Toon posts:

Smiley discussie topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.910 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De policy mbt replies in 'slechte' topics geldt ook in de HK hoor... Slechte topics zijn nou ook weer niet de plaats om even snel je postcount gemakkelijk op te krikken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Rowanov schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:03:
Wie loopt er met de tijd te kutten?
3 posts op rij, met als inhoud enkel de ":')". Koren op de molen van de sceptici. Dit is toch gewoon een tafereel ala het onzin forum op Fok.
Ik denk dat je daar beter een TR voor had kunnen doen of een SM topic, het is niet zo dat alles wat gepost wordt ook wordt toegestaan, er moet alleen een mod zijn die kan grijpen, zoals ik in dit geval ook maar even heb gedaan ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hij heeft ook een TR gemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

pff, die lees ik toch niet :$ :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
-NMe- schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:21:
De policy mbt replies in 'slechte' topics geldt ook in de HK hoor... Slechte topics zijn nou ook weer niet de plaats om even snel je postcount gemakkelijk op te krikken.
Dat bedoel ik juist inderdaad. :) 't Is niet zozeer de smilie, maar gewoon 'slechte replies in slechte topics' waar tegen opgetreden moet worden (inclusief mijnes). Dus ik snap niet echt waarom 't nu opeens over dat topic gaat in deze discussie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Ach, dat was toch juist grappig om te zien.
Ik vond het juist wel toepasselijk. Er is een nieuw topic, wat zwaar mislukt :P En er is een nieuwe smiley die gewoon omstreden en best grappig is. Ook is het de HK wat de drempel bij de meeste nog lager maakt. Dit is gewoon het gevoel van deze combinatie aan omstandigheden en zoals eerder gezegd, zodra de :') wat langer in GoT zit zal je hoogstens een iemand die smiley zien posten in zo'n topic. En dan bedoel ik zo'n smiley als totaal bericht.
En zo iemand kan dan eventueel (ik vind het overdreven,.. maar goed..) dan ook nog eens aangesproken worden door een mod :)
-NMe- schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:21:
Hechten daar serieus nog steeds mensen waarde aan? :/
Toen ik net op GoT zat vond ik het wel even leuk om te zien :) Toen was het van "Woooww.. 1000! :D ", maar als je al wat langer op GoT zit dan check je het misschien eens per maand. En dan puur omdat je het toevallig ziet staan of omdat je wilt weten hoe ziekelijk verslaafd je bent :P
iig vond ik het in dit topic het er dik bovenop liggen dat het puur ging om het posten van een omstreden smiley als een totale post.

Maar goed, wat zitten we weer een partij moeilijk te doen zeg :P Laten we nou met zijn allen maar gewoon lekker afwachten, ik bemoei me er iig echt niet meer mee :P

[ Voor 42% gewijzigd door DeMoN op 04-08-2006 00:31 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat soort topics lokt altijd slechte replies uit. Ik heb ook wel eens topics gezien waarin veel posts stonden met alleen " :Z " of " :/ " Opzich niks nieuws.
Er moet natuurlijk wel tegen opgetreden worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:06

Dutch_guy

WYSIWYG

Sjeez, wat een ophef over een geel rondje...

:') komt bij mij alleen maar over als:

<insert schattige baby-foto hier>

en dan bovenstaande smiley, als zijnde, "Ahhhh, wat lief."

Maar kom nooit op FOK, misschien ligt het daaraan.

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heuse discussie ontstaan over smileys :D (wereldvrede doen we morgen goed?;) )

Ik wou nog een keer mijn enthousiasme verklaren over deze smiley

Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/ok.gif ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

moto-moi schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:23:
Ik denk dat je daar beter een TR voor had kunnen doen of een SM topic, het is niet zo dat alles wat gepost wordt ook wordt toegestaan, er moet alleen een mod zijn die kan grijpen, zoals ik in dit geval ook maar even heb gedaan ;)
Moest even schoppen door het hier ook te posten en weer iets van een discussie aan te zwengelen, had ik eigenlijk niet moeten doen omdat alleen een TR voldoende was geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:14:
Heuse discussie ontstaan over smileys :D (wereldvrede doen we morgen goed?;) )
Wereldvrede is simpel. Eigenlijk net zo simpel als dat ;( niet op Got thuishoort :P Heb me er vandaag al minstens 5 keer aan geergerd! Straks moet ik mijn ziekenhuiskosten nog declareren hier :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Basszje schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:32:
Wereldvrede is simpel. Eigenlijk net zo simpel als dat ;( niet op Got thuishoort :P Heb me er vandaag al minstens 5 keer aan geergerd! Straks moet ik mijn ziekenhuiskosten nog declareren hier :P
Ik zou bijna alleen met :') willen reageren :+

Anyways ik heb nu ook wat te zeiken : Waarom staan de d:)b 7(8)7 *; <+:) ^) :$ smilies onder "Meer" ?! Juist lekker weglaten en als je ze gebruikt dan laat je juist zien dat je goed oplet en een GoT addict bent 8)

IMHO dan he ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Basszje schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:32:
[...]

Doe je ze dan wel goed articuleren? :*
nero355 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:28:
[...]

Ik zou bijna alleen met :') willen reageren :+

Anyways ik heb nu ook wat te zeiken : Waarom staan de d:)b 7(8)7 *; <+:) ^) :$ smilies onder "Meer" ?! Juist lekker weglaten en als je ze gebruikt dan laat je juist zien dat je goed oplet en een GoT addict bent 8)

IMHO dan he ...
Wat is het punt van smileys hebben als maar een heel select groepje ze weet te gebruiken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
Betreffende de verwijder smilies discussie gewoon een simpel ideetje. Laat alle code zoals hij is, kijk alle smilies na en noem de niet gewenste smilies gewoon niet meer in faqs / js-smilie overzichten, etc.

Net zoals de sinterklaas smilie, sommige mensen weten wel welke het is, meeste mensen niet. Dus zal het gebruik ook vanzelf minder worden.

Alle oude posts blijven gewoon bewaard, maar nieuwe posts met oude smilies zullen minder terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
-NMe- schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:18:

[...]

Wat is het punt van smileys hebben als maar een heel select groepje ze weet te gebruiken? ;)
Dat ze voor normaal gebruik/professionaliteit "ongewenst" zijn, maar om de oude posts niet te breken worden ze toch gehandhaafd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Rowanov schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:03:
Wie loopt er met de tijd te kutten?

3 posts op rij, met als inhoud enkel de ":')". Koren op de molen van de sceptici. Dit is toch gewoon een tafereel ala het onzin forum op Fok.
Schandelijk, zo'n duivels smiley kan een boel narigheid veroorzaken. Net als deze en nog 1

[ Voor 8% gewijzigd door HawVer op 04-08-2006 16:42 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Excuzez... ik ben er nu natuurlijk vééééél te laat mee, maar deze kwam ik net tegen en ik was helemaal vergeten dat ik 'm ooit gemaakt had:

Afbeeldingslocatie: http://www.settembre.com/tweaks/dazzling.gif

Bij deze dus voor de smiley verzamelaar, of misschien de volgende update :> of whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ziet er best leuk uit, maar het is toch niet helemaal duidelijk dat het een duizelige smiley moet voorstellen. Normaal gesproken kijk je niet zo blij als je duizelig bent, je had beter een andere smiley zoals :| of :S kunnen gebruiken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Niet online
Hahn schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:39:
Ziet er best leuk uit, maar het is toch niet helemaal duidelijk dat het een duizelige smiley moet voorstellen. Normaal gesproken kijk je niet zo blij als je duizelig bent, je had beter een andere smiley zoals :| of :S kunnen gebruiken.
Ik heb 't bronbestand vast nog wel in 't archief, dus als je 'm iets anders wilt... kan hoor :)

Addit:
Viola!
%-\ Afbeeldingslocatie: http://www.settembre.com/tweaks/dazzzzling.gif
%S Afbeeldingslocatie: http://www.settembre.com/tweaks/dazzzling.gif
%-) Afbeeldingslocatie: http://www.settembre.com/tweaks/dazzling.gif

[ Voor 20% gewijzigd door benoni op 13-10-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Nu deze toch weer gekicked is:
Ik vind het goed gaan met de nieuwe smilies, ook het gebruik van emo heb ik nog niet als storend ervaren.
*O*

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

justmental schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:46:
Nu deze toch weer gekicked is:
Ik vind het goed gaan met de nieuwe smilies, ook het gebruik van emo heb ik nog niet als storend ervaren.
*O*
Ik heb de emo smilie geblockt met adblock, omdat ik 'm irritant vind. :P

Van deze 2 smilies mis ik eigenlijk nog een GoT versie: Afbeeldingslocatie: http://nohomers.net/images/smilies/rolleyes.gif en Afbeeldingslocatie: http://nohomers.net/images/smilies/headbang.gif

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Niet online
Paddixx schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:59:
Van deze 2 smilies mis ik eigenlijk nog een GoT versie: Afbeeldingslocatie: http://nohomers.net/images/smilies/rolleyes.gif en Afbeeldingslocatie: http://nohomers.net/images/smilies/headbang.gif
Goh, die zien er wel een stuk pixeliger uit.

Wat misschien van de bestaande icons zou kunnen worden aangepast:
- De verschillen in tekenstijl wegwerken.
Mijn voorkeur is de 'zachte' 3D-stijl, maar het karakter van elke smiley mag natuurlijk niet verloren gaan.
- De verschillen in pixelhoogte aanpassen.
Voorzover dat kan natuurlijk. Doel is dat de regelafstand van tekst niet te ernstig wordt verstoord door een 'hoge' smiley.

Ideetje voor een contest in GFX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mwah, IMHO hebben we onderhand wel genoeg smileys om al je emoties uit te drukken ;)

:/ :| ;( :N Kunnen prima voor Afbeeldingslocatie: http://nohomers.net/images/smilies/rolleyes.gif, ligt er maar net aan waar je hem gebruikt..

:9~ :Y :9 B-) :o :*) d:)b 8) :D (en meer nog zelfs) Kunnen allemaal voor Afbeeldingslocatie: http://nohomers.net/images/smilies/headbang.gif, ligt er wederom aan waar je hem voor wilt gebruiken.

Nee, als we nog meer smileys krijgen wordt 't zo'n zooi.. Er zijn er nu echt wel genoeg. Ik kan me niet voorstellen dat je nu iets echt 'mist' ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Van deze 2 smilies mis ik eigenlijk nog een GoT versie: [afbeelding] en Afbeeldingslocatie: http://nohomers.net/images/smilies/headbang.gif
En dan irritant roepen over een andere smiley in één en dezelfde post?

:?

Zal wel aan mij liggen...

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 13-10-2006 20:35 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59
Waarom is deze B-) zo lelijk (als in: slecht gepixelt)? En wat is eigenlijk de meerwaarde van die smiley naast 8)? Verschil is er nauwelijks...

[ Voor 8% gewijzigd door Soultaker op 13-10-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

Ik heb de emo smilie geblockt met adblock, omdat ik 'm irritant vind. :P

Van deze 2 smilies mis ik eigenlijk nog een GoT versie: [afbeelding] en [afbeelding]
Als je dit soort smileys er in wilt hebben kan ik er nog wel 1000 verzinnen. Imo hebben die 2 totaal geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Ja, ehm, met de nieuwe smileys hebben we hier volgens mij een redelijk uitgebreide mogelijkheid om je emoties middels smileys uit te beelden :) . Ik denk dan ook dat het niet nodig er nóg meer toe te gaan voegen, "gewoon omdat dat leuk is" :P .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 20:47

hamsteg

Species 5618

JHS schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:56:
Ja, ehm, met de nieuwe smileys hebben we hier volgens mij een redelijk uitgebreide mogelijkheid om je emoties middels smileys uit te beelden :) . Ik denk dan ook dat het niet nodig er nóg meer toe te gaan voegen, "gewoon omdat dat leuk is" :P .
Op het gevaar gelyncht te worden om na twee weken weer de discussie los te gooien.
Toch mis ik er nog wel twee met duidelijk toegevoedge waarde (vind ik)

Study Smiley
Afbeeldingslocatie: http://www.antennaballstore.com/images/item/icon/3210image1134310037.jpg Iemand met goed tekenkwaliteiten zal er vast wat moois van kunnen maken, misschien nog met een duimpje? Als ik eens wat nieuws leer dan is het wel leuk om dat ook te kunnen aangeven.

Computer Crash
Ik vind het ook wel vreemd dat we als tech forum niet een mollesteer-mijn-computer smiley hebben. Het kan alleen al behoorlijk opluchten als je een probleem hebt en na uren van zwoegen er nog niet uit bent. Afbeeldingslocatie: http://www.smileyarena.com/emoticons/Main/Techi/crashcomputer.gif.

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
hamsteg schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:20:
[...]
Op het gevaar gelyncht te worden om na twee weken weer de discussie los te gooien.
Toch mis ik er nog wel twee met duidelijk toegevoedge waarde (vind ik)
Twee weken? :X
Study Smiley
[afbeelding] Iemand met goed tekenkwaliteiten zal er vast wat moois van kunnen maken, misschien nog met een duimpje? Als ik eens wat nieuws leer dan is het wel leuk om dat ook te kunnen aangeven.
Wij gebruiken B) daarvoor, we zijn immers nerds.
Computer Crash
Ik vind het ook wel vreemd dat we als tech forum niet een mollesteer-mijn-computer smiley hebben. Het kan alleen al behoorlijk opluchten als je een probleem hebt en na uren van zwoegen er nog niet uit bent. [afbeelding].
Dan hoor je hier niet thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 20:47

hamsteg

Species 5618

TheZeroorez schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:25:
Wij gebruiken B) daarvoor, we zijn immers nerds.
Dus met een nerd smiley bedank ik iemand voor zijn tip/truuk? Beetje vreemd vind ik.
Zover ik weet moet je eerst al het mogelijke zelf doen voordat je je vraag van je af schrijft. Je zit dan vol met frustraties, ziet het niet vraagt het forum on hulp en dan vindt ik zo'n smiley/emoticon zeker wat toevoegen. Een beetje een vreemde reactie van je.

[ Voor 23% gewijzigd door hamsteg op 17-01-2007 10:40 ]

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
hamsteg schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:37:
[...]
Dus met een nerd smiley bedank ik iemand voor zijn tip/truuk? Beetje vreemd vind ik.
Ah, zo.. Het kwam op mij over als 'slim!' ding.. Maargoed, iemand bedanken kan toch met woorden? Eventueel een :) :> :*) :D _O_ O+ :7 d:)b :Y of *O* erachter kan natuurlijk ook nog. Dat petje voegt daar IMHO niet veel aan toe..
[...]
Zover ik weet moet je eerst al het mogelijke zelf doen voordat je je vraag van je af schrijft. Je zit dan vol met frustraties, ziet het niet vraagt het forum on hulp en dan vindt ik zo'n smiley/emoticon zeker wat toevoegen. Een beetje een vreemde reactie van je.
:P
Verder denk ik dat die smiley je echt niet zal helpen met een kapotte PC. :( :'( :/ :| :? 8)7 |:( ;( :r 7(8)7 }:| :S :N -O- Lijkt me hiervoor toch wel genoeg. De user komt hier voor hulp, en die wordt gegeven... Er komt altijd wel uit dat er iets kapot is of verkeerd zit. Ik heb nog nooit een topic gezien waaruit bleek dat de boel zo dood was dat je ALLES weg kon gooien, omdat het 0,0 waarde meer had.

Ook lijkt een PC kapotslaan mij toch meer voor iets als op een non-technisch forum, waar iemand komt met een PC die 'het niet doet'.

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 17-01-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik denk dat het doel van van dit topic wat zoek raakt: het is niet zozeer een smiley request topic, maar een discussie over welke smiley opgenomen moet / kan worden.

De meeste smileys die er nu zijn, zijn niet op request gemaakt, maar omdat een user ze leuk vond of graag wilde gebruiken, en dus zelf maakte. Denk jij dat je een Afbeeldingslocatie: http://www.antennaballstore.com/images/item/icon/3210image1134310037.jpg smiley leuk is om in GoT style te hebben, probeer je het zelf. Ben je ervan overtuigd dat je zo'n smiley niet in GoT style kan maken, kijk je wie de voorgaande smileys heeft gemaakt, en spreek je die aan.

Maar zo zou ik het doen, just my 2ct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Aangezien er inmiddels ook een ande recent topic loopt, Nieuwe smiley opnemen namelijk, gaat deze dicht ;) .

DM!

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.