Ik heb inmiddels ook enkele dagen een WMM. Ik vind hem erg prettig, hij lijkt fijner te reageren dan de gewone Wireless Mouse, al heb ik die nu niet bij de hand, dus het is een vergelijking op gevoel. Het klikken met rechts, door de sensor, gaat prima, ik heb nog niet één keer mis geklikt. Ik hoefde ook niet echt aan te wennen mijn wijsvinger omhoog te houden of zo, het ging gewoon automatisch goed. Het scrollballetje bevalt ook erg goed, al is van links naar rechts scrollen nog wat onwennig. Het enige minpunt vind ik de zij-knoppen: deze zitten te hoog, en je moet ze te stevig indrukken. In de praktijk moet ik mijn hand verplaatsen om die knoppen te gebruiken, waardoor ik ze waarschijnlijk niet vaak zal gebruiken. Dat vind ik dus het enige verbeterpunt: die knoppen moeten naar beneden, en liefst ook afzonderlijk in te drukken worden. Verder een prima muis, waar ik erg blij mee ben.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary