'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik denk dat je daar beter een TR voor had kunnen doen of een SM topic, het is niet zo dat alles wat gepost wordt ook wordt toegestaan, er moet alleen een mod zijn die kan grijpen, zoals ik in dit geval ook maar even heb gedaanRowanov schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:03:
Wie loopt er met de tijd te kutten?
3 posts op rij, met als inhoud enkel de ":')". Koren op de molen van de sceptici. Dit is toch gewoon een tafereel ala het onzin forum op Fok.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dat bedoel ik juist inderdaad.-NMe- schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:21:
De policy mbt replies in 'slechte' topics geldt ook in de HK hoor... Slechte topics zijn nou ook weer niet de plaats om even snel je postcount gemakkelijk op te krikken.
Ik vond het juist wel toepasselijk. Er is een nieuw topic, wat zwaar mislukt
En zo iemand kan dan eventueel (ik vind het overdreven,.. maar goed..) dan ook nog eens aangesproken worden door een mod
Hechten daar serieus nog steeds mensen waarde aan?-NMe- schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:21:
De policy mbt replies in 'slechte' topics geldt ook in de HK hoor... Slechte topics zijn nou ook weer niet de plaats om even snel je postcount gemakkelijk op te krikken.

Toen ik net op GoT zat vond ik het wel even leuk om te zien
iig vond ik het in dit topic het er dik bovenop liggen dat het puur ging om het posten van een omstreden smiley als een totale post.
Maar goed, wat zitten we weer een partij moeilijk te doen zeg
[ Voor 42% gewijzigd door DeMoN op 04-08-2006 00:31 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Er moet natuurlijk wel tegen opgetreden worden
<insert schattige baby-foto hier>
en dan bovenstaande smiley, als zijnde, "Ahhhh, wat lief."
Maar kom nooit op FOK, misschien ligt het daaraan.
Pay peanuts get monkeys !
Ik wou nog een keer mijn enthousiasme verklaren over deze smiley

Moest even schoppen door het hier ook te posten en weer iets van een discussie aan te zwengelen, had ik eigenlijk niet moeten doen omdat alleen een TR voldoende was geweest.moto-moi schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:23:
Ik denk dat je daar beter een TR voor had kunnen doen of een SM topic, het is niet zo dat alles wat gepost wordt ook wordt toegestaan, er moet alleen een mod zijn die kan grijpen, zoals ik in dit geval ook maar even heb gedaan
Wereldvrede is simpel. Eigenlijk net zo simpel als datVerwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:14:
Heuse discussie ontstaan over smileys(wereldvrede doen we morgen goed?;) )
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Ik zou bijna alleen metBasszje schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:32:
Wereldvrede is simpel. Eigenlijk net zo simpel als datniet op Got thuishoort
Heb me er vandaag al minstens 5 keer aan geergerd! Straks moet ik mijn ziekenhuiskosten nog declareren hier
Anyways ik heb nu ook wat te zeiken : Waarom staan de

IMHO dan he ...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Doe je ze dan wel goed articuleren?Basszje schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:32:
[...]
Wereldvrede is simpel. Eigenlijk net zo simpel als datniet op Got thuishoort
Heb me er vandaag al minstens 5 keer aan geergerd! Straks moet ik mijn ziekenhuiskosten nog declareren hier
Wat is het punt van smileys hebben als maar een heel select groepje ze weet te gebruiken?nero355 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:28:
[...]
Ik zou bijna alleen metwillen reageren
Anyways ik heb nu ook wat te zeiken : Waarom staan de![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
smilies onder "Meer" ?! Juist lekker weglaten en als je ze gebruikt dan laat je juist zien dat je goed oplet en een GoT addict bent
IMHO dan he ...
Net zoals de sinterklaas smilie, sommige mensen weten wel welke het is, meeste mensen niet. Dus zal het gebruik ook vanzelf minder worden.
Alle oude posts blijven gewoon bewaard, maar nieuwe posts met oude smilies zullen minder terugkomen.
Dat ze voor normaal gebruik/professionaliteit "ongewenst" zijn, maar om de oude posts niet te breken worden ze toch gehandhaafd???-NMe- schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:18:
[...]
Wat is het punt van smileys hebben als maar een heel select groepje ze weet te gebruiken?
Schandelijk, zo'n duivels smiley kan een boel narigheid veroorzaken. Net als deze en nog 1Rowanov schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:03:
Wie loopt er met de tijd te kutten?
3 posts op rij, met als inhoud enkel de ":')". Koren op de molen van de sceptici. Dit is toch gewoon een tafereel ala het onzin forum op Fok.
[ Voor 8% gewijzigd door HawVer op 04-08-2006 16:42 ]
http://hawvie.deviantart.com/

Bij deze dus voor de smiley verzamelaar, of misschien de volgende update
The devil is in the details.
Ik heb 't bronbestand vast nog wel in 't archief, dus als je 'm iets anders wilt... kan hoorHahn schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:39:
Ziet er best leuk uit, maar het is toch niet helemaal duidelijk dat het een duizelige smiley moet voorstellen. Normaal gesproken kijk je niet zo blij als je duizelig bent, je had beter een andere smiley zoalsof
kunnen gebruiken.
Addit:
Viola!
%-\

%S

%-)

[ Voor 20% gewijzigd door benoni op 13-10-2006 18:28 ]
Ik vind het goed gaan met de nieuwe smilies, ook het gebruik van emo heb ik nog niet als storend ervaren.

Who is John Galt?
Ik heb de emo smilie geblockt met adblock, omdat ik 'm irritant vind.justmental schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:46:
Nu deze toch weer gekicked is:
Ik vind het goed gaan met de nieuwe smilies, ook het gebruik van emo heb ik nog niet als storend ervaren.
Van deze 2 smilies mis ik eigenlijk nog een GoT versie:

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Goh, die zien er wel een stuk pixeliger uit.Paddixx schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:59:
Van deze 2 smilies mis ik eigenlijk nog een GoT versie:en
Wat misschien van de bestaande icons zou kunnen worden aangepast:
- De verschillen in tekenstijl wegwerken.
Mijn voorkeur is de 'zachte' 3D-stijl, maar het karakter van elke smiley mag natuurlijk niet verloren gaan.
- De verschillen in pixelhoogte aanpassen.
Voorzover dat kan natuurlijk. Doel is dat de regelafstand van tekst niet te ernstig wordt verstoord door een 'hoge' smiley.
Ideetje voor een contest in GFX?

Nee, als we nog meer smileys krijgen wordt 't zo'n zooi.. Er zijn er nu echt wel genoeg. Ik kan me niet voorstellen dat je nu iets echt 'mist' ofzo..
En dan irritant roepen over een andere smiley in één en dezelfde post?Paddixx schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:59:
Van deze 2 smilies mis ik eigenlijk nog een GoT versie: [afbeelding] en
Zal wel aan mij liggen...
[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 13-10-2006 20:35 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

[ Voor 8% gewijzigd door Soultaker op 13-10-2006 21:00 ]
Als je dit soort smileys er in wilt hebben kan ik er nog wel 1000 verzinnen. Imo hebben die 2 totaal geen toegevoegde waarde.Paddixx schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:59:
[...]
Ik heb de emo smilie geblockt met adblock, omdat ik 'm irritant vind.
Van deze 2 smilies mis ik eigenlijk nog een GoT versie: [afbeelding] en [afbeelding]
Op het gevaar gelyncht te worden om na twee weken weer de discussie los te gooien.JHS schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:56:
Ja, ehm, met de nieuwe smileys hebben we hier volgens mij een redelijk uitgebreide mogelijkheid om je emoties middels smileys uit te beelden. Ik denk dan ook dat het niet nodig er nóg meer toe te gaan voegen, "gewoon omdat dat leuk is"
.
Toch mis ik er nog wel twee met duidelijk toegevoedge waarde (vind ik)
Study Smiley

Computer Crash
Ik vind het ook wel vreemd dat we als tech forum niet een mollesteer-mijn-computer smiley hebben. Het kan alleen al behoorlijk opluchten als je een probleem hebt en na uren van zwoegen er nog niet uit bent.

... gecensureerd ...
Twee weken?hamsteg schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:20:
[...]
Op het gevaar gelyncht te worden om na twee weken weer de discussie los te gooien.
Toch mis ik er nog wel twee met duidelijk toegevoedge waarde (vind ik)

Wij gebruikenStudy Smiley
[afbeelding] Iemand met goed tekenkwaliteiten zal er vast wat moois van kunnen maken, misschien nog met een duimpje? Als ik eens wat nieuws leer dan is het wel leuk om dat ook te kunnen aangeven.
Dan hoor je hier niet thuisComputer Crash
Ik vind het ook wel vreemd dat we als tech forum niet een mollesteer-mijn-computer smiley hebben. Het kan alleen al behoorlijk opluchten als je een probleem hebt en na uren van zwoegen er nog niet uit bent. [afbeelding].
Dus met een nerd smiley bedank ik iemand voor zijn tip/truuk? Beetje vreemd vind ik.TheZeroorez schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:25:
Wij gebruikendaarvoor, we zijn immers nerds.
Zover ik weet moet je eerst al het mogelijke zelf doen voordat je je vraag van je af schrijft. Je zit dan vol met frustraties, ziet het niet vraagt het forum on hulp en dan vindt ik zo'n smiley/emoticon zeker wat toevoegen. Een beetje een vreemde reactie van je.
[ Voor 23% gewijzigd door hamsteg op 17-01-2007 10:40 ]
... gecensureerd ...
Ah, zo.. Het kwam op mij over als 'slim!' ding.. Maargoed, iemand bedanken kan toch met woorden? Eventueel eenhamsteg schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:37:
[...]
Dus met een nerd smiley bedank ik iemand voor zijn tip/truuk? Beetje vreemd vind ik.

[...]
Zover ik weet moet je eerst al het mogelijke zelf doen voordat je je vraag van je af schrijft. Je zit dan vol met frustraties, ziet het niet vraagt het forum on hulp en dan vindt ik zo'n smiley/emoticon zeker wat toevoegen. Een beetje een vreemde reactie van je.
Verder denk ik dat die smiley je echt niet zal helpen met een kapotte PC.

Ook lijkt een PC kapotslaan mij toch meer voor iets als op een non-technisch forum, waar iemand komt met een PC die 'het niet doet'.
[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 17-01-2007 10:44 ]
De meeste smileys die er nu zijn, zijn niet op request gemaakt, maar omdat een user ze leuk vond of graag wilde gebruiken, en dus zelf maakte. Denk jij dat je een

Maar zo zou ik het doen, just my 2ct.
Dit topic is gesloten.