De MS Shorts zijn gemaakt om op te vullensynthdood schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:32:
[...]
Weet je zeker dat het geen bassreflex poort is? Daar moet je natuurlijk niet van alles in stoppen!
Thx!Reinier schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:54:
Ziet er een stuk beter uit, zwarte meubels zijn sowieso sjiek
En nu heb je plek voor je Wup natuurlijk.
Tis zwart/bruin combi.. past goed bij de rest van mijn planken (zelfde type & kleur) en interieur qua kleuren
en mega-wuppen zijn gewoon gaaf
[ Voor 4% gewijzigd door -Sander- op 21-09-2006 23:00 ]
Ik maak zelf gebruik van een Tannoy TS8 sufbwoofer naast mijn Tannoy Revolution R2, die al tot een 44 Hz kunnen gaan. Erg prettige subwoofer, in drie verschillende typen te krijgen. Vooral geen overkill bass, maar een erg strakke bas voor zowel stereo als film. Wel zul je voor muziek de subwoofer wat moet terugzetten. Het is een down-firing subwoofer, dus redelijk makkelijk te plaatsen. En gezien de prijs (ik heb er zelf 250 euro voor betaald) een zeer geschikte subwoofer. Wel een even een redelijke kabel bij kopen.zimbab schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:42:
Ik heb best veel ervaring met Tannoy en mijn ervaring is toch dat je voor strak laag niet meteen aan Tannoy moet denken (of het moet de Prestige serie zijn). De Saturn serie van Tannoy is de (oude) Definition serie met een goedkopere kast. De Definition serie blinkt al niet uit in mooi strak laag en de Saturn serie is hier naar mijn mening nog minder goed in. Die sub heb ik al helemaal geen vertrouwen in gezien het formaat, de baspijpen en de prijs.
Persoonlijk denk ik echt dat het geheel qua muziek niet zo mooi zal worden. Ik zou als ik jou was toch eens naar gesloten sub gaan kijken en/of ietsje langer doorsparen voor een iets betere sub en/of speakers. Voor films zal die Tannoy vast prima zijn, maar druk maken kunnen ze echt wel. Met Tannoy heb je wel snel het live gevoel (bij de wat grotere modellen iig).
Ikea Power!!!Alfa_146 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:02:
Gisteren mn set gepost.. begon me toch te ergeren aan het meubel dat niet goed bij het formaat van de tv pastte..
Dus vandaag een nieuw meubel gehaald, wat wel goed past![]()
Voor;
[afbeelding]
Na;
[afbeelding]
Anoniem: 170013
Olla,GGS_106 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 09:17:
[...]
Hey hoe heetten die dingen, wat kosten ze en ze zijn dus 2 kleuren?
Zal vanavond thuis eens kijken hoe ze heten... kosten maar 25euro per stuk, en de kleur kun je vastzetten op Lichtblauw Blauw, Rose, Paars, ,Geel Rood, Groen en gewoon wit licht
Wordt je versterker zo niet ontzettend warm? Het lijkt namelijk alsof er heel weinig ruimte tussen de bovenkant van je versterker en de kast zit..Alfa_146 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:02:
Gisteren mn set gepost.. begon me toch te ergeren aan het meubel dat niet goed bij het formaat van de tv pastte..
Voor;
[afbeelding]
Na;
[afbeelding]
Daar zijn bij ons ook al 2 apparaten aan stuk gegaan, de versterker kon nog gefixt worden, maar de satteliet ontvanger is permanent dood..
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Thanks alvast voor de infoAnoniem: 170013 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:29:
[...]
Olla,
Zal vanavond thuis eens kijken hoe ze heten... kosten maar 25euro per stuk, en de kleur kun je vastzetten op Lichtblauw Blauw, Rose, Paars, ,Geel Rood, Groen en gewoon wit licht
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Anoniem: 30670
Mag misschien wel allemaal duur zijn maar ik word niet echt warm van de spullen die er staan voor die budget... Het lijkt wel of de meeste geld uitgeven wordt uitgeven aan de inrichting. Ingeval wel mooi allemaal maar voor dit geldt had ik meer kwaliteit in audio gestopt dan wat we nu kunnen zien.
Amerikaanse kitsch.... Lijkt wel of je een saloon uit het wilde weste binnen loopt met al dat hout en tierlanteintjes.
Wel mooi afgewerkt etc maar tis niet echt mijn stijl
Wel mooi afgewerkt etc maar tis niet echt mijn stijl
Anoniem: 10300
De inrichting wil ik ook wel overnemen maar dan met een paar Tannoy Kingdoms oid erbij. Als je dan toch teveel geld hebt... het hoeft van mij dan niet eens 5.1 te zijn, ik teken voor stereoAnoniem: 30670 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:51:
Mag misschien wel allemaal duur zijn maar ik word niet echt warm van de spullen die er staan voor die budget... Het lijkt wel of de meeste geld uitgeven wordt uitgeven aan de inrichting. Ingeval wel mooi allemaal maar voor dit geldt had ik meer kwaliteit in audio gestopt dan wat we nu kunnen zien.
Anoniem: 30670
Zelf met zo budget kan je een set-up bouwen die wel stereo en 5.1 (en evt hoger) in "top" segment beslaan. Het is vooral de intergratie van het systeem en de evt acoustique berekenen en bewerkingen van de ruimte (met de "kitsch aankleden alla america style") die ook een behoorlijke duit in de zak doet doen.
Een complete a 90% goed berekenen luisterkamer is gewoon duur.
Ik (audiozaak in parijs) heb eens samen met een bedrijf een audiotorium (zoals dat het in het frans het) gebouwdt. Ik verzorgde de hifi elementen, een andere bedrijf de bewerking / afstelling er van en een andere bedrijf wat puur bezig was met de opbouw van de ruimte. Totale kosten alleen voor mij was +/- 80.000 euro voor een stereo setup en de rest kon je op een goeie 150.000euro rekenen.
In mij zinnen complete gekheid, bijna onzinheid / geld verspelling. Maar goed, klant is koning.
Een complete a 90% goed berekenen luisterkamer is gewoon duur.
Ik (audiozaak in parijs) heb eens samen met een bedrijf een audiotorium (zoals dat het in het frans het) gebouwdt. Ik verzorgde de hifi elementen, een andere bedrijf de bewerking / afstelling er van en een andere bedrijf wat puur bezig was met de opbouw van de ruimte. Totale kosten alleen voor mij was +/- 80.000 euro voor een stereo setup en de rest kon je op een goeie 150.000euro rekenen.
In mij zinnen complete gekheid, bijna onzinheid / geld verspelling. Maar goed, klant is koning.
Wat ik me afvraag, wat is de toegevoegde waarde van de draden via deze stekkertjes op de versterker aansluiten? Je hebt ze nu in de (weliswaar goudkleurige) stekkertjes geschroefd, en anders rechtstreeks op de versterker. Rechtstreeks lijkt mij altijd minder verlies opleveren.
Mij lijkt dit alleen handiger als je regelmatig je speakers loshaalt.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Anoniem: 189567
En dat is volgens mij ook precies de bedoeling van banaanstekkers, makkelijker los te halen
Ja. En als je dat dan vervolgens niet doet, in laten we zeggen een permanente opstelling, is het dus zondegeld en zeker geen verbetering van het signaal.Anoniem: 189567 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:19:
En dat is volgens mij ook precies de bedoeling van banaanstekkers, makkelijker los te halen
Anoniem: 94768
Woei, net de Dali Concept 2 bestelt voor €149 de stuk
. Zelf vond ik ze beter klinken dan de KEF's Q1 en Q3. Zit nog een leuk verhaal achter; bij de Hobo HiFi in Enschede kosten die Dali's €189, maar in het krantje stond €149. Dus toen ben ik even bij Lansink in Oldenzaal geweest, daar kosten ze €169, en het krantje laten zien van Hobo. Hij zei direct; ik lever ze voor jou ook voor €149.
Mooi even €40 bespaart
Mooi even €40 bespaart
Ik heb zelf die speakers eens beluisterd, maar ik vond ze persoonlijk een beetje saai klinken. Wel zuiver, maar een beetje ingetogen. Niet echt speakers waar je een beetje stevige muziek op luistert.Anoniem: 94768 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:40:
Woei, net de Dali Concept 2 bestelt voor €149 de stuk. Zelf vond ik ze beter klinken dan de KEF's Q1 en Q3. Zit nog een leuk verhaal achter; bij de Hobo HiFi in Enschede kosten die Dali's €189, maar in het krantje stond €149. Dus toen ben ik even bij Lansink in Oldenzaal geweest, daar kosten ze €169, en het krantje laten zien van Hobo. Hij zei direct; ik lever ze voor jou ook voor €149.
Mooi even €40 bespaart
@IceFreak, goede keuze lijkt me!
Heb ze zelf niet gehoord, maar denk dat ze wel prima zullen klinken.
Heb je ze uitgebreid beluisterd?
Ik ben erg tevreden met mn MS 902i/905i/906i
[ Voor 11% gewijzigd door Harmen op 23-09-2006 15:44 ]
Whatever.
Anoniem: 81768
waar kan je deze plates halen?Anoniem: 170013 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:06:
Kleine upgrade, het XBOX schild is binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaan we xboxen: turn the light into green
Gaan we film kijken: Lights off
Gaan we relaxen: turn the light into blue
Ofzoiets haha
Ja, ongeveer een half uur naar geluisterd. En in vergelijking met de KEF iQ 3 vond ik deze inderdaag zuiverder klinken. En mede doordat hij een award voor 'beste compacte speaker' heeft gekregen lijkt het me dat ik wel een goeie koop maak. Ik hoop hem in het midden van volgende week te hebben.meendering schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:43:
@IceFreak, goede keuze lijkt me!
Na lang deze thread gelezen te hebben (wie zegt dat niet) post ik eindelijk is mijn set. Alleen vooralsnog als text, de plaatjes volgen nog.
de set:
Marantz 5400 ose receiver (vandaag voor 295 nieuw! aangeschaft)
tannoy 613 boxen (zijn ooit met glassex schoongemaakt dus buitenlaag laat los, ben er mee bezig maar klinken geweldig)
xbox360
panasonic dvd speler die 192/... da converter heeft voor het audio gedeelte.
Als tv een lg 28 inch breedbeeld crt, maar ben aan het sparen voor een 32" lcd/hdcrt
In de toekomst:
mission 700 rears (o.i.d.)
centre voor en achter (moet nog even bedenken welke)
heeeeeel misschien tannoy's vervangen voor iets kleiners (kamer is niet zo goot)
Heb dus dit gepost omdat ik vandaag ben overgestapt van stereo naar dts versterker.
Maar wat had ik dan:
luxman a-357 (pracht versterker, geeft heel veel power maar wel een beetje warm klankbeeld)
denon tu-255 (goed geluid alleen geen standaard ab (geen ab is niet fijn))
zoals gezegd binnenkort plaatjes
de set:
Marantz 5400 ose receiver (vandaag voor 295 nieuw! aangeschaft)
tannoy 613 boxen (zijn ooit met glassex schoongemaakt dus buitenlaag laat los, ben er mee bezig maar klinken geweldig)
xbox360
panasonic dvd speler die 192/... da converter heeft voor het audio gedeelte.
Als tv een lg 28 inch breedbeeld crt, maar ben aan het sparen voor een 32" lcd/hdcrt
In de toekomst:
mission 700 rears (o.i.d.)
centre voor en achter (moet nog even bedenken welke)
heeeeeel misschien tannoy's vervangen voor iets kleiners (kamer is niet zo goot)
Heb dus dit gepost omdat ik vandaag ben overgestapt van stereo naar dts versterker.
Maar wat had ik dan:
luxman a-357 (pracht versterker, geeft heel veel power maar wel een beetje warm klankbeeld)
denon tu-255 (goed geluid alleen geen standaard ab (geen ab is niet fijn))
zoals gezegd binnenkort plaatjes
Anoniem: 189171
[quote]Alfa_146 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:02:
Dus vandaag een nieuw meubel gehaald, wat wel goed past
Een heel leuk tv meubel
Waar heb je die gekocht?
Dat zou bij mij ook leuk staan in huis.
Dus vandaag een nieuw meubel gehaald, wat wel goed past
Een heel leuk tv meubel
Waar heb je die gekocht?
Anoniem: 189739
IkeaAnoniem: 189171 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:46:
[quote]Alfa_146 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:02:
Een heel leuk tv meubel
Waar heb je die gekocht?
Link..
Zal dit topique even vullen met een paar verse pics van mn set....

zonder kappen.

zonder kappen.

Whatever.
Met kappen en het schilderij iets hogermeendering schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:26:
[afbeelding]
zonder kappen.
[afbeelding]
Na wat langer gebruikt te hebben bevalt ie toch wel erg goedAnoniem: 103236 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:53:
Ik ben ook benieuwd hoe die jou bevalt. Laat het ons wetenIk ben ook al een tijdje aan het rondkijken en vond de logitech 525 niet echt goed gebouwd.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zou in ieder geval andere gordijnen halen. Of ging het daar niet over...
PSN: Shiver23
Ik moest gelijk aan een Center-parcs huisje denkenShiver23 schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:11:
Ik zou in ieder geval andere gordijnen halen. Of ging het daar niet over...
nofi, nofi, nofi, niet dat ik zo'n geweldige huiskamer heb
Overigens wel erg mooie set
HENG HENG
ZeikerdSOEFuture schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:17:
met kappen en het schilderij iets hoger is top
Anoniem: 157535
Kijk al een tijdje in dit topic rond en vond dat het ook maar eens tijd was om mijn eigen setupje erin te zetten.
mijn componenten:
Beocenter 9500
DIY Speakers
vd Hul bekabeling
AG Neovo e19 lcd
SLI pc
Ben de hele zomervakantie bezig geweest met het verbouwen van m'n kamer en heb dan ook alle meubels zelf ontworpen en gemaakt. Hier het resultaat

de Beocenter 9500 met touchscreen
wel wat onduidelijk maar dat komt omdat ie zo hard glimt

Ben nu druk bezig met het sparen voor andere speakers en een klein buizenampje. Kwa speakers zit ik te denken aan de Elac FS 208.2 of een second life actieve Beolab 8000 met ICE power versterking. Als er iemand ervaring heeft met 1 van deze 2 speakers zou ik graag willen vragen wat je ervan vind.
Kijk trouwens film gewoon op die Neovo lcd want voor een echte goede lcd tv heb ik nog geen geld (ben ook pas 17) maar als er 1 komt wordt het waarschijnlijk een second life Beovision 6 met een gemotoriseerde stand.
mijn componenten:
Beocenter 9500
DIY Speakers
vd Hul bekabeling
AG Neovo e19 lcd
SLI pc
Ben de hele zomervakantie bezig geweest met het verbouwen van m'n kamer en heb dan ook alle meubels zelf ontworpen en gemaakt. Hier het resultaat
de Beocenter 9500 met touchscreen
Ben nu druk bezig met het sparen voor andere speakers en een klein buizenampje. Kwa speakers zit ik te denken aan de Elac FS 208.2 of een second life actieve Beolab 8000 met ICE power versterking. Als er iemand ervaring heeft met 1 van deze 2 speakers zou ik graag willen vragen wat je ervan vind.
Kijk trouwens film gewoon op die Neovo lcd want voor een echte goede lcd tv heb ik nog geen geld (ben ook pas 17) maar als er 1 komt wordt het waarschijnlijk een second life Beovision 6 met een gemotoriseerde stand.
Hoe heb jij die meubels gemaakt als ik eens mag vragen ? Heb je mss een site met wat info ?
[ Voor 79% gewijzigd door BlaCKErrOR op 24-09-2006 21:48 ]
Ik zou de center ONDER de tv proberen te krijgen. Dan komt ook gelijk je schilderij beter uit.meendering schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 22:26:
[afbeelding]
zonder kappen.
[afbeelding]
Anoniem: 185122
mooie kamerAnoniem: 157535 schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:03:
Kijk al een tijdje in dit topic rond en vond dat het ook maar eens tijd was om mijn eigen setupje erin te zetten.
Als je mn post had gelezen...SeatRider schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:50:
[...]
Ik zou de center ONDER de tv proberen te krijgen. Dan komt ook gelijk je schilderij beter uit.
Ik ga volgende week bezig met een nieuw meubel, dan komt de center onder de tv te staan.
Whatever.
Feli met de passsatbatman73 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:09:
Beste Leute,
Hier mijn Home-Cinema. Aangezien ik nog minderjarig (17) ben en dus niet erg veel doekoe heb, vind ik het zeer relaxed.
Opstelling;
Logitech Z-5500 5.1
Sony KV-21CL10
DVD-speler Xbox met remote control
VHS-speler een of andere oude Sony,
Draadloze koptelefoon van Philips (als ik s'avond geen gezeik wil met ouders die onder me pitten (die bas van de Z-5500 si gruwelijk))
Sony & pioneer Cd & Tuner
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet letten op de CRT bak, dr komt weer een tft aan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pic van 30 seconden geleden voor meer soutpark hierohttp://www.piczo.com/allaboutsouthpark?g=11323462&cr=3
Future Dreams;
Xbox 360
32 inch of grotere LCD-TV
2000 euro omdat te realiseren
Zin.
Zou iemand die het meubel LACK heeft van de IKEA de binnen!maten (dus de plek voor je app's) kunnen meten.
Heb zelf al gezocht maar kan het nergens vinden.
p.s. Het gaat over het av meubel zoals onderaan op pagina 36 (het nieuwe) pagina van dit topic
edit: @hieronder niet p 36 van de ikea gids maar p36 van dit topic, sorry voor de onduidelijkheid, snap de verwarring
p.s. Het gaat over het av meubel zoals onderaan op pagina 36 (het nieuwe) pagina van dit topic
edit: @hieronder niet p 36 van de ikea gids maar p36 van dit topic, sorry voor de onduidelijkheid, snap de verwarring
[ Voor 23% gewijzigd door philippevk op 24-09-2006 22:57 ]
Welke bedoel je? Als ik op deze pagina de linker catalogus bekijk op pagina 36 zie ik een keuken? 
http://www.ikea.com/ms/nl...ue/online_catalogues.html
http://www.ikea.com/ms/nl...ue/online_catalogues.html
heb idd alle meubels zelf gemaakt. Heb alleen geen site met hoe ik het heb gemaakt maar ik heb alles ontworpen met het programma sketchup en daarna heb ik het hout laten zagen en heb ik het zelf geverft en in elkaar gezet en scharniertjes erin enzoBlaCKErrOR schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:47:
[...]
Hoe heb jij die meubels gemaakt als ik eens mag vragen ? Heb je mss een site met wat info ?
Weet iemand ook welk prijskaartje aan de sr4001 gaat hangen?
Ik heb hier een sr4200 waarvan de afstandbediening gesneuveld is,
ik wil hem dus eigenlijk verkopen zonder afstandbediening een nieuwe kopen.
De sr4600/5600 is een super mooie deal alleen kwa behuizing exact gelijke afstandbediening als bij mijn sr4200. Ik heb hem inmiddels ook opengekregen, en valt me tegen hoe slap die constructie is, bij het openmaken viel er al een klein kristalletje af, en zo te zien mist er nog 1 waardoor de AB niet functioneerd. Zo grof ben ik er niet mee omgegaan, dan was mijn Sony AB al 6x stuk geweest
de 4001 heeft een totaal nieuwe afstandbediening.
Een rc1200/1400 AB van 100 euro op mijn oude receiver vind ik weer zonde van het geld....
Dus moeilijk..... en ik vind Marantz opzich helemaal het einde.
heeft iemand dezelfde ervaring als ik met een marantz afstandbediening?
Ik heb hier een sr4200 waarvan de afstandbediening gesneuveld is,
ik wil hem dus eigenlijk verkopen zonder afstandbediening een nieuwe kopen.
De sr4600/5600 is een super mooie deal alleen kwa behuizing exact gelijke afstandbediening als bij mijn sr4200. Ik heb hem inmiddels ook opengekregen, en valt me tegen hoe slap die constructie is, bij het openmaken viel er al een klein kristalletje af, en zo te zien mist er nog 1 waardoor de AB niet functioneerd. Zo grof ben ik er niet mee omgegaan, dan was mijn Sony AB al 6x stuk geweest
de 4001 heeft een totaal nieuwe afstandbediening.
Een rc1200/1400 AB van 100 euro op mijn oude receiver vind ik weer zonde van het geld....
Dus moeilijk..... en ik vind Marantz opzich helemaal het einde.
heeft iemand dezelfde ervaring als ik met een marantz afstandbediening?
Ziet er zeker goed uit!!Anoniem: 157535 schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:03:
mijn componenten:
Beocenter 9500
DIY Speakers
vd Hul bekabeling
AG Neovo e19 lcd
SLI pc
Vraagje: Die planken van je bureau, zijn die massief? of hol?
No Shame, only Fame!
Anoniem: 189567
Als je gewoon een mailtje stuurt naar de helpdesk krijg je binnen een dag antwoord (laatst ook gedaan voor een Oppli). Na een paar keer klikken kom je op deze site:philippevk schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:36:
Zou iemand die het meubel LACK heeft van de IKEA de binnen!maten (dus de plek voor je app's) kunnen meten.
http://www.ikea.com/ms/nl...act_us/contact_form1.html
alles is van massief houtS2801 schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:02:
[...]
Ziet er zeker goed uit!!
Vraagje: Die planken van je bureau, zijn die massief? of hol?
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 157535 op 25-09-2006 21:01 ]
Anoniem: 109647
Voor zover ik nu uit mijn hoofd weet is de LACK (liggend) aan de binnenkant van een vak gemeten: 38cm diep en 40 cm breedphilippevk schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:36:
Anoniem: 70378
Ik heb hem hier ook thuis staan als audio/video meubel. Dit gaat prima. Alleen qua diepte(38cm) past niet alles. De breedte kun je zelf instellen. Gewoon alleen de buitenste twee en de middelste vast zetten. Op deze manier kun je de andere twee nog verschuiven.
Anoniem: 109647 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:00:
[...]
Voor zover ik nu uit mijn hoofd weet is de LACK (liggend) aan de binnenkant van een vak gemeten: 38cm diep en 40 cm breedofwel net te klein voor een gemiddelde dvd speler
Vandaar dat ik een mini dvdspelertje heb van de MM. De hoogt weet ik niet zeker maar dat was geloof ik 21 - 25 cm
Mijn nieuwe speeltje die ik a.s. Dinsdag binnen krijg:
Velodyne SPL-800R
http://www.audioholics.co.../SPL-1200_fr_grill_lg.jpg
en een Monstercable subkabeltje om hem aan te sluiten!
Velodyne SPL-800R
Anoniem: 159816
Die is zo ranzig mooiDaklem schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:35:
Velodyne SPL-800R
Leuk inderdaad, maar ik vind de L-Sub van Quad toch beter bij de 12L's passen hoor! Zie ook mijn eerdere post voor pics hier en hier.Anoniem: 159816 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:30:
[...]
Die is zo ranzig mooi. Die zou ik wel bij mn Quad 12L's willen hebben
Mooi zitten? Barcelona chair!
a.s. dinsdag heb ik hem in huis. Hopen dat hij dan ook super klinkt!!Anoniem: 159816 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:30:
[...]
Die is zo ranzig mooi. Die zou ik wel bij mn Quad 12L's willen hebben
Bij mijn Nordost dealer een Nordost Bassline subkabel besteld. De monstercable verhuisd naar beneden toe.
[ Voor 11% gewijzigd door Daklem op 27-09-2006 23:03 ]
Mja, maar die kost te veelMosez schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:35:
[...]
Leuk inderdaad, maar ik vind de L-Sub van Quad toch beter bij de 12L's passen hoor! Zie ook mijn eerdere post voor pics hier en hier.

Je afbeelding is de 1200. Je hebt toch de 800? En is die goed genoeg voor een grote woonkamer, denk je? Ik zit zelf te denken aan de 1000, maar die kost al 1390,-. Betaal jij gewoon de adviesprijs of heb je een leuke deal kunnen krijgen?Daklem schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:35:
Velodyne SPL-800R
P.S. Dit is de 800. Uiterlijk vrijwel gelijk, maar 4" (10cm!) minder woofer. http://www.velodyne.com/v...-res_photos/SPL-R_sub.jpg
[ Voor 11% gewijzigd door Cass Casey op 28-09-2006 10:06 ]
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
idd! de foto was van de 1200, maar het ging om het idee welke sub het wasCass Casey schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:05:
[...]
Je afbeelding is de 1200. Je hebt toch de 800? En is die goed genoeg voor een grote woonkamer, denk je? Ik zit zelf te denken aan de 1000, maar die kost al 1390,-. Betaal jij gewoon de adviesprijs of heb je een leuke deal kunnen krijgen?
P.S. Dit is de 800. Uiterlijk vrijwel gelijk, maar 4" (10cm!) minder woofer. http://www.velodyne.com/v...-res_photos/SPL-R_sub.jpg
Ik vondt de 800 al duur genoeg! Voordat ik een eigen woonkamer heb, zal nog wel een aantal jaren duren, en dan zal er al wel weer een upgrade voor de deur staan te bonken!
Voorlopig komt hij in een kamer van 20 a 24m2. Dus daarvoor is hij ruim voldoende!!! Zelfs voor een woonkamer voldoet hij prima!
de SPl-1000 zal wat harder en dieper kunnen door zijn grotere woofer. Ook heeft hij iets meer kastinhoud, dus kan hij meer druk genereren. Ik zat bij de 800 al ruim over mijn budget heen, aangezien ik eerst voor de CHT-8r kwam! Dus dit is al een grote stap voorwaards
Had je niet net een of andere JBL sub verkocht, omdat je toch terug ging naar stereo?
Dat klopt! de JBL subwoofer was totaal niet te integreren met mijn set! hij was totaal niet subtiel met het weergeven van de bass. Een prima sub voor een home theater, maar niet voor stereo.sphere schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:51:
Had je niet net een of andere JBL sub verkocht, omdat je toch terug ging naar stereo?
Dit is geen 'Wat moet ik kopen?' topic. Staat ook duidelijk in de topicwaarschuwing
[ Voor 115% gewijzigd door Abbadon op 30-09-2006 11:09 . Reden: Wat moet ik kopen?-vraag ]
minder gelul en MEER plaatjes
HENG HENG
Anoniem: 98057
Afgelopen maandag bij de Mediamarkt toch maar een nieuwe tv gekocht nadat mijn oude tv telkens uitviel (werd wel tijd voor een nieuwe ook, 55cm 4:3 paste echt niet meer bij de rest
)
Na lang rondkijken maar een Samsung LE32T51B 32" LCD gehaald nadat ik bij een vriend de opvolger had gezien. Alles aangesloten nu en moet zeggen dat het beeld vooral via VGA op mijn pc prima is.
Zal binnenkort even nieuwe foto's posten, heb ook mijn sub even in een hoek weggewerkt, stond eerst voor mijn tv-kast
edit: nieuwe pic

Specs:
AVR: Denon AVR-1905
DVD: Pioneer DV-360 (moet nog een Denon worden, waarschijnlijk DVD-1920/1930)
CD: Marantz CD5400
TV: Samsung LE32T51B
Front: Dali Blue 3003
Center: Dali Concept Center
Surround: Dali Blue 2002
Sub: Mordaunt-Short MS909W
Na lang rondkijken maar een Samsung LE32T51B 32" LCD gehaald nadat ik bij een vriend de opvolger had gezien. Alles aangesloten nu en moet zeggen dat het beeld vooral via VGA op mijn pc prima is.
Zal binnenkort even nieuwe foto's posten, heb ook mijn sub even in een hoek weggewerkt, stond eerst voor mijn tv-kast
edit: nieuwe pic

Specs:
AVR: Denon AVR-1905
DVD: Pioneer DV-360 (moet nog een Denon worden, waarschijnlijk DVD-1920/1930)
CD: Marantz CD5400
TV: Samsung LE32T51B
Front: Dali Blue 3003
Center: Dali Concept Center
Surround: Dali Blue 2002
Sub: Mordaunt-Short MS909W
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 98057 op 01-10-2006 13:44 ]
Wat kosten die Quad en Velodyne dan? En MJ Acoustics heeft net de Pro 50 Mk2 uitgebracht, maar dat zal je al wel weten denk ik.Anoniem: 159816 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:15:
[...]
Mja, maar die kost te veel. Ben maar studentje. Denk dat de goedkoopste velodyne wel leuk is (pianolak
). Misschien een MJ Accoustics anders.
Allebei zo'n 1200 euro geloof ik.zimbab schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:39:
[...]
Wat kosten die Quad en Velodyne dan? En MJ Acoustics heeft net de Pro 50 Mk2 uitgebracht, maar dat zal je al wel weten denk ik.
Ik heb voor de Quad L-Sub hier in de VS vorig jaar $1800 betaald, waar nog eens 10% korting af ging. Moet nu wel goedkoper te krijgen zijn, ook in NL.Anoniem: 159816 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:48:
[...]
Allebei zo'n 1200 euro geloof ik.
Mooi zitten? Barcelona chair!
* Harmen is vanavond een beetje aan het knutselen geweest. 
Heb mn MS906i gevult met 5KG volgelzand.
Viel achteraf reuze mee, 2 zakken vogelszand gekocht bij de dierenzaak.
Deze leeg gegoten in een trechter.
Heb 2 betontegels (30 x 30 x 4) gekocht, hier staan ze nu op. Lekker stevig.
De speakers wegen nu 17KG per stuk.
Heb gelijk de aansluitingen achter de speaker aangepast.
Heb de 'blikken' clips vervangen door een speakerdraad van 6cm. Dit zal wel wat verschil maken.
Heb vanavond even geluisterd...
En moet zeggen dat muziek nu veel 'voller' klinkt, het middengebied is er op voorut gegaan.

Heb de 'blikken' clips vervangen door een speakerdraad van 6cm. Dit zal wel wat verschil maken.
En moet zeggen dat muziek nu veel 'voller' klinkt, het middengebied is er op voorut gegaan.
Whatever.
Ik zou eerst surrounds kopen. de center is wel leuk, maar voegt minder toe, omdat het nog steeds alleen gaat om front geluid. Surrounds geven rear geluid, en dan kun je het center signaal door de fronts laten gaanXplosive schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:47:Ook vraag ik me af of het nut heeft twee frontspeakers te kopen met een center. Of kan ik wachten met de center en dan meteen surrounds erbij kopen.
Vanmiddag mag ik (hopelijk) mijn Dali Concept 2's ophalen en daar moeten natuurlijk ook kabels bij. Ik heb een Creative X-Fi (deze heeft vergelulde aansluitingen) dus ik dacht; ik koop er een kabel bij met vergulde aansluitingen, maar de verkoper zei dat het niet nodig was. Een andere winkel beweerde juist dat het wel hielp, wat klopt er ?
Lol, met vogelzand nog welmeendering schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:11:
* Neofloppy is vanavond een beetje aan het knutselen geweest.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens. De Center is érg belangrijk in een surround set-up. Het meeste geluid uit films (en via de TV als je DTS Neo:6 gebruikt) gaat toch echt via de center. Natuurlijk, de fronts kunnen dit ook benaderen, maar het zal nooit zo direct zijn als bij een losse center.KuL schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:09:
[...]
Ik zou eerst surrounds kopen. de center is wel leuk, maar voegt minder toe, omdat het nog steeds alleen gaat om front geluid. Surrounds geven rear geluid, en dan kun je het center signaal door de fronts laten gaan
Uit de rears komt meestal maar een klein beetje geluid wat je voor een goede ervaring van de film oko nog wel zou kunnen missen (eigen ervaring)
Life is not about specs, it is about joy!
Wat je doet is kijken naar je portemonnaie, zelf nadenken wat je denkt dat goed is, en dan een beslissing nemen. Vanuit mijn logica: neem gewoon 2.5mm^2 kabel van de Karwei (Elro meuk), ga luisteren of je het zo goed vindt, en zo niet dan zeg je tegen je dealer dat je kabel wil testen.Anoniem: 94768 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 08:04:
Vanmiddag mag ik (hopelijk) mijn Dali Concept 2's ophalen en daar moeten natuurlijk ook kabels bij. Ik heb een Creative X-Fi (deze heeft vergelulde aansluitingen) dus ik dacht; ik koop er een kabel bij met vergulde aansluitingen, maar de verkoper zei dat het niet nodig was. Een andere winkel beweerde juist dat het wel hielp, wat klopt er ?
Mensen, mensen. Wacht nog héél even met dit topic vullen.
Vanmiddag tegen 'n uur of 5 verwacht ik m'n set mee naar huis te zijn aan het sleuren, en ik heb ooit geroepen dat ik het nog in dit topic wil posten
Vanmiddag tegen 'n uur of 5 verwacht ik m'n set mee naar huis te zijn aan het sleuren, en ik heb ooit geroepen dat ik het nog in dit topic wil posten
Ticking away, the moments that make up a dull day
Maak niet uit wat voor zand er in gaat, als het maar echt droog is.Mag jij raden welk zand echt droog isNeoflip schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:25:
[...]
Lol, met vogelzand nog welIk dacht dat er altijd 1 of ander speciaal soort zand is moest om er iets aan te hebben maar blijkbaar voldoet vogelzand ook
Dat strookt niet echt met wat je gedaan hebt. Eigenlijk zou je 1 speaker in de oude staat moeten laten en dan in stereo luisteren met de speaker die je wel aangepast hebt. Benieuwd of je dan nogsteeds het idee hebt dat het anders klinkt dan met beide speakers aangepast of met beide speakers onaangepast.meendering schreef op donderdag 28 september 2006 @ 22:11:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Anoniem: 48706
De elac fs 208.2 bevallen me zelf erg goed. Ik heb ze toendertijd vergeleken met de prijsgelijke series van oa audiophysic, dali, jbl, b&w en nog enkele merken, enkel een bepaalde dali ikon kwam in de buurt maar kwa hoog detaillering won de elac het duidelijk. Het laag was anders als ik verwacht had maar heel erg strak wat ik toch erg aangenaam vind.Anoniem: 157535 schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:03:
-knip-
-knip-
heb je mischien ook een foto van je fs 208.2 ? want kan op google eigenlijk niet zoveel plaatjes vinden in de zwarte kleur behalve dan de fabrieksplaatjesAnoniem: 48706 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:02:
[...]
De elac fs 208.2 bevallen me zelf erg goed. Ik heb ze toendertijd vergeleken met de prijsgelijke series van oa audiophysic, dali, jbl, b&w en nog enkele merken, enkel een bepaalde dali ikon kwam in de buurt maar kwa hoog detaillering won de elac het duidelijk. Het laag was anders als ik verwacht had maar heel erg strak wat ik toch erg aangenaam vind.
Anoniem: 33810
Ik had ook zo mijn bedenkingen bij het lezen van die post. Placebo effect wellicht?Exirion schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:49:
[...]
Dat strookt niet echt met wat je gedaan hebt. Eigenlijk zou je 1 speaker in de oude staat moeten laten en dan in stereo luisteren met de speaker die je wel aangepast hebt. Benieuwd of je dan nogsteeds het idee hebt dat het anders klinkt dan met beide speakers aangepast of met beide speakers onaangepast.
Misschien is het inderdaad beter om een blinde test te doen met een 'orginele' en een aangepaste speaker, dan kan je iig beter een uitspraak doen over eventuele verbeteringen.
Ik heb net mijn jbl EC25 center binnen, daarna de auto setup van mijn denon overnieuw gedraaid.
Nu stelt de auto setup de center op large in. De bassen komen echter alleen uit de voorspeakers en niet uit de center zoals het hoort. Maar is de large instelling niet schadelijk? Het klinkt namelijk iets beter dan op small. Ik neem aan dat het filter in de speaker tonen weg filtert die deze niet aan kan?
Overigens klink het echt een stuk beter dan mijn jamo center 40! De stemmen zijn veel helderder en duidelijker.
Nu stelt de auto setup de center op large in. De bassen komen echter alleen uit de voorspeakers en niet uit de center zoals het hoort. Maar is de large instelling niet schadelijk? Het klinkt namelijk iets beter dan op small. Ik neem aan dat het filter in de speaker tonen weg filtert die deze niet aan kan?
Overigens klink het echt een stuk beter dan mijn jamo center 40! De stemmen zijn veel helderder en duidelijker.
nee zo bedoelde ik het niet
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 157535 op 29-09-2006 19:29 ]
Woeha, ik heb m'n spul! Zometeen post ik wel wat foto's, maar nu ga ik eerst even lekker luisteren
Hmms, volgens de nieuwste consumentengids kan ik beter een Philips Home Cinema ding van 190,- kopen dan een mooie Receiver-DVD-combo van Denon van 600,- 
Goed, de denon wordt wel íets beter getest, maar geen woord of toekomstige upgrades naar grotere speakers enzo. Ze schilderen het echt af als: die grote dikke dure apparaten is allemaal niks, je kan net zo goed een HomeTheaterdingetje van 200 euro hebben.
Wat dit betreft: Consumentengids/bond
Goed, de denon wordt wel íets beter getest, maar geen woord of toekomstige upgrades naar grotere speakers enzo. Ze schilderen het echt af als: die grote dikke dure apparaten is allemaal niks, je kan net zo goed een HomeTheaterdingetje van 200 euro hebben.

Life is not about specs, it is about joy!
Wat zullen je buren een korte nacht hebbenWormaap schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:02:
Woeha, ik heb m'n spul! Zometeen post ik wel wat foto's, maar nu ga ik eerst even lekker luisteren
No Shame, only Fame!
Ik heb ook zo mijn twijfels bij dat artikel (of eigenlijk weet ik dat het niet echt veel voorsteld), maar er is wel een ding dat ze toch zo naar de onwetende consument communiseren: dat prijs niet altijd alles zegt. De Bose 3.2.1 staat namelijk onderaanbartvl schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:09:
Hmms, volgens de nieuwste consumentengids kan ik beter een Philips Home Cinema ding van 190,- kopen dan een mooie Receiver-DVD-combo van Denon van 600,-
Nee, maar afgaande op de artikelen over pc's die ze wel eens plaatsen ga ik er vanuit dat achter deze test ook niet echt veel diepteonderzoek zit.
Diezelfde consumentengids had eerst een mp3 speler bestempeld als de beste koop! en nog geen half jaar verder werd ie tot op het bod afgekraakt. Dat is lekker betrouwbaar!bartvl schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:09:
Ik ga nooit af op wat de consumentengids zegt. Dat is gewoon een mening, die ik zelf ook kan vormen. Dat hoeven kun niet voor mij te doen!

Anoniem: 189739
Hier staan er een aantal.Anoniem: 157535 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:28:
[...]
nee zo bedoelde ik het nietDie plaatjes vond ik ook wel maar in het echt zien ze er nog wat anders uit. Zag namelijk iemand met de zwarte variant waarvan ik d8
supergaaf terwijl ik bij het zien van het zwarte model op de site d8 van mm weet niet of dat wel zo mooi is. Dus daarom de vraag of je mischien ergens plaatjes van jou ht had gepost met wat foto's van de Elac's. trouwens wel bedankt voor de moeite
Mijn op 1 na favoriete site voor hometheatre pics!
Ik zag het ook in de comsumenten gids
De philips hts 3100 was voor 200 euro de 3e in de lijst. Ze zeiden dat die duurdere niet eens een goede bioscoop feeling gaf.
Nee, dat zal niet. Hebben ze de speakers weer vanachter een gordijn getest? Om niet te kunnen zien wat je aan het luisteren bent?
Verschil van gebruikte speakers tussen de Denon en de Philips zal misschien niet eens zo heel groot zijn. Hang je er wat anders achter wordt het een heel ander verhaal. Heb het stuk niet gelezen, maar ik kan me er wel een voorstelling van maken.....

Verschil van gebruikte speakers tussen de Denon en de Philips zal misschien niet eens zo heel groot zijn. Hang je er wat anders achter wordt het een heel ander verhaal. Heb het stuk niet gelezen, maar ik kan me er wel een voorstelling van maken.....
[ Voor 44% gewijzigd door Shiver23 op 30-09-2006 12:22 ]
PSN: Shiver23
Update:

Klinkt naar mijn idee hetzelfde als de Parasound. Ik moet echter nog eens goed luisteren wanneer mijn Cd-speler klaar is en wanneer de kamer is opgeruimd
Klinkt naar mijn idee hetzelfde als de Parasound. Ik moet echter nog eens goed luisteren wanneer mijn Cd-speler klaar is en wanneer de kamer is opgeruimd
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
Indeed!
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Kan iemand mij nog vertellen of de center de toner er uit filtert die deze niet aankan?gelukkie schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:37:
Ik heb net mijn jbl EC25 center binnen, daarna de auto setup van mijn denon overnieuw gedraaid.
Anoniem: 101556
Hoi Allewijn
Mooie Speakers en strakke ontwerp daar houd ik wel van niet te veel poehhaa .
Wat voor versterker heb d'r op aan gesloten en gebruik je deze speakers als suround of puur stereo??
Mvag L.E
Mooie Speakers en strakke ontwerp daar houd ik wel van niet te veel poehhaa .
Wat voor versterker heb d'r op aan gesloten en gebruik je deze speakers als suround of puur stereo??
Mvag L.E
Hierbij mijn allereerste pics van mijn setup

met kabelzooi, je kent het wel

en de aansluiting

de reciever

ok wat zie je:
lg breedbeeld, sparen voor hd-ready iets
MS 906i
marantz sr5400 ose
pioneer dv-350 coaxiaal aangesloten, voor muziek
xbox360, voor dvd en oja spelletjes+mp3+foto's
ikea kast en een gamecube
Wat ga je in de toekomst zien:
-De spikes bij de MS 906i's (morgen krijg ik de rvs platen daarvoor, spikes en laminaat is nogo)
-Nieuw av meubel, wordt binnenkort op maat gemaakt van steigerhout
-En een bijpassende cd-speler (marantz) kan de pioneer eruit
-MS bijpassende surround gevallen.
De speakers vandaag gekocht ter vervanging van mijn tannoy's 613 (was ik beu en ze zijn lelijk).
Uiteraard getest, in de vergelijking zaten:
Dali concept 6 (het hoog was te hoog en vermoeiend, bovendien lelijk)
Monitor audio rs6 en de radius 270 (rs6 super mooi, maar een beetje wollig. Radius super bij hoog maar niets bij laag)
Kef iq5/7 (veel te vlak en ingetogen)
Plus anderen, maar die werden het zowiezo niet.
Dit is uiteraard mijn mening, net zo waardevol als de mening van anderen

met kabelzooi, je kent het wel

en de aansluiting

de reciever

ok wat zie je:
lg breedbeeld, sparen voor hd-ready iets
MS 906i
marantz sr5400 ose
pioneer dv-350 coaxiaal aangesloten, voor muziek
xbox360, voor dvd en oja spelletjes+mp3+foto's
ikea kast en een gamecube
Wat ga je in de toekomst zien:
-De spikes bij de MS 906i's (morgen krijg ik de rvs platen daarvoor, spikes en laminaat is nogo)
-Nieuw av meubel, wordt binnenkort op maat gemaakt van steigerhout
-En een bijpassende cd-speler (marantz) kan de pioneer eruit
-MS bijpassende surround gevallen.
De speakers vandaag gekocht ter vervanging van mijn tannoy's 613 (was ik beu en ze zijn lelijk).
Uiteraard getest, in de vergelijking zaten:
Dali concept 6 (het hoog was te hoog en vermoeiend, bovendien lelijk)
Monitor audio rs6 en de radius 270 (rs6 super mooi, maar een beetje wollig. Radius super bij hoog maar niets bij laag)
Kef iq5/7 (veel te vlak en ingetogen)
Plus anderen, maar die werden het zowiezo niet.
Dit is uiteraard mijn mening, net zo waardevol als de mening van anderen
Aaaaah! 
Er is echt zo'n wereld voor mij aan het opengaan momenteel
De set viel stiekem een beetje tegen hier in m'n eigen kamer, met name de soundstaging was bij lange na niet wat'ie in de winkel was...
Totdat ik de Sony CD-speler van 15 jaar oud aansloot
MIJN GOD! Meteen weet ik weer waarom ik voor deze set gevallen ben.
Het kippevel en de grijns zijn weer helemaal terug.
Nog 3 weken wachten en dan heb ik de Rega Apollo er ook bij (hopelijk)
Overigens nog even de preciese spekjes
Source:
Terratec DMX 6Fire 24/96
Sony CDP-391
Interlinks:
Home-made 3.5mm jack --> 2x RCA, moet ik nog eens vervangen. Zit tussen PC en amp.
Profigold PGA 3000 (is mie godver duur, maar kreeg ik d'rbij, degelijk spul
)
Amp:
Rega Mira 3
Speakerkabel:
Totem Tress, 2mm^2 getwist zilver-beplaat draad. Geen idee of het verschil maakt, maar ook deze kreeg ik erbij
Speakers:
Amphion Argon 2.
De Sony CD-speler slaat helaas nogal over enzo, en gaat vervangen worden door een Rega Apollo.
En nu ga ik weer lekker luisteren, heerlijk!
Edit: Toch even gauw 1 slecht telefoonfotootje, betere pics morgen ofzo
Er is echt zo'n wereld voor mij aan het opengaan momenteel
De set viel stiekem een beetje tegen hier in m'n eigen kamer, met name de soundstaging was bij lange na niet wat'ie in de winkel was...
Totdat ik de Sony CD-speler van 15 jaar oud aansloot
MIJN GOD! Meteen weet ik weer waarom ik voor deze set gevallen ben.
Het kippevel en de grijns zijn weer helemaal terug.
Nog 3 weken wachten en dan heb ik de Rega Apollo er ook bij (hopelijk)
Overigens nog even de preciese spekjes
Source:
Terratec DMX 6Fire 24/96
Sony CDP-391
Interlinks:
Home-made 3.5mm jack --> 2x RCA, moet ik nog eens vervangen. Zit tussen PC en amp.
Profigold PGA 3000 (is mie godver duur, maar kreeg ik d'rbij, degelijk spul
Amp:
Rega Mira 3
Speakerkabel:
Totem Tress, 2mm^2 getwist zilver-beplaat draad. Geen idee of het verschil maakt, maar ook deze kreeg ik erbij
Speakers:
Amphion Argon 2.
De Sony CD-speler slaat helaas nogal over enzo, en gaat vervangen worden door een Rega Apollo.
En nu ga ik weer lekker luisteren, heerlijk!
Edit: Toch even gauw 1 slecht telefoonfotootje, betere pics morgen ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door Wormaap op 01-10-2006 01:30 ]
@Wormaap:
Hele nette set! Al helemaal prachtig dat je er zo blij mee bent, dat is pas echte voldoening
Ik zou de set echter totaal anders opstellen. Wellicht stond de set in de winkel in een vrije ruimte, zonder directe muren erachter. Als het mogelijk is zou ik de speakers op stands zetten, wat verder uit elkaar en wat verder van de muur. Je kan tig redenen bedenken waarom dit NIET mogelijk is, maar deze set verdiend gewoon een betere opstelling. Daar zul jij ook achterkomen als je het eemaal ontdekt hebt
En doe je dit niet, dan euh.... dan bel ik de hifi bescherming!
Hele nette set! Al helemaal prachtig dat je er zo blij mee bent, dat is pas echte voldoening
Ik zou de set echter totaal anders opstellen. Wellicht stond de set in de winkel in een vrije ruimte, zonder directe muren erachter. Als het mogelijk is zou ik de speakers op stands zetten, wat verder uit elkaar en wat verder van de muur. Je kan tig redenen bedenken waarom dit NIET mogelijk is, maar deze set verdiend gewoon een betere opstelling. Daar zul jij ook achterkomen als je het eemaal ontdekt hebt
Mooie set! Hoe bevallen de MS906i je?philippevk schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 22:03:
Hierbij mijn allereerste pics van mijn setup
Zijn ze net nieuw?
Heb ze zelf ook, in het begin klonken ze wat kaal.
Een week later speelden ze al stukken beter.
Ik zal gewoon 902i's en een 905i erbij aanschaffen. Heb dat ook, ze spelen goed samen.
Whatever.
^^ met slim. Ze staan daar ocharme nogal in een klein hoekje geduwd.Barry schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 03:13:
@Wormaap:
Ik zou de set echter totaal anders opstellen. Wellicht stond de set in de winkel in een vrije ruimte, zonder directe muren erachter. Als het mogelijk is zou ik de speakers op stands zetten, wat verder uit elkaar en wat verder van de muur. Je kan tig redenen bedenken waarom dit NIET mogelijk is, maar deze set verdiend gewoon een betere opstelling. Daar zul jij ook achterkomen als je het eemaal ontdekt hebtEn doe je dit niet, dan euh.... dan bel ik de hifi bescherming!
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.