[PC-RPG] Titan Quest [Deel 3] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.082 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Van de week weer ff gespeeld maar speel het idd ook niet zoveel meer.
Heb me wel aangeboden om de TS over te nemen maar ik heb daar niet echt tijd voor.
Wat ik wel kan doen is samen met iemand die TS ff refreshen want alleen red ik dat nu niet echt.

Dus mss is er een vrijwilliger die met mij die TS wil refreshen?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Verwijderd

Het is schijnbaar nog niet zeker dat er niets meer gebeurd met TQ

zie hier
Shack: Do you have any plans to continue the Titan Quest franchise?

Jeff Goodsill: No final decisions have been made in regards to Titan Quest franchise. The expansion for Titan Quest called Immortal Throne is doing well and the international market is really behind the project. I have been told that ARPGs are now being measured against Titan Quest in the European market.

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ze zouden die gast per direct the industrie uit moet werken voor de belachelijk belabberde staat waarin TQ gereleased was.. Was nog niet eens een beta te noemen.... De support was ook non-existent en er was ook helemaal niets te bekennen nadat IT uitkwam waarna we zelfs opgeroepen werden de publisher te smeken om een patch..

yeah right...

Als die gast zegt dat IT het goed doet, waarom hebben ze dan hun handen er volledig vanaf getrokken en negeren ze alle verzoeken om support en een patch?

Ironlore RIP
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:41:
Het is schijnbaar nog niet zeker dat er niets meer gebeurd met TQ

zie hier

[...]

[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 12-09-2007 14:18 ]

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:25:
Van de week weer ff gespeeld maar speel het idd ook niet zoveel meer.
Heb me wel aangeboden om de TS over te nemen maar ik heb daar niet echt tijd voor.
Wat ik wel kan doen is samen met iemand die TS ff refreshen want alleen red ik dat nu niet echt.

Dus mss is er een vrijwilliger die met mij die TS wil refreshen?
Nou OK, als er toch nog animo voor is, dan help ik wel, gooi me maar effe in js MSN contactlist en/of stuur me een mailtje, dan bespreken we dat even.

Ik wil er wel tijd in proppen als er nog andere mensen spelen, ik speel het nog zowat dagelijks.

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

• psychoclown
Darth Malak schreef op woensdag 12 september 2007 @ 14:17:
Ze zouden die gast per direct the industrie uit moet werken voor de belachelijk belabberde staat waarin TQ gereleased was.. Was nog niet eens een beta te noemen.... De support was ook non-existent en er was ook helemaal niets te bekennen nadat IT uitkwam waarna we zelfs opgeroepen werden de publisher te smeken om een patch..

yeah right...

Als die gast zegt dat IT het goed doet, waarom hebben ze dan hun handen er volledig vanaf getrokken en negeren ze alle verzoeken om support en een patch?

Ironlore RIP
Hoho, daar mis je even de oorzaak. THQ is namelijk de boosdoener, die vond dat TQ released moest worden omdat het geld 'op' was. Die heeft besloten geen geld meer uit te trekken voor patches van TQIT omdat die 'niet goed verkocht' (m.a.w. niet genoeg in het laatje bracht ook al verkocht IT best aardig). THQ heeft voor IL de kraan dicht gedraaid wat TQ/ IT betreft, IL heeft al eens in een eerdere interview (of dat was op het tq.net forum) gezegd graag nog een patch uit te brengen maar THQ geen support geeft. Dan zijn er 3 opties 1. toch gewoon maken waarmee ze niks verdienen (hooguit wat donators) 2. een rijke gast moet het 'project' financieren 3. gewoon niet doen en verder gaan met een volgende game waar THQ (of mss een andere publisher die niet zomaar de kraan dicht zal draaien) wel geld voor uit trekt.
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:19:
[...]

Nou OK, als er toch nog animo voor is, dan help ik wel, gooi me maar effe in js MSN contactlist en/of stuur me een mailtje, dan bespreken we dat even.

Ik wil er wel tijd in proppen als er nog andere mensen spelen, ik speel het nog zowat dagelijks.
Heb je toegevoegd maar mss is het ook even handig DM aan te zetten (sowieso handig) :)

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ja, klopt wel dat THQ de grootste boosdiener is ja...

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-08 14:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben net begonnen aan de game, best leuk. Ben level 6 geloof ik en loop nu met mjin lich king luitjes af te hakken enzo :).

Wel appart dat ik al gear krijg voor level 17 enzo.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook gisteren begonnen met de game en loop voorlopig nog slechts level 6 te zijn. Was in ieder geval al doorgehobbeld naar Sparta waar ik een centaur moet zien te verslaan van level 9...maar die kan ik nog alleen maar aaien...dus daar kan ik nog beter even mee wachten. Het is wel weer even wennen moet ik zeggen, maar ik mag het wel als een game zo lekker die sfeer van mythologie uitstraalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwestie van de juiste tactiek gebruiken ;)
Je kunt natuurlijk wat extra levels proberen te gainen, maar dat kost veel tijd.

Je zult allicht hebben gemerkt dat de meeste beesten een maximale afstand hebben, waarop ze je achtervolgen. Misbruik dat
Ranged attacks zullen daarbij helpen, maar het ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor een mastery je gekozen hebt. Met melee zul je iig meer moeite met hem hebben als je level 6 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als Mastery voor Earth gekozen, inmiddels is het me gelukt. Was wel een zwaar stukje, want echt goede wapens heb ik nog niet...inmiddels ook alweer door naar level 8 en heb sparta achter me gelaten. Loop nu in een gebied vol met spinnen richting het orakel... als tweede mastery heb ik spirit gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ok mensen heb eindelijk weer wat tijd gehad om het topic af te maken en kan dit topic bij deze gesloten worden. :)

[PC-RPG] Titan Quest: Immortal Throne [Deel 4]

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 18-10-2007 21:34 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste