[Bluetooth Mighty Mouse] Discussietopic

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 8.502 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-04 14:42
Apple heeft zojuist in de VS de Bluetooth Mighty Mouse gereleased:

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/mightymouse/images/indextop20060707.jpg

Nieuwe features:
  • Wireless bluetooth dus!
  • Laser guided
  • Twee AA batterijen
Gaat voor $69 over de (al dan niet digitale) toonbank, en vooralsnog niet verkrijgbaar in Nederland.

Ikzelf vind de prijs echt an de hoge kant, maar verder lijkt het me een top muisje. Ik gebruik altijd met veel plezier de wired Mighty Mouse, ligt lekker in de hand, kliksysteem vind ik heerlijk werken, en scrollen in alle richtingen is ook leuk. Alleen jammer van het scrollballetje dat zo snel vies wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/20zboec.jpg

Vandaag uitgekomen en al beschikbaar in de US apple store, dan zal hij vanmiddag ook wel in de NL store staan.
Laser-guided Precision
The wireless Mighty Mouse?s tracking engine is based on powerful laser technology that delivers 20 times the performance of standard optical tracking, giving you more accuracy and responsiveness on more surfaces. It works just as well on your office desk as it does on a table at your favorite coffee spot. So leave the mouse pad at home. Mighty Mouse is one smooth operator.
No Tail Required
With its secure, reliable Bluetooth technology, the wireless Mighty Mouse goes wherever you do. Pair it with any Bluetooth-enabled Mac and wireless keyboard to work untethered and uncluttered at your desk, or take your show on the road. Mighty Mouse lightens your load on the go by operating with either one or two AA batteries. That?ll save you lugging a bulky dock around

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Oh shit ik opende er net een topic ook over, iets te laat was ik haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

gaaf ding wat zou zoiets kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Ik denk geld.

Het enige jammere wat ik eraan vind zijn de batterijen. Maar hij is echt supervet. Ik zou hem bijna gaan uitproberen als volgende muis op mn pc :P Maar ik haat batterijen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:55
69 dollar in de US, dus 69 euro hier denk ik

maar ehm; kun je op een macbook dan een wireless keyboard EN muis aansluiten via bluetooth?
of kun je maar 1 van deze 2 tegelijk?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Phusebox schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:46:

maar ehm; kun je op een macbook dan een wireless keyboard EN muis aansluiten via bluetooth?
Het lijkt mij dat je beiden tegelijk kunt gebruiken. Anders is het niet echt handig.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Die batterijen zijn idd jammer. Als ik een wat duurdere muis zou kopen is een docking station een vereiste. Ik heb dan zelfs liever een muis met staart :x

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tof :) Hebben.. alhoewel de gewone Bluetooth muis wel crappy beweegt (lage resolutie en trage reactie) en mega veel batterijen vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33
Het zal wel aan mij liggen, maar heb die Mighty Mouses nooit mooi gevonden. Daarnaast vind ik ze ook erg prijzig en kosten ze meer dan dat ik voor een muis over heb.
Misschien dat ze lekker in de hand liggen, maar dat weet ik niet. Op stage een tijd terug hadden we zo een muis, vast een wat oudere (Mac G4), maar vond hem nou niet bijzonder.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik vraag me alleen af wat je nou als "concurrenten" van deze muis kan zien. Dan bedoel ik dus een lichte bluetooth muis die zonder extern iets met bluetooth gepaired kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
de prijs is opzich logisch, als je hem vergelijkt met de mighty mouse met draad...

Echter vind ik hem niet fijn werken (Ik ga toch gewoon voor mjn logitech G5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05 23:02

vooghel

Cunning linguist

Anoniem: 99190 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:37:
Oh shit ik opende er net een topic ook over, iets te laat was ik haha.
offtopic:
Hehe, ik was nog iets eerder: vooghel in "welke Bluetooth muis voor Mac?"

Ik wil deze wel erg graag hebben :9; op mijn MBP heb ik maar 2 usb-poorten en dat is een beetje krap. Dit scheelt weer een aansluiting. Ik had ook de MacMice BT geprobeerd, maar dat was niets (zie: vooghel in "welke Bluetooth muis voor Mac?")

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
Ja, de prijs van de originele Mighty Mouse was ook heftig. Maar ik heb hem samen met m'n PowerBook en een hele load aan accessoires zoals een iCurve en Apple toetsenbord. Dan maakt dat op het totaalbedrag weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 17:13

dawuss

gadgeteer

Phusebox schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:46:

Tuurlijk kan dat :) Ik heb thuis niet alleen een wireless keyboard en muis via Bluetooth aangesloten, ik heb ook nog een headset en wat telefoons die tegelijkertijd kunnen :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-05 12:37

LoneWolf

Just a Byte

Ook in het nederlands nu:
http://www.apple.com/nl/mightymouse

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Nu sta ik op het punt om hem te bestellen. Aangezien ik toch wel zonder draad al een tijdje wou hebben. Alleen nu staat er Gratis geleverd: maar vervolgens als ik in mijn mandje kijk staat er wel 7 euro verzendkosten..... hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Hoe zit het eigenlijk met het gewicht? Mijn ervaring met 'normale' draadloze muizen is dat ze vaak 20 kilo wegen. Zo heb ik de MouseMan en de MX1000(?) van Logitech gehad, beide kon je niet eens optillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146149

Red schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 03:25:
Nu sta ik op het punt om hem te bestellen. Aangezien ik toch wel zonder draad al een tijdje wou hebben. Alleen nu staat er Gratis geleverd: maar vervolgens als ik in mijn mandje kijk staat er wel 7 euro verzendkosten..... hoe kan dit?
Hier ook hetzelfde probleem. Rond de middag nog even proberen, waarschijnlijk een foutje op de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123921

crijn schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 03:30:
Hoe zit het eigenlijk met het gewicht? Mijn ervaring met 'normale' draadloze muizen is dat ze vaak 20 kilo wegen. Zo heb ik de MouseMan en de MX1000(?) van Logitech gehad, beide kon je niet eens optillen.
Ik weet niet hoe "sterk" jij ben, maar de MX1000 is prima op te tillen,daar moet je echt geen krachtpatser voor zijn ofzo.
Hij ligt gewoon lekker stevig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Klopt het dat hij er niet in het zwart is? Zou mooi staan naast een zwarte MacBook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
Serenity schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 07:57:
Klopt het dat hij er niet in het zwart is? Zou mooi staan naast een zwarte MacBook :)
Nee man, bij een zwarte Macbook hoort juist een witte muis. Mooi contrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Red schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 03:25:
Wat Jumper007 zegt, en als je geen zin hebt om te wachten totdat dat is opgelost kun je ze ook bellen om te bestellen (0800 0200 570) :).

* vooghel overigens ook bestellen gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 20:06

JSchut

.....

Kga hem vanmiddag meteen ffies bestellen voor me MacBookie :)

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 26-07-2006 09:16 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

33999

Bweehhh net vorige week m'n BT toetsenbord en muis binnen gehad gezien de mighty toen enkel met draad leverbaar was :P

Voglens mij betaal je beneden een bestelling van 100 euro altijd verzendkosten (zie ook die zomeraktie oid bovenaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Hopen dat deze wél een fatsoenlijke scrollwiel heeft die niet zo achterlijk snel vies wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

33999 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:46:

Voglens mij betaal je beneden een bestelling van 100 euro altijd verzendkosten (zie ook die zomeraktie oid bovenaan)
Als je dit plaatje uit de Apple store bekijkt,
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/725/store.apple.com/Catalog/nl/Images/cp_top_wireless_072506.jpg
zie je dat ze gratis geleverd worden, net als de gewone MM.

* vooghel heeft hem net besteld via de telefoon - ze weten dat er een foutje in het systeem zit; de verkoper heeft handmatig die verzendkosten er af moeten halen. Over ongeveer anderhalve week heb ik 'm! Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

[ Voor 24% gewijzigd door vooghel op 26-07-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

vooghel schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:11:
[...]

Als je dit plaatje uit de Apple store bekijkt,
[afbeelding]
zie je dat ze gratis geleverd worden, net als de gewone MM.

* vooghel heeft hem net besteld via de telefoon - ze weten dat er een foutje in het systeem zit; de verkoper heeft handmatig die verzendkosten er af moeten halen. Over ongeveer anderhalve week heb ik 'm! [afbeelding]
anderhalve week?

wordt ie niet vanuit voorraad in .nl verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:41:
[...]

anderhalve week?

Nope, in de bevestigingsmail staat als verwachte verzenddatum 4 augustus en verwachte leverdatum 8 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-05 07:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:41:
[...]

anderhalve week?

apple heeft altijd een policy gehad om nieuwe producten gelijjk te kunnen verschepen.. enig nadeel hiervan is dat dit gebeurt vanuit het land waar de producten gemaakt werd. Daarom duurt het bij de lancering van een product ook altijd een weekje voordat het bij de consument is

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Net even gebeld met de Apple Store, morgen wordt de 'Gratis levering' gefixed in de store. Vind het toch wel een beetje slordig dat ik het of nu telefonisch moet bestellen of morgen online....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Dit bied inderdaad een uitkomst bij het gebrek aan USB poorten op een MacBook, nog maar even wachten tot er misschien een adaptertje komt of wat reviews over hoeveel dit ding uit een batterijslurpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Schalkie schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:17:
Dit bied inderdaad een uitkomst bij het gebrek aan USB poorten op een MacBook, nog maar even wachten tot er misschien een adaptertje komt of wat reviews over hoeveel dit ding uit een batterijslurpt!
die reviews moeten al online staan, in .usa zijn nieuwe mac dingen altijd per direct leverbaar in de apple stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Krijg net een mail van apple dat ie waarschijnlijk de 28e bij mij thuis afgeleverd word :D

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 27-07-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Morgen dus?

Ik heb hem net besteld, straks gelijk even betalen en dan hoop ik hem volgende week binnen te krijgen.....

En dat voor slechts 63 euro'tjes..... (Apple On Campus store)..

[ Voor 22% gewijzigd door Red op 27-07-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 08:54

t-h

JSchut schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:49:
Krijg net een mail van apple dat ie waarschijnlijk de 28e bij mij thuis afgeleverd word :D
zelfde hier, gisteren via de telefoon besteld bij een man die duideliojk meer plezier in zn werk heeft dan de mensen die ik voor support wel ns aan de lijn heb. hij vertelde me dat ze het probleem van gratis levering vorig jaar ook hadden bij de introductie van de Mighty Mouse w/ tail. "leren van je fouten" noemde ik dat, maar geluikkig kon hij daar om lachen.

voor de critici. De mighty Mouse en haar knoppen zijn niet zo superbijzonder, ware hetniet dat de drukknoppen aan de zijkant erg handig zijn om een pagina terug te surfen en van venster te wisselen. mar het scrollballetje is geniaal. net als het touchpad op de PowerBook kan je alle kanten op, waar een gemiddelde dure Logitech blijft steken bij links-recht, op-neer. dat is supoermooi.

doordat ik zei dat ik student was krijg ik heb voor 63 en een paar cent. ideaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Laatst online: 10-05 06:03
Ik heb 'm net besteld in de edu-shop voor 62,92- euro in de Apple Store for Education. Mijn mighty mouse met draad is overleden aan een overdosis cola.

Eigenlijk niet van de cola maar van het feit dat'k 'm nietmeer in mekaar kreeg :(

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181350

dot.K schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:05:
Ik heb 'm net besteld in de edu-shop voor 62,92- euro in de Apple Store for Education. Mijn mighty mouse met draad is overleden aan een overdosis cola.

Eigenlijk niet van de cola maar van het feit dat'k 'm nietmeer in mekaar kreeg :(
hahaha :D ik bestel hem na de vak, ga volgende week op vakantie, dan heb ik er toch niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

En er is een review te lezen op MacOSX.nl: http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=2392

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik was er al een tijdje op aant wachten en nu is 'ie er dan. :) Ik heb hem vandaag bij de apple onderwijs store besteld, samen met een Griffin iMic trouwens
offtopic:
(om mijn microfoon/gitaar/mengpaneel aan te kunnen sluiten en te kunnen gaan spelen met Garageband)

Ik heb al een wireless keyboard dat ik icm. mn iBook gebruik. Nu gebruik ik nog een cheapy wit Logitech optisch muisje met kabel, dat wordt dus de wireless mighty mouse... :)

scheelt weer een USB poort, de iMic heeft er eentje nodig en er moet er natuurlijk wel eentje overblijven voor mn digicam of usb stick...

[ Voor 14% gewijzigd door estorino op 28-07-2006 00:18 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:28
Paar opmerkingen:
* Jammer dat de wired Mighty Mouse niet geupdate wordt met lasertracking.
* Raakt de muis niet vreselijk uit balans als je maar 1 ipv 2 batterijen erin doet (kan allebei)?
* Vrij persoonlijk, maar ik vind de Mighty Mouse niet lekker in de hand liggen (veel te klein) en krijg er zelfs last van mijn pols door. Met een oude Logitech MX510 heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h

t-h

heeft iemand hem al? mijne is out for delivery, maar de UPS is hier altijd na vieren pas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

T-H schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:53:
heeft iemand hem al? mijne is out for delivery, maar de UPS is hier altijd na vieren pas..
same here ^^ meestal rond 4 uur .... :( nog ffies wachten :P
mijne staat ook out of delivery :) zodra ik hem heb zal ik het ffies laten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Grmbl, gisteren een "verzonden" mailtje gekregen maar tot nu toe nog steeds niets @ TNT / Apecode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dot.K schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:30:
Grmbl, gisteren een "verzonden" mailtje gekregen maar tot nu toe nog steeds niets @ TNT / Apecode
mmmmm ..... bij mij staat ie bij UPS al op out for delivery onder weg naar hoorn vnuit Adam.... hoop dat ie wel komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h

t-h

updatos.. hij is dr. supermooi ding, al ziet ie er natuurlijk net zo uit als de vorige waar je de draad uit trekt. werkt lekker, vooral dat scrollballetje is prachtig - en even wennen. het hele ding is even wennen.

en de precisie wordt wat teniet gedaan door onze houten eettafel, die wat zwarte naadjes heeft waar hij blijkbaar even niet goed kan lezen. toch maar een muismatje zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189

wat is de fijnste muis voor je imac.. want die mightmouse is redelijk RSI verwekkend.
Het moet natuurlijk wel bij de imac passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h

t-h

Anoniem: 44189 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:45:
wat is de fijnste muis voor je imac.. want die mightmouse is redelijk RSI verwekkend.
Het moet natuurlijk wel bij de imac passen.
RSI verwekkend, wat een onzin. het is misschien niet de meest ergonomische maar alles wat je te lang doet is niet goed voor je. kortom: gewoon niet teveel achter je computer gaan zitten.

tip: je moet ook twee liter water drinken, zet dus een glas water bij je neer (of een karafje) zodat je af en toe je muis los laat om te drinken. it's simple. en laat de muis liggen voor sneltoetsen.

een goede ergonomscieh muis is vast van Logitech, maar die passen niet bij je iMac. Je kunt niet alles hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-05 07:17
RSI verwekkend is bullshit. Ik krijg juist last van me hand/pols bij van die overdreven dikke muizen waar je hele hand bol staat. Ieder voor zich dus.

Ik wacht nog even met bestellen tot 7 augustus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik heb de mijne gisteren besteld en wordt 7 aug. verzonden aldus de service-pagina. 9 augustus zou het aangeboden worden.

Wat formaat betreft, ik heb een Logitech MX510 aan mijn gewone PC hangen, voor gamen vind ik zo'n grote wel prettig, maar de vorm en het formaat van de standaard apple muizen vind ik voor normaal gebruik helemaal prima.

Ik moet alleen nog verzinnen hoe ik hem ga meenemen. Mijn iBook zit in een be.ez neopreen hoesje en gaat zo in mijn tas. Misschien een sok om de muis heen, kan 'ie ook mee. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lowfi schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:35:
RSI verwekkend is bullshit. Ik krijg juist last van me hand/pols bij van die overdreven dikke muizen waar je hele hand bol staat. Ieder voor zich dus.

Ik wacht nog even met bestellen tot 7 augustus ;)
Niet meteen in de verdediging schieten als er een kwaad woord word gezegt over een apple product.
Deze muis is gewoon zwaar klote.. is geen mening maar een feit.
Inderdaad jammer dat het de enige muis is die ECHT pas bij de Imac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Lassekjus heeft gesproken deze muis zuigt. Dat is immers een feit.

Iemand die iets anders beweert neemt het voor Apple op. Zo zal het geschiede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Hoe kan een mening een feit zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
Wat is dat nu weer voor onzin?

Verschillende mensen hebben verschillende voorkeuren. Ik gebruik de Mighty Mouse en ben er heel tevreden mee. Ik heb deze muis niet uit Apple-sympathie gekocht, maar gewoon omdat ik het een hele vette en lekker in de hand liggen de muis vond - en nog steeds vind. Vooral dat klik systeem vind ik eigenlijk heel prettig.

Ik leg m'n hand overigens niet plat op m'n muis. Dat kan ik toch maar met heel weinig muizen doen omdat ik nogal van die grote handen heb :). Die 'ergonomische' muizen vind ik juist heel vervelend vasthouden, misschien komt dat ook wel daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 11:57

Digistorm

tenax moderator pomorum

Ik heb ook liever de Mighty Mouse dan een logitech geval. Ik heb m vooral gekocht omdat ik m lekker vond werken. En dat is ook zo gebleven.

Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ottovds
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-04 11:07
ik heb na nog geen half jaar mighty (met draad) er spijt van.
De scrollball krijg ik niet gekuisd. In het begin lukte dat nog, maar nu echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2nosedt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02-2010

2nosedt

Music-addict

Ik vind de Mighty Mouse (en ook gewoon de normale apple muis) heerlijk werken. 1 knop is super, en voor mijn gevoel (in ieder geval bij mij) minder RSI opwekkend. Ik heb bijna al mijn vinger op de top van de muis, en klikken gaat veel natuurlijker en lichter dan bij een conventionele muis.
Tevens is het ook gewoon ongelovelijk mooi dat als ik in mijn muis knijp ik mooi Expose activeer en al mijn schermen zie.

Ik heb alleen gekozen voor een muis met een draad (heb mijn muis ongeveer een week gekocht voordat bekend werd dat de wireless eraan kwam) omdat ik geen zin heb om vaak batterijen te vervangen (enige minpunt nog bij de wireless mighty mouse... dat er geen oplader bij zit)

[ Voor 26% gewijzigd door 2nosedt op 29-07-2006 13:45 ]

musica | fotografica | amalia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Achterlijk hoge prijs voor het minimale muis dat je er voor krijgt. Mooie manier van Apple om hun overpriced-imago hoog te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Minimaal wat je er voor krijgt? Ik heb nog niet veel muizen gezien, die gelijkwaardig zijn aan de WMM ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meer dan een twee-en-half-jaar terug, was er de introductie van de Logitech MX1000. Voor de prijs van rond de €70 kreeg je dan:
-De Logitech MX1000, met laser-technologie, batterij-indicator op de muis zelf, veel knoppen, zijwaarts scrollen, oplader met dockingstation. De technologie, duurbaarheid en looks waren uitstekend.

Nu, twee-en-half-jaar later, krijg je een muis met minder opties en minder accesoires voor dezelfde prijs als toen. €70.

De MX1000 is nu overigens €49.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 30-07-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-05 17:53
Ff een vraagje over deze muis. werkt deze ook onder windows? de andere draadloze muis van apple namelijk niet.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Anoniem: 37526 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:21:
Meer dan een twee-en-half-jaar terug, was er de introductie van de Logitech MX1000. Voor de prijs van rond de €70 kreeg je dan:
-De Logitech MX1000, met laser-technologie, batterij-indicator op de muis zelf, veel knoppen, zijwaarts scrollen, oplader met dockingstation. De technologie, duurbaarheid en looks waren uitstekend.

Nu, twee-en-half-jaar later, krijg je een muis met minder opties en minder accesoires voor dezelfde prijs als toen. €70.

De MX1000 is nu overigens €49.
RF != Bluetooth
Ik heb een MX1000, maar ik zou het heerlijk vinden om hiernaast eigenlijk een bluetooth muis te hebben. Gewoon om het feit dat ik geen aparte receiver mee hoef te nemen.

Maar als bluetooth muis is de MM best goed en past wel goed bij mijn macbook. Maar ik moet nog even denken of ik hem ga kopen, want 70euro is best duur.

[ Voor 4% gewijzigd door Attilla op 30-07-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:13

mymind*

A Beautiful Mind

Hoe gevoelig zijn de 'knoppen'? Het werkt blijkbaar met aanraaktechniek, betekend dit dat je geen fysieke knop in hoeft te drukken maar alleen aanraken? Zover ik kan zien zijn het geen echte knoppen die erop zitten.

Ik laat normaal altijd mijn vingers op de knoppen rusten, en als hij dan constant loop te 'klikken' is dat natuurlijk niet echt fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Airwolf] schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:02:
[...]

RF != Bluetooth
Ik heb een MX1000, maar ik zou het heerlijk vinden om hiernaast eigenlijk een bluetooth muis te hebben. Gewoon om het feit dat ik geen aparte receiver mee hoef te nemen.

Maar als bluetooth muis is de MM best goed en past wel goed bij mijn macbook. Maar ik moet nog even denken of ik hem ga kopen, want 70euro is best duur.
FastRF is zelfs beter dan Bluetooth.

En noem het smaak, maar ik vind een MX1000 mooier naast een Apple Wireless Keyboard staan dan een Mighty Mouse :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 30-07-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
FastRF kan je gewoonweg niet vergelijken met Bluetooth. Je hebt bij die Logitech een ontvanger nodig, dit is niet het geval bij de WMM. Het belangrijkste kenmerk is gewoonweg de bluetooth van deze nieuwe muis. Dus ik bedoelde natuurlijk een andere muis, die goedkoper is en meer knoppen heeft, maar toch gebruikt maakt van Bluetooth en Lasertechnologie. Ik wacht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is de MX1000 in de DiNovo combinatie, nog niet los verkrijgbaar. Maar als je bluetooth standaard in de MX1000 zet word hij echt niet 30 euro duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
Hoe weet je dat nou, die muis bestaat niet eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Anoniem: 37526 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:39:
Dat is de MX1000 in de DiNovo combinatie, nog niet los verkrijgbaar. Maar als je bluetooth standaard in de MX1000 zet word hij echt niet 30 euro duurder...
Je snapt het niet, het gaat niet om het feit dat het bluetooth is. Al komt er een postduif uit mijn muis en brengt die het pakketje naar mijn laptop, het gaat erom dat ik bij mijn mx1000 een ontvanger apart moet meenemen.

En ik ken geen andere bluetooth muis zonder ontvanger die een beetje goed werkt. Geef me daar anders maar voorbeelden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat er geen gelijkwaardige concurent is kun je de muis onmogelijk 1 op 1 vergelijken met een andere muis. Mijn punt is, is dat 70 euro voor een dock-loze bluetooth+laser muis op batterijen veel en veel te duur is.

Net als met de iPod: Er is geen apparaat dat hem honderd procent kan vervangen, en toch weet je dat hij gigantisch overpriced is. Zelfs zonder dat er een directe concurent is...

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 30-07-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Anoniem: 37526 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 17:37:
Omdat er geen gelijkwaardige concurent is kun je de muis onmogelijk 1 op 1 vergelijken met een andere muis. Mijn punt is, is dat 70 euro voor een dock-loze bluetooth+laser muis op batterijen veel en veel te duur is.

Net als met de iPod: Er is geen apparaat dat hem honderd procent kan vervangen, en toch weet je dat hij gigantisch overpriced is. Zelfs zonder dat er een directe concurent is...
Jij vind dockloos een nadeel, waar ik dat een voordeel vind. En true, de prijs is inderdaad hoog voor een muis. Maar ik krijg studenten korting dus is het nog wat lager, maar toch is dat het punt waarop ik twijfel. Nou, ik heb toevallig net voor mijn vriendin een ipod nano gekocht. En ja, te duur, maar de rest is gewoon echt lelijk wat op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
De prijs is inderdaad hoog, maar dat kunnen ze nu eenmaal vragen omdat er geen concurrenten zijn. En dat van de iPod die overpriced is? Als je vergelijkt met gelijkaardige toestellen (kleurenscherm, 30 giga, ...) van Philips en Creative bijvoorbeeld kom je vlug aan dezelfde prijs categorie. (maar ik zou er natuurlijk niets op tegen hebben, moest de prijs nog wat zakken, zeker wanneer er een 80 of 100 giga iPod zou uitkomen 'we blijven hopen').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Airwolf] schreef op zondag 30 juli 2006 @ 17:57:
[...]

Jij vind dockloos een nadeel, waar ik dat een voordeel vind. En true, de prijs is inderdaad hoog voor een muis. Maar ik krijg studenten korting dus is het nog wat lager, maar toch is dat het punt waarop ik twijfel. Nou, ik heb toevallig net voor mijn vriendin een ipod nano gekocht. En ja, te duur, maar de rest is gewoon echt lelijk wat op de markt is.
Hoe kun je dockloos een voordeel vinden? Je vind het leuk om telkens met batterij-laders te kloten of constant naar de buurtsuper te moeten gaan voor batterijen?
F e r o x schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:41:
De prijs is inderdaad hoog, maar dat kunnen ze nu eenmaal vragen omdat er geen concurrenten zijn. En dat van de iPod die overpriced is? Als je vergelijkt met gelijkaardige toestellen (kleurenscherm, 30 giga, ...) van Philips en Creative bijvoorbeeld kom je vlug aan dezelfde prijs categorie. (maar ik zou er natuurlijk niets op tegen hebben, moest de prijs nog wat zakken, zeker wanneer er een 80 of 100 giga iPod zou uitkomen 'we blijven hopen').
Voor 29 euro minder dan mijn iPod 30g 5G had ik 10 gigabyte meer aan geheugen, XviD ondersteuning en een 4" LCD scherm: De Archos Gmini 500. Natuurlijk is hij dikker, maar wat wil je met zo'n gigascherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Anoniem: 37526 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:06:
Hoe kun je dockloos een voordeel vinden? Je vind het leuk om telkens met batterij-laders te kloten of constant naar de buurtsuper te moeten gaan voor batterijen?

Voor 29 euro minder dan mijn iPod 30g 5G had ik 10 gigabyte meer aan geheugen, XviD ondersteuning en een 4" LCD scherm: De Archos Gmini 500. Natuurlijk is hij dikker, maar wat wil je met zo'n gigascherm :)
Omdat ik geen zin heb op een dock mee te slepen, maar ik het wel heerlijk vind om een los muisje te hebben. En ik denk dat het wel meevalt om "constant" naar de buurtsuper te gaan, lijkt me dat ze wel even meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt duidelijk geen ervaring met draadloze muizen. Het is bijna altijd zo dat er twee oplaadbare batterijen onderin zitten, die via de dock opgeladen worden. Er passen dan ook prima twee normale batterijen in.

Qua looks gaat een muis er van twee metalen contactpunten er echt niet op achteruit. En anders is de oplossing van RadTech een mooie: Als je muis leeg is prik je een kabel tussen je USB-poort en de muis, dan laad hij via deze 5V op. Kun je direct doorwerken :)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 30-07-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Anoniem: 37526 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:22:
Je hebt duidelijk geen ervaring met draadloze muizen. Het is bijna altijd zo dat er twee oplaadbare batterijen onderin zitten, die via de dock opgeladen worden. Er passen dan ook prima twee normale batterijen in.

Qua looks gaat een muis er van twee metalen contactpunten er echt niet op achteruit. En anders is de oplossing van RadTech een mooie: Als je muis leeg is prik je een kabel tussen je USB-poort en de muis, dan laad hij via deze 5V op. Kun je direct doorwerken :)
Ik heb tot nu toe alleen maar draadloze muizen gehad de afgelopen 7 jaar. Allebei van logitech, de eerste met gewone batterijen en nu mijn mx1000 met een accu. Dus ik snap niet wat dat met "geen ervaring" te maken heeft.

Maar mij maakt het niet uit of ik extern de batterijen moet opladen of niet, maar je hebt gelijk dat een dock het makkelijker zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn excuses, ik dacht even dat je niet wist dat er ook een compromis bestond :)

Ik vind een dock godelijk. Na het werken of tijdens een toilet bezoek gooi je de muis erin en je hoeft nooit meer op je batterijen te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lowfi schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:07:
Lassekjus heeft gesproken deze muis zuigt. Dat is immers een feit.

Iemand die iets anders beweert neemt het voor Apple op. Zo zal het geschiede...
Hahah leuke reactie..
Nee inderdaad het is misschien een mening.. maar ik vind de muis niet fijn.
Heb nu al 3 dagen last van mijn pols.. daar baal ik een beetje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
Ik heb ook liever eentje zonder dockingstation. Bij het werken op verschillende plaatsen (wat je meestal wel doet met een notebook), heb ik niet nog eens zin om een dockingstation telkens mee te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F e r o x schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:24:
Ik heb ook liever eentje zonder dockingstation. Bij het werken op verschillende plaatsen (wat je meestal wel doet met een notebook), heb ik niet nog eens zin om een dockingstation telkens mee te slepen.
Er zit bluetooth in, je dockingstation kan thuis blijven. Of neem je hem overal mee naar toe omdat je hem zo mooi vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 37526 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:39:
Mijn excuses, ik dacht even dat je niet wist dat er ook een compromis bestond :)

Ik vind een dock godelijk. Na het werken of tijdens een toilet bezoek gooi je de muis erin en je hoeft nooit meer op je batterijen te letten.
Ik vind een dock vreselijk. Doet afbreuk aan een clean bureau. Ik heb een hekel aan overbodige kabels. Je koopt een draadloze muis en dan loopt er toch weer een draad over het bureau, naar de dock 8)7
Op dit moment gebruik ik een Logitech met een klein usb-ontvangertje. Dat ding neemt vrijwel geen ruimte in, handig als ik m'n laptop mee wil nemen.
De Mighty Mouse vind ik qua vorm ideaal. Helaas heb ik altijd last van klamme handen en daardoor is de scrollbutton niet goed te gebruiken. Anders had ik de bluetooth versie zeker gekocht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie snappen het niet he?

De dock werkt dan totaal los van de macbook. Het enige wat het doet is de interne batterijen opladen. Je hebt dan alleen een draadje naar een mini oplader. Het enige wat je op je bureau hebt (of desnoods in je slaapkamer) is een klein blokje waar de WMM in past. Geen kabels over je bureau.

Net als een batterij oplader (want die heb je nodig als je geen dock hebt), maar dan zo dat je je WMM niet telkens open hoeft te maken.

Of zeggen jullie allemaal dat je een dock haat omdat je zoveel van Apple houd dat je er alles aan doet Apple te verdedigen?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 31-07-2006 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Sommige mensen willen een dock anderen niet moet je daar nou echt zoveel posts aan besteden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap gewoon niet waarom je geen dock wilt :+

Dat is toch honderden keren makkelijker dan batterij-laders of continue batterijen verwisselen (correctie: om de twee weken)? Ja de verbinding gaat nog steeds via de ingebouwde bluetooth, en nee, de enige draad die je hebt is die van de dock naar het stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
Anoniem: 37526 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:35:
[...]

Er zit bluetooth in, je dockingstation kan thuis blijven. Of neem je hem overal mee naar toe omdat je hem zo mooi vind?
Neen, maar wanneer de muis opgeladen wordt via een dockstation, wil dit zeggen dat je er zelf geen batterij'tjes in kunt steken. Dus als je mijn post goed gelezen had, had je gemerkt dat ik bedoelde dat je je dock telkens moet meeslepen om je batterijen op te laden. En aangezien ik veel in het buitenland zit, is dit dus niet interessant ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 37526 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 01:40:
Ik snap gewoon niet waarom je geen dock wilt :+
Je hoeft ook niet alles te snappen...
Maar als je iets niet snapt hoef je dat niet elke keer te herhalen. Je loopt er mee te koop alsof je er trots op bent dat je het niet snapt 8)7
Dit is het topic voor de Bluetooth Mighty Mouse, niet voor dock-evangelisme.
Als je niet iets zinnigs te melden hebt over de Bluetooth Mighty Mouse, blijf hier dan liever weg.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F e r o x schreef op maandag 31 juli 2006 @ 01:49:
[...]

Neen, maar wanneer de muis opgeladen wordt via een dockstation, wil dit zeggen dat je er zelf geen batterij'tjes in kunt steken. Dus als je mijn post goed gelezen had, had je gemerkt dat ik bedoelde dat je je dock telkens moet meeslepen om je batterijen op te laden. En aangezien ik veel in het buitenland zit, is dit dus niet interessant ...
Mijn MX700 heeft 2 1.2v oplaadbare AA batterijen én een docking station. Dus hoe je bij die wijsheid komt is mij een raadsel ;)

edit

Ik hou er dan maar over op. Mijn slotwoord: 70 euro voor een dockloze simpele bluetooth+lasermuis is teveel.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 31-07-2006 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 11:57

Digistorm

tenax moderator pomorum

Je probeert ook echt op alle manieren onder die Mighty Mouse uit te draaien. Nu begin je over een MX700 terwijl het net over de MX1000 ging. Misschien vinden andere mensen die Logitech muizen wel helemaal niet lekker werken, vinden ze de Mighty Mouse veel mooier en heeft esthetiek ook waarde voor hen. We lopen toch ook niet allemaal in kleren van de Wibra (No offence overigens) :?

Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144108

W00T! (sorry) Ik kreeg hem net binnen :)
Ik dacht alijd dat het balletje van metaal was... hij is dus grijs plastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denk toch dat ik het logitech s 530 setje ga kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
Anoniem: 144108 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:46:
W00T! (sorry) Ik kreeg hem net binnen :)
Ik dacht alijd dat het balletje van metaal was... hij is dus grijs plastic
Enenenenenen? Hoe bevalt 'ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Zo, muisje maar zelf opgehaald bij UPS Utrecht. Wel een takke-eind fietsen naar Lage Weide, maar ik heb 'm nu.

Eerste indrukken: Hij is wat zwaarder dan de gewone MM, uiteraard vanwege de batterijen er in. Niet erg, want hij voelt daardoor wat minder 'flimsy'. Voor zover ik heb kunnen testen werkt hij op alle oppervlakken prima. Wel jammer dat de installatie vereist dat je moet herstarten :/. Verder werkt alles meteen en makkelijk, zoals ik dat van Apple gewend ben :). Ook wel wennen: je ziet geen lichtje uit de muis komen zoals bij gewone optische muizen.
Ik heb alleen het idee dat het schuifje voor de laser en de schuif voor de batterijklep, die beide van wat ruwere kunststof zijn gemaakt, eerder vuil worden dan de (gladde) rest van de onderkant.

edit:
Oh ja, Mighty Mouse met staart te koop :P

[ Voor 3% gewijzigd door vooghel op 31-07-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja erg raar dat je drivers moest instaleren en resetten, heel niet apple-ig
Hij is een beetje zwaar, maar dat is niet erg want hij glijt soepel over mn bed en bureau.
Het meest storende vind ik dat het even duurt voordat de macbook doorheeft dat de muis bestaat na het waker worden.

Overpriced, maar mooi en lekker werkend muisje :)

edit: de lag begint ook wel irritant te worden >:(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 144108 op 31-07-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Ik heb 'm ook sinds vanmiddag en niets dan lof tot nu toe. Veel minder gepiel dan met de Mighty-met staart-Mouse (Toen moest je ook herstarten!) omdat er geen kort kabeltje in de weg zit.

@Petae : ik heb persoonlijk geen last van 'lag' whatsoever. Heb je de trackingspeed al wat hoger gezet?

Swift action, ligt lekker in de hand. Connecteert onmiddellijk na slaapstand. Nog voor het 'Connection Lost' ding erop staat is de verbinding er al terug.

Zal een beetje van de $apple in kwestie afhangen zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jep tracking speed een beetje omhoog. De lag was vooral tijdens parallels dus daar zal het wel aan liggen. Ik moet nogsteeds ±8 seconden wachten na het wakker worden (met de muis uit tijdens sleep, want als je je macbookje verplaatst doe je muis toch uit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
Anoniem: 144108 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:23:
jep tracking speed een beetje omhoog. De lag was vooral tijdens parallels dus daar zal het wel aan liggen. Ik moet nogsteeds ±8 seconden wachten na het wakker worden (met de muis uit tijdens sleep, want als je je macbookje verplaatst doe je muis toch uit?)
Good question. Tot nu toe (vanavond) stond mijn macbookje stil @ mijn desk. Morgen @ work eens kijken of het inderdaad ook wat 'opstarttijd' nodig heeft.

Voor parallels --> Heb je de parallels tools geinstalleerd in het VM OS? In de sessie doe je dat door op VM / Install Parallel tools te klikken. Daarmee hield mijn 'lag' met mijn MX1000 muis op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
vooghel schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:32:
Zo, muisje maar zelf opgehaald bij UPS Utrecht. Wel een takke-eind fietsen naar Lage Weide, maar ik heb 'm nu.

Eerste indrukken: Hij is wat zwaarder dan de gewone MM, uiteraard vanwege de batterijen er in. Niet erg, want hij voelt daardoor wat minder 'flimsy'. Voor zover ik heb kunnen testen werkt hij op alle oppervlakken prima. Wel jammer dat de installatie vereist dat je moet herstarten :/. Verder werkt alles meteen en makkelijk, zoals ik dat van Apple gewend ben :). Ook wel wennen: je ziet geen lichtje uit de muis komen zoals bij gewone optische muizen.
Ik heb alleen het idee dat het schuifje voor de laser en de schuif voor de batterijklep, die beide van wat ruwere kunststof zijn gemaakt, eerder vuil worden dan de (gladde) rest van de onderkant.

edit:
Oh ja, Mighty Mouse met staart te koop :P
voor hoeveel verkoop je de mighty mouse met staart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kyddil schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:28:
[...]

voor hoeveel verkoop je de mighty mouse met staart?
http://gathering.tweakers...send_privatemessage/34243

Probeer het zo eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
@Petae: Ik kan geen 'lag' whatsoever raporteren bij het opstarten van de muis.
Gewoon notebook openklappen en het werkt. Muisje af en aan zetten heeft ook geen nadelige gevolgen.

* iworx is a happy camper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74431

WOOT Apple heeft een draadlooze muis uitgevonden.
Lijkt wel een Microsoft intellimouse met een knop :P
Zitten ook 2 penlights in 3 daagen schuiven en er kunnen nieuwe in.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste