijker voor alliance om te winnen dan voor horde. Ik heb met mn troll mage nog nooit (!) een AV verloren, en met mn NE hunter nog nooit (!) een AV gewonnen. Er zitten gewoon heel veel dingen in AV die in het voordeel van de horde werken.
Om er een paar te noemen:
-Horde entrance ligt dichter bij SF gy, dan de alliance entrance. Dus horde begint met SF in z'n bezit.
-SH bunker ligt op een totaal nutteloze plek, horde vecht daar nooit in de buurt, terwijl alle horde towers wel degelijk op strategisch sterke punten staan.
-Alliance bunkers in de basis liggen niet in elkaars bereik, de horde towers in hun basis wel.
-SP gy kan van 3 kanten worden aangevallen, FW gy van 1 kant.
-SH gy kan van 2 kanten worden aangevallen zonder binnen het bereik van een bunker te komen, IB gy van 1 kant waarbij je ook nog langs een tower moet.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.