This space intentionally left blank.
Verwijderd
Maar goed, zo klopte de reclame "Out of the box" ook niet. (dat Macs bij aanschaf geen nieuwe drivers hoeven te installeren en dat je bij Macs geen trialsoftware hoeft te de-installeren voordat je er mee kan beginnen.)
Ik heb geen nieuwe drivers moeten installeren bij mijn Mac? En ik kon er ook gewoon mee beginnen te werken, zonder dat ik bepaalde software MOEST verwijderen ...Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:17:
Dom van Apple dat je moet restarten na het installeren van de drivers, nu klopt hun reclame niet meer.
Maar goed, zo klopte de reclame "Out of the box" ook niet. (dat Macs bij aanschaf geen nieuwe drivers hoeven te installeren en dat je bij Macs geen trialsoftware hoeft te de-installeren voordat je er mee kan beginnen.)
Verwijderd
Ik moest gelijk 400MB aan software en drivers updates binnensleurpen (godzijdank had ik geen datalimiet).
Verder zaten er iWork en Office trials op. En volgens Apple moet je op een PC trial-software schijnbaar de-installeren, dus dan zal dat met een Mac hetzelfde zijn?
Verder moest ik ook OSX herinstalleren om van het overbodige taalpakket en de printerdrivers af te komen, op een fatsoenlijke manier tenminste.
Ik denk dat dat te maken heeft met het bluetooth aspect? Wellicht technische redenen waar Apple op zich weinig aan kan doen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:17:
Dom van Apple dat je moet restarten na het installeren van de drivers, nu klopt hun reclame niet meer.
Verder begrijp ik dat de muizen in de diverse locale macstores te vinden zijn? De onlinestore geeft namelijk een verzendklaartijd van 7-10 dagen dus ik twijfelde nog.
Nouja... dat kan ook echt wel met andere tools, daar hoef je OS X echt niet voor opnieuw te installeren. En het is ook niet verplicht om die taal- en printerbestanden te verwijderen hoor. Dadelijk ga je zeker ook nog klagen dat je voor je nieuwe printer een driver moest installeren?
[/offtopic]
Hier stond achterhaalde informatieā¦
Ik was zaterdag in het Apple Centre A Mac in Utrecht, en daar hadden ze er een flink aantal op voorraad. Daar baalde ik wel van, want ik had de mijne via internet besteld (in de veronderstelling dat de on line Apple Store ze wel eerder zou hebben) en die kwam pas maandag binnen. Als je een Apple Centre in de buurt hebt kun je het best eerst daar kijken.Zody schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:19:
Verder begrijp ik dat de muizen in de diverse locale macstores te vinden zijn? De onlinestore geeft namelijk een verzendklaartijd van 7-10 dagen dus ik twijfelde nog.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
ik gaat zo even kijken op de lijnbaan (Rotterdam)vooghel schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:28:
[...]
Ik was zaterdag in het Apple Centre A Mac in Utrecht, en daar hadden ze er een flink aantal op voorraad. Daar baalde ik wel van, want ik had de mijne via internet besteld (in de veronderstelling dat de on line Apple Store ze wel eerder zou hebben) en die kwam pas maandag binnen. Als je een Apple Centre in de buurt hebt kun je het best eerst daar kijken.
āBelieve and act as if it were impossible to fail.ā āCharles Kettering
blup
Edit: Zodra iemand die muis in huis heeft, zou diegene 'm eens op de keukenweegschaal willen leggen? Liefst met 1 batterij. Ben wel benieuwd wat ie weegt, maar Apple zegt er niks over.
[ Voor 25% gewijzigd door Exirion op 01-08-2006 15:45 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Bij deze kan ik melden dat ze wel een grote order geplaatst hebben maar nog niets hebben en al helemaal niet weten wanneer ze ze binnen krijgen. Ze jongeman keek vreemd op toen ik meldde dat ze er in utrecht al erg veel hadden. Helaas, even afwachten dus.Zody schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:31:
[...]
ik gaat zo even kijken op de lijnbaan (Rotterdam)
Sorry eendje, ik ben zo wazig af en toe, met name hoe het scrollballetje functioneert. Werkt dat lekker? Is het vergelijkbaar met een gewone trackball?eendje schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:36:
hoe bedoel je Nitai? je kan gewoon er mee muizen met wow. maar ik neem aan dat je dat zelf ook bedacht had?
Verwijderd
We zullen zien!
ahNitai schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:54:
[...]
Sorry eendje, ik ben zo wazig af en toe, met name hoe het scrollballetje functioneert. Werkt dat lekker? Is het vergelijkbaar met een gewone trackball?
blup
Vooruit danExirion schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:36:
Edit: Zodra iemand die muis in huis heeft, zou diegene 'm eens op de keukenweegschaal willen leggen? Liefst met 1 batterij. Ben wel benieuwd wat ie weegt, maar Apple zegt er niks over.
Nice! Dat is nog lichter dan m'n draadmuis (MX500, 128 gram) en een stuk lichter dan de MX700 (174 gram)vooghel schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:49:
Vooruit dan. Bij mij komt hij met 1 batterij net boven de 100 gram.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik heb nog nooit een trackbal gebruikt dus geen idee hoe het daarmee vergelijkt. Het balletje heeft veel kleinere klikjes dan de logitech muis die ik eerst had, dus de stapjes met en in en uit zoomen zijn veel kleiner. Bij horizontaal scrollen zoomt hij ook.Nitai schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:54:
[...]
Sorry eendje, ik ben zo wazig af en toe, met name hoe het scrollballetje functioneert. Werkt dat lekker? Is het vergelijkbaar met een gewone trackball?
In Parallels doet ie het super. Dus, ja, in windows werkt ie ook.mymind* schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 23:08:
Werkt deze bluetooth variant ook onder windows? Ik wil namelijk een MacBook aanschaffen, en ook af en toe gebruik maken van windows, het zou jammer zijn de bluetooth versie niet onder windows werkt. (de bedrade doet het wel)
Doet de MX600 van het Logitech S530 setje ookExirion schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:36:
Eindelijk een muisje dat ook werkt met 1 AA batterij
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Gaat in Parallels de muis ook niet net als de video via de Parallels driver? Beter om het te testen zou bijvoorbeeld Bootcamp zijn.dot.K schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 23:41:
[...]
In Parallels doet ie het super. Dus, ja, in windows werkt ie ook.
Oeh
[ Voor 10% gewijzigd door Nisei op 02-08-2006 23:56 ]
Verwijderd
en werkt ie ook goed op gladde oppervlakken?
Ik heb RSI opgelopen tijdens m'n afstuderen en maak afwisselend gebruik van een Trackball van Logitech, een draadloze muis van Microsoft, Wacom Graphire en verschillende toetsenborden. Het afwisselen van hand helpt ookNisei schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:54:
Ik had op m'n werk al een Mighty Mouse en dat ding beviel voor geen meter. Hebben we eindelijk muizen zonder ballen en wat doet Apple? Juist: ze zetten de ouderwetse bal boven op de muis als zijnde een scrollwiel. Met andere woorden, alle ellende die je met een muis met bal had krijg je nu weer, alleen dan aan de bovenkant. En dan die zijknoppen, als ik die wil gebruiken heb ik binnen een half jaar RSI. Ik heb een Logitech V270 bij m'n laptop en die bevalt reuze goed. En dat voor 40 Euro, voor mij dus echt geen Bluetooth Mighty Mouse (al was het alleen al om de naam).
scrollballetje werkt, tegen verwachting, zeer goed...
heb er net return to castle wolfenstein mee gespeeld zonder problemen (wat overigens zeer goed draait op mijn macbook)
imo nog steeds veels te duur voor wat je krijgt, wel mooi uiteraard
Even wennen aan de scrollball. Heb de hele middag gewerkt en ik vind hem erg fijn werken.
Het is een laser en geen led. Zelfde als de MX1000 van Logitech.Jochem schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:23:
UPS kwam hem vandaag brengen, precies op tijd zoals aangegeven als target dag in de online shop. Aansluiten is eazy peazy. Batterijen erin. Schuifje op de bodem open: "Hee! geen (rood) licht!" Buiten mensenlijk visueel bereik ledlicht dus. En mijn macbook had hem al opgepakt in de bluetooth settings.
Even wennen aan de scrollball. Heb de hele middag gewerkt en ik vind hem erg fijn werken.
Hogere precisie en minder energie gebruik iirc.
zie ook Mighty Mouse - Specs
Verwijderd
Maar hoeveel DPI is deze muis nu? En hoe lang gaan de batterijen mee? Dat staat nergens vermeldNeOTheMaTriXM schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 14:12:
[...]
Het is een laser en geen led. Zelfde als de MX1000 van Logitech.
Hogere precisie en minder energie gebruik iirc.
zie ook Mighty Mouse - Specs
Zelf ben ik prima tevreden met een Logitech MX300, maar dat terzijde
Dat is allemaal maar een beetje radenVerwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 19:58:
[...]
Maar hoeveel DPI is deze muis nu? En hoe lang gaan de batterijen mee? Dat staat nergens vermeld
Zelf ben ik prima tevreden met een Logitech MX300, maar dat terzijde
DPI lijkt me hoger dan een led muis ivm met de laser, en de meeste led muizen (laatste generatie) zijn ook niet slecht. Dus opzich niet iets waar echt druk over hoef te maken. Maar wel erg lullig dat apple daar niks over zegt.
Batterijen.. ja internet staat 5 dagen, maar heb ook al eens 3 maanden gelezen bij "normaal gebruik". Dus durf het allemaal niet te zeggen. Ik denk dat die 5 dagen wel erg erg erg kort is, aangezien de meeste RF led muizen met 2 AA's al langer mee gaan.
Reden voor mij, ik wil gewoon een bluetooth muis hebben. Wil geen uitstekende dingen aan me ibook hebben
Verwijderd
Ik zal even zoeken of ik het terug kan vinden, was gewoon een beetje google mighty mouse bluetooth achtig zoekenVerwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:28:
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de batterij duur. dat is voor mij toch de reden dat ik het niet direct besteld heb. Vijf dagen klinkt wel erg kort in de oren, waar heb je dat gelezen? Als het echt vijf dagen is dan zou ik zelf in ieder geval deze muis niet kopen...
1 maand: MacWorld
3 maanden, maar snap niet echt uit het veraal of het nou de MM is of een andere muis Ars Technica
BT 2 protocol: Apple Insider
De 5 dagen heb ik nier meer kunnen terug vinden, maar op de apple forum staat ook tijden tussen van 2 a 3 weken, denk dat het erg moeilijk te zeggen is, als er geen exate tijden en batterij soort wordt vermeld.
Denk dat ik zelf wel de 1 maand moet halen. Maarja ik wil gewoon een simpele muis met BT voor me iBook dus vind het al vrij snel goed
Een Apple muis is natuurlijk niet hetzelfde als een Logitech muis. Wie zegt dat ze van binnen hetzelfde zijn die twee?Straat schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:54:
Mijn Logtech MX900 muisje deed het krap 2 dagen op een setje batterijen dus ik zou 5 dagen al heel wat vinden
Verwijderd
Past supergoed bij me MacBook. Ben er happy mee.
En hij werkt i.t.t. mijn andere muizen ook prima op mijn gladde tafel. Een echte aanrader!
Je hebt natuurlijk wel drivers nodig. Een ander issue is pairing. Ik heb absoluut geen idee welke 'code' hiervoor gebruikt werd. (Lek in geheugen gebruikerRum schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 08:42:
Het is natuurlijk schelden in de kerk, maar heeft al iemand getracht om deze muis aan een Windows systeem te hangen? Op de website van apple wordt min of meer gemeld dat dat niet kan, maar BT is toch BT? Ik zou het ook wel een ideale muis vinden voor bij mijn laptop.
Op een intel mac met bootcamp zal er binnenkort wel weer een driver-update-cd komen voor machtige muis.
Heb 'm sinds vorige week maandag (week + 1 dStraat schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:54:
Mijn Logtech MX900 muisje deed het krap 2 dagen op een setje batterijen dus ik zou 5 dagen al heel wat vinden

dus van dat batterijen vreten zal wel niet veel in huis komen. Ahja, ik ben een 'veelvuldige' gebruiker ( +- 14 uur / dag)
Ik vind hem prettig, maar da's niet zo vreemd gezien het feit dat ik de gewone mighty mouse ook fijn vind. Deze is beter omdat ik in combo met mijn iBook liever een draadloze heb...
Ik houd wel van een zware muis, ik gebruik dan ook 2 batterijen.
Klacht van een mede mac gebruiker op de universiteit was dat de rechtermuisknop alleen werkt als je je wijsvinger (op de linkermuisknop) optilt. Nu doe ik dat altijd al uit gewoonte, dus mij stoort het niet. Maar voor anderen kan dit best vervelend zijn.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Of gewoon de shell van de muis die te warm werd .. ga er toch nog eens verder op 'speculeren'.
[ Voor 21% gewijzigd door iworx op 08-08-2006 13:44 ]
2 energizers lithium kosten bij conrad 9,95
[ Voor 40% gewijzigd door LoneWolf op 08-08-2006 14:58 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Verwijderd
Het lukt mij sinds een paar dagen helemaal niet meer om rechts te klikken, hij deed het eerst nog weldot.K schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:43:
Je moet ook opletten dat je na een tijd niet te ver naar rechts gaat klikken, dan werkt ie weer als een linkermuisknop. Viel me vrijdagnacht op .. kan ook vermoeidheid geweest zijn
Of gewoon de shell van de muis die te warm werd .. ga er toch nog eens verder op 'speculeren'.
EDIT:
Overnieuw gepaired en hij doet het weer perfect
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 13:56 ]
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Kijk anders dit topic even door: Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 3. Hierin staan ook zat foto's waar de Mighty Mouse op staat naast een MacBook, toetsenbord of ander referentiepunt.robertos schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:18:
Ik zoek een nieuwe muis voor mijn Macbook en de Mighy Mouse is misschien wel een de opties, hoewel ik nog geen idee heb hoe groot dat ding nou is. Kan een van de eigenaren misschien een fotootje maken naast wat objecten (het liefst een Macbook ;-))?
Bedankt voor deze link. Ik vind echter de muis qua design erg tegenvallen. Ik zag geloof ik in dit topic ook een logitech laptop muis voor 40 euro, ik denk dat ik die ga kopen.DiGiSTORM_ schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:59:
Geen Macbook, wel heel veel foto's en close-ups van de Mighty Mouse (met draad)
klik
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Waarom ik dan een WMM wil terwijl ik zo'n MX1000 heb? Omdat ik geen zin heb om de RF ontvanger/ docking station mee te slepen als ik op stap ga met mn MacBook. Toegegeven, een docking station (meer laadstation eigenlijk) is wel handig aangezien je niet steeds batterijen hoeft op te laden en moet verwisselen. Het zou handig zijn als Apple een los docking station leverde of los te koop aanbied om de muis op te laden als je hem even niet gebruikt.
De MM voelt even solide aan als de MX1000 maar beweegt iets smoother over de tafel.Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:09:
Ik vraag me alleen af hoe het met het gewicht zit, ik gebruik momenteel een Logitech MX1000 en deze vind ik vooral lekker werken omdat hij redelijk zwaar is.
Na 2 weken intensief gebruik staat de battery indicator nog steeds op 100%. Dus het batterijen wisselen is wel degelijk zwaar overroepen.Toegegeven, een docking station (meer laadstation eigenlijk) is wel handig aangezien je niet steeds batterijen hoeft op te laden en moet verwisselen. Het zou handig zijn als Apple een los docking station leverde of los te koop aanbied om de muis op te laden als je hem even niet gebruikt.
Verwijderd
Ik heb momenteel een MM en Apple toetsenbord mƩt draad, en ben van plan alles te vervangen door draadloze versies maar...
...ik wil me ook een externe monitor aanschaffen en heb horen zeggen dat je (om je MBP uit z'n slaap te halen) geen wireless muis of tobo kan gebruiken...
Iemand die dit probleem kan ophelderen?
Verwijderd
in mijn menu van mijn muis staat allow bluetooth device to wake this computer, kun je aanvinken. dat moet dus gewoon werken.Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 03:20:
Even een vraagje tussendoor:
Ik heb momenteel een MM en Apple toetsenbord mƩt draad, en ben van plan alles te vervangen door draadloze versies maar...
...ik wil me ook een externe monitor aanschaffen en heb horen zeggen dat je (om je MBP uit z'n slaap te halen) geen wireless muis of tobo kan gebruiken...
Iemand die dit probleem kan ophelderen?
Verwijderd
Past wel mooi bij me iMac natuurlijk.
twijfel tusse apple bt set of logitech s530 scheeld wel een hoop geld.
Installatie: feilloos, alleen jammer van de reboot.
Nauwkeurigheid: fantastisch
Knoppen: even configureren
Squeeze: is erg veel kracht voor nodig (???)
Voor de rest topmuis, die snel mijn trackball vervangen zal hebben.
Mighty Mouse - bijna 3 weken in gebruik
Verwijderd
En hoeveel draaiuren / kilometers heb je er mee gemaakt?dot.K schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:00:
Voor de ongelovigen en dockliefhebbers ...
Mighty Mouse - bijna 3 weken in gebruik
[afbeelding]
Want dit ding is nog zuiniger dan mijn Apple Wireless Keyboard met zijn 4 AA-batterijen. (40 uur op gewerkt in een periode van 6 weken, 2 weken vakantie: 4 van de 5 blokjes)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 13:29 ]
Elke dag minimaal een uur of 10. (Dayjob / eigen bedrijfje).Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:17:
[...]
En hoeveel draaiuren / kilometers heb je er mee gemaakt?
Want dit ding is nog zuiniger dan mijn Apple Wireless Keyboard met zijn 4 AA-batterijen. (40 uur op gewerkt in een periode van 6 weken, 2 weken vakantie: 4 van de 5 blokjes)
Verwijderd
In vergelijking met zon logitec usb oplaadbare muis of anders, hoelang houden die het vol?
Ik zoek ene muis voor bij mn macbook,dunno of mightymouse beetje duur is maybe ;o
Gewoon de batterijtjes die mee in het doosje zaten. Nothing fancy, nothing special.Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:12:
wow 3 weken wtf,wat voor batterijen dan oplaadbare 2300mha of duracel AA dinge
Deze " Nothing Fancy, Nothing Special" batterijen zijn LITHIUM batterijen... geen alkaline ! dus zijn toch wel beetje speciaal, kosten 9,95 per 2 ...dot.K schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:26:
[...]
Gewoon de batterijtjes die mee in het doosje zaten. Nothing fancy, nothing special.
Verwijderd
Nee.JeroenRo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:46:
en zijn dat dan herlaadbare batterijen?
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 21:37 ]
Is inderdaad niet waar, ik heb de mijne gewoon on line via de NL Apple Store besteld.BaSsDruM schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:19:
Grrr, net apple store lijnbaan (rotterdam) geweest, hebben ze nog steeds geen bluetooth mighty mouse! Zelfs nog niet leverbaar via apple.nl volgens degene daar.... lijkt me sterk?
Verwijderd
Tweede punt was voor mij het gewicht. Met twee batterijen er in moest ik teveel "kracht" zetten. Hij is best licht, maar als je een kleine knop witl aanwijzen schiet ik er overheen. Toen ik een batterij eruit haalde ging dat ineens een stuk beter. Ben ook een superlichte lasermuis gewend (Logitech met draad).
Ik heb alleen nog wel eens dat ik het scrollballetje gebruik als middle-click (vnl. in FF) en dat ik dan scroll terwijl ik klik; het balletje rolt soms iets tƩ soepel. Maar dat was bij de gewone MM niet anders.
De enige oplossing is dan de MM eens uit/aan te zetten en dan doet ie het weer perfect. Nog iemand met dat probleem?
Verwijderd
ook hier het geval. typisch gevalletje beta testen voor Apple. Ik ga ze volgende keer een factuur sturen....dot.K schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:35:
Ik heb een 'issue' met rechtsklikken. Na een tijdje lijkt het gewoon niet meer te lukken. Soms nog eens per toeval.
De enige oplossing is dan de MM eens uit/aan te zetten en dan doet ie het weer perfect. Nog iemand met dat probleem?
Staat er trouwens op die muis if in de manual nog ergens dat je vooral niet in het gaatje van de laser moet kijken? Lijkt me echt zo'n apparaat waar de kinderen eens mee aan de sjouw gaan en dan uitgebreid naar gaan zitten turen. Zie bij heel veel ervaringen en reviews van lasermuizen niemand er over praten, maar lijkt me toch niet zo ondenkbaar allemaal.
Zijn er mensen die dit ook ervaarden en met de Lasergestuurde geen probleem hebben?
Ik heb een MacBook Pro en voor mij zou een draadloze niet echt handig zijn, met usb poorten heb ik eigenlijk geen last, maar ik heb Blauwtand zo veel mogelijk uit staan, want dat slurpt wel stroom, dus een muis met een draadje slurpt toch weer iets minder stroom.
Laat ik het zo zeggen, de draadloze machtige muis is een stoer ding, maar de met-draad-variant is ook een top ding. Ik hoop stiekem wel dat de met-draad een update krijgt, zodat hij ook een lasertje heeft. Dat zie ik wel zitten.
Ik heb de mijne besteld online via de Apple store op de 19de van deze maand.
Als ik nu kijk naar de status dan wordt deze pas verzonden op 31/8 en de levering zou dan voor 4/9 zijn.
Toch maakt Apple nog steeds reclame met de levertijd van 3 tot 5 (werk)dagen.
Ja ik heb juist hetzelfde voorPwain schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:23:
Hoe lang heeft bij jullie de levering geduurd?
Ik heb de mijne besteld online via de Apple store op de 19de van deze maand.
Als ik nu kijk naar de status dan wordt deze pas verzonden op 31/8 en de levering zou dan voor 4/9 zijn.
Toch maakt Apple nog steeds reclame met de levertijd van 3 tot 5 (werk)dagen.
Ik hoop dat hij er toch vroeger gaat zijn
It's dark but I don't want to find the light
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
Net een nieuwe logitech s530 gekocht..
schande van apple dat die muis na 2 maanden onbruikbaar is!
Verwijderd
Tja...je moet hem ook niet zelf openmaken, want als ie nog maar 2 maanden oud is kun je gewoon beroep doen op garantie.Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:59:
mijn scroll deed het niet meer. probeerde ik hem open te maken, breekt heel de muis af....
Net een nieuwe logitech s530 gekocht..
schande van apple dat die muis na 2 maanden onbruikbaar is!
Verwijderd
Klinkt lullig maar hier ben ik het wel geheel mee eens, het is namelijk je eigen fout als je hem breekt als je hem openmaakt, niet die van AppleVerwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:26:
[...]
Tja...je moet hem ook niet zelf openmaken, want als ie nog maar 2 maanden oud is kun je gewoon beroep doen op garantie.
Verwijderd
Hoe maak jij hem dan schoon?DiGiSTORM_ schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:16:
Bovendien, als je een beetje zoekt kun je wel vinden dat het balletje gewoon schoon te maken is zonder de muis open te slopen. Ik heb het al een aantal keren gedaan, en mijn MM scrollt nog steeds.
Verwijderd
Een doekje vochtig maken, evt met wat zeep. Doekje op de tafel neerleggen. MM op z'n kop eroverheen wrijven zodat het balletje goed nat wordt. Daarna met een droge doek hetzelfde doen. Dat heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt.
Je handen wassen voor het muizen doet ook wonderenDiGiSTORM_ schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:33:
[...]
Een doekje vochtig maken, evt met wat zeep. Doekje op de tafel neerleggen. MM op z'n kop eroverheen wrijven zodat het balletje goed nat wordt. Daarna met een droge doek hetzelfde doen. Dat heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt.
Heb nog geen trubbles met een of andere vorm van vuil aan het balletje.
Voor de nieuwsgierigen -> Batterijen nog steeds volledig vol.
Verwijderd
En hoelang heb je hem al?dot.K schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:39:
[...]
Je handen wassen voor het muizen doet ook wonderen
Heb nog geen trubbles met een of andere vorm van vuil aan het balletje.
Voor de nieuwsgierigen -> Batterijen nog steeds volledig vol.
Zal bij dot.K denk ik niet anders zijn....
Met ^^Red schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:52:
Ik heb de mijne nu ongeveer 3 weken en op 1 batterij werkende en nog steeds geeft OSX "Vol" aan....
Zal bij dot.K denk ik niet anders zijn....
Ik heb een aantal maanden gedaan met de batterijen die ik bij mijn Wireless Mouse kreeg.Straat schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:54:
Verwijderd
Volgens enkele reviews zouden de drivers het niet doen. ff Google'n brengt je al ver.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:15:
Niemand heeft het nog echt naar persoonlijke ervaring bevestigt in dit topic: doet de bluetooth mighty mouse het nou in windows onder bootcamp of niet?
tip: pairen zonder key ..
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Verwijderd
Had al enkele maanden een MM mƩt draad, maar die was me iets te licht (raar maar waar, ik wil wat gewicht in m'n muis), is nu dus perfect!
Meteen ook een wireless Apple Toetsenbord gekocht.
Kan Apple nu geen wireless dockconnector maken voor 'n iPod (Wifi ofzo)? Dan had ik hier geen kabels meer op m'n bureau. Ok, zou wat trager gaan dan via USB2.0, maar daar zou ik geen problemen mee hebben...