Muyz schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 23:49:
Bij mij is Vista pre-RC1 er weer af. Ik heb geprobeerd MCE2005 te vervangen door de MCE applicatie in Vista. Helaas is de performance op mijn systeem vooralsnog onvoldoende. Op mijn Celeron D 2.66 GHz, 1GB Ram en nVidia FX5700 had ik last van hickups in live-TV. Ook reageerde het systeem veel te traag op de afstandsbediening. Ik merkte dat de CPU load 100% was, ondanks de hardwarematige MPEG encoding/decoding support van mijn Hauppauge 250/350 kaarten... Hopelijk lost MS dit nog op...

Zeker wel, maar wacht verwacht je, het is een beta en nog een heel eind van release af, en je doet iets wat nou niet echt het meest standaard is, ik vind dus dat je een beetje overdrijft. Daarbij is je systeem gewoon niet voldoende kijkend naar enkele onderdelen zoals CPU en vooral Videokaart, die zul je echt moeten uppen.
Tot dusver ging het bij mij perfect, en juist heel snel, en totaal niet buggy.
Maar ja, ik ben dan ook nog niet zo lang bezig of heb geen apartere dingen gedaan, dat scheelt.
Moet zeggen dat Aero wel enorm cool is.
Het is ff wennen aan het menu systeem, maar ik denk dat als je er eenmaal aan gewend bent je er veel sneller mee bent.
Wel lastig is als je surft en download, die menuutjes kunnen iets makkelijker en overzichtelijker.
Net als de Verkenner/Explorer/My Computer nu meer 1 ding is, en niet werkt zoals ik het lekker vind, maar dat zal nog wel of veranderen of aan te passen worden gok ik zo.
Al met al ben ik er al best blij mee, maar is het bij mij echt een extra en niet een standaard draaiend OS, dat kan ook nog niet met deze versie.
Edit: Wat krom is, is dat je de kleuren aan kan passen van jebalken, hoe doorzichtig, welke kleur, hoe diep is de kleur, maar... geen grijtinten eigenlijk, ondoorzichtig wit en grijs tinten zijn weer niet mogelijk, beetje vreemd.
[
Voor 6% gewijzigd door
gabiballetje op 03-09-2006 01:49
]