[Bluetooth Mighty Mouse] Discussietopic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 8.557 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:47:
[...]
... Ik heb sinds kort GP2500mah batterijen en gaan al zeker een week of 6,7 mee (heb nog maar 1 laadcycle gedaan, zal levensduur nog eens posten na een paar laadcycles) Bovendien kost opladen geen drol vrij weinig. Een nadeel is dat de oplaadbare batterij wat zwaarder is dan een gewone. Dat maakt de MM wel zwaarder en hij glijdt toch al zo k*t (vind ik)
hm ik met m'n grote mond :X 1 GP2500mah batterij gaat bij mij 3 weken mee (2 batterijen moeten dus wel 6 weken halen) Maar: 24/7 aan, net als de PC zelf - gesteld dat ik de MM uit zou zetten overdag en 's nachts zou 6 weken haalbaar moeten zijn....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nonan schreef op maandag 12 mei 2008 @ 15:39:
Mijn Mighty Mouse heeft sinds vandaag problemen met de knoppen. Als ik op de linkermuisknop of rechtermuisknop druk komt mijn dashboard ervoor, die ik op de middelste knop ingesteld heb. Ik heb al geprobeerd om ergens tegen aan te tikken met de muis, misschien dat er iets vast zat. Maar dit heeft niet geholpen. Alle instellingen zijn goed trouwens. Weet iemand hier een oplossing voor misschien?
Het lijkt me dat er dan iets onder het balletje zit waardoor de muis denkt dat die mee ingedrukt wordt. Heb je 'm al geprobeerd schoon te maken? En dan niet op de manier van winfriend maar die van Daedalus:
Daedalus schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:58:
Als je je muis schoonmaakt, werkt het scrollen weer. Schoonmaken doe je door de muis ondersteboven over een stuk papier te scrollen. Zie ook How to clean your Mighty Mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Nou, ik heb per ongeluk mijn VX Revolution tegen de verwarming aangeketst, waardoor mn scrollwiel afbrak. Goed moment om de MM BT te proberen en hij bevalt goed! Is een kwestie van wennen, de VX Revolution was toch net even wat preciezer imo, maar het went snel. Daarnaast is het erg handig omdat ik geen reciever meer nodig heb :) Blijheid! ohja, scrollen = geniaal.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf afgelopen dinsdag mijn Bluetooth Mighty Mouse gehaald en ben er erg tevreden mee! Heb eindelijk mijn muismat weg kunnen doen. Enige probleem waar ik tegen aanloop is als ik mijn MacBook in de slaapstand zet, vervolgens mijn muis uitzet, even later terugkom, mijn muis aanzet en vervolgens mijn MacBook weer openklap, hij de muis niet herkend. Ik moet dan opnieuw connecten. Weet iemand hier een oplossing voor of gaat t gewoon niet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Ik gebruik inmiddels al meer dan een jaar de draadloze Mighty Mouse, en mijn balletje scrollt nog steeds naar volle tevredenheid. Heel af en toe maak ik 'm schoon, maar dit is zo weinig dat ik me niet eens kan herinneren wanneer dat voor het laatst nodig is geweest. Ik rook niet en kom ook niet met vieze / vette / plak / kruimelvingers aan mijn tobo of muis. Hij pakt ook gewoon mijn bureau zonder muismat, ben dan ook erg tevreden MM gebruiker.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:02

Don Quijote

El Magnifico

Even een stukje frustratie. Wat een ramp van een muis! Het scrollballetje lijkt een volkomen eigen leven te leiden en nog vervelender is dat het altijd volkomen willekeurig lijkt of hij een rechter muisklik wel of niet registreert. Negen van de tien keer kan ik drukken wat ik wil aan de rechter zijde van de muis, maar de muis blijft het toch zien alsof ik de linker knop indruk. Een enkeltje marktplaats voor dit onding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Linker vinger optillen als je rechts wilt klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_Br
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-08 21:25
Het scrollballetje is inderdaad een ramp. Ik vind 'm heel fijn werken als -ie het doet, maar na een paar dagen zonder schoonmaken scrollt -ie moeilijk (of helemaal niet). Heel irritant als je je vinger spastisch beweegt, en de pagina scrollt slechts enkele millimeters naar onderen :S

Trouwens, zoomen met Google Maps is helemaal een ramp: ook als het balletje werkt! Hij zoomt veel te snel, en ongecontroleerd. Ben ik de enige die dit ondervindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Erwin_Br schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:58:
Het scrollballetje is inderdaad een ramp. Ik vind 'm heel fijn werken als -ie het doet, maar na een paar dagen zonder schoonmaken scrollt -ie moeilijk (of helemaal niet). Heel irritant als je je vinger spastisch beweegt, en de pagina scrollt slechts enkele millimeters naar onderen :S

Trouwens, zoomen met Google Maps is helemaal een ramp: ook als het balletje werkt! Hij zoomt veel te snel, en ongecontroleerd. Ben ik de enige die dit ondervindt?
Nee, je bent niet de enige met het Google Maps 'probleem'. Op zich telt de Google Maps API het aantal scroll ticks, maar dat is veel meer bij de MM per beweging, dan een Logitech muisje met een groot wiel.

Wat betreft de schoonheid van de MM scrollwheel, tja... hij doet het bij mij weken tot maanden lang en dan moet ik de reinigingsinstructies uit het boekje uitvoeren. Dan werkt het weer top voor een tijd. Dus op zijn kop op een droog stukje stoef of papierendoekje scrollen. Dan wordt ie schoon. :)

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:02

Don Quijote

El Magnifico

MrAcid schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:47:
Linker vinger optillen als je rechts wilt klikken.
Dit had ik vast ook in de handleiding kunnen vinden :D. Toch bedankt, de muis werkt op deze manier inderdaad al beter :). Al vind ik het nog niet perse handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Ik kan me niet voorstellen dat wijsvinger optillen en met middelvinger klikken Arbotechnisch erg verantwoord is..
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste