SileX schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:32:
Nou - ik heb dikke pret..
Ik kreeg de landinstelling weer en dan de activerings code - ik vul dat in, dan zie je overzicht van signaal sterkte etc - OK om zenders te zoeken en *poef* ; weer bij landinstelling... Dit blijft door loopen

Ik heb sinds dit weekend ook weer zoiets; ik kan niet meer in het TV-gids menu komen zonder die landinstelling setup te krijgen, heel fijn. Zal hem dalijk eens geforceerd updaten, want stroom eraf meerdere keren hielp niet echt.
Edit; opgelost, forced-update en fabrieksinstellingen teruggehaald

. Had net in het mediabox menu alleen nog maar de knop "Instellingen", helemaal niks meer verder

Maar gelukkig werkt het weer, voorlopig kom ik niet meer in die menu's, was eigenlijk alleen maar om een favo zender toe te wijzen.
Dan even iets anders; vrijwel elke nacht begint de box met updaten, voor zover je het updaten mag noemen, want in beeld staat wel die melding maar er is verder geen voortgangsbalkje. Dit beeld springt na 1 á 2 seconden weer weg, en de box gaat in standby mode. Vervolgens kan ik hem gewoon uit standby halen en verder kijken alsof er niks gebeurd is.
Dit gebeurd eigenlijk naast tijdens het tv-kijken ook als het hele zaakje uitstaat, met de box gewoon in standby. Dit weet ik omdat ik in dat geval het display een keertje zie flikkeren (rij getallen, allemaal nullen ofzo), wat ook gebeurd als ik de melding op de tv krijg. Vervolgens gaat ie gewoon weer in standby.
Heel vreemd, dit heb ik nu echt al maanden, maar nog niet eerder gepost.
Edit; Thomson box
[
Voor 27% gewijzigd door
TommyGun op 21-03-2007 23:10
]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".